Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:46
WAT EEN PIJP!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oSo7qkude6vZLRkeu_Nzy51_X_k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RDqq4IS3i6yKLe3PF6Emoixr.jpg?f=fotoalbum_large

Nog nooit meer dan 1 HE uit 1 tien pijp....en nu dit... :o

Had ze alle 3 nog niet _/-\o_ *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!
@Sleehond lekker hoor, dat zijn ze!!

Ahhhh shitzooi ben ingehaald. Hoge levels en uncapped en op track 1 moet hij bij wijze van spreken nog beginnen.

Even kort samengevat:
1) tier gezakt
2) hele pipe leeggehaald waardoor ik nu coin 6 gliders mey level 6 tier 3 items kan combineren

En toch weer een zware poule! Vreemd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oBxG24ae1pA_kAFACJRsJKKaJKk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9ntl4FBaaF6OEsSWDCTnTi9p.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 89% gewijzigd door MetalSonic op 01-01-2021 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Is die new years kite het een beetje waard? Ik zie dat hij in deze ranked op twee tracks hoogste tier is en waarschijnlijk volgende week ook nog eens. Heb hem woensdag uit de pijp gehaald en vroeg mij af of hij voorheen veel in ranked voorkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:47
Sleehond schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 20:24:
WAT EEN PIJP!!

[Afbeelding]

Nog nooit meer dan 1 HE uit 1 tien pijp....en nu dit... :o

Had ze alle 3 nog niet _/-\o_ *O*
Ah, heerlijke pull man, 2 top karakters en die mario is gaaf met zijn special geluidseffecten. Top ! :)

Kleine tip aangaande de meer dan 1 HE in een 10-pijp:
Zoek eens boven in de zoekbalk Dit Topic(poster): Sleehond. ;)

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
@Cache hoewel het een coin glider is (en qua item het beste is), heeft hij de minste coverage van alle coin gliders. Hij heeft 17 top shelf tracks, maar 6 zijn allemaal Tokyo versies (tracks die bijna nooit voorkomen). Effectief dus maar 11 echte tracks. Er wat tickets aan uitgeven kan geen kwaad, maar er zijn betere gliders. Je kan er ook op Reddit over lezen als indicatie hoe gliders zijn.

@MetalSonic balen dat je een stevige ranked hebt! Je zou eens kunnen kijken naar waluigi? Gevoelsmatig zou je daar nog wel wat uit kunnen halen en hem weer voorbij kunnen steken?!

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
Ik bulk van de super driver tickets. Vreemd genoeg verschijnt deze regelmatig in de shop maar de super tickets van kart en glider nauwelijks. Desondanks koop ik ze toch.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EgKS7ShFoLJHcJpznj9n9A6UtgQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CEpMG11iOKltZsfPwq7YFBaL.jpg?f=user_large

Naar mijn gevoel komt de new year kite regelmatig voor in ranked cups? Daarnaast hebben we al Tokyo tour al 4x gehad. Al heb ik eens op Reddit gelezen dat een coin glider de kans op coin frenzy niet verhoogd.

Dubbel coin frenzy lvl 6 baby Mario score << coinbox frenzy lvl 4 party time Pauline... Pauline party time is in de laatste paar tour belangrijker geworden.

[ Voor 11% gewijzigd door Xaio op 01-01-2021 23:28 ]

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:42
@Xaio : waarom geef je die niet aan Bowser Jr. om hem naar level 6 te krijgen? Dan kan de score op Vanilla Lake nog wel wat omhoog.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-09 20:44
Mario Hakama nog uit de pijp kunnen halen naar level 2. Die zou met de komende tickets eventueel nog naar level 4 kunnen gaan voor komend tour. De rest van de pijp was pure troep helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Tootoo moet er wat uit kunnen halen maar is niet genoeg om hem bij te blijven. Hij gaat met zijn coin driver nog scoren op track 1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Volgende cup wordt Dry Bowser cup. Weer geen tier 3 driver op Rainbow Road... :(

Deze ranking valt weer zwaar. Nu 6 met 17k achterstand op de nummer 1. Ben bang dat het deze week geen top 3 wordt...

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Voor iedereen die nog 5 geiten moet doen voor de challenge. Je kunt deze bij stay clear of obstacles doen in de Wario cup. Weer 5 rubies binnen! :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:54
pjot1 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 09:37:
Voor iedereen die nog 5 geiten moet doen voor de challenge. Je kunt deze bij stay clear of obstacles doen in de Wario cup. Weer 5 rubies binnen! :9
Alvast

Heel

Veel

Dank
Voor deze tip

Weet je toevallig ook waar de sidestepper rondhuppelt (ik mag de laatste 2 cups nog niet spelen dus wellicht lopen ze daar ergens rond)

[ Voor 11% gewijzigd door RHE218 op 02-01-2021 10:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
RHE218 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 10:05:
[...]

Heel

Veel

Dank
Voor deze tip

Weet je toevallig ook waar de sidestepper rondhuppelt?
Koopa troopa Beach in de king boo cup. Er loopt er maar 1. Direct na de rode brug aan de linkerkant. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:54
pjot1 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 10:07:
[...]

Koopa troopa Beach in de king boo cup. Er loopt er maar 1. Direct na de rode brug aan de linkerkant. ;)
Hulde, nogmaals dank! Ik ga mijn karretje daar eens tegenaan proppen 👍

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
Vandaag 2 quicktickets gebruikt en de cups opengegooid. Ik had muntjes nodig ;) De all clear pipe leverde de steel driver op, een nieuwe kart.

Ik sta nu nog 1e in mijn ranked met een voorsprong van 6k, maar ik verwacht nog wel ingehaald te worden door de 2 anderen met bijna alles level 6. Ik race voor plek 3 waarschijnlijk, maar zolang ik nog 1e sta is er hoop.

Ik heb overigens besloten de guilded prancer niet naar 6 te brengen, maar de bumble V naar level 4. Daar had ik maar 1 ticket voor nodig want hij stond al op 3+1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
pjot1 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 09:37:
Raak er alleen niet meer dan 2 per race anders ben je gelijk af...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
bijna 1k achter op de nummer 1 tegelijk houdt hij zich in op track 1... lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
__REMCO__ schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 23:54:
[...]

Klopt, maar je hebt ze hier wel makkelijker/sneller dan bij Daisy Hills.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bennieeee
Head Honcho uit de all clear pijp die hadden we nog niet. Sta inmiddels 3e en naar boven kijken hoeft niet meer. Plekkie 6 staat nog 4,4k achter dus dat lijkt nog niet heel raar.

Voor volgende week nog ff Dry Bowser naar level 3 brengen en de rest van de tickets ga ik laten liggen.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k5WHURUlt69DIe0oR5Fg-JNCEag=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jh3R58qM2XSr1CrZi25njtGO.jpg?f=fotoalbum_large
Aan de andere kant is deze score al wel aardig acceptabel.

[ Voor 43% gewijzigd door bennieeee op 03-01-2021 09:43 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vozze
@MetalSonic : welke opties heb je nog om je score op te krikken? Upgrades doe je niet alleen voor nu, maar daar heb je in het vervolg natuurlijk ook profijt van.

Zelf sta ik 1400 punten achter op nummer 1. Santa Bowser gaat vandaag naar level 5. Ik hoop dat ik het daarmee red. Zo niet, dan kan Ribbon Rider nog naar 4. Ook mijn tegenstander kan nog scoren op track 3, maar daar heb ik geen invloed op. Ik kan alleen m'n eigen scores beïnvloeden. En misschien staan onze beide tegenstanders wel ruim eerste in hun eigen ranked en hoeven ze niet meer. Je weet het niet. Als je score uiteindelijk te weinig is, heb je het in ieder geval wel geprobeerd!

Edit: Dit dus :*)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WMyXon5NjGcypkZhlXwHFStjLK8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/THK8DyIBmAZwz5tfDg3JvVLR.jpg?f=fotoalbum_large
M'n twee HE kart tickets hou ik nog even op zak. Ik kijk het nog even aan.

[ Voor 26% gewijzigd door Vozze op 03-01-2021 10:45 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrOleo
__REMCO__ schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 23:54:
[...]

Dat is juist het mooie. Raak 3 geiten, start opnieuw, raak 3 geiten, 5 geiten challenge behaald. :)

erutangiS

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vozze schreef op zondag 3 januari 2021 @ 10:26:
@MetalSonic : welke opties heb je nog om je score op te krikken? Upgrades doe je niet alleen voor nu, maar daar heb je in het vervolg natuurlijk ook profijt van.

Zelf sta ik 1400 punten achter op nummer 1. Santa Bowser gaat vandaag naar level 5. Ik hoop dat ik het daarmee red. Zo niet, dan kan Ribbon Rider nog naar 4. Ook mijn tegenstander kan nog scoren op track 3, maar daar heb ik geen invloed op. Ik kan alleen m'n eigen scores beïnvloeden. En misschien staan onze beide tegenstanders wel ruim eerste in hun eigen ranked en hoeven ze niet meer. Je weet het niet. Als je score uiteindelijk te weinig is, heb je het in ieder geval wel geprobeerd!

Edit: Dit dus :*)
[Afbeelding]
M'n twee HE kart tickets hou ik nog even op zak. Ik kijk het nog even aan.
Netjes dat je weer eerste bent.

Ik heb mijn kart op track 3 level 5 gemaakt. Ik denk dat ik daar nu wel 30k met genoeg tijd 31k moet kunnen pakken. Dat is dus alleen genoeg als mijn grote concurrent geen tijd of zin meer heeft om vervolgens zijn score verder te boosten.

Hij heeft namelijk zijn score op track 1 met een level 4 he coin driver met 680punten. Ofwel als hij daar even doorgaat kan hij er makkelijk duizenden punten bij doen. :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
@MetalSonic : ik denk dat je je daar vergist. Als ik zo zijn scores bekijk, denk ik niet dat het de allerbeste speler is die er rondloopt. Ik kijk ook regelmatig naar de scores van @MrOleo aangezien hij heel veel uit zijn items weet te halen. Zijn score op Rainbow Road is daar een goed voorbeeld van. Sterk hoor! Neem die score (30.9k) als max voor wat er mogelijk is met vergelijkbare items. Je tegenstander heeft vergelijkbare items. Maar kijkend naar z'n andere scores, dan denk ik dat hij gewoon niet zo'n goede speler is, dus trek daar 2k vanaf. Want die 30.9k is echt goed hoor. @MrOleo : wat was je run daar? Zit je dus op 28.9k als max. Zonder point cap op Santa Bowser kun je er nog wel wat vanaf trekken, dus blijft er 28k over. En dan moet ie een hele goede run hebben. Hij pakt dus maximaal op track 1 nog 1600 punten extra. Hij heeft nu 400 punten voorsprong. Die 2k zit er echt wel in op Waluigi! Door het grote aantal acties ga je daar met je gedane upgrade snel punten pakken!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrOleo
@Vozze ja dat was een lekkere run vanochtend, volgens mij was dat 1e plek start, coinbox, coinbox frenzy, coinbox frenzy, coinbox, nsc.

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
MrOleo schreef op zondag 3 januari 2021 @ 13:14:
@Vozze ja dat was een lekkere run vanochtend, volgens mij was dat 1e plek start, coinbox, coinbox frenzy, coinbox frenzy, coinbox, nsc.
Heel lekker! Mooi hoor! @MetalSonic : dit is een redelijk unieke run. Ik heb hem nog niet gezien. Dus 30,9k is ook echt de max. En dan moet je hem ook nog zo benutten zoals @MrOleo gedaan heeft. Ik zie je tegenstander dat niet doen. De kansen zijn er echt wel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Elke keer als ik een leuke score heb, word ik geen eerste... :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sj9EdbZu9WmdDRQirWMU-njaLqI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3qiyQGbMYVNDgDrKM0vHP3Mi.png?f=user_large

Uit de all clear pipe de Wilfire Flyer. Niet verkeerd an sich! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
@Vozze Die 38k op pinball van jou mag er anders ook zijn! Daar de combo vast houden is best een uitdaging met een hoop technische bochten en de AI is er ook elke keer lekker irritant met schildjes etc, ik krijg er nog niet echt een toprun uit.
Maar er zit bij mij ook weinig druk achter:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/chQdNJq8AHt8WCKoZQH2qmVOx40=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KwhH4uIYo8VywR8mqMEWHyV7.jpg?f=fotoalbum_large

Helaas al een maand of 1,5 geen he driver ticket in de daily shop, ik kan er nog wel wat gebruiken deze en volgende cup voor mario hakama.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
Bedankt! Ik hoop ook dat die 38k daar mijn redding gaat zijn. Het was trouwens geen NSC run, maar wel een triple frenzy waarvan coin, coinbox en green shell volgens mij. Het zou dus nog iets beter kunnen (40k is daar mogelijk), maar volgens mij worstelt iedereen met die track. Ik vind het grinden daarop ook niet heel tof.
En die HE driver ticket mag bij ook wel komen. Sunshine Mario wacht er namelijk heel geduldig op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
De grind is idd niet super tof, de track is leuk door de uitdagendheid en design, maar frustrerend door dat je net steeds op het verkeerde moment een schild op je kop krijgt of net de combo verliest door de miniturbo net te laat of te vroeg los te laten.
Die 1e bocht is ook zo fijn, al die coins en dashpanels, maar ja je moet die itembox pakken en dan kan je nog 2 panels en een paar coins pakken, maar dan verlies je weer gelijk een positie of 5... Zucht. :)

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vozze schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:58:
@MetalSonic : ik denk dat je je daar vergist. Als ik zo zijn scores bekijk, denk ik niet dat het de allerbeste speler is die er rondloopt. Ik kijk ook regelmatig naar de scores van @MrOleo aangezien hij heel veel uit zijn items weet te halen. Zijn score op Rainbow Road is daar een goed voorbeeld van. Sterk hoor! Neem die score (30.9k) als max voor wat er mogelijk is met vergelijkbare items. Je tegenstander heeft vergelijkbare items. Maar kijkend naar z'n andere scores, dan denk ik dat hij gewoon niet zo'n goede speler is, dus trek daar 2k vanaf. Want die 30.9k is echt goed hoor. @MrOleo : wat was je run daar? Zit je dus op 28.9k als max. Zonder point cap op Santa Bowser kun je er nog wel wat vanaf trekken, dus blijft er 28k over. En dan moet ie een hele goede run hebben. Hij pakt dus maximaal op track 1 nog 1600 punten extra. Hij heeft nu 400 punten voorsprong. Die 2k zit er echt wel in op Waluigi! Door het grote aantal acties ga je daar met je gedane upgrade snel punten pakken!
:( Frustrerend aantal uren gehad van dit spel, om te voorkomen dat ik mijn telefoon van het balkon gooi maar de telefoon opzij gelegd. Ben het wel weer flink zat hoor... Kart naar level 5 en van 50 pogingen wellicht één keer in de buurt gekomen van de oude score.......

Volgende dingen helpen niet.
1) Ik verlies mijn combo vaak op meerdere plekken, soms al in de eerste bocht naar links voor item block 1 vaak in de bocht naar links voorbij item block 2, standaard in de bocht naar links voor de finish in de tunnel.
2) paar keer runs gehad met coinbox frenzy maar in die bochten en smalle stukken gaan veel van de coins buiten de baan 8)7 8)7 8)7

Als kers op de taart ben ik al gezakt naar plek 3.. maar kijken of ik dat kan vast houden. Zou 't leuk vinden om weer wat he uncapped driver tickets te kunnen sparen. Ik moet echt eens zo'n coin driver over de 1k krijgen dat maakt ook een wereld van verschil :X

Gezien de frustratie van deze dag en toch ook wel deze week heb ik het wel weer gezien voor vandaag. Ik weet nu ook dat een tier zakken (paar keer) alles behalve een garantie is om in een leukere poule te komen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Slettesloery
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 05-09 23:15
Deze week weer prijs uit de gouden pijp lekker. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jV1eqQF9K9uMnpZYD7YlMWomapU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7MSNPLf7RCB0WI61Zkd45Fb1.jpg?f=fotoalbum_large succes iedereen met deze tour.

[ Voor 3% gewijzigd door Slettesloery op 03-01-2021 14:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Slettesloery schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:47:
Deze week weer prijs uit de gouden pijp lekker. [Afbeelding] succes iedereen met deze tour.
Lekker hoor, ik had een golden coin glider, had ik al dus 5k erbij, achja beter dan niks.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
Hier begint het langzaam aan eens te komen, maar het is het allemaal nog net niet:
- rainbow road is aardig goed: lucky 7, 2 coin frenzies en een NSC run. Het kan wel beter, maar dan moet wel alles mee gaan zitten.
- Vanilla Lake: blooper en bowser shield frenzy met NSC.
- waluigi: 1 coinbox frenzy met slechts 1 break. Hier wacht ik nog tot morgen en ga ik mijn crawly kart opwaarderen. Die is volgende cup ook bruikbaar.

Al met al aardige scores, maar nog steeds 2.2k af van de nummer 1 :)

Succes hier iedereen! @MetalSonic hou vol, het lijkt niet de middag van de dikke frenzies te zijn hoor ;)

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrOleo
MetalSonic schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:43:
[...]

:( Frustrerend aantal uren gehad van dit spel, om te voorkomen dat ik mijn telefoon van het balkon gooi maar de telefoon opzij gelegd. Ben het wel weer flink zat hoor... Kart naar level 5 en van 50 pogingen wellicht één keer in de buurt gekomen van de oude score.......

Volgende dingen helpen niet.
1) Ik verlies mijn combo vaak op meerdere plekken, soms al in de eerste bocht naar links voor item block 1 vaak in de bocht naar links voorbij item block 2, standaard in de bocht naar links voor de finish in de tunnel.
2) paar keer runs gehad met coinbox frenzy maar in die bochten en smalle stukken gaan veel van de coins buiten de baan 8)7 8)7 8)7

Als kers op de taart ben ik al gezakt naar plek 3.. maar kijken of ik dat kan vast houden. Zou 't leuk vinden om weer wat he uncapped driver tickets te kunnen sparen. Ik moet echt eens zo'n coin driver over de 1k krijgen dat maakt ook een wereld van verschil :X

Gezien de frustratie van deze dag en toch ook wel deze week heb ik het wel weer gezien voor vandaag. Ik weet nu ook dat een tier zakken (paar keer) alles behalve een garantie is om in een leukere poule te komen.
Helaas zitten er af en toe van die dagen tussen.
Helaas vallen coins idd vaak naast de baan, maar als dat na het 2e itemblok gebeurt dan helpt dat vaak ook wel doordat een deel dan beneden bij die bumpers neerkomt en je ze kan gebruiken om je combo daar vast te houden.
Bij de 1e bocht negeer ik nu standaard die coins en panels en doe ik 3 miniturbos om de combo en positie vast te houden.
In itemblok 2 heb je eigenlijk wel een frenzy, coinbox of mushroom nodig om de combo vast te houden, liefst een coinbox vanwege die muntjes die dan nuttig naast de baan vallen.

erutangiS

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Mooie scores komen er hier alweer voorbij!

@Tootoo Uit nieuwsgierigheid, wat verwacht je nog meer uit rainbow road te persen na zo'n run?

Zelf inmiddels op alle tracks wel een lekkere nsc run gehad met 2 mooie frenzy's. Wel pittige concurrenten dus wacht t nog even af tot dinsdag voordat ik nog meer tickets en tijd in deze ranking stop. De Jolly Bells en Taxi kunnen nog een level omgoog maar vrees dat ik t daar niet mee ga redden...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BwvGRd6bGAeQZLiMo-y665htBNs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YooZgb37jEvfWaKJUoStCD2t.jpg?f=fotoalbum_large

@MetalSonic ik begrijp je frustatie met die flipperkast helemaal, vind ik persoonlijk 1 van de meest lastige banen om consequent de comboën. Zoals @MrOleo ook aangeeft met wat handige items op de juiste momenten daarom ook wel een mooie uitdaging! Tegelijkertijd is de baan lang genoeg voor mooie toevalligheden. Net nog mijn score verbeterd met 'slechts' 2 Red shield frenzy's puur doordat ik de juiste items op de juiste momenten kreeg...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MrOleo schreef op zondag 3 januari 2021 @ 16:49:
[...]

Helaas zitten er af en toe van die dagen tussen.
Helaas vallen coins idd vaak naast de baan, maar als dat na het 2e itemblok gebeurt dan helpt dat vaak ook wel doordat een deel dan beneden bij die bumpers neerkomt en je ze kan gebruiken om je combo daar vast te houden.
Bij de 1e bocht negeer ik nu standaard die coins en panels en doe ik 3 miniturbos om de combo en positie vast te houden.
In itemblok 2 heb je eigenlijk wel een frenzy, coinbox of mushroom nodig om de combo vast te houden, liefst een coinbox vanwege die muntjes die dan nuttig naast de baan vallen.
Wanneer gebruik jij je item ticket? Is dat dan pas in de tunnel? Ik kan mij voorstellen dat als je bij item block 2 een frenzy haalt dat je het dan vol houdt tot item block 3.

@edzon thanks voor je begrip, ik denk dat ik hem niet zo leuk vind omdat ik er altijd wel een matige performance op heb... In een super run heb ik dan ook juist weer pech vlak voor het flipperkast gedeelte..

@Tootoo dat viel nog mee hoor, heb vanochtend al een dubbele coinbox frenzy gehad, helaas ging 40% tot 50% buiten de baan. :'(

[ Voor 16% gewijzigd door MetalSonic op 03-01-2021 16:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
Ticket gebruik ik zo laat mogelijk.
Ten eerste wil ik een goeie startpositie, 7e bij eerste itemblok of 1e bij 2e itemblok en meestal reset ik een paar keer of de start soepel loopt. Als dat voor elkaar is wil ik kunnen blijven resetten zonder dat het me een ticket kost, dus meestal gebruik ik een ticket sowieso niet in 1e ronde. Als ik bij de finish geen 10.000 heb reset, als de 1e 2 itemboxen geen coinbox/frenzies zijn reset ik daar al. Dan als de score goed is gebruik ik het itemticket zodra ik in de problemen kom in ronde 2 door een schildje of door slechte items bij itemblok 2 en anders pas in de tunnel.

erutangiS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
@edzon niet heel veel ;) Dan moet het een gunstige tripple frenzy zijn met lucky 7 - coin - coin. Maar ik focus me daar nu nog niet op. Eerst track 2 en 3, waluigi vooral vanaf morgen. Bij elkaar hoop ik net mijn nr 1 voorbij te gaan...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EAn-bHyVMrgcWEyxU7HeIkE31MA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VbsgWeaV3jYfLLt68LDY7Pzm.jpg?f=fotoalbum_large

Folding@home

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Pff spannende rankings allemaal! Hier zit een hogere plek dan de 3e niet in. Nu net geen 68k. Plek 2 heeft 75,7k en 1 heeft bijna 83k. Mijn voorsprong is ook niet echt dik 1,6k namelijk. Dus fingers crossed! :')

Met Waluigi Pinball heb ik een haat liefde verhouding. Er zijn in deze track zoveel factoren waar je score van afhankelijk is. Allereerst is je combo vasthouden al een dingetje. Ik raak ze meestal ook kwijt op de plekken die @MetalSonic al aangeeft. Met de tips van @MrOleo scheelt het al flink. Daarnaast zijn je items van belang. Ben je net zo blij dat de 1e ronde goed is, is je 2e weer helemaal bagger omdat je constant van de baan wordt geknald.... |:( Het meest lastig vind ik nog wel voor de 2e itemboxen. Timing is zo vreselijk cruciaal dat het al een oefening op zich is. Maar als alles dan ineens goed valt......

Word je 2e... 7(8)7

Edit: Toch nog een keer 1e! oOo

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xaio
De challenge met schapen is in 1 poging te doen. Probeer schapen alleen te raken wanneer ze in een kudde zitten. Als je de voorste schaap raakt, dan ben je paar seconde onoverwinnelijk. Die tijd kan je gebruiken om de twee schapen achter te raken. Op papier kan je dus 7 schapen raken in 1 ronde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PuMF257ZOcF7wRPy-SDaXUoWIHc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i1X8DOd7h3FEOdKZngdtZDxg.jpg?f=fotoalbum_large
Tis maar goed dat ik zat anders was ik gevallen van schrik 🤣

Nu nog ff volledig focussen op Waluigi Pinball met een score van in de 20k is plek 2 toch wel weer mogelijk.

[ Voor 11% gewijzigd door bennieeee op 04-01-2021 09:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
Xaio schreef op zondag 3 januari 2021 @ 23:02:
De challenge met schapen is in 1 poging te doen. Probeer schapen alleen te raken wanneer ze in een kudde zitten. Als je de voorste schaap raakt, dan ben je paar seconde onoverwinnelijk. Die tijd kan je gebruiken om de twee schapen achter te raken. Op papier kan je dus 7 schapen raken in 1 ronde.
Ha die is ook wel grappig, net even een keer geprobeerd, 4 stuks met 1e ballon, 5 stuks met de 2e, 10 geitjes in 1 ronde. :)

erutangiS

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wqrQBSHMlU0LuFFef0LtojY8t4U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/OQF2YP0XcuPQER7IPDM4rwYU.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lshA0H8XYKR2mp9zdAuXky5NX0A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Uc3LP2T74jscrEGK71A1hAYJ.jpg?f=fotoalbum_large

Eigenlijk heb ik hele goede items deze week. Met zulke items liep ik vroeger met gemak 5k tot 15k voor op de nummer twee. Nu moet ik duimen dat ik in de top 5 blijf... week begon goed uiteindelijk toch zwaar geworden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
Ik had je score op Waluigi al gezien, @MetalSonic. Goed om te zien dat het daar nog wel gelukt is en ik begrijp je frustratie helemaal. Soms moet je gewoon even een break nemen en bijvoorbeeld in de ochtend weer proberen. Ik heb soms het idee dat de eerste runs waar het nog om de muntjes gaat altijd beter lopen ofzo.
Je items en scores zijn echt meer dan behoorlijk. Voor een tier 54 zijn de scores van je tegenstanders ook best heftig. Het zal wellicht met de driver point cap tickets te maken hebben dat iedereen zo fanatiek is. Ik duim met je mee dat je tweede blijft en volgende ranked een makkelijkere ranked beleeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Zonde @MetalSonic! Wat @Vozze zegt: je scores zijn meer dan prima en het zijn pittige ranked cups op dit moment. Point cap tickets voor een driver, de run richting tier 60 waardoor iedereen meer zijn best kan doen of gewoon pech met de indeling...

Voor wat het waard is: ik ga het ook niet redden om eerste te worden :) Vanochtend had ik 1k achterstand, maar dat werd al snel weer bijna 3k. Mijn score van 90.7k vs 92.9 voor de nummer 1 wordt langzaam aan te veel :) Niet dat ik slechte scores heb, maar degene heeft gewoon betere scores door het wat hogere levels en het gebruik van Santa Bowser. Of ik moet nog heeeel veel geluk gaan hebben bij Waluigi, maar dan moet ik wel kunnen tippen aan de score van Vozze :P

Dat ik 8k voor sta op de nummer 3 is hopelijk genoeg om tweede te blijven.

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
Ik loop tegen hetzelfde aan als bij @MetalSonic bij walu pitbull. Het lukt maar niet een goede run eruit te krijgen. Ik wil Mario hakama niet upgraden, en mijn gevoel zegt me dat een 30k haalbaar moet zijn. Gisteren de tablet maar even aan de kant gezet. Had ik een goede run, stuurt de kart compleet de andere kant op.... ik zal het schermpje maar eens schoonmaken. Misschien helpt dat wel.

Ik sta tot nu nog 1e, maar nummer 3 staat 11k achter en moet walu nog doen, met betere items en een prima uitgangspunt om 11k in te lopen. Hopen dat hij een zware kluif heeft aan walu pinball, net als ik. Fingers crossed.

Ik heb een HE kart ticket in mijn shop. Weet niet of ik hem ga kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Vozze ,@Tootoo @Planeetje
Bedankt voor jullie reacties! De bevestiging dat ik goede scores heb met mijn items zijn in elk geval fijn om te horen.

Ik lees hier in dit topic de afgelopen veel vaker dat het allemaal een stuk zwaarder is geworden. Ik haal mijn muntjes wel binnen, wellicht nog een keer met wat geluk een super run op track 3 en anders de tickets op zak houden voor een andere tour. Nu dingen upgraden voegt weinig toe..

Succes nog iedereen tot woensdag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo : Hmm, balen, maar misschien lukt het nog. Mijn eerste echte serieuze score op Waluigi was ergens in de 37k. Dat leek me toen voorlopig goed, maar ik had het idee dat het best wel beter kon. Dat had ik helemaal na het zien van deze video van Carlos:

Met een vergelijkbare (zelfs ietsiepietsie mindere) loadout haalt ie 39,9k. En slechts 2 frenzies. Een bom en coinbox frenzy, maar allemaal op het juiste moment. Dat geluk moet je hebben.

Ik rijd de eerste bochten vergelijkbaar. Wanneer ik m'n combo verlies vóór het tweede item block doe ik een reset. Heb ik m'n combo weten te behouden is het resultaat van het tweede item block bepalend wat ik dan ga doen. Heb ik geen frenzy, pak ik een item ticket. Levert dat geen frenzy op, afsluiten en opnieuw proberen. Is het wel een frenzy ga ik door. Je kunt dan makkelijker je combo bewaren in het flippergedeelte. Mijn tactiek in de tweede ronde is dan grotendeels hetzelfde (zonder item ticket helaas) en met de uitzondering dat ik bij het verlies van een combo nog wel wil doorrijden mits ik met minimaal 12k over de start ben gekomen. Vaak rij ik door tot de finish en kijk ik wat de score is. Is ie beter dan mijn high score, laat ik hem staan, anders afsluiten en opnieuw proberen.

Uiteindelijk is het me gelukt om een 38k neer te leggen, maar ook die was niet perfect. En dit was na heeeeel veel pogingen en bijbehorende frustraties van blue shells, lightings, gebroken combo's, naar rechts sturen in een bocht naar links terwijl je echt naar rechts stuurt en last-minute in worden gehaald omdat je de muntjes in de buitenbocht in de tunnel mee wilt pakken voor extra punten.

[ Voor 12% gewijzigd door Vozze op 04-01-2021 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Ik heb een beetje gemengde gedachtes bij het zien van bovenstaand filmpje. Ten eerste is het hele spel, en dat zie je ook in het filmpje, gebaseerd op geluk. Bovendien is het met een lvl6 HE glider een stuk makkelijker je combo vasthouden ten opzichte van een super. Vaak heb je die 5% extra combotijd gewoon nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4KtDdtykKN_zU8bkYBubtj6FNs0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7Hw8X2Y1q6lvWajGs12iVzmi.jpg?f=fotoalbum_large
Waar haal ik nog 540 punten vandaan .. bij Vanilla Lake kan de driver ook Bowser Jr. Level 4 worden genomen.
Heb Waluigi met 2 coinbox frenzy uiteindelijk nog mooi omhoog gekregen maar de baan word ik zo chagrijnig van.

[ Voor 10% gewijzigd door bennieeee op 04-01-2021 19:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pjot1 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:26:
Ik heb een beetje gemengde gedachtes bij het zien van bovenstaand filmpje. Ten eerste is het hele spel, en dat zie je ook in het filmpje, gebaseerd op geluk. Bovendien is het met een lvl6 HE glider een stuk makkelijker je combo vasthouden ten opzichte van een super. Vaak heb je die 5% extra combotijd gewoon nodig.
Tja dit is de samenvatting van Mario kart. Gedeeltelijk skill want ik vind dat die speler het heel goed timed met zijn mini boosts en zo de combo 200+ maakt. Aan de andere kant moet je ook geluk hebben. Goede coin frenzy's en op het juiste moment. En de kers op de taart is dan ook nog losse coinboxen en dat de enemy geen bliksem gebruikt of een blauw schild wanneer het je niet uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:09:
[...]

Tja dit is de samenvatting van Mario kart. Gedeeltelijk skill want ik vind dat die speler het heel goed timed met zijn mini boosts en zo de combo 200+ maakt. Aan de andere kant moet je ook geluk hebben. Goede coin frenzy's en op het juiste moment. En de kers op de taart is dan ook nog losse coinboxen en dat de enemy geen bliksem gebruikt of een blauw schild wanneer het je niet uit komt.
Dat bedoel ik dus. Die timing is een stuk makkelijker met een lvl6 HE dan met een lvl6 super of sowieso iets wat lager is.

Mijn gevoel zegt zelfs dat de timing met een lvl5 HE glider makkelijker is dan met een lvl6 super terwijl ze allebei 20% zijn.

@bennieeee Ziet er lastig uit maar ik zou zeggen dat je in Rainbow Road nog wel een paar puntjes kan pakken. Eventueel nog tickets inzetten?

[ Voor 8% gewijzigd door pjot1 op 04-01-2021 20:25 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Planeetje
Hoera! Ik heb nu ook mijn 30k op walu zonder upgrades. Ik ben klaar met walu pinball. Dubbele coinbox frenzy en een aantal losse coinboxen Aan mijn scores zal het niet liggen deze keer. Het zijn dan de levels die me nekken als ik geen 1e wordt (wat het natuurlijk altijd is). Ik probeer toch voorzichtig te zijn met mijn HE tickets.

Track 1 kan ik niets meer uit halen zonder te upgraden. Misschien op track 2 nog wat proberen. Maar dat was een coin, banaan en coin frenzy op zo'n korte baan.

Dan kan ik nu kiezen om de HE kart ticket uit de daily selects te kopen en de guilded prancer naar 6 te brengen of de HE te laten voor wat het is en te wachten op een HE driver ticket. Ik zou ook star tickets in kunnen zetten en op die manier de kart ticket eerder vrij te spelen. Eerst maar afwachten wat de rest gaat doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
@pjot1 Rainbow was een triple coin Frenzy dus betwijfel of ik die nog hoger ga kunnen krijgen. Enige wat nog kan helpen is minimaal een dubbele coin en nsc op Vanilla Lake heb ik het gevoel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
bennieeee schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:41:
@pjot1 Rainbow was een triple coin Frenzy dus betwijfel of ik die nog hoger ga kunnen krijgen. Enige wat nog kan helpen is minimaal een dubbele coin en nsc op Vanilla Lake heb ik het gevoel.
Het is in mijn ogen zeker geen slechte score, begrijp me niet verkeerd. ;)

Met een coinbox frenzy kan je nog meer punten halen. Vanilla lake is sowieso een lekkere race voor een nsc. Nu nog wat geluk. ;) succes! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
@bennieeee : Vanilla Lake, Bowser Junior op 585 punten, vergelijkbare levels van kart en glider als jij (beide op 400 punten), één enkele coin frenzy, NSC. Mijn position points zullen hoger zijn, maar wanneer jij nog een frenzy erbij haalt, moet dit zeker haalbaar zijn.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JC7QhoyRYvUY_D0uWP4YYu7wJB4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZnAobr5CR3BxuoQbXUD0hvfV.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door Vozze op 04-01-2021 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Vandaag ook een poging gedaan om eerste te worden. Dat is voor nu gelukt, echter zit de nummer 3 in tier 58, heeft met multiplayer rank S+6, zo’n 2000 multiplayer races gewonnen en heeft ALLE drivers, waarvan veel op level 6. 😳

We gaan wel merken wat het wordt... kan de rubies iig wel goed gebruiken. Zitten nog 3 items in pijp 1 waarvan party time pauline en de fireworks parachute :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SJdbYJ5hWaEPbJIT3tb8dL6na9A=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/qaU4mNCaibjHsurHY0Cki8Cj.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l71bLFExHmgl7tosC9gCglmBCQw=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/OT2jEDitl04ap0nq2k80w1qo.png?f=fotoalbum_tile

Edit: en inderdaad, nummer 3 staat nu op nummer 1 met ruim 90k op zak. 7(8)7 Iemand nog een idee waar ik 16k aan puntjes haal? _o-

[ Voor 5% gewijzigd door Cache op 05-01-2021 07:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Cache schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 00:30:

Edit: en inderdaad, nummer 3 staat nu op nummer 1 met ruim 90k op zak. 7(8)7 Iemand nog een idee waar ik 16k aan puntjes haal? _o-
En dat scenario verwacht ik vandaag ook mee te gaan maken. Succes iig met de pipe pulls voor pijp 1!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
@Cache welkom in het schuitje! Het is druk hier, alleen Vozze zit hier niet ;)

@Vozze ik ga het uiteraard wel proberen hoor, mooi om te zien hoe het ook kan :P Maar ik ga er vanuit dat het een verloren zaak is. Had uiteraard gehoopt een HE kart of glider ticket te krijgen in de shop, maar die is weer terug gegaan in garbage modus.

Folding@home

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Tootoo schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:38:
@Cache welkom in het schuitje! Het is druk hier, alleen Vozze zit hier niet ;)

@Vozze ik ga het uiteraard wel proberen hoor, mooi om te zien hoe het ook kan :P Maar ik ga er vanuit dat het een verloren zaak is. Had uiteraard gehoopt een HE kart of glider ticket te krijgen in de shop, maar die is weer terug gegaan in garbage modus.
Wie weet heb je heel veel geluk bij een "coin run" heb ik vorige tour gehad. In een run dat ik gewoon wat muntjes wilde verzamelen dat ineens alles goed viel.

En anders staat de volgende ranked tour alweer vlakbij.

Succes nog even ;)

@Cache jouw verhaal is heel herkenbaar, ik had dat paar dagen terug, je ziet zo'n tegenstander met dikke items opdoemen en je weet dat hij gaat doorstomen. Achja dat zij dan maar zo, morgen nieuwe ronde nieuwe kansen 8)

[ Voor 14% gewijzigd door MetalSonic op 05-01-2021 09:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo : wat @MetalSonic zegt en wat ik al eerder aangaf; soms heb je een enorme goede run waarbij alles goed valt. Die had ik vanochtend nog op Rainbow Road. De eerste run van de dag was meteen één met een coinbox frenzy, bom frenzy en coinbox frenzy. En daartussen 2 losse coinboxen. Je kunt het net treffen.

Uiteraard heb ik al met een schuin oog naar volgende week gekeken en daar lijkt een 1e plek voor jou een formaliteit, @Tootoo ;) Tier 60, 40 rubies komen eraan!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bennieeee
@Vozze Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mw_iZrLoKek_QlilQnGZFeszEWE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ttbOEMr44UFCfLzujxfVJw78.jpg?f=fotoalbum_large
Daar was die al. Nu hopen dat hij niets meer doet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze ik had je score gezien ja, nice! Echt een dikke score. Nu sta je wel stevig op nummer 1 hopelijk? ;)

Ik mag inderdaad hopen dat volgende week het een formaliteit mag worden ja, aan mijn levels zal het niet liggen! Alleen Mario Circuit 2 vind ik een vervelende track, lastig om de combo goed te behouden. Jij lijkt daar al wel lekker bezig te zijn geweest?

Edit; hoppa!!! Een combo van 198 met alleen net voor de finish dat ie brak. Samen met een coin frenzy door alle tegenstanders + coinbox frenzy en losse coinboxen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pxocrli2J_ylGqi4NdmPwdkXLrI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/g23gT964YJ77FadUsgXrQgH4.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 40% gewijzigd door Tootoo op 05-01-2021 10:44 ]

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo : de aanhouder wint! Mooi gedaan hoor! Nu zelfs een eerste plek zeker? Ikzelf heb nu een voorsprong van 3600 punten op de nummer 2. Zijn enige kans is zo'n run die jij net laat zien. Ik heb goede hoop.
Volgende week wordt wel wat lastiger. Bij Kalimari Desert T gaan levels en basepoints het verschil maken. Een relatief eenvoudige track voor een NSC en heel veel mensen zullen een level 6 Dry Bowser gaan gebruiken. Met een offroader pak je dikke punten door alle jumps. Met een triple frenzy (liefst coin) gaat daar een score van rond de 34k de max zijn. Op RMX Rainbow Road 2T gaan de verschillen gemaakt worden. Jouw loadout is daar echt monsterlijk. Daar gaan heel weinig mensen aan tippen. Op Mario Circuit is het behouden van de combo lastig, maar hier geldt eigenlijk hetzelfde als bij Waluigi Pinball. Een goede coin run met losse boxen is nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tootoo schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:22:
@edzon niet heel veel ;) Dan moet het een gunstige tripple frenzy zijn met lucky 7 - coin - coin. Maar ik focus me daar nu nog niet op. Eerst track 2 en 3, waluigi vooral vanaf morgen. Bij elkaar hoop ik net mijn nr 1 voorbij te gaan...

[Afbeelding]
nu weer eerste door die dikke verbetering? of heeft je tegenstander ook nog wat punten bijgesnoept?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze / @MetalSonic ik sta inderdaad eerste nu! Dit is nu de nummer 2.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/boV7ftTfpzGwfsVr0m4rANMVi80=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vF9AoAVWmcO304VLVQAsVx14.jpg?f=fotoalbum_large

Gevoelsmatig heeft ie al aardig lopen pushen. Alleen zijn score van RR kan ie nog wel voorbij de 30k krijgen bij een gelijkwaardige run als @Vozze. Fingers crossed dat hij dat niet probeert...

@Vozze lukt het je wel om de combo te behouden? Ik rij er nog als een dweil rond gevoelsmatig. De loadout is overal dik in orde ja :) de offroader bij track 1 en alles voor track 2 is lekker ja! Ik heb ook expres die items bijgewerkt die ook voor deze tracks te gebruiken waren. Hopen nog op 1 HE driver en glider ticket!

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo : combo behouden is daar praktisch onmogelijk. Vooral het eerste lange stuk vlak na de start. Een item-ticket helpt daar wel, maar steeds afsluiten is irritant wanneer het niet lukt. Zojuist heb ik m'n score daar wel kunnen verbeteren naar ruim 25k, maar ben ik wel 2e geworden. 30k is daar wel mogelijk.

En respect voor je tegenstander hoor! Met slechts 1 coinbox driver dit eruit weten te halen. Dat is echt heel knap!

[ Voor 15% gewijzigd door Vozze op 05-01-2021 12:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vozze schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 12:05:
@Tootoo : combo behouden is daar praktisch onmogelijk. Vooral het eerste lange stuk vlak na de start. Een item-ticket helpt daar wel, maar steeds afsluiten is irritant wanneer het niet lukt. Zojuist heb ik m'n score daar wel kunnen verbeteren naar ruim 25k, maar ben ik wel 2e geworden. 30k is daar wel mogelijk.

En respect voor je tegenstander hoor! Met slechts 1 coinbox driver dit eruit weten te halen. Dat is echt heel knap!
Ja echt WOW hoe hij dat gedaan heeft met Metal Mario op track 3, dat moet wel triple coin zijn en ALLES zat mee..... ik zou wel een video willen zien van die run.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Dat maakt dat ik me ook nog niet zeker voel van mijn zaak, dit persoon weet wel wat ie doet (wat ook geen verrassing is, hij heeft ook al eens de top 100 gehaald en staat nu in de ACR op bijna 900k) :P

Want op het moment dat ik schreef dat zijn score op RR nog niet optimaal is gaat ie ook de 30k voorbij. Nu sta ik nog 500 punten voor. En ik heb ondertussen een nieuwe nummer 3 met levels 5 - 5 - 6 (incl Santa Bowser en de nieuwe Party Wing), 6 - 5 - 6 en 6 - 6 - 6. Enige voordeel wat ik heb is dat hij bij Waluigi geen coinbox driver en geen HE kart / glider heeft.ik morgen net zo goed wakker worden en zien dat ik als derde ben geeindigd.

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
Zo! Heftige strijd hoor. Maar bij hem is de rek er zelfs met een 30k run er echt wel uit. Kun je eens een screenshot maken van de nummer 3 zijn scores?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Vozze schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 13:53:
Zo! Heftige strijd hoor. Maar bij hem is de rek er zelfs met een 30k run er echt wel uit. Kun je eens een screenshot maken van de nummer 3 zijn scores?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ONwSsLehhB-qxb3qzE_7qvgAgN4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g7qzfCmk8IYy7JaETtrlviZO.jpg?f=fotoalbum_large

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tootoo schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 13:44:
Dat maakt dat ik me ook nog niet zeker voel van mijn zaak, dit persoon weet wel wat ie doet (wat ook geen verrassing is, hij heeft ook al eens de top 100 gehaald en staat nu in de ACR op bijna 900k) :P

Want op het moment dat ik schreef dat zijn score op RR nog niet optimaal is gaat ie ook de 30k voorbij. Nu sta ik nog 500 punten voor. En ik heb ondertussen een nieuwe nummer 3 met levels 5 - 5 - 6 (incl Santa Bowser en de nieuwe Party Wing), 6 - 5 - 6 en 6 - 6 - 6. Enige voordeel wat ik heb is dat hij bij Waluigi geen coinbox driver en geen HE kart / glider heeft.ik morgen net zo goed wakker worden en zien dat ik als derde ben geeindigd.
:9 Dit is bijna net zo spannend als een voetbalwedstrijd van mijn favoriete club. Ik zou zeggen, houd ons up to date. Met alles zo dicht bij elkaar denk ik dat je morgen ochtend wel benieuwd bent wat er is gebeurd. :+

Ik weet dat ik vandaag weer lekker vaak op refresh klik in dit topic _/-\o_ 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic ik ben zeker weten heel benieuwd morgen ochtend! En ik ben bang dat ze hier thuis gek worden wanneer ik om de 15 min weer mijn telefoon er bij pak om te zien of ik nog eerste sta O-)

Edit: nou ik hoef niet eens tot morgen ochtend te wachten :( De nummer 3 heeft even aangezet bij Waluigi en is van 3 door gegaan naar 1 en staat op 95.7k. Het waren mooie uren om op 1 te staan!

[ Voor 33% gewijzigd door Tootoo op 05-01-2021 16:20 ]

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:25
Ik kies per ongeluk mijn 980 level 4 Mario (Hakama) in plaats van mijn 1190 level 6 Metal Mario bij Waluigi Pinball en haal een highscore (coin box frenzy, coin frenzy, coin box). Hm...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Poeksel als die muntjes goed vallen is al vaak gebleken hoeveel een coinbox driver waard kan zijn... Ja in theorie behoort je Metal Mario wel meer op te leveren als je de combo weet vast te houden etc, maar met die coinbox kan je een hoop compenseren...

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar de volgende update is dat ik op RR naar 29.9 ben gegaan, een tripple frenzy met lucky 7 - coin - coin. Enige minpuntje: 1 combo break helaas, anders zat ik tegen de 31k aan. Maar ik sta 318 punten voor nu op de nummer 2. Again, fingers crossed dat ie het genoeg vindt :)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tootoo schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 17:05:
@Poeksel als die muntjes goed vallen is al vaak gebleken hoeveel een coinbox driver waard kan zijn... Ja in theorie behoort je Metal Mario wel meer op te leveren als je de combo weet vast te houden etc, maar met die coinbox kan je een hoop compenseren...

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar de volgende update is dat ik op RR naar 29.9 ben gegaan, een tripple frenzy met lucky 7 - coin - coin. Enige minpuntje: 1 combo break helaas, anders zat ik tegen de 31k aan. Maar ik sta 318 punten voor nu op de nummer 2. Again, fingers crossed dat ie het genoeg vindt :)
Lekker dagje, tja hij ziet volgens mij weer andere spelers in zijn ranked list. Goed mogelijk dat hij in zijn list al boven aan staat en het wel goed vind zo. Kan ook zo zijn dat hij bij hem 5de staat en denkt dat hij toch in de top 3 wil komen. Wie weet.....

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Jeetje! Wat is iedereen weer lekker bezig! _/-\o_ Nu hopen dat het zo blijft! :)

Ik dacht de hele week ook goed bezig te zijn en stond de hele week 2e. Nu open ik MKT en....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mMdpaLfLbP0-8WSy1azvRPUf-kI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XOuYxrIgGotfBLtvGuiSjZwi.png?f=user_large

Iemand enig idee waar ik nog wat kan winnen in de laatste uurtjes?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vx3IM89pvo0ESnCvTu2l0HWi_8Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VaNPGDk6DyDftA1d4kIKYymH.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Zonde @pjot1! Die driver op rainbow road slaat wel een flinke krater in wat verder mooie scores zijn... Wat zou je doel zijn? Zorgen dat je niet verder zakt in tier level of kijken of derde nog mogelijk is?

Vanilla Lake lijk je niet zomaar veel te kunnen winnen, als ik naar je levels kijk is er wel iets mogelijk, maar niet extreem veel... Meeste, maar meest frustrerende, is ook Waluigi. Maar de frustraties bij dit level kunnen hoog oplopen ;) Met de juiste items op de juiste plekken kun je echter wel de 30k voorbij. Bv @Planeetje heeft dezelfde loadout met 1 level minder voor de driver.

Again een edit: kijk nou, wie is daar nummer 1? ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bmQWLk1DhKZV-TPEkHiA7jmTVJw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/InqUsAFlZsbWz2U6EvsEzUnA.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door Tootoo op 05-01-2021 19:08 ]

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@Tootoo

Mijn doel is eerste worden. ;) Ben wat dat betreft vrij fanatiek en hoop vooral dat ik niet nog verder zak.

Waluigi Pinball vind ik best een leuke track maar er kan zoveel mee of tegen zitten dat ik allang blij ben deze score heb kunnen neerzetten. Zie m'n eerdere berichten. Had wel een keer een score van in de 30k als ik 1e was geworden. Heb veel tijd in deze track zitten. :')

Ben blij dat er misschien in Vanilla lake nog wat mogelijk is. Leuke en snelle track en lekker doorcomboën. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@pjot1 jammer man, aantal sleepers dus in jouw poule. Lekker lang wachten en dan een dag van te voren los gaan

Ik sluit mij aan bij de reactie van @Tootoo ik denk ook dat je nog punten kan pakken bij vanille. Je eerste item blovk is al snel. Geen goede frenzy= restart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
@pjot1 ik herken alle frustraties en met mij volgens mij iedereen hier ;) Ik weet niet of er ooit meer is gepost over een level dan dit level. Zelfs Crappy Snowland van laatst zorgde voor minder posts :p Maar het zou je wel de meeste punten kunnen opleveren... Het gebrek aan een tier 3 driver is super zonde bij rainbow road...

Je kan inderdaad lekker snel en veel herstarten bij Vanilla Lake. Wat @MetalSonic zegt: bij de start geen frenzy = again!

Succes! En aan een ieder die nog aan de slag gaat. Hier is het even welletjes. Vanavond enkel refreshen om te kijken waar ik sta ;)

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Thanks @Tootoo en @MetalSonic

Telefoon is aan de lader en ga ff los op Vanilla!

Je merkt toch dat de batterij van m'n telefoon sneller leeg gaat op Vanilla dan op Rainbow Road of Waluigi Pinball. Valt toch op met Oled. B)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Pff, Vanilla lake met een kleine k omhoog gekregen... Hopen dat het zo blijft.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tootoo schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 19:01:
Zonde @pjot1! Die driver op rainbow road slaat wel een flinke krater in wat verder mooie scores zijn... Wat zou je doel zijn? Zorgen dat je niet verder zakt in tier level of kijken of derde nog mogelijk is?

Vanilla Lake lijk je niet zomaar veel te kunnen winnen, als ik naar je levels kijk is er wel iets mogelijk, maar niet extreem veel... Meeste, maar meest frustrerende, is ook Waluigi. Maar de frustraties bij dit level kunnen hoog oplopen ;) Met de juiste items op de juiste plekken kun je echter wel de 30k voorbij. Bv @Planeetje heeft dezelfde loadout met 1 level minder voor de driver.

Again een edit: kijk nou, wie is daar nummer 1? ;)

[Afbeelding]
Haha ik zie deze screenshot nu pas!! Heb al een keer iemand van mijn vriendenlijst als bot gezien. Leuk gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edzon
Na dagen blind achter coinbox frenzy's aan gereden te hebben afgesloten met een good old triple coinfrenzy op vanila lake, hopelijk genoeg voor de 2e plek. Ik vind t mooi zo, mijn duim ook. Succes voor diegene die nog even 'moeten'.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-4p-32tj8GRj4X-S9xksumlQYpY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T7zPc3k4nuTNkUlxkFb9Sl2z.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7wgUiD4FA8sex8r_MNJ34goMUh0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KpyO0vaCheagey2Q9jjmDsUu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Nou, die kleine 1000 op Vanilla Lake heeft helaas niks uitgehaald. Deze week 8e geworden....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tWt5M5WMTTyUasrzB2RccT1nvV4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MeKdEipbIgVGUodOobBu6h5G.png?f=user_large

Hoop dat het komende week beter is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bennieeee
@pjot1 wat bizar dicht bij mekaar zeg!
Ik ben 2e geworden en mag het weer proberen in tier 45 komende week. Zal weer een zware week worden ben ik bang.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tootoo
Hier ook enorm kleine verschillen: tweede geworden met 281 punten achterstand op de nummer 1, 300 punten voorsprong op de nummer 3... In ieder geval de tier gestegen, maar dan baal je van het verlies van de combo gister :p nieuwe ronde nieuwe kansen nu!

Folding@home

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Hier tweede wel blij mee, 170 punten boven de nummer 3 en3,5k onder de nummer 1

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 14:59
Heb er 2/9 :P
Die pipe gaat eraan haha

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hgoboAFEk0G53Bohan9uMUTU1qQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/PRIZcscX9pyCtbwJka0ymc0F.png?f=fotoalbum_large

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Planeetje
Ik ben ook 2e geworden. Nummer 3 is me zoals verwacht met 4k voorbij gestoomd. Ah ja, tier up (wederom tier 54) en op naar de volgende ranked. Die gaat wel wat lastig voor me worden. Ik heb wel alles op t3 beschikbaar, maar mijn levels zijn niet erg hoog. Baby peach cherub op track 2 is level 2. We gaan het zien.

De mario pijp is ook nog interessant. Ik heb er 6 van de 9 niet. Helaas heb ik geen rubies meer, dus geen pull voor mij.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• edzon
Hier ook blij met de tweede plek en de interessante pijp! Met single pulls op zoek gegaan naar een driver voor rainbow road: eerst de ny kite, metal en chef mario na 17 pulls en gereset, daarna na 3 pulls de nieuwe lakitu, reset, en als kers op de taart mario Halloween weer na 3 pulls. Wel het dry bowser umbrella pack voor aabgeschaft maar zo met 5 nieuwe he's prima investering. Met het restantje ruby's misschien nog een wanhoopspoging voor party time Pauline wagen. Nu overal top shelf dekking dus eerst maar eens wat rondjes rijden, succes allemaal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
Geen rubies meer. 38 pulls te gaan en nog 7 HE in de pijp. Soms zit het gewoon niet mee. |:(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vozze
Veel tweede plekken, lijkt het. De ranked cups waarbij het om pointcap tickets voor drivers gaat, zijn ware slachtvelden. Dat en de push naar tier 60 is best heftig. Dat laat @Tootoo wel zien! Erg knappe scores, maar zware tegenstanders. Het had ook zo een derde plaats kunnen betekenen, maar dankzij een hele goede dag gisteren toch tweede gebleven. Ik ben benieuwd hoe het deze ranked zal gaan.

Zelf ben ik gelukkig eerste gebleven. Mijn nummer twee had zijn score al een aantal dagen geleden neergezet en heeft het daarbij gelaten. Gelukkig.

Met de rubies heb ik nog een laatste 10-pull op de eerste pijp kunnen doen. Daar zaten nog 4 HE's in. Groene pijp. Maar die was gelukkig fake. 3 HE's eruit kunnen halen nog. Eerste gratis pull op de tweede pijp was goud en leverde Mario (Classic) op. De tweede was groen. Daily Selects bood me een HE kart ticket en de Tier Shop een HE driver ticket en de Rainy Balloons. Beide gekocht en met de HE driver ticket van gisteren Mario (Sunshine) naar level 4 gebracht. Ik heb nu nog 3 HE kart tickets en 1 HE glider ticket die ik eerst maar bewaar. Even kijken wat de ranked doet. En mocht het echt nodig zijn, kan ik Mario Hakama of Swimwear nog een tweede uncap geven.

@Xaio : dat is echt heel zuur. Ik ken het gevoel. En dat geldt voor heel veel hier. Je kunt nog 1 single pull doen, maar geen garanties. Gedeelde smart is halve smart, dus misschien helpt het als je 1 van de laatste video's van Shiny bekijkt: https://www.youtube.com/watch?v=_kzz94mClpM

@edzon : nice! En dat pack is niet verkeerd hoor. Die kart heeft echt een hele goede coverage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Lekkere pulls @edzon :) Zit een hoop leuks bij als ik het zo zie!

En inderdaad, veel tweede plekken als ik het zo zie. Compleet slagveld :P Ik ben er uiteindelijk ook niet extreem rouwig om. Het had ook zomaar derde kunnen zijn, maar ik bedacht me wel even "wat als"...

Ik kreeg vandaag ook een gouden gratis pijp, toevallig ook met Mario Classic, die ik nog niet had. Aangezien ik precies genoeg ruimte had voor 1x 10 heb ik hem een reset gegeven en het resultaat was Builder Mario en Mario Halloween :D Met die erbij kon ik hem op level 6 krijgen. Verder maar eens kijken, gevoelsmatig lijk ik geen spannende ranked cup te krijgen :)

Folding@home

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• edzon
@Vozze Ah das mooi meegenomen, ik was al blij dat ie top shelf is op RR deze week. @Tootoo Met 3 nieuwe lucky 7 drivers valt er weinig te klagen idd. Althans...nog wel een wanhoopspoging voor partytime Pauline gedaan, 2 gouden 10 pulls maar helaas. 3 he karts en de tropical glider en daarmee 8 he's na 64 pulls dus ik vind t helemaal prima zo. Tot volgend jaar PP ;w

Hier lijkt het wel een spannend weekje te worden, iig 2 tier 59 tegenstanders die niet bang zijn om geld uit te geven dus denk dat t voor de derde plek rijden wordt!

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Hele tweede pipe leeggekocht, 175 euro lichter. Januari en februari koop ik niks. Afgelopen maanden geld op zak gehouden dus het mocht wel weer eens.

Heb nu alle Marios :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:25
Weer eens in het laatste uur gepasseerd en met 600 punten verschil tweede geworden :(

Nouja, een paar dagen geleden zou ik daar tevreden mee geweest zijn. En ik heb braaf 491 rubies gespaard. Ik heb nog geen tier 3 op Rainbow Road 2T, dus de nieuwe pipe komt goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vozze schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 08:56:
Veel tweede plekken, lijkt het. De ranked cups waarbij het om pointcap tickets voor drivers gaat, zijn ware slachtvelden. Dat en de push naar tier 60 is best heftig. Dat laat @Tootoo wel zien! Erg knappe scores, maar zware tegenstanders. Het had ook zo een derde plaats kunnen betekenen, maar dankzij een hele goede dag gisteren toch tweede gebleven. Ik ben benieuwd hoe het deze ranked zal gaan.

Zelf ben ik gelukkig eerste gebleven. Mijn nummer twee had zijn score al een aantal dagen geleden neergezet en heeft het daarbij gelaten. Gelukkig.

Met de rubies heb ik nog een laatste 10-pull op de eerste pijp kunnen doen. Daar zaten nog 4 HE's in. Groene pijp. Maar die was gelukkig fake. 3 HE's eruit kunnen halen nog. Eerste gratis pull op de tweede pijp was goud en leverde Mario (Classic) op. De tweede was groen. Daily Selects bood me een HE kart ticket en de Tier Shop een HE driver ticket en de Rainy Balloons. Beide gekocht en met de HE driver ticket van gisteren Mario (Sunshine) naar level 4 gebracht. Ik heb nu nog 3 HE kart tickets en 1 HE glider ticket die ik eerst maar bewaar. Even kijken wat de ranked doet. En mocht het echt nodig zijn, kan ik Mario Hakama of Swimwear nog een tweede uncap geven.

@Xaio : dat is echt heel zuur. Ik ken het gevoel. En dat geldt voor heel veel hier. Je kunt nog 1 single pull doen, maar geen garanties. Gedeelde smart is halve smart, dus misschien helpt het als je 1 van de laatste video's van Shiny bekijkt: https://www.youtube.com/watch?v=_kzz94mClpM

@edzon : nice! En dat pack is niet verkeerd hoor. Die kart heeft echt een hele goede coverage.
Mooie pulls hoor, tja de competitie is flink zwaarder geworden. En das niet alleen maar op de tiers richting 60 maar ook flink daaronder. Zie dit topic, mensen die ineens zakken naar plek 7 terwijl ze iets daarvoor nog tweede stonden.

Meeste zullen wel dik scoren op track 1, ik denk dat bijna iedereen daar wel alles tier 3 heeft. Track 3 is een pittige hoor. Zelfs met een coinbox level 6 vind ik 't lastig. Tot de eerste item box houd ik mijn combo al niet vast en dan moet je daar meteen een coinbox frenzy krijgen. Bij item block 2 heeft een coinbox frenzy niet heel veel zin omdat een gedeelte verloren gaat bij de sprong.

Go Go Shiny is een prima speler om te kijken voor tips, heb al veel van hem gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Krijgt er iemand wel eens een Frenzy op Mario Circuit 2? Volgens mij zijn die van mij te tellen op 1 hand na een volledige week..
Pagina: 1 ... 46 ... 161 Laatste