Shy Guy Bazaar T is ook nog een optie. Vergt ook een Lucky 7, maar de pijpen die je omhoog blazen kun je ook stuk maken.
@
Vozze: bij deze mijn video! Ik krijg nog steeds geen mogelijkheid gevonden om mijn gestures mee te capturen, maar de lijnen zullen duidelijk zijn

Een klein beetje lelijke run was het wel, niet helemaal netjes overal alles gepakt wat mogelijk is. De tweede ronde ging wel prima. Ik pak trouwens ook nog een andere route zag ik: jij slaat nog links af op de helft. Die pakte ik ook altijd, maar ik ga tegenwoordig rechtdoor en pak 2 jumps + 2 muntjes. Ik weet alleen niet zeker of het verschil in punten levert?
Ik heb qua packs deze tour meer gekocht dan me lief was:
- Ik had 1x de King Boo pack gekocht, zodat ik de swooper naar level 6 kon krijgen en poging 1 voor Mario Halloween. Prima, niet een super pack, maar vooruit.
- 2x de crawler pack, omdat ik daarmee hoopte al Mario Halloween te krijgen. Maar het is niet een fantastische kart vind ik. Hij rijdt een beetje als een lompe kar.
- Vanochtend nog 1x King Boo pack gekocht, wetende dat ik daarmee 6500 muntjes kreeg (swooper en king boo waren allebei al level 6) + de kans groot was dat ik Mario Halloween kreeg.
Dat was toen ook het geval, maar het is een prijzige driver geworden

Nu maar hopen dat ie net zo waardevol kan worden als Chef Mario. Die staat hier dan wel op level 1, maar daar had ik veel plezier aan beleefd als ik die level 4 of hoger had. Maar wat ik al zei: de vorige keren heb ik met betrekkelijk weinig moeite drivers er uit weten te halen die ik wilde. Nu zat het eens tegen en moest ik 75% van de pijp leegtrekken.
Mijn run op Rainbow Road was nog niet eens zo bizar: een red shell frenzy (die was ok, niet schokkend), coin frenzy en iets van coinboxen. Had wel de combo vast gehouden tot de laatste bocht, dat wel. Ik hoop eens de magische grens van 40k te doorbreken...
@
Planeetje: ik denk dat Peachette het nog wel kan winnen, aangezien je 2 levels hoger bent. 1 level kan je nog wel goed krijgen, maar 2 is wel wat veel misschien. Kan je King Boo wel een point cap geven? Het is verder vast geen karakter waar je een buil aan valt als je hem level 4 maakt

En het gokje wagen voor Mario Halloween, daar zal ik vast wel biased over zijn

Het is, buiten de driver en kart spotlight, geen super pijp. Puur voor een gok kan ik me best voorstellen dat je de rubies bij je houdt. Maar anders succes met Mario Halloween trekken!
@
pjot1 gefeliciteerd! Mooi dat je eerste 30k gerealiseerd is! Op naar meer!
[
Voor 5% gewijzigd door
Tootoo op 24-10-2020 19:18
]