Is deze nieuw of zat ie er al in laat me effe weten
thanks zat in de Goude pijp.
thanks zat in de Goude pijp.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kVDoIguMsQcGPWjauuBbfBMZ.jpg?f=user_large)
Mooie pull, welkom terug trouwens. Tijd terug dat ik jou hier zag reageren:)Slettesloery schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:03:
thanks zat in de Goude pijp.[Afbeelding]
erutangiS
Hmm, net te laatTootoo schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:47:
[...]
En de missende glider op track 3 is wel lastig dan... dan is bv investeren in gold dry bones of zo misschien beter
Ik kreeg dezelfde uit de gouden pipe, maar echt goed is die nietSlettesloery schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:03:
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Deze is gloedje nieuw! Komt volgende week op een paid banner met Penguin Luigi.Slettesloery schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:03:
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
[ Voor 12% gewijzigd door edzon op 23-11-2020 19:35 ]
Lekker bezig...Poeksel schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:09:
Met de MetalSonicstrategie een dubbele coinfrenzie op Mario Circuit, leverde mij maar 23302 op (6 3 6). Geeft me wel een beetje lucht: 75k vs 72k, 71k en 68k van mijn concurrenten. Mijn Sunsetscore (21280 met 3 2 4) kan misschien ook nog iets hoger.
Dat laatste klinkt inderdaad wel weer dubieus... Met Peach Explorer enkel beschikbaar sinds vorige tour heeft degene daar 9 tickets aan uitgegeven?!? Naja, er zijn mensen die hun tickets aan bijzondere drivers uitgeven zullen we maar denken. Wie weet heb je morgen geluk hoor! Maar dan zal wel echt alles mee moeten zitten.edzon schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:33:
@Vozze & @Tootoo thanks, ik vreesde al dat t lastig ging worden en denk dat ik mijn tickets nog even bewaar voor waluigi bus driver, die heb ik nog niet eerder nodig gehad. Helaas geen tickets meer om de cloud naar 6 te brengen, die rijd trouwens verdomde lekker! Mijn nr 1 heeft zelfs nog wat ruimte op sunset dus verwacht (en hoop) dat ie daar morgen ook nog een hogere score neerzet. Wel raar overigens dat hij precies santa mario en peach explorer op level 6 heeft en in tier 39 zit
[ Voor 13% gewijzigd door Xaio op 24-11-2020 07:02 ]
Lobby → Omkoping → Corruptie :P
Je hebt gedaan wat je kon doen, antwoord van Nintendo is uiteraard jammer. Maarja..Xaio schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 06:57:
@edzon wel een antwoord gekregen, maar je hebt er niet veel aan.
Hoe dan ook, de speler bleef in mijn ranked groep, dus ik weet niet of Nintendo bant, maar dat de speler in de groep blijft of dat die clean is. De laatste lijkt me onwaarschijnlijk, maar dat is up to Nintendo.
[Afbeelding]
@R-utger met nieuwe items is het lastig te zeggen of het goed is of niet. Nieuwe items krijgen in de komende tour(s) meer tracks toegevoegd. Kan dus een potentiele belangrijke kart worden.
[ Voor 45% gewijzigd door bennieeee op 24-11-2020 11:54 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Tootoo op 24-11-2020 11:26 ]
[ Voor 84% gewijzigd door MetalSonic op 24-11-2020 13:28 ]
Haha mooi dat ik niet de enige ben. Dacht echt "hoe kan dat nou??" ...Vozze schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:28:
@MetalSonic Haha, ik dacht precies hetzelfde totdat ik zag dat het een screenshot van Bowser's Castle was
[ Voor 5% gewijzigd door bennieeee op 24-11-2020 14:35 ]
bennieeee schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 14:33:
@MetalSonic snap dat voor velen 25k niet echt bijzonder meer is. Hier is het echter meer uitzondering nog dan regelmaat😜
[ Voor 16% gewijzigd door MetalSonic op 24-11-2020 21:56 ]
Lol triple coin.. Ik ben al blij als ik daar überhaupt een frenzy krijg met 5/5/5. Coin frenzies heb ik deze hele tour nog maar 3 keer gehad, slaat helemaal nergens op.MetalSonic schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 21:08:
[...]
![]()
Ik weet precies wat je bedoelt. Vroeg of laat zal je juichen als je voor het eerst de 30k hebt gehaald en zo worden die scores steeds hoger.
Ik ga nog een half uurtje (max) kijken of ik nog een triple coin kan halen op track 2 en anders is het wel weer mooi zo.. Nu nog ongeveer 4k boven de nummer 2 en eigenlijk overal wel minimaal dubbel coin....
Voor wie vanavond wel echt nog wat langer aan de bak gaat, zoals gebruik veel succes voor je laatste sprintje
Edit; leuk geweest nog ongeveer een uur restarts gedaan maar slechts 2 dubbel coins. Kwam niet eens id buurt van mij oude score.
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
erutangiS
[ Voor 3% gewijzigd door Tootoo op 25-11-2020 08:22 ]
Ik heb zelf nu geen mogelijkheid om een filmpje te maken, maar ik volg zelf dezelfde lijn als Go Shiny Hunter. Het zal misschien afhangen van je glider level wat mogelijk is? Het is in ieder geval het lastigste stuk, bij mij verbreekt mijn combo daar ook nog geregeld met een super glider level 6... (kan ook aan mij liggenbennieeee schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:46:
Hoe behouden jullie de combo bij Luigi Mansion zodra je de tunnel inrijdt van het huis? Voor mij is dat echt de combo breker daar..
Hier ook wel lastig, probeer iig items neer te leggen daar op de eerste ronde en max te driften. Met Level 2 glider lukt het vaak om combo vast te houden. Voor de zekerheid pak ik in ronde 2 nog wel eens extra itembox (ticket) daar als ik merk dat het een goede score kan worden.Tootoo schreef op woensdag 25 november 2020 @ 10:55:
[...]
Ik heb zelf nu geen mogelijkheid om een filmpje te maken, maar ik volg zelf dezelfde lijn als Go Shiny Hunter. Het zal misschien afhangen van je glider level wat mogelijk is? Het is in ieder geval het lastigste stuk, bij mij verbreekt mijn combo daar ook nog geregeld met een super glider level 6... (kan ook aan mij liggen)
[YouTube: HOW TO NONSTOP COMBO LUIGI'S MANSION R/T? LUIGI CUP - MARIO KART TOUR]
Zal vanmiddag eens even rustig het filmpje bekijken. Heb nu een high end level 2 daar en nog een ticket liggen maar wil hem alleen gebruiken als het nodig is qua scores. Rij trouwens nu met een super 3 nog net iets hoger. Volgens mij moet het wel richting de 18k nog kunnen gaan.Tootoo schreef op woensdag 25 november 2020 @ 10:55:
[...]
Ik heb zelf nu geen mogelijkheid om een filmpje te maken, maar ik volg zelf dezelfde lijn als Go Shiny Hunter. Het zal misschien afhangen van je glider level wat mogelijk is? Het is in ieder geval het lastigste stuk, bij mij verbreekt mijn combo daar ook nog geregeld met een super glider level 6... (kan ook aan mij liggen)
[YouTube: HOW TO NONSTOP COMBO LUIGI'S MANSION R/T? LUIGI CUP - MARIO KART TOUR]
[ Voor 10% gewijzigd door bennieeee op 25-11-2020 12:41 ]
Mooie pulls hoor!Tootoo schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:22:
Hier eerste geworden ook. Deze week wordt een stuk pittiger, ik sta eerste met 401 punten voorsprong op iemand die 916k heeft deze tour tot zo ver. Dat wordt aanzettenGelukkig is er nog genoeg ruimte om de 90k voorbij te gaan...
Net een ontzettende bak geluk gehad met de special pipe:
- de eerste ronde moest ie tot het laatste item leeg, nummer 50 was Mario hakama (4+1)
- reset + 10 pull: 2x Mario Hakama (5+1)
- reset + 10 pull: gold koopa, Rosalina Swimwear en weer Mario Hakama, nu 5+2.
Vooruit, ik geef wel HE 1 ticket uit hoor, daarmee deze ronde 3 coinbox drivers op level 6 weten te krijgen
dit heb ik ook hoor, als ik eerste word dan zit de week erna in een zwaardere poule.. Dan prikkelen ze je weer om geld uit te geven in de shop voor items etc.Sleehond schreef op woensdag 25 november 2020 @ 16:17:
8e geworden, drama weer zeg. Ene week 1e, dan weer 8e, dan weer 2e dan weer 7e dan weer 1e dan weer 8e.... man man man...!!
Sta nu voorlopig stevig weer 1e....
[ Voor 25% gewijzigd door MetalSonic op 26-11-2020 13:33 ]
Tip graag gegeven, als jij nog eens een slimmigheidje weet dan hoor ik het natuurlijk ook graag.__REMCO__ schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:36:
gister 8e geworden... Er zat gewoon niet meer in (ondanks de tip van @MetalSonic op de 1e track, 2x coin frenzy en NSC maar nog steeds maar 20k punten)
Deze tour zit er wel veel meer in qua items dus hopelijk weer naar Tier 52! Ook een beetje geluk gehad met de special pipe! Ik ging voor rosalina swimwear en haalde die er met de eerste 10pull al uit
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Lekker hoor, ik weet nog dat ik de eerste keer een triple coin haalde, helemaal in "extase" keek echt naar mijn telefoon met een gevoel van "WOW, dat dit mogelijk is"R-utger schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:15:
[Afbeelding]
Het effect van 3 coin frenzy’s in 1 lange combo![]()
Volgens mij heb ik het nog nooit gehad, helemaal happy.
Inmiddels een mooie voorsprong van 15k op de nr2. (Zelf 81k totaal)
Kan ik mooi weer omhoog in de tiers, van 51 al naar 49 gezakt...
Zo keek ik vandaag ook wel naar mijn telefoon toen ik voor de tweede keer ooit een 40k score haaldeMetalSonic schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:13:
[...]
Lekker hoor, ik weet nog dat ik de eerste keer een triple coin haalde, helemaal in "extase" keek echt naar mijn telefoon met een gevoel van "WOW, dat dit mogelijk is"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt sowieso mooie scores deze week, denk je dat je de 100k kan doorbreken?Tootoo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:35:
[...]
Zo keek ik vandaag ook wel naar mijn telefoon toen ik voor de tweede keer ooit een 40k score haalde(vandaag zelfs twee maal, maar het blijft nog een onmogelijke score...)
erutangiS
Thanks! Het zou te doen moeten zijn: rainbow road is met 1 frenzy gereden (mushroom, door iedereen heen), maar die track is me nog niet zo goed gezind qua dubbele frenzies... Anders moet ik waluigi nog naar level 4 brengenMrOleo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:05:
[...]
Je hebt sowieso mooie scores deze week, denk je dat je de 100k kan doorbreken?
Dat gun ik je hoor, wat is je nickname ook alweer in Mariokart?Froop1992 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:48:
Dacht dat het niet zo lekker ging, maar ondertussen mijn score verbetert naar net onder 75k. @MetalSonic Ik ga je inhalen.
Dat laatste zal ik alleen doen als ik denk dat ik nog 1e kan worden ofzo en dan nog heb ik daar geen tijd/zin inMetalSonic schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:50:
Als je maar genoeg tijd hebt (en zin) dan kan je die tip net zo lang herhalen voor je een triple coin hebt. Kan wel betekenen dat je 5 tot 6 uur achterelkaar dezelfde track doet via dezelde methode.......
Ben ik helemaal met je eens, op een goed aardige manier ben je ook wel een beetje gestoord als je meerdere uren achterelkaar op restart drukt bij dezelfde race om een paar puntjes meer te krijgen.__REMCO__ schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:54:
[...]
Dat laatste zal ik alleen doen als ik denk dat ik nog 1e kan worden ofzo en dan nog heb ik daar geen tijd/zin in
Ik heb dit vaker gelezen, maar vraag me af of het ook zo werkt. In mijn tier 45 van deze week zitten ook tegenstanders die als highest tier minder dan 40 hebben.Planeetje schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:33:
Ik overweeg om op plek 6 te mikken om een niveau lager te komen.
Top, succes ermee. De all cup scores van jou en Vozze zien er ook goed uit.Tootoo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:09:
[...]
Thanks! Het zou te doen moeten zijn: rainbow road is met 1 frenzy gereden (mushroom, door iedereen heen), maar die track is me nog niet zo goed gezind qua dubbele frenzies... Anders moet ik waluigi nog naar level 4 brengen
Ik doe mario kart meestal i.c.m. tv/netflix o.i.d., een paar uur achtereen die restart knop bashen gebeurt dan wel af en toe. Mijn tablettopcoating is in ieder geval al grotendeels weggeswiped. Prettig gestoord is best een goede beschrijving daarvoor.MetalSonic schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:59:
[...]
Ben ik helemaal met je eens, op een goed aardige manier ben je ook wel een beetje gestoord als je meerdere uren achterelkaar op restart drukt bij dezelfde race om een paar puntjes meer te krijgen.
erutangiS
[ Voor 12% gewijzigd door bennieeee op 27-11-2020 13:59 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Sleehond op 28-11-2020 10:52 ]
[ Voor 51% gewijzigd door Tootoo op 28-11-2020 19:33 . Reden: Van een redelijke run naar een prima run ]
Fijne voorsprong.Sleehond schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 10:52:
[Afbeelding]
Ruim op de 1e plek met 6.000 voorsprong ongeveer.
Toch de vraag, waar zit voor mij nog een makkelijke verbetering?
Rainbow road misschien nog wel naar 14/15k denk ik?
erutangiS
Ik zag vandaag op mijn s20+ dat er een soort V op mijn scherm zat die ruwer voelde dan de rest. Ook na schoonmaken.MrOleo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:50:
[...]
Ik doe mario kart meestal i.c.m. tv/netflix o.i.d., een paar uur achtereen die restart knop bashen gebeurt dan wel af en toe. Mijn tablettopcoating is in ieder geval al grotendeels weggeswiped. Prettig gestoord is best een goede beschrijving daarvoor.
[ Voor 10% gewijzigd door Xaio op 29-11-2020 08:30 ]
erutangiS
Nou... toch behoorlijk verbeterd nogSleehond schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 10:52:
[Afbeelding]
Ruim op de 1e plek met 6.000 voorsprong ongeveer.
Toch de vraag, waar zit voor mij nog een makkelijke verbetering?
Rainbow road misschien nog wel naar 14/15k denk ik?
Sorry Bennie, toch wel ingehaald. succes hahaha!bennieeee schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:44:
[Afbeelding]
Hoppa daar was die voor de eerste keer!!
60k in een cup.
@Juicy_Orange @Xaio niet teveel jullie best doen het bevalt me prima dat ik nog een iets hogere stand als jullie heb
Hoe heb je die aangepakt? Ik weet niet eens wanneer ik die paddestoel moet gebruiken. Een keer is het gelukt maar dat was meer op goed geluk dan skill
Moment dat die omhoog gaat om daarna meteen naar beneden te gaan is het bij mij gelukt. Zelfs al 3x in de laatste 24 uurMetalSonic schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:07:
[...]
Hoe heb je die aangepakt? Ik weet niet eens wanneer ik die paddestoel moet gebruiken. Een keer is het gelukt maar dat was meer op goed geluk dan skill![]()
bennieeee schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:11:
[...]
Moment dat die omhoog gaat om daarna meteen naar beneden te gaan is het bij mij gelukt. Zelfs al 3x in de laatste 24 uur
Wat voor deze challenge ook helpt is om auto-item uit te zetten en een mushroom vast te houden terwijl je naar de eerste plek rijdt. Als nr. 1 krijg je bijna nooit een mushroom.MetalSonic schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:07:
[...]
Hoe heb je die aangepakt? Ik weet niet eens wanneer ik die paddestoel moet gebruiken. Een keer is het gelukt maar dat was meer op goed geluk dan skill![]()
Vrij snel, pas echt gebruiken als die boven je zit en die beweging maakt. Wat zal dat zijn max een seconde ofzo. Tis een kwestie van aanvoelen en wat geluk.MetalSonic schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:21:
[...]
dan moet je wel goed timen zeg pff,
Viel mij idd op dat hij eerst kort boven je hangt en dan iets doet en dan is het boem![]()
Hoeveel seconden hangt hij boven je voor je je mushroom gebruikt?
Eärendil schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:35:
Met de huidige team-races krijg je ook alleen een blauw schild als het andere team op een van de laatste posities rijdt. Aan de andere kant kan je nu ook een blauw schild krijgen als je bijv. op positie 3 rijdt, maar wel wel de eerste van jouw team bent. Dat maakt de kans dat je een mushroom hebt groter.
[ Voor 3% gewijzigd door Vozze op 30-11-2020 14:25 ]
tja tips....... ik denk dat je 't meeste wel weet. Om maar een makkelijke te geven. Heb je al overal een triple coin frenzy? zonee dan weet je wat je te doen staat.Vozze schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:17:
@Tootoo : Thanks. Het gaat nu wel heel lastig worden inderdaad. Ik focus me eerst op een aantal tracks nog om wat punten te sprokkelen:Daarna zou ik het echt niet weten. Ik grind me echt helemaal suf, dus mocht je de gouden tip voor me hebben, graag!
- Daisy Hills R/T in de Shy Guy Cup. Triple frenzy run met Lukcy 7, coin en nog andere nodig. Misschien nog 2k ruimte Done!
- Waluigi Pinball R/T in de Baby Luigi Cup. Geluk nodig met coin boxen. Denk zo'n 2k ruimte nog. Done. Score neergezet met Pauline in plaats van PGP
- DK Pass R/T in de Baby Luigi Cup. Misschien nog 1k ofzo.
- Luigi's Mansion R/T in de Metal Mario Cup. 2k?
Ik heb nog 1 HE driver en glider ticket. Ik wacht morgen nog even af. Mocht er dan 1 komen, dan gaat PGP naar level 6. Zo niet, dan gaat Waluigi Bus Driver naar 4 en heb ik op RMX Rainbow Road 1 R/T nog opties.
Maar het gaat lastig worden. Elke dag schuif de Top 100 grens op. Gisteren was het 1.033.000, vandaag is het 1.052.00.0 Morgen 1.070.000? Dan ga ik er buiten vallen. Dus alle tips zijn welkom!
Het wordt een stevig grind feest ja! Mijn gok is dat je op zijn minst 1.075.000 mag halen? Een simpel antwoord wordt het sowieso niet, die heb je uiteraard zelf al gevondenVozze schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:17:
@Tootoo : Thanks. Het gaat nu wel heel lastig worden inderdaad. Ik focus me eerst op een aantal tracks nog om wat punten te sprokkelen:Daarna zou ik het echt niet weten. Ik grind me echt helemaal suf, dus mocht je de gouden tip voor me hebben, graag!
- Daisy Hills R/T in de Shy Guy Cup. Triple frenzy run met Lukcy 7, coin en nog andere nodig. Misschien nog 2k ruimte Done!
- Waluigi Pinball R/T in de Baby Luigi Cup. Geluk nodig met coin boxen. Denk zo'n 2k ruimte nog. Done. Score neergezet met Pauline in plaats van PGP
- DK Pass R/T in de Baby Luigi Cup. Misschien nog 1k ofzo.
- Luigi's Mansion R/T in de Metal Mario Cup. 2k?
Ik heb nog 1 HE driver en glider ticket. Ik wacht morgen nog even af. Mocht er dan 1 komen, dan gaat PGP naar level 6. Zo niet, dan gaat Waluigi Bus Driver naar 4 en heb ik op RMX Rainbow Road 1 R/T nog opties.
Maar het gaat lastig worden. Elke dag schuif de Top 100 grens op. Gisteren was het 1.033.000, vandaag is het 1.052.00.0 Morgen 1.070.000? Dan ga ik er buiten vallen. Dus alle tips zijn welkom!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq