Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:15
__REMCO__ schreef op maandag 20 juli 2020 @ 09:37:
vanaf de update van morgen EINDELIJK in landscape racen!

Ik wacht de update nog even af want er zullen vast nog wel bugs inzitten maar dit is echt beter!
Dat lijkt me heel erg welkom d:)b

Ben benieuwd hoor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
MrOleo schreef op maandag 20 juli 2020 @ 10:12:
Oh dat is serieus fijn, ik mis best vaak miniturbos doordat de rand van het scherm in de weg zit, dat zou met landscape stuk beter moeten zijn.
dat idd en ik vind het vooral irritant dat als je een frenzy hebt je kart dan ineens onbestuurbaar wordt omdat het drukken voor een frenzy wordt geregistreerd als stuurbeweging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
__REMCO__ schreef op maandag 20 juli 2020 @ 11:14:
[...]

dat idd en ik vind het vooral irritant dat als je een frenzy hebt je kart dan ineens onbestuurbaar wordt omdat het drukken voor een frenzy wordt geregistreerd als stuurbeweging
Dat vind ik idd ook heel frustrerend werken, rijden tijdens frenzy is gewoon compleet alle kanten opvliegen en vooral in de bocht tegen de rand aan klappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Sleehond schreef op maandag 20 juli 2020 @ 11:28:
[...]

Dat vind ik idd ook heel frustrerend werken, rijden tijdens frenzy is gewoon compleet alle kanten opvliegen en vooral in de bocht tegen de rand aan klappen.
als je in het midden van het scherm drukt is het nog enigzins te behappen maar straks gewoon een apart gedeelte voor de items is echt heel fijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
Vozze schreef op zondag 19 juli 2020 @ 17:16:
@Tootoo Ik zit nu op level 111. Daar heb ik de score ook mee behaald. Daarvoor had ik ook al de kans op zo'n score. Toen met een dubbele coin frenzy. Ik werd helaas gretig door op het laatst buitenom te gaan voor de laatste coins. Toen kreeg ik een blue shell en door het verlies van snelheid werd ik links en rechts ingehaald.

Ik heb ook voor de level 4 kart gekozen aangezien die Dash Panel boost heeft en een betere multiplier dan mijn mushroom kart op level 6. Alleen de handling is wel ruk. Om de combo te behouden probeer ik altijd nog wat traffic cones mee te pakken. Het liefst door er tegenaan te slippen, maar anders door een green shell. En dan gewoon heel veel geluk hebben. Het was ook ineens 3k hoger dan m'n vorige high score. Dat ga ik niet verbeteren.

Ik kan als laatste redmiddel om nummer 1 te blijven PGP nog naar level 3 brengen en die kart naar level 2 voor ongeveer 1000 punten extra, denk ik. Ik hoop het niet te hoeven doen.

Uiteraard credits naar @MetalSonic voor zijn tip om MKT af te sluiten wanneer de score de prullenbak in kan, maar wanneer je wel een item ticket hebt gebruikt. Daarvoor had ik altijd een chronisch tekort aan die tickets!
Het verschil valt dan nog mee :) Nu mijn kart op level 6 staat (en daarmee voor het eerst een 6/6/6!) eens opnieuw geprobeerd. Ik kwam al op 22.3k uit met een gebroken combo en 2 non coin frenzies. Maar jouw run is wel echt super netjes dan! Ik heb vooral moeite met mijn combo behouden op het einde van het rechte stuk die over gaat in de bocht. De muntjes liggen net te ver vaak...

Verder hink ik een beetje op 2 gedachtes. Nu ik choco mountain op 23.7k heb, sta ik 8.7k voor op nummer 2. Maar al mijn runs zijn verre van optimaal. Nergens mijn combo behouden, geen dikke coin(box) frenzies. Heb ik nou een poule die zijn best niet doet of zijn ze aan het sandbaggen en klappen ze morgen los? Degene met zulke dikke levels staat zelfs op 51k. Dus weet nou nog niet of ik het wel geloof of nog voor de perfecte runs wil gaan.

En ben benieuwd hoe de landscape mode speelt! Ik heb vooral last dat de mini turbo niet altijd lukt vanwege de rand van het scherm.

Qua frenzies: hebben jullie manual drift aan staan of juist niet? Weet dat niet iedereen dan is van het aan hebben. Hier staat het wel aan. Ik stuur altijd met één hand en bij een frenzie gebruik ik mijn andere hand om flink te drukken in een bocht. Maar dan ga ik niet als een dronken man de baan over ;)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik heb gyro handling aan staan, dan stuur je ook door je telefoon naar links of rechts te draaien. Maar dan kun je ook nog steeds sturen met je vinger op het scherm. Ik heb manual drift uit staan, dan maakt het ook niet uit waar je het scherm aanraakt om te sturen.
Dus met frenzy met linker hand telefoon vasthouden, linker duim sturen en extra bijsturen door telefoon te kantelen. En met andere hand op scherm tikken. Dat werkt hier prima!
Maar toegegeven, ik ben niet goed in dat driften en combo’s vasthouden, dus daar werkt het misschien minder voor ;)
Ben wel benieuwd naar landscape, heb voor mezelf nog niet het idee dat het veel toevoegt, maar misschien is het wel veel fijner.

@Tootoo diegene in jouw ranking met hoge levels, staat misschien wel gewoon eerste binnen zijn ranking, dat hij daarom nog niet alles eruit heeft gehaald wat er in zit? Maar dat is altijd wel een lastige afweging inderdaad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 15:21
@Tootoo Prijs jezelf gelukkig. Een keer rustig cruisen door de cup is ook wel fijn. Als je zin en tijd hebt kun je altijd voor een verbetering gaan. Zo doe ik het althans. Zo weet ik dat ik het maximale heb gegeven en kan ik een eventuele tweede of derde plek goed accepteren.

Einde rechte stuk is inderdaad erg lastig. Of een dubbele mini boost voor het ingaan of geluk met een frenzy op dat moment. Je kunt ook altijd een item ticket inzetten voorafgaand aan de bocht.

Hier is de cup extreem spannend. Nummer twee en drie komen steeds dichterbij. Ben maar wat aan het upgraden gegaan en heb er nog 1k op Mario Circuit bij kunnen snoepen. Het gaat spannend worden. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6RlnUfp9kNkJm_-tVJu_RwK4dvs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G1Mwk5Mxwr43fa1KwVVE8Nos.jpg?f=fotoalbum_large

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze nette score zo zeg, Mario Circuit is wel echt een dikke score :) Die Lemmy level 6 is wel een uitkomst op deze manier ;) Bij Choco mountain zit er bij jou niet meer in?

Mocht blijken dat degene met dikke levels zoveel gas geeft dat ik het niet bij kan houden dan is het ook jammer inderdaad. Maar wie weet staat degene nu al eerste inderdaad @texelonia, zou ik niet erg vinden :)
En ik probeer voor dat rechte stuk 2 turbo boosts te doen, in ieder geval tijdens de eerste ronde. Alleen bij een goede eerste ronde zet ik dan nog weleens een item ticket in op dat rechte stuk. En mocht dat niks doen dan *poef* kill ik MKT.

En dat cruisen is ook lekker, maar het voelt onwerkelijk :) Maar ondertussen heb ik daarom ook meer gewerkt aan mijn player level. Van 108 naar 112 nu. Van de eerste 8 cups kan ik alleen nog in de komende ranked cup + choco mountain + waluigi mijn level opkrikken. Van de laatste 4 cups kan ik enkel nog maar in 5 levels mijn level omhoog krijgen.

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo : Thanks! Bij Choco Mountain zit er met level 2 PGP gewoon niet meer in. Van m'n friends en/of opponents heb ik nog niemand kunnen vinden die met level 2 PGP een hogere score heeft neergezet. Als ik weet dat het mogelijk is, ga ik het proberen ;)

Wanneer er geen druk is, kun je inderdaad lekker je level upgraden. Dat is wel fijn! Ik hoop dat na de volgende ranked te kunnen doen, aangezien ik vermoed dat de volgende erg pittig gaat worden. Ik hoop met m'n eerste 6-6-6 een monsterscore neer te kunnen zetten op Dino Dino Jungle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze in dat geval gok ik dat je wel het meeste er uit geperst hebt ;) En de level 1 clanky kart helpt ook nog niet mee, aangezien die niet mee telt in de bonus point boost.

Race jij bij DDJ ook met Dry Bowser + Flame Flyer + Bob-omb Parafoil? Want dan kan het een mooie wedstrijd worden wie daar de hoogste score neerzet ;) (Ik hoop daar de flame flyer op te kunnen waarderen naar level 6).

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Landscape modus zou zeer welkom zijn! Heb ik ook wat aan m'n 21/9 scherm! :9

Verder doe ik precies hetzelfde als @texelonia. Gyro handling is soms makkelijker ook. Zeker met gliden. Manual drift staat bij mij uit. Drift wel lekker met m'n vinger.

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo : dat wordt zeker een mooie strijd ;). Ik twijfel nog of ik de beste score met Donkey Kong of met Dry Bowser neer ga zetten. Daarnaast ga ik DK Jumbo upgraden naar level 6 in plaats van Flame Flyer. Jump Boost heb ik meer aan in op die track.

Manual Drift heb ik trouwens aan staan en Gyro uit. Auto-item heb ik ook aan staan. Ik heb het ook uit gehad in verband met multiplayer, maar ik merkte dat ik nogal eens vergat mijn items te gebruiken waardoor ik een potentiele frenzy mis liep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze snap dat je voor dk jumbo gaat ja :) bij mij is die level 4+0, flame flyer 5+0 en 3 level tickets en nog 9 dagen te gaan. Dan heb ik weinig keuze, maar had liever ook dk jumbo gehad!

En dry bowser vs donkey Kong is wel een interessante. 215 basispunten meer (db met point cap) VS giant banana... Kan me voorstellen dat een giant banana wel meer damage kan doen.

Net eens een run gedaan met flame flyer op level 5: 25.8k met 2 coin frenzies en een bananen frenzy.

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
Ik race zelf op een 10 inch tablet, dus ik weet niet of voor mij de landscape modus wel beter gaat zijn ;) Maar eens proberen.

Vandaag in mijn grind naar level 125 op choco mountain een leuke score neergezet van 25k+ daarmee sta ik nu 1e met 5k voorsprong, totaal 59,5k. Ik heb nog steeds toad circuit nog niet aangeraakt, daar kan ik zeker nog wel 6k uit halen als het moet (5/6/6), maar dat verwacht ik niet nodig te hebben. Mario circuit kan ook nog wel omhoog als het moet. Maar man man man, wat is een level 6 coin box driver een coinfabriek soms zeg. :*)

Nog 40% en dan heb ik mijn 5 rubies binnen zodat ik straks nog een 10 pull kan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Mooie score zeg, @Planeetje. En dan te bedenken dat je met toad circuit inderdaad nog 6-8k erbij kan harken! Succes met de laatste 40%, dan heb je flink zitten grinden zeg...

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
De update is daar!

Visueel ook wel wat veranderd in het startscherm, ziet er netjes uit. Zo maar eens een potje landscape Doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Ik moet zeggen dat ik er vooral nog aan moet wennen :) De 180 graden draaien knop zit onhandig voor mij en daarnaast is er ook nog een beperkter zicht op mijn telefoon (iPhone 8 ), waardoor ik er nog aan moet wennen.

Maar wat mij meer opviel: ze hebben het aantal muntjes wat je per dag kan verdienen verdubbeld voor Gold Pass users. Dat is dan een mooie bijkomstigheid.

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Tootoo schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 08:18:
Mooie score zeg, @Planeetje. En dan te bedenken dat je met toad circuit inderdaad nog 6-8k erbij kan harken! Succes met de laatste 40%, dan heb je flink zitten grinden zeg...
Ik heb choco mountain helemaal leeg qua % en op koopa troopa beach 2 had ik nog niet alles gehaald. Dan heb ik nog wat left overs gehad. Koste wat tijd, maar dan kan ik wel nog 1x een 10 pull doen met wie weet alle 3 de HE spotlights? ;) Whishfull thinking

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
@Planeetje : nette score hoor! Een level 6 coinbox driver :9~ Die vrees ik altijd het meeste wanneer tegenstanders die hebben. Die scores kunnen echt ineens omhoog schieten. En level 125! Lekker bezig hoor!

Nog maar een paar uur voor de nieuwe ranked. Nog steeds eerste hiero met 1500 punten voorsprong. Fingers crossed. Ik hoop dat ik de volgende ranked mee kan doen voor tier 50. Dat zou ik wel heel vet vinden.

@Tootoo : mooie score op Dino hoor. Ik wacht nog even met het upgraden van DK Jumbo. Ik heb toch altijd het idee dat je item levels bepalend zijn voor je tegenstanders in ranked. Dus level 4 is dan beter dan level 6. Tenzij Nintendo ook de item tickets meeneemt in de bepaling :+ Morgen upgraden en dan richting de 30k op Dino ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09 11:53
Ik geloof het wel een beetje voor deze week. Sta 3e met slechts 2500 punten verschil tussen de nummer 1 en 7. Mis echt de laatste punten door een level 2 Lemmy.

Daarin tegen heb ik wel mega veel vertrouwen in de Toadette Cup waar ik nu op een kleine 33.000 punten sta.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:25
Ik geloof het ook wel want
Poeksel schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 22:07:
[...]

De tweede plaats bij mij was niet zo hoog (47048) dus leek het me beter om te spelen. En inderdaad, met twee rondjes spelen 47645 gehaald. Dat kan vast nog wel hoger, maar de nummer 1 staat op 54477, dus dat is best wel een gat.
Nu van 7k achter naar ruim 1k voor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Netjes hoor @Planeetje, is toch veel grinden zo bij elkaar :) heb je nu nog überhaupt 1 track die je nu niet gehad hebt? ;) ik kan er als choco mountain leeg is nog welgeteld 3... ik hoop nog net level 115 te kunnen halen deze tour. En 25k is nog better als je bedenkt dat je een midshelf kart moest gebruiken...

Bijkomstigheid: net mijn score op choco mountain naar 25k gekregen terwijl ik bezig was met mijn player level. Daarmee 9k voorsprong op de nummer 2 en 10.5k op de nummer 3. Met de aanname dat nu niet iedereen helemaal losgaat ga ik er vanuit dat het eerste of tweede wordt. Maar degene met de belachelijke levels pakt soms wat puntjes erbij, maar niks schokkends.

@Vozze succes met eerste blijven! Zou mooi zijn als je mee kan racen volgende cup voor tier 50! En ik zou stiekem wel willen weten of die poule nou echt random is of wat daar aan ten grondslag ligt :) soms denk ik item levels, soms hoe je het in de all ranking cup doet. Soms... ???

Edit: als aanvullingop de tip van @MetalSonic over het afsluiten van de app als je een item ticket hebt gebruikt maar je score ruk blijft: met de optie om de race te herstarten begin je op dezelfde plek. Dus begin je bv eerste maar is je start ruk, heb je geen frenzy of wat dan ook, kan je kiezen voor een herstart. Je player level gaat wel naar beneden, maar wel een leuke toevoeging :) Een herstart zorgt ook niet er voor dat je item ticket terug komt, daarvoor moet je nog altijd de app afsluiten.

[ Voor 20% gewijzigd door Tootoo op 21-07-2020 15:24 . Reden: Tip van Metalsonic benoemd ]

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Vozze Zo nog even spannend dan bij jou zeg. Vanavond nog even vol aan de bak denk ik?

@Planeetje mooie verbetering, nog tips die je kan delen? (naast niet geplet worden onder een rotsblok :P )

@Sleehond Hoe was je eerste race in portraid modus? ik speel nu nog even op de oude manier (gewenning haha )

Tot gisteren had ik zelf een voorsprong van 9,5k op de nummer 2. Maar uit het niks is er iemand gekomen en die zit nu op 1,2k in mijn nek te hijgen. Ik heb het gevoel dat ik met mijn items sowieso nog wel wat uit het eerste choco track kan persen.... Ik zit op 59k, nummer 2 op 57,8k ofzo en dan volgen anderen op rond de 50k.......

@Tootoo goede aanvulling, de restart doe ik ook heel vaak. Nu ook als ik "serieus grind"... Eerste 2 itemblocks geen goede frenzy? Dan restart ik. Als ik een goede frenzy heb en een coin ticket gebruik en toch een slechte score heb, sluit ik het spel af via een swipe naar boven. Spel start snel op dus laadtijden zijn te verwaarlozen bij opnieuw opstarten O+

[ Voor 21% gewijzigd door MetalSonic op 21-07-2020 15:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Ik voel me wel Metalsonic nu...

Moest op dry bones al die HE mannetjes uit die heavy hitter pipe nog (funky rosalina en hiker wario

100 euro lichter :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
@MetalSonic : net nog even 600 bij Choco Mountain erbij. Net geen 20k daar. Ik geloof het wel nu. Méér zit er echt niet in. Bij jou moet 20k zeker mogelijk zijn. Je zit op 2, 3, 4 terwijl ik m'n score met 2, 1, 4 heb neergezet. Succes nog even.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
@Tootoo Ik kom erachter dat ik bij waluigi pinball T nog veel % kan halen. DK pass mogelijks nog. Ik hoef nu nog maar 10%.

Ik ben inderdaad erg tevreden met 25k, inderdaad met een T2 kart, dus mijn point multiplier is lager, minder punten voor alles.

@MetalSonic tips: meteen naar de 1e plek, rotsblokken vermeiden, voor de glider sectie nog een boost pakken voor je combo. Alle coins in de cave pakken, tenzij je een mushroom of frenzy hebt, dan wil ik nog wel eens de shortcut in de cave pakken. Ik vind choco mountain een erg leuke baan om te racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@wimpie007 whaha wat een droge reactie van jou :p sta ik voor jou nu gelijk aan veel geld uitgeven in dit spel? Hoe voel je je nu? Tevreden of lichte kater?

@Vozze ja wellicht btw welk level ben jij ik 116.. mijn kart sucked wel qua special skill.. geef speef boosts. Ik ga kijken of ik er nog wat chocola van kan maken!

@Planeetje goede tips thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Net mijn laatste 10% binnengeharkt samen met 5 rubies :) ben nu level 125, werkt ook weer mee met punten scoren. Base is nu 5500 bij winst. Alleen al met die punten haal je de score limiet van sommige tracks al voor het halen van sterren.

Ik sta nog steeds 5k voor, dus ik denk dat het al wel in de pocket is. Morgen dan nog 1x een 10 pull. Hopelijk wordt het een goede pijp.

Succes allemaal nog!

Ik ben overigens wel benieuwd naar de nieuwe manieren om point cap tickets te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:51
Eindelijk na 3 dagen grinden een goede combo van frenzies en items en goede race, eindelijk onderweg naar een topscore op choco mountain. Krijg ik het voor elkaar om een groen schildje achterwaarts in de cave tegen mezelf te bouncen, combo weg en wordt ik vlak voor de finish nog even fijn met een blauw schild geraakt en gepasseerd, 23k score.

Nog maar even doorgrinden, want dit is te zuur. Sta 15k voor op nr2 van mijn ranking tier 44, dus echt nodig is het niet. :X

Ach, choco mountain was vroeger al een favoriete baan. :)

Edit: 1e race na deze post (3 coinbox frenzies) en een hoop rode schildjes... :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ubMoeBuuvU6U1AtxVGW5GFIUMWQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/izuTWJskATbQqY6vgfMkSzVg.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door MrOleo op 21-07-2020 17:51 ]

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@MrOleo dat zijn de frustrerende runs, helemaal een groene boomerang ;) In ieder geval fijn dat het voor de fun is en je niet hard moet strijden voor de laatste punten...

Eigenlijk daarom ook altijd: gebruik bescherming ;) Bananen en groene schilden bij je houden tot de volgende item blokken. Om ze dan niet tegen je aan te schieten ;)

@Planeetje oeh, waluigi pinball T, dat vond ik de lastigste baan om op 200 cc te rijden. Tenminste, ik rij voor player level grinden altijd op 200 cc als het kan :p Ik sta nu eindelijk tegen level 113 aan. Op naar 115!

[ Voor 24% gewijzigd door Tootoo op 21-07-2020 19:00 ]

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
Tootoo schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 18:58:
@MrOleo dat zijn de frustrerende runs, helemaal een groene boomerang ;) In ieder geval fijn dat het voor de fun is en je niet hard moet strijden voor de laatste punten...

Eigenlijk daarom ook altijd: gebruik bescherming ;) Bananen en groene schilden bij je houden tot de volgende item blokken. Om ze dan niet tegen je aan te schieten ;)

@Planeetje oeh, waluigi pinball T, dat vond ik de lastigste baan om op 200 cc te rijden. Tenminste, ik rij voor player level grinden altijd op 200 cc als het kan :p Ik sta nu eindelijk tegen level 113 aan. Op naar 115!
Ja precies, ik schoot hem af vanwege volgende itemblok in de grot, ik denk dat ik per ongeluk vooruit schoot tegen de pilaar daar. :)

erutangiS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Hier geloof ik het langzaam aan ook wel. De nummer 2-5 zullen weinig bedreiging meer vormen, zolang de nummer 6 in 50 cc blijft het rijden moet het goed komen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0CwnwVsEcksgU7dzOgciDNjtvys=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vnjtVMZQ2OwL6UArDrHuMqwP.png?f=user_large

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tootoo schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 21:30:
Hier geloof ik het langzaam aan ook wel. De nummer 2-5 zullen weinig bedreiging meer vormen, zolang de nummer 6 in 50 cc blijft het rijden moet het goed komen :)

[Afbeelding]
Lolll priceless xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Extreem aan het sandbaggen?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
Wel knap , overal 17k. :)

De nieuwe update is top, fijne nieuwe quit en restart race knoppen en landscape werkt goed en is mooi en scherpe bochten zijn stukken makkelijker te nemenbin die mode.

erutangiS

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Planeetje
Vanochtend de eerste plek binnengehaald. Ben nu tier 45 en heb een 10 pull klaar staan. Ik ga die na 8 uur doen. Waarom? Geen idee ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vozze
Hier ook eerste geworden. Er zijn toch nog wel wat lui last-minute bezig geweest, want de top 10 zag er wel iets anders uit dan gisteravond. Ook direct maar een 10 pull gedaan op de 50 pijp. Goud, een ster, maar het was Funky Kong. Aurora Rosalina zit er nog in, dus dat wordt helaas een pack kopen. Even wachten welke packs er deze ranked bij komen om te bepalen welke het wordt. En dan gaan we voor tier 50!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Eerste :) ben benieuwd hoe deze week wordt. Zal op track 3 denk ik wel mijn driver en kart moeten uppen naar level 2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Planeetje
Mijn pull was goed, 2x HE, maar juist geen funky kong. Wel wario hiker en Dry bowser. In totaal 3 HE met 3x een 10 pull mat 2 nieuwe drivers. Ik ben tevreden. Ik heb ook een HE driver ticket in mijn store die ik ga kopen. Eerst 600 coins binnenhalen en dan een coin rush ticket. Daarna kan ik hem kopen oOo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jy_3_ONOH-Rz0JpEWIz6muTQHBU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HdpDkwrL2z7jojffv1kGqT0k.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door Planeetje op 22-07-2020 08:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Mooie pulls van iedereen (en ja @Vozze zonde dat het geen Aurora is!) en gefeliciteerd voor iedereen die eerste is geworden :)

Hier ook eerste geworden, maar 1 verandering: de nummer 6 heeft bij choco mountain wel 18k gehaald!

In mijn shop is ook een HE driver ticket gekomen. Zo gewoon heb ik niet genoeg coins, maar zou ik de dry bowser pack aanschaffen dan wel. Lichte twijfel dus om die pack te kopen: voor dat geld dan niet DB (want die is al level 6), maar 6000 muntjes en daardoor een driver ticket is misschien nog wel interessant...

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo : zoals verwacht liet ze zich pas zien bij de laatste 10 pull. Maar ja, ze is binnen. Ik heb de Dry Bowser pack aangeschaft hiervoor. Bijkomend voordeel is dat DB nu ook level 6 is zonder dat ik hier een HE ticket voor hoefde te gebruiken. Nu heb ik er twee die ik aan Aurora kan besteden. Een beetje hetzelfde dilemma waar jij nu in zit ;)

Zojuist ook even de scores in ranked bekeken, maar de meeste personen moeten nog inloggen voordat dit zichtbaar wordt. Nu 2e op 1k. Dus ook maar even bij Friends gekeken. Damn, @Tootoo! Zieke score op Mario Circuit zeg! Welke frenzies had je daar?

Kijkend naar je scores, hoef jij je niet druk te maken deze ranked vermoed ik. Dat zit wel snor. Dat extra HE-ticket ga je nu niet nodig zijn, maar het is altijd fijn om deze op voorraad te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Gefeliciteerd voor iedereen die eerste is geworden! Hier helaas nog een plekje gezakt en 4e geworden.

Huidige ranking nog geen scores bekend maar gezien de friend ranking lijkt het niet zo slecht te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Eerste geworden met zo'n 1100 punten verschil en dat zou best door mijn level 136 gekomen kunnen zijn. Scheelt toch 1200 punten met level 116.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze, ik had zomaar het vermoeden dat je voor die pack ging ;) Dan heb je in ieder geval nog een ticket over! Het zou voor mij dan inderdaad meer in de categorie "fijn om meer tickets te hebben" zijn. In een volgende cup heb ik ze misschien weer hard nodig. Of om een coinbox driver op te kunnen waarderen, er staan er nog heel veel op level 1 / 2. Ik sta nu 9k voor op de nummer 2, maar de top 4 heeft best prima levels. Maar ik mag hopen dat een top 3 sowieso mogelijk is.

Die score op Mario Circuit was een beetje wat jij afgelopen cup had :) Een tripple mushroom frenzy + coin frenzy + non stop combo. Ik wilde alleen eens gaan kijken hoe ik de combo vast kon houden. Ik hoop eigenlijk dat deze track het verschil gaat maken. Iedereen heeft hoge levels voor Dino Jungle, niemand heeft hoge levels voor choco mountain T.

@Poeksel jouw level is wel echt super nice zeg! Met 20 punten per level heb je inderdaad zo een dikke voorsprong op de rest. Op mij heb je daarmee al standaard meer dan 400 punten voorsprong.

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Eerste gebleven met 7000 punten verschil.
Nieuwe ranking sta ik nu al 10k achter op de nr 1 :o Ik had wel m’n slechtere items gebruikt (in de hoop voor een niet te moeilijke pool maar dat lijkt dus niet echt te werken :D), dus nog genoeg verbetering mogelijk. Ook nog level tickets en point cap tickets om in te zetten.

Net nog een keer een 10 pull gedaan. Ik hoopte op Dry Bowser en/of Donkey Kong en ik kreeg ze allebei *O*

Nu kan ik DB level 4 maken en Toadette ook level 4 maken.
Of DK level 5, Toadette level 3 en Rosalina Aurora level 4.
Ik ga mijn eerste HE level 6 maken, de kart Quickshaw. Niet het beste om level 6 te maken, maar ik hoop dan ook tickets in de shop te krijgen (edit: dat werkt zeker alleen bij items die ook daadwerkelijk in de shop kunnen komen, of niet? |:( ) Shop is al daaagen waardeloos trouwens. Heb nu dus wel coins mocht er iets interessants komen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door texelonia op 22-07-2020 11:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
Gefeliciteerd allemaal met 1e plek, top!

Hier 4e geworden, nummer 3 stond een goede 2.000 punten van me af, dus content zo.

Deze week denk ik een lastige cup. Ik mis op choco mountain een frenzy character.

Valt me sowieso op dat ik elke week wel een cup heb waar ik niet alle races een frenzy character heb, heel frustrerend. Ben inmiddels tier 33 en level 31 maar dit zit allemaal nog steeds niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Hmmm, twee dingen die me opvallen:
- bij sommige frenzies lijkt er niks te gebeuren. Bij een rode schild frenzy of blooper frenzy gaat niemand kapot of krijgen ze inkt. Edit: blijkbaar als je naar achter swipet tijdens een frenzy blijft alles naar achter gaan.
- als je over de finishlijn gaat zie je het aantal punten wat er bij komt. Kan die niet boven de 9.999? Het is me nu een paar keer opgevallen bij dino jungle, maar ik weet niet of dat cosmetisch is of ook punten kost.

Iemand hier ideeën over?

[ Voor 9% gewijzigd door Tootoo op 22-07-2020 13:28 ]

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Even wennen maar wel fijn dat die items naar achter blijven gaan, scheelt toch weer wat onnodig heftig swipen :) Ik geloof dat die 9999 puur cosmetisch is en dat je op het resultaatscherm je daadwerkelijke punten kan zien.

[ Voor 34% gewijzigd door edzon op 22-07-2020 15:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpie007
@Planeetje en @MetalSonic zijn jullie nog neit bezig :P
Ik sta gewoon boven jullie ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wimpie007 schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 17:44:
Wat is je nickname? Alleen Tootoo en Vozze staan boven mij :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_NRJuFHyd7NbgdIaIOySkQecC_8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SpmTGGFg6WoR1EmjSWuSL7oz.jpg?f=fotoalbum_large
Zo 8k voorsprong al op dit moment. Wel bizar om te zien dat @VozzeNL in me vrienden lijst dan gewoon nog het dubbele van mij heeft.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vozze
@bennieeee : 8k in je ranked voor op de rest waar de verschillen heel klein zijn is gewoon super netjes! Ranked is het belangrijkste. Daar pak je de rubies! Scores van friends zijn leuk als vergelijkingsmateriaal ;) Dus dikke prima!

Ik race deze ranked voor het eerst met een 6-6-6 loadout op Dino. M'n eerste 30k op een enkele track is zojuist een feit! (denk ik) *O*

Tier 50 is haalbaar! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpie007
MetalSonic schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 20:11:
[...]

Wat is je nickname? Alleen Tootoo en Vozze staan boven mij :)
Grapjas. Net gedaan zeker haha

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0-d9Ydu63lm7Om1voa51pqF0kFY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eDhHbVI9yKf2TfUUxikWG25L.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze respect! :) wat voor frenzies heb je daar gehad? Ik moet geloof ik nog wachten totdat mijn kart het laatste level omhoog is... 28.2k, maar mijn combo raakte ook 1x verbroken. En als jij nu niet naar tier 50 komt heb je echt belachelijke concurrentie...

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo Thanks. Jij ook een hele nette score hoor! En eerlijk gezegd was het niet de allerbeste run O-) Ik had een triple frenzy. Mushroom, coin, green shell. Zeker geen non-stop. Twee keer onderbroken.

Nu nog Toadette naar level 6. Nog 1 ticket voor nodig. Ik hoop alleen niet dat ik straks heel hard weer terug val naar tier 49, omdat ik al m'n tickets verspeeld heb :P Zorg voor later ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*klopt af*
Nu al paar weken achter elkaar steeds de tier 3 items gehad. Deze week heb ik ook overal tier 3 en ik heb nu nog tickets over. Ik heb een luxe positie. Ik kan de zwarte yoshi naar level 2 brengen maar ik kan ook nog even de kat uit de boom kijken. Ik kan coinbox Mario naar level 3 brengen maar ook hier zou ik nog even kunnen wachten.

Het DK level blijft erg leuk en super verslavend ik kan dat zo 2 uur achter elkaar spelen. ...

Er is maar één ding dat ik mij nu vaker afvraagt. Wat is wanneer beter. Lijkt steeds vaker zo te zijn dat een level 3 high end beter is dan een level 4 goud. Ook al heeft goud level 4 een hogere multiplier... Op basis van bonuspunten lijkt het gecompliceerder.

Ook opvallend vind ik het dat mijn level 2 coinbox mario HE eigenlijk een level 4 gouden Toadette omver blaast alsof 't niks is :') zou je ook niet zeggen op basis van de cijfers die erbij staan (kans op frenzy & multiplyer)

Dit spel verrast nog steeds dus..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
Daar ging mijn voornemen om rubies op te sparen. Maar ik heb hem na meer dan een half jaar. Niet de meest nuttige, maar ik heb nu eindelijk alle supers die niet tour locked zijn (looking at Monty mole). Gotta catch them all.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KuCRC7mINv2QdThbPFOh9wt8meI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HN2YqC16EwozPFLWJNWeTa0r.png?f=fotoalbum_large

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
@Xaio, je bent niet de enige bij wie de rubies er vandoor zijn gegaan ;)

Nagenoeg nooit krijg ik die dingen in de shop, maar na gister had ik opnieuw een HE driver ticket?! Nintendo, ik wilde alleen maar een kart ticket... Toen heb ik een gokje genomen en een 10 pull gedaan van de heavy hitter pipe, laat daar nou Dry Bowser uit komen a 6000 coins :) Had ik alweer bijna genoeg voor het ticket :P Tot ziens rubies! :>

@Vozze, als je bedenkt dat mijn run met 1 break was, 2 coin frenzies en 1 green shell frenzy, dan is die level 6 DK combo wel goud waard.

@MetalSonic het is soms ergens wel een beetje gokken wat beter presteert... Die coinbox drivers die doen het uiteraard altijd wel goed, maar wanneer de ene level 3 driver het nou beter doet dan de level 4 super? Op basis van feiten zou je terecht zeggen dat de super het beter doet...

[ Voor 33% gewijzigd door Tootoo op 23-07-2020 09:06 ]

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
wimpie007 schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 17:44:
wat @MetalSonic zegt, wat is je nickname. Alleen heb ik er wat meer boven me staan.

Ik heb moeite een goede score op mario circuit te krijgen. 15.9 is nu mijn max, maar ik krijg geen frenzies. Ik rij met levels 4/2/5, verder upgraden zit er niet in deze week.

Op Dino Dino heb ik 24k, maar ik heb nog 1 super kart ticket nodig zodat ik mijn DK jumbo een leveltje kan ophogen en dan voor de 26k kan gaan. Ik heb nu zonder upgrade 6/4/6 met DK of 5/4/6 met Dry Bowser. Met Dry bowser heb ik vooralsnog de hoogste score gehaald.

Choco mountain mis ik de kart op T3. Mijn levels zijn 1/T2/4. Ik kan het level van Rosalina aurora of Chef Shy Guy upgraden naar 2. Rosa lijkt me de betere keus met de nauwe stukken waar de ice balls die kunnen bouncen. Niet optimaal. Mijn gold Swooper kan ik ook nog naar level 5 brengen. Ik denk dat ik daar nog wel 20k kan halen.

1e gaat me niet lukken denk ik. Die heeft al 66k. Maar moet je de naam van nr 1 en 2 eens bekijken. Is dat toeval of wat?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Thi4DcanduRdsggVaxze6efQoYc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uqtZ2v9cbeMT1eqNUzpjfAni.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door Planeetje op 23-07-2020 20:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpie007
Planeetje schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 20:43:
[...]

wat @MetalSonic zegt, wat is je nickname. Alleen heb ik er wat meer boven me staan.

Ik heb moeite een goede score op mario circuit te krijgen. 15.9 is nu mijn max, maar ik krijg geen frenzies. Ik rij met levels 4/2/5, verder upgraden zit er niet in deze week.

Op Dino Dino heb ik 24k, maar ik heb nog 1 super kart ticket nodig zodat ik mijn DK jumbo een leveltje kan ophogen en dan voor de 26k kan gaan. Ik heb nu zonder upgrade 6/4/6 met DK of 5/4/6 met Dry Bowser. Met Dry bowser heb ik vooralsnog de hoogste score gehaald.

Choco mountain mis ik de kart op T3. Mijn levels zijn 1/T2/4. Ik kan het level van Rosalina aurora of Chef Shy Guy upgraden naar 2. Rosa lijkt me de betere keus met de nauwe stukken waar de ice balls die kunnen bouncen. Niet optimaal. Mijn gold Swooper kan ik ook nog naar level 5 brengen. Ik denk dat ik daar nog wel 20k kan halen.

1e gaat me niet lukken denk ik. Die heeft al 66k. Maar moet je de naam van nr 1 en 2 eens bekijken. Is dat toeval of wat?

[Afbeelding]
Zag je aan mijn screenshot toch? RAYMAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
wimpie007 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 22:03:
[...]

Dan zie je hoe goed ik soms lees :N Oeps.

Inmiddels is het me gelukt wat puntjes te verzamelen. Maar het gaat niet echt van harte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wimpie007 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 22:03:
[...]

Waarom heb je niet overal dezelfde nickname?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
We krijgen dus hierna de Wild West Tour en wat verschijnt er vandaag in mijn shop.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aU5JcBJ5dA_vuq2g4dcnnVI8Jmo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6l4cIdomGA1cYg8gxxUCNXqK.jpg?f=fotoalbum_large

Cloud 9 het is een aanslag voor mijn muntjes. Maar is dit het waard om voor zoveel munten te kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Pfft, ik hoop echt dat we nu niet weer de reguliere Kalimari Desert krijgen... Ik weet dat meerdere mensen hier Morton op level 6 hebben, de badwagon dikke levels voor hebben. Maar het is zooon saai level :) Ik hoop dus meer dat we Kalimari Desert T krijgen. ;) dat zou ook beter in het plaatje van de heavy hitters passen (waaronder Wario).

@bennieeee: als je het doet voor de wild Wild West tour: die kart heeft alleen zin bij Kalimari Desert R/T. Het is geen slechte kart, qua levels en skill. Maar of die het waard is kan je alleen zelf beoordelen...

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Noooo, not kalimari desert again.... 8)7
Zelfs als het T wordt, er zijn 2 rankings, dus 2 tracks. Ene week T ander R/T zal haast wel niet...

Ik had 33 ruby’s, kreeg vanochtend 5 ruby’s login-bonus, en nu heb ik nog steeds 33 ruby’s??!!! :(
Laatst was er ook al iets wat niet goed ging, toen help de app opnieuw opstarten, nu helaas niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
@bennieeee: als je het doet voor de wild Wild West tour: die kart heeft alleen zin bij Kalimari Desert R/T. Het is geen slechte kart, qua levels en skill. Maar of die het waard is kan je alleen zelf beoordelen...
Laat hem wel schieten denk ik. Zag nu ook dat ik Offroader heb die op 2 tracks daar goed is.

Hoop wel eens op een cup met levels in New York en London die heb ik nog geen 1x mee gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@texelonia: dien anders een ticket in bij Nintendo? Zonde om 5 rubies te missen namelijk... Alles behalve de reguliere zou al fijn zijn :P In de screenshot zie je dat de trein overgang afgesloten is, wishful thinking dat het een compleet andere versie is?

@bennieeee, het is en blijft gokken of die kart het gaat worden in de volgende tour, maar kan me voorstellen dat je het de aantal muntjes niet waard vind...

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tootoo schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 08:36:
Pfft, ik hoop echt dat we nu niet weer de reguliere Kalimari Desert krijgen... Ik weet dat meerdere mensen hier Morton op level 6 hebben, de badwagon dikke levels voor hebben. Maar het is zooon saai level :) Ik hoop dus meer dat we Kalimari Desert T krijgen. ;) dat zou ook beter in het plaatje van de heavy hitters passen (waaronder Wario).

Hier sluit ik mij bij aan, qua items zit ik goed op die track maar hij is zo saaaaaaaaai. Je valt er in slaap als je niet uit kijkt :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Weet iemand of je nu 600 muntjes per track krijgt bij coins aplenty icm een gold pass? Die van mij is nu afgelopen en overweeg hem nu toch te verlengen icm de coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Planeetje schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 08:12:
Weet iemand of je nu 600 muntjes per track krijgt bij coins aplenty icm een gold pass? Die van mij is nu afgelopen en overweeg hem nu toch te verlengen icm de coins.
Bij de coin aplenty tracks is het helaas niet zo’n feest: +300 per track daar. Enkel bij de reguliere tracks kan je bij elkaar 600 puntjes halen.

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
OK, das jammer. Dank @Tootoo voor de info. Ga ik er nog eens goed over nadenken. De muntjes zijn namelijk wel heel handig voor de level tickets.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• __REMCO__
Ik had 140 ruby's en wou heel graag Rosalina Aurora om maar een tier3 driver te hebben op Choco Mountain T. Dus ik mooi 3x een 10 pull gedaan op de heavy hitters pijp maar helaas... De andere 3 spotlights had ik al en die kreeg ik dus nog een keer |:(

Toen ging m'n vriendin ook 1x een 10 pull doen en die kreeg dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WL_vPJXkxcBJMo8gRxrejnJC0mM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jAtvtqz5gSYJKpubPEbyRegf.jpg?f=user_large

Dus ik baalde flink (niet voor haar want zoveel HE drivers heeft ze nog niet) en toen toch maar de Hammer Bro pack gekocht en met de 4e 10 pull kreeg ik eindelijk Rosalina Aurora. Daardoor sta ik nu weer eerste in tier41 met z'n 1500 punten voor op nr2. Maar nog niet echt goede coin frenzy's gehad dus nog genoeg ruimte voor verbetering!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Mooie pull voor je vriendin @__REMCO__! En als je dan een pack moet kopen is de hammer bro geen straf ;)

Over saai gesproken: langzaam aan begin ik het hier wel voor gezien te houden. Ik heb alle levels kapot gespeeld voor mijn player level (net aan 115 gehaald) en een score neergezet waarmee ik mag hopen dat het genoeg is voor een top 3 plek. Meer dan de dagelijkse muntjes ophalen zit er niet in. Scores kunnen theoretisch net iets hoger, maar de zin ontbreekt langzaam aan. En anders zou ik packs aan moeten schaffen...

Hoe gaan de poules bij jullie?

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo Prima score neergezet hoor! Op welke plek sta jij daarmee in je ranked?
Ik sta nu tweede op 500 punten achter op de nummer één. Uit alle tracks heb ik het maximale gehaald.
Ik twijfel enorm. Laat ik het erbij of ga ik nog upgraden. Ik kan Toadette nog naar level 6 brengen door mijn laatste 4 tickets te gebruiken of Aurora naar level 3 brengen. Daarmee ga ik het zeker redden. Maar dan heb ik niets meer voor de volgende tour. Ik kan ook nog de Hammer Bro pack kopen. Daarna samen met mijn enige HE-ticket de Gold Swooper naar level 5 brengen en dan nog 90 rubies voor de volgende tour hebben. Keuzes, keuzes.

@__REMCO__ Lekkere pull van je vriendin hoor! En jij maar rubies er tegenaan gooien. Ik krijg altijd hetzelfde gevoel bij de lui die met hun gratis pull een HE driver krijgen. Ooit wordt je vast en zeker beloond door Nintendo voor het kopen van packs. Hoop ik. ;) En @MetalSonic denk ik ook.

[ Voor 19% gewijzigd door Vozze op 25-07-2020 14:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Tootoo
Jij en Vozze staan bij mij bovenaan qua scores. Zieke scores hoor, zou ik ook wel willen. Ik ben benieuwd hoe dicht ik zelf in de buurt kom van de 70k.

In mijn poule heb ik maar één tegenstander die vervelend is die snoept er steeds weer punten bij. Hij zit nu op 1,5k van mijn score. De nummer 3 zit op 59k... Oh zit zelf op 67k......

Ziet er zo uit
) MetalSonic 67 160
2) Dams 65 652
3) Neil 59 693

@Vozze
Ik ben beloond door wat ik heb gekocht omdat ik daardoor de scores kon halen die ik wilde halen :)... Verder is 't casino met die pulls. Deze 2 weken geen goede pulls bij de single free pull maar volgende maand kan het zomaar weer een high end zijn

[ Voor 7% gewijzigd door MetalSonic op 25-07-2020 16:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
Net nadat ik m'n vorige verhaal had geschreven, lukte het me om nog wat punten op Choco Mountain te scoren. Waardeloze run, maar wel een triple frenzy. Het heeft me even lucht gegeven.

@MetalSonic je hebt helemaal gelijk hoor. Zo zit ik er ook in. En wat je zegt; je hebt er ook een hoop plezier van. Dat is het kopen van een pack het af en toe wel waard.
Hoe zitten je tegenstanders in hun levels? Ik vergelijk dat dan met levels van vrienden om een beetje in te kunnen schatten hoeveel ze er nog bij kunnen krijgen. Misschien zitten ze al redelijk aan de max.

Het aantal lui in de hogere tiers is helaas niet zo enorm, dus de concurrentie is ook moordend. Ik heb een tijdje achterover kunnen hangen, maar dat is nu absoluut niet het geval meer. En eerlijk gezegd vind ik dat ook wel leuker. Een beetje strijd moet er wel zijn. Ik ben trouwens benieuwd naar de beloningen in tier 50.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-09 06:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CHqFfEknMYGGrqAnCvXcFaHpnKM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NYVTwuqXEGpYDvtIIAr70njF.png?f=fotoalbum_large

Best netjes volgens mij zonder t3 pop en wagen op de choco baan. Beetje rubbies aan het sparen tot er iets leuks komt.

Volgens mij heb ik ook nog lang niet iedereen als friend die hier actief is :)
Zou leuk zijn om friends te worden en stats te vergelijken.
8679-5114-9032

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze ik sta op dit moment eerste met 1900 punten voorsprong. Nummer 3 heeft 68.7k. Maar dit persoon heeft nog best wat ruimte op mario circuit en dino jungle. Dus met de aanname dat ie nog gas gaat geven kan hij er ook nog veel meer uit persen. Vanaf 4 en lager heb ik niet het idee dat hun levels beter zijn.

Maar ik snap wel de twijfel in keuzes die je hebt... Hoe staan de nummer 3, 4 en 5 er voor bij je? Mochten die wel op ruime achterstand staan dan is het misschien nog een ander verhaal. Ik kan me voorstellen dat je er wel alles (binnen het redelijke) aan wil doen om tier 50 te worden :) Dus inderdaad, ga je dan voor niks doen en hopen dat je in de top 3 eindigt, packs kopen of al je tickets er tegenaan gooien...

Mocht het zo zijn dat ik maandag derde sta, zonder dat het een enorm verschil is wil ik een pack als backup gebruiken. Ik heb nog best wat level tickets, maar wat je zegt: dan heb je de volgende tour niks meer..

@MetalSonic, het zou mee moeten zitten bij je, maar je zou behoorlijk dicht tegen de 70k moeten kunnen komen?

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• edzon
@__REMCO__ haha heel herkenbaar, ik laat daarom mijn vriendin altijd aan mijn pijp trekken ;)

@Tootoo & @Vozze Dikke scores zeg, leuk om jullie onderlinge strijd ook te volgen! Benieuwd wie er bovenaan mijn friendsranking eindigt deze week :)

Bij mij is het ongekend spannend deze week, eindelijk nipt eerste met nog wat speling op choko...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kqiSMvkknofXyn5JFYnkqL_smig=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zXqlOaafoorBDNq3bCZKUEaX.jpg?f=fotoalbum_large

@MetalSonic met de nodige coinboxfrenzy's moet die 70k wel akelig dichtbij kunnen komen, succes!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x5riuXk7oLNUBviwKM0KvQ3eD5o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wtbwRVEIRVb9vM0D2joKl8aU.png?f=user_large

Super blij!! Ik voelde ook gewoon dat het kon. Net zo vaak restarten tot ik vertrok met coin frenzy. 2 de item block banaan en 2 muntjes. Derde item block weer coin frenzy.. Een na laatste item block ook coin frenzy :)

4de of 5de keer dat ik de “triple coin” pak

[ Voor 5% gewijzigd door MetalSonic op 25-07-2020 22:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic wat een dikke score zeg, nice! Hopelijk zorgt dat alleen al er voor dat je eerste wordt in je poule ;)

@edzon dat is inderdaad wel flink spannend! Hopelijk krijg je choco nog een stuk hoger!

En ja misschien dan toch nog maar eens een run bij Dino jungle doen, ik hoef immers maar 436 punten er bij te halen om @Vozze voorbij te streven ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Tootoo op 25-07-2020 23:09 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
Vozze schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 16:02:

Het aantal lui in de hogere tiers is helaas niet zo enorm, dus de concurrentie is ook moordend. Ik heb een tijdje achterover kunnen hangen, maar dat is nu absoluut niet het geval meer. En eerlijk gezegd vind ik dat ook wel leuker. Een beetje strijd moet er wel zijn. Ik ben trouwens benieuwd naar de beloningen in tier 50.
De strijd is idd precies wat het zo leuk maakt, vind dat ze dat wel aardig onder knie hebben. Zeker na het openstellen van tier 50 is t achteroverhangen voor mij spaarzaam. Heb jij enig idee hoeveel spelers er volgende week naar 50 gaan? Ben ook benieuwd naar de beloning, gefeliciteerd met t behalen alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
@edzon : Zeker enorm spannend. Top 5 zit binnen 2,5k. Oh man, dan zou ik niet lekker zitten hoor. Gelukkig heb je nog speling op Choco.

@MetalSonic : lekkere score hoor! Triple coin frenzy. Dan hark je ze wel binnen. Omdat het zo'n leuke track is, probeer ik het zelf ook nog wel eens en twijfel een beetje aan de tactiek. Of in het begin een beetje rond de laatste positie hangen en hopen op een Bowser Shell Frenzy. Dan hark je de punten ook wel binnen. En dan hopen dat je na die frenzy op 1 staat om het af te maken met een coin frenzy. Zo ver de theorie, de praktijk is wat lastiger :D

@Tootoo : die paar punten zie ik je nog wel pakken. Op Dino heb je een goede run nodig. Dan gaat het hard. Jij mag ze hebben, zolang de nummer 2 in m'n ranked maar een beetje normaal blijft doen ;) Met een level 5 coinbox driver op Mario Circuit en een level 4 HE kart, zou die persoon er zeker meer uit kunnen halen dan de kleine 21k die deze persoon nu heeft.

Spannende dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Ik mag sowieso aan de bak... Vanochtend werd ik wakker en was de 1900 punten voorsprong veranderd in 209 punten achterstand.

Dus inderdaad, dat wordt kijken wat er bij dino in zit zonder iets te kopen. Heb al wel de flame flyer in de shop gehad. Nu nog een super kart ticket...

Vanochtend had ik in de eerste ronde 2x een bowser Shell frenzy terwijl ik in het achterveld lag. Had dat een goed vervolg gehad dan kan je volgens mij ook wel aan de punten komen ja.

Succes iedereen de komende dagen om je positie te houden of te bemachtigen!

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Vozze Als je echt een topscore wil neerzetten kan je het gedeeltelijk afdwingen door met een goede frenzy te starten.

Wat jij zegt klopt ook hoor. Eerst achterin hangen en dan die bowser shields gebruiken is ook een super begin. Ik denk nog wel iets beter dan beginnen met coin frenzy. Volgens mij is de beste plek nummer 7 qua kans op die frenzy.

@Tootoo ah jammer van je achterstand. Gelukkig heb je nog een paar dagen! Veel succes en na veel restarten krijg je de race waarin alles mee zit :)
Edit: ik keek nog even naar je scores net maar je hebt overal al rond de max. Misschien kan je nog wat uit het DK level halen?

Ik ben echt blij met de restart knop!

[ Voor 10% gewijzigd door MetalSonic op 26-07-2020 14:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
Ik verbeterde Dino Dino Jungle met 900 punten en schoot van plek 6 naar plek 1.... *O*

Wordt heel spannend dit vol te houden...

Op choco mountain heb ik immers geen frenzy kart... ;(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EAuS2ky8Z0DnmHKuFWlnK1wsv8g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Cq3jzAOWPHcJrTiwJbmkVAEL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Ik kan de 1e plek wel vergeten denk ik :)
Ik sta nu 2e met 7000 punten verschil met nr1. Maar die heeft nog heel veel ruimte op Mario Circuit. Tenminste, ik geloof nooit dat in Tier 42 dit je beste items zijn, zeker in vergelijking met de andere tracks ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A-eG0ka3ftYPjh8CfBRdFKVpMKU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fqkFXHctkR8llyAU4mwxfOUE.png?f=fotoalbum_large

De nr 3 staat ook maar 200 punten achter mij, dus ik moet nog wel wat verbeteren. Ik kan evt Dry Bowser level 4 maken, maar als het niet nodig is doe ik dat liever niet. Zeker niet als ik toch al geen nr1 kan worden. Mijn topscore op Dino is nu met DB3, heb ook DK op level 4, en omdat ik overal las dat DK misschien wel beter is dan DB probeerde ik het daar ook mee, maar tot nu toe nog geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
texelonia schreef op zondag 26 juli 2020 @ 15:35:
Ik kan de 1e plek wel vergeten denk ik :)
Ik sta nu 2e met 7000 punten verschil met nr1. Maar die heeft nog heel veel ruimte op Mario Circuit. Tenminste, ik geloof nooit dat in Tier 42 dit je beste items zijn, zeker in vergelijking met de andere tracks ;)

[Afbeelding]

De nr 3 staat ook maar 200 punten achter mij, dus ik moet nog wel wat verbeteren. Ik kan evt Dry Bowser level 4 maken, maar als het niet nodig is doe ik dat liever niet. Zeker niet als ik toch al geen nr1 kan worden. Mijn topscore op Dino is nu met DB3, heb ook DK op level 4, en omdat ik overal las dat DK misschien wel beter is dan DB probeerde ik het daar ook mee, maar tot nu toe nog geen succes.
Indrukwekkende score zag in Dino Jungle, hoe heb je dat gehaald? Je kart is een lager level en een lagere rank (gold ipv high end) maar wel met punten voor sprongetjes. Heb je combo van begin tot einde + 3 coin frenzy's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Dat is niet mijn score he :D Dat is van degene die in mijn poule 1e staat. Ik sta 2e in mijn poule. En zijn score op Mario Circuit en de items daar, staan niet in verhouding met zijn score en items op Dino en Choco, dus verwacht dat hij makkelijk nog veel punten erbij kan halen. Die ga ik dus nooit inhalen, dat was mijn punt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
texelonia schreef op zondag 26 juli 2020 @ 18:34:
Dat is niet mijn score he :D Dat is van degene die in mijn poule 1e staat. Ik sta 2e in mijn poule. En zijn score op Mario Circuit en de items daar, staan niet in verhouding met zijn score en items op Dino en Choco, dus verwacht dat hij makkelijk nog veel punten erbij kan halen. Die ga ik dus nooit inhalen, dat was mijn punt ;)
oh sorry dan heb ik niet goed gelezen hiervoor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic ik zit met choco en Mario circuit inderdaad echt rond de max, daar heb ik 3 frenzies en een non stop combo gehaald. Dino zou een beetje opgerekt kunnen worden, maar makkelijker wordt dat met een kart upgrade (die ik nog precies niet kan doen).

Zolang het een paar 100 punten blijft kan ik dat nog wel inhalen door iets te upgraden bij choco mountain.

@texelonia je nummer 1 gaat nog rustig dik omhoog ja, kan me niet voorstellen dat hij geen tier 3 items zou hebben. Die nummer 3 achter je houden is inderdaad belangrijker ;)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
MetalSonic schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 23:26:
[...]

Waarom heb je niet overal dezelfde nickname?
Waarom wel ;-)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• edzon
Triple coin frenzy _/-\o_ Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KcmhBCUQaIiObI5-hr573OEMBws=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0MOUDr7o9ujuq2Wn0Bo2DDEb.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DSKWY_q06Tiu8Wu57gu7-9IYAa0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/su0VaiIH4W6gJ0y0rQnSKHGD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
bennieeee schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 20:55:
[Afbeelding]
Zo 8k voorsprong al op dit moment. Wel bizar om te zien dat @VozzeNL in me vrienden lijst dan gewoon nog het dubbele van mij heeft.
Inmiddels nog eens 4500 punten erbij. Nog steeds een 8000 punten voor. Eventueel kan de laatste track nog een klein beetje omhoog door een HE ticket voor Rosalina te gebruiken maar die laat ik lekker liggen.

[ Voor 11% gewijzigd door bennieeee op 27-07-2020 08:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vozze
@edzon : zo! Lekkere run hoor. Ik heb zelf het gevoel dat de frenzies op Choco en Mario erg dun gezaaid zijn. Ze lijken gewoon niet te komen. Een triple coin frenzy is dan wel errug lekker. Jij hebt jezelf in ieder geval veilig gesteld voor deze week.

Mijn voorsprong is inmiddels geslonken naar ongeveer 100 punten. Ik zie nummer 2 nog wel meer punten sprokkelen, dus ik heb al mijn super driver tickets ingezet en Toadette naar level 6 gebracht. Nu nog een goede run op Mario en dan moet het goed komen.

Volgende tour maar kijken of ik spijt krijg van deze actie wanneer ik Wario geen tickets kan geven...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lekkere dag in de shop hier. Net een gouden driver ticket gekocht. Heb daar nu 5 van gespaard! en zometeen maak ik mijn Yoshi level 5.

@edzon is dit je eerste Triple coin? ik weet nog dat ik bij mijn eerste echt met een mond vol verbazing naar mijn telefoon keek. Voelde mij zo'n Amerikaan van "HOLY SHIT WHATS GOING ON :o :o :o :o :o :o :o :9~ "

[ Voor 45% gewijzigd door MetalSonic op 27-07-2020 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
MetalSonic schreef op maandag 27 juli 2020 @ 11:04:
@edzon is dit je eerste Triple coin? ik weet nog dat ik bij mijn eerste echt met een mond vol verbazing naar mijn telefoon keek. Voelde mij zo'n Amerikaan van "HOLY SHIT WHATS GOING ON :o :o :o :o :o :o :o :9~ "
Haha nee, dit was de derde keer dacht ik. Wel de eerste op een ranked met NSC waar ik (hopelijk) de eerste plek mee pak. Aan mijn screenshots te zien heb ik ook zo'n 8 min nodig gehad om t te geloven :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!
edzon schreef op maandag 27 juli 2020 @ 12:11:
[...]

Haha nee, dit was de derde keer dacht ik. Wel de eerste op een ranked met NSC waar ik (hopelijk) de eerste plek mee pak. Aan mijn screenshots te zien heb ik ook zo'n 8 min nodig gehad om t te geloven :o
Geloof je het nu wel? weet je zeker dat je wakker bent en niet aan het dagdromen? :o :o

Ik weet niet hoe jullie 't zien maar wat mij betreft beginnen ze vandaag of morgen al met de nieuwe tour.. Weer nieuwe tracks, nieuwe challenges etc etc :*)

[ Voor 16% gewijzigd door MetalSonic op 27-07-2020 13:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
MetalSonic schreef op maandag 27 juli 2020 @ 12:53:
[...]

Geloof je het nu wel? weet je zeker dat je wakker bent en niet aan het dagdromen? :o :o

Ik weet niet hoe jullie 't zien maar wat mij betreft beginnen ze vandaag of morgen al met de nieuwe tour.. Weer nieuwe tracks, nieuwe challenges etc etc :*)
Van mij had ie afgelopen zaterdag mogen beginnen, toen ik nog eerste stond ;) (En ik was toen al verveeld door gebrek aan nieuwe tracks enzo)

Omdat het zon klein verschil is, heb ik besloten om 2 dozer packs te kopen + 1 HE kart ticket in te zetten en mijn kart bij choco mountain naar level 4 te werken. Daarmee moet het hopelijk mogelijk zijn om de resterende punten goed te maken en hou ik nog best veel tickets over voor de volgende tour.

Hier heb ik ook nog 5 super driver tickets, maar dat was meer omdat die bij de vorige tour te pas en te onpas voorbij kwamen :P Deze tour zijn alle super level tickets maar schaars weer... :)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
MetalSonic schreef op maandag 27 juli 2020 @ 12:53:
[...]

Nee nee nee, ik heb nog een paar dagen nodig voor deze cup, ontevreden over alle 3 mijn scores.

Vozzes theorie van Dino Dino 8e plek start met bowser shield frenzies is wel gaaf trouwens, iets van 5,5 k op na 1 itembox ofzo. Of mushroom frenzy 8e blijven en direct daarna bowser shield frenzy krijgen. Dan moet je alleen niet zo dom zijn als mij en voor de finish een geyser pakken en door 3 man worden ingehaald. 8)7

erutangiS

Pagina: 1 ... 23 ... 161 Laatste