@
pjot1 wat op Reddit staat klopt voor mij persoonlijk wel aardig.
Voor mij is een pijp nuttig als ie:
- een driver heeft met een goed item als lucky 7, coinbox of bowser schilden. Dan ga ik altijd mijn best doen. Met items als bommen, dash ring of ei is het ook nog oké. Items als hamers, vuurbloemen of kanonnen doe ik geen moeite voor.
- karts die mini boost of jump boost hebben. Dash is middelmatig, slipstream en rocket boost doe ik geen moeite voor.
- gliders met coin, rode schilden en bananen. Paddestoelen en bommen als middel, de rest weer niet zo.
En dan speelt nog mee:
- heeft ie 1, 2 of 3 goede spot light items.
- 50 vs 100 pulls
- hoeveel high ends en / of spot lights
- wat zit er verder in de pijp
- heb ik ze nodig qua coverage (altijd een gokje)
Kijk ik naar de laatste tijd, dan vind ik de special pipes vaak nuttiger dan de reguliere pipes. Met komende week potentieel de uitzondering als er werkelijk 9 spot lights komen. Dan ga ik liever voor de reguliere week 2 pipe.
Packs kopen geldt een beetje hetzelfde voor. Een pack met een mini turbo kart: Jep! Maar met een slipstream laat ik hem liggen. En of je ze nodig hebt. Rosalina koop ik bv niet omdat ik haar al heb. Ze is dan weliswaar maar level 3, maar het voelt als onnodig geld uitgeven.
Die coinshop zeg, het is de laatste tijd echt alles of niks. Of troep of 2 super tickets

eergisteren 2 super driver tickets, gister niks, vandaag 2 super kart tickets. Lekker opsparen zo!