Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
Ik stuurde zo en zo iedereen al coins ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
Idem hier: eenmaal per dag even iedereen in de lijst even muntjes geven. Tig keer makkelijker ook dan bv de multiplayer doen :p

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Hier ook, chronisch gebrek aan muntjes.... :')

Dus voor diegene die nog iemand willen toevoegen, 616624417801

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Pfoe, kon het niet laten... Van het weekend Black Yoshi gekocht. M'n eerste aankoop buiten de 2020 glider en natuurlijk de Goldpass.

Ik kreeg m'n scores niet op het niveau wat ik zou willen dus er moest wat gebeuren. Toen van 9e plek naar plek 4. Op dit moment 1200 punten verwijderd van de eerste plaats. Het wordt spannend. Op dit moment dik 61k trouwens. Er zit meer in maar het zit of niet mee of het lukt niet... :(

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tootoo
Voor een ieder die het anders makkelijk vind, hierbij mijn lijn die ik ongeveer rij op sunset wilds T. Niet helemaal perfect, ik mis hier en daar een jump of muntje. Maar het geeft misschien een idee. Uiteindelijk mijn huidige score neergezet met 1 coin frenzy, kom natuurlijk nog lang niet aan de score van @MrOleo ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Tootoo op 16-11-2020 19:50 ]

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Retweet actie levert ons overigens 15k aan muntjes op. Dus mogelijk een leuke HE en Super uit de tier shop? Ik kan de muntjes iig heel goed gebruiken. Chronisch tekort zoals ik iemand al heb zien schrijven.

Weten jullie al welk team jullie gaan joinen woensdag? Ik denk dat team Mario gaat winnen. Wat denken jullie? De retweet actie liet overigens doorschemeren dat team Luigi meer geretweet is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Naamah
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-08 22:50
Eärendil schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:18:
@Naamah Lekkere score in de ranked deze week!
Zeker in tier 42, ik zit 3 tiers hoger en sta met 30.000 punten minder al ruim eerste.
Ja, gaat lekker! Ook echt wel geluk qua items en best wat tickets gebruikt, dus mocht ook wel :) Sta nu eerste met 5000 voorsprong en hoop dat dat zo blijft. Denk dat er weinig extra meer inzer en ik heb eigenlijk ook geen zin meer om nog tijd in deze cup te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:46
Tootoo schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:39:
Voor een ieder die het anders makkelijk vind, hierbij mijn lijn die ik ongeveer rij op sunset wilds T. Niet helemaal perfect, ik mis hier en daar een jump of muntje. Maar het geeft misschien een idee. Uiteindelijk mijn huidige score neergezet met 1 coin frenzy, kom natuurlijk nog lang niet aan de score van @MrOleo ;)

[Video: Sunset Wilds T Non Stop Combo]
Je bedoelt vast de score van naamah/aniek ;)

Wat is dat muziekje trouwens irritant zeg! (ik heb muziek altijd uit)

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ongelofelijk wat een klote tour, moet het even van mij af typen hoor nu. Ik heb het net bijgehouden. Ik begon tweede als startpositie bij Dino en ik heb 80 tot 90 keer achterelkaar door het eerste item block gereden als nummer één zonder dat ik een coinbox kreeg. Hoe kan ik dan ooit een triple coin halen?

Extra pijnlijk omdat Dino mij in het verleden juist vaak goed gezind was. Makkelijk combos vasthouden veel item blocks maar deze week mag het niet ofzo?? 8)7

3 uur gespeeld deze avond en ik kwam niet verder dan één double coin...

Wat mij betreft haalt de nummer 2 mij lekker in en geniet hij van de eerste plek. Ik hark morgen mijn muntjes binnen en probeer wellicht nog wat maar heb al geen zin om met 20 euro mijn kans op plek 1 wat te verstevigen.

@Tootoo heb je filmpje net gekeken, vond het ergens wel komisch. Je krijgt bliksem op je, en nog eens een blauw schild. In elk geval meerdere keren een item maar die combo pakken ze je niet af. >:)

Wat mij opvalt is dat je in de eerste bocht als nummer één de 3 coins pakt. is dat je waard, kans dat je daar dan naar nummer 2 gaat en dus niet als nummer 1 door de blocks gaat is groot.

@Planeetje Sowieso Mario hoor, heb ik veel meer mee dan met Luigi (alhoewel ik mij goed heb vermaakt met Luigi's mansion op de NGC)

[ Voor 38% gewijzigd door MetalSonic op 16-11-2020 22:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic balen dat het zo tegen zit! Je zou nog kunnen bedenken of je door wilt rijden tot aan het tweede blok anders? Daar moet je natuurlijk wel perse een frenzy krijgen om de mogelijkheid tot drie frenzies niet bijna kwijt te zijn. Maar zonde dat ze niet goed willen vallen!

Hopen anders dat je nummer 2 het ook voor gezien houdt en anders je lekker richten op de volgende tour!

Terechte vraag overigens, het pakken van die muntjes. Het liefste wel natuurlijk, om zo hoog mogelijk te eindigen qua score. Maar meer dan eens heeft me dat ook er voor gezorgd dat ik daardoor terug viel (gebeurde ook in de tweede ronde). Het liefste krijg ik uiteraard ook een frenzy bij blok 1, maar er zijn anders wel vaak nog wat mogelijkheden om de rest weer in te halen.

Persoonlijk twijfel ik nog of ik voor team Luigi of team Mario ga:
- ik heb meer met de karakters van team Mario
- Luigi heb ik nog niet op level 6 en die bij aanvang krijgen is ook wel fijn
- meer mensen lijken voor team Luigi te gaan dus dat is makkelijk scoren. Maar dan de underdog laten winnen is ook altijd leuk :P

@MrOleo bij mij sta je bovenaan de lijst, blijkbaar mis ik nog een aantal mensen hier ;) Voor iedereeen die ik nog vergeten ben maar graag elke dag muntjes wil: 8065 2361 1487 :)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tootoo schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:55:
@MetalSonic balen dat het zo tegen zit! Je zou nog kunnen bedenken of je door wilt rijden tot aan het tweede blok anders? Daar moet je natuurlijk wel perse een frenzy krijgen om de mogelijkheid tot drie frenzies niet bijna kwijt te zijn. Maar zonde dat ze niet goed willen vallen!

Hopen anders dat je nummer 2 het ook voor gezien houdt en anders je lekker richten op de volgende tour!

Terechte vraag overigens, het pakken van die muntjes. Het liefste wel natuurlijk, om zo hoog mogelijk te eindigen qua score. Maar meer dan eens heeft me dat ook er voor gezorgd dat ik daardoor terug viel (gebeurde ook in de tweede ronde). Het liefste krijg ik uiteraard ook een frenzy bij blok 1, maar er zijn anders wel vaak nog wat mogelijkheden om de rest weer in te halen.

Persoonlijk twijfel ik nog of ik voor team Luigi of team Mario ga:
- ik heb meer met de karakters van team Mario
- Luigi heb ik nog niet op level 6 en die bij aanvang krijgen is ook wel fijn
- meer mensen lijken voor team Luigi te gaan dus dat is makkelijk scoren. Maar dan de underdog laten winnen is ook altijd leuk :P

@MrOleo bij mij sta je bovenaan de lijst, blijkbaar mis ik nog een aantal mensen hier ;) Voor iedereen die ik nog vergeten ben maar graag elke dag muntjes wil: 8065 2361 1487 :)
Met betrekking tot Dino Dino, vandaag nog wel een uurtje wat pogingen uitvoeren maar dan is het ook wel klaar.

Voor Sunset ik ga eens kijken hoe het bij mij uit pakt op Sunset en ik hoop natuurlijk op een dubbel coin & nsc......

Mbt kiezen voor mario of luigi hoe werkt dat dan? als je Mario kiest moet je dan al je ranked races met mario doen of staat dat er los van? Ik heb luigi volgens mij level 4, mario level 6 dus op basis daarvan is mario al handiger..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic het is voor mij nog een beetje gokken, maar ik had het idee (of hoop) dat we de gebruikelijke ranked cups enzo hebben zoals we nu hebben (en staan er los van, je kan alle drivers pakken). De team challenge zou er dan hopelijk bovenop komen. Pak je dan een driver van je eigen team, dan krijg je team tokens op de baan erbij op plekken van muntjes en tellen in dat geval voor je team.

Ik denk dat ik morgen eerst even reddit bekijk voordat ik de update download en voor een team moet kiezen.

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:25
In mijn eerste race van vandaag een hit met een Super Horn :)

Maar wel suf dat die challenge de laatste dag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:34
Naamah schreef op maandag 16 november 2020 @ 20:32:
[...]

Ja, gaat lekker! Ook echt wel geluk qua items en best wat tickets gebruikt, dus mocht ook wel :) Sta nu eerste met 5000 voorsprong en hoop dat dat zo blijft. Denk dat er weinig extra meer inzer en ik heb eigenlijk ook geen zin meer om nog tijd in deze cup te steken.
Dan is de indeling van een ranked poule minder afhankelijk van de tier dan ik dacht. Bij mij in tier 45 staat de nummer 2 op 50.000. Jouw Player Level is met 150 wel een stuk hoger dan mijn 90.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:08
@MetalSonic : laten we hopen dat die 1k voldoende gaat zijn. Dan slaat de frustratie zo weer om in euforie ;)

Ik denk ook dat het vergelijkbaar gaat zijn zoals @Tootoo zegt. Dat de team challenge bovenop de reguliere ranked komt. Shiny denkt dat de ranked wellicht nog ingedeeld gaat worden in twee kampen. Dus 10 spelers voor Luigi en tien voor Mario. Dat zou natuurlijk ook nog kunnen. Zo kun je binnen je ranked twee competities hebben. Eentje waarbij je met de Luigi drivers probeert zoveel mogelijk tokens bij elkaar te racen en de andere om zo hoog mogelijk te scoren in je ranked waarbij je afhaneklijk van de driver wel of geen tokens op de track tegen gaat komen. Je kiest in dit geval toch vaak voor de betere driver.

Ik heb er in ieder geval zin in. Leuk om weer wat afwisseling te zien. De tactiek om te wachten tot Reddit los gaat is wel een goede. Misschien moet ik dat ook maar gaan doen. Toch denk ik dat ik uiteindelijk wel voor team Luigi ga kiezen!

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Tootoo Dat kan ook natuurlijk, achja ben benieuwd vind het idee van een nieuw/ fris element sowieso erg leuk..

@Vozze Frustratie is vandaag gelukkig al veel minder, heb emotioneel al wat afstand genomen van het spel. Ik ga er van uit dat ik minimaal 2de wordt. Als ik eerste word is dat een bonus.

Ik ga de energie die ik hiermee spaar gebruiken voor deels nuttig (wat studeren op deze vrije dag) en leuk ik start straks weer eens Supreme commander 2 op (PC RTS game)...

Voor wie vandaag nog echt gaat grinden, die perfecte score wil? heel veel succes :) laat je niet gek maken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze dat zou ook nog een leuke variant zijn :) Ik hoop ergens niet dat de groep zo klein gaat zijn van 10 tegen 10. Je hoeft (buiten de bots die eigenlijk niet echt spelen in je ranked cup) maar een paar man te hebben die niet veel doen en je bent kansloos verloren :P Was het trouwens ook niet dat de winnaar van de teams terecht komt op het startscherm naderhand? Dat zou misschien kunnen duiden op wereldwijd mario VS luigi :) Hoe dan ook inderdaad leuk dat ze weer eens wat anders proberen! En ik neig ook naar Luigi als me dat niet in een nadelige positie brengt.

Van mij mag het in ieder geval zo ver zijn. Ik heb de muntjes voor vandaag weer binnen op multiplayer na. En morgen zou ik dan pre-cies een HE kart ticket moeten kunnen kopen. Zowel gister als vandaag al wel de HE driver tickets moeten laten schieten. Ze komen nu echt veel meer voor in de daily select gelukkig.

@MetalSonic veel plezier met Supreme Commander 2! ;) En duimen dat je 1k voorsprong genoeg is!

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo : bij mij komen "helaas" alleen maar HE karts en glider tickets voorbij. Die laat ik nu juist opzettelijk schieten voor een driver ticket, maar helaas al een week geen succes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze dat zul je altijd zien! Ik heb er in korte tijd al 3 moeten laten schieten omdat ik de muntjes er niet voor had. Bij mij zijn juist de kart en glider tickets een zeldzaamheid.

Nu laat ik opnieuw een driver ticket schieten omdat ik kies voor het kart ticket (en laten we eerlijk zijn, ik mis de 2000 extra muntjes). Daarmee komt het totaal op 5 HE driver / 4 HE kart tickets / HE glider tickets. We zouden ze moeten kunnen uitruilen ;)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Ik zie dat er veel mensen al wel klaar zijn met deze tour. Ik ook, maar ik maak me zorgen om deze gast:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OQ-QeMNM1lmx68-aLlgxkhFF7es=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NGDB9YyL5zyW4Dc2Z83r9V0g.jpg?f=fotoalbum_large

Met zijn loadout zouden meerderen van ons misschien wel de 90k kunnen halen, maar tot nu toe heeft heeft hij nog niet veel van zich laten zien. Black yoshi was aan het begin van de tour nog level 2, dus hij heeft daar aardig in geïnvesteerd. Ik ga in ieder geval niet veel meer racen. Ik sta op bijna 81k en vind het best, tenzij deze gast er vanavond nog zo'n 18k erbovenop zet, dan moet ik nog wat levelen en racen op kalimari.

Wat wel opvalt is dat zijn items qua punten niet gemaxed zijn, zelfs niet op 800 of 400.

[ Voor 4% gewijzigd door Planeetje op 17-11-2020 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Dat is inderdaad wel een twijfelachtige @Planeetje... Precies de combinatie van lage scores / punten aantallen met hoge levels. Ik had graag zijn levels gehad van black yoshi, dragon wings en PGP glider. Welk tier level is ie? En met wat voor tour score?

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Tier 45 en tour score van 430k. Hoogste track score is 23k. Rank D voor multiplayer. Valt me op qua drivers dat hij enorm veel HE drivers heeft, maar bijna alle staan op 500. Vanaf peach wedding mist hij er bijna geen en daarvoor heeft hij ook veel HE. Het kan, maar is wel wat verdacht. Misschien heeft hij 3x black yoshi pack gekocht en 2 extra tickets geïnvesteerd. Hij lijkt iig niet goed te kunnen racen aan zijn huidige scores te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Planeetje schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:08:
Ik zie dat er veel mensen al wel klaar zijn met deze tour. Ik ook, maar ik maak me zorgen om deze gast:

[Afbeelding]

Met zijn loadout zouden meerderen van ons misschien wel de 90k kunnen halen, maar tot nu toe heeft heeft hij nog niet veel van zich laten zien. Black yoshi was aan het begin van de tour nog level 2, dus hij heeft daar aardig in geïnvesteerd. Ik ga in ieder geval niet veel meer racen. Ik sta op bijna 81k en vind het best, tenzij deze gast er vanavond nog zo'n 18k erbovenop zet, dan moet ik nog wat levelen en racen op kalimari.

Wat wel opvalt is dat zijn items qua punten niet gemaxed zijn, zelfs niet op 800 of 400.
Wow die items, vooral op track 2 & 3.. Ik duim voor je dat hij weinig skill heeft of weinig tijd.. Liefst beiden... Ik had wel raad geweten met die level 5 black yoshi :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
@MetalSonic of een easy ranked ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:25
Nice! Eindelijk eerste kaart naar level 6, een glider!

Hierdoor standaard challenges gehaald, 5 gems voor deze challenge en dan de volle kaart 30 gems.

BAM

Edit: Ja shit hè... 3e 10 pijp achter elkaar GEEN HE.... :(

Zelfs een pijp met 1 rare en rest allemaal common..

Bah... Bah!

[ Voor 30% gewijzigd door Sleehond op 17-11-2020 21:37 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrOleo
Leuk afsluitertje van de week:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UivrhUXB14dtv1Omae2hsAonrrM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aRnZVxgcaQGO0aBtWac9L9Rc.jpg?f=fotoalbum_large

Positie 8 start, mushroom frenzy, 5 hits, coinbox om de combo vast te houden bij opgaan railgedeelte, coinboxfrenzy precies op hetzelfde moment als een lightning strike, 14k bij de trein, helaas verder geen coinboxen meer.
Pos 7 of 8 start bij 1e box blijft mijn favoriet.

En helaas 22 punten, 1 actie, tekort voor 90k. 8)7

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
Zie naar uit dat ik plek 2 behoud. Afgelopen 3 dagen geen wijzigingen in top 5.

Ik ben benieuwd of die team event een eenmalige is of elke week terug komt. Ik heb de neiging om voor team Luigi te kiezen. Je krijgt namelijk afhankelijk van jouw keuze Mario of Luigi op het einde van de event.

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Hier is t wel spannend aan t worden, ik heb geen ruimte meer maar zij hoeven maar een paar keer echt gas te geven met hun items. Top 3 vind ik ook helemaal prima zonder sunset top shelf driver dus we zien t morgen wel :) zin in de nieuwe tour!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PSYls86XTnkDuQzdEpTZOqB5b7o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R619oYcLSM4n5ZEVIDarmRKS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Zo! Toch nog 4e geworden. Met dank aan Black Yoshi! Nu met goede moed beginnen aan de nieuwe tour! Luigi en mario zijn beide level 6. Dus het zal mij benieuwen wat deze tour me gaat brengen. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Planeetje
Mijn tegenstander heeft niets meer gedaan. Ik ben dus 1e geworden. Ben nu tier 52. Ik ben benieuwd naar de nieuwe tour. Ik heb hem nog niet opgestart. Ik hoopte op een live stream zodat ik eea kon zien voordat ik mkt opstart. Ik neig naar team Mario omdat daar mijn coin box drivers een hoger level hebben. Maar luigi is bij mij nog niet level 6. Dus.....

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vozze
Ik heb het gewoon opgestart en ben voor Luigi gegaan. Ik kon de spanning niet aan 😜 Nu maar hopen dat het de goede keuze was.

Uiteindelijk maakt het niet heel veel uit vermoed ik. Paar verschillen:
  • De winnaar krijgt 15 rubies, 3000 coins en een badge. De verliezer moet het doen met 10 rubies en 1500 coins
  • Zoals het nu lijkt zijn de coin box drivers behorend bij Luigi beter vertegenwoordigd over de ranked cups. Hierbij ga ik er vanuit dat Mario Cup de volgende ranked wordt.
  • Misschien ziet de Token Shop er anders uit, maar daar heb ik nu geen zicht op. De te kopen drivers Bowser en Donkey Kong zitten beide in een ander team.
  • De eerste ranked, Mario Cup, bestaat alleen maar uit R/T tracks 🤩 Mario Circuit 1 R/T, Mario Circuit R/T en Sunset Wilds R/T. Op alle tracks zijn mijn beste drivers Luigi drivers. Gold Koopa, Peachette en Toadette Explorer.

[ Voor 82% gewijzigd door Vozze op 18-11-2020 07:56 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Eerste geworden gelukkig zonder packs te kopen!

Heb team luigi gekozen eigenlijk alleen voor een luigi die nog geen level 6 is

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
Team Luigi gekozen ook!

En 15.000 coins gekregen van Twitter campagne ofzo?

Dam. Lekker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Idem team luigi, ook voor het feit dat ie niet level 6 is :) wel waardeloze gold pass gifts, maar een dikke special pipe zeg! Ik hoef er niet perse wat voor coverage, maar qua levelen...

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
Ook voor Luigi gekozen ivm nog geen level 6. Tour gifts zijn op zich OK als je de drivers nog niet op level 6 hebt. Token shop is wel goed, met HE tickets en je kan daar 10k aan muntjes scoren.

De special pipe is inderdaad erg leuk. Ik mis Rosa swimwear (niet erg) en de rest behalve PGP kan ik levelen. Nu de verhoudingen afwachten of het interessant is om te trekken. De 1e pijp is overigens ook niet slecht met 9 HE items. Ik heb geen van de spotlights, dus mogelijk waag ik daar een pull einde van deze tour.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
JA HOOR!

Nog een 10-pijp geprobeerd, weer meuk en geen HE.

4e 10-pijp achter elkaar geen HE :(

#gefrustreerd |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Sleehond op 18-11-2020 09:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sleehond schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:10:
JA HOOR!

Nog een 10-pijp geprobeerd, weer meuk en geen HE.

4e 10-pijp achter elkaar geen HE :(
Dat is balen Sleehond...

Ik heb een tip voor je, spaar je rubies tot je 300+ hebt. Ja dat duurt even, maar dan kan je helemaal los gaan op de pipe. De kans is heel groot dat je dan alle high ends eruit haalt. Wil je het helemaal op safe spelen dan spaar je 450 rubies en ga je daarna los op de pipe. Dan is er ook een grote kans dat je niet eens al je rubies hoeft uit te geven.

Wat veel hier doen en wat ik in het verleden ook deed was als je genoeg hebt voor een X10 meteen een pull maar dat zorgt vaak voor teleurstelling. Dan heb je eigenlijk gewoon je rubies weggegooid.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• edzon
Zowaar eerste gebleven vannacht, denk dat mijn tegenstanders hun overwinning hebben 'gekocht'. Team Luigi lijkt hier sterk oververtegenwoordigd, voor mij ook de logische keus aangezien ik die nog niet op 6 heb, go team Luigi *O* Leuk een keertje voor de afwisseling maar hoeft voor mij niet vaker die teamsetup tijdens races, heb t idee dat geluk hiermee nog belangrijker wordt. Wel lekker hectische ranked tracks deze tour, succes allemaal!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-09 12:31
Eerste gebleven en lekker gekozen ook voor team Luigi met als bonus 15k coins en Mario Builder uit de pijp!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
@MetalSonic dat is wel een goede tip!

Zal mijn ongeduld wel op de proef stellen... Haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Poeksel schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:16:
Houden jullie trouwens bij wie er muntjes (terug-)sturen? Ik doe dat wel (of eigenlijk vooral wie dat nog helemaal niet gedaan heeft). Mogelijk zijn dat mensen die er helemaal geen behoefte aan hebben.
Ik heb sinds het 5 muntjes zijn één keer mijn hele friends list muntjes gestuurd, en sindsdien stuur ik meteen muntjes terug als ik van iemand muntjes ontvang. Op die manier hoef ik niet bij te houden wie wel of niet wil, en hoef ik me ook niet af te vragen of mensen me vervelend vinden dat ik steeds muntjes stuur ofzo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:33:
@MetalSonic dat is wel een goede tip!

Zal mijn ongeduld wel op de proef stellen... Haha!
Graag gedaan, het is niet makkelijk. Je kan ook een week hebben dat je de tier 3 driver mist en dan dus wel 200 rubies op je online balans hebt staan. Maar je zult moeten "doorbijten" doorsparen.

Want als je die 200 uitgeeft via wat x10 pulls is er alsnog een grote kans dat je dus weer niet een spotlight item trekt en dan heb je dus wéér je rubies weggegooid..

Ik heb vorige week voor het eerst de truuk gebruikt. Kon een hele pipe leeghalen. Ik had alles. Vooral, ik had geen "stres" of ik de gewilde items zou krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Ik heb ook team Luigi gekozen, omdat ik Luigi nog niet level 6 heb en Mario wel. Qua ranked komt me dat wel prima uit, de meeste top drivers van mij zijn team Luigi.

Je kunt alleen niet zien welk team er voor staat? Dat is wel jammer :D

En ik kreeg Builder Mario uit de eerste gratis pijp, nice! Had ik nog niet, dus altijd mooi, alleen heb ik er deze tour dus niet veel aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Weet iemand trouwens of het nog uitmaakt of jouw team een race wint of niet? Ik denk het niet toch? Je score is gewoon je score, en de tokens worden gewoon bij jouw team geteld ook al heeft je team verloren volgens mij? Oh je krijgt bonus tokens als je team wint lijkt het op? :?

[ Voor 12% gewijzigd door texelonia op 18-11-2020 11:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Ik had net met multiplayer 6x Luigi tegen 0x Mario. We wonnen en kregen daar ook nog bonustokens voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
texelonia schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:57:
Weet iemand trouwens of het nog uitmaakt of jouw team een race wint of niet? Ik denk het niet toch? Je score is gewoon je score, en de tokens worden gewoon bij jouw team geteld ook al heeft je team verloren volgens mij? Oh je krijgt bonus tokens als je team wint lijkt het op? :?
Van wat ik zo zie is het enige verschil of je 5 tokens extra krijgt of niet. Voor je eigen scores en dergelijke maakt het geen verschil.

Verder wel jammer dat je niet kan zien wat de stand is tussen team Mario vs team Luigi :P Ik wil weten of en hoeveel we voor staan O-)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Tootoo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:24:
[...]

Van wat ik zo zie is het enige verschil of je 5 tokens extra krijgt of niet. Voor je eigen scores en dergelijke maakt het geen verschil.

Verder wel jammer dat je niet kan zien wat de stand is tussen team Mario vs team Luigi :P Ik wil weten of en hoeveel we voor staan O-)
Op Reddit schrijft iemand "The news says that the bar will update at 5pm PT each day so it should represent the totals starting then." al heb ik dat niet kunnen terugvinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• edzon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7BTd-fhBzf6D6UZSfmJgt1Y9J8o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LF7EPZxodCAHLn1oVZPTkXlW.jpg?f=fotoalbum_large

Elke nacht om 2 uur dus, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Fingers crossed voor team luigi!

Maar wat een munten en tickets wordt er uitgedeeld. Nintendo is het mogelijk aan het maken om vanalles verder te levelen. 2x super tickets van alles, 1x HE tickets van alles en de driver point cap tickets. De tier shop heeft voor mij nog een HE glider ticket voor 13k. Normaal zou ik die niet overwegen, maar ik heb inmiddels 37k aan muntjes, dus het kan gewoon. Daarnaast ice Mario te koop voor 12k, de super kart cloud 9.

Helaas niet zo'n goede gold pass gifts, maar ik kan alles op 2 normals na wel gebruiken om te levelen. Maar een HE was wel fijner geweest. Bijvoorbeeld metal Luigi.

Oh ja, en de special pipe ga ik voor Rosa swimwear. Zij geeft me voor 8 tracks (op level 6) extra coinbox coverage. Zeer de moeite waard. Ik heb 5 10 pulls op de plank liggen, hopelijk met eenzelfde dosis geluk. Hopen op een goede kans! Is geen spotlight pipe ;(

[ Voor 17% gewijzigd door Planeetje op 18-11-2020 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Planeetje schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:03:
Fingers crossed voor team luigi!

Maar wat een munten en tickets wordt er uitgedeeld. Nintendo is het mogelijk aan het maken om vanalles verder te levelen. 2x super tickets van alles, 1x HE tickets van alles en de driver point cap tickets. De tier shop heeft voor mij nog een HE glider ticket voor 13k. Normaal zou ik die niet overwegen, maar ik heb inmiddels 37k aan muntjes, dus het kan gewoon. Daarnaast ice Mario te koop voor 12k, de super kart cloud 9.

Helaas niet zo'n goede gold pass gifts, maar ik kan alles op 2 normals na wel gebruiken om te levelen. Maar een HE was wel fijner geweest. Bijvoorbeeld metal Luigi.

Oh ja, en de special pipe ga ik voor Rosa swimwear. Zij geeft me voor 8 tracks (op level 6) extra coinbox coverage. Zeer de moeite waard. Ik heb 5 10 pulls op de plank liggen, hopelijk met eenzelfde dosis geluk. Hopen op een goede kans! Is geen spotlight pipe ;(
Ben echter onder de indruk, lijkt wel sinterklaas deze week. Van alles in de shop, maar ook bij de rewards heel veel items. Heb 9 vd 10 al maar dit is fijn voor de nieuwe en zelf krijg ik lekker veel coins erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-AM2Jhx-d1ncGZnlu9hz_Zf3Npw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZVxcEqSpYJMFd03g85OCXJYm.jpg?f=user_large
Welke van de 2 is beter? Welke kan ik het beste level 2 maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
MetalSonic schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:35:
[Afbeelding]
Welke van de 2 is beter? Welke kan ik het beste level 2 maken?
Puur kijkend naar de ranking op Reddit zeg je toadette explorer. Die heeft wat betere coverage met minder exotische banen er tussen. Classic Mario heeft daarentegen wel een beter item en kan je op deze baan misschien iets (makkelijker) hoger scoren :) Aan jou om te bedenken wat je belangrijker vind!

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Team Mario hier, ik kan me niet herinneren ooit luigi te hebben gebruikt en kon nog wel wat Mario upgrades gebruiken.
Nu blijkt dus dat in 5 van de 6 ranked tracks mijn beste driver een team Luigi driver is, oftewel ik kan en gaan grinden voor cups en apart voor coins!? Laat die informatie dan zien voor er een keuze moet worden gemaakt, kansloos event. :(

Wel leuk dat er wat extra HE tickets zijn te verdienen met die tokens *O* , helaas gecompenseerd met geen HE items in de tour gifts. -O-

Teleurstellende nieuwe week. :/

Edit: Hmm, ik zie net een link in het nieuws waar je in ieder geval vooraf kon zien wie in welk team zit, ik klik het nieuws altijd weg woe.ochtend.

[ Voor 12% gewijzigd door MrOleo op 18-11-2020 21:07 ]

erutangiS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Op zich wel leuke tour, een 10-pull gedaan met 3 supers en de nieuwe Luigi high-end. :) Ik lijk m'n scores maar niet te kunnen verbeteren..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/09Pou2wlslHEWuOdOg093R5Rg1s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eE6q0y1vHKkX3R12Ued1h6jV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tootoo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:25:
[...]

Puur kijkend naar de ranking op Reddit zeg je toadette explorer. Die heeft wat betere coverage met minder exotische banen er tussen. Classic Mario heeft daarentegen wel een beter item en kan je op deze baan misschien iets (makkelijker) hoger scoren :) Aan jou om te bedenken wat je belangrijker vind!
Ik zag inderdaad al dat Toadette op meer banen kan worden gebruikt. Die bommen skill combineert ook lekker met extra damage via de bommen glider... De paddestoelen van Mario om lekker uit te lopen en tegelijk punten pakken zijn nog steeds prima alternatief.

Ik denk dat ik er nog een nachtje over slaap :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Wel opvallend trouwens, in deze teams-tour, dat Ice Mario te koop is in de tier shop. Zou volgende week dan een Luigi driver te koop zijn, bijv Penguin Luigi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
texelonia schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:01:
Wel opvallend trouwens, in deze teams-tour, dat Ice Mario te koop is in de tier shop. Zou volgende week dan een Luigi driver te koop zijn, bijv Penguin Luigi?
Die had ik ook, maar ook een High-end driver ticket. Heb die laatste maar gekocht van de coins van de retweet-actie.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Zo gisteren staatsloten moeten halen! Wat een lekkere pijp trok ik gisteren. Na als een gek 45 rubies bij elkaar gesprokkeld te hebben,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XvQ40yahJN8Y_6-YS8Yj1Omlmik=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0Mkd2a5dwqrCRn0pQsZlSvZU.png?f=user_large

Hmz, weer 5 rubies, even resetten en,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k879FTMQ00J5wNmcpBJWSINybtM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/EOCnz3hohkgf4qzNZ7nS4Cys.png?f=user_large

Hey, gratis pijp, weer even resetten,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NRYrKsa-x8v0Tr5UBb8Uc2kRN-M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kqWYuKDiwiXu5Dvubwzva4Sp.png?f=user_large

Hier trouwens team Mario. Had achteraf beter voor Luigi kunnen gaan. Maar ja, dat is nakaarten. Voor nu maar het beste maken voor deze week.

Wat is Nintendo trouwens vrijgevig! :9

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MxJUZanw2DfUoEkWKenIvqhEUxc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DBhRc2VNKvsEeKKQSjqJcBFW.jpg?f=fotoalbum_large
Dit was ook geen verkeerde pijp. 1 nieuwe High End en 5 supers.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tootoo
Helaas moeten we constateren dat er op grote schaal fraude wordt gepleegd binnen de team challenges. Ik erken de tussenstand dan ook niet, waarbij ik er zeker van ben dat team Luigi met grote afstand voor zou staan als enkel de legale tokens meegenomen zouden worden...

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/uibp1dcyj4061.jpg

Folding@home

• texelonia
Frauderen vanwege 5 ruby’s en 1500 coins verschil in rewards? Moet niet gekker worden.

• Poeksel
Fake news. Dat gaat nog over de Luigi vs Mario van 1985.

• Tootoo
Had ik er nog bij moeten zetten dat het allemaal fake news was? Het ging uiteraard om het feit dat team Mario een straatlengte voorligt nu ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Tootoo op 19-11-2020 11:45 ]

Folding@home

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011

Whaam

Meer beter

Uhoh:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LHUjhR-zcGbnH-OXvJYUpI41r30=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QonoZAHFCSBjuyATkHtQNZas.jpg?f=user_large

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Vind ik bijzonder, je zou toch denken dat meer mensen Mario al level 6 hebben en liever een gratis luigi willen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011

Whaam

Meer beter

@MetalSonic mee eens. Komt nog bij dat ik in een heel aantal races Team Mario ondervertegenwoordigd zie ook, 6 Luigi's tegen 4 Mario's, of nog erger soms.

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-08 21:24
Ik ervaar juist het tegenovergestelde. In de meeste van mijn races is juist Team Luigi juist ondervertegenwoordigd

• MrOleo
Tja het heet mario kart, mario party, super mario. Ik had wel verwacht dat een ruime meerderheid mario zou kiezen op basis van bekendheid etc. en dat mario wel wint tenzij ze daarvoor compenseren in de scoretelling.

erutangiS

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• edzon
Precies, daarbij was de communicatie over de opzet ook niet heel helder. Ik denk dat veel er vanuit gegaan zijn dat het handig zou zijn om het team te kiezen met de drivers met hoogste levels. Lijkt me dat het overgrote deel Mario op een hoger level hebben dan Luigi. Ben benieuwd hoe Nintendo hier de volgende keer mee omgaat. Vind t al met al een hoop gedoe voor 5 rubys en wat munten en kijk er verder niet echt meer naar.

Wat ik wel zag is mijn eerste top 1000 plek oOo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T9igrQbPYlnQqO1E5TM-sJ9ifrQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VLEm3NcXJfnppmrxhUqY0PTj.jpg?f=fotoalbum_large

Had het al een keer eerder onderschat tijdens de verjaardagstour maar afgelopen tour elke dag mijn muntjes op een andere cup gereden. Uiteindelijk nog aardig moeten grinden om bijna overal een nsc met minimaal een dubbele frenzy neer te zetten. Leuke uitdaging maar weet niet of ik t de moeite waard vind, @Vozze, is bij jou de top 100 al in zicht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
Gefeliciteerd @edzon! Mooie badge hoor!
Top 100 is nog niet in zicht. Dat is nog steeds een brug te ver. Ik ben benieuwd of het ooit gaat lukken.

Bij mij is inmiddels de Token Shop al weer leeg. Het ligt niet aan mij dat Team Luigi achter staat. Ik grind me helemaal suf! >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik vind deze cup heerlijk. En ik weet waarom. Ik ben gek op “t tracks” dat constant stuiteren springen is erg leuk. Normale tracks zijn maar saai vergeleken met de t versies.

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
Die team tokens score is doorgestoken kaart punt (team Luigi).

De grote voordeel van team races, minder kans op bliksem (en blue shell?). Nu vind ik het ethisch wel moeilijker om de voorligger met red shell te raken als die bij hetzelfde team hoort.

Btw is het ook opgevallen dat je bij de Luigi pack een Mario badge krijgt, doorgestoken kaart,mark my words.

[ Voor 18% gewijzigd door Xaio op 19-11-2020 22:34 ]

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:34
Xaio schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:32:
De grote voordeel van team races, minder kans op bliksem (en blue shell?).
Ik heb de blue shell ook een keer naar nr. 3 zien gaan, waarschijnlijk omdat 1 en 2 van hetzelfde team waren als de bron van de blue shell

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
texelonia schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:01:
Penguin luigi komt volgende week op een banner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@Planeetje Kijk! Dat zijn berichten! Die heb ik nog niet. Maar dat houdt wel in dat ik 12k aan muntjes moet bewaren. Gaat lukken met nog 10k aan coins in de shop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xaio schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:32:
Die team tokens score is doorgestoken kaart punt (team Luigi).

De grote voordeel van team races, minder kans op bliksem (en blue shell?). Nu vind ik het ethisch wel moeilijker om de voorligger met red shell te raken als die bij hetzelfde team hoort.

Btw is het ook opgevallen dat je bij de Luigi pack een Mario badge krijgt, doorgestoken kaart,mark my words.
Dit heb ik ook al gehad inderdaad. Je team member eerste. Uiteindelijk kies ik toch voor “ ikke ikke ikke” ;)

Bliksem idd weinig meegemaakt deze tour. Misschien 2 of 3 keer..:

Gisteren had ik btw in een uur tijd 6 keer coin frenzy. Een week daarvoor moest ik een uur spelen voor 1 coin frenzy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Hier merk ik dat ik alweer gas terug aan het nemen ben. Ik hark de muntjes binnen, speel de vrij gekomen tracks en dat is het. Het is eigenlijk wachten op volgende week, waar ik wel een paar upgrades eerst wil doen voordat ik echt los kan gaan.

En de tickets laten het ook toe: de HE teller staat alweer op 7/5/6, zonder de tickets van volgende week meegerekend. Zit er dan ook aan te denken om gold dry bones naar level 6 te gooien en hem een tweede point cap te geven. Alle andere tickets zou ik dan vooral kunnen bepalen op basis van tegenstand.

Tot op heden ontbreekt het nog een beetje in mijn ranked cup. Nummer 2 staat op 70.5k, nummer 3 op 69.5k. Nu hebben ze levels waar wel veel meer in zit dus helemaal rijk moet ik me ook niet rekenen :) Maar daarentegen heb ik ook nog genoeg mogelijkheden op de plank liggen om mijn scores op te krikken.

Hoe zijn jullie ranked cups? Flinke tegenstand of valt het juist mee?

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edzon
@Vozze thanks! Jammer dat die top 100 er nog niet in zit maar heb er alle vertrouwen in dat dit wel moet lukken uiteindelijk door de extra point cap tickets in de hogere tiers. Alsnog gefeliciteerd met een hele mooie 317e plek _/-\o_

@Tootoo knap dat je zoveel tickets heb liggen, ben vorige week weer eens all in gegaan dus hoop dat ik de week doorkom zonder extra tickets...voor nu ziet het er goed uit!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hUCUZO3HZm8sSpNTWiZb9nQ-rtw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LZqoAAzZu6FTGfSAbrALExFp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Ik weet het nog niet deze week. Ik sta momenteel 9e met ruim 9k achterstand op de nummer 1. Ik heb er nog niet veel moeite voor gedaan, maar weet ook niet hoeveel moeite ik wíl gaan doen. MKT op een lager pitje bevalt me wel. Maar 9e is wel héél laag, ik wil wel minimaal 6e worden eigenlijk, en liever nog top 3. Maar ik weet niet of ik teveel tickets wil gebruiken. Ik kijk het nog maar even aan.

Jammer dat Penguin Luigi in een pack zit volgende week, die heb ik nog niet en leek me wel leuk in de tier shop ;) Ik hoop wel dat ze een goede andere HE driver van team Luigi in de tier shop stoppen dan, die ook in de ranking van volgende week zit. Heb toch het idee dat Team Mario meer voordelen heeft/krijgt.

Ik vind het verder wel een leuke tour trouwens. Al die R/T tracks zijn fantastisch natuurlijk *O*

[ Voor 7% gewijzigd door texelonia op 20-11-2020 11:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
pjot1 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:00:
@Planeetje Kijk! Dat zijn berichten! Die heb ik nog niet. Maar dat houdt wel in dat ik 12k aan muntjes moet bewaren. Gaat lukken met nog 10k aan coins in de shop. :)
Sorry, ben niet duidelijk genoeg. Het gaat om een paid Banner, dus met echt geld kopen. :|

Penguin Luigi samen met een nieuwe high end kart voor 44 euro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
edzon schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:28:
@Tootoo knap dat je zoveel tickets heb liggen, ben vorige week weer eens all in gegaan dus hoop dat ik de week doorkom zonder extra tickets...voor nu ziet het er goed uit!
Mijn daily select geeft ze tegenwoordig met behoorlijke regelmaat. Gokje: 6-7 tickets per week? Ik kan ze niet altijd kopen alleen ;) En ik wil ze nu wel uit kunnen geven aan een nuttig item. Coinbox drivers (gold koopa heb ik over getwijfeld), coin gliders etc. Maar all in gaan is ook wel lekker hoor!

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Heb nu al 3 dagen geen HE ticket voor de verandering. Ik krijg ontwenningsverschijnselen. Heb ik een keer een grote bankrekening, blijven de HE tickets weg. Ik ben inmiddels begonnen met het kopen van super karts uit de store om die op max te krijgen.

De nieuwe expert challenges vallen me tegen. De 100+ combo is al klaar en ook de blue shell challenge is afgevinkt. Deze tour zullen ze wel bijna allemaal afgetikt zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3xZb5teZKIqgQEGud92k7SOs_VM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SuA8mlH4ANsei5FpgAFDwMZ3.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn ranked wordt wel een challenge. Ik hoop op Rosa swimwear zodat ik haar kan inzetten. Ik heb genoeg HE tickets om haar naar level 5 te brengen op track 2. Dan kan ik zowel met level 6 peachette als met level 5 Rosa aan de scores werken op die track. Gaat wel een challenge worden. Ik heb geen glider op track 3 voor de nodige multiplier. Ook heb ik alles laag op die track. Plek 2 zit er wel in.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X-Ex2ApD4CnLHI2DhRpCfXkURc4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ql2rBDilf3drv4O6mGvLJiSh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
Tootoo schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:55:
[...]

Mijn daily select geeft ze tegenwoordig met behoorlijke regelmaat. Gokje: 6-7 tickets per week? Ik kan ze niet altijd kopen alleen ;) En ik wil ze nu wel uit kunnen geven aan een nuttig item. Coinbox drivers (gold koopa heb ik over getwijfeld), coin gliders etc. Maar all in gaan is ook wel lekker hoor!
Was helaas 'noodzakelijk' om een missende driver op sunset te compenseren, had ze liever nog gehad! Zie dat ik inmiddels op achterstand ben gezet door een level 6 santa mario dus vrees ook deze week weer all in haha! Nu nog even kijken wat de slimste strategie is...misschien peachette wel als eerste he naar level 6 zodat ik ook eens een he ticket in mijn shop kan krijgen. Denk alleen dat ik die beter volgende week aan de buschauffeur kan uitgeven waar ik voor het eerst mee aan de slag moet op rainbow road. Mario en zijn kart krijgen er sowieso allebei 1.

@Planeetje interessante keuze om al die tickets op rosa in te zetten terwijl je daar peachette al op 6 hebt. Zou je niet met minder tickets meer halen uit een upgrade van toadette?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P3grnS3_gI1uMUF-smbqGls9-rA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zAnTmJuFEhHyiStG1iQXdQ34.jpg?f=fotoalbum_large
Beloofd weer een spannend weekje te worden. Track 2 zit misschien nog een kleine verbetering in. De andere 2 sowieso echt niet meer. Nu hopen op de Luigi cup hierna want daar zijn de scores ook al in de 52k beland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
@edzon Toadette Explorer bedoel je? Hmm, ja, zeer waarschijnlijk wel als je me de vraag zo stelt ;) In mijn hoofd had ik die track al afgeschreven. Nieuwe optie om te overwegen! Thanks. d:)b

Edit:
Vanochtend met mijn slaapkop een super kart gekocht van 7.5k 7(8)7 |:( Dat is een royale niet waard..... Zonde van de munten. :X

[ Voor 26% gewijzigd door Planeetje op 21-11-2020 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tootoo schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:44:
Hier merk ik dat ik alweer gas terug aan het nemen ben. Ik hark de muntjes binnen, speel de vrij gekomen tracks en dat is het. Het is eigenlijk wachten op volgende week, waar ik wel een paar upgrades eerst wil doen voordat ik echt los kan gaan.

En de tickets laten het ook toe: de HE teller staat alweer op 7/5/6, zonder de tickets van volgende week meegerekend. Zit er dan ook aan te denken om gold dry bones naar level 6 te gooien en hem een tweede point cap te geven. Alle andere tickets zou ik dan vooral kunnen bepalen op basis van tegenstand.

Tot op heden ontbreekt het nog een beetje in mijn ranked cup. Nummer 2 staat op 70.5k, nummer 3 op 69.5k. Nu hebben ze levels waar wel veel meer in zit dus helemaal rijk moet ik me ook niet rekenen :) Maar daarentegen heb ik ook nog genoeg mogelijkheden op de plank liggen om mijn scores op te krikken.

Ik loop 2,1k voor op de nummer 2. Heb nu wel bijna alles uit mijn items gehaald. Kan wel nog items upgraden. Hopelijk high end driver ticket in de shop en dan kan ik via 3 tickets Peachette level 6 maken, de rode sneeuw auto kan ik ook level 6 maken en dan moet 34k te doen zijn........

Volgende week heb hele lage levels op track 3, alles level 1 dus ik denk dat die laat glippen voor de nummer 1 plek. Betekent dat ik deze week vol er voor ga :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Deze week nog niet veel kunnen rijden vooralsnog alleen wat coins gegrind op yoshi RT en baan 1 van de cup geprobeerd, komt er morgen nog een leuke special pijp ofzo? Ik kan wel wat upgrades gebruiken voor peachette en track 3.
Tootoo schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:44:

Gas terug aan het nemen en hier ben ik nog niet eens begonnen. haha :)
Planeetje schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:25:
Heb nu al 3 dagen geen HE ticket voor de verandering. Ik krijg ontwenningsverschijnselen. Heb ik een keer een grote bankrekening, blijven de HE tickets weg. Ik ben inmiddels begonnen met het kopen van super karts uit de store om die op max te krijgen.
Dat gevoel is bekend zeg, dinsdag had ik peachette in de shop maar geen coins, nu 30k ofzo, maar geen HE tickets, ik krijg ook al weken achtereen om de dag diddy kong aangeboden als extra zout in de wond. :+

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
@MrOleo morgen komt er een coinbox pijp met PGP, Hakama mario, gold free running koopa en rosalina swimwear. Wordt een 50 pipe zonder spotlights end de ratio hoeveel HE erin zitten is niet bekend. Ik verwacht 3 HE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 14:59
Planeetje schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:50:
@MrOleo morgen komt er een coinbox pijp met PGP, Hakama mario, gold free running koopa en rosalina swimwear. Wordt een 50 pipe zonder spotlights end de ratio hoeveel HE erin zitten is niet bekend. Ik verwacht 3 HE.
Ik wou net vragen wanneer die special 50 pipe kwam, dacht altijd zaterdags :F
Maar zie mijn antwoord al staan ;)
Hebben weer een 260 rubies bij elkaar gesprokkeld.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Ligt het aan mij of vinden jullie het ook vervelend dat nu met de team races de track overview niet meer zichtbaar is. In gebruikte die vaak on mijn lead the bepalen zodat ik kon zien of ik de langere route kon pakken of niet. Dat gaat nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Planeetje schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:50:
Oeh coin box pijp is interessant, maar van die karakters eigenlijk alleen geinteresseerd in lvl 5 naar 6 upgrade voor koopa. :)
Planeetje schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:15:
Ligt het aan mij of vinden jullie het ook vervelend dat nu met de team races de track overview niet meer zichtbaar is. In gebruikte die vaak on mijn lead the bepalen zodat ik kon zien of ik de langere route kon pakken of niet. Dat gaat nu niet meer.
Ik rij altijd met energy saving mode aan voor minder lag en minder accudrain, daar staat die track overview al uit, dus merk hier geen verschil.

erutangiS

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Planeetje
Net mijn geluk beproefd op de coinbox special pipe. 1e 10 pull groen: 2 supers en voor de rest normal. 2e 10 pull goud: rosalina swimwear 2x gekregen oOo

Ben maar weer even gestopt en hou mijn rubies verder op zak! Bijzonder dat precies de driver er 2x uit komt waar ik voor ging pullen. Succes allemaal! Misschien duik ik er nog een keer in om te levelen, maar nu maar eens goed nadenken. In ieder geval de pijp resetten ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X2fgeOyc_CYjiud1rvjWPQF2qJY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uVpeOTg8PgKqJcnHTTcIuKvF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
Zo. Lekkere pull @Planeetje! Ik heb ook drie 10 pulls gedaan. Twee keer PGP. Ik ging voor Rosalina, want die mis ik nog. Misschien nog een keer pullen wanneer ik eerste word.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Planeetje
Deze kwam uit mijn all clear pipe:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eYg_6CrCoMIBiEF-baQNPEhmRls=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jIPIf8hnMfsNbtT3THQvEDNz.jpg?f=fotoalbum_large

Met een flinke hoeveelheid city tracks helaas. Wel een goede skill: jump boost plus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Mooie pull inderdaad @Planeetje! Ik heb ook 2x10 pull gedaan, puur voor level up. Eerste helemaal groen, alleen maar normals die ik al had. Tweede wel 1x Rosalina swimwear. Haar level stond als laagst, prima dus! Ik denk dat ik de rubies van woensdag ook nog wel wil investeren :)

All clear pipe was offroader, nu 3+1.

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
@Tootoo ook mooie toevoegingen. Die offroader heb ik nog niet gehad. Vorige week ook niet voor gepulled. Ik vind hem niet de mooiste, maar hij is wel 1 van de beste. Hopen dat die ooit tijdens een 10 pull voorbij komt of een andere all clear pipe komt.

Ik sta nu 2e met 10k achterstand. Ik twijfel of ik all in moet gaan, of 2e plek moet accepteren. Vind het zonde om tickets te gebruiken voor items die ik vrij weinig gebruik. Dan hou ik ze liever op zak. Ik grind nog wel even verder. Track 1 en 3 verlies ik het op dit moment.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrOleo
Mooie pulls! Hier 3 pulls, 2x koopa, mooie upgrade naar lvl6. :)

erutangiS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
Gratis gouden pijp hier de HE Great sail glider

Altijd fijn die pijp :-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 14:59
Mario en koopa heb ik al, ik moest nog de PGP en Rosalina uit de coin pipe.
Krijg ik 2x Rosalina en 1x PGP O+ O+ O+ heb 40 pulls moeten doen.
Helemaal happy :*)

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Planeetje schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:09:
@Tootoo ook mooie toevoegingen. Die offroader heb ik nog niet gehad. Vorige week ook niet voor gepulled. Ik vind hem niet de mooiste, maar hij is wel 1 van de beste. Hopen dat die ooit tijdens een 10 pull voorbij komt of een andere all clear pipe komt.

Ik sta nu 2e met 10k achterstand. Ik twijfel of ik all in moet gaan, of 2e plek moet accepteren. Vind het zonde om tickets te gebruiken voor items die ik vrij weinig gebruik. Dan hou ik ze liever op zak. Ik grind nog wel even verder. Track 1 en 3 verlies ik het op dit moment.
De offroader heeft een dikke coverage, maar rijdt wel behoorlijk prut vind ik. In dat opzicht mis je er niks aan ;)

Ik zou denk ik de tickets ook op zak houden. Track 1 en 2 kan je best nog wel wat winnen, maar niet genoeg. En de missende glider op track 3 is wel lastig dan... dan is bv investeren in gold dry bones of zo misschien beter :)

Folding@home

Pagina: 1 ... 39 ... 161 Laatste