Planeetje schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 13:22:
[...]
Ik dacht heel even dat dit jouw score was.... hmm wel balen. Vooralsnog sta ik nu #1 maar ik ga dat waarschijnlijk niet vast kunnen houden. We'll see. Ik wacht nog even met upgraden.
@
MetalSonic King boo cup sluit wel aardig aan bij de banners inderdaad. Ik ga nu ook daarvoor.
Als dat mijn scores waren dan:
a) zou deze cup klaar zijn voor me, daar komen maar weinig mensen aan. De beste persoon staat nu al weer op 74.5k.
b) was ik vrij arm geweest. Zijn levels kunnen alleen gehaald worden door er wel heel veel geld aan uit te geven. Of het niet op een legale manier behalen.
Naja, de vorige ronde had ik geen enkele tegenstand, nu heb ik iemand er bij zitten die veel te hoge levels heeft. Zolang ik maar in de top 3 kan eindigen is het goed
Die special pipe hangt voor mij een beetje af van hoe die is ingestoken trouwens. Als het weer een gevalletje geen enkele spot light driver is, maar alles op kans dan doe ik misschien minder. Gold dry bones wil ik nog wel verder upgraden natuurlijk, maar niet ten koste van alles. En mijn ruby niveau is al bedroevend laag nadat ik Nabbit probeerde te pakken uit de vorige tour (en faalde, ik kan beter jouw tactiek volgen @
MetalSonic).
Overigens vind ik King Boo wel een leukere cup dan Dry Bones cup, dus laten we hopen dat die het wordt