Acties:
  • 0 Henk 'm!
@MrOleo nou succes nog even vanavond en morgen!

Ook de rest die dit leest en “nog aan de bak” moet!

Ik heb net weer eens voor het eerst aan mijn level gewerkt. Van 117 naar 118 op 200 cc.. het is dat ik leuke achtergronden muziek heb maar wat is dat saai zeg.

Wat zijn jullie levels? 150 zal wel max zijn.

EDIT : snelle google hit
150
Currently, the maximum level the player can reach is 150. The game features Tour Challenges and Gold Challenges, which reward Grand Stars, and Standard Challenges, which reward rubies, the main premium currency of the game.

[ Voor 29% gewijzigd door MetalSonic op 27-07-2020 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Tnx!

Level 100 zonder ruimte om deze tour te klimmen.

erutangiS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Wat een scores behalen jullie deze rondes weer! Ik heb deze week een spannende week. Ook mag ik zeggen dat ik veel geluk heb gehad. Afgelopen week 5 rubies gehad voor level up. Gelijk de Hiker pipe afgeschoten. Hieruit kwam Rosalina Aurora uit! Sorry @Vozze ;) Hierdoor kan ik frenzy's halen in de laatste race.

En spannend is m'n ranking, de hele week fluctueert de top 3. Elke keer met een paar 100 verschil. Plek 4 staat ca 8000 achter. Ik sta momenteel 1e met 1k voorsprong. Fingers crossed!

1 keer heb ik de 2020 glider gekocht en verder heb ik nog nooit geld uitgegeven aan MKT behalve de gold pass. Ik denk dat ik niet mag klagen met m'n behaalde scores!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NE2vXCKbAzrjZMTGkKoHtkx_RxA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mlkMNOrIqwRVvAgxa67wULml.png?f=user_large

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
Spannende poules komen hier voorbij zeg! Is er bij jullie nog veel beweging? Hier is er vandaag weinig meer gebeurd, fingers crossed dat dat zo blijft! Ik heb wel de eerste plaats nu met 700 punten, maar het is zonde dat ik geen goede run krijg op choco mountain.

@Vozze jij gaat de terechte winnaar zijn deze ronde ;) super scores heb je nu op alle tracks hoor!

Folding@home

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Tootoo schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 17:37:
Spannende poules komen hier voorbij zeg! Is er bij jullie nog veel beweging? Hier is er vandaag weinig meer gebeurd, fingers crossed dat dat zo blijft! Ik heb wel de eerste plaats nu met 700 punten, maar het is zonde dat ik geen goede run krijg op choco mountain.

@Vozze jij gaat de terechte winnaar zijn deze ronde ;) super scores heb je nu op alle tracks hoor!
Lijkt erop dat mijn rivaal het wel gelooft. Mijn voorsprong op “hem” is nog steeds 5,6k. Ik geloof het zelf ook wel.

Nog even de 600 muntjes binnen harken en dan morgen aan de slag in het Wilde Westen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Tootoo schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 17:37:

Choco Mountain moet je echt mazzel hebben, dat je niet word afgeschoten en tegenstanders met Coinboxen helpen ook om je scores omhoog te halen. Zou je mij misschien toe willen voegen? Je bent (bijna) de enige die niet niet in m'n lijst staat. 616624417801 is mijn id.

@Vozze Wat een scores! Had je beter niet toe kunnen voegen! Word er depressief van! ;) Mag ik vragen wat je deze tour hebt gekocht?

Thanks @Tootoo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
pjot1 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 17:58:
[...]

Choco Mountain moet je echt mazzel hebben, dat je niet word afgeschoten en tegenstanders met Coinboxen helpen ook om je scores omhoog te halen. Zou je mij misschien toe willen voegen? Je bent (bijna) de enige die niet niet in m'n lijst staat. 616624417801 is mijn id.

@Vozze Wat een scores! Had je beter niet toe kunnen voegen! Word er depressief van! ;) Mag ik vragen wat je deze tour hebt gekocht?
Toegevoegd! En ja choco mountain is vooral mazzel... Ook dat je een tweede coin frenzy krijgt samen met niet afgeschoten worden (lightning / blauw schild). Het was me gelukt voor de kart upgrade, maar dan wil je het toch opnieuw voor elkaar krijgen :p

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Tootoo schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 18:10:
[...]

Toegevoegd! En ja choco mountain is vooral mazzel... Ook dat je een tweede coin frenzy krijgt samen met niet afgeschoten worden (lightning / blauw schild). Het was me gelukt voor de kart upgrade, maar dan wil je het toch opnieuw voor elkaar krijgen :p
Ja, snap ik! Theoretisch zit er meer in, dus volhouden! Je hebt nog een kleine 14 uur! ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 15:21
@Tootoo en @pjot1 Thanks! Het was bij mij steeds stuivertje wisselen, maar gisteren had ik zowel op Mario als Choco een dubbele coin frenzy. Op Mario moest ik zelfs de laatste item box tijdens die run aan me voorbij laten gaan, anders was ik tweede geworden.

@pjot1 : ik had de vorige tour al m'n rubies verbruikt en de deze tour miste ik een tier 3 driver. Die heb ik uit de heavy hitters pijp gehaald, maar dat heeft wel wat gekost O-) Ik kreeg Aurora pas bij de laatste pull. Ik heb daarvoor dus 3 packs moeten kopen. De Dozer Dasher, Koopa King en Dark Buggy. Knap van je dat je tot nu toe slechts één ding hebt gekocht hoor! Ik zit er een beetje hetzelfde in als @MetalSonic. Ik beleef er plezier aan en andere hobbies kosten ook geld. En ik wilde uiteraard nu ook tier 50 bereiken ;)

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vozze schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 18:22:
@Tootoo en @pjot1 Thanks! Het was bij mij steeds stuivertje wisselen, maar gisteren had ik zowel op Mario als Choco een dubbele coin frenzy. Op Mario moest ik zelfs de laatste item box tijdens die run aan me voorbij laten gaan, anders was ik tweede geworden.

@pjot1 : ik had de vorige tour al m'n rubies verbruikt en de deze tour miste ik een tier 3 driver. Die heb ik uit de heavy hitters pijp gehaald, maar dat heeft wel wat gekost O-) Ik kreeg Aurora pas bij de laatste pull. Ik heb daarvoor dus 3 packs moeten kopen. De Dozer Dasher, Koopa King en Dark Buggy. Knap van je dat je tot nu toe slechts één ding hebt gekocht hoor! Ik zit er een beetje hetzelfde in als @MetalSonic. Ik beleef er plezier aan en andere hobbies kosten ook geld. En ik wilde uiteraard nu ook tier 50 bereiken ;)
Dit dus.. Een ander gaat naar de kroeg en geeft daar flink wat uit, weer een ander koopt om de zoveel tijd nieuwe dingen om te gaan vissen en weer een ander gaat om de zoveel dagen naar een pretpark. Wat je ook doet het kost geld.

Tussen onze verplichtingen (werk, huishouden, netwerk) is het toch heerlijk om met geld dat we over hebben ook gewoon even iets te doen voor onze entertainment _/-\o_

Enige wat de uitdaging is is dat je voor jezelf een "budget" bepaalt. Ik had in juni een uitschieter naar 180 euro ofzo, en deze maand zit ik gelukkig maar op 45 euro. Die 180 kon ik financieel echt wel missen maar achteraf was het "emotioneel" ff iets te enthousiastmaar dat neem ik mee voor volgende maanden. Wellicht morgen een pack erbij, zie wel!

[ Voor 4% gewijzigd door MetalSonic op 28-07-2020 18:31 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze goed om de vergelijking te hebben dat je bij choco 2 coin frenzies had. En wel een NSC?

@MetalSonic ik herken het wel ja: we hadden een aantal pipes achter elkaar die kostbaar waren... met die gold pipe en de Peach pipe er na... hakte hier er financieel ook wel in. Maar inderdaad daarom super netjes van jullie @pjot1 en @Planeetje dat jullie het met bijna geen extra investeringen zo ver weten te schoppen! :)

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
@MetalSonic : Precies. Ik verwacht de komende tijd ook minder uit te geven. Ik vermoed dat de zwaarste concurrentie gezien hun levels ook aardig wat centen hebben uitgegeven. Dat zijn ook de lui die waarschijnlijk als eerste in de hogere tiers komen. Tegen die lui moet ik het nu ook opnemen. Tier 50 zal straks ook aangevuld worden met personen met iets mindere levels die niet zoveel geld hebben uitgegeven. Nogmaals respect daarvoor. Dan hoop ik ook zo af en toe een relaxte ranked te beleven. En nu ik tier 50 heb gehaald, is m'n enige doel er blijven. Plek 3 is dan goed genoeg :) Lekker defensief racen ;)

@Tootoo : geen non-stop combo, maar wel een redelijk cleane run.

[ Voor 5% gewijzigd door Vozze op 28-07-2020 18:52 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Ach, ik vind het gewoon leuk om met zo weinig mogelijk geld, een zo hoog mogelijk score te halen. Bovendien heb ik het geld er niet voor (over). Ik zie wel dat mensen die er geld aan uitgeven een hogere tier halen. Bij mij is het steeds up en down. Deze week dus weer een tier up want plek 4 staat ca 10k achter me. Wat ik ook merk is dat de AI steeds slimmer wordt naarmate je een tier omhoog gaat.

Met de uitgaven van jullie, is jullie scores ook meer dan verdient!

@Tootoo en @MetalSonic Misschien heb ik wel tijd teveel! ;) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:15
Nooooo!

Nummer 2 heeft me ingehaald met 200 punten...

DAMN moet weer aan de bak...!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
Sleehond schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 20:15:
Nooooo!

Nummer 2 heeft me ingehaald met 200 punten...

DAMN moet weer aan de bak...!
Yes Choco mountain met 500 verbeterd, ben weer aan kop >:)

En dat zonder frenzy car daar.... Poh! :9

Edit: ook Mario circuit nog even 250 verbeterd...

Nu aan kop met 500 voorsprong... Spannend... Damn!

[ Voor 14% gewijzigd door Sleehond op 28-07-2020 21:55 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Net nog Mario verbeterd met zo'n 400 punten en sta nou 1e met 1526 punten voorsprong in tier 41.

Lang geleden dat ik 1e werd dus hopelijk blijft het zo. Nr 2 is vandaag wel iets dichterbij gekomen maar die heeft geen tier3 driver op Choco Mountain dus alsnog knap eigenlijk dat ie zoveel punten heeft

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
pjot1 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 18:14:
[...]

Ja, snap ik! Theoretisch zit er meer in, dus volhouden! Je hebt nog een kleine 14 uur! ;)
Ik kan stoppen ;) net een non stop combo en... tripple coin frenzy! Alleen de laatste kon ik niet helemaal afmaken omdat die op het eind kwam. Maar toch 24.7k = 2.221 punten voorsprong. Zonde van dat ene puntje.

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Tootoo schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 22:30:
[...]

Ik kan stoppen ;) net een non stop combo en... tripple coin frenzy! Alleen de laatste kon ik niet helemaal afmaken omdat die op het eind kwam. Maar toch 24.7k = 2.221 punten voorsprong. Zonde van dat ene puntje.
Lekker bezig! d:)b Ach, soms kan dat ene puntje net genoeg zijn.... :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Hier wil het nog niet zo. Nr 1 en inmiddels ook nr 2 liggen op 6k en 6,6k punten voor. Dat ga ik sowieso niet inhalen. Maar nr 3 ligt freakin’ 8 punten voor!!! En ik ben dus 4e. Grrrr! Je zou toch zeggen dat dat zou moeten lukken?!

Mijn scores heb ik gehaald met 1 coin frenzy en 1 bob-omb frenzy op Mario circuit. Mushroom frenzy, coin frenzy en banana frenzy op Dino. En 2 coin frenzy’s op Choco mountain.
Met wat coin frenzy’s zou het makkelijk moeten lukken, maar ja, die komen maar weer weinig. Als ik dáár nou eens voor kon betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
texelonia schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 23:01:
Hier wil het nog niet zo. Nr 1 en inmiddels ook nr 2 liggen op 6k en 6,6k punten voor. Dat ga ik sowieso niet inhalen. Maar nr 3 ligt freakin’ 8 punten voor!!! En ik ben dus 4e. Grrrr! Je zou toch zeggen dat dat zou moeten lukken?!

Mijn scores heb ik gehaald met 1 coin frenzy en 1 bob-omb frenzy op Mario circuit. Mushroom frenzy, coin frenzy en banana frenzy op Dino. En 2 coin frenzy’s op Choco mountain.
Met wat coin frenzy’s zou het makkelijk moeten lukken, maar ja, die komen maar weer weinig. Als ik dáár nou eens voor kon betalen ;)
Volhouden! Van de week heb ik een triple mushroom en 2 Coin frenzy's op mario circuit behaald met een lvl2 Toadette. Dus het is mogelijk! Nog 7 uur en 40 minuten! Succes! (y)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• texelonia
pjot1 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 23:20:
[...]

Volhouden! Van de week heb ik een triple mushroom en 2 Coin frenzy's op mario circuit behaald met een lvl2 Toadette. Dus het is mogelijk! Nog 7 uur en 40 minuten! Succes! (y)
Gelukt! Net 2 coin frenzy’s op Mario Circuit. Nu 3e met 290 punten voorsprong. Slapen is ook fijn, dus ik gok het er op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
Ik had 3k voorsprong, maar zojuist zag ik dat m'n kwelgeest me genaderd is tot een kleine 300 punten. Misschien sta ik morgen wel op en ben ik tweede. We gaan het zien... Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hgyL77qvoI6Fg4DVmF5LA6KG7BQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i4vjlLgV4XmZ35shPJhB7fbR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Succes iedereen! Dat iedereen zijn plek mag vasthouden!

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slettesloery
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 05-09 23:15
@Vozze gekke score te erg jij ook @MetalSonic Morgen is de dag jongens lvl 50 🎉🎊 succes iedereenAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nOgnidvBvJFgW4HVjT_f0POYPCg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YfEno96OSDX1chQqQqRlqim3.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Ja hoor!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PfuVHDIYDM4OMeouBu60jywPMGY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mDmgzJFdhjrGMvIhzdly0Fcp.png?f=user_large

Straks maar ff een x10 pijp afschieten! oOo

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sleehond
Hier ook 1e geworden *O*

Slechts 500 punten voorsprong, en nummer 3 zat er ook kort achter. Was erg spannend deze ronde!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tootoo
Ook hier is gelukkig niks veranderd vannacht: eerste gebleven. Nog even snel de 100 multiplayer muntjes binnen gehaald (elke 100 telt) en eens zien wat de nieuwe tour wordt.

Ik ben vaak wel blij dat niet iedereen net zo fanatiek is, anders zouden die scores er heel anders uit zien :P

@Vozze, jij kan ons zo gaan vertellen of tier 50 nog meer brengt dan tier 49?

Folding@home

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vozze
Mooi werk iedereen! Gefeliciteerd! Hier gelukkig ook eerste gebleven.

@Tootoo : doe ik nadat ik op het werk ben aan gekomen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09 11:53
Gefeliciteerd allemaal. Hier makkelijk 1e kunnen blijven. Tier 30 voor nu.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vozze
Zojuist even gekeken, maar de beloning in tier 50 is hetzelfde als in tier 49. Wordt weer een leuke ranked. Gold Dry Bones!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Vozze
nice, fijn dat 't gelukt is hoe is 't in tier 50? ;-)

@Slettesloery thanks, jouw score mag er ook zijn! leuke voorsprong

@pjot1 congrats! hopelijk heb je leuke items straks

[ Voor 13% gewijzigd door MetalSonic op 29-07-2020 08:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Gold dry bones maar ook nog party time Pauline! Ik zou nog 1 he level ticket nodig hebben om haar op 6 te krijgen... zowel voor waluigi als kalamari zou dat super zijn. Maar verder is mijn loadout wat beperkt tot level 3/4.

En ik zie een gouden pipe die je kan doen nadat we alle tracks hebben gehad, nice!

Zonde dat tier 50 niks extra’s brengt...

[ Voor 6% gewijzigd door Tootoo op 29-07-2020 08:48 ]

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• texelonia
Ik mis al meteen een driver én een glider op de eerste track, begint weer goed! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Wel leuk dat ze weer wat dingen aan het veranderen zijn! Ik begon standaard elke cup meteen op 150cc te rijden maar ga eerst de cup maar eens op 50 laten. Kunnen we langzamerhand lekker naar boven werken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Hmz, m'n 10x pijp.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hFnlBg7BK5PCjblebkBnaoT35qQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3PPNSodW7lxBM8BPyUqT2D6W.png?f=user_large

Wel een nieuwe high end kart. Die deze cup niet nodig is. Pijp ook maar gelijk gereset. :p

Ik ben benieuwd of je de laatste pijp gratis krijgt of dat deze ook rubies kosten... Pink Gold Peach staat namelijk bovenaan m'n verlanglijstje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
pjot1 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 07:03:
Ja hoor!

[Afbeelding]

Straks maar ff een x10 pijp afschieten! oOo
Grappig om te zien dat jij in tier41 met die score eerste wordt en ik met mijn score 4e was geworden bij jou.

Maar ik ben ook eerste gebleven!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9L-yj3WiAQVWzy1OACysv99qFPE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VdRTXlv8tSQHjo3FbLA9BZxr.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:25
Vijfde geworden, ik had geen tier 3 in Choco dus dat is ok.

En nu weer lekker level grinden!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vDmxp_oPwYQWHA54NknswcQ6JxA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q4tGUnEr1aUCZB3eGpDKC9gW.jpg?f=fotoalbum_large
Bij de eerste 10 pijp vanmorgen al 2 nieuwe gold items en deze is zelfs nog beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
__REMCO__ schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 10:45:
[...]

Grappig om te zien dat jij in tier41 met die score eerste wordt en ik met mijn score 4e was geworden bij jou.

Maar ik ben ook eerste gebleven!
[Afbeelding]
Ja, daar heb ik me ook over verbaasd! Alweer een tijdje geleden vergeleek ik m'n scores met @Juicy_Orange die dezelfde tier was als ik. De nummer 1 scheelde 14k. (in het nadeel van mij) Zij werd eerste en ik 8e. Als de ranking hetzelfde geweest zou zijn, zou ik dik 1e worden.

Volgens mij worden de rankings bepaald aan de hand van de tier en wordt er verder nergens naar gekeken. Tenminste dat is mijn aanname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
3e geworden. Balen want 2e zat erin. Ik heb nu 60 rubies, dus ik spaar ze maar even op. Ik heb wario niet nodig. Maar kart en glider heb ik niet. Dus ik denk dat ik deze ranked laat schieten. Volgende kan ik waarschijnlijk meer potten breken. Ik hoop op de monty cup.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ik heb zon gevoel dat de 2de cup de volgende ranked cup is...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
Ja, baby rosalina kan inderdaad ook, maar ik begreep dat er een monty mole pack aankomt, dus waarom een pack aanbieden als de cup geen monty mole bevat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Tootoo schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 18:44:
@Vozze goed om de vergelijking te hebben dat je bij choco 2 coin frenzies had. En wel een NSC?

@MetalSonic ik herken het wel ja: we hadden een aantal pipes achter elkaar die kostbaar waren... met die gold pipe en de Peach pipe er na... hakte hier er financieel ook wel in. Maar inderdaad daarom super netjes van jullie @pjot1 en @Planeetje dat jullie het met bijna geen extra investeringen zo ver weten te schoppen! :)
Mja, net als @pjot1 vind ik het ook een uitdaging, maar ik merk dat ik nu in ranked zie dat mijn indeling / load out niet gunstig is en de uitdaging om 1 te worden daarmee een beetje verdwijnt. Kortweg: heb geen rubies meer en daarmee verlies ik momenteel de aansluiting. Hopen op een betere indeling volgende week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Planeetje schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 20:24:
[...]

Mja, net als @pjot1 vind ik het ook een uitdaging, maar ik merk dat ik nu in ranked zie dat mijn indeling / load out niet gunstig is en de uitdaging om 1 te worden daarmee een beetje verdwijnt. Kortweg: heb geen rubies meer en daarmee verlies ik momenteel de aansluiting. Hopen op een betere indeling volgende week.
Ik weet natuurlijk niet hoe je ranking eruit ziet maar als ik naar je items kijk, moet er echt nog wel wat inzitten. Eigenlijk in alle races wel. Maar ja, de ranking is natuurlijk ook nog maar net begonnen. :)

Eigenlijk draait de hele game op geluk, zowel qua ranking als de races zelf. Zoals ik hierboven al beschreven heb, kunnen de rankings in dezelfde tier gigantisch verschillen. Het is hier dan ook jojo. Tier 40,41,40,41,42,41,40,41 enz.enz.enz.

Als de ranking bij mij blijft zoals die is, heb ik een makkie! Sta nu 16k voor op de nummer 2, maar ja, dat zegt natuurlijk (nog) niets... :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Ik ben het wel met @pjot1 eens. Afhankelijk van hoe je tegenstanders zijn zou er zomaar meer in kunnen zitten dan je denkt? Ik heb je wel vaker super nette scores zien halen met minimale items @Planeetje :)

Maar over de poule gesproken: hij is inderdaad net begonnen, maarre: ik sta 12.2k voor op nummer 2 en 25.9k op nummer 3? Ik zie niemand met Pauline partytime en / of hoge levels? Zijn ze allemaal met sub optimale items aan het spelen of is dit het?

Ik heb overigens ook het idee dat het Monty cup wordt. Maar als het baby Rosalina wordt mag dat ook wel :) donut plains 1R = booooring...

Folding@home

Acties:
  • +3 Henk 'm!
@Tootoo das ook goed mogelijk idd..

Ik ga binnenkort denk ik de rainy cloud kopen! Heb ik m eindelijk. Verder maar puzzelen hoe ik mijn tickets ga spenderen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tDsPW2EYrRNkcFIQ2h5kajmD0ko=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YqDB6OMt0qzaQJccAZhcbAXX.png?f=user_large

[ Voor 37% gewijzigd door MetalSonic op 29-07-2020 22:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WIBoobYq1y71yglFig3NOXKc6Dc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0vIPMW8CwFMAbGZ3ZdAdtDmj.jpg?f=fotoalbum_large

De Shop is wel eens minder geweest. Bowser bijna level 5 en Bob-Omb bijna level 6.

Ranking gaat een lastig dingetje worden om 1e te worden zag ik al.

Op welke track doen jullie trouwens de ultra mini turbo's? Met 50 cc neem ik aan?

[ Voor 7% gewijzigd door bennieeee op 30-07-2020 09:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
@bennieeee mooie shop! Helemaal mooi om Bob-omb op level 6 te krijgen, heb je weer een (extra) mogelijkheid om een level ticket te krijgen :)

Die ultra mini boosts hoeven niet in 1x gehaald te worden dus eigenlijk kan je alles gebruiken wat ook maar een beetje lange bocht heeft. Kalamari, Rock Rock mountain, Waluigi Pinball, maakt allemaal niet meer zoveel uit dan. Mocht het lastig zijn dan kan je inderdaad naar 50 of 100 cc terug schakelen, maar ik heb hem zelf gehaald met normaal racen.

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
Tootoo schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 10:09:
@bennieeee mooie shop! Helemaal mooi om Bob-omb op level 6 te krijgen, heb je weer een (extra) mogelijkheid om een level ticket te krijgen :)

Die ultra mini boosts hoeven niet in 1x gehaald te worden dus eigenlijk kan je alles gebruiken wat ook maar een beetje lange bocht heeft. Kalamari, Rock Rock mountain, Waluigi Pinball, maakt allemaal niet meer zoveel uit dan. Mocht het lastig zijn dan kan je inderdaad naar 50 of 100 cc terug schakelen, maar ik heb hem zelf gehaald met normaal racen.
Heb nog niet eens 1 gehaald. Op de een of andere manier doe ik nog wat fout. Heb je hem op Manuel drift staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
bennieeee schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 10:12:
[...]

Heb nog niet eens 1 gehaald. Op de een of andere manier doe ik nog wat fout. Heb je hem op Manuel drift staan?
50cc is idd makkelijker om te driften. Bij mij staat manual drift uit. Vooral bij Kalamari Desert heb je mooie lange bochten om je drift lang vast te houden. Bij DK Pass, Mario Circuit of Donut Plains zou het ook moeten lukken.

[ Voor 7% gewijzigd door pjot1 op 30-07-2020 10:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
pjot1 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 10:20:
[...]

50cc is idd makkelijker om te driften. Bij mij staat manual drift uit. Vooral bij Kalamari Desert heb je mooie lange bochten om je drift lang vast te houden. Bij DK Pass, Mario Circuit of Donut Plains zou het ook moeten lukken.
Super gaan we het maar eens proberen vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
bennieeee schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 10:24:
[...]

Super gaan we het maar eens proberen vanmiddag.
Moet lukken! Succes! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@bennieeee ik heb inderdaad manual drift aan staan :)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Die extra dingen bij cups waar je 3 sterren voor krijgt, tellen ook mee voor de challenges. Die vind ik makkelijker voor die ultra drift boosts, want dan kan je in elk geval niet afgeschoten worden :D

Dus bijvoorbeeld bij de time trial in Wario Cup of de combo attack in Baby Peach Cup.

[ Voor 6% gewijzigd door texelonia op 30-07-2020 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Oef, Rock Rock Mountain T is een prima track om eindelijk die 100 combo voor de Expert Challenge eens vol te maken. Maar op de een of andere manier lijkt het spel dat actief tegen te werken :P

Ik heb nu al 3(!) keer gehad dat mijn combo in de 90 zat, ik aan een glider hing en mid glide m'n combo ineens stopte en weer opnieuw begon -O-

En net ook met 96 die grote ramp met rotsblokken op geschoten, eerste ramp 97, tweede ramp 98, Spiny shell op m'n dak. weg combo :'(

En uiteraard de ene na de andere combo die na 80 om zeep geholpen wordt door een random lightning bolt of die wind turbine jumps die je niet de lucht in gooien maar je gewoon naar beneden laten storten terwijl je prima in het midden van de windvlaag zat :/

Zal allemaal wel toeval en kleine bugjes zijn, maar erg frustrerend als je actief naar die 100 op jacht bent :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Spike_wolf schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 10:50:
Oef, Rock Rock Mountain T is een prima track om eindelijk die 100 combo voor de Expert Challenge eens vol te maken. Maar op de een of andere manier lijkt het spel dat actief tegen te werken :P

Ik heb nu al 3(!) keer gehad dat mijn combo in de 90 zat, ik aan een glider hing en mid glide m'n combo ineens stopte en weer opnieuw begon -O-

En net ook met 96 die grote ramp met rotsblokken op geschoten, eerste ramp 97, tweede ramp 98, Spiny shell op m'n dak. weg combo :'(

En uiteraard de ene na de andere combo die na 80 om zeep geholpen wordt door een random lightning bolt of die wind turbine jumps die je niet de lucht in gooien maar je gewoon naar beneden laten storten terwijl je prima in het midden van de windvlaag zat :/

Zal allemaal wel toeval en kleine bugjes zijn, maar erg frustrerend als je actief naar die 100 op jacht bent :P
Bowsers Castle T is ook ideaal om een combo te halen van 100 of hoger. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
2 in een half uur. Met pijn en moeite geen idee hoe eigenlijk gedaan. Kom steeds wel tot die super mini turbo maar daarna niks meer. Zit ook constant vast tegen de zijkant. Hier gaat wel wat tijd in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spike_wolf schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 10:50:

Die windvlagen smijten mij vaak tegen de rotswand. Vooral de tweede vlak voor je de grot in gaat. Best vervelend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
bennieeee schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 13:06:
[...]

2 in een half uur. Met pijn en moeite geen idee hoe eigenlijk gedaan. Kom steeds wel tot die super mini turbo maar daarna niks meer. Zit ook constant vast tegen de zijkant. Hier gaat wel wat tijd in zitten.
Als je een frenzy hebt laden drifts zeer snel op, tegen einde van de frenzy beginnen te driften, als de frenzy af is los laten, met paarse wieltje uiteraard en je hebt er een te pakken. Als je tijdens de frenzy loslaat, tellen ze niet mee.

erutangiS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
Drie keer DK pass 50cc was voldoende om 20 ultra mini boost te halen.

Gisteren 3 uur besteedt om alle tracks te halen omdat mijn gold pass verliep. Hulde voor degene die 3 uur Mario kart tour kan spelen. Ik kon even geen track meer zien. De gratis gouden pijp is wel een leuke toevoeging.

Verheug me op de speciale glider pijp. Zucht vroeger was het gemakkelijker om niet aan de pijp te trekken.

[ Voor 12% gewijzigd door Xaio op 30-07-2020 22:39 ]

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-09 06:58
Iemand al iets leuks uit de golden pipe gehad? :)

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!
R-utger schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 23:02:
dat duurt nog een paar dagen hoor dan moet je eerst alle cups hebben uitgespeeld (kan natuurlijk als je wat quick tickets had)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
R-utger schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 23:02:
Heb je die al behaald dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xaio schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 22:35:
Drie keer DK pass 50cc was voldoende om 20 ultra mini boost te halen.

Gisteren 3 uur besteedt om alle tracks te halen omdat mijn gold pass verliep. Hulde voor degene die 3 uur Mario kart tour kan spelen. Ik kon even geen track meer zien. De gratis gouden pijp is wel een leuke toevoeging.

Verheug me op de speciale glider pijp. Zucht vroeger was het gemakkelijker om niet aan de pijp te trekken.
Special glider pipe, is dat wisfhull thinking of staat die gepland en heb ik de memo gemist? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
MetalSonic schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 00:05:
[...]

dat duurt nog een paar dagen hoor dan moet je eerst alle cups hebben uitgespeeld (kan natuurlijk als je wat quick tickets had)
pjot1 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 00:06:
[...]

Heb je die al behaald dan? :?
Met quick tickets kan het wel :)
Heb er zelf ook nog iets van 15, dus kan het zo halen als ik wil.
Dacht dat de meeste hier wel fanatiek waren >:)

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
R-utger schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 08:07:
[...]

[...]

Met quick tickets kan het wel :)
Heb er zelf ook nog iets van 15, dus kan het zo halen als ik wil.
Dacht dat de meeste hier wel fanatiek waren >:)
Daarom hebben we ook geen Quick tickets... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Ik had nog net genoeg quicktickets om crimson crane uit de gouden pijp te trekken. Hoopte stiekem op gold dry bones maar deze glider kan volgende week nog weleens van pas komen dus ik ben er wel blij mee. Wel zoals @Xaio zegt een aardige uitdaging om alle cups te 'moeten' rijden. @MetalSonic de special glider pipe komt er hopelijk zondag aan maar da's vooralsnog gebaseerd op deze gedataminde afbeelding Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wfCpaUVt9dNFG2NX3FPiF2W2X9k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nJmYGrPOfXCTqM3vryjUbHbr.png?f=user_large
Zou voor mij wel goed uitkomen aangezien ik alleen de swoopers heb, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
@edzon In de gold pipe zit toch geen gold dry bones?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TapnIIZxoNshHN_DmzB3vybumXw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KssBfy6MQlS2unBlQDEOE9gm.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb ook geen quicktickets meer, dus nog 2 dagen wachten...
Special glider pipe klinkt ook interessant! Ik wilde eigenlijk m’n ruby’s gaan opsparen voor als MKT een jaar bestaat, maar met al die special pipes lukt dat natuurlijk niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
edzon schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 10:11:
Ik had nog net genoeg quicktickets om crimson crane uit de gouden pijp te trekken. Hoopte stiekem op gold dry bones maar deze glider kan volgende week nog weleens van pas komen dus ik ben er wel blij mee. Wel zoals @Xaio zegt een aardige uitdaging om alle cups te 'moeten' rijden. @MetalSonic de special glider pipe komt er hopelijk zondag aan maar da's vooralsnog gebaseerd op deze gedataminde afbeelding [Afbeelding]
Zou voor mij wel goed uitkomen aangezien ik alleen de swoopers heb, ben benieuwd!
Thanks Edzon, hopelijk komt die pipe daadwerkelijk en dan ga ik daar lekker "toeslaan". Ik mis nog behoorlijk veel gliders. Afgelopen weken echt geluk gehad dat ik de tier 3 gliders had want vaak miste ik 5 van de 6 ofzo.

320 rubys staan klaar en via de Rainy cloud pack voeg ik daar nog wat aan toe >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
texelonia schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 11:06:
@edzon In de gold pipe zit toch geen gold dry bones?
O haha in mijn enthousiasme blijkbaar helemaal aan voorbij gegaan :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Hebben jullie 'Steer clear of obstacles' al gehaald? Ik ben nog niet verder gekomen dan 1 ster :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapsander
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-08 08:43
Poeksel schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 11:47:
Hebben jullie 'Steer clear of obstacles' al gehaald? Ik ben nog niet verder gekomen dan 1 ster :(
Yes, het lastigste stukje vond ik in het "flipperkast gedeelte", maar kwam er achter dat je daar helemaal omheen kan rijden. Voor de rest links of rechts houden zodat de pinballs je voorbij kunnen zonder je te raken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

MetalSonic schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 14:56:
[...]

Die windvlagen smijten mij vaak tegen de rotswand. Vooral de tweede vlak voor je de grot in gaat. Best vervelend
Dat heb ik in deze incarnatie van die track ook flink aantal keer gehad inderdaad. Gewoon met een nette snelheid netjes in het midden van die windvlaag en een goede angle naar terug naar de track, maar niet hoog genoeg gegooid worden waardoor je tegen de muur aan komt en omlaag valt :/

Nouja, met wat frustratie toch alles gehaald inmiddels. Ik had al één 100 staan van een tijdje terug, gisteren met veel vloeken nog twee weten los te peuteren, en vanmorgen twee keer achter elkaar een non stop combo van 125 en 126 8)7

Nja, badge is binnen, nooit meer aan terugdenken :+

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Ik moet zeggen: ik ga "buitenom" ipv rechtdoor. Buiten het feit dat je combo hoger kan worden (muntjes + jump boost + mini turbo), de kans op falen vind ik kleiner :) Het lastigste is hooguit om niet uit de bocht te vliegen, maar die kans is kleiner dan bij de weg rechtdoor....

Ben benieuwd naar de pipe! Wat gliders erbij kunnen geen kwaad, maar moeten wel zinvolle gliders zijn... Butterfly sunset vind ik buiten de goede track coverage, een vrij waardeloze glider namelijk :P

[ Voor 26% gewijzigd door Tootoo op 31-07-2020 13:09 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
Ik neem hem ook buitenom. Zelfs in een relaxte run lukt het me amper om rechtdoor te gaan. Wanneer er een high score aan zit te komen, druk op de run zit en ik mis de jump, dan frustreert dat alleen maar. Buitenom is relaxter.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de huidige cup zo zo vind. Lange tracks waarbij er een hoge mate van geluk moet zijn (niet geraakt worden door de ballen bij Waluigi, niet uit de lucht geknald worden bij Rock Rock). Redelijk agressieve AI. Ik ben de tel al kwijt hoe vaak ik door een cannon of bom geraakt ben. Zelf raak ik nooit wat met die dingen, maar de AI heeft een scherpschutterstraining gehad lijkt het wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vozze schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:36:
Ik neem hem ook buitenom. Zelfs in een relaxte run lukt het me amper om rechtdoor te gaan. Wanneer er een high score aan zit te komen, druk op de run zit en ik mis de jump, dan frustreert dat alleen maar. Buitenom is relaxter.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de huidige cup zo zo vind. Lange tracks waarbij er een hoge mate van geluk moet zijn (niet geraakt worden door de ballen bij Waluigi, niet uit de lucht geknald worden bij Rock Rock). Redelijk agressieve AI. Ik ben de tel al kwijt hoe vaak ik door een cannon of bom geraakt ben. Zelf raak ik nooit wat met die dingen, maar de AI heeft een scherpschutterstraining gehad lijkt het wel.
Ik herken mij wel in deze punten van @Vozze . Ook ik ga nu maar buiten kom. Geen idee hoeveel punten ik mis maar de frustratie van weer tegen de bergwand aan worden gesmeten heb ik dan niet meer.

Rock rock wordt voor mij "kots kots" ik heb er echt nog wel ruimte om te klimmen met mijn items 5-4-5 ofzo maar ik krijg die goede frenzys niet en ik word de track gewoon echt zat. Hij duurt zooooooooooo lang. Onder andere dat stuk dat je uit de grot komt en een stuk door de lucht vliegt (nog ff door de finish) gaap.

Morgen wordt belangrijk want op basis daarvan bepaal ik welke items ik ga upgraden en hoe ik weer probeer terug te slaan. Inmiddels namelijk gezakt tot plek 2.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic, ik denk dat je zelfs meer punten krijgt buitenom? :)

Ik vind het an sich een super leuke track, maar ik herken me ook wel in wat @Vozze zegt: de AI zorgt er meer dan eens voor dat je run om zeep geholpen wordt. Tweede ronde, grot uit, je ligt eerste, dikke score: WHAM, kapot, je wordt vierde. Try again later. Over goede frenzies gesproken: die vind ik nog veel zeldzamer bij Kalimari desert?! Een paar keer een coinbox frenzy gehad, paar keer een coin frenzy, maar nog geen een keer 2 frenzies in 1 run gehad....

Dat maakt eigenlijk dat ik al gestopt ben met een goede score te behalen. Toegeven, de nummer 2 staat nog steeds op 14k achterstand en nummer 3 op 20k, dat helpt niet mee om je best te gaan doen. Maar het is zelfs zo erg dat ik ook nog niet eens aan mijn player level ben gaan werken.Meer dan de 600 muntjes en de nieuwe tracks heb ik nog niet gedaan gister en vandaag.

Grootste voordeel is dat ik deze cup slechts 3 super driver tickets heb uitgegeven aan toad. Als morgen blijkt dat het de Monty Mole cup wordt heb ik daarmee ook gelijk een level 6 driver bij donut plains 1R. Plus ik heb nog altijd 2 HE driver, 1 HE kart en 1 HE glider ticket klaar liggen :) Mooie voorraad om volgende week nog flink wat in te zetten mocht het nodig zijn.

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bgc-9uH_-CLO93ptuXRSChCRmNk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iBA1Dyjx0FJsaqDx8pg6Ge61.jpg?f=fotoalbum_large
Dit wordt mijn minste cup tot zover. Mis een goeie rijder op Kalimari helaas. Dus hopen dat we nog een goeie pull kunnen doen.

Hoe gaat het bij de rest?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
Yes, het is monty cup geworden. Kan ik mijn lvl 6 PGP weer eens uit de kast trekken. Peachette ga ik ook naar level 6 brengen. Gelukkig heb ik daar ook alle T3 d/k/g, zij het niet heel hoge levels op wat drivers na.

Ik hoop ook op de special glider pipe, maar veel rubies heb ik niet. Misschien dat ik 2x een 10 pull kan doen, maar meer niet vrees ik. En dat is als ik nog wat rubies kan sprokkelen van deze ranked.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
@bennieeee

Hier hetzelfde probleem en ook maar 7e... Bah

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
bennieeee schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 07:23:
[Afbeelding]
Dit wordt mijn minste cup tot zover. Mis een goeie rijder op Kalimari helaas. Dus hopen dat we nog een goeie pull kunnen doen.

Hoe gaat het bij de rest?
Het zou mooi zijn als je de 5e plek kan halen. Ga je in ieder geval een tier omhoog. Misschien is dat een mooi streven voor de komende dagen?

Ik heb een comfortabele eerste plaats. Onder me is een slagveld aan de gang. Wel leuk om te zien dat er steeds met een paar puntjes verschil van plek wordt gewisseld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OA_75hEp-fbSJaP2wc2APOh7CgI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PyWPzyiwoAQiQtvQkewYShoZ.png?f=user_large

Voorlopig geniet ik nog even van de eerste plaats want volgende week zal ik wel weer een tier omlaag gaan. In Kalamari Desert mis ik een tier 3 glider en driver dus daar zal ik een hoop punten laten liggen.

Morgen de high-end pijp! Hopelijk komt daar pink gold Peach uit! O+ Dan heb ik gelijk een tier 3 driver voor Kalamari Desert.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@pjot1
Leuke voorsprong hoor! Kan je nog meer punten eruit halen denk je?

Nu in elk geval in de luxe positie dat je een goede plek mag verdedigen :)

@pjot1 Lekkere week dan voor jou man, het is je gegund ;)

[ Voor 17% gewijzigd door MetalSonic op 01-08-2020 09:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 09:19:
@pjot1
Leuke voorsprong hoor! Kan je nog meer punten eruit halen denk je?

Nu in elk geval in de luxe positie dat je een goede plek mag verdedigen :)
Er valt zeker nog meer te halen! Kalamari Desert moet ik nog 2 frenzy's halen, dus ik denk dat 18k er wel in zit. In Rock Rock Mountain heb ik zojuist Toad lvl 5 gemaakt. Daar moet ik ook nog goede frenzy's halen. Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor Waluigi Pinball.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sleehond
Zo, net Wario Cowboy, Birdo light blue EN nog een gold train waardoor die naar LVL 2 ging.

Geen gek 10 pijpje dus... :) !

Edit: beter!! Wario cowboy voor Kalahari, nu moet ik wel een flinke stap vooruit kunnen maken, ik had daar geen tier 3 driver.

[ Voor 34% gewijzigd door Sleehond op 01-08-2020 09:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
pjot1 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 09:16:
[...]

Het zou mooi zijn als je de 5e plek kan halen. Ga je in ieder geval een tier omhoog. Misschien is dat een mooi streven voor de komende dagen?
Dat wordt het streven ook! Denk dat ik het nu ook ga redden! Losse pull gedaan en krijg Wario cowboy daarnaast nog uit de gewone cup Bullet Bill Hanafuda, 2 high ends in 5 minuten.

Jij kan echt heel rustig aan doen de rest van de week zeg!! Heerlijke score heb je.

Aaah daar was plekje 4 al 🤣😁

[ Voor 5% gewijzigd door bennieeee op 01-08-2020 10:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hmm de sprong van de huidige ranked cup naar monty pakt voor mij qua items eigenlijk niet goed uit. In het verleden kon ik bij meerdere items een upgrade doen die dan niet alleen een verbetering was voor de huidige ranked maar ook de volgende ranked.

Dat heb ik nu niet. Alleen Toad komt terug. Ik denk erover om Toad met 4 gouden tickets level 6 te maken. Wat vinden jullie daarvan? Toad is op zich wel een "main character" komt om de zoveel tijd toch wel terug voor een ranked race.... Nog een poppetje op level 6 betekent verder ook iets betere kansen op een gouden ticket in de shop.

Aan de andere kant... Die gouden tickets had ik ook anders kunnen besteden. Bijvoorbeeld aan Boo geven die nu nog level 4 is... Ik moet sowieso wel items upgraden want de nummer 2 heeft dat recent ookg edaan en zal binnenkort weer over mijn huidige score heen gaan met zijn items.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 10:50:
Hmm de sprong van de huidige ranked cup naar monty pakt voor mij qua items eigenlijk niet goed uit. In het verleden kon ik bij meerdere items een upgrade doen die dan niet alleen een verbetering was voor de huidige ranked maar ook de volgende ranked.

Dat heb ik nu niet. Alleen Toad komt terug. Ik denk erover om Toad met 4 gouden tickets level 6 te maken. Wat vinden jullie daarvan? Toad is op zich wel een "main character" komt om de zoveel tijd toch wel terug voor een ranked race.... Nog een poppetje op level 6 betekent verder ook iets betere kansen op een gouden ticket in de shop.

Aan de andere kant... Die gouden tickets had ik ook anders kunnen besteden. Bijvoorbeeld aan Boo geven die nu nog level 4 is... Ik moet sowieso wel items upgraden want de nummer 2 heeft dat recent ookg edaan en zal binnenkort weer over mijn huidige score heen gaan met zijn items.
Dilemma's, dilemma's, dilemma's... :')

Voor mij zou de keus simpel zijn. Toad lvl6 maken en hopen gouden driver tickets voor Boo! Kan je er voor nu ook nog wat extra punten uitpersen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel
Laatst heeft iemand op Reddit dit lijstje gepost:

Priority 1 Items: Peach Parasol, Bob-omb Parafoil, BBIA Parafoil
Priority 2 Items: Flower Glider, Shell Parachute, Bowser
Priority 3 Items: Soda Jet, Parafoil, Paper Glider, Droplet Glider, Toad, Peach, Landship

Ik weet niet meer precies waarop het gebaseerd was, maar Toad naar level 6 lijkt dus niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Ook op Reddit:
https://www.reddit.com/r/...er_is_here_to_make_mkt_a/

Een handige Google Docs spreadsheet. Als je alles invult zie je b.v. snel op welke banen je top tiers mist (voor mij o.a 6 Choco Island banen) en waar je juist al sterk bent. Het kan ook helpen met de beslissing of je levelup tickets wilt gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
Poeksel schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 12:31:
Ook op Reddit:
https://www.reddit.com/r/...er_is_here_to_make_mkt_a/

Een handige Google Docs spreadsheet. Als je alles invult zie je b.v. snel op welke banen je top tiers mist (voor mij o.a 6 Choco Island banen) en waar je juist al sterk bent. Het kan ook helpen met de beslissing of je levelup tickets wilt gebruiken.
Voor de android gebruikers is er ook een app waar je jouw items kan invullen en direct kan zien of je voor tracks eea mist en welke items extra coverage gaat opleveren. De app heet MKT coverage. Ook kan je daarin je coin limit break 300 of 600 makkelijk bijhouden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Toad naar level 6 heeft zich al "terug verdiend" 2,5k erbij! :) en er is nog ruimte voor verbetering. Had nu een coin frenzy en een poep frenzy... Ohja horn frenzy maar was vrij matig omdat ik hem had op plek 1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R-utger
Jeuj, eindelijk de gold pipe, Metal Mario die ik al lvl 6 heb... |:(
Echt bedankt weer voor niks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R-utger
De 30 glider pipes zijn er :>

Alleen er staan geen spotlight items bij, maar wel de inhoud 3/3, 10/10 en 17/17.
Betekent dat je 3 high-end gaat krijgen van de 6 die erin zitten? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@R-utger Dat klopt helemaal! 3+10+17=30 B)

Vandaag de gratis high-end pijp afgeschoten! De Bumble V. Die had ik al een keer eerder uit een pijp en deze is nu lvl4! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Ik heb vanochtend een 10 pull gedaan op de glider pipe. Ik heb de butterfly sunset als HE eruit getrokken. Daarmee heb ik de enige glider uit de pijp gekregen die me wat extra coverage op tracks geeft. De rest van de HE gliders geven mij geen extra coverage.

Verder heb ik van de supers 2x de lightning glider gekregen, 1x wario wing en 1x pink daisy glider. Van de normale heb ik 2x piston glider en 3x 250 coins ontvangen. Al met al geen slechte pull. Ik weet niet of ik nog een pull zal doen na de ranked. Ik ben momenteel opgeklommen naar de 3e plek in ranked. Plek 2 is in zicht, maar #1 kan ik vergeten. Die heeft 71k staan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Planeetje op basis van je coverage zou ik je rubys sparen voor een andere pipe! Belangrijkste is dat je vooral zoveel mogelijk verschillende items hebt.

Ik heb de glider pipe een keer helemaal leeggehaald. Butterfly en wicked wings erbij als nieuwe he gliders! Ben daar tevreden over. Nog even gedacht om t nog eens te doen maar nee. 5 vd 6 he wings heb ik nu en degene die ik niet heb is monster wings. Ik ga niet voor een kans op die wing 135 rubys uitgeven ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
@MetalSonic ik ben het met je eens. Ik hou mijn 37 rubies verder lekker op zak :) volgende ranked moet ik gaan kiezen welke HE glider een ticket krijgt. Fireworks parachute, butterfly sunset of crimson crane. Allemaal level 1. Ik hoop op een HE glider ticket in mijn shop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• edzon
Planeetje schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 09:55:
Ik heb vanochtend een 10 pull gedaan op de glider pipe. Ik heb de butterfly sunset als HE eruit getrokken. Daarmee heb ik de enige glider uit de pijp gekregen die me wat extra coverage op tracks geeft. De rest van de HE gliders geven mij geen extra coverage.
Nice! Zat ongeveer in hetzelfde schuitje maar kostte mij 50 pulls om die butterfly sunset eruit te halen :| Uiteindelijk zat ie wel 2 keer in mij laatste 10 pull en ondertussen de dragon, butterfly en wicked wings gescoord. Als kers op de taart 2 x de eggshell gescoord die de laatste extra track aan coverage toevoegt en 4! keer de oilpaper Umbrella die daarmee op level 5 klaar staat voor volgende week. Daarmee al mijn ruby's vaarwel gezegd en maar weer opnieuw starten met sparen voor de nu al overgehypte verjaardagspijp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R-utger
2 x 10 pipe gedaan.
1e keer de nieuwe butterfly glider, 2e pull gold swooper(die ik al heb) en de dragon glider :)
Kan nog wel vaker doen, maar vind het wel prima zo. Ben aan sparen voor leuke drivers

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Zo, ook dat is weer gedaan:
- 1x de glider pipe leeg getrokken. 2x wicket wings die ik nog niet had, 1x butterfly sunset. En 6000 muntjes van alle gliders die ik al had en wat meuk erbij. Ik deed het niet omdat de gliders fantastisch (enkel de swoopers), maar meer voor coverage. Vind het ook wel weer genoeg geweest nu, heb nog 43 rubies over nu en nabbit wil ik vanaf woensdag nog wel een poging voor wagen met lucky 7 als item.
- free gold pipe gaf me de b dasher. Niet de beste, maar ach is ie weer een level verder.

Nu weer in muntjes spaar modus en misschien toch nog maar wat player levels erbij harken :)

Folding@home

Pagina: 1 ... 24 ... 161 Laatste