Blijf t bizar vinden dat coinboxdrivers zo overpowerd zijn, ben benieuwd of Nintendo daar in 2021 nog wat aan gaat doen. Gister de de hele avond op zoek geweest naar wat extra punten op rainbow road maar kom met mario op 5 5 5 maar niet boven de 26k. Wel pgp naar 32k geduwd dus hopelijk compenseert de ene cb driver voor het gemis van de ander...
Edit: natuurlijk net na dit bericht een bom en dubbele coin frenzy

:strip_exif()/f/image/AjLSNpR1CfQALX6pBgARLOOS.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 59% gewijzigd door edzon op 22-12-2020 09:28 ]
Hier ook een goede ochtend. Ik heb Swimwear Rosalina op level 2 en heb dus nog drie tickets nodig om haar naar level 4 te krijgen. Eén HE driver ticket krijgen we allemaal nog, dus ik heb er nog twee nodig. Ik hoopte haar in ieder geval 1 keer uit de pijp van volgende week te halen, maar die kans is natuurlijk klein. Bovendien had er daarnaast nog een HE driver ticket in de daily shop moeten komen. En die komen soms een hele week niet voorbij.
Open ik de shop vanochtend, zijn er twee HE driver tickets te koop. Met 7000 muntjes wordt dat lastig. Gelukkig nog een paar coin rush tickets liggen. Met de opbrengst van 4 coin rushes + de dagelijkse muntjes + extra muntjes van vandaag kon ik er ééntje kopen, maar die tweede wilde ik ook. Dan heb je twee opties. Pullen voor dubbelen en dus muntjes krijgen of rubies inzetten voor coin rushes. Ik ben voor het eerste gegaan en dan misschien als bonus Fire Rosalina pullen. Dat is niet gelukt, maar de muntjes + wat supers en twee HE gliders zijn binnen. Wel 3 10-pulls die ik nu morgen niet meer kan doen, maar wel gegarandeerd Swimwear naar level 4!
Want zoals @edzon zegt, zijn deze zwaar overpowered.
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Het mooiste is eigenlijk een klein beetje heuvelop vaak vallen ze dan recht op je.
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Triple coin frenzy, nog geen 28k! Laat maar eens zien hoe goed een coin box frenzy is.Poeksel schreef op maandag 21 december 2020 @ 18:26:
[...]
29k op Royal Raceway zonder coin frenzy. Wel een coin box frenzy, maar het moet hoger kunnen.
Klopt. Ik had ook een triple coin staan voordat ik PGP op level 6 had. Dikke 28k. Nu dik 5k hoger met PGP en een dubbele coinbox frenzy. Voor de nieuwe ranked zul je met Rosalina wel heel veel geluk moeten hebben op de momenten waarop je een eventuele coinbox frenzy krijgt vanwege de grote hoeveelheid airtime. Dan is een coin frenzy meer waard.Poeksel schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 11:15:
[...]
Triple coin frenzy, nog geen 28k! Laat maar eens zien hoe goed een coin box frenzy is.
Jij congrats met je Metal Mario score! dat is ook lekker. Dat is trouwens de eerste HE driver die ik op 6 kreeg
Coindrivers zijn inderdaad erg sterk. Ik weet nog dat toen ze net uit waren ik nog de kat uit de boom keek. Ik had toen echt nog ziets van "ach leuk, maar mijn coin driver is beter"..... maar nu... helemaal met die rode coins erbij denk ik dat iedereen het er wel over eens is dat je het meeste hebt aan een coin driver!
@Vozze
thanks , jij hebt ook geluk in de shop vandaag. lekker hoor
@Poeksel
Ja is zo... een triple coin is nog steeds euforisch maar het is niet meer zo indrukkwend "als vroeger"... in plaats van een triple coin kan je beter een dubbele coinbox frenzy en een banaan frenzy hebben ofzo. Uiteraard moet je dan wel veel coins kunnen pakken
Hoop leuke berichten vandaag, iedereen heel veel succes!!
@pjot1 interessante tip, ik zal 't eens proberen voor een heuvel
[ Voor 3% gewijzigd door MetalSonic op 22-12-2020 11:39 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/IbtOhyujR6O3DdwR7QL0tTSd.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/RslR7YAYeyYwq6MojlKyNwan.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/tquGl9EOF5p6QRAyBNplJrTT.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/4R595W2RuyPSOnuWNVEa5r9G.png?f=user_large)
Waarschijnlijk gaat dit betekenen dat een Tokyo Track waarschijnlijk in de komende tour als ranked wordt opgenomen. En de tweede week van de huidige moet nog beginnen!
[ Voor 3% gewijzigd door Vozze op 22-12-2020 12:14 ]

Ja vandaag echt topdag
Wel grappig die reactie van jou zo heb ik er nog niet naar gekeken maar inderdaad. Ergens zal er iemand zijn waarbij hij/ zij in zijn/ haar rankedlist bijvoorbeeld 2,5k boven mijn score stond en dacht "ah die 40 rubies in de pocket" en die ziet dat ik er vandaag ineens 3k bij heb.....
Ik heb vandaag ook niks te klagen gehad met mijn items. Heel veel coinfrenzy's en coinbox frenzy's gekregen vandaag. Alsof Nintendo mijn kant op kijkt en denkt "ach laat hem na weken weer eens eerste worden, hier heb je nog een coinbox frenzy ;-) ".....
Nu even een Mario kart pauze ben er even suf van haha.
Wel lekker zo'n vrije dag bij 't einde van een ranked week.
@Vozze post eens screenshot dan van jouw ranked overzicht, jij staat dus eerste maar waar staan de nummer 2 & 3 dan qua hoeveel score ze hebben?
Mooie voorsprong heb je daar. Als ik naar de nummer twee kijk en per track analyseer.
Rosaline iceworld
23k met 3-3-4 is best goed hoor, het is allemaal tier 3 maar die driver is best gaar. Je moet veel geluk hebben bij het begin en verder is het een kwestie van uitrijden.. Denk niet dat hij daar veel bij kan halen. Ik zie ook genoeg spelers met soortgelijke items die het moeten doen met 16k tot 19k.......
N64 Royal
Hier zou ik meer vrezen, hij heeft 6-4-4 met coin PGP ik heb een slechtere glider en ik zit al tegen de 29k aan en dat is op basis van 1.5 uur grinden van vandaag. Als hij hier tijd in stopt kan hij dit redelijk makkelijk naar 28k omhoog trekken.....
Rainbow road......
Hier kan hij ook nog punten pakken door zijn uncapped driver, kart iets minder hmm denk dat hij daar wel 33k moet kunnen pakken
Het zal er allemaal vanaf hangen hoe zijn huidige ranked cup is en of hij het "wel prima vind zo"..... als hij nu 5k boven zijn nummer twee staat dan laat hij het wellicht zo *koffiedik kijken*
Ja hier kan ik mij wel in vinden. Als ik anders geen tier 3 item had dan had ik 'm ook wel gekocht. Nu duimen dat we een leuke pipe krijgen met nieuwjaar!! van de betaalde pakketten (leak die Vozze heeft gepost) word ik niet echt enthousiast.Tootoo schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:48:
Oeps, had ik nog niet gelezen @VozzeIk had nog een kerst bonus gekregen en omdat mijn achterstand 2k was toch maar besloten om de planet glider te kopen als investering voor een mogelijke nieuwjaars pijp. En met 1 HE driver ticket heb ik 2-2-2 als loadout. Met een best fortuinlijke run 18.8 op Rosalina ice world gehaald. Een bomb canon en coin frenzy + net voor de finish Santa bowser voorbij gestoken. Nu 3k voor weer... fingers crossed dat de nummer 2 niet even gas geeft!
Hier 7k achterstand, 10k voorsprong op plek 2, dus vrij saai qua competitie, volgende week zal wel meer van het zelfde worden, denk dat ik een weekje rustig aan doe, evt laag eindigen en dan hopen op een zwakke ranked als er weer driver tickets worden verdeeld in de ranked.
erutangiS
/f/image/8DGKTtDrlBMtPNNWA1b2Tbxk.png?f=fotoalbum_large)
Klaar
2 x coinbox frenzy en 1 keer coin frenzy!! Eerste plek finish
Als dit niet genoeg voorsprong is..
/f/image/lc7fMkAVug1hjPwZO73adbmS.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 31% gewijzigd door MetalSonic op 22-12-2020 16:28 ]
Maar inderdaad, de betaalde packs lijken het niet echt waard om te kopen. Als het een Tokyo track is ben ik benieuwd of gold koopa of iets in de pijp zit... We gaan het zien
Ik hoop ook dat jij morgen ochtend 40 rubies erbij hebt. Ik zou het ook wel leuk vinden als er morgen nog een interessante kerstmisdeal in de shop komt.
Ik heb gisteren track 1 met 1k omhoog gebracht. Ik weiger een ticket in gold shy guy te stoppen.
Vandaag 3k op rainbow road erbij gezetet triple coin frenzy. Over OP van coinbox frenzy gesproken. Ik haalde dezepfde score met 1 coinbox frenzy en een losse coin box. Heb nu 80k en sta 7k voor op nummer 2. Blijft spannend, want met zijn levels kan je ook best een goede score halen. Maar ik vind het prima zo. Hopelijk morgen 40 rubies en de coins binnen harken. En weer naar tier 54 terug.
Hopelijk blijf ik dat, dan blijf ik tier 40.
Deze tour echt in alle cups in alle races gewoon geen tier 3 driver... Heel irritant!!
KameraadPlaneetje schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 22:07:
Ik weiger een ticket in gold shy guy te stoppen.
Na 2 uur grinden eindelijk beloond. Veel losse coinboxen 1 coin frenzy en 1 banaan frenzy. Kan vast beter maar ik ben het wel zat.
:strip_exif()/f/image/iJYK7f109lsiSZvyLKRcoZfB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JENcP8ezvJS7SAx7ExMHuQx6.jpg?f=fotoalbum_large)
Aan nummer 2 please laat me deze winst pakken
Lobby → Omkoping → Corruptie :P
:strip_exif()/f/image/EiCXZ6XMT8KbDzdYvij6eiBd.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 56% gewijzigd door bennieeee op 23-12-2020 07:08 ]
Iedereen die een goede score heeft gehaald cograts. Succes weer deze week

Heb er wel weer zin in! Als de scores een beetje zo blijven dan zit er voor mij wel een top 3 plek in.
@MetalSonic jij hebt een drukke MKT-week achter de rug! Hopelijk gaat het je deze week wat makkelijker af!
Deze week Rosalina Ice World geen tier 3 driver, geen tier 3 kart en geen tier 3 glider....
Kortom verwacht van deze week ook niet zoveel.
Benieuwd naar de overige resultaten van jullie
@bennieeee mooie pull!
@MetalSonic poeh mooi aantal rubies!
[ Voor 6% gewijzigd door Sleehond op 23-12-2020 07:55 ]
Met de nieuwe tier shop is het bijna zonde dat ik de butterfly sunset al naar level 6 gezet heb, maar ik had ook nog niet gelijk 10k aan muntjes... Benieuwd wat de ranked cup wordt!
Succes iedereen en hopelijk zijn er niet teveel plekken verloren gegaan!
Ja knotsgekke week, veel uren in gestopt en ook veel energie. En dan te bedenken dat ik mijn bewust vorige week een tier liet zakken zodat ik in een makkelijke tier zou komen. Dat was het plan hahaha, achja eind goed al goed.
Hoe ziet jouw nieuwe week eruit qua eerst eindruk?
@Sleehond ja fijn hoor, ik wil 450 sparen zodat ik los kan gaan op de new year pipe
@Vozze waarom dan die pulls? waarom niet sparen voor newyear (gewoon benieuwd hé geen oordeel)
Ja, dat ken ik! Het geeft elke keer wel voldoening als je je scores omhoog weet te werken. Ook al is het soms maar honderd punten oid. Vaak kan je daardoor wel zien of er nog meer in een track zit. Vaak richt ik me een volle dag op 1 track als ik weet dat ik zo goed als op m'n max zit.MetalSonic schreef op woensdag 23 december 2020 @ 09:16:
@pjot1
Ja knotsgekke week, veel uren in gestopt en ook veel energie. En dan te bedenken dat ik mijn bewust vorige week een tier liet zakken zodat ik in een makkelijke tier zou komen. Dat was het plan hahaha, achja eind goed al goed.
Hoe ziet jouw nieuwe week eruit qua eerst eindruk?
@Sleehond ja fijn hoor, ik wil 450 sparen zodat ik los kan gaan op de new year pipe
@Vozze waarom dan die pulls? waarom niet sparen voor newyear (gewoon benieuwd hé geen oordeel)
Qua nieuwe ranking zit ik met een aantal dilemma's. In Bowsers Castle, Dry Bowser lvl5 zonder pointscap (kan er nog wel 1 opgooien) of King Boo lvl6 met 1 pointscap (kan er nog 5 tegenaan gooien). Verder Aurora lvl4 of Rosalina Swimwear lvl3. Zou ik eind van de week lvl4 kunnen maken óf dry bowser lvl6 óf Builder Luigi lvl 4. Pfff, dilemma's allemaal....
Qua ranking zal er wel een top 3 in moeten zitten denk ik. Waarschijnlijk zal ik daarvoor wel m'n best moeten doen maar dat is in MKT nog nooit anders geweest.
Ik weet hoe het bij jullie is maar ik zie Vinkeveen niet meer in m'n vriendenlijst staan. Zal het dan toch een hacker geweest zijn?
Wel moeilijke keuzes deze tour. Ik kan dry browser naar 6 brengen of rosalina swimwear naar 4. Eerst maar afwachten hoe de rest het doet. Top 3 is zo te zien al niet meer haalbaar.
Lobby → Omkoping → Corruptie :P
@pjot1 ik sta voor dezelfde keuze en denk dat ik voor Swimwear ga, die coinbox op level 4 wint het zeker van een level 5 Aurora als de muntjes een beetje gunstig vallen. Betekend wel dat ik geen tickets heb voor gold dry bowser en das toch ook wel een beetje zielig. Volgens mij voor het eerst dat daar mee aan de slag mag en netto levert die upgrade me waarschijnlijk meer punten op, daarbij zag ik ook ergens voorbij komen dat die veel waardevoller is dan ik dacht...
@Xaio nice, ben blij voor je dat je ook weer 40 kan toevoegen
@edzon
En dat is de triple haha, ook jou geef ik de tip voor Swimear..... helemaal als je van 3 naar 4 gaat. Dan heb je meer punten en grotere kans op frenzy.......
Verder tickets wel of niet, achteraf is altijd makkelijk praten.. ;-) als we konden voorspellen..

Ik bepaal grofweg of ik pull (100-pijp) op basis van de volgende zaken:
- Er zit een driver in welke ik nog niet heb en nodig heb voor ranked én deze heeft daarnaast een goede skill (Lucky 7, Coinbox of Giant Banana
- Er zit een coinbox driver in
- Er zitten veel items in die ik niet heb en de kansen erop zijn redelijk groot
- Met een pull kan ik met een redelijke kans drivers, karts of gliders levellen en kan ik dus eventueel tickets op zak houden
- Ik heb hard muntjes nodig om een HE ticket uit de shop te kunnen kopen
- Soms heb ik gewoon zin aan een pull
Daarnaast had ik nog maar 100 muntjes ofzo. Daar kom je niet ver mee
Tenslotte weet ik natuurlijk niet wat een eventuele new years pipe gaat doen. Maar dat is altijd een gok. Tegen die tijd hoop ik gewoon in ieder geval een enkele of dubbele 10 pull te kunnen doen door de eerste plekken die ik heb gepakt door nu te investeren.
En als laatste zitten er in deze pijp twee karts die ik nog niet heb. Dus dat is altijd mooi meegenomen.
Een pull is sowieso een investering in later. Alles wat je weet te levellen of weet te verkrijgen kan potentieel handig zijn voor volgende ranked.
Maar mooi dat er veel van jullie een goede ranked hebben gehad!
@edzon : Bedankt. Ik denk dat 46k haalbaar is op Bowser, maar dan moet alles echt meezitten. En inderdaad Swimwear naar 4! GDB is inderdaad momenteel de beste coinbox driver die je kunt hebben. Ik wil ook zoveel mogelijk in coinbox drivers investeren. Door deze op hoge levels te hebben kun je in een ranked enorm compenseren. GDB én PGP zijn mijn reddende engels geweest in de vorige ranked waar ik een T3 driver miste. Normaliter is een eerste plek dan haast niet te doen.
@pjot1 Vinkeveen is inderdaad niet meer aanwezig. Dat was mij ook al opgevallen. Ook in de ACR is hij verdwenen. Ik denk dat we het nooit zullen weten of hij enorm veel geïnvesteerd heeft of een hacker was.
[ Voor 25% gewijzigd door bennieeee op 23-12-2020 13:05 ]
@Vozze we zullen het inderdaad nooit weten. Vind het wel frappant dat zijn/haar naam dan gelijk weg is... Duidt eerder op een verwijdering van een account.
@bennieeee Niet opgeven hoor! Soms haal je scores waarvan je dacht dat je die nooit zou halen. Bovendien kan een trekking van de pijp de boel heel anders laten uitzien! Mits je natuurlijk nog rubies hebt. Van de week krijgen we weer 5 rubies voor de login bonus!
Want dat heb ik ook een tijd gehad maar dat werd mij na een tijdje te duur. Dit omdat er elke week weer nieuwe items worden toegevoegd. Dan zou ik nu ook de nieuwe glider moeten kopen.
@bennieeee
Ik ga HE uncap tickets nu sparen en alleen maar in coinbox drivers stoppen
@pjot1 die had bij mij zo vaak onmogelijke scores die heb ik al eerder verwijderd ;-)
Even gas geven: check.
Dubbele coinbox frenzy, muntjes vallen perfect: check.
Combo behouden en een combo van boven de 200: check.
Ik stop op deze track voor deze week
/f/image/NR2PrAcHFHOwdcB2ZBDqLxza.png?f=fotoalbum_large)
@MetalSonic jou opmerking over de coindrivers klopt helemaal. 1 level extra bij Swimwear Rosalina maakt een belachelijk verschil. Groot gelijk dat je daar je tickets in gaat stoppen!
Wow das een heerlijke score zeg, ik moet eerlijk zijn dat ik nog nooit op 40k of erboven ben gekomen
@bennieeee ja op die drivers is het verschil enorm, bij non coinbox drivers uncappen krijg je wellicht 1-2k erbij bij coinbox kan het zo 3ktot 5k zijn......... Zag ik heel goed bij de tour van de vorige week bij Rainbow. Verschil tussen uncapped driver ja of nee kon wel olopen tot 6-8k.
[ Voor 56% gewijzigd door MetalSonic op 23-12-2020 14:35 ]
@Tootoo : mooie score hoor! En een goede investering. Die Offroader begint inmiddels de beste kart van het spul te worden.
:strip_exif()/f/image/uyrXXsndoYyF5r35ZC95TR97.jpg?f=fotoalbum_large)
M'n eerste 100k in ranked!

[ Voor 43% gewijzigd door Vozze op 23-12-2020 15:12 ]
@MetalSonic ook bij jou gaan die 40k scores komen! Enkel een kwestie van tijd
[ Voor 20% gewijzigd door Tootoo op 23-12-2020 18:31 ]
:strip_exif()/f/image/GTLn0dJ1DtrQYCVW2ZcJlUob.jpg?f=fotoalbum_large)
Hoe is jouw ranked? Jouw score op RR is ook echt heel sterk hoor. Ik vraag me af of je daar nog veel gaat pakken. Daar moet alles goed vallen. Een coinbox frenzy bij itemblock 1 is kansloos en half kansloos bij itemblock 3. En met level 4 moeten ze ook nog maar eens vallen.
@MetalSonic : inderdaad pittig. Ik denk dat je winst bij Bowser's Castle ligt. Ik heb eens bij m'n tegenstanders gekeken met vergelijkbare loadouts. Daar zie ik scores van 34k, maar dat is met GDB op 1190. 31k moet haalbaar zijn.
En ergens wil ik die paar punten nog halen hoor
/f/image/LKlK4msZOvpl2XoQSgSqR94l.png?f=fotoalbum_large)
Dit is een run met een enkele coinbox frenzy. Krijg je nog een run met een coin frenzy erbij, kun je er zo 4k bij op tellen. En ook triple frenzy runs zijn niet ondenkbaar met GDB op level 6. Het vereist veel herstarten en misschien een item ticket gebruiken.
Daarnaast heb ik een gebroken combo door een suffe grind voor de finish. Maar 31k is zeker haalbaar.
@Tootoo : snap ik. Maar volgens mij heb je op de tweede track ook nog wel ruimte. Toen ik Dark Buggy nog niet op level 4 had, had ik daar bijna 26k volgens mij. En dat was een coin frenzy met nog iets.
Lekkere voorsprong van jou!!
Pak je trouwens altijd die jumps als je een coinbox frenzy hebt bij block 1? Ik heb daar vandaag juist niet de jumps gepakt omdat de muntjes dan overal heen vliegen behalve naar mij
ja ééntje maar daar heb ik volgens mij niet veel aan ik heb er 2 nodig.. en ik heb niet de coins(tickets) om er daarnaast nog één te kopen.pjot1 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 19:56:
@MetalSonic
Je krijgt van de week nog een HE driver ticket...
Dit heb ik sowieso bij veel he items nu, het is vaak niveau 3 en dan mis ik 2
EDIT:
SHIT
Was net eerste geworden met 2 x coinbox frenzy en nog een losse coinbox en kwam niet verder dan 28k, nou als 't mee zit kan dat 28,5k worden maar dan stopt het ook wel snel. Sta nu 4de dus wellicht maar accepteren dat ik in dezelfde tier blijf voor een weekje
[ Voor 31% gewijzigd door MetalSonic op 24-12-2020 10:18 ]
![]() | ![]() |
Dat is inderdaad wel een flink gaat met de top 2... Ik snap dat je er dan voor kiest om wellicht even een pit stop te maken deze week.edzon schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:30:
Na gisteren toch al flink wat gas te hebben gegeven lijkt het erop dat ik even een tussenstop moet maken op weg richting tier 60. Op alledrie de tracks wel een lekkere nsc run met dubbele frenzy. Mijn nr3 heeft nog niet gereden op rainbow road dus top 3 wordt heel lastig. Verder geen tickets meer dus ook nog wel op zoek gegegaan naar een lucky pull voor Swimwear en een kart voor in haar Ice World. Inmiddels 30 pulls en 3 spotlights verder dus mag niet klagen maar wacht het eerst nog maar even af voordat ik er nog meer ruby's in stop.
[Afbeelding] [Afbeelding]
Ik heb zelf het gevoel dat het overal veel zwaarder is geworden. Lijkt dat maar zo of is het zo? Tot een maand geleden las ik bijna steeds berichten als "yes weer eerste en lekkere voorsprong op de nummer 2
Ik denk dat ik lekker elke dag mijn coins ga pakken en dan in dezelfde tier blijf of eventueel weer eentje laat zakken. Ik ga namelijk niks bijkopen deze week en ook geen pulls.
Heb ik weer wat tijd voor studie en wellicht voor Ni no kuni (heerlijke Japanse rpg
@edzon het gebrek aan een kart (en eigenlijk dan ook op level 2) geeft wel het grooste verschil ja... Maar snap ook dat je geen zin hebt in gelijk een pull te doen. Enige makkelijke manier is de dark buggy te kopen (die wel lekker is om te hebben, maar moet je maar net zin in hebben om te kopen). Je kan sowieso eens kijken hoe het dinsdag is?
Die buggy is inderdaad ook nog wel een optie maar vraag me af hoe ver ik zonder swimwear kom, daar heb ik ook nog 5 point cap tickets voor klaar liggen. Zie t dinsdag inderdaad wel, maar weer eens een keer op de top1000 richten voor nu.Tootoo schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:21:
Enige makkelijke manier is de dark buggy te kopen (die wel lekker is om te hebben, maar moet je maar net zin in hebben om te kopen). Je kan sowieso eens kijken hoe het dinsdag is?
+1 wat betreft komende tour. Sta nu op 51k en de top 3 op 61k. Die scoren gewoon op Bowser Castle 8kMetalSonic schreef op donderdag 24 december 2020 @ 17:24:
Wat mij betreft begint de volgende tour. Nu iemand bij mij op 82k. Heb het wel gezien hoor. Stop mij maar in een tour waar ik echt kans heb op plek 1
meer puur doordat ze rijden met 6-3-3 minimaal. Kom ik aan met 4-2-2 waarbij de driver Ice Bro is.
Haha thanks, ik denk wel eens. Kan er niet nog een mario kart tour mode komen waarbij je ook tegen elkaar speelt maar waar iedereen speelt met dezelfde level items? Hoeft niet eens de hoofdmodus te zijn maar dat zou ik wel leuk vinden. Dan is het echt spannend.bennieeee schreef op donderdag 24 december 2020 @ 18:11:
[...]
+1 wat betreft komende tour. Sta nu op 51k en de top 3 op 61k. Die scoren gewoon op Bowser Castle 8k
meer puur doordat ze rijden met 6-3-3 minimaal. Kom ik aan met 4-2-2 waarbij de driver Ice Bro is.
Paar maanden geleden waren er een paar weken dat mijn zwager en ik voor die week gemiddeld over de tracks dezelfde items hadden. Dat was echt spannend, dan was ik weer voor qua punten dan hij en zo ging het heen en weer.
Hmm ja mee eens, wat mij betreft kan de volgende tour wel beginnen, maar aan de andere kant vind ik een weekje vrij (beetje lvl en all cup grinden voor de dagelijkse coins) ook niet erg.MetalSonic schreef op donderdag 24 december 2020 @ 17:24:
Wat mij betreft begint de volgende tour. Nu iemand bij mij op 82k. Heb het wel gezien hoor. Stop mij maar in een tour waar ik echt kans heb op plek 1
Ik heb wel een beetje medelijden met de nr 1 in mijn poule 90k+ score, die heeft alle drivers verzamelt op 1 na.

erutangiS
Haha wow hoeveel geld heeft hij er wel niet in gestopt?MrOleo schreef op donderdag 24 december 2020 @ 19:42:
[...]
Hmm ja mee eens, wat mij betreft kan de volgende tour wel beginnen, maar aan de andere kant vind ik een weekje vrij (beetje lvl en all cup grinden voor de dagelijkse coins) ook niet erg.Ik ga deze week zoals verwacht voor een degradatie, zit al wel tegen mijn max aan met 70k. Ik tel iets van 8 tegenstanders met veel sterkere drivers op baan 2 en 3, die kunnen mij allen met een uurtje spelen verslaan.
Ik heb wel een beetje medelijden met de nr 1 in mijn poule 90k+ score, die heeft alle drivers verzamelt op 1 na.
Tijd over hebben "mario kart tour vrij" zijn heeft ook wel iets lekker natuurlijk. Ik moet voor mijn werk mijn registratie verlengen en met de tijd en energie die ik overhoud kan ik wat studeren. Ik vermaak mij wel..... en door die 600 coins per dag speel ik toch wel elke dag even mario kart tour
Helaasch pindakaasch, new years tour sla ik m’n slag

Trouwens wel heart balloons uit de gouden pijp, in één klap tier 3 coverage voor vier tracks!
Maar ik snap de frustratie van de meeste hier ook wel. Het is en blijft wel het leukste als je een uitdagende ranked cup hebt met mensen die vergelijkbare levels hebben. En dat grinden ook succes op kan leveren zonder dat het uitzichtloos is.
Daarnaast vind ik het ook altijd wel leuk om te zien hoe iedereen het doet binnen de friends. Bv de strijd met @Vozze vind ik altijd een leuke
Als je daarnaast nog gelijkwaardig wil racen: in hoeverre is multiplayer racen met 1-2 slots dan een optie? Aanname dat je geen lag etc hebt ben je dan eigenlijk altijd gelijkwaardig aan elkaar. Het maakt ook niet uit of je dan level 1 of 6 bent.
En een nieuwe rainbow road en Lakitu als nieuwe spotlight. Aan de ene kant vind ik rainbow road echt tof, maar het is wel veel van hetzelfde...
Ps: fijne feestdagen iedereen! Ergens had ik wel gedacht of gehoopt dat Nintendo er iets aan zou doen? De daily login is er uiteraard 1 van. Maar geen gifts en niks extra’s in de shop. Zelfs de daily select is om te huilen
[ Voor 10% gewijzigd door Tootoo op 25-12-2020 07:34 ]

Voor deze ranking zit op zich een eerste plek in.
:fill(white):strip_exif()/f/image/2eb42ZuOhA4byzpdmSCDJFsn.png?f=user_large)
Zondag Rosalina Swimwear even naar lvl4 brengen en dan volgas op Rainbow Road!
Volgende week de new years 2021 tour. Met weer rainbow road...
Weer een rainbow road in de nieuwe tour is wel jammer, hoe vaak hebben we daar een versie van nu achtereen in de ranked gehad? Hopelijk lijkt hij meer op die hele lange versie en niet op die rmx versie. 1e indruk van het plaatje is: saaie baan.
erutangiS
Ik zou inderdaad weer eens wat vaker online multiplayer kunnen doen is ook fun en ondertussen kan ik nog wat coins verdienen.
Rainbowroad vind ik nog leuk genoeg om het nog eens te doen. Wel met de aantekening dat het dan wel weer leuk genoeg is geweest op de regenbooog........
@Eärendil nou mooi toch, hoeveel sta je nu voor op de nummer 2?
@pjot1 op welke tracks denk je dat je nog een paar k aan punten kan pakken?
In Rosalina's ice world zou ik met 2 Coin frenzy's zeker de 20k moeten halen. Nu bijna 18,5k.
En Rainbow Road moet vet omhoog kunnen, Rosalina Swimwear straks een level omhoog en ik ben daar (nog) niet helemaal los gegaan...

Voorheen heb ik mario kart tour altijd op mijn Android telefoon gespeeld. Nu heb ik een nieuwe telefoon, een iPhone. Ik heb de Mario kart tour app gedownload en ben ingelogd met mijn Nintendo account, maar mijn account van mijn Android telefoon komt niet terug op deze nieuwe telefoon. Het zou heel jammer zijn als ik opnieuw moet beginnen. Kan iemand mij helpen?
@MetalSonic ik hou ook wel van een potje multiplayer dus geef maar een gil als je wil! Er zou wmb wel een multiplayer variant mogen komen waar het om de punten gaat zoals bij de ranked.
@Fleurginger dat werkte bij mij van de zomer wel precies zo toen ik even een iphone moest gebruiken. Zou het dus nog een keer proberen of contact opnemen met Nintendo. Ruby's kan je trouwens niet meenemen naar een ander platform.
Fijne kerst allemaal!
Ik moet echt helemaal opnieuw beginnen ook mijn Player level en tier raking neemt die niet mee.
Eigenlijk begint de game echt helemaal opnieuw alsof je het voor het eerst speelt.
Moet ik het op een of andere manier ‘ opslaan ‘ op mijn oude telefoon?
De inlogmethode is volgens mijongeveer zo (op android):
App installeren.
App starten, de app vraagt om in te loggen.
Een browser opent en je logt in op de website.
Na inloggen selecteer je je account op de website.
De browser stuurt je terug naar de app.
Je bent ingelogd met je oude items.
Wellicht is het selecteren na het inloggen niet goed gegaan?
erutangiS
Ik zou als ik jou was even schakelen met de helpdesk/ support team van Mario kart tourFleurginger schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 11:43:
Ik heb geen idee wat ik dan verkeerd doe 😅
Zoals eerder gezegd, Ruby’s kan je niet meenemen!Fleurginger schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 11:43:
Ik heb geen idee wat ik dan verkeerd doe 😅
Succes
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Uiteindelijk stromen er natuurlijk steeds meer spelers door, waardoor het op een gegeven moment wel weer beter gebalanceerd gaat zijn. Dus even volhouden @MetalSonic! Betere tijden komen eraan. De volgende ranked gaat het om de driver point-cap tickets zoals @MrOleo al aangaf. Dan ga je gewoon weer vlammen en een paar keer een mega goede 10-pull doen
Ik sta zelf nog eerste met zo'n 6k voorsprong. Ik vermoed dat ik die wel voor blijf. Ik vind het dan ook wel weer een uitdaging om bij m'n vrienden / tegenstanders te kijken welke scores zij halen met vergelijkbare items en dat dan minimaal te evenaren. Zo hebben @Tootoo en ik deze ranked vergelijkbare loadouts en zijn de verschillen onderling erg klein. We hebben dus beide wel het maximale eruit gehaald.
@pjot1 : ik denk ook dat een level 6 King Boo je potentieel meer op kan leveren, mits het verschil in base points niet te groot is. Dat verschil is heel lastig te compenseren op tracks waar je veel acties hebt.
Fijne dagen in ieder geval allemaal!
Mooi gesproken Vozze! Ik maak mij er verder ook niet meer druk om hoor. Was alleen eerste dag van deze week dat ik even baalde. Daarna snel geaccepteerd. Deze week rustig aan, lekker muntjes binnen harken. Ondertussen duimen dat er volgende tour een mooie NYE pipe is en dan ga ik weer lekker "los".. Wellicht nog één pack kopen en dan weer mee doen in de top 3.......
Ja fijne dagen allemaal
Edit; alle muntjes binnen geharkt! Nog even en ik heb weer 12k muntjes! Genoeg dus voor een he driver ticket.
[ Voor 12% gewijzigd door MetalSonic op 26-12-2020 11:40 ]
/f/image/wX10z4amCXVrIn5eA1ecqeOs.png?f=fotoalbum_large)
Mijn doel is om in dezelfde tier te blijven en op die manier wat rewards binnen te harken en hopelijk volgende week makkelijkere tegenstanders te hebben. Omdat ik al een tijd geen pulls heb gedaan en ook geen packs heb gekocht is de kans groot dat ik volgende week op de nieuwe baan één of meerdere tier 3 items mis. Is natuurlijk verder koffiedik kijken.
Hier is het gecombineerd aftellen naar woensdag maar ook genieten van andere game(s). Gisteren paar uur Ni no kuni gespeeld. Echt een aanrader als je weer eens wil genieten van een echte japanse rpg
Wikipedia: Ni no Kuni: Wrath of the White Witch
Al met al doe ik ook niet zo veel meer dan de muntjes binnen tikken. Bij alle tracks heb ik nu wel een score neergezet met 2 of meer frenzies en een NSC. Enkel met een perfecte run met 3 coin(box) frenzies gaat de score nog omhoog. Zolang het niet nodig is ga ik daar ook niet voor grinden
Heb er ook nog wel wat rek ik, maar ga er wel voor zitten als het echt nodig is.
Challenges gehaald, nu beetje aan het wachten tot woensdag.
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Op naar de oliebollen en de nieuwe tour. Zoals velen al gezegd hebben: alweer een rainbow road. Hopen dat het een leuke versie wordt. Screen shot was niet heel spannend.
Ik heb er volgens mij al maanden geen driver ticket gezien...
@Poeksel I know your feeling bro
@Planeetje Hoe meer HE items je op level 6 hebt hoe groter de kans dat de shop hem wil etaleren, ziet dat hij al level 6 is en in plaats daarvan een high end ticket klaar zet. Hoe langer je dit spel speelt hoe meer he tickets er komen.. Ik heb er toch wel elke week 1 of 2 die langs komen in de shop. Van kart tot glider tot driver! (dit geldt ook voor @R-utger _
Dit was eerder niet zo, maar is tijdens de update waarbij de item pool van de daily selects werd vergroot erin gekomen. Veel mensen zien bijvoorbeeld Mario continu verschijnen, als dat je laatste super driver (van de pool in daily selects) is die nog niet level 6 is.
Ja dat klopt, Diddy kong is een gouden driver die ik nog niet op level 6 heb. Nu level 5 trap 2 ofzo maar ik krijg eigenlijk elke dag wel een aanbod om hem voor 3k te upgraden.......Cache schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:38:
@MetalSonic Is het ook niet zo dat de daily selects shop items “pusht” die je nog niet op level 6 hebt? Daarmee bedoel ik dat je pas een significant verschil gaat zien in het verschijnen van HE tickets wanneer je een hele groep aan daily selects items op level 6 hebt.
Dit was eerder niet zo, maar is tijdens de update waarbij de item pool van de daily selects werd vergroot erin gekomen. Veel mensen zien bijvoorbeeld Mario continu verschijnen, als dat je laatste super driver (van de pool in daily selects) is die nog niet level 6 is.
/f/image/BCb24A3jGYZw2EAbNsj1Ot7b.png?f=fotoalbum_large)
Wat ik btw bijna nooit heb is aanbiedingen om een specifieke HE driver te upgraden, als ik een HE ticket heb is het altijd een level cap.
[ Voor 14% gewijzigd door MetalSonic op 28-12-2020 08:41 ]

Hier heb ik nog nooit, maar dan echt nog nooit een HE ticket in de shop gezien. Ik heb zeker 4 maanden (gok) 12k of meer aan coins en heb in al die tijd geen enkele HE item in de shop zien staan. Op een gegeven moment heb ik daar schijt aan gekregen en die muntjes lekker uitgegeven aan super items. En jawel hoor, geen 10k aan coins en HE items verschijnen in de shop...

Ik heb nu relatief veel super items lvl 6 maar mn HE items lopen achter vind ik. Daarom ben ik ook blij met de tier shop en de token shop.
Zo! Vanmorgen Rosalina Swimwear lvl4 gemaakt! Nu de hele dag maar even los op Rainbow Road! Heb al 3k bij geracet maar er zit nog wel meer in met de juiste items op de juiste momenten!
Eerste plek zit er deze week niet meer in. De nummer 1 heeft dik 80k, 2 heeft dik 70k en ik heb 68k. Daarom concentreer ik me maar op de 2e plek. Moet lukken, al zal ik dan wel even m'n best moeten doen.
Ik heb net als vorig jaar de 2021 glider gekocht. De 2020 glider toch redelijk vaak gebruikt dus ik hoop dat deze de volgende tour goed gebruikt kan worden!
In alle 3 de tracks heb ik nog maar 1 frenzy, dus er zit bij mij nog een stuk meer in.