Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:48
@bennieeee denk ik ook, maar zit nog niet echt mee. Maar 16 a 17k moet wellicht toch wel lukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-09 20:44
@Sleehond uiteindelijk heb je op alle 3 nog wel mogelijkheden maar Rainbow is het makkelijkste denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:14
Tootoo schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:36:
Je had op de Nintendo 64 wel meer glitches :p Choco mountain, daar zijn ze met een microscoop doorheen gegaan qua glitches ;)

Ik voel mee met iedereen die frappe nog moet rijden! En @MrOleo nette score zeg!
Tnx, nu die andere 2 banen nog... :|

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Krijg zin om m'n n64 weer van stal te halen in m'n vakantie... oOo

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:31
@Sleehond : Op Rainbow Road kun je wel richting de 18k. Daar zou je het toch relatief eenvoudig moeten kunnen pakken. Succes!

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Nou ik vermoed dat ik met heel veel geluk misschien nog eerste kan worden. Morgen ga ik rainbow road grinden met GDB. Die kan overigens nog naar level 6 worden gebracht. Ik zit zelf erg te twijfelen welke van de gliders ik moet upgraden. Ik zit zelf te neigen naar de crimson crane, of misschien toch de blizzard parasol? 🤔

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pqUoTBEgyptWaa4wZN7KRkiHLm4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/M3owuR9AfMmyolAvi86uPtmv.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AjobgrM4QIBnWp-XH4Zj72E_L-Y=/x800/filters:strip_exif()/f/image/5bmJNNKANbOebOSFqGarwaKL.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nN1PwD3rfeLfj41ihUXH3GwJtWQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WmXIzTBi1toWAUL2WuGuJdlq.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sleehond
HE Yoshi Rendier uit de laatste gratis groene pijp!

*O*

[ Voor 14% gewijzigd door Sleehond op 14-12-2020 21:43 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sleehond
fml momentje vanochtend. Wakker worden en denken YES Mario Kart opnemen en kijken of ik top 3 (en dus tier 40e 1e keer ben gebleven).

Opent Mario Kart.... Mhmm shit het is dinsdag... :F

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Bij mij lijkt het juist ineens al kerst, open mario kart en vind daar 5 cadeautjes...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LdJCOR36mL5EffdTVQIGR9RKQbk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yI2SeY4bPPlTZVulSJIUTK4J.jpg?f=fotoalbum_large

Zo te zien uiteindelijk toch gecompenseerd voor alle ruby's en tickets die ik laasts aan die hacker heb uitgegeven....had ik na 2 x een vage reactie niet meer verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@edzon

Lekker hoor! Hier niks helaas... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-09 16:19
Word nog lastig om 6de te worden hier met de huidige items, ik denk dat ik 8 accepteer. Geen zin om bijvoorbeeld mijn HE driver ticket in te zetten. Bewaar ik liever voor een week waarin ik kans heb op plek 1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
@edzon dat is best een nette compensatie zeg! Hopelijk verzacht dat wat de pijn :)

Succes iedereen met het vasthouden of behalen van je gewenste plek!

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edzon
@Tootoo jazeker netjes, precies de rewards die ik ben misgelopen door tweede te worden ;)

Edit: inmiddels ook een vage bevestiging hiervan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bh5b1bTku45CEkxRrF6FQsuuAuE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OXsLC1jIS3OCcnlymZ2hbfFE.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 79% gewijzigd door edzon op 15-12-2020 13:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
edzon schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:33:
@Tootoo jazeker netjes, precies de rewards die ik ben misgelopen door tweede te worden ;)

Edit: inmiddels ook een vage bevestiging hiervan
[Afbeelding]
Justice is a dish best served cold :)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
@edzon netjes had verwacht dat ze nooit de uitslag van de onderzoek zouden delen. Ben je zelf nog achteraan gegaan?

Dubbel coin frenzy en als toetje een banaan frenzy. Alleen ik reed de hele track crappy, combo kon ik op een of andere manier niet vasthouden. Kom ik op het einde achter dat ik nog op 50cc reed |:( . Ik doe namelijk de coin aplenty tracks eerst en was vergeten terug te zetten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k9zLSCoI3NN4HVimBOr2T6i1qRU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kRRxA1ECUG5sQj2q0WEkb39n.jpg?f=fotoalbum_large

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Zevende is het beste voor deze week. Hopelijk geen frappe meer!! Ben benieuwd of ik een tier 3 driver heb voor de nieuwe baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Balen... De hele week stond ik 6e met zo'n 6k punten achter de nr 5 en mijn scores werden maar niet beter dus had me bij een 6e plek neergelegd en volgende tour weer hoog eindigen 8)

Totdat ik vanmiddag ineens 7e stond met dezelfde achterstand dus ik ging het toch proberen. Ineens op alle banen verbeteringen en nu sta ik 4e :'( Opzich mooi natuurlijk maar krijg nou dezelfde rewards als de 6e plek en volgende tour weer dezelfde tier terwijl ik graag er eentje wou zakken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edzon
Xaio schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 21:08:
@edzon netjes had verwacht dat ze nooit de uitslag van de onderzoek zouden delen. Ben je zelf nog achteraan gegaan?
Dat stond ook in hun eerste reactie, die had dezelfde strekking als bij jou. Heb daarop gereageerd met de vraag of ik nog een compensatie kon verwachten gezien alle tickets, ruby's en tijd die ik kwijt was en dat vonden ze, verassend genoeg, blijkbaar ook wel gepast.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
12e geworden... Nog nooit zo laag geëindigd...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yFapcgqHt7piLnAb2EnrRBRmQH8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aAvyc559xnMw2VW9vp1GRE7v.png?f=user_large

Hier kon ik met m'n 52,5k niet tegenop... :X Kan niet wachten tot ik weer eerste word in de nieuwe tour! :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 14:59
Ik ben 4e geworden, van tier 50 naar tier 50 :/
Had op 1 baan ook niet eens een frenzy driver.
Hopelijk kan ik deze week weer voor plekje 1 meedoen.

Succes allemaal met de nieuwe week :)

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sleehond
3e geworden en daarmee eerste keer tier 40 :) !

Nu zal ik vast weer terugklappen naar tier 39...

Succes deze nieuwe tour iedereen!

[ Voor 48% gewijzigd door Sleehond op 16-12-2020 07:10 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bennieeee
1e plekkie en door naar tier 45. Dit wordt een lastige week heb ik nu al door ik mis aardig wat op de eerste 2 banen.

Wel lief dat Nintendo me 5k aan munten geeft.

[ Voor 17% gewijzigd door bennieeee op 16-12-2020 07:25 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Cache
Ik ben ook eerste geworden na het spenderen van wat tickets. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/coF_r8pejsyT1dTYGkTIz60zoOM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/eLixRVFJeOiJk3YBq1TXd6zz.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrOleo
Weer rainbow road in de ranked...
Fijn die variatie... :/

2e plek op 600 punten, had ik wellicht toch nog wat moeten investeren op merry mountain, ach ja.

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Geen tier 3 driver, man man man. Ik heb zoveel drivers maar geen enkele mag tier 3 zijn?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vozze
@MetalSonic : welkom bij de club ;)

Gaat een lastige / strategische twee weken worden. Graag zou ik PGP naar level 6 willen brengen, maar mis daar nog tickets voor. Heb ik straks genoeg, dan kan ik ze voor de volgende ranked ook wel gebruiken. Maar ja, een coinbox driver op Royal Raceway heeft zo enorm veel extra waarde. Eerst maar eens rustig kijken hoe het loopt. Succes allemaal!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
Ik wil wel Peach Halloween of gold shy guy ruilen tegen een tier 3 glider... die mis ik dan weer allemaal :) En ik weiger packs te moeten kopen.

Ik heb besloten deze week niets te investeren, anders dan misschien 1 ticket voor de glided prancer. Heb wel PGP een tweede point cap gegeven, vond ik het absoluut wel waard. Maar dat wordt het. Volgende week tickets investeren in swimwear Aurora vind ik bv logischer.

We gaan wel zien waar het schip strand. Als dat betekent dat ik niet een level omhoog ga dan is dat maar zo :)

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo : ik vermoed dat je met twee dubbel uncapped coinbox drivers én een monster loadout op Rainbow Road het verlies van een tier 3 glider op een track waar slechts weinigen een goede loadout hebben, wel goed op kan vangen ;) Die top 3 ga je wel halen!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• edzon
Mooi begin van de tour zo oOo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/49YRuqviaIROjWhPLKhaxQmR138=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2baaji2Howl4qXkubz9ypW3j.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7kIouMWR65yu2YRNfBngQ4PPPxc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vutCILuqYFrHzwDrNUVOn9se.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XMYYeJSxNGLsG0kTIumqhkRoJi0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iuEITe3okMcskHmuOMCiaCda.jpg?f=fotoalbum_tile

Blij dat ik mijn tickets heb kunnen bewaren voor pgp, mijn eerste he op 6 dus laat de tickets maar komen! Voor het eerst ook een he uit de gratis pijp waardoor ik zelfs de luxe heb om niet met het kanon van peach explorer te hoeven stuntelen *O* vrees dat hiermee mijn geluk voor dit jaar wel een beetje op is maar dat vind ik helemaal prima zo, succes allemaal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
@edzon
Lekkere pull man! Btw wat denk jij dat dr volgende ranked cup wordt?

@Tootoo
Sterk van je dat je nu probeert de hand op de knip te houden! Begin volgende maand zal je blij zijn met het geld dat je hebt gespaard ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrOleo
Tootoo schreef op woensdag 16 december 2020 @ 09:00:
Ik heb besloten deze week niets te investeren, anders dan misschien 1 ticket voor de glided prancer. Heb wel PGP een tweede point cap gegeven, vond ik het absoluut wel waard. Maar dat wordt het. Volgende week tickets investeren in swimwear Aurora vind ik bv logischer.
Ik twijfel nog over die PGP upgrade gezien de overlap met andere drivers als Vacation (?) Peach. Ik wil eigenlijk een keer een coinbox driver upgraden naar de echte max met 10 tickets, dat wordt dan Vacation peach, dry gold bones of toch PGP. Ach waarschijnlijk krijgt PGP toch gewoon die upgrade. Ik ben niet zo goed in tickets sparen. :)
edzon schreef op woensdag 16 december 2020 @ 09:32:

Blij dat ik mijn tickets heb kunnen bewaren voor pgp, mijn eerste he op 6 dus laat de tickets maar komen! Voor het eerst ook een he uit de gratis pijp waardoor ik zelfs de luxe heb om niet met het kanon van peach explorer te hoeven stuntelen *O* vrees dat hiermee mijn geluk voor dit jaar wel een beetje op is maar dat vind ik helemaal prima zo, succes allemaal!
Nice, ach twee weekjes met wat minder geluk overleef je vast wel. ;)
Dan doe je de pulls van de nieuwe tour gewoon op 1 januari 8) .

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
8e geworden, verlies genomen. Mijn nummer 1 had 91k, dat ging ik nooit halen. Deze tour heb ik gelukkig wel alles tier 3, maar vrij laag. Had gehoopt dat bowser santa op de nieuwe track gezet zou worden, maar helaas. Samen met pgp op royal raceway. Pgp is al level 6 bij mij.

Maar eens kijken hoe de ranked gaat worden.

De daily login rewards zijn wederom lekker hoog. Nu even de nieuwe track bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edzon
MetalSonic schreef op woensdag 16 december 2020 @ 09:47:
@edzon
Lekkere pull man! Btw wat denk jij dat dr volgende ranked cup wordt?
Ik gok op Hammer Bro gezien de tracks en top shelf items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:25
Hammer Bro lijkt me vrij zeker. Helaas heb ik voor Ice T noch de gewone Rosalina ijsbaan geen tier 3.

Laat ik het positief houden: zin in de volgende cup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Iemand van plan om de 2021 glider pack te kopen? Ik zie deze keer de noodzaak niet zo in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
Leuke tip voor track 1!

Bommetje achter je droppen iets voorbij de eerste item blocks. Toch nog een manier om met een tier 2 non coin veel punten te pakken.

@Xaio Heb 'm wel gekocht, combinatie van dat en de rubies vind 't wel prima voor die paar euro :).. en ik weet dat ik ga balen als ik het mee maak dat het anders voor een track de enige tier 3 glider was/ is ooit :P

[ Voor 41% gewijzigd door MetalSonic op 16-12-2020 13:49 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2ioN6_AZLpgNV91fI_mZscDhCSw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/pBK15gAFDz29Mg5LV7hj5slt.png?f=fotoalbum_large
Eindelijk!! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:21

Whaam

Meer beter

Lekker @MetalSonic!

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze laten we hopen dat ik genoeg kan compenseren ;) Ik zie 1 iemand met alles tier 3 en level 6 op de laatste twee tracks. Enkel geen dubbele point caps. Normaal gesproken moet degene me voorbij kunnen. Verder nog 1 iemand die net wat beter in zijn levels zit. Dus dan zou top 3 precies haalbaar moeten zijn :p

@MrOleo ik heb nu precies die 3 drivers een dubbele point cap kunnen geven, ik krijg dat sparen niet voor elkaar :p Nu wil ik ook wel graag door naar volledig, maar het zal ook maar net afhangen wie van die 3 ik dan kan gebruiken voor de ranked cups op dat moment.

@MetalSonic handige tip! Merk sowieso dat het level me nog niet helemaal ligt. Hoe lukken combo’s bij jullie?

@Planeetje jij gaat al goed hard op royal raceway zeg!

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
@Tootoo heerlijke track royal Raceway, eigenlijk alle varianten wel. En een beetje geluk gehad want dit was mijn eerste run geweest. Geen nsc en geen ticket gebruikt dus zit nog meer in. Evt kan ik mijn glider nog van lvl 4 naar lvl 6 brengen voor wat extra punch en 40k is dan wel haalbaar. Helaas kan ik de gulded prancer niet op 6 krijgen deze ranked.

Nooit gedacht dat pgp zo waardevol zou worden. Ze was mijn eerste coin box driver, maar lange tijd had ik het gevoel dat ze de slechtste van alle was voor ranked. Dat is inmiddels een heel stuk bijgetrokken.

Combo's lukken redelijk met een t3 lvl 2 HE glider. Geennsc hoor, maar 50x is zeker goed te doen. Ik had vorige week de star spangled glider 2x getrokken voor level 2. Die spoils uit de glider pipe van vorige tour komt deze tour zo en zo heel goed uit voor coverage. De 8 bit star glider en de star spangled glider, maar ook de luma parafoil.

@Verwijderd heb hem ook gekocht. 2020 glider kwam me vorige keer ook op momenten goed van pas. Daarnaast is het een veel betere deal dan de commemerative karts.

@MrOleo ik heb ook 2 van die 3 coinboxen dubbel uncapped. Ben nu wat aan het sparen voor een trippel. Heb 7 tickets op de plank liggen daarvoor. Nog 3 te gaan. Maar als het nodig is dubbel uncap ik rosalina swimwear zonder daar enige moeite mee te hebben volgende week.

Voor nu in ranked zie ik 1 persoon die goede levels heeft die mogelijke voor me kan eindigen. We gaan het weer zien.

• bennieeee
Ik mag me richten op plekkie 4 maximaal. Nummers 1 tot 3 hebben op baan 1 alles T3 en op de andere banen hogere levels. Vind het ook wel goed zo niet teveel met deze week bezig verder.
Mocht het wel Hammer Bro cup worden dan worden het echt zware weken!

• Vozze
@Tootoo : Dat moet wel lukken! Wat is je voorsprong nu op de nummer 2? En wat betreft die baan. Die vind ik echt waardeloos. Met een coinbox driver vliegen de coins in de eerst bocht gewoon uit de baan. Heel vaag. Combo's houden is niet te doen.

Zelf lijk ik een relatief eenvoudige ranked te hebben. Ik heb nu bijna 20k voorsprong op de nummers 2 en 3 en deze personen hebben duidelijk mindere levels. De grootste bedreigingen zitten op 4 en 6. Alleen beschikt nummer 4 niet over een sterke Gold Dry Bones (level 2) en heeft nummer 6 de drivers ook niet op een extreem hoog level. Het lijkt (na twee zware weken) weer een wat rustigere week te worden.

Met nog 1 HE driver ticket kan ik PGP nog naar 6 brengen. Ik zou ze ook kunnen sparen en ze in Rosalina Swimwear kunnen investeren, maar die haal ik misschien nog wel uit de pijp. Bovendien zit ik bij Hammer Bro ook redelijk goed qua loadout. En ik wil PGP nu toch wel eens naar level 6 hebben. Die doet het zo ontzettend goed in ranked.

En succes @bennieeee ! Misschien heb je nog wat meevallers!

[ Voor 11% gewijzigd door Vozze op 17-12-2020 15:14 ]

• Tootoo
@Vozze dit is nu mijn ranking. Ik ben vandaag de nummer 2 weer voorbij gestoken, maar de kans is groot dat ie me inhaalt met zijn levels en basispunten. Op rainbow road is zijn score nog maar mager bv. En dan staan er nog een paar mensen in die me zouden kunnen bedreigen, maar dat hangt af hoe actief ze zijn. Fijn dat jouw ranked cup rustiger is! :) Je gaat wel aan de tweede pijp trekken dus?

Qua tracks bij mij:
- Rosalina Iceworld: laten we het er maar op houden dat het niet mijn favoriete baan is. Ik blijf er nog best als een dronken malloot over de baan rijden, ik vind hem ook niet super leuk om te doen en over combo behouden hoeven we het niet eens te hebben. Er valt nog wel 1 / 2k te winnen.
- Royal Raceway: ik heb nu mijn score neergezet met 2 coinbox frenzies en een coin frenzy. Maar het was geen NSC ook. Ik kan er nog wel iets winnen daarmee, maar de rek is er een klein beetje uit zonder op te waarderen.
- Rainbow Road: score met 2 coinbox frenzies neergezet, wel 1 break er tussen. Ik gok dat 2 / 3k mogelijk zou zijn, maar een beetje pushen moet ik dan nog wel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZBCCS5f2thDP8J2eWX-5vorqt2s=/x800/filters:strip_exif()/f/image/bdXgkTTBNwwzDlwtDlfVX9Zf.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qb3mJB6vTqlk8uqPHeX0PuXeWfc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/quSW5VSVZIzin1JL4Rq7mhfd.png?f=fotoalbum_large

@Planeetje ik ben benieuwd hoe ver je het gepusht krijgt op Royal Raceway :)

Folding@home

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 14:59
Is de max voor groene munten in 1 baan 99? Want dat gaf die aan.
Had net een mega ronde met 2x grote banaan frenzy en onwijs veel hits.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
Hmm ik ben wel fan van die nieuwe baan, combo's heb ik inderdaad nog niet helemaal onder controle, maar heel moeilijk vind ik hem ook niet echt. Aan het begin een lange bocht waar je makkelijk steeds dezelfde kant op kan driften, dan even een moeilijk stuk, maar onder water kan je vaak wel paar muntjes pakken en dan een paar jump boosts pakken bij de planten. In de ijstunnel staan veel van die ijspegels en de rechterroute zit vol met dashes en muntjes. Het levelgrinden was in ieder geval zo voorbij. De combo vasthouden is ook wel iets moeilijker door lage gliderlevels.

Ik heb dan de mazzel ooit een golden shy guy te hebben opgepikt. Een bananenfrenzy in de 1e box tikt leuk aan met de huidige groene munten.
R-utger schreef op donderdag 17 december 2020 @ 20:23:
Is de max voor groene munten in 1 baan 99? Want dat gaf die aan.
Had net een mega ronde met 2x grote banaan frenzy en onwijs veel hits.
Ik denk dat het het maximale aantal is wat het scherm kan weergeven. Ik geloof dat je wel meer muntjes ontvangt, maar ben er niet zeker van. Grote bananen frenzy blijft altijd leuk. :)

[ Voor 23% gewijzigd door MrOleo op 17-12-2020 21:52 ]

erutangiS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xaio
Gold shy guy is bij de eerste track ook een lifesaver, maar ik weiger een HE ticket erin te steken. Die giga bomb is nog slechter dan bomb cannon.

Kon PGP naar level 6 brengen, maar uiteindelijk gekozen voor Pauline party time, daar heb ik dan 2x profijt van. Coinbox VS coinbox+ maakt echt een verschil. Het is vloeken in de kerk, maar zou me niets verbazen als ze de coinboxen gaan balanceren tov de rest. :X

Ik heb deze keer een milde groep na een rank down. 1 persoon tier 54 en eentje met PGP lvl6 en gold dry Bones lvl3. Van die 2 verwacht ik het meest vuurwerk.

[ Voor 10% gewijzigd door Xaio op 17-12-2020 22:01 ]

• MetalSonic
Ik lees hierboven weer mooie verhalen van oa @Xaio en @MrOleo succes deze week jongens!

Zelf heb ik eindelijk weer eens de eerste plek veroverd. Binnenkort mijn kart op track 3 van level 5 naar 6 en dan hopelijk over de 30k.

Helaas wel het gevoel dat rek er bijna uit is bij mij.. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L4LV_i2hECiqvRxj_9FEvJkFqtc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/txSRS9L5ZCcrh11ZdxRR3fLa.png?f=fotoalbum_large

• MrOleo
Xaio schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:59:
Gold shy guy is bij de eerste track ook een lifesaver, maar ik weiger een HE ticket erin te steken. Die giga bomb is nog slechter dan bomb cannon.
Ik moet toegeven bomb cannon vind ik best leuk en zo lang je niet te ver naar voren ligt kan je er best wat punten mee scoren, maar die gigabomb is echt dramatisch slecht inderdaad, als je hem nou naar achter kon gooien ofzo, maar helaas...
MetalSonic schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:32:

Helaas wel het gevoel dat rek er bijna uit is bij mij..
Maar het is pas donderdag, ik blijf het knap vinden al die hoge scores zo vroeg in de week. Jij ook, succes! Ik zie een m3fr-gast, zo een zit vaak bij mijn ai-tegenstanders, die rijdt altijd ver voorop om een of andere reden.

[ Voor 28% gewijzigd door MrOleo op 17-12-2020 22:59 ]

erutangiS

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j6dWV72IFETllLnhDJUZ2tlqnr4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wgpopMf7ZLoZNoaRRKDJqV6J.png?f=fotoalbum_large

Als je tips hebt hoor ik het graag!
@MrOleo of iemand anders

Track1: uhmm ja nee?
Track 2: dubbel coin frenzy..
Track 3: coin frenzy, coinbox frenzy en volgens mij banaan frenzy.. kart op level 6 ipv 5 is hopelijk > 30k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
Sorry helaas op dit moment geen idee, ik heb nog geen serieuze run gedaan voor de cup deze week en royal raceway is niet een van mijn favorieten. :)

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic ik zou zelf beginnen met rainbow road. Als je je kart naar level 6 kan brengen dan kan je daar wel 3-4K er bij halen. Zie de score van Vozze bv, die heeft hem met dezelfde loadout gehaald, enkel 2 point-caps meer op de kart. Weet niet of je daar nog tickets voor hebt?

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
@Vozze doe me best! Echter helpen de levels niet helemaal mee..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u6PGiRz4a-qTZGw9hRVoxKtIPAQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E4cdkVVXkQtQEihGNd6SOnYV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Tootoo schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 08:22:
@MetalSonic ik zou zelf beginnen met rainbow road. Als je je kart naar level 6 kan brengen dan kan je daar wel 3-4K er bij halen. Zie de score van Vozze bv, die heeft hem met dezelfde loadout gehaald, enkel 2 point-caps meer op de kart. Weet niet of je daar nog tickets voor hebt?
Ik heb nog één golden kart ticket nodig. Ik wacht even tot hij 2-3k in de daily shop is. Als dat maandag nog niet is gebeurd dan koop ik 'm wel voor 5k in de tier shop maar dat is hopelijk niet nodig.

Iemand idee wat er zondag in de special pipe zit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic dit wordt de pijp.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/lho3gvutph561.png

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Thanks voor het opzoeken, binnenkort maar eens kijken of dat wat voor mij is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Snorremans is Tier 1 in Ice World. Maar ja, geen garantie dat je 'm krijgt en verder is ie ook niet zo geweldig geloof ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
Tootoo schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 08:22:
En ook een point-cap extra op de driver, maar boven de 30k moet voor @MetalSonic. Ik had daar ook een dubbele coinbox frenzy zonder NSC helaas.

@Tootoo : die nummer twee ziet er inderdaad wel gevaarlijk uit. Op RR zou ie zeker nog 10k kunnen pakken. Pittige ranked voor jou dus. Succes!

Ik denk dat ik inderdaad wel aan de tweede pijp ga trekken. Ik zou 5 10-pulls kunnen doen, maar ik reken ook wel op een leuke nieuwjaarspijp. Lastig, lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
@Poeksel Die dikke met die grote bom? Hmm word niet zo enthousiast van die driver..... vraag mij af hoeveel meer punten ik er mee zou krijgen op track 1 ik denk niet heel veel als hij level 1 is. Zondag maar kijken wat er allemaal in die special pipe zet verder

@Vozze Interessant, wellicht dat er in de tour die begint op 31-12 wel leuke pipe's zitten. Wishfull tinking uiteraard :) keuzes keuzes......

en ja ik heb ook 't gevoel dat 30k + wel moet lukken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze met jouw huidige loadout snap ik dat je wel twijfelt :) Halloween en swimwear zouden je goed van pas komen.

In mijn situatie sla ik hem over. Halloween heb ik niet perse nodig en swimwear is 3+1. Die maak ik level 4 of 5. Twijfel of ik gold dry bowser nog naar level 4 zet namelijk, maar neig naar swimwear. Dus hopelijk iets leuks in de nieuwjaars pijp! Zat daar afgelopen jaar wat goeds in eigenlijk?

Hoe dan ook gaan er sowieso monster scores komen volgende week bij Bowser Castle 2!

@MetalSonic succes met een 30k+ score te halen!

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vf03Mk1xyzoQ2iS-aWmBJA7pmsc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Zq2lANMkcYCYcrALDBpXuDPB.png?f=fotoalbum_large

Wtf..... 13,6k met een tier 1 driver en verder ook lage levels hoe kan dit? Wat mis ik haha ik vond mijn 13,3 al hoog.

Ik heb een aantal keer hetzelfde geprobeerd maar ik kom met gold coin koopa niet voorbij de 12,5 en dan heb ik 3 x een losse coinbox gehad en eerste geworden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Volgende cup wordt Hammer Bro cup! Lekker! Overal tier 3 drivers! :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
@pjot1 Hier ook :)

Hopelijk volgende week relaxte poule, tier 3 drivers overal is al geen garantie op makkelijk top 3. Als jij alles tier 3 hebt maar gemiddeld level 4 en je concurrent heeft 't level 6........

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
@MetalSonic : daar lijkt het inderdaad wel op. Deze week heb ik een rustige ranked en dat komt denk ik dat ik geen T3 driver heb op één baan. Waarschijnlijk ben ik gekoppeld aan ietwat mindere spelers terwijl ik op de twee overige banen een prima loadout heb.

Voor Hammer Bro lijkt het ook allemaal best oké, behalve dan de levels. Een concurrent met alles op level 6 maakt dan gehakt van me. Ik denk daarom ook dat ik mijn HE driver tickets in ieder geval tot dinsdag op zak hou. Sta ik nog steeds makkelijk bovenaan, dan gaan ze naar Rosalina Swimwear. Hopelijk komt er dan nog een ticket in de shop zodat zij naar level 4 kan. Die rode muntjes zijn goud waard namelijk.

Zojuist Gold Glider uit de All-Clear pipe gehaald. Die had ik al helaas al op level 6, maar die muntjes kan ik ook wel gebruiken.

@Tootoo : ik zag je score op Bowser's Castle 2 en die vond ik al behoorlijk indrukwekkend voor een level 4 kart. Dat was volgens mij een dikke run. Ik heb de Gold Swooper maar naar level 6 gebracht, omdat ik met de Wicked Wings wel heel veel Super Horns kreeg. Leuk voor een blue shell of een blooper, maar vaak niet geschikt voor het halen van veel punten wanneer je op positie 1 zit. Je hebt er voordeel bij bij het opblazen van de barrels vlaak voor de finish. Zojuist niet de beste run gehad, maar wel een mooie score. Ik ben benieuwd wat haalbaar gaat zijn.

@bennieeee : levels helpen inderdaad niet echt mee. Het zou mooi zijn als je Roslina Swimwear nog naar level 4 kan brengen. Daar heb je de volgende ranked ook nog wat aan en het lijkt erop dat ze haar wel wat belangrijker aan het maken zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edzon
@MetalSonic in zo'n run moet alles meezitten, misschien zit daar ook nog wel een handig geplaast bommetje bij ;)

@Tootoo New Years pipe vorig jaar was wel interessant met 9 he's geloof ik. Dump daar sowieso al mijn ruby's in als Pauline weer bij t feestje is om mijn coinbox collectie af te maken.

Eerst maar eens eerste zien te worden natuurlijk. Sta er nu wel lekker voor maar het is wachten tot nr 2 en 6 een keer gas gaan geven, wordt nog lastig denk ik!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jRu844OVP9SjLXjoKe5z1YheoQ0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qCXFvsyOJco42hk0xm4qDGIW.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cem1VkSMj1viUIr40vFhsCkaAIc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ytEexbpQjL7dapfmThiGqMwL.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LSDvlJsW0uacvR1Hd15zxf9v8wU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ETKYq0y6LkamdbpjKNHq0dSk.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Wat zouden jullie gebruiken ?
Rosalina Swimwear level 3 980
Of
Metal Mario level 4 980

Is voor de SNES Rainbow Road.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
@Vozze hopelijk haal je dan de 40 rubies binnen :) succes!

@edzon Ja dat moet wel, dan zat echt alles mee voor hem. Meerdere losse coinboxen, wellicht een bommetje, wellicht ook nog dat hij horn gebruikte om blauw schild te pareren. Diezelfde gast heeft nu al 38k op track 3...

@bennieeee Coin driver :) ook al is het level 3 tov 4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
half uur bezig geweest op rainbow road, paar keer dubbele coin frenzy gehad maar ik haal de 29k niet eens..

Ik heb nog geen dubbele coin box frenzy gehad... morgen maar weer eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Dito, maar ik haal de 27k niet eens :(

Desondanks zie ik mijn kansen in de ranked wat optimstischer in. Ik zou op Royal Raceway eventueel Pink Gold Peach naar 6 kunnen verhogen om die ipv lvl 6 Peachette te gebruiken.

Edit: 29679. Maar wel met een tweede plaats :/

[ Voor 10% gewijzigd door Poeksel op 19-12-2020 22:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
All clear pipe leverde mij de crawly kart op. Die is nieuw voor mij, dus kom maar binnen. Volgens mij stond die op een purchasable Banner met Halloween, dus relatief nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
Planeetje schreef op zondag 20 december 2020 @ 08:39:
All clear pipe leverde mij de crawly kart op. Die is nieuw voor mij, dus kom maar binnen. Volgens mij stond die op een purchasable Banner met Halloween, dus relatief nieuw.
Voor mijn info:
Hoe kun je nu al de all clear al afschieten? Heb je de quick acces coins opgespaard?

Edit
Nevermind, zie nu pas dat er na vandaag nog maar 1 locked cup overblijft, die je kan early accessen met het muntjes uit de volle kssrt

[ Voor 16% gewijzigd door RHE218 op 20-12-2020 09:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Gouden pijp hier HE offroader

Prima, had ik nog niet

Huidige tour 9e... Blegh

[ Voor 20% gewijzigd door Sleehond op 20-12-2020 09:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
RHE218 schreef op zondag 20 december 2020 @ 09:36:
[...]
Nevermind, zie nu pas dat er na vandaag nog maar 1 locked cup overblijft, die je kan early accessen met het muntjes uit de volle kssrt
Ja, ik gebruik vaak een quick ticket.

@Sleehond dat is wel een van de beste karts qua coverage. Gefeliciteerd! Ik hoop die ook nog eens te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
@Planeetje oh dat wist ik niet eens goed. Thanks voor het melden, maakt het net even specialer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Ik sta momenteel nog eerste met 6k voorsprong op #2. Nou maak ik me meer zorgen om nummer 3 met bijna overal level 6 items. Maar in zijn profiel is zijn hoogste score op een track "maar" 28k, dus misschien kan hij niet super goed combo's maken hoop ik dan maar.

De special pipe laat ik varen. Heb maar 2 10 pulls. Die ga ik sparen voor de volgende tour.

Ik ben er bang voor dat party time Pauline op een paid Banner gaat komen... Zou zomaar kunnen. Liever heb ik haar in de tier shop natuurlijk. Dat zou gaaf zijn voor iedereen!

Volgende ranked ga ik Rosa swimwear naar level 4 of 5 brengen. En mijn gold swooper naar 6 voor top tier coverage. En dan zien we wel weer.

[ Voor 15% gewijzigd door Planeetje op 20-12-2020 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
@Poeksel Straks ga ik het weer eens proberen hopelijk haal ik de 30k... Heb nog ff gekeken naar iemand die 35k heeft van Tweakers @Vozze maar ik zag net dat zijn driver meer points heeft en zijn kart.....

Het is alweer een maand of 1,5 geleden dat ik eerste ben geworden. Vaak minimaal 1 tegenstander met belachelijke scores hahah......

Qua rubies spaar ik lekker door, ben niet onder de indruk van de special pipe en ik hoop samen met de andere op een leuke new years pipe. Hopelijk nu op tijd. De anniversary pipe met de looke items kwam een week te laat ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze toch mooi hoe je het kan hebben over niet de beste run en toch al 42.8k kan halen :p De offroader heeft gelukkig een jump boost als voordeel, maar verder had ik inderdaad een prima run met 2 coin frenzies en 1 coinbox frenzy. Wel een gebroken combo. Ik ga er voor om de offroader en Rosalina swimwear naar level 5 te brengen. Dan hoop ik de 100k grens voorbij te gaan... :)

Mijn all clear pipe was de butterfly sunset. Precies de glider die ik naar level 6 wilde brengen, maar nu kon ik een HE ticket uitgeven aan de luma parafoil.

Al met al kijk ik al uit naar de volgende cup. Ik sta nu 1.6k achter op de nummer 1. Maar de nummer 3 staat 14k achter me.

@Planeetje mooie upgrades heb je in het verschiet! Misschien hebben we geluk en komt Pauline party time in een special pipe :) Zou sowieso leuk zijn als ze voorbij komt. Lange tijd heb ik veel plezier gehad aan haar, nu heeft ze vaak overlap met andere coinbox drivers.

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
@Tootoo ja, party time pauline heeft wel veel overlap inderdaad, maar ze is de laatste coin box driver die ik nog niet heb. Ik heb er nu 8 van de 9 :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Planeetje ik snap het helemaal hoor ;) Was niet zonder reden dat ik graag bowser Santa wilde :p

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
@Tootoo ik denk dat we nog wel een coin driver special pipe krijgen ;)

@Verwijderd

Wat is de plek met grootste kans op coinbox?

Eindelijk verbetering. Helaas niet genoeg voor plek 1. Mis nog 1,5 k
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F2AnS9nL4rOBBMvFvkhy8k2EZRw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kKPJwvPCPst8spBE8qDcsX1W.png?f=fotoalbum_large

Kom op ... ik word gek van deze tour haha
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vf9W9bV6kYijzzrPomM6oiVw6oY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tIMIkypcBhCcTjlfYTIN3Lg8.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 115% gewijzigd door MetalSonic op 20-12-2020 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Mijn concurrent pff die score ook op track 3 hoe kan dat?? 3 x coin box frenzy?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oKeHbyErnWTDnZMErLKDVRumceI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ecVheVRYyJ4YFwv4dQWsddsO.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
MetalSonic schreef op zondag 20 december 2020 @ 19:22:
Mijn concurrent pff die score ook op track 3 hoe kan dat?? 3 x coin box frenzy?[Afbeelding]
Ja, kan best idd. En dubbel uncapped driver + glider en single uncapped kart. Wel een monsters score. Waarschijnlijk nog 1 of 2 losse coinboxen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo : beetje dubbel gevoel altijd bij zo'n run. Blij met de best hoge score, maar toch een beetje balend omdat je weet dat er meer in had gezeten.
Jij gaat trouwens al weer lekker in de nieuwe week. Met de upgrades die je benoemt, moet 100k net haalbaar zijn, denk ik. Bij mij gaat het maximale rond de 95k zijn. Hopelijk voldoende voor een 1e plek.

Deze week is de 1e plek nog niet helemaal zeker. Voor de zekerheid PGP toch maar naar level 6 gebracht. Swimwear moet maar even wachten. Nummer 2 staat nu zo'n 9k achter me, maar kan nog aardig dichtbij komen. Ik denk wel dat ik goed zit. Jammer dat je dan met zo'n dikke score net niet eerste kan worden, @Tootoo.

@MetalSonic : toch wel respect voor zo'n speler die echt het maximale uit z'n items en levels weet te persen. Met een iets betere loadout op RR mis ik toch nog 3k. Erg knap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic dat zijn 3 coinbox frenzies denk ik ja. Wat @Vozze zegt: ergens wel super knap. Degene heeft er echt alles uit zijn items weten te persen. Vandaag heb ik een paar uurtjes geprobeerd om zon zelfde type run te krijgen op Rainbow Road, maar dat is niet zomaar gelukt... Balen voor jou natuurlijk dat hij je net met 50 punten ingehaald heeft. Je zou anders eens kunnen kijken hoe de situatie dinsdag is en anders ergens een poging wagen. Je zou zeggen dat ergens nog wel 51 punten te vinden zijn ;)

@Vozze ik snap wel wat je bedoelt: het is een super lekkere score, maar je weet dat je met net dat tikje verschil een nog hogere score gehad zou hebben... Ik hoop dat de 100k gaat lukken ja. De offroader krijgt ook nog een point cap trouwens, maar de grootste slag kan ik nog slaan op RMX RR. Daar had ik nu mijn score gehaald met 1 coin frenzy en 1 coinbox. Maar hopelijk kom je met 95k ook gewoon eerste! En PGP naar level 6 brengen is ook geen straf ;)

Folding@home

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MetalSonic
@Tootoo , @Vozze
Dat is een positieve manier om er naar te kijken!

Op alle 3 de tracks vind ik zijn scores indrukwekkend met zijn items. Als hij ze upgraden kan hij nog hoger.

Ik ga nog eens kijken of ik een dubbele coinbox kan krijgen

Toch even eerste... mijn inzet is in elk geval tijdelijk beloond.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pnB4f9FmbW0ymetkgjB26qK7dgc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6EVQ5YaPgvmHVVym5xj7JBUy.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9zxHs05vUxPo7sqWV-BlCTRQpMg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JdGl0s7yYBCmdbuGndggb7Cs.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 60% gewijzigd door MetalSonic op 20-12-2020 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Wederom mooie scores van jullie allen zeg! Ben zelf max level sinds gisteren, maar kom met moeite een beetje richting jullie scores. Gaan jullie door tot je minimaal een dubbele coin frenzy hebt op iedere track?

Mijn winst deze week hangt volledig af van een HE driver ticket die hopelijk in mijn shop verschijnt morgen of overmorgen. Die heb ik nodig on PGP naar level 6 te brengen voor royal raceway... fingers crossed!

Edit: en wat zit er deze morgen in de shop? Een HE glider ticket, pauline en een B dasher. Nog nooit zoveel HE dingen tegelijk gehad, jammer dat er geen driver ticket bij zit... morgen nog een kans of toch maar die glider ticket kopen? Hm...

[ Voor 22% gewijzigd door Cache op 21-12-2020 08:55 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bennieeee
Rosalina Swimwear naar level 4 kunnen krijgen en dit is het resultaat met 2 coin Frenzy en 1 banaan Frenzy.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jgQJmAVVsNS-jKAPN85JNnEoYfA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cn6wFajn6Zni4E9MWrYtDZHj.jpg?f=fotoalbum_large
Wat ineens betekend dat:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vJ-Q0edZxu44NgKQOM9YgNjtQ1c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BIuTLEc7R6qd5AagcpSLRocM.jpg?f=fotoalbum_large
Alles nog mogelijk is om in de top 5 te blijven..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
@bennieeee Mooie verbetering zeg, das dan ook wel een lekkere run haha.. 2 x coin en dan nog banana's... Aan de andere kant, het betekent ook dat er nog ruimte is voor verbetering.

Je zou kunnen proberen om de race achterin te beginnen tot je via positie 5-7 een item pakt met grote kans opeen mushroom frenzy, daar pak je over het algemeen meer punten mee dan met banana frenzy. En daarna uiteraard nog twee keer geluk hebben met een coin frenzy........ ;-)

Hopelijk top 3!

[ Voor 4% gewijzigd door MetalSonic op 21-12-2020 11:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
@MetalSonic zit ook nog wel ruimte in ja. Want die banaan heb ik er pas net voor de laatste bocht in gekregen. Wou extra punten en toevallig was dat een Frenzy. Vanavond nog maar even proberen of we er iets bij krijgen.

De rest ook nog succes de laatste 1,5 dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
bennieeee schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:17:
@MetalSonic zit ook nog wel ruimte in ja. Want die banaan heb ik er pas net voor de laatste bocht in gekregen. Wou extra punten en toevallig was dat een Frenzy. Vanavond nog maar even proberen of we er iets bij krijgen.

De rest ook nog succes de laatste 1,5 dag!
Gaat goed komen helemaal omdat het al een level 4 driver is. Uiteraard weet ik niet of je die 2x coin en nog een andere frenzy krijgt na 15 minuten grinden of na 2,5 uur grinden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
Dat is dan het mooie van een coinbox driver. Een enkele coinbox levert al bijna net zoveel op als een coin frenzy, mits je veel rode muntjes weet te pakken. En een coinbox frenzy is al helemaal mooi. Ik zou dus niet meteen resetten wanneer het eerste item box geen coin frenzy is. Wacht de tweede even af. Mijn run was met een dubbele coinbox frenzy en dat is punten binnen harken. @bennieeee : de tweede plek in je ranked is zeker mogelijk met je loadout op RR!

@Cache : vaak is het helaas wel nodig om minimaal een dubbele coin (of coinbox frenzy) te hebben om de eerste plaats te pakken. Dan is het inderdaad een kwestie van veel spelen en vaak resetten.

[ Voor 26% gewijzigd door Vozze op 21-12-2020 11:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Vozze schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:46:
Dat is dan het mooie van een coinbox driver. Een enkele coinbox levert al bijna net zoveel op als een coin frenzy, mits je veel rode muntjes weet te pakken. En een coinbox frenzy is al helemaal mooi. Ik zou dus niet meteen resetten wanneer het eerste item box geen coin frenzy is. Wacht de tweede even af. Mijn run was met een dubbele coinbox frenzy en dat is punten binnen harken. @bennieeee : de tweede plek in je ranked is zeker mogelijk met je loadout op RR!

@Cache : vaak is het helaas wel nodig om minimaal een dubbele coin (of coinbox frenzy) te hebben om de eerste plaats te pakken. Dan is het inderdaad een kwestie van veel spelen en vaak resetten.
Ik heb er wel eens over nagedacht hoe je de hoogste score kan krijgen en dat is denk ik de volgende aanpak. Dat zou bijvoorbeeld kunnen in een track waarbij je 5keer een item kan pakken (inclusief item ticket).

Aanpak 1:
Item 1:
bom & coinbox en coin
Bom drop je achter je en dan liefst op een smal stuk, je begint met lekker veel damage zonder dat je een frenzy hebt gebruikt. Na je bom activeer je de coinbox en bouw je de combo lekker uit.

Vervolgens nog paar keer coinbox frenzy's pakken, tussendoor natuurlijk een horn terwijl enemy een blauw schild gebruikt..

Aanpak 2:
Beginnen op plek 7, meteen bij de start je item coin gebruiken en dan mushroom frenzy. Hopelijk beuk je er 5-6 omver voor lekker veel punten en het creeren van wat afstand en daarna eigenlijk weer zoals bij aanpak 1 coinbox frenzy's pakken.

Aanpak 3
Soort mix van aanpak 1 en 2, komt er op neer dat je met een Lucky 7 driver de lucky 7 item gebruikt of natuurlijk de lucky 7 frenzy. Lekker bij het begin wanneer het nog gezellig is :9

[ Voor 8% gewijzigd door MetalSonic op 21-12-2020 11:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
Ik heb een soort van een aanpak, maar ik gebruik in ieder geval geen item ticket in het begin. Dat gedoe van het opnieuw opstarten vind ik het niet waard. Bij mijn beste run was het eerste item box een coinbox frenzy. Met een beetje geluk beuk je dan nog wat tegenstanders omver voor extra punten. Ik pak dan niet de jumps, omdat ik het idee heb dat ik dan minder coins kan pakken. Het is in ieder geval minder gecontroleerd. Daarna race ik verder en hoop ik op losse coinboxen of een frenzy. Ik probeer vaak de score na de eerste ronde te onthouden. Zo weet ik waar ik op moet zitten. Zit ik goed, ga ik door. Anders reset. Wanneer ik goed zit, gebruik ik nog wel eens m'n item ticket voor de extra punten. Die ben ik trouwens tijdens mijn beste run vergeten |:(
Wanneer ik over de finish kom en de score blijkt lager te zijn dan m'n high score én ik heb een item ticket gebruikt, sluit ik MKT af en start ik overnieuw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
@Vozze helaas is de nummer 2 net doorgeschoten naar bijna 52k. Ach als ik met deze zeker niet optimale line-up nog 3e kan worden ben ik heel blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Vozze schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:05:
Ik heb een soort van een aanpak, maar ik gebruik in ieder geval geen item ticket in het begin. Dat gedoe van het opnieuw opstarten vind ik het niet waard. Bij mijn beste run was het eerste item box een coinbox frenzy. Met een beetje geluk beuk je dan nog wat tegenstanders omver voor extra punten. Ik pak dan niet de jumps, omdat ik het idee heb dat ik dan minder coins kan pakken. Het is in ieder geval minder gecontroleerd. Daarna race ik verder en hoop ik op losse coinboxen of een frenzy. Ik probeer vaak de score na de eerste ronde te onthouden. Zo weet ik waar ik op moet zitten. Zit ik goed, ga ik door. Anders reset. Wanneer ik goed zit, gebruik ik nog wel eens m'n item ticket voor de extra punten. Die ben ik trouwens tijdens mijn beste run vergeten |:(
Wanneer ik over de finish kom en de score blijkt lager te zijn dan m'n high score én ik heb een item ticket gebruikt, sluit ik MKT af en start ik overnieuw.
Coinbox in het begin terwijl het dus nog druk is vind ik zelf niet handig. Sommmige coins (wellicht de rode) worden dan gepakt door de NPC's.. Of je moet veel geluk hebben dat de coins tussen de npc's vallen terwijl je ondertussen nog wat van hen kan raken.

Verder zorg ik net zoals jij inderdaad ook dat ik weet wat ik voor score ik moet hebben voor een betere score. Bij rainbow wist ik dat ik minimaal 18,5k moest hebben (voor uitkering bonussen) aan het einde van lap 2. Als ik dan lap 1 bijna heb uitgereden en ik nog op 6k-8k zit dan geloof ik het wel en dan doe ik meteen een reset....

Het is inderdaad niet fijn om het spel volledig te moeten afsluiten als je de item ticket bij het begin gebruikt en het geen frenzy is. Toch is het mij dat gedoe wel waard. Vooral als ik wil beginnen met een dry bowser shield frenzy in één van de lange DK stages O+

EDIT:
Helaas pindakaas iemand heeft mij weer ingehaald, zit nu iets van 700 punten boven mijn score. Vandaag nog wel een uur op rainbow wat pogingen gedaan maar kwam niet eens hoger dan 29k en toen had ik dubbele coin frenzy.

Er is nog een kans als ik morgen een HE driver ticket kan kopen (als hij dan in de shop is) dan kan ik Party Pauline upgraden van level 4 naar level 6 voor Royal raceway en dan moet ik daar wel boven de 25,9k komen... Maarja hangt dan dus echt af van de shop van morgen.

Heb deze week alweer behoorlijk wat tijd in dit spel gestopt, heb nu al een gevoel ik probeer nog een beetje en anders jammer hoor dan volgende week beter.. (I HOPE) wel jammer omdat ik juist een tier terug ben gegaan in de hoop dat 't makkelijker zou worden maar nee ;-)

[ Voor 17% gewijzigd door MetalSonic op 21-12-2020 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Ik deel de mening van @Vozze wel. Die coinbox frenzy probeer ik overigens ook wel voor te gaan bij Rainbow Road. Maar ik wil dan wel als eerste bij de itembox zijn. Dan heb je geen of weinig last van tegenstanders. En de enkeling die er dan toch is pak je hopelijk wel.

Ook ik heb vaste momenten waar ik weet wat te moeten hebben. Rainbow road nu moet ik zelfs op 10k of hoger zitten wil ik de tweede ronde in gaan...

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Poeksel schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:06:
Hammer Bro lijkt me vrij zeker. Helaas heb ik voor Ice T noch de gewone Rosalina ijsbaan geen tier 3.

Laat ik het positief houden: zin in de volgende cup!
Ik dacht dus geen kans te maken in ranked, maar ondertussen sta ik toch eerste met ruim 1k voorsprong (na vandaag 10k erbij geraced te hebben op Royal Raceway).

13k op Ice World met Daisy, daar valt niet veel meer te halen.
29k op Royal Raceway zonder coin frenzy. Wel een coin box frenzy, maar het moet hoger kunnen.
29k op Rainbow Road met triple coin frenzy en een tweede plek. Dat kan dus hoger, maar denk dat ik het niet probeer, is toch veel werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Vozze schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:46:
Dat is dan het mooie van een coinbox driver. Een enkele coinbox levert al bijna net zoveel op als een coin frenzy, mits je veel rode muntjes weet te pakken. En een coinbox frenzy is al helemaal mooi. Ik zou dus niet meteen resetten wanneer het eerste item box geen coin frenzy is. Wacht de tweede even af. Mijn run was met een dubbele coinbox frenzy en dat is punten binnen harken.
Wat is er zo speciaal aan die rode coins? Geven die niet gewoon 2 goud per coin ipv 1? Ik had niet het idee dat ze ook extra punten geven, maar is zo moeilijk te zien tijdens een coinbox.

Wat betreft coinboxen en coinbox frenzies, belangrijkste is voor mij geluk hebben met hoe die muntjes vallen, soms springen ze alle kanten op, soms vallen ze precies voor je ( met name in bochten vallen ze vaak goed heb ik het idee).

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
Precies dat dus. Eén rode coin telt als twee gewone coins. Dan gaat het wel hard hoor.

Voorheen slingerde ik als een malle bij een coin box. Nu blijf ik vaak gewoon rechtdoor rijden en probeer ik af en toe met kleine tikjes links en rechts zo veel mogelijk te pakken. En ik heb ook het idee dat ze in een bocht soms heel lekker vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Vozze schreef op maandag 21 december 2020 @ 19:16:
Precies dat dus. Eén rode coin telt als twee gewone coins. Dan gaat het wel hard hoor.

Voorheen slingerde ik als een malle bij een coin box. Nu probeer blijf ik vaak gewoon rechtdoor rijden en probeer ik af en toe met kleine tikjes links en rechts zo veel mogelijk te pakken. En ik heb ook het idee dat ze in een bocht soms heel lekker vallen.
Yup rechtdoor is het beste en dan is een coinboxfrenzy ineens beter dan coin frenzy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Hmm, ok dus ze geven ook echt 2 acties voor die ene coin. Zo leer je elke dag wat. :)

erutangiS

Pagina: 1 ... 43 ... 161 Laatste