Acties:
  • +2 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik zwichtte toch ook voor een 10 pull en had ook geluk. Ik kreeg precies wat ik wilde/nodig had: Hammer Bro en Gold Dry Bones :)

M’n handen jeuken om nog een paar pulls te doen, maar ik bewaar de rest van m’n ruby’s toch maar voor de anniversary.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17:32
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rr5Dzioz5c7xinP6f8TnZVVNOm8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WBQ2VKg2QZFSFdDiOu3t9dIz.jpg?f=fotoalbum_large

Ook gezwicht voor een pijp en zeer content! King Boo meteen level 2, Bowser dichterbij level 6. Boomerang Bro en Ice bron beide naar level 2.

Verwacht 1 dezer dagen standaard challenge 2-4 te voltooien wat 36 rubies nog betekend. Daarnaast nog standaard challenge 1-5 bijna compleet wat ook nog 35 rubies opleveren gaat.

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
Toch maar gewaagd met de gedachte wie niet waagt wie niet wint. Alleen dry Bowser na 26 pulls |:( . Ach ja eigen schuld. Enige positieve aan deze avond is dat ik ice Mario heb gepulled uit de gratis gouden pijp.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SUp6ZZAMlSrusTH8TAIzIbKOPG4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/o0Eb3iFaMGSvJM3I3yacBTdT.png?f=fotoalbum_large

Edit: voor de anniversary pijp toch te weinig rubies. Dus ook maar gold pass aangezet om all in te gaan. Resultaat:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y5liBe8GE4EgJChTNhjhp-hBMC4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZFk94TZpf1Sl7HCVl54LENnm.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door Xaio op 21-08-2020 07:38 ]

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
Wow, gaat het eindelijk weer gebeuren: we krijgen een city tour in de vorm van Tokyo? :)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Tootoo schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 08:06:
Wow, gaat het eindelijk weer gebeuren: we krijgen een city tour in de vorm van Tokyo? :)
Top ja! Een van de dingen waar ik echt naar uitkeek bij MKT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Ik vind de City Tours vaak ook heel leuk, maar zo jammer dat je die tracks dan verder vrijwel nooit meer ziet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tootoo schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 08:06:
We hebben al meerdere keren door Japan gereden hoor. Daar hebben we ook wat van die lange rechthoekige gliders van.

Maar ik heb er ook zin in, leuke afwisseling vd afgelopen weken

Edit helder, haha zo lang geleden alweer, damn :o

[ Voor 6% gewijzigd door MetalSonic op 21-08-2020 12:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
MetalSonic schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 10:51:
[...]

We hebben al meerdere keren door Japan gereden hoor. Daar hebben we ook wat van die lange rechthoekige gliders van.

Maar ik heb er ook zin in, leuke afwisseling vd afgelopen weken
Ik weet het, ik heb ze ook allemaal gereden ;) Maar ging me meer om het feit dat we na 6 maanden weer een city tour hebben :)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Hebben jullie nog een bepaalde tactiek om die event coins binnen te halen? Veel verder dan een tripple green Shell of Bowser Shell character gebruiken en evt op 100cc kom ik niet. Gaat redelijk, maar wel stuk langzamer dan via de coins vorige keer ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
texelonia schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 16:02:
Hebben jullie nog een bepaalde tactiek om die event coins binnen te halen? Veel verder dan een tripple green Shell of Bowser Shell character gebruiken en evt op 100cc kom ik niet. Gaat redelijk, maar wel stuk langzamer dan via de coins vorige keer ;)
Hoeveel moet je er nog?
Laat mezelf heel vaak terug zakken naar plek 5.

Komt ook wel een factor geluk bij, vanochtend een poepstart met Rosalina Swimwear en warempel kreeg ik een redshell Frenzy.

Hoogste score tot nu toe op 1 track is 32.. moet er nog 499 hebben om klaar te zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door bennieeee op 21-08-2020 16:58 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xaio
Record is 62 munten, normaal tussen 14 - 40 event coins. Zo hoog level Bowser shell driver op T3, red shell plus glider, 150 cc, blijf in positie 3-7. Persoonlijk vind ik 3 - 6 beter.

Ik pak altijd Neo Bowser track. Let op in sommige hoeken gaat de bowser shell verloren (of die bounce terug naar jou) daarom pas loslaten als je voorbij die hoek bent. Met Bowser shell frenzy moet je ook proberen de andere te hitten telt ook mee.

Bowser Shell karakter is veel beter dan triple green shell karakter. Als je Bowser Shell hebt, moet je terugzakken naar achteren.

Edit: bedoel Neo Bowser normaal track.

[ Voor 16% gewijzigd door Xaio op 21-08-2020 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xaio schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 16:45:
Record is 62 munten, normaal tussen 14 - 40 event coins. Zo hoog level Bowser shell driver op T3, red shell plus glider, 150 cc, blijf in positie 3-7. Persoonlijk vind ik 3 - 6 beter.

Ik pak altijd Neo Bowser r track. Let op in sommige hoeken gaat de bowser shell verloren (of die bounce terug naar jou) daarom pas loslaten als je voorbij die hoek bent. Met Bowser shell frenzy moet je ook proberen de andere te hitten telt ook mee.

Bowser Shell karakter is veel beter dan triple green shell karakter. Als je Bowser Shell hebt, moet je terugzakken naar achteren.
Ik denk ook datbowser shell beste is om te farmen voor green coins. Beste kans op bowser frenzy is denk ik tussen plek 7 en 5?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Ik volg zo ongeveer dezelfde tactiek als @Xaio, maar gebruikte vaak rmx Mario circuit 1T met dry bowser. Toegegeven: neo bowser city r is eigenlijk nog wel fijner om te farmen. Ik moet alleen nog 187 event coins en dan is de shop leeg...

Edit: het is zo ver: 100k is aangetikt door de nummer 1. Gelukkig sta ik met mijn 82k nog op nummer 2 met grote afstand op 3. Hoe zijn jullie poules ondertussen?

[ Voor 25% gewijzigd door Tootoo op 21-08-2020 21:51 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Haha, ok wist niet dat Bowser shell ook werkte..
Ik was bezig met Koopa op Mario 1 R/T, 6-14 coins per race, die baan is super kort en simpel, dus gaat redelijk goed.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Ik kreeg laatst een spiny shell frenzy en die werkt ook!
Ik deed ook dry bowser op neo bowser city of mario circuit, maar pfff, als ik 15-20 coins haal is het echt veel! Moet nog ruim 800 coins, dus het schiet niet echt op.

Ik sta 3e met minimale voorsprong op nr 4/5/6, en nr 2 en 1 ga ik denk ik niet inhalen.

Morgen nog een weekje op vakantie dus dan bij voorkeur niet té veel Mario Kart spelen 🙈

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Xaio
Persoonlijke record. 1 coinbox en 1 coin frenzy. Combo 3x verbroken. Nu nr1. De rest doe nog niet veel en hebben betere items. Wordt spannend. Ranking of focus op event coins.

De race nadat je jouw dagelijks coin limiet hebt gehaald is meestal de beste race qua frenzy. Weet niet of dat toeval is

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/blayw24WnTsL0bgYEK6ls8j1PLA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Fkzlxro4Y2qmyqI5HEzSAk6c.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 10% gewijzigd door Xaio op 21-08-2020 23:38 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Mijn ranked is wel lekker actief deze week, nu nipt eerste. Op Yoshi mijn eerste triple coin box frenzy gereden (wel heul lelijk) en op de andere tracks een nsc met dubbele coin frenzy. Heel veel zit er dus niet meer in zonder me helemaal leip te grinden maar dat is waarschijnlijk wel nodig met deze cup. Dat vind ik wel jammer aan een ranked met alleen maar T-tracks, veel geluk nodig om te winnen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VEy5iFlO0rt_JXtXOi3QuZMNCjQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Yd2zaMuiVzzA3m8EdL7fkqj6.jpg?f=fotoalbum_large
Me nu maar aan het richten op de top 1000 en binnenhalen van de eventcoins. Denk dat ik morgen wel ergens in de top 1000 verschijn maar zeker de rest van de week nodig om die coins te verzamelen, Jesus wat duurt dat lang als je niet bewust gaat zitten loeren op een Bowser shell frenzy.

Edit: Zie dat je bij multiplayer ook eventcoins kan pakken, is er animo hier om elkaar even verrot te schieten met Bowser vandaag?

[ Voor 28% gewijzigd door edzon op 22-08-2020 12:04 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Tootoo schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 19:23:
Ik volg zo ongeveer dezelfde tactiek als @Xaio, maar gebruikte vaak rmx Mario circuit 1T met dry bowser. Toegegeven: neo bowser city r is eigenlijk nog wel fijner om te farmen. Ik moet alleen nog 187 event coins en dan is de shop leeg...

Edit: het is zo ver: 100k is aangetikt door de nummer 1. Gelukkig sta ik met mijn 82k nog op nummer 2 met grote afstand op 3. Hoe zijn jullie poules ondertussen?
ik ga neyo ook eens proberen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TKKv8YJ8UWXYLOwj6JzOAnV9jQI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jLowAIXLFh0eNXsUxnnAY2QK.png?f=user_large

[ Voor 20% gewijzigd door MetalSonic op 22-08-2020 13:38 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nLk4LO6KpfJSOvdCP5a68fXDnYI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DtV338tkeq4LF6U8tILFDNxJ.jpg?f=fotoalbum_large
Hier weinig spannend. Als de nummer 2 nog ff zijn best doet op Airship Fortress dan kan die het me nog wel heel moeilijk gaan maken. Nummer 3 maak ik me al weinig zorgen meer om.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 19:15
bennieeee schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 14:03:
[Afbeelding]
Hier weinig spannend. Als de nummer 2 nog ff zijn best doet op Airship Fortress dan kan die het me nog wel heel moeilijk gaan maken. Nummer 3 maak ik me al weinig zorgen meer om.
Hoe haal jij toch die hoge scores. Wij zijn praktisch zelfde levels meen ik mij te herinneren maar je haalt altijd veel hogere scores. Ik kom niet verder dan 40-42k score en jij zit alweer op 54k...

Ik doe vast iets verkeerd... :|

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eAAl-kQY_3RyLWMRcE59FhkopxI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SXClyHUcajlDg1pTqpY5GAGQ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door Sleehond op 22-08-2020 14:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
Sleehond schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 14:51:
[...]

Hoe haal jij toch die hoge scores. Wij zijn praktisch zelfde levels meen ik mij te herinneren maar je haalt altijd veel hogere scores. Ik kom niet verder dan 40-42k score en jij zit alweer op 54k...

Ik doe vast iets verkeerd... :|

[Afbeelding]
Levels zijn praktisch hetzelfde ja gebruik iets meer high end. Alleen op de laatste track is die van mij wel aardig hoger met de glider maar dan is 10k nog veel.
Als ik merk dat het echt een goeie run is gooi ik er vaak nog een item ticket tegenaan dat wil ook wel helpen.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nDV7L5n_KshySM6A8ouTFU51ZFU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FtoCxkQamGfbyQfpFdo31Xzw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
Mhm... Ik heb ook zwaar weinig HE items... Wat ik ook doe qua shop (praktisch nooit HE aanbod) en uit pijpen krijg ik ze ook wel erg matigjes..

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7F-9wtWxm68WVDstNZp4qq1bWbo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/EXCZwX35tK95mxieqRcWwBQP.png?f=user_large
Ingehaald door iemand met items zie screenshot. Sta nu derde in plaats van tweede..... man man man xD , maar eens kijken of ik de 3de plek kan vast houden i guess. De nummer 4 t/m 6 zitten ook al vlak onder mij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:07
@MetalSonic Dat moet lukken! Volgens mij heb je op alle tracks nog wel wat ruimte. Tier 50 moet haalbaar zijn.

Mooie scores hoor @bennieeee! Plek 1 is wel binnen.

@edzon Tier 50 is inderdaad "vechten". Daar zitten zoveel lui met minimaal 6 van de 9 level 6 items. Dan is het inderdaad grinden tot je een goede run met minimaal een dubbele coin frenzy hebt. Gelukkig zijn die T-tracks best leuk om te doen, dus ik vind ze niet vervelend.

@Tootoo 100k. Niet normaal. Dat is ook wel de max. Succes in ieder geval met het behouden van plek 2.

Hier na veel spelen een redelijk comfortabele voorsprong op de nummers 2 en 3 die helaas wel betere levels hebben. Ik hoop dat het genoeg is, want meer krijg ik er echt niet uit. Behalve met een triple coin frenzy misschien. Top 3 is wel safe. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mOj2t7yVuAYHuxuFaCh1985YFno=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kfZFRFysC5VoxlLHcj0Dr9RZ.jpg?f=fotoalbum_large

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Vozze Thanks voor je hoopgevende post ;-). Ik denk zelf ook wel dat er nog wat ruimte is. Het is wat je zegt, je moet na een tijdje echt door blijven gaan voor je minimaal die dubbele coin frenzy hebt.

Ik probeer nu ook wel eens op een track een beetje "te blijven hangen" en dan bij de eerste itemblock een plek te hebben op 5 of 6de zodat ik een grote kans heb op lucky 7 om te beginnen met 3k tot 4k...

90k is een indrukwekkende score succes met het verder verdedigen van je eerste positie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze: netjes hoor die 90k! Hopelijk is het genoeg voor je! De nummer 1 heeft bij mij nu 103.4k. Ik ben eens gaan kijken, degene staat op plek 74 van de all cup ranking...

Het is daarmee precies wat je zegt over level 50: als je pech hebt, hebben je tegenstanders een shitload aan level 6 items. En met het feit dat level 50 geen meerwaarde biedt tov level 46-49, kan het soms nog best lonen om een level af te zakken als het je anders teveel kost...

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
@MetalSonic: het mooie aan Frappe Snowland is dat het eigenlijk niet uitmaakt waar je start. Zit je inderdaad rond de 5e plek bij het eerste item block, dan is een Lucky 7 frenzy echt fantastisch. Vele malen beter dan een coin frenzy. Ik ben wel eens zo geschrokken van de score nadat de frenzy afgelopen was, dat ik die run echt helemaal heb verknald. Wanneer je vooraan start, is er theoretisch gezien kans op een triple coin frenzy. Die heb ik nog niet gezien. Mijn run was green sheel, coin, coin. Succes!

@Tootoo: de top 100 heeft inderdaad zieke scores. Wanneer je die treft heb je gewoon pech. Het kunnen krijgen van badges zorgt er helaas ook niet voor dat ze het rustiger aan gaan doen. In tegendeel. En dat zorgt er weer voor dat spelers die die gasten in hun ranked hebben zitten ook een stapje bij zetten, waardoor een domino effect optreedt en deze ranked, en waarschijnlijk alle nieuwe, steeds zwaarder gaan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
En dat doet Nintendo dan eigenlijk toch wel goed :) Waar velen klaagden over dat die tweede week zo lang duurde, hebben ze met de event shop + die all ranking cup badge er wel voor gezorgd dat in die tweede week nog meer gespeeld werd buiten de ranked cup.

Neemt niet weg dat ik langzaam aan wel alles gehad heb aan player levels, event coints en de ranked cup. Voordeel is dat de shop weer is aangetrokken en ik meerdere super tickets + een HE glider ticket kon kopen. Daarmee zijn mijn tickets weer een beetje op niveau gekomen om tijdens Tokyo Blur 3 wat meer te kunnen upgraden in de eerste week :)

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HansieGansie
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-09 10:47
texelonia schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 16:02:
Ik doe bowser neo city. proberen rond de 5e of 6e plek te zitten bij item boxes. Wanneer je zo'n spiny/bowser shell hebt, eerst even verder laten afzakken voordat je hem afschiet. Ik kom per race vaak tussen de 20 en 30 event coins. Zojuist een uitschieter gehad :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/83TvhAHjjG3XWV2-zomVcLWiGok=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BRxqrNIaD2nvEXuf5tJ98033.png?f=user_large

[ Voor 5% gewijzigd door HansieGansie op 24-08-2020 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HansieGansie schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 14:25:
[...]

Ik doe bowser neo city. proberen rond de 5e of 6e plek te zitten bij item boxes. Wanneer je zo'n spiny/bowser shell hebt, eerst even verder laten afzakken voordat je hem afschiet. Ik kom per race vaak tussen de 20 en 30 event coins. Zojuist een uitschieter gehad :*)

[Afbeelding]
Lekker bezig Hansie, ik doe dat ook op die manier.

Moet wel zeggen dat ik deze manier ven event coins verzamelen niet fijn vind. Voelt echt aan als veel werk :X doe je een hele race en dan 4 event coins :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
[b]MetalSonic schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 19:31:

Moet wel zeggen dat ik deze manier ven event coins verzamelen niet fijn vind. Voelt echt aan als veel werk :X doe je een hele race en dan 4 event coins :'(
Ik hoop dat Nintendo niet meeleest en op ideeën komt. Maar ik neem aan dat in de aankomende weken de Shell en coins niet terug komen. Dan hebben we nog smash, lightning, super Horn, frenzy hit. Dat wordt een horror. Of 1 coin voor elke fantastic combo. Heb 80 dagen nodig gehad voor 3500 combo's.

Laatste 48 uur om jouw expert challenges af te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Xaio schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 20:31:
[...]

Ik hoop dat Nintendo niet meeleest en op ideeën komt. Maar ik neem aan dat in de aankomende weken de Shell en coins niet terug komen. Dan hebben we nog smash, lightning, super Horn, frenzy hit. Dat wordt een horror. Of 1 coin voor elke fantastic combo. Heb 80 dagen nodig gehad voor 3500 combo's.

Laatste 48 uur om jouw expert challenges af te maken.
Hear hear, ben blij om te zien dat je mijn mening deelt.

Het vorige coin event vond ik leuk. Ik ging er toen ook vanuit dat dat eigenlijk de nieuwe standaard zou worden. De tracks zien er leuk uit met groene muntjes hier en daar en je moest er wat voor doen maar het was "te doen".

Dat ik moet grinden om frenzy's te halen voelt al als werk maar nu dus ook die event coins. Gaat te ver haha... Heb de belangrijkst dingen al uit de event shop gehaald. Morgen maar kijken of ik zin heb om 't laatste beetje nog te pakken : :*)

BTW @Xaio hoe gaat je huidige ranked cup?

@Vozze
Mijn huidige score op Frappe is met 2 x coin frenzy.. Met een triple coin zou ik op iets vna 27k komen met mijn items. Morgen maar kijken of ik nog wat geluk heb en anders zie ik wel of ik 3de word of toch weer een tier zak. Zou ik trouwens niet erg vinden. Kom ik misschien weer eens in een groep waarin ik lekker kan mee doen met de rest. :)

[ Voor 16% gewijzigd door MetalSonic op 24-08-2020 20:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xaio
@MetalSonic eerste met 4k voorsprong. De afgelopen 2 dagen is de top 5 niet veranderd qua score. Hoop dat het zo blijft. Ik heb voor deze ranked 2 super driver, 3 super kart en 5 super glider tickets gebruikt. De investering moet zich terug verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:25
Je hoeft niet de hele tijd te daadwerkelijk te racen om de event coints te verzamelen. Je kan ook op 50cc terwijl je bl.v. tv kijkt alleen de races starten, de coins komen dan vanzelf wel binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Deze ranking wil ik weer zo snel mogelijk vergeten... Met het gemis van een tier 3 driver en kart kan ik niet een mooie totaalscore neerzetten... Sta 13k achter de nummer 1, op plek 7. Tenminste, gisteravond.

Event coins zijn in ieder geval binnen! Ging zelf met Dry Bowser in Neo Bowser city, dan gaat het nog redelijk rap. Benieuwd wat ze de volgende keer verzinnen!

Nu is mario kart in onderhoud... :(

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
@MetalSonic je moet ook wel ontzettend geluk hebben met een triple coin. Volgens mij heb ik die pas één keer gehad ofzo. En een keer afzakken om de volgende keer hopelijk een wat relaxtere ranked te hebben is ook niet verkeerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vozze schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 10:49:
@MetalSonic je moet ook wel ontzettend geluk hebben met een triple coin. Volgens mij heb ik die pas één keer gehad ofzo. En een keer afzakken om de volgende keer hopelijk een wat relaxtere ranked te hebben is ook niet verkeerd.
We hebben het er over en ja hoor. Ik had net ook een triple coin op track 1. Verder best wat pech, vaak mijn combo verloren etc. Gelukkig toch nog 1k aan puntjes erbij. Doe nu nog even serieus mee voor plek 2.. Wie weet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slettesloery
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 05-09 23:15
Denk dat de 2e plek wel veilig is bij mij. 1e plek kon ik al lang naar fluiten. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zx3Tcy7oqx6ZDD2lemsyw05aEVo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ye5X28LkxsXPU34iIInK9VeV.jpg?f=user_large @Vozze de HULK zat vorige week in mijn poel hahaha hij had bijna alles 6 en toch had ik hem verslagen.@Metalsonic Yoshi circuit kan zeker beter succes. Iedereen succes morgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
Mijn desktop had opeens een blue screen of death en ik moest dus een recovery-restart doen. Ik vond het eigenlijk wel goed zo voor deze week, maar omdat ik toch moest wachten deed ik nog even een race. Highscore met 4k verbeterd, van 5 naar 2 in de ranking (met kleine voorsprong op nummer 3, dat wel).

Bedankt Microsoft!

De gast die laatst al 100k had gehaald heeft nu trouwens 108k...

[ Voor 9% gewijzigd door Poeksel op 25-08-2020 19:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
@Slettesloery : grappig. Nu heeft ie alles ook weer bijna op level 6. Als ie even z'n best doet, kan ie makkelijk een hogere score halen. Ik heb wel een beetje het idee dat je eigen player level een grote invloed heeft op de ranked poule en dat er best veel lui zijn met dikke levels, maar een laag player level. Dan krijgen zij een relatief makkelijke poule en hoeven ze ook niet als een malle te grinden en vechten voor elk puntje.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• edzon
Op de valreep toch een triple coin op frappe gereden!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dRVSZkq_f3z-FYefS2SjF1iYLFM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BQIq3N9WReKqVl54jXvEvm8j.jpg?f=fotoalbum_large
In al m'n enthousiasme wel de combo laten vallen maar hopelijk is t genoeg, succes iedereen verder!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
Ik ben weinig online, ben :r , maar net wel plek 1 kunnen halen met 400 punten. Hope that it sticks...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Vozze schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 20:47:
@Slettesloery : grappig. Nu heeft ie alles ook weer bijna op level 6. Als ie even z'n best doet, kan ie makkelijk een hogere score halen. Ik heb wel een beetje het idee dat je eigen player level een grote invloed heeft op de ranked poule en dat er best veel lui zijn met dikke levels, maar een laag player level. Dan krijgen zij een relatief makkelijke poule en hoeven ze ook niet als een malle te grinden en vechten voor elk puntje.
Daar ben ik het niet mee eens. Zelf ben ik 'maar' lvl 114 en als ik dan de scores in m'n ranking zie... :X Ik begin steeds meer te denken dat ranking gewoon random wordt bepaald aan de hand van de tier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slettesloery
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 05-09 23:15
@Vozze ja daar ben ik mee eens dat denk ik ook. Kijken wat deze week ons brengt succes iedereen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vozze
pjot1 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 05:27:
[...]

Daar ben ik het niet mee eens. Zelf ben ik 'maar' lvl 114 en als ik dan de scores in m'n ranking zie... :X Ik begin steeds meer te denken dat ranking gewoon random wordt bepaald aan de hand van de tier.
Dat is toch ook een beetje wat ik zeg? Dat er whales zijn met een relatief laag level die dan helaas in jouw ranked terecht komen. En dus hoge scores produceren. Of zijn de scores in jouw ranked juist laag? Ik denk dat Nintendo een soort mix gebruikt van player level en tier. En dat er eigenlijk totaal niet naar iemand z'n items en bijbehorende levels wordt gekeken. Aan de ene kant ook niet heel gek, omdat je dan wellicht eerder geneigd bent om toch dat ene pack te kopen. Aan de andere kant loopt Nintendo het gevaar spelers te verliezen die week in / week uit in een onmogelijke ranked terechtkomen.

Edit: eerste plaats weten te behouden! Erg benieuwd naar de nieuwe tour. Krijgen we nieuwe expert challenges? Krijgen we weer een kans op Mario Hakama? Special pipes? Kom maar op!

[ Voor 35% gewijzigd door Vozze op 26-08-2020 07:08 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
Hier tweede gebleven, maar blijkbaar kwam er iemand nog wel tot 1800 punten van me! Maar goed dat ik dat niet gezien had gister avond.

Gefeliciteerd voor iedereen die zijn beoogde plek heeft vast gehouden! En nu maar op naar Tokyo blur! Ben net als @Vozze wel benieuwd wat er allemaal voor leuks komt :)

En die ranked cup bepaling? Ik gok ook op player level en tier als variabelen. De levels van items zijn makkelijk te beïnvloeden (laag bij de start en dan upgraden). En dan maar geluk hebben dat je geen top 100 whales hebt ;)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
Had Donkey Kong in de shop. Die koste me 3k maar levert me 1,5k op + 35 rubies!

Lekker begin van de dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
6e geworden... Maar dat was al ingecalculeerd helaas.

Nieuwe cup.... 1e rit Tokyo Blur 3

- Geen tier 3 racer
- Geen tier 3 kart
- Geen tier 3 glider

Nee, echt een leuke cup weer -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!
3de geworden, iemand maakte nog een eind sprintje :)

Achja prima... wat denken jullie dat de volgende ranked cup wordt? vind 'mlastig in te schatten deze week

En congrats voor iedereen met goede resultaten, en succes en plezier natuurlijk weer deze week! >:)

@Sleehond balen man, hopelijk hebben je concurrenten t zelfde probleem en heb je alsnog leuke competitie
@Xaio ik denk ook Lakitu, je hebt daar zoveel high end nodig waarvan veel nieuwe he zijn. Eerste half jaar waren de normale en gouden items veel vaker bruikbaar!

[ Voor 58% gewijzigd door MetalSonic op 26-08-2020 09:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xaio
Wordt weer 1 of 2 weken afzien. geen T3 driver en kart op meeste Tokyo tracks.

Ik denk lakitu of Baby Rosalina voor de volgende ranked. Wachten tot we weten welke packs te koop zijn voor volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Ik gok op Lakitu, aangezien die alle gebruikelijke criteria wel aantikt. Baby Rosalina denk ik niet, omdat Tokyo 3 ontbreekt. Wat nog wel een uitdaging wordt, de gliders van Tokyo 3T ontbreken bij mij aan alle kanten en voor deze week staat Tokyo 3 niks voorbij level 2 :P

Wat tof is (zeker voor de mensen die toen niet speelden), is dat de oude Tokyo tracks ook toegevoegd zijn :) Wat minder tof is, is opnieuw dezelfde ellende met de expert level challenges... Daar gaan we weer!

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
Hier eerste gebleven, deze tour ziet er hoopgevend uit. Had verwacht in Tokyo van alles te missen maar blijkbaar mag ik reindeer yoshi weer een keer van stal halen!

@Vozze en @Tootoo ik kan me niet voorstellen dat items er niet toe doen, juist die matching zorgt ervoor dat t aantrekkelijk wordt om ruby's uit te geven. Zit zelf ook nooit bij spelers met veel betere items maar ben zeker wel eens verrast door iemand met een hoog player level. Als ik een top shelf item ergens mis dan geldt dat voor een hoop in mijn ranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Ik ben 6e geworden. Heb er wel vrede mee, ik ben op vakantie en geen zin om uren per dag te spelen.

Ik mis ook weer veel T3 items. En ik krijg nog steeds geen super tickets. Mijn irritatie stijgt en mijn motivatie daalt... :/ Hopelijk maken ze het met de anniversary goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Mis hier ook wel aardig wat zie ik. Moet mezelf dwingen om geen pijp te schieten. Wil toch wel een rubie of 200+ hebben voor de verjaardags week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
texelonia schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 09:45:
Ik ben 6e geworden. Heb er wel vrede mee, ik ben op vakantie en geen zin om uren per dag te spelen.

Ik mis ook weer veel T3 items. En ik krijg nog steeds geen super tickets. Mijn irritatie stijgt en mijn motivatie daalt... :/ Hopelijk maken ze het met de anniversary goed!
Voor jou en mogelijk ook andere die het doen. De Anniversary pipe wordt leuk maar hype het niet teveel. Nintendo gaat echt niet 90% bijna gratis weggeven ofzo. Er zijn inmiddels al zoveel verschillende soorten items dat we vast allemaal wel wat leuke high end items erbij krijgen maar dat is het dan ook wel.

Zo volledig uit de losse pols denk ik dat we rubys cadeau krijgen, flinke portie coins (wellicht 10k ofzo) en een pipe waar je een grote kans hebt op wat nieuwe coinbox en lucky 7 drivers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
MetalSonic schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 10:30:
[...]

Zo volledig uit de losse pols denk ik dat we rubys cadeau krijgen, flinke portie coins (wellicht 10k ofzo) en een pipe waar je een grote kans hebt op wat nieuwe coinbox en lucky 7 drivers...
Juist dat laatste is voor mij wel een reden om vol in te zetten erop. Heb maar 1 coinbox rijder nou ja we gaan het meemaken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bennieeee schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 10:52:
[...]

Juist dat laatste is voor mij wel een reden om vol in te zetten erop. Heb maar 1 coinbox rijder nou ja we gaan het meemaken..
Ze zullen leuke dingen aanbieden maar als je alle poes pas weg haalt dan is het bij Mario Kart tour zo dat als je wil blijven klimmen in tiers en wil blijven mee doen in de ranked competitie dat je geld moet uitgeven. Na de anniversary week , wellicht de week erna en anders twee weken erna gaat het gewoon weer verder zoals ervoor.

Ofwel, veel focus op high end items voor de ranked cups. Ik heb veel normal items die echt al maanden achterelkaar werkloos zijn. Level 6 maar ze worden niet gekozen om mee te spelen :-(

@texelonia gelukkig maar dan komt het helemaal goed :)

[ Voor 3% gewijzigd door MetalSonic op 26-08-2020 11:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
@MetalSonic Ik maak me zeker geen illusies hoor, maar ik hoop wel op een “Ha, tof!”-momentje ;)

Net maar eens wat beter de eerste ranking bekeken. Geen T3 driver en kart op de eerste track is jammer, maar op de andere 2 tracks bijna alles level 5 en 6 maakt het hopelijk een beetje goed :)

[ Voor 49% gewijzigd door texelonia op 26-08-2020 11:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
12e geworden, had geen tier 3 items op de featured track. Stapje achteruit is soms ook wel eens goed.

Op deze cup heb ik toevallig nog de tier 3 items van de Tokyo tour. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
Packs voor volgende week zijn bekend. Het wordt de Lakitu cup.

Speciale pijp bevat 30 karts.

Edit: Event coins worden hitten met bommen. Wordt dus weer grinden.

[ Voor 27% gewijzigd door Xaio op 26-08-2020 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
Xaio schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 12:35:
Packs voor volgende week zijn bekend. Het wordt de Lakitu cup.

Speciale pijp bevat 30 karts.
Oei. Tokyo Blur 3T gaat dan niet lukken worden zonder tier 3 driver op een T-track. Misschien trek ik die nog uit de pijp later 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
De week 2 pijp schijnt behoorlijk wat high end spotlight items te bevatten als je de rumors mag geloven. Inclusief Hakama :) Maar je mag best Peach Kimono van me hebben hoor @Vozze ;) Heb je wel een glider daar? Daar is het bij mij he-le-maal leeg (lang geleden), ik moet ook wel aan de week 2 pipe gaan...

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
Tootoo schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 13:22:
De week 2 pijp schijnt behoorlijk wat high end spotlight items te bevatten als je de rumors mag geloven. Inclusief Hakama :) Maar je mag best Peach Kimono van me hebben hoor @Vozze ;) Heb je wel een glider daar? Daar is het bij mij he-le-maal leeg (lang geleden), ik moet ook wel aan de week 2 pipe gaan...
Ruilen? Ik heb er drie op die track ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Vozze schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 13:54:
[...]

Ruilen? Ik heb er drie op die track ;)
Het zou een fantastische functionaliteit zijn om items te kunnen ruilen ;)

Edit: voor iedereen die makkelijk de non stop combo expert challenge wil halen: dit mag ook via de bonus combo attack in de dry bones cup. In dat level is het super eenvoudig om je combo te houden. Als je die een paar keer per dag doet heb je in no time de middelste challenge compleet :) (Bron: reddit)

[ Voor 39% gewijzigd door Tootoo op 26-08-2020 15:55 ]

Folding@home

Van de afgelopen 5 dagen was diddy kong 4 keer te koop, wanneer begrijpt de game dat hij van mij nog even level 3 mag blijven omdat ik op zijn baan betere alternatieven heb? :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
Moet zeggen dat ik wel in een leuke competitie terecht ben gekomen. Tussen de nummer 4 en 12 scheelt maar 4500 punten tot nu toe. Sta zelf 9e maar heb alleen nog maar 100cc gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Tootoo schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 15:45:
[...]

Edit: voor iedereen die makkelijk de non stop combo expert challenge wil halen: dit mag ook via de bonus combo attack in de dry bones cup. In dat level is het super eenvoudig om je combo te houden. Als je die een paar keer per dag doet heb je in no time de middelste challenge compleet :) (Bron: reddit)
Tokyo Blur T is ook een goede voor die challenge. Iets moeilijker daarop, maar je pakt meteen exp mee. De combo attack doe ik als ik dichtbij de coin limit zit.
Ik doe de expert challenges lekker op mijn gemak hoor. Kan lang duren voor er weer een nieuwe expert challenges kaart komt ;-).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
@MetalSonic mijn Diddy Kong is nog steeds level 2. De enige keer dat Diddy Kong relevant was, was tijdens de New York tour (mijn enige T3 keuze). Nu heb ik betere alternatieven.

Andere nutteloze d/k/g uit de shop zijn:

Baby peach (lvl 4 uitsluitend door pijp)
Shy guy (lvl 3 uitsluitend door pijp, niet gemaxed)
Ludwig (level 3 uitsluitend door pijp, niet gemaxed)
Pipeframe (lvl 3 beginner kart, pas 276)
Mushmellow (lvl 4 uitsluitend door pijp, pas 244)
Biddybuggy (Lvl 4 uitsluitend door pijp, pas 256)
Barrel train
Super glider (lvl 3, beginner glider die je al heel snel niet meer gaat gebruiken)

[ Voor 32% gewijzigd door Xaio op 27-08-2020 23:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
MetalSonic schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 20:48:
Ik doe de expert challenges lekker op mijn gemak hoor. Kan lang duren voor er weer een nieuwe expert challenges kaart komt ;-).
Heb je die nou nog niet ;-)
Die haal je toch vanzelf als je veel speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Ik ga mij maar richten op plek 2. Staat nog 2k op me voor en heeft bijna overal hogere levels dus dat wordt heel heel moeilijk.

Tokio tracks zijn trouwens wel heel simpel maar wel erg leuk vormgegeven!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xaio schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 23:08:
@MetalSonic mijn Diddy Kong is nog steeds level 2. De enige keer dat Diddy Kong relevant was, was tijdens de New York tour (mijn enige T3 keuze). Nu heb ik betere alternatieven.

Andere nutteloze d/k/g uit de shop zijn:

Baby peach (lvl 4 uitsluitend door pijp)
Shy guy (lvl 3 uitsluitend door pijp, niet gemaxed)
Ludwig (level 3 uitsluitend door pijp, niet gemaxed)
Pipeframe (lvl 3 beginner kart, pas 276)
Mushmellow (lvl 4 uitsluitend door pijp, pas 244)
Biddybuggy (Lvl 4 uitsluitend door pijp, pas 256)
Barrel train
Super glider (lvl 3, beginner glider die je al heel snel niet meer gaat gebruiken)
Mooi overzicht. Er is inderdaad meer troep. Maar ook prijzen dat ik denk, serieus? Nu ook weer 2 gouden items te koop voor 9k aan coins. Dan doe ik er liever 1k of 2k aan coins bij voor een high end item (toen ze de normale prijs hadden)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ldSqkfAYqIe5GKM6pizq4E1fGmg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Fpxnhc8r6ZgNUjgniQITgFkA.jpg?f=user_large

[ Voor 10% gewijzigd door MetalSonic op 28-08-2020 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicy_Orange
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 08-10-2021
Hey mensjes :)

Wat raden jullie mij aan? Mijn rubies voor nu even opsparen en kijken wat er gebeurd met 1 jarig bestaan van MK met die pipes. Of gewoon m'n pipe afschieten?
Moet wel eerlijk zeggen sta ik op het moment in m'n ranking 1e.. 2e plaats 14k achter mij.

Ps voor de mensen die nog vrienden nodig heeft 850008207123 (Juicy_Orange)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
Juicy_Orange schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:48:
Hey mensjes :)

Wat raden jullie mij aan? Mijn rubies voor nu even opsparen en kijken wat er gebeurd met 1 jarig bestaan van MK met die pipes. Of gewoon m'n pipe afschieten?
Moet wel eerlijk zeggen sta ik op het moment in m'n ranking 1e.. 2e plaats 14k achter mij.

Ps voor de mensen die nog vrienden nodig heeft 850008207123 (Juicy_Orange)
https://www.reddit.com/r/...mer_festival_tour_pipe_1/ zegt: "The total score for this pipe is 31/100. That’s a very bad score. The only positive I see out of this pipe is how you can get those other High-End characters stated previously, but these can most likely be obtained through higher odds in next week’s pipe, so there’s no reason to try and pull for them in this pipe."

Dus sparen is beter, zeker omdat je niets nodig hebt voor je ranked. Er komt binnenkort geloof ik een special pipe, die zou wel interessant kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicy_Orange
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 08-10-2021
@Poeksel thanks :) lastig om me in te houden maar ik ga het proberen haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Juicy_Orange: wat Poeksel zegt, het is een hele slechte pijp deze week, zonde van de rubies. Volgende week zou er een heel veel betere pijp zijn met meer high end spotlights. Misschien een betere pijp? En anders wellicht wachten tot er een pijp aan komt die beter aansluit bij je wensen of om je beter in de ranked cup te krijgen.

Folding@home

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik deel bovenstaande reacties, niet proberen in de huidige pipe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Wat ik mij afvraag... Waar baseren jullie op? Of het een goede pijp is of niet? Ik bedoel elk HE item is toch nuttig om te hebben? Anders hoef je ook geen packs te kopen. Alleen moet je geluk hebben en genoeg rubies. Ik bedoel, tuurlijk hoef je geen pijp af te schieten voor de ranking als je 10k voor staat, maar dat zijn natuurlijk niet de enige tracks waar je de items voor gebruikt. :)

Dit wordt voor mij weer een top 3 week. Momenteel eerste, maar heb nog niet echt een hele goede score kunnen neerzetten omdat ik niet echt tijd heb om te kunnen racen. Sta ook maar een paar 100 voor op de nr 2.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tootoo
@pjot1 wat op Reddit staat klopt voor mij persoonlijk wel aardig.

Voor mij is een pijp nuttig als ie:
- een driver heeft met een goed item als lucky 7, coinbox of bowser schilden. Dan ga ik altijd mijn best doen. Met items als bommen, dash ring of ei is het ook nog oké. Items als hamers, vuurbloemen of kanonnen doe ik geen moeite voor.
- karts die mini boost of jump boost hebben. Dash is middelmatig, slipstream en rocket boost doe ik geen moeite voor.
- gliders met coin, rode schilden en bananen. Paddestoelen en bommen als middel, de rest weer niet zo.

En dan speelt nog mee:
- heeft ie 1, 2 of 3 goede spot light items.
- 50 vs 100 pulls
- hoeveel high ends en / of spot lights
- wat zit er verder in de pijp
- heb ik ze nodig qua coverage (altijd een gokje)

Kijk ik naar de laatste tijd, dan vind ik de special pipes vaak nuttiger dan de reguliere pipes. Met komende week potentieel de uitzondering als er werkelijk 9 spot lights komen. Dan ga ik liever voor de reguliere week 2 pipe.

Packs kopen geldt een beetje hetzelfde voor. Een pack met een mini turbo kart: Jep! Maar met een slipstream laat ik hem liggen. En of je ze nodig hebt. Rosalina koop ik bv niet omdat ik haar al heb. Ze is dan weliswaar maar level 3, maar het voelt als onnodig geld uitgeven.

Die coinshop zeg, het is de laatste tijd echt alles of niks. Of troep of 2 super tickets :) eergisteren 2 super driver tickets, gister niks, vandaag 2 super kart tickets. Lekker opsparen zo!

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand nog tips voor Cheep cheep? Ik weet zeker dat ik er meer punten uit zou moeten krijgen maar ik weet niet hoe..

Hoe ik het tot nu toe speel. Minimaal een frenzy bij eerste of tweede itemblock anders restart. Als het tweede itemblock niet in de schelp is ook restart. Na item in de schelp 3de item pakken vlak voor je weer naar boven gaat......

Combo vast houden van begin tot einde is voor mij sowieso onmogelijk. Begin stuk alleen al vlak voorbij de finish.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
HE green apple kart uit de gouden pipe. Prima, is naar LVL 2 gegaan.

Wel een leuke cup/tour dit, bevalt me wel!

Ga alleen niet zo hoog eindigen, sta 6e... :O

[ Voor 17% gewijzigd door Sleehond op 30-08-2020 08:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic ik zal niet zeggen dat ik een expert ben in dat level, ik heb denk ik vooral geluk gehad :P Ik zag volgens mij gister nog een filmpje op Reddit over een non stop combo op die track. Zou die nog kunnen helpen?

Ik pak zelf vooral zo veel mogelijk muntjes en jump boosts (ook over de kleine steentjes) om niet teveel breaks te hebben... Maar dat is me nog niet vaak gelukt ;)

Hier Pauline uit de gouden pijp gehaald, die is nu level 3+1 :)

Folding@home

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vozze
Cheep Cheep is inderdaad een track met een hoog geluksgehalte. Ik gebruik zelf de volgende tactiek:

Afhankelijk van m'n startpositie en start kies ik er voor om wel of niet voor de eerste twee coins te gaan. Start ik vooraan en kom ik als eerste de bocht door, ga ik voor de item box. De kans op een coin frenzy in eerste positie is dan het grootst. Is het geen coin frenzy, dan heb ik hopelijk wat defensieve items voor onder water, want die bots zijn redelijk agressief daar. Kan ik niet als eerste door de bocht, dan pak ik de twee coins mee en kom ik in positie 6, 7 of 8 bij de eerste item box. Dan hoop ik op een green of red shell frenzy.

Daarna is het goed opletten op de stand van de eerste schelp. Staat ie al een tijdje open open en ligt er een item box in, dan probeer ik het niet. Heel vaak gaat die eerste net dicht op het moment dat je de box probeert te pakken. Je hebt wat geluk nodig. Ik focus me dan op de tweede aan de rechterkant. Heel vaak pak ik ze wel mee voor de jump en muntjes. Daarna is het zoals @Tootoo zegt. Pak zoveel mogelijk jumps mee.

Het klinkt makkelijk, maar dat is het niet. De geluksfactor is erg hoog bij die track. Die item boxes wisselen continu van plek. Ik mijd die track daarom ook zoveel mogelijk en probeer met dikke scores op die andere twee tracks een ietwat mindere score op Cheep te compenseren. Gelukkig heb ik een keer een goede run gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tootoo schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 09:03:
@MetalSonic ik zal niet zeggen dat ik een expert ben in dat level, ik heb denk ik vooral geluk gehad :P Ik zag volgens mij gister nog een filmpje op Reddit over een non stop combo op die track. Zou die nog kunnen helpen?

Ik pak zelf vooral zo veel mogelijk muntjes en jump boosts (ook over de kleine steentjes) om niet teveel breaks te hebben... Maar dat is me nog niet vaak gelukt ;)

Hier Pauline uit de gouden pijp gehaald, die is nu level 3+1 :)
Ik zal maar eens zoeken naar een filmpje voor combo vasthouden op youtube later deze dag. Cheep cheep levels heb ik altijd lastig gevonden. Ik probeer ook over zoveel mogelijk steentjes etc te gaan maarja.

Lekker van Pauline uit de pijp!

Zel fheb ik een high end kart ticket kunnen kopen, ga ik mooi gebruiken om de kart op track 1 level 2 te maken :9

Edit: @Vozze

Hmm ja herkenbaar verhaal, ook dat als een schelp al een tijdje open staat. Vaak ga ik er toch op af. Ook vaak een item gepakt geraakt door schelp maar toch combo vast gehouden.. Computer is bij mij ook agressief op deze track. Achja net zo lang retry'n tot ik minimaal een dubbele coin frenzy heb en dan nooit meer opnieuw doen. Althans dat wordt mijn devies >:)

[ Voor 17% gewijzigd door MetalSonic op 30-08-2020 10:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Ik wilde net zeggen @Vozze, jouw score is niks mis mee op cheep cheep! Overigens al je scores zijn dik in orde zeg :) Ook @edzon gaat lekker! Zon pittige poule ook dat je zo hard moest pushen? Helemaal Tokyo blur 3 is wel echt flink :)

Tot zo ver sta ik nog eerste zonder dat ik 1 ticket uitgegeven heb. Als ik dat vol kan houden en het mee zit bij de volgende pijp, hoop ik dan uit te kunnen pakken door gold dry bones en Mario hakama naar level 4 te brengen. En dan heb ik nog een setje HÈ tickets voor karts en gliders, light blue birdo die naar level 5 kan en veel point cap tickets. Zolang ik maar niet weer een whale in mijn poule krijg...

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo Ik heb inderdaad niet de makkelijkste poule blijkbaar. Het heeft me helaas al een HE-driver ticket gekost en diverse super tickets om op Luigi's Mansion een mooie score neer te zetten.
Het lijkt nu wel redelijk safe met nummer 2 op 66k en nummer 3 op bijna 61k. Nummer twee heeft de volgende items:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g9oFpI8snElQ4auTEoMjMW76pjs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RjtvIZpVRhvtAmyzz50xmiQD.jpg?f=fotoalbum_large
Op Luigi's Mansion heeft hij nog mogelijkheden, maar dan moet hij een perfecte run hebben.

Ik wil ook gewoon eerste worden aangezien ik volgende week wel wat pulls moet doen om een T3 driver op de Tokyo track te krijgen. Alle rubies helpen daarbij. Ik heb gelukkig nog aardig wat super driver tickets zodat ik Lakitu naar level 6 kan brengen. Op een T-track is dat geweldig. Daar kan ik het verschil wel maken.

Hoe zijn jullie poules eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Ik heb of sandbaggers, of een heel makkelijke poule. De nummer 2 heeft 46468, en dat op tier 48...

Het is trouwens mogelijk op Cheep Cheep Lagoon twee keer achter elkaar een itembox uit een schelp te halen. Althans, dat lukte mij net door bij de eerste een paar keer tegen de schelp te botsen. Echt nuttig was het verder niet, want ik werd vijfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
Ik heb de great sail uit de gouden pijp gekregen. Heel mooie glider en banana plus, best blij mee, maar helpt me niet bij ranked. Ik ben nog niet echt actief omdat ik nog steeds niet lekker ben.

Wat denken jullie van de nieuwe kart pipe?

Ik wacht iig tm woensdag wanneer alle pipes beschikbaar zijn. Ik heb nu 7 10 pulls klaar staan aan rubies. Ik wil ze overigens niet allemaal uit gaan geven met de aniversary in aantocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze dat is volgens mij een stevige poule hoor! Heel jouw top 3 zou mijn ranked cup compleet verpulveren... inclusief mezelf met mijn huidige loadout. Je nummer 2 heeft bij Tokyo blur 3 nog wat ruimte? Maar om jou bij halen moet degene wel zijn best doen...

Mijn poule staat er als volgt voor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sARLGT13-ly-pEVbx7OwT2o5dHI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/GL8u42jGo2SZ5y6FES4cshke.png?f=user_large

De nummer:
- 2 kan me best inhalen, zijn levels voor Tokyo zijn echt wel beter.
- 3 maak ik me weinig druk om.
- 4 kan me ook voorbij steken, maar moet ie wel aanzetten op alle tracks.

@Planeetje mooie pull hoor! Gaat je anders vast nog wel van pas komen! Ik had trouwens uit de gratis pulls wel geluk deze keer: een super (red streamliner) en een high end (koopa king). Wat ik hierboven zei: ik denk dat week 2 een betere pijp geeft. Maar wachten tot woensdag en kijken hoe je tegenstanders erbij staan kan geen kwaad. Ik weet dat ik sowieso moet gaan trekken aan de reguliere pijp voor een glider en hopelijk ook hakama.

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Vozze Ben nu ff logeren bij mn ouders. Uurtje geleden meer uit tijd doden dan dat ik serieus aan het grinden was mijn scores verbeterd. Eerste twee tracks dubbel coin, derde triple coin!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FhT6wXm7Q1J8ybhGchzSfl2MfK0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zYKz0ch9UKynI73hI4a4Ry5d.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bYKLPFcaECHWZq2U1Ab19UXEp00=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0ZR4Wih9luAx3wgKXkPZxMqi.png?f=user_large

[ Voor 20% gewijzigd door MetalSonic op 30-08-2020 23:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• edzon
Mooie scores @MetalSonic ! Zelf op vakantie dus weinig tijd deze weken en gelijk maar de nodige tickets ingezet. Vandaag geconcludeerd dat t zonder T3 kart in Tokyo lastig wordt dus mijn kansen op de kart pijp gewaagd en na 30 pulls eindelijk die black kabuki dasher getrokken. Vind m eigenlijk niet zo lekker rijden maar score al aardig mee kunnen verbeteren en zit nog wel veel rek ik, zeker als ik de score van @Vozze bekijk _/-\o_ Hopelijk beperk ik daarmee de tijd die ik nog in cheep cheep hoef te dwalen in bubbels!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8lVnOilJkdND4MXaKWbg8E0M5rs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RgoHf58QwLu9EmCjOJeVjuqR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
@MetalSonic : lekkere scores hoor! Daarmee moet je toch wel nummer 1 blijven deze week.

@edzon : op Tokyo moet je een beetje geluk met de frenzies hebben. Ik vind die egg frenzy eigenlijk wel errug lekker. Punten voor de hit, daarna met een beetje geluk een mushroom en als kers op de taart nog een hit met bijvoorbeeld een green shell die het achterlaat. Dat gevolgd door een coin frenzy heeft geresulteerd in die score bij mij. Alles om zo weinig mogelijk op Cheep te moeten racen! ;)

@Tootoo : tegenwoordig kijk ik bijna eerst naar de voltallige top 10 qua items. Ik laat me niet graag verrassen door sleepers op de laatste dag. Maar ja, items zeggen soms ook niet alles. Ik heb al vaak meegemaakt dat lui met betere items niet het maximale eruit proberen te halen. Dat geluk moet je ook een beetje hebben.
Het voordeel van een relatief makkelijke poule is het sparen van tickets en het kunnen focussen op de volgende ranked. Ik wacht dat meestal niet tot de ranked begonnen is om daar ook dikke scores neer te zetten. Volgens mij is de huidige score niet van belang bij het bepalen van de indeling van de poule.

[ Voor 39% gewijzigd door Vozze op 31-08-2020 09:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
Zo, even met 2600 punten verbeterd!

2x banana frenzy
1x coin frenzy

Direct van plek 7 naar plek 3 geklommen, whoohoo!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EzIpG9oxjlJx4cre0maU2fXT7ik=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FqgmV4c6RwW8xkUt53GIpvbe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Vozze schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 09:08:
@Tootoo : tegenwoordig kijk ik bijna eerst naar de voltallige top 10 qua items. Ik laat me niet graag verrassen door sleepers op de laatste dag. Maar ja, items zeggen soms ook niet alles. Ik heb al vaak meegemaakt dat lui met betere items niet het maximale eruit proberen te halen. Dat geluk moet je ook een beetje hebben.
Het voordeel van een relatief makkelijke poule is het sparen van tickets en het kunnen focussen op de volgende ranked. Ik wacht dat meestal niet tot de ranked begonnen is om daar ook dikke scores neer te zetten. Volgens mij is de huidige score niet van belang bij het bepalen van de indeling van de poule.
Goede om nog eens verder te kijken in de top 10 :) Er is er nog 1 die ook nog aardige levels heeft. Maar het is wat je zegt: het is ook de vraag of ze zich tot het maximum gaan verbeteren. In dat opzicht blijven wij hier volgens mij wel echt heel fanatiek en is gelukkig niet iedereen zo ;)

Ik ben het wel met je eens dat de scores voor de volgende ranked cup niet mee lijken te wegen in je poule indeling. En waar ik normaal gesproken al aan de slag ga, is dat nu bijna niet te doen bij mij. Bijna alle items hebben nog upgrades nodig qua levels. Maar om dat nu eens niet op voorhand te doen, wil ik daar pas naar kijken als de ranked cup gestart is, dan weet ik tenminste wat mijn tegenstand is.

Dus volgend voordeel: player level is bijna 130 nu en de expert level challenges gaan al aardig op weg. 5 van de 9 (middelste lijn horizontaal en verticaal) zijn afgetikt zonder echt iets voor gedaan te hebben. Toch weer 1000 muntjes...

Edit: @MetalSonic, inderdaad dikke scores hoor! Netjes gedaan! :)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:44

Whaam

Meer beter

Hallo zeg wat een scores. _/-\o_ Spelen jullie vanaf release?
Ik ben nu ongeveer anderhalve maand, misschien twee maanden aan het spelen, ik ben al hyped als ik een 10k+ score neerzet. :D

Tier 28, en player level 27.

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@edzon @Tootoo @Vozze
Bedankt voor de complimenten!

Ik heb deze week gewoon heel veel geluk gehad met de frenzy's, ik type het hier bewust. Niet om mensen jaloers te maken maar voor mijzelf. Zodat als ik een keer een slechte week heb dat ik weet dat het ook weer eens anders kan in een andere week :)..

Gisteren ook nog mijn score verbeterd op track 1, begon met Lucky 7 en daarna nog een keer coin...

Nu 8k voor op de nummer 2 ik geloof het wel zo'n beetje :) rustig voorbereiden op de volgende ranked cup..

Hoe is het voor jullie moet er nog hard worden gewerkt?

@Whaam ja ongeveer wel, 2 weken na release begonnen dacht ik... Ik was eerst ook blij toen ik voor 't eerst boven de 10 k kwam, voor je 't weet wil je boven de 20k komen en na een tijdje is 't helemaal feest als je je eerste 30k score pakt :9~

[ Voor 17% gewijzigd door MetalSonic op 01-09-2020 12:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:44

Whaam

Meer beter

MetalSonic schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 12:57:

Hoe is het voor jullie moet er nog hard worden gewerkt?

@Whaam ja ongeveer wel, 2 weken na release begonnen dacht ik... Ik was eerst ook blij toen ik voor 't eerst boven de 10 k kwam, voor je 't weet wil je boven de 20k komen en na een tijdje is 't helemaal feest als je je eerste 30k score pakt :9~
Kan niet wachten :P

Momenteel sta ik vierde in mijn poule, in de 1 tier omhoog positie. Het lukt me niet om nog te verbeteren, komt wel. Sta in ieder geval niet op de-rank :)

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
Cheep cheep met 900 punten verbeterd... En nu 1e met pakweg 150 voorsprong. En de nummer 3 is ook dichtbij.

Dit gaat wel spannend worden... 7(8)7

2 dagen terug stond ik nog 7e en dacht ik, ach deze tour is het niet... _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MvpxLXPGyEOVUOU3PJhVAHFBMO4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/paC9KKbnfFKMB7p81BMFAlwu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Ik hoop te gaan finishen als 3e. Naar boven kijken heeft geen zin meer en nummer 4 staat nog 2k achter. Op naar tier37.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Succes nog even voor wie vanavond nog gaat grinden. Nog even een tip van het huis, wat mij deze week echt geholpen heeft.

Kies een Lucky 7 driver en ga bij het eerste item block voor een positie van 5 of 6.. Ik had bij 1 op de 3 pogingen een Lucky 7 frenzy (driver level 2) daarmee pak je al in twee minuten zo'n 4k punten... Verder door rijden, eerste blijven en hopen op één of twee coin frenzy's!

Je gaat vaak restarten maar het is een concrete manier om je kans op een topscore te vergroten.
Pagina: 1 ... 28 ... 161 Laatste