Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:24

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

wimpie007 schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:52:
[...]

9 races geen spike tegen me gehad nu....
Oef, tough luck. Voor de lol net even geprobeerd, tweede keer Daisy Hills R had ik in de eerste lap een blue shell op m'n dak. Of nee, net niet want ik schoot er onder vandaan :P
MetalSonic schreef op maandag 7 december 2020 @ 22:15:
@Spike_wolf
1) die timing vind ik dus niet een eitje, ik heb 'm gehaald op geluk....
2) nouja die wordt eigenlijk al bevestigd door @wimpie007
;-)
Hmm, die timing is misschien iets dat je eens zou moeten bekijken op YouTube ofzo. Ik heb het idee dat ik moeite zou moeten doen om die timing te missen. Shell stopt met rondjes om je heen draaien en begint zijn weg omlaag, push voor shroom en je bent safe. Kwestie van oefenen misschien. Maar dit werkt ook al tijden in de "echte" Mario Kart games, dus daar zat ook al wat oefening natuurlijk :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 14:59
Spike_wolf schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:17:
[...]

En daarom dus geen rocket start zodat je als 7e of 8e de eerste items pakt en gegarandeerd 2 paddestoelen hebt, op 500 lig je daarna met twee vingers in je neus binnen 20 seconden weer ver voor op de rest en is het alleen maar wachten (en een beetje opletten dat je niet per ongeluk een mushroom gebruikt).
Die timing is ook een eitje, als een shell boven je komt maakt hij eerst wat cirkeltjes om je heen, zodra hij daar mee stopt komt hij omlaag, daar moet je de mushroom gebruiken, dus in de 2 seconden tussen het stoppen met cirkelen en de hit.
Helemaal als je een race start met dit als doel moet het je zo gelukt zijn :)
Wow, met een 15 minuten gehaald.
50cc, auto items uit, slechte start en dan mushroom bewaren.
Shy guy bazaar gedaan, lekker lange baan.
Bij poging 3 al een blauwe shell, toen was mijn timing net te laat. Restart en weer een blauwe shell en die ging goed :*)

Thanks voor de tips, op 150cc met normale races 0x de situatie gehad dat ik een mushroom had toen er een blauwe shell kwam.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

R-utger schreef op maandag 7 december 2020 @ 23:11:
[...]

Bij poging 3 al een blauwe shell, toen was mijn timing net te laat. Restart en weer een blauwe shell en die ging goed :*)

Thanks voor de tips, op 150cc met normale races 0x de situatie gehad dat ik een mushroom had toen er een blauwe shell kwam.
Auto items uitzetten is wel cruciaal inderdaad, die staat hier standaard uit dus was me even ontglipt.
Een wat langere baan helpt ook inderdaad, meer kans.

En 50cc is echt een vereiste om met een brakke start (en als een idioot tegen de randen aan de beuken om ook daadwerkelijk laatste te blijven :') ) de mushrooms te pakken en daarna zonder moeite te doen een halve track voorsprong te krijgen :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-09 16:19
R-utger schreef op maandag 7 december 2020 @ 23:11:
[...]

Nice! Fijn dat het gelukt is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
Idem hier met wat @Spike_wolf aangaf. Ik gebruikte ook Daisy Hill R op 50 cc met toadette (grotere kans op een mushroom / tripple mushroom). Poging 2 was het ook raak, in de eerste ronde kreeg ik net voor het laatste item block de blue shell :) Het moeilijkste was nog bijna om niet bij de start al te ver naar voor te komen....

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Spike_wolf schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:20:
Die was vrij makkelijk als je op 50cc gaat rijden met een mushroom driver en glider. Bij de start niet as geven zodat je achteraan rijdt bij de eerste item box, daar zitten dan gegarandeerd twee mushrooms in. Dan gewoon half je best doen om ver voorop te rijden en die mushrooms vast houden tot er eindelijk een shell op je af gegooid wordt. Ik had hem zo bij mijn tweede poging :)
Gisteravond een uur bezig geweest (50cc) op deze manier maar of ik kreeg geen spiny Shell op me afgevuurd of ik had geen mushroom... Dus toen maar opgegeven. Ben ik vandaag bezig op Daisy Hills (150cc) om mijn score te verbeteren lukt het ineens wel :*)

BTW: is het al woensdag :X Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ibJzUnxg6hLZRTCaAn0TZKFpiuY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HbB7IQO4igPgJwzQ4sj94m2s.jpg?f=fotoalbum_large

Nr 2 gaat me steeds met 500 of 1000 voorbij maar staat sinds zondag al op deze score. Hopelijk blijft het zo!

Vind het wel opvallend dat zijn levels niet kijken te kloppen op de merry mountain track:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LHso54LO_97rwvZgIjhXWAW_vQU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sJUXR9qiR4ZruQOswyQRuISE.jpg?f=fotoalbum_large

Dat zijn toch allemaal tier3 items?

[ Voor 16% gewijzigd door __REMCO__ op 08-12-2020 14:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
__REMCO__ schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:58:
[...]

Gisteravond een uur bezig geweest (50cc) op deze manier maar of ik kreeg geen spiny Shell op me afgevuurd of ik had geen mushroom... Dus toen maar opgegeven. Ben ik vandaag bezig op Daisy Hills (150cc) om mijn score te verbeteren lukt het ineens wel :*)

BTW: is het al woensdag :X [Afbeelding]

Nr 2 gaat me steeds met 500 of 1000 voorbij maar staat sinds zondag al op deze score. Hopelijk blijft het zo!

Vind het wel opvallend dat zijn levels niet kijken te kloppen op de merry mountain track:
[Afbeelding]

Dat zijn toch allemaal tier3 items?
Nog 1 nachtje slapen :) ik zal voor je duimen dat je eerste blijft :>

Zelf hoop ik dat ik 2de blijft, nummer 1 zit nog paar duizend boven mijn score helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:31
@MetalSonic : dat hoop ik ook. Voor jou en voor mij. Komt ineens iemand me heel hard voorbij:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U_Vf47SlYZmdlnsMwwxmdT9TSQk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tPD4Gz2wej0ux1jbchvObtAJ.jpg?f=fotoalbum_large

Ik geloof het wel. Volgende ranked sta ik er wat dat betreft prima voor. Beetje jammer van de rubies en de tickets.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Oei dat is stevig balen @Vozze. Zeker zijn score op daisy Hills is wel stevig zeg!

Bij de volgende ranked heb je wel een lekkere score al op frappe snowland hoor! Daar moet ik nog hard mijn best voor doen om bij in de buurt te komen... nu meerdere keren gehad dat ik een prima score had tot 10 meter voor de finish en dan volledig kapot geschoten word.

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo : Ach ja, we kruipen weer naar level 60. Je kunt dan zo'n speler treffen. Hij/zij kwam ook redelijk uit het niets. Ik zie zelfs nummer 3 mij nog voorbij gaan.

Score op Frappe is wel lekker inderdaad. Ik ging ook ineens van een high score van 23k naar 28k. Ik ga daar denk ik ook geen moeite meer doen. Dit was trouwens een coinbox frenzy, red shell frenzy, coinbox frenzy. Bij de laatste frenzy werden alle rode muntjes wel gepakt door de bot die voor me reed, maar ik mag niet klagen. Erg lastige track om een NSC op te pakken trouwens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze zon speler zal ik vast ook nog wel krijgen ja. Maar blijft zonde als het zo op het einde is...

En lekkere run hoor! Die combo vasthouden is maar lastig ja! Zag vandaag trouwens wel op YouTube een filmpje, die lijn volg ik nu ook. Maar ik heb al flink lopen vloeken op dat level. Bij mij is ook dat met smart steering aan, ik niet de ramp op ga voor het vliegen. Dan rij ik tegen een muur aan? Moet dus perse smart steering uit hebben. Hebben meer mensen dit?

Wat voor run had je trouwens op rainbow road R? Want ook dat is een score waar je je niet voor hoeft te schamen ;)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo : vliegen met een coinbox driver is sowieso niet de beste lijn ;) Ik ga dus lekker over de grond. Een beetje driftend van links naar rechts.

Op RR weet ik zo niet meer wat de run was. Geen triple frenzy run volgens mij, maar veel losse coinboxen. Die moeten daar op de juiste plekken vallen en dat gebeurde ook wel. Gigantische high speed track waar alles ook goed moet vallen.

Denk dat ik nu sowieso met de levels die ik heb wel redelijk het maximale heb bereikt. Vinkeveen is een beetje een richtpunt. Als die met ruim betere items en levels onder me staat, zit ik goed >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Vozze schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:08:
@MetalSonic : dat hoop ik ook. Voor jou en voor mij. Komt ineens iemand me heel hard voorbij:
[Afbeelding]

Ik geloof het wel. Volgende ranked sta ik er wat dat betreft prima voor. Beetje jammer van de rubies en de tickets.
Ah jammer Vozze!

Neemt niet weg dat ik die 90k score nog steeds indrukwekkend vind.

Ik sta nu 3,3k onder de nummer 1. Als ik mijn kart eb glider op track 1 een ticket geef en minimaal een dubbele coin frenzy krijg dan haal ik het wellicht. Ik kan ook op tijd mijn nest in duiken zodat ik mij morgen geen zombie voel als ik ga werken :)

Tweede plek it is!

Succes voor wie vanavond nog aan de bak gaat!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:30
En het is rust in de dinsdagavond grind, halverwege is de tussenstand:

Super horn Frenzy - coin frenzy 3-0

:/

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
2000 verwijderd van plek 1. Wordt dus plek 2 geen zin om nog een lange avond te spenderen en zoontje lief is ook nog ziek geworden. Maar deze tour ging beter dan verwacht, had niet verwacht top 3 nog te halen.

Succes voor degene die vanavond nog aan de bak willen.

[ Voor 34% gewijzigd door Xaio op 08-12-2020 22:15 ]

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrOleo
MrOleo schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 20:48:
En het is rust in de dinsdagavond grind, halverwege is de tussenstand:

Super horn Frenzy - coin frenzy 3-0

:/
En in de blessure tijd met een omhaal van buiten de zestien haalt coin frenzy de overwinning binnen met een dubbele coin frenzy + coinbox frenzy op merry mountain, 4-5 eindscore. :)

erutangiS

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tootoo
Mooie scores hoor @MrOleo! Daarmee eerste geworden / gebleven in je poule?

Hier met een straatlengte voor eerste gebleven. Dat zal bij de volgende ronde potentieel niet zo’n feest worden. Ben benieuwd of de beloningen omhoog zijn gegaan voor level 55...

Hopelijk heeft niemand verder zijn plek af hoeven staan :)

Folding@home

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20:44
Hier ook eerste geworden met als kers op de taart een gratis HE uit de vrije pijp.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1_rsQXqf2CRzqXSc5L2pQBSRtxI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/68PYdvaBEiaqzSe3zoVShilQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vozze
Tweede gebleven. Eerste blik op de nieuwe ranked laat zien dat ik ben ingedeeld bij twee Top 1000 spelers en één Top 100 speler. Hopen dat m'n scores goed genoeg zijn.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
1e geworden. Ik had 1 speler waarvan ik nog verwachtte dat hij me pijn zou kunnen doen. Hij had een Bowser Santa op level 4 maar nog geen score daarmee neergezet. Dat level heb ik gematched en benniet ingehaald. Ben nu tier 54. Fingers crosser voor deze ranked. Heb een aantal goede spelers ertussen gekregen.

@bennieeee lekkere pull hoor! Altijd leuk zo'n freebee.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MetalSonic
@bennieeee

Dat zijn de pulls!!

Hier wakker geworden met gemixte gevoelens. In eerste instantie tevreden dat ik 2de ben geworden (was maximale). En ook leuk dat er weer eens echt goede dingen te koop zijn. Ik koop wel minimaal één keer dry coin racer.....

Jammer alleen dat er weer iemand in mijn poule zit dat ik denk "wat doe jij daar?" daardoor ben ik al 2-3 weken achterelkaar niet hoger gekomen dan de 2de plek...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CcK2uGPqtfBnC8xfZ3SwMlohdkk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9AnkOoqqJJ2RMtAU8UFXuoRC.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrOleo
Oh dat is een mooie pull bennieee,
Tootoo schreef op woensdag 9 december 2020 @ 06:53:
Mooie scores hoor @MrOleo! Daarmee eerste geworden / gebleven in je poule?

Hier met een straatlengte voor eerste gebleven. Dat zal bij de volgende ronde potentieel niet zo’n feest worden. Ben benieuwd of de beloningen omhoog zijn gegaan voor level 55...

Hopelijk heeft niemand verder zijn plek af hoeven staan :)
Thanks, u2.
Ja er was weinig tegenstand deze ronde in mijn poule, zal wel komen doordat ik vorige keer niet in tier was gestegen. Hopelijk deze ronde weer niet teveel tegenstand, ik wil die driver point upgradetickets.

erutangiS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze dat kan zomaar een stevige poule zijn! Hopelijk gaat het genoeg zijn!

@bennieeee lekkere pull hoor! Lekker om tenminste 1 tier 3 driver te hebben voor merry mountain!

@MetalSonic van alle packs die je kan kopen is gold dry bones wel een lekkere om te kopen :)

Hier net even in mijn poule gekeken: er staat iemand in mijn poule die begint met ER. Die blijf ik altijd wantrouwen. De keren dat ik iemand in mijn poule had waar zijn naam begon met ER stond die steevast ver bovenaan.

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
Tootoo schreef op woensdag 9 december 2020 @ 08:42:

@bennieeee lekkere pull hoor! Lekker om tenminste 1 tier 3 driver te hebben voor merry mountain!
Had gelukkig ook al Wario Cowboy voor die track op level 2. Maar er 1 bij en dan nog gratis ook is helemaal fijn! Gister nog Dry Bowser gekocht uit de shop en hoop komende dagen Crimson Crane naar level 4 te krijgen via de tier shop.

Even afwachten qua tour deze week. Sta op 44k en weet niet zo goed wat ik er van moet verwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Tootoo schreef op woensdag 9 december 2020 @ 08:42:
@Vozze dat kan zomaar een stevige poule zijn! Hopelijk gaat het genoeg zijn!

@MetalSonic van alle packs die je kan kopen is gold dry bones wel een lekkere om te kopen :)

Hier net even in mijn poule gekeken: er staat iemand in mijn poule die begint met ER. Die blijf ik altijd wantrouwen. De keren dat ik iemand in mijn poule had waar zijn naam begon met ER stond die steevast ver bovenaan.
Jij ook weer succes aankomende week. En die gold dry bones pack is heerlijk. Rubies en een top driver :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:14
Op 200 punten (!) na geen 3e geworden. Wat helaas er voor gezorgd heeft dat ik dus niet promoveerde naar tier 40.... DAMN!!

:'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Hier 5e geworden. Had ik niet verwacht. Dus toch nog tier 52. Deze week zal ik wel gaan zakken. Moet 32k omhoog komen voor de eerste plek. :X In Merry Mountain T heb ik geen enkele tier 3 item dus dat wordt heel erg mijn best doen.

Verder iedereen weer gefeliciteerd met het behalen van jullie resultaten! :)

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
@Sleehond Jammer man, en hoe ziet het er deze week uit?

@pjot1
nog rubies voor een pull? succes!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:25
Poeksel schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:33:
In de huidige ranked sta ik nu 6k voor. De laatste twee keren werd ik de laatste nacht gepasseerd. Zal nu de voorsprong genoeg zijn? Ik ben er niet gerust op.
Dit keer gelukkig geen rare dingen in de laatste nacht, eerste geworden met bijna 6k voorsprong.

In de nieuwe ranked voorlopig 6k achter, maar volgende week woensdag is nog ver!

[ Voor 10% gewijzigd door Poeksel op 09-12-2020 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Voorlopig ziet het er bij mij weer goed uit. Ben richting de 48k gegaan en heb ruim 4,5k voorsprong. Van 16 rijders de scores bekend. Zou toch lekker zijn om weer door te stoten meteen naar tier 45.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vozze
Zo! Crimson Crane naar level 6. Even vlammen op Rainbow Road en nu de rest van de week rustig aan? >:)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jk6egO673to9ZXBr1oUDxKS4cWg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hCniURqiWbEqcHKV1yslLxKJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
1e gebleven dus nu weer tier 52. Sta nu 4e met 5k achterstand maar er zit nog veel meer in! Goede pull @bennieeee!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze ik zag je score al ja, nice! Echt een dikke score! _/-\o_

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:42:
@Sleehond Jammer man, en hoe ziet het er deze week uit?

@pjot1
nog rubies voor een pull? succes!
Vanmorgen 2 free pipes afgeschoten en later nog 10 rubies gespendeerd maar helaas, geen spotlightitems... ;( Heb een chronisch tekort aan rubies... ;)

Een troost, (voor mezelf) ik heb (nog) niet m'n best gedaan dus de weg omhoog moet zeker lukken alleen een eerste plek zit er niet in.... We gaan het zien! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
pjot1 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:43:
[...]

Vanmorgen 2 free pipes afgeschoten en later nog 10 rubies gespendeerd maar helaas, geen spotlightitems... ;( Heb een chronisch tekort aan rubies... ;)

Een troost, (voor mezelf) ik heb (nog) niet m'n best gedaan dus de weg omhoog moet zeker lukken alleen een eerste plek zit er niet in.... We gaan het zien! B)
Ik zag net dat ik nu 7de sta terwijl ik met mijn items geen slechte scores heb...

Wellicht maar bewust weer eens een tier laten zakken zodat ik komende week weer een makkie heb en dus weer gemakkelijk 40 rubies en 2k coins krijg. Keuzes keuzes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:52:
[...]

Ik zag net dat ik nu 7de sta terwijl ik met mijn items geen slechte scores heb...

Wellicht maar bewust weer eens een tier laten zakken zodat ik komende week weer een makkie heb en dus weer gemakkelijk 40 rubies en 2k coins krijg. Keuzes keuzes :9
Haha, ja inderdaad! Eigenlijk is er geen keus zonder de portemonnee te pakken. Gewoon een keertje even een tier omlaag. Helaas wordt het rubies sparen dan ook wat lastiger. Door steeds nieuwe tours met daarin nieuwe items heb je gelijk het verdienmodel van Nintendo te pakken. :p

Eigenlijk wil ik m'n verlies nu al nemen en aan de volgende tour beginnen... :/ Daar heb ik eigenlijk nu al zin in! >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
pjot1 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:34:
[...]

Haha, ja inderdaad! Eigenlijk is er geen keus zonder de portemonnee te pakken. Gewoon een keertje even een tier omlaag. Helaas wordt het rubies sparen dan ook wat lastiger. Door steeds nieuwe tours met daarin nieuwe items heb je gelijk het verdienmodel van Nintendo te pakken. :p

Eigenlijk wil ik m'n verlies nu al nemen en aan de volgende tour beginnen... :/ Daar heb ik eigenlijk nu al zin in! >:)
Tja ik heb het al vaker aangegeven. Het verdien model van dit spel is er op gebaseerd dat je steeds overal tier 3 items wil hebben. En elke keer dat we een nieuwe ranked tour spelen zit er per week een track bij waar je persé high end items nodig hebt. Als je geluk hebt goud. Maar voor de meeste betekent dat dus dat je of geluk moet hebben gehad met je pull of dat je een pack moet kopen.

Ik ga nu mijn verlies nemen. Heb trouwens wel sinds weken weer eens wat gekocht in de shop. Twee keer de Gold dry bones pack. Dat vind ik veel waarde voor mijn geld. Hopelijk volgende tour van level 5 naar level 6 brengen. Moet ik wel in de tussentijd nog een keer een HE driver ticket in de shop zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
Vozze schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:57:
Zo! Crimson Crane naar level 6. Even vlammen op Rainbow Road en nu de rest van de week rustig aan? >:)
[Afbeelding]
Dude, dat is niet normaal. Lekker hoor. :)

Hmm , ik heb er een in mijn poule met alles HE lvl 6, hopelijk niet te actief. Zelf 1 track bewaren tot maandag, misschien dat ik hem dan kan verrassen op de laatste dag.

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
@MrOleo : Thanks. Ik verwacht natuurlijk ook nog wat van jouw dinsdagavond grind ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:46

Whaam

Meer beter

Mooie resultaten van de vorige tour weer d:)b

Hier op het nippertje ook 1e geworden, de nummer twee ben ik zelf dinsdagavond met ongeveer 1k voorbij gestoken, hij heeft het nog geprobeerd maar het mocht niet baten:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ynLNiJEC_rf4DquNuRduePT0WmA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DMRvUjhYNHTeF2xSjVswNfdb.jpg?f=user_large

Tier 40 B-)

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
Hmz, net die Glider Pie gepulled
2 High Ends eruit die ik nog niet had maar precies niet degene die je nodig hebt voor de huidige ranked.
Resetten of nog een keer pullen?

• Planeetje
@wimpie007 Wat zijn de odds, hoeveel x heb jr al getrokken? Hoeveel rubies heb je te spenderen? Bij 2HE uit de eerste 10 pull kan een reset veel helpen, maar alleen als je de volgende pijp ook leeg kan trekken.

Mijn ranked zit vol met tegenstanders met bijna alles level 6. Deze week gaat het niet worden en ik verwacht dat ik een rank naar beneden zal gaan. Is niet erg, maar wel jammer van de driver point cap tickets. Ik heb er nog 2 nodig om gold dry bones max te uncappen.

Voor de rest heb ik vanochtend een berg aan normale karts op 6 gezet met mijn tickets. Hopelijk krijg ik dan nog meer tickets in de shop. De HE tickets komen niet zo vaak meer langs in mijn store.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
Planeetje schreef op donderdag 10 december 2020 @ 07:50:
@wimpie007 Wat zijn de odds, hoeveel x heb jr al getrokken? Hoeveel rubies heb je te spenderen? Bij 2HE uit de eerste 10 pull kan een reset veel helpen, maar alleen als je de volgende pijp ook leeg kan trekken.

Mijn ranked zit vol met tegenstanders met bijna alles level 6. Deze week gaat het niet worden en ik verwacht dat ik een rank naar beneden zal gaan. Is niet erg, maar wel jammer van de driver point cap tickets. Ik heb er nog 2 nodig om gold dry bones max te uncappen.

Voor de rest heb ik vanochtend een berg aan normale karts op 6 gezet met mijn tickets. Hopelijk krijg ik dan nog meer tickets in de shop. De HE tickets komen niet zo vaak meer langs in mijn store.
Had 45 te besteden. Had 1 keer gepulled en 2 HE toen eruit. Toch gereset en in de volgende 10 pull de coin star glider :)

• Planeetje
@wimpie007 dat zou ik ook gedaan hebben. Die starchute is heel Nice! Gefeliciteerd!

• MetalSonic
Planeetje schreef op donderdag 10 december 2020 @ 07:50:

Heel herkenbaar. Ach zie het zo Planeetje, gewoon elke dag je 600 coins binnen harken en met de tijd die je nu over hebt kan je weer eens een andere game een kans geven.

Zo hoop ik wat uren te kunnen stoppen in Ni no kuni (pc rpg)

Hier ondertussen gezakt naar plek 8. Ik vind het wel prima, ik ga kijken of ik 6de kan worden om toch nog wat rewards binnen te halen.

Verder spaar ik tickets, ik heb een berg gouden level up tickets klaar staan voor mijn gouden drivers, gliders en karts en vanochtend een HE driver ticket gekocht. Hierdoor kan ik in week 2 van de volgende tour dry bones gold level 6 maken O+

[ Voor 15% gewijzigd door MetalSonic op 10-12-2020 11:39 ]

• Tootoo
Hier lijk ik voor nu een aardige voorsprong te hebben op de rest in de poule, maar er blijven er twee bij zitten waar ik naar kijk:
  • Een heeft aardige levels voor Frappe Snowland en Merry Mountain. Alleen op Rainbow Road loop ik wat voor en heb ik gold dry bones met een dubbele point cap.
  • De ander is dubieuzer: track 1 en 3 alles level 6 maar heel beperkt in point caps, track 2 heeft ie nog niet aangeraakt. Zijn scores zijn nog heel beperkt (47k totaal).
Ik kan nog een glider opwaarderen met 2 HE tickets en ik hoop nog op een HE driver ticket. Merry Mountain en Rainbow Road lijkt namelijk nog niet het maximale er uit geperst te zijn. Al moet het er langzaam aan wel echt mee gaan zitten... Frappe Snowland ben ik wel klaar mee :P

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
Tootoo schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:53:
Hier lijk ik voor nu een aardige voorsprong te hebben op de rest in de poule, maar er blijven er twee bij zitten waar ik naar kijk:
  • Een heeft aardige levels voor Frappe Snowland en Merry Mountain. Alleen op Rainbow Road loop ik wat voor en heb ik gold dry bones met een dubbele point cap.
  • De ander is dubieuzer: track 1 en 3 alles level 6 maar heel beperkt in point caps, track 2 heeft ie nog niet aangeraakt. Zijn scores zijn nog heel beperkt (47k totaal).
Ik kan nog een glider opwaarderen met 2 HE tickets en ik hoop nog op een HE driver ticket. Merry Mountain en Rainbow Road lijkt namelijk nog niet het maximale er uit geperst te zijn. Al moet het er langzaam aan wel echt mee gaan zitten... Frappe Snowland ben ik wel klaar mee :P
Haha ik ook hoor. De versie van Frappe die we nu spelen is zo saaaaaaaaaaai. En ik vind het lastig om combo's vast te houden.

De versie van Frappe die ik wel leuk vind is de T versie :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
MetalSonic schreef op donderdag 10 december 2020 @ 16:21:
[...]

Haha ik ook hoor. De versie van Frappe die we nu spelen is zo saaaaaaaaaaai. En ik vind het lastig om combo's vast te houden.

De versie van Frappe die ik wel leuk vind is de T versie :9
De T en ook de R/T versie vind ik prima om te doen ja :) Maar inderdaad, de combo vasthouden is bijna niet te doen, zelfs met een level 6 super glider vind ik het nog lastig. Des te fijner was mijn 29k score vanochtend. Dag Frappe Snowland! :w

Folding@home

• Planeetje
MetalSonic schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:37:
[...]

Heel herkenbaar. Ach zie het zo Planeetje, gewoon elke dag je 600 coins binnen harken en met de tijd die je nu over hebt kan je weer eens een andere game een kans geven.

Zo hoop ik wat uren te kunnen stoppen in Ni no kuni (pc rpg)

Hier ondertussen gezakt naar plek 8. Ik vind het wel prima, ik ga kijken of ik 6de kan worden om toch nog wat rewards binnen te halen.

Verder spaar ik tickets, ik heb een berg gouden level up tickets klaar staan voor mijn gouden drivers, gliders en karts en vanochtend een HE driver ticket gekocht. Hierdoor kan ik in week 2 van de volgende tour dry bones gold level 6 maken O+
Yes, ga ik ook doen, mikken op p6. Sta nu op p5, oeps ;)

Ben inderdaad maar de muntjes aan het verzamelen en te levelen. Ben benieuwd naar mijn shop morgen nu ik alle behalve 1 normale kart op level 6 heb gezet. Enige die ik nog moet is biddy buggy. Daarna nog de pipe buggy als dure en dan is het klaar met de shop normale karts. Verder mijn super karts aan het upgraden, maar ik krijg niet veel super kart tickets. Des te meer super driver tickets. Die heb ik er 21 op de plank liggen. Maar mijn super drivers zijn nog niet op het punt dat ik ze vrij gemakkelijk op level 6 kan zetten. Werk aan de winkel dus. Ben wel blij met de muntjes als daily login bonus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Dag allen! Ik ga hier ook maar eens deelnemen aan de discussie, want ik speel nu al een tijdje MKT. Tijdens de release heb ik het een weekje gespeeld, maar daarna links laten liggen totdat covid19 om de hoek kwam kijken. Speel vanaf maart dus vrijwel iedere dag. Na de laatste ranked ben ik eindelijk in tier 50 beland!

Mooie scores heeft iedereen hier zeg! Is het overigens toegestaan om friend codes te delen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Mooie scores..... Voel me niet aangesproken. :| In m'n hele MKT carrière heb ik nog nooit meegemaakt dat ik zo laag in de ranking sta. Op het moment sta ik 18e. En heb inmiddels als 16 gold tickets gebruikt. Rubies zijn ook op en muntjes ook. :X Snel vergeten deze week. Die 27k omhoog ga ik sowieso niet redden.

@Cache Welkom hier en gefeliciteerd met het behalen van Tier 50! d:)b Nu op naar tier 60! ;)

Je mag friend codes gewoon delen hoor! Heb nog een paar plekjes over dus als je/iemand me nog wilt toevoegen, 616624417801

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
@pjot1 dank! Ik heb je toegevoegd, mijn gebruikersnaam op mkt is Henkie. :)

Hier is mijn code voor als mensen mij willen toevoegen: 170490013412

Leuk om hier te zijn!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MetalSonic
Yes :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4fXRCJy57-N3kgzb9YGgCBPPMuY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vm6E3hROU8L4uRtWRO1icGCi.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
@Cache welkom! The more the merrier. Heb je meteen toegevoegd. Ik stuur elke dag ook de muntjes.

@MetalSonic Goed bezig. Ik heb deze tour ook gold dry bones op level 6 gezet. Op naar de volgende coin box driver.

Volgende tour wordt rosalina tour. Had ik niet verwacht, eerder een Holiday tour. Interesting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Planeetje schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:50:
@Cache welkom! The more the merrier. Heb je meteen toegevoegd. Ik stuur elke dag ook de muntjes.

@MetalSonic Goed bezig. Ik heb deze tour ook gold dry bones op level 6 gezet. Op naar de volgende coin box driver.

Volgende tour wordt rosalina tour. Had ik niet verwacht, eerder een Holiday tour. Interesting.
Netjes hoor!, ik ben erg blij met Dry bones... Heerlijke coverage en natuurlijk coin driver. Voor deze tour maakt het weinig uit verder voor Rainbow road, met een level 5 versie had ik al een dikke score neergezet. Wellicht kan daar nog 1k of 2k bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@Planeetje ik had ook wel een Holliday tour verwacht, maar eigenlijk is dat deze tour al met Merry Mountain. En lijkt het volgende tour meer op Winter Tour (die het nu heeft). Alles om het makkelijk te maken uiteraard ;)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Tootoo schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 14:00:
@Planeetje ik had ook wel een Holliday tour verwacht, maar eigenlijk is dat deze tour al met Merry Mountain. En lijkt het volgende tour meer op Winter Tour (die het nu heeft). Alles om het makkelijk te maken uiteraard ;)
met je dikke scores was ik benieuwd of jij nog tips voor mij hebt?

Ik ben naar plek 10 gezakt en ik weet even niet waar ik relatief 't makkelijkste wat puntjes erbij kan snoepen om toch 6de te worden.. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
MetalSonic schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:12:
[...]

met je dikke scores was ik benieuwd of jij nog tips voor mij hebt?

Ik ben naar plek 10 gezakt en ik weet even niet waar ik relatief 't makkelijkste wat puntjes erbij kan snoepen om toch 6de te worden.. :)
Ik durf het bijna niet te zeggen.... Maar je levels + base points op Frappe Snowland zouden wel ruimte kunnen bieden om er meer uit te halen? Het is alleen zon kut level om daar flink te moeten grinden ;)

En anders is Rainbow Road inderdaad wel de leukste om meer uit te persen misschien :) Ik weet niet of je het waard vind om Koopa Clown op te waarderen (en de tickets hebt)?

Wat heb je eigenlijk aan run gehad bij Merry Mountain? Een NSC run met 2 frenzies en twee maal per ronde over de half pipe gaan kan je ook nog wel voorbij de 20k brengen.

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Tootoo schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:28:
[...]

Ik durf het bijna niet te zeggen.... Maar je levels + base points op Frappe Snowland zouden wel ruimte kunnen bieden om er meer uit te halen? Het is alleen zon kut level om daar flink te moeten grinden ;)

En anders is Rainbow Road inderdaad wel de leukste om meer uit te persen misschien :) Ik weet niet of je het waard vind om Koopa Clown op te waarderen (en de tickets hebt)?

Wat heb je eigenlijk aan run gehad bij Merry Mountain? Een NSC run met 2 frenzies en twee maal per ronde over de half pipe gaan kan je ook nog wel voorbij de 20k brengen.
Bedankt voor de tips.

Ik denk ook dat ik meer uit Frappe kan halen :( . Heb daar sowieso nog geen dubbele coin frenzy..

Op Merry mointain T volgens mij ook geen dubele coin dus dat dan ook.........

Bij rainbow road heb ik nu een level 6 coin driver (jij ziet 'm qua topscore nog als level 5) dus daar is wel wat ruimte...... moet allemaal ff mee zitten. Had al een keer een coin box frenzy maar net vlak voor de schans dus meeste ging de ruimte in (letterlijk :> )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic als je nu je score hebt gehaald met 1 coinbox frenzy bij de schans dan zou ik zelfs beginnen met rainbow road :) hogere level / levels (als je ook je kart kan en wil upgraden) en een korte track: moet hopelijk goedkomen! :)

Folding@home

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vozze
@MetalSonic : Op Rainbow Road is zeker nog veel meer mogelijk. Met jouw levels kun je met een gelukkige run richting de 30k. En het is gewoon een lekker kort level om op te grinden. Zojuist zonder een NSC m'n score nog wat kunnen verbeteren:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ohrWj35E-aEMPIsWDNimSZSGSQw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pxp7Sr64FjLrjGBmokLz87pT.jpg?f=fotoalbum_large

Ook op Frappe moet er nog wel 3k te halen zijn. Misschien is top 3 nog wel haalbaar 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze bizar om te zien wat 3 levels hoger kan doen... ik heb het level al aardig wat gedaan, maar ik moet best wat geluk hebben om naar de 34k te komen. En jij perst er vrolijk 39k uit :p

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Vozze schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 18:57:
@MetalSonic : Op Rainbow Road is zeker nog veel meer mogelijk. Met jouw levels kun je met een gelukkige run richting de 30k. En het is gewoon een lekker kort level om op te grinden. Zojuist zonder een NSC m'n score nog wat kunnen verbeteren:

[Afbeelding]

Ook op Frappe moet er nog wel 3k te halen zijn. Misschien is top 3 nog wel haalbaar 😉
Mooie score hoor, lekker ook dat je daar alles tier 3 en level 6 hebt!

Ik ga eens kijken of ik richting de 30k kan gaan.

Dat is dan denk ik 2 x coin box frenzy of 2 x coin frenzy icm een losse coinbox ofzo maar moet lukken. Ik ga daar eens aan de slag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo en @MetalSonic : levels maken wel wat uit, maar om te laten zien dat het ook met mindere levels kan, heb ik hem zojuist gedaan met een Tier 2(!) level 6 normal (!) kart (dus geen bonus point boost) en een level 4 HE glider. Helaas wel een tweede plek:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n24W89xX9OW5MlXHSOyLTuxmFXs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kcyd0ElQkK0t4sVco28dYi4C.jpg?f=fotoalbum_large
Wanneer ik eerste was geworden, zou ik 30k gepakt hebben.

Je hebt elke ronde wel 4 item boxes nodig. Met een paar losse coin boxes (die je kunt timen) en een coinbox frenzy kom je heel ver.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze ik pak net als jij 4 itemboxen, pak zo veel mogelijk jumps en muntjes, maar toch haal ik met 2 coinbox frenzies en iets van losse coinboxen niet bijzonder veel meer dan 34k. En dan moet het toch wel ontzettend mee zitten :)

Edit: dat meezitten zat het dan net ook eens. NSC met een cocktail frenzy van banaan (gelijk bij de start), coinbox (voor start finish) en coin tijdens het gliden. Geloof maar 1 coinbox maar die kwam net voor de finishlijn. Resultaat: 33.5k

[ Voor 34% gewijzigd door Tootoo op 11-12-2020 20:23 ]

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo : dat klinkt alsof je alles inderdaad doet zoals het zou moeten. Ik vind het geen vervelende track om te doen, dus misschien valt het een keer toch allemaal jouw kant op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze ik heb de track plat gespeeld aangezien ik het ook een leuke track vind. En het zat net mee, zie de edit !

Er zal nog meer in zitten, maar dan moet het nog meer mee zitten :p Ik accepteer mijn verlies deze ronde hoor ;)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
Ok ok ;) Zolang positie 1 in ranked maar veilig is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze tot zo ver is die positie veilig ja. Nummer 2 staat nog altijd op 17k achter. Hoe doen de heavy hitters het in jouw poule?

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-vPmDFWikiT3nlpQQHzQTIsOVeU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/86aV9U3UPFFjWZGJGISIIffm.jpg?f=fotoalbum_large
Nummers 2, 3 en 4 hebben vergelijkbare of betere levels, maar lijken ze op Rainbow Road ook wat moeite te hebben om boven de 33k te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Ik vind mijn ranked met 75k, 72 en 68k al zwaar... zelf op 67k nu.

Is het iemand al gelukt te bouncen op de finishboog bij Merry Mountain T?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MetalSonic
Dankzij goede tips van @Tootoo en @Vozze
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/09Z760_8xcpXkwjGKLzYu76RYjU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/qCXrDM1OehbuKHqE0FBo5ShE.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JvpWnI-qxk1H9ZdoC6cA95YEQPA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/IkYhCdynSnsKG2xpM3Ht2Gc8.png?f=fotoalbum_large

Was maar 15 minuten grinden :) laatste run was 2 x coin frenzy

En ook op Frappe wat erbij gehaald. Nu stop ik maar. Ik wil geen 5de worden.

[ Voor 4% gewijzigd door MetalSonic op 11-12-2020 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Net ook een dubbele coin frenzy op Rainbow Road en toch maar 26626. Doe ik dan iets fout?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Poeksel schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 21:59:
Ik vind mijn ranked met 75k, 72 en 68k al zwaar... zelf op 67k nu.

Is het iemand al gelukt te bouncen op de finishboog bij Merry Mountain T?
Dat bouncen is me al meerdere keren gelukt. Let er eigenlijk niet op of het punten oplevert... Maar het is zeker mogelijk!

@MetalSonic Lekker bezig! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
Jaloers op die coinbox drivers. Ik ben overgeleverd aan de bubble. Met 1 coin frenzy en NSC haal ik 19k niet.

Die bouncen op de finish poort telt als een jump Boost.

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
pjot1 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 06:54:
[...]

Dat bouncen is me al meerdere keren gelukt. Let er eigenlijk niet op of het punten oplevert... Maar het is zeker mogelijk!
Het is mij inmiddels ook gelukt. Net als struikelen over de finishboog :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
@Poeksel
Volgensmij had ik ook nog een losse coinbox en was het zo dat tijdens één van mijn frenzy's enemy lightning gebruikte ;-) het moet allemaal maar net mee zitten natuurlijk bij zo'n run. Kan ook zijn dat ik net wat meer muntjes kon pakken.....

@Xaio Jij ook succes de komende dagen, ik zal voor je duimen dat je bij de volgende pull ook een coinbox trekt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MJi87Q8OxyAxk3F7m8C08dW-Wbc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LsAZpeevSaGbLKlfNPHxQYeo.jpg?f=fotoalbum_large
Top 3 kan nog best spannend worden. Heb me max wel zo beetje bereikt in ieder geval. Overal sowieso een dubbele coin gehad op elke baan. Nummer 4 tot en met 9 staat op 6k daar maak ik me niet zoveel zorgen meer om.

[ Voor 5% gewijzigd door bennieeee op 12-12-2020 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
nog 3 banen dus waar je een triple coin kan halen ;-) @bennieeee

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bennieeee
@MetalSonic zal wel aan de slag moeten helaas. Net Metal Mario naar level 4 gebracht, gold Train naar level 5, Santa Bowser naar 3 en Luma Parafoil naar level 3. Wil die 40 rubies 🤣

Zo daar was al 1!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z0IB-EZcEagGIpfYgX1Ogmieq10=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rgIO8YLHldlQryD8jVHEH4ir.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 78% gewijzigd door bennieeee op 12-12-2020 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@bennieeee

Ook lekker bezig! d:)b Ik denk dat er nog wel iets meer in zit; kijkende naar mijn score en items. Zelf dacht ik dat er bij mij ook nog 1 a 2k bij kan. Door oa betere frenzy's en het vasthouden van combo's.

[ Voor 26% gewijzigd door pjot1 op 12-12-2020 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
@pjot1 en @bennieeee veel succes de komende dagen! Nog genoeg tijd om die triple te scoren ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:38:
@pjot1 en @bennieeee veel succes de komende dagen! Nog genoeg tijd om die triple te scoren ;-)
Dankjewel! Helaas is m'n motivatie een beetje verdwenen. Ik weet dat er geen top 10 plaats inzit dus dan vind ik het gelijk wat minder leuk.

Net nog 5 rubies uitgegeven maar dat zette ook geen zoden aan de dijk. Lakitu kreeg ik uit m'n pijp. :/

Ik heb gewoon weer zin in woensdag! Nieuwe tour en nieuwe kansen! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Pfff. Deze tour kickt m'n ass, sta al sinds woensdag 15e. Merry Mountain T heb ik geen top shelf drivers, karts of gliders dus die is helemaal prut, de rest is enigszins acceptable, maar ook ver onder de top 3.
Dus ik dacht net, een 10 pull maar eens proberen, met wat geluk komt er een Reindeer Yoshi uit en kan ik Mary Mountain nog een beetje opkrikken.
Pijp is goud... grote hoop!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P0V-2S_Cae9i90dy03n5aGHEmhs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yMu7H5Uf3sN3Yi1wTfsI3XtF.png?f=fotoalbum_large
:')

Humankind… be both.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Pitte tegenstand dus aardig wat tickets ingezet en flink moeten grinden maar voor het eerst deze week op de 1e plek :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9HcwhpvoOff2y30g3u1fEWqDH6g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4SJ9jnV6o4jPNlIqoQFA5tmm.jpg?f=fotoalbum_large

Hoop dat t zo genoeg is want zit redelijk aan mijn max. Mocht t nodig zijn nog 3 he tickets achter de hand voor Rosalina of Metal Mario. Liever geef ik die aan Rosalina aangezien die volgende tour ook weer van pas komt maar mijn duim heeft geen zin meer in Frappe! Zou ook gelijk mijn eerste he level 6 zijn dus eindelijk ook he tickets in de shop, of moet ik daarvoor een he die ook in de shop voorkomt op 6 hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@edzon

Morgen ook weer een HE driver ticket als login bonus. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
@pjot1 thanks maar die had ik voor t gemak al meegerekend :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
@Spike_wolf enige dat je kan doen hiertegen is doorsparen en pas een pull als je 75% eruit kan halen.

Zware week, ben de tracks zat en alweer gezakt naar plek 8.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

MetalSonic schreef op zondag 13 december 2020 @ 17:36:
@Spike_wolf enige dat je kan doen hiertegen is doorsparen en pas een pull als je 75% eruit kan halen.
Klopt, het was meer een hail mary omdat een andere manier om omhoog te komen er gewoon niet in zit, net nog wat pogingen gedaan en in ieder geval naar 14 omhoog geklommen ( :') ) maar meer zit er gewoon niet in deze keer.

Humankind… be both.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j_3sC_uE_MvjL-JqVu4MCt_DOq8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rTUed3L4ql0UQjFHVXwPGvDg.png?f=fotoalbum_large
Yes dubbel coin frenzy op Frappe die ga ik niet meer doen de komende dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@MetalSonic

Als ik dit zo zie, dan zit er voor jou ook geen 1e plek in... Of heb je nog ergens rek?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
pjot1 schreef op maandag 14 december 2020 @ 05:46:
@MetalSonic

Als ik dit zo zie, dan zit er voor jou ook geen 1e plek in... Of heb je nog ergens rek?
Afgelopen woensdag zag ik al dat de nummer 1 95k had, met mijn items kom ik wellicht met heel veel geluk iets boven de 80k maar dat is het...

Ik heb dan ook begin deze week de keuze gemaakt om een plekje te degraderen maar zelfs daar moest ik voor grinden. Tot ik gisteren 2k erbij haalde in Frappe stond ik 8ste.........

Ik zal nog wel wat rek hebben op de kerstmisberg en rainbow maar ik vind 't wel goed zo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z0clz4HTtYkzoFojS5k66pwAk58=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v7Ij9mes6AVnOIpF5cludBMy.jpg?f=fotoalbum_large
Weer 2k voorsprong op de nummer 2 en 3. Alleen Frappé krijg ik niet omhoog meer maar ben die baan zo zat. Hoe vaak je daar wordt geraakt door iets is niet leuk meer.

Nou toch wel Frappé omhoog en dat zelfs met een 2e plaats. Frappé nog naar 17k kunnen brengen. Dit moet toch wel genoeg zijn voor de eerste plaats.

[ Voor 12% gewijzigd door bennieeee op 14-12-2020 09:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Ik denk dat je niet de enig ebent die Frappe flink zat is... Op de sneeuwpoppen na is hij bijna klinisch schoon. Vond 'm als kind erg tot de verbeelding spreken door het stuk tussen de ijsplaten en de grote mario maar in tour is hij te saai en ik kan niet de hele race de combo vasthouden (frustrererend).....

Ik krijg bijna cheep cheep gevoelens... BIJNA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Kon je op frappe vroeger niet een ronde skippen door net tussen de brug en de finish naar rechts out of bounds te sturen?

Begin hem ook zat te worden, maar gisteren gelukkig al een goede run gehad. Nu nog 2 dagen rainbow road grinden.

erutangiS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
MrOleo schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:17:
Kon je op frappe vroeger niet een ronde skippen door net tussen de brug en de finish naar rechts out of bounds te sturen?

Begin hem ook zat te worden, maar gisteren gelukkig al een goede run gehad. Nu nog 2 dagen rainbow road grinden.
_/-\o_ :D

Jij kent je klassieke glitches, ja op de N64 kon dat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Je had op de Nintendo 64 wel meer glitches :p Choco mountain, daar zijn ze met een microscoop doorheen gegaan qua glitches ;)

Ik voel mee met iedereen die frappe nog moet rijden! En @MrOleo nette score zeg!

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:14
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FRomadcLEVdZAykxmOy-l8YM0xs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fb7q913s4acry2g2gW3Bb12l.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tk6h2CsrOZnkD3gHbbP-bvVgrSg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rF2SF4HNiRyuPZ1y1FJS9tdI.jpg?f=fotoalbum_large

Aaaaah!

Hoe ga ik die top 3 veilig stellen! Dan voor het eerst tier 40 :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
@Sleehond via Rainbow Road moet het je lukken.
Pagina: 1 ... 42 ... 161 Laatste