Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11:08

Nielless

Born at a very young age.

Had met de launch al even gespeeld, maar toen trok t me niet zo. Eergisteren weer even gedownload en nu blijft het toch wel hangen. Wat een leuke mobilegame :P

Al even door alle cups heengegaan, maar kom nog niet verder als 4 sterren bij de meeste. Ook meteen een HE (peachette) uit de pijp gehaald.

Feel free to add :) (niemand in mn Facebook/Twitter-lijst speelt, dus bvd ;) )
2622 9763 4485

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Nielless schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 00:12:
Had met de launch al even gespeeld, maar toen trok t me niet zo. Eergisteren weer even gedownload en nu blijft het toch wel hangen. Wat een leuke mobilegame :P

Al even door alle cups heengegaan, maar kom nog niet verder als 4 sterren bij de meeste. Ook meteen een HE (peachette) uit de pijp gehaald.

2622 9763 4485
Ik heb je toegevoegd. :)

Misschien heb je dit topic gevolgd maar eigenlijk draait alles om geluk en herhalen. De scores die je ziet die anderen behaald hebben, hebben de track al tig keer geracet.

Nooit opgeven en blijven proberen je record te blijven verbeteren! Succes! d:)b

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47

2622 9763 4485
Ik heb je ook toegevoegd. Precies wat @pjot1 zegt. En blijven upgraden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless

Nielless

pjot1 schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 07:24:
[...]
Ik heb je toegevoegd. :)...
....Succes! d:)b
Planeetje schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 09:52:
[...]
Ik heb je ook toegevoegd. Precies wat @pjot1 zegt. En blijven upgraden ;)
Thanks beide!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Als je wat langer speelt wordt het een stuk makkelijker om hogere scores te halen:
- je player level is hoger
- skill level van je items zijn hoger
- punten van je items zijn hoger
- je hebt vaker items in de hoogste tier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:25
En met een tier 3 driver maak je kans op frenzies die veel punten kunnen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09 11:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zTMUFTP6KzdyK8MgGdbHIGoHo9w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bjYimWUKVavPIUUFhTo6YBuT.jpg?f=fotoalbum_large
Keuzes te over wie ik punten omhoog mag werken. Als ik deze ranking win krijg ik er meteen nog 1 bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
@Nielless ook ik heb je toegevoegd.

@bennieeee ik zet ze in bij de ranked cups. Als je hem nu niet nodig hebt, zou ik ze vanaf de volgende cup gebruiken voor je driver die je dan gebruikt ipv op voorhand gaan upgraden. Je gaat ze steeds wat makkelijker krijgen ook :)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
Tootoo schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 12:56:
@Nielless ook ik heb je toegevoegd.

@bennieeee ik zet ze in bij de ranked cups. Als je hem nu niet nodig hebt, zou ik ze vanaf de volgende cup gebruiken voor je driver die je dan gebruikt ipv op voorhand gaan upgraden. Je gaat ze steeds wat makkelijker krijgen ook :)
Laat hem voorlopig ook maar staan ja. Heb net me voorsprong nog een vergroot met 700 punten extra. Nu kleine 1500 voor.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tootoo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t9OwvvYx4AjdO5_sicS8AdDJTe8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/s6tzSsU8HcdfhkG9x54GfSit.png?f=user_large
Het duurde even, maar dan heb je ook een dubbele coin frenzy + non stop combo op donut. Die track ga ik niet meer doen de komende dagen :)

Folding@home

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Tootoo schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 19:22:
[Afbeelding]
Het duurde even, maar dan heb je ook een dubbele coin frenzy + non stop combo op donut. Die track ga ik niet meer doen de komende dagen :)
Het duurt inderdaad even, maar dan heb je ook een dubbele Bananen frenzy en een coinfrenzy! ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m2Uv4VbmrC_S5rBkwap6SEhatoE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1tai6h7ao5Wmjd0OwQVMimV2.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
pjot1 schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 11:02:
[...]

Het duurt inderdaad even, maar dan heb je ook een dubbele Bananen frenzy en een coinfrenzy! ;)

[Afbeelding]
Mooie score en verbetering!

Folding@home

Acties:
  • +4 Henk 'm!
@pjot1 & @Tootoo Mooie scores jongens! Inzet is weer beloond zie ik.

@Verwijderd
Hoe gaat het hier verder? Wordt er nog hard "gegrind" op scores of wellicht op het verhogen van het level?

Ik merk zelf dat de warmte ook invloed heeft op mijn Mario kart manier van spelen. Ik heb minder zin om 50 keer een track opnieuw te doen voor een kans op een iets hogere score en na het pakken van de 600 muntjes vind ik het ook wel weer leuk.

Met betrekking tot de shop heb ik echt veel goede dagen gehad. Vanochtend zowel een gouden driver ticket alswel een gouden kart ticket kunnen kopen. Top _O_ ik ben dus lekker aan het inslaan ter voorbereiding van de komende piraten tour (en daarna)....

Hopelijk heb ik woensdag ook weer alles tier 3, als ik mijn voorsprong vast houd (7k) ben ik dan TIER 50 (!)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 12:38:
@pjot1 & @Tootoo Mooie scores jongens! Inzet is weer beloond zie ik.

@Verwijderd
Hoe gaat het hier verder? Wordt er nog hard "gegrind" op scores of wellicht op het verhogen van het level?

Ik merk zelf dat de warmte ook invloed heeft op mijn Mario kart manier van spelen. Ik heb minder zin om 50 keer een track opnieuw te doen voor een kans op een iets hogere score en na het pakken van de 600 muntjes vind ik het ook wel weer leuk.

Met betrekking tot de shop heb ik echt veel goede dagen gehad. Vanochtend zowel een gouden driver ticket alswel een gouden kart ticket kunnen kopen. Top _O_ ik ben dus lekker aan het inslaan ter voorbereiding van de komende piraten tour (en daarna)....

Hopelijk heb ik woensdag ook weer alles tier 3, als ik mijn voorsprong vast houd (7k) ben ik dan TIER 50 (!)
Danku! :) Hoopte deze week op Toad of een gold driver ticket in de shop, maar dat zit er niet in. Meer zit er in deze cup ook niet in helaas. Op dit moment 4e plek met 5k voorsprong op de nummer 5 en bijna 3k achter nummer 3. Hier moet ik eigenlijk wel genoegen mee nemen.

Warmte heeft hier geen invloed. >:) Heerlijk 22 graden binnen, heerlijke uitvinding, zo'n airco! ;)

Met 7k voorsprong moet het toch lukken om 1e te worden! Zo lang duurt deze tour niet meer. Het is je in ieder geval gegund, na al je inzet en aankopen!

Ik heb ook zin in de nieuwe tour, de plaatjes zien er vwmb er erg leuk uit! Nog maar een 2dagen wachten! :Z

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic Thanks!

Ik doe qua scores niet veel meer sinds mijn verbetering op donut. Ik stond tot vanmorgen 13.5k voor op nummer 2, nu is er een nieuwe nummer 2 waar ik nog 8.5k voorsprong op heb. Ik begin het wel te geloven. Enige wat ik aan het doen ben is werken aan mijn player level en alles uit de event shop halen. Ben nu level 120 (+5 levels deze tour) met nog 3 tracks die ik leeg kan trekken. En het weer zorgt er ook voor dat ik iets minder speel, geen airco ;)

De shop is bij mij hetzelfde: ik krijg alleen maar normal tickets. Heb er een aantal gekocht zodat als shy guy een tier 3 is, ik daar op level 6 mee kan spelen. Geeft me wat ruimte wel om een beetje te sparen in ieder geval.

Al met al: deze tour duurt weer een paar dagen te lang ;)

Edit: neemt niet weg dat als ik aan mijn player level + event tokens werk in Kalamari Desert R, het fijn is als je 2 bananen + coinbox frenzy krijgt en je je score alsnog kan opwerken :P

[ Voor 10% gewijzigd door Tootoo op 10-08-2020 15:17 ]

Folding@home

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Net nog even wat uit de donut en mario geperst waarmee ik het ook wel weer geloof voor deze tour, sta de hele week al zo'n 5k voor op de nr 2 :) Op Kalimari overigens binnen een kwartier een dubbele coinbox frenzy gereden en verder niet meer aangeraakt, fijn om met dit weer niet zo veel kilometers te hoeven rijden :P Wel apart dat ik voor het eerst in weken ruim eerste sta zonder enig ticket in te zetten terwijl ik, als het goed is, woensdag ook naar level 50 ga, hou ik mooi wat speling voor de Pirate tour. Event tokens zijn trouwens een leuke toevoeging, ben benieuwd of we woensdag al weer een nieuw event hebben...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
Ik doe rustig aan (plek 5, 4000 punten tov nummer 1). Laatste weken sowieso bezig met andere zaken.

Moet nog 700 fantastic combo maken. Nog 14 dagen. Die 80 dagen vliegen sneller om dan verwacht.

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
Ook ik doe het rustig aan. Ik sta al vanaf donderdag zo'n 10 k voor zonder dat er iemand iets doet. Ik geloof het wel. Vanavond nog even muntjes grinden en hopelijk zit er iets leuks in de shop: ik kijk naar jou gold glider ticket.

Gisteren 2gold kart tickets gehad, niet gekocht. Ik koop alleen maar driver en glider tickets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 19:15
Pfff kom maar niet verder dan de 8e plek...

Waardeloze cup deze ronde voor mij, doe er niks meer aan, accepteren dat er een waardeloze ronde tussen zit... }:|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:21
Ook hier weinig tegenstand in de ranked cup 8k voorsprong, heb van het weekend een tijdje gegrind voor de top1000 allcup badge, dat gaat krap worden, maar het is ook maar een badge, niet echt waard om echt tijd in te steken.

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielless

Nielless

Ik zie online veel tierlists met allemaal andere drivers/karts/gliders. Welke volgen jullie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Nielless schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 20:48:
Ik zie online veel tierlists met allemaal andere drivers/karts/gliders. Welke volgen jullie?
De tierlists van de "Should you pull" posts op reddit zijn wel de meest bekende denk ik. DIe heb ik lange tijd wel bekeken (en nog steeds). De posts zelf vind ik altijd waardevol om te lezen, zeker in het begin. De tierlists zullen over tijd ook veranderen naar mate coverage verandert bv.

De meest recente kan je nu hier vinden: https://www.reddit.com/r/...t_tour_pipe_2_evaluation/

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Nielless schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 20:48:
Wat bedoel je? Welke items je waar moet gebruiken? Zelf kijk ik daar niet naar. Dat is zwaar afhankelijk van welke items je hebt. Kies waar mogelijk een tier 3 item en zorg dat deze minimaal lvl2 is. Vanaf lvl2 krijg je namelijk bonuspunten. Gliders zorgen ervoor dat je je combo makkelijker vast houdt, hoe hoger het level hoe meer combo tijd. Drivers spreekt natuurlijk voor zich en karts is meer het kersje op de taart. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
Je hebt niet veel aan die tier lijsten. Meeste zijn tour locked. Dus je hebt ze of niet. Of het garbage is of niet. T3 >> T2. Vooral als jouw garbage jouw enige T3 keuze is.

Zelf vind ik belangrijker dat ik voor zoveel mogelijke tracks een T3 keuze(s) heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Xaio schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 22:20:
Je hebt niet veel aan die tier lijsten. Meeste zijn tour locked. Dus je hebt ze of niet. Of het garbage is of niet. T3 >> T2. Vooral als jouw garbage jouw enige T3 keuze is.

Zelf vind ik belangrijker dat ik voor zoveel mogelijke tracks een T3 keuze(s) heb.
Zo zie ik het zelf ook wel, beter twee keer een wat minder bekende tier 3 driver dan één super zeldzame tier 3 driver. Je wil zoveel mogelijk verschillende tier 3 units.

Als ik items upgrade check ik in eerste instantie vooral bij hoeveel tracks ik ze kan toepassen. Als ik de afweging kan maken voor "een iets minder goede ability maar bij meer tracks of omgekeerd"dan is het voor mij simpel :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Sta al de hele tour zo'n 1000 a 1300 punten voor op nr2, verbeter ik mijn score iets dan gaat hij (of zij) ook iets omhoog. Ik geloof het dus wel!

Die event coins vind ik echt een verbetering zodat het 2e deel niet zo saai is

Zijn er trouwens andere die ook niet kunnen wennen aan de landscape modus? Ik heb het een aantal (stuk of 10/15) gebruikt maar de portrait modus bevalt me stukken beter

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@Nielless
Eigenlijk precies wat @MetalSonic en @Xaio zegt. Probeer zoveel mogelijk items te verzamelen. Hoe meer items je hebt hoe hoger de kans is dat je een tier 3 item hebt. Zelf kijk ik ook naar de ranked cup, daar gooi ik dan meestal m'n tickets op. Natuurlijk niet als ik 10k voor sta, dan bewaar ik ze liever. :p

@__REMCO__
Dat vroeg ik me ook al af. Ik gebruik nog steeds de portrait modus. Ik heb de landscape modus wel een aantal keer geprobeerd maar ik kan er maar niet aan wennen en omdat ik vrij fanatiek ben, heb ik de landscape modus maar even laten zitten. Ben het nu zo gewend.

@Verwijderd Nog 24 uur voordat deze cup afgelopen is! :O

[ Voor 4% gewijzigd door pjot1 op 11-08-2020 07:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bennieeee
Nog 450 punten voorsprong op de nummer 2. Echter geloof ik het wel. Zie mezelf niet meer verbeteren en hem gezien zijn scores ook niet echt meer heel veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Mijn ranking staat al een paar dagen stil... Nog steeds 4e plaats met 5k voorsprong en 2,6k achterstand op de nummer 3. Zojuist Mario Circuit iets omhoog gehaald. 2 Coin frenzy's en een non-stop combo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NBbUaOxtWIZwOf9E_o_qRrqaR6g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Keg7EpzL4nnc3WyCxIicnE5p.png?f=user_large

Ik zie soms scores van 26/28k voorbij komen met mindere items dan ik.... Dan vraag ik me toch af hoe ze dat doen... :?

Eindelijk Toad in de shop. Deze kan ik nu lvl6 maken. Maar met 15886 op donut Plains weet ik niet of ik deze wel moet upgraden. Met 4 super driver tickets in de pocket bewaar ik deze liever voor de volgende tour. Wat vinden jullie? Ik denk niet dat er namelijk nog veel inzit. Zowel in de cup als in Donut Plains.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@pjot1 Ook met lagere items kan je als alles mee zit hele hoge scores zijn.

Dubbele of zelfs triple coin frenzy? Tijdens het gebruik van frenzy eet je een blauw schild en bliksem op.. Dit alles gecombineerd met non stop combo....

Ik lijk helemaal veilig te zitten. Strijd gaat tussen de nummer 2 tm 6. ;-)

@__REMCO__ ik vind portrait modus ook fijner. Ik gebruik op mn telefoon alleen lanscape als ik filmpjes kijk!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tkc3WB-rziWbCtHUD4srW6UuAoE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XmffFlWvlqlNFp53g6ww7liU.png?f=user_large

[ Voor 33% gewijzigd door MetalSonic op 11-08-2020 12:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@pjot1 weet je toevallig hoeveel acties je combo ongeveer had?

Ik zit het even te vergelijken met een non stop combo run bij mij (voor zover het gaat):
- ik heb ongeveer 120 acties zonder een frenzy, 150-160 met 2 frenzies.
- mijn basis punten zijn wel hoger. Ik weet niet hoe je tegenstanders zitten met hun basis punten? Dat kan al gelijk 262 punten schelen in jouw geval (180 voor peachette, 36 ps voor je kart en glider).
- mijn bonus punten zijn zonder frenzy al een paar 1000 punten hoger. Deels door levels, deels door een HE kart. En ik heb me nooit verdiept in de bonus punten berekeningen.

Ik gebruik ook gewoon portrait modus, kon niet wennen aan de landscape modus.

[ Voor 6% gewijzigd door Tootoo op 11-08-2020 13:29 ]

Folding@home

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrOleo
Wat vergelijkingsmateriaal, ik heb dezelfde items als pjot, dit was green shell plus 2x coin frenzy. Deze run was niet perfect vergeleken met mijn topscore ( 2 coin + horn frenzy). Hier had ik geen enkel mushroom kanon, iets minder coins uit items, ik miste enkele jumps en een heel itemblok. Als je al die kleine dingen bij elkaar opteld kan je al op 2k verschil komen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K1ir7AVd9sh3Ik9U4amMRiK1vj4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wVfiafhs7XNOrt2gYidBx3t9.jpg?f=fotoalbum_large

erutangiS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
Zojuist bowser via de store naar level 4 gebracht. Daarnaast nog een super driver ticket gekocht. Heb er nu weer 5 op zak.

In mijn ranked staat alles stil. Ik heb nog steeds 10k voorsprong. Morgen de rubies, coins en 3x driver cap tickets in ontvangst nemen. Dan kan ik weer even vooruit :) wordt ik level 48.

Ben benieuwd naar de nieuwe track, de coverage, naar de tour zelf en de gp gifts. Landship en warship zie ik nog wel gebruikt worden. Ik mis nog 2 tickets om landship naar lvl 6 te brengen. Die is nu level 4. Warship staat nu op level 2, maar kan naar level 4.

Laat de volgende tour maar beginnen. Hoe staat het er bij jullie voor?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
21 punten achter op de nummer 1. Dat wordt werken vanavond...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 15:21
@Planeetje Hier nog even een beetje gas gegeven. Tot nu toe redelijk rustig aan gedaan. Gisteren toch Toad nog naar level 6 gebracht en de scores op alle tracks iets verhoogd. De voorsprong is er, maar ik ben er nog niet zeker van:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ij4rqMXZQloBvRJVo_ZN-Yuh3b0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fpx3EA3WzgC4nq74cIog0Xtl.jpg?f=fotoalbum_large
De nummers 2 en 3 hebben zeker de mogelijkheid om hun score aardig op te krikken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1FaijPGBwweegWuqj3bHsCPzWkc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xFGrO6bo5sWwLG1tgwOfgHM2.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EnHPfrq5jxhQncmNeKP-QQY---s=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3WT9jT57lJKUvFhROpznl6wR.jpg?f=fotoalbum_tile

Ik hoop dat ze last van de warmte hebben en geen zin hebben :) Van mij mag de nieuwe tour ook wel beginnen. Ik heb nog een aantal tickets om wat upgrades te doen, dus ik ben benieuwd naar de eerste ranked.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze lijkt als Bottas en Hamilton die last hebben van hogere temperaturen ;) Level 6-6-6 en 25.6k... Kan me voorstellen dat je nog niet helemaal zeker bent van je zaak...

@Planeetje hier ook aan het afwachten tot de nieuwe tour. Nummer 2 staat op 64k, maar degene moet wel hard aan de bak wil ie mijn score evenaren. Nummer 3 maak ik me al niet eens zon zorgen om.

Dus laat die tour maar komen! Ben wel heel benieuwd naar de track, vond die vroeger tof om te doen :) Kan me inderdaad ook voorstellen dat land en warship als kart gebruikt kunnen worden. Landship zou ik prima vinden! Maar warship staat hier ook op level 2 :P

@Poeksel even pushen! Is vast wel 1 track te vinden waar je net 1 mini turbo extra kan doen ;)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@Tootoo Volgens mij was m'n combo ook iets van 150/160. Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker...

@MrOleo je hebt die score toch niet ff tussendoor gehaald hè? Anders moet ik echt ff oefenen... :p Ik zie wel dat jouw bonus points boost hoger is dan bij mij, terwijl het aan punten niet heel veel scheelt...

Ik ben al een paar dagen bezig deze track te verbeteren maar het lukt me gewoon niet om hoger te komen... :(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik stond nog maar 68 punten voor op de 2e. Maar eigenlijk te warm, had niet zoveel zin meer. In elk geval maar wel de 600 muntjes binnen halen. Kreeg ik per ongeluk zomaar een dubbele coin frenzy bij Donut Plains, hoppa 1500 punten erbij! Nog niet alle muntjes, geswitched naar Kalimari want dat gaat sneller. Daar per ongeluk ook 600 punten erbij!
Dus nu sta ik ruim 2000 punten voor, dat slaapt toch iets lekkerder (voor zover een mens kan slapen in deze hitte) :*)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Zo, toch nog 4e geworden! Nog een uurtje voor de nieuwe tour! :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4YAckU9CoXabJRpfSn12y8L4D0Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/l4j8uEo5ZubeTw90vVAudt2P.png?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• bennieeee
Eerste gebleven, ondertussen 126 rubies dus dat wordt wel 3x een 10 pijp afschieten komende tour mocht het nodig zijn.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Planeetje
Ook 1e gebleven. Ik heb nu 117 rubies, dus net als @bennieeee wat ruimte voor de pijp als het nodig is. Ik hoop komende tour op goede coverage en een rustige ranked ;)

Viel me op dat we nu minder coins krijgen voor de friend rankings. Ik kreeg 100+300+600=1000. Dat was vroeger 100+500+1000=1600. Toch jammer.

[ Voor 30% gewijzigd door Planeetje op 12-08-2020 07:19 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tootoo
Ook eerste, maar mij viel het op dat ik maar 3000 muntjes kreeg ipv 3600. Hebben jullie dat ook of kan ik bij Nintendo gaan klagen?

Folding@home

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Planeetje
Tootoo schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 07:17:
Ook eerste, maar mij viel het op dat ik maar 3000 muntjes kreeg ipv 3600. Hebben jullie dat ook of kan ik bij Nintendo gaan klagen?
net ook in mijn edit aangegeven. Ik heb het ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Planeetje schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 07:20:
[...]

net ook in mijn edit aangegeven. Ik heb het ook.
Ah, maar jij hebt beter opgelet zie ik nu ;) had jouw edit nog niet gezien, thanks! Dat is inderdaad wel zonde. Kreeg je eindelijk iets meer mogelijkheden om muntjes te verzamelen, halen ze een ander deel weer weg.

[ Voor 20% gewijzigd door Tootoo op 12-08-2020 07:27 ]

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Nou ja, aan de andere kant kan je nu natuurlijk elke zaterdag nog 900 coins bij mekaar sprokkelen. Dat was voorheen natuurlijk niet zo. Bovendien kan je met de Gold pass nu elke dag 600 coins bij elkaar rapen. Dus per saldo kan je nu wel meer coins halen dan voorheen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Tootoo schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 07:21:
[...]

Ah, maar jij hebt beter opgelet zie ik nu ;) had jouw edit nog niet gezien, thanks! Dat is inderdaad wel zonde. Kreeg je eindelijk iets meer mogelijkheden om muntjes te verzamelen, halen ze een ander deel weer weg.
Ja, heb hetzelfde. Maken ze je blij met het een.... verlagen ze de coins bij het andere. Maarja, we hebben wel 2500 coins uit de event store gekregen, dus per saldo wel een plus. Ik hoop dat die events elke tour komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Jeetje wat is deze ronde matig voor mij geweest. Serieus gewoon 9e geworden... -O-

Ik had gewoon niet de juiste setup voor deze cup :(

[ Voor 28% gewijzigd door Sleehond op 12-08-2020 07:36 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Eerste, tier 50!! Kom maar op met de nieuwe cup

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel
Nog iets gezakt helaas: ik had mijn score wel iets verbeterd tot 56669, maar anderen nog meer (57167 en 56810). Ik heb tickets bewaard, misschien toch eentje moeten gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• texelonia
Wonderful. Geen T3 driver, kart én glider in de Airship track |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
texelonia schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 08:06:
Hier idd ook geen tier 3 driver... :(

Vrees dus wederom geen goede top 3 notering... Bah!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
texelonia schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 08:06:
Ik heb hetzelfde, en ga de 100 pijp niet doen. Ik spaar mijn rubies wel op. En van wat ik nu zie is de dry bowser cup de 2e ranked. Daar heb ik op de airship track enkel de glider.

[ Voor 16% gewijzigd door Planeetje op 12-08-2020 08:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• edzon
Hier nog 1, kan me serieus niet herinneren wanneer dit voor het laatst is gebeurd. Ach, grote kans dat mijn tegenstanders hier net zo goed last van hebben. Wel level 50 :) @MetalSonic jij ook gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Hier ook dikke auw. Echt amper T3, 2*10 pijp afgeschoten en het beste is 2 super.. nog meer auw zeg! Ff huilen en weer door.

[ Voor 7% gewijzigd door bennieeee op 12-08-2020 08:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HansieGansie
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-09 10:47
Hier slechts op 1 van de 3 tracks maar een tier 3 driver.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Hier in de eerste ook geen T3 driver... Maar ja misschien straks uit de pijp!

offtopic:
@Poeksel Gefeliciteerd met je verjaardag! *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
Dan mag ik nog van geluk spreken. Ja ik heb alles op T3, zij het vaak met level 1 / 2. Positieve uitschieter is gold koopa bij neo bowser, maar mijn badwagon is dan weer matig. @Planeetje kreeg je toch gelijk dat warship onderdeel uit zou maken ;)

Ik mag hopen dat het gedeelde smart is binnen mijn poule, maar zag de eerste al die Pirate Bowser Jr heeft. En dan zijn we pas 45 min ver in deze tour :P

Gefeliciteerd voor iedereen die een level up is gegaan en @Poeksel, ik heb uit betrouwbare bron begrepen dat je jarig bent: gefeliciteerd! :)

Folding@home

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xaio
Gefeliciteerd iedereen die een rank omhoog of gelijk is gebleven.

Persoonlijk denk ik dat de volgende ranked de Dry Bones cup wordt. Eindelijk is de gouden dry browser relevant. Helaas weer geen T3 glider voor 3 weken op rij (mogelijk wordt dit 4 weken).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Planeetje schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 08:14:
[...]

Ik heb hetzelfde, en ga de 100 pijp niet doen. Ik spaar mijn rubies wel op. En van wat ik nu zie is de dry bowser cup de 2e ranked. Daar heb ik op de airship track enkel de glider.
Denk niet de Dry Bowser cup, dan hebben we twee rankings achter elkaar dezelfde track. Meestal krijg je de tweede ranking de R of T variant.

Typisch trouwens dat in dezelfde track er verschillende T2/T3 items zijn, dat zou toch niet moeten kunnen?! :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
pjot1 schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 07:03:
Zo, toch nog 4e geworden! Nog een uurtje voor de nieuwe tour! :9

[Afbeelding]
pff weer zo'n verschil. Ik ben in tier 43 1e geworden met 43xxx punten

Succes allemaal met de nieuwe tour! Ik heb er iig zin in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
edzon schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 08:18:
Hier nog 1, kan me serieus niet herinneren wanneer dit voor het laatst is gebeurd. Ach, grote kans dat mijn tegenstanders hier net zo goed last van hebben. Wel level 50 :) @MetalSonic jij ook gefeliciteerd!
Bedankt voor de felicitatie. Ik miste op track 1 de kart en glider, glider maar gekocht. Driver is wel tier 3 maar level 1 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Xaio schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 09:03:

Persoonlijk denk ik dat de volgende ranked de Dry Bones cup wordt. Eindelijk is de gouden dry browser relevant. Helaas weer geen T3 glider voor 3 weken op rij (mogelijk wordt dit 4 weken).
Dry bones is inderdaad ook nog een optie. Ik hoop op die want daar sta ik er beter voor.

Mijn 1e ronde op neo bowser city leverde meteen een double coin box frenzy op. Ik heb daar l4 gold dry bones en een level 6 badwagon :*) level 3 cloud glider nu gebruikt, maar mijn lightning glider kan naar level 5 dus er zit nog meer in. 28.8k is wel een mooie eerste score 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Ik snap het niet. Bij Airship Fortress in de Dry Bowser Cup is King Bob-omb en T3 driver, bij Airship Fortress in de Bowser Jr Cup niet. Als je kijkt bij de info van King Bob-omb, staat Airship Fortress ook helemaal niet bij de tracks waar hij T3 is.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ljF_dGMUwGSa2UHtDvohSeb34dY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/83CMrk9GWv57BHDTcwYLBIcd.png?f=fotoalbum_large

Heb het wel es vaker gezien dat een track er bij een driver/kart/glider er niet bij staat maar ze daar wel T3 zijn, maar me daar verder nooit in verdiept.
Maar dit is toch raar? Dat je bij 2 keer dezelfde track verschillende T3 items hebt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
@texelonia het heeft hiermee te maken. Bij dry browser cup is king bob om de favourite driver.[

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kvxmdl-IscabKjzWvyc9mqL10dU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zKLApkYFV3mTGQOl0yoSe8U9.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V_0BLfXohGZs60amq5v62jcw7Os=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yAhdcNMxOJXoVPrXhzbBwTaV.jpg?f=user_large

[ Voor 38% gewijzigd door Xaio op 12-08-2020 10:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Ehm, bij dry bowser cup is het toch air fortress R? :) dus niet dezelfde track?

Folding@home

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vozze
@MetalSonic Gefeliciteerd met level 50! En de rest met de vele eerste plekken!

Ik snap de frustratie om de tier 3 items die velen zullen missen op Airship Fortress. Ik heb geluk met een driver en kart. Ik miste net als @MetalSonic een tier 3 glider. Ik heb dus ook de pack gekocht en met de 45 rubies een pull gedaan. De laatste paar pulls had ik redelijk pech, maar nu een mooie pull gedaan: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tzHztDyGoTEzlZstGtlEomcemSs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sfVHxk2IE1Jweyz3Hf1BFLnr.jpg?f=fotoalbum_large
3 High Ends! Ik denk dat ik maar een reset doe >:)

Wel een mooie track, dus volgens mij wordt het een leuke tour! Succes allen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
Vozze schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 11:21:

Ik snap de frustratie om de tier 3 items die velen zullen missen op Airship Fortress. Ik heb geluk met een driver en kart. Ik miste net als @MetalSonic een tier 3 glider. Ik heb dus ook de pack gekocht en met de 45 rubies een pull gedaan. De laatste paar pulls had ik redelijk pech, maar nu een mooie pull gedaan: [Afbeelding]

Whaat!! Man ik ben jaloers. Wat een pijp. Ik heb er nu 3 afgeschoten en dan heb je dit. Enige voordelen is dat ik nu wel Black Shy Guy en Lightning Oilpaper erbij heb wat deze tour wel helpt.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/438DFc7TkrCq20bk9s4DkhBAcJw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZSSx6Bsk7ilflOsERWi33oDA.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door bennieeee op 12-08-2020 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vozze schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 11:21:

Ik snap de frustratie om de tier 3 items die velen zullen missen op Airship Fortress. Ik heb geluk met een driver en kart. Ik miste net als @MetalSonic een tier 3 glider. Ik heb dus ook de pack gekocht en met de 45 rubies een pull gedaan. De laatste paar pulls had ik redelijk pech, maar nu een mooie pull gedaan: [Afbeelding]

Thanks!,

Mooie pull hoor. En ook lekker dat je die nieuwe glider ook hebt.

Zelf doe ik geen pulls meer bij een normale pipe tenzij 't echt "moet".. Ik wil dan tenminste genoeg rubys hebben om 75% eruit te kunnen halen. Heb het al te vaak meegemaakt dat ik de helf eruit heb gehaald "voor niks" :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xaio schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 09:03:

Ik zet in op de King Boo cup, ivm de items en het fortress level ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WALczulNOGCNSKZs1rx1i4pbD2w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/s2LMLNnfrAXCUpjkV1Jc4ALr.png?f=user_large
Ik weet in ieder geval wie er geen eerste wordt met zo’n iemand in mijn cup :)

@Vozze nice pull! Maakt de crappy pulls van laatst tenminste wat goed ;)

@Planeetje vette run al zeg, op neo bowser!

Het lijkt op king boo als next ranked cup, zeker als je naar de special banner voor komende week kijkt. Ik sla verder deze gewone pijp wel over. En weinig rubies en niks speciaals er in... die special pipe klinkt wel interessant :p

[ Voor 4% gewijzigd door Tootoo op 12-08-2020 12:35 ]

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
bennieeee schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 11:26:
[...]

Whaat!! Man ik ben jaloers. Wat een pijp. Ik heb er nu 3 afgeschoten en dan heb je dit. Enige voordelen is dat ik nu wel Black Shy Guy en Lightning Oilpaper erbij heb wat deze tour wel helpt.[Afbeelding]
Das wel weer balen zeg... ik ben benieuwd of we nog een special pipe zullen krijgen ;)

Edit:
Ik heb de banner gezien, denk dat ik mijn rubies spaar. Ik heb alle drivers behalve haloween King boo en die is het niet waard. Misschien dat ik 1x een 10 pull doe deze tour to try my luck.

[ Voor 13% gewijzigd door Planeetje op 12-08-2020 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-09 06:58
Volgende special pipe:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wm4LaRf7YY9FpNWyXlN43z_0Hfw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2QDqQKcdWftGb2KBrsvRVCmC.jpg?f=fotoalbum_large

Ben wel benieuwd of die nieuwe king bomb goed gaat zijn.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Xaio schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 10:16:
@texelonia het heeft hiermee te maken. Bij dry browser cup is king bob om de favourite driver.[

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat snap ik, maar ik snap nog steeds niet hoe het kan dat je 2 keer exact dezelfde track hebt en dat de T3 items niet exact overeen komen. De Bob-omb parafoil glider, is bij de Dry Bowser cup bijvoorbeeld ook T3, en bij de Bowser Jr cup niet.
Tootoo schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 11:04:
Ehm, bij dry bowser cup is het toch air fortress R? :) dus niet dezelfde track?
Nee bij de Dry Bones cup is het Airship Fortress R. Bij de Dry Bowser cup echt gewoon Airship Fortress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Sorry ik keek inderdaad verkeerd en te snel gelezen. Die verschillen tussen een ranked en non ranked heb ik weleens vaker gezien. Ergens wel suf dat ze daar een verschil in maken...

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
Tootoo schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 12:34:
[Afbeelding]
Pff...succes!

Ondanks t gemis van de juiste items vind ik de nieuwe track wel tof, gelukkig is er maar 1 iemand in mijn ranking die daar wel frenzy's pakt. Andere 2 tracks zijn wel vermakelijk!

Deze tour eens kijken of ik in de top 1000 kan komen, is iemand dat al gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
texelonia schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 12:58:
[...]

Dat snap ik, maar ik snap nog steeds niet hoe het kan dat je 2 keer exact dezelfde track hebt en dat de T3 items niet exact overeen komen. De Bob-omb parafoil glider, is bij de Dry Bowser cup bijvoorbeeld ook T3, en bij de Bowser Jr cup niet.

[...]

Nee bij de Dry Bones cup is het Airship Fortress R. Bij de Dry Bowser cup echt gewoon Airship Fortress.
@texelonia drivers kunnen op t3 gebruikt worden als ze of de track als t3 baan hebben. Of ze als driver op het eginscherm staan van die track zoals @MetalSonic aangaf. Dan hoeft de driver die track niet te hebben, maar kan deze wel flexibel ingezet worden. Nintendo doet dat inderdaad wel vaker, ook bij non ranked.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
[Afbeelding]

Het lijkt op king boo als next ranked cup, zeker als je naar de special banner voor komende week kijkt. Ik sla verder deze gewone pijp wel over. En weinig rubies en niks speciaals er in... die special pipe klinkt wel interessant :p
Ik dacht heel even dat dit jouw score was.... hmm wel balen. Vooralsnog sta ik nu #1 maar ik ga dat waarschijnlijk niet vast kunnen houden. We'll see. Ik wacht nog even met upgraden.

@MetalSonic King boo cup sluit wel aardig aan bij de banners inderdaad. Ik ga nu ook daarvoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
@texelonia
King bobomb is bij de ene track favourite vanwege de tour. Waarschijnlijk zijn de glider en kart dan ook gelijk T3.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fBx_IKxqG6O8LYBJPqKwWTSA81g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rICVsfZux0ufMDNWwtvzFwxj.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fk0IoTQ5lWHV0W1F3pfHsJn8frU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/REBjPOZpMu3XApzwD31OtM1x.jpg?f=fotoalbum_large

@MetalSonic denk dat je gelijk hebt. Wicked wings wordt volgende week als pack aangeboden.

Ben benieuwd hoe ze het willen doen met de event coins. Ik hoop niet dat ze verwachten dat we 1200+ keer met de shell raak schieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Planeetje schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 13:22:
[...]

Ik dacht heel even dat dit jouw score was.... hmm wel balen. Vooralsnog sta ik nu #1 maar ik ga dat waarschijnlijk niet vast kunnen houden. We'll see. Ik wacht nog even met upgraden.

@MetalSonic King boo cup sluit wel aardig aan bij de banners inderdaad. Ik ga nu ook daarvoor.
Als dat mijn scores waren dan:
a) zou deze cup klaar zijn voor me, daar komen maar weinig mensen aan. De beste persoon staat nu al weer op 74.5k.
b) was ik vrij arm geweest. Zijn levels kunnen alleen gehaald worden door er wel heel veel geld aan uit te geven. Of het niet op een legale manier behalen.

Naja, de vorige ronde had ik geen enkele tegenstand, nu heb ik iemand er bij zitten die veel te hoge levels heeft. Zolang ik maar in de top 3 kan eindigen is het goed :)

Die special pipe hangt voor mij een beetje af van hoe die is ingestoken trouwens. Als het weer een gevalletje geen enkele spot light driver is, maar alles op kans dan doe ik misschien minder. Gold dry bones wil ik nog wel verder upgraden natuurlijk, maar niet ten koste van alles. En mijn ruby niveau is al bedroevend laag nadat ik Nabbit probeerde te pakken uit de vorige tour (en faalde, ik kan beter jouw tactiek volgen @MetalSonic).

Overigens vind ik King Boo wel een leukere cup dan Dry Bones cup, dus laten we hopen dat die het wordt :)

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
@edzon : afgelopen cup ben ik ergens rond de 400e plek geeindigd, maar ik heb nog geen badge gezien. Die komt denk ik nog.

@Tootoo : zo! Flinke tegenstand. Bij mij lijkt het tot nu toe redelijk rustig, maar de tegenstand kan nog komen.

King Boo mag het wat mij betreft ook wel worden. Ik moet toch maar wat meer in PGP gaan investeren. Die doet het lekker in ranked.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Tootoo schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 15:11:
[...]

Als dat mijn scores waren dan:
a) zou deze cup klaar zijn voor me, daar komen maar weinig mensen aan. De beste persoon staat nu al weer op 74.5k.
b) was ik vrij arm geweest. Zijn levels kunnen alleen gehaald worden door er wel heel veel geld aan uit te geven. Of het niet op een legale manier behalen.

Naja, de vorige ronde had ik geen enkele tegenstand, nu heb ik iemand er bij zitten die veel te hoge levels heeft. Zolang ik maar in de top 3 kan eindigen is het goed :)

Die special pipe hangt voor mij een beetje af van hoe die is ingestoken trouwens. Als het weer een gevalletje geen enkele spot light driver is, maar alles op kans dan doe ik misschien minder. Gold dry bones wil ik nog wel verder upgraden natuurlijk, maar niet ten koste van alles. En mijn ruby niveau is al bedroevend laag nadat ik Nabbit probeerde te pakken uit de vorige tour (en faalde, ik kan beter jouw tactiek volgen @MetalSonic).

Overigens vind ik King Boo wel een leukere cup dan Dry Bones cup, dus laten we hopen dat die het wordt :)
Hmm ja, dat is wel balen ook dat nabit niet gelukt was. Ik vermoed dat er geen spotlight in die 50 pipe gaat zitten, maar dat is nog afwachten. Indien wel, dan ga ik misschien ook eens wagen nog een gold dry bones eruit te hengelen. De tactiek van @MetalSonic is inderdaad een goede.

Ik mis alles top tier voor track 1, maar ik ga eens kijken of ik de andere tracks zoveel kan scoren dat dat mijn 1e track compenseert. Ik heb nu 3x een 10 pull klaarstaan, maar ben niet van plan om die in welke 100 pipe dan ook te steken, tenzij de kans zeer groot is te krijgen wat je nodig hebt, dus dan moet ik nog veel meer rubies hebben. Ik koop die dingen niet, en na mijn debakel van de peach buis..... maar ik heb wel veel gebruik kunnen maken van die gekochte packs. Dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Xaio schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 14:02:
Ben benieuwd hoe ze het willen doen met de event coins. Ik hoop niet dat ze verwachten dat we 1200+ keer met de shell raak schieten.
Blijkbaar is het volgende event om zoveel mogelijk hits met shells te doen waarvoor je tokens krijgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[Afbeelding]

Je bent niet de enige met een lastige concurrent

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6zx9DucDpYwmvxYoWuzkd1OIee4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/B4wkcvFZYom4gKEYGLSkoGdj.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
pjot1 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 22:43:
@Tootoo Volgens mij was m'n combo ook iets van 150/160. Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker...

@MrOleo je hebt die score toch niet ff tussendoor gehaald hè? Anders moet ik echt ff oefenen... :p Ik zie wel dat jouw bonus points boost hoger is dan bij mij, terwijl het aan punten niet heel veel scheelt...

Ik ben al een paar dagen bezig deze track te verbeteren maar het lukt me gewoon niet om hoger te komen... :(
Soms valt het ook dagen niet goed, krijg je maar geen frenzies en dan opeens valt het goed. Het was zeker wel een serieuze run hoor, ;) ik geloof dat ik een extra frenzy had wat het verschil qua extra bonus maakte.
Vozze schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 15:16:
@edzon : afgelopen cup ben ik ergens rond de 400e plek geeindigd, maar ik heb nog geen badge gezien. Die komt denk ik nog.

@Tootoo : zo! Flinke tegenstand. Bij mij lijkt het tot nu toe redelijk rustig, maar de tegenstand kan nog komen.

King Boo mag het wat mij betreft ook wel worden. Ik moet toch maar wat meer in PGP gaan investeren. Die doet het lekker in ranked.
Hier hopelijk ook een top700 a 800 finish behaald vorige tour. Bij de ranking staat volgens mij iets van dat de uitslag een dag of langer kan duren, na einde tour, dus die komt dan idd waarschijnlijk nog. Mogelijk ook met aankondiging in de newssectie.

erutangiS

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nielless

Nielless

Pfff |:(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6xP69Z9D2KBPBp-gsT6k9uGvi5g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Uad6fkPbkBmymxEN9r6gz4bk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Behoud je rubies voor het 1-jarig bestaan voor MKT, kennelijk komen daar mooie pipes aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MrOleo schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 17:44:
[...]

Soms valt het ook dagen niet goed, krijg je maar geen frenzies en dan opeens valt het goed. Het was zeker wel een serieuze run hoor, ;) ik geloof dat ik een extra frenzy had wat het verschil qua extra bonus maakte.
Gelukkig, ik begon al aan mezelf te twijfelen... ;)

@Nielless we kunnen elkaar de hand schudden... :/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X1ME9PUYcctBb1lWEles5rbCmPA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LVEcj8Dq02Gk30BflWqqznGF.png?f=user_large

@MetalSonic de scores die je nu gehaald hebt is toch niet met je beste items? Anders moet je denk ik nog flink aan de bak.

[ Voor 9% gewijzigd door pjot1 op 13-08-2020 07:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
MetalSonic schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 17:15:
[...]

Je bent niet de enige met een lastige concurrent

[Afbeelding]
Oei, dat zijn ook al flinke scores.... Ga je een poging doen om die bij te halen of richt je je op de tweede positie?

Vanochtend werd ik wakker en zag ik dat de nummer 2 bij mij vergelijkbare scores had als jouw nummer 1. Ik merk dat, hoe leuk ik airship fortress ook vind, de kans steeds kleiner wordt dat ik vol op deze cup ga pushen. Ik kan echt nog wel wat meer uit alle tracks persen, maar realistisch gezien kom ik tussen de 55 en 60k uit. Dan maar mijn spaarzame tickets niet inzetten :)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Tootoo schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 07:50:
[...]

Oei, dat zijn ook al flinke scores.... Ga je een poging doen om die bij te halen of richt je je op de tweede positie?

Vanochtend werd ik wakker en zag ik dat de nummer 2 bij mij vergelijkbare scores had als jouw nummer 1. Ik merk dat, hoe leuk ik airship fortress ook vind, de kans steeds kleiner wordt dat ik vol op deze cup ga pushen. Ik kan echt nog wel wat meer uit alle tracks persen, maar realistisch gezien kom ik tussen de 55 en 60k uit. Dan maar mijn spaarzame tickets niet inzetten :)
Na wat je op de vorige pagina liet zien, kan je je tickets ook beter houden voor een cup waar je je items nog een beetje kan evenaren met andere tegenstanders. Hoe ziet je top 3 er verder uit? Heb je nog wel kans om in de top 3 te eindigen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@pjot1 Dat zijn mijn beste items hoor ;-) ze kunnen qua puntenscore nog iets hoger maar hier moet ik 't mee doen.

@Tootoo Ik ga "hard werken" voor de tweede plek. Goed zat hoor Ik ga geen tickets gebruiken deze week voelt aan als verspilling. Gebruik ik liever in een week waar ik daadwerkelijk kans heb op de eerste plek!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 07:58:
@pjot1 Dat zijn mijn beste items hoor ;-) ze kunnen qua puntenscore nog iets hoger maar hier moet ik 't mee doen.

@Tootoo Ik ga "hard werken" voor de tweede plek. Goed zat hoor Ik ga geen tickets gebruiken deze week voelt aan als verspilling. Gebruik ik liever in een week waar ik daadwerkelijk kans heb op de eerste plek!
Dat valt me van je tegen! ;) zeker in de eerste race moet er nog wel meer inzitten evenals Neo Bowser city. De week is nog lang niet voorbij! :)

• Sleehond
Froop1992 schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 00:23:
Behoud je rubies voor het 1-jarig bestaan voor MKT, kennelijk komen daar mooie pipes aan.
En wanneer is het 1 jarige bestaan dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pjot1 schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 08:04:
[...]

Dat valt me van je tegen! ;) zeker in de eerste race moet er nog wel meer inzitten evenals Neo Bowser city. De week is nog lang niet voorbij! :)
Ik bedoel hier moet ik 't mee doen qua items. Niet qua scores hoor. Ik ga nog wel aan de slag.

Maar ik heb niet nog ergens andere high end level 5 of 6 items en ik ga ook niet bijkopen in de shop of via pulls tot ik het heb :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
@pjot1 ik ben op dit moment de nummer 3 met 1.3k voorsprong op de nummer 4 en 3k op de nummer 5. Hun huidige levels zijn een beetje vergelijkbaar met mijn levels. 6 en lager zou niet mijn eerste gedachte zijn dat die veel schade aan kunnen richten, maar dat kan je ook pas maandag / dindag zien.

Dus net als @MetalSonic: "hard werken", geen super tickets uitgeven,hooguit mijn warship naar level 4, die kan meer punten leveren dan mijn level 2 badwagon) en verder maar wat player level upgraden :)

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 3ssen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:56
Sleehond schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 08:08:
[...]

En wanneer is het 1 jarige bestaan dan?
Topicstart is van 25 september, daarin staat dat het vandaag de release is...

• Sleehond
3ssen schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 09:20:
[...]

Topicstart is van 25 september, daarin staat dat het vandaag de release is...
Oja, slim... :P

Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Ik heb tot nu toe enkel mijn lakitu 1 ticket gegeven om hem naar Level 4 te brengen. Lijkt me voor nu de enige juiste upgrade. Lightning glider kan nog naar Level 5, maar met geen enkele T3 op de 1e track lijkt me niet heel erg kansrijk. Mijn tegenstanders hebben vaak wel een T3 driver en/of glider, dus hebben meer kans op hogere scores. Ik heb nu een 9.5k staan, dat is op zich al niet slecht. 10k zou wel moeten lukken als ik de combo een beetje kan behouden. Maarja, geen T3 glider he... Lost cause vrees ik.

Ik denk dat ik deze ranked voor plekkie 2 ga. Nummer 1 staat inmiddels 3.5 - 4k boven me op zo'n 53 K. Geen monsterscore, dus daar moet ik nog wel bij kunnen komen, maar na het weekend verwacht ik dat iedereen wel een beetje een score heeft staan zodat ik een betere inschatting kan maken.

probleem is dat ik maar 2 supre glider tickets heb. Die kan ik deze week inzetten op de lightning glider, of volgende week bij de King Boo cup. Daar kan ik mijn ? block glider naar level 4 brengen. Die is daar ook nuttig bij 2 tracks en heeft Coin plus. Ik hoop dus maar op wat super glider tickets in mijn shop en ook een HE driver ticket dan wel een HE glider ticket. Die spaar ik dan wel even tot maandag ofzo en kijk wel wat ik dan nog kan gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@MetalSonic Ja, dat bedoelde ik. Ik had wel hogere items bij je verwacht!

@Tootoo Oei, dat kan dus nog spannend worden! Succes!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Planeetje
Zojuist een HE glider ticket uit de store gekocht :) en mijn score op airship fortress omhooggehaald naar 10.6k met alles (d/k/g) op t2. 11k kan ook nog als alles meezit. Inmiddels zijn ook al mijn drivers en gliders nu klaar met puntjes tot de max. Met 51k sta ik nu nog steeds 2e op 2k afstand van nummer 1. Valt me niks tegen. Misschien, heel misschien.... >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Planeetje op 13-08-2020 22:21 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik haal met de gratis pull gewoon de spotlight Bowser jr uit de pipe! Normaal heb ik altijd groene pijpen met die free pulls.
Pagina: 1 ... 26 ... 161 Laatste