Mooie pull, welkom terug trouwens. Tijd terug dat ik jou hier zag reageren:)Slettesloery schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:03:
Is deze nieuw of zat ie er al in laat me effe weten
thanks zat in de Goude pijp.[Afbeelding]
erutangiS
Hmm, net te laatTootoo schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:47:
[...]
En de missende glider op track 3 is wel lastig dan... dan is bv investeren in gold dry bones of zo misschien beter
Ik ga mijn tickets inderdaad maar op zak houden en plek 2 verdedigen.
Ik kreeg dezelfde uit de gouden pipe, maar echt goed is die nietSlettesloery schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:03:
Maar volgens mij wel nieuw, ik herken hem ook niet.
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Deze is gloedje nieuw! Komt volgende week op een paid banner met Penguin Luigi.Slettesloery schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:03:
Stap1 join de race net zo vaak opnieuw als mogelijk tot je start op plek 1.
Stap 2 eerste item is een coin frenzy is door, geen 2de coin frenzy is restart. Uiteraard geen coin frenzy bij block 1 is ook restart.
Rinse en repeat tot je 2 coin frenzys hebt gehad en een leuke score
:strip_exif()/f/image/fNxQywHW2xMlQFrOKUw3I0uF.jpg?f=fotoalbum_large)
Zelf ook een nsc met een dubbele coin daar en op sunset gereden en zelfs een nsc dubbele coin + green shield frenzy op de andere mario track. Helaas niet genoeg en vrees ook dat het inzetten van mijn laatste 2 he driver tickets op mario of peachtte me ook niet gaat redden deze week. Kan eventueel koopa nog levelen naar 5 maar vraag me af of de coinbox dusdanig meer opleverd dan een level 6 dubbelcapped toad. Wat denken jullie?
Als je het waard vindt (weet niet wat je voor de volgende cup van plan was?), kan je bedenken of peachette het waard is. Kan je cloud 9 ook nog naar level 6 krijgen in dat geval? Op track 2 zit meer ruimte dan op track 1 denk ik. Ik heb daar mijn score behaald met 2 coinbox frenzies, maar door de korte track en veel stuiteren win je er niet perse veel mee.
Heb vanmiddag daardoor een 34,8 (nog wat) score gehaald. Dat was 2 x coin 1 x bananas in combinatie met NSC... Helaas was er tijdens één van mijn frenzys geen bliksem of blauw schild gebruikt..
Vandaag en morgen nog wat pogingen doen om de triple coin te halen en dan duimen dat het goed genoeg was voor plek 1. Loop nu 3k voor op de nummer 2 en ik ga er vanuit dat ik bij de volgende ranked cup niet de top 3 ga halen in verband met 1-1-1 bij track 3.
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
[ Voor 12% gewijzigd door edzon op 23-11-2020 19:35 ]
Lekker bezig...Poeksel schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:09:
Met de MetalSonicstrategie een dubbele coinfrenzie op Mario Circuit, leverde mij maar 23302 op (6 3 6). Geeft me wel een beetje lucht: 75k vs 72k, 71k en 68k van mijn concurrenten. Mijn Sunsetscore (21280 met 3 2 4) kan misschien ook nog iets hoger.
Enige dat je nodig hebt voor deze strategie is heel veel doorzettingsvermogen. Accepteren dat je soms 15 keer achterelkaar de restart indrukt voor je daadwerkelijk begint met je frenzy.. Heb je 2 x een frenzy maar is een 3de al niet meer mogelijk dan dus weer restart.
Best saai maar het geeft je de grootste kans om die begeerde triple coin te krijgen. Voor mij inmiddels alweer een paar weken geleden....... Vandaag had ik twee keer een dubbele coin en dan een paar keer coin, coin, banaan gehad helaas........
Deze strategie combineert heel lekker met het geluid van je mario kart lekker zacht en leuke achtergrondmuziek.
Als je zoals ik van Nintendo muziek houdt dan is deze youtube link een aanrader, reclame vrij
YouTube: 🍄NINTENDO RADIO [24/7 Nintendo Music Live Stream]⭐
Dat laatste klinkt inderdaad wel weer dubieus... Met Peach Explorer enkel beschikbaar sinds vorige tour heeft degene daar 9 tickets aan uitgegeven?!? Naja, er zijn mensen die hun tickets aan bijzondere drivers uitgeven zullen we maar denken. Wie weet heb je morgen geluk hoor! Maar dan zal wel echt alles mee moeten zitten.edzon schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:33:
@Vozze & @Tootoo thanks, ik vreesde al dat t lastig ging worden en denk dat ik mijn tickets nog even bewaar voor waluigi bus driver, die heb ik nog niet eerder nodig gehad. Helaas geen tickets meer om de cloud naar 6 te brengen, die rijd trouwens verdomde lekker! Mijn nr 1 heeft zelfs nog wat ruimte op sunset dus verwacht (en hoop) dat ie daar morgen ook nog een hogere score neerzet. Wel raar overigens dat hij precies santa mario en peach explorer op level 6 heeft en in tier 39 zit
@Vozze jij hebt het al ver weten te schoppen in de top 100?! Maakt dat ik ook eens een poging wil gaan wagen deze ronde
Hoe dan ook, de speler bleef in mijn ranked groep, dus ik weet niet of Nintendo bant, maar dat de speler in de groep blijft of dat die clean is. De laatste lijkt me onwaarschijnlijk, maar dat is up to Nintendo.
/f/image/6wKZ9SNS6DJ9ZSoOfoLruOeD.png?f=fotoalbum_large)
@R-utger met nieuwe items is het lastig te zeggen of het goed is of niet. Nieuwe items krijgen in de komende tour(s) meer tracks toegevoegd. Kan dus een potentiele belangrijke kart worden.
[ Voor 13% gewijzigd door Xaio op 24-11-2020 07:02 ]
Lobby → Omkoping → Corruptie :P
En wat een waardeloos antwoord, nietszeggend is nog teveel credits voor deze beroerde mail. Ik hoop daarentegen dat ze er wel serieus onderzoek naar blijven doen naar dit soort naar fraude ruikende gevallen. Voor iedereen die het spel wel eerlijk speelt wil je gewoon een goede ervaring. Als ik dan verslagen word door iemand die toevallig betere levels heeft, dan wil ik niet dat in twijfel hoeven trekken. Voordat mensen stoppen met geld uitgeven aan het spel.
Je hebt gedaan wat je kon doen, antwoord van Nintendo is uiteraard jammer. Maarja..Xaio schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 06:57:
@edzon wel een antwoord gekregen, maar je hebt er niet veel aan.
Hoe dan ook, de speler bleef in mijn ranked groep, dus ik weet niet of Nintendo bant, maar dat de speler in de groep blijft of dat die clean is. De laatste lijkt me onwaarschijnlijk, maar dat is up to Nintendo.
[Afbeelding]
@R-utger met nieuwe items is het lastig te zeggen of het goed is of niet. Nieuwe items krijgen in de komende tour(s) meer tracks toegevoegd. Kan dus een potentiele belangrijke kart worden.
Je kan het helaas niet controleren en daarnaast is het vrij gemakkelijk jouw spelersnaam te veranderen.
[ Voor 45% gewijzigd door bennieeee op 24-11-2020 11:54 ]
- Met het HE driver ticket gaat Dry Bones Gold naar level 6 en wanneer ik eerste blijf krijgt deze meteen 5 point cap tickets
- Mocht ik eerste blijven, dan gaan er 10 point cap tickets naar King Boo
- Ik heb nu 3 HE gilder tickets. Ik kan met 2 tickets Swooper of Wicked Wings naar level 6 krijgen. Ik weet nog niet welke ik ga doen. Ik neig naar Wicked Wings. Mocht er nog een HE-glider ticket in de shop voorbij komen, dan gaan ze waarschijnlijk beide. Of ik bewaar een paar voor een andere glider.
- Op RMX Rainbow Road 1R/T mis ik gewoon een T3 driver! Dus waarschijnlijk ga ik een packje kopen
- Wanneer er nog een HE-kart ticket voorbij komt, gaat Wild Black naar level 6
Ook jij gaat dus inderdaad wel all-in met alle tickets
- Gold Koopa bij mij naar level 6 moet het sowieso worden en King Boo krijgt een tweede point cap (jaloers op je derde hoor
)
- Misschien dat ik de gold kart naar level 6 breng. Dat is dan enerzijds voor de ranked cup, maar hij staat al op level 5. Anders wellicht de Macharon omdat deze ook door de ranked cup nog wel een aantal tracks heeft en het jump boost als skill heeft. Beide zit er helaas niet in voor me
- Ik heb nog ruimte om twee gliders op level 6 te brengen, met de keuze uit tropical glider, fireworks parachute en butterfly sunset. Ook kies er ik denk ik voor om de swooper een tweede point cap te geven (ivm de ranked cup ook).
Wel zonde dat ik geen 30k muntjes heb, heb nu 2 HE gliders en 1 HE driver ticket in mijn shop staan....
[ Voor 6% gewijzigd door Tootoo op 24-11-2020 11:26 ]
@MetalSonic : thanks!
[ Voor 84% gewijzigd door MetalSonic op 24-11-2020 13:28 ]
Ik zie dat jullie al plannen maken voor de volgende ranked! En ook voor de top 100! Succes allemaal! Ik hou mijn 2e plek wel tot morgen en in de tussentijd grind ik nog wat punten voor rosalina swimwear en de nieuwe kart.
Met nog 1 HE driver ticket uit de shop kan mijn gold dry bones ook naar level 6. Die is al dubbel uncapped, maar ik mis nog 5 uncap tickets voor de laatste uncap.
Ben benieuwd naar volgende week.
Haha mooi dat ik niet de enige ben. Dacht echt "hoe kan dat nou??" ...Vozze schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:28:
@MetalSonic Haha, ik dacht precies hetzelfde totdat ik zag dat het een screenshot van Bowser's Castle was
Ik heb wel eens met een tier 2 driver een leuke score gezet, maar dan was het 9 van de 10 keer een Lucky 7 driver en dan kon ik aan 't begin van de race bijvoorbeeld via goed geplaatste bommen icm horn veel punten pakken. O.a bij Vancouver vlak voor de "sprong/ schans"
Zag veel later inderdaad dat het een 25k score is bij de Luigi cup, dat is voor mij verder niet zo bijzonder
[ Voor 5% gewijzigd door bennieeee op 24-11-2020 14:35 ]
bennieeee schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 14:33:
@MetalSonic snap dat voor velen 25k niet echt bijzonder meer is. Hier is het echter meer uitzondering nog dan regelmaat😜
Ik weet precies wat je bedoelt. Vroeg of laat zal je juichen als je voor het eerst de 30k hebt gehaald en zo worden die scores steeds hoger.
Ik ga nog een half uurtje (max) kijken of ik nog een triple coin kan halen op track 2 en anders is het wel weer mooi zo.. Nu nog ongeveer 4k boven de nummer 2 en eigenlijk overal wel minimaal dubbel coin....
Voor wie vanavond wel echt nog wat langer aan de bak gaat, zoals gebruik veel succes voor je laatste sprintje
Edit; leuk geweest nog ongeveer een uur restarts gedaan maar slechts 2 dubbel coins. Kwam niet eens id buurt van mij oude score.
[ Voor 16% gewijzigd door MetalSonic op 24-11-2020 21:56 ]
Lol triple coin.. Ik ben al blij als ik daar überhaupt een frenzy krijg met 5/5/5. Coin frenzies heb ik deze hele tour nog maar 3 keer gehad, slaat helemaal nergens op.MetalSonic schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 21:08:
[...]
![]()
Ik weet precies wat je bedoelt. Vroeg of laat zal je juichen als je voor het eerst de 30k hebt gehaald en zo worden die scores steeds hoger.
Ik ga nog een half uurtje (max) kijken of ik nog een triple coin kan halen op track 2 en anders is het wel weer mooi zo.. Nu nog ongeveer 4k boven de nummer 2 en eigenlijk overal wel minimaal dubbel coin....
Voor wie vanavond wel echt nog wat langer aan de bak gaat, zoals gebruik veel succes voor je laatste sprintje
Edit; leuk geweest nog ongeveer een uur restarts gedaan maar slechts 2 dubbel coins. Kwam niet eens id buurt van mij oude score.
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
erutangiS
Net een ontzettende bak geluk gehad met de special pipe:
- de eerste ronde moest ie tot het laatste item leeg, nummer 50 was Mario hakama (4+1)
- reset + 10 pull: 2x Mario Hakama (5+1)
- reset + 10 pull: gold koopa, Rosalina Swimwear en weer Mario Hakama, nu 5+2.
Vooruit, ik geef wel HE 1 ticket uit hoor, daarmee deze ronde 3 coinbox drivers op level 6 weten te krijgen
[ Voor 3% gewijzigd door Tootoo op 25-11-2020 08:22 ]
Nieuwe ranked, nieuwe kansen
Ik heb zelf nu geen mogelijkheid om een filmpje te maken, maar ik volg zelf dezelfde lijn als Go Shiny Hunter. Het zal misschien afhangen van je glider level wat mogelijk is? Het is in ieder geval het lastigste stuk, bij mij verbreekt mijn combo daar ook nog geregeld met een super glider level 6... (kan ook aan mij liggenbennieeee schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:46:
Hoe behouden jullie de combo bij Luigi Mansion zodra je de tunnel inrijdt van het huis? Voor mij is dat echt de combo breker daar..
Ik werd vroeg wakker. Even de stand checken, nog steeds 4k voor, 20 minuten te gaan, dat komt wel goed. Weer gaan slapen, wakker worden, MKT aan. Ben ik tweede geworden met 258 punten achterstand
Hier ook wel lastig, probeer iig items neer te leggen daar op de eerste ronde en max te driften. Met Level 2 glider lukt het vaak om combo vast te houden. Voor de zekerheid pak ik in ronde 2 nog wel eens extra itembox (ticket) daar als ik merk dat het een goede score kan worden.Tootoo schreef op woensdag 25 november 2020 @ 10:55:
[...]
Ik heb zelf nu geen mogelijkheid om een filmpje te maken, maar ik volg zelf dezelfde lijn als Go Shiny Hunter. Het zal misschien afhangen van je glider level wat mogelijk is? Het is in ieder geval het lastigste stuk, bij mij verbreekt mijn combo daar ook nog geregeld met een super glider level 6... (kan ook aan mij liggen)
[YouTube: HOW TO NONSTOP COMBO LUIGI'S MANSION R/T? LUIGI CUP - MARIO KART TOUR]
Zal vanmiddag eens even rustig het filmpje bekijken. Heb nu een high end level 2 daar en nog een ticket liggen maar wil hem alleen gebruiken als het nodig is qua scores. Rij trouwens nu met een super 3 nog net iets hoger. Volgens mij moet het wel richting de 18k nog kunnen gaan.Tootoo schreef op woensdag 25 november 2020 @ 10:55:
[...]
Ik heb zelf nu geen mogelijkheid om een filmpje te maken, maar ik volg zelf dezelfde lijn als Go Shiny Hunter. Het zal misschien afhangen van je glider level wat mogelijk is? Het is in ieder geval het lastigste stuk, bij mij verbreekt mijn combo daar ook nog geregeld met een super glider level 6... (kan ook aan mij liggen)
[YouTube: HOW TO NONSTOP COMBO LUIGI'S MANSION R/T? LUIGI CUP - MARIO KART TOUR]
Eerste scores zijn bekend en bijna 10k voorsprong dus dat lijkt wel hoopvol.
[ Voor 10% gewijzigd door bennieeee op 25-11-2020 12:41 ]
Deze week weer hopelijk een eerlijkere strijd. Wel mijn tickets kunnen bewaren voor waluigi busdriver en met swooper en een he driver ticket in de tiershop ziet het er goed uit. Heb nog wel 3 pipe frames nodig zodat ik daarmee kan gaan rijden op luigi mansion. Succes allemaal!
Mooie pulls hoor!Tootoo schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:22:
Hier eerste geworden ook. Deze week wordt een stuk pittiger, ik sta eerste met 401 punten voorsprong op iemand die 916k heeft deze tour tot zo ver. Dat wordt aanzettenGelukkig is er nog genoeg ruimte om de 90k voorbij te gaan...
Net een ontzettende bak geluk gehad met de special pipe:
- de eerste ronde moest ie tot het laatste item leeg, nummer 50 was Mario hakama (4+1)
- reset + 10 pull: 2x Mario Hakama (5+1)
- reset + 10 pull: gold koopa, Rosalina Swimwear en weer Mario Hakama, nu 5+2.
Vooruit, ik geef wel HE 1 ticket uit hoor, daarmee deze ronde 3 coinbox drivers op level 6 weten te krijgen
Succes weer deze week!
Sta nu voorlopig stevig weer 1e....
dit heb ik ook hoor, als ik eerste word dan zit de week erna in een zwaardere poule.. Dan prikkelen ze je weer om geld uit te geven in de shop voor items etc.Sleehond schreef op woensdag 25 november 2020 @ 16:17:
8e geworden, drama weer zeg. Ene week 1e, dan weer 8e, dan weer 2e dan weer 7e dan weer 1e dan weer 8e.... man man man...!!
Sta nu voorlopig stevig weer 1e....
Komt wel goed uit. Druk met andere dingen.
Positief punt ik heb Rosalina (swimwear) voor slechts 90 rubies. De vorige keer 290 rubies gespendeerd en nog had ik haar en de kart niet. Gold Dry Bones is nog de enige coinbox die hoog op mijn verlanglijstje staat.
Vandaag na 1,5 week eindelijk weer een HE ticket. De driver variant, dus gold dry bones kan naar level 6. Maar dan heb ik geen tickets meer. Ik verwacht geen 1e te kunnen worden als ik de levels vergelijk van mijn ranked players. 2e wordt ook lastig. Ik overweeg om op plek 6 te mikken om een niveau lager te komen.
/f/image/hnGFXarQgfGHrkyxyew6Ae4n.png?f=fotoalbum_large)
Jammer....
Edit: aan de andere kant ook wel weer fijn, ik doe op mijn gemak wat pogingen om meer punten eruit te halen en heb meer tijd en energie voor andere dingen. Ik hoef een keer niet wanhopig te retry'n voor een dubbel of triple coin. ;-)
[ Voor 25% gewijzigd door MetalSonic op 26-11-2020 13:33 ]
Deze tour zit er wel veel meer in qua items dus hopelijk weer naar Tier 52! Ook een beetje geluk gehad met de special pipe! Ik ging voor rosalina swimwear en haalde die er met de eerste 10pull al uit
Tip graag gegeven, als jij nog eens een slimmigheidje weet dan hoor ik het natuurlijk ook graag.__REMCO__ schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:36:
gister 8e geworden... Er zat gewoon niet meer in (ondanks de tip van @MetalSonic op de 1e track, 2x coin frenzy en NSC maar nog steeds maar 20k punten)
Deze tour zit er wel veel meer in qua items dus hopelijk weer naar Tier 52! Ook een beetje geluk gehad met de special pipe! Ik ging voor rosalina swimwear en haalde die er met de eerste 10pull al uit
Als je maar genoeg tijd hebt (en zin) dan kan je die tip net zo lang herhalen voor je een triple coin hebt. Kan wel betekenen dat je 5 tot 6 uur achterelkaar dezelfde track doet via dezelde methode.......
/f/image/fbiQRBFv7P1BUYKtvuBC6p4O.png?f=fotoalbum_large)
Het effect van 3 coin frenzy’s in 1 lange combo
Volgens mij heb ik het nog nooit gehad, helemaal happy.
Inmiddels een mooie voorsprong van 15k op de nr2. (Zelf 81k totaal)
Kan ik mooi weer omhoog in de tiers, van 51 al naar 49 gezakt...
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Lekker hoor, ik weet nog dat ik de eerste keer een triple coin haalde, helemaal in "extase" keek echt naar mijn telefoon met een gevoel van "WOW, dat dit mogelijk is"R-utger schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:15:
[Afbeelding]
Het effect van 3 coin frenzy’s in 1 lange combo![]()
Volgens mij heb ik het nog nooit gehad, helemaal happy.
Inmiddels een mooie voorsprong van 15k op de nr2. (Zelf 81k totaal)
Kan ik mooi weer omhoog in de tiers, van 51 al naar 49 gezakt...
Zo keek ik vandaag ook wel naar mijn telefoon toen ik voor de tweede keer ooit een 40k score haaldeMetalSonic schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:13:
[...]
Lekker hoor, ik weet nog dat ik de eerste keer een triple coin haalde, helemaal in "extase" keek echt naar mijn telefoon met een gevoel van "WOW, dat dit mogelijk is"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt sowieso mooie scores deze week, denk je dat je de 100k kan doorbreken?Tootoo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:35:
[...]
Zo keek ik vandaag ook wel naar mijn telefoon toen ik voor de tweede keer ooit een 40k score haalde(vandaag zelfs twee maal, maar het blijft nog een onmogelijke score...)
erutangiS
@R-utger ziet er nice uit!
Thanks! Het zou te doen moeten zijn: rainbow road is met 1 frenzy gereden (mushroom, door iedereen heen), maar die track is me nog niet zo goed gezind qua dubbele frenzies... Anders moet ik waluigi nog naar level 4 brengenMrOleo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:05:
[...]
Je hebt sowieso mooie scores deze week, denk je dat je de 100k kan doorbreken?
Ook ik dacht niet heel veel te kunnen gaan uithalen, maar ik heb nu bijna 80k te pakken zonder upgrade van gold dry bones. Al 2 tracks op 30+k kunnen krijgen. En de 3e kan misschirn nog naar 20k. Toch even afwachten wat de rest gaat doen voordat ik mijn HE tickets verder inzet.
Dat gun ik je hoor, wat is je nickname ook alweer in Mariokart?Froop1992 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:48:
Dacht dat het niet zo lekker ging, maar ondertussen mijn score verbetert naar net onder 75k. @MetalSonic Ik ga je inhalen.
Dat laatste zal ik alleen doen als ik denk dat ik nog 1e kan worden ofzo en dan nog heb ik daar geen tijd/zin inMetalSonic schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:50:
Als je maar genoeg tijd hebt (en zin) dan kan je die tip net zo lang herhalen voor je een triple coin hebt. Kan wel betekenen dat je 5 tot 6 uur achterelkaar dezelfde track doet via dezelde methode.......
Ben ik helemaal met je eens, op een goed aardige manier ben je ook wel een beetje gestoord als je meerdere uren achterelkaar op restart drukt bij dezelfde race om een paar puntjes meer te krijgen.__REMCO__ schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:54:
[...]
Dat laatste zal ik alleen doen als ik denk dat ik nog 1e kan worden ofzo en dan nog heb ik daar geen tijd/zin in
Ik heb dit vaker gelezen, maar vraag me af of het ook zo werkt. In mijn tier 45 van deze week zitten ook tegenstanders die als highest tier minder dan 40 hebben.Planeetje schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:33:
Ik overweeg om op plek 6 te mikken om een niveau lager te komen.
En in een eerdere tour had @Naamah in tier 42 een veel hogere scores bij tegenstanders dan ik in tier 45:
Eärendil in "[Mobile] Mariokart Tour"
Ik heb het idee dat je poule meer afhankelijk is van player level dan van de tier.
Top, succes ermee. De all cup scores van jou en Vozze zien er ook goed uit.Tootoo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:09:
[...]
Thanks! Het zou te doen moeten zijn: rainbow road is met 1 frenzy gereden (mushroom, door iedereen heen), maar die track is me nog niet zo goed gezind qua dubbele frenzies... Anders moet ik waluigi nog naar level 4 brengen
Ik doe mario kart meestal i.c.m. tv/netflix o.i.d., een paar uur achtereen die restart knop bashen gebeurt dan wel af en toe. Mijn tablettopcoating is in ieder geval al grotendeels weggeswiped. Prettig gestoord is best een goede beschrijving daarvoor.MetalSonic schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:59:
[...]
Ben ik helemaal met je eens, op een goed aardige manier ben je ook wel een beetje gestoord als je meerdere uren achterelkaar op restart drukt bij dezelfde race om een paar puntjes meer te krijgen.
Ik wordt trouwens ook wel een beetje gestoord dat ik al een week voornamelijk voor Team Luigi rijdt als Team Mario zijnde, doordat mijn beste karakters voor de ranked cups team Luigi zijn. Toch constant een beetje het gevoel dat ik de boel verraadt.
erutangiS
Ik grind me momenteel helemaal suf. Ik sta inmiddels op plek 68, maar de rek begint er aardig uit te raken. Geen tickets meer voor upgrades, dus het gaat heel spannend worden. Gelukkig is Tootoo er om af en toe even te laten zien dat het op sommige tracks echt wel hoger kan! Zo had ik gemist dat ik in de Fire Bro Cup ook met Golden Dry Bones op Bowser Castle kon racen
Rainbow Road is trouwens wel dodelijk saai zeg. Net als Tootoo heb ik nog geen enkele dubbele frenzy gehad. Met 1 HE ticket zou ik Waluigi nog kunnen upgraden naar level 4, maar ik weet niet of dat het waard is. Misschien met de enige 5 rubies die ik vandaag heb gekregen een enkele pull doen?
Ik vind Rainbow Road ook echt een oersaaie track. Toevallig vanochtend voor het eerst bij de eerste run gelijk een dubbele frenzy met bananen en een coin. Nu moet ik nog minder dan 1000 punten!
@Vozze jouw ACR score mag er anders echt wel zijn hoor!
:strip_exif()/f/image/3nFkkrVYKIqVsSfb4Xzy3RAV.jpg?f=fotoalbum_large)
Hoppa daar was die voor de eerste keer!!
60k in een cup.
@Juicy_Orange @Xaio niet teveel jullie best doen het bevalt me prima dat ik nog een iets hogere stand als jullie heb
[ Voor 12% gewijzigd door bennieeee op 27-11-2020 13:59 ]
:strip_exif()/f/image/jJkR83elpqqdD6shnm517s4k.jpg?f=fotoalbum_large)
Ruim op de 1e plek met 6.000 voorsprong ongeveer.
Toch de vraag, waar zit voor mij nog een makkelijke verbetering?
Rainbow road misschien nog wel naar 14/15k denk ik?
[ Voor 5% gewijzigd door Sleehond op 28-11-2020 10:52 ]
@Verwijderd Heb zin in de volgende ranked tour, weer lekker naar het winter thema (mijn favo) heb daar nu een rode kart/ slee op level 6 dus hopelijk kan ik die gebruiken. En ik heb Rosalina Aurora klaar staan (helaas wel level 1 maarja)
/f/image/IoVvNTfO4B8xjKCV8fFOoolc.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 51% gewijzigd door Tootoo op 28-11-2020 19:33 . Reden: Van een redelijke run naar een prima run ]
Fijne voorsprong.Sleehond schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 10:52:
[Afbeelding]
Bij rainbow road moet nog wel wat ruimte zitten ja, 15 k zou moeten kunnen met die items met de juiste frenzies.
Haha, ik zag vandaag pas dat alle tracks deze tour R/T tracks zijn. Ik begreep al niet waarom de scores van allcup zo hoog zijn, maar het zijn allemaal T tracks..
erutangiS
Ik zag vandaag op mijn s20+ dat er een soort V op mijn scherm zat die ruwer voelde dan de rest. Ook na schoonmaken.MrOleo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:50:
[...]
Ik doe mario kart meestal i.c.m. tv/netflix o.i.d., een paar uur achtereen die restart knop bashen gebeurt dan wel af en toe. Mijn tablettopcoating is in ieder geval al grotendeels weggeswiped. Prettig gestoord is best een goede beschrijving daarvoor.
Blijkt dat ik ik door Mario Kart die oleophobic coating eraf heb geraced....
@Sleehond heb je voor de Luigi's mansion track geen hogere glider(ook al is het geen HE). Ik verwacht dat je daardoor meer punten kan verzamelen.
Hopelijk de volgende tour geen team races. 2x mijn eerste plaats verloren omdat mijn red shell mijn eigen teamgenoot niet wilt raken (krijg je een keer als nummer 2 twee red Shells heb je er nog niks aan) Dat was beide keren een goede run en kostbare punten.
@wimpie007 @MrOleo hetzelfde heb ik met de coating van mijn tempered glass screen protector. De bochten werk wil niet meer lukken.sinds gisteren de Pico X3 binnen. Even wachten totdat screenprotector binnen is voordat ik de scherm coating intensief ga belasten.
[ Voor 10% gewijzigd door Xaio op 29-11-2020 08:30 ]
Mijn tablet is gelukkig zo groot dat slechts een kwart van het scherm nu ruw is, waardoor de kart soms halverwege de bocht soms gewoon stopt met sturen, maar ik met een app de orientatie 180 graden kan omdraaien en nu de andere kant van het scherm nog goed kan gebruiken. Tot die kant ook te ruw is, dan wordt het toch tijd voor een screenprotector ofzo.
erutangiS
Nou... toch behoorlijk verbeterd nogSleehond schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 10:52:
[Afbeelding]
Ongeveer met 4600 nog
9000 voorsprong op nummer 2
Sorry Bennie, toch wel ingehaald. succes hahaha!bennieeee schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:44:
[Afbeelding]
Hoppa daar was die voor de eerste keer!!
60k in een cup.
@Juicy_Orange @Xaio niet teveel jullie best doen het bevalt me prima dat ik nog een iets hogere stand als jullie heb
@Vozze, succes om genoeg punten bij elkaar te blijven sprokkelen! Als je wil kan ik nog mee kijken bij je om te zien waar ik denk dat het meest "laaghangend fruit" zit? Lees: wat je niet perse 2-3 uur grind werk per baan kost
Hoe heb je die aangepakt? Ik weet niet eens wanneer ik die paddestoel moet gebruiken. Een keer is het gelukt maar dat was meer op goed geluk dan skill
Moment dat die omhoog gaat om daarna meteen naar beneden te gaan is het bij mij gelukt. Zelfs al 3x in de laatste 24 uurMetalSonic schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:07:
[...]
Hoe heb je die aangepakt? Ik weet niet eens wanneer ik die paddestoel moet gebruiken. Een keer is het gelukt maar dat was meer op goed geluk dan skill![]()
bennieeee schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:11:
[...]
Moment dat die omhoog gaat om daarna meteen naar beneden te gaan is het bij mij gelukt. Zelfs al 3x in de laatste 24 uur
Viel mij idd op dat hij eerst kort boven je hangt en dan iets doet en dan is het boem
Hoeveel seconden hangt hij boven je voor je je mushroom gebruikt?
Wat voor deze challenge ook helpt is om auto-item uit te zetten en een mushroom vast te houden terwijl je naar de eerste plek rijdt. Als nr. 1 krijg je bijna nooit een mushroom.MetalSonic schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:07:
[...]
Hoe heb je die aangepakt? Ik weet niet eens wanneer ik die paddestoel moet gebruiken. Een keer is het gelukt maar dat was meer op goed geluk dan skill![]()
Vrij snel, pas echt gebruiken als die boven je zit en die beweging maakt. Wat zal dat zijn max een seconde ofzo. Tis een kwestie van aanvoelen en wat geluk.MetalSonic schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:21:
[...]
dan moet je wel goed timen zeg pff,
Viel mij idd op dat hij eerst kort boven je hangt en dan iets doet en dan is het boem![]()
Hoeveel seconden hangt hij boven je voor je je mushroom gebruikt?
Eärendil schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:35:
Met de huidige team-races krijg je ook alleen een blauw schild als het andere team op een van de laatste posities rijdt. Aan de andere kant kan je nu ook een blauw schild krijgen als je bijv. op positie 3 rijdt, maar wel wel de eerste van jouw team bent. Dat maakt de kans dat je een mushroom hebt groter.
Gisteren reed ik 3de of 4de en ik krijg een melding van een blauw schild. Normaal dan ga ik juist naar de 2de plek of lager zodat ik 'm niet op mijn kop krijg. Nu toch wel. Ik deed hem af als zijnde een "BUG"
*verstopt zich weer*
- Daisy Hills R/T in de Shy Guy Cup. Triple frenzy run met Lukcy 7, coin en nog andere nodig. Misschien nog 2k ruimte Done!
- Waluigi Pinball R/T in de Baby Luigi Cup. Geluk nodig met coin boxen. Denk zo'n 2k ruimte nog. Done. Score neergezet met Pauline in plaats van PGP
- DK Pass R/T in de Baby Luigi Cup. Misschien nog 1k ofzo.
- Luigi's Mansion R/T in de Metal Mario Cup. 2k?
Ik heb nog 1 HE driver en glider ticket. Ik wacht morgen nog even af. Mocht er dan 1 komen, dan gaat PGP naar level 6. Zo niet, dan gaat Waluigi Bus Driver naar 4 en heb ik op RMX Rainbow Road 1 R/T nog opties.
Maar het gaat lastig worden. Elke dag schuif de Top 100 grens op. Gisteren was het 1.033.000, vandaag is het 1.052.00.0 Morgen 1.070.000? Dan ga ik er buiten vallen. Dus alle tips zijn welkom!
[ Voor 3% gewijzigd door Vozze op 30-11-2020 14:25 ]
tja tips....... ik denk dat je 't meeste wel weet. Om maar een makkelijke te geven. Heb je al overal een triple coin frenzy? zonee dan weet je wat je te doen staat.Vozze schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:17:
@Tootoo : Thanks. Het gaat nu wel heel lastig worden inderdaad. Ik focus me eerst op een aantal tracks nog om wat punten te sprokkelen:Daarna zou ik het echt niet weten. Ik grind me echt helemaal suf, dus mocht je de gouden tip voor me hebben, graag!
- Daisy Hills R/T in de Shy Guy Cup. Triple frenzy run met Lukcy 7, coin en nog andere nodig. Misschien nog 2k ruimte Done!
- Waluigi Pinball R/T in de Baby Luigi Cup. Geluk nodig met coin boxen. Denk zo'n 2k ruimte nog. Done. Score neergezet met Pauline in plaats van PGP
Ik heb nog 1 HE driver en glider ticket. Ik wacht morgen nog even af. Mocht er dan 1 komen, dan gaat PGP naar level 6. Zo niet, dan gaat Waluigi Bus Driver naar 4 en heb ik op RMX Rainbow Road 1 R/T nog opties.
Maar het gaat lastig worden. Elke dag schuif de Top 100 grens op. Gisteren was het 1.033.000, vandaag is het 1.052.00.0 Morgen 1.070.000? Dan ga ik er buiten vallen. Dus alle tips zijn welkom!
Het wordt een stevig grind feest ja! Mijn gok is dat je op zijn minst 1.075.000 mag halen? Een simpel antwoord wordt het sowieso niet, die heb je uiteraard zelf al gevondenVozze schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:17:
@Tootoo : Thanks. Het gaat nu wel heel lastig worden inderdaad. Ik focus me eerst op een aantal tracks nog om wat punten te sprokkelen:Daarna zou ik het echt niet weten. Ik grind me echt helemaal suf, dus mocht je de gouden tip voor me hebben, graag!
- Alles wat je al benoemd had. Luigi's Mansion is van die openstaande lijst misschien nog het best te doen? Ik weet niet hoe jouw run was op DK Pass, maar mijn score is daar behoorlijk gelijkwaardig aan die van jou en ik had hem gehaald met 1 bowser shield frenzy geloof ik. Misschien dat daar ook nog wat meer ruimte zit?
- Welke tracks zou je allemaal met PGP kunnen doen? Ik zie met name Waluigi pinball? Hoewel zij de beste keuze overal is, heb je op rainbow road nog wel 3-4k te winnen als je waluigi busdriver naar level 4 brengt. Dan heb je gelijkwaardige levels als ik heb, alleen heb ik nog een point cap erbij.
- Misschien ook nog de Vanilla lake tracks? Ze zijn vooral kort, maar het voordeel is ook dat je in een korte tijd je score zou kunnen verhogen.
:strip_exif()/f/image/ZYUn1h83rZfJ0J3FPc1dmRwf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1CrNiPlANQ2J3bf6cVB8GwiY.jpg?f=fotoalbum_large)