Rip rubies, Ben helemaal blut:
:fill(white):strip_exif()/f/image/pZVHWVGuE5iCDwRYNO7Jm6vJ.png?f=user_large)
De anniversary pijp moet wel een knaller worden voor degene die nog braaf opsparen.
Lobby → Omkoping → Corruptie :P
Moet je nagaan heb je zometeen eerst deze pijp en officieel zou dan de tour hierna in de anniversary week vallen. Kan me haast niet voorstellen dat je dan een nog betere pijp krijgt.. dit wordt een dilemma!Xaio schreef op woensdag 9 september 2020 @ 13:13:
Voor de coin event mogen we weer munten verzamelen. Jammer bananen leek me wel leuk.
Rip rubies, Ben helemaal blut:
[Afbeelding]
De anniversary pijp moet wel een knaller worden voor degene die nog braaf opsparen.
Heb trouwens mega veel lui die al highends hebben van level 5/6 dit wordt een pijnlijke week ben ik bang.
[ Voor 7% gewijzigd door bennieeee op 09-09-2020 15:39 ]
Goede vraag, skill van King boo is beter, zelfs als King boo niet de tier 3 is kan hij je nog goed helpen. Metal Mario aan de andere kant is volgens mij bij meer tracks tier 3.......Tootoo schreef op woensdag 9 september 2020 @ 11:34:
Wat is jullie mening eigenlijk wat meer op kan leveren: king boo of metal mario? Als ze allebei level 6 zijn en allebei een point cap ticket.
Qua rendement haal ik meer uit MetalMario ..
mooie scores trouwens, vooral op track 3 ben je los gegaan
Thanks! De scores gaan al de goede kant op jaMetalSonic schreef op woensdag 9 september 2020 @ 16:25:
[...]
Goede vraag, skill van King boo is beter, zelfs als King boo niet de tier 3 is kan hij je nog goed helpen. Metal Mario aan de andere kant is volgens mij bij meer tracks tier 3.......
Qua rendement haal ik meer uit MetalMario ..
mooie scores trouwens, vooral op track 3 ben je los gegaan30k op dag 1 holy shit, gelukkig zit je niet in mijn ranked poule
Ik zie dat mijn vraag niet helemaal helder was: ik was benieuwd wat een betere score zou geven in hetzelfde veld, shy guy bazaar specifiek
Met King boo doe je btw geen “miskoop” stel je hey volgende voor. Eerste item Lucky 7, eerste bocht 5 raken met toeter paar met bom... daarna nog 3 x coin frenzy en je totale score is richting de 33k.... dit vereist wellicht 100 pogingen!
Wordt potentieel wel een kostbare tour met pink gold peach als pack, samen met die special pipe. Wat je zegt @bennieeee, wat zou er dan in de week van de anniversary zitten?!? Het voelt als anniversary onderhand
Ondertussen ook al bij track 2 & 3 een score gezet met een dubbele coin frenzy. Over track 2 heb ik net nagedacht.
Track 2:
aantal momenten dat je een item kan pakken: 4
item ticket 1..
Dus de enige manier om daar een triple coin te krijgen is door vanaf de start je item ticket te gebruiken, coin te krijgen en dan is het coin, geen coin, coin, geen coin, coin...... Dan lukt het precies
EDIT of natuurlijk gewoon door de eerste item heen rijden als die coin is door, als hij geen coin is meteen restart.... coin block 1// geen coin // coin block 3// geen coin// item ticket voor de triple coin
ik voorzie 200 restarts of meer, eens kijken of ik daar zin in heb

Track 3:
Shy guy heeft mij vaak wel goed gelegen daarom kon ik daar vanmiddag al een leuke score neerzetten. Kwestie herhalen tot ik de triple coin heb en dan heb ik een score van rond de 30k...
Nu nipt eerste in mijn ranked poule. Mijn achilles hiel is overduidelijk track 1..
[ Voor 12% gewijzigd door MetalSonic op 09-09-2020 21:54 ]
Ik mis deze ranking een glider op rainbow road, maar valt me nog mee dat dat alles is. Volgende ranking mis ik waarschijnlijk 2 karts, maar 1 zit in de gifts dus dat valt ook weer mee. Maar wel veel lage levels.
En leuk al die pijpen maar ik heb er nooit (direct) wat aan. Op Rainbow Road is de enige T3 glider die ik uit de pijp kan halen, de Great Sail, met een kans van 0,0928% kans

Ik ken dat gevoel, hopeloos. Nummer 1 staat nu 15k boven me, die heeft bijna alles lvl 5 of 6. Ik heb zelf het geluk gehad dat ik die glider uit de gratis pipe kreeg, maar ik was er niet voor gaan pullen.texelonia schreef op donderdag 10 september 2020 @ 12:29:
Nou het gaat hier duidelijk weer wat minder al een paar weken. Vorige ranking 4e geworden, de ranking daarvoor 6e dus tier omlaag. Niet dat het daarmee makkelijker wordt. Zit nu alweer in een poule met mensen die stuk hogere levels hebben. Hopeloos...
Ik mis deze ranking een glider op rainbow road, maar valt me nog mee dat dat alles is. Volgende ranking mis ik waarschijnlijk 2 karts, maar 1 zit in de gifts dus dat valt ook weer mee. Maar wel veel lage levels.
En leuk al die pijpen maar ik heb er nooit (direct) wat aan. Op Rainbow Road is de enige T3 glider die ik uit de pijp kan halen, de Great Sail, met een kans van 0,0928% kansDe super Mario kart glider zou ik eventueel wel willen kopen voor €4,49 maar voegt voor mij niks toe deze ranking.
Daarnaast vreemd dat hij nog nergens zijn point cap ticket heeft gebruikt.
Nummer 1 in mijn poel heeft 37000 punten (rank 44, plek 7 en plek 8 afgelopen tour). Ik geloof er niks van dat men al achterste van tong heeft laten zien. Ik wacht nog even of het zin heeft om moeite in te steken.
[ Voor 38% gewijzigd door Xaio op 10-09-2020 17:16 ]
Het blijft een terugkerend probleem dat er spelers bij zitten die oneigenlijke levels hebben. Ja het kan theoretisch, maar het is niet echt de verwachting...
Ik vind het jammer dat ik zo'n speler in mijn poule heb. Hoe je zulke items op level 6 kan krijgen begrijp ik trouwens wel. Als je elke week tot nu toe maximaal heb gekocht dan kom je heel ver hoor. Heb wel artikelen gelezen van mensen die tegen de 10.000 euro aan dit spel hebben uitgegeven en dan was dat al een paar maanden geleden.
@Xaio
Goed mogelijk dat mensen in jouw poule nog even rustig aan doen inderdaad.
@Tootoo Hoe gaat het bij jou deze week?
Sorry.... 10.000 uitgeven aan een spel?MetalSonic schreef op donderdag 10 september 2020 @ 20:29:
@Xaio en @Tootoo
Ik vind het jammer dat ik zo'n speler in mijn poule heb. Hoe je zulke items op level 6 kan krijgen begrijp ik trouwens wel. Als je elke week tot nu toe maximaal heb gekocht dan kom je heel ver hoor. Heb wel artikelen gelezen van mensen die tegen de 10.000 euro aan dit spel hebben uitgegeven en dan was dat al een paar maanden geleden.
@Xaio
Goed mogelijk dat mensen in jouw poule nog even rustig aan doen inderdaad.
@Tootoo Hoe gaat het bij jou deze week?
Ziekelijk

Daarnaast heeft ie ook fijne oldskool geluidseffecten bij itemboxes en de finish. Best een leuk karakter daardoor.Xaio schreef op donderdag 10 september 2020 @ 00:15:
Die 8 bit Mario ziet er geinig en mooi uit. Ben benieuwd of we uiteindelijk alle 8 drivers uit Mario Kart SNES krijgen.
(Mijn free pull was 8-bit Mario
erutangiS
@MrOleo lucky bastard
@MrOleo Mooie gratis pull hoor! Deze keer had ik ook geluk met de 8-Bit Pipe Frame kart. Leuk ding en die zal vast nog wat bumps krijgen. Die 8 bit Mario is wel heel vet!
@MetalSonic Dat soort lui in je poule is inderdaad erg irritant. Kunnen ze niet gewoon een ranked met allemaal whales maken? Kunnen ze elkaar een beetje gek maken. Met zulke lui is het inderdaad een beetje geluk hebben of ze wel of niet aanzetten of dat ze gewoon geen skills hebben. Maar wat is dan de lol om er zoveel aan uit te geven als je amper kan karten?
Gelukkig geen enorme whale in mijn ranked, maar iemand die wel het maximale uit z'n items weet te halen. Met 2k achter is het allemaal wel mogelijk. Het enige probleem is dat ik tot nu toe nog geen enkele dubbele coin frenzy heb weten te halen op geen één van de drie track. Koester die triple coin @Tootoo
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Maar nu weer leuke tracks dus weer frisse zin! Sta nu 11e (tier 45) maar heb alle tracks pas 1x gespeeld dus nog genoeg ruimte voor verbetering!
@MrOleo toffe pull inderdaad!
@MetalSonic tot op heden staat iedereen nog 8k achter me, maar blijft de vraag wat er gebeurt als ze flink gas gaan geven. Laten we hopen dat ze dat niet hoeven omdat ze het of niet kunnen of niet nodig is. Maar anders kan ik met pech zomaar vierde worden

Ik ben eigenlijk ook niet echt bezit met level grinden, teveel gedoe en dan gaat het alleen maar tegen staan.
Maar knap resultaat!
@Vozze & @Tootoo Jullie zitten beiden dus wel royaal nu... Tja qua items hebben jullie ook wel stuk beter materiaal dan dat ik heb, dat helpt ook al flink. Hopelijk kunnen jullie 't rustig uitzitten verder
@Sleehond
Level grinden is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel saai, heb wel respect voor @Poeksel (congrats) dat hij 150 is.. Als ik eraan ga werken krijg ik op sommige laps maar 2,5% voor de eerste plek op 200cc...
Ben zelf level 127... word niet enthousiast van 't idee om weer tijd vrij te maken voor level grinden.
Nu 12e maar ga er zondag nog even voor zitten om te verbeteren!MetalSonic schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 20:40:
@__REMCO__ Ja beach was vreselijk haha, kon daar niet makkelijk combos vast houden, saai om rond te rijden. Ik ga er niet teveel tijd aan besteden in deze reactie. We zijn er weer vanaf! Hoe gaat de huidige cup bij jou verder?
Ik vermoed dat je nog wel iets van ruimte op Shy Guy en Rainbow Road hebt. Nummer 1 in je ranked is helaas niet te pakken, maar wellicht is het genoeg voor plek 2. Ik sta momenteel zo'n 1400 punten voor. Nummer 2 heeft nog een beetje ruimte her en der, maar niet veel.
Morgen de nieuwe 50 pijp. Gaan jullie een poging wagen? Mario Musician en Black Yoshi kan ik nog wel gebruiken, maar ja, de volgende tour. Wat zat dat brengen?
Wat is jullie pijp strategy? Elke week 1x 10 of sparen ? Elk heeft zijn voordeel en nadeel.
@Vozze ja ik ga wel wat rubies er aan uitgeven. Alle high ends hebben hun meerwaarde voor me. Of het nou coinbox drivers zijn of music Mario of black Yoshi, zelfs pinguïn Luigi kan nog (heb ik niet, mis ik ook niet). Uiteraard hoop ik wel op music Mario of de coinbox drivers / black yoshi.
Ik heb al wat winst gepakt op het rainbow level.
Op track 2 & 3 heb ik de score icm een dubbele coin frenzy. Betekent theoretisch dat er nog ruimte is voor verbetering omdat er nog geen triple is geboekt maar we weten allemaal dat je die in sommige weken gewoon niet krijgt ...
Ik ga niks wagen aan die pipe ik probeer nu echt wat te sparen voor de anniversary ;-)
@Xaio strategy is genoeg sparen en pas pullen als je 75% uit de pipe kan halen dan is de kans om te worden teleurgesteld heel klein...... Ik heb al vaak genoeg de helft uit de pipe gehaald en dat 't bijna alleen maar troep was (swso niet de gewenst high ends)
@Tootoo das idd geen gelopen race mensen kunnen je nog inhalen. Vorige week dacht ik ook even dat ik er was . Liep toen 7 k voor op de nummer 2 maar toen ging een "onbekende?" een sleeper ineens langs mij...
Eindelijk dubbele coin frenzy op de bazaar track. Veel geluk gehad. Coin frenzy, item ticket en gelijk daarna weer coin frenzy met de laatste item box. Ben nu eerste.
Matchmaking van MKT bevat geen logica. Ik zit nu in een makkelijke groep waarvan de meesten waarschijnlijk niet eens tier 40 zijn (klaag niet want meevaller op zijn tijd is welkom). De gold glider van de meesten zijn pas level 1.
[ Voor 15% gewijzigd door Xaio op 12-09-2020 22:22 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Xaio op 12-09-2020 22:22 ]
Net wat pulls gedaan. Ik had na 3x moeten stoppen toen ik 4 HE drivers had: 2x Peach wintertime, gold koopa en peach vacation. De laatste 2x 10 leverden party time toad en pinguïn Luigi op. Leuk, maar die rubies had ik wellicht wel beter kunnen bewaren
Kreeg Peach vacation

Oh en 8 keer koopa troopa 😂
Ik sta nu 2e in de ranking. Ruim 8k achter op de nummer in. En een minimale voorsprong. Tussen mij en nummer 9 zit maar 2k verschil, dus veel dicht bij elkaar. Alles is nog mogelijk. Ik heb nog wel aardig wat ruimte, want op alledrie de tracks maar één coin frenzy zonder andere frenzy erbij. Maar de nummer 1 heeft hogere levels, dus weet niet of ik die in kan halen.
4x HE in 3 pulls? Nice!Tootoo schreef op zondag 13 september 2020 @ 09:06:
@MetalSonic ik zou zomaar meerdere sleepers kunnen hebben, buiten de nummer 2 en 3 met dikke levels
Net wat pulls gedaan. Ik had na 3x moeten stoppen toen ik 4 HE drivers had: 2x Peach wintertime, gold koopa en peach vacation. De laatste 2x 10 leverden party time toad en pinguïn Luigi op. Leuk, maar die rubies had ik wellicht wel beter kunnen bewaren
[ Voor 44% gewijzigd door MrOleo op 13-09-2020 10:39 ]
erutangiS
Doordat er zoveel basics in zitten is het upgraden inderdaad goed te doenMrOleo schreef op zondag 13 september 2020 @ 10:38:
Die pijp zit hartstikke vol met de basis super drivers (mario luigi bowser yoshi etc). Voor het lvl-en van die karakters is het een hele leuke pijp, qua highends valt het tegen, 3 op 50 waarvan ik er 3 interessant vind ( peach vacation, black yoshi, gold koopa). Ik denk dat ik de pijp oversla op 1 pull na ofzo..
[...]
4x HE in 3 pulls? Nice!
En zeker nice! Maar eigenlijk ook dat ik toen had moeten stoppen, ik was iets te enthousiast... Kan me zomaar kosten bij de volgende tour...
Ik heb er goed over nagedacht maar ik ga deze special pipe echt niet doen. Heb nu 110 rubys en wil nog wat meer sparen en dan los gaan op de anniversary pipe...
Vanochtend werd ik mbt Mario kart trouwens wakker met een dubbel gevoel. Eerst ff klote want ik ben gisteren vergeten om de muntjes te pakken van het coin event. Ik had wel de reguliere muntjes gepakt maar 't coin event had ik uitgesteld tot later op de avond. De avond was drankjes en online gaming en daarna was ik het vergeten
Gelukkig ook positief want ik zag dat ik in mijn event shop straks king boo kan kopen, die is dan op 4 van de 5 stapjes van level 6. ofwel na de "event upgrade" nog 1 gouden ticket en level 6
Ook fijn dat de huidige event coins gewoon weer op de baan liggen
Edit: toch 1x mijn geluk beproefd ivm de vele supers. Resultaat:
1x vacation peach,
3x bowser
1x Mario, luigi, toad
3x koopa troopa (coins)
Tevreden hiermee. Nu nog maar 2 HE tickets en dan is vacation peach level 6. En voor de super drivers heb ik nog een stapel tickets om verder te levelen.
[ Voor 46% gewijzigd door Planeetje op 13-09-2020 19:21 ]
Ik denk dat ik per tour zo'n vijf levels omhoog ging. Mijn strategie was om eerst de tracks buiten de ranked cup te doen, en de ranked in de laatste drie dagen.Tootoo schreef op zondag 13 september 2020 @ 19:52:
@Poeksel hoe ging dat level grinden bij jou op het laatst? Ik ben nu level 136 maar in deze tour zitten zoveel levels die geen EXP meer geven dat ik deze tour misschien 3 levels kan stijgen (134 -> 137)? In vorige tours lukte het vaak wel om een level of 7 te stijgen...
Deze tour leverden de drie Mario Circuits 1, de drie Rainbow Roads 1 en Vanilla Lake 1T me exp op (nog steeds, alleen niet zichtbaar).
Thanks! Goed om te weten dat je op het einde nog 5 levels omhoog kon gaan. Het zal wel toeval zijn, er zit veel overlap in tracks met de vorige tour. En ook alle Mario circuit 1 tracks waren al uitgeput bij mij...Poeksel schreef op zondag 13 september 2020 @ 22:36:
[...]
Ik denk dat ik per tour zo'n vijf levels omhoog ging. Mijn strategie was om eerst de tracks buiten de ranked cup te doen, en de ranked in de laatste drie dagen.
Deze tour leverden de drie Mario Circuits 1, de drie Rainbow Roads 1 en Vanilla Lake 1T me exp op (nog steeds, alleen niet zichtbaar).
En ik maar denken dat mijn 46k aan coins al een berg wasPoeksel schreef op zondag 13 september 2020 @ 23:27:
Iets anders:
[Afbeelding]
Flink wat pulls gedaan uit de special pipe...
Kan me er helemaal iets bij voorstellen, duurde een eeuwigheid hier ook, haha!bennieeee schreef op maandag 14 september 2020 @ 16:17:
Ik heb dan eindelijk mijn eerste Lucky Seven rijder dat mocht ook echt wel eens tijd worden!

@bennieeee Lucky Seven is ongelooflijk handig voor de superhorn challenge. Daarvoor was het kommer en kwel; eerste blijven totdat je super Horn krijgt en daarna terug zakken en op tijd activeren.
[ Voor 38% gewijzigd door Xaio op 14-09-2020 20:00 ]
Prima, hij ging direct door naar lvl 3 dus prima pull
[ Voor 6% gewijzigd door Sleehond op 15-09-2020 09:46 ]
Yes is er inderdaad!Xaio schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 09:47:
Hebben jullie vandaag ook ineens de coin aplenty event? Was volgens mij niet aangekondigd?
ik dacht een bug omdat ik 't afgelopen zaterdag vergeten was te doenXaio schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 09:47:
Hebben jullie vandaag ook ineens de coin aplenty event? Was volgens mij niet aangekondigd?
Zo. Net nog mijn score op de bazaar wat verbeterd, hopen dat het zo voldoende is:
:fill(white):strip_exif()/f/image/WcS9WKD2WGLAId5iqneJGkZo.png?f=user_large)
Nu hopen dat deze nieuwe cup iets minder geweld heeft qua grote scores.
Nu weer zin in Baby Mario Cup
Nu nog hopen op wat HE driver tickets in de shop. PGP mag wel wat omhoog, want met level 2 gaat het niet worden. Qua tracks denk ik dat de volgende cup wel leuker is.
Ben benieuwd naar de komende ranked! Royal highway T is bij mij de klapper, misschien nog PGP naar level 6 opwaarderen
Ik heb het de afgelopen dagen vrij druk gehad. Moet het nu eens doen met een vierde plek. Tiertje naar beneden dus. Hopelijk een wat lichtere poule!
Van de winst nog een keer de throwback pipe gedaan, helaas geen HE's meer. Heb nu alleen Penguin Luigi.
Gaan op de hogere tiers de stappen omhoog/omlaag anders? Of zijn er minder spelers in de poules?MetalSonic schreef op woensdag 16 september 2020 @ 08:12:
Congrats voor wie goed gescoord heeft!
Ik heb het de afgelopen dagen vrij druk gehad. Moet het nu eens doen met een vierde plek. Tiertje naar beneden dus. Hopelijk een wat lichtere poule!
Tier 35 en hoger:Whaam schreef op woensdag 16 september 2020 @ 08:24:
Yeah, ook eerste gebleven, ruim zelfs! Nummer twee heeft nog wel gespeeld maar het verschil bleef goed 5000 punten.
Van de winst nog een keer de throwback pipe gedaan, helaas geen HE's meer. Heb nu alleen Penguin Luigi.
[...]
Gaan op de hogere tiers de stappen omhoog/omlaag anders? Of zijn er minder spelers in de poules?
Top 3 is 1 tier hoger.
Plek 4 en 5 blijft in dezelfde tier.
Rest is 1 tier omlaag (plek 20 is 2 tiers omlaag)
Toeval of niet ik kreeg vanochtend ook Black Yoshi.
Klopt niet helemaal bij tier 50 is 't zo dat je bij plek 4 een tier naar beneden gaat ;-)Xaio schreef op woensdag 16 september 2020 @ 08:50:
[...]
Tier 35 en hoger:
Top 3 is 1 tier hoger.
Plek 4 en 5 blijft in dezelfde tier.
Rest is 1 tier omlaag (plek 20 is 2 tiers omlaag)
Toeval of niet ik kreeg vanochtend ook Black Yoshi.
@MetalSonic : een lichtere ranked zou inderdaad wel eens fijn zijn. Ik duim met je mee!
Duimen lijkt te helpenVozze schreef op woensdag 16 september 2020 @ 09:24:
@Tootoo : hahaha, dat ik uiteindelijk maar 100 puntjes boven jou uitkwam was redelijk geluk. Het is dat ik ineens tweede stond en wel aan de bak moest. En ik heb ook de nodige tickets moeten besteden. Beetje jammer, maar de 1e plek maakt veel goed. Deze ranked sta jij er bijzonder goed voor! Daar ga ik niet aan tippen. Ik hoop het deze keer ook niet nodig te zijn! Kan ik me wat meer op het level grinden focussen.
@MetalSonic : een lichtere ranked zou inderdaad wel eens fijn zijn. Ik duim met je mee!
:fill(white):strip_exif()/f/image/MMsdp5sVbBppqBPIgMJBTIzy.png?f=user_large)
@Vozze, je had er dan ook een mooie score uit weten te halen bij de vorige cup. Zeker shy guy was echt een hoop. Had je daar een NSC en / of een tripple coin frenzy? En thanks, deze week heb ik inderdaad het geluk dat de levels bij Royal Highway T zo hoog zijn. Als iemand me nu voorbij komt steken zou het wel jammer zijn. Gelukkig staat de nummer 2 op 68k voor nu
Ben heel benieuwd naar de tour van volgende week. Zouden ze gold Mario met coin vacuüm introduceren?
Edit: daar alvast op vooruit lopend, ik ben 557863244072.
[ Voor 32% gewijzigd door Whaam op 16-09-2020 21:54 ]
:strip_exif()/f/image/lD76APZBj0pT7Gp1stqrQt4I.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 16% gewijzigd door Planeetje op 17-09-2020 12:04 ]
Ik heb het zo gedaan:edzon schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:36:
Mooie score hoor @Planeetje! Hoe heb je die bij elkaar gesprokkeld? Ik pak net de 1e plek met 10k minder
Pgp lvl 6 met 2x point cap op 1190
Kart lvl 4 met 1x point cap op 490
Glider lvl 4 me 1x point cap op 490
Als basis.
Daarna full combo met 2x coin box frenzy en volgens mij 4 losse coin boxen.
Zieke score hoor planeetje, zag 't net! 37k op royal! lekker dat je pink peach op lvl 6 hebt en dat was dan in combinatie met 3 keer coin frenzy?Planeetje schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:02:
Net Royal raceway op 37.2k kunnen zetten. Ik sta nu 10k voor op nr 2, die volgens mij al redelijk aan zijn max begint te komen. Rest staat nog verder. RMX Rainbow Road ben ik nog niet aan begonnen en kan ik alles ook nog upgraden. Ziet er goed uit deze week.
[Afbeelding]
Inderdaad wel een zieke score. Ik was in het begin blij als ik een keer 10k haalde op een track. Dit is toch wel mijn record.MetalSonic schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:23:
[...]
Zieke score hoor planeetje, zag 't net! 37k op royal! lekker dat je pink peach op lvl 6 hebt en dat was dan in combinatie met 3 keer coin frenzy?
Zie hieronder hoe ik het gedaan heb.
Planeetje schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:15:
[...]
Ik heb het zo gedaan:
Pgp lvl 6 met 2x point cap op 1190
Kart lvl 4 met 1x point cap op 490
Glider lvl 4 me 1x point cap op 490
Als basis.
Daarna full combo met 2x coin box frenzy en volgens mij 4 losse coin boxen.
[ Voor 32% gewijzigd door Planeetje op 17-09-2020 14:36 ]
- vergelijkbare levels (mijn kart is 1 level hoger)
- jij wel een hoger basis level wat in alle acties ook mee telt
- ik had ook een non stop combo, maar ik geloof met 2 coin frenzies + bananen frenzy en vast wel iets van een coinbox hier en daar.
Betekent dat ik dus nog ruimte heb voor verbetering
Jij hebt als het goed is nog de gold pipe frame om je score op RMX Rainbow Road nog flink bij te werken? Want dan ga je de 80k ook ruim voorbij
Op RMX heb ik idd nog meer mogelijkheden om te scoren. Ik kan Musician Mario nog upgraden naar 3, de gold pipe frame gebruiken en evt upgraden. En ik kan de ? glider ook nog maar level 5 brengen, dus er kan nog veel.
/f/image/c2LBFCk0YPuCe2JS2yJLEi11.png?f=fotoalbum_large)
Event coins verzamelen met coins is zo'n verademing TOV de grindfeest van afgelopen weken. Onbewust ga ik toch voor de groene coins op de track, je maakt alleen rare bewegingen.
Ben benieuwd of we nou veel bijzonders kunnen verwachten of dat de afgelopen throwback pipe + huidige packs het al was buiten de kadootjes. Qua pack kan ik het me ergens niet voorstellen dat ze het beter kunnen doen dan PGP en rose queen namelijk.
:strip_exif()/f/image/z8WCaE9mASHPKV83q2FJpPAj.jpg?f=fotoalbum_large)
Deze is zonet online gegooid via Twitter. Als je goed kijkt zie je achteraan ook nog Mario met een zonnebril.
Heb pas nu het trucje eindelijk door voor de ultra mini turbo boost. Maar dan is het ook 2 vingers in de neus om die beide challenges te halen. Levert toch nog even de nodige muntjes op.
[ Voor 16% gewijzigd door bennieeee op 18-09-2020 12:28 ]
Onderschat de mushroom frenzy niet, dat is een van de betere frenzies, zeker als je een race achteraan start krijg je hem vrij makkelijk, als je dan een paar karts weet te raken scoor je al snel gelijk/beter dan je met een gold frenzy vanaf plek 1 zou doen.Xaio schreef op donderdag 17 september 2020 @ 23:56:
Eindelijk dubbel coin frenzy, maar ik heb minder punten dan coin + mushroom frenzyDat zou je niet verwachten.
[Afbeelding]
Event coins verzamelen met coins is zo'n verademing TOV de grindfeest van afgelopen weken. Onbewust ga ik toch voor de groene coins op de track, je maakt alleen rare bewegingen.
erutangiS
Die app zal wel één van de tier 1 units zijn, ik heb hem maar wel slechts op level 1..
Welk trucje is dat?bennieeee schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:12:
Heb pas nu het trucje eindelijk door voor de ultra mini turbo boost. Maar dan is het ook 2 vingers in de neus om die beide challenges te halen. Levert toch nog even de nodige muntjes op.
Op die manier. Had verwacht met de coin plus boost meer punten te pakken met een coin frenzy. Dus een triple frenzy is de enige manier om mijn score nog op te krikken.MrOleo schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 14:06:
[...]
Onderschat de mushroom frenzy niet, dat is een van de betere frenzies, zeker als je een race achteraan start krijg je hem vrij makkelijk, als je dan een paar karts weet te raken scoor je al snel gelijk/beter dan je met een gold frenzy vanaf plek 1 zou doen.
https://www.reddit.com/r/...f_manual_drift_technique/
[ Voor 31% gewijzigd door Xaio op 18-09-2020 20:44 ]
Aaah, nice! Ik deed al links - rechts - links voor een bocht naar links, omdat als ik maar één keer swipe, de drift wel begint maar de wielen op “rechtdoor” blijven staan. Als je een keer heen en weer swiped dan krijg je een mooie krappe bocht. Boost vasthouden en blijven sturen deed ik ook, maar dat heeft vaak geen zin (tenzij je nog jumps hebt of coins oid) want de combo loopt dan af.Xaio schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 20:35:
@Whaam als de volgende bocht links is: Drift knop inhouden, swipe eerst naar links (bocht = links) dan gelijk rechts en dan weer gelijk links. Dit blijf je herhalen (links swipe je iets verder dan rechts) totdat je ultra mini boost krijgt. Knop inhouden dan kan je enigszins ook sturen.Hoop dat het enigszins begrijpelijk is. De tijd challenge met peach op de royal track is een goede track om te oefenen.
https://www.reddit.com/r/...f_manual_drift_technique/
Wat jij bedoelt is nog vaker blijven swipen om zo de tweede en derde boost soort van sneller te forceren?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VEFBbwG8H67BcizUci2BLUS3.jpg?f=user_large)
Net hetzelfde meegemaakt, tijdens mijn mushroom wel de nodige tegenstanders geraakt waarmee ik er dus, zoals @MrOleo al zei, een stuk meer punten meer uit heb weten te persen. Ben er daarmee ook wel een beetje klaar mee voor deze week, icm een triple coin op mario + dubbele coin & red shield op royal nu 8k voorsprong. Mijn achtervolger heeft wel betere items dus benieuwd of ik nog op zoek moet naar die triple coin (box) frenzy's. Zin in LA!Xaio schreef op donderdag 17 september 2020 @ 23:56:
Eindelijk dubbel coin frenzy, maar ik heb minder punten dan coin + mushroom frenzyDat zou je niet verwachten.
.
Ik vraag t me ook af, door de relatieve hoeveelheid supers en het thema leek de throwbackpipe toch verdacht veel op een verjaardagscadeautje. Die packs moeten ze wat mij betreft eerst een stuk goedkoper maken om die als een cadeautje te laten voelen! Wel opvallend ook dat zowel mario als peach deze (Super Mario) tour in de packs zaten. Apart dat Nintendo niets specifiek over het 1- jarig bestaan heeft gezegd dus hoop nog stiekem op een mooie bonus in LA maar verwacht niet meer dan een ruby of 10.Tootoo schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 08:40:
Ben benieuwd of we nou veel bijzonders kunnen verwachten of dat de afgelopen throwback pipe + huidige packs het al was buiten de kadootjes. Qua pack kan ik het me ergens niet voorstellen dat ze het beter kunnen doen dan PGP en rose queen namelijk.
Hier heb ik eenzelfde gevoel dat de volgende tour mag beginnen. Gister mijn score op RMX Mario Circuit 1 verbeterd met een mushroom + 2 coin frenzies en sta nu 16k voor op de nummer 2 en 3. Hun levels zijn vergelijkbaar, maar ze moeten nog een hoop doen...edzon schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:21:
[...]
Net hetzelfde meegemaakt, tijdens mijn mushroom wel de nodige tegenstanders geraakt waarmee ik er dus, zoals @MrOleo al zei, een stuk meer punten meer uit heb weten te persen. Ben er daarmee ook wel een beetje klaar mee voor deze week, icm een triple coin op mario + dubbele coin & red shield op royal nu 8k voorsprong. Mijn achtervolger heeft wel betere items dus benieuwd of ik nog op zoek moet naar die triple coin (box) frenzy's. Zin in LA!
[...]
Ik vraag t me ook af, door de relatieve hoeveelheid supers en het thema leek de throwbackpipe toch verdacht veel op een verjaardagscadeautje. Die packs moeten ze wat mij betreft eerst een stuk goedkoper maken om die als een cadeautje te laten voelen! Wel opvallend ook dat zowel mario als peach deze (Super Mario) tour in de packs zaten. Apart dat Nintendo niets specifiek over het 1- jarig bestaan heeft gezegd dus hoop nog stiekem op een mooie bonus in LA maar verwacht niet meer dan een ruby of 10.
Die packs voelen qua prijs nooit als kado nee
Op naar de LA Tour, weten we tenminste ook of we nog iets leuks kunnen verwachten.
Hoe gaan jullie ranked cup?
Spannend wel, want ik zie weinig verbeter mogelijkheden, dus ik zal een beetje geluk moeten gaan vinden vrees ik!
Tis jammer dat je bij Rainbow een T3 driver mist dan had je daar zeker nog meer uit kunnen halen. Mario moet je volgens mij nog wel naar de 10k kunnen halen .Sleehond schreef op zondag 20 september 2020 @ 10:38:
Sta nu 3e in de tour, ongeveer 1500 punten achter op nummer.
Spannend wel, want ik zie weinig verbeter mogelijkheden, dus ik zal een beetje geluk moeten gaan vinden vrees ik!
Hier nog steeds eerste met 7k voorsprong moet ruim genoeg zijn deze week.
[ Voor 7% gewijzigd door bennieeee op 20-09-2020 12:05 ]
@Verwijderd
Binnenkort bestaat dit spel al een jaar. Wat denken jullie, woensdag special 1 year pipe of niks bijzonders?
Wellicht leuke koopjes? 25 euro voor 2 high end items? Ik zie nog niks qua data leaks..
Nice van @SlettesloeryPoeksel schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:26:
Een bekende naam op 997!
https://mariokarttour.com/en-US/ranking/allcup