Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:34
MrOleo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:37:
[...]

Rode coins opeens, krijgen we dan straks gouden, groene en rode coins tegelijk? 8)7
Zeker:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3mfIp887mI6k3fh4fhj7Ef1OOhg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QhYWU0MFodASDLefxbbG5UQ2.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:48
Tootoo schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 20:58:
Vanmiddag heb ik eindelijk level 150 gehaald :)

Dus toen kon ik eindelijk gas gaan geven. NY Minute 3 een aardige score neergezet waardoor ik nu net eerste sta. Ik weet dat er daar meer in zit, maar dat wilde er nog niet uitkomen.

Nu sta ik net op nummer 1, met nog heel veel te winnen :)
Nice 150.
New york is zo moeilijk om optimaal te krijgen. De baan is hartstikke kort, de boxen staan kort opeen, proberen om alles te combineren met de juiste frenzies en 1e worden is... frusterend en leuk tegelijk.
Haha nice, ik had mijn groene coins al voor de update verzameld, dat ziet er zo dom uit als ik me had voorgesteld. Wel een mooi plaatje. d:)b

erutangiS

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Soms is het vervelend als je kleine van 11 maanden slecht slaapt maar dit soort verbeteringen maken dan weer veel goed O-) Eerste itembox was een bananen frenzy en daarna nog 2 coin frenzy's gehad en tussendoor nog een paar coinboxes Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oWNw3ZTWNy-AJXpApUSxreed84E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/taOmauDRPMqrx66ZwZinIcfX.png?f=fotoalbum_large
Nu weer 2e met z'n 4k achterstand op nr1 en 2k voorsprong op nr 3

New York minute zit nog wel iets speling in, daar had ik de hoogste score met 1 coin frenzy en een coinbox frenzy maar geen NSC en een 2e plek...

Vancouver vind ik een lastige baan om de combo vast te houden en ik krijg ook geen goede frenzy's daar (behalve de ice flower die ik waardeloos vind)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
MrOleo schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 22:51:
[...]
Nice 150.
New york is zo moeilijk om optimaal te krijgen. De baan is hartstikke kort, de boxen staan kort opeen, proberen om alles te combineren met de juiste frenzies en 1e worden is... frusterend en leuk tegelijk.
Nou dit vooral ja... In het geval dat ik bij itembox 1 gelijk een frenzy krijg kan je aan de ene kant veel damage doen, maar aan de andere kant moet het ook wel precies goed uitkomen om de tweede itembox leeg te hebben voordat nummer 3 zich aandient... Om wel voor te blijven op de rest :P Het is daarmee an sich best een leuke baan, maar wel pas 1 die ik meer ga doen nadat ik vandaag London Loop verbeterd heb ;) En ook Vancouver kan nog verbeterd worden...

@__REMCO__, het is ook geen makkelijke baan om je combo te behouden, met name dat stuk op de houten balken is goed om je combo te verliezen... :) Wat voor glider heb je daar? Ik had zelf dat ik mijn combo redelijk makkelijk kon verliezen toen mijn super glider op level 3 stond... Eenmaal op level 4 lukte het een stuk beter. Mocht het helpen als ik een filmpje er van maak als mogelijk voorbeeld?

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Tootoo schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 06:38:
@__REMCO__, het is ook geen makkelijke baan om je combo te behouden, met name dat stuk op de houten balken is goed om je combo te verliezen... :) Wat voor glider heb je daar? Ik had zelf dat ik mijn combo redelijk makkelijk kon verliezen toen mijn super glider op level 3 stond... Eenmaal op level 4 lukte het een stuk beter. Mocht het helpen als ik een filmpje er van maak als mogelijk voorbeeld?
Op die houten balken gaat het juist meestal wel goed! Het lastigste stuk vind ik vlak voor de finish van de eerste ronde. Dan probeer ik driften maar als ik dat doe verlies ik vaak een paar plekken... Ik rij met het volgende:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xtXFE87BDQNeogkWos8hu4KsFpI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uXc2bsCsSkiqVfvHvmDta4iv.png?f=fotoalbum_large

Ik heb helaas niet genoeg tickets om te upgraden... Vandaag wel een super glider ticket bij de daily selects maar dan kom ik er nog 2 tekort. Een filmpje is altijd welkom :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@__REMCO__ bij deze! Je kan dat laatste stuk denk ik wel op meerdere manieren doen. Je kan de buitenbocht pakken (muntje meer, ik was lui nu :)) en je kan voor de start / finish doordraaien naar links (wat ik doe) of juist naar rechts driften. Ik vind dit zelf fijn, omdat ik ook smart steering aan heb staan. Hopelijk geeft het je een idee wat mogelijke lijnen kunnen zijn :)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 14:52
Rare vraag maar waarom staat dit in Tablets en Telefoons > Android-smartphones?

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eärendil
Het topic staat primair in Spielerij > Racing, maar blijkbaar met een alias in Android-smartphones.
Te herkennen aan het icoontje: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/forum/images/icons/Open_alias_on_mobile.png i.p.v. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/forum/images/icons/Open_on_mobile.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __REMCO__
Tootoo schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:40:
@__REMCO__ bij deze! Je kan dat laatste stuk denk ik wel op meerdere manieren doen. Je kan de buitenbocht pakken (muntje meer, ik was lui nu :)) en je kan voor de start / finish doordraaien naar links (wat ik doe) of juist naar rechts driften. Ik vind dit zelf fijn, omdat ik ook smart steering aan heb staan. Hopelijk geeft het je een idee wat mogelijke lijnen kunnen zijn :)

[YouTube: Vancouver Velocity R Non Stop Combo]
Als ik weer thuis ben even goed bestuderen! Bedankt alvast!

@Tootoo zonder frenzy heb je al 2k meer punten dan ik met coin frenzy ;( Er zit dus zeker meer in. Zoveel anders doe je niet dan ik

[ Voor 9% gewijzigd door __REMCO__ op 19-10-2020 16:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
Ik kom deze tour helaas niet verder dan player level 148. Volgende week ga ik de 150 halen. En dan klaar met de grind. Maar deze tour had enorm veel banen waar ik nog % kon halen, dat was wel fijn.

Gisteren Londen loop opgetrokken naar 30k+. Slechte ronde omdat mijn combo een paar keer onderbroken werd, maar 3 coin box frenzies maakt de rit dan toch wel weer goed :)

Mijn nummer 2 heeft een aardige score neergezet op de eerste 2 tracks, vandaar dat ik nog maar eens london loop heb gedaan. Nu sta ik weer 5k voor. Als het nodig is kan ik nog upgraden, maar ik hoop dat nummer 2 nu wel klaar is.

Morgen even de 3000 muntjes claimen en dan hopelijk woensdag de winst.

Ik sta niet ver van de top 1000, dus misschien probeer ik dat nog te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
Waar 3 man een spannende strijd vechten om een been, gaat een 4e whale met max items er plotseling mee van heen: :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6UURMg9HP0P7Amd9z3_du-9nKUs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c28MwWlcTwjnPiNHqslXhFX9.jpg?f=fotoalbum_large

erutangiS

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
@MrOleo zonde! 79k is allerminst een slechte score! Of je er 5k bij weet te krijgen is maar de vraag als ik naar je scores kijk... Als het al lukt is het veel grinden en proberen, waarbij de nummer 1 misschien zomaar er nog wat uit zijn mouw schudt zijn

@Planeetje jij hebt wel aardig wat levels erbij geharkt is het niet?

@__REMCO__ mijn levels maken misschien wel uit, maar het voelt dan inderdaad alsof je nog wel wat kan winnen! Maar die non stop combo moet zeker lukken!

Hier heb ik de voorsprong uitgebouwd op de nummer 2 tot 9k :) Wow, VP level 6 + point cap tot 1190 punten gaat echt hard. Uiteindelijk bijna een NSC run gehad bij London Loop, met een coinbox / coin / bananen frenzy, pas op het einde ging de combo kapot en toen had ik alle frenzies al gehad. Maakt dat ik geen tickets in ga zetten voor Vancouver, tenzij de nummer 2 nog gaat pushen...

Halloween tour mag snel beginnen!

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Ja dat gaat moeilijk worden, aan de andere kant, 2,8k heb ik al binnen op london loop en er is nog ruimte, er ging nog een en ander mis. 8)

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12:31
Ben wel klaar met die NY track in de cup. Als je bij de eerste boxen een Frenzy krijgt dan heb ik de 2e nog niet eens kunnen gebruiken of ik ben al bij de 3e. Betekend gewoon dat je daar een partij boxen mist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
Pffff. Al drie dagen stuivertje wisselen met de andere speler. Ik moet ergens nog minimaal 1000 punten eruit persen.

Ik zou hoger moet komen met Vancouver, maar het wilt maar niet lukken. Met twee coin frenzy en crappy run kwam ik niet verder dan 19k.

Ik wil niet meer tickets inzetten (volgende tier kan dan lastig worden), want de andere heeft volgens mij een slechte NY 3T score neergezet. Die kan veel hoger met een coinbox. Dus dan zou het zonde zijn van mijn tickets.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3kjTb5nTShnYP8XLB2vqyGElmUo=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/FbDNQ3JfLR20WeMjt5kZb3IZ.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L5JCiddaAKTUlX-tZfJwN9wL6Mk=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/mZJE8eoeEUOYlafCea3X6BAE.png?f=fotoalbum_tile

[ Voor 7% gewijzigd door Xaio op 19-10-2020 20:11 ]

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
@Tootoo 5 oktober, net voor de aniversary tour, was ik nog level 135. Ik heb er 13 levels bij geraced, aardig wat. Gelukkig nog maar 2 levels om te maxen.

@Verwijderd 18.7k met 2/2/4 hakama? Ik weet het niet of hij daar nog wat uit gaat halen. Ik had een goede run met 4/2/6 en haalde daar 24k. 18.7k kan wel iets bij, maar niet heel veel meer hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
@Planeetje Ow ik had verwacht dat die daar nog een grote hoeveelheid punten kon halen en die als backup bewaarde.

Ik denk dat ik maar de tweede plek accepteer (als het me niet lukt om Vancouver te verbeteren, dit lijkt me het meest kansvol). Uiteindelijk is het doel om 50 te halen.

[ Voor 16% gewijzigd door Xaio op 19-10-2020 20:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrOleo
bennieeee schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 19:54:
Ben wel klaar met die NY track in de cup. Als je bij de eerste boxen een Frenzy krijgt dan heb ik de 2e nog niet eens kunnen gebruiken of ik ben al bij de 3e. Betekend gewoon dat je daar een partij boxen mist.
Met een buitenbocht langs de coins en dan vol haaks naar links tegen de wal aanrijden vlak voor het 3e blok past het precies, de helft van de tijd, als het geen mushroom frenzy is. :)

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Xaio schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:41:
@Planeetje Ow ik had verwacht dat die daar nog een grote hoeveelheid punten kon halen en die als backup bewaarde.

Ik denk dat ik maar de tweede plek accepteer (als het me niet lukt om Vancouver te verbeteren, dit lijkt me het meest kansvol). Uiteindelijk is het doel om 50 te halen.
Zou natuurlijk ook kunnen. Dan heb ik het helemaal mis ;) Ben wel benieuwd of woensdag de NY ttlrack van hem nog meer punten heeft gekregen.

Soms zit ik er compleet naast hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bennieeee schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 19:54:
Herkenbaar ik loop er ook te kloten met de item boxen. Duurt ook veel te lang voor nieuwe item boxen actief worden. Ergens zal ik blij zijn als ik hem niet meer hoef te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Ik heb mijn vrienden lijst opgeschoond. Spijtig zijn velen inactief.

Mocht je interesse hebben, mijn player id is: 098672447146

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Xaio ik zag dat ik je nog altijd niet in mijn vriendenlijst heb staan, bij deze! Toch wel bijzonder: nu hoef ik niet perse de super kart tickets, krijg ik er 2 in de shop + nog een glider ticket :) Van mij mag die shop zo blijven. Ook weer eens wat HE karts gehad (geen interesse in maar toch) + meer super tickets. Ben benieuwd of dat volgende tour nog zo is.

@MrOleo je moet nog 9 punten om eerste te komen, is het niet? Bijna! Kan me voorstellen dat het wel even frustrerend was dat je precies net niet eerste bent...

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Gister nog maar even Vancouver aangepast. Nu weer 4e. Met kleine 2k voor op de nummer 6 zou toch wel leuk zijn om erin te blijven. Verder lekker me muntjes opgemaakt aan alle supers die zijn langs gekomen in de shop.

Verder niks aan gedaan deze week had er geen energie voor om even te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Sluit net met een nsc dubbele coin + banana frenzy in London mijn ranked af voor deze week. Uiteindelijk dichterbij mijn nr 1 weten te komen dan ik dacht, misschien toch mijn pointcap tickets in moeten zetten |:(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5aUOwtVnS1x_M1DE_p8fGlN-7bA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZhcLfdQv54L1NziTTMPIV0Hb.jpg?f=fotoalbum_large

Ben de laatste dagen flink gedaald in de top1000, nu 949e en weinig tijd om te rijden dus benieuwd of t genoeg is. Weet iemand wat er vorige tour voor nodig was om in de top1000 te eindigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Hier is het ook spannend deze week. Ik stond 6k achter op de nr 1, dat had ik ingelopen. Daarna weer 4,5k achter! Nu sta ik weer 1e, maar met een voorsprong van slechts 19 punten :D dus ik hoop dat nog wel iets te verbeteren vandaag... In theorie zou dat nog wel moeten lukken. Had nu op Vancouver 1 coin frenzy en 1 redshell frenzy. Op Londen krijg ik maar geen coin frenzy’s... high score is met 2 fireball frenzy’s en een banana frenzy. Op NY 1 coin en 1 coinbox frenzy, maar helaas combo verbroken en had nog geen item ticket gebruikt.

De combo’s op niet T-tracks zijn bij mij helemaal hopeloos trouwens 🙈 Nu op Vancouver en Londen bijvoorbeeld, begin ik met rocket start, dan driften, maar bij de tweede drift duurt het al te lang om de combo vast te houden... Bij Londen lukt het nu heel soms, dus oefening baart wellicht toch kunst. Beide een super level 4 glider, dus dat zou ook beter kunnen natuurlijk. Maar hoe krijgen jullie zo snel een mini turbo boost? Lijkt zo makkelijk als ik jullie filmpjes bekijk ;)

Oh en ik krijg zowaar af en toe super tickets in de shop! Hopelijk niet alleen vanwege de anniversary tour. En ook af en toe HE tickets. Omdat ik zelden wat krijg/kreeg, koop ik wel gewoon alles wat ik kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Tootoo schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:41:

@MrOleo je moet nog 9 punten om eerste te komen, is het niet? Bijna! Kan me voorstellen dat het wel even frustrerend was dat je precies net niet eerste bent...
Yep
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Slhali3yZrjiYN7nRWhrw-F6lQ4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/swVUNBtTYsZm5C7kXNQAJXTv.jpg?f=fotoalbum_large

-O-

Ik had opeens 2 fijne runs op Vancouver en London, met ice bro upgrade naar lvl6, maar ging ook nog een en ander fout bij beide, 9 puntjes is dan wel zuur, al verwacht ik dat de tegenstander ook nog wel verbeterd :) .

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Heb een HE glider ticket in de shop. Kopen of niet?

Ben in dubio ivm de tier shop die er morgen komt. Mijn saldo is nu 7.6k, maar ik moet de coins aplenty nog doen, dus dat is dan 8.6k. Met een ranked overwinning morgen heb ik een timeframe van een uur om de ticket te kopen voordat de store refreshed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Planeetje, heb je evt nog coin rush tickets? Ik heb er nog 11, en ik krijg weinig tickets, dus daarom zou ik hem wel kopen.
De nieuwe tier shop wordt pas na een week ververst, dus je hebt evt nog wel wat tijd om meer coins te sparen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• texelonia
@Xaio ik heb je toegevoegd. En @Planeetje laatst ook trouwens.

Is er iemand die mijn zoontje even toe wil voegen? Mag je daarna weer verwijderen, maar hij moet nog 3 vrienden om de challenge kaart vol te maken en ruby’s binnen te halen ;) Zijn nummer is 644581275937

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@Planeetje persoonlijk zou ik het doen. Die tickets zijn vaak enorm bruikbaar en geeft je de mogelijkheid om een glider van 3 -> 4 op te hogen in een keer. Maar het hangt ook af van hoeveel tickets je nog hebt. Maar van HE tickets kan je er niet snel genoeg hebben ;)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
@texelonia friend request sent, en ik heb je toegevoegd een paar dagen geleden. :)

Ik heb momenteel nog 5 HE glider tickets liggen, maar ik wil inderdaad nog wel wat gliders opkrikken naar een hoger level: ik kijk naar jou Tropical glider op level 1 >:) Nog even goombario's sheet gebruiken om de overlap te zien.

Ik heb ook nog 4 coin rush tickets liggen. Ik had er een aantal gebruikt voor HE driver tickets ;)

OK, dan ga ik hem maar kopen. Wat een luxe probleem.

Edit:

Ticket gekocht :)

Ik sta nog steeds 1e. Hopen dat mijn nummer 2 niet meer aan de slag gaat met hakama

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1M0Q0XmCsQHjmvi3DoYHlUKLtb8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GkbuQFSzxMvSOTFJg1dN5mbM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9UdlANucIGelaXicxKyh-zdOGpc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/juaUfBnuG13lCb12NHMTyzY6.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 47% gewijzigd door Planeetje op 20-10-2020 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Dank je @Planeetje Ik had gezien dat je me toegevoegd had inderdaad, maar omdat mn naam daar anders is dan hier, dacht ik misschien weet je niet wie het is ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
@edzon tijd om mijn Paint skills te showen ;)

https://mariokarttour.com/en-GB/ranking/allcup

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aqevDYbCDM37W7celTcMCBHn7jQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0dkh41eTyhIP9dRXPJVLv89S.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
De top1000 scores verschillen nogal per tour, dus kijk een paar tours terug, niet alleen de vorige, de benodigde score kan zo nog tot 740k oplopen, maar dat is 100% een gok.

Bij deze nog even een kleine update van de nieuwe nr1 in mijn ranking, 1 van mijn tegenstanders die mij deze ochtend heeft ingehaald, voor degenen die nog wat inspiratie nodig hadden wat voor score mogelijk is in new york :| :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eltN8zDcYRhmeI6G0TIhkafhJhU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/itqiwHoj73I2pc0ydNXglDGo.jpg?f=fotoalbum_large

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@MrOleo dus nu sta je derde? Of is dat van degene die 8 punten voorstaat op je? Op zich verbaast me die score nog niet eens zo zeer. Mario Hakama + Quickshaw een dubbele point cap en alles level 6... Tja dan bereik je zon score wel met 2 coin(box) frenzies + wat coinboxes. Neemt niet weg dat het een sloot meer is dan wat ik heb :P

Mijn gok zou zelfs zijn dat je op zijn minst 750k moet hebben voor de top 1000, maar net zon gok ;)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow die score is ziek :X

Ik heb er nu 26,6 met HE ITEMS: 5-6-6..... En dit lukt mij al nauwelijks om te evenaren. Alweer 50 pogingen gedaan maar vaak kom ik rond de 20k..

Ik heb ruzie met de item timing. Ik denk dat je moet beginnen met coin of coinbox frenzy en dan onder de brug weer een coinbox maar die krijg ik dan weer niet. lastig allemaal. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Tootoo schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 14:44:
@MrOleo dus nu sta je derde? Of is dat van degene die 8 punten voorstaat op je? Op zich verbaast me die score nog niet eens zo zeer. Mario Hakama + Quickshaw een dubbele point cap en alles level 6... Tja dan bereik je zon score wel met 2 coin(box) frenzies + wat coinboxes. Neemt niet weg dat het een sloot meer is dan wat ik heb :P

Mijn gok zou zelfs zijn dat je op zijn minst 750k moet hebben voor de top 1000, maar net zon gok ;)
Ja 3e met 1366 en 8 punten achter.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Bedankt voor degenen die mijn zoontje hebben toegevoegd. Hij heeft zn ruby’s binnen dus jullie kunnen hem evt weer verwijderen ;)

Ik heb inmiddels 880 punten voorsprong op de nr 2. Ik heb eigenlijk geen zin meer, maar of dit genoeg is.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
750k voor de top 1000 gaat me niet lukken. Ik hou ranked wel in de gaten en daar blijft het wel bij. Spannend! En succes nog allemaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
MrOleo schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:47:
[...]

Ja 3e met 1366 en 8 punten achter.
|:( Dat is balen! Succes als je nog gaat proberen de laatste 8 punten erbij te schrapen! En iedereen die vanavond nog los wil gaan.

Ik merk dat ik het wel begin te geloven. Misschien nog wat racejes, puur omdat het kan en omdat ik daarmee de totaal score nog omhoog kan krijgen tot 800k+. Misschien dat ik de volgende tour nog eens ga proberen om de top 100 te bereiken. @Vozze, jij bent een eind gekomen geloof ik?

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
@MrOleo : Dat is inderdaad best zuur. Gelukkig is het verschil in rubies tussen plek 2 en 3 niet erg groot, maar toch. Misschien gaat het nog lukken.

@Tootoo : Ik heb een beetje hetzelfde. Nadat ik jou nog een paar dikke scores heb zien maken op London, heb ik ook nog maar een upgrade van VP gedaan. Ik zou Mario Hakama ook nog naar level 6 kunnen brengen voor nog wat extra punten op een aantal tracks, maar dan ga ik de top 100 nog niet redden. Ik hou ze liever op zak voor de Halloween Tour. Ik schat dat ik voor de top 100 920k nodig ben en momenteel zit ik op 873k. En ik heb echt op alle banen redelijk m'n best gedaan (aan Vinkeveen kan ik zien wat haalbaar is). Ik ben net niet whale genoeg ;)

Morgen weer een nieuwe tour! Toch altijd weer een mooi momentje. Nieuwe tracks, nieuwe uitdagingen.

@__REMCO__ : volgens mij heb ik jou niet in m'n friendlist en ik kan je code ook niet zo snel in het topic vinden. Toch wel leuk om zoveel mogelijk Tweakers in m'n lijst te hebben, dus mocht je hem nog willen delen, graag!

[ Voor 12% gewijzigd door Vozze op 20-10-2020 17:37 ]

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Argh, mijn nummer 2 is nog bezig en nu heb ik nog maar dik 300 punten voorsprong. Toch nog maar aan de bak dan vanavond. Maar waar heb ik de meeste kans op meer punten?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rxK8Loo7LMGMZg1mfQXddnBhyVs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/85r0Bxn2oXJ4lN7W3M9b1IGd.jpg?f=fotoalbum_large

Vancouver 1 coin frenzy en 2 banana frenzy’s
London 2 fireball frenzy’s en 1 banana frenzy
NY 1 coinbox frenzy en 1 coin frenzy, geen nsc en geen item ticket gebruikt

Gevoelsmatig valt er bij London het meest te halen, maar krijg daar vrijwel nooooit een coin frenzy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@texelonia ik denk dat je inschatting wel de juiste is. Vancouver kan ook nog wel. In hoeverre had je nog breaks in je combo zitten?

Je zou bij London anders even net zo lang door kunnen gaan tot je start op positie 1-4, dan sta je meestal wel eerste bij het eerste item blok. Heb je een coin frenzy: doorgaan, anders herstart. Ik herken het wel dat Mario niet super veel coin frenzies levert, heeft me bij andere tracks ook wel even geduurd...

@Vozze bizar toch eigenlijk... op best veel tracks heb je echt een prima score. Om te bedenken dat je dan niet de top 100 haalt is toch wel jammer! Zag al dat Vinkenveen wel de top 100 in is... Ik zou ook wel mijn tickets sparen ja! Grote kans dat maple treeway een driver vraagt die nieuw is of de kans groot is dat ie laag in levels staat.

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Ja, @texelonia London zit zeker nog ruimte in, ook New York kan verbeterd worden, maar dan moet het allemaal wel goed vallen. Vancouver als je het een fijne baan vind, anders zou ik die laten, maar ik ben biased tegen die baan.
Ik zou met name London proberen.

erutangiS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xaio
Genoeg Vancouver gezien. Van mij mag de volgende tour beginnen.

Succes iedereen met de laatste loodjes.

[ Voor 129% gewijzigd door Xaio op 20-10-2020 22:49 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xaio
2de geworden met 700 punten verschil. Al met al was het een leuke verjaardag tour. Veel tickets in de (event) shop en login bonus, veel coins verzameld.

En leuke pipes als je daarvoor de rubies had opgespaard.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Eerste!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bennieeee
6e bagger. Op amper 300 punten van de nummer 4. Maar ben al een week niet fit dus kon me er ook niet toe zetten veel te spelen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• __REMCO__
Vozze schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:33:

@__REMCO__ : volgens mij heb ik jou niet in m'n friendlist en ik kan je code ook niet zo snel in het topic vinden. Toch wel leuk om zoveel mogelijk Tweakers in m'n lijst te hebben, dus mocht je hem nog willen delen, graag!
ik heb je toegevoegd :)

ik ben 2e geworden met uiteindelijk 4k punten achterstand. Op naar de volgende tour!

@Tootoo ondanks je filmpje is het me niet meer gelukt om een NSC te krijgen op vancouver. Iedere keer als ik goed begon kreeg ik ergens een spiny shield of een lighting om m'n oren...

[ Voor 27% gewijzigd door __REMCO__ op 21-10-2020 07:42 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:29
1e _/-\o_ !

Inmiddels weer 50 rubies en 35.000 gold.

Kom maar op met nieuwe tour!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
PS

Jezus wat is Maple Treeway een vet parcours.... DAMN *O* oOo

PS2

haal een HE Cact-X kart uit de eerste gratis pijp, BAM!

[ Voor 44% gewijzigd door Sleehond op 21-10-2020 08:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
@__REMCO__ zonde! Maar tweede worden is toch netjes! En geloof dat de mening hier duidelijk is over dat parcours ;)

Hier eerste gebleven! En inderdaad, maple treeway is vet! Moet die nog wel oefenen zeg, vloog alle kanten uit...

En we krijgen gewoon gold king boo? Met een coinbox? Dat hebben we weleens slechter gehad! En de tiershop is welkom!

Om alle vragen voor te zijn: de packs voor de volgende ranked cup staan alweer op Reddit. Of te wel de birdo cup, wat wel in de lijn der verwachting lag aangezien daar gold king boo ook was + alle spotlights van vorig jaar.

[ Voor 31% gewijzigd door Tootoo op 21-10-2020 08:34 . Reden: Info voor de volgende cup toegevoegd ]

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Mocht iemand nog vriendjes willen worden: 985989302576 :)

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
1e geworden! Wii Maple treeway is een leuke baan. Roept herinneringen op. Ik heb alleen een T3 glider helaas.

Tier shop valt me tegen met 20000 muntjes voor een HE driver point cap ticket. 4000 voor een super driver ticket. Overall is die shop duurder, behalve de eerste 3 items.

En natuurlijk gold King boo met een coinbox voor de goldpass!

[ Voor 10% gewijzigd door Planeetje op 21-10-2020 09:11 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• texelonia
1e *O* Was al weer ff geleden en was er wel weer even aan toe ook (had de vorige ranking bíjna met heel mkt gekapt, zo had ik de balen!)

Maple Treeway is leuk inderdaad! Ik mis alleen maar een kart, valt me mee eigenlijk, is wel eens erger.

De Tier shop is beter gevuld dan ik verwacht had! Wel wat duurder inderdaad, maar alsnog wel leuk. Ik vrees wel dat ik te arm ben om alles te kunnen kopen :D Zeker omdat ik gisteren een HE kart ticket in de shop had en vandaag een HE glider ticket. 20000 voor een pointcap glider ticket vind ik wel veel te duur trouwens, vooral omdat je die ook krijgt als gift bij de ranking als je in de top 3 eindigt.

Ziet de tier shop in tier 50 er erg anders uit dan in tier 49? Heeft überhaupt iedereen dezelfde shop in dezelfde tier, of is het wisselend zoals de daily shop?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XskMCdDb-Q3DKk2w2JG7yotw-Iw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/U5B5bqsJjJp94YhMCaEUNXh9.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Tweede geworden en waarschijnlijk net buiten de top1000 geindigd, jammer maar verder een prima verjaardagsfeestje. Tier shop vind ik wel een leuke toevoeging, geeft toch net even weer wat extra mogelijkheden om mee te spelen. Tegelijk ook wel wat minder dat point cap tickets nu ook simpelweg te koop zijn...gezien de prijzen maar eens dagelijks braaf voor de 600 muntjes rijden! Maple tree idd echt een toffe track, helaas weer geen top kart en veroordeeld tot party time toad maar dat maakt het feestje niet minder, have fun en succes weer deze week! Iemand trouwens enig idee waarom de pipe frame en super glider blauw zijn op de nieuwe track?

@texelonia ik heb een HE driver ticket op de plek waar jij een gouden hebt, verder is ie hetzelfde.

[ Voor 7% gewijzigd door edzon op 21-10-2020 09:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eärendil
edzon schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 09:19:
Iemand trouwens enig idee waarom de pipe frame en super glider blauw zijn op de nieuwe track?
Dat is afhankelijk van je driver, niet van de track

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eärendil
texelonia schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 09:19:
Ziet de tier shop in tier 50 er erg anders uit dan in tier 49? Heeft überhaupt iedereen dezelfde shop in dezelfde tier, of is het wisselend zoals de daily shop?
Ik heb dezelfde tier shop (tier 45)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Eärendil
Ik ben tweede geworden, en vanochtend meteen de gewonnen ruby’s uitgegeven aan een 10-pull op de Anniversary Pipe 2:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xm9JSxEFnZj438LWSyN5xmq1U-4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZjU9vDr0dzuSkqmatSTIhyH5.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tootoo schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 08:14:
@__REMCO__ zonde! Maar tweede worden is toch netjes! En geloof dat de mening hier duidelijk is over dat parcours ;)

Hier eerste gebleven! En inderdaad, maple treeway is vet! Moet die nog wel oefenen zeg, vloog alle kanten uit...

En we krijgen gewoon gold king boo? Met een coinbox? Dat hebben we weleens slechter gehad! En de tiershop is welkom!

Om alle vragen voor te zijn: de packs voor de volgende ranked cup staan alweer op Reddit. Of te wel de birdo cup, wat wel in de lijn der verwachting lag aangezien daar gold king boo ook was + alle spotlights van vorig jaar.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iyFA7gJLGav59DVDX-G3mwiror4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/95kUN1e4lXsQMw7RprFvY2x5.png?f=user_large
Hopelijk niet de birdo cup ik mis een tier 3...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
Dus die tier shop als je eenmaal een lijn hebt geunlocked blijft die open ook al zak je een tier.

Mijn tier shop je glider ticket is wel verleidelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XSrJ5b-GVSn5DexrKRmSKPoXivM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VSZlEUxQXh7sEA243rsrenUv.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
Dus die tier shop als je eenmaal een lijn hebt geunlocked blijft die open ook al zak je een tier.

Mijn tier shop he glider ticket is wel verleidelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XSrJ5b-GVSn5DexrKRmSKPoXivM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VSZlEUxQXh7sEA243rsrenUv.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Zo, hier 10.000 uitgegeven aan een HE kart upgrade van level 2 naar 3.

Daarnaast nog 20.000 uitgegeven in de Tier shop. Even goed de boel upgraden.

Anders heb ik die coins voor niks he... :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic dan ben je bijna verplicht om in de tweede reguliere pijp te investeren gok ik, mits ze niet in de special pipe zitten...

Klopt het dat ook binnen dezelfde tier niet iedereen dezelfde level tickets heeft? Ik had bv een HE driver ticket. Wel duurder inderdaad, maar ik heb er een chronisch gebrek aan... De point cap tickets daarentegen vind ik te prijzig... 20.000 voor een HE point cap ticket is me wel te gortig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S4oo-HZn1r66GNyr5xr5btXFQgo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fXOo8cPJpyUgukSBKrQLsgX5.png?f=user_large

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
@Tootoo ik ben tier 50 en had dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tJwScf9pp3YkATcSamP7M2tZyvo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bz2eesfF1bBZ7g3Ui0d6D766.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Bij News staat bij de changes deze tour inderdaad het volgende:
“There may be times that the lineup of items is different for players even though they are in the same tier.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
NLRev0lution schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 08:18:
Mocht iemand nog vriendjes willen worden: 985989302576 :)
Friend request verzonden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Tootoo ik hoop dat een van de items spotlight is in de special pipe..

Edit nvm dat kan helaas niet :(

[ Voor 19% gewijzigd door MetalSonic op 21-10-2020 18:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• texelonia
@NLRev0lution ik heb je toegevoegd :)

@MetalSonic Er zijn tot nu toe nooit spotlights in de special pipes met 50 items, dus ik zou er niet op rekenen :+

Ik mis deze ranking een kart, en volgende ranking een driver. Maar van wat ik van de special pipe zag, zit er niet echt iets tussen waar ik wat aan heb.
Ook niet heel veel ruby’s om een pijp leeg te trekken, laat staan 2, dus weet ook nog even niet wat ik zal doen.

Hoe bepalen jullie, of degenen die niet overdreven veel coins gespaard hebben ;), wat jullie kopen uit de tier shop? Ik heb uitgerekend dat als ik elke dag de 600 coins binnenhaal, én die 100 coins van die ellendige multiplayer, én al mijn coin rush tickets gebruik, ik in elk geval de super level tickets kan kopen. De point cap tickets vind ik minder nuttig, want due krijg ik ook als ik in de top 3 eindig (moet dat wel lukken natuurlijk) en gebruik ik sowieso minder dan de level tickets. De normal tickets vind ik ook niet zo boeiend.
Maar als er elke week dit soort dingen in de tier shop komen, weet ik niet of ik meteen de eerste week al mijn coin rush tickets er doorheen wil jassen. En de event shop (token shop voortaan), is er natuurlijk ook nog, met deels zelfde soort items te koop. Misschien moet ik die sowieso even afwachten. En inventariseren wat ik daadwerkelijk nodig heb :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
@texelonia ik heb min of meer besloten de tier shop voor wat betreft tickets achter me te laten. Als je weinig muntjes hebt moet je toch eerst wat sparen. Dat is dan weer mooi van de daily selects store dat er dagen zijn dat je niets hoeft te kopen. Bovendien is de tier shop duurder dan de daily selects en daarmee bespaar je al gauw 1000 muntjes. De daily selects store is wel meer random en geluk hebben.

Alleen in uiterste nood ga ik een ticket kopen uit de tier shop. Voor wat betreft. D/k/g kijk ik het even aan of die nuttig zijn, en normaal in de daily selects voorkomen. Zo ja, dan direct een pass (tenzij bijna een level up) en zo nee, dan koop ik hem. Voor nu wacht ik ook nog even de tokenshop af.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MrOleo
Gister tegen half elf kreeg ik nog even een dubbele coin box + coin frenzy met nog een stuk of 3 losse coinboxes op London, word ik me daar vlak voor de finish door een schild geraakt, maar gelukkig reed nr.2 tegen mijn kart en banaan aan en werd ik nipt 1e. 2000 punten verbetering en 1e geworden met 1300 punten voorsprong! *O*

Heerlijk zo een spannende ranked cup, de tour was sowieso in zijn geheel geslaagd.

Ook fijn om te zien dat ik bij de nieuwe baan weer ouderwets enkele tier3 items mis, ondanks de nieuw toegevoegde extra favoriete tracks bij level ups.... -O-

Gelukkig zie ik een mooi he driver ticket in mijn tiershop staan, wel wat prijzig...

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Hmmm, ik zou Daisy level 6 kunnen maken op shy guy bazaar. Ze is nog maar level 3+1. Is ze dat waard? Dan is ze ook uit mijn shop met meer kans op een ticket.

Ik heb alleen een level 1 gold shy guy, level 2 pink shy guy en een level 5 dry bones. Ik rij eigenlijk liever met een hoge super. Gold shy guy vind ik het nog niet waard. Gold king bol lijkt een betere investering ;)

[ Voor 58% gewijzigd door Planeetje op 21-10-2020 17:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
Voor de F2P spelers, de tier shop biedt ook HE tickets aan (wel prijzig). De enige andere manier voor HE tickets zijn Gold pass of een HE op level 6.

Volgens mij zijn de eerste twee rijen voor iedereen hetzelfde.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AfpEk-3kNoLH2Gs8Y_Ewg0kiu-Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yfThskutCaqQrCpTQ4LYkH5w.png?f=user_large

[ Voor 8% gewijzigd door Xaio op 21-10-2020 18:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrOleo
Dat is wel een grote investering. Ligt aan je shy guy, dry bones 8)7 , als die lvl 6 zou ik die gebruiken en of je je tickets niet liever gebruikt bij karakters met een betere specialty. Als je geen goed alternatief hebt op die bazaar, kan het het waard zijn. Daisy heeft op zich wel een paar goeie tracks, maar wel een matige specialty met dat hart. Ik denk dat ik die investering te groot zou vinden.

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Ik ga het voorlopig nog maar even met dry bones proberen. Heb nog 1 ticket nodig om die level 6 te maken. Heb hem uit de tier shop gekocht zodat hij level 5 werd. Wat wel raar is dat mijn level 2 Daisy niet bovenaan staat in de shy guy track met een slotje erop. Dan zou ik eerder geweten hebben dat zij ook een optie kan zijn.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Slettesloery
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 05-09 23:15
De lvl 50 shop is een schande te erg nog duurder dan normaal dit moet een fout zijn. Gelukkig meer geluk tijdens mijn pijp. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-bSnAxgp8Vp8PuZuhpZPL-A6bTY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OEDDJHrJtbJ5AQ1T28ffbfCH.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Ik kan me, nadat ik zonder er bij na te denken (en te verwachten) beide kart en glider tickets uit de tiershop gekocht had, wel vinden in wat @Planeetje zegt qua aanpak. Ja er zullen altijd wel bepaalde items bij zitten die handig zijn om wel te kopen of die de meerprijs waard zijn.

Maar mijn tweede kart en glider ticket waren niet 3000 muntjes... maar 5000 muntjes?!?! Ben bang dat het niet eens een fout is. Dus koop ze vooral alleen in het geval je ze echt nodig hebt, anders kan je wellicht beter wachten totdat ze in de daily select voorbij komen. Toegeven, ik kon ze goed gebruiken om Yellow Turbo Birdo en Wario Wing om te waarderen naar level 5 en 6, maar het was achteraf gezien een grote aanslag op mijn muntjes.

@Slettesloery lekkere pull! Vooral die Mario Halloween ben ik toch wel jaloers op :) Tot zo ver heb ik eens geen geluk, maar dat moest er ook eens van komen.

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrOleo
Ach je kan altijd zo denken: wario wing kopen in de shop kost iets van 7500 coins, dus dan is 5000 een koopje. :X

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Dat als je een item voor de tweede keer koopt de prijs duurder kan zijn, staat inderdaad ook in de app bij news.

Als je vaak tickets in de daily shop krijgt, zijn de tickets in de tier shop al snel te duur en minder hard nodig. Maar ik krijg bijna nooit tickets in de shop. Daar lijkt nu wel verandering in te zijn gekomen, maar durf er nog niet op te rekenen dat het blijvend is.

Dan mis ik ook nog deze en volgende ranking een kart/driver, dus dan zijn level tickets voor de overige items te levelen extra belangrijk.

Ik zal sowieso eerst de event shop nog afwachten. En zien hoe deze ranking verloopt, of het wel echt nodig is om tickets in te zetten.

Ik vind een T3 driver volgende ranking denk ik onmisbaarder dan een T3 kart deze ranking. Dus als ik voor een pijp wil gaan kan ik waarschijnlijk beter voor de tweede pijp gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
  • Nu online
Die tier shop vind ik ook redelijk tegen vallen. Ik zie het nut er ook niet echt helemaal van in. De items zijn duurder dan dezelfde items in de daily shop. Tijdens een ranked kun je in principe een hele week wachten totdat het item wat je nodig bent voorbij komt in de daily shop. Ik heb trouwens dezelfde shop als @Planeetje. Geen HE-tickets. Ik pas voorlopig.

@Slettesloery : lekkere pull hoor! Ik zou net als @Tootoo ook graag Mario Halloween willen hebben. Lucky 7 is samen met coinbox en big banana een top skill! Gefeliciteerd. Ik heb me nog niet gewaagd aan een pull, maar het kriebelt wel als ik dit zie. Eerst maar weer eens 45 rubies bij elkaar sparen. De winst van de vorige ranked heb ik nog in de anniversery pijp gestopt. Had ik ook beter niet kunnen doen :+

Gold King Boo voor Gold Pass subscribers is wel errug vet. Als je nu errug veel HE-tickets hebt liggen en je kunt hem naar level 6 krijgen, dan heb je er tijdens de eerste en tweede ranked wat aan. Winst-garantie _/-\o_

@Planeetje : ook met Dry Bones kun je een prima score neerzetten. Gooi er een paar point-cap tickets tegenaan en dan kun je er prima mee racen! Daarna je concurrentie in de gaten houden en mocht het nodig zijn Daisy een upgrade geven.

@MrOleo : ik had vanochtend je score al gezien. Dat zijn de mooiste overwinningen. Feli!

Hoe is jullie ranked trouwens? Ik heb al gezien dat ik in ieder geval 2 top 1000 spelers in m'n ranked heb zitten. Die gaan nog los gezien hun loadout. Ik verwacht een spannende ranked!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
Tnx.

Gold king boo is inderdaad een leuke verrassing voor gold pass. Een coin box reward gebeurt niet vaak. Regelrecht upgraden naar level 6 is dan wel weer heel enthousiast.

Ik zie op tegen levelgrinden op de nieuwe baan, het is een zeer leuke baan, maar zooooooo lang. Dat maakt de ranked cup wel leuk, maar levelgrinden wat minder.

erutangiS

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• __REMCO__
Voor degene die twijfelen over Dry Bones: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AHaB-AwRwraUUsWJWxS3XCReVXo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7IPfQLlicHrsq5UhHBMitUEd.png?f=fotoalbum_large

Wel wat geluk om te beginnen met een bomb-omb frenzy en 2x een coin frenzy tijdens de glider maar soms zijn de normal drivers dus best nuttig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
@__REMCO__ mooie score hoor!

Iemand in mijn ranked heeft gold king boo al op level 5 staan. Daar kan mijn level 6 peachette niet tegenop. Ik kan mijn boo naar level 4 brengen, maar dan nog. Ik vrees dit keer dat deze ranked geen 1e plek gaat opleveren. Ik hou me daarom maar even in met levelen. Normals heb ik geen moeite mee om te levelen. Dus dry bones wordt vandaag of morgen level 6. Dan heb ik een 6/6/6 setup met de bullit blaster en de wario wing. Evt zou mijn swooper ook naar 6 kunnen, maar die heeft nog 3 tickets nodig. Is het me voorlopig nog niet waard.

Ik heb gold king boo overigens al wel naar level 2 gebracht. Die heb ik volgende ranked toch nodig.

[ Voor 8% gewijzigd door Planeetje op 22-10-2020 07:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
  • Nu online
@Planeetje Die heeft direct al zijn HE-tickets ingezet. Lastig.
Swooper naar level 6 levert je wel meteen op twee tracks voordeel op. Bij Maple wordt ie dan T3. Ik twijfel ook een beetje.

Inderdaad zoals @Tootoo zegt is het andersom. Bij Maple is ie T3 en bij Shy Guy wordt ie T3.

[ Voor 20% gewijzigd door Vozze op 22-10-2020 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Andersom toch? Maple treeway heeft ie standaard, maar met level 6 unlock je shy guy bazaar T als T3 track.

Ik heb die upgrade overigens wel gedaan, zij het om ook het gebrek aan levels in maple treeway op te vangen..

@Planeetje je kan altijd kijken hoe ver je komt? Ik heb je al vaker goede scores er uit zien persen :)

Mijn ranked is nog niet heel spannend. De nummer 2 staat op 7k achterstand en heeft geen T3 kart op maple treeway voor nu. Verder heeft hij op shy guy wel een dikke score neergezet: 32.2k met dry bones / bullet blaster / bob-omb. Ik lijk ook geen top 1000 spelers te hebben. Als dat zo blijft spaar ik mijn ene HE ticket maar :)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
Ik heb de eerste plek al uit me hoofd gezet. Nummer 1 heeft op track 1 alles T3. Ik alleen een glider. Nu maar alles zetten op de 2e plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
@Tootoo @Vozze ik geef het nog niet op hoor, maar kijk eerst even aan hoe alles zich ontwikkeld. Misschien heeft ie king boo wel op 5+2 staan en heeft ie nog maar 1 ticket nodig van de gold pass. Dan heeft ie Maple ook meteen erbij en dan is het over. Ik heb geen t3 driver en kart voor Maple. Dus eerst maar eens aankijken hoe de scores gaan verlopen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:30

Whaam

Meer beter

Het gaat (nog?) niet zo best met mijn ranked deze week... maar check wat wel gelukt is 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K0cI9B0pBvCBGVfKSpkIxb00Grs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/opJ7FwnoLR8PrfLzo4rHgNJw.png?f=user_large

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Hoe flik jij dat :p ?

Ik wordt ALTIJD laatste met multiplayer. Je wordt 20x per race afgeschoten en er is veel lag (ik zie tegenstanders gewoon over traps zoals een banaan heenrijden etc...)

Kortom ik kan helemaal niks met dat multiplayer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

Hahaha, geluk met snelle verbinding denk ik? :D

Zo snel als mogelijk vooraan komen te rijden, zodra je een driftboost hebt gelijk gebruiken, en niet je items weggooien want die dienen als schild. Ook auto-item uit dus, anders ben je onbeschermd. En niet mikken op muntjes, puur de snelste lijn rijden. Zo doe ik het iig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Idd vooral auto item uit en wat nog het belangrijkste is, volhouden en doorgaan!

Net een paar multiplayer gedaan met m'n vriendin en 2 tweakers maar kreeg een paar keer netwerkfout. :( en ook nog een vastloper :( Wel leuk om even tegen echte mensen te racen! Mowgli en Jeroen! :Y d:)b

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• __REMCO__
pjot1 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 23:46:
Idd vooral auto item uit en wat nog het belangrijkste is, volhouden en doorgaan!

Net een paar multiplayer gedaan met m'n vriendin en 2 tweakers maar kreeg een paar keer netwerkfout. :( en ook nog een vastloper :( Wel leuk om even tegen echte mensen te racen! Mowgli en Jeroen! :Y d:)b
Heb ook even 2 races meegedaan, was leuk! Maar toen riep de kleine weer dus moest stoppen... Maar idd auto item uit en zorgen dat je de juiste driver/glider kiest zodat je defensief of aanvallend kan rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
__REMCO__ schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 00:08:
[...]

Heb ook even 2 races meegedaan, was leuk! Maar toen riep de kleine weer dus moest stoppen... Maar idd auto item uit en zorgen dat je de juiste driver/glider kiest zodat je defensief of aanvallend kan rijden
Idd dat is ook een goede tip! Beter lager level met rode schildjes dan een coin glider bijvoorbeeld.

Tsja nood breekt wet hè? ;)

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eärendil
Als je voor een hogere grade gaat in multiplayer helpt het ook om alleen races te starten waar je een tier 3 driver hebt, anders ben je bij voorkeur kansloos. Bij voorkeur ook nog met een fatsoenlijk level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
De all clear pipe was niet zo lief voor me vandaag; Bumble V gekregen en daarmee 3+1 geworden. Had beter gehoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

Wat betreft multiplayer, ik reed de laatste 50% van grade B met level 4 metal mario, een level 3 kart met rocket start plus, en een level 4 green shell glider. Wel de lobby met maar twee item slots, dat is veel consistenter dan mogelijk geen tier 3 driver te hebben, wat een behoorlijk nadeel is.

De tier van karts en gliders doet online niet zoveel geloof ik.

Red shells krijg je niet als je eerste rijdt, dus ondanks dat ik een lvl6 red shell glider heb is die in multiplayer niet praktisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A1rGw_y18NXTMG41qiiRxa8cVHY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kzlEYouDHY5B3NZwZXTCtqy8.jpg?f=fotoalbum_large
Maple Tree geloof ik wel een beetje. Luigi moet nog wel naar de 15k kunnen. Shy Guy zit ik redelijk op mijn max voor me gevoel maar mis nog een nsc daar.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Wat zijn die greeting coins irritant zeg. Constant die melding, en je moet ze allemaal apart aan tikken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

Ohja, als iemand denkt dat ik onaardig ben, ik stuur die coins dus al niet meer in de hoop dat jullie ook stoppen met ze naar mij sturen :') :'(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-08 21:24
@Froop1992 @Whaam

Volgens mij kan diegene je pas weer een coin sturen zodra je op diegene klikt (en dus de coin accepteert).
Niet op diegene klikken dus ;)
Pagina: 1 ... 35 ... 161 Laatste