Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Whaam schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:28:
Ohja, als iemand denkt dat ik onaardig ben, ik stuur die coins dus al niet meer in de hoop dat jullie ook stoppen met ze naar mij sturen :') :'(
Haha dat deed ik ook al :P

Hartstikke aardig dat je die muntjes krijgt maar voor dat ene muntje pp schiet het niet op

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Nou, als je 50 vrienden hebt die elke dag een greeting coin sturen, tikt het toch lekker aan en kan dan net het verschil zijn tussen een item kunnen kopen of niet.

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Muntjes meldingen zijn inderdaad irritant, help hierdoor mijn geluidsinstellingen voor mario kart maar op stil gezet. Vooral toen het net geïntroduceerd was. Kreeg ik afgelopen woensdag ineens elke paar seconde geluiden.. Ja is goed hoor.

Vind het veel werk, waarom kan ik niet alle coins in één keer accepten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naamah
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-08 22:50
Ik heb mijn friends list opgeschoond, dus als er nog mensen zijn die me toe willen voegen:

783778457772

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DIdO-BMZEEoOY-ghrD1dosSqXv4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lhlGSx5iUsG5huP4CoU9fvui.png?f=user_large
Triple coin & NSc ( scheelde paar keer weinig) 180 combo oid. Klaar op shy guy ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
Mooie score hoor @MetalSonic! Had vanmiddag al door dat het mogelijk was, maar dan moet maar net alles goed vallen :) Hopelijk een poule waarin je dan ook eerste kan worden?

En @Vozze, jij bent daarentegen wel all out gegaan op Luigis mansion?! Ik had al moeite met 26.8k, laat staan 30k+...

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
@Tootoo : het kostte een item ticket, maar m'n tweede triple coin frenzy ooit! Geen perfecte run, maar de mansion laat ik even voor wat het is. Ik ga er een beetje vanuit dat dit genoeg moet zijn voor plek 1.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• __REMCO__
pjot1 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 19:54:
Nou, als je 50 vrienden hebt die elke dag een greeting coin sturen, tikt het toch lekker aan en kan dan net het verschil zijn tussen een item kunnen kopen of niet.
Dat is zeker waar maar het is veel "werk" daarvoor qua klikken en zoveel vrienden heb ik niet op MKT (en die sturen ook niet allemaal muntjes :+ )

@MetalSonic mooie score!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Tootoo Dankjewel!
Het moet inderdaad net goed vallen....... Combo vasthouden en het liefst natuurlijk de triple coin. Ik vind het fijn dat ik mij nu vooral kan focussen op track 1 & 2... Op dit moment sta ik eerste, de nummer twee is mijn concurrent hij staat ongeveer 5k onder mij. Nummer 3 en lager staat meer dan 10k onder mij.

Ik las eerder al dat jij goed loopt in je poule. Hoeveel ruimte voor verbetering denk je dat je nog hebt voor je eigen scores?

@_Remco_ Thanks!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Jeetje @MetalSonic en @Vozze Wat een scores hebben jullie op de laatste race! Volgens mij had @Vozze deze score woensdag al gehaald! _/-\o_ Wat een mazzel en lekker bezig natuurlijk! d:)b

Ik heb dezelfde loadout als Vozze dus ik heb in ieder geval een doel voor ogen! Zelf haal ik met een enkele coin frenzy en zeg maar 2 nsc zo rond de 25k dus ik moet zeker nog aan de bak. :p

Qua ranking sta ik 1e met zo'n 4,5k voorsprong, maar maak me niet zo druk want in elke race kan ik nog dik omhoog. Zeker in Luigi's Mansion, daar hoop ik steeds op een Lucky 7 frenzy maar dat is me (nog) niet gegund. Maaaaaar de aanhouder wint! >:)

Edit: Na dit getypt te hebben, maar even 1 potje gedaan en warempel! 2 Coin frenzy's!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dnqv3VLE_9s0NDp1pS-JoSM8INQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Rb7PjgSF9CCLUM3wnvTnJdt6.png?f=user_large

[ Voor 18% gewijzigd door pjot1 op 24-10-2020 07:46 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic ik kan nog wel een duizend of 2, misschien 3-4 erbij halen. Maar het komt dan vooral neer op NSC runs met 2 coin frenzies. En bij shy guy moet er een derde frenzy bij zitten. Ik kijk wel even of het nog echt nodig is, de nummer 2 staat nog altijd ver weg.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g9eC11T_bPPAuOXe-tyoKjMbdCw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wuRCIIUNSprelc6Z3wGgYAmt.png?f=user_large
Had ik nu maar 30.000+ vrienden die me allemaal een coin zouden geven... Nog nooit zo’n daily select gehad!

Folding@home

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@Tootoo wauw! Wat een shop! Zal je zometeen even een greeting coin sturen! ;)

Ik snap echt niks van die shop. Speel vanaf het begin en nog nooit een HE ticket gezien... :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vozze
  • Nu online
@pjot1 Thanks en mooie verbetering! Maar er zit zeker meer in. Mijn score is met een dubbele coin frenzy en nog een andere frenzy volgens mij. Ik denk dat ik ook een item ticket heb ingezet. Ik heb zojuist een filmpje gemaakt met m'n lijnen. Niet de beste run, maar wel een NSC. Slechts één frenzy en dat was een coin frenzy. Uiteindelijke score van 29k. Ik reken op 3 tot 4k extra per coin frenzy en tussen de 2 en 3 voor een andere frenzy. In het begin mis ik de tweede pompoen op het pleintje n en leg er per ongeluk een banaan neer zodat ik die de tweede ronde ook niet kan pakken. Daarnaast her en der nog wat schoonheidsfoutjes. Ben benieuwd of je er nog meer uit kunt persen!

@MetalSonic Mooie score man! Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat het verschil de kart maakt. Bij een T-track zijn karts met Jump Boost koning. Ik krijg maximaal 129 punten voor een jump boost. En jij?

@Tootoo Zul je altijd zien. Geen centjes en zo'n mooie shop. Je zou haast denken dat Nintendo wil dat je iets gaat kopen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@pjot1 Thanks, ben er ook blij mee. Shy guy is mij altijd al goed gezind geweest. Ook met andere items/ drivers in het verleden. Altijd wel goede scores gehaald. Meerdere malen belangrijk geweest om nog in de top 3 met de ranking te komen.

Jouw 28k is netjes maar daar is meer ruimte ik denk dat 30k haalbaar is! NSC + double coin

@Tootoo dat zijn veel leuke tickets, wel typisch zoals Vozze al gezegd dat 't dan net gebeurd als je "weinig" coins hebt

@Vozze ik zal eens voor je kijken wat voor punten ik per sprong krijg met mijn huidige items! Zometeen de info via de edit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TqGNlH8pWXWNt34fwZqqJKGjL3Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/My3IP3U2vP4nsidhQH6T23In.png?f=user_large

Als ik eenmaal in een combo zit dan is de max dus 141 , dat tikt natuurlijk lekker aan.

[ Voor 27% gewijzigd door MetalSonic op 24-10-2020 11:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@Vozze Er moet zeker nog wat inzitten! Ik ga zelf altijd bovenlangs in het eerste stukje maar ik zie dat je nog een aantal extra combo's kan halen door trick and treats en nog wat kisten. Scheelt toch weer wat punten.

Zelf raak ik m'n combo in de laatste bocht bijna altijd kwijt. Of hij drift niet snel genoeg of ik laat m'n drift te laat los. Timing is indeze cruciaal. Daar moet ik zeker nog wat oefenen. :$

Leuk dat je de filmpjes maakt! d:)b Zeker voor de minder geoefende speler is het erg handig en leerzaam omdat je ook je vingerbewegingen ziet. Met een Frenzy ga ik zelf altijd over op gyro handling zodat ik met 2 vingers op de knop kan rammen :P Geen idee of het wat uitmaakt maar zo heb ik voor mezelf het gevoel dat ik er meeste uithaal. :Y

@MetalSonic Ja, er zit zeker meer in! Zeker als ik jullie scores zie, voel me dan best amateur... :') Maar ik kan als troost zeggen dat ik ook nog niet echt m'n best gedaan heb en ook nog niet echt de tijd heb gehad. Dus dit weekend maar even los! :P

offtopic:
Gaat de Beamer nog als de brandweer?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Weet iemand eigenlijk of er bij het maken van filmpjes op iOS het ook mogelijk is om je vinger beweging te zien? Grootste nadeel van de filmpjes die ik tot zo ver maakte...

@Vozze grappig om te zien dat we ook hier bijna exact dezelfde lijn nemen. Alleen het pleintje ga ik anders over, ik blijf wat meer rechts waar een muntje en pompoen liggen.

@pjot1 die combo daar kwijt raken herken ik wel. Bij mij hielp:
- zorgen dat je ook muntjes aantikt bij de 2e ring.
- een beetje links uitkomen en zodra je landt helemaal naar rechts sturen. Zodra je blauwe sparks krijgt gelijk los laten en weer naar rechts. Meestal lukt het mij dan nu wel...

Iedereen waanzinnig bedankt voor alle support met muntjes! ;) ik heb maar iets van packs gekocht, waardoor ik tenminste 1 HE driver ticket kan kopen. Voordeel, om maar iets van positiviteit te hebben, is dat ik nu Mario Halloween heb... :) maar wel een forse prijs zo.

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
  • Nu online
@MetalSonic : Met ongeveer 30 tot 40 jumps in een boost, tikt dat inderdaad lekker aan!

@pjot1 : Thanks en graag gedaan! Gyro heb ik nog nooit gebruikt. Dat maakt het voor mij lastiger merk ik. Bij de reguliere Shy Guy Bazaar ga ik ook altijd bovenlangs, maar op de T-variant is er onder veel meer te halen. De laatste bocht is inderdaad de meest lastige. Daar verlies ik ook nog wel eens mijn combo. Volgens mij is mijn hoogste score ook niet met een NSC neergezet.De tip van @Tootoo is zal zeker helpen!

@Tootoo : Dan ben ik wel weer jaloers op Mario Halloween. Welke pack(s) heb je gekocht? Ben ook wel benieuwd naar jouw route. En ook wel benieuwd naar je run op Rainbow in de Birdy Cup. Poeh. Beste score hoor!

[ Voor 9% gewijzigd door Vozze op 24-10-2020 14:35 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Ohhw yeah! M'n eerste 30k ooit! oOo Heel erg bedankt voor de tips @Tootoo en @Vozze! Vooral om ff links uit te komen na het glider heeft me zeker geholpen! Dat ik daar zelf niet op kwam... 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YPyxPrI6QbiTkR397TvwwRs2gnE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nCc1UtpDoidiEEn3uDK4pn7E.png?f=user_large

Zoals jullie zien, geen nsc maar wel weer 2 Coin frenzy's! Dus met triple coin en nsc zou je toch rond de 36k uit moeten kunnen komen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
Ik heb vandaag een 18.2k eruitgehaald met een t2/t2/t3 setup. Best tevreden mee, maar met nog een paar extra coinboxen zou de 20k nog wel gehaald kunnen worden.

Wat is beter volgens jullie, een level 6 peachette of een level 4 king boo gold. Ik denk zelf een level 4 king boo. Dit voor als ik nog aan de bak moet op luigis mansion.

Ik twijfel sterk of ik nog een keer moet pullen. Ik heb 2 10 pulls, maar garanties 0,0. Dan is het pure luck dat ik Mario eruit krijg.

Ik sta momenteel 3e met zo'n 200 punten achter #1. Zo slecht gaat het vooralsnog niet, maar er is heel veel competitie in mijn ranked.

Nog 20% en dan ben ik level 150 en is het grindfest eindelijk voorbij.

Wat een mooie scores zie ik voorbijkomen. Ik zal de filmpjes ook eens gaan bekijken of ik op een andere manier nog meer punten eruit kan halen op de tracks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12:31
Het zal wel aan mij liggen maar op welke baan kunnen we die 3 pijpen doen uit de gold challenge.. of zit die dan verstopt in de Pauline cup ?

[ Voor 30% gewijzigd door bennieeee op 24-10-2020 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik heb die op choco island gedaan geloof ik, waar die piranha planten in zo’n pijp zitten.
Auto-item uitzetten, proberen 8e te rijden en dan de mega mushroom bewaren voor het juiste moment.

Ik erger me dood aan Luigi’s Mansion. Ineens kun je daar op allerlei plekken van de baan af, waardoor je langzamer gaat. Eerst was dat nooit zo. Zoooo irritant!

[ Voor 16% gewijzigd door texelonia op 24-10-2020 18:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@bennieeee Ik heb het ook gehaald op choco island met king boo. Koste me wel wel een aantal rondjes maar het is gelukt door op het juiste moment de Lucky 7 af te schieten.

Volgens mij zou je ook in ice Mario cup Toad Circuit kunnen proberen. Volgens mij zit daar ook en pijp in. Vanmorgen ook een pipe destroyd met een toeter in Shy Guy Bazaar. Maar ja, dat is natuurlijk een beetje mazzel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Shy Guy Bazaar T is ook nog een optie. Vergt ook een Lucky 7, maar de pijpen die je omhoog blazen kun je ook stuk maken.

@Vozze: bij deze mijn video! Ik krijg nog steeds geen mogelijkheid gevonden om mijn gestures mee te capturen, maar de lijnen zullen duidelijk zijn :) Een klein beetje lelijke run was het wel, niet helemaal netjes overal alles gepakt wat mogelijk is. De tweede ronde ging wel prima. Ik pak trouwens ook nog een andere route zag ik: jij slaat nog links af op de helft. Die pakte ik ook altijd, maar ik ga tegenwoordig rechtdoor en pak 2 jumps + 2 muntjes. Ik weet alleen niet zeker of het verschil in punten levert?

Ik heb qua packs deze tour meer gekocht dan me lief was:
- Ik had 1x de King Boo pack gekocht, zodat ik de swooper naar level 6 kon krijgen en poging 1 voor Mario Halloween. Prima, niet een super pack, maar vooruit.
- 2x de crawler pack, omdat ik daarmee hoopte al Mario Halloween te krijgen. Maar het is niet een fantastische kart vind ik. Hij rijdt een beetje als een lompe kar.
- Vanochtend nog 1x King Boo pack gekocht, wetende dat ik daarmee 6500 muntjes kreeg (swooper en king boo waren allebei al level 6) + de kans groot was dat ik Mario Halloween kreeg.

Dat was toen ook het geval, maar het is een prijzige driver geworden :P Nu maar hopen dat ie net zo waardevol kan worden als Chef Mario. Die staat hier dan wel op level 1, maar daar had ik veel plezier aan beleefd als ik die level 4 of hoger had. Maar wat ik al zei: de vorige keren heb ik met betrekkelijk weinig moeite drivers er uit weten te halen die ik wilde. Nu zat het eens tegen en moest ik 75% van de pijp leegtrekken.

Mijn run op Rainbow Road was nog niet eens zo bizar: een red shell frenzy (die was ok, niet schokkend), coin frenzy en iets van coinboxen. Had wel de combo vast gehouden tot de laatste bocht, dat wel. Ik hoop eens de magische grens van 40k te doorbreken...

@Planeetje: ik denk dat Peachette het nog wel kan winnen, aangezien je 2 levels hoger bent. 1 level kan je nog wel goed krijgen, maar 2 is wel wat veel misschien. Kan je King Boo wel een point cap geven? Het is verder vast geen karakter waar je een buil aan valt als je hem level 4 maakt :) En het gokje wagen voor Mario Halloween, daar zal ik vast wel biased over zijn ;) Het is, buiten de driver en kart spotlight, geen super pijp. Puur voor een gok kan ik me best voorstellen dat je de rubies bij je houdt. Maar anders succes met Mario Halloween trekken!

@pjot1 gefeliciteerd! Mooi dat je eerste 30k gerealiseerd is! Op naar meer!

[ Voor 5% gewijzigd door Tootoo op 24-10-2020 19:18 ]

Folding@home

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-U8XtP4LnG8zsdAbxqfSQJPJG9k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wR0DHiSPnVdIBXy5xalZk25j.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2wpoKV0D84LticVnXcMT1_ECesg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/77jPtMI7gsrZbMAw93Xnu12T.png?f=user_large

nog “ maar 10 levels ;)

Dat de nummer 1 boven mij staat met zon verschil is zuur

Mijn concurrent
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4ZtlbNwAKhXcvOKtP2JcAczmntI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hLvp9rEBAvUKHChTAAJjFdeM.png?f=user_large

[ Voor 18% gewijzigd door MetalSonic op 24-10-2020 19:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
@pjot1 en @texelonia thanks voor de tip! Hebben we die tenminste ook gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
  • Nu online
Zie edit

[ Voor 93% gewijzigd door Vozze op 24-10-2020 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
  • Nu online
@Tootoo Doordat je rechtdoor gaat pak je één jump extra, maar mis je een item box per ronde. Twee extra kansen op een frenzy. Daar kunnen twee extra jumps niet tegenop! ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Vozze op 24-10-2020 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze ow natuurlijk, dat is aardig dom van me! Nou dan te bedenken dat ik met deze route al 34k haalde... ;)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tootoo schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:14:
Shy Guy Bazaar T is ook nog een optie. Vergt ook een Lucky 7, maar de pijpen die je omhoog blazen kun je ook stuk maken.

@Vozze: bij deze mijn video! Ik krijg nog steeds geen mogelijkheid gevonden om mijn gestures mee te capturen, maar de lijnen zullen duidelijk zijn :) Een klein beetje lelijke run was het wel, niet helemaal netjes overal alles gepakt wat mogelijk is. De tweede ronde ging wel prima. Ik pak trouwens ook nog een andere route zag ik: jij slaat nog links af op de helft. Die pakte ik ook altijd, maar ik ga tegenwoordig rechtdoor en pak 2 jumps + 2 muntjes. Ik weet alleen niet zeker of het verschil in punten levert?

[YouTube: Shy Guy Bazaar T Non Stop Combo]

Ik heb qua packs deze tour meer gekocht dan me lief was:
- Ik had 1x de King Boo pack gekocht, zodat ik de swooper naar level 6 kon krijgen en poging 1 voor Mario Halloween. Prima, niet een super pack, maar vooruit.
- 2x de crawler pack, omdat ik daarmee hoopte al Mario Halloween te krijgen. Maar het is niet een fantastische kart vind ik. Hij rijdt een beetje als een lompe kar.
- Vanochtend nog 1x King Boo pack gekocht, wetende dat ik daarmee 6500 muntjes kreeg (swooper en king boo waren allebei al level 6) + de kans groot was dat ik Mario Halloween kreeg.

Dat was toen ook het geval, maar het is een prijzige driver geworden :P Nu maar hopen dat ie net zo waardevol kan worden als Chef Mario. Die staat hier dan wel op level 1, maar daar had ik veel plezier aan beleefd als ik die level 4 of hoger had. Maar wat ik al zei: de vorige keren heb ik met betrekkelijk weinig moeite drivers er uit weten te halen die ik wilde. Nu zat het eens tegen en moest ik 75% van de pijp leegtrekken.

Mijn run op Rainbow Road was nog niet eens zo bizar: een red shell frenzy (die was ok, niet schokkend), coin frenzy en iets van coinboxen. Had wel de combo vast gehouden tot de laatste bocht, dat wel. Ik hoop eens de magische grens van 40k te doorbreken...

@Planeetje: ik denk dat Peachette het nog wel kan winnen, aangezien je 2 levels hoger bent. 1 level kan je nog wel goed krijgen, maar 2 is wel wat veel misschien. Kan je King Boo wel een point cap geven? Het is verder vast geen karakter waar je een buil aan valt als je hem level 4 maakt :) En het gokje wagen voor Mario Halloween, daar zal ik vast wel biased over zijn ;) Het is, buiten de driver en kart spotlight, geen super pijp. Puur voor een gok kan ik me best voorstellen dat je de rubies bij je houdt. Maar anders succes met Mario Halloween trekken!

@pjot1 gefeliciteerd! Mooi dat je eerste 30k gerealiseerd is! Op naar meer!
Waarom is Halloween Mario zo belangrijk voor je? Is dat de "gotta catch 'm all drift?" of had je 'm nodig omdat je er anders een tier 3 driver miste? (Denk het niet)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic tja, goede vraag.

Enerzijds scoren de lucky 7 drivers na de coinbox drivers goed. Dus die probeer ik dan vaak te pakken.

Maar op een gegeven moment ook comitted omdat ik al genoeg had geïnvesteerd... Eigenlijk blijft jouw eerder genoemde strategie (70% van de pijp leeg kunnen trekken) een betere en goedkopere :)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@Tootoo

Na het kijken van je filmpje, viel het me de vorige ook al op. Op het moment dat je drift en de muur raakt of einde baan, blijf je nog even doordriften. Ik ben dan dezelfde milliseconde m'n drift kwijt. Dat is toch wel apart.

Je hebt in ieder geval lekker geïnvesteerd in zowel een goede score en items! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
Vanavond wordt het klok een uurtje terug gezet. Dagelijkse reset is dan 6:00 uur (volgens mij doen ze niet aan winter/zomertijd). Jammer dat wordt vroeg opstaan.

[ Voor 17% gewijzigd door Xaio op 24-10-2020 22:21 ]

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@pjot1 kan het zijn dat jij smart steering uit hebt staan? Als ik me niet vergis zorgt die optie dat je dan terug stuitert of je combo minder snel verliest op zo’n moment. Volgens mij heeft die optie me al meer dan eens gezorgd dat ik mijn combo kon houden. Maar dan komen we ook op het vlak van persoonlijke voorkeuren van instellingen :)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Tootoo schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:48:
@pjot1 kan het zijn dat jij smart steering uit hebt staan? Als ik me niet vergis zorgt die optie dat je dan terug stuitert of je combo minder snel verliest op zo’n moment. Volgens mij heeft die optie me al meer dan eens gezorgd dat ik mijn combo kon houden. Maar dan komen we ook op het vlak van persoonlijke voorkeuren van instellingen :)
Nee, dit staat gewoon aan. Eigenlijk staat alles aan behalve landscape modus. Daar kon ik echt niet aan wennen.

Zo, weer een event shop! Altijd leuk om wat extra's te kunnen kopen.

Kreeg net Peachette uit m'n all clear pipe. Dat is nou net een driver waar ik niet zo veel mee heb... :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
pjot1 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 07:28:
[...]

Nee, dit staat gewoon aan. Eigenlijk staat alles aan behalve landscape modus. Daar kon ik echt niet aan wennen.

Zo, weer een event shop! Altijd leuk om wat extra's te kunnen kopen.

Kreeg net Peachette uit m'n all clear pipe. Dat is nou net een driver waar ik niet zo veel mee heb... :/
Gek...? Dan zou jouw combo ook niet zo snel moeten verbreken zou ik zeggen. Zo veel geks doe ik ook niet dacht ik?

Peachette is inderdaad wel zonde ja! Ik heb die dan wel op level 6 staan, maar echt de minst gebruikte driver toch...

Ik had nu wel een aardige: koopa king, die nu level 3 is. Beter dan vorige keer (dry bowser)! En de token shop is een welkome aanvulling inderdaad :) Door alles wat muntjes oplevert kan ik opnieuw een HE driver ticket kopen?!? Alsof ze in de uitverkoop zijn... Maar wel een goede, want ik werd wakker met een nieuwe nummer 2 op 81k, toch nog een nieuwe ronde aanzetten.

Gaat er iemand zich vergrijpen aan de special pipe?

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Ja, vind het zelf ook vreemd. Ik heb wel ervaren dat op niet elke telefoon/tablet MKT even goed draait. Ging van een Sony Xperia Xz2 compact naar een Xperia 5 en dat was een wereld van verschil. Alles draait soepeler en sneller. Ook geen last meer van haperingen. Misschien dat het wellicht daar iets mee te maken heeft? :?

Zojuist heb ik ook Koopa King uit een pijp getrokken! Had weer wat rubies van de eventshop dus kon het weer niet laten om een pijp af te schieten.

Special pipe vind ik zelf niet zo bijzonder, maar ja, nu toch geen rubies meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Tootoo schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 08:47:
[...]
Gaat er iemand zich vergrijpen aan de special pipe?
ik niet iig! Dan zou ik het doen voor Rosalina Haloween en daar ga ik mijn rubies (die ook op zijn) niet aan verspillen. King Boo (luigi's mansion) heb ik al en die gebruik ik eigenlijk zo min mogelijk (zelfde als dry bowser gold) Zo'n bob-omb cannon vind ik maar irrirtant, ik schiet amper raak

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen lekkere Mario kart tour ochtend hier!

1) In de special pipe zit niks wat mij kan helpen voor de tier 3 driver voor de birdo cup... Ik mis daar dus straks een driver.
2) ik loop nu niet 5k maar 10k achter op de nummer één van mijn ranked poule... 5k was mij misschien nog nét gelukt maar 10k niet meer. Dus dit wordt plek 2 verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
@MetalSonic zelfe situatie hier. Sinds gisteravond staan er 2 vor me met 5k voorsprong. Nummer 4 staat nu letterlijk 1 punt achter me, maar die heeft die level 5 gold King boo. Ik ben niet van plan mijn super of HE tickets in te zetten deze ranked, hoewel het lastig is om ze niet te gebruiken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OrS1DsookzFA-mFpbmFpPEbse20=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DCk4gfMl1pUC828QIXGK7h0N.jpg?f=fotoalbum_large

Goede nieuws is dat ik level 150 gehaald heb, grinden is over, enkel voor de groene tokens. Muntjes komen inderdaad goed uit voor de daily selects. Ik wacht nu op een HE driver ticket. Vandaag geen HE Ticket.

Ik heb overigens wat moeite met combo houden opluigis mansion. Daar moet ik nog meer oefenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Planeetje schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 12:08:
@MetalSonic zelfe situatie hier. Sinds gisteravond staan er 2 vor me met 5k voorsprong. Nummer 4 staat nu letterlijk 1 punt achter me, maar die heeft die level 5 gold King boo. Ik ben niet van plan mijn super of HE tickets in te zetten deze ranked, hoewel het lastig is om ze niet te gebruiken.

[Afbeelding]

Goede nieuws is dat ik level 150 gehaald heb, grinden is over, enkel voor de groene tokens. Muntjes komen inderdaad goed uit voor de daily selects. Ik wacht nu op een HE driver ticket. Vandaag geen HE Ticket.

Ik heb overigens wat moeite met combo houden opluigis mansion. Daar moet ik nog meer oefenen.
Congrats met je level 150...

Ja het is jammer aan de andere kant zie ik er ook wel wat moois in. Ik accepteer dit gewoon en race nu een paar dagen voor de ontspanning en niet omdat ik persé eerste moet zijn. 20 rubys erbij is ook prima. Ik ga vanaf nu denk ik tickets sparen. Volgende week gaat hem ook al niet worden. Zij dan maar zo.

Edit en nu sta ik 15k achter okay dat was de fatatality die ik daar incasseerde :+

[ Voor 3% gewijzigd door MetalSonic op 25-10-2020 13:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
En ik had net weer een bizarre dubbel coin frenzy run waardoor ik op shy guy 3k extra heb gehaald, waardoor ik nu weer voorlopig 2k achtersta op 2 en 1. Die kan ik denk ik nog wel op luigis mansion halen.

Ik heb iig het gat met nr 4 weer wat groter kunnen maken. Plek 2 wordt lastig deze ranked, plek 3 zou al mooi zijn als ik die haal.

Ik heb inmiddels 3 10 pulls op de plank liggen. De special pipe sla ik over ook al heb ik 5 van de 6 items niet. Ik heb betere special pipe gezien, deze brengt me geen extra coverage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic ai dat is inderdaad niet te doen nee... Met stevige levels en iemand die actief is, dan kan je het gaan vergeten... Hopelijk die tweede plaats met ontspanning als bonus!

De tweede reguliere pijp heeft wel een driver met Peach Halloween, maar kan me zelfs voorstellen dat je daar niet voor wilt gaan.

Ik heb net als @Planeetje wel aardig moeite met het behouden van mijn combo. @Vozze: ben jij toevallig expert op dat level om daarmee jouw lijnen te willen delen? :) En gefeliciteerd met level 150!

Folding@home

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UCB2fRmIksJ5-YBa-fz3tm01C0E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4JwRpfSlLKV7FBp7Hn7hwdAh.jpg?f=fotoalbum_large

Hoppa eerste keer dat die binnen is!

In de tour sta ik 4e op gewoon 14k afstand van de nummer 1.. nummer 3 ook 6k voor. Hele week al kansloze missie doordat teveel mis op track1.

[ Voor 14% gewijzigd door bennieeee op 25-10-2020 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Zojuist Luigi track nog wat kunnen verbeteren. Ik sta nu 2e, nr 1 heeft inmiddels 77k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:34
Ik heb deze tour eindelijk de 15.000 punten op een SNES track kunnen inkoppen. Meteen ook boven de 20.000, op SNES Rainbow Road T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Eärendil schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 17:14:
Ik heb deze tour eindelijk de 15.000 punten op een SNES track kunnen inkoppen. Meteen ook boven de 20.000, op SNES Rainbow Road T
Klinkt bekend dit was voor mij ook de eerste. Tevens de ideale baan om de laatste nsc combi's te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tootoo schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:43:
@MetalSonic ai dat is inderdaad niet te doen nee... Met stevige levels en iemand die actief is, dan kan je het gaan vergeten... Hopelijk die tweede plaats met ontspanning als bonus!

De tweede reguliere pijp heeft wel een driver met Peach Halloween, maar kan me zelfs voorstellen dat je daar niet voor wilt gaan.

Ik heb net als @Planeetje wel aardig moeite met het behouden van mijn combo. @Vozze: ben jij toevallig expert op dat level om daarmee jouw lijnen te willen delen? :) En gefeliciteerd met level 150!
Qua rubies kom ik niet op 75% van de pipe leeghalen. Ik denk inderdaad dat ik pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:34
bennieeee schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 17:24:
[...]

Klinkt bekend dit was voor mij ook de eerste. Tevens de ideale baan om de laatste nsc combi's te halen.
De Non-stop combo’s had ik een eerdere tour al een keer gegrind op een Combo Attack. Voordeel is dat je dan maar 1 rondje non-stop hoeft.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Planeetje
Wisten jullie dat je in pauline cup op ghost valley heel snel green coins kan farmen? De 2e grote pompoen kan je lang tegenaan stuiteren aan de meest linkerkant daarvan. Verder veel pompoenen op de track en de track is lekker kort. Hoogste was 38 green coins bij mij tijdens 1 race. Ik ben klaar met de token shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
@Planeetje congrats met level 150. Bedankt voor de tip met de event tokens, zal het morgen proberen.

De speciale pijp is een verkapte reguliere 50 pijp (London tour 2 zonder spotlights). Maakt het wel makkelijker om te sparen.

Ik zit in dezelfde situatie als de rest als ik zo lees. Plek 1 en 2 niet haalbaar en plek 3 verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:16
Planeetje schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 20:25:
Wisten jullie dat je in pauline cup op ghost valley heel snel green coins kan farmen? De 2e grote pompoen kan je lang tegenaan stuiteren aan de meest linkerkant daarvan. Verder veel pompoenen op de track en de track is lekker kort. Hoogste was 38 green coins bij mij tijdens 1 race. Ik ben klaar met de token shop.
Filmpje? haha lukt me niet, hijr eset me dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
@wimpie007 Ben niet zo goed in filmpjes maken. Maar dat is normaal, je blijft eerst een tijdje bouncen en krijg je dubbele green coins van de grote pumpkin. Tegelijkertijd komt de kleine pumpkin ook weer een aantal keer terug en daar krijg je ook weer een green coin. Na de reset rondje rijden en dan niet de Ramps pakken, dan heb je meer pumpkins op je weg 2e ronde alles herhalen. Oh ja, 50cc werkt het beste omdat je dan weer snel 1e in de race wordt en na de resetvan de pumpkin. Zo werkt het iig op Android. Hoop dat het jullie helpt.

Edit:
Net weer een HE driver ticket kunnen kopen :) Ben nu weer blut, maar ik heb er nu iig genoeg om gold king boo volgende ranked ook naar level 5 te kunnen brengen indien nodig. Doe ik liever niet omdat die eerst maar eens zijn waarde moet gaan laten zien qua track coverage. En dan vooral dat hij niet te veel overlapt met andere coinbox drivers. Het ziet er wel goed uit , want bij level 3 krijgt hij airship fortress en bij level 6 Maple treeway. Ben benieuwd wat er over tijd bij komt.

Nu maar weer muntjes sparen.

[ Voor 32% gewijzigd door Planeetje op 26-10-2020 07:25 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
De eerste grote pompoen kan je ook tegenaan blijven stuiteren. Je wordt dan ook nog eens een stuk verder terug gereset waardoor je hem makkelijk 2/3x kan pakken, en daarna dus ook nog bij de tweede pompoen. Zag op Reddit wel filmpjes waar ze na de reset bij de 2e pompoen hem nog een paar keer konden pakken maar dat is mij nog niet gelukt.

https://www.reddit.com/r/...ns_every_race_credits_to/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
@Thetallguy kijk, dat wist ik dan weer niet. Kan alles nog sneller binnengeharkt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-09 22:43
Thetallguy schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 08:03:
De eerste grote pompoen kan je ook tegenaan blijven stuiteren. Je wordt dan ook nog eens een stuk verder terug gereset waardoor je hem makkelijk 2/3x kan pakken, en daarna dus ook nog bij de tweede pompoen. Zag op Reddit wel filmpjes waar ze na de reset bij de 2e pompoen hem nog een paar keer konden pakken maar dat is mij nog niet gelukt.

Dit is een goede tactiek ja, gebruik iig een zware rijder (scheelt snelheid) en zet de race op 50cc dan kan je makkelijk draaien. Gebruik iig dan manual sturen naar links ipv driften.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thetallguy schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 08:03:

Handige tip..

Denk niet dat het nodig is, door normaal te racen pak ik ook al veel van die groene muntjes. Maarja handig voor het geval dat.

De nummer één in mijn poule gaat helemaal los. Zit al bijna op 100k, ik heb zelf 2k erbij gesnoept in het spookhuis.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vozze
  • Nu online
@Tootoo : hierbij twee video's van mijn lijnen op Luigi's Mansion. De eerste is een NSC met een enkele banana frenzy (score: 24639). Reken op een extra 3 tot 4k met en coin frenzy erbij.
De tweede is een dubbele coin frenzy (score: 27698).

Wat opmerkingen:
  • Beide runs is de startpositie niet erg goed. Hierdoor mis ik wat pompoenen (en dus punten) in het begin
  • Er zijn twee lastige punten om je combo te verliezen. De eerste is wanneer je de mansion uit komt en je de bochten richting de muntjes krijgt. Hier moet je eerlijk gezegd een beetje geluk met je items hebben. Met twee muntjes kun je de combo lang genoeg vasthouden om zonder te driften de muntjes te pakken (zie tweede ronde van NSC run). Met een mushroom kun je met de juiste timing dit ook voor elkaar krijgen. Het mooiste is natuurlijk een frenzy op die plek. Dit zorgt er namelijk voor dat ook het tweede lastige stuk ineens opgelost is. Dit tweede stuk is namelijk het stuk met de bewegende boom. Met twee keer een boost naar rechts en een hele venijnige boost naar links, lukt het net om je combo vast te houden totdat je bij de muntjes bent. Dit gaat vaker mis dan goed hoor! Ik had in beide runs geluk met een hit van een banana en een coin frenzy.
  • Voordat je gaat landen na je glide, nog even een korte pull omhoog voor extra glide time
  • De run met de dubbele coin frenzy had makkelijk een 28k score kunnen zijn. Ik miste de muntjes na de glide in de tweede ronde waardoor de combo gebroken was. Ik had ook nog een item ticket in kunnen zetten op het einde. Op die manier heb ik mijn triple coin frenzy run gehaald.
Succes!

@MetalSonic : 100k 8)7 Daar valt niets tegen te doen. Dan zou je op Maple Treeway je driver en kart een flinke boost moeten geven. Ik hou de driver tickets even op zak voor de volgende ranked. Dat wordt ook een slagveld ben ik bang. In mijn ranked zitten nog wel lui met dikke levels op Maple. Die hebben nog niet aangezet. Ik vermoed dat ze dat nog wel gaan doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Vozze op 26-10-2020 11:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:29
Ja pff ik voel me echt een amateur bij dat soort filmpjes.

Driften lukt hier ook gewoon niet, mijn karts gaan dan altijd heel traag reageren en lijken soort van te hangen en ik krijg er geen boosts van. Ik zal vast iets gigantisch mis doen.

Met wat voor instellingen rijden jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Vozze
Ja die bijna 100kscore is echt belachelijk, komt door zijn items. Als je ziet wat hij heeft (zo'n beetje overal 6 en dan ook nog de juiste kart skills) dan zou jij het ook halen.

MBT mansion, interessant filmpje de buitenbocht en dan gliden. Is dat beter dan de paar muntjes en de binnenbocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
  • Nu online
@MetalSonic : Afhankelijk van je levels uiteraard, maar voor mij is het dan 4 x 99 (coins) + 111 (dash panel) + 134 (jump boost) + 4 x 111 (glide time) = 1085 punten. Onderin kun je wellicht met wat mini boosts nog wat pakken, maar een kleine 1000 is het toch wel extra. Een mooie voorsprong is wel noodzakelijk aangezien het wel wat meer tijd kost.

@Sleehond oefenen, oefenen, oefenen ;) Van de Control Methods heb ik alles aan staan behalve Gyro Handling.

[ Voor 13% gewijzigd door Vozze op 26-10-2020 13:09 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:30

Whaam

Meer beter

@Sleehond driften wil in zijn geheel überhaupt niet? Wat zijn je settings mbt driften? Als je Manual Drift aan hebt staan: De ronde ‘Steer’ knop stuurt letterlijk alleen, als je zodra je het scherm naast die knop raakt je driver een hupsje doet, dan zit je goed. Vasthouden, en blijven sturen, dan ga je vanzelf driften. Helpt dat iets?

Edit: ik heb ook Power Saving aan in de settings overigens. Ik heb niet een hele nieuwe smartphone, en zonder die setting aan wordt hij erg warm. Ik heb het idee dat de game soepeler en smoother loopt met power saving aan.

Holy moly dit zijn mijn lucky days hoor. Eerst gister deze unit uit de gouden completion pipe:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L8hGuXDkXA5mqsZ3I5awm4VLAv0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zlR4oSjtt36R87HDz28IOkIh.png?f=user_large

Daarna zonet mijn eerste triple coin frenzy ooit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jdetSJsZkqcxO9SFZtkpCJ2bArg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kkYXk7IxRIWILPHqokhHXtbC.png?f=user_large

Nog nooit zo’n hoge score gehaald.

Sta nu 4k voor op de nummer 2 in mijn poule, terwijl ik op de eerste track een tier 3 driver + kart mis :+

[ Voor 9% gewijzigd door Whaam op 26-10-2020 15:28 ]

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Planeetje
Net op luigis mansion 26.8k gehaald met 1x coin frenzy en 1x green shell frenzy. Er zit nog wel wat meer in. Resultaat is echt niet verwacht O+ :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4-Ne_x3mdHT17bSzG7Njf_UEHlA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h68VELbYtZvrvdzw0L0WCwTI.jpg?f=fotoalbum_large

Ik verwacht dat nr 2 daar nog wel overheen gaat, maar dit is op zich wel leuk en motiveert om LM nog even verder uit proberen te melken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Sleehond schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:07:
Ja pff ik voel me echt een amateur bij dat soort filmpjes.

Driften lukt hier ook gewoon niet, mijn karts gaan dan altijd heel traag reageren en lijken soort van te hangen en ik krijg er geen boosts van. Ik zal vast iets gigantisch mis doen.

Met wat voor instellingen rijden jullie?
Ik snap precies wat je bedoelt. Ik snapte er ook geen reet van tot ik filmpjes ging kijken. Volgens mij staat hier ergens halverwege in dit topic een filmpje van reddit oid waarbij je goed de vingerbewegingen van de speler kon zien. Dus niet het stipje van @Vozze maar de speler ook in beeld was. Vanaf toen snapte ik het pas.

Ik heb alles aanstaan behalve landscape modus.

Als je je vinger los hebt en vanaf het midden stuurt moet je gaan driften. Door te swypen en je vinger niet los te laten kan je je drift beheersen. Door de tijdens je drift de andere kant op te sturen kan je zelfs rechtdoor. Het duurt dan wel langer voordat de drift begint en zo dus ook het risico loopt je combo kwijt te raken. Elke drift begint dus vanuit het midden met een nieuwe vingerbeweging. Hoe scherper de drift hoe eerder je vonkjes krijgt en dus punten. Eerst blauw, dan geel en dan paars. Succes! d:)b

Begin op 50cc.

@MetalSonic 100k is echt niet normaal... :N

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze mooie filmpjes en dank voor het posten! Ik mag dan wel dezelfde lijnen rijden (ik reed alleen eerst langs de andere kant in de mansion maar zie dat rechts beter uit komt), ik vind het mooi om te zien hoe jij precies netjes over het pad rijdt na de mansion. Dat is voor mij HET zwakke punt. Ik verlies daar bijna altijd mijn combo. Het zal absoluut aan mij liggen, maar dat maakt dat ik niet zo makkelijk voorbij de 26.8k kom.

Het tweede wat me opviel is hoe makkelijk je eerste blijft, ook al pak je de buiten om vlieg route. Meer dan eens is dat het moment dat ik veel plekken moet inleveren. Daarmee wordt eerste worden vaak onmogelijk...

We blijven proberen echter ;)

En @MetalSonic dat is wel belachelijk veel ja!

[ Voor 17% gewijzigd door Tootoo op 26-10-2020 18:54 ]

Folding@home

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Planeetje
Gaat het toch nog spannend worden of ik plek 1 kan houden tot woensdag. Luigi Mansion nu met 2 coin frenzies (geen nsc) naar 28.1k getild. Sta nu 1250 punten voor. Met 3 coin frenzies en een nsc kan de 30k gehaald worden. Maar ik merk dat het level mij geen trippel frenzy momenteel gunt.

@MetalSonic 100k... pfffff :-( |:( 8)7 ;w

[ Voor 8% gewijzigd door Planeetje op 26-10-2020 20:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
  • Nu online
@Planeetje : fingers crossed. In ieder geval een nette score neergezet!

@Tootoo : dat is voor mij ook het meest lastige punt hoor. Eerlijk gezegd heb ik ook een paar pogingen voor het filmpje moeten doen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

Kies een “zware” driver (king boo, wario), en kies 50cc. Zet gyro steering aan, en houd je telefoon op 45 graden bij de tweede dikke pompoen :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Bij mij is het het wat minder spannend deze week maar misschien dat dat er morgen nog wat wakker worden...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xDirll7yTFJ_BeGD5noXUzkFJQ0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hOpl65I4QK0aN29GBlrc8UP5.jpg?f=fotoalbum_large

@MetalSonic succes met de 2e plek, doe je verder niets aan!

@Tootoo @Vozze @Planeetje na een hoop geprobeerd te hebben met de tweede pompoen kom ik uiteindelijk op deze lijn uit in Luigi's Mansion. Lukt niet altijd maar kom ik net mee uit zonder items. Binnenbocht of vlieger is een beetje afhankelijk van de voorsprong, meestal alleen in de 2e ronde de vlieger.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4u31s8pGt_2sk5fd8XbItFZIeLY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/e0ObinA5ggaSnXNw9IfgtidZ.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
@edzon thanks voor het delen! Dat was hoe ik initieel mijn lijn ook had. Ik moet gewoon bekennen dat Luigi's Mansion niet mijn beste baan is, ik weet nog wel dat ik lang geleden toen de T track in de ranked cup zat ook al zo aan het zuchten (en meer) was op deze track ;)

Ik heb in ieder geval wel een vijfde super kart ticket binnen gehaald via de daily select. Mocht ik nog het idee hebben dat de nummer 2 te dicht bij komt (staat nu op 4,8k) dan kan ik deze nog inzetten om mijn kart naar level 6 op te waarderen en een laatste wanhopige verwoede poging wagen.

Succes iedereen met zijn plek vast houden vandaag!

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

siwi schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:49:
@Froop1992 @Whaam

Volgens mij kan diegene je pas weer een coin sturen zodra je op diegene klikt (en dus de coin accepteert).
Niet op diegene klikken dus ;)
Nee helaas :P

@Slettesloery en @Planeetje blijven me steeds maar van die coins sturen, maar ik kan er maar één per keer accepteren :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:04
Rustig weekje hier, niet veel tijd gehad voor karten.
Een hoop mooie filmpjes en tips en scoreupdates de laatste dagen hier, dank daarvoor dat is altijd handig en leuk om te lezen. Zeker voor mansion helpen die adviezen wel wat, al zal ik daar nooit een fijne score neerzetten.

Sta zelf nu 3e met 9k achterstand, hier en daar is nog wat verbetering mogelijk, maar ik geloof het wel. Voor 1e plek moet ik flink investeren in toad en een kart voor maple treeway en die tickets spendeer ik liever elders.

Succes allemaal met de laatste loodjes deze cup.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ik sta gewoon 12e...... nog nooit meegemaakt.... ;w

Niks lukt me deze tour, kansloze ritten continue en krijg maar HEEL zeldzaam 1 frenzy per rit.... KANSLOOS :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-08 21:24
Whaam schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:40:
[...]

Nee helaas :P

@Slettesloery en @Planeetje blijven me steeds maar van die coins sturen, maar ik kan er maar één per keer accepteren :')
Jammer, misschien bij een volgende update.
Ik maak mij er overigens ook aan schuldig :Y Een keer per dag uitdelen en ontvangen

Ik ga deze cup mikken om 6e te blijven (1 tier down) ipv te richten op plek 4 of 5 (in dezelfde tier blijven) aangezien de placement gifts toch dezelfde zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
@Whaam Het blijft erg lastig om bij te houden wie nu wel en wie nu geen muntjes wil ontvangen. Ik ontvang ze graag. De gratis muntjes hebben mij al geholpen bij een aankoop. Maar is inderdaad vervelend dat je de meldingen niet in het spel kan uitzetten.

Succes allemaal nog met de laatste push als je dat nog gaat doen. Ik ga proberen luigis mansion op 30k te krijgen. Is wel lastig, omdat mijn green kiddie kart maar level 5 is. Daardoor 5% minder punten dan bij level 6. Kom 5 tickets tekort. Ben al 2 uur aan het grinden, no luck yet. Maar ik heb al wel een paar nsc gedaan. Nu icm 2 coin frenzie en het zit erop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@Sleehond 2 steps forward, one step back. Het is soms echt een groot verschil met de nummer 1. Begrijp de ranking nooit, m'n vriendin is al een tijdje een tier hoger dan ik en vaak waren haar tegenstanders minder pittig dan bij mij. Vanaf woensdag zal je ranking waarschijnlijk weer een stuk makkelijker zijn.

Zelf sta ik eerste met zo'n 4300 voorsprong. Zondag was dat nog 10k. :| Hoop dat dit het is. Als ik kijk naar de items m'n tegenstanders dan kan er niet heel veel inzitten.

Elke dag stuur ik m'n hele vriendenlijst een coin, kleine moeite. Hoop daarom ook dat ik die terug krijg. O-) Kan lekker aantikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Ach ja wie de kleine niet eert.....

Zolang mensen coin sturen neem ik aan dat ze het wel graag willen. Zou wel leuker zijn als het meer is dan 1 coin. Daarvan kan je niet eens een kop koffie kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat mij betreft begint de nieuwe tour.. nog een week wachten en Halloween vergeten.

Voor wie vanavond nog aan de slag gaat, veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Mijn score op Bazar verbetert. Nu 5000 punten boven nummer 4.

Uiteindelijk ga ik de HE glider ticket niet kopen in de tier shop (wel fijn dat je een week tijd heb om na te denken). Ik heb HE driver tickets nodig. Wil de Golden Boo naar level 4 brengen. Dat kan nooit een slechte investering zijn. Net als de Free Running Gold Koopa die we een hele poos terug als GP bonus kregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

Planeetje schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 17:26:
@Whaam Het blijft erg lastig om bij te houden wie nu wel en wie nu geen muntjes wil ontvangen. Ik ontvang ze graag. De gratis muntjes hebben mij al geholpen bij een aankoop. Maar is inderdaad vervelend dat je de meldingen niet in het spel kan uitzetten.
Ah, ik ben gewoon een zeikerd hoor. Ik vind het wel mooi dat je elke dag stuurt, en als je ze zelf ook graag ontvangt snap ik dat ook :)

Laat zo’n ouwe azijnpisser als ik dat niet vergallen! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Kijk! Weer 1e geworden met 4300 punten voorsprong! Deze ranking zal wel een stuk lastiger worden door het gemis van een tier 3 driver op Maple Treeway. Vrijdag maar weer een x10 pijp afschieten. Fingers crossed!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Ook eerste gebleven, de nummer 2 heeft niets meer ondernomen :) De pipes laat ik verder voor wat het is, maar van de tier shop is de tropical glider een interessante... Nu kan ik gaan nadenken of ik:
- die naar level 6 wil brengen
- wil gaan voor de Chocolate Banana Crepe naar level 4
- de Fireworks Parachute naar level 6 wil upgraden, maar daarvoor moet ik nog wel het geluk hebben van een glider ticket in de daily select...

Keuzes keuzes keuzes :)

Succes iedereen met de ranked cup!

Folding@home

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Planeetje
Hoera! 1e plek behouden! Dit is echt heel fijn. Toen ik een gat met nrs 3,2 en 1 had van 6k zag ik de 1e plaats niet meer gebeuren. Maar doorzetten en de lijnen van @Vozze en @Tootoo die zeker op luigis mansion geholpen hebben, kon ik er in totaal toch nog 10k bij racen. *O* En dat zonder t3 d/k! op maple! Met VP had ik hoger gescoord dan anderen met alles t3.

Nu op naar de 2e ranked. Op maple mis ik daar een t3 glider. Gelukkig is het een T track.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bennieeee
5e plaats. Dikke prima achteraf gezien wel. Maple Treeway wordt ook deze week weer lastig gelukkig
maakt Rainbow Road een hoop goed!

In de tier shop zit Tropical Glider voor 10k die gaan we binnenkort maar even scoren als ik genoeg munten heb. Wat een banen krijg je erbij dan.

[ Voor 7% gewijzigd door bennieeee op 28-10-2020 07:57 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Planeetje
Ik kan vandaag 3 high end kopen. 2 in de daily selectie en 1 in de tier shop. Geen muntjes, dus iig geen daily select aankoop. Tropical glider ga ik wel kopen, dan gaat die naar level 2.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CJEECM99j-NrRJc8dxWFDEaTfW8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x7cz6GMY377ZrpnNcOGWrCEr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Tweede zoals verwacht, nu dus een week zonder tier 3 driver op track 3. Ik ben benieuwd hoe ver ik het kan schoppen. Ga wel plezier halen uit de rainbow track :)

Congrats iedereen die eerste is geworden!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• HansieGansie
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-09 10:47
Hier eindelijk ook weer een keer eerste geworden, en dat zonder tier 3 driver op de eerste track *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
13e geworden.... _O-

Nog nooit zo slecht geweest, gauw verder en vergeten....

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-09 22:29
MetalSonic schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 08:26:
Tweede zoals verwacht, nu dus een week zonder tier 3 driver op track 3. Ik ben benieuwd hoe ver ik het kan schoppen. Ga wel plezier halen uit de rainbow track :)

Congrats iedereen die eerste is geworden!
Dat dacht ik ook maar kreeg peach Halloween uit een gratis pijp.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Hier was het ook kansloos. Uiteindelijk 5e geworden. Komende week wordt niet veel beter vrees ik. Mis ook een T3 driver. 3 keer een 10 pull gedaan, maar natuurlijk alleen maar troep gekregen. Want het zal ook eens meezitten he... :N

Misschien moet ik MKT maar op een wat rustiger pitje zetten voorlopig. Al langere tijd vind ik het vooral allemaal héél frustrerend, zit alles tegen, lukt het niet en vooral beleef ik er dus weinig plezier aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
@texelonia frustrerend als t een tijdje niet meezit, mkt blijft een spelletje waar je een beetje geluk mee moet hebben. Dat vind ik tegelijkertijd ook wel weer mooi aan t spel en t voordeel is dat je het ook even op een lager pitje kan zetten tot je weer wat gelukkiger bent in de ranked.

Zelf wel eerste gebleven en zin in deze week, lekker los op rainbow road en voor het eerst met classic luigi aan de slag :)

Zie dat mijn huidige nr 1 al flink aan t grinden is geweest en bovendien al een score heeft neergezet waar die nu mee in de top100 zou eindigen. Opmerkelijke score gezien zijn driver loadout die redelijk vergelijkbaar is aan die van mij...Rare is dat ik hem of haar ook helemaal niet kan vinden in het overzicht van de arc :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xq8_7Y-LcIiAdVmpIgXQ6okntDg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sHAuPfu51XQEMPu5LYgQvbTt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Mijn ranked ziet er op het eerste gezicht gunstig uit. 6 man zijn nog niet ingelogd, maar de driver levels zijn niet echt hoog. De rest is prima te hebben. Nog maar even afwachten, maar bied zeker perspectief voor een 1e plaats. Mag ook wel als compensatie voor de strijd van vorige ranked week. Ben me bewust dat het pure luck is. ;)

@texelonia Niets mis mee met even een stapje terug. Inderdaad balen dat je zo vaak achter elkaar een **** ranked hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@edzon: die persoon heeft inderdaad een meer dan prima score voor deze tour, maar vreemd dat hij niet in de ACR voorkomt? Dat zou anders op zijn minst morgen moeten zijn, met de aanname dat hij heel hard gas is gaan geven in de afgelopen 12 uur? En met zijn huidige load out heeft hij flink zitten pushen ook. Gevoelsmatig kan hij niet super veel verder komen. Als dat klopt, dan moet je nog een eind in zijn buurt kunnen komen als ik naar jouw load out kijk... :)

Ik weet niet of ik het hiermee ga jinxen voor mezelf: nu we een 5 uur onderweg zijn lijkt mijn ranked cup ontzettend rustig te zijn. 5 mensen hebben nog niet ingelogd. Degene die het wel gedaan hebben, hebben scores waar ik niet van wakker lig. De nummer 2 staat op 21.8k van me vandaan nog en tot zo ver lijkt niemand levels te hebben waar ik van schrik.

Dat weerhoudt me er een beetje van om nu heel veel moeite te gaan doen. Eigenlijk komt het er op neer dat ik een beetje ga werken aan mijn all cup ranking, maar ook daarvoor geldt dat de top 100 te ver weg is en de top 1000 moet te doen zijn. Alle tickets hoef ik dan niet eens perse in te zetten (waar ik al hele plannen voor had)...

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
@Tootoo zelfde hier. Allemaal plannen gemaakt voor upgrades voor gold king boo naar level 5, wat super karts naar level 6 en een glider te levelen en daarmee dan het gebrek aan scoring te compenseren voor Maple treeway zodat ik geen ticket hoef te spenderen aan gold shy guy. ;)

Enige wat ik nu geleveld heb is de New Years Kite (coin glider) naar level 3 voor coverage op rainbow road. Die is wel handig bij een coin box driver. Na een run of 4 een dubbele coin frenzy gehad en nu sta ik 7k voor op iedereen. Ik stond 10k achter. Ik vind het ook wel prima voor nu.

En misschien dat ik de tropical glider toch niet koop, heb liever een HE ticket waarmee ik flexibeler ben. Als ik hem nog niet had dan was het een no brainer om te kopen. Dus heb je hem niet? Kopen dat ding! Is 1 van de beste gliders in het spel!

Ik zag trouwen op Reddit dat gold king boo nu de beste extra tracks krijgt qua coverage, als je hem op level 6 hebt. PGP en Rosa swimwear daarna.

https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

[ Voor 34% gewijzigd door Planeetje op 28-10-2020 16:38 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NNGFXUf3yyayIhJgAkyL5ljc3sk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zMMjkeG0gpRCXiZ46jeBlmlK.png?f=user_large
Level 3 coin drivers... heerlijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
@MetalSonic sweet! Ik ben blij met 6 van de 8 coinbox drivers in mijn collectie. Enige die ik nog niet heb is party time pauline en Rosa swimwear. Beide heb ik geprobeerd te halen, pauline 2x, maar zonder geluk. Rosa mis ik niet ivm overlap, maar pauline vind ik wel jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Planeetje persoonlijk zou ik de tropical glider wel kopen, mits je de coins kan missen :) Een level up (of een stap dichter naar het volgend level) voor de gebruikelijke 10k vind ik zelf geen slechte deal. Maar het wordt er wel 1 die ik op het einde van de rit zal kopen mits ik mijn muntjes niet al ingezet heb voor HE level tickets... Wat je zegt: het is 1 van de beste gliders :)

Dat King Boo nu al zo goed scoort op Reddit verbaast me wel een beetje. Dat ie hoog zou gaan scoren lijkt me niet meer dan logisch, maar de track coverage is nog niet helemaal bekend? Dus waar hij het nu op baseert snap ik niet helemaal.
Van de 2 missende is inderdaad vooral Party time Pauline zonde, dat mens heeft me al veel plezier gebracht, terwijl ik Swimwear Rosa bijna nooit gebruik... Daarentegen staat die weer in de top 3? Soms voelt het een beetje random hoe hij ze inschaalt.

@MetalSonic nette score! :)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
@Tootoo muntjes heb ik bijna altijd een tekort aan ;) dus missen is een groot woord. Ik heb net aan 7.2k aan muntjes op mijn balans. Dus ik vrees dat ik zal moeten kiezen. Maar ik weet niet of ik een HE glider ticket ga krijgen. Of een HE driver ticket. Als ik geen van beide krijg, dan koop ik misschien wel de tropical glider en start ik opnieuw met sparen. Helaas grossier ik niet in de munten. Meeste coins krijg ik via het winnen van de ranked of bij het pullen. En aangezien ik weer wat rubies aan het sparen ben (new years pipe is er over ik schat zo'n 5 tours) schieten die muntjes niet heel snel op. Gelukkig is er nu 2x per week coins aplenty en is de tokenshop gevuld met 2500 coins. Evt gemaximeerde items leveren dan weer wat extra munten op. Ik vrees dat ik moet gaan kiezen en dan wint uiteindelijk toch de HE ticket. Dry browser of swooper of metal Mario koop ik in principe niet. Dry browser is wel tempting om naar level 6 te brengen.

Volgens mij heeft hij enkel gekeken naar de 4 extra tracks die je krijgt op level 3 en level 6 en enkel daarvan de waarde voor bepaald. Dus van alle drivers heeft de top drie blijkbaar ook de minste overlap met anderen en was de toevoeging van die tracks et meeste nuttig. Ik denk dat we hem zo moeten lezen. Voor de rest weten we inderdaad niet wat voor tracks er nog toegevoegd gaan worden. Daarom is het nog niet de reguliere ranking die hij maakt.

Party time Pauline baal ik wel van want die heb ik in de laatste pijp waar ze in zat echt geprobeerd te krijgen. No joy. Maar het is wat het is. Eerst maar eens mijn huidige coinboxen opwaarderen. Ik heb er inmiddels 2 op 6, 1 op 5+1, 1 op 4, 1 op 3+1 en 1 op 2. Maar ik heb nog 5 HE driver tickets voor klaarliggen >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Planeetje op 28-10-2020 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Ik verwacht niet heel veel problemen. Sta 5k voor op de nummer 2 en gezien de levels van de rest moet promotie naar tier 40 wel weer kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Planeetje en @Tootoo Thanks! ben er zelf ook heel blij mee. Vanmiddag nog een paar keer geprobeerd om er over heen te gaan maar ik kwam niet verder dan 30,5k... Ik denk dat als ik serieus weer eens een poging wil doen mijn driver level 4 moet zijn. Dus voor mij is het duimen dat er een HE driver ticket in de shop komt...

In mijn huidige poule gaat het beter dan ik van te voren durfde te hopen. Ik sta ongeveer 10k voor op de nummer 2. Ook lukt het mij om op track 3 toch dik 20k aan punten te pakken.... Veel hebben daar wel een tier 3 driver maar dat zijn geen coin drivers en vaak max level 2. Die zitten dan op 25k maximaal over het algemeen. (Op basis van mijn ranking en friendslist).

Zijn in mijn poule nog 4 sleepers, hopelijk valt het mee met de scores die ze straks gaan neerzetten. Ondertussen lekker rubies opsparen tot ik 75% uit een pipe kan halen en eigenlijk al uitkijken naar de volgende ranked tour.........

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xaio
@Vozze je bent goed op dreef. Uurtje geleden had je nog 3k punten minder.

Blij dat ik niet de HE glider voor 13k in de tier shop hebt gekocht. 3k aan coins bespaard. Met mijn coin tickets en de aankomende coin aplenty events moet ik net genoeg hebben om de tropical glider ook te kopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SPZU3PLIUetCP2MajVfbSH-KzvI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NxqsgEvRX5GKo87YYTVd7wNM.png?f=fotoalbum_large

Edit: Persoonlijke record :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hJjwCoWbpXlEG5UrsKcUlC2VBKo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YOsAGBh7Xm708x4wCQvUkAu2.jpg?f=user_large

[ Voor 16% gewijzigd door Xaio op 29-10-2020 22:22 ]

Pagina: 1 ... 36 ... 161 Laatste