Hier is het enerzijds nog verdacht stil in mijn ranked cup, nummer 2 staat nu met 65.8k nog een straatlengte achter. Maar deze speler kan ook nog wel flink wat verbeteren:
- track 1 alles level 6 (hetzelfde)
- track 2: levels ook hetzelfde, maar degene heeft 1400 base points
- track 3: black yoshi op level 1, maar ook gold crane op level 5.
Al met al aardig gelijkwaardig.
@
MetalSonic jouw loadout voor track 1 is identiek aan die van mij en ik ben met 1 bowser shield frenzy + coin frenzy en een gebroken combo de 32k voorbij gegaan, gaat jou ook zeker lukken! Mijn huidige tactiek is:
- starten op plek 5 - 8.
- lekker de muntjes pakken in de eerste bocht (verlies je sowieso wat plekken mee) en alle jumps pakken.
- het eerste item block pakken en dan naar links de buiten bocht nemen. Die is langzamer, maar persoonlijk wil ik dat ook als je daar gaat voor de bowser shell frenzy + over alles heen stuiteren + muntjes. Je raakt daarna ook heel veel tegenstanders.
De rest van de ronde is als gebruikelijk. In de tweede ronde pak ik ook de buiten kant, maar je kan daardoor wel plekken kwijt raken. Krijg je dan echter weer een bowser shell frenzy dan is het scoren. Ik kreeg toen juist de coin frenzy, waardoor ik toen precies eerste lag. Maar er zitten scores in van 35k met onze huidige loadout, mits alles mee zit
Edit: net twee single pulls gedaan op de tweede pijp, twee keer groen. Maar de tweede groene pijp was de clackety kart! Dat was eigenlijk het item waar ik het meest op hoopte.
[
Voor 6% gewijzigd door
Tootoo op 12-11-2020 09:53
]