Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
Ik hoop 1e te worden. Ik sta nu 3.5k voor. Maar misschien haalt iemand me nog in. Als ik top 3 ben, dan wordt ik tier 50. Niet slecht voor gp online (over het algemeen).

Morgen ga ik pullen voor hakama Mario en een glider. Als ik die snel krijg wil ik nog een poging wagen voor de Black kabuki kart.

Ik heb nu 7 10 pulls klaarstaan en bij winst van deze ranked 8x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:13
Een frustrerend weekje hier, het wil maar niet lukken, alle 3 de banen geen optimale run gehad, luigi's mansion is op zich goed genoeg. Meerdere dagen waar de coinfrenzies gewoon weigeren te komen, ik heb er vandaag misschien 1 gezien.
Sta gelukkig nog 2k punten voor, maar dat zal wel niet genoeg zijn...
Valt me mee dat ik cheep cheep lagoon eigenlijk best een leuke baan vindt in de R variant.
Succes in de laatste uurtjes allemaal.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrOleo schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 20:37:
Een frustrerend weekje hier, het wil maar niet lukken, alle 3 de banen geen optimale run gehad, luigi's mansion is op zich goed genoeg. Meerdere dagen waar de coinfrenzies gewoon weigeren te komen, ik heb er vandaag misschien 1 gezien.
Sta gelukkig nog 2k punten voor, maar dat zal wel niet genoeg zijn...
Valt me mee dat ik cheep cheep lagoon eigenlijk best een leuke baan vindt in de R variant.
Succes in de laatste uurtjes allemaal.
Aanhouder wint, frenzy's zijn leidend dus ga desnoods half iets anders doen. Half oogje tv kijken, telefoon gesprek voeren of wellicht je gedachte verzetten terwijl je muziek luistert. Als je één of 2 keer daardoor een combo verliest is dat niet heel erg belangrijkste is dat je blijft retry'n tot je die frenzys hebt :P

Maarja ik snap 't natuurlijk ook als je er na een tijdje maar mee stopt. Ik had dat paar weken geleden. Had ik een sessie van twee á 3 uur en nauwelijks frenzy's niet eens de slechte. ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Pff EINDELIJK m'n score op cheep cheep verbeterd met 500 punten waardoor ik nu 255 punten voorsprong heb op nr4.

Luigi's mansion gaat met 2 coin frenzy's en een groene schild frenzy niet beter worden en op Tokyo blur heb ik geen T3 driver maar de tactiek van @MetalSonic was ik ook al mee bezig en dat werkt idd goed!

Hopelijk slaapt nr4 al en blijft het zo staan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Zo! Nog ruim een uurtje m'n voorsprong behouden! Op het moment 1800 voorsprong. De scores onder mij kan nog spannend worden. Het scheelt steeds maar een paar honderd. Ik hoop dat daar niks veranderd. :p

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
Van 4 naar 7 gezakt in de laatste 15 minuten. Iedereen boven mij heeft een T3 (Yoshi reindeer) driver op Tokyo blur. Het niet hebben van een T3 driver is fataal. Komende tour op 2 tracks geen T3 driver, zucht.....

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrOleo
MetalSonic schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 21:39:
[...]

Aanhouder wint, frenzy's zijn leidend dus ga desnoods half iets anders doen. Half oogje tv kijken, telefoon gesprek voeren of wellicht je gedachte verzetten terwijl je muziek luistert. Als je één of 2 keer daardoor een combo verliest is dat niet heel erg belangrijkste is dat je blijft retry'n tot je die frenzys hebt :P

Maarja ik snap 't natuurlijk ook als je er na een tijdje maar mee stopt. Ik had dat paar weken geleden. Had ik een sessie van twee á 3 uur en nauwelijks frenzy's niet eens de slechte. ;(
Tnx voor de tips, ik doe eigenlijk altijd half iets anders tijdens mario kart :) .
Uiteindelijk net als Remco nog 500 punten weten te verbeteren op cheep. Daardoor mijn 1e plek kunnen vasthouden met 300 punten. 8)

erutangiS

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Planeetje
Ik ben 1e gebleven, nooit verwacht. Er zaten toch echt mensen met betere loadouts op Tokyo blur, waar ik slechts 2/2/2 had. Ben er heel erg blij mee.

Ik heb nu genoeg point cap tickets om een driver van elk een N/S/HE op de 2e tier te krijgen.

Gaan er mensen pullen voor hakama?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
@Xaio ai da's zuur, dacht dat ik pech had! Uiteindelijk toch cheep cheep nodig gehad om met een paar honderd punten voorsprong als 1e te gaan slapen om vervolgens met 3k achterstand wakker te worden. Aan zijn Pauline en Pink Wing levels te zien heeft t m aardig wat last minute investeringen gekost, niets aan te doen! Vooral zonde omdat ik met die ruby's heel graag iets moois voor in Tokyo hoopte te scoren aangezien ik daar alleen een top level kart heb. @Planeetje mijn laatste ruby's steek ik dus zeker in wat geluk met Hakema. Veel succes weer deze week allemaal!

Edit: geen Mario maar wel Peach uit de pijp met mijn eerst 10 pulls *O* , nog wat ruby's bij elkaar sprokkelen voor een mooie glider nu..@MetalSonic lijkt idd alsof dit de gehypte verjaardagspijp is!

Edit2: na wat bommen gooien weliswaar geen glider maar wel Hakema en Kabuki dasher uit de pijp oOo @Vozze sorry maar geloof dat ik al t geluk vandaag heb opgemaakt...

[ Voor 38% gewijzigd door edzon op 02-09-2020 10:38 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Eerste, competitie heeft niks meer gedaan.. summer fest pipe voelt als een anniversary pipe. Wow..

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
Ik ben ook eerste gebleven en nu 4 pulls gedaan (3 pulls - reset - 1 pull) en al binnen:
- 2x Peach kimono, leuk maar meer niet
- 1x Mario happi, ook leuk maar gebruik hem nooit
- 1x Mario hakama, yes! Stiekem hoop ik op nog een keer, maar dit is al mooi! Is nu level 3
- 2x fireworks parachute, is nu level 5!
- 1x full flight, daarmee heb ik mijn missende T3 glider!
- 1x quickshaw, ook leuk.

Dus ja dat voelt wel als feest zeg! :) Kan nog vaker pullen deze ronde als ik uit de event shop wat ik rubies vis.

@Xaio dat is balen zeg, laatste 15 minuten nog wel...

Folding@home

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Yay, met bijna 3k voorsprong eerste gebleven. Nu weer terug in Tier 39. Nu goed mijn best doen om EINDELIJK die T40 stempel te behalen :P

Maar de tokens deze keer. Bob omg hits. really? Pff, en wij maar denken dat de green shell's al een uitdaging waren :/

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 17:32
Mmh balen toch nog 4e geworden. Net naar 2 10 pulls gedaan Mario Hakama en Glam Bruiser als toppers. Toch nog maar 1 met Fireworks Parachute

Met de bommen in 3 ritten al 52 punten dat valt niet tegen! Net 2* Frenzy met Black Shy Guy maar dan gaat het wel hard 38 en 32 in 2 ritteb.

[ Voor 27% gewijzigd door bennieeee op 02-09-2020 09:10 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:11
@Tootoo Lekkere pulls hoor! Ik heb inmiddels 5 pulls gedaan en bijna alleen maar troep. Ik ga voor een T3 driver, maar ze zitten er beide nog in. Zucht. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m_a-KvVuyoCm-P8ThdnknMVtfV8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ly0NLH9sREEAqFrsonpn7NYa.jpg?f=fotoalbum_large
Mario Happi had ik al. Ik kan nog één 10 pull doen. Daar gaan m'n rubies.
De gifbeker moet wel helemaal leeg. Lakitu pack gekocht. Niks, nada, noppes.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FNua2WiaDAOtEend7fLgOd5KVEA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eEpKFJWzma65YMj0VfoOjpAx.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: na nogmaals een Honcho Pack gekocht te hebben (oef), nog wat pulls gedaan en met nog 5 pulls over eindelijk beide T3 drivers te pakken Het is net of Nintendo het weet...

[ Voor 34% gewijzigd door Vozze op 02-09-2020 09:16 ]

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Planeetje
Ik heb 4x gepulled en heb gekregen:
Fireworks parachute (nu level 2)
Kabuki dasher (nieuw)
Purple oilpaper glider (nieuw)
Hakama Mario (nieuw)

Eigenlijk heb ik nu alles wat ik wilde hebben. Ik heb nu full t3 coverage voor tokyo blur 3t. Even nadenken of ik verder ga, of voor de Black kabuki dasher.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze oei die pijp is jou nog niet helemaal goed gezind zeg... Succes als je nog verder aan de pijp gaat trekken!

@Planeetje: nice pulls ook! Mocht je er aan gaan trekken voor die black Kabuki Dasher dan weet je zeker dat je het zou halen, maar kan wel zijn dat je 3x een pull moet doen.

Net trouwens eens goed gekeken: voor de event coins hebben we nu geen 1265 muntjes nodig, maar volgens mij zo ongeveer half zo veel. Items zijn tenminste de helft van de prijs. En buiten de reguliere bommen kun je ook dubbele bommen, kanon of de mega bom gebruiken. Ik ga mijn geluk eens beproeven met black yoshi denk ik...

[ Voor 35% gewijzigd door Tootoo op 02-09-2020 09:11 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Monty mole in de event shop. Hmmm ik ben nog iets helemaal verloren.

Die tweede pijp is geweldig. Ik heb nog geen van de negen. Daar gaat de rubies. Deze pijp zet wel de lat hoog voor de anniversary pijp.

Eerste 10x pull firework parachute. 2de pull was slecht.

[ Voor 11% gewijzigd door Xaio op 02-09-2020 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Geweldige 2e pijp..4 keer een 10 pull gedaan..... Geen enkele high end........... Rubees op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
@Tootoo nee, geen garanties voor de black kabuki dasher, aangezien er geen spotlight is zou ik bijvoorbeeld 3x een black b dasher kunnen krijgen...

@wimpie007 that sucks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Correctie 5 pulls en nog geen enkele high end....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denken jullie dat dit de anniversary pipe is?
@wimpie007 Jammer van je pulls man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Net weer 2 pulls.... 1 kart. Nu moet ie maar leeg ook..moet alles nog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
@wimpie007 : I feel your pain. Ik zat in hetzelfde schuitje. Op 5 na die pijp leeggetrokken. Maar Hakama is binnen! Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
@wimpie007 dat is balen. Je zou verwachten dat met elke groene pijp de kans voor gouden omhoog moet gaan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wimpie007
Dat zou je zeggen he. 9 pulls gedaan. 8 over wel alles eruit nu gelukkig...... Wel een leuk plaatje zo. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tawmdz1gzAmf3126fW_7T25Tl2I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0C0aEFGDok33sLCeell2w5F2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLeopold
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-05-2024
Lees op reddit dat men geluk heeft met bob-omb/bob-omb cannon frenzies om veel tokens te verzamelen. Wanneer je een cpu aanraakt met de ring bob-ombs die om je heen draait krijg je schijnbaar 2 tokens per frame dat je de cpu blijft aanraken. Voor mij het meeste succes op Tokyo Blur 3 (Mario Happi) en dan op plaats 5 blijven hangen voor de frenzy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wimpie007 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 10:23:
Dat zou je zeggen he. 9 pulls gedaan. 8 over wel alles eruit nu gelukkig...... Wel een leuk plaatje zo. [Afbeelding]
eind goed al goed, en volgende maand maar niet kijken wat er van je credit card is afgehaald :+ :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wimpie007
MetalSonic schreef op woensdag 2 september 2020 @ 10:25:
[...]

eind goed al goed, en volgende maand maar niet kijken wat er van je credit card is afgehaald :+ :'(
Paypal haha. Dat ik ik morgen al vrees ik haha. Naja had bonusje gehad. Die is nu weg denk ik dan maar haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Oke, die credit card rekening ga ik komende maand ook wel voelen ja... :) Maar nu heb ik Mario Hakama nogmaals. Enkel 2 gliders heb ik niet uit de 2e run van de pijp gehaald. Naja dat is dan niet anders.

Nu kan ik zonder verdere upgrades al prima scores neerzetten en hou ik nog 1 HE driver, 2 HE kart en 2 HE glider tickets achter de hand om nog verder te upgraden.

De bommen gaan met een double bomb character overigens best goed. De eerste 80 coins heb ik al binnen. Inderdaad rond plaats 5 / 6 hangen en op een Tokyo track vanwege de smalle baan, dat gaat best goed :)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Pff ik heb natuurlijk weer 1 met dikke levels erin. Dat wordt geen eerste plaats sowieso

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:20

Whaam

Meer beter

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TB0-3ZbozxOhWgqkPRxYafujCck=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/EY4MZieOAQCseSifjgAGg8c8.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RTyJ_5v7C9oR4d8qP9V8KxbDW0Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kattGVYareAAndMbvH3yQKl3.png?f=user_large

Ooooeeh lekker! Twee keer een 10x pull. Zo laat ik het even ^_^

Ik heb wel moeite met de event coins, zeg. Nog maar 47 tokens verdiend, ik krijg de glitch met het raken van de cpu players niet voor elkaar helaas. Twee keer gelukt, en die twee keer maar 10 tokens.

[ Voor 53% gewijzigd door Whaam op 02-09-2020 11:50 ]

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:25
Ik heb net 94 eventcoints in een race gehaald met de Bob-omb Cannon frenzie- cpu aanraken truc.
Dezelfde truc werkt volgens mij ook zonder frenzie, al is de opbrengst dan wat minder.

[ Voor 59% gewijzigd door Poeksel op 02-09-2020 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poeksel schreef op woensdag 2 september 2020 @ 14:50:
Ik heb net 94 eventcoints in een race gehaald met de Bob-omb Cannon frenzie- cpu aanraken truc.
Dezelfde truc werkt volgens mij ook zonder frenzie, al is de opbrengst dan wat minder.
Hoe doe je dat precies? Is er een filmpje van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
MetalSonic schreef op woensdag 2 september 2020 @ 16:37:
[...]

Hoe doe je dat precies? Is er een filmpje van?
Tegen een cpu aanrijden terwijl je bob-ombs uitspuwt (denk ik).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:05
1e gebleven met 150 voorsprong :D

Uit gratis pijp HE full flight glider, lekker want die had ik nog niet d:)b

En we gaan alweer richting bijna 100 rubies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
@MetalSonic glitch werkt als je in frenzy staat bent met een bomb item. Also je dan tegen een driver aanknalt of overlapt met de ring dan krijg je meer coins dan wat je zou verwachten. Ik heb al moeite om goed te sturen in frenzies en dit maakt het niet gemakkelijker op. Is 1x gelukt, maar slechts 20 coins.

Waardeloze bomb Canon drivers tonen nu pas hun waarde. Alleen ze bij mij allemaal lage level, dus lage frenzy kans.

[ Voor 25% gewijzigd door Xaio op 02-09-2020 17:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Vandaag maar een 10 pull gedaan om een glider op de derde track te krijgen. 3 supers en een high end glider die ik nodig had. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Blijkbaar is deze pijp toch niet de beste. Maar ben toch blij met de HE's die ik eruit gehaald heb, en heb nog 4x een 10 pull over voor de aniversary.

Ik ga de dasher pipe maar niet doen heb ik besloten. Ik mis enkel de black kabuki dasher. De kans is me te klein om de gok te wagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
Ik zal het wel niet goed doen, maar na meerdere keren met bombfrenzy en bombcannonfrenzy zo dicht mogelijk tegen AIs aangereden, krijg ik gewoon 2 Coins per hit elke keer...

Edit: net toch een keer gelukt. Tijdens een slide zat er iemand vlak linksvoor me en dat leverde een 16 coins op. Dat is wel behoorlijk tricky..

Vandaag de 1e 2 races die ik reed 1x dubbele coin frenzy en 1x coinbox frenzy plus een coin frenzy. Kon er wel om lachen na een week zonder dubbele coin frenzies. 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door MrOleo op 02-09-2020 19:44 ]

erutangiS

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Yes! Eerste geworden! Met 1200 voorsprong. Deze ranking ziet er voor mij wel 'top3' uit. :p Zeker na m'n 10keer pijp.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_kLaTsGBJrOvW5bIZBmtAZ94EMw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/oiV9YLFZPXZANJk75fYpwX9K.png?f=user_large

Glider gelijk maar ff lvl2 gemaakt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
@MrOleo ik weet niet hoe de mensen boven 30 coins in 1 track kunnen halen, maar er is wel een glitch. Ik heb 16 coins en maar 5 bob omb accuracy melding in action performed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xaio schreef op woensdag 2 september 2020 @ 22:20:
@MrOleo ik weet niet hoe de mensen boven 30 coins in 1 track kunnen halen, maar er is wel een glitch. Ik heb 16 coins en maar 5 bob omb accuracy melding in action performed.
Ik ook niet, kom vaak niet verder dan 12?ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
@MetalSonic op Reddit zeggen ze dat je met zwarte Yoshi op Tokio 3r moet grinden voor de tokens. Misschien dat je zo meer binnen haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Tips van Reddit. Ik vind het super handig en klopt aardig.
Bob-omb freenzy "best" chance is being *5th in second lap 1/20* (1 of every 20 item boxes). Really low. Don't really expect a bob-omb freenzy in first lap.

Bob-omb Cannon freenzy best chance is being *7th in first lap almost 1/10* but in second lap you *really must be 7th\* with 1/3. Really good.

Double bob-oms freenzy best chance is being *5th in first lap 1/15* (not good) but in second lap you *must be 5th\* with 1/5. Pretty nice.

Giga bob-oms freenzy best chance is being *7th in first lap almost 1/10* but in second lap you *really must* be 7th with 1/3. Really good.

• MrOleo
De glitch werkt wel, maar ik vind het vooral omslachtig, of ik ben er gewoon te slecht in :p.
Ik probeer steeds zo te starten dat ik 5e lig bij eerste en tweede itemblok, dan krijg je best vaak zo een frenzy, maar dan moet je nog precies tegen een ai aan gaan rijden, ze alleen omver rijden is niet genoeg. Na 2e itemblok reset ik de race als ik geen frenzy kreeg, de racestart is meestal zelfde bij restart zodat je makkelijk weer 5e kan worden. De glitch is me tot nu toe 1x gelukt, ik heb ondertussen de helft van de muntjes binnen op normale manier, dus ga het niet meer proberen.

erutangiS

• Tootoo
Ik heb hetzelfde als @MrOleo. Ik gebruik black Yoshi op Tokyo blur 3r, maar die glitch lukt me niet super erg. Maar aangezien ik zonder ook wel aardig wat muntjes bij elkaar kan harken doe ik er niets specifiek meer voor. Nog slechts 520 muntjes te gaan!

Folding@home

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Wat een ellende met die bob-ombs :'(
Al mijn drivers met iets van bob-ombs zijn laag level, en vind het nog best lastig om precies 5e ofzo te blijven. Krijg dus amper frenzy’s, laat staan dat dat trucje dan ook nog eens lukt. Ik haal in één race de 10 tokens niet eens dus dat gaat echt super langzaam |:(

Wel 1e geworden vorige ranking, en Mario Hakama uit de pijp gehaald. En ik had weer eens een super ticket in de shop (echt maanden geleden!), en ook Toad dus die heb ik level 6 gemaakt en dus weer meer kans op super tickets!

[ Voor 8% gewijzigd door texelonia op 03-09-2020 12:38 ]

Xaio schreef op woensdag 2 september 2020 @ 23:13:
@MetalSonic op Reddit zeggen ze dat je met zwarte Yoshi op Tokio 3r moet grinden voor de tokens. Misschien dat je zo meer binnen haalt.
Bedankt voor de tip Xaio..

Ik zal het eens proberen. En dan te bedenken dat ik de vorige event coin challenge al vervelend vond... Het is eigenlijk van "goed te doen" met de groene coins op de baan naar steeds erger gegaan 8)7

• bennieeee
Pff de nummer 1 bij mij rijdt alleen met maar high end van minimaal level 3. De nummer 3 heeft zelfs een high end al level 6 rondrijden. Dus die moet 1 keer goed gas geven en is me ook al voorbij.

Laatste 3 weken steeds meer van dit soort lui al zien rondrijden op tier 36.

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

bennieeee schreef op donderdag 3 september 2020 @ 13:00:
Pff de nummer 1 bij mij rijdt alleen met maar high end van minimaal level 3. De nummer 3 heeft zelfs een high end al level 6 rondrijden. Dus die moet 1 keer goed gas geven en is me ook al voorbij.

Laatste 3 weken steeds meer van dit soort lui al zien rondrijden op tier 36.
Nr1 staat nu 10k voor op mij (nr6). Ik heb voor twee van de drie tracks alleen L2 drivers en kites... Nja, ik wordt straks dus weer een tier omlaag gegooid. Tenzij ik op die ene L3 track drie coin frenzies achter elkaar volledig kan benutten is zelfs op deze tier blijven niet echt een optie ben ik bang.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
MetalSonic schreef op donderdag 3 september 2020 @ 12:57:
[...]

Bedankt voor de tip Xaio..

Ik zal het eens proberen. En dan te bedenken dat ik de vorige event coin challenge al vervelend vond... Het is eigenlijk van "goed te doen" met de groene coins op de baan naar steeds erger gegaan 8)7
Inderdaad. Ik had gehoopt dat ze met iets anders zouden komen, mushrooms bijvoorbeeld, of iets als jumpboosts/mini turboboosts/slipstream boosts ofzo.
Maar goed, vanaf nu kan het alleen nog maar beter worden toch? 🙈

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel
texelonia schreef op donderdag 3 september 2020 @ 14:38:
[...]

Inderdaad. Ik had gehoopt dat ze met iets anders zouden komen, mushrooms bijvoorbeeld, of iets als jumpboosts/mini turboboosts/slipstream boosts ofzo.
Maar goed, vanaf nu kan het alleen nog maar beter worden toch? 🙈
Super Horns ;)

• Planeetje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Noooooo!!! Die daily challenge doe ik soms al dagen over 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorx100
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08:26
Het blijft erg leuk om jullie verhalen te lezen. Sommigen zijn echt onwijs fanatiek en dat vertaalt zich in enorme scores. Ik kan er helaas niet in mee, maar het volgen is geweldig dus blijf posten!

Zelf ben ik weer 6e, 6e en 1e geworden de afgelopen ranked tours en nu sta ik 2e. Rubies gaan nu over de 400 dus een leuke voorraad als er een keer een geweldige pijp voorbijkomt. Ik ben nu toch maar willekeurig goedkope gold drivers en gold gliders aan het kopen, anders krijg ik de coins niet op.

Deze veredelde 'Tokyo-tour' vind ik, met uitzondering van de Event coins, erg geslaagd. Volgende keer gaan we weer naar de SNES Rainbow Road. Er zit opeens wel een bocht voor de finish dus het lijkt een nieuwe course. Ben benieuwd.

Nog een vraagje: is het op Koopa Troopa Beach 2 mogelijk beide item-boxen te pakken die kort schuin achter elkaar liggen? Ik probeer het steeds maar ben telkens nèt te vroeg.

[ Voor 10% gewijzigd door Jorx100 op 04-09-2020 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
Jorx100 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 09:30:
Het blijft erg leuk om jullie verhalen te lezen. Sommigen zijn echt onwijs fanatiek en dat vertaalt zich in enorme scores. Ik kan er helaas niet in mee, maar het volgen is geweldig dus blijf posten!

Zelf ben ik weer 6e, 6e en 1e geworden de afgelopen ranked tours en nu sta ik 2e. Rubies gaan nu over de 400 dus een leuke voorraad als er een keer een geweldige pijp voorbijkomt. Ik ben nu toch maar willekeurig goedkope gold drivers en gold gliders aan het kopen, anders krijg ik de coins niet op.

Deze veredelde 'Tokyo-tour' vind ik, met uitzondering van de Event coins, erg geslaagd. Volgende keer gaan we weer naar de SNES Rainbow Road. Er zit opeens wel een bocht voor de finish dus het lijkt een nieuwe course. Ben benieuwd.

Nog een vraagje: is het op Koopa Troopa Beach 2 mogelijk beide item-boxen te pakken die kort schuin achter elkaar liggen? Ik probeer het steeds maar ben telkens nèt te vroeg.
Het kan wel, maar dan moet je eigenlijk neergeknald worden. Of in de eerste ronde een banaan voor jezelf neerleggen en die de tweede ronde pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het kan nét op 150 cc, moet je bij de eerste de meest rechter item block pakken en dan naar links de meest linker. Maar het is lastig uit te voeren en kost je tijd/ snelheid... Verre van ideaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Dan zou het ook de vraag zijn wat het met je positie doet? Ik pak omwille van het behouden van de combo vaak de meest rechter van de 2e serie blokken. Had niet eens door dat je de theoretisch beide kon pakken :p

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tootoo schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 18:00:
Dan zou het ook de vraag zijn wat het met je positie doet? Ik pak omwille van het behouden van de combo vaak de meest rechter van de 2e serie blokken. Had niet eens door dat je de theoretisch beide kon pakken :p
Je zou het kunnen doen wanneer je in zo'n race zat waarbij je een dikke voorsprong hebt op de nummer 2. Bijvoorbeeld in lap 2... dan heb je hier ruimte voor. Nog steeds niet makkelijk maar het lukt net.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NA3yQDc_Fd4nzSDh6g3-M3FUDyM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nO4ptDLFW4LeoTk2PDjXEEdV.jpg?f=fotoalbum_large

Net ineens Koopa Troopa nog 3k omhoog kunnen brengen. Hierdoor staat de nummer 1 nog "maar" 1000 punten voor. Maar ik zie niet heel veel mogelijkheden meer om me score nog zover omhoog te krijgen. Nummer 3 met de hoge levels staat nu wel weer 3,3k achter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edzon
@bennieeee met wat coinboxes en combo's op koopa denk ik dat je die nr 1 wel moet kunnen pakken. Zelf ook wel verrast door mijn score met een dubbele coinbox frenzy + red shield daar. Vandaag ook mijn eerste triple coinbox met een non stop combo gereden in Tokyo, helaas wel 3e geworden door een blauw schild maar veel meer zit er daar dus echt niet snel in. Wel nog wat ruimte op Mario cirquit maar daar hoop ik op een driver ticket zodat ik lakitu naar level 5 kan brengen. Succes!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vzfK5NZT5KWFFcY2WazCMk_ufEQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2NID4Ac3RjeukBD29fWS1yzz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

Ik krijg als ik eerste rijd echt amper frenzies, meestal twee muntjes en één banaan of andersom. Is dat omdat mijn drivers niet zo’n hoog level hebben? Of echt gewoon pech?

Voor de token Bobomb challenge kan ik wel de frenzies inmikken, 5e, 6e of 7e in de tweede ronde garandeert bijna een frenzy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
edzon schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 22:08:
@bennieeee met wat coinboxes en combo's op koopa denk ik dat je die nr 1 wel moet kunnen pakken. Zelf ook wel verrast door mijn score met een dubbele coinbox frenzy + red shield daar. Vandaag ook mijn eerste triple coinbox met een non stop combo gereden in Tokyo, helaas wel 3e geworden door een blauw schild maar veel meer zit er daar dus echt niet snel in. Wel nog wat ruimte op Mario cirquit maar daar hoop ik op een driver ticket zodat ik lakitu naar level 5 kan brengen. Succes![Afbeelding]
Juist een combo vasthouden op die baan is een drama vind ik! Heb Tokyo nog weer iets hoger kunnen brengen. 15.004 en dat met een 2e plek... Als ik eerste was geworden was het verschil echt bijna 0 geweest volgens mij. Nu helaas nog 700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
bennieeee schreef op zondag 6 september 2020 @ 08:02:
[...]

Juist een combo vasthouden op die baan is een drama vind ik! Heb Tokyo nog weer iets hoger kunnen brengen. 15.004 en dat met een 2e plek... Als ik eerste was geworden was het verschil echt bijna 0 geweest volgens mij. Nu helaas nog 700.
Is ook wel wat lastiger om de combo daar vast te houden, beetje als een dronkenlap over t strand slingeren en wat geluk hebben. Over geluk gesproken, vandaag het gouden driver ticket in de shop voor lakitu oOo vnv maar eens kijken of ik nog bij mijn nr 1 id buurt kan komen. Over de eerste plek gesproken, bij mij staat Vinkeveen met een belachelijke score in Tokyo ver bovenaan mijn friendsranking met allemaal level 6 items. Was er al bekend of dit een whale of een hacker is? Anders gooi ik m er zo uit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PMDfsdYdbNll_sceyJ1LrdDGPxc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cehu69Fg1sL0VuAtHX5dtF3s.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
@edzon geen idee. Ik hoop een whale. Een flinke dan ook. Dit waren namelijk zijn levels voorafgaand aan de Lakitu Cup: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ulH17dNuoNWRYye2e21P92x4w6U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2Fy4L24gpBhISy6Z3C2rqyuc.jpg?f=fotoalbum_large
Vooral die laatste glider van 3 naar 6 krijgen is best knap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe gaat de 2de track bij jullie? Ik heb één keer een score neergezet van 15,6k. Dat was met een level 2 kart en een level 2 glider en level 3 driver.

Ik heb de kart en de glider geupgraded naar level 3 maar ik haal de 15,6 niet eens. Daarin zat dus blijkbaar echt alles mee? Wellicht had ik dubbele coin frenzy tijdens enemy bliksem ofzo ik weet het niet.

Vaak kom ik met mijn huidige items (3-3-3) niet boven de 13k..

Ondertussen sta ik 4k voor op de nummer 2 en heb ik al voor mijzelf besloten dat ik niet alles uit deze event shop ga halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze / @edzon: ik vind het ook wel een prestatie als je hakama Mario van level 2 naar 6 krijgt hoor ;) Al heb jij die ook wel flink weten te upgraden @Vozze, respect! ;)

@MetalSonic ik kan het misschien niet helemaal vergelijken, maar koopa beach 2 ging bij mij nu wel behoorlijk goed. Maar ik vermoed dat het ook met name komt doordat ik mijn combo aardig kan behouden door die level 5 glider.
Mijn score is nu neergezet met 2x coinbox frenzy en wel wat onderbrekingen (2-3 breaks). Er zou dus meer in moeten zitten, maar ik weet nog heel goed de frustratie die ik de vorige keer bij dit level had...

Bij mij is het alleen dat mijn nummer 2 nog altijd 9k achter me staat (was 12k), waardoor ik voor nu weinig moeite doe om scores te verbeteren. Event shop is ook al leeg...

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo Ik had gelukkig twee HE tickets liggen. Eén keer een volledige pull en toen nog eens een gokje gewaagd en toen wel snel raak. Je gaat ook relatief snel naar level 4. Ik voelde me wel een beetje een whale, alhoewel ik denk dat die gasten volledig los gaan op de packs. Die moeten haast wel alles kopen. Ik heb er gelukkig nu wel een mooie kart in de vorm van Head Honcho bij. Die gaat nog wel wat opleveren.

Mijn nummer 2 staat op 1k achter me. Wel dikkere levels. Ben benieuwd.

@MetalSonic Op Koopa gebruik ik jouw tactiek wanneer ik achteraan sta. Bij de start direct een item ticket. Vaak krijg ik een mega mushroom en dan zo veel mogelijk slopen. Dan het tweede item block hopen op een frenzy. Lukt dat niet, dan de volgende nog afwachten en als dat ook geen frenzy oplevert een herstart. Met een coin box en coin frenzy is 18k mogelijk. Voordeel van dese manier is dat coins in het begin direct meer punten opleveren.

[ Voor 31% gewijzigd door Vozze op 06-09-2020 13:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze mooie pulls hoor! :) van 1 -> 4 lukt inderdaad nog wel aardig snel ja. Die head honcho heb ik ook maar gekocht, hopelijk gaat die veel plezier leveren! Hij rijdt in ieder geval een stuk fijner dan die offroader op koopa... En je hebt wel opnieuw weer pittige concurrentie in dat geval :)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo : haha, inderdaad! Ik heb de laatste ranked poules bijna altijd wel één of twee whales ertussen zitten. Ik had ook graag de rubies op zak willen houden. Of gewoon genoegen nemen met een tweede of derde plek :+ Ach, een coin box driver is ook goud waard.
Die Head Honcho rijdt inderdaad best oké!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edzon
@Vozze & @Tootoo ik geloof weinig van die upgrades, zeker niet voor het eerst dat ie wat exotische items belachelijk snel naar level 6 "upgrade". Ach, iemand die ook verder niet reageert op dit soort berichten maar hier wel meeleest heeft vast wat te verbergen. Top 3 friendsranking is weer een stapje dichterbij ;) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/18e-qI5u2f5gAz9XCVSteEL-h2M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F9tFPcxjwlP96iYn83jmzrqG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Vozze & @Tootoo mooi gedaan hoor op het beachlevel. Ik heb vanmiddag na 2 uur grinden 350 punten erbij gedaan haha..

Schiet niet op maar geeft niet. Voorsprong op de nummer 2 is nu 6k en op basis van zijn items ben ik optimistisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Whaam schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 23:26:
Ik krijg als ik eerste rijd echt amper frenzies, meestal twee muntjes en één banaan of andersom. Is dat omdat mijn drivers niet zo’n hoog level hebben? Of echt gewoon pech?
Geluk speelt zeker een rol. Maar hoe hoger de level hoe groter de kans op frenzy. Did vele uurtjes grinden om dubbel coin frenzy te krijgen

Ben nu op plek 7. Ik heb nu 42 rubies. Wat denken jullie, zal ik 8x pijp pullen en hopen dat ik een T3 driver krijg voor Tokyo blur t? Dan zal top 5 haalbaar moeten zijn (tenzij ze me weer in de laatste minuten inhalen).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZQt4kGPGcc7g2qve5QU_pFCDGaU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/V4s0MUu5Uj7LKU9PLOOdTmyd.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Xaio op 06-09-2020 20:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edzon
Het ligt er een beetje aan of je dat zelf t risico waard vind. Zolang je kan accepteren dat de kans veel groter is dat je geen peach of mario trekt zou ik t zeker doen. Heb zelf de gok genomen en beiden in 20 pulls getrokken maar weet dat de kans veel groter is dat ik geen van beiden nu zou bezitten. Als de top 5 zo dicht bij elkaar ligt zou ik zeker mijn geluk beproeven met 8 pullS. De rest van mijn bijelkaargesprokkelde ruby's heb ik ook al tevergeefs in een spotlight glider gestopt.

[ Voor 23% gewijzigd door edzon op 07-09-2020 00:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic je hebt in ieder geval wel een hele nette score op Tokyo Blur 3T, daar maak je een hoop goed ;) En wie weet heb je nog een keer geluk met Koopa, ik herinner me dat ik daar tot laat dinsdag avond / begin woensdag ochtend pas een acceptabele score had neergezet de vorige keer dat ie in de ranked cup kwam.

@Xaio: hoe vol zit de pijp nog bij je? En heb je nog een mogelijkheid om een paar rubies erbij te schrapen? Al dan niet met het ophogen van je player level? Als ie nog helemaal vol is (minus 2 free pulls?), dan ben ik het wel met @edzon eens. Je kan geluk hebben, maar voor hetzelfde geld komt Mario of Peach pas te voorschijn bij pull 9 ;)

@edzon jij hebt er al best wat uit weten te persen, uit je huidige loadout, is het niet? Zat eens naar je scores vs items en levels te kijken. Dat is al een aardig nette score?!

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
@edzon @Tootoo bedankt. Ik wilde de 10 pull doen na de tour (Rubies van positie 10). Ik was helemaal vergeten dat je ook rubies kreeg voor elke 5 levels. Moet nog 140%. Dat moet wel lukken. Er zit nog 79 in de pijp. Dus een soort geluksrad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E4jwjq0A2xnR9ilu3F4wTg54l4o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5Xl1eOZHRxShhRfbFUniBJtA.jpg?f=fotoalbum_large

Zo lekker deze run! 2* coin Frenzy en 1* green Shell. Nu 1,5k voorsprong op de nummer 2 laten we hopen dat hij niet meer gaat aanzetten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• edzon
@Xaio nog 79 waarvan 9 HE spotlights? Dan zou ik het zeker doen, veel betere kansen krijg je niet zo snel. Succes met grinden ;)

@Tootoo thanks, net Mario circuit op 24k gereden met een dubbele coin + banana dus daarmee wel een beetje mijn max bereikt. Kan alleen lakitu nog 5 point cap tickets geven maar denk niet dat ik daarmee ga redden, vrees dat de ontbrekende glider in Tokyo me nekt deze week. Hoop dat ik de top 3 kan vasthouden.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8QepKB3ZB3l6ZwyVP0SSfgdXWPI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dGYjbOXlD7K6vMSFK6oiX0pV.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: was ingehaald door de nr 3 maar net toch nog een hoop extra uit Tokyo weten te persen met een.dubbele coinfrenzy en een paar losse itemboxes. Voor nu even 1e!

[ Voor 9% gewijzigd door edzon op 08-09-2020 08:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
@Tootoo bedankt! Vind het swso een leuke track! Ik ga de beach nog wel een paar keer proberen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xm4YYhngvxwZQR69JejUyk6_kOA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BoKLbtEBwEdM6N6N5Wn8EyJw.png?f=user_large

Eindelijk is de glitch gelukt.

shit ingehaald :( hopelijk kan ik nog wat puntjes pakken :X

[ Voor 8% gewijzigd door MetalSonic op 07-09-2020 15:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xaio
@edzon 8 HE, maar helaas geen geluk. Geen T3 driver, wel blij met quickshaw.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GB9m1GDpP7Bi5FLEajXLp1PbFqs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/x3MvWW5nzeWAPG3X9T7zjYFq.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Xaio op 08-09-2020 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
Jammer maar alsnog een mooie pull lijkt mij, 2 nieuwe high ends gaan ongetwijfeld ergens een keer van pas komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk de hele event coin shop leeggehaald. Voelde aan als werk. Wat is de volgende "squash enemy racers? " ik ben benieuwd......

Qua score ga ik nog een uurtje of twee max aan de slag en anders accepteer ik mijn tweede plek maar. Ik weet dat er ruimte is voor verbetering op het strand maar ik heb het al zovaak gedaan en ik vind het nu echt een rot level kan die beach niet meer zien.

Bizar.... triple coin box frenzy en toch op 15,3 komen qua eindscore omdat ik bij lap 1 derde ben en bij lap 2 tweede... ik haat dit level nu meer dan cheep cheep

[ Voor 17% gewijzigd door MetalSonic op 08-09-2020 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@Xaio mooi pull inderdaad, zonde voor de korte termijn dat je geen T3 driver er uit hebt kunnen halen. Maar aan beide karts kan je wel plezier beleven gelukkig. Niet dat ze een goede skill hebben, maar qua coverage zijn ze niet super verkeerd.

@MetalSonic balen! Je weet dat een veel hogere score mogelijk is, hopelijk zit ie er ook in! Hoeveel moet je inlopen op de nummer 1?

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tootoo schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 17:26:
@Xaio mooi pull inderdaad, zonde voor de korte termijn dat je geen T3 driver er uit hebt kunnen halen. Maar aan beide karts kan je wel plezier beleven gelukkig. Niet dat ze een goede skill hebben, maar qua coverage zijn ze niet super verkeerd.

@MetalSonic balen! Je weet dat een veel hogere score mogelijk is, hopelijk zit ie er ook in! Hoeveel moet je inlopen op de nummer 1?
998 punten.. letterlijk uren in beach gestopt.. zit niet mee en als ik eindelijk een hoge score lijk te krijgen helaas items op mn dak vlak voor de finishlijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Ja, irritante baan, is me ook vaak overkomen dat ik na eindelijk een coin frenzy te hebben geen eerste wordt.
Enfin, na een kleine verbetering 1703 punten voorsprong, hopelijk genoeg.

[ Voor 25% gewijzigd door Poeksel op 08-09-2020 18:45 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!
@Poeksel zal wel voor mij herkenbaar zijn. Maar vervelend ja..

Net “ter afwisseling “ 2 pogingen gedaan bij track 1. En dit gebeurde bij poging 2!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ew7TdtKnWvwP0uNkmrq5Dh5C8oY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/QLcXDsMoJkB9Mk8222oOTUYH.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L3GOTAHkgAxZwizSTd4cVYqfSkU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nHzsQoelFe7A1Bcf0aTKuzKe.png?f=user_large

Hopelijk genoeg heb geen zin meer in deze tour!

Voor wie vandaag ook nog volop grind..

Heel
Veel
Succes!

[ Voor 9% gewijzigd door MetalSonic op 08-09-2020 18:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
Fijne verbetering zo op de dinsdagavond, hopelijk is het genoeg! :)

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Lekker bezig @MetalSonic! Wat een mazzel! d:)b

Nu net de eventshop leeggekocht. Pfff, wat een opgave! Zondag heb ik een flinke slag kunnen maken en vandaag de laatste loodjes. Ik ben blij dat dat voltooid is... Ik hoop niet dat de volgende keer slipstreams of toeters is want dan kunnen we onze lol op.... :/

Voor nu de 2e plek in de ranking, anders moet ik nog 5k inhalen en dat wordt lastig. Nu 53k totaal, gemis van een T3 glider in koopa troopa Beach maakt het er niet makkelijker op. Het lukt zo goed als niet om je combo vast te houden. Er zit gerust nog wel wat meer in maar ik vind het prima zo. Zin in de nieuwe tour! :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Voor mij mag het ook morgen 8u zijn :) Nog even een rondje Tokyo Blur 3T gedaan en zelfs nog mijn score verhoogd. Met bijna 8k voorsprong op de nummer 2 mag ik hopen dat ik morgen nog steeds eerste sta...

Succes voor iedereen met het vasthouden van je plek!

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Ik vond deze eventcoins juist erg makkelijk en relaxed, in ieder geval beter dan met die schildjes de vorige keer. :X
Zal wel komen doordat Black Yoshi mijn beste karakter is voor Tokyo ranked track. :)
Alhoewel ik graag die Mario Hakama zou willen hebben... :|

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Hier ook klaar met de eventshop. Met bommen vergt wel meer skills dan Bowser Shells spammen. Geeft wel voldoening als je met 1 bom stuk of 4 ai's te pakken krijgt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrOleo
Helaas, gezakt van 2e naar 3e plaats.

Na hele week die 1e track te hebben gedaan en niet hoger te zijn gekomen dan 20-21k, wordt ik ingehaald door iemand die in de laatste uurtjes deze score neerzetAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E2XQyGgmRgH3RWTDiwmS1x04y8I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pcNb7eUkCf9MyrD4YsVPbdSU.jpg?f=fotoalbum_large

Vrijwel zelfde items (lakitu 5, super-4, super-4 voor mij.) 5k hogere score, die moet enorm geluk hebben gehad, maar ik heb zo mijn twijfels hierbij.... ach ja hij had me sowieso wel verslagen. :)

erutangiS

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bennieeee
Hier 1e gebleven gelukkig. Betekend weer 35 rubies erbij en die waren zeer welkom want heb alles in de pijp van afgelopen week gestoken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Eerste, track 1 en vooral track 3 hebben mijn plek gered :)

Holy shit @ paid/ high end item benodigdheden voor de eerste en 2de tour (baby mario i guess) ;(

@MrOleo Jammer man, achja. Hopelijk deze week meer geluk!

[ Voor 62% gewijzigd door MetalSonic op 09-09-2020 09:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
Ook eerste gebleven :) op 1 kart na had ik gelukkig wel een volledige T3 set. Van mij mag het wel baby Mario worden! Heb vooral het geluk dat ik bij rmx rainbow road T music Mario heb...

Ben alleen wel benieuwd, heb een top 1000 speler in mijn ranked poule deze keer.

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
Gold pass rewards vallen tegen. Behalve dan die golden pipe frame die je kan gebruiken voor de rmx rainbow 1t. Maar black b Dasher is nergens t3, hadden ze beter kunnen geven met de Tokyo tour.

[ Voor 27% gewijzigd door Xaio op 09-09-2020 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xaio schreef op woensdag 9 september 2020 @ 09:04:
Gold pass rewards vallen tegen. Behalve dan die golden pipe frame die je kan gebruiken voor de rmx rainbow 1t. Maar black b Dasher is nergens t3, hadden ze beter kunnen geven met de Tokyo tour.
Eens vind dat de mensen die al betalen voor gold pass sowieso wel een item als cadeau zouden moeten krijgen van tier 3...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• edzon
@MrOleo jammer, da's idd een opvallend gelukkige score maar denk wel mogelijk met die items. Geluk blijft een grote rol spelen, kan af en toe frustrerend zijn maar vind ik juist ook wel een van de charmes van t spel. De rest gefeliciteerd met de eerste plek! Zelf ook verassend eerste gebleven, waarschijnlijk stond mijn nr 2 ruim voor in zijn ranked...heeft me overigens wel 4 HE, 4 super, wat point cap tickets en 100 ruby's gekost dus gelukkig maar. Deze tour wat meer geluk met de items maar helaas weer geen top level glider op rainbow road, wel weer zin in de nieuwe tour, succes iedereen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

MetalSonic schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 16:10:
Eindelijk de hele event coin shop leeggehaald. Voelde aan als werk. Wat is de volgende "squash enemy racers? " ik ben benieuwd......
pjot1 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 19:25:
Nu net de eventshop leeggekocht. Pfff, wat een opgave! Zondag heb ik een flinke slag kunnen maken en vandaag de laatste loodjes. Ik ben blij dat dat voltooid is... Ik hoop niet dat de volgende keer slipstreams of toeters is want dan kunnen we onze lol op.... :/
Ik zet in op bananen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
In het laatste uur gepasseerd door iemand uit Hongkong :(

Enfin, tweede is ook niet slecht.
Pagina: 1 ... 29 ... 161 Laatste