Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
Van mij mag die nieuwe tour ook snel beginnen, ben er nu ook wel klaar mee ;) en ook vooral benieuwd waar ze mee aankomen qua specials ed :)

Ik moet trouwens zeggen dat filmpjes nog steeds handig zijn om te zien hoe anderen het doen qua lijnen. Bij LA laps zag ik bv dat @Vozze exact dezelfde route neemt, maar toch zag ik nog het ene kant randje na de lange bocht waar je ook nog een jump kan doen. Toch weer wat punten :)

Is er eigenlijk hier nog meer / vaker behoefte aan filmpjes van ranked cup tracks? Staan uiteraard vaak wel op YouTube of Reddit, maar wil ook weleens kijken bij een volgende cup naar het maken er van? Aanname dat dat ook toegestaan is op een iPhone :)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:38
@Tootoo : ik vind het altijd wel een meerwaarde om te zien. Ik kijk ze ook vaak van Shiny Hunter, hoewel dit de laatste tijd wat minder is. Ik probeer nu wat meer eigen lijnen te zoeken. Alleen als het echt niet lukt ga ik naar het YouTube kanaal van Shiny Hunter. Zoals je zegt; het kan net weer wat extra puntjes opleveren! Mijn zegen heb je!

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:59
MetalSonic schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 20:26:
[...]

715k gaat niet lukken.

Net eindelijk de 700 gehaald. Ga het niet heel laat maken verder.
[Afbeelding]
Op Neo bowser city r/t (21.000 nu? ) moet nog wel wat te halen zijn (een na laatste cup geloof ik). Vooral al die pylonnen in de laatste bocht zoveel mogelijk aantikken.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:42
Heb zo'n schijnt hekel aan online spelen.

Extreme lag
Nog NOOIT 1e geworden
Ik wordt om de zoveel seconden neergeschoten

Gewoon totaal onspeelbaar :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vozze schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 19:07:
[...]

Nou vooruit ;) Level 1 driver, level 2 kart. Waardeloze base points, slechte run en één frenzy. Jij kunt beter met je level 2 driver @bennieeee! Ik vind Donut Plains wel echt een waardeloze track. Als je niet te veel wilt grinden zou ik inzetten op Los Angeles Laps. [YouTube: Donut Plains 1]

@MetalSonic : lastig te zeggen. Wanneer ik een dag geen hogere scores neerzet kan het zo zijn dat ik bijvoorbeeld voor positie 200 ineens 15000 punten meer nodig ben. Dan was gisteren 700000 genoeg en heb ik vandaag 715000 nodig. Dus tel minimaal 15000 op bij de score van positie 999. Garantie tot aan de deur :+
Ok :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TFSnFzNpKf6kX-uT8BwZVsxudEY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yqYYZXRBtWAXPUTpEWXlU1jg.png?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
Ben eerste. Nog 3 kwartier......

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
Als eerste geëindigd. Die rubies kan ik wel gebruiken.

Mijn zoontje heeft ook tier 40 gehaald, terwijl hij nog level 40 is. Dat is 20 levels sneller dat wat ik nodig had.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SIVOd1DGzB9IX8h_O5y91gO6Fuo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VMYsQYAN4yhBEQVrQ7gfYLdK.png?f=fotoalbum_large

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Hier ook eerste deze keer geen sleepers!! Ben nu vooral benieuwd of ik de top 1000 heb gehaald.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tootoo
Ook eerste gebleven! :) De nummer 2 en 3 hebben ook geen rare fratsen uit proberen te halen. Nu mag het snel 8u zijn inderdaad! :) @MetalSonic, hopelijk is het gelukt! En anders is het mijn schuld, ik kwam gister tot 717k ;)

Folding@home

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 17:32
Gefeliciteerd iedereen die 1e is geworden. Hier was het ook goed wakker worden met een 1e plek

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vozze
Mooi man! Iedereen eerste en straks een overbelaste server _O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vozze
Wow! Die event shop! :9~ Die gifts! _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door Vozze op 07-10-2020 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tootoo schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 07:32:
Ook eerste gebleven! :) De nummer 2 en 3 hebben ook geen rare fratsen uit proberen te halen. Nu mag het snel 8u zijn inderdaad! :) @MetalSonic, hopelijk is het gelukt! En anders is het mijn schuld, ik kwam gister tot 717k ;)
Wanneer zien we of de top 1000 is gehaald? pas vanmiddag om 1700? Of had ik 't dan nu al moeten zien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
MetalSonic schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 08:19:
[...]

Wanneer zien we of de top 1000 is gehaald? pas vanmiddag om 1700? Of had ik 't dan nu al moeten zien...
Morgen. Dan weet je het, maar ik denk dat je het wel hebt gehaald. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vozze schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 08:26:
[...]

Morgen. Dan weet je het, maar ik denk dat je het wel hebt gehaald. ;)
Nog een nachtje in spanning dus :'(

Anniversary eerste indruk = _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Vozze schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 08:05:
Wow! Die event shop! :9~ Die gifts! _/-\o_
dit inderdaad! En waar je normaal sterren krijgt bij de challenges ook rubies! En een extra challenge kaart met alleen maar rubies :9~

Ben ook eerste geworden! Heb er weer zin in!

[ Voor 10% gewijzigd door __REMCO__ op 07-10-2020 08:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
Wauw is de eerste indruk! Oh oh is de 2e want wat mis ik veel nog. Ff goed nadenken of ik deze pijp meteen ga schieten of wacht wat op zondag gaat komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ziet er allemaal erg lekker uit inderdaad :D
Net even twee 10 pulls gedaan, beide prut :') Okay, 1 Vacation Peach (nieuw voor mij) er tussen, dat was wel leuk, de rest was meuk.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Wow lekker die event shop.... KWIJL

Acties:
  • +2 Henk 'm!
bennieeee schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 08:47:
Wauw is de eerste indruk! Oh oh is de 2e want wat mis ik veel nog. Ff goed nadenken of ik deze pijp meteen ga schieten of wacht wat op zondag gaat komen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SdlMahKjVz4yUuUetM1rV7JyrOE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AZA4fj4g4e0ci943lYXSIhAe.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2WNKrfgiyuwh_3gitfm6plSAbq4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9uSELpqVnpDL3zvC0awyTPUL.jpg?f=fotoalbum_large

Prima pijpje met een HE kart die ik nog niet had.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
De event shop, eerste pijp en de login bonus is inderdaad dikke prima! De packs zijn dan misschien soso, maar daar doe ik het wel voor :P Ook de special pipe is leuk, de tweede pijp lijkt op het eerste gezicht iets minder aantrekkelijk voor mij

Een ding is zeker: na deze tour heb ik niet veel rubies meer :)

Folding@home

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Goedemorgen en gefeliciteerd allemaal! Hier net de 40 ruby's binnengehaald en de eerste rondjes gereden in Parijs en NY, wat een nostalgie zeg. Volgens mij wist ik de laatste keer dat ik daar reed niet wat een non-stop combo was en flikkerde ik blind al mijn ruby's in elke willekeurige pijp _O- Twijfel nu toch wel over deze pijp, veel he's maar alle spotlights heb ik al dus wacht even of ik die upgrade(s) nog kan gebruiken voor de ranked. Tweede pijp ziet er ook niet zo interessant uit dus denk dat ik voor de gouden special pijp ga. Weet iemand al wat de 2e cup wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Mmh lastig. Ga eerst maar eens rondjes kijken en dan zien of we eventueel wat pijpen gaan schieten.

Kan het ook gewoon niet laten. Peach vacation, Comet Trail en Full Flight erbij. Zo mis ik ineens bijna niks meer gelukkig.

We hebben trouwens 6 pijpen de komende 2 weken.. inplaats van 4.

[ Voor 17% gewijzigd door bennieeee op 07-10-2020 10:02 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tootoo
Ik mocht de vorige ronde al niet klagen, maar deze keer ook niet! Na 4x 10 pulls + 1 gratis heb ik alle spotlights die ik wilde en 2 nieuwe HE karts (blue badwagon en circuit special). De rest van de rubies kan ik nu wel sparen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TB-peo2VOQsugJ_dQ_tYaJj2X00=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3cc7AKGzP8P5nCLHO7fIQlX6.png?f=user_large

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Tootoo schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 09:50:
Ik mocht de vorige ronde al niet klagen, maar deze keer ook niet! Na 4x 10 pulls + 1 gratis heb ik alle spotlights die ik wilde en 2 nieuwe HE karts (blue badwagon en circuit special). De rest van de rubies kan ik nu wel sparen :)

[Afbeelding]
Lekker hoor, ik ben nu 7 pulls verder. Veel leuke dingen gehad maar pas bij deze pull de high end coindrivers versies van mario en peach (met het hoedje) kom ff niet op de namen..

Maar kijken of ik nu de hele pipe leeg haal of niet dan heb ik die waluigi tenminste ook erbij (nieuw)

Ah gelukkig de laatste high end drivers zaten NIET in de laatste x 10

Ik ben klaar voor deze pipe

pull 8=
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uJtan7L2KwRVeasay1e-zUpO0eE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/AKq8lRV338ouEbe9oUurvYOJ.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ygN9gyrHLOjvXTKxECd5QEujWes=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/POUjX900rSjCxNm0f7UG3k9w.png?f=user_large O+

Jullie ook succes met de pulls!

[ Voor 24% gewijzigd door MetalSonic op 07-10-2020 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:25
Is het niet slimmer om te wachten tot duidelijk is wat de beste pipe van de tour is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Poeksel schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 10:56:
Is het niet slimmer om te wachten tot duidelijk is wat de beste pipe van de tour is?
Alle pipe informatie is bekend :) op Reddit kan je dat vinden en ook hierboven staat al het een en ander.

Daarmee kan iedereen al wel bepalen wat de beste pijp is. Voor mij is deze pijp met de coinbox drivers waardevol en de special pipe met gouden items ook.

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaicecube
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-11-2024
Hoi,

Ik ben zelf net begonnen met dit spel. Maar het lukt mij echt niet/nouwelijks om de volle hoeveelheid sterren uit de cups te halen. Vaak kom ik te veel punten te kort voor die laatste.

Ik heb nu ondertussen wel met en beetje mazzel een paarse chauffeur/kart/glider maar ik vroeg mij af of mensen nog tips hebben of dat het gewoon een questie is van meer spelen, = meer levels = meer punten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-09 22:29
thaicecube schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 11:12:
Hoi,

Ik ben zelf net begonnen met dit spel. Maar het lukt mij echt niet/nouwelijks om de volle hoeveelheid sterren uit de cups te halen. Vaak kom ik te veel punten te kort voor die laatste.

Ik heb nu ondertussen wel met en beetje mazzel een paarse chauffeur/kart/glider maar ik vroeg mij af of mensen nog tips hebben of dat het gewoon een questie is van meer spelen, = meer levels = meer punten :/
Yes, meer spelen en de drivers, karts, gliders op hoger niveau krijgen scheelt je veel punten. Daarnaast proberen hoge combos te maken, je ziet het tellertje rechts oplopen. Gewoon vooral van genieten de eerste tijd en lekker alles bij elkaar verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Tootoo schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 11:11:
[...]

Alle pipe informatie is bekend :) op Reddit kan je dat vinden en ook hierboven staat al het een en ander.

Daarmee kan iedereen al wel bepalen wat de beste pijp is. Voor mij is deze pijp met de coinbox drivers waardevol en de special pipe met gouden items ook.
Niet alle 6 de pijpen zijn toch al te vinden op Reddit? Kom er maar 3 tegen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poeksel schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 10:56:
Ik heb hetzelfde denk ik als @Tootoo beide pipes zijn interessant.

Ik denk dat voor mij de 100 pipe nog interessanter was want er zaten 3 spotlight (high end) drivers in die ik nog niet had. Verder vind ik de spotlight items van de pipe ook erg sterk, je kan ze op veel tracks gebruiken en over de coin drivers hoef ik natuurlijk weinig toe te voegen.

Voor mijn coverage is de 100 pipe meer waard dan de gouden pipe. 3 van de 4 speciale pipe drivers heb ik namelijk al.

Iedereen moet voor zichzelf bekijken welke items hij/ zij nog mist. Die 100 pipe heeft naast de spotlight items ook heel veel andere leuke items :9~ .......

Als ik kritisch ben, enige wat mij nu een klein beetje tegenvalt is de "shop deals" daar houden ze zich toch wel in.

[ Voor 9% gewijzigd door MetalSonic op 07-10-2020 11:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thaicecube
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-11-2024
anie schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 11:14:
[...]

Yes, meer spelen en de drivers, karts, gliders op hoger niveau krijgen scheelt je veel punten. Daarnaast proberen hoge combos te maken, je ziet het tellertje rechts oplopen. Gewoon vooral van genieten de eerste tijd en lekker alles bij elkaar verzamelen.
Bedankt voor je antwoord, daar was ik al bang voor. Dus nog even doorgrinden :)
Voordeel is wel dat ik bijna alles nog moet :)

Ps: geen idee of het de bedoeling is of niet, maar hierbij ook mijn friendcode mocht iemand een noobje erbij willen: 0981 8703 9910

[ Voor 3% gewijzigd door thaicecube op 07-10-2020 11:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
MetalSonic schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 11:28:
[...]
Als ik kritisch ben, enige wat mij nu een klein beetje tegenvalt is de "shop deals" daar houden ze zich toch wel in.
Eens, vanochtend had ik toch maar de HE driver ticket gekocht met de coins van mijn 1ste plaats. ben daar blij om dat ik dat toch gedaan heb ;)

Verder moet ik nog even goed kijken wat er allemaal is. Ben nog aan het werk. Ik heb nog geen pipe afgeschoten, maar met de 5 login rubies kan ik evt een 100 pijp leeg trekken. Vacation peach wil ik nog wel een keer trekken. Daar heb ik nog maar 2 kaartjes voor nodig voor level 6. Ik mis enkel Pauline als spotlight, en volgens mij mis ik daar weinig aan. Dus voor mij is waarschijnlijk de Gold pipe interessanter. Maar ik moet de 100 pipe nog even op inhoud bekijken en dan een goede belissing nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:15
bennieeee schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 11:21:
[...]

Niet alle 6 de pijpen zijn toch al te vinden op Reddit? Kom er maar 3 tegen daar.
Er zijn gewoon 3 pijpen, maar je krijgt deze tour 6x een gratis pull i.p.v. 4x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
Eärendil schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 11:46:
[...]

Er zijn gewoon 3 pijpen, maar je krijgt deze tour 6x een gratis pull i.p.v. 4x
Excuus mijn fout.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:15
De eerste pijp is voor mij meteen al wel aantrekkelijk, van de 5 spotlights heb ik alleen Rosalina Aurora al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De rust is teruggekeerd hier!

Iemand al een idee op basis van Reddit wat de volgende ranked tour wordt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic met de purchasable banners (https://twitter.com/kart_.../1313749425559408640?s=20) in gedachten, is Mario cup de meest logische. Ook wario hiker (pjp 2) etc zijn in die cup te vinden. Zonde, had wel graag Lakitu cup gehad, maar die sluit hier niet op aan.

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Hmm ik vind de pijpen een beetje tegenvallen...
De eerste 100 pijp heb ik alleen Pauline niet.
De speciale 50 pijp heb ik Gold Bowser en Gold Shyguy niet.
De tweede 100 pijp heb ik alleen baby Rosalina Detective niet.
De 50 pijp is waarschijnlijk weer zonder spotlights, dus geen garanties ook al haal je de hele pijp leeg. Maar heb ook lang niet genoeg ruby ‘s om een 100 pijp leeg te trekken. Dus ik denk er nog maar even over na...

De login-bonus en de event-shop en de extra challenges zijn wel helemaal top! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tootoo schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 15:05:
@MetalSonic met de purchasable banners (https://twitter.com/kart_.../1313749425559408640?s=20) in gedachten, is Mario cup de meest logische. Ook wario hiker (pjp 2) etc zijn in die cup te vinden. Zonde, had wel graag Lakitu cup gehad, maar die sluit hier niet op aan.
Hopelijk mario cup dan. Mijn items zijn gemiddeld level 4 of hoger en 90% is high end.

*fingers crossed*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
@texelonia ik heb precies hetzelfde, behalve pipe 2 waar ik ook nog kimono peach mis.

Gelukkig heb ik wat ruimte met mijn rubies om wel een 100 pipe leeg te trekken, maar de 50 pipe heeft zo mijn voorkeur. Ik ga pipe 1 voorlopig overslaan. Voor enkel Pauline ga ik deze pijp niet pullen.

Bovendien krijg ik nog 3 HE driver tickets. Ik heb er nog 4 op de plank, dus vacation peach krijgt deze tour gewoon 2 level tickets om op level 6 te komen. Bovendien is ze op 2 tracks deze tour zeer bruikbaar. Zo hou ik mijn rubies op zak en kan ik wel lekker gaan levelen en high scores neerzetten.

Dan nog even kijken of ik gold dry bones naar level 4 ga brengen. Afhankelijk van mijn ranked of het nodig is en wat ik pull uit de gold pipe.

Ik ben benieuwd naar de kansen van de special pipe, of die ook opgekrikt zijn.

En natuurlijk pijp 2 of die dezelfde kansen op 12 HE heeft.

@MetalSonic zeer waarschijnlijk wordt het Mario cup. De banners voor de 2e week verraden Mario in een pack.

[ Voor 9% gewijzigd door Planeetje op 07-10-2020 17:00 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pCWGnMBijMggN6TWTcIG7aysyvA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6OfU9qAQe5Rf9CKleQt1KiD8.jpg?f=fotoalbum_large
Wat een fijne pijp!
Alle rubies zijn wel op nu maar we hebben er veel moois voor terug.

Rest nog 31k aan munten dus wie weet.

[ Voor 11% gewijzigd door bennieeee op 07-10-2020 18:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Ik neig toch naar de eerste 100-pijp. Alle spotlights komen deze en veel ook volgende ranking goed van pas. Bijna al mijn drivers deze én volgende ranking zijn level 3 of lager. En ik heb niet veel level tickets meer. Dus best heel nuttig om te levelen denk ik. De spotlights deze week zijn ook interessanter dan die van volgende week vind ik. En de kansen op een spotlight zijn gewoon stuk hoger dan de meeste 100-pijpen.

OMG hoe krijg ik het voor elkaar! 4 keer een 10 pull, 3 gouden pijpen, 4 High Ends. Waarvan 3 auto’s (nee niet toevallig een auto die ik mis op NY) en 1 glider :') :'( :')

[ Voor 17% gewijzigd door texelonia op 07-10-2020 19:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• __REMCO__
Net 9 keer een 10 pull gedaan en in de laatste EINDELIJK Vacation Peach en Waluigi (Bus Driver) want die had ik nog niet. Ben ook heel benieuwd naar de special pipe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
De triple banaan frenzy is echt een teleurstelling. Eerste en op de nauwe NY straatje. Geen 1 ai die slipt over de banaan. Ik ben bang dat de triple banaan verdwijnt na de derde triple banaan geen bug is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jHL9LpXe5Ac-0AVB5TQVFCdZU0E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1sYQZSGogDZr9U1nME2UK4P0.jpg?f=fotoalbum_large

Mario Hakama HE spotlight, Hoppa!! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:41

Whaam

Meer beter

Één pull gewaagd, helaas pindakaas.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LgR7MrqrsRlQAjcvD9NsuL3bn08=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nEMIDHInhsCoyy7G9psVEoqs.jpg?f=user_large

Als de 50 pijp geen spotlights heeft maar even kijken wat ik met de rest van de gespaarde rubies doe.

@thaicecube ik heb je toegevoegd!

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dst5udmeXo6RdUr0nn7Mo2dj1Uc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LRL76jqNXbKQCDaKVpTLYPNs.png?f=fotoalbum_large

Ik heb een 10 pull gewaagd, kijkende naar m'n rubies voor de special pipe en de pipe van volgende week. Ik mag denk ik niet klagen over wat ik eruit heb gepikt. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Gisteren door alle extra challenges zeker 9k aan muntjes verzameld, dat is niet slecht in een enkele dag :)
3 10 pulls gedaan, meeste was prut, Twee nieuwe high ends.

Ik heb wel het idee dat ze van de bots de intelligentie x 2.5 gedaan hebben :X Damn, alles rijdt nu non stop in een kluitje, elke hit schopt me van 1 naar 8.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Xaio schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 20:41:
De triple banaan frenzy is echt een teleurstelling. Eerste en op de nauwe NY straatje. Geen 1 ai die slipt over de banaan. Ik ben bang dat de triple banaan verdwijnt na de derde triple banaan geen bug is.
die heeft mij anders (toen we event coins kregen voor bananen hits) best wel veel event coins opgeleverd want iedereen reed eroverheen en in lap 2 lagen de bananen er nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Jullie al een eerste indruk van je competitie? Hier nu 6e op 6k van de nummer 1. Heb alleen Bowser nog maar gereden op 100cc, dus alle ruimte om daar richting de 16/17k te gaan. Qua levels ligt de top wel net iets hoger vergeleken bij mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• edzon
Hier lijkt het een beetje op vorige week. Alleen op bowser een dubbele coin gereden en al wel een aardige voorsprong. Levels van de concurrentie zijn redelijk gelijkwaardig maar dat zal vast nog wel veranderen met al die spotlights.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rt0YI4hHR9mXYVbGgc4RdCBPcpY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HCPwh04qcwLTkKbJBEwFrqOo.jpg?f=fotoalbum_large

Waarom rijd je eigenlijk op 100cc @bennieeee ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bennieeee
@edzon ga wel op 150cc rijden straks. Maar begin vaak rustig om beetje te zien wat voor concurrentie er aanwezig is.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
@bennieeee

Top 1000 van de (wereld???) in mario kart ohyeah 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/upIQ3BzN64wY6BoSivgSlWl6rco=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/C1cnTQs79ii3ue3tQSBSDfl2.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mv10-zlrE9eHOCyjRkjaxiNkkBs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PZXLgspQUXSrZLIFF3wCNesQ.png?f=user_large

[ Voor 6% gewijzigd door MetalSonic op 08-10-2020 11:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
@MetalSonic : gefeliciteerd met je top 1000!

Ik heb al mooie pulls van iedereen voorbij zien komen! @Tootoo : jij hebt zeker een mooie slag geslagen. Ik ben zelf ook voor pijp 1 gegaan vanwege de hoge waardes van de coinbox drivers. Die Gold Pipe vind ik zelf niet zo interessant. De meest special skills (bom-gerelateerd) vind ik echt waardeloos. Behalve dan Gold Dry Bones.
Zelf mooie pulls gehad (helaas wel wat extra rubies met hulp van de Glided King Pack nodig gehad) en zodoende goed kunnen levelen samen met de tickets uit de eventshop en tickets die ik de vorige cups op zak heb gehouden. Nu lekker veel coinbox drivers op level 5 en Pauline op level 6 en we krijgen nog HE-tickets als daily login bonus. Mooie tour wat dat betreft.

Het lijkt erop dat ik deze ranked ook relaxte tegenstanders heb en qua levels moet het prima lukken. Denk dat ik de rubies die ik win nog wel in de eerste pijp stop, want daar zitten nog twee spotlights in.
Tweede ranked komen de coinbox drivers weer goed van pas, dus de tweede pijp gaat dan helaas aan m'n neus voorbij. Misschien krijg ik wat uit de gratis pulls.

En wat betreft de AI deel ik de mening van @Spike_wolf . Het lijkt allemaal weer lekker aggressief en inderdaad dicht bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LRnwfapeT4yYBsbk_Z9v3o_aUl8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VzV6F5Km0QdhYE2QwfxaOJaC.jpg?f=fotoalbum_large
Met eerste 2 tracks al wat aangezet.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/efSBMbBfOe5cI-2MtJCbumyg9EA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ar72DKnw2PXZJL6F5a102J9C.jpg?f=fotoalbum_large
Bij NY lucky7 en Superhorn Frenzy. Bij Parijs een dubbele coin maar wel een poepstart dus zit ook nog wel meer in. Bowser nog niet aangezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
@bennieeee succes tier 40 is in handbereik.

@__REMCO__ zal eens erop letten of de triple bananen van de frenzy de volgende ronde nog op de baan liggen. Mijn favoriet blijft de big banana frenzy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
@__REMCO__ en @Xaio : of het op de baan blijft liggen is afhankelijk van hoeveel er nog meer liggen / bij komen. Er kunnen maximaal zoveel tegelijk liggen. Komt er nieuwe banaan bij, dan gaat de laatste weg. Dit geldt overigens voor meerdere items.

[ Voor 10% gewijzigd door Vozze op 08-10-2020 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Xaio schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 12:43:
@__REMCO__ zal eens erop letten of de triple bananen van de frenzy de volgende ronde nog op de baan liggen. Mijn favoriet blijft de big banana frenzy.
ik dacht dat je de Big Banana Frenzy bedoelde :? Daaruit komen 3 bananen als de Big Banana geraakt wordt maar blijkbaar bedoel jij een andere? Welke driver bedoel je?
Vozze schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 13:23:
@__REMCO__ en @Xaio : of het op de baan blijft liggen is afhankelijk van hoeveel er nog meer liggen / bij komen. Er kunnen maximaal zoveel tegelijk liggen. Komt er nieuwe banaan bij, dan gaat de laatste weg.
dat wist ik niet. Weer wat geleerd

[ Voor 29% gewijzigd door __REMCO__ op 08-10-2020 13:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:59
MetalSonic schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:23:
@bennieeee

Nice! Top750 zelfs ;) , 701.750 was uiteindelijk genoeg, de tussenstand van 700.900 was dat dus niet :)

Wow iedereen al bezig met de ranked cup.. Ik begin daar meestal pas tegen het weekend mee, als ik mijn upgradetickets verzameld en gespendeerd heb en wat levels heb gegrind.

[ Voor 22% gewijzigd door MrOleo op 08-10-2020 13:57 ]

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
bennieeee schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 12:39:
[Afbeelding]
Met eerste 2 tracks al wat aangezet.[Afbeelding]
Bij NY lucky7 en Superhorn Frenzy. Bij Parijs een dubbele coin maar wel een poepstart dus zit ook nog wel meer in. Bowser nog niet aangezeten.
39.059 nu. Met aardig wat ruimte nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

MetalSonic schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:23:

[Afbeelding]
Niiice, gefeliciteerd! _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xaio
@__REMCO__ deze frenzy
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lxiFwIi2QjZnLS_Kckt4WW-YmPw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aGGmkn7j7Te8eRdJIHzT4lYQ.png?f=fotoalbum_large

@Vozze I know, maar een hacker liet zien dat je nooit meer dan 3 triple bananen op de baan kan liggen de eerste drie verdwijnen wanneer de vierde drie wordt gedropt. In tegenstelling tot de big banaan en de banaan kanon frenzy.

Edit: voor de event coins moet je stevig grinden. Iemand nog goede tips? Geen DK pass deze tour.

[ Voor 7% gewijzigd door Xaio op 08-10-2020 22:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deze tour is ook ideaal om je level wat omhoog te brengen. Omdat er zoveel afwisseling is in tracks is er voor de meesten wel een aantal tracks waar ze nog experience kunnen pakken. Ik ben vandaag in elk geval geklommen tot level 135.. Wil deze anniversary tour toch in elk geval wel tot 140 gaan.

Uiteraard met lichte tegenzin want het levelen gaat zo traag. Vaak maar 2,2% erbij op tracks, zelfs in 200 cc... Dat was vroeger wel anders.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tootoo
Na de filmpjes van @Vozze afgelopen tour vond ik het eens leuk om van de huidige ranked cup eens een filmpje te maken per track :) Van elke track heb ik een non stop combo gemaakt. Ik zal niet zeggen dat ik een expert ben van elke track overigens, er is bij de eerste twee tracks nog aardig wat te halen. Het is dan ook meer als indicatie welke lijnen je kan volgen.

Qua tracks:
- New York Minute 3: hoewel de track niet de moeilijkste is om de combo te behouden, vind ik het moeilijker om niet de hele tijd overhoop geknald te worden en dan je combo behouden. Het voelt een beetje als een knikkerbaan,
- Paris Promenade: qua baan is ie aardig te doen om de combo te houden, alleen na de Eifeltoren wil ik nog weleens mijn combo verliezen.
- Bowser's Castle 1T: voor mij is dit de makkelijkste track om de combo te behouden. Genoeg mogelijkheden qua jumps, muntjes etc.

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
@Tootoo nuttige video's. Live dubbel coin frenzy. :D
Maar 18 item tickets, dan moet je goed nadenken of je hem wilt inzetten of niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Xaio op 09-10-2020 10:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo Mooi om te zien. Ik rij, zoals ik het snel kan zien, vergelijkbare lijnen. Misschien dat ik bij New York nog wat muntjes buitenom probeer te pakken nadat je onder de brug vandaan komt. En die dubbele coin frenzy is wel mooi om op video te hebben!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• __REMCO__
@Tootoo ik rij ongeveer dezelfde lijnen maar bij Paris Promenade lukt het me niet om de combo vast te houden na de eerste bocht na de start/finish maar het kan dus wel! Goed om het zo te laten zien, ga ik toch nog even oefenen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
@Tootoo thanks voor de filmpjes leuk om daar nog wat uit proberen te halen.
Verloor bij Bowser steeds de combi in de laatste bocht nu toevallig wel gehaald waardoor de score daar staat op een kleine 19.000

Straks eens je andere 2 tracks echt goed bekijken voor de lijnen die je daar rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Thanks allemaal, leuk om de reacties te zien! Dat maakt het ook waard om er wat tijd in te steken :) Dat ik toevallig die dubbele coin frenzy erbij had was een mooie bijvangst ;)

@Xaio: je krijgt tegenwoordig best wat item tickets dat ik er niet altijd even zuinig mee overweg ga. Maar over het algemeen zet ik ze nu alleen in als het een goede run is (NSC / frenzies etc). En anders de good old "kap de app af voor de finish"-methode ;)

@Vozze: ik ben daar nog een beetje naar aan het zoeken om die muntjes goed te kunnen pakken. Vaak is het uberhaupt al lastig om je run goed te hebben, maar ik ga eens kijken! Drift jij daar nog naar links voor die muntjes?

@__REMCO__ bedoel je de lange bocht naar links richting de eifeltoren? Het kan misschien ook afhangen van hoe ver je bent met je glider qua level (bij mij is die level 5). Allemaal mini turbos naar links zou dan misschien een alternatief kunnen zijn (eventueel met smart steering aan om je terug te laten bouncen).

@bennieeee dat verliezen herken ik wel. Wat voor mij helpt is dat als je omhoog rijdt je een mini turbo opzet, dan door de muntjes rijden en als je eenmaal geland bent, de mini turbo inzetten. Dat hielp mij altijd om de combo te houden.

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Tootoo schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:04:
@__REMCO__ bedoel je de lange bocht naar links richting de eifeltoren? Het kan misschien ook afhangen van hoe ver je bent met je glider qua level (bij mij is die level 5). Allemaal mini turbos naar links zou dan misschien een alternatief kunnen zijn (eventueel met smart steering aan om je terug te laten bouncen).
ja die idd (zit eerst nog die "chicane") Maar je level glider zal ook wel schelen (mijne is HE level 3) en smart steering stond al aan. Nu smart steering uitgezet, kijken of het daar beter mee gaat. Krijg ook amper frenzy's op die track...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
__REMCO__ schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:15:
[...]

ja die idd (zit eerst nog die "chicane") Maar je level glider zal ook wel schelen (mijne is HE level 3) en smart steering stond al aan. Nu smart steering uitgezet, kijken of het daar beter mee gaat. Krijg ook amper frenzy's op die track...
Qua level maakt dat dan niet uit: we hebben beide 15% combo time in dat geval :) Hopelijk kan het filmpje je verder helpen in het behouden van je combo daar!

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Tootoo Leuke filmpjes heb al een stukje gekeken van de 3de. Ga er nog eens goed voor zitten. Ik weet nu dus eindelijk waar jouw Nickname vandaan komt!

Edit: het lukt mij vaak niet om die muntjes te pakken op de Stomps... soms een paar van de eerste en dan mis ik de 2de. In jouw filmpje mis je ook veel muntjes bij lap 1, maar ook bij lap 2.......

Als ik NSC doe kom ik op rond de 19k.....

EDIT: Net volledige NSC + single coin kwam ik op 21,3k , met andere woorden 22,5 of hoger moet echt wel lukken icm dubbel coin. Dat wordt weer lekker vaak retry'n :>

Mensen in mijn ranked poule slapen nog :> .//

nummer 2 staat op 48,5k...

[ Voor 67% gewijzigd door MetalSonic op 09-10-2020 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Ik heb 1 sleeper in de geledingen. De rest staat minimaal 10k achter. Ik heb nog niets geüpgrade. Wel de flame flyer gekocht zodat deze naar level 4 ging. Heb er nog niet mee geraced. Ik heb genoeg tickets om te level en (wie niet ;) )
Maar ik hoop geen level tickets nodig te hebben...

Ben benieuwd naar de special pipe want ik heb nog een zak rubies die dringend uitgegeven willen worden :*) En als die er is zal ik kiezen voor pijp 1 of de special pipe. Waarschijnlijk wel een paar special pipe pulls, en dan pijp 1 of pijp 2. Of niks, aangezien ik voor coverage eigenlijk weinig nodig heb. Behalve Pauline en gold dry Bowser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

Er lijkt iets niet goed te gaan met de daily login bonus. We zitten nu op dag 4 van de tour toch? Ik kreeg vanmorgen de derde bonus, weet zeker dat ik elke dag geraced heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Ik kreeg vandaag inderdaad login bonus 4: normal driver ticket. Ik zou dan een issue ticket aanmaken binnen de app om de 4e dag alsnog te claimen, ofwel de laatste dag: 3000 coins als je maar 1 dag blijf missen.

Ik dacht bij de eerste login bonus dat ik de rubies niet kreeg, maar ik kreeg ze gelukkig wel. Daarna geen issues meer gehad.

[ Voor 27% gewijzigd door Planeetje op 10-10-2020 12:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

Planeetje schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:43:
Ik kreeg vandaag inderdaad login bonus 4: normal driver ticket. Ik zou dan een issue ticket aanmaken binnen de app om de 4e dag alsnog te claimen, ofwel de laatste dag: 3000 coins als je maar 1 dag blijf missen.
Nice, wist niet dat dat kon! Heb een ticket ingeschoten, dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
MetalSonic schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:11:
@Tootoo Leuke filmpjes heb al een stukje gekeken van de 3de. Ga er nog eens goed voor zitten. Ik weet nu dus eindelijk waar jouw Nickname vandaan komt!

Edit: het lukt mij vaak niet om die muntjes te pakken op de Stomps... soms een paar van de eerste en dan mis ik de 2de. In jouw filmpje mis je ook veel muntjes bij lap 1, maar ook bij lap 2.......

Als ik NSC doe kom ik op rond de 19k.....

EDIT: Net volledige NSC + single coin kwam ik op 21,3k , met andere woorden 22,5 of hoger moet echt wel lukken icm dubbel coin. Dat wordt weer lekker vaak retry'n :>

Mensen in mijn ranked poule slapen nog :> .//

nummer 2 staat op 48,5k...
Nee op 150cc mis ik die muntjes vaak ook, of ik moet net via een stomp erbij komen. Dat is dan een extraatje als ik ze wel raak :) Maar ik zie ook dat je al 25.3k gescoord hebt ;)

Voor mij is deze tour inderdaad een goede om te levelen. Ik ben nu 141, maar 145+ moet makkelijk te doen zijn. Dan ben ik er ook bijna...

Op dit moment sta ik 5k voor op de nummer 2, maar op New York Minute 3 heb ik mijn score met 1 coin box frenzy gedaan, Paris promenade met 1 coin frenzy. @Vozze jij hebt al nette scores staan zeg! Wat had je allemaal bij bowser castle 1 allemaal dat je tot die score kwam?

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tootoo schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:35:
[...]

Nee op 150cc mis ik die muntjes vaak ook, of ik moet net via een stomp erbij komen. Dat is dan een extraatje als ik ze wel raak :) Maar ik zie ook dat je al 25.3k gescoord hebt ;)

Voor mij is deze tour inderdaad een goede om te levelen. Ik ben nu 141, maar 145+ moet makkelijk te doen zijn. Dan ben ik er ook bijna...

Op dit moment sta ik 5k voor op de nummer 2, maar op New York Minute 3 heb ik mijn score met 1 coin box frenzy gedaan, Paris promenade met 1 coin frenzy. @Vozze jij hebt al nette scores staan zeg! Wat had je allemaal bij bowser castle 1 allemaal dat je tot die score kwam?
Als jij eerste wordt hoeveel experience krijg je er dan bij op 150 cc voor het levelen?

Ik heb inderdaad een leuke score neergezet. Maar ik zou nog beterkunnen. Dit was een combinatie van 1 single coin, een bananen frenzy en een coin die ik gedeeltelijk heb kunnen gebruiken. Helaas in combinatie met een combo drop halverwege.

Als alles mee zit denk ik dat 26 haalbaar zou moeten zijn met mijn items. Als het hélemaal mee zit (triple coin) dan natuurlijk nog iets meer.........

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mztX0ULInhYpHsgta486UeNya9A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yde04Z49hstfqm5ZKN8EAFMD.jpg?f=fotoalbum_large

Mag van mij al wel afgelopen zijn deze week 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
MetalSonic schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:53:
[...]

Als jij eerste wordt hoeveel experience krijg je er dan bij op 150 cc voor het levelen?

Ik heb inderdaad een leuke score neergezet. Maar ik zou nog beterkunnen. Dit was een combinatie van 1 single coin, een bananen frenzy en een coin die ik gedeeltelijk heb kunnen gebruiken. Helaas in combinatie met een combo drop halverwege.

Als alles mee zit denk ik dat 26 haalbaar zou moeten zijn met mijn items. Als het hélemaal mee zit (triple coin) dan natuurlijk nog iets meer.........
Dat zal 2% zijn? Dan moet het wel een baan zijn waar ik nog weinig tot niet geracet moet hebben. Anders gaat het al snel terug naar 1%. Maar racen op 200cc levert mij ook maar maximaal 2,7% op... het is dus echt grinden met verstand op 0 :)

Klinkt alsof je makkelijker op New York je score kan verhogen? Daar zou 24+ mogelijk moeten zijn als ik naar je levels kijk... ook de reden dat ik niet zoveel doe op Bowser castle. Ik heb nog wel dat ik bowser en mijn flame flyer een point cap gegeven heb, om te zien in hoeverre dat wat doet. Maar 2 coin frenzies moet ik perse weer hebben dan :)

Folding@home

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sleehond
YES!

Pauline HE driver uit de gratis gouden pijp. Tof, want had haar nog niet d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Sleehond op 10-10-2020 20:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
@Sleehond Mooie pull. Lucky 7 is echt wel een toffe skill om te hebben wanneer het veld dichtbij elkaar zit. En ik heb het idee dat het veld met deze tour sowieso erg dicht op elkaar zit.

@Tootoo Thanks! Ik had op Bowser Castle een dubbele coinbox frenzy. Door de vele jumps wellicht niet de beste frenzy, maar voor zover ik me kan herinneren vielen de muntjes aardig goed. Ik denk dat ik er zelfs nog één of twee "gewone" coinboxes tussen had zitten. Dan gaat het wel erg hard.

De overige twee tracks gaan wat moeizaam. New York is wat je zegt een beetje een knikkerbaan. Ik doe daar inderdaad een mini turbo-boost naar links voor de muntjes na de tunnel. Je verliest daar wel veel tijd, omdat in die bocht ook een shortcut zit. Ik heb het idee dat jij over het algemeen sowieso wat meer boosts pakt. Ik zal kijken of ik van mijn run op New York nog een filmpje van kan maken. Ook bij Paris doe jij veel meer boosts. Op Paris heb ik trouwens best veel moeite om de combo te bewaren nadat ik onder de Eiffeltoren vandaan kom. Op de één of andere manier heb ik het idee dat Macharon kart gewoon niet lekker die boosts pakt. Ik laat steeds net te vroeg los zodat ik de boost mis. Heel irritant. En daarnaast is die track niet echt frenzy-gezind ofzo. Neemt niet weg dat ik ongeveer 30k voorsta op de nummer 2 en ik me dus geen zorgen maak. Kan ik me rustig focussen op het levelgrinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Tootoo
Goede tip van NYC, ik heb daar redelijk eenvoudig al extra punten kunnen pakken. Al vroeg een Lucky 7 ingezet, later nog een coin frenzy... Er is meer mogelijk bij NYC, komende dag eens kijken wat ik er nog uit kan halen. Ik heb er voor zover ik weet nog geen double coin gehad...

@Vozze Parijs is een lastige track.. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Hebben jullie het ook dat er nu redelijk veel tickets in de shop verschijnen? Ik krijg nu elke 2 dagen een super tickets in de shop.

Daarnaast kan een groene pijp ook een HE geven. Groene pijp (0 HE), groene pijp (1HE), gouden pijp (2HE), groene pijp (1HE). 1 HE per 10 pull, kan erger.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Planeetje
Zojuist mijn rubies er doorheen gejast, dit is de opbrengst:
- gold freerunning Koopa 3x
- Gold dry bones 1x
- Gold shy guy 1x (nieuw)
- Gold dry Bowser 1x (nieuw)
- Gold clackety kart 1x
- Pauline 1x (nieuw)
- Dry Bowser 1x
- Bumble V 1x
- Soaring Jack glider 1x
- Bus driver Walu 1x
- Macharon 1x

13 high ends in totaal waarbij ik de nieuwe drivers nodig had voor extra coverage. Redelijk tevreden met deze uitkomst. Hopelijk wordt ik 1e in ranked zodat ik pijp 1 nog een keer kan afschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Planeetje schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 08:52:
Zojuist mijn rubies er doorheen gejast, dit is de opbrengst:
- gold freerunning Koopa 3x
- Gold dry bones 1x
- Gold shy guy 1x (nieuw)
- Gold dry Bowser 1x (nieuw)
- Gold clackety kart 1x
- Pauline 1x (nieuw)
- Dry Bowser 1x
- Bumble V 1x
- Soaring Jack glider 1x
- Bus driver Walu 1x
- Pauline 1x
- Macharon 1x

14 high ends in totaal waarbij ik de nieuwe drivers nodig had voor extra coverage. Redelijk tevreden met deze uitkomst. Hopelijk wordt ik 1e in ranked zodat ik pijp 1 nog een keer kan afschieten.
Zo zeg, moet je flink wat rubies hebben gehad... dam :o

Gefeliciteerd met je uitkomst, ik ben jaloers, haha!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Planeetje
Ik had genoeg gespaard voor 12 10 pulls. Moet zeggen dat de snelheid waarin de rubies erdoorheen gingen me tegenviel, of de tijd vloog door de spanning. ;) Dit waren overigens allemaal rubies die ik gewonnen had of via de gold pass gekregen had. Ik had geen bundels gekocht. Dat heb ik vroeger 1x gedaan (VP en PGP pijp) en dat doe ik niet meer. :o

Ik heb 7x de gold pipe getrokken en 5x pipe 1. Dit was mijn laatste epic 5e pull voor pauline:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rt6vqsMvmWkQt0f4jCQ5Y8m6qbU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lQ4Tj0yNA9KDVDXyTQtqhI3m.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 43% gewijzigd door Planeetje op 11-10-2020 09:37 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• __REMCO__
Net 3x een 10 pull gedaan van de gold pipe, eerste 2x was ie goud en kreeg ik per pijp 1 HE (kart en houder). De 3e was ie groen dus ik balen totdat dit eruit kwam:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yeu8sB4qtftHN6NUFCSJDI5Rggs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/daplCtDovmZAlkT2sCcN6PnU.png?f=fotoalbum_large

Ik ga niet resetten voor shy guy gold dus ik vind het wel prima zo! Sta nog 600 punten achter op nr1 en 100 punten voor op nr3 dus ik moet nog wel even aan de bak. Nr4 heeft weet 6000 punten minder dus een tier omhoog zit er wel in!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e2A6aS7DoFCDngOW09Ht6wSP8ec=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5GEt916TMo1ElCKagc3Amav9.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn beste pijpje ooit tot nu toe... BAM d:)b 3 keer een nieuwe HE en ik had überhaupt nog niet eerder 3 HEs uit 1 pijp gehad.

En gisteren al HE Rosalina _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Sleehond op 11-10-2020 09:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Planeetje
@__REMCO__ @Sleehond dat zijn hele mooie pulls waar jullie veel plezier aan gaan beleven! Gefeliciteerd!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Lastige special pipe deze keer... Op shy guy na heb ik alle high end drivers al... Het idee van levelen is leuk maar het is geen verbetering voor de coverage. Ik denk dat ik één of max 2 x 10 pulls doe en de rest bewaar

@Planeetje goed gespaard hoor dan, en geen slechte vangst. hopelijk heb je er veel aan de komende ranked weken. Als je zo lang hebt gespaard en dus niks hebt gekocht qua pcks dan had je denk ik best wat pittige tours hiervoor

@__REMCO__ netjes :9

[ Voor 36% gewijzigd door MetalSonic op 11-10-2020 09:55 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Xaio
@__REMCO__ hoe kan dat een groene pijp zijn. _/-\o_

@Planeetje eindelijk de dame in het rood ;)

Weer geen gold dry bones :'( . Begint bijna een obsessie te worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Po61RofDbwubIPk6hCcgT2xLRj4=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/IURb8fHNIUo0EC8XhvcONUuB.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aKcty2CrrcmPqhVSrytUeJJmT9M=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/GkbOljUwdelZbiqKR52TyGb0.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lrE7PHcG834qmqeSJy6WCZw6kqI=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/4ziz6VuM3Kzb2Lj0T3DHBe9S.png?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Xaio schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 09:57:
@__REMCO__ hoe kan dat een groene pijp zijn. _/-\o_
Dat snapte ik dus ook niet 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
Fijne pulls hoor iedereen. Hier uit een 10 pijp gold Koopa en uit een losse pull Gold Glider. Wil deze week nog een 10 pull en 6 losse doen. Dan zijn de rubies allemaal op. Er vanuit gaande dat ik 1e wordt in de poule en daarmee standaard challenge 2-5 volbreng.

[ Voor 23% gewijzigd door bennieeee op 11-10-2020 10:26 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Planeetje
Net de Head Honcho uit de all clear pipe gekregen O+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CjfORyKD3JSj0fm17ghj5_38UHk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0Y7tkn66u9UPfevr31JYc2d6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• edzon
@MetalSonic hier ook geen extra coverage uit de gouden pipe maar je weet natuurlijk niet welke tracks gold shy guy er nog bij gaat krijgen. 10 pulls eraan gewaagd maar helaas, wel gold dry bowser toe mogen voegen en een keertje koopa dus das helemaal prima. Ook nog 10 pulls gewaagd in de 100 pijp en daar zowaar 4 extra tracks mee gedekt! Scheelt me waarschijnlijk een hoop trekken aan de volgende 100 pijp.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W1__M5fm40biDDrNUNfngFGxKgM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SQv6x1aX6uQUDqwDe0uqbKtn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
@MetalSonic Het viel me best mee hoe vaak ik toch 1e geworden was in de afgelopen ranked cups. En dan gaat het sparen toch redelijk snel. Maar om niet te pullen is wel lastig. Ik heb met moeite de funky kong pijp en wat special pipes aan me voorbij laten gaan.

@Xaio inderdaad, na 1 jaar heb ik haar eindelijk. Niet dat Pauline de beste driver is en ze me slechts een aantal city tracks extra geeft aan coverage, ben ik daar wel blij mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• texelonia
Wauw, jullie hebben duidelijk meer geluk dan ik! d:)b

Ik had laatst al paar 10 pulls gedaan uit de eerste pijp. Ik kreeg 3 HE carts en 1 HE glider. Geen drivers, dus niet één spotlight. Gisteren had ik genoeg Ruby’s voor nog een 10pull, kreeg ik Pauline. Die had ik nog niet, dus dat is aan de ene kant mooi. Maar ik hoopte eigenlijk op Rosalina Aurora, Mario Hakama of Waluigi busdriver om te levelen, voor deze en volgende ranked.

Hopelijk lukt het me om 1e te worden, zodat ik nog een 10pull kan doen. Maar ik sta nog 6k achter, dus dat kan nog lastig worden. Even kijken waar ik nog wat kan upgraden. Rosalina Aurora en Bowser level 4 maken? Of Mario Hakama én Waluigi busdriver level 3 maken? Hearts Balloons of Swooper level 4 maken (hearts balloons lijkt me beter, maar swooper komt in de shop, dus interessant om meer tickets te kunnen krijgen, beide komen regelmatig in ranked tours voorbij)? Macharon level 4 maken én Doubledecker level 3? Of alleen doubledecker level 4 maken (zit ook in de volgende ranked)? :?

Hier nog steeds geen tickets in de shop hoor! Ja normals. Maar nul komma nul supers. Ik had laatst wel weer een HE ticket in de shop, en zowaar meer dan genoeg coins om hem te kopen :)
Pagina: 1 ... 33 ... 161 Laatste