pjot1 schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 18:15:
@MetalSonic Ja, dat bedoelde ik. Ik had wel hogere items bij je verwacht!

@Tootoo Oei, dat kan dus nog spannend worden! Succes!
Helaas dit is het. Ondanks dat ik in oktober 2019 ben begonnen en een paar maanden veel heb uitgegeven.

Ik heb best veel goede items. Al behoorlijk veel level 5 of 6 drivers. Maar.... dan moeten ze wel tier 3 zijn. Op basis van de promotie dacht ik dat ik of een level 5 normal dry bones of een level 6 high end dry bowser kon gebruiken..

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
MetalSonic schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 23:47:
[...]

Helaas dit is het. Ondanks dat ik in oktober 2019 ben begonnen en een paar maanden veel heb uitgegeven.

Ik heb best veel goede items. Al behoorlijk veel level 5 of 6 drivers. Maar.... dan moeten ze wel tier 3 zijn. Op basis van de promotie dacht ik dat ik of een level 5 normal dry bones of een level 6 high end dry bowser kon gebruiken..
Ach soms win je wat en soms verlies je wat. Zelf ben ik speler van het eerste uur en ook ik mis een hoop items. Al mag ik natuurlijk niet klagen want ik koop verder niks.

Er komen vast wel weer tracks aan waar je je items wel weer kan gebruiken. Voor nu ben ik eindelijk een keer aan je gewaagd! ;)

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-12 21:22
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9DzF-74zWs0yv7TeSyAzliwRyXM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q9dmZxyknVckMw8Qq6TQXBGz.jpg?f=fotoalbum_large 4* is scheepsrecht zullen we naar zeggen. Nu nog 2e op 700 punten achterstand maar dit kan wel eens goed helpen.

• pjot1
  • Niet online
bennieeee schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 08:04:
[Afbeelding] 4* is scheepsrecht zullen we naar zeggen. Nu nog 2e op 700 punten achterstand maar dit kan wel eens goed helpen.
Kijk! Dat is een mooie pijp! Als je nog geen tier 3 driver en kart had, dan moet het zeker lukken! Als je ze gelijk lvl2 kan maken, dan kan je lekker rustig aan doen! ;)

• bennieeee
pjot1 schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 08:36:
[...]

Kijk! Dat is een mooie pijp! Als je nog geen tier 3 driver en kart had, dan moet het zeker lukken! Als je ze gelijk lvl2 kan maken, dan kan je lekker rustig aan doen! ;)
Level 2 maken gaat helaas niet lukken. Maar miste daar alles T3 dus nu alleen nog de vlieger. Maar heb op T2 een level 6 dus dat compenseert ook wel aardig!

• pjot1
  • Niet online
bennieeee schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 08:41:
[...]

Level 2 maken gaat helaas niet lukken. Maar miste daar alles T3 dus nu alleen nog de vlieger. Maar heb op T2 een level 6 dus dat compenseert ook wel aardig!
Dat is jammer, maar je kan nu in ieder geval frenzy's halen! Dus een hogere score moet er nu wel in zitten!

In de tier 2 en 1 maakt het niet uit welk level het item is. Je krijgt toch geen bonuspunten. Dus je kan beter het item kiezen wat standaard de hoogste punten heeft.

• bennieeee
pjot1 schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 08:52:
[...]

Dat is jammer, maar je kan nu in ieder geval frenzy's halen! Dus een hogere score moet er nu wel in zitten!

In de tier 2 en 1 maakt het niet uit welk level het item is. Je krijgt toch geen bonuspunten. Dus je kan beter het item kiezen wat standaard de hoogste punten heeft.
Ja heb daar nu een dubbele Frenzy al gehad. Inmiddels een voorsprong van 750 punten gepakt.

[ Voor 9% gewijzigd door bennieeee op 14-08-2020 09:50 ]

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
texelonia schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 08:06:
Wonderful. Geen T3 driver, kart én glider in de Airship track |:(
Hier hetzelfde. Ik hoop nog op de gold pipe aan het einde van alle cups, maar ik verwacht er niet veel meer van.

Ik sta nu trouwens wel weer eerste met op track 2 en 3 zeker nog redelijk wat ruimte voor verbetering.

Daarnaast had ik vanochtend, net als gisteren, een HE glider ticket in mijn shop. Ik had maar 3.5k aan muntjes, maar met een aantal star tickets, 2 cups eerder open gegooid en ook nog een 6 tal coin rush tickets heb ik hem kunnen kopen. Zijn die tickets ook nog ergens goed voor. Morgen heb ik alle cups gedaan en dan krijg ik de HE tickets binnen. Vooralsnog laat ik ze nog maar even op de plank liggen.

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Froop1992 schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 00:23:
Behoud je rubies voor het 1-jarig bestaan voor MKT, kennelijk komen daar mooie pipes aan.
Is hier al iets van bekend of uitgelekt eigenlijk, of is het puur speculatie? Ik hoop dat Nintendo niet een ander idee heeft dan wij over wat ‘mooie pipes’ zijn ;)

Hoeveel supers en he’s die in de shop kunnen komen hebben jullie eigenlijk op level 6? Ik ga daar maar eens meer in investeren denk ik want ik krijg echt NOOIT meer super tickets. Zeker een maand niet één ticket meer gehad. Vanochtend de Peach Parasol in de shop dus level 6 kunnen maken. Nu heb ik 2 super drivers en 3 super gliders op level 6, en 1 HE glider. De normals koop ik nooit dus die boeien me niet zo, maar heb ik ook maar 2 of 3 tickets van gehad afgelopen weken.
Vraag me ook af hoe wordt bepaald wat er in de shop komt, want de items die ik op level 6 heb kwamen voorheen toch echt regelmatig in de shop.

• Planeetje
texelonia schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 11:15:
[...]

Is hier al iets van bekend of uitgelekt eigenlijk, of is het puur speculatie? Ik hoop dat Nintendo niet een ander idee heeft dan wij over wat ‘mooie pipes’ zijn ;)

Hoeveel supers en he’s die in de shop kunnen komen hebben jullie eigenlijk op level 6? Ik ga daar maar eens meer in investeren denk ik want ik krijg echt NOOIT meer super tickets. Zeker een maand niet één ticket meer gehad. Vanochtend de Peach Parasol in de shop dus level 6 kunnen maken. Nu heb ik 2 super drivers en 3 super gliders op level 6, en 1 HE glider. De normals koop ik nooit dus die boeien me niet zo, maar heb ik ook maar 2 of 3 tickets van gehad afgelopen weken.
Vraag me ook af hoe wordt bepaald wat er in de shop komt, want de items die ik op level 6 heb kwamen voorheen toch echt regelmatig in de shop.
Aniversary pipe is puur speculatie en gehyped door de comunity. Normaal in dit soort spelletjes gebeurt er wel iets op de aniversary datum. Maar of dat ook bij mkt gebeurt is afwachten.

Na de refresh van de shop met nieuwe duurdere items worden de ticket locaties over het algemeen opgevuld door de items die nog niet op lvl 6 staan. Je moet dan ook aardig wat op lvl 6 hebben staan. Ik ben voornamelijk aan het focussen op gliders. Het lijkt erop dat de ticket structuur in de shop voornamelijk is ingedeeld als 3 slots voor zowel d/k/g. Ik heb relatief veel gliders op 6, dus ik zie regelmatig tickets verschijnen.

• bennieeee
Zo inmiddels weer 2k voor de op nummer 2! Op alle tracks minimaal 2 Frenzy gehad en Ghost Valley nog een nonstop combo. Laatste 2 zitten wel aardig op de max al.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W9MUfhhOve4JHd_9EV3vkb76eNQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DiwQRE0H40u6ZJfSgPFRurWQ.jpg?f=fotoalbum_large

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
texelonia schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 11:15:
[...]
Van de reguliere items heb ik op level 6:
- 5 reguliere super gliders
- 5 reguliere super drivers
- 1 HE glider
- 3 HE drivers
- Een setje normal drivers / karts / gliders

Ik krijg elke dag een level ticket nu, maar het is de laatste 2 weken bijna altijd een normal. Een paar keer een HE, 1x een super.

Ik wil langzaam aan wel meer normals nog op level 6 krijgen. Ook nu merk je weer dat een level 6 kart (warship) best wat op kan leveren. Veel staat nu op level 5 dus ik kijk eens wat meer wat ik naar level 6 kan krijgen.

@Planeetje, had jij al wel weer de goldpass eigenlijk? Omdat zonder de GP de HE tickets niet meer beschikbaar zijn.

Folding@home

• Planeetje
@Tootoo dat is nieuwe en heel nuttige informatie voor mij. Wist ik niet. En ja, sinds de ophoging van het aantal muntjes per dag zie ik de meerwaarde van de gp aanhouden wat meer in, dus heb ik hem afgelopen keer direct verlengd. Maar ik wist dus niet dat je zonder gp geen HE tickets krijgt.

• texelonia
Normals levelen kan zeker nuttig zijn, maar ik vind het zonde om mijn coins aan uit te geven. Krijg relatief veel normals uit de pijp, dus dan levelen ze al vrij makkelijk. Relatief veel tickets uit de gifts (met goldpas), die ik vrij weinig gebruik, dus heb meestal wel aardig wat normal tickets klaarliggen om te kunnen gebruiken als het wel nodig is. Meestal gebruik ik normals maar weinig in de rankings, omdat ze niet heel vaak T3 zijn. En er komen nooit nieuwe normals bij. Dus uiteindelijk heb je een keer alle normals op level 6, en krijg je nog steeds tickets in de gifts. Dus zonde om coins aan uit te geven, vind ik ;)

• Tootoo
texelonia schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 15:17:
Normals levelen kan zeker nuttig zijn, maar ik vind het zonde om mijn coins aan uit te geven. Krijg relatief veel normals uit de pijp, dus dan levelen ze al vrij makkelijk. Relatief veel tickets uit de gifts (met goldpas), die ik vrij weinig gebruik, dus heb meestal wel aardig wat normal tickets klaarliggen om te kunnen gebruiken als het wel nodig is. Meestal gebruik ik normals maar weinig in de rankings, omdat ze niet heel vaak T3 zijn. En er komen nooit nieuwe normals bij. Dus uiteindelijk heb je een keer alle normals op level 6, en krijg je nog steeds tickets in de gifts. Dus zonde om coins aan uit te geven, vind ik ;)
Ik ben het met je eens dat je ze relatief makkelijk kan upgraden en je makkelijker aan meer tickets kan komen :) Over het algemeen staat het meeste ook op level 5 hier. Maar vaak niet precies niet degene die bruikbaar kunnen zijn. Bv Morton, Larry en nu de warship. Voor dat soort gevallen wil ik weleens wat meer tickets achter de hand krijgen.

Ik geef er overigens alleen coins aan uit als ik ze wat over heb ;) En als je geen super of HE tickets krijgt, dan krijg je vanzelf eens wat meer coins... ;)

Folding@home

• Planeetje
Tootoo schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 15:35:
[...]
Ik geef er overigens alleen coins aan uit als ik ze wat over heb ;) En als je geen super of HE tickets krijgt, dan krijg je vanzelf eens wat meer coins... ;)
Precies dit, ik koop ze niet standaard vanwege wat @texelonia aangeeft.

Net dubbele coin frenzy icm non stop combo op ghost valey 1T gehad. 19.5k. Ik sta nu 1e met 5.3k voorsprong. Ben benieuwd wat er tijdens het weekend aan ranked gaat bewegen. Track 1 krijg ik niet veel meer uit. Track 3 nu ook weinig extra meer mogelijk zonder upgrades. Alleen neo bowser kan nog wat verbeterd worden, maar ook die is al met dubbele coin box frenzy.

Op track 2 en 3 kan ik de glider een level omhoog krijgen nu ik 2 tickets heb liggen.

• Tootoo
Dat is wel een hele nette score @Planeetje! Ghost Valley T is niet echt de makkelijkste track om 2 frenzies te krijgen vanwege de beperkte aantal itemboxen, laat staan 2x een coin frenzy :) ik ben nog niet verder gekomen dan 1x coin / 1x wat anders (dacht banaan). Maar die werd wel verbroken door een tegenstander. Goed om te weten dat er nog behoorlijk wat ruimte zit :)

Heb je eigenlijk nog king boo waarmee je kan spelen op airship fortress? Misschien dat die met lucky 7 wat meer punten kan geven?

Folding@home

• Planeetje
Tootoo schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 18:06:
Dat is wel een hele nette score @Planeetje! Ghost Valley T is niet echt de makkelijkste track om 2 frenzies te krijgen vanwege de beperkte aantal itemboxen, laat staan 2x een coin frenzy :) ik ben nog niet verder gekomen dan 1x coin / 1x wat anders (dacht banaan). Maar die werd wel verbroken door een tegenstander. Goed om te weten dat er nog behoorlijk wat ruimte zit :)

Heb je eigenlijk nog king boo waarmee je kan spelen op airship fortress? Misschien dat die met lucky 7 wat meer punten kan geven?
Ja, heb al geprobeerd met king boo (l5, 765p) maar wil nog niet lukken. Ik zag iemand met een t1 op 11.6k, das ook wel heel erg netjes. Ik zou king boo ook 5 point caps kunnen geven. Volgende week heb ik hem nog een keer nodig.

Iemand hier een badge gehad voor in de top 1000?

Edit: net met king boo 200 puntjes erbij gehaald.

[ Voor 10% gewijzigd door Planeetje op 14-08-2020 19:42 ]

• pjot1
  • Niet online
Je hebt hele mooie scores @Planeetje! Zelf ga ik ook altijd met king boo in de eerste race. Die Lucky 7 doet het hem! :) Ik race daar zelf op 200cc, dan hou je je combo net wat makkelijker vast.

Ik snap echt niks van de shop. Ik heb letterlijk nog nooit een HE ticket gehad... Super komt wel regelmatig voor. Sinds ik minimaal 12k aan muntjes wil hebben heb ik sowieso geen HE meer gehad. En dat is al zeker 2 maanden.

[ Voor 9% gewijzigd door pjot1 op 15-08-2020 07:49 ]

• bennieeee
Dus King Boo cup hierna die kan ook wel weer eens mooie hoge scores op gaan leveren! Sta voor het eerst boven de 40.000 in een cup.

[ Voor 21% gewijzigd door bennieeee op 15-08-2020 08:57 ]

• Planeetje
Zojuist de laatste cup afgerond en de gouden pipe pull gedaan. Ik kreeg dit keer de cloud glider. Dat was precies 1 glider die ik wilde upgraden naar level 4. Scheelt weer een duur ticket.

Ik ga neo bowser city nog maar eens proberen dit weekend om te zien of ik daar 30k kan halen.

• texelonia
Welke items kun je eigenlijk uit de gouden pijp krijgen dit keer? Kon het nergens vinden. Of is het hetzelfde als de vorige tour?

• Planeetje
@texelonia ik kon het ook niet vinden, maar verwacht hetzelfde als vorige week inderdaad.

Edit: mijn tablet heeft een upgrade gehad naar android 10. Ik moet alles ff leeggooien want het systeem is brak Hopen dat alles er nog staat straks na herinstallatie en login ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Planeetje op 15-08-2020 17:35 ]

Vierde inmiddels.. ik zou de glider nog eens kunnen kopen voor een grotere kans op plek 2 of 3 maar ik heb daar geen zin in.

In het ergste geval zak ik naar tiet 49. Ach dan kom ik volgende week of de week erna wel terug ;-)

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
Afgelopen weken veel pech gehad met de 100 pijpen. Nu krijg ik ineens twee nieuwe items uit de 2 gratis pijp. Betekent wel dat mijn geluksmeter weer gezakt is :'(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uwCz1oQg3gDyI9l9ovTFqUyNFuQ=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/Nrm4sy0in3mw2FKdU1UifVTf.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3U8fHy8pJEzAChscTVpMkQ_rMkU=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/DGXZSOb5KeKnXwkzULHsBZNr.png?f=fotoalbum_tile

Heb nu alle common en super gliders *O*

Edit: 5 minuten later word ik door een wesp in mijn nek gestoken. :(

[ Voor 3% gewijzigd door Xaio op 15-08-2020 21:42 ]

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

• Tootoo
MetalSonic schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 20:14:
Vierde inmiddels.. ik zou de glider nog eens kunnen kopen voor een grotere kans op plek 2 of 3 maar ik heb daar geen zin in.

In het ergste geval zak ik naar tiet 49. Ach dan kom ik volgende week of de week erna wel terug ;-)
Hoe ver staan de nummer 2 en 3 voor op je eigenlijk? Misschien dat track 2 en 3 wel ruimte zouden hebben voor verbetering?

Met dat ergste geval hou ik zelf overigens ook rekening hoor. Ik wil voor deze cup eigenlijk geen investeringen doen, ook al zou ik best de black wing willen hebben :) Ik zet liever meer in voor de volgende ranked cup.

Folding@home

Tootoo schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 22:42:
[...]

Hoe ver staan de nummer 2 en 3 voor op je eigenlijk? Misschien dat track 2 en 3 wel ruimte zouden hebben voor verbetering?

Met dat ergste geval hou ik zelf overigens ook rekening hoor. Ik wil voor deze cup eigenlijk geen investeringen doen, ook al zou ik best de black wing willen hebben :) Ik zet liever meer in voor de volgende ranked cup.
Ik houd er rekening mee en hoop dat 't mee valt. Wellicht kan ik er nog wat punten uit persen maar 't wordt niet makkelijk. Mijn scores op track 2 en 3 zijn in combinatie met goede frenzy's. Track 2 is trouwens een track die mij helemaal niet goed ligt en helemaal niet als ik geen beroep mag doen op Dry Bowser :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U3c8j7VmD8OE7edOn5Dyk7mLNUI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hV34Bo8AVp0e40Wgjcgb9olv.png?f=user_large

Ik denk dat we dan een beetje in hetzelfde schuitje zitten, hoe ziet het in jouw top 3 er nu uit?

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5kP-dPrnyU5-qTL59eT45cVnSQs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1MpTEioxGKAAhy2ALipvI9uU.jpg?f=fotoalbum_large
Wauw maak me gek!! Eerste keer boven de 20.000 met 2x coin Frenzy en 1x bom Frenzy. Zit er bijna van te trillen🤣

Inmiddels op 48.046 als ik nu geen eerste meer word komende week.

[ Voor 6% gewijzigd door bennieeee op 16-08-2020 08:45 ]

• Planeetje
De special pipe is er. Iemand die daar een kans gaat wagen? Gold dry bones zit ook in de pijp. Ik heb alles behalve king boo Halloween, en die is het niet echt waard, maar levelen van dry Bowser en gold dry bones is wel nuttig. Helaas geen spotlight, dus geen garanties op een driver die je nodig hebt. 3 HE/17S (dacht ik, mijn zoon is FF aan het racen) is ook niet slecht om de supers te upgraden.

Toch denk ik dat ik niet ga pullen.
@Planeetje ik ga niet pullen. Ondanks dat ik gold dry bones en king boo luigi niet heb hebben zij weinig toegevoegde waarde. Op hun banen kan ik ook andere high end drivers gebruiken.

Ik spaar nog wel ff voor de anniversary pipe!

• Xaio
@Planeetje precies dezelfde antwoord als MetalSonic.

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Planeetje schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 09:04:
De special pipe is er. Iemand die daar een kans gaat wagen? Gold dry bones zit ook in de pijp. Ik heb alles behalve king boo Halloween, en die is het niet echt waard, maar levelen van dry Bowser en gold dry bones is wel nuttig. Helaas geen spotlight, dus geen garanties op een driver die je nodig hebt. 3 HE/17S (dacht ik, mijn zoon is FF aan het racen) is ook niet slecht om de supers te upgraden.

Toch denk ik dat ik niet ga pullen.
Ik zou graag dry Bones gold willen hebben maar toch wacht ook ik op de (inmiddels behoorlijk gehypete) anniversary pipe.

• Tootoo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/go3LISaijGhLLw6Nhi_aAGwwFZE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/eA2vnKSUZ0Qatju2XgCX7C0X.png?f=user_large
@MetalSonic dit is mijn top 3. Ik sta voor nu nog aan de juiste kant van de lijn, hopelijk blijft dat zo... Ik kan warship vandaag naar level 4 krijgen en hoop dan eens een goede run te doen.

Heb je het idee dat de nummer 2 / 3 nog veel vooruit kunnen? Als je onze scores op track 3 vergelijkt: ik heb 2 levels minder en een lagere base score door mijn kart. Neo bowser vind ik ook wel een uitdaging: of je hebt de perfecte lijn of je botst als een dronken pannenkoek over de baan :)

@Planeetje: ik twijfel. Buiten dat ik uiteraard ook gold dry bones wil, wil ik heel graag 1x king boo. Daardoor zou ik in de king boo cup hem kunnen upgraden naar level 5 en hammer bro van level 2 naar 4 kunnen gooien maar omdat niks gegarandeerd is, vind ik het tricky...

Folding@home

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-12 12:05
Toch net aan de special pipe gewaagd, wil zo graag dry bones gold
2x10 pulls gedaan, 2x dry bowser die ik al lvl 6 heb, dus 12k coins erbij ;(
Pipe maar resetten voor weer meer kans op high end, weer. 2x10 gedaan, 0 high end.
Doei rubbies ;w

Speel al vanaf het begin, maar met pipes heb ik eigenlijk nog nooit geluk gehad :?

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• texelonia
Ik twijfel ook. King Boo (Luigi’s Mansion) zou ik volgende ranking goed kunnen gebruiken, aangezien ik daar nog geen T3 driver heb. Gold Dry Bones zou ik ook wel willen.

Maar ja, niet genoeg ruby’s om de hele pijp leeg te trekken, en zelfs dan was er geen garantie dat ik die zou krijgen. Dus ik twijfel nog even verder.

• Tootoo
Bij twijfel niet doen: 1x 10 pull gedaan. 8x normal, 1x hammer bro en 1x ice bro. Nu zei ik net dat ik hammer bro wilde, top! Maar doordat ik ook ice bro heb, is die al level 5.

Dus ga ik het proberen om ice bro nog 1 stapje te verhogen? Want dan kan ik hem op level 6 krijgen.
Wat zouden jullie doen? Level 5 king boo (met dubbele point cap) of level 6 ice bro (met enkele point cap)?

Eerder meer twijfels nu :p

[ Voor 3% gewijzigd door Tootoo op 16-08-2020 10:20 ]

Folding@home

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:40
@bennieeee wat een mooie score man, top!!

Hier een HE gold glider uit de gratis gouden pijp. Prima, is nu level 2

Sta 1e met 1400 punten voorsprong, eens kijken of ik dat nog paar honderd kan uitbouwen! Mis namelijk zowel een tier 3 driver als tier 3 kart op de 1e baan... Zucht :/

[ Voor 16% gewijzigd door Sleehond op 16-08-2020 11:52 ]

• anie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:53
Die nieuwe pijp geprobeerd, kon slechter (ook beter uiteraard).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VwzQTI6y9Z1Y7xBaW9aMRh2trCQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ueSmZDn7jI34z7gIlu13kjoz.jpg?f=fotoalbum_large

• bennieeee
Sleehond schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 10:25:
@bennieeee wat een mooie score man, top!!

Hier een HE gold glider uit de gratis gouden pijp. Prima, is nu level 2

Sta 1e met 1400 punten voorsprong, eens kijken of ik dat nog paar honderd kan uitbouwen!
Ja echt top, die baan helpt ook vet goed voor je expert challenge om een score van 100+ combo te maken. Heb nu nog 9 dagen voor de 15.000 punten op een SNES baan..

Hopen dat je je voorsprong kan vasthouden/uitbreiden.
R-utger schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 10:10:
Toch net aan de special pipe gewaagd, wil zo graag dry bones gold
2x10 pulls gedaan, 2x dry bowser die ik al lvl 6 heb, dus 12k coins erbij ;(
Pipe maar resetten voor weer meer kans op high end, weer. 2x10 gedaan, 0 high end.
Doei rubbies ;w

Speel al vanaf het begin, maar met pipes heb ik eigenlijk nog nooit geluk gehad :?
Het is een casino achtig systeem. De kans op een niet gewenste pull is het grootste.

In dit topic worden vooral de goede pulls gedeeld (dat is leuk). Maar iedereen hier heeft ook zat slechte pulls gehad. Inclusief ik!

Je kan het geluk wel afdwingen. Spaar genoeh rubys tot je een pipe met spotlight items volledig kan leeghalen en je hebt “succes”. Vaak al bij de eerste 75% van je pulls. Houd je dus nog wat over.

Laat je vooral niet gek maken. Dit hele systeem op de pulls is gefocust op geld verdienen;-)

• Xaio
Pull van mijn zoontje. Hij heeft geen van de HE. Als ik het zo zie, blijf ik er van af.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fWUR-e8d0wWarUH7lixLG8zX2mA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0OCpQ7Jw4XU7ueroxFdh65xj.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Xaio op 16-08-2020 15:55 ]

• Planeetje
Ik wacht nog even tot na deze ranked. Een aantal replacements voor mijn tickets is ook wel nuttig, king boo en Hammer bro dan vooral. Liefste zou ik King boo naar level 6 brengen en Hammer bro naar level 3 of 4.

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:14
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zLfgqMo0d25lk9fCwG0tdneZZ0Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KX4GSS6hfySX8NWtqOAkrxhe.jpg?f=fotoalbum_large

Interessante set scores van de nr 1 in mijn ranked. :/ :| :?

erutangiS

• Jorx100
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:12
Dag MKT-fans. Ik volg dit forum al vanaf vrijwel het begin dus ik denk jullie al vrij goed te 'kennen'. Ik maak dan ook graag gebruik van jullie tips en lees vol bewondering jullie prestaties en vorderingen. Ik had in het begin niet verwacht dit spel zo lang te spelen, maar ik vind Mario Kart Tour een leuk tijdverdrijf. Maximaal een uurtje per dag dus geen die hard zoals de meeste hier.

Ik had vrij snel de Gold Pass aangeschaft en gehouden, maar verder geef ik principieel geen geld uit aan games. Verder ben ik een conservatieve speler, dat wil zeggen: ik gok niet op pipes. Ik trek alleen aan de pijp als ik 'm helemaal leeg kan halen. Verder koop ik in de shop alleen normals en supers. Dus geen High Ends en alleen voor de lage prijzen. Ik heb daardoor op dit moment bijna 70.000 coins en 250 rubies in voorraad en vrij veel tickets. Negatief gevolg is natuurlijk dat de levels gemiddeld niet heel hoog zijn. Ik heb overigens de overtuiging dat dit gunstig is voor de plaatsing in de ranked cup.

Verder, tier 46 (vanaf woensdag 45) en player level 105. Ik vind het een leuk spelletje waarbij het meest frustrerende is dat er meer d/k/g bij komen dan ik er bij krijg en je voor je gevoel steeds verder achterloopt.. En dat als je geen packs koopt of de 100 pipe gebruikt, je bij nieuwe tracks nooit tier 3 hebt.

Ik heb nog wat ruimte bij mijn friends lijst, sommige van jullie heb ik, maar voel je vrij mij toe te voegen: 4480 3005 8735

• Tootoo
@Jorx100 welkom! Super netjes om met enkel de GP en consertatieve wijze zo ver te komen! En op dat aantal muntjes zullen de meeste mensen behoorlijk jaloers zijn ;)

Je frustratie is inderdaad wel precies het punt waar Nintendo geld aan probeert te verdienen: bij dat soort nieuwe tracks moet je haast wel geld gaan uitgeven aan of de packs of de pijp leeg trekken (en daarmee eigenlijk ook een pack, om genoeg rubies te krijgen).

En zelfs als je geld uitgeeft is het geen garantie dat je altijd de juiste items hebt, dat is wel weer gebleken bij Airship Fortress. Velen misten alsnog een driver, kart, glider of combinatie.

Hoe dan ook: veel plezier! En schroom niet om vragen te stellen als je ergens mee zit :)

Folding@home

@Jorx100
Welkom in dit gezellige Mario kart topique. Hier kan je alles delen, een mario kart succes of een faal. Hier wordt alles geaccepteerd :). Daarom blijf ik hier ook posten. Verder kan je ook gewoon je nieuwste score laten zien of tips vragen.

Eigenlijk zoals @Tootoo al aangeeft is wat jij beschrijft in de derde alinea bekend. Daar draait dit hele spel op. Je wordt eigenlijk binnen gehaald met veel rubys en wat gratis items en als je erin wil blijven dan zul je afwegingen moeten maken. Accepteer je het dat je af en toe ook eens een tier kan zakken? Of moet je persé altijd meedoen met de top 3 van je tier. Dat laatste betekent dat je er niet onderuit komt om af en toe ook eens een pack te kopen. De goldpass is sowieso een must wil je plezier halen uit dit spel vind ik

Mijn dag is trouwens heerlijk begonnen, spel opgestart en de shop geopend om voor 3k Bowser weer een stapje hoger te brengen. Nog 3 stapjes en hij is level 6! Yoshi trouwens gisteren level 6 gemaakt..

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
@Jorx100 Leuk dat je wat deelt en mooie strategie! Ik speel zelf ook redelijk conservatief maar denk dat ik iets meer risico neem met de pipes. Probeer wel te sparen maar laat me graag verleiden als ik verder geen mogelijkheden meer heb en ik nog kans heb om een plekje hoger te eindigen. Hierdoor natuurlijk vaak gedesillusioneerd naar mijn scherm zitten staren en mijn verlies moeten slikken maar gelukkig ook relatief veel geluk gehad (klop klop). Zo sta ik nu zo'n 1.5k achter op de nummer 1 maar met 225 ruby's toch de kans gewaagd en na 18! normals en 1 super die ik al op level 6 heb toch het piraatje eruit gehaald :) Hoewel ik het wel een mooie uitdaging vond om een nsc te rijden zonder topshelf items erg blij met de frenzy's! Vrees wel dat het mijn laatste HE driver ticket kost want man man man wat zijn frenzy's spaarzaam op level 1 :O

• Xaio
@Jorx100 70.000 coins respect. Ik denk dat de meeste hier een chronische tekort heeft aan coins.Ik ben nooit verder gekomen dan 14.000 coins. Zodra er een HE ticket langs komt in de shop, dan kan ik hem niet laten schieten.

• pjot1
  • Niet online
70000 coins! :X vond zelf al dat ik veel coins had met 20k. :p Maar ja, sparen gaat ook wel lekker als je nooit een HE in de shop hebt. :p

Ik heb je toegevoegd @Jorx100

Qua pijp kan ik nooit wachten tot ik kan afvuren. Maar misschien moet ik komende tijd even wat harder voor mezelf zijn en deze sparen voor de verjaardag...

Hopelijk kan ik m'n 1e plaats behouden, nr 2 en 3 komen steeds dichterbij met nu nog maar een voorsprong van 1400... Fingers crossed!

1100 zie ik nu... :/

@pjot1 ik heb wel af en toe een he kart of glider maar ik geef t liever uit aan gouden itemsvan 2k of 3k!!

Succes met het verdedigen van plek 1!!

• Jorx100
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:12
Dank voor de reacties. Ik krijg gewoon te weinig interessants in de shop dus vandaar die enorme hoeveelheid cash. Moet het toch echt eens op gaan maken.

Ik vind het volstrekt begrijpelijk dat Nintendo spelers op één of andere manier laat betalen voor de game. Er zitten daar vast tientallen programmeurs de game te verbeteren, nieuwe tracks te maken en servers te onderhouden terwijl wereldwijd miljoenen mensen het spelen. Logisch dat dat terugverdiend moet worden. Zo'n gold pass is dan ook een kleine investering. Daartegenover vind ik de packs in verhouding erg duur. 40 euro voor wat rubies en een kart, glider of driver vind ik echt een bak geld. Ik ben niet heel erg thuis is mobiele games dus misschien is dit wel een normale prijs, maar ik laat me er niet toe verleiden.

Dan kan je inderdaad niet iedere week winnen. Mijn strategie is om iedere week 1e te worden, lukt dat niet, dan ga ik voor de 6e plaats. Dan krijg je toch nog wat en je zakt een tier zodat je de week erop weer een grotere kans hebt 1e te worden. Ook nu staat ik 6e.

Airship fortress vind ik ondanks mijn slechte items een fantastische track! Een prachtig decor, veel verschillende elementen, echt een verademing na enkele mindere tracks. Ik houd overigens ook van de city-tracks, ik zit echt te wachten op een city-tour!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 20:04:
@pjot1 ik heb wel af en toe een he kart of glider maar ik geef t liever uit aan gouden itemsvan 2k of 3k!!

Succes met het verdedigen van plek 1!!
Ach ja, zo heb ik tenminste een lekker potje voor het geval dat. :p

Zojuist m'n eerste plaats iets zekerder gemaakt. En jou ook weer ingehaald ;) Helaas kon ik m'n combo niet echt goed vasthouden, maar met 3 coin frenzy’s! :9 Met Coinboxen was m'n score zeker een paar k hoger geweest. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ehLZgWUtYnz4R5JnFsl836wpRzI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/T5AKirVokxkVf2mBa1RqgKPu.png?f=user_large

[ Voor 14% gewijzigd door pjot1 op 17-08-2020 22:59 ]

• Xaio
@pjot1 geeft een coinbox frenzy meer punten? Dit was mijn score van gisteren. Net mijn score verbeterd naar 20.9k met dezelfde items. Dus ik heb voor action performed 2000 punten meer. Ik had alleen 1 banaan frenzy en coinbox frenzy op het einde. Combo op 3 momenten onderbroken. Ik zou met 3 coin frenzies veel hoger score verwachten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b6LbBH6Ja5TvKBohQ0q7rh0HHX4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9BuDG9cBtw66p4KEf0hxPjHm.png?f=fotoalbum_large

• edzon
@Xaio klopt idd, hier ook een triple coin rit met gebroken combo's. Wel Koopa op 980 maar verder redelijk vergelijkbare items. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LIwDgSOr_wY7TDE2L4V75u1J-0A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gdt3c9zxI8s5DxvD6cNKMyJr.jpg?f=fotoalbum_largeDenk overigens net als @Verwijderd dat je met wat goede coinbox frenzy's nog meer punten kan halen.

• pjot1
  • Niet online
@Xaio Ja, m'n score had ook wel hoger kunnen zijn als ik niet steeds m'n combo kwijt raakte.... |:( Het was eigenlijk een heel slecht rondje maar die 3 coin frenzy’s maakten het weer goed. :)

Mijn ervaring is dat een coinbox meer punten geeft als je de coins ook kan pakken. :)

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Lol, ik mag Al blij zijn als ik een green shell combo krijg, met 3-4-4. :'(

• texelonia
Ik dacht dat ik een 1e plek en mogelijk een 2e plek ook, wel op mijn buik kon schrijven deze ranking. Maar inmiddels sta ik 2e met nog maar 600 punten achterstand en vind ik dat ik ook nog wel ‘even’ 1e moet kunnen worden!
De 1e track mis ik dus T3 driver, kart en glider, dus daar ga ik niet veel punten meer kunnen pakken.
De 2e track heb ik al een coin frenzy, coinbox frenzy en een superhorn frenzy, dus dat ga ik ook niet heel makkelijk verbeteren.
Blijft over de 3e track, maar dat lukt alleen met 2 coin frenzy’s vrees ik, wil tot nu toe nog niet lukken...
Kan eventueel de Lightning Oilpaper glider level 5 maken, en een point cap ticket voor Lakitu gebruiken, maar dat is nog geen 600 punten denk ik...

Wie is beter denken jullie? Lakitu of Black Shy Guy?
Lakitu level 3, niet genoeg tickets om level 4 te maken. Black Shy Guy level 2, kan ik wel level 3 maken. Maar vind dat kanon eigenlijk niks, zeker als je 1e bent heb je er weinig aan.
Kan ook Builder Toad level 2 maken, dan 4% kans op frenzy ipv 3% bij Lakitu...

[ Voor 3% gewijzigd door texelonia op 18-08-2020 12:15 ]

• edzon
Lakitu, met die kanonnen ga je de oorlog niet winnen dus zou je tickets sparen. Oilpaper upgraden en pointcap zou de je de 600 punten wel mee moeten redden denk ik, succes!

PS. @Verwijderd & @pjot1 net mijn gebroken triple coin frenzy verbeterd met een nsc coinbox + superhorn frenzy op precies t juiste moment voor het ingaan van de tunnel met de pionnen. 29! Pionnen omvergeblazen, daar zou je 25 coins voor moeten pakken 7(8)7 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3_TwSeee2t3m1LZwvB0OMX7YTIs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9MyG141TMxr6PkpOnOZSaJkz.jpg?f=fotoalbum_large

• bennieeee
Zijn er nog veel die er vanavond even serieus voor moeten zitten ?

Zelf nog steeds 1,6k voorsprong op de nummer 2. Ga er ook niet meer naar kijken vandaag verder, stand staat sinds afgelopen vrijdag al ongeveer zo. Zullen weer mooi 35 rubies er bij zijn. Hopelijk volgende week zelfde resultaat en dan gaan we weer richting de 100 rubies vrij gemakkelijk.

• Tootoo
@texelonia: precies wat @edzon zegt: als je wat wilt upgraden, is de Lightning Oilpaper glider naar level 5 en (indien mogelijk) een point cap ticket gebruiken normaal gesproken genoeg om de 600 punten te halen. Ik merk dat biji neo bowser city behouden van je combo alleen al veel punten kan opleveren of kosten. Als je die weet te behouden + zo veel mogelijk muntjes weet te pakken (in de eerste tunnel kan je ze bv nagenoeg allemaal pakken al) + goed die pionnen omver rijden = genoeg mogelijkheden voor de 600 punten :)

Net hier ein-de-lijk een acceptabele run gehad op neo bowser city: NSC met een coinbox frenzy + green shell frenzy = 24.7k. Bij lange na niet het maximale (26k+ zou er best inzitten als ik een coin(box) frenzy erbij had gehad of ipv de green shell frenzy had gehad), maar ik vind het langzaam aan welletjes.Ik sta nog steeds 2.8k achter op de nummer 2 en nu 4k voor op nummer 4 en 5k op nummer 5. Ik ga hopen dat dit genoeg is om net in tier 50 te blijven.

Folding@home

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:58
@texelonia : Lakitu is inderdaad beter. Die green shells kaatsen gelukkig nog waardoor de kans op een hit groter is. Ik zou, net als @edzon en @Tootoo aangeven, je driver tickets bewaren en de glider een level hoger maken. Die driver tickets kun je misschien bij de volgende ranked wel weer gebruiken voor bijvoorbeeld King Boo.

@Tootoo je hebt een aardig zware poule. Bij mij zou je nummer 1 zijn geweest met die score. Hopen dat de volgende beter voor je is. Je hebt in ieder geval al een lekkere score staan ;)

@Jorx100 welkom! Heb je toegevoegd. Goede instelling qua spelen en het niet laten verleiden tot kopen. Netjes hoe je dat doet!

Succes nog allen. Ik ben erg benieuwd naar de scores in de volgende ranked. Met allemaal T tracks kunnen die gigantisch worden.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12 11:02
Ik sta vijfde momenteel en wil dus nog een plek zakken. Ik weet helaas niet waar ik nog punten kan verliezen....

• Tootoo
@Poeksel, die hoor ik niet zo vaak ;) Hopelijk gaan er nog een paar in je poule goed te keer dan! ;)

@Vozze dat is een flink verschil zeg tussen onze poules :) jij bent anders ook al lekker bezig in king boo zeg! Dit kan zomaar de eerste cup worden waar 80k niet voldoende is voor een eerste plek?! De T tracks zijn in ieder geval wel tof om te doen! :)

Folding@home

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12 11:02
@Tootoo hoho, niet een paar graag, twee plaatsen zaken (5 rubies minder beloning) is ook weer niet de bedoeling!

Ik zag een paar cups geleden trouwens dat iemand in mijn vriendenlijst de 100k had aangetikt. Je zou er maar mee in de ranked gezeten hebben. Hij heeft nu 'slechts' 72819.

[ Voor 5% gewijzigd door Poeksel op 18-08-2020 19:20 ]

• Vozze
@Tootoo m'n doel gaat inderdaad 80k zijn. Ik ben benieuwd of het genoeg gaat zijn. Die 100k die @Poeksel noemt vrees ik wel een beetje.

Ik ben trouwens wel benieuwd of het wel eens voorgekomen is dat je iemand uit je friend list in je ranked hebt zitten. Dan zou je het theoretisch op een dealtje kunnen gooien, mits die friend uiteraard ook op 1 staat in z'n ranked.

• Sleehond
Ik sta echt al 4 dagen met 1400 punten voor op de nummer 2. Ik geloof dus opsich wel dat ik 1e ga worden, er lijkt weinig te gebeuren.

Zal eens kijken of ik nog paar honderd op kan gooien, wellicht gooien ze dan definitief de handdoek in de ring...

• edzon
Vozze schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 20:22:
Ik ben trouwens wel benieuwd of het wel eens voorgekomen is dat je iemand uit je friend list in je ranked hebt zitten. Dan zou je het theoretisch op een dealtje kunnen gooien, mits die friend uiteraard ook op 1 staat in z'n ranked.
Zat een keer een maat van me in mijn ranked maar die bleek mij niet in de ranked te hebben dus uiteindelijk een hevige 'strijd' moeten voeren! Vermoed dat dit bewust wordt gedaan voor een domino-effect...

• texelonia
Bedankt voor de tips. Glider naar level 5 en een point cap ticket voor lakitu en een kart did the trick! Ik twijfelde nog even, want had ze voor volgende ranking ook best kunnen gebruiken. Maar nu waren de tickets daadwerkelijk nuttig om 1e te kunnen worden en volgende ranking weet ik dat natuurlijk nog niet. Wel maar kleine voorsprong, dus ben benieuwd of het genoeg is :)

• pjot1
  • Niet online
edzon schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 13:49:
Lakitu, met die kanonnen ga je de oorlog niet winnen dus zou je tickets sparen. Oilpaper upgraden en pointcap zou de je de 600 punten wel mee moeten redden denk ik, succes!

PS. @Verwijderd & @pjot1 net mijn gebroken triple coin frenzy verbeterd met een nsc coinbox + superhorn frenzy op precies t juiste moment voor het ingaan van de tunnel met de pionnen. 29! Pionnen omvergeblazen, daar zou je 25 coins voor moeten pakken 7(8)7 [Afbeelding]
Mooie score! Ik had net echt een klote rondje, aantal keer afgeschoten en vloog van hop naar her. :P

Ik heb wel eens 18,5k gehaald zonder frenzy's, dus een veel hogere score moet er wel inzitten. Voor nu ben ik tevreden. Sta op dit moment zo'n 2k voor op de nummer 2. Ga verder ook niet meer kijken. ;)

• Sleehond
Yes, het is gelukt 1e te blijven, circa 1400 punten voorsprong.

Lekkere rewards *O*

• Xaio
Eindelijk weer een keer eerste geworden.

Oef. 50 pijp kan ook hard zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q-MAdh4ySSY1HhkjPMAxExkeoGY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MpVfeXOa91gfekJiZnI0zQE3.png?f=fotoalbum_large

4de hopelijk meer geluk in de komende week!

• bennieeee
Hier ook eerste gebleven. Zeer benieuwd wat voor scores iedereen heeft in de komende cup!!

• HansieGansie
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-12 11:18
HansieGansie schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 08:29:
Hier slechts op 1 van de 3 tracks maar een tier 3 driver.
Heel lang 3e gestaan, vannacht toch nog een plekje gezakt. Al met al had ik slechter verwacht met maar 1 tier 3 driver :)

• Tootoo
Hier derde gebleven, dat valt niet tegen :) Wordt wel een uitdaging zeg, 1265 (was dat het?) shell hits in 8 dagen :)

Ben benieuwd wat de tegenstand gaat zijn hier in de poule...

Folding@home

• bennieeee
Tootoo schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 08:55:
Hier derde gebleven, dat valt niet tegen :) Wordt wel een uitdaging zeg, 1265 (was dat het?) shell hits in 8 dagen :)

Ben benieuwd wat de tegenstand gaat zijn hier in de poule...
1265 ja.. dat gaat echt nog wel een hele uitdaging worden. Liefst wil ik altijd eerste worden maar denk dat je nu beter meer in de middenmoot kan uitkomen gaan..

• Xaio
Je krijgt volgens mij 2 event coins per hit.

• Tootoo
Xaio schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 09:16:
Je krijgt volgens mij 2 event coins per hit.
Je lijkt gelijk te hebben ja :) Gelukkig, slechts 633 hits nodig...

Folding@home

• bennieeee
Eerste 60 event coins zijn binnen. Gaat best nog redelijk snel, voelt alleen beetje vreemd om soms expres terug te zakken van plek 1 naar plek 4 omdat ik daar voor me gevoel eerder een schild scoor.

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:01
Ik zag vanochtend dat ik van plek 2 naar 3 ben gegaan dus ff snel paar potjes proberen te spelen. Eindelijk mijn score verbeterd waardoor ik terug naar plek 2 gaan (YAY!), zag ik dat het 07:01 uur was (BOEH!) dus de score telde niet mee voor de ranking. Jammer maar helaas, met plek 3 zal ik niet klagen :)

Eindelijk weer de coins event, kijk er naar uit om iedereen aan flarden te schieten :D

• bennieeee
Wow ben tier 34 en heb nu staan 49.859 en de voorsprong op de nummer 2 is welgeteld 440 punten😭 nummer 3 staat dan wel weer 8,7k achter.
Ik had wel iets meer voorsprong verwacht moet ik bekennen.

[ Voor 18% gewijzigd door bennieeee op 19-08-2020 10:49 ]

• texelonia
Ik ben eerste gebleven *O* Nu 183 ruby’s en overweeg om alsnog even die 50 pijp te doen...

Deze ranking gaat lastiger worden vrees ik. Sta 5e en 13k achter op de nr 1. Nog wel wat tickets die ik in kan zetten, nog zeker wat verbetering mogelijk. Maar 13k? Vrees dat ik dat niet red. Dus twijfel ook nog even of het dan zinvol is om tickets in te zetten.

Ik kan ook bijv Toad level 6 maken en dan heb ik weer iets grotere kans op een ticket in de shop. Maar ja, laatste super ticket kan ik me niet eens meer herinneren, denk wel 3 tours geleden. Dus met Toad op level 6 zal het ook heus niet ineens tickets gaan regenen.

• Tootoo
texelonia schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 10:56:
Ik ben eerste gebleven *O* Nu 183 ruby’s en overweeg om alsnog even die 50 pijp te doen...

Deze ranking gaat lastiger worden vrees ik. Sta 5e en 13k achter op de nr 1. Nog wel wat tickets die ik in kan zetten, nog zeker wat verbetering mogelijk. Maar 13k? Vrees dat ik dat niet red. Dus twijfel ook nog even of het dan zinvol is om tickets in te zetten.

Ik kan ook bijv Toad level 6 maken en dan heb ik weer iets grotere kans op een ticket in de shop. Maar ja, laatste super ticket kan ik me niet eens meer herinneren, denk wel 3 tours geleden. Dus met Toad op level 6 zal het ook heus niet ineens tickets gaan regenen.
Uiteraard is het wat gokken, maar hoe staan je Hammer en Ice Bro er voor? De kans is behoorlijk groot dat je die 1 of meerdere keren zal krijgen uit de pijp (afhankelijk van hoe vaak je er aan trekt). Wellicht dat daardoor je level(s) nog wat verder omhoog zou kunnen gaan.

En je krijgt nog een ticket via de event shop ;)

Folding@home

• Xaio
bennieeee schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 10:49:
Wow ben tier 34 en heb nu staan 49.859 en de voorsprong op de nummer 2 is welgeteld 440 punten😭 nummer 3 staat dan wel weer 8,7k achter.
Hebben jullie ervaring of Nintendo de ranked samenstelt ook op basis van jouw huidige score? Zodat ze jou stimuleren om nog aan de bak te gaan?

Ik ben zelf beetje bijgelovig. Doe de volgende ranked met minimale moeite of niet. Idem dat ik alle andere andere tracks met T2 driver doe om de kans op frenzy voor ranked te verhogen. :Alu-hoedje: (voor wat het waard is)

• pjot1
  • Niet online
Hier ook 1e geworden! Deze ranking zal niet meevallen. 1e plaats staat nu 20k boven me... :X Nu heb ik ook nog niet m'n best gedaan maar het belooft niet veel goeds. Eerst maar ff een zooitje groene schildjes afvuren! :9

• texelonia
@Tootoo Dat ticket van de eventshop had ik voor het gemak alvast meegerekend :D
Hammer Bro heb ik nog niet, dus die (of King Boo Halloween) zou best welkom zijn bij de Airship track! Ice Bro is level 2, maar heb betere drivers bij Frappe Snowland, zoals King Boo level 4. Of Rosalina Aurora level 3, kan ik evt level 4 maken (óf PGP level 5 maken), maar de lucky 7 is beter dan de ice flower denk ik.

@Xaio Heb ik ook weleens geprobeerd, de tweede ranking met T2 items voor een slechte score doen. Maar ik heb niet het idee dat dat echt hielp. Helaas.

• bennieeee
Xaio schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 12:35:
[...]

Hebben jullie ervaring of Nintendo de ranked samenstelt ook op basis van jouw huidige score? Zodat ze jou stimuleren om nog aan de bak te gaan?

Ik ben zelf beetje bijgelovig. Doe de volgende ranked met minimale moeite of niet. Idem dat ik alle andere andere tracks met T2 driver doe om de kans op frenzy voor ranked te verhogen. :Alu-hoedje: (voor wat het waard is)
Nou ik vind deze wel een beetje bizar ja. Heb een score die ik nog niet eerder zo hoog heb gehad en dacht 2 vingers in de neus te hebben. Niet raar bedoeld maar vond me score echt sterk! Nu wordt het toch nog even aanzetten ja.

• Planeetje
Ben uiteindelijk 4e geworden. 3 hebben me op de laatste dag nog ingehaald. Dus maar weinig rubies gekregen. Heb er nu 187.

Vandaag een super driver ticket uit de shop gekocht. Ik had ook een HE driver ticket, maar daar had ik de coins niet voor.

• Slettesloery
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 15-12 17:07
Heb nu ongeveer 6 makkelijke weken gehad maar nu dit gaat te ver nou dit wordt maar strijden voor de 2 plek.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tgZEncloVL29ryDlcVhE2ShPl04=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QAFuYAWKBjIqjoWUf0P5Zjh8.jpg?f=user_large

• Tootoo
texelonia schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 13:45:
@Tootoo Dat ticket van de eventshop had ik voor het gemak alvast meegerekend :D
Hammer Bro heb ik nog niet, dus die (of King Boo Halloween) zou best welkom zijn bij de Airship track! Ice Bro is level 2, maar heb betere drivers bij Frappe Snowland, zoals King Boo level 4. Of Rosalina Aurora level 3, kan ik evt level 4 maken (óf PGP level 5 maken), maar de lucky 7 is beter dan de ice flower denk ik.
Klinkt dat mocht je de gok willen wagen, je wellicht via de special pipe nog wat hogere levels kan halen ;) Hoe dan ook heb je nog best wat mogelijkheden zo lijkt het! En misschien is het ook nog heel even wachten om te zien of het geen weg gegooide rubies zijn en je wellicht zonder aanschaf kan focussen op plek 2?
Planeetje schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 16:33:
Ben uiteindelijk 4e geworden. 3 hebben me op de laatste dag nog ingehaald. Dus maar weinig rubies gekregen. Heb er nu 187.

Vandaag een super driver ticket uit de shop gekocht. Ik had ook een HE driver ticket, maar daar had ik de coins niet voor.
Zonde dat je ingehaald bent zeg! Je had eigenlijk een super nette score gehaald, zeker als je bedenkt dat je niet alles T3 had bij Airship Fortress.

Hier is het stof van de nieuwe ranked cup een beetje geland. Ik sta met 82k nog krap aan eerste, maar nummer 2 (op 900 punten afstand) heeft 7 van de 9 items op level 6 staan. Gaat dus afhangen of hij echt gas gaat geven of niet. Anders komt het uit wat we gister zeiden: 80k is niet genoeg voor de winst, maar gaat hij mogelijk richting 90 - 100k... Gelukkig heeft de rest geen denderende levels zo lijkt het, top 2 of 3 gaat wel lukken :) Nu maar eerst focussen op player level, event coins en high scores om eens een top 1000 badge te halen >:)

Folding@home

• pjot1
  • Niet online
Slettesloery schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 17:10:
Heb nu ongeveer 6 makkelijke weken gehad maar nu dit gaat te ver nou dit wordt maar strijden voor de 2 plek.[Afbeelding]
Wat een score dat is niet normaal! Deze persoon heeft zeker alles op lvl 6? 8)7
Xaio schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 12:35:
[...]

Geen idee hoe Nintendo deze samenstelt, maar elke keer is het bij om en om. Week goed, week slecht, week goed, week slecht enz. En dan is het ook nog zo dat het verschil met plek 1 10k is ofzo.

Voor nu ga ik proberen om m'n rubies te bewaren voor de anniversary pipe. Eens kijken of me dat gaat lukken... :*)

Slettesloery schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 17:10:
Heb nu ongeveer 6 makkelijke weken gehad maar nu dit gaat te ver nou dit wordt maar strijden voor de 2 plek.[Afbeelding]
Succes met plek 2 dan!!

Zelf sta ik 3de...

Nummer 2 heeft: 74k
Nummer 1 79k

Zit zelf op 69k

• bennieeee
bennieeee schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 10:49:
53.001 nu bij mekaar gereden. Weer bijna 3,6k voorsprong nu!

• Vozze
Zo! Heftige ranked voor iedereen dus. Ik was er al een beetje bang voor. In één van de laatste video's van Go Shiny Hunter zag ik al scores van ruim 90000 voorbij komen. Die kun je dus treffen zoals bij @Slettesloery is gebeurd. Daar valt niet tegenop te knokken. Duimen dat top 3 haalbaar is.

Mijn ranked is ook aardig taai. Zojuist heb ik na veel pogingen de eerste plek weten te veroveren. De rest ziet er als volgt uit:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mTPXcnGTc95B5FzxeQTaimzL6ho=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uQeKcmylpACyj3XmRvyXIL40.jpg?f=fotoalbum_large
Nummer twee verdient sowieso kudo's voor zijn score! Hij heeft het met de volgende levels gedaan: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JIdJWmVvEyUvKGSEyroeEwVqMDw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7avy9mTlskpu0TDLoPi0sgUA.jpg?f=fotoalbum_large
Dat is echt onwijs knap en een goed richtpunt voor ons denk ik. Niet te snel opgeven dus ;)

Na nummer twee komen heel wat lui met behoorlijk wat level 6 items. Vergelijkbaar met de nummer twee uit de ranked van @Tootoo. Het gaat zwaar worden. Top 3 zou ik mooi vinden. De nieuwe eventshop alsmede de tracks maken het wel een leuke week!

Uiteindelijk toch maar besloten om weer eens flink wat pulls te doen. 225 rubys uitgegeven allemaal aan de 50 special pipe. Was voor mij voor de drivers perfect!

En t was gelukkig goed gegaan zo uit mn hoofd:
2 x dry bones gold ( had m hiervoor nog niet)
5 x dry bowser dus 30k coins erbij
Koopalings, waardoor hammerbro van 3 naar 4 is gegaan!!

Bowser x 3 en die is nu ook level 6 :) en nog wat andere items

nu maar eens proberen te slapen xD

Edit: @Vozze indrukwekkende scores van die speler!

[ Voor 17% gewijzigd door MetalSonic op 19-08-2020 23:58 ]

• Tootoo
@MetalSonic: toffe pull zeg, dat zijn goed uitgegeven rubies tenminste! Kreeg je zo snel al veel high ends dat je een reset deed? Ik vind het zelf in ieder geval geen onaardige pijp toch: dry bowser kan je kas goed spekken, dry bones (ik kreeg hem ook 2x, nu level 3+1) is altijd goed en de koopalings (zowel normal als super) komen nog weleens voor dat je ze goed kan gebruiken.

Maar die cup is voor iedereen pittig ja! Succes iedereen om in de top 3 te eindigen :) Wat bij mij voorheen de nummer 2 was, is nu de nummer 1 met 90k. @Slettesloery, ik weet dus hoe je je voelt ;) Maakt dat ik niets meer investeer in de huidige loadout, aangezien de nummer 3 nog op 15k staat. Voordeel is alle HE tickets nog in de pocket voor de volgende cup.

Folding@home

@Tootoo Thanks, zeker tof! ik heb nog nooit zoveel geluk gehad met pulls. Ik had bij de 5de pull geloof ik 2 x dry bowser. Ik heb meerdere keren gereset. In totaal 3 keer... Als ik in een pull zowel HE als goud had dan deed ik al reset. Volgens mij zat er bij de 5 pulls maar één pull bij waarbij ik geen HE item had.

Veel "common drivers" zitten nu ook minimaal op level 5 en veel dicht bij 6. Ook nog lekker veel normal driver tickets over die soms ook waardevol kunnen zijn. Normale level up van baby luigi is volgens mij al 7,5k coins.

Ik snap dat jij nu niks meer investeert en spaart voor de volgende cup. Succes in elk geval om dan in elk geval een plek in de top 3 te krijgen :)

• Xaio
@MetalSonic jouw resultaat maakt het wel verleidelijk om ook te pullen. Maar ik kan slechts 2x 10. Ik wil graag dry Bones gold
Hopelijk komt die in de toekomst terug in speciale pijp.

Xaio schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 09:18:
@MetalSonic jouw resultaat maakt het wel verleidelijk om ook te pullen. Maar ik kan slechts 2x 10. Ik wil graag dry Bones gold
Hopelijk komt die in de toekomst terug in speciale pijp.
Ik ga je helpen... Mijn pulls gisteravond waren gewoon super veel geluk. De kans dat je geen dry bones haalt met 2 x 10 is veel en veel groter dan je 't wel haalt. Dus ik zou als ik jou was lekker de rubys op zak houden. ;)

• Tootoo
@Xaio: je moet inderdaad wel best wat geluk hebben om dry bones te krijgen... Ter vergelijking: mijn eerste drie pulls leverden geen enkele high end op. Pas bij pull 4 kreeg ik 2 high ends (dry bowser + dry bones) en bij nummer 5 kreeg ik de tweede.

Ik zou misschien ook wel de rubies op zak houden. Ja het is super fijn om dry bones te hebben, maar toegeven: je hebt vaak ook wel alternatieven. Ik heb hem een paar keer gebruikt nu in al de tijd dat ik hem heb. Hij is tier 3 op levels die niet super vaak in ranked cups voorkomen.

Folding@home

Pagina: 1 ... 27 ... 161 Laatste