Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
Wat een tegenvaller de nieuwe pijp. Maar 3 HE uit 50, dat is een no go voor mij. Ik level wedding peach wel met tickets.

Ook had ik de tokenshop vandaag verwacht, maar is nog niet aanwezig. Misschien woensdag dan.

Wel heb ik de all clear pipe gehad en dit gekregen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lsmArjNCDntiQRmB1cJtA-S-2vQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yTIOmNEMCgchB93W3GjDTbZ6.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Planeetje op 08-11-2020 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:25
@Planeetje

Huh MAAR 3 HE uit 1 50 pijp? Man ik blij als ik er überhaupt 1 krijg. Ik heb er nooit meer dan 1 gekregen....!?

Of snap ik nu iets niet?

Hier uit de gratis gouden pijp de Sushi Rider, prima die had ik nog niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
@Sleehond Ik heb een keer 4 high ends uit een 10 pipe gehaald. In de nieuwe special pipe heb je kans op 1 HE driver, 1 HE kart en 1 HE glider. Op de 50 items is dat 3 van de 50 = 6 op de 100, kanzen zijn wat dat betreft gelijk aan een normale 100 pipe (Explorer peach). Maar bij een 100 pipe heb je spotlights, die je in deze special pipe niet hebt. Zelf had ik verwacht dat de verhouding HE 5 van de 50 zou worden, ivm de vele karts en gliders. Wat mij betreft zou het met die verhouding wel nuttig zijn geweest om te pullen.

Let wel, ik heb wedding peach al, en ook 2 van de karts en gliders. Voor mij ging het puur om te upgraden. Daar is deze pijp in mijn beleving te slecht voor (lees geen spotlights en weinig HE's). Voor nieuwe items (als je nog niets hebt) is wedding peach wel goed om te hebben!

Sushi Rider is overigens ook een goede pull d:)b

[ Voor 11% gewijzigd door Planeetje op 08-11-2020 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
@Planeetje Kijk, dat is een heldere uitleg, thanks (y)

[ Voor 4% gewijzigd door Sleehond op 08-11-2020 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Heeft iemand een pull gewaagd aan de special pipe? En wat was het resultaat? Go Shiny Hunter had 3 HE uit zijn eerste 10 pull. Very lucky! Dan kriebelt het toch weer ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:08
Planeetje schreef op zondag 8 november 2020 @ 12:05:
Heeft iemand een pull gewaagd aan de special pipe? En wat was het resultaat? Go Shiny Hunter had 3 HE uit zijn eerste 10 pull. Very lucky! Dan kriebelt het toch weer ;)
Ik heb een gokje gewaagd. Paar supers. En de Prancer die ik nog niet had. Denk dat ik het hier ook bij laat en wat meer pulls waag aan de tweede pipe.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
Ik heb ook een gokje gewaagd: wilde gaan tot de eerste HE voorbij kwam. Uiteindelijk 3x 10 moeten doen, iets meer dan me lief was. Heb de glided prancer (nu 3+1) en de daisy glider (heb ik nog niet). En vooral veel muntjes, maar dat zijn dure muntjes :)

@Vozze nette score bij Neo Bowser R! :) Hopelijk gaat het bij elkaar genoeg zijn om eerste te blijven!

Folding@home

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vind de special pipe tegenvallen. Ik houd de rubies op zak! Op naar de 450 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ik begrijp echt niks van dat online spelen....het is zo brak als wat!

4G of WiFi maakt niet uit.

Ik schiet mensen af die geen schild hebben en er gebeurt niks??

Ik schiet iemand af, je ziet dat ie gehit is en opeens een flits en hij rijdt weer op volle snelheid 20 meter verderop... HOE DAN?

Opeens rijden mensen vanuit het niets voor mij, zonder dat ze mij inhalen??

Dit gebeurt ELKE race. 4g of WiFi hoe kan ik in godsnaam hier eens wat behalen.

ALTIJD elke race laatste :(

[ Voor 15% gewijzigd door Sleehond op 08-11-2020 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Sleehond schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:18:

Ik schiet iemand af, je ziet dat ie gehit is en opeens een flits en hij rijdt weer op volle snelheid 20 meter verderop... HOE DAN?

Opeens rijden mensen vanuit het niets voor mij
Dit soort dingen gebeuren bij mij ook heel af en toe maar zeker niet elke race. In het verleden vaker last van maar nu denk nu in 95% van de multiplayer games niet. Kan misschien wel aan de modem van je telefoon liggen, als die brak is valt er weinig online te gamen. Op de oude iphone van mijn vriendin had ze er ook meer last van, welke telefoon gebruik jij? De rest van mijn vrienden hoor ik eigenlijk ook weinig klagen over dit soort zaken, heb je misschien een andere telefoon waar je dit op kan testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Een Samsung S100

Ik speel ook aardig veel Clash Royale, daar geen enkel probleem...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edzon
In neem aan dat je de s10 bedoelt? Daar zou t idd geen probleem op moeten zijn, weet alleen niet of mkt te vergelijken is met clash royale, lijkt mij toch iets minder real time gevoelig. Prachtig die s100 trouwens, was 1 van mijn eerste mobieltjes :)

Zullen we vnv anders even de proef op de som nemen en wat rondjes multiplayer rijden? Ben wel benieuwd of ik idd geen schild heb als jij mij raakt en wat er nog meer gebeurt waardoor jij altijd laaste eindigd, misschien zijn er nog wel meer tweakers die mee willen doen. Rond een uurtje of 9?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Planeetje
Net een YOLO 10 pull gedaan. Kreeg een gouden pijp met de daisy glider die ik nog niet had. Dit was ook het enige wat ik eigenlijk echt uit de pijp wilde halen _/-\o_ want: wat heeft deze glider een enorme lading T3 tracks gekoppeld. 21 stuks bij level 6. Ik laat het hier ook maar bij qua pipe pulls. Voor ranked volgende week helpt deze me niet echt, want ik heb een level 4 gold crane voor sunset wilds T.

Ik hoopte even op een dubbele HE, want de glider was de 3e van de 10, maar helaas niet zo'n geluk gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sleehond schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:18:
Ik begrijp echt niks van dat online spelen....het is zo brak als wat!

4G of WiFi maakt niet uit.

Opeens rijden mensen vanuit het niets voor mij, zonder dat ze mij inhalen??

Dit gebeurt ELKE race. 4g of WiFi hoe kan ik in godsnaam hier eens wat behalen.

ALTIJD elke race laatste :(
Vervelend om te lezen..... Ik heb er zelf geen last van..

250 Mbit verbinding, goede wifi en eigenlijk bijna constant in de top 3 geineigd. In twee dagen naar level A geleveld voor de rubies.

Je zou eens kunnen kijken of een reset van de modem het oplost. Je zou het ook eens kunnen testen bij de wifi van een vriend of familielid.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Planeetje
Special pipe wordt als goed bestempeld

Edit:

Hoera, voortaan 5 greeting coins per keer. Wel even de update installeren.

[ Voor 18% gewijzigd door Planeetje op 09-11-2020 07:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Planeetje schreef op zondag 8 november 2020 @ 22:32:
Edit:

Hoera, voortaan 5 greeting coins per keer. Wel even de update installeren.
Je was me voor! Nu heeft het tenminste nut!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Dat is tenminste een goede vooruitgang :) Ik doe liever dat dan dat ik multiplayer moet spelen elke dag en te wachten totdat ik 100 muntjes heb... Toegeven, dat ben ik de laatste tijd wel meer gaan doen om het gebrek aan muntjes op te vangen, maar toch...

@Planeetje lekkere pull toch!

Ik heb nog eens gekeken naar de special pipe en ben een beetje verdeeld. Enerzijds vind ik de potentiele items van de special pipe beter dan van de tweede pipe (wedding peach, alle karts, royal parachute en de daisy glider zijn het allemaal waard). Ook het feit dat het een 50 pipe is blijft een voordeel. Het grootste nadeel vind ik wel het gebrek aan supers en het feit dat de normal items weinig opleveren. Dat maakt dat ik de conclusie van Reddit persoonlijk enkel deel als je veel items niet hebt of nog niet op level 6 hebt staan. Maar een score van 55/100 is misschien wel aan de hoge kant. Soms vraag ik me weleens af hoe ze items scoren namelijk en lijkt het meer een persoonlijke willekeur te zijn dan dat ze het doen op basis van coverage en hun item. Al met al: wel een gokje gewaagd voor een vierde 10 pull en kreeg ik Wedding Peach, nice!

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• edzon
@Tootoo ik denk ook dat je altijd de afweging zelf moet maken of een pijp je ruby's waard is maar de beoordelingen op reddit zijn wel een handig startpunt. Ik mis alle he's behalve de royal parachute en de gilded prancer dus ik vind m wel interessant. Kan ook erg handig uitpakken voor de ranked van volgende week waar ik geen driver of kart heb voor sunset wilds. Daardoor ben ik tegelijkertijd misschien eerder geneigd om voor de 2e pijp te gaan waar wel spotlights in zitten die bruikbaar zijn voor de ranked. Even wachten tot woensdag iig en tot die tijd lekker muntjes heen en weer sturen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
__REMCO__ schreef op maandag 9 november 2020 @ 09:25:
[...]

Je was me voor! Nu heeft het tenminste nut!
Hmm later worden kritische vragen gesteld over hoe goed de pipe is. En daar relativeert hij enorm door aan te geven dat het goed is als je tier 3 items mist.

@edzon ben ik met je eens...

Ik heb er een paar keer naar gekeken en zo "special" vind ik deze pipe niet. We hebben eerder special pipes gehad waar je 5 verschillende HE drivers uit kon halen. Of pipe's gefocust op coin drivers. Kortom een special pipe kan veel beter dan dit (en uiteraard vergelijk ik het niet met de 1 year pipe oid ;)

[ Voor 34% gewijzigd door MetalSonic op 09-11-2020 15:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
@Tootoo @MetalSonic Ja, ik ben het eens dat hij wel iets te optimistisch is geweest. Neemt niet weg dat ik een HE glider heb getrokken en 2500 coins en een paar level UPS, dus voor mij was het het wel waard.

Dus conclusie: beter alleen maar de pipe pull doen voor de special pipe als je t3 mist.

Hmm, dan had ik zelfs geen 45 rubies uit moeten geven ;) Ik sla mijn eigen advies in de wind...... _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Planeetje schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:47:
@Tootoo @MetalSonic Ja, ik ben het eens dat hij wel iets te optimistisch is geweest. Neemt niet weg dat ik een HE glider heb getrokken en 2500 coins en een paar level UPS, dus voor mij was het het wel waard.

Dus conclusie: beter alleen maar de pipe pull doen voor de special pipe als je t3 mist.

Hmm, dan had ik zelfs geen 45 rubies uit moeten geven ;) Ik sla mijn eigen advies in de wind...... _O-
Jij hebt geluk gehad met je pull, nou lekker toch :D :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
Planeetje schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:47:

Naast coverage uitbreiding en missende t3 items binnen halen gebruik ik persoonlijk een (special) pipe ook wel om de level up te doen ;) Wat @edzon zegt: het hangt van je persoonlijke situatie af en in hoeverre je ruby count het toelaat.

Ik had trouwens niet verder gelezen dat ie kritische vragen kreeg, soms moet ik ook verder kijken dan mijn neus lang is (hoor ik al van kleins af aan ;)).

Ach, ik heb ook wel een paar goede items erbij of weten op te waarderen, nu verder maar weer in spaarmodus gaan :) Dan kan ik als het nodig is bij de volgende tour weer wat aan de pijpen uitgeven!

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Ja, heb gewoon erg geluk gehad zoals @edzon al zei. Op naar de volgende pijp, maar eerst maar weer eens de ratio bekijken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:46
Makkie! :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wMgQ5lx5qJFjbj2SxPPLLaknB4I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4QjLrEiFdmEPs3yZ9DgtgB5L.jpg?f=fotoalbum_large

erutangiS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
Ik pas voor de speciale pijp. Vaak genoeg geprobeerd, maar je krijgt natuurlijk nooit net die T3 kart/driver/glider niet. Ik heb net genoeg om 5x 10 pull te doen. Even doorsparen zodat ik meer pulls kan doen. De speciale pijpen hebben wel meer value for rubies dan de reguliere 100 pijpen. Dus ik twijfel om überhaupt nog te pullen bij 100 pijp tenzij de hoeveelheid spotlights meer is dan 5.

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• edzon
Mijn top 3 ziet er al een paar dagen ongeveer zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X46lZSIudFYwLT6Gd__jXR2RUvI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MeVZj0KrxiGqFzYs0XYROZ93.jpg?f=fotoalbum_large

Nog geen ticket uitgegeven maar wel aardig aan de max nu dus hoop dat de rest t ook prima vind zo. Zin in morgen en hopelijk wat mazzel met de pijp voor sunset wilds. @Xaio trek ook liever niet meer aan een 100 pijp met normale odds maar misschien is de kans morgen daarmee wel groter op de juiste kart en driver voor sunset wilds...

Hoe staan jullie ervoor?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• __REMCO__
Bij mij is het al vanaf vrijdag zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hKg7fwpOCbUT9_jlJxBtSCDpvjE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JiNjjsnkZ1zMbNnYwsdL1BmI.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb m'n score op Sunset nog iets kunnen verbeteren maar met een dubbele coin frenzy op de beide andere tracks wordt dat niet veel beter meer. Het mag dus van mij al woensdag zijn

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sL2T5474HgtL3qcOWHIkgh7I97o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jU8MCu4zvuHzqRdVv8tWFG1I.png?f=user_large
Wel of niet de zwarte yoshi naar level 3. Lastig

Als ik het doe haal ik mogelijk meer punten uit Sunset wilds. En ik sta sterker bij Sunset wilds T ( volgende ranked cup) dus ik heb 2 keer profijt..

Maar...... als ik het doe kan ik niet die ticket combineren met de ticket die ik nog krijg en de coin driver op kalimari desert van level 3 naar 4 brengen. (PEACH PGB)

Wat zouden jullie doen??

[ Voor 42% gewijzigd door MetalSonic op 10-11-2020 16:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic ik zou wachten met uitgeven:
- hopelijk heb je hem deze tour niet meer nodig. Mocht je nummer 2 vanavond nog gas geven kan jij dat ook.
- in het geval dat je hem niet uit hoeft te geven kan je komende tour kijken waar je je tickets aan wil uitgeven. Uiteraard is PGP een betere investering over het algemeen :)

Folding@home

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• edzon
@MetalSonic hoe staat je nr 2 er voor tov zijn items? Als die al redelijk aan zijn max zit zou ik t vnv even afwachten en waarschijnlijk t risico nemen om daarmee je ticket bewaren. Dan houd je de opties open maar denk ook dat de upgrade van Yoshi nu niet veel helpt voor volgende week maar ervoot zorgt dat je aan lastigere tegenstanders wordt gematcht. Zoals @Tootoo net zegt is pgp over het algemeen een betere investering maar zou ook nog even checken of je toevallig wat ha dige extra coverage krijgt door Yoshi naar 3 te upgraden voordat je tickets uitgeeft.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
@edzon en @Tootoo
Bedankt voor jullie reactie, ik wacht wel. Ik denk ook dat PGP naar level 4 brengen beter is. Plus dat huidige score van Sunset al een "super score" is op basis van de items. Als ik die al kan verbeteren door Yoshi een level teuppen dan is het minimaal.

De nummer twee heeft ook op basis van zijn items max scores. Heb iets van 6 mensen in mijn poule die nog geen score hebben neergezet.

Tweede plek in het ergste geval is natuurlijk ook nog steeds + 20 rubies :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrOleo
PGP <3

Black Yoshi is leuk, veel goede banen tier 3, maar PGP is geweldig. :)

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
@MetalSonic ben het eens met @Tootoo en @edzon .

Heb perongeluk mijn score hoger gezet toen ik de P wing en de daisy glider aan het punten geven was. Ik probeer mijn score laag te houden in ranked in de hoop een makkelijkere ranked te krijgen. Slaat waarschijnlijk nergens op, maar ach. Mijn ranked is binnen 7+k voorsprong en ik kan ook niet wachten tot morgen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-i_zJ4CJ1p2hCJp7WKU72BElUkI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pt87cwAAlDtGhe2HZc3tlN33.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog 2 uur geprobeerd om een triple coin te krijgen op royal maar helaas. Misschien volgende week meer geluk.

Succes voor wie vanavond nog aan de bak gaat. Of moet ik zeggen, vannacht? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:25
Om middernacht bedacht ik me dat ik nog aan mijn score wilde werken. Enfin, van drie naar twee gestegen, zonder de gewenste dubbele coin frenzy te krijgen. Volgende keer toch iets eerder bedenken...

[ Voor 14% gewijzigd door Poeksel op 11-11-2020 00:53 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Woehoe! Toch nog 1e geworden! Het was nog spannend. Gisteravond nog 3e maar Neo Bowser city was me goed gezind dus daar nog wat punten kunnen scoren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Opq61UU9sOFgGLIC6vBz03UJ2y8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9qh4h15NOiwhU5U7nOPEYKIj.png?f=user_large

@Whaam Je hebt mij in ieder geval ingehaald! ;)

@all gefeliciteerd met het resultaat van deze week! :)

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Helaas mijn duitse tegenstander heeft mij vannacht nog ingehaald. Puntverschil van 600.

Sta nog steeds achter mijn keuze dat ik de ticket niet heb uitgegeven;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Planeetje
Ik ben 1e geworden en heb 4x de buis getrokken. 4x goud _/-\o_

Opbrengst:
Captain toad (nieuw)
Explorer toadette (nieuw)
Clackety kart (nieuw)
Treasure map (nieuw)
Great sail (level up naar 2)
Wild wing (level up naar 3)

Al met al weer extreem veel geluk gehad en heel tevreden met 6 uit 4 :) Ik wilde de Pink gold paper glider, maar je krijgt niet altijd wat je wil hebben en de treasure map is ook een goede glider. Dit was mijn 4e pull met 3 HE items

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zNpP-ZQH8n5ep75OSY8aqh84EeY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vOnp89yxO1Da9zpwcQyDnnuT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12:31
Wat een geluk zeg @Planeetje !

Hier een 3e plek en door naar tier 41. Deze tour verwacht ik iets meer van. Sta op 46,6k de nummer 2 op 38. Zijn al 12 scores binnen dus lijkt best aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
6e geworden, zat echt niet meer in. Van tier 39 weer naar 38 helaas. 40 zit er voorlopig niet in.

10 pijpje afgeschoten, geen enkele HE en alleen maar bagger.... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lekker hoor Planeetje :) zijn mooie items die je daar hebt getrokken.

Ik heb ook niks te klagen, bruiser HE kart te koop voor 10k, die ga ik wel kopen denk ik :)

NVM niet goed gekeken heb 'm wel al, de shop doet alsof ik 'm nog niet heb maar hij is al in mijn bezit, level 1.. ik pas dus

[ Voor 28% gewijzigd door MetalSonic op 11-11-2020 08:51 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-09 22:43
Sleehond schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:33:
6e geworden, zat echt niet meer in. Van tier 39 weer naar 38 helaas. 40 zit er voorlopig niet in.

10 pijpje afgeschoten, geen enkele HE en alleen maar bagger.... :(
Ik huil met je mee, 2x de 10pijp met dit als resultaat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WSjAhB6Y-elWXCEVrAAlOERgvxE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5xeE1YYlQc1lKhm4gB2Er1Ds.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lfgbvdj2Oat9G0XtiF3sO74b_bs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IQ9VkPSSTxdnzC4L0l9xzU5p.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
@Sleehond @Djie dat is echt enorm balen zeg!

@MetalSonic Bruiser is leuk om te kopen, als je hem inderdaad nog niet hebt. Ik sla hem ook over. Ik had gehoopt op rambi Rider oid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
@Planeetje mooie pull zeg! Ik heb zelf genoeg geluk gehad met pipes, maar deze ronde is er ook niet 1 van. 5x10 pulls gedaan, captain toad en toadette + peach explorer er uit gehaald aan HE's, een paar supers en veeeeeeeeel normals (die ik bijna allemaal al had natuurlijk). Statistisch gezien had ik nu zo ongeveer 5 HE items moeten hebben, maar zoals altijd: je hebt leugens, grote leugens en statistieken :)

@Sleehond / @Djie ik voel met jullie mee! ;)

@MetalSonic, balen dat ie met 800 punten voorsprong eerste wordt. Dan kan je bij wijze van beter die top 100 speler hebben, dan weet je tenminste dat je kansloos bent :P Maar ook zonde dat het er niet meer in zat op Mario Circuit R.

Succes iedereen komende ronde!

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Eerste gebleven, nr3 is nog tot 400 punten gekomen vannacht :X

Bruiser had ik nog niet dus die wel gekocht! Succes iedereen deze week!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Djie schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:53:
[...]

Ik huil met je mee, 2x de 10pijp met dit als resultaat
[Afbeelding]

[Afbeelding]
In het eerste half jaar kon je met normal items vaak nog een tier 3 keuze maken. Jammer dat het nu 9vd 10 keer zo is dat je een high end item moet hebben. Je mag nu al blij zijn als een gouden item het alternatief is.

@Tootoo
Achja zo kan het gaan, bij Mario circuit vond ik het zuur dat ik geen triple coin kreeg :'( .. Was sowieso al een uitdaging om coin frenzy te krijgen. Eerst joinde ik net zolang de race opnieuw voor ik vanaf plek 1 kon beginnen en dan moest ik af en toe al 15 keer op restart drukken voor ik kon vertrekken met een coin frenzy bij item block 1.........

Verder gelukkig leuke races dus ik mopper er niet over.

@Planeetje het is een handig item maar hij voegt in deze ranked cup niks toe voor mij. Dan spaar ik liever even door zodat ik nog een HE level up ticket kan kopen, wellicht voor de driver :9

[ Voor 26% gewijzigd door MetalSonic op 11-11-2020 09:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic ik vind het soms best tegen vallen hoe vaak een level 6 super driver een coin frenzy krijgt, zeker bij het eerste block. Dan is het vooral veel herstarten totdat je er 1 krijgt, om dan ook nog eens het geluk te moeten hebben dat je er daarna nog een (of twee) krijgt + je combo niet verbreekt. Zelfs mijn runs met level 6 peach VP vond ik het lastig :)

Nu eens zien wat deze ranked cup gaat doen qua tegenstanders. Ondertussen heb ik nu 4 HE driver, 2 HE kart en 3 HE glider tickets liggen om items op te waarderen, mocht het nodig zijn. En ik kan mijn eerste HE glider een tweede point cap geven. Ik twijfel alleen nog aan welke: swooper, fireworks parachute of de dragon wings. Ik neig naar de laatste, ivm de enorme coverage die de glider heeft. Zag wel dat je als nr 1 4 point cap tickets krijgt bij level 51 :)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tootoo schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:04:
@MetalSonic ik vind het soms best tegen vallen hoe vaak een level 6 super driver een coin frenzy krijgt, zeker bij het eerste block. Dan is het vooral veel herstarten totdat je er 1 krijgt, om dan ook nog eens het geluk te moeten hebben dat je er daarna nog een (of twee) krijgt + je combo niet verbreekt. Zelfs mijn runs met level 6 peach VP vond ik het lastig :)

Nu eens zien wat deze ranked cup gaat doen qua tegenstanders. Ondertussen heb ik nu 4 HE driver, 2 HE kart en 3 HE glider tickets liggen om items op te waarderen, mocht het nodig zijn. En ik kan mijn eerste HE glider een tweede point cap geven. Ik twijfel alleen nog aan welke: swooper, fireworks parachute of de dragon wings. Ik neig naar de laatste, ivm de enorme coverage die de glider heeft. Zag wel dat je als nr 1 4 point cap tickets krijgt bij level 51 :)
Wat jij in de eerste alinea zegt is precies waarom ik vind dat bij Mario kart tour vooral doorzettingsvermogen erg belangrijk is :D 8) .. Je wil vertrekken met een coin frenzy of juist een bomb frenzy ( om meteen wat afstand te creeren) en daarna nog eens een coin frenzy en uiteraard Non stop combo.......

Zag net trouwens dat er vele high end items in pipe 2 zitten waarvan ik de meeste niet heb, wellicht leuk voor coverage.. Ga ik pullen, zoja dan ga ik hem wellicht leeghalen als het lekkers onderop zit.. Keuzes keuzes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
@MetalSonic @Tootoo Ik heb soms het idee dat bepaalde dagen het beste zijn om frenzies te krijgen. Dinsdag en Woensdag lukt het me vaak niet, terwijl Vrijdag zaterdag en Zondag me vaak beter afgaan. En ik spendeer vaak toch wel evenveel tijd. Ook ervaar ik wat Tootoo zegt dat Super level 6 bij mij vaak met hangen en wurgen "slechts" 2 frenzies opleveren, en dan moet je enorm geluk hebben dat het een dubbele coin frenzy is.

@Tootoo Voor wat betreft HE point cap tickets zou ik nog even op de plank laten liggen als je nog niet hoeft te investeren. Gold Swooper is in mijn optiek namelijk nog iets beter! Wel lekker om zo veel HE tickets op de plank te hebben liggen! Ik heb er zelf ook veel, dus ik hoop deze tour ook weer eerste te kunnen worden. Heb mijn ranked nog niet bekeken qua tegenstanders.
MetalSonic schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:24:
[...]
Zag net trouwens dat er vele high end items in pipe 2 zitten waarvan ik de meeste niet heb, wellicht leuk voor coverage.. Ga ik pullen, zoja dan ga ik hem wellicht leeghalen als het lekkers onderop zit.. Keuzes keuzes
Ik had precies hetzelfde :) Ik hoop dat je hetzelfde geluk hebt als ik.heb gehad. En daarbovenop nog eens 3 HE's naast de 6 spotlights, 9 HE's in totaal. Pijp 2 is inderdaad een goede pijp!

Edit:
@Tootoo oeh, meer point cap tickets bij een 1e plaats, die had ik nog niet gespot. Nice!

[ Voor 27% gewijzigd door Planeetje op 11-11-2020 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IE_jTd3a0DLfrm7yv0YsoqmxXqY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C9uBRCCbNKpSbK9CQqeJZWtw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
zo dan heb je pech! Heb je geen 10pulls gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eärendil
In eerste instantie wel, maar op een gegeven moment waren de ruby's op. Nu weer een paar uit de Token Shop gehaald.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• edzon
Mooi pijpje inderdaad dus inmiddels rubyloos, wel 7 he's rijker waarvan ik er 5 nog niet had oOo Mag dus eigenlijk niet klagen maar helaas geen driver voor sunset dus maar even zien hoe ver we komen deze week. Succes allemaal!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sgeQjZLEKdPyijVRNsV3TpdQyZo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NjWTdTQbAGweljW763V0OAGP.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1dforhDlFdauGZXP3-XA1xWOQMY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jhP08iax0c5k5R4ZeSWxOIv1.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mxTwdRN4JMhd9VxmG_PwGxarC0w=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XXgcbgtyX40Av9VzuC594DFY.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cH0ROTyA_Znb5ZJjRilkyhlqgnM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wV31YD5c20mSwMtes5E2wlol.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ErMlIgU7vs2BXrtsG7mOviwPsis=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EPAIpoQkQaGzok9xtgFK8wDh.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/31MNr4JUbFX4mOLpzQgEAUQC06E=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZPg2NHgSwk1L2td4KKzVgLzC.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B3_h2cOrFnfYZ9dJAOc4RMymZcw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/80ikmUo5QRuYwuIVZR7BxJip.png?f=user_large
Op 6 normal pulls na helemaal leeg gehaald. Alle high end eruit gehaald :)

Lastste 2 supers ook eruit, nu weer sparen!

[ Voor 8% gewijzigd door MetalSonic op 11-11-2020 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
In Dino Dino Jungle T kan ik kiezen uit Swooper (lv 5, 490, x4 bonus-points boost) en Shell Parachute (lv 6, 366, x5 bonus-points boost). Welke glider is beter?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Poeksel het ontloopt elkaar nauwelijks qua punten. De een geeft meer punten door je hogere basis punten, de andere door de hogere bonus boost. Ik zou, voor de zekerheid in dat geval anders de shell parachute gebruiken, maar je kan het altijd eens beide uitproberen

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
@Poeksel kan je de shell parachute nog eens point cappen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
Mooie pulls allemaal hoor! En ik leef met je mee @Eärendil. Volgens mij hebben velen al in dat schuitje gezeten. En ook @Sleehond en @Djie hebben gewoon geen geluk. Dat wordt weer anders!

Ik mag denk ik niet klagen. Ondanks de pittige tegenstand eerste geworden en 40 rubies binnen geharkt. Met de aankoop van wat packjes om Black Yoshi op level 4 te krijgen en Dragon Wings op level 2 genoeg rubies om aardig wat pulls te kunnen doen. Eén van de free pulls was goud. Treasure Map. Die had ik nog niet. Daarna reset en 4 pulls gedaan. Captain Toad, Pink Gold Paper Glider, Clackety Kart als buit. Allemaal nieuw dus goed voor de coverage.

Zoals het nu lijkt is de ranked ook goed te doen. Net als @Tootoo hou ik de tickets hopelijk lekker op zak. Ik wilde PGP naar level 5 brengen, maar ik denk dat het niet nodig is. Nog een paar extra tickets uit de shop zou wel fijn zijn ;)

En bij jullie? Geen top spelers in jullie ranked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Dank Tootoo!
Planeetje schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:18:
@Poeksel kan je de shell parachute nog eens point cappen?
Nee helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vozze schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:32:
Mooie pulls allemaal hoor! En ik leef met je mee @Eärendil. Volgens mij hebben velen al in dat schuitje gezeten. En ook @Sleehond en @Djie hebben gewoon geen geluk. Dat wordt weer anders!

Ik mag denk ik niet klagen. Ondanks de pittige tegenstand eerste geworden en 40 rubies binnen geharkt. Met de aankoop van wat packjes om Black Yoshi op level 4 te krijgen en Dragon Wings op level 2 genoeg rubies om aardig wat pulls te kunnen doen. Eén van de free pulls was goud. Treasure Map. Die had ik nog niet. Daarna reset en 4 pulls gedaan. Captain Toad, Pink Gold Paper Glider, Clackety Kart als buit. Allemaal nieuw dus goed voor de coverage.

Zoals het nu lijkt is de ranked ook goed te doen. Net als @Tootoo hou ik de tickets hopelijk lekker op zak. Ik wilde PGP naar level 5 brengen, maar ik denk dat het niet nodig is. Nog een paar extra tickets uit de shop zou wel fijn zijn ;)

En bij jullie? Geen top spelers in jullie ranked?
Klinkt goed Vozze, hopelijk kan je de tickets op zak houden en meenemen maar de volgende ranked week.

Zo op de eerste dag zegt de ranking nog niet zoveel. Veel moeten nog inloggen. Ik sta nu 15k voor op de nummer twee maar het zegt weinig.

Ik heb op alle drie de tracks gelukkig nog wel ruimte om te groeien. Grootste (en leukste challenge) is voor mij nu om 30k+ te halen op track 1.

Om dat te halen heb ik eigenlijk een combo nodig van dry bowser shield frenzy + 2 x coin...... Heb al een keer dry bowser shield gehad + coin + banana's maar daarmee haalde ik het dus niet. Omdat ik wil beginnen met een dry bower frenzy is het handig om te beginnen op plek 5 t/m 8 en dan de items te pakken terwijl ik 7de sta. Dan is volgens mij de kans op dry bowser shield frenzy 't grootste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
@MetalSonic : Dat was ook precies de combo die ik had tijdens mijn bijna 32k run. Je moet een beetje geluk hebben. En met een dikkere glider zit 32k er bij jou ook wel in. Succes! Je overige loadout is ook dik in orde, dus ik reken ook op een goede week voor jou.

Ik heb die dry bowser shield frenzy op plek 2 ook wel eens gehad. Da heb je er helaas weinig aan. Grootste kans is inderdaad ergens achterin hangen, dus starten op plek 8 is niet eens heel verkeerd op Dino.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vozze schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:01:
@MetalSonic : Dat was ook precies de combo die ik had tijdens mijn bijna 32k run. Je moet een beetje geluk hebben. En met een dikkere glider zit 32k er bij jou ook wel in. Succes! Je overige loadout is ook dik in orde, dus ik reken ook op een goede week voor jou.

Ik heb die dry bowser shield frenzy op plek 2 ook wel eens gehad. Da heb je er helaas weinig aan. Grootste kans is inderdaad ergens achterin hangen, dus starten op plek 8 is niet eens heel verkeerd op Dino.
Thanks.. De belangrijkste items (driver en glider) zijn high end. En beide zijn al wat gebuffed via de uncap. De level 6 gouden kart is ietsje minder natuurlijk maarja.

Jij ook succes deze week!

En ik snap wat je bedoel met geluk........ wat zou de perfecte run zijn daar? Nou zoiets:
1) eerste item block dry bowser shield frenzy , veel hits en een lekkere voorsprong
2) tweede item block een combinatie van muntjes en banaantjes,
3) derde item block coin frenzy en terwijl je het activeert gebruikt een tegenstander bliksem <3
4) vierde item block bananen of shield, iets om je kont te coveren voor projectielen, horn is ook goed
5) 5de item block of later uiteraard weer een coin frenzy.......

Als ik zoiets haal of iets minder goed dan heb ik 30K+ punten. Die restart knop wordt weer vaak gebruikt, maar goed dat dat niet in de statistieken wordt bijgehouden. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Jep nummer 1 in mijn groep is een hacker.

Alles op zes en kijkend naar zijn drivers heel verdacht. (hoogste tier op 37). Het valt me op dat ook in mijn vriendenlijst een aantal verdachte gevallen zijn. Mogelijk dat er mod rond zwerft om de levels omhoog te krikken.

Vraag me wel af of het zin heeft om te reporten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JhWGUgG_uzTTyC_n2rAmISrgQKM=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/RdclWUvi1sNL9FqubAplLOio.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xu22ESDlHBbS-NtMxLlkpD3iUCI=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/zbqrHOXEcE3stvowJOa41LAr.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/73e5DsZMxxAIUmAGXDP9K84-qsM=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/wrqcdL2J8aLCCYAh1MWaJHfN.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WlmkLWkuWOBXdHIcorgG6Q4VMKk=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/CyH6VQ95YvI1BdlxkDLSXuNE.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3C_jT1K2dksEoxmJUOD0k1ou6Og=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/H2j3HpBChxHjVO2OJTLMiqWZ.png?f=fotoalbum_tile

[ Voor 24% gewijzigd door Xaio op 11-11-2020 20:18 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Xaio
Ook maar aan de 2de pijp gewaagd.

3x 10 pulls voor 4 HE, not bad. Inclusief de T3 kart oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
Xaio schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:14:
Jep nummer 1 in mijn groep is een hacker.

Alles op zes en kijkend naar zijn drivers heel verdacht. (hoogste tier op 37). Het valt me op dat ook in mijn vriendenlijst een aantal verdachte gevallen zijn. Mogelijk dat er mod rond zwerft om de levels omhoog te krikken.

Vraag me wel af of het zin heeft om te reporten
Dat ziet er inderdaad verdacht uit! Altijd reporten! Niet alleen jij hebt hier last van en het kost je gewoon maximaal 20 rubies.

Ik heb 1 tegenstander in mijn ranked waarvan ik tegenstand verwacht. Is overigens ook een sleeper. Dry Bowser op 6, PGP op 6. Beetje gelijkwaardig. Hopelijk heb ik betere items op kart en gliders niveau. Hoewel, hij heeft dragon wings op level 5. Die is nu goed op 2 tracks. Wordt spannend.

Track 1 heb ik nu 28,5k met een 5/4/5 load out. Meer zit er zonder upgrades denk ik niet in. Maar ik wacht nog even met levelen totdat ik de scores van mijn sleeper heb gezien. Track 2 en 3 heb ik nog niet voor ranked geraced. Momenteel sta ik 2e op een paar honderd punten afstand van nummer 1.

[ Voor 3% gewijzigd door Planeetje op 12-11-2020 08:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
Hier is het enerzijds nog verdacht stil in mijn ranked cup, nummer 2 staat nu met 65.8k nog een straatlengte achter. Maar deze speler kan ook nog wel flink wat verbeteren:
- track 1 alles level 6 (hetzelfde)
- track 2: levels ook hetzelfde, maar degene heeft 1400 base points
- track 3: black yoshi op level 1, maar ook gold crane op level 5.

Al met al aardig gelijkwaardig.

@MetalSonic jouw loadout voor track 1 is identiek aan die van mij en ik ben met 1 bowser shield frenzy + coin frenzy en een gebroken combo de 32k voorbij gegaan, gaat jou ook zeker lukken! Mijn huidige tactiek is:
- starten op plek 5 - 8.
- lekker de muntjes pakken in de eerste bocht (verlies je sowieso wat plekken mee) en alle jumps pakken.
- het eerste item block pakken en dan naar links de buiten bocht nemen. Die is langzamer, maar persoonlijk wil ik dat ook als je daar gaat voor de bowser shell frenzy + over alles heen stuiteren + muntjes. Je raakt daarna ook heel veel tegenstanders.

De rest van de ronde is als gebruikelijk. In de tweede ronde pak ik ook de buiten kant, maar je kan daardoor wel plekken kwijt raken. Krijg je dan echter weer een bowser shell frenzy dan is het scoren. Ik kreeg toen juist de coin frenzy, waardoor ik toen precies eerste lag. Maar er zitten scores in van 35k met onze huidige loadout, mits alles mee zit :)

Edit: net twee single pulls gedaan op de tweede pijp, twee keer groen. Maar de tweede groene pijp was de clackety kart! Dat was eigenlijk het item waar ik het meest op hoopte.

[ Voor 6% gewijzigd door Tootoo op 12-11-2020 09:53 ]

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Vanochtend had ik weer een HE driver ticket. Toen had ik er 9. Maar ik moest peach wedding nog upgraden, die is nu level 4. Dry browser heb ik nu met 1 ticket naar level 6 gebracht. Daarnaast heb ik de head honcho ook maar naar level 4 gebracht. Peach wedding kan naar level 6 als ik nog 1 HE driver ticket kan kopen. Gliders heb ik nog niet geupgrade, mogelijks moet ik butterfly sunset verhogen (nu level 2), of swooper naar 6 of gold crane naar level 5 brengen. Of een mix daarvan.
Tootoo schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:21:
Hier is het enerzijds nog verdacht stil in mijn ranked cup, nummer 2 staat nu met 65.8k nog een straatlengte achter. Maar deze speler kan ook nog wel flink wat verbeteren:
- track 1 alles level 6 (hetzelfde)
- track 2: levels ook hetzelfde, maar degene heeft 1400 base points
- track 3: black yoshi op level 1, maar ook gold crane op level 5.

Al met al aardig gelijkwaardig.

@MetalSonic jouw loadout voor track 1 is identiek aan die van mij en ik ben met 1 bowser shield frenzy + coin frenzy en een gebroken combo de 32k voorbij gegaan, gaat jou ook zeker lukken! Mijn huidige tactiek is:
- starten op plek 5 - 8.
- lekker de muntjes pakken in de eerste bocht (verlies je sowieso wat plekken mee) en alle jumps pakken.
- het eerste item block pakken en dan naar links de buiten bocht nemen. Die is langzamer, maar persoonlijk wil ik dat ook als je daar gaat voor de bowser shell frenzy + over alles heen stuiteren + muntjes. Je raakt daarna ook heel veel tegenstanders.

De rest van de ronde is als gebruikelijk. In de tweede ronde pak ik ook de buiten kant, maar je kan daardoor wel plekken kwijt raken. Krijg je dan echter weer een bowser shell frenzy dan is het scoren. Ik kreeg toen juist de coin frenzy, waardoor ik toen precies eerste lag. Maar er zitten scores in van 35k met onze huidige loadout, mits alles mee zit :)

Edit: net twee single pulls gedaan op de tweede pijp, twee keer groen. Maar de tweede groene pijp was de clackety kart! Dat was eigenlijk het item waar ik het meest op hoopte.
Maar even mijn telefoon opzij gelegd. Had net echt zin om hem tegen de muur aan te gooien met flinke snelheid.

2,5 uur achterelkaar Dino Dino T en maar 5 keer begonnen met dry bowser shield frenzy. De route via de linkerbocht zorgt ervoor dat ik al snel op 6,5k tot7k zit nog voordat ik de berg in ga. Dat is netjes. Maar ik merk ook dat ik dan helaas nog steeds rond de 5de plek bungel. Tweede item block is iets magers maar bij het 3de item block heb ik nog niet de eerste plek. Kans op coin frenzy nihil en dan wel een grote kans op groene shields of rode shields. Daarmee word ik dan eerste iets na de finish streep en dan zit ik op ongeveer 10k..

Vervolgens in ronde 2 ergens een coin frenzy halen maar dat is nog niet gelukt en zelfs als ik het haal zou ik in totaal iets van 8k aan punten moeten halen..

Hierna maar weer een run geprobeerd met bowsershield frenzy en dan door het midden. Dan rijd ik eerste bij item block twee met ongeveer 5,5k tot 6k... En dan heb ik nog twee keer een coin frenzy nodig terwijl ik eerste rijd. Die krijg ik natuurlijk niet :'(

• Tootoo
@MetalSonic oei ja, dan zou mijn telefoon er ook naast die van jou kunnen liggen inderdaad ;)

Ik heb misschien ook geluk gehad hoor: ik had binnen 15 minuten een bowser shell frenzy en toen ook gelijk een coin frenzy erbij. Ik kreeg het gevoel dat nu de token shop werkt met schilden, ik meer bowser shield frenzies kreeg

Enige, als je die route wilt volgen uiteraard, wat ik kan bedenken: hoeveelste ga je door de eerste item blokken heen? Bij mij lijkt die redelijk goed te werken als je zo 6-7 ligt, niet eens perse 8e...En ja je moet dan wel het geluk hebben dat als je wel een bowser shell krijgt, je wel genoeg plekken wint. Ik moest geloof ik wel de tweede item blokken er voor gebruiken om eerste te komen.

Folding@home

Tootoo schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:45:
@MetalSonic oei ja, dan zou mijn telefoon er ook naast die van jou kunnen liggen inderdaad ;)

Ik heb misschien ook geluk gehad hoor: ik had binnen 15 minuten een bowser shell frenzy en toen ook gelijk een coin frenzy erbij. Ik kreeg het gevoel dat nu de token shop werkt met schilden, ik meer bowser shield frenzies kreeg

Enige, als je die route wilt volgen uiteraard, wat ik kan bedenken: hoeveelste ga je door de eerste item blokken heen? Bij mij lijkt die redelijk goed te werken als je zo 6-7 ligt, niet eens perse 8e...En ja je moet dan wel het geluk hebben dat als je wel een bowser shell krijgt, je wel genoeg plekken wint. Ik moest geloof ik wel de tweede item blokken er voor gebruiken om eerste te komen.
Deze week sowieso nauwelijks coin frenzy's gehad. Terwijl ik een andere week juist weer vaak dubbel coin frenzy's heb of zelfs triple!!

Aanhouder wint uiteindelijk heb ik die "droom run" wel ;-)
Eigenljk moet ik als ik helemaal links zit bowser shield frenzy krijgen en ondertussen moet een computer bliksem activeren :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12:31
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E3Jzk7dq1V8tpn6y1fGOPo7uw_w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nxqLigMOiSKXlOUvTCNx2Tnc.jpg?f=fotoalbum_large
Zo dit moet wel genoeg zijn voor deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Oeh, ik heb vandaag een HE kart ticket en een HE glider ticket in mijn shop. Welke zouden jullie kiezen?

Ik heb momenteel 2 HE kart tickets en 7 HE glider tickets op de plank liggen. Ik neig zelf naar de kart ticket. 7(8)7

In ranked sta ik momenteel 11k voor op nummer 2.

Overigens een interessante aankondiging van de nieuwe tour. Ik moet het bericht nog maar eens lezen om het beter te begrijpen.

[ Voor 5% gewijzigd door Planeetje op 13-11-2020 08:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Planeetje lastige! Qua aantal tickets zeg ik ook de kart :)

En die teams wordt interessant... Mijn eerste gedachte is ook wel: zorg dat je in het team terecht komt waar de meeste mensen in terecht komen :P Op reddit bv is er een voorkeur voor team luigi. En er zou een builder luigi karakter komen? We gaan het zien!

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Ik mag toch hopen dat het aantal mensen in een team niet (veel) uitmaakt voor de kans om te winnen.

Nog een interessante post op Reddit: je krijgt een Mario of Luigi, dus als je één van beiden al op level 6 hebt, kun je beter de andere kiezen.

https://www.reddit.com/r/...u_already_have_a_level_6/

Iets anders: wie mij nog niet in zijn/haar vriendenlijst heeft maar wel graag de dagelijkse muntjes uitwisselt, mijn id is 2898 7914 8413.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
@Tootoo Het is inderdaad de HE kart ticket geworden. Daarmee kan ik kiezen welke kart ik wil upgraden. Als het moet bruiser naar level 4, en ander head honcho verder levelen naar 5.

@Poeksel Goed om te weten van de gift. Dan zal ik voor luigi moeten gaan aangezien ik Mario al op 6 heb.

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-08 21:24
Poeksel schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:43:
Ik mag toch hopen dat het aantal mensen in een team niet (veel) uitmaakt voor de kans om te winnen.

Nog een interessante post op Reddit: je krijgt een Mario of Luigi, dus als je één van beiden al op level 6 hebt, kun je beter de andere kiezen.

https://www.reddit.com/r/...u_already_have_a_level_6/

Iets anders: wie mij nog niet in zijn/haar vriendenlijst heeft maar wel graag de dagelijkse muntjes uitwisselt, mijn id is 2898 7914 8413.
ah, het gaat dus om de gouden Mario of Luigi. Die zijn beide lvl 4 bij mij, maar Mario komt wel vaak voor in de shop dus dat wordt dan ook Luigi (y)

ik heb je trouwens toegevoegd

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• edzon
Al mijn gouden point cap tickets maar ingezet op dino dino om er nog wat van te maken deze week. Gelijk een belachelijk gelukkig run met dubbele bowsershell frenzy en een mushroom tussendoor. Jammer dat ik geen base point tickets voor bowser meer had om m te maxen, sinds de point cap invoering toch wel een chronisch tekort aan...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AczKeq7_WsIbGldJG7Unat1Bpm8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8MggoG0Qy4EgHzqkUl3wekDK.jpg?f=fotoalbum_large

Benieuwd hoe lang t stand houd, vrees dat t iet genoeg is maar verder vrij weinig mogelijkheden...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vgWQvYZhv6VUORICHj565MA0z5I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HYdmy6q15IZ3nhjpXnEFlDUR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
Komt die team event bovenop de normale ranked tours? Benieuwd hoe ze dat gaan uitwerken.

Er is ook een retweet event voor max 10000 coins. Kam ik hard gebruiken. Ik merk dat HE tickets nu vaker in de shop verschijnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Planeetje
@Xaio zoals ik het begrijp is het inderdaad dat het team event er als het ware bovenop ligt, als extra.

Ik heb ook geretweet. Die 10.000 muntjes gaan we wel krijgen. Ik kan ze ook zeer goed gebruiken.

Ik heb Dino Dino nu ook op 34k gekregen. Een NSC en mijn eerste tripple frenzie run: 1 red shell en 2x coin frenzy. Nu ben ik wel klaar met deze track. Inmiddels sta ik 15k voor op nummer 2, maar er is 1 sleeper waar ik niet gerust op ben. Ik ga eens kijken of hij vorige ranked in de top 1000 stond.

Hoe beoordelen jullie de sunset cloud kart van 4,49? De moeite waard? Ik heb de happy ride destijds niet gekocht. Voor zover ik weet heb ik hem maar voor 1 ranked gemist. Hij is nu wel 1 van de beste kart geworden van het spel....

Edit, niet in de top 1000 te verkennen. Maar dat ben ik ook niet ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Planeetje op 13-11-2020 20:51 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DGbefO_e5tdkW18ocSMB5yuRFt0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/AXTlNSAJoJPQ4td3au8Id7d0.png?f=user_large
Ein-de-lijk.. besloot om maar eens te beginnen met de nummer 1 plek bij het eerste item block. Coin frenzy!, ronde twee ook nog een coin frenzy. Heerlijk! Heel blij mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
Mooie scores en positieve beeld. Volgens mij ben ik wel klaar met deze track. 1x coin en 1x coinbox frenzy. Denk niet dat er meer inzit zonder uren achter elkaar te grinden.

Nog maar 9000 verwijderd van de nummer 1 die alles op 6 heeft (waar hij nog niet eens de maximale eruit heeft gehaald). Nog niks gehoord van Nintendo klantenservice over deze verdachte geval. Ik weet niet of bewezen hackers uit de groep wordt gehaald. Nou ja mijn plek 2 maar verdedigen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ewVdBOhOKQZma-XNQMJ2Ehn6Cwg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XFRS4bRnAeijYlFe4X4Mdw0p.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrOleo
Ik wacht ook al een week op een reactie van customer support, die zijn behoorlijk traag of onderbemand. Hopelijk reageren ze voor het einde van de ranked cup. :)

Ik heb weer megageluk met de trackselectie, allemaal sterke tracks voor mij qua items deze 2 cups, ondertussen ± 15k voorsprong, dan maar lichtjes grinden voor de top1000. Al die 34k scores op dino dino ben ik alleen nog wel een beetje jaloers op. Mooie scores.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@MrOleo Lekker dat het mee zit met de tracks! Hopeljk straks 40 rubies erbij ;-)

Zelf sta ik nu 5,2k voor op de nummer 2. Hij heeft wel betere items op 2 tracks dus hij zou nog kunnen inlopen. Ik hoop dat ik deze week weer eerste kan worden.

Ruimte voor verbetering heb ik onder andere op track 1 daar heb ik nog geen triple coin frenzy gehaald. Maar ook op track 3 als ik daar NSC + dubbel coin haal dan heb ik ook wat meer punten.

Op track 2 (als laatste bewust erbij gepakt) is de kans zeer klein dat ik nog wat kan stijgen. De score daar is bijna NSc in combinatie 4 losse coin boxen en een coin box frenzy en tijdens die coin box frenzy nog bliksem afgewend.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0tzUH6SXPSELIm1DDmbWF2vBwI0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JgsSiHTvydaOzCmp5toajgHc.jpg?f=fotoalbum_large

Leuk mijlpaaltje voor mij d:)b

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrOleo
40 rubies?? 4 glider point unlock tickets!! :P
Alhoewel het zijn maar glider tickets, die zijn toch wat minder leuk dan driver unlock tickets.

Track 1 heb je inderdaad nog wel wat ruimte, ik zou toch ook nog af en toe de bowser frenzy strategie proberen, ik heb het idee dat dat toch meer moet kunnen scoren dan triple coin frenzy. 36k is mijn nieuwe doel.
Succes!

Edit: Top Sleehond, op voor de volgende 50! :)

[ Voor 6% gewijzigd door MrOleo op 14-11-2020 21:29 ]

erutangiS

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
Vandaag al goed wat geluk gehad. Dubbele frenzy op Kalamari waardoor ik die echt flink verbeterd heb. Tevens Dino Dino Jungle nog even wat aangepakt.

Resultaat van een baggere 7e plek naar een vrij stabiele 3e plek met zelfs kans op plek 2 nog.

Sunset Wild alleen echt niet het juiste gear voor om daar een goede score neer te zetten. Heb daar geen driver die een frenzy kan geven..... grrrr!

PS in de tier shop kan ik Bruiser voor 10.000 kopen, heb 22.000 coins. Ik heb deze HE kart nog niet....

Doen!?

Edit mijn geluksdag haha! Dino Dino met een flinke 3000 verbeterd, damn!

WTF sta zelfs eerste :o

Van plek 7 vandaag naar plek 1..... _/-\o_ :9~ O+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U9iRR6-7fvSSXgd0u3Bc1p88V2k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/meQRIp8Bopn2OzafEokFzyd5.jpg?f=fotoalbum_large

Vrees dat ik er niet veel meer aan kan doen...

[ Voor 50% gewijzigd door Sleehond op 15-11-2020 14:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edzon
@Sleehond ik mis daar ook een driver maar uiteindelijk met pgp zo'n 1,5k hogere score neer kunnen zetten dan met mid shelf classic mario. Pgp wel dubbel uncapped en mario 1 x maar die die coinboxes maken echt t verschil, wel lastig om dan ook nog eens 1e te eindigen. Nu 2e geworden met deze score dus zit zeker nog een hoop meer in!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LrEu8Eb31JyApDTeVhCph6PbtN0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cbxam0aKRLBM6SVQE4b1F9sd.jpg?f=fotoalbum_large

Heb jou trouwens niet in mijn friends list dus misschien rij je al met een coinbox driver... bruiser zou ik zeker kopen als je die nog niet hebt. Gebruik m wel regelmatig en jump boos plus!

[ Voor 5% gewijzigd door edzon op 15-11-2020 15:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
@Sleehond Als je de munten hebt, dan is een new item het zeker waard om te kopen, behalve als de prijzen zo extreem hoog zijn zoal bij Pauline voor 30k. Dat zou ik nooit betalen. Nu 10k voor bruiser is prima om een nieuwe kart te krijgen (en evt je coverage uit te breiden). Zoals @edzon aangaf komt Bruiser best vaak van pas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Sleehond Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QnJDbvegBpwLdtR2geaYjgdl5Fc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Wb0mh3afH3nAoGT48gfBIiSv.png?f=user_large
Simpel.. kopen!!

Iemand nog tips voor mij?nummer 2 zit helaas vlak achter mij

[ Voor 50% gewijzigd door MetalSonic op 15-11-2020 18:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic lastige! Echt laaghangend fruit heb je niet, maar overal kan het net nog dat stapje beter gevoelsmatig:
- van dino is het bekend dat 34k met jouw loadout haalbaar is, maar snap dat je het minst zin hebt in die track ;)
- kalimari had je veel coinboxen en 1 coin frenzy? Daar zou misschien met meer frenzies nog wat in kunnen zitten.
- sunset: wat voor run had je hier? Ik denk dat je hier misschien nog het makkelijkst wat kan winnen.

Net trouwens bezig met de dagelijkse 600 muntjes binnen te harken, haal ik 25.7k op kalimari door tweede te worden. Weet niet of ik blij moet zijn of moet balen :p had daar twee coin frenzies, een coinbox frenzy en nog een coinbox of wat.

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tootoo schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:59:
@MetalSonic lastige! Echt laaghangend fruit heb je niet, maar overal kan het net nog dat stapje beter gevoelsmatig:
- van dino is het bekend dat 34k met jouw loadout haalbaar is, maar snap dat je het minst zin hebt in die track ;)
- kalimari had je veel coinboxen en 1 coin frenzy? Daar zou misschien met meer frenzies nog wat in kunnen zitten.
- sunset: wat voor run had je hier? Ik denk dat je hier misschien nog het makkelijkst wat kan winnen.

Net trouwens bezig met de dagelijkse 600 muntjes binnen te harken, haal ik 25.7k op kalimari door tweede te worden. Weet niet of ik blij moet zijn of moet balen :p had daar twee coin frenzies, een coinbox frenzy en nog een coinbox of wat.
Bedankt voor je uitgebreide reactie...
1) Dino Dino....... ik word er bijna misselijk van, ben ook maar weer gestopt voor vandaag met proberen. Misschien wel 100 keer de retry knop gebruikt. Beste score was NSC + double coin en toen kwam ik op ongeveer 30k, tijdens die run gebruikte enemy ook nog eens een blauw schild tijdens mijn nsc. Zelfs als ik hier de triple coin had gehaald had ik mijn huidige score niet verbeterd, en als 't al verbeterd was dan wellicht maximaal een paar honderd.

Met andere woorden beste score hier is: dry bowser shield + 2 keer coin frenzy..... Maarja ik heb bijna nooit dry bowser shield. Denk meeste kans op dat item is plek 7...

2) Kalimari, hier had ik met mijn items al een SUPER run, had meerdere losse coinboxen en een coinbox frenzy. Heb net ook nog een uur in deze track gestopt beste was een dubbel coin frenzy maar toen kwam ik 3 k onder mijn huidige score :D

3) Sunset , tja denk dat hier dan meeste kans is om wat erbij te pakken. De score die er nu staat is volgens mij NSC + coin, dus double coin zou alweer een stuk beter zijn......

Ben inmiddels door de vele uren die ik heb gestopt zonder de gewenste scores deze ranked cup helemaal zat geworden. Helpt niet dat mijn 3k voorsprong vorige week mij nog op plek 2 belandde doordat iemand in de laatste nacht iets van 3,5k erbij pakte en dus iets boven mij eindigde :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __REMCO__
MetalSonic schreef op zondag 15 november 2020 @ 21:19:
Met andere woorden beste score hier is: dry bowser shield + 2 keer coin frenzy..... Maarja ik heb bijna nooit dry bowser shield. Denk meeste kans op dat item is plek 7...
ik kreeg hem al een paar keer op plek 2... Dan schiet het dus ook echt niet op

verder vind het dat nou juist wel een leuke track alleen heb ik em nog niet zo vaak gespeeld zoals jij! Maar je weet dat retry ervoor zorgt dat je player level % iedere keer minder wordt he? Je kunt geen level naar beneden maar toch is het zonde lijkt me

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
@MetalSonic Toch denk ik dat je scores niet heel gek zijn. Op Sunset zou je inderdaad een dubbele coin moeten pakken voor een paar punten. Kijkende naar je loadout vergeleken bij anderen zit je niet eens heel slecht. @Tootoo en ik hebben beide een L4 driver, maar slechts 1k aan punten meer waar jij het moet doen met een L3 driver en een kleiner kans op frenzies. Die dubbele coin heb ik daar ook nog niet gehad en ik zie het niet gebeuren ook. Frenzies zijn bijna uniek op dat level. Ook op Kalimari is het echt een goede score.

De meeste winst zit denk ik echt wel op Dino. Mijn 34k score was daar een Bowser Shield + Coin frenzy. Niet eens een triple frenzy. Ik denk dat daar 36k wel haalbaar is, maar dit gaat alleen pas gebeuren na honderden runs ben ik bang. Toch zou je daar echt nog wel 1k moeten kunnen pakken waardoor je voorsprong iets relaxter wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@__REMCO__ Ik ben heel bewust bezig met levels ;-) ben sinds kort level 143 en je kan nooit zakken in level zoals je al aangeeft. Op het moment dat ik flink ga retry'n zorg ik ervoor dat ik dat doe als ik ergens laag zit. Ben juist eerst van 142 naar 143 gegaan.

Veel retry'n is de manier. Dino dino was "vroeger' nu klink ik oud dan was 't goed genoeg als ik 25k+ scores had. Dan was het al super. Maar nu is 30k eigenlijk nog niet genoeg. Betekent dat ik minimaal 3 goede frenzy's uit de race moet halen. Als de eerste dan een horn frenzy is die niks raakt en de tweede een bananen frenzy dan kan ik net zo goed retry'n anders is het tijd verspilling. Die super score haal ik toch niet.

@Vozze
Thanks, denk ook dat 't verder goede scores zijn. Heb gewoon weer "pech" met één tegenstander. Rest zit netjes 5k tot 10k onder mijn score. Ik denk nog even na wellicht via een pack yoshi naar level 4 brengen dan kan ik nog wat uit track 3 halen.

Edit: heb er al honderden runs op zitten in dino :+ kan die track nu met mijn ogen dicht doen

[ Voor 4% gewijzigd door MetalSonic op 16-11-2020 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
MetalSonic schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:45:
@__REMCO__ Ik ben heel bewust bezig met levels ;-) ben sinds kort level 143 en je kan nooit zakken in level zoals je al aangeeft. Op het moment dat ik flink ga retry'n zorg ik ervoor dat ik dat doe als ik ergens laag zit. Ben juist eerst van 142 naar 143 gegaan.
Heel slim!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Stomme vraag, maar is dat sinds kort veranderd dan? Bij mij maakte het niet uit of ik 1x of 100x een retry deed (niet quit): hij haalt dan 1x een percentage van mijn EXP af en na de race een percentage er bij. Als ik een level al maximaal uitgeknepen had, stond ik daarna weer op mijn originele EXP percentage.

Omdat ik level 150 ben merk ik er nu sowieso niks meer van.

@MetalSonic succes met er nog iets meer uitpersen als je aan de slag gaat!

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eärendil
@Naamah Lekkere score in de ranked deze week!
Zeker in tier 42, ik zit 3 tiers hoger en sta met 30.000 punten minder al ruim eerste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tootoo schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:54:
Stomme vraag, maar is dat sinds kort veranderd dan? Bij mij maakte het niet uit of ik 1x of 100x een retry deed (niet quit): hij haalt dan 1x een percentage van mijn EXP af en na de race een percentage er bij. Als ik een level al maximaal uitgeknepen had, stond ik daarna weer op mijn originele EXP percentage.

Omdat ik level 150 ben merk ik er nu sowieso niks meer van.

@MetalSonic succes met er nog iets meer uitpersen als je aan de slag gaat!
Volgens mij klopt dat wel nu ik er zo over nadenk. één keer wat procenten eraf en je kan zo vaak als je wil retry'n. Heb gisteren nog lang op 85% gestaan ook al had ik al 20 keer retry gedaan...

Je percentage gaat uiteraard wel snel dalen als je de race quiet en weer opnieuw start......

Ik kijk even wat mijn concurrent doet als het verschil morgen nog het zelfde is (dus 1k voorsprong voor mij) dan ga ik morgen ochtend yoshi naar level 4 brengen en nog ff aan de slag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Ik heb slechts 19672 op Kalimari Desert met 5 3 3, dus dat kan een stuk hoger (Metalsonic heeft 23135 met 4 3 3). Ik sta echter 9k voor op de nummer 2, dus het lijkt niet nodig om er echt moeite voor te doen.

Houden jullie trouwens bij wie er muntjes (terug-)sturen? Ik doe dat wel (of eigenlijk vooral wie dat nog helemaal niet gedaan heeft). Mogelijk zijn dat mensen die er helemaal geen behoefte aan hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Poeksel op 16-11-2020 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Poeksel schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:16:
Ik heb slechts 19672 op Kalimari Desert met 5 3 3, dus dat kan een stuk hoger (Metalsonic heeft 23135 met 4 3 3). Ik sta echter 9k voor op de nummer 2, dus het lijkt niet nodig om er echt moeite voor te doen.

Houden jullie trouwens bij wie er muntjes (terug-)sturen? Ik doe dat wel (of eigenlijk vooral wie dat nog helemaal niet gedaan heeft). Mogelijk zijn dat mensen die er helemaal geen behoefte aan hebben.
Sinds dat het 5 muntjes zijn stuur ik gewoon mijn hele vriendenlijst van boven naar beneden muntjes.
Pagina: 1 ... 38 ... 161 Laatste