Netjes hoor @
Planeetje, is toch veel grinden zo bij elkaar

heb je nu nog überhaupt 1 track die je nu niet gehad hebt?

ik kan er als choco mountain leeg is nog welgeteld 3... ik hoop nog net level 115 te kunnen halen deze tour. En 25k is nog better als je bedenkt dat je een midshelf kart moest gebruiken...
Bijkomstigheid: net mijn score op choco mountain naar 25k gekregen terwijl ik bezig was met mijn player level. Daarmee 9k voorsprong op de nummer 2 en 10.5k op de nummer 3. Met de aanname dat nu niet iedereen helemaal losgaat ga ik er vanuit dat het eerste of tweede wordt. Maar degene met de belachelijke levels pakt soms wat puntjes erbij, maar niks schokkends.
@
Vozze succes met eerste blijven! Zou mooi zijn als je mee kan racen volgende cup voor tier 50! En ik zou stiekem wel willen weten of die poule nou echt random is of wat daar aan ten grondslag ligt

soms denk ik item levels, soms hoe je het in de all ranking cup doet. Soms... ???
Edit: als aanvullingop de tip van @
MetalSonic over het afsluiten van de app als je een item ticket hebt gebruikt maar je score ruk blijft: met de optie om de race te herstarten begin je op dezelfde plek. Dus begin je bv eerste maar is je start ruk, heb je geen frenzy of wat dan ook, kan je kiezen voor een herstart. Je player level gaat wel naar beneden, maar wel een leuke toevoeging

Een herstart zorgt ook niet er voor dat je item ticket terug komt, daarvoor moet je nog altijd de app afsluiten.
[
Voor 20% gewijzigd door
Tootoo op 21-07-2020 15:24
. Reden: Tip van Metalsonic benoemd ]