Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
@bennieeee ik krijg ze niet extreem veel met Mario Hakama lvl 6, heb toevallig 1 run gehad met 2 frenzies (coinbox en coin). Maar ook genoeg runs zonder...

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-09 20:44
@Tootoo ik rij daar met Mario Hakama level 3 maar ze zijn zo schaars. Volgens mij max 1 coinbox frenzy en verder alleen maar rotzooi!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
@bennieeee herkenbaar... Dit wordt dan ook wel de nieuwe grind track van deze ranked... Bij de andere twee tracks is het behouden van je combo niet zo moeilijk door alle jumps, muntjes, dash panels etc. Maar bij Mario Circuit, pffft.

Het lukt me overigens net om de combo te behouden door nog een keer naar rechts te driften op het lange stuk. Dus:
  1. Drie drifs vanaf de start (links - rechts - links door de chicane)
  2. Nog een keer naar rechts op het rechte stuk.
  3. Naar links de bocht door. Op dat moment heb je je eerste item en zou je wat verder kunnen, maar vooral hopen op een frenzy ;)
Net gekeken, dat werkt met een level 6 normal glider ook. Of volgens suggestie van @Vozze: knal er een item ticket tegen aan en eventueel een herstart :P

@MetalSonic lekkere aankoop dan zeg! Dat zijn een sloot Marios in dat geval! Had je er ook nog veel niet, of waren het ook vooral level ups?

[ Voor 8% gewijzigd door Tootoo op 06-01-2021 13:24 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
@Tootoo bij mij ook hoor. Want zelfs Rainbow Road met een T2 Glider kun je een nsc halen! Een item ticket er tegenaan gooien had ik nog niet aan gedacht maar is wel een goeie optie ja.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F1hlAsR6paDGbLyvbrcxR7_8Sgg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/04EKqPf42uhujk5pp35rFAj0.jpg?f=fotoalbum_large

@Tootoo de omcircelde heb ik nieuw, dus de pipe was voor mij heel waardevol. Verder mario hakema treedje omhoog daarom kon ik hem level 6 maken in combinatie met gespaarde tickets.

Qua Mario kan ik weer even lekker vooruit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:09

Whaam

Meer beter

Tootoo schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 09:40:

Ik kreeg vandaag ook een gouden gratis pijp, toevallig ook met Mario Classic, die ik nog niet had. Aangezien ik precies genoeg ruimte had voor 1x 10 heb ik hem een reset gegeven en het resultaat was Builder Mario en Mario Halloween :D
Hier even op inhakend, wanneer is het slim een pijp te resetten?

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whaam schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 13:44:
[...]

Hier even op inhakend, wanneer is het slim een pijp te resetten?
Verschilt per persoon en per loadout. Als je alle high ends uit een pipe hebt die je wil en weer diezelfde opnieuw wil hebben dan kan je voor de reset gaan. Bij een special pipe kan je voor een reset gaan als 't maximale he's eruit heb gehaald maar niet degene die jij wilde. Of een variant op de eerste regel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Whaam ik denk inderdaad wat @MetalSonic zegt. Het hangt af van wat je er uit wil halen. Wil je specifiek een item, dan ga je op zijn minst door totdat je hem hebt (aanname dat je ruby count het aan kan). En in algemene zin misschien: als het percentage HE's lager ligt dan aan het begin van de pijp? Nu begin je met 12% van de items is een HE. Maar misschien vind je het een reset waard als dat onder de 6 / 8 / 10% komt? Nu was een reset na 1 HE item met een free pull misschien wat enthousiast ;)

Folding@home

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Zie dat Tootoo me al voor was maar denk dat ik redelijk op dezelfde manier mijn crashes aan elkaar combo op mario circuit. Eigenlijk kan je voor elke bocht hetzelfde truckje uithalen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cWHyBYb4IGdiOB7xVzHXn3CLUrE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/golMBRR468B9hoH4b3hf3qGt.gif?f=user_large

Edit: welke glider levert volgens jullie de meeste punten op?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lJSI3PvzFvUeCptHMGbkKga9740=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MatqX0TErg1e51VLvmKjJtbT.jpg?f=user_large

[ Voor 27% gewijzigd door edzon op 06-01-2021 14:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

@MetalSonic Dat is ongeveer zoals ik het ook deed inderdaad, maar wat Tootoo zei bracht me in de war :+

@Tootoo duidelijk! :D Ik heb net Swimmer Mario uit de gratis pijp gekregen en vroeg me af of jouw strategie een interessante was. Ik kijk nog even goed naar de percentages, ik heb genoeg rubies voor 1 10-pull. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@edzon dat maakt het nog duidelijker :) Mooi dat jij trouwens nog de muntjes er bij weet te pakken, die laat ik, afhankelijk van waar ik begin, nog links liggen. Maar het zijn wel weer 6 muntjes, dus ik ga eens proberen!

Op deze manier heb ik nu twee keer een NSC weten te halen. Nu nog wel met goede frenzies er bij...

@Whaam ik hoefde in principe niks perse uit de pijp te hebben. Uiteraard had ik graag nieuwe drivers (ik had nog geen Classic Mario, 8 bit Mario en swimwear), maar ik wist op voorhand dat ik geen rubies had om te flink leeg te halen (ik had 47 rubies). Dus toen had ik daarom al heel snel die pijp gereset. Maar voor hetzelfde geld had ik met mijn 10 pull alleen maar troep gehad.

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edzon
Whaam schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 14:02:
Ik kijk nog even goed naar de percentages, ik heb genoeg rubies voor 1 10-pull. :)
Ik zou dan net zo enthousiast als @Tootoo die pijp resetten tenzij je een specifieke spotlight zoekt. Door die gratis pijp is de kans op nog een he bijna een procent lager als je niet reset. Vanwege de vele he's heb ik daarnaast ook alles met losse pulls gedaan vanochtend om t aantal normals te minimaliseren. Blijft natuurlijk gokken maar statistisch gezien op zich wel logisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:25
Beste pipe ooit?
The total score for this pipe is 81/100. WHAT IS THAT SCORE! I think that score makes it very obvious that you should pull this pipe. Even if you have over half of the Mario alts this pipe is still amazing (although I’d probably recommend the first pipe instead if that’s you). You main two priorities in this pipe will have to be Chef Mario and Scuba Steve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@edzon volgens mij levert je normal glider meer op voor je bonus points, maar ik kan me voorstellen dat je wel wilt kijken of je daarmee je combo makkelijk genoeg kan behouden aangezien je combo time 5% lager ligt. Als dat er voor zorgt dat je je combo te veel verliest heb je er wellicht niet zo veel aan.

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

Nou ik weet niet :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q5Nx7O0_lYDmcLldBUfBYRHpZRs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/d7KN7G9SGf2xDpsKesdMzyFk.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
Tootoo schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 14:31:
@edzon volgens mij levert je normal glider meer op voor je bonus points, maar ik kan me voorstellen dat je wel wilt kijken of je daarmee je combo makkelijk genoeg kan behouden aangezien je combo time 5% lager ligt. Als dat er voor zorgt dat je je combo te veel verliest heb je er wellicht niet zo veel aan.
Thanks, die combo lukt ook wel met 15% maar vraag me.af of de bonus points tegen de basepoints opwegen. Net wat rondjes met beiden gereden en dat lijkt wel zo te zijn. Iets minder duidelijk vind ik t voor de karts op kalamari door alle jump boosts die je daar kan pakken. Vooralsnog een record met de Bruiser gereden maar gevoelsmatig zit er meer in de landship.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L53Ne-mey83fmDdaId8GVeZ0Ee8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/P8n62UZjhw98r0qeBdUPUmxK.jpg?f=user_large

Wijsheid?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YSF
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-01 10:14

YSF

Net mijn 330 rubies opgemaakt.. Het was het wel waard. Op Sunshine en Happi na heb ik nu alle Mario's. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:45

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Jij had 1 Mario meer dan ik :+
1 gold, de rest allemaal grijs hier -O-

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wbw1uKgnUosHnqX32Q5ksI4FpM4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hsKvexeheCBSlGzsPJwZoxyU.jpg?f=fotoalbum_large
Zoals verwacht wordt het lekker spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Dubbel....

[ Voor 98% gewijzigd door pjot1 op 06-01-2021 17:43 ]

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@bennieeee

Het lag zeker heel dicht bij elkaar. Helaas moet ik soms ook even slapen anders was ik nog even doorgegaan. :p Hoop dat het komende week even wat beter/makkelijker wordt.

@edzon

Zou in beide gevallen voor de HE kiezen. :)

@all
2 gratis pijpen waren helaas niet de moeite waard. Of laat ik het zo zeggen, ik ben weer een paar coins rijker. :p Van m'n 5 rubies die ik gekregen heb voor m'n 8e plaats kreeg ik de coin glider.

Voor Rainbow Road geldt nu dat ik geen tier 3 driver en kart heb. Deze week wordt dus helaas weer zwaar.

Als je steeds een lagere plek behaalt, wordt het steeds moeilijker om een top 3 ranking te halen. Je krijgt steeds maar 5 of 10 rubies waardoor je de pijp maar 1 of 2 kan afschieten. Op deze manier ga je dus een heleboel items missen. Ook wil ik persoonlijk er geen geld aan uitgeven. Ik vind het leuk om met zo weinig mogelijk middelen een zo hoog mogelijke score te behalen. Lastig, lastig, lastig. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Slettesloery mooie score @track 1. Wat had je voor run? Triple coin? Onze items zijn vergelijkbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
@edzon gevoelsmatig liggen de 2 echt heel dicht bij elkaar door de multiplier, base points en levels. Ook ik zou voor de HE gaan, maar je zou het eens uit kunnen proberen en kijken hoeveel punten je maximaal krijgt voor een:
- jump boost (daar krijg je meer voor door HE)
- mini turbo (meer voor de normal)
- een andere combo actie als een muntje of iets.

Misschien dat je op basis daarvan kan zien wat meer oplevert?

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:32
Ik zou kiezen voor de HE kart, de glider zou me niet veel uitmaken.
Qua basis bonuspunten zijn de normals marginaal beter, qua startbonus zijn de HE's iets beter, de multiplier van de kart geeft de doorslag.

Maar zoals Tootoo aangaf, even beide proberen, of de een veel meer punten oplevert voor coins dan de ander.

erutangiS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slettesloery
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 05-09 23:15
@MetalSonic nee het was een dubbele coin frenzy perfect run.

[ Voor 9% gewijzigd door Slettesloery op 06-01-2021 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slettesloery schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:13:
@MetalSonic nee het was een dubbele coin frenzy perfect run.
Dat geeft mij hoop, ik kom maar niet boven de 27, vandaag geen enkele keer een dubbele coin frenzy gekregen daar. Wel paar keer coin en banana etc maar de double coin nog niet. Zal wel 'm wel krijgen ergens de komende dagen :) Ik moet daar sowieso 30k uit kunnen halen.

Al paar keer een run geprobeerd waarbij ik begin met bowsershield maar die zijn daar toch niet zo effectief. Paar keer op plek 6 of 7 begonnen met bowser en kwam niet hoger dan 5k ter hoogte van de 2de spoorbrug. Paar hits in het begin maar 70% van mijn dry bowser shields gaan naar voren in het lucht ledigen (raken niks).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slettesloery
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 05-09 23:15
@MetalSonic Ik ga altijd voor coin frenzy 1 of 2 item box op het begin geen coin frenzy restart ik het en opnieuw en pas een item ticket gebruiken na de 2 coin frenzy en sowieso perfect run.

[ Voor 6% gewijzigd door Slettesloery op 06-01-2021 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Vandaag 2e geworden. Stond gisteravond om half 12 nog eerste met 1k voorsprong maar nr 2 had nog wat tickets op de plank liggen en ging van lvl1 voor driver/kart/glider naar lvl3 voor alles...

Op kalimari m'n eerste triple coin frenzy gehad met een NSC dus die is wel klaar voor de rest van de week!

Mario circuit krijg ik inderdaad ook maar weinig frenzy's helaas.

Nog even een vraag: wat doen jullie met die laatste bocht voor de finish bij Mario circuit? Rechts de muntjes pakken of vliegend de bocht afsnijden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edzon
MrOleo schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:07:
Qua basis bonuspunten zijn de normals marginaal beter, qua startbonus zijn de HE's iets beter, de multiplier van de kart geeft de doorslag.
Dit vat m wel goed samen! Even vergeleken en de extra punten op de jump boost leveren al zo'n 360 punten extra op bovenop de 140 base points. Extra combo tijd is wel lekker op mario circuit maar hoogste score nu wel met de paper glider. Bedankt allen voor t meedenken!

@__REMCO__ ik ga voor de muntjes en zo lang mogelijk verder gliden tenzij je daardoor wordt ingehaald.

[ Voor 9% gewijzigd door edzon op 06-01-2021 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
edzon schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:17:
[...]

Thanks, die combo lukt ook wel met 15% maar vraag me.af of de bonus points tegen de basepoints opwegen. Net wat rondjes met beiden gereden en dat lijkt wel zo te zijn. Iets minder duidelijk vind ik t voor de karts op kalamari door alle jump boosts die je daar kan pakken. Vooralsnog een record met de Bruiser gereden maar gevoelsmatig zit er meer in de landship.

[Afbeelding]

Wijsheid?
Ik denk dat de normal kart links beter is, hogere combo en imo een iets betere skill. Compenseert voor minder basepoints.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9cZ48soqPj0Xlrq53DJkuq4croI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LPjf55OvhWLIYaP4BvNfR85u.jpg?f=fotoalbum_large dubbele coinbox frenzy en met alle mazzel van de wereld een eerste plaats! Nummer 1 landde in het zand waardoor ik hem voor de finish net voorbij kon zweven. Heb overal wel mijn max geraakt ongeveer. Tenminste zal er geen duizenden per baan meer bij gaan rijden.

[ Voor 5% gewijzigd door bennieeee op 07-01-2021 10:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Na een nacht slapen na het begin van een nieuwe ranking kan je ineens vervelende verassingen hebben. hier gelukkig niet. Nog steeds eerste, zij het met krappe voorsprong (1,1k).

Ik moet 2-3k aan punten pakken op track 1..

Veel meer speelruimte is er op track 2, straks de HE driver ticket reward zodat ik van level 1 naar 2 ga en ik hoop dat er nog een keer een he driver ticket in de shop komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Ben ik het dan, of lijken de meeste geen extreem lastige ranked te hebben? Ik zat al schrap en in de startblokken na de vorige ranked. Maar ik sta eenstraatlengte voor op nummer 2 (mede vanwege een lucky 7 - coin - coin frenzy / NSC run op rainbow road) dat alle spanning, voor zover die er al was, weg is in mijn cup. Dan helpt het ook niet dat niemand hoger is dan tier 57.

Dat wordt een weekje rustig aan doen op deze manier, beetje werken aan mijn ACR ranking en dat is het :)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Nou, hier weer een zware week. Nu 9e met 7k achterstand. Als ik kijk naar de loadout van m'n tegenstanders dan moet ik heel goed m'n best doen want volgens mij heb ik weer last van sleepers. Het feit dat ik geen frenzy's kan halen op Rainbow Road helpt natuurlijk ook niet mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
De pijp leeggetrokken op 2 items na. 1 daarvan is Mario Sunshine. Ik heb nog 1 ruby over. Dat is toch een beetje jammer...

Er komt gelukkig nog een loginbonus van 5 ruby's. 50% kans!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:51
@Tootoo : ik denk dat je een straatlengte voorsprong hebt op iedereen. Met zo'n loadout zijn er überhaupt maar weinig figuren die jouw score kunnen gaan matchen. Ikzelf sta nog eerste, maar deze gast belooft weinig goeds:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RFw-Jjb8ZFmkfRX16WmEkA06l2c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bqiXMmUklRZdB1eEO7EBh7an.jpg?f=fotoalbum_large
Ik ga niet koste van het kost upgraden. Dan maar een 2e plek. Succes met je ACR. Ik zag dat je al aardig op weg bent naar de Top100!

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
Al mijn hoop gaat binnenkort gezet worden op de laatste 5 rubies. Een HE T3 rijder voor Rainbow Road zou de redding moeten worden.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I70TMkPltERv8re_QnSC5sVTEZE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QurIlX2EODoYU4S0mqn9wL9x.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door bennieeee op 07-01-2021 15:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze dat is inderdaad wel een zware jongen! Hopelijk gaat ie inderdaad niet aanzetten, anders snap ik dat je voor een tweede plek gaat. Is de rest van je poule wel goed te behappen?

Ik wil het niet jinxen, maar ik wil eens kijken hoe ver ik deze ronde kom voor een top 100 plek. Ik heb alles nu een ronde gegeven om al het laaghangend fruit weg te krijgen en zal het net halen afhankelijk van hoeveel iedereen er bij heeft gehaald. Tussen gister en vandaag zat 30k namelijk. Nu gaat het grinden alleen komen om overal net dat beetje extra te krijgen... :)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tootoo schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:50:
Ben ik het dan, of lijken de meeste geen extreem lastige ranked te hebben? Ik zat al schrap en in de startblokken na de vorige ranked. Maar ik sta eenstraatlengte voor op nummer 2 (mede vanwege een lucky 7 - coin - coin frenzy / NSC run op rainbow road) dat alle spanning, voor zover die er al was, weg is in mijn cup. Dan helpt het ook niet dat niemand hoger is dan tier 57.

Dat wordt een weekje rustig aan doen op deze manier, beetje werken aan mijn ACR ranking en dat is het :)
:)

Lekker hoor, mag toch ook wel eens, een rustig mario kart weekje?!

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Hmm geen idee wat het is gisteren en vandaag maar ik mag ineens geen coin frenzys meer krijgen!

Geen coin frenzy maar een super uitgevoerde bowser shell frenzy. Eindelijk de 30k grens doorbroken op track 1!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kP5-SridjI1oDcc5zDXw_o0cdSQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B0kNlY9rx9Mpn6SSg43s4P0A.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 72% gewijzigd door MetalSonic op 07-01-2021 21:08 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
@Planeetje Ik was voor de fun aan het racen met zoon en dochter, dus vond al vreemd dat een bot planeetje32 voor me reed. Mijn hersens hadden even tijd nodig dat het geen bot was. Excuses voor de 3 maal friendly fire }) .

Gelukkig wel Mario chef, Mario sunshine en (persoonlijk favoriete) 8 bit Mario getrokken. Hopelijk kan ik nog in top 3 komen. Dan kan ik voor 7 uur nog een pull wagen. Eventueel kan ik nog de 2021 glider pack kopen.

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3podwVDO7Z2DhC36FnQZrubD2dU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/MvsB4lFXAuEHqEjfqMdmMK0W.png?f=fotoalbum_large

Dat wordt binnenkort knallen op track 2 ;).

Ben benieuwd hoe Berlijn is!!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vozze
@MetalSonic : Zo! Drie op een rij! Heel mooi. Hier ook een goede shop:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K9erEQ_4olRUvJLw3lkONfIr7W4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GKSkeZEFJiIJfoDpjTLxZWzH.jpg?f=fotoalbum_large
En hierdoor toch maar de Gilded King naar 4 gebracht. Nu nog een goede run op Rainbow Road. 32k moet er in zitten.

@Tootoo : je hebt inmiddels de Top 100 bereikt. Nu vasthouden. Ik doe een beetje met je mee. Misschien helpt het om te zien waar je eventueel wat meer kan scoren. Je level 5 Lakitu is een topper deze tour. Succes!

En Berlijn! M'n favoriete stad in Europa O+ Die beelden van de Dom, de Siegessäule, de Fernsehturm. Wat ontzettend vet! *O* _/-\o_ Daar heb ik zo'n zin in!

[ Voor 9% gewijzigd door Vozze op 08-01-2021 08:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic en @Vozze: lekkere shops zeg, daar kunnen jullie wel wat damage mee gaan doen dan!

En @Vozze, ook jij staat er al bijna toch! En dat voor een beetje mee doen ;) Wil je er niet een echte run van maken om in de top 100 te komen / blijven als je er zo dicht bij bent? Wel heel nuttig om te zien waar ik nog meer kan halen in ieder geval, thanks! Ik zit er verder wel over na te denken of ik de top 100 wil halen zonder verdere upgrades of niet. Ik zou bij elkaar 2 HE driver tickets hebben waarmee ik Party time Pauline op level 6 kan krijgen, maar ergens wil ik die ook wel voor de volgende tour bewaren...

En inderdaad, vet om weer een city track te hebben! :)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Vozze Mooie shop hoor, gaat helemaal goed komen.

@Tootoo ja zeker, vooral de stap van level 1 naar level 2 is heerlijk bij een item (elk item).. Voor mijn huidige set : 1-4-6 is 24k al behoorlijk hoog op track 2 vind ik, ik ben benieuwd of ik met 2-4-6 de 26k ga halen.

Hoe gaat het bij jou verder in je poule? nog doelen? of is het nu elke dag op je gemak de muntjes pakken en weer wat anders doen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
Xaio schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:58:
@Planeetje Ik was voor de fun aan het racen met zoon en dochter, dus vond al vreemd dat een bot planeetje32 voor me reed. Mijn hersens hadden even tijd nodig dat het geen bot was. Excuses voor de 3 maal friendly fire }) .

Gelukkig wel Mario chef, Mario sunshine en (persoonlijk favoriete) 8 bit Mario getrokken. Hopelijk kan ik nog in top 3 komen. Dan kan ik voor 7 uur nog een pull wagen. Eventueel kan ik nog de 2021 glider pack kopen.
Geeft niet hoor, ik had een multiplayer challenge en zag jouw kamer, dus ik dacht. Misschien leuk om ff te joinen :) friendly fire hoort bij het spel. No hard feelings :9

Gefeliciteerd met je nieuwe drivers!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrOleo
MetalSonic schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 07:35:
[Afbeelding]

Dat wordt binnenkort knallen op track 2 ;).

Ben benieuwd hoe Berlijn is!!
Ha top toevallig had ik er vanochtend ook 1, eindelijk, maar 3 is helemaal gaaf!
Succes ermee!

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrOleo schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:16:
[...]

Ha top toevallig had ik er vanochtend ook 1, eindelijk, maar 3 is helemaal gaaf!
Succes ermee!
Als ik wakker word is het eerste dat ik doe na 0700 kijken of er wat leuks in de shop staat. Toen ik 3 HE tickets zag staan was dat heerlijk :9~

Ik heb nu 4k voorsprong op de nummer twee en heb nog 2 he tickets achter de hand. En dan krijg ik er straks natuurlijk nog één via de rewards. Als ik ze niet hoef te gebruiken om eerste te blijven doe ik dat natuurlijk niet.

Door de huidige pipe's is mijn coverage qua drivers flink gegroeid maar het zijn nog allemaal "juniors" op level 1 dus die kunnen die HE tickets goed gebruiken :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• edzon
MetalSonic schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:08:
[...]

Als ik wakker word is het eerste dat ik doe na 0700 kijken of er wat leuks in de shop staat. Toen ik 3 HE tickets zag staan was dat heerlijk :9~
Herkenbaar! Althans, sta meestal wel wat later op. En uhm ja, ook nog nooit een HE ticket in mijn shop gehad :| logisch ook want heb alleen PGP op 6 sinds kort. Hoeveel HE's heb jij totaal op 6 en hoe vaak zie je gemiddeld die tickets voorbij komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
edzon schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:51:
[...]

Herkenbaar! Althans, sta meestal wel wat later op. En uhm ja, ook nog nooit een HE ticket in mijn shop gehad :| logisch ook want heb alleen PGP op 6 sinds kort. Hoeveel HE's heb jij totaal op 6 en hoe vaak zie je gemiddeld die tickets voorbij komen?
Dit waren allemaal HE driver tickets. Ik heb even opgezocht hoeveel HE drivers ik nu op level 6 heb. Dat is 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic ik stond vanochtend op nummer 84 in de ACR en ga eens een run doen om in de top 100 te blijven. Ben al wel ingehaald door @Vozze ondertussen dus moet weer even aan de bak :P Ik heb alleen hier een stroomstoring en zonder adapter is mijn telefoon (die ik ook gebruik als personal hotspot) zo leeg. Kan dus geen MKT spelen :(

In mijn ranked cup sta ik nog altijd met 22k voor, daar ga ik geen spanning uit halen.

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
MetalSonic schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:16:
[...]

Dit waren allemaal HE driver tickets. Ik heb even opgezocht hoeveel HE drivers ik nu op level 6 heb. Dat is 6
Ja die had ik ook al bij je geteld ;) t maakt volgens mij niet uit of het drivers, karts of gliders zijn dus was juist benieuwd naar het aantal gliders en karts wat je daarnaast ook op 6 heb. En hoe vaak zie je ongeveer een HE ticket voorbij komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Tootoo Haha doe normaal, met je 22k voorsprong dat is wel ziek hoor. Ik denk dat het hoogste dat ik aan voorsprong heb gehad dat dat 15k was. En dan was dat een "tijdelijke voorsprong" op dag 1 en moesten veel dus nog een score neerzetten. Die week wel eerste geworden metuiteindelijk 5-8k voorsprong

@edzon Er zijn drie verschillende soorte HE tickets, drivers, gliders of karts. Ik zal eens voor je kijken hoeveel he- gliders en karts ik nu op level 6 heb...

Karts: 2
Gliders: 4

edit: elke week zie ik wel eens een HE ticket, vandaag dus 3 driver tickets. Eergisteren een HE kart en HE glider ticket, twee dagen daarvoor volgens mij ook een driver ticket.

Meeste tickets die ik krijg zijn normal tickets of gouden tickets/ super tickets

[ Voor 21% gewijzigd door MetalSonic op 08-01-2021 16:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Haha, ik kijk ook altijd als eerste naar MKT en dan vooral de shop. :D

Ik snap ook echt niks van de shop. Hier, net zoals @edzon, nog nooit een HE ticket gezien. Ik speel vanaf de eerste dag. Ook heb ik maanden minimaal 12k aan coins bewaard voor Metal Mario of Dry Bowser, die maanden sowieso geen HE items.

Later kreeg ik regelmatig de Swooper. Die is lvl6 inmiddels. Daarna, geen HE. En, vandaag de Coin glider.

Ik snap het niet. Maar, op jullie advies ben ik ook lekker bezig om m'n normals op te pimpen. Ik hoop daarna toch echt HE tickets te zien verschijnen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
Volgens mij maakt het totaal HE op lvl 6 niet uit, je krijgt een HE ticket als er een HE item in de shop komt die je al op lvl 6 hebt. In de aankondiging van de tour staat welke drivers in de daily shop kunnen komen, op dit moment kunnen dry bowser, metal mario en peachette in de shop komen. Als je een of allen van deze op level 6 hebt kan je een ticket krijgen geloof ik.
MetalSonic schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:08:
[...]

Ha dat gevoel is bekend, ik kan me meestal bedwingen tot het ontbijt. :)

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
MrOleo schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 17:15:
Volgens mij maakt het totaal HE op lvl 6 niet uit, je krijgt een HE ticket als er een HE item in de shop komt die je al op lvl 6 hebt. In de aankondiging van de tour staat welke drivers in de daily shop kunnen komen, op dit moment kunnen dry bowser, metal mario en peachette in de shop komen. Als je een of allen van deze op level 6 hebt kan je een ticket krijgen geloof ik.

[...]
Interessante theorie, hoe kom je hierbij?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vozze
@MrOleo : dat betwijfel ik een beetje. Aangezien @MetalSonic drie HE driver tickets heeft gekregen zou volgens jouw redenering op elk van die plekken een HE driver hebben gezeten die MetalSonic al op level 6 heeft? Ik heb nog nooit een shop gezien met daarin drie HE drivers te koop.
Ik denk eerlijk gezegd dat wanneer je een HE item op level 6 hebt, je een HE ticket krijgt wanneer één van die items in de shop te koop zou zijn. Het type ticket (driver, kart of glider) welke op die plek kan verschijnen lijkt random te zijn. Dus je kunt een HE driver ticket krijgen wanneer er een glider te koop zou zijn die jij al op level 6 hebt. Althans, dat idee heb ik :)

@Tootoo : ik verwacht een score van minimaal 1.050.000 voor een top 100. Volgens mij moet je ver kunnen komen, maar je moet zelf bepalen of je tickets gaat inzetten. Eerst maar eens zonder proberen. Succes!

Edit: 1.500.000 voor ACR is een beetje veel :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hWeVoV4-TPMWaRMyu42tHFZTfqI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/leADX7Z6xdWSQfY03ka5zq72.jpg?f=fotoalbum_large

Ik loop hier vaak zat te mopperen. Dat is omdat ik betrokken ben bij dit spel! Vandaag alleen maar feest.

Net de volgende frenzys: lucky7, coin, coin <3

@Vozze Mijn mening is natte vinger werk inzake deze. Ik heb nooit een nieuws artikel gelezen van Nintendo waarin het mij precies is uitgelegd. Enige dat ik weet is dat hoe meer items ik op level 6 heb hoe vaker ik HE tickets in de shop zie. Eerste paar maanden toen ik nog geen level 6 HE item had had ik nooit HE tickets. Metal Mario was volgens mijn mijn eerste die ik op level 6 kreeg. Al in de dagen erna mijn eerste HE ticket. Verder rouleert het type HE ticket enorm. Zelfde voor mijn normals en supers.

Drie HE driver tickets is wel uniek heb ik nog nooit eerder gehad. Wel een keer twee he driver tickets, toen had ik niet de coins om te profiteren :(

Het houdt maar niet op! Triple coin track 1... als ik niet bij 205 in lap 2 over een banaan reed was het nog iets hoger mja prima zoAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eAX_v2rVsH0OBoH6xc0tXP9fTYI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ClwZxEU0URs7AOimSU7d983i.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 54% gewijzigd door MetalSonic op 08-01-2021 23:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cache
Volgens mij werkt het zo:

De daily selects hebben 3 plekken voor drivers (links), karts (midden) en gliders (rechts). De items zijn willekeurig vanuit een gedefinieerde pool. Wanneer een item willekeurig in je winkel zou verschijnen, maar die je al op level 6 hebt, wordt deze omgetoverd tot een willekeurige ticket. Dit kan dus zowel een driver, kart als glider ticket zijn, zelfs als daar op die plek in de daily selects eigenlijk een andere “categorie” zou horen. Ook wordt het willekeurig een common, super of HE ticket, mits je respectievelijk een common, super of HE item op level 6 hebt die normaal in de daily selects komt.

Klinkt dat logisch? Zo begreep ik het in ieder geval van reddit. :7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrOleo
Vozze schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 20:38:
@MrOleo : dat betwijfel ik een beetje. Aangezien @MetalSonic drie HE driver tickets heeft gekregen zou volgens jouw redenering op elk van die plekken een HE driver hebben gezeten die MetalSonic al op level 6 heeft? Ik heb nog nooit een shop gezien met daarin drie HE drivers te koop.
Ik denk eerlijk gezegd dat wanneer je een HE item op level 6 hebt, je een HE ticket krijgt wanneer één van die items in de shop te koop zou zijn. Het type ticket (driver, kart of glider) welke op die plek kan verschijnen lijkt random te zijn. Dus je kunt een HE driver ticket krijgen wanneer er een glider te koop zou zijn die jij al op level 6 hebt. Althans, dat idee heb ik :)
Cache schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 21:15:
Volgens mij werkt het zo:

De daily selects hebben 3 plekken voor drivers (links), karts (midden) en gliders (rechts). De items zijn willekeurig vanuit een gedefinieerde pool. Wanneer een item willekeurig in je winkel zou verschijnen, maar die je al op level 6 hebt, wordt deze omgetoverd tot een willekeurige ticket. Dit kan dus zowel een driver, kart als glider ticket zijn, zelfs als daar op die plek in de daily selects eigenlijk een andere “categorie” zou horen. Ook wordt het willekeurig een common, super of HE ticket, mits je respectievelijk een common, super of HE item op level 6 hebt die normaal in de daily selects komt.

Klinkt dat logisch? Zo begreep ik het in ieder geval van reddit. :7
Yep klinkt logisch :)
Het spel zegt "If you have a driver, kart or glider already at maximum level a level-boost ticket may appear", ik nam aan dat dat 1 op 1 wordt omgezet HE driver voor HE driver ticket, maar dat hoeft natuurlijk niet.

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edzon
Wat @Vozze en @Cache zeggen kan ik mij meer in vinden. Heb zelf een tijd 1 super glider op 6 gehad en alle varianten super en normal tickets voorbij zien komen. Tegelijkertijd zou dit ook betekenen dat ik nooit een HE ticket mag verwachten zolang ik geen HE op 6 heb die in de shop verkrijgbaar is. Op zich best logisch maar heb wel wat reacties op reddit voorbij zien komen die dit tegenspreken. Feit is natuurlijk dat niemand het weet omdat t niet expliciet wordt benoemd door Nintendo, vandaar ook dat ik zo benieuwd was naar jouw ervaringen @MetalSonic . Ik ben maar voor de zekerheid alle normals zsm naar 6 aan t upgraden. Wel een aantal HE's op 5 dus die tickets komen vanzelf wel ergens binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Ik merk wel dat bepaalde items gepushd worden. Zo heb ik 3/4 dagen achter elkaar dat bijvoorbeeld Landship in de shop staat.

Mijn loadout klinkt een beetje hetzelfde als van @edzon. Qua drivers moet ik nog 6 normals lvl6 maken. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cache
@pjot1 Klopt, dat is volgens mij ook zo en dat zien velen helaas. Dat was voorheen anders en ten tijde van de update waren er ook flink wat mensen die klaagden. Door de verandering ga je dus minder tickets zien als je nog niet alles op level 6 hebt.
Cache schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:38:
@MetalSonic Is het ook niet zo dat de daily selects shop items “pusht” die je nog niet op level 6 hebt? Daarmee bedoel ik dat je pas een significant verschil gaat zien in het verschijnen van HE tickets wanneer je een hele groep aan daily selects items op level 6 hebt.

Dit was eerder niet zo, maar is tijdens de update waarbij de item pool van de daily selects werd vergroot erin gekomen. Veel mensen zien bijvoorbeeld Mario continu verschijnen, als dat je laatste super driver (van de pool in daily selects) is die nog niet level 6 is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pjot1 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 09:18:
Ik merk wel dat bepaalde items gepushd worden. Zo heb ik 3/4 dagen achter elkaar dat bijvoorbeeld Landship in de shop staat.

Mijn loadout klinkt een beetje hetzelfde als van @edzon. Qua drivers moet ik nog 6 normals lvl6 maken. Ik ben benieuwd!
Herkenbaar hoor, dat "pushen van items" heb ik heel erg gehad bij bepaalde super drivers... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@Cache Ja, het begint een beetje saai te worden op deze manier. Ik probeer toch altijd wel minimaal 10k aan muntjes te hebben maar dat valt niet altijd mee. Nu heb je dus een aantal dagen dat je niks wil/kan kopen. Zodra ik weer 10k heb (inclusief coin rush tickets) ga ik weer voor normals.

@MetalSonic oh ja? Zoals welke?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pjot1 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:48:
@Cache Ja, het begint een beetje saai te worden op deze manier. Ik probeer toch altijd wel minimaal 10k aan muntjes te hebben maar dat valt niet altijd mee. Nu heb je dus een aantal dagen dat je niks wil/kan kopen. Zodra ik weer 10k heb (inclusief coin rush tickets) ga ik weer voor normals.

@MetalSonic oh ja? Zoals welke?
Afgelopen maand was het diddy kong die steeds terug kwam. Ik vind het een shit driver, die bananen skill is niks voor mij. Vaak rijd ik dan over de eigen afgeschoten bananen. Maar hij bleef maar terugkomen dus uiteindelijk maar level 6 gemaakt. (Hij zat op level 4 ofzo toen het stalken begon).

Daarvoor was het Lakitu die steeds terug kwam, das gelukkig een fijne driver dus dat vond ik niet erg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:02:
[...]

Afgelopen maand was het diddy kong die steeds terug kwam. Ik vind het een shit driver, die bananen skill is niks voor mij. Vaak rijd ik dan over de eigen afgeschoten bananen. Maar hij bleef maar terugkomen dus uiteindelijk maar level 6 gemaakt. (Hij zat op level 4 ofzo toen het stalken begon).

Daarvoor was het Lakitu die steeds terug kwam, das gelukkig een fijne driver dus dat vond ik niet erg.
Die vind ik ook vreselijk. Die bananen lijken altijd wel op een kutplek te vallen. Dit is ook de reden waarom Funky Kong nog maar lvl2 is. Diddy is lvl5 nu, maar als er alternatieven zijn dan gebruik ik die.

Liever Donkey Kong! Met big bananas! :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze ik richt me ook wel op die 1.050.000 ja. Vanaf de huidige plek 100 gerekend zou er dan gemiddeld 19.250 per dag bij komen... Betekent nog 49k te gaan, net door de 1M grens gegaan! :)

Ga je mee doen met de laatste 50k of was je vooral mijn katapult om te zien waar mijn gaten lagen? :) Op best een aantal tracks heb je namelijk wel lekkere scores staan!

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Kan het zijn dat je een baan zo vaak hebt gedaan dat je niet meer stijgt in level? Heb nu 2x achter mekaar dat ik 1e word op Kalahari Desert maar dat me level gewoon op 21,4% blijft staan.

[ Voor 3% gewijzigd door bennieeee op 09-01-2021 15:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@bennieeee

Ja, dat kan. Hoe vaker je een level doet, hoe minder xp je krijgt tot je niks meer krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Ik heb het idee dat de normals wel vanzelf een keer allemaal op 6 komen zonder dat je ze hoeft te komen. Elke tour krijgt je weer een boel tickets en er komen er ook een boel uit de pipe. Ik besteed er dus geen geld meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
Ja dat heb ik ook altijd gedaan maar heb er nu nog maar een paar over die nu continu een plek innemen in mijn shop terwijl daar ook een ticket zou kunnen verschijnen. Denk wel dat je dan die hele categorie op 6 moet hebben dus begin met de gliders, daar moet ik er nog maar 2 van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo : ik ga een poging wagen, maar op veel tracks is de rek er wel wat uit. Ik ben benieuwd waar het eindigt. Succes in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poeksel schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 15:46:
Ik heb het idee dat de normals wel vanzelf een keer allemaal op 6 komen zonder dat je ze hoeft te komen. Elke tour krijgt je weer een boel tickets en er komen er ook een boel uit de pipe. Ik besteed er dus geen geld meer aan.
Klopt, die normals zitten wel goed. Ik zou alleen coins uitgeven aan super of high ends....

Kan uiteraard een keer een uitzondering zijn, een track waarvan je het moet hebben van je normal driver. Als die vlakbij level 6 zit en je daarvoor een normal ticket moet kopen dan zou ik het overwegen als het er voor gaat zorgen dat je eerste wordt :D

@Vozze en @Tootoo willen jullie nu beiden in de top 100? Waar ligt de grens, wordt er al gefantaseerd over de top 50? :9

[ Voor 8% gewijzigd door MetalSonic op 09-01-2021 18:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cache
Vraagje: waar zouden jullie eerder voor gaan, lucky 7 of triple mushroom? Ben een beetje in dubio of ik moet investeren in snes mario of halloween mario.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic voor nu fantaseer ik nog over het halen van de top 100 ;) Het komt toch aardig neer op een extreem goede run op alle tracks die weinig fouten bevatten en het liefste twee of meer frenzies hebben. Net als @Vozze loop ik wel een beetje op het einde, al weet ik dat er genoeg tracks zijn die nog niet voldoen aan bovenstaande. Voor de grap heb ik eens gekeken naar de top 50 en dat is nog eens 75k meer. Dat is 2k meer op elke track gemiddeld... Voor nu nog ver van mijn bed ben ik bang ;)

@Cache puur vanuit item kijkend: lucky 7! Een enkele lucky 7 kan je al een lekkere score erbij geven en een lucky 7 frenzy kan zomaar niet onder doen voor een coin frenzy, afhankelijk van de situatie. Maar ik zou ook kijken naar potentieel van de driver, coverage en hoe die op Reddit beoordeelt worden. Toegeven: ik heb flink ingezet op Mario Halloween :)

[ Voor 26% gewijzigd door Tootoo op 09-01-2021 23:01 ]

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
Cache schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:36:
Vraagje: waar zouden jullie eerder voor gaan, lucky 7 of triple mushroom? Ben een beetje in dubio of ik moet investeren in snes mario of halloween mario.
Ik zou voor lucky 7 gaan, dat item vind ik geweldig, leuker dan coinbox, maar het is een beetje afh. van je coverage voor overige tracks, als 8bit mario op meerdere tracks je beste driver is halloween mario niet dan is de 8bit mario de betere langetermijn investering.

Ik vind het wel jammer dat een triple mushroom frenzy slechts enkele mushrooms geeft tijdens de frenzy. Een mushroom frenzy is niet slecht maar het haalt het speciale randje er wel vanaf..

Zelf heb ik 3 tickets klaar voor 8bit mario, maar ik hoop nog een super banaan of lucky7 uit de pijp te halen, volgens mij krijgen we nog een login bonus van 5 rubies, wat me een kans geeft van 2/70.

Mijn cup is we leuk deze week, zit allemaal redelijk op elkaar, ik heb nu op 1 track wel mijn max behaald en kan nog wel wat stijgen, sta nu 2e op 80k, eerder vandaag:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/naU7y3Bk4oQDlqcjOsam7Ebi29k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8FjY1j2EtnkLmkuOOYTqkNvy.jpg?f=user_large

[ Voor 7% gewijzigd door MrOleo op 09-01-2021 23:15 ]

erutangiS

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Van de 5 rubies die we kregen als login bonus heb ik eerst de pijp gereset en wat komt daar uit?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sae_MUaloPEYFIDksK3qQveDbqw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/k3SZqq8bVeILjPBr1uGwJ6Y9.png?f=user_large

Heerlijk! Nu frenzy's halen op Rainbow Road! :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
@pjot1 vet Nice. Mijn rubies werden helaas een super driver. Sta nu 6e op 16 punten van de nummer 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
bennieeee schreef op zondag 10 januari 2021 @ 09:53:
@pjot1 vet Nice. Mijn rubies werden helaas een super driver. Sta nu 6e op 16 punten van de nummer 5.
Oei, dat is wel heel erg close. Die 16 punten zijn toch wel te overbruggen? Of kan je nog hoger komen?

Hier de 4e plek. 2700 punten verwijderd van de eerste plaats. Morgen een HE driver ticket dus die kan gelijk op Mario Sunshine. Daarmee hoop ik wel in de top 3 te eindigen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
pjot1 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 10:03:
[...]

Oei, dat is wel heel erg close. Die 16 punten zijn toch wel te overbruggen? Of kan je nog hoger komen?

Hier de 4e plek. 2700 punten verwijderd van de eerste plaats. Morgen een HE driver ticket dus die kan gelijk op Mario Sunshine. Daarmee hoop ik wel in de top 3 te eindigen. :)
Ben 1k verwijderd van plekkie 3. Vandaar ook zo balen dat de rubies geen HE werden. Die 16 punten moet wel lukken die 1k niet meer ben ik bang.

Succes nog! Met die extra HE ticket moet je de nummer 1 makkelijk kunnen grijpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
bennieeee schreef op zondag 10 januari 2021 @ 10:11:
[...]

Ben 1k verwijderd van plekkie 3. Vandaar ook zo balen dat de rubies geen HE werden. Die 16 punten moet wel lukken die 1k niet meer ben ik bang.

Succes nog! Met die extra HE ticket moet je de nummer 1 makkelijk kunnen grijpen.
Ik hoop het! :) Ik zag deze week een beetje somber in maar sinds die pijp ben ik zelf een beetje Mr. Sunshine geworden! :p

Ik zat even naar je scores te kijken en ik denk dat je op Mario Circuit nog wel wat punten kan pakken met de juiste frenzy's op het juiste moment. Het is een klotebaan om je combo vast te houden. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
pjot1 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 10:21:
[...]

Ik hoop het! :) Ik zag deze week een beetje somber in maar sinds die pijp ben ik zelf een beetje Mr. Sunshine geworden! :p

Ik zat even naar je scores te kijken en ik denk dat je op Mario Circuit nog wel wat punten kan pakken met de juiste frenzy's op het juiste moment. Het is een klotebaan om je combo vast te houden. :(
Ja echt wat een minne baan is dat! Heb hem gereden met 2 coinbox Frenzy maar zal hem nog wel wat proberen. Ook Kalamari Desert zag ik net wat voorbij komen op internet voor wat extra punten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
bennieeee schreef op zondag 10 januari 2021 @ 10:27:
[...]

Ja echt wat een minne baan is dat! Heb hem gereden met 2 coinbox Frenzy maar zal hem nog wel wat proberen. Ook Kalamari Desert zag ik net wat voorbij komen op internet voor wat extra punten.
Kalamari Desert vind ik echt een leuke baan. Ook makkelijk je combo vasthouden en je kunt hier makkelijk een ultra drift maken. Als het kan probeer ik hier altijd te vliegen. Als dat lukt, scheelt dat toch weer een paar 100 punten. Probeer dan wel 2x de jumpboost te pakken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
Succes @bennieeee, hopelijk alsnog die 1k! En lekkere pull @pjot1!

Ik weet niet hoe het met jou zit @Vozze, maar ik ga die ACR top 100 maar loslaten :) Buiten het feit dat ik niet extreem veel tijd kan besteden aan MKT, is de top 100 grens met 29k gestegen. Ik sta nu net op plek 96... Dan ga ik mijn aanwezige HE tickets (2-1-1) lekker opsparen voor de volgende tour :)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
pjot1 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 10:33:
[...]

Kalamari Desert vind ik echt een leuke baan. Ook makkelijk je combo vasthouden en je kunt hier makkelijk een ultra drift maken. Als het kan probeer ik hier altijd te vliegen. Als dat lukt, scheelt dat toch weer een paar 100 punten. Probeer dan wel 2x de jumpboost te pakken.
Die bedoel ik ook ja! Na die eerste box rij krijg je die 2 kleine jumps waarna aan de rechterkant weer een nieuwe box zit. Als je die kan pakken vlieg je vol naar links waarna je land en meteen weer een nieuwe box kan openen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Stand in mijn ranked:

1: 73436
2: 73182
3: 72440
4: 72405 (ik)

Spannend! Ik zie wel ruimte voor verbetering, maar de concurrentie verbetert zich vast ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

bennieeee schreef op zondag 10 januari 2021 @ 10:36:
[...]

Die bedoel ik ook ja! Na die eerste box rij krijg je die 2 kleine jumps waarna aan de rechterkant weer een nieuwe box zit. Als je die kan pakken vlieg je vol naar links waarna je land en meteen weer een nieuwe box kan openen.
Hooooly wowzers die had ik dus nog nooit gezien he, en die eerste box links ook niet :') Was al blij met met mijn 18,5k score maar met vier extra boxes moet daar nog veel meer inzitten! Ik sta al tweede en de nummer 1 staat ruim 14.000 boven me, dus dat zal niet lukken maar plek 2 vasthouden met deze tip is reëel! Dank je!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@pjot1 Lekkere pull hoor ;-) en dat na een reset!!!!!!

@Poeksel kleine verschillen, heb je al overal minimaal double coin frenzy gehaald? nog tickeets die je kan upgraden?? Succes

Hier sta ik nu 8 voor op de nummer 2, hopelijk kan ik mijn HE tickets lekker op zak houden voor de volgende tour :) Ondertussen halloween mario 980 maken en wie weet kan ik nog een beetje bijsnoepen, alhoewel ik dan dus een super run moet verbeteren (lucky 7, coin coin) kleine kans maar wie weet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@Poeksel
Scores liggen vrij dicht bij elkaar, dan zou een 'superrun' het verschil kunnen maken. :)

@MetalSonic
Regelmatig heb ik goede items gehad na een reset. Op internet zie je ook vrij vaak filmpjes waarbij goede items verkregen wordt na een reset.

Wat ik al zei, is dat ik morgen m'n HE ticket aan Mario Sunshine ga uitgeven. Ik bedacht me net dat iedereen deze ticket krijgt... :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo : er is gisteren inderdaad flink gas gegeven in de top 100. Ik heb er nog wat bij kunnen sprokkelen, maar ik denk dat ik het ook moet laten schieten. Er zijn een aantal tracks waar ik het met een level 1 of 2 driver moet doen. Daar verlies ik helaas te veel. Ik hou ook liever m'n tickets op zak.

Hier nog steeds eerste met 3k voorsprong. Benieuwd wat er nog gaat gebeuren.

Succes @bennieeee, @Poeksel en @pjot1! De verschillen zijn klein, maar zeker te overbruggen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Poeksel schreef op zondag 10 januari 2021 @ 10:38:
Stand in mijn ranked:

1: 73436
2: 73182
3: 72440
4: 72405 (ik)
Het mooie rijtje verpest: ik sta nu op 81458 (met nog steeds wel wat ruimte tot verbetering), de rest nog op hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@Poeksel

Haha, beetje drukte om niks! :D ;)

Zal het genoeg zijn? Of heb je nog een paar sleepers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
pjot1 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:47:
@Poeksel

Haha, beetje drukte om niks! :D ;)

Zal het genoeg zijn? Of heb je nog een paar sleepers?
Tot nu toe gingen de andere drie steeds met kleine stapjes omhoog, maar we zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Net Rainbow Road nog 400 punten omhoog gekregen. Helaas heeft de nummer 3 nog gas gegeven van middag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

Aw bollocks. Voorbijgestoken met 4k. -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Laatste paar dagen alweer van deze tour hoe gaat 't bij jullie?

Ik loop 8k voor, lang geleden dat ik zo comfortabel door een ranked week heen kon. Heb ook gekeken bij de concurrenten maar die zitten met hun huidige items echt al op max......

@Whaam nog tickets achter de hand? 4k is best wat ja :(

@bennieeee en jij staat nu vierde? nog ergens ruimte?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
Ik sta nu 1e met een kleine 2k voorsprong. Maar als het moet heb ik nog wel wat tickets op de plank liggen om op rainbow het verschil te maken.

Waarschijnlijk gaat haloween mario dan een paar tickets krijgen naar level 4 (van level 1). Ook kan ik de gold egg van level 3 naar level 4 brengen. Dus voldoende ruimte voor een hogere score.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Planeetje schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:02:
Ik sta nu 1e met een kleine 2k voorsprong. Maar als het moet heb ik nog wel wat tickets op de plank liggen om op rainbow het verschil te maken.

Waarschijnlijk gaat haloween mario dan een paar tickets krijgen naar level 4 (van level 1). Ook kan ik de gold egg van level 3 naar level 4 brengen. Dus voldoende ruimte voor een hogere score.
Twee k vind ik niet veel, maar ik neem aan dat je even afwacht tot morgen avond voor een eventueel laatste offensief? Hoe zien de scores eruit bij je concurrenten qua items tov scores? (hebben ze rek?)
Pagina: 1 ... 47 ... 161 Laatste