Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
Sunset tour is next, met indianen track. Ik herken hem niet. Ook zie je shy guy met een indianenpakje. Interessant.

Edit, natuurlijk is het een miner pakje van shy guy. Zou dat Mario en toad builder kunnen terugbrengen in een special pipe??

[ Voor 35% gewijzigd door Planeetje op 30-10-2020 08:36 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
@Planeetje het is de GBA sunset wilds :) Ben benieuwd!

@Vozze jij bent vooral los gegaan op choco island zeg, netjes! Dan blijkt maar weer eens de waarde van een coinbox driver. Ik had nagerekend: per combo krijg je met level 6 Wendy op 704 basispunten meer combo punten, maar dat gaat in geen geval opwegen tegen de coinbox...

Hier ondertussen weer opnieuw 2 HE tickets (driver en kart) in de daily select :9 Ik heb gelukkig genoeg muntjes om de driver er van te kopen, maar als dit de nieuwe standaard wordt dan gaat het hard met de muntjes!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7qNUDgN7VlQPJirskGbfXoFrsQY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nIx0X856luUrafNWSjx5J7md.png?f=user_large

Ik mag gewoon niet de 40k aantikken zeg... dubbele coinbox en een coin frenzy, zij het dat de coinbox frenzies op de plekken kwamen waar je niet makkelijk veel muntjes kan pakken.

[ Voor 25% gewijzigd door Tootoo op 30-10-2020 08:17 ]

Folding@home

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:08
@Xaio en @Tootoo : Thanks. Er zijn veel mensen die Choco Island helemaal niets vinden, maar ik vind Choco Island 2 eigenlijk best oke. Lekker snel, een foutje is snel gemaakt, veel verschil in scores. De ene run kan echt totaal mislukken door het missen van jumps en/of frenzies, terwijl een andere run perfect kan verlopen. En toch heb ik het gevoel dat mijn run met de beste score nog niet helemaal perfect was.

Het laat inderdaad de waarde van een coinbox driver zien, maar vergeet ook niet de base points. Die tellen allemaal mee met elke actie die je doet. Tussen een HE en normal driver heb je al snel 300 punten verschil. Met de multipliers erbij gaat het hard met de punten. Neemt niet weg dat een coinbox driver by far puntsgewijs de beste driver in MKT is. Vooral met de rode muntjes. Het koste me wel al mijn HE driver tickets, maar dan heb je ook wat.

@Tootoo : succes met het breken van de 40000. Dat moet er in zitten. Zoals je zegt heb je geluk nodig met de plek waar je een eventuele coinbox frenzy krijgt. In sommige gevallen zijn losse coinboxen i.c.m. een dubbel coinfrenzy dan een beter alternatief. Je kunt dan timen wanneer je de coinbox gaat gebruiken voor een maximale score.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Tootoo
Mooie score hoor, die 40k gaat ook lukken..... Alle vertrouwen in

@Vozze Choco is imo ook best leuk, welke route rijd jij? ik heb het gevoel dat daar voor mij nog ruimte voor verbetering is..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tootoo
Blablablabla het lukt niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u49VR7tAeBKzukTDir65FwBvtkc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fAqn14rNhdT1fCq5jOhTfXvt.png?f=user_large

Edit: het is gelukt :) Met een blooper frenzy, een mushroom frenzy en we eindigden met een coinbox frenzy. Wat een frenzy cocktail!

@Vozze ik ben ook wel benieuwd naar jouw lijn bij choco :) Ik heb net mijn score er aardig verbeterd met 2 coin frenzies en een NSC, maar vooral dat einde met jump boosts kan ook echt het verschil maken. Ik duik na de muntjes naar beneden en maak een hele ruime S om zo veel mogelijk jump boosts te pakken en uit te komen bij de muntjes. Maar ben benieuwd wat jij er van maakt :)

[ Voor 37% gewijzigd door Tootoo op 30-10-2020 20:22 ]

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ik zag 't net al ;-) fijn dat het gelukt is, en op basis van je frenzy's kan 't dus nog hoger dan dit :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic theoretisch gezien wel, maar dan moet alles wel echt perfect op zijn plek vallen. Met de eerste twee frenzies nu had ik ook het voordeel dat ik bots er mee uit klapte.

Al met al vind ik het voor nu wel goed, mijn eerste 40k score :) En nu sta ik weer dik 14k voor op de nummer 2, hopelijk genoeg om eerste te blijven!

Folding@home

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
Haat verhouding bij choco island. Zonder frenzy lukt het me wel om nsc te rijden. Met frenzy wordt mijn control zo slecht dat ik alle bumps en de ramp mist, die 2 twee coins ringen zijn veel punten waard.

Niet zo mooi als @Tootoo , maar wel trots op deze score. 2k verwijderd van nummer 1. een behoorlijk verschil tussen drie frenzies en finishen op plek 2 of coinbox en super Horn frenzy op plek 1.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k8YAOzjU2Qa_-wAHptya4LbTXkk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GyQBH6p9rAnn7lwMoCKP5MKs.png?f=fotoalbum_large

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xaio schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 21:03:
Haat verhouding bij choco island. Zonder frenzy lukt het me wel om nsc te rijden. Met frenzy wordt mijn control zo slecht dat ik alle bumps en de ramp mist, die 2 twee coins ringen zijn veel punten waard.

Niet zo mooi als @Tootoo , maar wel trots op deze score. 2k verwijderd van nummer 1. een behoorlijk verschil tussen drie frenzies en finishen op plek 2 of coinbox en super Horn frenzy op plek 1.

[Afbeelding]
mooie score!! Hoe opgebouwd? Begon je achteraan of juist vooraan, wat voor soort frenzys? :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Planeetje
Twee high end driver tickets in mijn daily selects:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2AZTG1s1hsuQOLxwMsyCWTGlc8s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GKMJL93DIU77YtYLZp5SFvKW.jpg?f=fotoalbum_large

Die hebben mijn voorkeur boven de tropical glider. Ik heb er met 2x coin rush 1 kunnen kopen, die teller staat nu op 6. Nu is het weer muntjes sparen. Vaarwel tropical glider. ;w Gelukkig heb ik wel nog 6 HE glider rickets op de plank liggen.

@tootoo, gefeliciteerd met je 40k!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
@Xaio mooie score inderdaad hoor, 34.6k is een score waar je gerust trots op kan zijn! :)

@Planeetje bij jou dus ook al zoveel tickets? Na gister heb ik opnieuw een HE driver ticket. Helaas is het hier geen feest en moet ik hem laten schieten... Vanaf dinsdag / woensdag kan ik er pas weer een kopen... En jij hebt dan aardig wat tickets zeg! Jij kan beter sparen dan ik blijkt wel ;)

Folding@home

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Na maanden niks HE in de shop te hebben gehad, gisteren maar Dry Bowser gekocht. Nu lvl5. Ook de tropical glider gehaald, die had ik nog niet. Krijg wel veel Super tickets, die kan ik eigenlijk nooit laten liggen. Afgelopen dagen bijna 40k aan coins uitgegeven dus nu maar weer even sparen. Heb nog wel 5 coin rush tickets dus heb sowieso 4k aan muntjes liggen.

Gisteren ook maar een x10 pijp afgeschoten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZSUXpheIZeaQcbXviLPJOV3l1wM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/V5gJMZxnqF01jywP5G363TRM.png?f=user_large

Geen tier 3 driver voor Maple Treeway en een glider die ik 2 weken terug nodig had.... :F dan heb ik hem maar.

Voor nu 3e in de ranking, 2e zit er ook nog wel in, scheelt 1,5k. Eerste plaats wordt lastig, staat 5k voor.

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo : mooie score hoor. Ook op Choco Island trouwens. Dat kreeg ik niet voor elkaar met dezelfde loadout. Erg knap!
@MetalSonic en @Tootoo : hierbij mij lijnen op Choco Island 2. Niet helemaal perfect, maar zo rij ik hem vaak.

Ik heb ook andere lijnen gezien, maar wat ik zeg. De ene keer valt het net allemaal goed en de andere keer heb je een botsing waardoor alles compleet mis gaat.
Ik vind het vooral lastig wanneer het eerste item box een frenzy is. Dan is de bocht naar rechts richting de ramp, de opeenvolgende bumps en de korte draai naar links om de ramp te pakken erg lastig. Dat zie je ook wel in het filmpje. Ook de laatste bocht richting de finish is lastig wanneer je zowel de pompoen als de drie muntjes wilt pakken.

Ben benieuwd hoe jullie rijden.

En @Xaio : hele nette score!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vozze schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:47:
@Tootoo : mooie score hoor. Ook op Choco Island trouwens. Dat kreeg ik niet voor elkaar met dezelfde loadout. Erg knap!
@MetalSonic en @Tootoo : hierbij mij lijnen op Choco Island 2. Niet helemaal perfect, maar zo rij ik hem vaak.
[YouTube: Choco Island 2]
Ik heb ook andere lijnen gezien, maar wat ik zeg. De ene keer valt het net allemaal goed en de andere keer heb je een botsing waardoor alles compleet mis gaat.
Ik vind het vooral lastig wanneer het eerste item box een frenzy is. Dan is de bocht naar rechts richting de ramp, de opeenvolgende bumps en de korte draai naar links om de ramp te pakken erg lastig. Dat zie je ook wel in het filmpje. Ook de laatste bocht richting de finish is lastig wanneer je zowel de pompoen als de drie muntjes wilt pakken.

Ben benieuwd hoe jullie rijden.

En @Xaio : hele nette score!
Ik rijd ook ongeveer zo... Ik pak soms de pompoen vlak voor de finish nog mee vlak na de muntjes....

Vind het vooral lastig als ik een coin frenzy heb en dan door de lucht ga, dan mis ik soms een hele circle aan coins :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:25
Xaio schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 21:03:
Ja, dat probleem heb ik ook. Ik had nota bene een triple coin frenzy (met 6-6-6) en toch maar 20k door slecht sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poeksel schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:59:
[...]

Ja, dat probleem heb ik ook. Ik had nota bene een triple coin frenzy (met 6-6-6) en toch maar 20k door slecht sturen.
Ben blij dat ik niet de enige ben, hier ook veel last van :+ .. Zowel bij het zweef gedeelte als het "stuiter gedeelte daarna"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:20
Damn, 41k netjes tootoo!

Sturen tijdens frenzies, dat is echt drama inderdaad.
Het lijkt mij te komen door het vele items gebruiken, waar het spel als je je vinger iets te veel beweegt het als een stuurbeweging ziet, rustiger tappen helpt meestal wel een beetje, maar is moeilijk :P Daar komt bij mij nog eens bij dat de topcoating van mijn tablet is versleten door het vele swipen, dan schiet ik soms vol de verkeerde kant op door stroefheid en slechte registratie. Dat gebeurt ook in gewone bochten, maar in frenzies helemaal 8)7 Ik heb nu maar een app geinstalleerd die mijn screenrotatie 180 graden de andere kant op forceert.

Ik heb trouwens op rainbow road al aantal keer gehad dat ik midden op de baan wordt gereset als zou ik naast de baan zijn geland, incl. tijdens een potentiele topscore run. Het gebeurt in het 3e deel na de vele jumps in een lange bocht naar links op het rechte stuk richting een blauwe planeet. Dan spring je over een paar van die rode roosters en echt midden op de baan wordt je dan soms gewoon gereset, echt irritant.

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
@Tootoo als enkel gp racer moet ik mijn tickets sparen om in nood in te kunnen zetten. Deze tour had ik verwacht een hoop tickets kwijt te zijn, maar zonder veel super (1) of HE tickets (0) kwam ik vorige week onverwacht toch 1e. Ook deze week had ik verwacht veel tickets in te moeten zetten, maar de ranked is me nu erg goed gezind en heb eigenlijk alleen rainbow road geraced en sta al sinds woensdag op de 1e plaats. Ik sta nu nog met 4k voor op nummer 2, maar de rek is er daar wel uit. De rest staat minimaal 11k achter me. Geen sleepers.

Als je dan ook nog HE tickets kan kopen, dan is het leuk om die op voorraad te hebben, voor volgende ranked. Ik probeer de HE tickets te sparen voor de coinbox drivers en de coin gliders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Thanks iedereen! Ben blij met de score! En vooral daarmee klaar met de tour. Ik merkte vandaag nog meer dat ik geen puf heb om scores te verbeteren. Heb de 600 muntjes en de coin aplenty gedaan, maar dat is het wel. Van mij mag de volgende tour snel beginnen :)

@Planeetje toch lekker als je alles op voorraad kan houden ;) Zelfde hier: ik had de vorige cup wel 2 HE tickets uitgegeven en deze keer 1, maar er zijn er meer binnen gekomen dan er uit.

Over de tracks nog gesproken:
- @MetalSonic ik begin bij rainbow road liever in het midden. Door mijn aanpak (na de derde ring even stijl naar beneden en dan naar boven om het gliden te verlengen en daarmee de combo behouden) ben ik toch nooit als eerste bij de item blokken. Dan liever een grotere kans op een frenzy en dan door alles en iedereen heen rijden :)
- @Vozze mooie lijn zeg! Ik zie nu pas dat jouw buiten bocht na het eerste item blok een betere is dan de binnenbocht die ik altijd neem :p Enige voordeel van de binnenbocht is dat je beter uitkomt voor de jump. Maar petje af, want je hebt nog altijd 2,5k meer dan ik ;) En @MetalSonic je hebt toch ook een dikke score neer gezet :)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Tootoo
Ik ben vooral trots op mijn score bij Maple tree, dat is dus met een tier 2 driver. En geen eens een Lucky 7 driver...

Verder voor mij een maximale score bij choco (is met dubbele coin) heb al 2 keer triple coin gehad maar dan mis ik weer veel muntjes en obstakels door controls.

rainbow road is denk ik nog ruimte, 200 tot 1000 aan punten....... Lastig te zeggen. Heb er nog geen dubele coin frenzy gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xaio
@MetalSonic coinbox frenzy op plek 3. Zo naar voren geschoven naar plek 1. Voor de grote u bocht op het einde nog een superhorn frenzy (en zo mij beschermd tegen bliksem). Daarnaast hebben een aantal losse coinboxen veel geholpen.

@Vozze petje af voor jouw control. Daar zit veel uren oefenen in.

Edit:@Vozze Bedankt. De lijnen voor de ramp is een oogopener. Nu nog maar 300 punten verwijderd van nummer 1 :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bCsTi0o_xlVF3AOXBlcBquwS6_4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vwcKYuGFhAeOm5FyCNOgHwlB.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 57% gewijzigd door Xaio op 31-10-2020 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:06

Whaam

Meer beter

Het is voor mij wel klaar deze week, hoger dan 41k lukt me niet... ik heb op choco island steeds de pech dat ik maar één frenzy krijg (L3 Wendy), rainbow road kan ik nog wel wat verbeteren, maar op Maple Treeway heb ik geen tier 3 driver of glider. Dat maakt ‘m erg lastig, iedereen boven mij in de poule heeft betere items. Sta nu 9e, ofwel tier omlaag helaas.

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
@Xaio Bedankt. Er zitten inderdaad wel aardig wat uurtjes oefenen in O-) En succes nog even. Die 300 pak je nog wel!

@Tootoo jouw score op Choco Island is minstens zo knap hoor! Wat voor run was dat?
Het is mij inmiddels ook gelukt de 40k op Rainbow Road te slechten *O* Geen 41k, maar dit is voor mij ook wel de max. Nu ben ik er ook wel klaar mee ;) Misschien nog een level erbij grinden her en der.
En er mogen wel wat HE tickets in de shop komen >:) Ik mis ze een beetje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Gefeliciteerd @Vozze en welkom bij de 40k club (neem aan je eerste 40k+ score?) ;) Het verschil is al deels te verklaren door het player level, dus lekker grinden maar ;) en verder een poule die goed te doen is?

Ik had op choco 2 coin frenzies, goede lijnen en een NSC. Gaat niet snel meer worden ;)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Mooie scores hoor @Tootoo & @Vozze! Probeer al t hele weekend ook in die club te komen maar wordt tot nog toe elke keer net voor de deur geweigerd |:( 40k zit er zeker wel in maar dan moet echt alles op z'n plek vallen en de bots een beetje meewerken, verder wel echt een heerlijke track! Andere tracks zit ook nog wel een mooie triple frenzy in maar met 3k voorsprong is dat hopelijk niet nodig, mijn duim is er voor nu wel even klaar mee!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
@Vozze Congrats met je 40K! indrukwekkend hoor op die track...... Je skill en doorzettingsvermogen zijn beloond.

@Tootoo Bij Choco speelt geluk ook echt mee, vooral als je frenzy hebt en de controls best pittig worden. Het moet allemaal precies goed vallen :)

@edzon speel het spel lang genoeg en jij krijgt ook 40k scores. Toen ik dit spel net een paar weken deed vond ik het al wat als ik boven de 10k kwam. Dat werd later 20k, 30k ben ik al meerdere malen langs geweest en zo loopt het op :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Ik weet inderdaad nog goed dat ik mijn eerste 20k score haalde. Was toen op DK Pass T met Metal Mario, waanzinnig was dat :) Nu het dubbele alweer...

Gaat dus inderdaad lukken @edzon! Kan je wat uurtjes kosten, maar ineens lukt het :)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edzon
Yes, mooie momenten zijn dat, vandaar ook mijn enthousiasme :*) Net een nsc met dubbele coin + mushroom frenzy gereden maar zelfs niet in de buurt van mijn huidige score 8)7 Die heb ik gereden met een coinbox + blooper frenzy, op precies t juiste moment, en een hoop losse coinboxen. Weet dus zeker dat ik heel dicht bij de 40k in de buurt moet kunnen komen maar het is me nog niet gegund. Eens kijken of ik deze tour nog wel in de top1000 kan eindigen. Mijn concurrent heeft inmiddels bijna een miljoen punten met vergelijkbare drivers dus dat moet zeker wel lukken dit keer. Hij is overigens nog steeds niet in de arc te vinden en veranderd elke dag zijn nickname....heel apart.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
@edzon alsof ie wat te verbergen heeft... Ze zouden het aantal nickname changes anders moeten beperken tot 3 ;)

En veel coinboxes er bij helpt ook enorm. Als die op de vlakke stukken zitten (wat je kan timen) dan kan je er een hoop van pakken :) Dat maakt de frenzies bij deze ook zo lastig. Ik had eens een paar vergelijkingen dit weekend: bij item box 2 heb ik maar zon 500 punten verschil tussen een coin en coinbox frenzie vanwege het gestuiter. En dan moet je wel je best doen... Hopelijk lukt het nog! En anders is een top 1000 plek ook nooit verkeerd ;)

Folding@home

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Wat mij betreft begint de nieuwe ranked cup al. Kan ik daar alvast op inloggen? Ik kan namelijks niks meer uit de huidige tracks halen. Gisteren na 2,5 uur nog wat puntjes uit rainbow kunnen persen (dubbel coin, bananaen en bijna nsc) ......

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WaOVQdZo-oFBzOzVkJvfGjVORXI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/79UsJa7IbM5UVSlwa4VJIBCP.png?f=user_large

[ Voor 28% gewijzigd door MetalSonic op 02-11-2020 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Pfff wat een voorsprong op je achtervolgers man... kan me voorstellen dat er zo dus ook geen spanning is en je inderdaad klaar zit voor de volgende ronde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sleehond schreef op maandag 2 november 2020 @ 10:48:
Pfff wat een voorsprong op je achtervolgers man... kan me voorstellen dat er zo dus ook geen spanning is en je inderdaad klaar zit voor de volgende ronde!
Ze gooien mij elke keer in gekke pouls..

Vorige week was de nummer één niet ik maar iemand die boven mij stond met een verschil van 20k offzo. Terwijl ik vorige week juist dikke scores had met goede items.. Maar dat was iemand en die had 97k 8)7 8)7 8)7

Van te voren dacht ik dat ik deze week onmogelijk in de top 3 kon komen (want geen tier 3 driver op maple T, maar daar heb ik met mijn tier 2 driver toch nog wel een aardige score eruit kunnen halen)... 22k, ja had liever 25k of meer maar dan had ik dus die tier 3 driver nodig.

Enfin... wel weer mooi zo, ben benieuwd of ik woensdag alle tier 3 items heb, als 't goed is 40 rubies erbij dus dan kan ik de nieuwe pipe wel gebruiken voor de tier 3 driver mocht dat dan nodig zijn..

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

Whaam schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 23:41:
Het is voor mij wel klaar deze week, hoger dan 41k lukt me niet... ik heb op choco island steeds de pech dat ik maar één frenzy krijg (L3 Wendy), rainbow road kan ik nog wel wat verbeteren, maar op Maple Treeway heb ik geen tier 3 driver of glider. Dat maakt ‘m erg lastig, iedereen boven mij in de poule heeft betere items. Sta nu 9e, ofwel tier omlaag helaas.
Even mezelf quoten want holy cow, het verschil dat een tier 3 glider kan maken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/up3Ww9N_xafy1LZooABl5KtO5V4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3swPc7twHINONtjDtOjP5D3j.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KX6nHAAHJcs8RhoGPtrCs-pnZLQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NogYVqXAM8uXhMuLAbujB6Pp.jpg?f=fotoalbum_tile

Luma Parafoil naar level 3 gebracht waardoor ik op Rainbow Road dus een tier 3 glider had. Van ranking plek “one tier down” (7e of 8e stond ik) rechtstreeks naar plek 2 :o :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
MetalSonic schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:10:
speel het spel lang genoeg en jij krijgt ook 40k scores. Toen ik dit spel net een paar weken deed vond ik het al wat als ik boven de 10k kwam. Dat werd later 20k, 30k ben ik al meerdere malen langs geweest en zo loopt het op :)
Ik heb net ook eindelijk m'n eerste 30k score neergezet. 2x mushroom frenzy en iedere keer een coinbox (op het juiste moment kunnen timen) en met de laatste itembox nog een green shell frenzy die ik niet helemaal af kon maken maar nog wel net de eerste plek kon pakken.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-LotuNAHAt48HNkKAHRZaCvFCWQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GsDv454BbY9OsX9FQNoWZfQU.png?f=fotoalbum_large

Al met al sta ik nu 3e wat opzich knap is zonder T3 driver en glider op Maple Threeway T
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/27jScYRh1xL6zrmIWyn9PVRqAfM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LY4GQFt0qFfB2sTNj2IBaKPU.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Whaam
Tja verschil tussen wel of niet een tier 3 item is groot. Wellicht te groot, maar dit is voer voor een (andere) discussie....... Vind zelf dat ze bij de tier 3 items weer vaker ook de oude items zouden mogen toevoegen..

@__REMCO__
lekker hoor congrats met je eerste30k+ score

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
@__REMCO__ mooie combo zo met pgp en een coin glider.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 3ssen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:38
Mooie scores allemaal. Ik ben al blij met 30k in de hele cup...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@3ssen

Gewoon blijven doorspelen! Had vorige week m'n eerste 30k en deze week 32,5k. Speel het vanaf dag 1 en geef niks uit behalve de goldpass.

Ik denk dat je voor nu beter zoveel mogelijk items kan scoren. Je kan ze altijd upgraden voor een hogere score. Succes!

[ Voor 12% gewijzigd door pjot1 op 02-11-2020 19:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __REMCO__
pjot1 schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:20:
@3ssen

Gewoon blijven doorspelen! Had vorige week m'n eerste 30k en deze week 31,5k. Speel het vanaf dag 1 en geef niks uit behalve de goldpass.

Ik denk dat je voor nu zoveel mogelijk items scoort. Succes!
@3ssen
Dit inderdaad. Ik speel ook vanaf het begin en behalve Gold Pass en heel af en toe (lees 3x ofzo) de goedkope van de packs te kopen geef ik er ook niks aan uit. Veel spelen en inderdaad zoveel mogelijk drivers/karts/gliders zien te kopen van je muntjes en dan kom je er vanzelf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

@3ssen Zelfs zonder gold pass kom je een heel eind, ik heb welgeteld één maand de gold pass geprobeerd, maar speel nu al weer twee tours zonder. Nog nooit andere uitgaven gedaan in de app.

Eind mei heb ik de game gedownload, ik ben nu tier 37 in de ranked poules.

[ Voor 9% gewijzigd door Whaam op 02-11-2020 20:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel ook "free". 1x gold pass free trial en 1x betaald, maar dat is inmiddels al bijna een jaar geleden. Speel het ook niet zo veel, maar deze tour gaat het wel lekker.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F4U9o_FuW0NM8SWdY6O_h3FcSw8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BqoPbMUUH9yIWORnBCdUORre.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Zonder gold pass duurt het alleen wat langer met de tiers. Desondanks maakt het voor het spel niets uit. Je kan nog steeds alle tracks spelen en de gratis gifts claimen. Mijn zoontje speelt ook gratis (wel gp trial) en heeft uiteindelijk ook tier 40 gehaald voor de challenge kaart.

Pff sleeper actief geworden. Gisteren nog Eerst, maar nu tweede met 8000 achterstand. -O-
Ik heb het wel gezien. Kans is groot dat ik naar tier 50 mag. Daarna wat rustiger aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansieGansie
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-09 10:47
Ik speel ook zonder er geld aan te besteden. Je gaat nog steeds vooruit, soms tergend langzaam. Inmiddels tier 38 en gemiddelde cup score tussen de 40 en 45 k.

Des te mooier is het als je af en toe een geluksmomentje hebt door een spotlight uit een van de gratis pijpen te halen. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Ik doe 4 tours met 1 maand Gold Pass. Op de laatste dag van een tour aanschaffen, twee tours gewoon de gold pass, en de vierde tour in de eerste dagen alle gifts vrijspelen met Quick tickets en Star tickets.

Ik heb verder geen packs gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
@Vozze je bent toegevoegd bij de vrienden lijst van Go Shiny Hunter d:)b gefeliciteerd. Ik zie je nog niet snel uit die lijst verdwijnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
Hahaha. Ik zag het inderdaad :*) Gisteren verscheen ie in m'n vriendenlijst, dus ik zat vandaag al te kijken hoe hij het in z'n filmpje zou brengen. Ik was al benieuwd of iemand ook naar z'n filmpjes kijkt en het zou opvallen. Scherp @Planeetje! ;)
Maar ja, deze top 10 schept wel verwachtingen :P Daar staan verder toch aardig wat whales tussen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Ja, de whales zijn ruim vertegenwoordigd, maar daar zou ik me niet druk om maken. Jij scoort regelmatig bovengemiddeld, dus dat betekent dat je redelijk zeker bent om zo nu en dan in beeld te komen.

Ik kijk inderdaad Go Shiny, Carlos85 en abdalahsmash. Vind het wel leuk om iedereens tactiek, geluk en (whale) pipe pulls te bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xaio schreef op maandag 2 november 2020 @ 22:45:
Zonder gold pass duurt het alleen wat langer met de tiers. Desondanks maakt het voor het spel niets uit. Je kan nog steeds alle tracks spelen en de gratis gifts claimen. Mijn zoontje speelt ook gratis (wel gp trial) en heeft uiteindelijk ook tier 40 gehaald voor de challenge kaart.

Pff sleeper actief geworden. Gisteren nog Eerst, maar nu tweede met 8000 achterstand. -O-
Ik heb het wel gezien. Kans is groot dat ik naar tier 50 mag. Daarna wat rustiger aan doen.
Jammer van de sleeper. Ik vind het een beetje een trieste tactiek. Leukste is het juist om al snel de strijd aan te gaan met je directe concurrenten in je poule.

Maarja weinig aan te doen. Ik denk dat we hier allemaal wel eens last hebben gehad van een sleeper. De ergste zijn natuurlijk de sleepers die in de nacht van dinsdag op woensdag hun slag slaan. :X

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Xaio
@MetalSonic ja dat is altijd extra zuur als ze je in de nacht te grazen nemen. Helaas al mee mogen maken dat ik van 1 naar 4 zakte.

Deze keer gelukkig niet, de scores van iedereen zijn vrijwel gelijk gebleven. Ik mag eindelijk tier 50 aantikken. *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L-yHdJE6J4DmNAX5qpWL-HWE-wA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/G6ScIG1HfiGztL4m7ajN7WZF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Planeetje
@Xaio kan je meteen door naar tier 60 ;)

Ik ben 1e geworden, was al een tijdje safe in mij ranked. Sunset tour is nu geopend. Tot nu toe ben ik nog niet heel enthousiast qua pijp en gifts. Ik heb de offroader nodig voor top shelf. Gold shy guy saves me, maar wil daar niet echt in investeren. Eerst de datamining maar eens afwachten. Na alle cadeautjes heb ik 6 10 pulls klaarstaan voor een eventuele special pipe.

Het item van de nieuwe peach Explorer is niet bepaald goed.... ik zal denk ik niet de 1e pijp gebruiken voor enkel de offroader.

Commemorative kart ziet er ok uit. De laatse paar commemerative items heb ik niet gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
Nieuwe tour, nieuwe kansen, afgelopen 2 ranked cups waren volstrekt kansloze degradatie en een zeer makkelijke 1e plek. Helaas niet de 40k+ club op rainbow road kunnen joinen, waar 42-43k mogelijk was.

Items zien er idd weinig spectaculair uit, Gelukkig heb ik items wel redelijk voor elkaar deze cup, in tegenstelling tot de maple treeway tracks.

Hopelijk komt er weer een leuke special pipe idd, deze pijp is geschikt om te negeren.

erutangiS

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Congrats wie eerste is geworden!

IK ben zelf (no surprise gelukkig deze week) ook eerste geworden......

En ik heb al gezien dat ik voor elke ranked race een tier 3 item tot mijn beschikking heb. Ik heb er dus veel zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
De 50 pipe en pijp 2 is alweer bekend. Zitten goede items in. Misschien ga ik wel daarvoor.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Planeetje schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:39:
De 50 pipe en pijp 2 is alweer bekend. Zitten goede items in. Misschien ga ik wel daarvoor.....
vertel wat wordt de 50 pipe en pipe 2, weet je ook al wat de volgende ranked cup wordt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
50 pipe:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C5b7PK51TQUg0epSIp3cX9QQKiA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/cn00fXgtms8buLRLL7LG9vgA.png?f=user_large

2e pipe:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EKP0gGv4NpaQ7rbuSeQj6ejZU0c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/olBobXkjQ5PW5e8CbeXG1P8V.png?f=user_large

Volgende ranked wordt waarschijnlijk fire bro cup aan de packs te zien.

Van pijp 2 heb ik helemaal niets, 50 pipe wel, maar daar zou ik eea nieuw kunnen krijgen en kunnen levelen. Eerst maar eens kijken wat ik nodig heb voordat ik rubies uit ga geven.

[ Voor 15% gewijzigd door Planeetje op 04-11-2020 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Nou, ze zijn vannacht weet lekker bezig geweest... Daaaag tier 50. ;w Met een tier 3 driver op Maple Treeway zat er nog een 2e of 3e plek in. Dus nu een 4e plek. Nummer 1 stond 17k boven me. :X

Hopelijk is het deze week beter. Maar ja, in de eerste race alweer geen tier 3 driver... Hopelijk heb ik een beetje mazzel met de pijp. Eerst maar even 45 rubies sparen... :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HansieGansie
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-09 10:47
HansieGansie schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 08:16:
Des te mooier is het als je af en toe een geluksmomentje hebt door een spotlight uit een van de gratis pijpen te halen. 8)7
Toch even mezelf quoten _/-\o_ :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xPCbBK3v6Qry5dUCw8ThBSSvFg8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SQNVgZNeqDXZp527me3c4SHx.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wClXFS5MrUfkF_cJZVgg74NmxpY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/juqSbpCMMoZYNIR4Ba3WfkVk.png?f=user_large

Overigens wel een teleurstellende 8e plek vorige cup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
@HansieGansie wel een mooie troostprijs zeg!

En kijkende naar de loadout voor ranked verwacht ik deze keer ook weer weinig concurrentie van de andere spelers.

[ Voor 55% gewijzigd door Planeetje op 04-11-2020 12:03 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Naamah
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-08 22:50
pjot1 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:43:
Nou, ze zijn vannacht weet lekker bezig geweest... Daaaag tier 50. ;w Met een tier 3 driver op Maple Treeway zat er nog een 2e of 3e plek in. Dus nu een 4e plek. Nummer 1 stond 17k boven me. :X

Hopelijk is het deze week beter. Maar ja, in de eerste race alweer geen tier 3 driver... Hopelijk heb ik een beetje mazzel met de pijp. Eerst maar even 45 rubies sparen... :)
Pjot, je staat tussen mijn ranked-cup-tegenstanders! Zo grappig! We staan in elkaars friend-list (ik onder de naam Aniek) en sturen zo af en toe coins heen en weer. Ik zit in tier 41, dus doe maar niet al te hard je best deze week, anders maak ik helemaal geen kans meer :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Ik moet zeggen dat ik niet wild enthousiast word van deze tour:
- Sunset Wilds is wel oké, maar na maple treeway wel minder tof. Voor mij iets teveel kalimari desert achtig.
- De pipes zijn niet super bijzonder. De eerste laat ik links liggen (wel heart balloons uit de gratis pijp!), de special hoeft ook niet perse (wel aardige items, maar zou meer voor level up zijn). De tweede pijp heeft tenminste 6 spot lights zo lijkt het.
- niet hele mooie kados dit keer.

Nu de top 14 scores heeft neergezet kan ik daar nog geen top speler ontdekken... Gok dat dat wel gaat komen nu we naar tier 60 kunnen gaan! Zou dus weer alles kunnen sparen...

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Tootoo schreef op woensdag 4 november 2020 @ 18:53:
Ik moet zeggen dat ik niet wild enthousiast word van deze tour:
- Sunset Wilds is wel oké, maar na maple treeway wel minder tof. Voor mij iets teveel kalimari desert achtig.
- De pipes zijn niet super bijzonder. De eerste laat ik links liggen (wel heart balloons uit de gratis pijp!), de special hoeft ook niet perse (wel aardige items, maar zou meer voor level up zijn). De tweede pijp heeft tenminste 6 spot lights zo lijkt het.
- niet hele mooie kados dit keer.

Nu de top 14 scores heeft neergezet kan ik daar nog geen top speler ontdekken... Gok dat dat wel gaat komen nu we naar tier 60 kunnen gaan! Zou dus weer alles kunnen sparen...
Ik deel deze mening wel "wel oké" maar niet super. Maple treeway had dan ook wel enorm veel sfeer _O_ moeilijk om daar even van te winnen.

Neemt niet weg dat ik nu eigenlijk vooral blij ben dat het er op lijkt dat mijn zwarte Yoshi mijn redende engel is bij de ranked races. Geen idee hoe ik aan hem gekomen ben, wellicht wel gekocht in een pack in het verleden.

De pipe is niet bijzonder dus ik spaar nog even door. Inmiddels alweer 350+ rubies. Nog even en ik kan een hele "normal pipe" leegtrekken mocht het nodig zijn voor een bepaalde tier 3 driver. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Naamah schreef op woensdag 4 november 2020 @ 16:53:
[...]

Pjot, je staat tussen mijn ranked-cup-tegenstanders! Zo grappig! We staan in elkaars friend-list (ik onder de naam Aniek) en sturen zo af en toe coins heen en weer. Ik zit in tier 41, dus doe maar niet al te hard je best deze week, anders maak ik helemaal geen kans meer :)
LOL! En de items/scores kloppen ook?

Hiermee wordt m'n vermoeden bevestigd dat de ranking voor iedereen anders is want bij mij sta je er niet tussen, tenminste niet in m'n ranking.

Qua scores zal het deze week wel meevallen. In de eerste race al geen tier 3 driver en glider dus combo vasthouden is niet gemakkelijk. Op de andere 2 tracks zou ik nog wel vet omhoog kunnen. Alles ook nog maar 1 keer gespeeld. Als ik naar jouw scores kijk dan zit er ook nog heel veel in. Ik hoop voor jou dat mijn scores mee gaan vallen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
@Planeetje dacht dat het een grap was van tier 60. Nieuwsbericht niet eens gelezen.
Ik hoop dat ze de rewards dan ook gaan verhogen. Zal wel weer zeer competitieve ranking worden.

De speciale pijp lijkt interessant, ik heb alleen de royal glider en de rest niet, maar wacht eerst even hoe de tweede pijp eruit gaat zien.

[ Voor 28% gewijzigd door Xaio op 04-11-2020 23:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
@Xaio haha, nee was geen grap. En ik hoop inderdaad voor verbeterde rewards voor alle ranked plekken, niet alleen voor plek 1.

En ik vermoed dat de volgende paar ranked wat lastiger gaan worden. Dat was wel mijn ervaring toen we van 40 naar 50 gingen.

[ Voor 33% gewijzigd door Planeetje op 05-11-2020 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Ik had het ook nog niet gelezen totdat je @Xaio er op wees @Planeetje, tenminste iemand die nog netjes alles leest ;) Ik moet zeggen dat ik daarom al had verwacht dat de strijd helemaal losgebarsten zou zijn om zo snel mogelijk tot level 60 te komen. Want inderdaad level 40 -> 50 was best een strijd...

Hoe zijn de scores binnen jullie ranked cup? Hier blijft het maar mondjesmaat: ik sta nog altijd 6k voor en heb nog een sloot tickets klaar staan om karts en gliders te upgraden naar level 6 als het moet. Heb me daarom alvast maar een beetje gericht op volgende week (waar hebben we het over)...

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Bij mij is het deze week echt niet spannend. Ik race tegen lower level tegenstanders met soms niet eens een coinbox driver. Ik sta zonder grind op 7,5k voorsprong. Track 1 heb ik alles lage levels (l1 gold shy guy, geen t3 kart en l4 royal glider). Daar heb ik voor de gein even 14k gepushed.

Track 2 en 3 nog niets gedaan. 1e run track 2 was met 1x bananen frenzy. 1e run track 3 was zonder frenzies. Beide tracks kunnen wel naar de 30k toe. Plenty of room :) Op beide tracks heb ik een hoge level coin box driver.

Ik twijfel om gold koopa naar l6 te brengen. Kost me 2 HE tickets en ik verwacht dat hij later nog wel eens in een pipe beschikbaar komt. Dan pull ik hem toch liever dan dat ik coins ontvang. Het is waarschijnlijk ook niet eens nodig, maar het is fijn om klaar te zijn met sommige drivers. Tickets stop ik eigenlijk liever in gold dry bones.

Edit: zojuist 5 rubies gekregen voor de gold pass issues. Altijd welkom. Heb er geen last van gehad :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y97p9YyatuFne4veGYWgAUrJjjo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/orcAVABMR0fK5u0zRVrYMGSG.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Planeetje op 05-11-2020 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Die ranked cup ziet er inderdaad wel goed te doen uit @Planeetje :) Als je een beetje geluk hebt kan Mario Circuit R zelfs nog net over de 30k.

Ik herken het wel wat je zegt: Gold Koopa naar level 6 is best een interessante. Ik zou er nog 1 ticket voor nodig hebben om de upgrade te kunnen doen. Maar dan denk ik weer aan de volgende ranked cup, wellicht kan het daar juist geen kwaad om black yoshi te upgraden naar level 4. Ik heb daarom maar bedacht dat zolang het niet nodig is, ik de HE tickets opspaar. Als ik ze dan wel nodig heb kan ik tenminste goed upgraden. Zelfde met point cap tickets: ik kan een HE glider een tweede point cap geven, maar er is nog geen situatie geweest waar het nodig was. Dus zelfs die nog laten zitten. Met de komende grind naar level 60....

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
@Tootoo precies dat. Volgende week heb ik gelukkig bijna alles t3, behalve een glider. Maar wedding peach is nog maar level 1, die wil ik eigenlijk naar l4 opwerken en kost me 4 tickets. Of minder als ik haar zou trekken uit de special pipe. Level 4 levert zo veel meer op qua track coverage, multiplier, mushroom +.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Naamah schreef op woensdag 4 november 2020 @ 16:53:
[...]

Oh leuk om eens te horen dat het dus wel mogelijk is om friends in je ranked te krijgen, jammer dat de ranked dus niet voor beide gelijk is. :/

Het is nog vroeg in de week, maar iemand is al flink actief geweest. :|
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KdHfxpSTLuECIlu5QiR075a1XPk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TlLypAD2pwFqa8q3yg1izZxC.jpg?f=fotoalbum_large

40k+ is blijkbaar mogelijk op neo bowser

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
40k+ mogelijk op Neo Bowser? Heeft degene voor alles een HE item op level 6 en meerdere point caps per item? Ik mag al blij zijn als ik 27-28k aan ga tikken....

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12:31
Ik vertrouw mijn tour echt nog niet. 7 zijn nog niet begonnen en 5 hebben nog maar 1 race gedaan. Op dit moment nog eerste met 34,5 k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Net een analyse gedaan voor mijn gliders. Ik heb alleen de strawberry donut nodig voor full track coverage. Nu nog die ene glider zien te scoren uit een pijp. Gelukkig zit deze wel in de standaard inhoud van de pijp. Dan moet ik nog wel mijn gold swooper van 5 naar 6 brengen, maar dan heb ik full coverage.

Karts en drivers zal ik wel verder van full coverage af zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
@MrOleo das een pitte uitdaging, succes! Mijn poule lijkt wat minder spannend tot nu toe maar dat duurt vast niet lang als ik naar de loadout van een paar van mijn concurrenten kijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iJsW4y7LblrB4hyXGHeC8tBKVlI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9LHclkpXSy79bOdRT5ZwUY9b.jpg?f=fotoalbum_large

Hoop toch dat ik deze week doorkom zonder tickets of rubys uit te geven. Die ga ik volgende wel nodig hebben aangezien ik op sunset wilds alleen een top shelf level 1 glider heb...

@Planeetje Mooie glider coverage! Ik mis nog wel een hoop gliders maar zit juist op de drivers en karts wel goed, daar mis ik alleen nog dekking op 2 tracks. Althans, volgens de mkt coverage app, helaas is die niet meer geüpdate sinds de anniversary. Hoe heb jij gekeken naar de dekking van de gliders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@Planeetje Welke gold issues? :? Ik dacht dat ik 5 rubies had gekregen vanwege rubies die ik niet kreeg toen ik level up ging een aantal maanden geleden.

In m'n ranked cup moet ik momenteel 8k omhoog voor de 1e plek maar ik denk dat het deze week erg zwaar wordt. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
@pjot1 die mkt coverage app is inderdaad alweer een tijdje niet geüpdatet. Ik vermoed dat er wat in app verbouwd moet worden om de nieuwe opzet te ondersteunen. Als die moeite er uberhaupt in gestoken gaat worden. Ik heb nu via een xl tracker gewerkt. Deze

@pjot1 zie de issuelijst die vandaag is geüpdatet. Voor gold pass users was het abonnement wel via google play verlengd, maar dit werd niet door de game automatisch opgepakt. Mensen hebben dus wat muntjes misgelopen. Oplossing was om de complete purchase knop te gebruiken zodat weer gesynchroniseerd werd met google play (in mijn geval). Ik had op de laatste dag mijn gold pass verlengd voordat men het issue opgelost had. Ik denk dat iedere gold pass user 5 rubies heeft ontvangen....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Voor zover ik kan zien heeft iedereen die zijn gold pass verlengd heeft tussen 14-10 en 28-10 5 rubies gekregen? Ik ontving er in ieder geval ook 5 vanochtend, altijd meegenomen :)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naamah
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-08 22:50
pjot1 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 22:58:
[...]

LOL! En de items/scores kloppen ook?

Hiermee wordt m'n vermoeden bevestigd dat de ranking voor iedereen anders is want bij mij sta je er niet tussen, tenminste niet in m'n ranking.

Qua scores zal het deze week wel meevallen. In de eerste race al geen tier 3 driver en glider dus combo vasthouden is niet gemakkelijk. Op de andere 2 tracks zou ik nog wel vet omhoog kunnen. Alles ook nog maar 1 keer gespeeld. Als ik naar jouw scores kijk dan zit er ook nog heel veel in. Ik hoop voor jou dat mijn scores mee gaan vallen. ;)
Ja, je bent het echt: items, scores en je plaatje kloppen. Ik ben nog wel benieuwd of ze bewust af en toe iemand uit je friends list in je ranked cup plaatsen of dat het echt toeval is.

Qua scores zit er inderdaad nog veel in, bewust minder goede items gebruikt. Ik wacht altijd even af wat de top van mijn ranked cup doet en bedenk dan of het waard is om ervoor te gaan. Als ik niet het idee heb dat ik eerste kan worden, ga ik liever voor plek 6, zodat ik een tier naar beneden ga en volgende week misschien wél eerste kan worden. Liever dat dan herhaaldelijk op plaats 4/5 eindigen. Ik heb het idee dat ik op die manier de meeste rubies binnen kan halen. Maakt dat me dan ook een zo gehate 'sleeper' ? :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrOleo
Tootoo schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:52:
40k+ mogelijk op Neo Bowser? Heeft degene voor alles een HE item op level 6 en meerdere point caps per item? Ik mag al blij zijn als ik 27-28k aan ga tikken....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ewuTKRowyaM5oqELV3qa8invQso=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CbQnaEMAUeBZjecPeoNYvHpZ.jpg?f=fotoalbum_large

1400 level 6 koopa :)

Edit: ik heb me nooit verdiept in het puntensysteem en dacht die point-cap tickets maar nutteloos waren, ik begreep ook al niks van die hoge gold-prijzen. Blijkt dus dat die dingen superbelangrijk zijn voor bonuspunten.

Ik heb ze over allerlei nutteloze karakters verdeeld.. 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door MrOleo op 05-11-2020 22:31 ]

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
Mijn gold pass verloopt overmorgen. Helaas niks ontvangen. Oeps alleen je hebt verlengd in die periode dus.

Krijg ik een keer dubbel coin + mushroom frenzy is dat op een non ranking track....

De hoogste in mijn groep heeft 59k punten. Dat moet wel te doen zijn. Blij dat ik niet in @MrOleo schoenen zit.

@Naamah sleepers houden jou alert ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Xaio op 05-11-2020 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Ach het is er maar eentje, de rest kan ik hebben, 2e plek is ook leuk :)

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@Planeetje niks van in de gaten gehad! :D Niet iedereen krijgt rubies. M'n vriendin heeft (nog) niets gezien.

@Naamah Die ranking is voor mij altijd al een raadsel geweest. En nu kijk ik er weer van op. Vorige week een tier gezakt omdat ik 4e werd. Dus nu tier 49 en als ik bij jou kijk ben je 41. Dat vind ik nogal een verschil. Ben dan ook wel benieuwd welke plek ik sta...

In m'n eigen ranking verandert eigenlijk nog niets. Maar ja het is dan ook nog geen woensdag. Momenteel ben ik 3e maar dat kan zo weer omlaag....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
MrOleo schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:18:
[...]

[Afbeelding]

1400 level 6 koopa :)

Edit: ik heb me nooit verdiept in het puntensysteem en dacht die point-cap tickets maar nutteloos waren, ik begreep ook al niks van die hoge gold-prijzen. Blijkt dus dat die dingen superbelangrijk zijn voor bonuspunten.

Ik heb ze over allerlei nutteloze karakters verdeeld.. 8)7
Die punten maken echt een wereld van verschil voor je bonus punten ;) Laatst nog zitten berekenen dat je level 5 HE item met 1 point cap meer punten kan leveren dan een level 6 super item zonder point cap (of algemener gesteld: als je HE 1 point cap meer heeft).

Ik merk het nu ook bij Mario Circuit R: omdat peach 1190 punten is, gaat het al snel hard. De krappe 34k is echt niet eens het maximale namelijk.

Maar als ik dan kijk: 1400 punten, maar de items niet eens allemaal level 6: dan is die 41k wel echt super veel!

Folding@home

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gm388am5ZV62vxud8JOsODXOlOs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m625TCdUEDsCaIxolZ561GfS.jpg?f=fotoalbum_large

Nette pijp met een HE die ik nog niet had en 5 rares!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrOleo
Tootoo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:46:
[...]

Die punten maken echt een wereld van verschil voor je bonus punten ;) Laatst nog zitten berekenen dat je level 5 HE item met 1 point cap meer punten kan leveren dan een level 6 super item zonder point cap (of algemener gesteld: als je HE 1 point cap meer heeft).

Ik merk het nu ook bij Mario Circuit R: omdat peach 1190 punten is, gaat het al snel hard. De krappe 34k is echt niet eens het maximale namelijk.

Maar als ik dan kijk: 1400 punten, maar de items niet eens allemaal level 6: dan is die 41k wel echt super veel!
Ja ik heb mijn peach en kart een upgrade gegeven voor Mario circuit als test en ging van 50 naar 58 punten voor mijn 1e coin. Elke actie levert minimaal 8 punten extra op plus nog betere eindbonus. Puur met een capupgrade op driver en kart.

Ik las iets van dat er een cap is van 40 basis-bonuspunten welke wordt verhoogd als je de 3e capupgrade hebt voltooid. Dat zou kunnen verklaren waarom die met lvl 4 item 40k+ haalt. Hij komt volgens mij op 50 basis-bonuspunten met zijn items, waar wij max 40 halen.

erutangiS

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Planeetje
Ik probeer de point cap tickets vooral op mijn coinbox drivers toe te passen en op de coin gliders. Al mijn coinbox drivers hebben minimaal 1 point cap ticket. 2 hebben er 6 gehad (gold dry bones en PGP) ellende is dat je er 10 nodig hebt om naar 1400 te gaan. Momenteel heb ik nog 5 point cap HE driver tickets op de plank. Die probeer ik te sparen tm 10+. Sommige drivers die hoog zijn geüpgraded heb ik ook nog 1 ticket gegeven. Bijvoorbeeld Dry Bowser.

Ik heb zin in morgen (coins aplenty) en overmorgen (token shop) om wat tijd te investeren en munten te verzamelen. Ik heb er nu weer 8.2k dus kom weer in de buurt. In de tussentijd heb ik de oilpaper glider gekocht uit de tier shop. Die werd daarmee level 5. En een super glider ticket uit de daily selects.

Ik heb nog niets geüpgraded deze ranked met tickets, dus dat is ook dikke prima. Nog 9 tickets en mijn laatste normale glider is level 6. Dan stap ik over op levelen van normal drivers. Die staan minimaal op level 4, althans, van degene die in de store voorkomen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
Nou dat upgraden kan gaan beginnen hier... mijn nummer 2 (met iets betere items / levels voor nu) staat nu op 169 punten van me vandaan. Dit weekend alles naar level 6 gooien voor Mario circuit en 1 level voor de kart bij neo. Dan eens gas geven en kijken waar ik uit kom!

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
Vandaag weer een HE driver ticket in mijn daily selects. Met wat puzzelen voor de muntjes kan ik deze kopen en mijn ticket teller naar 7 brengen :Y Ik offer wel een quick ticket en 2 coin rush tickets op, maar dat is het meer dan waard. Helaas komt het net 1 dag te vroeg, anders hoefde ik de tickets niet te gebruiken, maar ja, zo is het nu eenmaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
@Planeetje daar zijn ze ook voor toch? ;) Hier een daily select met 6 normal tickets, 2 point boost tickets en (zoals bijna altijd) de laatste reguliere super kart.

Wat alleen vervelend was: ik had gister een black yoshi pack gekocht, waarvan werd aangegeven dat de aankoop gefaald was omdat ik gegevens moest bijwerken. Toen ik de aanschaf opnieuw deed, bleek de eerste toch doorgekomen te zijn? Dat is makkelijk geld verdienen dan voor Nintendo... Niet dat het de meest rampzalige is om twee keer te hebben, maar was niet gelijk de bedoeling. Maar 1 HE driver ticket aan uitgegeven om hem op level 4 te krijgen.

Moet wel zeggen: Sunset Wilds is echt niet mijn type level. Enorm saai en het is lastig om een goede score neer te zetten, vooral omdat het vasthouden van je combo best een uitdaging is vind ik. Ik weet dat 20k+ er in zit met mijn load out, maar het wil er nog niet in zitten. En aangezien ik voorbij gegaan ben moet ik wel vol aan de bak :P Maar het gaat me niet gebeuren dat die man een eerste plek pakt...!

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
@Planeetje : hoe sta jij nu in je ranked? Ik moet toch regelmatig alle zeilen bijzetten (lees: tickets uitgeven) om zeker te zijn van de eerste plek. 7 HE driver tickets op de plank liggen zit er bij mij dan helaas niet in. En dan moet ik de coins ook nog hebben. Deze ranked is ook best wel weer spannend. Ik sta nog net eerste, maar op plek twee staat een Top 100 speler uit de vorige tour. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qlGbL5YTKWgG4nRz1CeyHAssLRM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XNd6CVosH7FmrDY2EyfDCMzb.jpg?f=fotoalbum_large
Hij/zij haalt mooie scores met z'n items, maar z'n loadout op de eerste track is niet denderend. Level 1 Yoshi. Ik hoop niet dat ie de Yoshi Pack gaat kopen of ook 7 HE driver tickets heeft.
Maar het gevaar zit denk ik op plek 3:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gn5Q-Osglyuv7xAsyOIwTeFfdCw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AUHIZ8M6W6KQkeax6CYFkPXw.jpg?f=fotoalbum_large
Daar valt nog zoooo veel meer uit te halen. We gaan het zien.

@Tootoo Ik deel je mening wel hoor. Sunset Wilds is niet erg makkelijk om je combo op te behouden. Ik heb m'n score staan met Luigi op level 2, terwijl ik Black Yoshi op 3 heb. Op de één of andere manier vind ik Black Yoshi echt waardeloos op die track. Met een Lucky 7 zo af en toe kun je veel makkelijker de combo bewaren en dus hogere punten scoren. Ik raak echt amper wat met die bommen van Yoshi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vozze schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 11:42:
@Planeetje : hoe sta jij nu in je ranked? Ik moet toch regelmatig alle zeilen bijzetten (lees: tickets uitgeven) om zeker te zijn van de eerste plek. 7 HE driver tickets op de plank liggen zit er bij mij dan helaas niet in. En dan moet ik de coins ook nog hebben. Deze ranked is ook best wel weer spannend. Ik sta nog net eerste, maar op plek twee staat een Top 100 speler uit de vorige tour. [Afbeelding]
Hij/zij haalt mooie scores met z'n items, maar z'n loadout op de eerste track is niet denderend. Level 1 Yoshi. Ik hoop niet dat ie de Yoshi Pack gaat kopen of ook 7 HE driver tickets heeft.
Maar het gevaar zit denk ik op plek 3:
[Afbeelding]
Daar valt nog zoooo veel meer uit te halen. We gaan het zien.

@Tootoo Ik deel je mening wel hoor. Sunset Wilds is niet erg makkelijk om je combo op te behouden. Ik heb m'n score staan met Luigi op level 2, terwijl ik Black Yoshi op 3 heb. Op de één of andere manier vind ik Black Yoshi echt waardeloos op die track. Met een Lucky 7 zo af en toe kun je veel makkelijker de combo bewaren en dus hogere punten scoren. Ik raak echt amper wat met die bommen van Yoshi.
Oef pittige week dus, succes ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
@Tootoo ja, klopt, daar zijn de tickets voor, maar nu heb ik er geen meer, dus had ze liever op de plank laten liggen.

Ik heb mijn multiplayer challenge level B gehaald. Zag dat ik ook nog 500 muntjes kreeg. Helemaal vergeten. Dus ik had uiteindelijk toch de coin rush tickets niet nodig gehad. Gelukkig komt er weer 1 in de token shop waarschijnlijk en voor de nieuw challenges woensdag.

@Vozze Nog steeds weinig te beleven in mijn ranked. Ik sta nog 5+k voor op nummer 2. Ik hoef dus echt alleen maar achterover te leunen en te wachten op woensdag om met mijn handen omhoog te staan en dank u wel voor de rewards te zeggen. Voordeel is wel dat ik woensdag kan zien of de rewards voor tier 51 beter zijn geworden ;)

Ik blijf maar wat tickets sparen. Peach wedding wil ik naar level 4 brengen op woensdag en head honcho ook. Afhankelijk van de HE ratio ga ik aan de special pipe trekken op woensdag. Ook wil ik de Pink gold paper glider uit pijp 2 krijgen. Ik heb niks uit pijp 2, dus alles is welkom. Als ik rank A haal bij multiplayer dan krijg ik er genoeg rubies bij om 8x een 10 pull te wagen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0VR4sapm5xvErhO09pQ78xaAVU0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0zZqRZhZkPiMrX4SoDqmq9OV.jpg?f=fotoalbum_large

Succes @Vozze met jouw ranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Ja Sunset wilds is best wel saai, qua combo helpt het ook niet dat die 3e dash panel midden in de map heel vaak niet activeert terwijl ik er vol overheen ga, waarna er te weinig tijd is voor een mini-turbo om de combo vast te houden. Is dit alleen bij mij een probleem of merken jullie dat ook?

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze dat zijn pittige tegenstanders zeg! Hopen dat die niet all out gaan of aan de packs gaan... Beide zouden best wat damage kunnen doen!

Ik zie bij jullie allemaal best een dikke score staan (in vergelijking met de levels) met Classic Luigi ja, die lucky 7 doet weer eens wonderen.

In dat opzicht is black yoshi maar matig. Een derde bom maakt zijn special iets beter als je een frenzy krijgt, maar nooit zo goed als de lucky 7. Na heel wat proberen is een goed genoege run gelukt met 2 coin frenzies en 1 bananen frenzy. Wel een paar breaks, anders was de score nog een stuk hoger uit gevallen. Maar ik doe het er voor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cP7_TuEupG16Jig9uHo62LUDdy8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/45vSraGQjRP2D9rfsiufhQUl.png?f=user_large

@MrOleo ik lijk er geen last van te hebben, op een iPhone 8 / iOS 14.2.

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Tnx Tootoo.
Ik heb even getest op mijn samsung tab a tablet en oppo reno3 foon, beide android. Beide hebben last van dashpanels die niet activeren.
100cc werkt prima, bij 150 cc activeert de 3e meestal niet, bij 200cc activeert de 2e meestal niet. Lijkt mij gerelateerd aan een bug dat er geen 2 dashpanels binnen een bepaalde tijd kunnen activeren. Bij 100cc is de tussenliggende tijd lang genoeg dat ze allen activeren, bij 200cc ga je zo snel dat de 2e niet activeert, maar de 3e dan wel. Bij 150cc heb je na de 2e zoveel boost dat je te snel bij de 3e bent.

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12:31
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f-jc-CjEovOmcFPlnTJjrwpZagE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iwardMDrf8SGZdbH2JgPpRpe.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb niks gezegd🤣😁Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PIbM1mrQ4vIR8Z8rQtzvVy_TpjU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rPs4qJWaGoKEgsafMMu2VFyr.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door bennieeee op 07-11-2020 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
MrOleo schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 13:57:
Ja Sunset wilds is best wel saai, qua combo helpt het ook niet dat die 3e dash panel midden in de map heel vaak niet activeert terwijl ik er vol overheen ga, waarna er te weinig tijd is voor een mini-turbo om de combo vast te houden. Is dit alleen bij mij een probleem of merken jullie dat ook?
Ik heb dat ook wel eens maar dan met de 1e. Net alsof je een soort van jump maakt en hem daardoor mist.

iPhone 11 Pro met laatste iOS versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Die “jump” herken ik wel weer, maar dan ook bij de laatste dash panel. Daardoor pakt is bij mij niet altijd het sturen naar rechts. Nog een reden dat ik het geen leuk level vind :p

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
__REMCO__ schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:31:
[...]

Ik heb dat ook wel eens maar dan met de 1e. Net alsof je een soort van jump maakt en hem daardoor mist.

iPhone 11 Pro met laatste iOS versie
Ja dat net over een dashpanel heen jumpen ken ik ook, dat is ook irritant, gebeurt op wel meer tracks.

Ik heb nog even verder getest en het gebeurt me alleen met die nieuwe kart, de sunset cloud. Bij de offroader, crawly cart en normale cloud cart werkt het keer op keer zoals het hoort, maar bij die sunset cloud activeren steeds maximaal 2 vd 3 dashpanels bij 150 en 200cc.. :| .

Hmm, het gebeurt ook met andere dash panel special skill carts, zal dus wel gerelateerd zijn aan de extra boost die je krijgt van die special skill, maar eens een support ticket insturen of dit bug of feature is.

[ Voor 13% gewijzigd door MrOleo op 07-11-2020 19:38 ]

erutangiS

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vozze
@MrOleo : ik heb dat issue ook met de offroader. Heel irritant. Zojuist op de eerste door een klein jumpje net voor het panel.

@Tootoo, @Planeetje en @MetalSonic : inderdaad lastige ranked deze keer. M'n nummer twee staat momenteel op plek 10 in de ACR. Dat is geen pannenkoek. Zojuist wel 34k op Neo Bowser neer kunnen zetten door point cap tickets op Gold Koopa in te zetten. Dat geeft me even lucht. Morgen weer de Token Shop en de Gold Pipe. Mooi dagje!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrOleo
Ja maar ik denk dat dat 2 aparte issues zijn, die met dat jumpje (kan bij elke dashpanel) en een bug/feature met dash panel carts. Ik krijg het zelden voor elkaar 3 dash panels te activeren met een dash panel cart op volle snelheid, jump of geen jump, de 3e activeert niet op 150 cc (de 2e op 200cc).

Ik skip nu standaard de 2e dash panel voor high score runs.

Inderdaad morgen leuke dag, hopelijk ook een leuke pijp en niet een met slechts 3 HE.

Edit: een gif ter illustratie
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lGy-KSwWboLO-pIGlLnEsBCm1MI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/NkAJDh6cIZE7fxX0sIvvdN30.gif?f=user_large

[ Voor 22% gewijzigd door MrOleo op 07-11-2020 21:56 ]

erutangiS

Pagina: 1 ... 37 ... 161 Laatste