Zeker:MrOleo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:37:
[...]
Rode coins opeens, krijgen we dan straks gouden, groene en rode coins tegelijk?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QhYWU0MFodASDLefxbbG5UQ2.jpg?f=user_large)
Zeker:MrOleo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:37:
[...]
Rode coins opeens, krijgen we dan straks gouden, groene en rode coins tegelijk?
Nice 150.Tootoo schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 20:58:
Vanmiddag heb ik eindelijk level 150 gehaald![]()
Dus toen kon ik eindelijk gas gaan geven. NY Minute 3 een aardige score neergezet waardoor ik nu net eerste sta. Ik weet dat er daar meer in zit, maar dat wilde er nog niet uitkomen.
Nu sta ik net op nummer 1, met nog heel veel te winnen
Haha nice, ik had mijn groene coins al voor de update verzameld, dat ziet er zo dom uit als ik me had voorgesteld. Wel een mooi plaatje.
erutangiS
Nou dit vooral ja... In het geval dat ik bij itembox 1 gelijk een frenzy krijg kan je aan de ene kant veel damage doen, maar aan de andere kant moet het ook wel precies goed uitkomen om de tweede itembox leeg te hebben voordat nummer 3 zich aandient... Om wel voor te blijven op de restMrOleo schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 22:51:
[...]
Nice 150.
New york is zo moeilijk om optimaal te krijgen. De baan is hartstikke kort, de boxen staan kort opeen, proberen om alles te combineren met de juiste frenzies en 1e worden is... frusterend en leuk tegelijk.
Op die houten balken gaat het juist meestal wel goed! Het lastigste stuk vind ik vlak voor de finish van de eerste ronde. Dan probeer ik driften maar als ik dat doe verlies ik vaak een paar plekken... Ik rij met het volgende:Tootoo schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 06:38:
@__REMCO__, het is ook geen makkelijke baan om je combo te behouden, met name dat stuk op de houten balken is goed om je combo te verliezen...Wat voor glider heb je daar? Ik had zelf dat ik mijn combo redelijk makkelijk kon verliezen toen mijn super glider op level 3 stond... Eenmaal op level 4 lukte het een stuk beter. Mocht het helpen als ik een filmpje er van maak als mogelijk voorbeeld?
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Als ik weer thuis ben even goed bestuderen! Bedankt alvast!Tootoo schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:40:
@__REMCO__ bij deze! Je kan dat laatste stuk denk ik wel op meerdere manieren doen. Je kan de buitenbocht pakken (muntje meer, ik was lui nu) en je kan voor de start / finish doordraaien naar links (wat ik doe) of juist naar rechts driften. Ik vind dit zelf fijn, omdat ik ook smart steering aan heb staan. Hopelijk geeft het je een idee wat mogelijke lijnen kunnen zijn
[YouTube: Vancouver Velocity R Non Stop Combo]
[ Voor 9% gewijzigd door __REMCO__ op 19-10-2020 16:20 ]
erutangiS
![]() | ![]() |
[ Voor 7% gewijzigd door Xaio op 19-10-2020 20:11 ]
Lobby → Omkoping → Corruptie :P
[ Voor 16% gewijzigd door Xaio op 19-10-2020 20:42 ]
Met een buitenbocht langs de coins en dan vol haaks naar links tegen de wal aanrijden vlak voor het 3e blok past het precies, de helft van de tijd, als het geen mushroom frenzy is.bennieeee schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 19:54:
Ben wel klaar met die NY track in de cup. Als je bij de eerste boxen een Frenzy krijgt dan heb ik de 2e nog niet eens kunnen gebruiken of ik ben al bij de 3e. Betekend gewoon dat je daar een partij boxen mist.
erutangiS
Zou natuurlijk ook kunnen. Dan heb ik het helemaal misXaio schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:41:
@Planeetje Ow ik had verwacht dat die daar nog een grote hoeveelheid punten kon halen en die als backup bewaarde.
Ik denk dat ik maar de tweede plek accepteer (als het me niet lukt om Vancouver te verbeteren, dit lijkt me het meest kansvol). Uiteindelijk is het doel om 50 te halen.
Herkenbaar ik loop er ook te kloten met de item boxen. Duurt ook veel te lang voor nieuwe item boxen actief worden. Ergens zal ik blij zijn als ik hem niet meer hoef te doen.bennieeee schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 19:54:
Ben wel klaar met die NY track in de cup. Als je bij de eerste boxen een Frenzy krijgt dan heb ik de 2e nog niet eens kunnen gebruiken of ik ben al bij de 3e. Betekend gewoon dat je daar een partij boxen mist.
YepTootoo schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:41:
@MrOleo je moet nog 9 punten om eerste te komen, is het niet? Bijna! Kan me voorstellen dat het wel even frustrerend was dat je precies net niet eerste bent...
erutangiS
[ Voor 47% gewijzigd door Planeetje op 20-10-2020 12:58 ]
erutangiS
Wow die score is ziekXaio schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 13:56:
@edzon tijd om mijn Paint skills te showen
https://mariokarttour.com/en-GB/ranking/allcup
[Afbeelding]
Ja 3e met 1366 en 8 punten achter.Tootoo schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 14:44:
@MrOleo dus nu sta je derde? Of is dat van degene die 8 punten voorstaat op je? Op zich verbaast me die score nog niet eens zo zeer. Mario Hakama + Quickshaw een dubbele point cap en alles level 6... Tja dan bereik je zon score wel met 2 coin(box) frenzies + wat coinboxes. Neemt niet weg dat het een sloot meer is dan wat ik heb
Mijn gok zou zelfs zijn dat je op zijn minst 750k moet hebben voor de top 1000, maar net zon gok
erutangiS
[ Voor 12% gewijzigd door Vozze op 20-10-2020 17:37 ]
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
erutangiS
[ Voor 129% gewijzigd door Xaio op 20-10-2020 22:49 ]
ik heb je toegevoegdVozze schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:33:
@__REMCO__ : volgens mij heb ik jou niet in m'n friendlist en ik kan je code ook niet zo snel in het topic vinden. Toch wel leuk om zoveel mogelijk Tweakers in m'n lijst te hebben, dus mocht je hem nog willen delen, graag!
[ Voor 27% gewijzigd door __REMCO__ op 21-10-2020 07:42 ]
[ Voor 44% gewijzigd door Sleehond op 21-10-2020 08:13 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Tootoo op 21-10-2020 08:34 . Reden: Info voor de volgende cup toegevoegd ]
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
[ Voor 10% gewijzigd door Planeetje op 21-10-2020 09:11 ]
[ Voor 7% gewijzigd door edzon op 21-10-2020 09:23 ]
Dat is afhankelijk van je driver, niet van de trackedzon schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 09:19:
Iemand trouwens enig idee waarom de pipe frame en super glider blauw zijn op de nieuwe track?
Ik heb dezelfde tier shop (tier 45)texelonia schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 09:19:
Ziet de tier shop in tier 50 er erg anders uit dan in tier 49? Heeft überhaupt iedereen dezelfde shop in dezelfde tier, of is het wisselend zoals de daily shop?
Tootoo schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 08:14:
@__REMCO__ zonde! Maar tweede worden is toch netjes! En geloof dat de mening hier duidelijk is over dat parcours
Hier eerste gebleven! En inderdaad, maple treeway is vet! Moet die nog wel oefenen zeg, vloog alle kanten uit...
En we krijgen gewoon gold king boo? Met een coinbox? Dat hebben we weleens slechter gehad! En de tiershop is welkom!
Om alle vragen voor te zijn: de packs voor de volgende ranked cup staan alweer op Reddit. Of te wel de birdo cup, wat wel in de lijn der verwachting lag aangezien daar gold king boo ook was + alle spotlights van vorig jaar.
Friend request verzondenNLRev0lution schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 08:18:
Mocht iemand nog vriendjes willen worden: 985989302576
[ Voor 19% gewijzigd door MetalSonic op 21-10-2020 18:11 ]
erutangiS
[ Voor 58% gewijzigd door Planeetje op 21-10-2020 17:46 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Xaio op 21-10-2020 18:06 ]
erutangiS
erutangiS
erutangiS
[ Voor 8% gewijzigd door Planeetje op 22-10-2020 07:42 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Vozze op 22-10-2020 08:16 ]
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Heb ook even 2 races meegedaan, was leuk! Maar toen riep de kleine weer dus moest stoppen... Maar idd auto item uit en zorgen dat je de juiste driver/glider kiest zodat je defensief of aanvallend kan rijdenpjot1 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 23:46:
Idd vooral auto item uit en wat nog het belangrijkste is, volhouden en doorgaan!
Net een paar multiplayer gedaan met m'n vriendin en 2 tweakers maar kreeg een paar keer netwerkfout.en ook nog een vastloper
Wel leuk om even tegen echte mensen te racen! Mowgli en Jeroen!
![]()
Idd dat is ook een goede tip! Beter lager level met rode schildjes dan een coin glider bijvoorbeeld.__REMCO__ schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 00:08:
[...]
Heb ook even 2 races meegedaan, was leuk! Maar toen riep de kleine weer dus moest stoppen... Maar idd auto item uit en zorgen dat je de juiste driver/glider kiest zodat je defensief of aanvallend kan rijden
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq