HE B Dasher kart uit de gratis gouden pijp, prima ik had hem nog niet dus lekker meegenomen
50 pulls gedaan en het zat mee: 9 HE waaronder 3 Butterfly Sunset, die ik volgende week goed kan gebruiken.
Ik heb morgen mijn free HE pipe pull. Peachette zou goed zijn, crimson Crane ook. Fingers crossed.
Ik kreeg de Gold Glider uit de gouden pijp
Als ik m’n HE tickets van deze tour binnen heb, kan ik die level 6 maken, en kan ik ook ein-de-lijk HE tickets in de shop krijgen (kan, in theorie, in de praktijk heb ik al zeker 2 weken niet eens Super tickets gekregen...)
De Glider Pijp twijfel ik nog over. Ik heb alleen Dragon Wings, Butterfly Wings en Butterfly Sunset nog niet. De supers en normals heb ik allemaal al (de enige super glider die ik nog niet heb is de Plaid Ribbon, dat is letterlijk de enige super glider die sowieso niet in de pijp zit
) maar leveren is ook nuttig natuurlijk. Ik heb pas 4 gliders op level 6 (2 normals, 2 supers). Voor de ranking deze week én volgende week heb ik er niks aan. Ik heb 113 ruby’s, dus is het het waard of niet?
To pull, or not to pull? That’s the question.
De Glider Pijp twijfel ik nog over. Ik heb alleen Dragon Wings, Butterfly Wings en Butterfly Sunset nog niet. De supers en normals heb ik allemaal al (de enige super glider die ik nog niet heb is de Plaid Ribbon, dat is letterlijk de enige super glider die sowieso niet in de pijp zit

To pull, or not to pull? That’s the question.
Ik ga binnenkort mijn level tickets gebruiken voor mijn normal gliders. Ik heb er maar 3 die nog lvl 6 moeten worden en om die tickets op de plank te laten liggen is zonde.
@texelonia Win je iets aan covarage als je een van de highends trekt die je nog niet hebt? Voor het levelen alleen zou ik het niet doen. Hogere levels betekent volgens mij naast een grotere kans op tickets vooral een grotere kans op lastigere tegenstanders. Alleen heb je dan geen ruby's meer om er iets tegen te doen.
@Planeetje Waar wacht je op?
Op zich heb ik dat vermoeden ook, maar ik zit nu met een 6-5-5 6-6-6 6-6-4 in de ranked, terwijl ik zelf nog veel 2tjes en 3tjes heb. Zou natuurlijk kunnen dat ie tickets gebruikt heeft, maar dat zijn er dan heel veel.[b]edzon in "[Mobile] Mariokart Tour". Hogere levels betekent volgens mij naast een grotere kans op tickets vooral een grotere kans op lastigere tegenstanders.
Overigens heeft die gast maar 52848 punten. Ik hoop dat het niet door sandbaggen komt...
Mja, toch altijd weer afwachten of de volgende cup een normal glider als t3 heeft. Dan gooi ik toch liever alle tickets daar tegenaan.
Denk dat de meeste dus wel “rustig aan” hebben gedaan met de pull.. tja de anniversay pipe komt steeds dichterbij en onbewust hype ik m ook..
Krijgen we straks een pipe van 50/50 met 5 spotlight highend drivers? ;-) wie weet en zijn het dan ook nog eens coin drivers?
Ik verwacht sowieso een cadeautje. Wat gratis extra coins en 1 of 2 gratis high end pulls..
Krijgen we straks een pipe van 50/50 met 5 spotlight highend drivers? ;-) wie weet en zijn het dan ook nog eens coin drivers?
Ik verwacht sowieso een cadeautje. Wat gratis extra coins en 1 of 2 gratis high end pulls..
Ik doelde op het gemiddelde van de items van je tegenstanders in de ranked, die lijken bij mij vaak mooi afgestemd op mijn items. Natuurlijk zitten daar spelers bij met mindere of wat betere items en zijn er ongetwijfeld meerdere factoren die hier van invloed op zijn. Over het algemeen lukt het Nintendo aardig om het competitief te houden waarmee ze het gelijk ook aantrekkelijk te maken om geld uit te geven, dat is toch waar het uiteindelijk om draait. Verder overigens puur gebaseerd op mijn eigen ervaring en observatie dat spelers die meer hebben geïnvesteerd eigenlijk ook altijd zwaardere tegenstanders hebben. Hoop dat die van jou meer geld heeft dan skills!Poeksel schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 18:47:
[...]
Op zich heb ik dat vermoeden ook, maar ik zit nu met een 6-5-5 6-6-6 6-6-4 in de ranked, terwijl ik zelf nog veel 2tjes en 3tjes heb. Zou natuurlijk kunnen dat ie tickets gebruikt heeft, maar dat zijn er dan heel veel.
Overigens heeft die gast maar 52848 punten. Ik hoop dat het niet door sandbaggen komt...
Ah zo, ik dacht dat je genoeg tickets had om al je normal gliders gelijk naar 6 te krijgen. Wacht zelf ook tot er weer eens 1 voor ranked nodig is.Planeetje schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 19:16:
[...]
Mja, toch altijd weer afwachten of de volgende cup een normal glider als t3 heeft. Dan gooi ik toch liever alle tickets daar tegenaan.
Geen idee eigenlijk.. In elk geval niet niet voor de tracks die er nu zijn, maar verder weet ik het niet.edzon schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 17:25:
@texelonia Win je iets aan covarage als je een van de highends trekt die je nog niet hebt? Voor het levelen alleen zou ik het niet doen. Hogere levels betekent volgens mij naast een grotere kans op tickets vooral een grotere kans op lastigere tegenstanders. Alleen heb je dan geen ruby's meer om er iets tegen te doen.
Ik zag dat linkje naar reddit waar je alles kan invullen, maar geloof niet dat dat werkt op iPhone/iPad.
Ik zou misschien beter de gewone pijp kunnen doen, aangezien ik geen T3 driver en geen T3 glider op Kalamari 2 heb, en ik inmiddels 2e sta in de ranking.... Maar dan is de kans weer zo klein dat ik iets nuttigs krijg met ‘maar’ 113 ruby’s.
Hoe zit het ondertussen eigenlijk bij jullie met super skill tickets in de shop? Ik heb ze al een week of 2 nagenoeg niet meer. Of het is een normal of een high end (4x gebeurd), maar in de afgelopen dikke 2 weken maar 1 super gehad...
@Tootoo : dat had ik ook een paar dagen achter elkaar. Nu loopt het wel weer lekker. Gisteren twee super glider tickets en nu een kart en glider. Ik heb alleen een driver ticket nodig.
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
2 weken geleden ofzo had kreeg ik alleen maar super tickets. Zowel kart, als driver, als glider. Kon er helaas niet elke dag eentje kopen want sinds 2 maanden wil ik minimaal 12000 coins hebben voor als Metal Mario in de shop komt. En je raadt het natuurlijk al....Tootoo schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 08:50:
Hoe zit het ondertussen eigenlijk bij jullie met super skill tickets in de shop? Ik heb ze al een week of 2 nagenoeg niet meer. Of het is een normal of een high end (4x gebeurd), maar in de afgelopen dikke 2 weken maar 1 super gehad...
Afgelopen 2 weken alleen maar troep, af en toe een super item voor veel teveel coins maar wel dagelijks een normal ticket.
M'n high-end glider tickets bewaar ik voor de Gold Swooper zodat ik ook eindelijk de high-end tickets unlock in de shop. Na deze tour nog 1 ticket te gaan!
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Het is precies dit ja: ik kreeg een tijdje lang ze met bakken: had van alles daardoor er 5-8. Nu krijg ik alleen dure troep, normal tickets en dan soms een high end (geen troep, graag!)...pjot1 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 09:25:
[...]
2 weken geleden ofzo had kreeg ik alleen maar super tickets. Zowel kart, als driver, als glider. Kon er helaas niet elke dag eentje kopen want sinds 2 maanden wil ik minimaal 12000 coins hebben voor als Metal Mario in de shop komt. En je raadt het natuurlijk al....![]()
Afgelopen 2 weken alleen maar troep, af en toe een super item voor veel teveel coins maar wel dagelijks een normal ticket.
M'n high-end glider tickets bewaar ik voor de Gold Swooper zodat ik ook eindelijk de high-end tickets unlock in de shop. Na deze tour nog 1 ticket te gaan!
Maar als @Vozze ze wel krijgt moet ik er maar vanuit gaan dat ze weer terug komen in de shop... maar mag wel weer snel komen! Heb maar 1 glider ticket namelijk.
vanmorgen de laatste 4 races gereden en dus de gouden pijp vrijgespeeld. Hier een Ice Mario uit gekregen.
@pjot1 : ik heb geen enkele HE glider op level 6, maar er komt regelmatig een HE glider ticket voorbij in de shop. Toevallig heb ik een paar dagen geleden voor het eerst een HE ticket vanuit de shop gekocht. En dit was een glider ticket.
Dus het systeem werkt volgens mij iets anders, maar hoe precies is mij een raadsel.
Dus het systeem werkt volgens mij iets anders, maar hoe precies is mij een raadsel.
Ik ook, ik heb een wild wing gehad. Die is handig voor mijn ranked. Nu heb ik namelijk een T3 kart bij kalimari 2 en mis ik enkel een t3 glider. Kijken of mijn score nu wat hoger kan worden. Misschien moet ik de wild wing ook een level up ticket geven voor hogere multiplier. Dan moet ik wat star tickets gaan gebruiken.3ssen schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 10:03:
vanmorgen de laatste 4 races gereden en dus de gouden pijp vrijgespeeld. Hier een Ice Mario uit gekregen.
@pjot1 volgens mij zit de gold swooper niet in de store en krijg je geen HE ticket. Of bedoel je gold glider?
@Vozze als je een HE die in de shop voorkomt op level 6 hebt, kan je voor alle typen een HE ticket krijgen, niet specifiek voor alleen bijvoorbeeld een driver.
[ Voor 11% gewijzigd door Planeetje op 03-08-2020 10:56 ]
Wario voor 9.000 in de shop.
Geen HE, maar heb hem nog niet overigens.
Waard om het te doen? Heb ook echt net pas die 9k coins dus houdt niks over dan...
Twijfel, coins beter houden voor een HE ofzo?
Geen HE, maar heb hem nog niet overigens.
Waard om het te doen? Heb ook echt net pas die 9k coins dus houdt niks over dan...
Twijfel, coins beter houden voor een HE ofzo?
@Sleehond Wat mij betreft niet. Te duur en niet nodig qua tracks. Maar dat geldt voor mijn load out, mogelijks is dat voor jouw load out weer anders.
:fill(white):strip_exif()/f/image/0cY4RiODoYNKZGXMgr4ezjva.png?f=user_large)
Toch maar ff een x 10 pull gedaan. Rest houd ik op zak. Ik ben er blij mee. Coins is handig voor tickets natuurlijk.
@MetalSonic Da's niet slecht idd! Enig idee trouwens waarom er 1tjes in de rechter benedenhoek staan? Zag t ook al bij de level en item tickets in de shop...misschien ter voorbereiding van een aankomende update? Het (beginners)geluk van mijn vriendin houdt niet op trouwens, in al die maanden karten is mij dit nog nooit overkomen

![]() | ![]() |
@edzon ik zou zeggen dat het getal rechts onder staat voor de hoeveelheid. 1 als het gaat om een item, 250 / 1000 / etc als het gaat om coins. Maar mooie pulls hoor! Die krijg je niet super snel inderdaad
@Sleehond ik zou het net als @Planeetje niet doen. Wario heb ik nagenoeg nooit nodig, maar het zou afhangen van jouw coverage. Anders zijn er meer dan genoeg alternatieven om 9k muntjes voor iets anders inzetten. En mooie verbetering hoor! Wie weet hoe ver je morgen komt...
@MetalSonic netjes zeg, 30k bij rock rock mountain!
@Sleehond ik zou het net als @Planeetje niet doen. Wario heb ik nagenoeg nooit nodig, maar het zou afhangen van jouw coverage. Anders zijn er meer dan genoeg alternatieven om 9k muntjes voor iets anders inzetten. En mooie verbetering hoor! Wie weet hoe ver je morgen komt...
@MetalSonic netjes zeg, 30k bij rock rock mountain!
[ Voor 5% gewijzigd door Tootoo op 03-08-2020 17:35 ]
Je zou haast gaan denken dat Nintendo beginnende spelers meer geluk geeft om snel goede coverage te geven en het spel leuk te houdenedzon schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 16:46:
@MetalSonic Da's niet slecht idd! Enig idee trouwens waarom er 1tjes in de rechter benedenhoek staan? Zag t ook al bij de level en item tickets in de shop...misschien ter voorbereiding van een aankomende update? Het (beginners)geluk van mijn vriendin houdt niet op trouwens, in al die maanden karten is mij dit nog nooit overkomen![]()
[Afbeelding] [Afbeelding]
@edzon Vond 't ook niet slecht, voor de huidige tour heb ik er weinig aan voor de langere termijn is het fijn!
@Tootoo Thanks! het was een combinatie van een non stop combo en goed getimede frenzy's. Ik begon de race al door bommen achter mij te gooien iets voorbij de start en daarna nog eens coin frenzy gehad terwijl de enemy bliksem gebruikte.
@Tootoo Thanks! het was een combinatie van een non stop combo en goed getimede frenzy's. Ik begon de race al door bommen achter mij te gooien iets voorbij de start en daarna nog eens coin frenzy gehad terwijl de enemy bliksem gebruikte.
Hopen op een super glider ticket vandaag zodat mijn wario wing naar level 6 kan. Misschien haal ik dan de score die ik nodig heb op walu pinball. Ik heb nu 19k, maar moet er nog 4k bij racen. Ik kan die combo maar niet vasthouden met 15% combo time...
Kalimari is 12.8 voor mij de max zonder t3 glider en met 2/1/1.
Rock rock staat nu op 27k met 4/5/4, daar zit ook niet veel meer in. Ik krijg enkel maar 2 frenzies, de 3e gunnen ze me niet...
Edit: meh, geen super glider ticket
wel een HE kart ticket, maar die laat ik schieten.
Kalimari is 12.8 voor mij de max zonder t3 glider en met 2/1/1.
Rock rock staat nu op 27k met 4/5/4, daar zit ook niet veel meer in. Ik krijg enkel maar 2 frenzies, de 3e gunnen ze me niet...
Edit: meh, geen super glider ticket
[ Voor 9% gewijzigd door Planeetje op 04-08-2020 09:30 ]
Morgen alweer de nieuwe ranked tour. Hoe gaat het hier. Gaan jullie vandaag nog flink aan de bak of rustig de 600 muntjes pakken en 't is wel goed?
Ik zit nu op 3k voorsprong op de nummer 2. De nummer 2 heeft een tier 4 coin racer nog niet gebruikt bij race 1 voor de topscore dus die zou nog over mij heen kunnen gaan.
Ik kan ook goed leven met een nummer 2 plek. Als ik meer punten wil dan zal ik moeten bijkopen en daar heb ik ff geen zin in nu.
:fill(white):strip_exif()/f/image/vvohC62OTr8gTsg3ZLXkmLuM.png?f=user_large)
Toelichting:
Op race 3 dus wel al een score met een level 4 coin racer, als hij dit doet op race één kan er zo 2k tot 5k aan punten bij worden gepakt
Ik zit nu op 3k voorsprong op de nummer 2. De nummer 2 heeft een tier 4 coin racer nog niet gebruikt bij race 1 voor de topscore dus die zou nog over mij heen kunnen gaan.
Ik kan ook goed leven met een nummer 2 plek. Als ik meer punten wil dan zal ik moeten bijkopen en daar heb ik ff geen zin in nu.
:fill(white):strip_exif()/f/image/vvohC62OTr8gTsg3ZLXkmLuM.png?f=user_large)
Toelichting:
Op race 3 dus wel al een score met een level 4 coin racer, als hij dit doet op race één kan er zo 2k tot 5k aan punten bij worden gepakt
[ Voor 28% gewijzigd door MetalSonic op 04-08-2020 09:15 ]
@MetalSonic ik sta nu 2e met 500 punten voorsprong. Ik ga vandaag nog proberen walu pinball hoger te krijgen.
Succes iedereen!
Succes iedereen!
@MetalSonic ik heb nu 7.6k voorsprong op nummer 2, maar degene mist een tier 3 kart en glider. Heb het idee dat degene richting zijn maximum zit. En gister mijn eerste 30k+ score gehaald op Rock Rock
Ook een non stop combo + 2 coin frenzies. Ik behoor dus tot de groep “600 muntjes harkers”.
Als ik naar de score van jouw nummer 2 kijk vraag ik me af hoeveel er bij kan... 3k erbij terwijl hij zijn kart op level 1 heeft staan, dan moet degene wel echt zijn best doen en geluk hebben.
Succes iedereen die aan de slag gaat!
Als ik naar de score van jouw nummer 2 kijk vraag ik me af hoeveel er bij kan... 3k erbij terwijl hij zijn kart op level 1 heeft staan, dan moet degene wel echt zijn best doen en geluk hebben.
Succes iedereen die aan de slag gaat!
Plek 2 komt steeds dichterbij. Nu nog een kleine 7k voorsprong. Dus ik maak me niet druk. 600 coins al binnen en natuurlijk weer niks boeiends in de shop.
Plek 1 zou wel fijn zijn. Even wachten tot vrijdag voor de login bonus en weer een 10x pijp afschieten en hopen op een tier 3 driver voor Kalamari Desert. Fingers crossed!
Succes iedereen! Nog 21 uur!
Plek 1 zou wel fijn zijn. Even wachten tot vrijdag voor de login bonus en weer een 10x pijp afschieten en hopen op een tier 3 driver voor Kalamari Desert. Fingers crossed!
Succes iedereen! Nog 21 uur!
Iemand nog tips voor walu pinball? Ik heb nu 19k, maar moet nog 4k voor plek 1, dus totaal 23k. Ik heb:
Lvl 5 baby mario (of lvl 3 walu)
Level 3 yellow taxi (of lvl 2 dank clown)
Level 5 wario glider (ik kom net 1 ticket tekort voor lvl 6)
Lijkt erop alsof je de juiste items gebruikt, daar zou ik niets aan veranderenPlaneetje schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 10:31:
Iemand nog tips voor walu pinball? Ik heb nu 19k, maar moet nog 4k voor plek 1, dus totaal 23k. Ik heb:
En misschien als alternatief: rock rock mountain, zou daar nog rek in zitten? Als ik naar je levels kijk, zou daar nog 1000-2000 punten winst in kunnen zitten?
Ja, filmpjes was ik inderdaad ook nog van plan. Thanks!Tootoo schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 10:39:
[...]
Lijkt erop alsof je de juiste items gebruikt, daar zou ik niets aan veranderenMisschien helpen filmpjes van mensen die er een non stop combo uit persen? Ik krijg het zelf ook niet voor elkaar overigens, bij het flipperstuk verlies ik altijd mijn combo.
En misschien als alternatief: rock rock mountain, zou daar nog rek in zitten? Als ik naar je levels kijk, zou daar nog 1000-2000 punten winst in kunnen zitten?
Rock rock zit inderdaad nog wel rek, maar dan moet ik of een 3x frenzy run hebben of 2x coin frenzy. Beiden heb ik nog niet gehad deze week. Rock rock heb ik gisteren nog 2,5k gepakt aan score.
@Planeetje, je had hem al wel als non stop combo? De frenzies is inderdaad zeldzamer en vooral geluk hebben... Hooguit een restart als je na een halve ronde nog geen frenzy gehad hebt?
Ik zie nog wel wat ruimte voor verbetering. Ik heb op RRM T 31.277 met 6-5-3 (twee coin frenzies, maar ook een blue shell en wat gepruts) dus dan zou jij met 6 5 4 minstens 32k moeten kunnen halen. Kost wel tijd, je kan ook van het weer gaan genieten of zoMetalSonic schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 09:05:
Ik had overigens precies hetzelfde als jij gedaan, Toad van level 4 naar 6 geüpgraded en dat heeft zich dus uitbetaald. Nu ruim 8k voor (en 9k op de man met 655 666 666). Nog niet helemaal gerust...
Ja, de 27k is met een non stop combo, 1 tripple mushroom frenzy en een coin frenzy dacht ik. Ik ben ook begonnen met het herstartenTootoo schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:08:
@Planeetje, je had hem al wel als non stop combo? De frenzies is inderdaad zeldzamer en vooral geluk hebben... Hooguit een restart als je na een halve ronde nog geen frenzy gehad hebt?
Ik dacht ik doe toch maar een 10 pull want ik heb geen T3 driver én geen T3 glider. Krijg zowaar een gouden pijp, wat krijg ik: de high end kart 
Edit: nog een 10 pull dan, zowaar wéér een gouden pijp! Krijg ik Ice Mario! Wtf, dat is niet eens een spotlight
Soms haat ik dit spel

Edit: nog een 10 pull dan, zowaar wéér een gouden pijp! Krijg ik Ice Mario! Wtf, dat is niet eens een spotlight

Soms haat ik dit spel

[ Voor 33% gewijzigd door texelonia op 04-08-2020 12:29 ]
Welke tier ben je ondertussen en hoeveel punten heb je deze cup?Sleehond schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 13:46:
Zo, deze track even flink verbeterd, damn!
Van plek 7 naar 3... BAM!
Nog wel 2.500 achter op nummer 1 en circa 800 op nummer 2.
Benieuwd of ik top 3 kan blijven, ik dacht dat ik blij moest zijn met plek 5 á 7
Ik sta inmiddels weer 6e. Ruim 2500 punten achter op de nummer 5. Wordt helaas van alle kanten weer ingehaald. Komende cup gaat hopelijk iets beter maar ben bang dat ook die weer lastig wordt gezien wat ik mis allemaal.
Interessant punt, dankjewel! Ik zie 't vanavond wel of ik daar nog zin in heb. Betekent mogelijk een sessie van 2 uur om kans daarop te maken.Poeksel schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:04:
[...]
Ik zie nog wel wat ruimte voor verbetering. Ik heb op RRM T 31.277 met 6-5-3 (twee coin frenzies, maar ook een blue shell en wat gepruts) dus dan zou jij met 6 5 4 minstens 32k moeten kunnen halen. Kost wel tijd, je kan ook van het weer gaan genieten of zo
Ik had overigens precies hetzelfde als jij gedaan, Toad van level 4 naar 6 geüpgraded en dat heeft zich dus uitbetaald. Nu ruim 8k voor (en 9k op de man met 655 666 666). Nog niet helemaal gerust...
Fijn om te horen dat je achter mijN Toad keuze staat. Achja ik gebruik 'm voor de huidige ranked tour en de volgende kan ik 'm ook gebruiken en in het verleden zag ik 'm ook wel vaak terug komen als een tier 3 item.
Ha! Ik had een boomerang frenzy waar iemand anders een coin box had, eindelijk score verbeterd! Nu sta ik weer eerste met maar zo’n 1000 punten voorsprong, maar ben er even helemaal klaar mee dus ik gok het er op..
Tier 35 en level 33bennieeee schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:36:
[...]
Welke tier ben je ondertussen en hoeveel punten heb je deze cup?
Ik sta inmiddels weer 6e. Ruim 2500 punten achter op de nummer 5. Wordt helaas van alle kanten weer ingehaald. Komende cup gaat hopelijk iets beter maar ben bang dat ook die weer lastig wordt gezien wat ik mis allemaal.
And you?
Tier 30 en level 32. Had al een gevoel dat we redelijk dicht bij mekaar zaten de hele tijd. Maar je tier is hoger dan ik door had.
Heb je ff toegevoegd als vriend. Bizar dat je op tier 35 met je score 3e staat en ik 6e in tier 30. Toont wel aan hoe random het soms is.
[ Voor 19% gewijzigd door bennieeee op 04-08-2020 21:15 ]
Helaas... “uit het niks” ingehaald door iemand anders dan mijn concurrent van de afgelopen dagen met ongeveer 2k boven mij. Deze avond nog een paar uur geprobeerd hopende op triple coin maar zelfs dubbel was mij niet gegund.
Ik zie morgen wel wat “de schade” is. Hopelijk nog plek 3 zodat ik naar tier 49 ga.
EDIT: schade valt mee, 2de plek is okay
Ik zie morgen wel wat “de schade” is. Hopelijk nog plek 3 zodat ik naar tier 49 ga.
EDIT: schade valt mee, 2de plek is okay
[ Voor 6% gewijzigd door MetalSonic op 05-08-2020 08:09 ]
Ik ben ook alweer ingehaald...
Heb nu ook niet veel zin meer, en eigenlijk ook geen idee waar ik nog punten zou kunnen krijgen. Rock Rock heb ik al 2 coin frenzy’s, Kalimari mis ik een T3 driver en glider. Waluigi zou in theorie wel beter moeten kunnen met een dubbele coin frenzy, maar ja dat probeer ik de hele week al..
Heb nu ook niet veel zin meer, en eigenlijk ook geen idee waar ik nog punten zou kunnen krijgen. Rock Rock heb ik al 2 coin frenzy’s, Kalimari mis ik een T3 driver en glider. Waluigi zou in theorie wel beter moeten kunnen met een dubbele coin frenzy, maar ja dat probeer ik de hele week al..
6e gebleven niks omhoog en niks omlaag. Ondertussen wel weer genoeg rubies voor een 10pull maar die sla ik voorlopig maar even over denk ik. Beetje afhankelijk van de komende cup en stand.
Hier 2e geworden met 150 punten achter op de nummer 1
Wel een hele verbetering ten opizchte van vorige ranked cup waar ik niet verder kwam dan de 12e plek.

Wel een hele verbetering ten opizchte van vorige ranked cup waar ik niet verder kwam dan de 12e plek.

Ook 2e geworden. Ben nu in tier 47. Ik bewaar mijn rubies even voor de mogelijke aniversary pipe (als het me lukt)
3e geworden met 500 punten achter nr2 (wat opzich best knap was aangezien iedereen om mij heen op alle banen alles op tier3 had en ik een tier3 driver miste op kalamari)
Ben benieuwd of er nog een kans komt op een tier3 kart voor de kalamari track van de nieuwe cup in de nieuwe pijp want daar mis ik er nog eentje van.
Ben benieuwd of er nog een kans komt op een tier3 kart voor de kalamari track van de nieuwe cup in de nieuwe pijp want daar mis ik er nog eentje van.
:fill(white):strip_exif()/f/image/ZYxjOFDvsd86etVdeJI7I8mG.png?f=user_large)
Eerste geworden! De nummer 2 is volgens mij de hele nacht door gegaan...
Er is ook weer wat nieuws! De eventshop. Volgens mij is er geen limiet op de eventcoins, wat je per dag kan sparen, maar wel per track. Volgens mij kan je best een hoop van die dingen bij elkaar sparen op een dagje.
Ook eerste gebleven
De event coins zijn een leuke toevoeging! Ze zitten ook in een coinbox van een driver, incl een coinbox frenzy. Net eens uitgeprobeerd op kalimari desert 2. De eerste 9 zijn binnen!
Eerste geworden, glider pijp gereset en een mooie pull gedaan:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DWAQDSm5pvJfc2pLTAQ9q1JM.jpg?f=user_large)
[ Voor 127% gewijzigd door Eärendil op 05-08-2020 08:28 ]
Tof die eventcoins! Ze zitten ook in coin frenzy’s
Mijn scores worden er alleen niet perse beter van
Heb zowaar een HE in de shop, en zowaar het geld ervoor! Swooper, heb ik op level 2 nu. Twijfel nog even over kopen of niet.
Heb de Gold Glider level 6 gemaakt, dus laat de HE tickets maar komen nu!
Heb zowaar een HE in de shop, en zowaar het geld ervoor! Swooper, heb ik op level 2 nu. Twijfel nog even over kopen of niet.
Klopt! Je scores worden er niet hoger door. Een eventcoin is even veel waard als een normale coin.texelonia schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 09:35:
Tof die eventcoins! Ze zitten ook in coin frenzy’s![]()
De Swooper vindt ik het zelf niet waard. Vaak heb je andere (betere) items. Maar dat hangt natuurlijk helemaal van je inventaris af.
Lekker bezig! Je eerste high-end item op lvl6?
Pff.... Op 40 punten te kort van nummer 2 alsnog 3e geworden....
Hoe zuur zeg... 40 punten...
Hoe zuur zeg... 40 punten...

Ik bedacht al dat ik m’n coins beter kon bewaren voor een eventueel HE ticket in de shoppjot1 schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 09:41:
[...]
Klopt! Je scores worden er niet hoger door. Een eventcoin is even veel waard als een normale coin.
De Swooper vindt ik het zelf niet waard. Vaak heb je andere (betere) items. Maar dat hangt natuurlijk helemaal van je inventaris af.
Lekker bezig! Je eerste high-end item op lvl6?
Met geen betere scores bedoelde ik dat ik slechter rijd en sneller lagere plaats eindig omdat ik die event coins probeer te pakken
Jammer dat de items in de shop maar één keer gekocht kunnen worden, maar dat viel te verwachten natuurlijk...
Haha, ja klinkt bekend! Als er iets groens is, ga ik er gelijk op af!texelonia schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 09:58:
[...]
Ik bedacht al dat ik m’n coins beter kon bewaren voor een eventueel HE ticket in de shopNiet m’n eerste HE op level 6, wel de eerste die in de shop kan voorkomen.
Met geen betere scores bedoelde ik dat ik slechter rijd en sneller lagere plaats eindig omdat ik die event coins probeer te pakken
Jammer dat de items in de shop maar één keer gekocht kunnen worden, maar dat viel te verwachten natuurlijk...
Niet alles kan je maar 1x kopen. Itemtickets 10x, 3 rubies 5x, 500 coins 5x, point boost tickets 3x en star ticket 3x.
Ook eerste geworden.
Misschien dat er inderdaad een limiet per track zit op eventcoins, anders hoef je er niet speciaal moeite voor te doen. De shop leegkopen haal je denk ik makkelijk in een week.
Misschien dat er inderdaad een limiet per track zit op eventcoins, anders hoef je er niet speciaal moeite voor te doen. De shop leegkopen haal je denk ik makkelijk in een week.
Eerste 120 event munten zijn uitgegeven hier. Bowser op 1 na richting level 5 gebracht en een coinrush gedaan. Betekend vandaag alleen al meer dan 4.400 muntjes binnen! Ene track dramatische score andere track kan ik me zelfs nog verbeteren zoekend naar de munten.
[ Voor 12% gewijzigd door bennieeee op 05-08-2020 10:58 ]
Leuk met die event coins! voor mij een geweldige manier om mooie tickets te krijgen zoals de driver caps enz. De enige coin box driver die ik heb is golden koopa (freerunning) dus voor mij werkt Dino Dino Jungle R goed. Het lukt mij daar om 20-30 event coins per race te verzamelen.
Jullie nog tips voor circuits waar de coins voor het oprapen liggen?
De flipperkast. Ik ga meestal voor R omdat je dan de ballen beter ziet aankomen.Jullie nog tips voor circuits waar de coins voor het oprapen liggen?
In de ranked cup lijkt de woestijn me het beste (al scheelt het voor mij dat ik daar een coinbox driver heb).
Ik ben overigens benieuwd wat het maximum is: waarschijnlijk 1265, misschien 720.
[ Voor 13% gewijzigd door Poeksel op 05-08-2020 11:34 ]
1265Poeksel schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 11:27:
[...]
De flipperkast. Ik ga meestal voor R omdat je dan de ballen beter ziet aankomen.
In de ranked cup lijkt de woestijn me het beste (al scheelt het voor mij dat ik daar een coinbox driver heb).
Ik ben overigens benieuwd wat het maximum is: waarschijnlijk 1265, misschien 720.
https://www.reddit.com/r/...l_1&utm_content=post_body
Meer heb je ook niet nodig!
Met 1265 kun je alles kopen, en je kunt ze ook niet bewaren tot een volgend event.
Max per track is ook best ruim blijkbaar. Nu iets van 350 event coins bij Kalimari Desert 2R gehaald (want én punten verbeteren voor ranking, én level omhoog, én coinbox driver) en tot nu toe zijn ze nog niet op.
Max per track is ook best ruim blijkbaar. Nu iets van 350 event coins bij Kalimari Desert 2R gehaald (want én punten verbeteren voor ranking, én level omhoog, én coinbox driver) en tot nu toe zijn ze nog niet op.
Dit inderdaad!texelonia schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 12:38:
Meer heb je ook niet nodig!Met 1265 kun je alles kopen, en je kunt ze ook niet bewaren tot een volgend event.
Ik vind het een leuke toevoeging
Erg leuke toevoeging, ook voor non gold pass users, dus leuk dat daar eindelijk ook meer mogelijkheden voor komen om te levelen. Ik heb de shop inmiddels bijna leeg. Morgen nog een paar kleine tickets en dan zit het erop.
Ik heb op kalimari vandaag gegrind en tegelijkertijd ook mijn high score gehaald van 22.8k. Run met 2x coin box frenzy. Ik ben daar wel klaar denk ik. Op naar mario circuit om te kijken of ik daar hoger dan 24k kan halen. Hoeft op zich niet want ik sta nu met 5k voorsprong op nummer 2.
Ik heb op kalimari vandaag gegrind en tegelijkertijd ook mijn high score gehaald van 22.8k. Run met 2x coin box frenzy. Ik ben daar wel klaar denk ik. Op naar mario circuit om te kijken of ik daar hoger dan 24k kan halen. Hoeft op zich niet want ik sta nu met 5k voorsprong op nummer 2.
Welk cc pin ball r doen jullie om event coins te grinden? Ik mag al blij zijn met 15.
Edit: dino jungle r is still beter om de event coins te farmen.
Edit: dino jungle r is still beter om de event coins te farmen.
[ Voor 44% gewijzigd door Xaio op 05-08-2020 23:14 ]
Lobby → Omkoping → Corruptie :P
Hoe krijg je dat voor elkaar? Met 150cc en gold koopa troopa met coinbox frenzy kom ik niet hoger dan 15 a 16.anie schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 11:13:
Leuk met die event coins! voor mij een geweldige manier om mooie tickets te krijgen zoals de driver caps enz. De enige coin box driver die ik heb is golden koopa (freerunning) dus voor mij werkt Dino Dino Jungle R goed. Het lukt mij daar om 20-30 event coins per race te verzamelen.
Ik rij specifiek voor de event coins en richt me niet op tijd of score, ik rijd dan ook op 100cc. Als ik geen coinbox krijg dan blijft ik rond de 12 hangen.pjot1 schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 00:30:
[...]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Met 150cc en gold koopa troopa met coinbox frenzy kom ik niet hoger dan 15 a 16.
Aaah vandaar! Bij mij zit er altijd wel een vorm van competitie in dus dat verklaart een hoop!anie schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 08:37:
[...]
Ik rij specifiek voor de event coins en richt me niet op tijd of score, ik rijd dan ook op 100cc. Als ik geen coinbox krijg dan blijft ik rond de 12 hangen.
Sta nu prima 2e op 600 punten achter de nummer 1. Zijn voorsprong komt alleen maar door Mario Circuit waar die 2k meer heeft vergeleken met mij. Hij rijdt met een level 3-4-1 ik ga met een 2-3-2 rijden.
Vind de event coins wel echt een top toevoeging in het spel!
ik sta (nog) eerste in de ranked cup waardoor ik lekker freewheelend achter deze muntjes aan kan, in de race zelf wordt ik overigens meestal wel gewoon eerste. Het voordeel van 100cc is dat je ondanks rare racelijnen toch vrijwel de hele tijd aan kop rijdt en dus de muntjes makkelijk kan sprokkelen.pjot1 schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 08:57:
[...]
Aaah vandaar! Bij mij zit er altijd wel een vorm van competitie in dus dat verklaart een hoop!
Zo, de event shop is leeggekocht. Inmiddels sta ik nu 7.3k voor op nummer 2. Ik denk dat het el goed gaat komen deze ranked. Dilemma, wel of niet nog een keer 10 gliders pullen... upgrades zijn altijd welkom, maar voor coverage is het niet nodig...
@Planeetje Dat dilemma had ik ook. Ik deed twee x een 10 pull met als resultaat::strip_exif()/f/image/ssJilx2cLaTz5A9eYbenvcJ5.jpg?f=fotoalbum_large)
Geen enkele HE. Zo kan het helaas ook. Succes in ieder geval!
:strip_exif()/f/image/ssJilx2cLaTz5A9eYbenvcJ5.jpg?f=fotoalbum_large)
Geen enkele HE. Zo kan het helaas ook. Succes in ieder geval!
@Planeetje, heb je al iets uit de pijp gehaald? Statistisch gezien haal je er 1 HE glider uit (waarvan @Vozze al heeft laten zien dat het statistieken zijn) maar snap wel je verleiding! Zeker als je het om coverage zou doen
de should you pull zegt in ieder geval doen als je er een aantal nog niet van hebt.
Hier ook bezig met de event shop leeg te kopen. Heb nu 9.5k voorsprong op de nummer 2, maar de rest kan nog wel inlopen. Maar had eens zin om mijn HE tickets (9 totaal) uit te geven, zodat ik:
- peachette naar level 6 kon brengen. Daarmee heb ik alle coin shop HE drivers op level 6 staan.
- PGP naar level 5.
- dozer dasher naar level 5.
- tropical glider en fireworks parachutes naar level 4.
- choco macharon naar level 2.
Vast overkill voor de ranked cup, maar het mocht eens
Hier ook bezig met de event shop leeg te kopen. Heb nu 9.5k voorsprong op de nummer 2, maar de rest kan nog wel inlopen. Maar had eens zin om mijn HE tickets (9 totaal) uit te geven, zodat ik:
- peachette naar level 6 kon brengen. Daarmee heb ik alle coin shop HE drivers op level 6 staan.
- PGP naar level 5.
- dozer dasher naar level 5.
- tropical glider en fireworks parachutes naar level 4.
- choco macharon naar level 2.
Vast overkill voor de ranked cup, maar het mocht eens
@Vozze ouch, ja daar ben ik dus ook bang voor.
@Tootoo kijk, dat zijn nog eens nuttige upgrades. Daar ga je nog veel plezier van krijgen.
Dry bowser is bij mij 5
Metal mario is 4
Peachette is 6
Pauline heb ik nog steeds niet... mis ik ook niet echt.
Ik heb nog geen pull gedaan. Ik neig naar het sparen van mijn rubies en dan maar zien wat er rond de aniversary gaat komen. Een 100 pipe met alleen maar HE zou geweldig zijn
Of een coinbox pijp. Mijn gut feeding zegt dat Hakama mario en peach kimono terugkomen in een pijp. En Hakama wil ik zeker binnenhalen. Hakama en peach zijn Japans, dus past prima bij een aniversary pipe waar Nintendo uit Japan de 1 jarige aniversary gaat vieren.
@Tootoo kijk, dat zijn nog eens nuttige upgrades. Daar ga je nog veel plezier van krijgen.
Dry bowser is bij mij 5
Metal mario is 4
Peachette is 6
Pauline heb ik nog steeds niet... mis ik ook niet echt.
Ik heb nog geen pull gedaan. Ik neig naar het sparen van mijn rubies en dan maar zien wat er rond de aniversary gaat komen. Een 100 pipe met alleen maar HE zou geweldig zijn

Of een coinbox pijp. Mijn gut feeding zegt dat Hakama mario en peach kimono terugkomen in een pijp. En Hakama wil ik zeker binnenhalen. Hakama en peach zijn Japans, dus past prima bij een aniversary pipe waar Nintendo uit Japan de 1 jarige aniversary gaat vieren.
[ Voor 3% gewijzigd door Planeetje op 06-08-2020 14:31 ]
@Tootoo Lekker bezig! Ik had inderdaad al wat hogere levels bij je gezien. Ik hou me nog even in. Ik kan nog wel het één en ander upgraden, maar het is voor deze ranked nu nog niet nodig. Ik sta zo'n 5k voor op de nummer 2. Misschien heb ik ze de volgende tour hard nodig.
Ik kan toad nog upgraden naar level 5 als het nodig is, verder hoop ik op een HE glider ticket zodat ik ook de crimson crane in nood kan upgraden voor 5% extra combo time. Maar liever niet natuurlijk
@Planeetje als je ze niet perse nodig hebt of de extra coverage beperkt is, dan is sparen niks mis mee. Er komen nog wel genoeg special pipes aan of voor de 1 jaar zoals je zegt
Het wordt een deceptie als er niks speciaals gedaan wordt
Hakama Mario is er bij mij 1 die ik nog nooit ingezet heb. De enige keer dat het kon was laatst bij een Mario circuit (degene met toadette). Hij is ergens best ondergewaardeerd...
@Vozze jouw scores zijn al behoorlijk netjes zonder je upgrades
heb je een zware poule voor zover je kan zien? Dus als het niet hoeft snap ik het wel (ik ben ook all out gegaan, was niet perse nodig
)
@Vozze jouw scores zijn al behoorlijk netjes zonder je upgrades
Inmiddels een voorsprong gepakt van een punt of 750 op de nummer 2. Nummer 5 staat al dik 7.5k achter dus dat zit wel snor.bennieeee schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 09:51:
Sta nu prima 2e op 600 punten achter de nummer 1. Zijn voorsprong komt alleen maar door Mario Circuit waar die 2k meer heeft vergeleken met mij. Hij rijdt met een level 3-4-1 ik ga met een 2-3-2 rijden.
Wie gaan jullie trouwens gebruiken voor de drivers points cap up? Ik zat te denken aan Bowser voor mezelf
Hmm, DK als super is goed. Ik bewaar hem nog even. Ik heb inmiddels een aantal drivers, karts en gliders een upgrade gegeven. Toad bijvoorbeeld vorige week nog.bennieeee schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 17:26:
[...]
Wie gaan jullie trouwens gebruiken voor de drivers points cap up? Ik zat te denken aan Bowser voor mezelf
:fill(white):strip_exif()/f/image/lYAV0izvhtu5LSTpcSdZtMxA.png?f=user_large)
Iemand nog tips voor mijn items? Op welke track kan ik er volgens jullie nog wat punten uit halen?
Ik heb 13k coins ik hoop daarmee een he driver ticket voor Peachette te kopen die wordt dan level 5..
Dat zijn al mooie scores voor de tracks. Mogelijks toch op donut plains, jouw toad is hoger dan die van mij en je hebt een betere glider. Toch heb je slechts 300 punten meer. Daar valt nog wel wat uit te halen denk ik.MetalSonic schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 22:33:
[Afbeelding]
Iemand nog tips voor mijn items? Op welke track kan ik er volgens jullie nog wat punten uit halen?
Ik heb 13k coins ik hoop daarmee een he driver ticket voor Peachette te kopen die wordt dan level 5..
Met level 5 peachette kom je inderdaad ook nog wel wat verder op Mario Circuit. Maar ook zonder denk ik dat daar nog wel wat uit te halen valt. Welke frenzies had je op deze 2 tracks? En waren ze non stop combo?
Kalimari zit niet veel meer in denk ik.
Jullie zijn weer goed bezig!
Over 5 minuten de login bonus dus gelijk straks een pijp afschieten en hopen op een tier 3 driver voor Kalamari Desert. Zo niet, dan gaat Peachette naar lvl4. Ook hoop ik op Toad of een gold driver ticket in de shop zodat deze naar lvl6 kan.
De rek is er nu al weer uit, dus ik hoop dat ik alles nog wat hoog kan werken want ik sta nu zo'n 4k achter de nr 1 en sta zelf 4e.
Ook de eventshop is bijna leeg, alleen nog de Gold pointboost ticket. Nog geen één van gebruikt trouwens...
Over 5 minuten de login bonus dus gelijk straks een pijp afschieten en hopen op een tier 3 driver voor Kalamari Desert. Zo niet, dan gaat Peachette naar lvl4. Ook hoop ik op Toad of een gold driver ticket in de shop zodat deze naar lvl6 kan.
De rek is er nu al weer uit, dus ik hoop dat ik alles nog wat hoog kan werken want ik sta nu zo'n 4k achter de nr 1 en sta zelf 4e.
Ook de eventshop is bijna leeg, alleen nog de Gold pointboost ticket. Nog geen één van gebruikt trouwens...

Jammer, geen tier 3 driver en geen Toad...
Volgende tour is de Pirate Tour. Zo op de plaatjes te zien, ga je Shy Guy nodig hebben, die is bij mij lvl6!
Volgende tour is de Pirate Tour. Zo op de plaatjes te zien, ga je Shy Guy nodig hebben, die is bij mij lvl6!
De vraag wordt welke shy guy... de normal, de black super of de pink super? Ik hoop ook wel de normal, die heb ik ook op level 6, maar ik heb zomaar het idee dat het een van de andere wordt...
@MetalSonic ik kan me vinden in wat @Planeetje zegt. Mario circuit zou ook nog wel meer in moeten kunnen zitten, mits het mee zit met frenzies en je combo behouden. Maar bij donut plains krijg ik bv veel minder vaak goede frenzies. 2 coin frenzies heb ik bv nog niet gehad... of 1 coin met een andere goede frenzy (mushroom bv).
Edit: Reddit eens gelezen: airship fortress als nieuwe track? En data mining zegt king boo als nieuwe high end... samen met pirate Mario (of moet dat bowser zijn? Ik zie geen Mario in de screenshot) en reguliere Pauline
ben beniuewd...
@MetalSonic ik kan me vinden in wat @Planeetje zegt. Mario circuit zou ook nog wel meer in moeten kunnen zitten, mits het mee zit met frenzies en je combo behouden. Maar bij donut plains krijg ik bv veel minder vaak goede frenzies. 2 coin frenzies heb ik bv nog niet gehad... of 1 coin met een andere goede frenzy (mushroom bv).
Edit: Reddit eens gelezen: airship fortress als nieuwe track? En data mining zegt king boo als nieuwe high end... samen met pirate Mario (of moet dat bowser zijn? Ik zie geen Mario in de screenshot) en reguliere Pauline
[ Voor 44% gewijzigd door Tootoo op 07-08-2020 08:56 ]
Klopt, ik had een coin en een green shell frenzy op het eind. Nog geen dubbele coin frenzy gezien.Tootoo schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 08:33:
De vraag wordt welke shy guy... de normal, de black super of de pink super? Ik hoop ook wel de normal, die heb ik ook op level 6, maar ik heb zomaar het idee dat het een van de andere wordt...
Volgens de Twitter (https://twitter.com/mario.../1291615107710177280?s=19) van onze Japanse vrienden gaat dit de line-up van de nieuwe tour zijn:/f/image/oJ2DwPQZX5HH7MW9cwLwKhh9.png?f=fotoalbum_large)
Ik zie Dry Bones, Dry Bowser, Pauline en King Boo (Luigi Mansion). En waarschijnlijk nog nieuwe spotlights zoals @Tootoo al heeft opgemerkt. Ik zit wel goed
/f/image/oJ2DwPQZX5HH7MW9cwLwKhh9.png?f=fotoalbum_large)
Ik zie Dry Bones, Dry Bowser, Pauline en King Boo (Luigi Mansion). En waarschijnlijk nog nieuwe spotlights zoals @Tootoo al heeft opgemerkt. Ik zit wel goed
HE Dry Bowser uit de shop gekocht 
Aanslag op de muntjes, maar ik had hem nog niet en heb gevoelsmatig relatief weinig HE's dus dacht: doe maar.
Straks nog even een 10 pijpje knallen
Edit: hoppa HE kart en HE glider. En Dus zelf een HE character gekocht. In 1 ochtend 3 HE's rijker, prima
Aanslag op de muntjes, maar ik had hem nog niet en heb gevoelsmatig relatief weinig HE's dus dacht: doe maar.
Straks nog even een 10 pijpje knallen
Edit: hoppa HE kart en HE glider. En Dus zelf een HE character gekocht. In 1 ochtend 3 HE's rijker, prima
:strip_exif()/f/image/Gd1B61jsyrbDs1xBGhyApjWT.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 56% gewijzigd door Sleehond op 07-08-2020 09:57 ]
Oef ik kan dan beter overslaan als ik dit zieVozze schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 09:38:
Volgens de Twitter (https://twitter.com/mario.../1291615107710177280?s=19) van onze Japanse vrienden gaat dit de line-up van de nieuwe tour zijn:[Afbeelding]
Van deze 4 namen mis ik al 3.
Met een beetje mazzel dan wel rond de 135 rubies. Maar die laat ik het liefste staan tot MKT 1 jaar bestaat.
[ Voor 7% gewijzigd door bennieeee op 07-08-2020 10:07 ]
@Planeetje
In de eerste track heb ik echt veel geluk gehad. Coin frenzy en coinbox frenzy en tijdens één van die frenzy's ook nog een lightning gepareerd! verder nog een keer een losse coin box.. In de laatste track was het volgens mij een dubbele coin frenzy.
Ik heb zelf ook 't gevoel dat ik er nog wat uit kan halen op de 2de track, zal niet veel zijn want je hebt weinig item locaties op de relatief korte track.
@Tootoo Ik heb hetzelfde frenzy probleem als jij bij Donut... Verder deel ik de mening van jou en Planeetje...
Heb nog 140 rubys maar ik houd ze liever op zak, anniversay komt ook steeds iets dichterbij
Leuke Reddit info post je daar, ik ben al helemaal hyped voor de nieuwe tour
In de eerste track heb ik echt veel geluk gehad. Coin frenzy en coinbox frenzy en tijdens één van die frenzy's ook nog een lightning gepareerd! verder nog een keer een losse coin box.. In de laatste track was het volgens mij een dubbele coin frenzy.
Ik heb zelf ook 't gevoel dat ik er nog wat uit kan halen op de 2de track, zal niet veel zijn want je hebt weinig item locaties op de relatief korte track.
@Tootoo Ik heb hetzelfde frenzy probleem als jij bij Donut... Verder deel ik de mening van jou en Planeetje...
Heb nog 140 rubys maar ik houd ze liever op zak, anniversay komt ook steeds iets dichterbij
Leuke Reddit info post je daar, ik ben al helemaal hyped voor de nieuwe tour
[ Voor 11% gewijzigd door MetalSonic op 07-08-2020 10:05 ]
Ik had eigenlijk King Bob-omb verwacht. Misschien zijn Dry Bowser, Pauline en King Boo voor de special pijp. Hoop het wel dan heb ik een reden om het te skippen. Alleen King Boo heb ik niet, maar niet nodig gehad.
[ Voor 36% gewijzigd door Xaio op 07-08-2020 13:47 ]
Lobby → Omkoping → Corruptie :P
Dat ziet er voor de volgende tour goed uit! Het zal mooi zijn als ze ook weer items gaan herhalen. Zodat je je bestaande items ook weer op kan pimpen en voor nieuwe spelers is het natuurlijk ook mooi dat ze items kunnen behalen die verder niet meer voorkomen. King Boo (Luigi's Mansion) zou ik nog willen hebben!
Nog 20 normal level tickets liggen dus misschien die tzt gebruiken voor Dry Bones.
:fill(white):strip_exif()/f/image/NE2KWmUHxZa5ETaR3YX3wwyn.png?f=user_large)
Triple coin ook weer binnen voor deze ranked!