Acties:
  • +1 Henk 'm!
@pjot1 Dan zou ik juist denken dat iedereen vrij is en er lekker veel tijd is voor Mario kart tour en daarbij behorend overleg op dit forum ;-)

Dat wat jij zegt heb ik ook wel eens gehad met HE driver tickets in het verleden. Kwam maar niet tot ik dan net niet genoeg coins had. Toeval of?????? (we zullen het nooit weten)

Ik ben jaloers op je Rosaline Swimwear, handige coindriver zeg!!

@Eärendil dus je voorsprong is maar 700? dat vind ik erg klein als ik jou was zou ik "aan de bak " gaan :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:07
MetalSonic schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:29:
@Eärendil dus je voorsprong is maar 700? dat vind ik erg klein als ik jou was zou ik "aan de bak " gaan :)
Dat staat ook op de planning voor vanavond en/of morgenavond, en aangezien ik nu nog maar 1 frenzy op elke track heb moet dat ook redelijk makkelijk een paar duizend omhoog kunnen. Met de kerstdagen eigenlijk weinig gespeeld, alleen wat muntjes binnengehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Hier ook gezellig kerst gevierd en nu mooi de balans op kunnen maken voor de ranking. Helaas geen kans op een top 3 dus hoop dat dit genoeg is om iig in tier 56 te blijven plakken. Lang geleden dat ik zo kansloos was! Zal, zoals @Vozze ook al zei, vast met de push naar tier 60 te maken hebben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dFRqxspB_vQ6qgeHIk8bGn9ka0E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BFdogQMyhormuW8M3xymZoq7.jpg?f=fotoalbum_large

Helaas geen tijd gehad om me op de ACR te richten dus das een beetje kansloos om daar nu nog aan te beginnen. Wel komende weken vrij dus volgende tour maar weer eens voor gaan zitten. Voor nu maar even rustig munten rijden en misschien nog een triple score op de 2e track.

Animo hier voor wat rondjes multiplayer anders vnv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
@MetalSonic ja, dat klopt, maar ik heb 2 van alle HE items niet op level 6 dacht ik ( metal Mario en de B dasher). Dus ik zou wat meer HE verwachten. En wat @Tootoo aangaf had ik ook een maand geleden een overdaad aan HE tickets. Misschien komt het omdat mijn verhouding level 6 nu meer naar normale is getrokken omdat ik alle normale karts inmiddels op 6 heb staan. Vandaar dat ik me nu meer focus op de super drivers en karts om de verhoudingen wat meer in balans te krijgen. Geen idee if het zo werkt hoor. En anders moet ik metal Mario op 6 gaan zetten met 2 tickets om te zien of dat werkt, maar metal Mario zit in de standaard pijp en wil ik eigenlijk niet upgraden. Zonde van mijn tickets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-09 20:44
Pff 10e wat een kansloze week is dit!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4290j0dYpu8J7_PLPQdyR5LC_lA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Yyd6QrudeqqojeTYNY61QGfV.jpg?f=fotoalbum_large verlies veel op baan 1 en 2 helaas.

[ Voor 84% gewijzigd door bennieeee op 28-12-2020 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog 2 nachtjes, ik duim voor iedereen voor een lichtere poule!

@Planeetje Wat ik haal uit de afgelopen maanden qua ranked play in mario kart tour is dat ook de "super items" en dan vooral de "super drivers" op de meeste ranked tracks niet eens kunnen worden gekozen. Het draait allemaal om de high ends. Om precies te zijn, de high end driver en glider......

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Balen @bennieeee! Ikzelf heb mij naar 1 kunnen vechten ondanks dat plek 2 in tier 57 zit met 1.6k minder. Hopelijk blijft het zo, echter zie ik iemand mij nog wel passeren...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2s5tSfZ9cwO8RHNUnI6HrTcpLr0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VRucW4DsUYy8PtpQ8vvQ9NMP.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
Ik deel je mening wel @MetalSonic. Ik heb de afgelopen tours bijna nooit wat gehad aan super drivers. Wel aan karts en eventueel een glider. Maakt dat mijn sloot super driver tickets stof liggen te happen :)

Al heb ik net als @Planeetje heel veel supers en normals die je in de shop kan kopen op level 6 gezet. Vanaf dat moment kreeg ik veel HE tickets. Ik heb enkel 1 kart niet op level 6 en die komt bijna dagelijks terug :)

En als je het er over hebt: vandaag 2 HE kart en 1 HE driver ticket. Ik kon net de beide kart tickets kopen, waardoor ik 2 HE driver en 2 HE kart tickets weer klaar heb liggen. Het gaat alle kanten uit in de daily select :p

[ Voor 15% gewijzigd door Tootoo op 28-12-2020 22:21 ]

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Aan de hand van jullie bevindingen ga ik toch even snel alle normal drivers zo snel mogelijk lvl 6 maken. Kijken of er dan tickets verschijnen. De normals gebruik ik eigenlijk nooit dus zag ook geen noodzaak om ze op te pimpen.

@MetalSonic och, als ik naar jouw driverslijst kijk, word ik ook jaloers hoor! ;) Zo heeft iedereen weer andere items. :)

[ Voor 13% gewijzigd door pjot1 op 28-12-2020 22:52 ]

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
@Cache Netjes hoor, nu die plek vast houden. De dag van te voren kunnen mensen ineens uit hun bunker vandaan komen en vol in de aanval gaan :)

@Tootoo Precies dat, ik heb volgens mij 7 gouden driver tickets maar had er nog wel meer kunnen hebben. Ik heb maar wat drivers naar level 6 gebracht. Wel lekker hoor van je shop, soms kan het ineens flink mee zitten! 4 HE tickets achter je is fijn voor je nieuwe ranked week.

@pjot1 Dat zorgt inderdaad wel voor afwisseling, de één heeft MetalMario hoog de ander heeft PGP hoog.. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Nou vandaag de Swooper in de shop. Gelijk gekocht en is nu lvl6. >:) vind vooral frappant dat er weer een HE verschijnt nadat ik 2 normals lvl6 heb gemaakt en 4 lvl5.

PGP staat bovenaan m'n verlanglijstje! Samen met een heleboel andere natuurlijk... ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Zo. Kerst is weer voorbij! Met behulp van de 5 rubies en het kopen van de glider pack heb ik nog twee 10 pulls aan de tweede pijp kunnen doen, omdat ik daar slechts 1 HE had uitgehaald (dus goede kansen). Beide drivers er nog uit kunnen halen alsmede de Poison Apple Cart die ik nog niet had. Rosalina's Ice World T daardoor naar bijna 30k kunnen brengen. Voor de rest rustig aan gedaan en de dagelijkse muntjes binnen gesprokkeld. Ik heb nog getwijfeld om een poging voor de Top 100 te doen, maar besloten om m'n tijd anders te besteden.

Met nog een kleine dag te gaan is dit m'n ranking: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tBVq6vENWJ8WLFYyFmwuT9Ym_r8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cx4WlqhRc5t5B6NmUO1fCo8L.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ben blij met m'n coinbox drivers, anders had ik zo buiten de top 3 kunnen vallen :o

Bij mij heb ik de afgelopen week 1 HE driver ticket in de daily selects gezien. Ik snap de logica van het verschijnen nog niet helemaal, maar ik denk dat ze verschijnen op de plek van een item die je al op level 6 hebt en die via de daily selects te verkrijgen is. Wat @Cache ook al eerder aan heeft gegeven. Dat kan volgens mij ook een glider of kart zijn. Dus als je een driver op level 6 hebt, kun je daar ook een glider ticket voor krijgen. Volgens mij is het dan best de moeite om Metal Mario naar level 6 te brengen, @Planeetje. Door deze op level 6 te hebben vergroot je de kans op een HE ticket op de dag dat Metal Mario te koop zou zijn via de daily selects. Jij hebt je muntjes goed kunnen besteden, @Tootoo !

Heb al weer zin in morgen. Die tweede week duurt me altijd veel te lang. Ik vermoed een lastige ranked. De vorige keer dat er driver point cap tickets te verdelen waren, werd ik tweede. Ik kan me de laatste keer niet herinneren wanneer dat is gebeurd.

Succes allemaal nog even!

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
Heb mezelf opgewerkt naar 56.068 maar nog steeds is dat de 10e plaats.

Ineens is dit de nummer 1...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yzOTw-SHgR781wzoAKsEhLIqdTc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NeOwevAWi4KcIvsa8zx15UqS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LJEHSQfjauUHqcDTyh5Q0groeHg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vUerOByREHSe2VqPuWOYAM7A.jpg?f=fotoalbum_large
Heeft werkelijk elke normal en super driver op level 6 en mist maar 6 He driver in totaal. Ik vind het maar vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:23
Nog 50x 1e worden op de race en dan standaard challenges 2-5 eindelijk voltooid!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
  • Nu online
@bennieeee : dat noemen we een WIW. Whale in wording ;-) Deze persoon zal doordat hij/zij in tier 38 zit waarschijnlijk niet vanaf launch spelen en dus ook niet alle highends hebben kunnen bemachtigen. Ik vermoed dat deze persoon vanaf het moment dat hij/zij speelt in ieder geval heel veel gekocht heeft.

Of het is een hacker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vozze schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 14:18:
@bennieeee : dat noemen we een WIW. Whale in wording ;-) Deze persoon zal doordat hij/zij in tier 38 zit waarschijnlijk niet vanaf launch spelen en dus ook niet alle highends hebben kunnen bemachtigen. Ik vermoed dat deze persoon vanaf het moment dat hij/zij speelt in ieder geval heel veel gekocht heeft.

Of het is een hacker :+
Dit dus, als je zo'n tier hebt en zoveel items dan denk ik niet dat ik overdrijf als je al 2,5k tot 3k hebt uitgegeven :) dat lukt je niet met een paar honderd euro ( ik kan het weten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Jouw totaal score mag er anders ook wezen hoor @Vozze!

Ik heb inderdaad wel het idee dat de daily select zo werkt. Pas toen ik alle reguliere items van 1 soort op level 6 had kreeg ik ineens veel meer HE tickets.

Van mij mag de nieuwe tour ook beginnen! Ondanks de saai uitdiende shot ben ik wel benieuwd naar de nieuwe baan en de nieuwe lakitu. Ik heb me expres ingehouden met niet aan de tweede / special pipe te trekken...

Wat ik wel knap vind aan die gast is dat je dan maar kort bezig bent, maar wel zoveel HE drivers hebt. Dan moet je wel achterlijk veel aan de pipe getrokken hebben en dan nog... Dubieus :p

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Dubieus? Klopt gewoon niet. @bennieeee

Als ik naar mezelf kijk dan heb ik ongeveer 2/3 van zijn/haar loadout. En ik vind mezelf een vrij fanatieke speler.

Hier zou ik melding van maken. Misschien krijg je net zoals @edzon compensatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pjot1 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 19:04:
Dubieus? Klopt gewoon niet. @bennieeee

Als ik naar mezelf kijk dan heb ik ongeveer 2/3 van zijn/haar loadout. En ik vind mezelf een vrij fanatieke speler.

Hier zou ik melding van maken. Misschien krijg je net zoals @edzon compensatie.
Zou best kunnen kloppen hoor. Ik denk dat jij heel anders met je geld om gaat. Als"geld geen rol speelt" en je bij elke pipe en special pipe steeds helemaal los gaat dan gaat het snel met je items..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 19:40:
[...]

Zou best kunnen kloppen hoor. Ik denk dat jij heel anders met je geld om gaat. Als"geld geen rol speelt" en je bij elke pipe en special pipe steeds helemaal los gaat dan gaat het snel met je items..
Snap ik. Ik geef er in principe geen geld aan uit behalve de Gold Pass. Je kan natuurlijk veel items hebben maar als die ook nog een hoog level zijn... 8)7 Misschien dat @bennieeee daar nog wat inzicht in kan geven?

[ Voor 6% gewijzigd door pjot1 op 29-12-2020 20:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pjot1 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 20:09:
[...]

Snap ik. Ik geef er in principe geen geld aan uit behalve de Gold Pass. Je kan natuurlijk veel items hebben maar als die ook nog een hoog level zijn... 8)7 Misschien dat @bennieeee daar nog wat inzicht in kan geven?
Hoog level voor je items in korte tijd is toch ook niet zo vreemd als je genoeg geld hebt?

Even een voorbeeld, stel je hebt nog geen MetalMario, in een pipe is hij als spotlight. Je haalt de pipe leeg en je hebt 1 MetalMario (hierna MM genoemd), je wilt hem upgraden en je haalt de hele pipe nog eens helemaal leeg na de reset. En zo ga je net zo lang door tot je hem op level 6 hebt.

Dit kan je natuurlijk ook voor een special pipe doet. Enige wat je kan tegen houden is het limiet van je credit card :D ondertussen kan je ook nog items verkrijgen via de aanschaf van packs etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 20:18:
[...]

Hoog level voor je items in korte tijd is toch ook niet zo vreemd als je genoeg geld hebt?

Even een voorbeeld, stel je hebt nog geen MetalMario, in een pipe is hij als spotlight. Je haalt de pipe leeg en je hebt 1 MetalMario (hierna MM genoemd), je wilt hem upgraden en je haalt de hele pipe nog eens helemaal leeg na de reset. En zo ga je net zo lang door tot je hem op level 6 hebt.

Dit kan je natuurlijk ook voor een special pipe doet. Enige wat je kan tegen houden is het limiet van je credit card :D ondertussen kan je ook nog items verkrijgen via de aanschaf van packs etc.
Ja, dat snap ik. Maar op deze manier heb je niet alle drivers op een hoog level. Je hebt dan onmogelijk alles op minimaal lvl3 of 4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
  • Nu online
Plus dat je daarnaast bij het leegtrekken van pipes ook redelijk wat duplicates krijgt, waardoor je berg coins ook skyhigh gaat. Dan kun je zonder zorgen de Daily Selects dagelijks leegtrekken en op die manier nog sneller je items naar level 6 brengen.

Op die manier heb je de normals en supers heel snel op level 6. Kijkend naar het screenshot van @bennieeee, moet deze persoon voor alle HE's nog wel even z'n best doen. Zo vaak komen die HE tickets ook weer niet in de shop.

Zo heeft Carlos regelmatig een voorraad coins die de miljoen bijna aantikt. 1 super driver ticket is 3000. Dat zijn zeker 3333 tickets. Meer dan genoeg om elke super driver op level 6 te krijgen. Waarvan de helft al minimaal op level 3 zit door alle pulls aan de pijp.

[ Voor 53% gewijzigd door Vozze op 29-12-2020 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
@pjot1 HE zijn er 6 op level 6 maar er is ook een heel stel wat nog op level 1 is. Zo heeft hij ook alleen maar 1 normal, 3 super en 1 high end uncapped. Dat vind ik ook wel weer vaag. Anyway ik ben blij dat de week bijna over is en we weer nieuwe kansen gaan krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Dat valt dan wel weer mee. Dan kan het inderdaad gewoon van packs kopen komen. Dat verklaart ook waarom hij/zij zo weinig uncapped heeft.

Hoe staat het eigenlijk met jullie rankings? Ik sta momenteel 2e met 1k voorsprong en 9k achterstand. Vind het wel mooi zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@pjot1 persoonlijk vind ik dat juist frappant? Wat krijg je tegenwoordig eigenlijk aan point cap tickets bij tier 38? En als je zoveel packs koopt en pipes leegtrekt zouden muntjes geen probleem moeten zijn om point caps in de tier shop moeten te kopen? Ik zou zelf verwachten dat degene meer uncapped zou hebben... @bennieeee als je er aan twijfelt zou ik zeker bedenken of je het wil aankaarten bij Nintendo.

Mijn ranked cup lijkt goed te zijn. Nog altijd 6.5k voorsprong op de nummer 2.

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Momenteel 9e met 5k achterstand op plek 6 dus daar ga ik geen moeite meer voor doen. Had meer verwacht van deze tour (overal T3 items) maar dan nog maar een tier naar beneden...

Succes voor degene die nog aan de bak moeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Tootoo schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 21:40:
@pjot1 persoonlijk vind ik dat juist frappant? Wat krijg je tegenwoordig eigenlijk aan point cap tickets bij tier 38? En als je zoveel packs koopt en pipes leegtrekt zouden muntjes geen probleem moeten zijn om point caps in de tier shop moeten te kopen? Ik zou zelf verwachten dat degene meer uncapped zou hebben... @bennieeee als je er aan twijfelt zou ik zeker bedenken of je het wil aankaarten bij Nintendo.

Mijn ranked cup lijkt goed te zijn. Nog altijd 6.5k voorsprong op de nummer 2.
Zoals je zegt zou je heel veel coins moeten hebben. Maar zouden er wel cap tickets in zijn/haar tiershop staan? Die is bij elke tier anders. Bovendien vind ik 20k voor een HE cap ticket belachelijk. Daarom zou ik de voorkeur geven aan level tickets. En zou zeker geen cap tickets kopen.

Je hebt een lekkere veilige voorsprong, ik zie dat ik nog maar 600 voor sta... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
  • Nu online
Ik verwacht ook geen HE driver point cap tickets in de Tier Shop bij Tier 38, dus dat kan het best verklaren. Daarnaast krijg je ze pas vanaf Tier 25 als prijs bij ranked. Het zou dus allemaal wel kunnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Vozze op 29-12-2020 22:18 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rc-YQLNBrmtlnTXRQ9wi5C3JtWM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dLoTLYTa8mnB1jUQPPUh5V6r.png?f=user_large

Was op het laatste moment toch nog wel spannend maar evengoed 2e geworden! Nu weer Tier 53.

Laat de nieuwe tour maar komen! >:)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bennieeee
Zo 10e en nu weer vooruit kijken. Heerlijke tokenshop, eindelijk krijg ik Lakitu uit de Tour gift. Ooh ja en die pijp❤️ dat wordt nog ff snel rubies verzamelen.

Dat sommige prijzen van de daily select omlaag gaan is ook wel weer fijn.

[ Voor 19% gewijzigd door bennieeee op 30-12-2020 07:50 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cache
Goeie pijp 1 zeg! Pijp 2 gaat wss een aantal mario alts bevatten. Mijn robijnen gaan deze tour zeker op!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tootoo
Eerste gebleven :) En lekkere pijp zeg! 9 spotlights + 3 HE = ik ben mijn gespaarde rubies kwijt :) Maar nu wel alle gliders, party wing en lakitu rijker. Nice! En een sloot extra’s, dat wordt een mooie tour!

Folding@home

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Hmz, eerste trekking,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2UdjEwKVVV3NRj-a9BO1dpB7NWs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XfkXXnU301K3y9yyI11Lvmpf.png?f=user_large

:N

Nou ja, even nog 45 rubies sparen en hopen op een betere trekking. Ik heb in de eerste race geen tier 3 driver... :(

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Leuke reacties hier, hangt een goede vibe in dit topic! =)

Mijn eerste indrukken
1) leuke ranked banen
2) op baan 2 en 3 heb ik alles tier 3 en ik vind deze dus leuk om te doen
3) veel lekkers in de tier shop :)
4) geen slechte pipe! (ben wellicht iets minder hyped dan de rest want ik heb party pauline al op lvl 6) maar party lakitu wil ik wel!

Heb maar eens wat pulls gedaan, ff in spoiler om het overzichtelijk te houden:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8c5ekc-zcWDsYWjDFhpT2ULU4_0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AlaFWEs6IFrPhGxtsFeBTdsr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vT4RVElqCa_EXSSN5JllyyBEPKY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/CLthgmdXZe7b495K4WBYwyhf.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pu6w2vrpAyD-VHGGrGhaxuIiDNM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/UhqAFzcChQfe3shCWjHUrxSe.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iu-K3u7X3giSAgTc3ATMeNwEax0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QJd4h3F33iovyBFWrwtDnQWs.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DqwcnbjDUxZiyPE2ybjPIuZ9xzw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ZwPpuh4OmKGdNWOH0Ivit63r.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M0-HXPfb2DySOvm3b2ATAS771G8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/28EER71ZF9mg3UtnjhH8cHfo.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oM-KYDAn3sG3q4kS0yRiMW0fJtg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/uu7LSmfz1t71jqF1o1XgX9lF.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iWkngqvps7W3HWouMAtzfNC-WOQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UE1RlnsRP8JYuZ3NHCLP7JuM.jpg?f=fotoalbum_large

En ja hoor, Lakitu party time zit in de laatste 9 :D :D :D (!) , even de challenge kaart voltooien en ik heb 'm O-)

[ Voor 87% gewijzigd door MetalSonic op 30-12-2020 08:56 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Planeetje
Helaas 7e geworden. Vannacht nog ingehaald.

Vanochtend 3x eenb10 pull gedaan. Lakitu als driver eruit gehaald en de poison Apple kart. Beiden nieuw voor mij. Lakitu is goed voor futures proofing als Santa dry Bowser. Ik heb op alle tracks t3 coverage met coin box drivers. Ook t3 karts en gliders heb ik. Helaas nog geen party time Pauline, maar ze overlapt deze nieuwe track weer met een andere coin box driver. Ik weet niet of ik verder ga pullen. Eerst maar eens de token shop leeg trekken.

Gefeliciteerd iedereen die 1e is geworden!

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XST26d1SEkGf9GMf_ZiJullfVps=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nguI8HD6D6mjz1ZjMwEyvthN.png?f=fotoalbum_large
Heb 'm, pul/ item nummer 94 =) ben al opgelucht dat 't niet de laatste was, kan ik toch nog paar rubies op zak houden

49k muntjes is wel lekker natuurlijk :>

[ Voor 4% gewijzigd door MetalSonic op 30-12-2020 09:10 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A9HWoURosouvxUt-zAceHJoPSP4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/knosIVN7cRtliX9fG02MjBxQ.jpg?f=fotoalbum_large

Genoeg rubies gespaard om de hele pijp leeg te halen, en ik wilde Lakitu, de enige die ik nog nodig had voor ranked. Natuurlijk moet ik de hele pijp daarvoor leeghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Froop1992 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 10:44:
[Afbeelding]

Genoeg rubies gespaard om de hele pijp leeg te halen, en ik wilde Lakitu, de enige die ik nog nodig had voor ranked. Natuurlijk moet ik de hele pijp daarvoor leeghalen.
was dit pull nummer 10 van de 10? :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
MetalSonic schreef op woensdag 30 december 2020 @ 10:47:
[...]

was dit pull nummer 10 van de 10? :(
Yep.. Alle andere spotlights kreeg ik in de eerste drie 10-pulls, dus ik dacht dat ik geluk had. Dat bleek dus niet zo te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Hier helemaal geen geluk...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QROTTeSQr6fMmOIb4392UHcVxc4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/h16lTLVhAvNl0tkxQt3Qwvd1.png?f=user_large

Daarna wel uit een losse pull,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dqoX64IeETDYY8Bt1t3AhKz1avs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6TXUEVDbq4pTPPouZhqeJ4aF.png?f=user_large

Toch weer een nieuwe driver. Alleen yellow Birdo en m'n super drivers zijn compleet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Froop1992 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 10:49:
[...]

Yep.. Alle andere spotlights kreeg ik in de eerste drie 10-pulls, dus ik dacht dat ik geluk had. Dat bleek dus niet zo te zijn.
:-(
Ouch i feel your pain, ik heb 't al een keer eerder gehad op deze manier dus ik was er al metaal op voorbereid. Hopelijk volgende keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:25
15e met 67k. Ik hoefde me in ieder geval geen zorgen te maken of ik vannacht nog ingehaald zou worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:04

Whaam

Meer beter

Lekker, Pauline in de token shop! En Metal Mario in mijn Daily plus de bumblebee in de tier shop. En de pijp ziet er ook al goed uit! Wat een weekie.

Edit: lol Lakitu Party Time in de eerste 10-pull ook. Happy 2021!!

[ Voor 19% gewijzigd door Whaam op 30-12-2020 11:20 ]

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cache
Ik zou graag party time pauline willen, maar heb alle andere coinbox drivers al. Wellicht ga ik toch eerst voor pijp 2 volgende week (chef mario!), mocht ik nog wat rubies overhouden dan trek ik nog wel aan pijp 1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
  • Nu online
Hier ook eerste gebleven en de eerste indrukken zijn erg goed:
  • 12 HE's in 1 pijp!
  • Vier gratis pulls op die pijp!
  • Een speciale pijp met allemaal gold!
  • Veel rubies (daily en challenges)!
  • Ook al heb ik alle items in de Token Shop op level 6, dan nog is het een erg goed gevulde shop!
  • Nette Tier Shop!
  • Leuke ranked met op elke track een coinbox driver!
Mooie pulls allemaal! Gefeliciteerd iedereen! @pjot1 : je krijgt nog genoeg rubies, dus de volgende pulls gaan echt beter worden! Bovendien heb je 4 gratis pulls. Dit is helaas wel zuur.

Qua ranked gaat het denk ik lastig worden. Ik zit in een ranked met een speler die de coinbox drivers op level 6, 6 en 5 heeft. Daarnaast nog een Top1000 speler. De rest heb ik nog niet goed bekeken. Denk dat plek 2 het hoogst haalbare wordt. Hoe is die van jullie?

Naast de gratis pulls, heb ik nog geen 10 pull gedaan. Na morgen zou ik er 3 kunnen doen. Ik mis namelijk nog coverage op Rosalina's Ice World. Dat heeft me al eens een ranked gekost en de kans is groot dat deze track wel weer eens terugkomt in ranked. Lakitu (Party Time) is daar een tier 3 driver. Die zou ik graag willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Weet iemand al wat de Tour voor volgende week wordt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cache
bennieeee schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:22:
Weet iemand al wat de Tour voor volgende week wordt?
Waarschijnlijk dry bowser, kijkend naar de tier 3 drivers, de spotlights van volgende week en de packs van volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Cache schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:28:
[...]

Waarschijnlijk dry bowser, kijkend naar de tier 3 drivers, de spotlights van volgende week en de packs van volgende week.
Oke top. Laat ik die voorlopig nog een beetje links liggen qua scores.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vozze schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:19:
Hier ook eerste gebleven en de eerste indrukken zijn erg goed:
  • 12 HE's in 1 pijp!
  • Vier gratis pulls op die pijp!
  • Een speciale pijp met allemaal gold!
  • Veel rubies (daily en challenges)!
  • Ook al heb ik alle items in de Token Shop op level 6, dan nog is het een erg goed gevulde shop!
  • Nette Tier Shop!
  • Leuke ranked met op elke track een coinbox driver!
Mooie pulls allemaal! Gefeliciteerd iedereen! @pjot1 : je krijgt nog genoeg rubies, dus de volgende pulls gaan echt beter worden! Bovendien heb je 4 gratis pulls. Dit is helaas wel zuur.

Qua ranked gaat het denk ik lastig worden. Ik zit in een ranked met een speler die de coinbox drivers op level 6, 6 en 5 heeft. Daarnaast nog een Top1000 speler. De rest heb ik nog niet goed bekeken. Denk dat plek 2 het hoogst haalbare wordt. Hoe is die van jullie?

Naast de gratis pulls, heb ik nog geen 10 pull gedaan. Na morgen zou ik er 3 kunnen doen. Ik mis namelijk nog coverage op Rosalina's Ice World. Dat heeft me al eens een ranked gekost en de kans is groot dat deze track wel weer eens terugkomt in ranked. Lakitu (Party Time) is daar een tier 3 driver. Die zou ik graag willen hebben.
Ondanks tier gezakt krijg ik m niet cadeau. Heb gelukkig nog wel rek!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EIVFmXEvtgR9sPi-f8QKSpQBuUI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/oHhBnx0qY9u6kk2dyJY3fiFe.png?f=fotoalbum_large

Congrats dat je eerste bent gebleven!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
4e 10 pull heeft me party time toad opgeleverd (nieuw) en de new years kite. Odds zijn nu weer een beetje gelijk, 4 HE uit 4 10 pulls, helaas nog steeds geen party time Pauline. Vrees dat ik haar niet ga halen... Weer even sparen voor de volgende 10 pull.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 14:59
1e geworden van vorige week 8)

Ook maar een 10 pipe geprobeerd in de hoop op Party Pauline, dit was het resultaat.
Kan niet veel beter _/-\o_ O+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yR9HKaTl3jEMZNtij9bPHPG9lWg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/99NXr8K4y3DHKhaSq5lIBf52.png?f=fotoalbum_large

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
  • Nu online
Zo! Dat soort pulls zie je vaak alleen op Reddit! Lekker hoor, @R-utger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
@R-utger wat een pull..! Bizar zeg, ik was al blij met de Party Wing net.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vozze
  • Nu online
Toch maar een 10 pull gedaan O+ Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Om1eBvjMQDoviPNaDDWaAc8Hk8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tSbiQDBipdBvcTdCYwki3UBC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tootoo
Serieus lekkere pulls hier! Uiteraard met @R-utger voorop ;) Maar ik mag ook niet klagen. Ik heb mijn gespaarde rubies + 1 pack + rubies van de huidige tour gebruikt en tot zo ver:
- 2x lakitu (heb hem naar level 4 gebracht :D)
- 2x fireworks parachute, breng hem vandaag naar level 6 + 2e point cap
- 2x heart balloons
- 1x party time Pauline, stapje dichter bij level 6
- 1x platinum taxi, kan ik ook goed gebruiken
- 1x party wing.

Ik ben bang dat ik het nodig ga hebben @Vozze, ik lijk ook tegenstanders te hebben met forse levels... Dat wordt all-in gaan onderhand :)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@Vozze

Valt tegen, deze week valt er voor mij nog maar 18 rubies te halen. De rest heb ik helaas al behaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
We krijgen weer een gouden special pipe!

https://www.reddit.com/r/...kmwijf/next_special_pipe/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
Ik weet zo ff niet wie Poek64 is in mijn vriendengroep. Maar in ieder geval bedankt voor deze ene race!! Dit zorgt er voor dat ik 3 rubies erbjj heb en precies op 46 kan uitkomen voor deze week voorbij is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cache
Gefeliciteerd allemaal met de mooie pulls! Ik ben zelf verslagen door de eerste pijp (kon het toch niet laten). Na 63 pulls maar 5 HE’s en helaas geen party time pauline of lakitu. 🥲Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M-C4TDnHTvHhd4pL3Zn6D2CJyjo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KJ7ywiKrAKPLdTjuQBZhbhvb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
bennieeee schreef op woensdag 30 december 2020 @ 16:36:
Ik weet zo ff niet wie Poek64 is in mijn vriendengroep. Maar in ieder geval bedankt voor deze ene race!! Dit zorgt er voor dat ik 3 rubies erbjj heb en precies op 46 kan uitkomen voor deze week voorbij is.
Graag gedaan!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vozze
  • Nu online
En ook nog maar m'n tweede 10 pull gedaan. Weinig soeps, behalve:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QCtlC2X0-TIxmTZ26J_8GIYxJeE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZMYxleg4NF5shWziikSBDyof.jpg?f=fotoalbum_large
M'n coinbox driver collectie is compleet!

@pjot1 : hopen op een paar mooie single pulls!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bennieeee
Lekker bezig @Vozze.

Ik ben naar level 70 gegaan en heb mezelf een cadeautje gegeven: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UBwtUIMWTXyWLZA5WIqjZXMqWVw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iRwHjAe2suPy17HCgKI0rfZe.jpg?f=fotoalbum_large
En uit de volgende gratis pijp: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/df8r6nWAMLfo_fxroyTzqSqwF8s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Thf0qlU20oI3QzuAqeDUwXgC.jpg?f=fotoalbum_large

Dat is al de 3e HE uit 15 pulls.

[ Voor 32% gewijzigd door bennieeee op 30-12-2020 19:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Lekkere pulls hier hoor, is dan ook wel een mooi pijpje! Zelf iets minder succes in de zoektocht naar Partytime Pauline, wel 4 he's na 43 pulls dus mag niet klagen. Deze week weer wat meer 'gelijkwaardige' tegenstanders dus met de winst van de ruby's volgende week maar verder om net als @Vozze de coinbox collectie compleet te maken. Wel leuke tracks en prima items dus moet lukken, zeker met alle mooie tickets en items in de shops, succes allemaal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Vozze schreef op woensdag 30 december 2020 @ 18:36:
En ook nog maar m'n tweede 10 pull gedaan. Weinig soeps, behalve:[Afbeelding]
M'n coinbox driver collectie is compleet!

@pjot1 : hopen op een paar mooie single pulls!
Dankjewel!

Ik kan jou vertellen dat je heel veel plezier aan Pauline Partytime gaat beleven! Ik heb PGP niet dus is zij eigenlijk m'n favoriete driver! O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bennieeee
Wow eerste triple coin ooit.. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mFFWPtNId115BApB6ZNKK0416KI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UwqtaZDNH4jW8OvnMBWOsBEN.jpg?f=fotoalbum_large
Extra jammer dat de Glider dan een T2 is maar dat zij dan zo.

[ Voor 7% gewijzigd door bennieeee op 30-12-2020 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cache schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:28:
[...]

Ik hoop king boo cup daar heb ik dikke tier 3 items. We gaan t zaterdag zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
  • Nu online
Op welke track hebben de sidesteppers zich verstopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Koopa troopa Beach ;)

1tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
  • Nu online
@Verwijderd Thanks. In welke cup? Of moet ik wachten tot morgen voordat ik m'n quick ticket kan scoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Vozze schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:35:
@Verwijderd Thanks. In welke cup? Of moet ik wachten tot morgen voordat ik m'n quick ticket kan scoren.
Sorry dat had ik er idd bij moeten vermelden. In de King boo cup. Nadat je de rode brug afkomt, een beetje aan de linkerkant loopt ie zijwaarts. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
  • Nu online
Daar zat ie inderdaad. Ook de enige Koopa Troopa Beach die ik niet nog een keer gecontroleerd hebt, omdat in m'n geheugen daar geen sidestepper zat. Misschien toch minder bier drinken :9B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Vozze schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:00:
Daar zat ie inderdaad. Ook de enige Koopa Troopa Beach die ik niet nog een keer gecontroleerd hebt, omdat in m'n geheugen daar geen sidestepper zat. Misschien toch minder bier drinken :9B
Haha, volgens mij maakt dat voor jou niet uit, aangezien je toch overal een monsterlijke score neerzet. :+ Bier is toch te lekker om te laten staan! :9B

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vozze schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:00:
Whaha mooie post, was het een speciaal biertje? XD

@bennieeee congrats met je eerste triple coin!! Das de beste en die vergeet je nooit..

Je krijgt een coin frenzy en belt al heel blij... eb dan even later double en dan is het feest. Je weet dat je een heerlijke score gaat neerzetten. En dan de triple Wooooowwww. In unreal tournament 99 zou je dan horen “godlike, headshot” whaha

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fmtpqn61aIxpKXaXe04p4-_skAw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2Og92Bq23F0sBlkFbMkRfmlN.png?f=fotoalbum_large

Oh yeah eerste en er is nog rek! Hopelijk kan ik m weer eens veroveren. Aan mijn items ligt het niet. Vooral op track 2

[ Voor 53% gewijzigd door MetalSonic op 30-12-2020 22:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vozze
  • Nu online
Haha. Redelijk off topic, maar het was inderdaad een speciaalbiertje :9 De laatste van Folkingebrew O+ Je moet je lokale brouwers wel een beetje ondersteunen in deze tijd natuurlijk 😉

Ontopic : nog maar 100 puntjes voorsprong op de nummer twee. Die gaat me zo pakken.

En lekker bezig @MetalSonic en @bennieeee. Ik zag je score al op Vanille Lake, MetalSonic. Dik hoor!

[ Voor 16% gewijzigd door Vozze op 30-12-2020 22:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Vozze schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:10:
Op welke track hebben de sidesteppers zich verstopt?
Aanvullende vraag: waar zitten de geitjes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@__REMCO__

Ik ben bang dat we daar nog even op moeten wachten. Hij zal in de laatste of 1 na laatste cup zitten. Met multiplayer ben ik deze ook nog niet tegengekomen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:23
Zooo even bijgelezen hier!

Wat een goeie posts en wat een goeie pulls, top mensen d:)b

Deze token shop is wel erg nice!

Hier ook al 2 leuke pulls met beide HEs die ik nog niet had, dus zeer blij mee, en kan binnenkort ook al een 3e pull doen *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q_5Y-ZOGnwx0twfnURIRfyQ8wPk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8EkH8eiQ3QPkkvgjzz46o69I.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6X-TNqEvBOOMkTwjGZ9xGi52HMw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/38qkHE27OTWJJVXwki04HLjt.jpg?f=fotoalbum_large

PS bericht aan allen, misschien een idee dat we de screenshots beetje uitsnijden zoals hierboven? Scheelt enorm veel loze ruimte ;)

PS 2 hoe kan het toch dat sommige mensen meerdere HE per pull hebben. Ik speel al behoorlijke tijd en nog nooit meegemaakt :o

[ Voor 11% gewijzigd door Sleehond op 31-12-2020 07:57 ]

@Sleehond
haha ja veel leuke reacties gisteren, hoe deed je dat met je screenshots en bijsnijden :o ik post vaak plaatjes dus ik wil dat ook wel netter doen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bennieeee
MetalSonic schreef op donderdag 31 december 2020 @ 08:19:
@Sleehond
haha ja veel leuke reacties gisteren, hoe deed je dat met je screenshots en bijsnijden :o ik post vaak plaatjes dus ik wil dat ook wel netter doen!
Als je een screenshot maakt met je telefoon moet je de foto even aanklikken. Dan heb je een optie bewerken en dan kan je hun bijsnijden. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kRWjCx8UEDPCCRd5bF9IpU-IbYY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TylhpH25WkDcwTpvfXkfCL9s.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nB6h4RJ9J3M4bTTm37A7zjiazJg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RN099zQq5XweGGJXsg9rW3bV.jpg?f=fotoalbum_large zo werkt het tenminste op mijn Oneplus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op donderdag 31 december 2020 @ 08:19:
@Sleehond
Ik gebruik deze app daarvoor.

https://play.google.com/s....simplemobilephotoresizer

Hier kan je ook her formaat mee veranderen zodat je wat zuiniger met je MB's kan doen. Wel met reclame.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QEGeGo8iOCuLWqozDQhOnMmNkS8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j7DShf7gUeGdX7etKsW2z3Qo.jpg?f=fotoalbum_large
Keuze stress.. wat is wijsheid mensen?
Geen tickets momenteel om ook maar iets omhoog te gooien.

[ Voor 6% gewijzigd door bennieeee op 31-12-2020 09:11 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
bennieeee schreef op donderdag 31 december 2020 @ 09:10:
[Afbeelding]
Keuze stress.. wat is wijsheid mensen?
Geen tickets momenteel om ook maar iets omhoog te gooien.
boomerang baby mario gaat je de meeste punten geven van hen en ondertussen uiteraard zsm level 6 maken van hem..

Leuk bij die boomerang is dat je 'm kan opsparen voor als een npc een coin box gebruikt, geloof mij dan gaat je aantal punten snel omhoog! :9~ :D

[ Voor 12% gewijzigd door MetalSonic op 31-12-2020 09:25 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Planeetje
Net met de diamantjes van de token shop weer 45 stuks bij elkaar gesprokkeld: glam bruiser gekregen. Die is ook nieuw voor mij.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@bennieeee

Eens met @MetalSonic. Bovendien krijg je bonuspunten met baby mario die je niet krijgt met Mario Hakama. En probeer as soon as possible baby mario lvl6 te maken. Scheelt ook weer in de puntjes!

• Vozze
  • Nu online
Hmmm. Dit lijkt me redelijk kansloos :X
Ik twijfel nog aan upgraden, maar ik ben bang dat ik het dan nog niet red.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/951C7mNtAIrvaCo06gVs_qJgwDU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MtvIM1HXFeMExeVCURSrBxuU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TSW_-BVyvK7z2OAGtcXXoh5BuVs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JD8uyiS2Bm1PE8NyQj1QNYdz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hoeveel ruimte heb je nog @Vozze

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y8jiWhVCV9ecduxQTv-OipzgO98=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zSQEKnfNM9iOA3vDmmPBI7gv.png?f=fotoalbum_large

Ben klaar op track 1. Triple coin nsc! Was richting einde nog ff spannend

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:14
Zo eindelijk wat races kunnen grinden en sterren kunnen unlocken, de nieuwe tour ziet er leuk uit, voorlopig nog geen hoge scores in mijn cup en ik heb goeie items op de meeste tracks, dat belooft wat. :)

Er komen al weer mooie scores voorbij en ik moet nog de helft van de cups spelen etc...

Ik kwam deze net tegen (singleplayer):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U2PxgjeuZDtPH_oi-eksdejU1r0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7TS8DFSej0h6EYrAbgSJHfTq.jpg?f=fotoalbum_large

Die finishte als 8e. :X

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@MrOleo hoe kan dat nou?

Heb zelf track 2 nunook verbeterd. Nu overal 27k

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RuCau8uSo8hdHX_MnwtY2IU8lb4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7XGhBdTflBFjCLunAH31bVTX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:14
MetalSonic schreef op donderdag 31 december 2020 @ 21:28:
@MrOleo hoe kan dat nou?

Heb zelf track 2 nunook verbeterd. Nu overal 27k

[Afbeelding]
Geen idee, ik kom nooit karakters tegen uit de friendslijst, maar blijkbaar is de AI toch op echte karakters gebaseerd. Het was ook dezelfde badge, hij reed met Builder Toad, blijkbaar heeft je AI meer drivers dan jij :).

3x 27k. Ha dat is een mooie verdeling, nice!

erutangiS

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Planeetje
Happy New year!

Mijn jaar begon goed met een gouden free pipe! Na de pull zei mijn zoon: ooh jammer geen ster, maar hij sprak te vroeg! Daar was toch de ster... tijd stond even stil, want er zaten nog maar 2 drivers in, pauline of een random. En laat daar nu juist de laatste coin box driver uit komen die nog bij mij ontbrak: Party time pauline!

Ge wel dig om zo het nieuwe jaar in te gaan. Ben ik meteen ook klaar met deze pipe. 6 high ends met 5 ten pulls en 4 free pulls.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
Gelukkig nieuwjaar iedereen! :)

@Planeetje lekkere pull zeg, eindelijk je laatste coinbox driver!

@MetalSonic je scores gaan al lekker zeg, ook prima levels om een dikke score neer te zetten :) Heb je een lastige ranked cup?

@Vozze dat is wel een serieus lastige tegenstander... kan me voorstellen dat je twijfelt of je nu veel moet investeren. Misschien kijken wat je er nog uit kan krijgen en anders dinsdag een laatste push doen als het zinvol is?

Hier heb ik 1 top 100 speler, maar die is nog niet all out gegaan. Staat nog wel voor op me met 81k, maar ik ben nog bezig om lakitu op 980 punten te krijgen. En ik wil nog wat levels upgraden dit weekend. Dan ga ik eens voor de scores zitten :) Wordt geen makkelijke!

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
Beste wensen voor het nieuwe jaar iedereen.

Die speciale 50 pijp is een teleurstelling.... De kans dat ik Gold Dry Bones pull lijkt me heel klein.

Ben benieuwd hoe de mario only pijp van week 2 eruit gaat zien (aantal spotlights), misschien dat ik daar wel ga pullen.

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
@Xaio Ben het met je eens dat de gold pipe teleurstellend is als je enkel 1 item wil hebben. Ellende is dat je waarschijnlijk gold dry bones niet op een andere manier gaat kunnen krijgen. Daarnaast, als er nog meer gouden items geïntroduceerd worden zal die pijp steeds meer bloated worden. Aan de andere kant mogelijks ook met meer HE kans. Ik heb alleen de silver en gold hart baloons en de gold cheap charger nodig. Ik laat de pijp schieten.

Mario pijp ben ik erg benieuwd naar. Misschien alleen drivers? Of 9 spotlight mario's en 1HE van alle anderen. Time will tell.

De token shop is wel lekker weer deze tour. Ik heb gold King boo naar level 4 gebracht en wacht nu maar even tot de nieuwe sheet van Bamilus op reddit om eea te bekijken qua waarde. Mogelijks zet ik mijn guilded prancer op level 6 en Hakama mario naar level 5. Die is waarschijnlijk 2 tracks goed deze tour.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vozze
  • Nu online
De beste wensen iedereen!

@MetalSonic en @Tootoo : er is nog wel wat ruimte. Ik heb nog een goede run nodig op RR om een beetje in de buurt te komen. Door de Heart Balloons naar level 5 te brengen heb ik m'n score op Vanilla Lake met 2k kunnen verhogen. Nog "maar" 3k vinden.

Ik heb nog 1 HE driver ticket en er komen nog twee aan. Eentje daarvan komt pas in de tweede week. Mario Sunshine staat op level 3, maar die wil ik graag naar level 4 voor de ranked van volgende week. Ik heb daar twee tickets voor nodig. Maar door Santa Bowser naar level 5 te brengen, kom ik dichterbij de 30k op RR die ik deze ranked hard nodig ben. Ik moet dan alleen hopen dat er de komende anderhalve week nog een HE driver ticket in de Daily Select komt zodat ik Sunshine naar 4 kan brengen.

Wanneer er nog een HE kart ticket in de Daily Select komt, kan ik kiezen om de Dark Buggy naar 6 te brengen of de Ribbon Rider naar level 4. Die keuze vind ik wat lastiger. Ik neig naar Dark Buggy en dan hopen op een 40k run op Waluigi Pinball.

Allemaal gokjes dus en als ik inzet op deze week, moet ik het volgende week doen met de items die ik heb. Het zou alleen mooi zijn wanneer ik 4 HE point cap tickets kan pakken. Dan kan Sunshine 1 krijgen en heb ik nog 5 voor een dubbele uncap bij een coinbox driver.

Eerst maar even afwachten. Misschien brengt de gouden pijp me ook nog geluk. En misschien geeft de nummer 1 nog extra gas en is het een onhaalbare kaart.

@Tootoo : 81k is goed te doen. 90k wordt al lastiger. Succes! Ik kijk uit naar je scores. Ook om te zien wat haalbaar is.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 14:59
Oké, mijn pipe avontuur gaat verder O-)
Ik had dus al uit de eerste free pipe een wagen gekregen, maar die had ik al lvl 6.
Komt nu deze ook nog even uit de free pipe O+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LgO1JzptkfYyW-D70LeXQASXzFg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/z5gEaiwniD4YaKLAmZqXmXs6.png?f=fotoalbum_large

87/100 waarvan 6 HE waren :9~

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OF23-iyy_YWndsAue1aikKeyNMY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ltV6WyZ5GXK54Q442LAjybRx.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn geluk is alweer op voor dit jaar denk ik

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ap9DSIU4hUouXfFQmPZrD372CM8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xjp8I1wsmcV6dqnG8wk25r2a.jpg?f=fotoalbum_large
Plek 1 kunnen we wel vergeten, staat dik 10k voor al. De rest staat op minimaal 4k achter.

Heb vandaag Pauline Party nog uit een losse pijp gekregen. Hopelijk morgen de laatste 5 rubies binnen zodat we nog een 10pijp een keer kunnen schieten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZkoA2KWacS2qf7Z25V1gyeeMVb0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g9tSYEtScmNaN9KxUUI8h7M8.jpg?f=fotoalbum_large twijfel alleen nog of ik de pijp ga resetten.

[ Voor 25% gewijzigd door bennieeee op 01-01-2021 18:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Tootoo succes! Hopelijk kan je plek nummer een vast houden

@Vozze ah mooi dat je al manieren hebt gevonden om in te lopen.

Ik heb zelf een aantrekkelijke voorsprong nu. Ik geloof dat ik sowieso nog ruimte heb op track 3. Helemaal als ik de kart level 5 maak.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MeMiFC7N82xluDLUAbW2PqBfoWs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eFQsARtoI6ECECToZhM5mj20.jpg?f=user_large

@bennieeee
Party pauline ga je nog veel plezier van beleven!! Heb haar in het verleden in de top 5 van drivers gezien. Op heel veel banen inzetbaar.

[ Voor 13% gewijzigd door MetalSonic op 01-01-2021 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze we hebben in dat geval een beetje dezelfde strategie qua tickets ;) ik heb overigens de gok genomen: lakitu is nu level 5, maar daardoor mis ik wel 1 ticket op volgende week Halloween Mario naar level 6 te brengen. Ik gok erop dat ie langs komt, anders helaas! Lukken NSC runs tegenwoordig wel bij jou op waluigi pinball? Dat flipperkast stuk op het einde is echt een instant drop van mijn combo namelijk...

Verder ben ik bijna op volle oorlogssterkte nu, enkel nog bezig met bowser jr qua basepoints op te werken en de Crawly Kart kan nog 1 upgrade verwachten naar level 5. Die kan ik dan ook volgende week inzetten. Hoop werk zeg voor je eens kan beginnen!

@MetalSonic ik sta nog niet op nummer 1 hoor ;) Sterker nog, vanavond gezakt naar plek 3.

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Tootoo sorry dan heb ik je reacties niet goed gelezen. Dan ook voor jou succes om eerste te worden!!

Jij en Vozze zijn voor mijn gevoel de afgelopen maanden altijd eerste geworden. Ben benieuwd of het weer lukt. Nu jullie beiden “rustiger aan” doen met de aankopen zal het snel een stuk pittiger worden.

Ben benieuwd wat de volgende ranked tour wordt... heb bij dry bowser alles tier3 alleen is de driver level 1.. die he driver tickets geef ik liever aan coindrivers

[ Voor 21% gewijzigd door MetalSonic op 01-01-2021 19:33 ]

Pagina: 1 ... 45 ... 161 Laatste