Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slettesloery
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 05-09 23:15
Is deze nieuw of zat ie er al in laat me effe weten
thanks zat in de Goude pijp.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-IRJgYc-qkod3zdUZq1R8db-ywE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kVDoIguMsQcGPWjauuBbfBMZ.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Slettesloery schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:03:
thanks zat in de Goude pijp.[Afbeelding]
Mooie pull, welkom terug trouwens. Tijd terug dat ik jou hier zag reageren:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:25
Steel Driver is nieuw denk ik, ik heb hem niet staan in mijn tracker (die iets van een maand oud is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:17
Ja zal wel nieuw zijn, 3 toptracks waaronder luigi mansion rt wat een ranked track is van volgende week. Dit zal wel een spotlight item zijn in pijp 2, mooie pull.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
Tootoo schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:47:
[...]
En de missende glider op track 3 is wel lastig dan... dan is bv investeren in gold dry bones of zo misschien beter :)
Hmm, net te laat ;) geprobeerd om een glider te pakken te krijgen uit pijp 1, 3x 10 pull en alles groen, alleen maar prut.... Had beter inderdaad nog een keer de coinbox pipe kunnen doen, maar ja, wat doe je eraan. Enkel relativeren :*) . Ik ga maar weer sparen. Ben wel weer wat dichterbij gekomen met upgrades zullen we maar zeggen.

Ik ga mijn tickets inderdaad maar op zak houden en plek 2 verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 14:59
Ik kreeg dezelfde uit de gouden pipe, maar echt goed is die niet :/
Maar volgens mij wel nieuw, ik herken hem ook niet.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Deze is gloedje nieuw! Komt volgende week op een paid banner met Penguin Luigi.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Ik deel hierbij een tip voor track 1. Hier start je vlakbij je eerste item block.

Stap1 join de race net zo vaak opnieuw als mogelijk tot je start op plek 1.

Stap 2 eerste item is een coin frenzy is door, geen 2de coin frenzy is restart. Uiteraard geen coin frenzy bij block 1 is ook restart.

Rinse en repeat tot je 2 coin frenzys hebt gehad en een leuke score ;) voor mij was dat 25k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Ben bang dat mijn concurrentie meeleest, denk dat dit zelfs een triple coin frenzy is geweest....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cf_pYJ89woRKqOx0l5ebdIZwUk4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fNxQywHW2xMlQFrOKUw3I0uF.jpg?f=fotoalbum_large

Zelf ook een nsc met een dubbele coin daar en op sunset gereden en zelfs een nsc dubbele coin + green shield frenzy op de andere mario track. Helaas niet genoeg en vrees ook dat het inzetten van mijn laatste 2 he driver tickets op mario of peachtte me ook niet gaat redden deze week. Kan eventueel koopa nog levelen naar 5 maar vraag me af of de coinbox dusdanig meer opleverd dan een level 6 dubbelcapped toad. Wat denken jullie?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gTWXowCYZW2pkrc0DIEVno84hOw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YFZ4mOawMKrLSDDzLwnwKtzt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@edzon dat is een triple in combinatie met pareren van blauw schild, bliksem etc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
@edzon dat is een beste score van je concurrentie! Heb je het idee dat er nog veel rek in zit?

Als je het waard vindt (weet niet wat je voor de volgende cup van plan was?), kan je bedenken of peachette het waard is. Kan je cloud 9 ook nog naar level 6 krijgen in dat geval? Op track 2 zit meer ruimte dan op track 1 denk ik. Ik heb daar mijn score behaald met 2 coinbox frenzies, maar door de korte track en veel stuiteren win je er niet perse veel mee.

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Spannende week hier! Heb gisteren de grootste "uitgave" van high end tickets gedaan. Maar liefst 3 he driver tickets 3 he cart tickets gebruikt zodat ik op track 2: 6-6-6 in items heb......

Heb vanmiddag daardoor een 34,8 (nog wat) score gehaald. Dat was 2 x coin 1 x bananas in combinatie met NSC... Helaas was er tijdens één van mijn frenzys geen bliksem of blauw schild gebruikt..

Vandaag en morgen nog wat pogingen doen om de triple coin te halen en dan duimen dat het goed genoeg was voor plek 1. Loop nu 3k voor op de nummer 2 en ik ga er vanuit dat ik bij de volgende ranked cup niet de top 3 ga halen in verband met 1-1-1 bij track 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:58
@edzon : poeh, lastig hoor. Ik zit net even naar je scores te kijken en die zijn echt meer dan behoorlijk. Ik weet niet of je er nog 2k uit weet te halen op Mario Circuit. Mijn score is daar 36349 en dat was een triple coin frenzy. Maar mijn base points zijn 980 + 595 + 408 = 1983 tegenover 1712 van jou. Een coinbox driver zou je kunnen helpen op track 1, maar ik vermoed dat je daar nog 1 tot 2k kunt pakken. Op 3 zie ik het helaas ook niet. Lastig. Of 2e plek accepteren en kijken naar volgende week.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Met de MetalSonicstrategie een dubbele coinfrenzie op Mario Circuit, leverde mij maar 23302 op (6 3 6). Geeft me wel een beetje lucht: 75k vs 72k, 71k en 68k van mijn concurrenten. Mijn Sunsetscore (21280 met 3 2 4) kan misschien ook nog iets hoger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edzon
@Vozze & @Tootoo thanks, ik vreesde al dat t lastig ging worden en denk dat ik mijn tickets nog even bewaar voor waluigi bus driver, die heb ik nog niet eerder nodig gehad. Helaas geen tickets meer om de cloud naar 6 te brengen, die rijd trouwens verdomde lekker! Mijn nr 1 heeft zelfs nog wat ruimte op sunset dus verwacht (en hoop) dat ie daar morgen ook nog een hogere score neerzet. Wel raar overigens dat hij precies santa mario en peach explorer op level 6 heeft en in tier 39 zit 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door edzon op 23-11-2020 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poeksel schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:09:
Met de MetalSonicstrategie een dubbele coinfrenzie op Mario Circuit, leverde mij maar 23302 op (6 3 6). Geeft me wel een beetje lucht: 75k vs 72k, 71k en 68k van mijn concurrenten. Mijn Sunsetscore (21280 met 3 2 4) kan misschien ook nog iets hoger.
Lekker bezig...

Enige dat je nodig hebt voor deze strategie is heel veel doorzettingsvermogen. Accepteren dat je soms 15 keer achterelkaar de restart indrukt voor je daadwerkelijk begint met je frenzy.. Heb je 2 x een frenzy maar is een 3de al niet meer mogelijk dan dus weer restart.

Best saai maar het geeft je de grootste kans om die begeerde triple coin te krijgen. Voor mij inmiddels alweer een paar weken geleden....... Vandaag had ik twee keer een dubbele coin en dan een paar keer coin, coin, banaan gehad helaas........

Deze strategie combineert heel lekker met het geluid van je mario kart lekker zacht en leuke achtergrondmuziek. _/-\o_

Als je zoals ik van Nintendo muziek houdt dan is deze youtube link een aanrader, reclame vrij O+
YouTube: 🍄NINTENDO RADIO [24/7 Nintendo Music Live Stream]⭐

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
edzon schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:33:
@Vozze & @Tootoo thanks, ik vreesde al dat t lastig ging worden en denk dat ik mijn tickets nog even bewaar voor waluigi bus driver, die heb ik nog niet eerder nodig gehad. Helaas geen tickets meer om de cloud naar 6 te brengen, die rijd trouwens verdomde lekker! Mijn nr 1 heeft zelfs nog wat ruimte op sunset dus verwacht (en hoop) dat ie daar morgen ook nog een hogere score neerzet. Wel raar overigens dat hij precies santa mario en peach explorer op level 6 heeft en in tier 39 zit 8)7
Dat laatste klinkt inderdaad wel weer dubieus... Met Peach Explorer enkel beschikbaar sinds vorige tour heeft degene daar 9 tickets aan uitgegeven?!? Naja, er zijn mensen die hun tickets aan bijzondere drivers uitgeven zullen we maar denken. Wie weet heb je morgen geluk hoor! Maar dan zal wel echt alles mee moeten zitten.

@Vozze jij hebt het al ver weten te schoppen in de top 100?! Maakt dat ik ook eens een poging wil gaan wagen deze ronde :) Nu gold dry bones op level 6 staat en ik er woensdag een dubbele point cap op los laat, hoop ik een eind te kunnen komen ook. Ik kan er zelfs nog voor kiezen om gold koopa ook op level 6 te brengen mocht dat dan echt nodig zijn... :)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
Verbeter net mijn score op track 1 met een magere triple waardoor ik weer wat hoop kreeg om direct erna te zien dat mijn nr 1 inmiddels op 88k staat. @Tootoo ik ging er ook vanuit dat diegene misschien wel heel erg fan was van peach explorer maar zie dat nu ook al zijn items van track 2 ineens op 6 staan dus ik geloof er steeds minder van. Zeker omdat hij tot vandaag nog een andere level 3 super gebruikte...@Xaio heb jij uiteindelijk nog wat gehoord over die hacker waar je laatst bij zat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
@edzon wel een antwoord gekregen, maar je hebt er niet veel aan.

Hoe dan ook, de speler bleef in mijn ranked groep, dus ik weet niet of Nintendo bant, maar dat de speler in de groep blijft of dat die clean is. De laatste lijkt me onwaarschijnlijk, maar dat is up to Nintendo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dul8ZzVeLlwiDSh09AV04Bfwwws=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6wKZ9SNS6DJ9ZSoOfoLruOeD.png?f=fotoalbum_large

@R-utger met nieuwe items is het lastig te zeggen of het goed is of niet. Nieuwe items krijgen in de komende tour(s) meer tracks toegevoegd. Kan dus een potentiele belangrijke kart worden.

[ Voor 13% gewijzigd door Xaio op 24-11-2020 07:02 ]

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@edzon zonde zeg!

En wat een waardeloos antwoord, nietszeggend is nog teveel credits voor deze beroerde mail. Ik hoop daarentegen dat ze er wel serieus onderzoek naar blijven doen naar dit soort naar fraude ruikende gevallen. Voor iedereen die het spel wel eerlijk speelt wil je gewoon een goede ervaring. Als ik dan verslagen word door iemand die toevallig betere levels heeft, dan wil ik niet dat in twijfel hoeven trekken. Voordat mensen stoppen met geld uitgeven aan het spel.

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
@Xaio Daar heb jij dus eigenlijk weinig aan gehad als ik t zo lees maar hopelijk is die speler er wel door gebanned. Als dat zo is vind ik eigenlijk ook wel dat ze je mogen compenseren hiervoor. Ik heb nu 9 super, 4 high end en 5 he pointcap tickets in deze week gestoken om er nog wat van te maken. Daarnaast ook nog meer dan 100 rubys in de hoop koopa er mee te levelen, gaat me dan vooral om de tijd die ik erin heb gestoken om die dingen te sparen en deze ranked te winnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xaio schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 06:57:
@edzon wel een antwoord gekregen, maar je hebt er niet veel aan.

Hoe dan ook, de speler bleef in mijn ranked groep, dus ik weet niet of Nintendo bant, maar dat de speler in de groep blijft of dat die clean is. De laatste lijkt me onwaarschijnlijk, maar dat is up to Nintendo.

[Afbeelding]

@R-utger met nieuwe items is het lastig te zeggen of het goed is of niet. Nieuwe items krijgen in de komende tour(s) meer tracks toegevoegd. Kan dus een potentiele belangrijke kart worden.
Je hebt gedaan wat je kon doen, antwoord van Nintendo is uiteraard jammer. Maarja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Ach ja ik speel het nu vooral casual. Maar voor spelers die wel heel veel tijd en moeite erin stoppen is het zuur. Dus ik hoop dat Nintendo wel adequaat optreedt tegen hackers.

Je kan het helaas niet controleren en daarnaast is het vrij gemakkelijk jouw spelersnaam te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07:56
Ik ga voor het eerst in weken weer eens een rang omlaag. Ook al is het nog geen 350 punten achterstand op de nummer 5 ik zie echt nergens meer verbeter punten. Sta nu 7e maar de voorsprong op de nummer 11 is ook maar 400 punten.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ki1so_ZqMfUpREv8l1raKnI9MEQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UESpLWb7mUenlJD6f1mr1ZeI.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 45% gewijzigd door bennieeee op 24-11-2020 11:54 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo : voorlopig schommel ik nu twee dagen rond plek 90. Maar om daar te blijven moet ik elke dag zo'n 20k omhoog gaan. Ik vermoed dat meer dan 1 miljoen nodig is voor een Top 100. Dat gaat nog heul spannend worden. Ik ben ook wel redelijk all-in gegaan en er staat nog wel wat te gebeuren:
  • Met het HE driver ticket gaat Dry Bones Gold naar level 6 en wanneer ik eerste blijf krijgt deze meteen 5 point cap tickets
  • Mocht ik eerste blijven, dan gaan er 10 point cap tickets naar King Boo
  • Ik heb nu 3 HE gilder tickets. Ik kan met 2 tickets Swooper of Wicked Wings naar level 6 krijgen. Ik weet nog niet welke ik ga doen. Ik neig naar Wicked Wings. Mocht er nog een HE-glider ticket in de shop voorbij komen, dan gaan ze waarschijnlijk beide. Of ik bewaar een paar voor een andere glider.
  • Op RMX Rainbow Road 1R/T mis ik gewoon een T3 driver! Dus waarschijnlijk ga ik een packje kopen
  • Wanneer er nog een HE-kart ticket voorbij komt, gaat Wild Black naar level 6
Al met al kan ik hierdoor nog wel wat punten scoren. Ik hoop dan voor het eerst de 1 miljoen te doorbreken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
heel veel succes @Vozze ik zal voor je duimen dat je in de top 100 komt ;-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze succes!

Ook jij gaat dus inderdaad wel all-in met alle tickets :) Ik gok dat ik er ook wel een hoop, zo niet alles, er aan zou moeten uitgeven:
  • Gold Koopa bij mij naar level 6 moet het sowieso worden en King Boo krijgt een tweede point cap (jaloers op je derde hoor ;))
  • Misschien dat ik de gold kart naar level 6 breng. Dat is dan enerzijds voor de ranked cup, maar hij staat al op level 5. Anders wellicht de Macharon omdat deze ook door de ranked cup nog wel een aantal tracks heeft en het jump boost als skill heeft. Beide zit er helaas niet in voor me :P
  • Ik heb nog ruimte om twee gliders op level 6 te brengen, met de keuze uit tropical glider, fireworks parachute en butterfly sunset. Ook kies er ik denk ik voor om de swooper een tweede point cap te geven (ivm de ranked cup ook).
Ik nader nu de 900k, maar ik heb pas een deel van de tracks een tweede run gegeven. Je zou bv nu kunnen kijken waar ik je voorbij ben gegaan om te zien waar je meer ruimte hebt? Bv de yoshi tracks zijn nog aardige kans hebbers: ik heb er net 36k neergezet bij 1 van de twee :) Dat is tenminste waar ik nu naar kijk: overal moet ik minimaal jouw score halen :P

Wel zonde dat ik geen 30k muntjes heb, heb nu 2 HE gliders en 1 HE driver ticket in mijn shop staan.... :(

[ Voor 6% gewijzigd door Tootoo op 24-11-2020 11:26 ]

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo : je moet het voor jezelf een beetje leuk houden he ;) En ik zou het wel mooi vinden wanneer jij ook een aantal goede pogingen doet. Qua punten zitten we altijd mooi dicht bij elkaar en zodoende heb ik inderdaad leuke richtpunten van wat mogelijk is! Ga daar vooral mee door! d:)b

@MetalSonic : thanks!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bennieeee
Yeah ik had opeens door hoe ik Sunset Wilde moest aanpakken dus nu 5e! Met een voorsprong van 114 punten op de nummer 6.

Wel net ff dit kunnen doen voor de Luigi cup: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TW0jnYavLr_wkhmUE4lzQ1KKB7M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZYUn1h83rZfJ0J3FPc1dmRwf.jpg?f=fotoalbum_large mega blij mee. Gewoon 57.473 die cup hoogste score tot zover ooit in een cup.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nvm ik werk en zit ondertussen op Tweakers, je begon over Sunset maar je 25k score is niet van Sunset / niks gezegd

[ Voor 84% gewijzigd door MetalSonic op 24-11-2020 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Sta alweer een week droog met HE tickets. Gisteren wel de B dasher voorbij zien komen, maar die laat ik liggen. Ik wil tickets >:)

Ik zie dat jullie al plannen maken voor de volgende ranked! En ook voor de top 100! Succes allemaal! Ik hou mijn 2e plek wel tot morgen en in de tussentijd grind ik nog wat punten voor rosalina swimwear en de nieuwe kart.

Met nog 1 HE driver ticket uit de shop kan mijn gold dry bones ook naar level 6. Die is al dubbel uncapped, maar ik mis nog 5 uncap tickets voor de laatste uncap.

Ben benieuwd naar volgende week.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
@MetalSonic Haha, ik dacht precies hetzelfde totdat ik zag dat het een screenshot van Bowser's Castle was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vozze schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:28:
@MetalSonic Haha, ik dacht precies hetzelfde totdat ik zag dat het een screenshot van Bowser's Castle was ;)
Haha mooi dat ik niet de enige ben. Dacht echt "hoe kan dat nou??" ...

Ik heb wel eens met een tier 2 driver een leuke score gezet, maar dan was het 9 van de 10 keer een Lucky 7 driver en dan kon ik aan 't begin van de race bijvoorbeeld via goed geplaatste bommen icm horn veel punten pakken. O.a bij Vancouver vlak voor de "sprong/ schans"

Zag veel later inderdaad dat het een 25k score is bij de Luigi cup, dat is voor mij verder niet zo bijzonder :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
@MetalSonic snap dat voor velen 25k niet echt bijzonder meer is. Hier is het echter meer uitzondering nog dan regelmaat😜

[ Voor 5% gewijzigd door bennieeee op 24-11-2020 14:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bennieeee schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 14:33:
@MetalSonic snap dat voor velen 25k niet echt bijzonder meer is. Hier is het echter meer uitzondering nog dan regelmaat😜
;)

Ik weet precies wat je bedoelt. Vroeg of laat zal je juichen als je voor het eerst de 30k hebt gehaald en zo worden die scores steeds hoger.

Ik ga nog een half uurtje (max) kijken of ik nog een triple coin kan halen op track 2 en anders is het wel weer mooi zo.. Nu nog ongeveer 4k boven de nummer 2 en eigenlijk overal wel minimaal dubbel coin....

Voor wie vanavond wel echt nog wat langer aan de bak gaat, zoals gebruik veel succes voor je laatste sprintje 8)

Edit; leuk geweest nog ongeveer een uur restarts gedaan maar slechts 2 dubbel coins. Kwam niet eens id buurt van mij oude score.

[ Voor 16% gewijzigd door MetalSonic op 24-11-2020 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
MetalSonic schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 21:08:
[...]

;)

Ik weet precies wat je bedoelt. Vroeg of laat zal je juichen als je voor het eerst de 30k hebt gehaald en zo worden die scores steeds hoger.

Ik ga nog een half uurtje (max) kijken of ik nog een triple coin kan halen op track 2 en anders is het wel weer mooi zo.. Nu nog ongeveer 4k boven de nummer 2 en eigenlijk overal wel minimaal dubbel coin....

Voor wie vanavond wel echt nog wat langer aan de bak gaat, zoals gebruik veel succes voor je laatste sprintje 8)

Edit; leuk geweest nog ongeveer een uur restarts gedaan maar slechts 2 dubbel coins. Kwam niet eens id buurt van mij oude score.
Lol triple coin.. Ik ben al blij als ik daar überhaupt een frenzy krijg met 5/5/5. Coin frenzies heb ik deze hele tour nog maar 3 keer gehad, slaat helemaal nergens op.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Zo! Toch nog 2e geworden! Met dik 68k. Nu tier 51. Hopelijk wordt dit ook weer een mooie cup! Iedereen gefeliciteerd met het behalen van het resultaat! :)

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bennieeee
5e plekkie. Gisteravond nog een kleine verbetering gehad waardoor ik toch in tier 42 kan blijven. Gefeliciteerd iedereen die gepromoveerd is!

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Eerste geworden :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Planeetje
2e, nu tier 53. Op naar de volgende ranked. Nog steeds geen HE ticket in mijn daily select. De swooper in de tier shop is wel handig, samen met 2 tickets kan ik die naar 6 brengen als het moet. Dan meteen weer een daily select uit de store.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MrOleo
Deze week was een gelukkige week voor mij, frenzies kwamen erg makkelijk, gistermiddag onverwacht nog 5k verbeterd en net de 1e plek kunnen pakken. Net als veel anderen wel veel tickets geinvesteerd.

erutangiS

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tootoo
Hier eerste geworden ook. Deze week wordt een stuk pittiger, ik sta eerste met 401 punten voorsprong op iemand die 916k heeft deze tour tot zo ver. Dat wordt aanzetten :) Gelukkig is er nog genoeg ruimte om de 90k voorbij te gaan...

Net een ontzettende bak geluk gehad met de special pipe:
- de eerste ronde moest ie tot het laatste item leeg, nummer 50 was Mario hakama (4+1)
- reset + 10 pull: 2x Mario Hakama (5+1)
- reset + 10 pull: gold koopa, Rosalina Swimwear en weer Mario Hakama, nu 5+2.

Vooruit, ik geef wel HE 1 ticket uit hoor, daarmee deze ronde 3 coinbox drivers op level 6 weten te krijgen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Tootoo op 25-11-2020 08:22 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Hoe behouden jullie de combo bij Luigi Mansion zodra je de tunnel inrijdt van het huis? Voor mij is dat echt de combo breker daar..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik ben 10e geworden, wat een dieptepunt :') Maar op de één of andere manier lukte het gewoon niet, en dat motiveerde me dan ook niet om er veel tijd aan te besteden en al helemaal niet om er tickets in te investeren.

Nieuwe ranked, nieuwe kansen :) Heb nu wel al meteen wat tickets gebruikt, dus ben benieuwd hoe het deze week gaat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
bennieeee schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:46:
Hoe behouden jullie de combo bij Luigi Mansion zodra je de tunnel inrijdt van het huis? Voor mij is dat echt de combo breker daar..
Ik heb zelf nu geen mogelijkheid om een filmpje te maken, maar ik volg zelf dezelfde lijn als Go Shiny Hunter. Het zal misschien afhangen van je glider level wat mogelijk is? Het is in ieder geval het lastigste stuk, bij mij verbreekt mijn combo daar ook nog geregeld met een super glider level 6... (kan ook aan mij liggen ;))

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
AAARRRRGGGGHHHH!!!!

Ik werd vroeg wakker. Even de stand checken, nog steeds 4k voor, 20 minuten te gaan, dat komt wel goed. Weer gaan slapen, wakker worden, MKT aan. Ben ik tweede geworden met 258 punten achterstand :'( :'( 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-09 22:43
Tootoo schreef op woensdag 25 november 2020 @ 10:55:
[...]

Ik heb zelf nu geen mogelijkheid om een filmpje te maken, maar ik volg zelf dezelfde lijn als Go Shiny Hunter. Het zal misschien afhangen van je glider level wat mogelijk is? Het is in ieder geval het lastigste stuk, bij mij verbreekt mijn combo daar ook nog geregeld met een super glider level 6... (kan ook aan mij liggen ;))

[YouTube: HOW TO NONSTOP COMBO LUIGI'S MANSION R/T? LUIGI CUP - MARIO KART TOUR]
Hier ook wel lastig, probeer iig items neer te leggen daar op de eerste ronde en max te driften. Met Level 2 glider lukt het vaak om combo vast te houden. Voor de zekerheid pak ik in ronde 2 nog wel eens extra itembox (ticket) daar als ik merk dat het een goede score kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Tootoo schreef op woensdag 25 november 2020 @ 10:55:
[...]

[YouTube: HOW TO NONSTOP COMBO LUIGI'S MANSION R/T? LUIGI CUP - MARIO KART TOUR]
Zal vanmiddag eens even rustig het filmpje bekijken. Heb nu een high end level 2 daar en nog een ticket liggen maar wil hem alleen gebruiken als het nodig is qua scores. Rij trouwens nu met een super 3 nog net iets hoger. Volgens mij moet het wel richting de 18k nog kunnen gaan.

Eerste scores zijn bekend en bijna 10k voorsprong dus dat lijkt wel hoopvol.

[ Voor 10% gewijzigd door bennieeee op 25-11-2020 12:41 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• edzon
Hier nog net aan 2e gebleven, tickets ondanks de hacker dus niet helemaal weggegooid gelukkig. Toch wel jammer want had de rubys graag in net zo'n gelukkig pull als die van @Tootoo zien veranderen. 'Helaas' nu alleen pgp eruit kunnen trekken met nog 21 pulls over...

Deze week weer hopelijk een eerlijkere strijd. Wel mijn tickets kunnen bewaren voor waluigi busdriver en met swooper en een he driver ticket in de tiershop ziet het er goed uit. Heb nog wel 3 pipe frames nodig zodat ik daarmee kan gaan rijden op luigi mansion. Succes allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tootoo schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:22:
Hier eerste geworden ook. Deze week wordt een stuk pittiger, ik sta eerste met 401 punten voorsprong op iemand die 916k heeft deze tour tot zo ver. Dat wordt aanzetten :) Gelukkig is er nog genoeg ruimte om de 90k voorbij te gaan...

Net een ontzettende bak geluk gehad met de special pipe:
- de eerste ronde moest ie tot het laatste item leeg, nummer 50 was Mario hakama (4+1)
- reset + 10 pull: 2x Mario Hakama (5+1)
- reset + 10 pull: gold koopa, Rosalina Swimwear en weer Mario Hakama, nu 5+2.

Vooruit, ik geef wel HE 1 ticket uit hoor, daarmee deze ronde 3 coinbox drivers op level 6 weten te krijgen :)
Mooie pulls hoor!
Succes weer deze week!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:16
8e geworden, drama weer zeg. Ene week 1e, dan weer 8e, dan weer 2e dan weer 7e dan weer 1e dan weer 8e.... man man man...!!

Sta nu voorlopig stevig weer 1e....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op woensdag 25 november 2020 @ 16:17:
8e geworden, drama weer zeg. Ene week 1e, dan weer 8e, dan weer 2e dan weer 7e dan weer 1e dan weer 8e.... man man man...!!

Sta nu voorlopig stevig weer 1e....
dit heb ik ook hoor, als ik eerste word dan zit de week erna in een zwaardere poule.. Dan prikkelen ze je weer om geld uit te geven in de shop voor items etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Kan erger. 12de, deze week wordt ook niks geen T3 driver op rainbow r/t :F
Komt wel goed uit. Druk met andere dingen.

Positief punt ik heb Rosalina (swimwear) voor slechts 90 rubies. De vorige keer 290 rubies gespendeerd en nog had ik haar en de kart niet. Gold Dry Bones is nog de enige coinbox die hoog op mijn verlanglijstje staat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bennieeee
Nog 105 punten nodig om voor het eerst 60k te gaan halen in een cup.. dit wordt echt een makkelijk weekje gelukkig. Kunnen we mooi wat normal en super basis punten omhoog werken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Planeetje
Inmiddels swooper op level 6 gezet (1x gekocht en 2 tickets gebruikt). Daarnaast king boo voor de 3e keer uncapped >:) Ook heb ik de poltergust geüpgraded naar level 5 en gold dry bones naar level 4 met 1 ticket.

Vandaag na 1,5 week eindelijk weer een HE ticket. De driver variant, dus gold dry bones kan naar level 6. Maar dan heb ik geen tickets meer. Ik verwacht geen 1e te kunnen worden als ik de levels vergelijk van mijn ranked players. 2e wordt ook lastig. Ik overweeg om op plek 6 te mikken om een niveau lager te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bvGKV-SB3vakkoWrgjqj9QoWAK8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hnGFXarQgfGHrkyxyew6Ae4n.png?f=fotoalbum_large
Jammer....

Edit: aan de andere kant ook wel weer fijn, ik doe op mijn gemak wat pogingen om meer punten eruit te halen en heb meer tijd en energie voor andere dingen. Ik hoef een keer niet wanhopig te retry'n voor een dubbel of triple coin. ;-)

[ Voor 25% gewijzigd door MetalSonic op 26-11-2020 13:33 ]

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
gister 8e geworden... Er zat gewoon niet meer in (ondanks de tip van @MetalSonic op de 1e track, 2x coin frenzy en NSC maar nog steeds maar 20k punten)

Deze tour zit er wel veel meer in qua items dus hopelijk weer naar Tier 52! Ook een beetje geluk gehad met de special pipe! Ik ging voor rosalina swimwear en haalde die er met de eerste 10pull al uit :)
__REMCO__ schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:36:
gister 8e geworden... Er zat gewoon niet meer in (ondanks de tip van @MetalSonic op de 1e track, 2x coin frenzy en NSC maar nog steeds maar 20k punten)

Deze tour zit er wel veel meer in qua items dus hopelijk weer naar Tier 52! Ook een beetje geluk gehad met de special pipe! Ik ging voor rosalina swimwear en haalde die er met de eerste 10pull al uit :)
Tip graag gegeven, als jij nog eens een slimmigheidje weet dan hoor ik het natuurlijk ook graag.

Als je maar genoeg tijd hebt (en zin) dan kan je die tip net zo lang herhalen voor je een triple coin hebt. Kan wel betekenen dat je 5 tot 6 uur achterelkaar dezelfde track doet via dezelde methode....... :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 14:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fa_uMYmkwr8FSWvfK_Jg4mXVcYA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/fbiQRBFv7P1BUYKtvuBC6p4O.png?f=fotoalbum_large

Het effect van 3 coin frenzy’s in 1 lange combo >:)
Volgens mij heb ik het nog nooit gehad, helemaal happy.
Inmiddels een mooie voorsprong van 15k op de nr2. (Zelf 81k totaal)
Kan ik mooi weer omhoog in de tiers, van 51 al naar 49 gezakt... ;w

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!
R-utger schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:15:
[Afbeelding]

Het effect van 3 coin frenzy’s in 1 lange combo >:)
Volgens mij heb ik het nog nooit gehad, helemaal happy.
Inmiddels een mooie voorsprong van 15k op de nr2. (Zelf 81k totaal)
Kan ik mooi weer omhoog in de tiers, van 51 al naar 49 gezakt... ;w
Lekker hoor, ik weet nog dat ik de eerste keer een triple coin haalde, helemaal in "extase" keek echt naar mijn telefoon met een gevoel van "WOW, dat dit mogelijk is" :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tootoo
MetalSonic schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:13:
[...]

Lekker hoor, ik weet nog dat ik de eerste keer een triple coin haalde, helemaal in "extase" keek echt naar mijn telefoon met een gevoel van "WOW, dat dit mogelijk is" :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Zo keek ik vandaag ook wel naar mijn telefoon toen ik voor de tweede keer ooit een 40k score haalde ;) (vandaag zelfs twee maal, maar het blijft nog een onmogelijke score...)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
Tootoo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:35:
[...]

Zo keek ik vandaag ook wel naar mijn telefoon toen ik voor de tweede keer ooit een 40k score haalde ;) (vandaag zelfs twee maal, maar het blijft nog een onmogelijke score...)
Je hebt sowieso mooie scores deze week, denk je dat je de 100k kan doorbreken?

erutangiS

• Sleehond
Nog nooit triple fijn gehad, ben benieuwd wanneer ik dat eens mee mag maken!

@R-utger ziet er nice uit!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Dacht dat het niet zo lekker ging, maar ondertussen mijn score verbetert naar net onder 75k. @MetalSonic Ik ga je inhalen. :D

• Tootoo
MrOleo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:05:
[...]

Je hebt sowieso mooie scores deze week, denk je dat je de 100k kan doorbreken?
Thanks! Het zou te doen moeten zijn: rainbow road is met 1 frenzy gereden (mushroom, door iedereen heen), maar die track is me nog niet zo goed gezind qua dubbele frenzies... Anders moet ik waluigi nog naar level 4 brengen :)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
@Tootoo veel succes, maar wat een mooie scores heb je al!

Ook ik dacht niet heel veel te kunnen gaan uithalen, maar ik heb nu bijna 80k te pakken zonder upgrade van gold dry bones. Al 2 tracks op 30+k kunnen krijgen. En de 3e kan misschirn nog naar 20k. Toch even afwachten wat de rest gaat doen voordat ik mijn HE tickets verder inzet.
Froop1992 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:48:
Dacht dat het niet zo lekker ging, maar ondertussen mijn score verbetert naar net onder 75k. @MetalSonic Ik ga je inhalen. :D
Dat gun ik je hoor, wat is je nickname ook alweer in Mariokart?

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
MetalSonic schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:50:
Als je maar genoeg tijd hebt (en zin) dan kan je die tip net zo lang herhalen voor je een triple coin hebt. Kan wel betekenen dat je 5 tot 6 uur achterelkaar dezelfde track doet via dezelde methode....... :X
Dat laatste zal ik alleen doen als ik denk dat ik nog 1e kan worden ofzo en dan nog heb ik daar geen tijd/zin in O-)
__REMCO__ schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:54:
[...]

Dat laatste zal ik alleen doen als ik denk dat ik nog 1e kan worden ofzo en dan nog heb ik daar geen tijd/zin in O-)
Ben ik helemaal met je eens, op een goed aardige manier ben je ook wel een beetje gestoord als je meerdere uren achterelkaar op restart drukt bij dezelfde race om een paar puntjes meer te krijgen. :+

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Planeetje schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:33:
Ik overweeg om op plek 6 te mikken om een niveau lager te komen.
Ik heb dit vaker gelezen, maar vraag me af of het ook zo werkt. In mijn tier 45 van deze week zitten ook tegenstanders die als highest tier minder dan 40 hebben.

En in een eerdere tour had @Naamah in tier 42 een veel hogere scores bij tegenstanders dan ik in tier 45:
Eärendil in "[Mobile] Mariokart Tour"

Ik heb het idee dat je poule meer afhankelijk is van player level dan van de tier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrOleo
Tootoo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:09:
[...]

Thanks! Het zou te doen moeten zijn: rainbow road is met 1 frenzy gereden (mushroom, door iedereen heen), maar die track is me nog niet zo goed gezind qua dubbele frenzies... Anders moet ik waluigi nog naar level 4 brengen :)
Top, succes ermee. De all cup scores van jou en Vozze zien er ook goed uit. (y)
MetalSonic schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:59:
[...]

Ben ik helemaal met je eens, op een goed aardige manier ben je ook wel een beetje gestoord als je meerdere uren achterelkaar op restart drukt bij dezelfde race om een paar puntjes meer te krijgen. :+
Ik doe mario kart meestal i.c.m. tv/netflix o.i.d., een paar uur achtereen die restart knop bashen gebeurt dan wel af en toe. Mijn tablettopcoating is in ieder geval al grotendeels weggeswiped. Prettig gestoord is best een goede beschrijving daarvoor. :)

Ik wordt trouwens ook wel een beetje gestoord dat ik al een week voornamelijk voor Team Luigi rijdt als Team Mario zijnde, doordat mijn beste karakters voor de ranked cups team Luigi zijn. Toch constant een beetje het gevoel dat ik de boel verraadt. :+

erutangiS

@MrOleo dat had ik vorige week ook een paar keer. Voelde gek om met mario te racen!

@Froop1992 je bent froop in mijn lijst haha. Makkelijk dus. Zijn hier twee Tweakers die in mijn friendslist een andere naam hebben.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo : indrukwekkende scores heb je al neergezet, Tootoo! Vooral de score op Luigi's Mansion is errug sterk. Was dat Lucky 7, coin, coin? Je gaat ook lekker op de ACR! _/-\o_

Ik grind me momenteel helemaal suf. Ik sta inmiddels op plek 68, maar de rek begint er aardig uit te raken. Geen tickets meer voor upgrades, dus het gaat heel spannend worden. Gelukkig is Tootoo er om af en toe even te laten zien dat het op sommige tracks echt wel hoger kan! Zo had ik gemist dat ik in de Fire Bro Cup ook met Golden Dry Bones op Bowser Castle kon racen 8)7

Rainbow Road is trouwens wel dodelijk saai zeg. Net als Tootoo heb ik nog geen enkele dubbele frenzy gehad. Met 1 HE ticket zou ik Waluigi nog kunnen upgraden naar level 4, maar ik weet niet of dat het waard is. Misschien met de enige 5 rubies die ik vandaag heb gekregen een enkele pull doen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tootoo
@MrOleo / @Planeetje / @Vozze thanks! Luigi's Mansion was Lucky 7, coin en.... ik dacht een bananen frenzy in de tunnel.

Ik vind Rainbow Road ook echt een oersaaie track. Toevallig vanochtend voor het eerst bij de eerste run gelijk een dubbele frenzy met bananen en een coin. Nu moet ik nog minder dan 1000 punten! ;) Kijk ik naar de score van @Slettesloery dan is het mogelijk zonder upgrades. Wat had je daar dat je een stevige 24k score had? Twee maal coin frenzy? Het staat me aan de ene kant tegen om waluigi op te waarderen naar level 4, maar het gaat waarschijnlijk de enige makkelijke oplossing zijn om de 100k te passeren :P

@Vozze jouw ACR score mag er anders echt wel zijn hoor! _/-\o_ Op zoveel tracks heb je echt een sterke score neergezet (43k op 3DS Rainbow Road R/T om maar wat te noemen), ok moet nog behoorlijk wat bij elkaar racen om die score te halen. Dat gaat vooral tijd kosten gok ik :P En graag gedaan om je te herinneren ;)

Folding@home

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ut7Z_wFlW5tTZRuYCSjitKm-mIw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3nFkkrVYKIqVsSfb4Xzy3RAV.jpg?f=fotoalbum_large

Hoppa daar was die voor de eerste keer!!
60k in een cup.
@Juicy_Orange @Xaio niet teveel jullie best doen het bevalt me prima dat ik nog een iets hogere stand als jullie heb oOo

[ Voor 12% gewijzigd door bennieeee op 27-11-2020 13:59 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Slettesloery
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 05-09 23:15
@Tootoo ja klopt 2 x coin frenzy was echt geluk met maar 4 item boxen is bijna niet te doen. Maar als je het pak haal je bijna 25k binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g7u6XFj6PUPuneX4SdGVVSssB84=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jJkR83elpqqdD6shnm517s4k.jpg?f=fotoalbum_large

Ruim op de 1e plek met 6.000 voorsprong ongeveer.

Toch de vraag, waar zit voor mij nog een makkelijke verbetering?

Rainbow road misschien nog wel naar 14/15k denk ik?

[ Voor 5% gewijzigd door Sleehond op 28-11-2020 10:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Sleehond Ik denk dat je op rainbow road met die items nog wat extra punten kan pakken. Dat moet wel lukken tot ongeveeer 15k....

@Verwijderd Heb zin in de volgende ranked tour, weer lekker naar het winter thema (mijn favo) heb daar nu een rode kart/ slee op level 6 dus hopelijk kan ik die gebruiken. En ik heb Rosalina Aurora klaar staan (helaas wel level 1 maarja)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Tootoo
Ein-de-lijk! Eerst met 25 punten over de 100k en toen een goede run op rainbow road :) Hopelijk genoeg om deze ranked cup te winnen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B1BFSZBCRcXeYoa4TjNl1KahFWU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/IoVvNTfO4B8xjKCV8fFOoolc.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6GHKGVVIVHxT2ACft5N5ETQeHYk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/lcMivLlBJZszB3Hn3Ycp2rMd.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 51% gewijzigd door Tootoo op 28-11-2020 19:33 . Reden: Van een redelijke run naar een prima run ]

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mooie scores @Tootoo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrOleo
Sleehond schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 10:52:
[Afbeelding]

Fijne voorsprong. :)
Bij rainbow road moet nog wel wat ruimte zitten ja, 15 k zou moeten kunnen met die items met de juiste frenzies.

Haha, ik zag vandaag pas dat alle tracks deze tour R/T tracks zijn. Ik begreep al niet waarom de scores van allcup zo hoog zijn, maar het zijn allemaal T tracks.. :F

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 17:16
MrOleo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:50:
[...]
Ik doe mario kart meestal i.c.m. tv/netflix o.i.d., een paar uur achtereen die restart knop bashen gebeurt dan wel af en toe. Mijn tablettopcoating is in ieder geval al grotendeels weggeswiped. Prettig gestoord is best een goede beschrijving daarvoor. :)
Ik zag vandaag op mijn s20+ dat er een soort V op mijn scherm zat die ruwer voelde dan de rest. Ook na schoonmaken.
Blijkt dat ik ik door Mario Kart die oleophobic coating eraf heb geraced....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
@Tootoo gefelciteerd met de mooie score.
@Sleehond heb je voor de Luigi's mansion track geen hogere glider(ook al is het geen HE). Ik verwacht dat je daardoor meer punten kan verzamelen.

Hopelijk de volgende tour geen team races. 2x mijn eerste plaats verloren omdat mijn red shell mijn eigen teamgenoot niet wilt raken (krijg je een keer als nummer 2 twee red Shells heb je er nog niks aan) Dat was beide keren een goede run en kostbare punten. |:(

@wimpie007 @MrOleo hetzelfde heb ik met de coating van mijn tempered glass screen protector. De bochten werk wil niet meer lukken.sinds gisteren de Pico X3 binnen. Even wachten totdat screenprotector binnen is voordat ik de scherm coating intensief ga belasten.

[ Voor 10% gewijzigd door Xaio op 29-11-2020 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Op mijn telefoon heb ik ook zo een glass protector maar die vind ik te glad, dat rijdt niet echt fijn, maar ik heb sowieso ruimte tekort op mijn telefoon om mini turbos goed uit te voeren, ik zit dan steeds met de rand van de telefoon te stoeien.

Mijn tablet is gelukkig zo groot dat slechts een kwart van het scherm nu ruw is, waardoor de kart soms halverwege de bocht soms gewoon stopt met sturen, maar ik met een app de orientatie 180 graden kan omdraaien en nu de andere kant van het scherm nog goed kan gebruiken. Tot die kant ook te ruw is, dan wordt het toch tijd voor een screenprotector ofzo.

erutangiS

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sleehond
Sleehond schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 10:52:
[Afbeelding]

Nou... toch behoorlijk verbeterd nog *O*

Ongeveer met 4600 nog >:)

9000 voorsprong op nummer 2 d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yy9EtbcVTGR9qqOBvBWD-0Yt7T0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SfvWJBOUJNS2THhWyczOwYQa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrOleo
Pff die challenge zit er op.... 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LB7bP0MUc5vosxvk8ksBWH6lBgI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1CrNiPlANQ2J3bf6cVB8GwiY.jpg?f=fotoalbum_large

erutangiS

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Eärendil
  • Nu online
Bij mij ook gelukt vandaag, gisteren gebruikte ik de mushroom net iets te vroeg, zodat de spiny shell me alsnog raakte

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Juicy_Orange
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 08-10-2021
bennieeee schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:44:
[Afbeelding]

Hoppa daar was die voor de eerste keer!!
60k in een cup.
@Juicy_Orange @Xaio niet teveel jullie best doen het bevalt me prima dat ik nog een iets hogere stand als jullie heb oOo
Sorry Bennie, toch wel ingehaald. succes hahaha! >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Ik heb besloten om de ACR top 100 run los te laten :) De grens van 1M slechten is al een leuke prestatie, maar ik wist op voorhand ook dat dat nooit genoeg zou zijn voor de top 100 (omdat alle banen R/T zijn). En aangezien ik niet de tijd heb om voor veel banen net zo lang te retryen todat ik 2 coin(box) frenzies heb met een (nagenoeg) NSC run, is de kans nagenoeg 0 dat ik het uberhaupt ga halen :)

@Vozze, succes om genoeg punten bij elkaar te blijven sprokkelen! Als je wil kan ik nog mee kijken bij je om te zien waar ik denk dat het meest "laaghangend fruit" zit? Lees: wat je niet perse 2-3 uur grind werk per baan kost ;)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe heb je die aangepakt? Ik weet niet eens wanneer ik die paddestoel moet gebruiken. Een keer is het gelukt maar dat was meer op goed geluk dan skill :F ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
MetalSonic schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:07:
[...]

Hoe heb je die aangepakt? Ik weet niet eens wanneer ik die paddestoel moet gebruiken. Een keer is het gelukt maar dat was meer op goed geluk dan skill :F ;(
Moment dat die omhoog gaat om daarna meteen naar beneden te gaan is het bij mij gelukt. Zelfs al 3x in de laatste 24 uur :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bennieeee schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:11:
[...]

Moment dat die omhoog gaat om daarna meteen naar beneden te gaan is het bij mij gelukt. Zelfs al 3x in de laatste 24 uur :Y
:o dan moet je wel goed timen zeg pff,

Viel mij idd op dat hij eerst kort boven je hangt en dan iets doet en dan is het boem :P

Hoeveel seconden hangt hij boven je voor je je mushroom gebruikt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eärendil
  • Nu online
MetalSonic schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:07:
[...]

Wat voor deze challenge ook helpt is om auto-item uit te zetten en een mushroom vast te houden terwijl je naar de eerste plek rijdt. Als nr. 1 krijg je bijna nooit een mushroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
MetalSonic schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:21:
[...]

:o dan moet je wel goed timen zeg pff,

Viel mij idd op dat hij eerst kort boven je hangt en dan iets doet en dan is het boem :P

Hoeveel seconden hangt hij boven je voor je je mushroom gebruikt?
Vrij snel, pas echt gebruiken als die boven je zit en die beweging maakt. Wat zal dat zijn max een seconde ofzo. Tis een kwestie van aanvoelen en wat geluk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Eärendil @bennieeee
Bedankt voor de tips :) morgen maar eens kijken of het lukt (en als ik er zin in heb) laatste tijd krijg ik niet zo vaak een blauw schild te incasseren, die lijken zeldzamer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eärendil
  • Nu online
Met de huidige team-races krijg je ook alleen een blauw schild als het andere team op een van de laatste posities rijdt. Aan de andere kant kan je nu ook een blauw schild krijgen als je bijv. op positie 3 rijdt, maar wel wel de eerste van jouw team bent. Dat maakt de kans dat je een mushroom hebt groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eärendil schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:35:
Met de huidige team-races krijg je ook alleen een blauw schild als het andere team op een van de laatste posities rijdt. Aan de andere kant kan je nu ook een blauw schild krijgen als je bijv. op positie 3 rijdt, maar wel wel de eerste van jouw team bent. Dat maakt de kans dat je een mushroom hebt groter.
:+ Nu snap ik 'm :')

Gisteren reed ik 3de of 4de en ik krijg een melding van een blauw schild. Normaal dan ga ik juist naar de 2de plek of lager zodat ik 'm niet op mijn kop krijg. Nu toch wel. Ik deed hem af als zijnde een "BUG" :X

*verstopt zich weer* :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo : Thanks. Het gaat nu wel heel lastig worden inderdaad. Ik focus me eerst op een aantal tracks nog om wat punten te sprokkelen:
  • Daisy Hills R/T in de Shy Guy Cup. Triple frenzy run met Lukcy 7, coin en nog andere nodig. Misschien nog 2k ruimte Done!
  • Waluigi Pinball R/T in de Baby Luigi Cup. Geluk nodig met coin boxen. Denk zo'n 2k ruimte nog. Done. Score neergezet met Pauline in plaats van PGP
  • DK Pass R/T in de Baby Luigi Cup. Misschien nog 1k ofzo.
  • Luigi's Mansion R/T in de Metal Mario Cup. 2k?
Daarna zou ik het echt niet weten. Ik grind me echt helemaal suf, dus mocht je de gouden tip voor me hebben, graag!
Ik heb nog 1 HE driver en glider ticket. Ik wacht morgen nog even af. Mocht er dan 1 komen, dan gaat PGP naar level 6. Zo niet, dan gaat Waluigi Bus Driver naar 4 en heb ik op RMX Rainbow Road 1 R/T nog opties.
Maar het gaat lastig worden. Elke dag schuif de Top 100 grens op. Gisteren was het 1.033.000, vandaag is het 1.052.00.0 Morgen 1.070.000? Dan ga ik er buiten vallen. Dus alle tips zijn welkom!

[ Voor 3% gewijzigd door Vozze op 30-11-2020 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vozze schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:17:
@Tootoo : Thanks. Het gaat nu wel heel lastig worden inderdaad. Ik focus me eerst op een aantal tracks nog om wat punten te sprokkelen:
  • Daisy Hills R/T in de Shy Guy Cup. Triple frenzy run met Lukcy 7, coin en nog andere nodig. Misschien nog 2k ruimte Done!
  • Waluigi Pinball R/T in de Baby Luigi Cup. Geluk nodig met coin boxen. Denk zo'n 2k ruimte nog. Done. Score neergezet met Pauline in plaats van PGP
Daarna zou ik het echt niet weten. Ik grind me echt helemaal suf, dus mocht je de gouden tip voor me hebben, graag!
Ik heb nog 1 HE driver en glider ticket. Ik wacht morgen nog even af. Mocht er dan 1 komen, dan gaat PGP naar level 6. Zo niet, dan gaat Waluigi Bus Driver naar 4 en heb ik op RMX Rainbow Road 1 R/T nog opties.
Maar het gaat lastig worden. Elke dag schuif de Top 100 grens op. Gisteren was het 1.033.000, vandaag is het 1.052.00.0 Morgen 1.070.000? Dan ga ik er buiten vallen. Dus alle tips zijn welkom!
tja tips....... ik denk dat je 't meeste wel weet. Om maar een makkelijke te geven. Heb je al overal een triple coin frenzy? zonee dan weet je wat je te doen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Vozze schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:17:
Het wordt een stevig grind feest ja! Mijn gok is dat je op zijn minst 1.075.000 mag halen? Een simpel antwoord wordt het sowieso niet, die heb je uiteraard zelf al gevonden ;) Maar als ik kijk naar je scores (die hoe dan ook flink zijn!) dan zou ik zeggen:
  • Alles wat je al benoemd had. Luigi's Mansion is van die openstaande lijst misschien nog het best te doen? Ik weet niet hoe jouw run was op DK Pass, maar mijn score is daar behoorlijk gelijkwaardig aan die van jou en ik had hem gehaald met 1 bowser shield frenzy geloof ik. Misschien dat daar ook nog wat meer ruimte zit?
  • Welke tracks zou je allemaal met PGP kunnen doen? Ik zie met name Waluigi pinball? Hoewel zij de beste keuze overal is, heb je op rainbow road nog wel 3-4k te winnen als je waluigi busdriver naar level 4 brengt. Dan heb je gelijkwaardige levels als ik heb, alleen heb ik nog een point cap erbij.
  • Misschien ook nog de Vanilla lake tracks? Ze zijn vooral kort, maar het voordeel is ook dat je in een korte tijd je score zou kunnen verhogen.
Maar aangezien je ondertussen op 1.084.000 staat, zou je langzaam aan veilig moeten zijn voor de top 100 misschien....

Folding@home

Pagina: 1 ... 40 ... 161 Laatste