Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:27
MetalSonic schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:07:
[...]

Hoe heb je die aangepakt? Ik weet niet eens wanneer ik die paddestoel moet gebruiken. Een keer is het gelukt maar dat was meer op goed geluk dan skill :F ;(
Iedereen heeft al goede tips gegeven. Deze week is ideaal omdat je zoals al gezegd 2e of 3e kan rijden (1e van je team) en dan een schild op je af kan krijgen. De kans op een mushroom is dan redelijk groot.

Specifiek heb ik het behaald door net zo lang een race te starten tot het 6 vs 2 was (of 5 vs 3). Dan heb je de beste balans van makkelijk 1e van je team rijden en veel tegenstanders die een blauw schild kunnen krijgen. Als karakter gebruikte ik toad vanwege mushroom special en een mushroom glider om de kans op mushroom vast te houden. Dan gewoon mushroom niet gebruiken als je er een krijgt en als je1e van je team ligt en dan geduld hebben. Vlak voor einde race restarten.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
De blauwe shell reageert heel raar bij mij. Hij spint, hij spint dan gaat die omhoog en maakt een schijn beweging (dat die weggaat) om vervolgens weer te spinnen. Bij de derde of vierde spin valt die naar beneden. Gelukkig nog aantal weken tijd om dit gedaan te krijgen.

Een tip voor Bowser castle r/t. Probeer als plek 6/7 de eerste item box te krijgen met Bowser als driver. Op die plek is het kans grootst om een Bowser shell frenzy te krijgen. Net zolang race restarten totdat je deze frenzy krijgt bij de eerste item box.

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:31
Xaio schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:10:
De blauwe shell reageert heel raar bij mij. Hij spint, hij spint dan gaat die omhoog en maakt een schijn beweging (dat die weggaat) om vervolgens weer te spinnen. Bij de derde of vierde spin valt die naar beneden.
Zit er dan iemand misschien naast je, en twijfelt hij nog naar wie hij gaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:06
@MetalSonic : ik ben helaas nog niet zo'n topper in het halen van triple coin frenzies ;) Alhoewel ik deze cup er wel twee heb gescoord.

@Tootoo : een hogere score op Luigi's Mansion zit er gewoon niet heel makkelijk in. Alles moet kloppen tijdens die run. Lage startpositie, dan een Lucky 7 frenzy, dan de eerste plek behouden en hopen op 2 coin frenzies, of je plek gigantisch verliezen, treugvallen zonder je combo te verliezen en dan nog een tweede Lucky 7 frenzy pakken. En met een beetje geluk dan ook nog een coin frenzy erachter aan. Het verschil tussen een normal level 6 of een HE level 6 kart is best lastig te compenseren.

Ik heb op diverse tracks nog wat verbeteringen kunnen doen waaronder een 39k op Yoshi Circuit. Dat tikt wel aan. Ook heb ik nog wat punten gesprokkeld op de Vanilla Lake tracks, Daisy Hills en Frappe Snowland. Vooral op de tracks waar de scores sowieso hoog liggen kun je bij een goede run aardig wat extra punten pakken.

Met een score op 1.089.000 moet het toch lukken om in de Top 100 te blijven. Nummer 100 staat nu op 1.065.000. Sinds gisteren dus +12.000. Dan zou de grens bij ongeveer 1.080.000 gaan liggen.

Bedankt voor het meedenken! Voordeel van al dat grinden is wel dat ik inmiddels level 150 heb bereikt :)

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
Xaio schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:10:
De blauwe shell reageert heel raar bij mij. Hij spint, hij spint dan gaat die omhoog en maakt een schijn beweging (dat die weggaat) om vervolgens weer te spinnen. Bij de derde of vierde spin valt die naar beneden. Gelukkig nog aantal weken tijd om dit gedaan te krijgen.

Een tip voor Bowser castle r/t. Probeer als plek 6/7 de eerste item box te krijgen met Bowser als driver. Op die plek is het kans grootst om een Bowser shell frenzy te krijgen. Net zolang race restarten totdat je deze frenzy krijgt bij de eerste item box.
Dat heb ik ook wel eens. Volgens mij heeft dat te maken met het aantal posities wat nog voor je rijdt of is komen te rijden. Dan moet die shell volgens mij eerst bepalen of dat niet een team member is ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
@Vozze alvast voorzichtig gefeliciteerd met de top100, sowieso een hele nette score!

Probeer zelf met minimale moeite vnv nog de top1000 in te komen, moet met een beetje geluk wel lukken. Voor de ranked is er weinig meer te doen met 2 triple en 1 dubbel coin frenzy deze week. Had misschien iets minder tickets hoeven inzetten gezien de 11k voorsprong. Vooral zin in de nieuwe (teamloze) tour.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
@Vozze tenzij mensen echt een flinke sprong gaan maken zou het zomaar genoeg kunnen zijn ja! Zou echt een top prestatie zijn :) Maar dan merk je ook wel hoeveel je er aan moet doen om de top 100 te bereiken... Ik heb er zelf al best wat tijd in gestoken, maar jij hebt nog net geen RSI duim? ;) Volgende tour weer of maar even rustig aan doen? ;)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:25
6829 tokens, met nog 50 te besteden in de shop. Ik heb mijn best gedaan voor team Luigi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-09 16:19
Vozze schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:32:
@MetalSonic : ik ben helaas nog niet zo'n topper in het halen van triple coin frenzies ;) Alhoewel ik deze cup er wel twee heb gescoord.

@Tootoo : een hogere score op Luigi's Mansion zit er gewoon niet heel makkelijk in. Alles moet kloppen tijdens die run. Lage startpositie, dan een Lucky 7 frenzy, dan de eerste plek behouden en hopen op 2 coin frenzies, of je plek gigantisch verliezen, treugvallen zonder je combo te verliezen en dan nog een tweede Lucky 7 frenzy pakken. En met een beetje geluk dan ook nog een coin frenzy erachter aan. Het verschil tussen een normal level 6 of een HE level 6 kart is best lastig te compenseren.

Ik heb op diverse tracks nog wat verbeteringen kunnen doen waaronder een 39k op Yoshi Circuit. Dat tikt wel aan. Ook heb ik nog wat punten gesprokkeld op de Vanilla Lake tracks, Daisy Hills en Frappe Snowland. Vooral op de tracks waar de scores sowieso hoog liggen kun je bij een goede run aardig wat extra punten pakken.

Met een score op 1.089.000 moet het toch lukken om in de Top 100 te blijven. Nummer 100 staat nu op 1.065.000. Sinds gisteren dus +12.000. Dan zou de grens bij ongeveer 1.080.000 gaan liggen.

Bedankt voor het meedenken! Voordeel van al dat grinden is wel dat ik inmiddels level 150 heb bereikt :)
Twee keer een triple, ik ben jaloers ;) .. Voor mij is het nu denk ik alweer een maand of 1,5 geleden dat ik een triple coin heb gehaald.

Ik zal voor je duimen dat je top 100 haalt. Ik ga je nog niet feliciteren want dan "jinks"ik het

@Xaio hier precies hetzelfde qua patroon van het blauwe schild, best vreemd ja.

@MrOleo ik ga dat nog eens proberen, merk wel dat ik deze challenge echt niet leuk vind. Ik stel het steeds uit, gedeelte van mij heeft al zoiets van "laat maar".

[ Voor 6% gewijzigd door MetalSonic op 01-12-2020 14:28 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eD9RjA-NZ4EuGiDHVJDf3QGzoHM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/TIhJWPjupuyCslhmLx5PLWmH.png?f=fotoalbum_large
Yes!! Eindelijk weer eens triple coin

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tootoo
Ik heb het idee dat de coin(box) frenzies in de aanbieding zijn deze middag? Ik had vandaag op een aantal tracks een kleine poging gewaagd om mijn scores wat te verbeteren. Ik heb op best een aantal tracks 2 coibox frenzies gehad, met de klapper yoshi circuit: 2 coinbox frenzies + een coin frenzy. Jammer dat ik net voor het einde afgeschoten werd en tweede werd... Maar in totaal ben ik nog 10-15k omhoog gegaan in totaal score :)

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
Tootoo schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:34:
Ik heb het idee dat de coin(box) frenzies in de aanbieding zijn deze middag? Ik had vandaag op een aantal tracks een kleine poging gewaagd om mijn scores wat te verbeteren. Ik heb op best een aantal tracks 2 coibox frenzies gehad, met de klapper yoshi circuit: 2 coinbox frenzies + een coin frenzy. Jammer dat ik net voor het einde afgeschoten werd en tweede werd... Maar in totaal ben ik nog 10-15k omhoog gegaan in totaal score :)
Soms heb je zo'n dag, of zo'n sessie ik weet het niet precies. Koester het.. Heb zelf wel het gevoel dat je als je een coinbox poppetje hebt toch wel vaak minimaal 1 of 2 keer een coinbox krijgt. Het is een abilty die wel vaak geactiveerd wordt. Uiteraard in combinatie met plek 4 t/m 1.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vozze
@edzon, @MetalSonic en @Tootoo : alvast voorzichtig bedankt! Maar ik juich nog niet. Don't jinx it! De scores van vanochtend waren de scores tot ongeveer maandag 16:00. Er komen dus nog zo'n anderhalve dag aan scores bij. Blijft heul spannend. Maar ik geloof het wel. Ik ben wel een beetje Mario Kart moe nu.

Met nog 1 item ticket over, heb ik ook wel alles gegeven wat er in zat. De screenprotector begint al aardig stroef te worden. En het kost echt verschrikkelijk veel tijd. Ik wil niet eens weten hoeveel. Dat doen we niet nog een keer. Top 1000 is ook prima.

Succes nog @edzon met het halen van de Top1000 en iedereen met de laatste grind voor een goede ranked! Morgen een nieuwe tour met een nieuwe track. Zin in!

@MetalSonic : toen ik die challenge zag, had ik daar ook echt geen zin in. Maar die heb ik per ongeluk als eerste gehaald. Ik denk tijdens een mushroom frenzy ofzo. Ik had het namelijk niet eens door.

[ Voor 14% gewijzigd door Vozze op 01-12-2020 20:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xaio
Ik haat deze track en hoop dat die niet vaak terug komt in de ranked.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tyU7JKQYEeFdZQqxGYcwG_KmxSs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/SPTSeWkgTmkByMIcldKrCnni.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kEcqLf8rd-SFFuHx31jC8hjh2Uc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/OytdDjmvS1eBDlu7nO34gUUO.png?f=fotoalbum_large

BTW als je alle normale gliders op 6 heb, krijg je dan nog steeds normale glider tickets in jouw shop?

Succes iedereen met laatste uurtjes grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Xaio schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:30:
Ik haat deze track en hoop dat die niet vaak terug komt in de ranked.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

BTW als je alle normale gliders op 6 heb, krijg je dan nog steeds normale glider tickets in jouw shop?

Succes iedereen met laatste uurtjes grinden.
Waarom haat je deze track? Jij ook succes en de rest natuurlijk.

Ik heb wel genoeg gedaan. Nummer 1 is tever van mij verwijderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Xaio helaas wel. Ik heb bv alle normal drivers op level 6, maar vandaag heb ik 4 (!) normal driver tickets in mijn shop...

En ik hoop met je mee! Het is een saaie track. Waar ik de normale snes rainbow road na meer dan 20 jaar nog steeds tof vind, mag de rmx variant met pensioen :)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
@MetalSonic Alles op een kluitje waardoor je voortdurend wordt geraakt, omdat spelers die ramp moeten pakken voor punten maar ai niet. Zo frustrerend wanneer je keer op keer wordt geraakt door shell/big mushroom/Bowser shell/frenzy hits. Ligt je achter op de track dan zijn jouw kansen verkeken, zeer moeilijk om de kop positie terug te pakken.

@Tootoo ik heb nu heel veel normale glider tickets opgepot. Ik twijfel om ze te bewaren en te gebruiken wanneer er een nieuwe glider erbij komt, maar als ik zo hoor kan ik ze beter gebruiken om de resterende 2 gliders naar 6 te brengen.

[ Voor 26% gewijzigd door Xaio op 01-12-2020 23:09 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 14:59
Gefeliciteerd Vozze en Vinkeveen voor een plekje in de top 100 _/-\o_
Ik doe het jullie niet na :9

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
@Vozze en @Tootoo _/-\o_ voor jullie scores!

Zelf ben ik eerste geworden!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Oo6G_blAwa9FZej5BBcSet4fTk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NEUBaeB9gjV4bmfQ39bTivCn.png?f=user_large

Het was nog ff spannend. Gisteravond 4500 voorsprong dit liep later terug naar de huidige scores. Nu weer een tier omhoog en tier 52 behaald. Zal deze week wel minder worden...

@all iedereen gefeliciteerd met het behalen van het resultaat! :)

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xaio
@Vozze denk dat top 100 jou niet meer kan ontgaan. Gefeliciteerd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MetalSonic
Tweede! Tevreden mee :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20:44
Eerste geworden en de rubies gestoken in de nieuwe pijp. Bowser Santa eruit gehaald en heb eventueel nog 2 tickets voor hem liggen mocht het nodig zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• R-utger
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hkfns3gndDTNTFeqvn_ilcbyqe0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TlGK490SNZi5dbFvnkSAVQQW.jpg?f=fotoalbum_large

Nieuwe special pipe voor het weekend :)

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:17
1e geworden *O*

Tier 39 weer... En ik kan het weer uittekenen, deze week weer drama en dan weer tier 38. En dan weer 1e worden.... AND SO ON... :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
@R-utger Daar zitten volgens mij gliders bij die tier 3 zijn voor deze cup.. interessant :)

@bennieeee lekker hoor, hoeveel pulls gedaan? 1 x 10?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
4e geworden, op het laatst nog ingehaald door 1tje. Had besloten geen tickets meer te investeren. Nu ben ik met 300 punten ingehaald. Tsja... Nu mis ik de rank up, maarja, hoop dat ik nu wel gunstig ingedeeld ben voor ranked.

Nieuwe ranked mis ik enkel de kart op de nieuwe merry Mountains track. Toad explorer is mijn reddende engel. Valt me mee, maar vrees dat ik daardoor niet mee ga doen voor plek 1. Maar je weet het nooit! :)

Gefeliciteerd iedereen met 1e plaatsen en of top 100/1000 scores! Petje af.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vozze
Lekkere pull @bennieeee !!! Een coinbox driver! :9~

En bedankt iedereen! Ik hoop dat ik morgen een mooie gift van Nintendo krijg. Misschien is er nog een aantal Amerikanen of Aziaten mij voorbij zijn gegaan afgelopen nacht.

Bowser Santa zit er tot de 25e in las ik. Die staat nu erg hoog op m'n lijstje.

En iedereen gefeliciteerd met jullie positie! Succes weer deze ranked.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik heb al een paar dagen knallende koppijn, dus ik had geen puf meer om veel te racen en mn score nog te verbeteren. Jammer wel, want had al aardig wat tickets gebruikt en er zat nog wel meer in. Maar nu dus 2e geworden.

Deze week mis ik een T3 driver, kart én glider, dus ik dacht al, hoef ik deze tour ook geen moeite te doen :')

Maar kijk wat ik uit de eerste gratis pijp kreeg: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zz1lVnAsYuRsIpYIeLd2El-oaD0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/NXKg0AGy2fxOBk0PFFJu6ZV1.png?f=fotoalbum_large

Ik blij, want nu dus wel een T3 glider in de ranked. Maar het is gewoon óók nog een coin glider! Blij mee! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
MetalSonic schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:09:
@R-utger Daar zitten volgens mij gliders bij die tier 3 zijn voor deze cup.. interessant :)

@bennieeee lekker hoor, hoeveel pulls gedaan? 1 x 10?
Ja 1* 10 dus puur geluk dat daar een high end is uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Ja tof! Ik heb niet veel ruby’s, maar heb hier niet één glider van dus wel interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Vijf dagen bovenaan, laatste nacht toch weer ingehaald vanuit het achterveld.

Maar wel blij dat er weer een nieuwe tour is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:46

Whaam

Meer beter

Ik had een heerlijk rustige poule afgelopen week. Voor het weekend al eerste, op zondag werd ik ingehaald met 1k, zondagnacht meteen eerste plek teruggepakt met 400 punten meer dan nummer twee, en verder afgewacht wat er zou gebeuren. Nergens beweging te bekennen, dus lekker event coins gefarmed.

En uiteindelijk eerste gebleven ook d:)b Tier 39 weer :D

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
4e geworden dus weer een weekje tier 51.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Planeetje schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:10:
4e geworden, op het laatst nog ingehaald door 1tje. Had besloten geen tickets meer te investeren. Nu ben ik met 300 punten ingehaald. Tsja... Nu mis ik de rank up, maarja, hoop dat ik nu wel gunstig ingedeeld ben voor ranked.
Ha ik had exact hetzelfde en heb dezelfde hoop. :)
Wel jammer, nauwelijks rubies ontvangen en dan komt er een coinbox driver en coin glider in de pijp. :|

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Baal nu een beetje dat ik 135 rubies weggegooid heb tegen de builder Mario pipe vorige week. Beeeetje jammer, had het niet moeten doen. :X

Ik heb mijn paar rubies die ik over had gelukkig niet nog een keer daarin gestopt. Maar deze Bowser ga ik niet voor trekken. Heb daar te weinig 10 pulls voor. Altijd leuk om te pullen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Planeetje op 02-12-2020 20:10 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• R-utger
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MRfrnNi17Ym5JABqDaojkH-0who=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/66lAkJUKzq1pFv8xikj5l5RB.jpg?f=fotoalbum_large

De stoute schoenen aan gedaan, toch voor de pipes gegaan O+
Schade: 2x 45 rubies + 1 free pipe
Dus ontzettend veel geluk gehad _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Planeetje
Had ook maar 2 ten pulls met mijn gold pass rubies. 2e was een gouden pijp! Met een ster, het zal toch niet. Hard roepend mer mijn zoon: Bowser Bowser Bowser. En dan krijg je Metal Mario ;)

So close, yet sooooo far away :)

Nog maar 2 tickets voor een level 6 metal Mario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Green Apple kart met de eerste gratis pijp. Nintendo is gull. Ik ga niet pullen, met 100 rubies kom ik niet ver.

Twijfel wel om gold pas op het einde van de tour weer te activeren zodat ik wat rubies kan oppotten voor de nieuw jaar pijp. Maar die GP rewards zijn om te huilen(wel beter dan de vorige tour). Dit is de vierde keer volgens mij dat de gold train wordt weggegeven.

Btw Merry mountain track is wel heel mooi gemaakt.

[ Voor 8% gewijzigd door Xaio op 03-12-2020 06:54 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Poeksel
9 ten pulls, maar dan heb ik ook wat (alle drie de high ends). Ze schijnen wel goed te zijn (en nodig voor Merry Mountain).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Ben bang dat ook deze week plek 1 er niet in zit. Geen tier 3 glider op track 1. De kart endriver zijn level 1...

Achja 20 rubies erbij is ook mooi ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
Mensen die mij willen toevoegen nog? Stuur regelmatig die 5 muntjes en vind het wel leuk om wat competetieve fanatiekelingen in mijn lijst te hebben, metalsonic en planeet staan eigenlijk wel altijd boven me moet ik zeggen haha

7315 3737 2388

Ben Tier 52 nu en level 103

[ Voor 5% gewijzigd door wimpie007 op 03-12-2020 02:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
wimpie007 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 02:46:
Mensen die mij willen toevoegen nog? Stuur regelmatig die 5 muntjes en vind het wel leuk om wat competetieve fanatiekelingen in mijn lijst te hebben, metalsonic en planeet staan eigenlijk wel altijd boven me moet ik zeggen haha

7315 3737 2388

Ben Tier 52 nu en level 103
Heb je toegevoegd. Volgens mij mis ik hier ook nog wel een paar. Die van mij is 932838655696.

Enige jammere hiervan wel is dat ik niet meer steeds rond plek 4/5 bungel in me vrienden lijst maar nu rond plek 10🤣

[ Voor 11% gewijzigd door bennieeee op 03-12-2020 11:15 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Vozze
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ftU5dmXvSPaofeco6v47vZBmjEc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2za9x1eL8wjiYBRLKQ3SE4nt.jpg?f=fotoalbum_large
Een cadeautje van Nintendo <3 Uiteindelijk als 93e geëindigd met zo'n 8k marge *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Vozze schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:13:
[Afbeelding]
Een cadeautje van Nintendo <3 Uiteindelijk als 93e geëindigd met zo'n 8k marge *O*
_/-\o_
Mooie prestatie, gefeliciteerd (nu doe ik 't pas )

En nu op naar de top 50 hé ;-) en daarna top 10 :9 :9 :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Gefeliciteerd @Vozze super knap! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
Nogmaal gefeliciteerd @Vozze _/-\o_

Hier minder kadotjes, zo'n 5k tekort voor de top 1000 en op zoek geweest naar een kart en vlieger voor merry mountain...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/93OybX8rWftWYLQ9gUPp8PLYbno=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/52cClZaCnGu5zJqRgVNlsLu4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze waanzinnige prestatie, echt super knap! Als ik zie hoeveel je moet doen om van top 200 naar top 100 te komen, dan is dit echt heel mooi!

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@Vozze _/-\o_ Wat een goede prestatie! d:)b

Hoeveel tijd/geld heb je er uiteindelijk in gestoken als ik vragen mag? :$

@wimpie007 en @bennieeee Ik heb jullie toegevoegd! :)

[ Voor 19% gewijzigd door pjot1 op 03-12-2020 10:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpie007
Haha wow. 11 vrienden erbij. Waaronder dus ook strijders met top 100 en top 1000 badges. Heel knap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:17
@Vozze echt super man!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
Thanks allemaal :) Ik heb ook besloten hier niet een terugkerend ritueel van te maken. Wanneer de items en de levels het mogelijk maken, wil ik misschien nog een extra push doen, maar nu richt ik me voornamelijk op ranked.

@pjot1 : ik denk dat ik de afgelopen tour zeker 4 tot 5 uur per dag heb gespeeld om het mogelijk te maken. Ik heb daarnaast een Gold Pass en ik koop regelmatig een pack voor de coverage. Zo miste ik op 1 track een T3 driver en heb ik dus de Penguin Luigi Pack 2x gekocht. Daarnaast level ik met tickets die ik weer koop met coins die de pulls opleveren die ik weer kan doen vanwege het kopen van packs. Vanaf nu ga ik dat ook minder doen. Ik wilde kijken of Top 100 mogelijk was. Dat is gelukt, nu wil ik er gewoon weer plezier aan beleven zonder er veel geld aan uit te geven. @MetalSonic kent dat gevoel wel, denk ik.

Ik kijk ook wel eens naar Carlos, maar dat is helemaal next level. Die kan in 2 dagen van 800 rubies naar 0 en daarna naar 1000 rubies gaan. Dat is mij veel te gek. Ik denk dat hij inmiddels meer dan 10k geïnvesteerd heeft. Het moet wel leuk blijven. Maar o, wat zou ik Santa Bowser graag hebben! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Vozze schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:24:
Thanks allemaal :) Ik heb ook besloten hier niet een terugkerend ritueel van te maken. Wanneer de items en de levels het mogelijk maken, wil ik misschien nog een extra push doen, maar nu richt ik me voornamelijk op ranked.

@pjot1 : ik denk dat ik de afgelopen tour zeker 4 tot 5 uur per dag heb gespeeld om het mogelijk te maken. Ik heb daarnaast een Gold Pass en ik koop regelmatig een pack voor de coverage. Zo miste ik op 1 track een T3 driver en heb ik dus de Penguin Luigi Pack 2x gekocht. Daarnaast level ik met tickets die ik weer koop met coins die de pulls opleveren die ik weer kan doen vanwege het kopen van packs. Vanaf nu ga ik dat ook minder doen. Ik wilde kijken of Top 100 mogelijk was. Dat is gelukt, nu wil ik er gewoon weer plezier aan beleven zonder er veel geld aan uit te geven. @MetalSonic kent dat gevoel wel, denk ik.

Ik kijk ook wel eens naar Carlos, maar dat is helemaal next level. Die kan in 2 dagen van 800 rubies naar 0 en daarna naar 1000 rubies gaan. Dat is mij veel te gek. Ik denk dat hij inmiddels meer dan 10k geïnvesteerd heeft. Het moet wel leuk blijven. Maar o, wat zou ik Santa Bowser graag hebben! ;)
Ik ken dat gevoel heel goed. Dit spel ken je helemaal opslokken, of het nou voor de eerste plek is of omdat je boven een familie lid wil staan in de friends ranking. Het prikkelt je linksom of rechtsom enorm om packs te kopen.

Ik ben sinds een maand of twee flink gaan matigen op de uitgaven en ik vind dat fijn. Vorige maand slechts 35 euro uitgegeven aan mario kart tour. Paar maanden terug was het nog 170 euro...... Het betekent wel dat ik niet meer altijd kan mee doen om plek 1.

Toen ik vocht voor een plek in de top 1000 heb ik veel uitgeven en nu zie ik het echt als de sport om zo min mogelijk uit te geven.

Disclaimer: hiermee zeg ik niet dat geld uitgeven aan het spel slecht is, het is een hobby en dat kan/ mag geld kosten. Net zoals bij de Tootoo, speel bewust kies je rust ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
@MetalSonic : precies dat! Ik heb voor mezelf afgesproken dat ik het nu beperk tot 1 pack per maand. Daarmee, alsmede met de rubies die ik verdien in de ranked en met de rewards moet ik het doen. Zijn de rubies op door de pulls, is het pech.

Dat gezegd hebbende. Die pack heb ik gekocht in de vorm van Daisy. 4x 10 pulls gedaan en Santa Bowser en de Holiday King eruit gehaald. Klaar nu ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Vozze schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:19:
@MetalSonic : precies dat! Ik heb voor mezelf afgesproken dat ik het nu beperk tot 1 pack per maand. Daarmee, alsmede met de rubies die ik verdien in de ranked en met de rewards moet ik het doen. Zijn de rubies op door de pulls, is het pech.

Dat gezegd hebbende. Die pack heb ik gekocht in de vorm van Daisy. 4x 10 pulls gedaan en Santa Bowser en de Holiday King eruit gehaald. Klaar nu ;)
Dan bouw je het snel af ;-) ik begon voor mijzelf met "maximaal 1 pack per week"..

Achja vind 't wel prima verder, ik blijf dit spel lekker spelen maar nu met focus op de top 3 in plaats van nummer één. Spel wordt er niet minder leuk om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Bedankt voor alle vriendjes ;-)
Nu is mijn vriendin die erg fanatiek is en vaak hoger dan ik jaloers en die is nog trouwer met muntjes geven haha.

Dus of jullie haar ook willen toevoegen ;-)

633971514440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
wimpie007 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:54:
Bedankt voor alle vriendjes ;-)
Nu is mijn vriendin die erg fanatiek is en vaak hoger dan ik jaloers en die is nog trouwer met muntjes geven haha.

Dus of jullie haar ook willen toevoegen ;-)

633971514440
Nou, vooruit dan maar :9

Edit; ik heb haar al als vriend(in)... mhhh _O-

[ Voor 6% gewijzigd door R-utger op 03-12-2020 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
R-utger schreef op donderdag 3 december 2020 @ 23:12:
[...]

Nou, vooruit dan maar :9

Edit; ik heb haar al als vriend(in)... mhhh _O-
Haha het kan goed dat ik in het begin al wat codes van hier aan haar had gegeven voor de friend challenges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Is de 2e cup al bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Vozze schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:24:

Qua tijd valt het me nog mee. Het blijft natuurlijk een geluksmomentje. :)

Qua geld vind ik wel dat je dik hebt geïnvesteerd maar ja, een hobby mag geld kosten. ;) Nogmaals proficiat!

@wimpie007 Ik heb je vriendin toegevoegd!

Sh@ggy heeft me ook toegevoegd. :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
@edzon Ik herken het helemaal! Ik hoop nog 2x te kunnen pullen deze tour voor de kart die ik mis. Maar eigenlijk wil ik Bowser en de glider liever hebben. In mijn ranked zit iig niemand met Santa Bowser. Succes deze ranked!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Waarschijnlijk wordt het rosalina cup aan de banners te zien van volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Ik krijg me scores van woensdagochtend al niet meer omhoog. Sta 2e op weinig punten van de nummer 1 en ook de nummer 3 zit nog dichtbij. Daisy moet volgens mij nog wel 1k bij kunnen. Denk dat op Rainbow de Glider van level 2 gaat nekken. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X-W74B-29vgIzIOBwpjAon02Eqc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pHVcdy54X1VWthCBU8v1sevD.jpg?f=fotoalbum_large

Zit de filmpjes al te zien van Go Shiny Hunter maar dat gaat me echt nog steeds te mal. Krijg die drift niet zo snel erin.

[ Voor 9% gewijzigd door bennieeee op 04-12-2020 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Planeetje schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:57:
[...]

Waarschijnlijk wordt het rosalina cup aan de banners te zien van volgende week.
Ik hoop Rosalina cup volgende week daar heb ik alles tier 3 en ook aardige levels voor de items.

we gaan het zien vind de ranked races leuk om te doen. Gelukkig geen cheep cheep!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Rosalina Cup lijkt me vrijwel zeker de volgende ranked.

Gaan jullie bij Merry Mountain over het spoor of beneden door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Poeksel schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:23:

Ik pak het spoor + 3 mini turbos + 2 jumps, ook omdat me dat makkelijker af gaat om de combo te behouden. En daarnaast 2x over de half pipe (begin en eind).

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:31
Ik ben normaal niet zo goed in Nonstop Combo’s, maar vandaag komen ze wel erg lekker op SNES Rainbow Road T, zelfs twee keer terwijl ik die run een blauw schild kreeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Poeksel schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:23:

Ik wissel het af, het maakt voor mij weinig verschil..

Merry mountain krijgt van mij trouwens de bijnaam "coin frenzy mountain" heb al bizar vaak coin frenzy's gehad en zelfs al een paar keer een double coin. En dan te bedenken dat ik een level 1 drivergebruik. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Ik heb nog plek voor 8 nieuwe "friends"

je mag mij toevoegen als je elke dag inlogt en elke dag dus 5 muntjes verstuurt>

Mijn code is: 8328 9058 52 72

Ik stuur iedereen in mijn lijst vaak ergens in de avond de muntjes :) dan ga ik door mijn hele lijst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
MetalSonic schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:03:
Ik heb nog plek voor 8 nieuwe "friends"

je mag mij toevoegen als je elke dag inlogt en elke dag dus 5 muntjes verstuurt>

Mijn code is: 8328 9058 52 72

Ik stuur iedereen in mijn lijst vaak ergens in de avond de muntjes :) dan ga ik door mijn hele lijst
Done :)

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
Sinds wanneer speel jij dan? :P
Voeg mij even toe: 8679 5114 9032

en ook alle andere die mij nog niet heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
R-utger schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 22:23:
[...]

Sinds wanneer speel jij dan? :P
Voeg mij even toe: 8679 5114 9032

en ook alle andere die mij nog niet heeft....
Sinds het begin ;) onlangs weer begonnen na een lange periode van niet spelen.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
Revolution en Attorney toegevoegd en meteen 5 coins gegevrn

Hebben jullie succes bij de glider pipe?

Ik heb in totaal 3 x 10 pulls gedaan. Na 2 x 10 reset en nog een keer 1 x 10.

Nieuw: star spangled, silver en starchute.

Starchute zelfs 3 keer getrokken in totaal! Not bad voor een coin glider.

[ Voor 67% gewijzigd door MetalSonic op 06-12-2020 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
2x 10 pulls leverde de high ends Silver Starchute, Luma Parafoil en 8-bit-star en de super Waluigi Wing op, die ik allemaal nog niet had. Ik hoopte op de gewone Starchute (om die met een ticket naar 5 te brengen voor de volgende ranked) maar dit is ook wel een goede opbrengst.

In de huidige ranked sta ik nu 6k voor. De laatste twee keren werd ik de laatste nacht gepasseerd. Zal nu de voorsprong genoeg zijn? Ik ben er niet gerust op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Mijn ruby teller staat op 5, ik doe mijn best om Santa bowser te krijgen. Ik laat daarom deze pijp aan me voorbij gaan.

Verder geloof ik de ranked cup eigenlijk wel. Ik sta nog altijd 27k voor. Dat wordt misschien wel wat minder, maar niemand lijkt levels te hebben die zorgen geven. Hoe is de ranked cup bij jullie? @Poeksel hopelijk haal je het dit keer wel!

Vind merry mountain trouwens best een prima track. Muziek doet me persoonlijk denken aan Joris en de draak, wat ik positief vind. En een leuke track in zijn algemeenheid. Heel soms lijken de tweede set muntjes alleen er niet te zijn bij de afdaling. Is dat een bekend iets dat jullie weten?

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo Die muntjes worden gedropt door de arreslee. Wanneer je te snel door de tweede ronde gaat, komen ze achter je terecht en mis je ze. Wel een erg lekkere score heb je daar staan trouwens! Wat voor run was dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze dat verklaart het :)

ik mag inderdaad niet klagen bij track 1 en 2! Merry mountain was een ice flower frenzy bij de start (kan je nog wel wat damage doen) en twee coin frenzies. Dat met een NSC, twee keer de half pipe per ronde en die muntjes kunnen pakken. Rainbow road was ook een tripple coin NSC run.

Zijn jouw tegenstanders nog opgerukt of ook zo’n rustige ranked cup gebleven?

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Tootoo schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:07:
Mijn ruby teller staat op 5, ik doe mijn best om Santa bowser te krijgen. Ik laat daarom deze pijp aan me voorbij gaan.

Verder geloof ik de ranked cup eigenlijk wel. Ik sta nog altijd 27k voor. Dat wordt misschien wel wat minder, maar niemand lijkt levels te hebben die zorgen geven. Hoe is de ranked cup bij jullie? @Poeksel hopelijk haal je het dit keer wel!

Vind merry mountain trouwens best een prima track. Muziek doet me persoonlijk denken aan Joris en de draak, wat ik positief vind. En een leuke track in zijn algemeenheid. Heel soms lijken de tweede set muntjes alleen er niet te zijn bij de afdaling. Is dat een bekend iets dat jullie weten?
Waarom wil je Santa Bowser persé krijgen? je hebt dus al veel rubies uitgegeven. Volgens mij heb jij al veel high end drivers. (Waarvan een aantal al erg goed en waarschijnlijk ook een hoger level)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
Mijn reden was: Het is Bowser, in een santa pak, met een coin box!
Wat wil je nog meer? :> O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
MetalSonic schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 22:53:

Hebben jullie succes bij de glider pipe?
De eerste 2x10 pulls (2x goud) heeft me starchute en rainbow startshute opgeleverd (beiden nieuw). Toen twijfelde ik; resetten of een gegarandeerde golden pipe. Uiteindelijk voor de veilige optie gekozen; toch een teleurstelling Luma parafoil, had liever een nieuw glider gehad. Ik heb altijd weinig geluk om net de items te krijgen die ik nodig heb voor ranked tracks. Maar starchute is een mooie aanwinst.

Gratis 5000 coins van Nintendo. Altijd handig.

https://twitter.com/mario.../1334018233364598784?s=20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo : Momenteel sta ik 13k voor op de nummer 2. Deze heeft op elke track wel level 6 drivers, maar nog maar matige scores. Bij hem/haar kan het op RR zo 6k hoger en op Merry Mountain ook nog wel 7k. Gaat dus spannend worden. Door Santa Bowser naar level 4 te brengen ga ik proberen op Merry Mountain nog wat te sprokkelen. Maar volgens mij rij ik op een andere berg als @MetalSonic. Het aantal frenzies is erg matig. Met level 4 hopelijk meer geluk.

Maar ik vind de track wel erg vet. Door de slopes valt het merendeel van de muntjes uit een coinbox helaas wel steeds achter je :+

En ik ben het wel eens met @R-utger : Bowser, in een Santa pak, met kerstverlichting en met de beste skill die er is. Alleen door hem kom ik al in de kerststemming! o<:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edzon
Ik ben zaterdag in een dronken bui ook gezwicht voor de stekelige kerstman o<:) . Niet per se om alvast in kerststemming te komen maar vooral omdat ik ineens op 5k achterstand was gezet en al zo'n 30x aan deze pijp had getrokken zonder enige high end te scoren. Da's toch zonde dacht ik zo :Y . Uiteindelijk 3 packs nodig gehad om de spotlights eruit te trekken :N . Achteraf gezien vind ik t dat zeker niet waard dus zie t maar als een les om weer braaf ruby's te gaan sparen, hoop dat ik die allemaal in de nieuwjaarspijp kan steken! Dat gezegd hebbende ga ik vnv wel heerlijk rijden met mijn kerstkadotjes om de eerste plek veilig te stellen, hele mooie track idd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze ik zat me ook al af te vragen waarom jouw scores niet hoger waren bij Merry Mountain, maar die slope is maar onhandig dan vooral :P Geloof dat 1 van mijn coin frenzies wel op de slope was, dat maakt dan weer minder uit.

En @MetalSonic: zie de redenen hierboven :) Ik ga er niet koste wat kost voor, ik kan maximaal 62 pulls doen. Als ik dan het geluk van @edzon heb dan is het dit keer pech :) Maar ook de coin glider zou al top zijn.

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
@R-utger Ja dat klinkt op zich wel goed hhaha, maarja om daar nou op te gokken op een 100/100 pipe... Achja ik denk dat het voor mij ook scheelt dat ik al Toad heb.

@Vozze haha achja ik geniet hier even bewust van. Ik heb het hier ook vaak genoeg gedeeld als ik op een track geen enkele coin kreeg. Gister avond ook weer een dubbele coin frenzy gehaald daarom nu een best leuk score met de items: 1-1-3! Succes in elk geval op de berg :)

@edzon Seen it, been there ;-) en ik denk wel meerdere uit dit topic. Ik heb ook wel eens in een avondje onder invloed van emotie en/ of drank veel uitgegeven aan dit spel. Dagje erna een kater, maar die gaat wel weg. En daarna is het enige wat je kan doen "harde afspraken" maken met jezelf. Ik heb voor mijzelf bijvoorbeeld de afspraak "niks kopen zodra ik een drankje op heb :)"..

@Tootoo Ik snap het, coin glider is inderdaad handig. (Ook al is deze nog maar op 8 banen te gebruiken), aan de andere kant zal hij wel tier 3 keuze zijn op de nieuwe ranked tracks. Ik denk dat ik deels zo reageer omdat ik nu 150 rubies heb en weer wil doorsparen tot 400 :)

@Xaio starchute is heerlijk idd!, tja verder hebben we weinig invloed op't geluk/ pech met de pulls.

[ Voor 4% gewijzigd door MetalSonic op 07-12-2020 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Heeft iedereen trouwens door dat de halfpipe op Merry Mountain veel punten oplevert? En je kan 'm twee keer per ronde doen, begin en eind. Totaal voor mij rond de duizend punten.

[ Voor 16% gewijzigd door Poeksel op 07-12-2020 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Poeksel schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:18:
Heeft iedereen trouwens door dat de halfpipe op Merry Mountain veel punten oplevert? En je kan 'm twee keer per ronde doen, begin en eind. Totaal voor mij rond de duizend punten.
Hoe dan? Je gaat even de lucht in?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
MetalSonic schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:49:
[...]

Hoe dan? Je gaat even de lucht in?
Voorbeeld hier op ongeveer 0'30'': https://www.reddit.com/r/...le_halfpipe_strat_ranked/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Thanks! Handig voor ronde 1. Kost je wel makkelijk je eerste plek. Keuzes keuzes ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Gewoon zorgen dat je een ruime voorsprong hebt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Pff zo heeft ie al meer punten in de race dan ik in totaal met alle bonuspunten :'(

Maar goed om te zien dat een NSC dus wel mogelijk is! Ik loop vooral de combo mis na de jump vlak voor de halfpipe

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
Poeksel schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:40:
Gewoon zorgen dat je een ruime voorsprong hebt :)
Nou das dan mijn uitdaging, ze zitten allemaal vlak achter mij op die berg......

Levelen gaat wel lekker trouwens laatste paar weken, al bijna 148, hopelijk kan ik nog ergens uit een baan van 148 naar 149 gaan deze week en dan komt 150 steeds dichterbij O+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uBadz44GuAe8KloXqVbnw-VXHaE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/7ntucWri6nohVGv9LamjjcMN.png?f=fotoalbum_large
Was er niet bewust voor bezig. Deste leuker dat ik m heb. Hierdoor ook volle kaart en 1500 coins <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
De enige die ik nog moet.... |:(
Maar gratz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
R-utger schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:40:
De enige die ik nog moet.... |:(
Maar gratz :)
Thanks, ik denk dat veel zullen bevestigen dat deze challenge zwaar irritant is. Vroeg of laat haal je hem wel!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:24

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Die was vrij makkelijk als je op 50cc gaat rijden met een mushroom driver en glider. Bij de start niet as geven zodat je achteraan rijdt bij de eerste item box, daar zitten dan gegarandeerd twee mushrooms in. Dan gewoon half je best doen om ver voorop te rijden en die mushrooms vast houden tot er eindelijk een shell op je af gegooid wordt. Ik had hem zo bij mijn tweede poging :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Spike_wolf schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:20:
Die was vrij makkelijk als je op 50cc gaat rijden met een mushroom driver en glider. Bij de start niet as geven zodat je achteraan rijdt bij de eerste item box, daar zitten dan gegarandeerd twee mushrooms in. Dan gewoon half je best doen om ver voorop te rijden en die mushrooms vast houden tot er eindelijk een shell op je af gegooid wordt. Ik had hem zo bij mijn tweede poging :)
Je hebt heel veel geluk gehad. Je moet maar net in die race een blauw schild incasseren terwijl je eerste rijdt. Voor ik mijn challenge parkte heb ik wellicht 30 races eerste gereden zonder dat er een blauw schild mijn kant op kwam..

En als er al een blauw schild je kant op komt dan moet je én de paddestoel hebben én je timing moet perfect zijn. :P

Hopelijk komt deze challenge niet terug :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Die nieuwe baan is inderdaad een leuke baan, die halfpipe is grappig, combo vasthouden past af en toe maar net, maakt het wat uitdagender en die afdaling op het einde is mega-frustrerend, ik schiet daar alle kanten op behalve in de richting van de 2e rij coins 8)7

Na een aantal weken crap in de coinshop heb ik deze hele week al elke dag een HE ticket in de coinshop, daardoor Santa Bowser lvl 4 kunnen maken, hij is immers pas een echte santa als hij ook rode coins uitdeelt. :9

Helaas willen de scores nog niet echt vlotten en de week is al bijna om, overal nog redelijk wat ruimte voor verbetering, gelukkig laat mijn poule het qua tegenstand ook afweten.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Bij mij ging die challenge net als bij @Spike_wolf vrij makkelijk, was volgens mij de eerste die ik kon afkruizen. Geen moeite mee gehad.

Ik heb de kerst Bowser binnengehaald. Kostte wat, maar ik vind hem wel heel leuk eruit zien. Zoals @R-utger al zei, Bowser, kerst en coin box. Geen idee wat zijn waarde gaat worden. Waarschijnlijk vrij klein. Ik zie het als sinterklaas cadeautje. Bij mij zat ie in pull 99 of all places :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:24

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

MetalSonic schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:23:
[...]

En als er al een blauw schild je kant op komt dan moet je én de paddestoel hebben én je timing moet perfect zijn. :P
En daarom dus geen rocket start zodat je als 7e of 8e de eerste items pakt en gegarandeerd 2 paddestoelen hebt, op 500 lig je daarna met twee vingers in je neus binnen 20 seconden weer ver voor op de rest en is het alleen maar wachten (en een beetje opletten dat je niet per ongeluk een mushroom gebruikt).
Die timing is ook een eitje, als een shell boven je komt maakt hij eerst wat cirkeltjes om je heen, zodra hij daar mee stopt komt hij omlaag, daar moet je de mushroom gebruiken, dus in de 2 seconden tussen het stoppen met cirkelen en de hit.
Helemaal als je een race start met dit als doel moet het je zo gelukt zijn :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Spike_wolf schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:17:
[...]

En daarom dus geen rocket start zodat je als 7e of 8e de eerste items pakt en gegarandeerd 2 paddestoelen hebt, op 500 lig je daarna met twee vingers in je neus binnen 20 seconden weer ver voor op de rest en is het alleen maar wachten (en een beetje opletten dat je niet per ongeluk een mushroom gebruikt).
Die timing is ook een eitje, als een shell boven je komt maakt hij eerst wat cirkeltjes om je heen, zodra hij daar mee stopt komt hij omlaag, daar moet je de mushroom gebruiken, dus in de 2 seconden tussen het stoppen met cirkelen en de hit.
Helemaal als je een race start met dit als doel moet het je zo gelukt zijn :)
9 races geen spike tegen me gehad nu....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
@Spike_wolf
1) die timing vind ik dus niet een eitje, ik heb 'm gehaald op geluk....
2) nouja die wordt eigenlijk al bevestigd door @wimpie007
;-)
Pagina: 1 ... 41 ... 161 Laatste