Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
Mooie pulls zie ik voorbij komen zeg! @Planeetje head honcho is wel echt een super kart om te krijgen, die was via een pack te kopen, om hem dan uit de all clear pipe te trekken, nice! Maar alle andere dikke pulls mogen er ook wezen :)

@Xaio ik mag de laatste tijd ook niet klagen qua tickets in de shop. Zijn er al een hoop voorbij gekomen, incl HE tickets. Daardoor, in combinatie met 3x uit de 1e pijp halen, Peach vacation van level 2 naar 5 gekregen. Nooit gedacht dat dat zou lukken.

Daar zat dan ook vooral mijn geluk: 2e keer haalde ik haar er uit met 1x 10 pull, derde keer koste me iets langer... daarom alleen weinig meer over voor de special pipe, ik kon nog net 6 single pulls doen. Maar er dan gold shy guy en gold swooper uithalen is geen schande :) Dat de all clear pipe me dan dry bowser (= 6k muntjes) oplevert, vooruit :)

@MetalSonic mooie verbetering al bij NY! Heb je verder veel tegenstand in je poule?

@Vozze je benoemt precies de problemen die ik ook heb bij Paris Promenade. Na de eifeltoren verlies ik meer dan eens ook de combo, hoe ik ook mijn best doe met mini turbos... Om inderdaad nog maar niet te spreken over het gebrek aan frenzies :) Maar als ik het zo lees bij je gaat je dat niet opbreken ;)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
@Vozze @Tootoo Na de Eiffeltoren is inderdaad lastig om combo te houden. Mij lukt het door in de 1e bocht een kee r de mini turbo te doen, daarna net na de box nog een in de muur. Daarna zou er een muntje uit de box komen waardoor de combo verleng zou moeten worden. Daarna pak ik de laatste 3 pillonnen bij de piranha plant meeom niet geraakt te worden. Misschien helpt het. Ik heb de filmpjes nog niet bekeken, dus misschien is dit wel precies wat jullie doen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Planeetje dat is inderdaad ook hoe ik hem doe, alleen lukt het niet altijd. Ik doe zelfs 2 mini turbo’s vanaf de muntjes tot aan de box en dan de derde rij ik tegen de brug aan. In combinatie met een muntje en eventueel pionnen moet het lukken, maar het is een beetje krap ;)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
@Tootoo net nog FF gereden en het is idd tricky. Ik doe (blijkbaar) ook nog een miniturbo voor de bocht, net als jij. Met 15% combotijd blijft het lastig. 20% zou beter zijn ;)

De head honcho ben ik ook echt super blij mee. Kleurt mooi bij gold shy guy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
5 10-pulls gedaan, maar 4 high ends. :(

Acties:
  • +5 Henk 'm!
@edzon mooie pull!!

@Planeetje ah fijn dan dat je met weinig uitgaven toch jezelf staande hebt kunnen houden.

@Tootoo gaat lekker hier, ik edit zometeen mn ranking en mn x10 pull @ special pipe

Ik had een groene pipe.. bug? Nouja leuke verassing

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tIvrMINYTx3Duv_WRsXQl-29HoY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nLn3QLb0HKS8KkWAlIl7zSq9.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tHc8dCjIULcYFRRREjfTSfALvIw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HvOJLjnOd4uAXUX7kpESjs9A.png?f=user_large

[ Voor 53% gewijzigd door MetalSonic op 11-10-2020 13:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
@MetalSonic thanks, die 'groene van jou mag er ook wezen! Aardig voorsprong heb je ook trouwens, bij mij begint de rest wakker te worden maar nu nog 7k voor dus ook maar een keer richting de top1000 aant rijden. Benieuwd hoe hoog ik kan komen! Hoeveelste ben jij uiteindelijk geëindigd vorige tour?

@Tootoo toffe filmpjes!

@Planeetje ,@Vozze , zeker niet gemakkelijk maar pak zelf de buitenbocht onder de eifeltoren waardoor je geen item of zelfdestructieve neigingen nodig hebt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zt8a-vRL2uXmSr_IVR5vRnXOiIw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/uBBBXTSQ5cbnPRzyiC5VqHPv.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
@MetalSonic Ja, pgp level 6 en nu VP level 6 helpen enorm. Nu na deze pull kan ik evt gold koopa freerunner ook naar 6 brengen (later als hij weer een keer nodig is). Ook peachette op lvl6. Dry Bowser heeft nog 1 ticket nodig voor level 6. Gold dry bones staat nu op 3+1 dus ook daar kan ik een level 4 van maken. Al met al helpen de level 6'en enorm. Dus als ik tactisch mijn pipe pulls doe als vandaag voor coverage en mijn level tickets tactisch blijf gebruiken dan kan ik nog wel even meekomen. En een degelijk portie geluk is ook altijd wel nodig ;)

@edzon goede tip, die route had ik ook al een keer genomen toen ik voor een frenzy moest uitwijken. Beviel me ook. Ik ga daar eens mee spelen.

Voorlopig sta ik nog 1e met 60k en 7k voorsprong op nr 2. Er is nog 1 sleeper (of quitter).

[ Voor 5% gewijzigd door Planeetje op 11-10-2020 15:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@edzon interessant alternatief! Ik hou de route wel in gedachte, hij wil me niet altijd even goed lukken. Maar ja, dat doet geen enkele route :p Nu heb ik mijn score gezet met 1 coinbox frenzy en een gebroken combo. Maar zolang ik nog steeds 6k voor sta op de nummer 2 ga ik verder met mijn player level ophogen. Bijna 142!

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Haha, iedereen is zijn playerlevel aan het bijwerken. Ik ben inmiddels voorbij level 140 en op naar 141. Nog 10 te gaan oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:11
Zo! Beste pulls allemaal!
Hier alle rubies op, dus een eerste plek zou wel fijn zijn om een 10-pull op de special te kunnen doen.

@edzon : zo heb ik het ook wel geprobeerd, alleen krijg ik die Macharon gewoon niet zo lekker gestuurd. Ik kom dan te wijd uit. Voordeel is dat je wel de pilonnen mee kan pakken, maar ook het risico loopt dat je zelf door de piranha plant gepakt wordt.

Player levelen is wel het motto van deze tour zie ik wel. Ik zit zelf op 136. Misschien is 140 haalbaar. Eigenlijk zou ik het wel tof vinden om eens een keer in de Top 100 te eindigen. Ben benieuwd of dat haalbaar is.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Is al bekend wat er in de 2e pijp komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
wimpie007 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 21:04:
Is al bekend wat er in de 2e pijp komt?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H9JacHtIu3hQ6aknvzZLMRPhWsE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lu8PGZGJCKan8rZ7z1CkoQBD.png?f=user_large

Waarschijnlijk zoals eerste pijp 5 drivers spotlights en 7 andere HE.

@texelonia ik zou zeggen dat coinbox driver meer potentie heeft. Maar 6k verschil met nummer 1 is wel veel, op welke tracks heeft die veel hogere score? Daarop zou ik eerst focussen? Vooral op browser castle track is veel punten te scoren.

[ Voor 6% gewijzigd door Xaio op 11-10-2020 21:24 ]

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op basis van de afgelopen reacties heb ik het gevoel dat deze week voor iedereen behoorlijk feestelijk was. Goede pulls uit de 100 pipe en/ of de special pipe en een nummer één plek in de ranking! Althans voor de meesten.

Zelf ben ik maar wat begonnen met de nieuwe ranked tracks. Ben de huidige wel weer zat haha. Ook eens kijken of ik mijzelf kan motiveren om vandaag van level 137 naar 138 te gaan. iemand nog tips om dat levelen wat leuker te maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
@MetalSonic leuker, misschien squads tijdens het racen? ;)

Wat mij betreft onmogelijk om het grinden leuk te vinden. Ik maak het wel nuttig door mijn nieuwe items de puntjes te geven richting de 800/400/etc. Dat is het enige voor mij. Oh ja, en de 600 muntjes binnen te tikken.

Ik ben gisteren level 141 geworden. Ben nog niet bezig met de nieuwe week. Er gebeurt helemaal niets meer in mijn ranked van deze week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic ik doe exact wat @Planeetje zegt: ik zorg er ook voor dat ik achterstallige items opwaardeer naar het maximaal aantal punten :) Het gaat toch niet om de hoogste score, maar om de EXP. Het maakt het niet perse leuker... Geen idee of er iets te bedenken valt wat het leuker maakt :P

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:30

Whaam

Meer beter

MetalSonic schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:03:
Op basis van de afgelopen reacties heb ik het gevoel dat deze week voor iedereen behoorlijk feestelijk was. Goede pulls uit de 100 pipe en/ of de special pipe en een nummer één plek in de ranking! Althans voor de meesten.
Helaas zit ik ik kamp pechvogel. Van de anniversary pipe 1 had ik op mario (hakama) na geen één van de HE’s. Vijf keer een 10 pull aan gedaan en raad eens welke HE ik eruit trek? :+
Nog wel de Green Apple kart ook, en een glider die alleen op toad circuit bruikbaar is.

Nog twee gold pipes x10 en daaruit alleen gold kart (had ik ook al) en gold glider (wel leuk). Nu zijn m’n rubies op -O-

Edit: ohja, en ik heb op maar een track een tier drie driver/kart, dus eerste worden is ook een beste uitdaging :/

Nouja, volgende week weer een poging :)

[ Voor 9% gewijzigd door Whaam op 12-10-2020 22:00 ]

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whaam schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 21:58:
[...]

Helaas zit ik ik kamp pechvogel. Van de anniversary pipe 1 had ik op mario (hakama) na geen één van de HE’s. Vijf keer een 10 pull aan gedaan en raad eens welke HE ik eruit trek? :+
Nog wel de Green Apple kart ook, en een glider die alleen op toad circuit bruikbaar is.

Nog twee gold pipes x10 en daaruit alleen gold kart (had ik ook al) en gold glider (wel leuk). Nu zijn m’n rubies op -O-

Edit: ohja, en ik heb op maar een track een tier drie driver/kart, dus eerste worden is ook een beste uitdaging :/

Nouja, volgende week weer een poging :)
Tja volgende keer beter hé ;-)........

Ik heb bewust al weken gespaard voor de anniversary pipe 100/100. Zodat ik "als het moest" de hele pipe kon leegtrekken. Was uiteindelijk niet nodig maar het scheelde niet veel. Pas toen ik 82 items eruit had gehaald had ik al het goede materiaal.....

Hoe sta je nu in je ranking?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

@MetalSonic ik sta derde. Nummer 2 staat nog zo’n 700 punten hoger en 1 nog weer 400 daarboven. Ik heb op de derde track nog wat ruimte, daar heb ik met mijn tier 3 level 3 Bowser een score met één frenzy. En op track 2 hebben mijn tegenstanders gelijkwaardige items, dus in theorie moet daar ook nog wat in te halen zijn.... toch iets rooskleuriger dan het een uurtje geleden leek :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yvPlw9mzs3I5z9t-OVKxDKgJnqA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/F9hV2y2dtSvd6WwWDNH8kvh3.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
thaicecube schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 11:32:
[...]

Ps: geen idee of het de bedoeling is of niet, maar hierbij ook mijn friendcode mocht iemand een noobje erbij willen: 0981 8703 9910
Beetje laat, maar toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaicecube
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-11-2024
Planeetje schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 07:33:
[...]

Beetje laat, maar toegevoegd.
Gezien! :)

Ik ben gisteren met veel trail and error 2 plekken gestegen, meer zit er niet in gok ik. Ik hoop dat dit nu een dag zo blijft staan en de nummer 4 niet weer mij gaat proberen in te halen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7yEfGQp92qpcL1P7oFwgOTCgJ7M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/L8odO5iLUXfU2H468pRrL1u5.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12:31
thaicecube schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:31:
[...]

Gezien! :)

Ik ben gisteren met veel trail and error 2 plekken gestegen, meer zit er niet in gok ik. Ik hoop dat dit nu een dag zo blijft staan en de nummer 4 niet weer mij gaat proberen in te halen.

[Afbeelding]
Wow Tier 4 en dan al 2 met scores boven de 30k dat is wel heel hoog meteen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:25
MetalSonic schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:03:

Zelf ben ik maar wat begonnen met de nieuwe ranked tracks. Ben de huidige wel weer zat haha. Ook eens kijken of ik mijzelf kan motiveren om vandaag van level 137 naar 138 te gaan. iemand nog tips om dat levelen wat leuker te maken?
Aangenomen dat je niet je volle aandacht nodig hebt om te levellen: naar iets op Youtube of Twitch kijken waar je ook niet je volle aandacht voor nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
Ik heb me ook al een paar keer voorgenomen om aan mijn level (105) te werken maar vind het simpelweg niet leuk genoeg om vol te houden. Probeer het nu maar te combineren met het rijden richting de top1000 door vaker een ritje helemaal uit te rijden ipv te herstarten, als bonus pak ik daar ook gelijk mijn event coins mee. Vraag me trouwens wel af in hoeverre player level niet gewoon al wordt meegenomen in de matching voor de ranked. Heb het idee dat ik flink wat punten laat liggen door mijn level maar heb tegelijkertijd niet het gevoel dat ik verlies van spelers met dezelfde items. Dan zou ik het dus alleen voor de all-cup ranking doen...

Andere vraag waar ik al een tijdje mee zit is of de hoeveelheid normals die je op level 6 hebt van invloed is op de kans dat super level tickets in de shop verschijnen. Heb een aardige berg level tickets gespaard voor het moment dat er een normal in de ranked gebruikt kan worden maar dat gebeurt zo weinig dat ik me afvraag of ze niet beter kan uitgeven zodat er eventueel meer super tickets in de shop komen. Iemand een idee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
@edzon ik kan je geen 100% garantie geven op het antwoord, maar toevallig heb ik sinds deze week alle normal drivers op level 6 (ook ik heb alle resterende tickets er voor ingezet). Op de plek waar meestal een normal driver staat (midden links), kreeg ik vandaag een super driver ticket.

Overigens ben ik van mening dat er maar een paar nuttige normal items zijn: morton, Lemmy, land en warship, mushmellow en misschien parafoil. De andere items gebruik ik in ieder geval echt nooit :) meer een gevalletje dat ze door alle pipes op level 6 kwamen.

Folding@home

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bennieeee
Nog een paar uur wachten en met een kleine 6k voorsprong op de nummer 4. Mag ik hopelijk deze voltooien. Kunnen we die mooi steken in de gold pijp.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_ru1j-FpwyqeXMMBYrtM9vip7pU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kjVzWDaJrxktSMuAFs0K87Xg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:06
Net alvast een lekkere run op de Vancouver-track van de volgende ranked cup: 3x coin frenzy!

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sI2JWNP2DrQJ43LFa3hNbfQFTwk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3ZtcHnx360UIJn54tJttU9RE.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c_1d1Zitm6uT30NJenBg-E0xj2s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nP7MayYkqAbtbfpjBAjCSj54.jpg?f=user_large
Dankzij een lekkere score in Londen eindelijk weer eens boven @Tootoo en @Vozze weet dat hey tijdelijk is maar toch even trots hier

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c98m4ftBQPyvetfeW_MARbTkOCM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wpn3d7XgyDX9xI8nmAh2Gzff.png?f=user_large

Daaaaaaaaamn

Nog wel drie sleepers :/

[ Voor 6% gewijzigd door Whaam op 13-10-2020 22:08 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tootoo
Hier eerste gebleven, in de nieuwe ranked cup moet ik nog wel aan de slag. Sta al gelijk tweede. Maar ik zag ook onderstaande daily select, daar werd ik blij van :) ik kan gaan kiezen voor Peach vacation naar level 6 op maandag of vandaag Mario hakama op level 5.

@edzon voor mij nog een reden om aan te nemen dat het me helpt om alle normal drivers op 6 te hebben, hier heb ik nog nooit een HE ticket gehad.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o_wsDKpPmHbkrYW0PjqhF0Oq7vA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/y6ZMMnClh9IJgYN0HtzeNKeK.png?f=user_large

Folding@home

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Planeetje
1e, en net blue badwagon uit de van de 3 gratis pijpen getrokken. Niet de beste kart, maar wel nieuw voor mij. 1e x een gouden pijp uit de groene free pipes

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9nKFSdwT3bJ_9cLUGM9sKm9uWkw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yBtalqm2XXkiwqLDyWV7WRUa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
1e plaats binnen, 1e pijp gereset en de winstrubies geinvesteerd:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RwUxD9SIuJHK9R58TB8nznXaD3Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1DinRVYgFuTwlycrRXW8Qm44.jpg?f=fotoalbum_large

De 2e week kan slechter beginnen... :)

erutangiS

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1OvpVSFGWxBO4VcZaDJa26Vy-tc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FKX17TpC4xNXKStxY1H1Jp7v.png?f=fotoalbum_large

Wooh! Na maanden tussen 37,38 en 39 heen en weer gestuiterd te hebben eindelijk T40 gehaald en die stempelkaart vol :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Hier ook eerste! Als kers op de taart kreeg ik een high end visjes glider uit de green single pull pipe, not bad, die had ik nog niet.

Iedereen die eerste is geworden, congrats! en succes weer iedereen deze week

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• bennieeee
Gefeliciteerd allemaal. Ik heb de stempelkaart ook vol want ben Tier 40 geworden. Heb de rubies gestoken in de gold pijp en nog gold train eruit gehaald. Daarnaast uit de gratis pijp ook nog blue badwagon.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Planeetje
MetalSonic schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:18:
Hier ook eerste! Als kers op de taart kreeg ik een high end visjes glider uit de green single pull pipe, not bad, die had ik nog niet.

Iedereen die eerste is geworden, congrats! en succes weer iedereen deze week
Gefeliciteerd! Dat is de enige glider die ik nog nodig heb om op alle banen coverage te hebben qua gliders! Wouw!

Edit:

Ik wist niet dat ik blue badwagon zelfs nodig had voor deze ranked. Dat is wel top nu een t3 kart erbij. Alles is nu t3 voor deze ranked. Ik zie dat de quickshaw nu ook bij ny r/t t3 is, maar heeft de track niet in de coverage staan. Zal dan wel een soort van spotlight zijn.

Zie bovenin mijn screenshot de coverage, de blue badwagon zorgt nu voor 174 tracks coverage :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mk8qe_jFMV8Kh4QaVO3XDbhLbZo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/f82HXwp4iIrqJ1tEFJLZSFh0.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 46% gewijzigd door Planeetje op 14-10-2020 08:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
welke app/website is dat? Want zoiets is natuurlijk geniaal om te kijken of je echt iets nodig hebt!

Ik ben 2e geworden! Kreeg uit de eerste gratis pijp Baby Rosalina (detective) als spotlight. Die had ik al maar toch leuk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
__REMCO__ schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:52:
[...]

welke app/website is dat? Want zoiets is natuurlijk geniaal om te kijken of je echt iets nodig hebt!

Ik ben 2e geworden! Kreeg uit de eerste gratis pijp Baby Rosalina (detective) als spotlight. Die had ik al maar toch leuk!
Op Android is er een app die "MKT coverage" heet. Daarin kan je je DKG bijhouden en zien welke items je nog mist en voor hoeveel tracks. Zie hieronder bijvoorbeeld dat ik de cheep cheep masks voor 2 tracks mis.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UKOXESj2IXnWJJyAUMhkus5RSg0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DUgP61uVHBzgCJe8AllsYT0m.png?f=fotoalbum_large

En als je daarop klikt krijg je te zien welke tracks dat zijn

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cQ9T5gW8yZPfwVJKAcmUmMPYVnA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MMeOEPoQqq5Zigfhm4Mzl9Hb.png?f=fotoalbum_large

Hier stuur ik een beetje op qua pulls zodat ik niet mijn diamantjes weggooi aan minder nuttige items. Nieuw spul weet je het nooit van he. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• edzon
Congrats iedereen met alle mooie scores en pulls, hier ook eerste gebleven. In de hoop op een t3 kart voor NY mijn laatste 130 rubys in de eerste pijp gestoken met single pulls, eindstand: ruby & kartloos. Wel 2 highend drivers en 2 highend gliders dus ik ben er blij mee, mooi verjaardagsfeestje aan t worden zo!

@Tootoo thanks, lijkt me logisch dat t iig helpt om uberhaupt meerdere posities te hebben waar tickets kunnen verschijnen dus ik denk dat ik mijn normal gliders naar level 6 ga proberen te brengen.

[ Voor 24% gewijzigd door edzon op 14-10-2020 09:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xaio
Hier ook eerste gebleven.

Rubies gebruikt voor de gouden pijp, helaas alleen golden train.

Deze week zal stuk moeilijke moeilijker voor mij worden. Mijn levels zijn laag en ik weet niet of ik music Mario op 2 wilt hebben. Die gebruik ik zelden.

De nieuwe update klinkt veel belovend. Ben benieuwd hoe de tier shop wordt ingevuld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Interessante update is er uitgerold.

Gebasseerd op je level van de driver krijg je een "upgrade" van je special skill. En een uitbreiding van je preferred tracks. HE krijgen er 2 bij :-) EDIT: zelfs 4, bij level 3 en level 6)

Vooral de preferred tracks is een mooie toevoeging, want gebaseerd op je coverage kan je dan selectief gaan levelen om track coverage 100% te krijgen, mits je het item hebt natuurlijk om te kunnen levelen. Erg leuke toevoeging.

Ook komt er een tier shop beschikbaar vanaf volgende week. Afhankelijk van je tier kan je dan items kopen van je coins. Erg benieuwd naar de uitwerking daarvan.

Friend coins, je kan dagelijks muntjes geven aan je vrienden.

Interessant allemaal

[ Voor 23% gewijzigd door Planeetje op 14-10-2020 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Planeetje schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:00:
[...]

Op Android is er een app die "MKT coverage" heet. Daarin kan je je DKG bijhouden en zien welke items je nog mist en voor hoeveel tracks. Zie hieronder bijvoorbeeld dat ik de cheep cheep masks voor 2 tracks mis.

[Afbeelding]

En als je daarop klikt krijg je te zien welke tracks dat zijn

[Afbeelding]

Hier stuur ik een beetje op qua pulls zodat ik niet mijn diamantjes weggooi aan minder nuttige items. Nieuw spul weet je het nooit van he. ;)
Leuke app, jammer dat die niet op ios is. Ik zou 'm ook goed kunnen gebruiken.

Ik weet nu bijvoorbeeld niet hoe belangrrijk 't gemis van music mario is qua track coverage. Dan moet ik dus maar kijken bij welke tracks hij tier 3 is en dan bij andere high end drivers kijken of zij kunnen racen op één van die tracks :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Met Goombario's Tracker kan dat toch ook @MetalSonic ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poeksel schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:12:
Met Goombario's Tracker kan dat toch ook @MetalSonic ?
wat is dat? ik zie 't niet in de ios store..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
Net geprobeerd Hakama Mario uit de eerste pijp te halen. Er zaten nog 3 drivers in waaronder vacation peach die ik al level 6 heb en Hakama.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MjYRuyIy4BYM6ZSwt-fZPOSMAes=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pzT7N1c6b4nVLS6jlj2TVNHq.jpg?f=fotoalbum_large

Hakama is nu level 3, scheelt weer een ticket voor leveling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Uit een gratis pipe Wario biker gepulled, eerste ten pull 2 high end. Gereset, toen kreeg ik dit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ygpAmEy3Iu24qsVyuYboI0ffo9o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6Fq4vFunNB5YXuQbrrHrsXAQ.png?f=fotoalbum_large

Wel op laatste moment nog ingehaald met 50 punten op iemand die 2000 minder had. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Als ik het goed begrijp is een belangrijke verandering dat je je supers op 5 en je high ends op 4 wil krijgen voor extra bonussen. Die staan hier: https://i.redd.it/i3d5lvslb1t51.jpg (kan niet invoegen). Even afwachten nog hoeveel voordeel het geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gebruik jij 'm Ik snap er weinig van? als ik op die link klik kom ik in een excel sheet. Maar hoe kan ik dan een driver kiezen? Er staan overal nullen........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:06
Je maakt een kopie van de sheet, en vult dan bij alle Drivers/Kart/Gliders in welk level je die hebt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Planeetje
Eärendil schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:44:
Je maakt een kopie van de sheet, en vult dan bij alle Drivers/Kart/Gliders in welk level je die hebt.
Ik zie de Android app niet zo snel de wijzigingen van de laatste update implementeren aangezien de levels daarin niet worden bijgehouden. Mogelijks stap ik dan ook over op goombario's tracker. Als hij de update geïmplementeerd krijgt.

Net Hakama 2 level tickets gegeven zodat hij met level 4 ook rode muntjes krijgt voor ranked. Ik heb iemand uit de top 1000 van Mario sunshine tour in mijn ranked zitten. Ben benieuwd hoe het dit keer gaat. Ik hoop tier 50 te kunnen houden want ik ben erg benieuwd naar de tier shop volgende week.

Edit:
Net een epische rit gehad op New York minuten 3 rt. Besloten om net na de start mijn ticket gebruikt en meteen een coinbox frenzy! In de tunnel vielen bijna alle muntjes voor mijn neus :) Daarna nog een bananen frenzy waar het 8x raak was. Resultaat:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HNGrAd6rw7gCpwu8qPasYrrB4fw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ViHjEsfMtyXn6vBqCYn62M64.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door Planeetje op 14-10-2020 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:29
Mochten er nog mensen zijn die mij niet toegevoegd hebben, voel je welkom!

713034113389

Laatste tour 5e geworden. Zat helaas niet meer in. Nu voorlopig 1e met 4k punten voorsprong, dus wie weet zit het er nu wel weer in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Nu online
Planeetje schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 10:23:
Interessante update is er uitgerold.

Gebasseerd op je level van de driver krijg je een "upgrade" van je special skill. En een uitbreiding van je preferred tracks. HE krijgen er 2 bij :-) EDIT: zelfs 4, bij level 3 en level 6)

Vooral de preferred tracks is een mooie toevoeging, want gebaseerd op je coverage kan je dan selectief gaan levelen om track coverage 100% te krijgen, mits je het item hebt natuurlijk om te kunnen levelen. Erg leuke toevoeging.

Ook komt er een tier shop beschikbaar vanaf volgende week. Afhankelijk van je tier kan je dan items kopen van je coins. Erg benieuwd naar de uitwerking daarvan.

Friend coins, je kan dagelijks muntjes geven aan je vrienden.

Interessant allemaal
Dat is een flinke update.
Upgrades van de special skills, die grote banaanfrenzy wordt nog gekker dus (meer extra bananen als de grote klapt). :)

Rode coins opeens, krijgen we dan straks gouden, groene en rode coins tegelijk? 8)7

Die friend coins, geen idee wat ze daar mee van plan zijn, maar die 1 coin per keer is grappig maar echt veel heb je er vooralsnog niet aan. :?

Die extra tracks bij hogere levels is op zich leuk voor betere coverage, maar aan de andere kant nu ook regelmatig meerdere ver geupgrade karakters op dezelfde track. Voelt alsof enkele tickets in het verleden beter ergens anders hadden kunnen worden geinvesteerd... :/

De nieuwe player profiles met multiplayerranking, playerlevel en all-cup score is wel leuk. Vozze met zijn 830.000. Kalm aan, de tour duurt nog een week. ;)

Al met al veel nieuws, ben ook benieuwd naar die nieuwe shop.

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
MrOleo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:37:
[...]

De nieuwe player profiles met multiplayerranking, playerlevel en all-cup score is wel leuk. Vozze met zijn 830.000. Kalm aan, de tour duurt nog een week. ;)

Al met al veel nieuws, ben ook benieuwd naar die nieuwe shop.
En je kan nu spieken naar de driver loadout en levels van je ranked tegenstanders. Daarmee kan je zien of ze aan het sandbaggen zijn of toch een inschatting maken van sleepers qua score. Ook een mooie toevoeging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Nu online
Planeetje schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:47:
[...]

En je kan nu spieken naar de driver loadout en levels van je ranked tegenstanders. Daarmee kan je zien of ze aan het sandbaggen zijn of toch een inschatting maken van sleepers qua score. Ook een mooie toevoeging.
Oh die player info tab had ik nog helemaal niet gezien. Je kan gewoon precies zien welke drivers iemand heeft en welk level ze zijn. Wow :X

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Jammer geen uitbreiding van de challenge kaart. Die auto modus is maf. Ik zie de nut niet erin behalve dat je plaatjes kan schieten. Ik heb het nog niet door wat je met dat fluitje kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Xaio schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:47:
Jammer geen uitbreiding van de challenge kaart. Die auto modus is maf. Ik zie de nut niet erin behalve dat je plaatjes kan schieten. Ik heb het nog niet door wat je met dat fluitje kan.
Nee, dat is voor mij ook een raadsel. Het telt tot je playerlevel en begint dan weer op 0. :?

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
Ik heb zittend vogelen, maar de player info tab ontbreekt bij iedereen, behalve bij mezelf. Doe ik iets verkeerd? Of is het een manco van de Android versie?

@MrOleo ik ga voor de top 100. Dan kun je niet stil zitten! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Xaio schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:47:
Jammer geen uitbreiding van de challenge kaart. Die auto modus is maf. Ik zie de nut niet erin behalve dat je plaatjes kan schieten.
Je krijgt geloof ik gewoon je coins, exp en ik denk zelfs player level, dus je kan anderhalf minuut iets anders gaan doen terwijl je b.v je dagelijkse muntjes verzamelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

Poeksel schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 23:58:
[...]

Je krijgt geloof ik gewoon je coins, exp en ik denk zelfs player level, dus je kan anderhalf minuut iets anders gaan doen terwijl je b.v je dagelijkse muntjes verzamelt.
Coins en grand stars tellen wel op, player level niet.

In theorie zou het fluitje de drivers in een andere formatie moeten laten rijden :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Nu online
Vozze schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 23:12:
Ik heb zittend vogelen, maar de player info tab ontbreekt bij iedereen, behalve bij mezelf. Doe ik iets verkeerd? Of is het een manco van de Android versie?

Ik had al zo een vermoeden, succes! :)

De player info werkt bij mij zowel op mijn android telefoon als tablet.
Whaam schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 00:11:
[...]
Coins en grand stars tellen wel op, player level niet.

In theorie zou het fluitje de drivers in een andere formatie moeten laten rijden :?
Ja het fluitje zorgt voor andere formatie voor mooiere plaatjes...
In plaats van dat auto een mooie race is, is het een saaie optocht met verschillende formaties. Volstrekt kansloos. :z

erutangiS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xaio
Vozze schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 23:12:

Om de profiel te bekijken van andere spelers moet je op het scherm van scores van boven naar beneden Swipen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AvR00yGkvpCsrZQ4v0ZOFity-yY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UgEoPbP3pbnaI8gqdVEZUuIJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vozze
@Xaio : Hahaha. Wat voel ik me nu dom zeg 8)7 Dat scherm staat standaard gewoon helemaal onderaan. Je hebt me net een lesje naar boven toe scrollen gegeven O-)

Wel goede Paint skills ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• edzon
@Tootoo sinds gister 5 normal gliders op level 6, lijkt allemaal wel heel 'toevallig' :Y
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QKFpylGsKs25zq6FEmJNrOqXvSU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sPBf91lfETHzphPhDUY77bRN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
@edzon ze doen het erom hoor....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@edzon: wat een bastards! Je hebt in ieder geval wel een super driver ticket... ;) Ik heb er zelf ondertussen 15 van, ik vraag me bijna af of ik ze voor nu nog wel moet kopen als ze in de daily select zitten. Ik kan nu een willekeurige driver van level 2 upgraden naar level 6...

@Vozze zijn Paint skills zijn dan beter dan jouw scroll skills O-)

Edit: net ingelogd en ik ben alweer ingehaald en sta tweede, waar de nummer 1 nu op 73.6k staat. Zijn profiel liegt er ook niet helemaal om dus verwacht ook dat hij nog wel verder omhoog gaat. Ik zal dus nog serieus aan de bak moeten. Mijn plan is eerst level 150 aan te tikken (ben nu 146) en dan upgrades uit te voeren voor ik ga pushen voor scores. Wat zouden jullie doen qua upgrades, als je moest kiezen:
- Peach vacation level 6 vs Mario Hakama level 5. Ik neig naar Peach, omdat die ook vaker van pas komt en ik kan het ook merken in de frenzy kans. En ik heb haar basis punten naar 1190 weten te brengen (mijn eerste HE zo ver :)).
- Light blue Turbo birdo naar level 5 of Tea coupe naar level 6 (moet er nog wel 1 level ticket komen). Ik neig zelf naar tea coupe, ook als ik voor Peach vacation zou gaan. Dan kan ik voor London Loop alles uit de kast halen.

Daarnaast kan ik ook nog Quickshaw naar level 4 brengen en Blue Flower Glider in het geval er nog 1 level ticket voorbij komt...

[ Voor 58% gewijzigd door Tootoo op 15-10-2020 10:55 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo : dat blijkt wel O-)

Precies in de situatie waar jij nu zit, heb ik ook over nagedacht wanneer het voor mij nodig zou zijn. Vacation Peach of Mario Hakama naar level 6 (Mario naar 5 in jouw geval). In jouw geval zou ik denk ik voor Peach gaan. Met name vanwege haar hogere hogere aantal aan basispunten. Aan de andere kant denk ik dat je met Mario nog meer ruimte hebt op New York. Mario naar 5 en Quickshaw naar 4 geeft je zeker nog 3k meer.

Lastig, lastig.

[ Voor 3% gewijzigd door Vozze op 15-10-2020 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze er bestaat gelukkig geen foute keuze hier, beide is geen schande om op te hogen :) Voor beide tracks kan ik nog flink stijgen denk ik. Beide zijn nu gerealiseerd met 1 coinbox frenzy (en bij London loop zelfs nog zonder de coinbox+ en het maximaal aantal punten). Dus zelfs al zou ik de voor NY enkel de quickshaw ophogen, dat zou al een verbetering moeten geven. London Loop mag ik hopen dat de 30k geslecht moet kunnen worden :)

Jouw poule wel rustiger / eenvoudiger?

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
@Vozze ik zou eerlijk gezegd voor VP kiezen. Mario heeft aardig wat city tracks die mogelijk niet meer of weinig terugkomen. VP is iets beter.

Volgens mij is light blue birsdo kart iets beter dan de tea coupe. Dus ik zou voor de blauwe gaan.

Ik sta nu 1e met iets minder dan 9k voor op nummer 2. Die kan nog punten scoren, maar heeft een level 6 Mario en een level 1 VP voor paris, dus die gaat me niet echt bedreigen denk ik. Paris kan ik ook nog verder pushen naar 30k+.

New York track hebben we een gelijk waardige loadout, waarbij ik een voorsprong heb van zo'n 3k vooralsnog.

Vancouver track zit ik denk ik aan mijn max met mijn huidige loadout, alles super 4/2/4. Heb nog voldoende tickets om te levelen. Geeft voor ice bro de 4e iceball veel verschil in score?

Ik heb in ieder geval goede hoop om plek 1 over de streep te kunnen trekken over een kleine week.

[ Voor 17% gewijzigd door Planeetje op 15-10-2020 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Tootoo Ik zou voor Mario hakema gaab. Super frenzy! En hij is op heel veel tracks tier 3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Haha, zoveel mensen, zoveel wensen. Ben benieuwd wat jullie straks gaan doen. @Tootoo @Vozze . En volgens mij heb ik er 2 door elkaar gehaald in mijn vorige antwoord :F

Ik heb Hakama overigens wel geleveld naar 4 vanwege de red coins en frenzy chance. Maar meer ook omdat ik hem voor ranked nodig heb en VP en PGP bij mij al level 6 zijn.

Edit:
Ik heb nog plek voor 15 vrienden, dus voor iedereen die mij nog niet toegevoegd heeft, voel je dan vrij: 6336 9505 6670

[ Voor 32% gewijzigd door Planeetje op 15-10-2020 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@Planeetje ik had door dat je mij bedoelde hoor ;) En dat iedereen zijn eigen ideeen heeft is ook de reden dat ik het vroeg, misschien zou ik nog iets over het hoofd zien :)

@MetalSonic de frenzy is hetzelfde he, allebei coinbox ;)

Vacation Peach vs Mario Hakama: ik denk dat door de hoge base points en het feit dat ik in frenzy kans er op vooruit ga, ik voor Vacation Peach ga. En de coverage van non city tracks is hoger bij haar. Hakama zou ik ook geen buil aan vallen overigens, die is de laatste tijd weer meer gebruikt dan voorheen.

De kart vind ik nog geen uitgemaakte zaak. Door je suggestie @Planeetje ben ik nog eens gaan kijken naar de coverage en hoe hoog de karts scoren op reddit:
- qua coverage wint light blue turbo het (9 non city tracks + 1 city track) van tea coupe (7 non city tracks + 5 city tracks). Bij allebei de locked tracks meegenomen en city tracks wegen niet zwaar mee.
- qua special skill wint tea coupe het (jump boost zal meer leveren dan rocket start).
- allebei de karts in tier 2 op reddit, zij het dat light blue birdo ietsjes hoger staat.

Het is dus stuivertje wisselen :) Ik zal maandag (wanneer ik VP pas kan opwaarderen) kijken hoe ik er voor sta. Als ik geen kart ticket krijg kan ik sowieso geen tea coupe doen. En krijg ik wel een glider ticket dan kan ik Blue Flower Glider voor vancouver opwaarderen.

Thanks iedereen voor het meedenken!

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
@Tootoo ja, esthetisch vind ik de tea coupe veel mooier overigens!

Ik sta op dezelfde tweesprong qua kart. Heb de kart ook nog niet geüpgraded. Verwacht dat het voor mij niet nodig gaat zijn aangezien ik net weer 1,5k op Vancouver erbij heb geraced. De afstand met #2 is nu weer 10k.

Edit:

Net level 145 gehaald.

[ Voor 5% gewijzigd door Planeetje op 15-10-2020 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@Planeetje Met 10k voorsprong heb je nog wel genoeg ruimte om het rustig aan te doen met je tickets ;) Als bij jullie de kart en glider tickets ook zo spaarzaam voorbij komen is het geen ramp om die niet uit te hoeven geven...

Esthetiek wint alleen geen extra punten :p

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
@Tootoo super kart en glider tickets komen inderdaad weinig in de shop. Nu koop ik de super kart tickets nog niet. Kan ik me niet veroorloven. Ik hou het dus maar op de super driver tickets en de super glider tickets vooralsnog. Hetzelfde geld voor de He, de kart versie sla ik vooralsnog over. Super driver tickets zijn er voldoende. Vandaag nog 2 kunnen kopen in mijn shop. Ik aarzelde om ice bro te upgraden naar level 4, maar met mijn shop en de dauly login bonus mer k ik daar niet heel veel van. Heb nog 16 super driver tickets op de plank.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xaio
Planeetje schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 20:36:
@Tootoo super kart en glider tickets komen inderdaad weinig in de shop.
Kuch vandaag kuch in de shop.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FjV6A1HxNRNFWHst9ZY-KdNZpL4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/84M178vzcl98IGTYFCTXzH3B.png?f=fotoalbum_large

De coinbox+ is een geweldige upgrade. Er lijken, behalve de rode coins, nu meer coins eruit te komen?

[ Voor 8% gewijzigd door Xaio op 15-10-2020 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Hier ook mijn glider ticket binnen! Dan kan ik tenminste mijn glider voor Vancouver bijwerken :)

Maarre, voor de volgende tour lijkt het op de maple treeway? Dat zou de eerste Wii track zijn! :)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Ja, coole track die ze gaan toevoegen voor Halloween. Hopelijk is Halloween rosalina usefull.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tootoo schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 16:31:
@Planeetje ik had door dat je mij bedoelde hoor ;) En dat iedereen zijn eigen ideeen heeft is ook de reden dat ik het vroeg, misschien zou ik nog iets over het hoofd zien :)

@MetalSonic de frenzy is hetzelfde he, allebei coinbox ;)

Vacation Peach vs Mario Hakama: ik denk dat door de hoge base points en het feit dat ik in frenzy kans er op vooruit ga, ik voor Vacation Peach ga. En de coverage van non city tracks is hoger bij haar. Hakama zou ik ook geen buil aan vallen overigens, die is de laatste tijd weer meer gebruikt dan voorheen.

De kart vind ik nog geen uitgemaakte zaak. Door je suggestie @Planeetje ben ik nog eens gaan kijken naar de coverage en hoe hoog de karts scoren op reddit:
- qua coverage wint light blue turbo het (9 non city tracks + 1 city track) van tea coupe (7 non city tracks + 5 city tracks). Bij allebei de locked tracks meegenomen en city tracks wegen niet zwaar mee.
- qua special skill wint tea coupe het (jump boost zal meer leveren dan rocket start).
- allebei de karts in tier 2 op reddit, zij het dat light blue birdo ietsjes hoger staat.

Het is dus stuivertje wisselen :) Ik zal maandag (wanneer ik VP pas kan opwaarderen) kijken hoe ik er voor sta. Als ik geen kart ticket krijg kan ik sowieso geen tea coupe doen. En krijg ik wel een glider ticket dan kan ik Blue Flower Glider voor vancouver opwaarderen.

Thanks iedereen voor het meedenken!
Ah never mind ik dacht dat het ging om zo'n paddestoelen peach ;-) niks gezegd dus hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Nu online
Hmm, eindelijk een spannende ranked cup. Dat gaat krap worden, items zijn allemaal redelijk gelijkwaardig voor top 4. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0I6768xXyIfaixjwsA-jfNqHj3o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oVwfAXdjCJhlWaV7TKzCYfVo.jpg?f=fotoalbum_large

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4vPdUa1jkgThDOrTOvbkjjhxT0Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/om9wVm9nRu9knutBovRiYahO.png?f=user_large

Pittige week.. op track 1 moet ik er nog 2 tot 3k uit kunnen halen, maar verder? Hmm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

Hahaha, per ongeluk een non stop combo :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9aknS-o1eImjfp_zOWjpFEGIFxY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/w2sEqSqUnW6nWhJgptuEH8ev.png?f=user_large

Lekker 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

Ik ben wel onder de indruk van jullie strategische planning mbt de level 4 bonus zaken etc. Ik heb niet genoeg drivers en tickets om me daar al mee bezig te houden, maar ik volg het met grote interesse.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
Zo. Uitdagende poules hebben sommige van jullie! Mooie strijd en volgens mij kunnen jullie her en der nog wel wat puntjes pakken. Succes! Zelf sta ik momenteel 1e met 10k voor. Geen keuzestress over welke items ik op ga waarderen zoals @Tootoo.
Sinds de update nog wel wat extra pogingen gedaan op track 2 en 3. Die rode coins kunnen de score nog aardig boosten! Mooie update!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
Die Goombario's tracker laat mijn Excel hartje sneller kloppen. Daar is veel werk in gestopt.

Je kan bij de profiel zien wat de hoogste tier is/was van de speler. Soms zie je -, dat zullen waarschijnlijk bots zijn. Mijn groep (tier 47) varieert van tier 39 t/m tier 50.

[ Voor 49% gewijzigd door Xaio op 16-10-2020 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

Xaio schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 23:13:

Je kan bij de profiel zien wat de hoogste tier is/was van de speler. Soms zie je -, dat zullen waarschijnlijk bots zijn. Mijn groep (tier 47) varieert van tier 39 t/m tier 50.
Ik heb in mijn poule drie spelers met alleen een (common engelse) voornaam, bij wie de player info niet aanklikbaar is. Dus ook geen stats, whatsoever. Ze hebben wel een (vrij lage) score neergezet maar hoe die is opgebouwd is ook niet zichtbaar.
In een poule zouden toch geen bots moeten zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Whaam schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 23:27:
[...]

Ik heb in mijn poule drie spelers met alleen een (common engelse) voornaam, bij wie de player info niet aanklikbaar is. Dus ook geen stats, whatsoever. Ze hebben wel een (vrij lage) score neergezet maar hoe die is opgebouwd is ook niet zichtbaar.
In een poule zouden toch geen bots moeten zitten?
Bots in de poule hebben volgens mij altijd erin gezeten. Het zijn niet allemaal bots, maar ook niet 19 spelers. Bij tier 1 zijn het wel 19 bots.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
Hoe de wereld toch verdeeld is: @MrOleo, @MetalSonic en ik hebben allemaal een nummer 1 met 76k, terwijl @Vozze gewoon bovenaan staat met 79k :p Succes iedereen met knallen om ook richting die 80k te gaan! :)

@Xaio vandaag ook het geluk van 2 super glider tickets... en een super driver ticket!

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QJ_c4hSleCiAthMkM2Elnro-Srk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K2WbWE6adOfPezpOtNAcJrnX.jpg?f=fotoalbum_large

2.000 punten achter op de nummer 1.

Ziet iemand kansen of ik dit kan inlopen? Vancouver krijg ik gewoon maar geen frenzy. Al wel 50x keer gereden... -O-

Zou zeggen dat daar de winst nog voor mij zit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
@Sleehond Vancouver zit zeker nog winst in ja. Maar ook NY moet je nog wel hoger kunnen halen.

Hier 3e, nummer 1 en 2 gaat me niet lukken. Nummer 6 staat 2,5k achter. Moet zeggen dat ik er bijna al de hele week niks aan heb gedaan ook verder. Dan moet ik echt tickets inzetten gaan en daar heb ik weinig zin in.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_gNSkLM4wlCbv9XKZVz8gLzorv0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dDAFmENakCpSWiXO3gKe7Jey.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door bennieeee op 17-10-2020 10:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
Vanochtend een HE driver ticket uit de shop kunnen kopen. Geen super tickets te zien. Als ik de daily login straks heb, heb ik nog 4 HE driver tickets op de plank liggen.

Ik sta nu ook nog 10k voor, ik verwacht geen strijd meer om plek 1. Ook geen keuzestress voor de upgrades. Uiteindelijk heb ik in het begin wel geupgrade:
Hakama van lvl 3 naar lvl 4
Quickshaw van level 1 naar level 2
Ice bro van level 2 naar level 4
Blue flower glider van level 2 naar level 4.

Gold dry bones schreeuwt om een level up. Die staat nu op 3+1. Ik hou de tickets toch maar even op zak.

Inmiddels ben ik level 146, nog 4 levels te gaan. Misschien haal ik dat deze tour nog wel. Ook blijf ik in waarschijnlijk in tier 50, dus de tier shop mag me verrassen. Lekker rustig weekendje voor de boeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
Hier waarschijnlijk wel een weekendje grinden voor de boeg. Gister op een flinke achterstand gezet door iemand die belachelijk veel uit zijn items weet te persen in een opvallend korte tijd. Zo veel dat ik me afvraag of t nog nut heeft om nog meer tickets in te zetten. Kan op alledrie de tracks nog wel op zoek naar een mooie triple maar dan haal ik t waarschijnlijk nog niet, zelfs als mijn concurrent zijn scores niet meer verbeterd. Voordat ik me daar dus überhaupt aan waag kan Rosalina nog naar 5 en heb ik nog 5 point cap tickets voor beide Mario's. Vraag me af of t genoeg is, wat denken jullie?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ip5GT8YY7xAFJeby2KH_oC7LzW8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hRAPDnpPJVQHcjVO4Oh6qatZ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mlk-MpXgcYTqMNnd12q8dPf65GM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OAXvy5KVVpcoa4wC3F6KpeKT.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vhfqifIepmI5yDzIx1XOlsg4Ic0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A8r5B5J6QhFhaWPGHzyMPzYE.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Tootoo schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 09:01:
Hoe de wereld toch verdeeld is: @MrOleo, @MetalSonic en ik hebben allemaal een nummer 1 met 76k, terwijl @Vozze gewoon bovenaan staat met 79k :p Succes iedereen met knallen om ook richting die 80k te gaan! :)
Ik snap nog steeds niet hoe de indeling werkt. Ik had vorige week een makkelijke ranked en deze week lijkt het weer zo te zijn. Ik (afgerond) 64k (tier 50), nummer 2 60k (highest tier 44), nummer 3 59k (highest tier 45) en de mensen erachter ook relatief lage highest tiers. En onderin superlage scores.

@edzon Ik zou de tickets bewaren, gat is wel erg groot.

[ Voor 4% gewijzigd door Poeksel op 17-10-2020 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
@edzon Het is vacation peach die hier het verschil maakt. Daar kannje niet tegenop boxen, tenzij je haar hebt en kan levelen naar minimaal level 4. Ik zou mijn tickets sparen als je VP niet kan inzetten/levelen.

Die coin boxen hebben zoveel impact!

Min nummer 2 heeft VP op level 1 op track 2. Dat maakt dat ik me geen zorgen hoef te maken. Ik heb VP op level 6.

[ Voor 18% gewijzigd door Planeetje op 17-10-2020 11:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@edzon, in aanvulling op @Planeetje: je nummer 1 heeft bij VP ook nog eens 425 basispunten extra. Als ik het toen goed gelezen had, bepalen je basis punten (samen met je bonus point boost) ook hoeveel punten je krijgt voor je combo.

Dat in combinatie met coinbox op een baan waar je heel veel muntjes uit die box kan halen geeft een enorm verschil inderdaad.

Ik zou inderdaad ook de point cap tickets bewaren..

@Planeetje je hebt nog wel lekker wat om te kunnen upgraden later! Gold dry bones, zodra die eenmaal voor een ranked gebruikt wordt, kan nooit kwaad!

Hier ondertussen level 148, ik hoop dat ik nog genoeg levels heb om me naar 150 te krijgen...

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• edzon
@Poeksel @Tootoo @Planeetje thanks, VP pas op 2 en geen HE tickets om daar echt wat aan te doen dus vrees dat er deze week niet meer in zit. Maar een beetje verder sleutelen aan de top1000!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Xaio
VP _/-\o_
Blooper en coin frenzy en meerdere losse coin boxes.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q4Ls4RPUWMDls9XCrsiMpyEbwgA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8GRkJcRmk9pTfsgfIDJKzg96.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SBCKaBUPxNXGxjbBuBnNd15jEVI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5EdX82pKD9dZPRY1OIIp9Gxs.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g1HvwMUhRus9pKWyEbQjRhr3nOs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6ObHnweVMyA1xI8zmb4cMPce.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gwtDOg0h75s1_kIfR3R28C4YNUE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Sj6QGRZlI1Axha4S9t4OhXEz.jpg?f=fotoalbum_tile

Eindelijk op Vancouver kunnen knallen *O*

1.800 voorsprong en die nummer 2 zit nog niet aan z'n max denk ik. Ik ga kijken of ik Londen nog wat kan uitbouwen al is het maar met een paar honderd :)

Edit inmiddels voorsprong verhoogd naar 2200 punten. Denk dat de 1e plaats gaat lukken!

[ Voor 3% gewijzigd door Sleehond op 18-10-2020 19:49 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tootoo
Vanmiddag heb ik eindelijk level 150 gehaald :)

Dus toen kon ik eindelijk gas gaan geven. NY Minute 3 een aardige score neergezet waardoor ik nu net eerste sta. Ik weet dat er daar meer in zit, maar dat wilde er nog niet uitkomen.

Nu sta ik net op nummer 1, met nog heel veel te winnen :)

Folding@home

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Leuke berichten zeg op deze bladzijde!!

Zelf heb ik weer plek 1 met een voorsprong van 2k. Verder veel item tickets gebruikt dus de komende dagen eens kijken of ik de 80k kan halen.

Een ding weet ik wel. Deze week is spannend. Succes iedereen :-)
Pagina: 1 ... 34 ... 161 Laatste