Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
MrOleo schreef op zondag 12 juli 2020 @ 21:46:
[...]

Dat is het probleem, je krijgt een bubbel en vervolgens mis je allerlei boosts om 1e worden en vervolgens krijg je een bubble, etc. ;)
Klopt, ik stop meteen zodra ik een bubbel krijg. Een bubbel is funest voor een hoge score. Soms verlengt het je combo, maar ik heb hem gewoon liever niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:21
Met een dikke 2k voorsprong op de nummer 2, lijkt het ook deze cup goed te komen :-) Laat die nieuwe tour maar komen!

Ik kijk ook regelmatig bij Friends en de scores die daar behaald worden. Met bijna 72k doe ik het niet slecht, maar er staat 1 persoon boven mij. Dat is Vinkeveen. Die heeft mij recent toegevoegd, maar als ik kijk naar z'n scores en levels, bekruipt me toch het gevoel dat er iets niet helemaal in de haak is:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GXLoR87SL_7IPzT8uT2b0czWqIc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EzDS4kPSifd7nwD3M67A58TO.jpg?f=fotoalbum_large
Dit lijkt me wel heel erg sterk toch?

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Vozze schreef op maandag 13 juli 2020 @ 15:47:
Met een dikke 2k voorsprong op de nummer 2, lijkt het ook deze cup goed te komen :-) Laat die nieuwe tour maar komen!

Ik kijk ook regelmatig bij Friends en de scores die daar behaald worden. Met bijna 72k doe ik het niet slecht, maar er staan 1 persoon boven mij. Dat is Vinkeveen. Die heeft mij recent toegevoegd, maar als ik kijk naar z'n scores en levels, bekruipt me toch het gevoel dat er iets niet helemaal in de haak is:

[Afbeelding]
wellicht dat deze persoon er heel veel geld in stopt en alleen maar ruby's en alle packs koop koopt zodat ie iedere pijp kan leeg trekken en dan kan updaten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
Dat zou kunnen, maar ik wil niet weten hoeveel dit grapje kost. En waarom dan niet eerst Swimwear Rosalina naar 800 brengen? En hoeveel HE tickets moet je dan wel niet hebben liggen om dit in één tour voor elkaar te krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
Zowel Rosalina als Mario swimwear op level 6? Dat zijn beide uit de pijp trekken en 18 HE tickets gebruiken of beide pijpen 9 keer net zo ver leegtrekken als nodig? Het lijkt me niet te kloppen nee...

Hier sta ik nog steeds 700 punten voor, maar ik verwacht nog steeds dat of de nummer 2 of nummer 6 echt gas gaat geven. Tenzij de het wel geloven natuurlijk, maar allebei hebben ze meerdere items op level 6 staan. Ik heb al wel besloten geen tickets meer te investeren en hooguit kijken of mijn scores verbeterd kunnen worden. Maar het betekent altijd dat ik 2 coin(box) frenzies moet halen. En bij ktb 2 is 1 al zeldzaam met builder Mario, laat staan 2.

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:25
Ook opvallend vind ik dat Vinkeveen maar tier 43 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Wat ik opvallend vind is dat Vinkeveen op Tweakers zit en/of lid is. Hier is de enige plek waar ik m'n id heb opgegeven...

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
pjot1 schreef op maandag 13 juli 2020 @ 18:04:
Wat ik opvallend vind is dat Vinkeveen op Tweakers zit en/of lid is. Hier is de enige plek waar ik m'n id heb opgegeven...
Ik ook inderdaad...

Die Abdallah nog wat op YouTube had het er paar weken geleden wel over dat er dingen gehackt werden, of hoe hij het ook omschreef. Ik heb verder niet meer geluisterd hoe en wat, maar als ik dit zo zie dan lijkt me ook dat er iets niet klopt.

Ik sta nog steeds eerste, inmiddels nog maar 2,2k voorsprong, al dagen onveranderd. Zit steeds te wachten tot ik word ingehaald, maar vooralsnog gebeurt dat niet... Zou het fijner vinden als ik een grotere voorsprong had, maar krijg ik er maar niks meer bij. Terwijl dat best mogelijk zou moeten zijn, nog geen dubbele coin frenzy’s gehad (wel coin frenzy plus een andere frenzy) bijvoorbeeld, maar dat wil dus maar niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
pjot1 schreef op maandag 13 juli 2020 @ 18:04:
Klopt. Dat geldt voor mij ook. Ben benieuwd hoe het de volgende tour gaat en of hij/zij nieuwe characters weer zo snel op level 6 krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Als er gebruik gemaakt wordt van een gehackte account, dan zal dat account binnenkort wel gebanned worden. Ik hoorde via Carlos85 dat er iemand uit zijn Friends list verdwenen is waarvan hij zeker wist dat de scores en upgrades niet konden kloppen.

Als het legitiem is, dan kudo's. Hij heeft dan geld uitgegeven en een voordeel gekocht.

Ik ben het wel eens dat het wel veel pulls moeten zijn geweest en of tickets die die gekocht moet hebben in de store. Dat zal een duit gekost hebben dan.

[ Voor 33% gewijzigd door Planeetje op 13-07-2020 21:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vozze schreef op maandag 13 juli 2020 @ 15:47:

Ik kijk ook regelmatig bij Friends en de scores die daar behaald worden. Met bijna 72k doe ik het niet slecht, maar er staat 1 persoon boven mij. Dat is Vinkeveen. Die heeft mij recent toegevoegd, maar als ik kijk naar z'n scores en levels, bekruipt me toch het gevoel dat er iets niet helemaal in de haak is:

[Afbeelding]
Ik keek ook al met gefronste wenkbrauwen naar zijn items. Zulke nieuwe items nu al op level 6? Ik denk zelf nog even dat hij er in korte tijd veel geld tegen aan heeft gegooid (echt paar duizend euro) dan kan het natuurlijk.

Als hij de volgende week weer dit soort items heeft gooi ik 'm wel eruit want hier kan ik niet mee concurreren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09 11:53
Hier is de spanning er wel af. Nog steeds 3000 punten voorsprong en gebeurt al dagen niks. Ben zelf daarom ook al een paar dagen niet echt actief bezig.

Voor de genen die nog ff goed bezig moeten succes vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Ik sta nog 1100 voor op nummer 2, bij mij is het wel spannend, nummer 2 klimt elke keer weer een paar honderd punten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Dachten jullie ook dat je met b.v. een Gold Glider meer kans op een coin frenzy hebt? Dat schijnt niet zo te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Poeksel schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 14:39:
Dachten jullie ook dat je met b.v. een Gold Glider meer kans op een coin frenzy hebt? Dat schijnt niet zo te zijn.
Huh? Hoezo niet dan? Met coin glider meer kans op coins. Dus ook meer kans op coin frenzy zou ik denken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Dat dacht ik ook altijd ja, maar volgens https://www.reddit.com/r/...n_of_how_they_work_exact/ is dat niet zo:

"It's a common belief that your glider affects your chances of getting a specific Frenzy. This is false. Datamining has shown us no evidence that gliders affect Frenzies."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poeksel schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 14:39:
Heb ik een tijd gedacht, ik dacht zelfs (lang geleden) dat een hogere level coin glider ook een nog grotere kans was op coin frenzy.

Nu begrijp ik dat coin glider de kans op coin vergroot en dat is het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Een herhaling van zetten zo lijkt het: de nummer 3 heeft er een paar duizend punten bijgetikt en staat nu eerste op 400 punten van mij vandaan. En opnieuw: zou ik op ktb 2 een dubbele coin frenzy krijgen dan haal ik hem in. Je zou er een deja vu van krijgen... :)

Succes voor een ieder die aan de slag gaat of geniet van je rust voor degene die klaar is!

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Als een coin glider de kans op een coin vergroot per item block zorgt dat er toch ook voor dat de kans op 3 coins groter word?!? Ik vind nergens een uitleg over waarom dat niet zo zou zijn behalve dat dit uit 'datamining' zou moeten blijken zonder enige verdere uitleg. Hoe werkt dat dan?

Verder hoop ik dat jullie meer geluk hebben dan ik deze tour. Ben nou al te lang bezig om t nog leuk te vinden om er mee door te gaan maar moet er maar vrede mee hebben dat er voor mij niet meer dan een 4e plek in zit nu, morgen weer een nieuwe ronde!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• __REMCO__
Na heeeeeeeeel lang en heeeeeeeeel vaak rainbow road (die andere twee kreeg ik niet beter) gedaan te hebben ging ik van dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u76YiC1qI-4May_jglMWlyj-1j8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TyUVlNFTzGEQIfPFwdwtOg4K.jpg?f=user_large

Naar dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NF5sJe0abj3wog-bFHA2sRbJ-Ls=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5WdHVkfEKC2OzsW97mi0O6Tt.png?f=fotoalbum_large

Nou maar hopen dat het morgenvroeg nog genoeg is O-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Planeetje
Ik ben eerste geworden. Meteen een 10 pull gedaan op de rosalina banner. Helaas no joy. Green pipe. Dag Rosalina, tot een andere keer ;w ;w ;w :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
Wijze les. Je moet minimaal 75% kunnen pullen anders is het zonde van je rubies. Op 46 eerste gouden pijp met....
luma foil glider (Die ik al heb). 230 rubies through the drain.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EbTAHnW8ISHIVd6nw7jX__6zkjk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/q4El3SzYCQReUCfPOpfVoOSM.png?f=fotoalbum_large

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:15
Vorige week 1e, nu 7e haha

Wel tier 32 gebleven.

Op naar deze week d:)b

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• HansieGansie
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-09 10:47
Hier eindelijk weer een keer eerste, ook tier 32 nu

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Eerste geworden :) 3k voor op de nummer 2

Edit: ah fijn alles tier 3 voor de ranked cup!

[ Voor 37% gewijzigd door MetalSonic op 15-07-2020 08:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Ook eerste, met 300 punten voorsprong :p

Ben benieuwd naar de komende cup, ook om choco mountain te gaan rijden!

En al gelijk een vraagje: wat zou meer op moeten kunnen leveren: peachette level 5 of toadette level 6? De laatste kan ik ook een point cap ticket voor gebruiken.

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
Tootoo schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 08:36:
Ook eerste, met 300 punten voorsprong :p

Ben benieuwd naar de komende cup, ook om choco mountain te gaan rijden!

En al gelijk een vraagje: wat zou meer op moeten kunnen leveren: peachette level 5 of toadette level 6? De laatste kan ik ook een point cap ticket voor gebruiken.
Ik zou verwachten dat toadette meer punten oplevert vanwege de triple mushroom frenzy vs mushroom cannon frenzy.

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sleehond
Net uit een gratis pijpje komen zetten, altijd welkom een HE d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ITskJTBFX3PTpvgsFLN_8Q10Gts=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3TWaBZk4XxjUesDvt3QXvW4R.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Ik denk dat ik PGP maar eens nar level 6 ga brengen. Ik had niet verwacht dat zij ooit een non T of R/T track zou krijgen. Ben er erg blij mee. Ik mis alleen een kart op track 1. Niet heel erg. Voor de rest heb ik een goede load out. Hopelijk krijg ik een HE driver ticket in de shop zodat ik Peachette ook naar level 6 kan brengen.

Volgende week misschien DK als T3 driver. Dan gaat hij ook zeker naar level 6 :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• texelonia
Ik ben zowaar 1e gebleven! *O*
Deze ranking heb ik alles ook top shelf, dus spaar ik m’n Ruby’s nog even. Volgende ranking waarschijnlijk mis ik dan een kart, maar weet nog niet of ik daar m’n ruby’s voor wil uitgeven. Deze pijp maar 0,06% kans op een juiste kart, dus dat heeft niet veel zin.

Ik wil ook nog wel wat level tickets gebruiken. Ik ga alleen niet de HE level tickets vrij kunnen spelen deze ranking vrees ik. Had al m’n star-tickets uitgegeven.
Xaio schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 08:51:
[...]

Ik zou verwachten dat toadette meer punten oplevert vanwege de triple mushroom frenzy vs mushroom cannon frenzy.
En Toadette level 6 heeft 8% kans op een frenzy, en 5x bonus point boost, en Peachette level 5 heeft 7% kans op frenzy en 4x bonus point boost.
En als Toadette cup de volgende ranking wordt (en met Toad captain en Toadette explorer als nieuwe drivers, Toad cup nu de ranking, lijkt me dat best waarschijnlijk), heb je daar ook wat aan Toadette level 6.

[ Voor 8% gewijzigd door texelonia op 15-07-2020 11:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Ik ben ook uit gegaan van de redenatie dat Toadette en 1x meer bonus point boost geeft + hogere frenzy score + een handigere item heeft. En inderdaad met de aanname dat ze in de volgende cup ook gebruikt wordt, heb ik haar naar level 6 gebracht :) Met een point cap ticket erbij heeft ze maar 35 basis punten minder dan peachette.

Al met al in ieder geval wel een leuke cup! Nu snap ik ook dat beide plaatjes van de sneak preview van choco mountain waren: ze hebben die een redesign gegeven ten opzichte van het origineel. Die tunnel zat er niet zo in en ook een ander stukje van de track hebben ze aangepast. Wel een leuke track in ieder geval!

Folding@home

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
En natuurlijk vannacht nog van plek 3 naar plek 5 gegaan, alweer.

Wel een leuke pull gedaan. :)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jHBou5GJVjgqUWrmx1UzaeBt1-w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8yT0MzSHvS67u6zvhz94oERi.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel
Voor de tweede keer op rij eerste geworden en ook al Treasure Map gepuld. Fijn!

Voor de nieuwe ranked cup ga ik iets uitproberen: ik ga 'm voorlopig niet doen. 0 punten. Eerst kijken hoe de concurrentie is en mijn kansen bepalen, want misschien is plek 20 beter dan plek 6 of zo.

Nu is het wel zo dat als Toadette Cup de nieuwe ranked wordt, ik een tier 3 driver op Choco Mountain mis. Dat kan een reden zijn om toch voor de huidige ranked te gaan (maar het is sowieso niet nodig dat voor het weekend te doen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Poeksel schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 12:41:
Voor de nieuwe ranked cup ga ik iets uitproberen: ik ga 'm voorlopig niet doen. 0 punten. Eerst kijken hoe de concurrentie is en mijn kansen bepalen, want misschien is plek 20 beter dan plek 6 of zo.
Interessant, ben benieuwd! Ben zelf vorige week 4e geworden en deze cup weer goede hoop op de 1e plek als ik zo even snel naar de rest kijk. Vraag me af of het de moeite waard is om bewust 2 tiers te zakken en rubies/point cap tickets mis te lopen, ervan uitgaande dat t je überhaupt lukt om een week niet te rijden!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-09 22:29
Ik lees al een tijdje enthousiast mee en begrijp steeds meer van wat jullie zeggen 😂

Ik ben nu anderhalve maand aan het spelen, erg verslavend.

Dit is mijn id, 252625007785 zou wat Mario friends kunnen waarderen.

Ik heb nu 60 rubies, is het eigenlijk altijd een goed idee om een 10 pull te doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
anie schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 13:26:

Ik heb nu 60 rubies, is het eigenlijk altijd een goed idee om een 10 pull te doen?
Zelf bewaar ik de rubies totdat er een erg goede pipe komt, maar niet iedereen heeft dat geduld :) En in principe altijd per 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anie
Poeksel schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 13:29:
[...]

Zelf bewaar ik de rubies totdat er een erg goede pipe komt, maar niet iedereen heeft dat geduld :) En in principe altijd per 10.
Tx!
Dus ik hou jullie in de gaten of iets een goede pijp is? 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
anie schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 13:30:
[...]

Tx!
Dus ik hou jullie in de gaten of iets een goede pijp is? 😂
Ja, al hangt het ook af of er iets in de pipe zit wat je nodig hebt voor je ranked. En sommige spelers geven de rubies zo snel mogelijk uit (per 45) omdat ze het gewoon leuk vinden pulls te doen, daar valt ook wat voor te zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
anie schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 13:26:
Ik lees al een tijdje enthousiast mee en begrijp steeds meer van wat jullie zeggen 😂

Ik ben nu anderhalve maand aan het spelen, erg verslavend.

Dit is mijn id, 252625007785 zou wat Mario friends kunnen waarderen.

Welkom! Als het gaat om een pull te doen:
- In het begin kan het (inderdaad altijd per 10) waard zijn om altijd een pull te doen. Met name om daarmee het aantal items te vergroten.
- Gaandeweg kan je inderdaad er voor kiezen om te wachten tot er een goede pipe voorbij komt. Bijvoorbeeld omdat er veel high end items in zitten (laatst bv 6 stuks) of omdat het een special pipe is met 50 items. Op reddit moet je anders maar eens zoeken op "should you pull". Daar maakt een user altijd een overzicht van per pipe of deze het waard is. Dan is het echter wel handig om de pipe verder leeg te kunnen trekken, zodat je met enige zekerheid kan zeggen dat je de items krijgt die je wilt.

Op reddit wordt trouwens gesproken over een nieuwe 50 pipe, zij het met items die de meeste volgens mij wel hebben... En er zou een nieuw type item komen, de stofzuiger :) Bij wellicht nabbit, die ook nog moet verschijnen... Over een interessante pull gesproken ;)

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bennieeee
Hier ook makkelijk eerste geworden. Nu weer leuk een paar nieuwe banen erbij die ik zelf nog niet eerder heb gemaakt. Beloofd weer een leuk weekje te worden in de ranking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Ik heb Dry Bowser op level 3 (0/2). Ik kan 'm kopen voor 12000 (heb ik net). Doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vind de ai behoorlijk agressief op het eerste ranked choco level. Net pas na 5 retry's eerste geworden op die track. Helpt ook niet dat ik al een paar rotsblokken op mijn hoofd heb gekregen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Poeksel schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 14:57:
Ik heb Dry Bowser op level 3 (0/2). Ik kan 'm kopen voor 12000 (heb ik net). Doen?
Kijkend naar de korte termijn: met de aanname dat de Toadette cup de volgende ranked cup is, hoe zit je daar met je drivers? Dry Bowser zou je goed kunnen gebruiken bij Dino Jungle, maar vooral als je dan ook je HE driver ticket in gaat zetten, En Donkey Kong kun je ook een heel eind kunnen komen als die een beetje rond hetzelfde level zit.

Maar neemt niet weg dat Dry Bowser geen slechte is om aan te schaffen.

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Ik heb Donkey Kong op 6, dus Dry Bowser zou voor de lange termijn zijn. Hij is één van de beste, maar 12k is veel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
In dat geval zou ik het laten voor nu... 12k kan je aan zoveel investeren, je kan er 4-6 super tickets voor kopen bv :)

@MetalSonic, die AI is inderdaad behoorlijk agressief! Tot aan de grot kan de hele bende kapot gaan hier, bommen vliegen in het rond ;)

Net eens gekeken hoe de competitie is qua levels: 2 personen hebben vergelijkbare levels, dat wordt wel leuk racen :) Maar als 1 iemand los gaat dan kan ik die nooit bijhouden: 6x level 6, 2x level 5, 1x level 4. Daarvan 8x HE, 1x super. En dat merk je steeds vaker wel. Level 4/5 is vaak niet genoeg om eerste te worden.

Folding@home

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Tootoo schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 16:25:
In dat geval zou ik het laten voor nu... 12k kan je aan zoveel investeren, je kan er 4-6 super tickets voor kopen bv :)

@MetalSonic, die AI is inderdaad behoorlijk agressief! Tot aan de grot kan de hele bende kapot gaan hier, bommen vliegen in het rond ;)

Net eens gekeken hoe de competitie is qua levels: 2 personen hebben vergelijkbare levels, dat wordt wel leuk racen :) Maar als 1 iemand los gaat dan kan ik die nooit bijhouden: 6x level 6, 2x level 5, 1x level 4. Daarvan 8x HE, 1x super. En dat merk je steeds vaker wel. Level 4/5 is vaak niet genoeg om eerste te worden.
Precies! Maarja voldoening is ook wel weer een stuk groter als je dan na een gevecht dus wel eerste word.

Met betrekking tot de levels moet je inderdaad echt goede items hebben om mee te doen in de top 3. Jij zit volgens mij ook nog 1 of 2 tiers hoger dan dat ik zit dus daar zal 't nog wel pittiger zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Ik zit 1 level hoger ja... @Vozze maakt het dan bij jou helemaal een slagveld? Of houdt iedereen zich nog rustig? Jouw score van Mario circuit 2T is echt netjes zeg! :)

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
Tootoo schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 19:01:
Ik zit 1 level hoger ja... @Vozze maakt het dan bij jou helemaal een slagveld? Of houdt iedereen zich nog rustig? Jouw score van Mario circuit 2T is echt netjes zeg! :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gJj8we7VKnfYw_tZTnCWMyj6FYk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d0SAJeuXyxzRG3DXEwwepS9H.jpg?f=fotoalbum_large
Het is nu volgens mij nog rustig. Voor zover ik kan zien, lijken de levels vergelijkbaar met die van mij behalve dat een aantal Pink Gold Peach een stukje hoger hebben. Ik heb al bij jou gezien wat ze daarmee kunnen uithalen ;) Ik heb gelukkig Lemmy op level 6. Dat is een held. Twee keer coin frenzy en nonstop combo op Mario Circuit staat nu eerst wel even. Toffe baan om te doen trouwens.

Ik heb twee pulls kunnen doen en gelukkig de spotlight kart gekregen zodat ik op Choco Mountain in ieder geval een tier 3 kart heb.

Uiteraard met een schuin oog al gekeken naar wat de volgende cup gaat zijn en de kans is inderdaad groot dat het Toadette cup gaat worden. Wanneer dat het geval is, heb ik een grote uitdaging bij Choco Mountain T met het ontbreken van een tier 3 driver ;w

Maar ja, zover is het nog niet. Eerst deze cup. Leuke tracks!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Iedereen weer lekker bezig geweest! d:)b Ik ben 2e geworden. 1900 punten achter de nummer 1. Ik kreeg m'n scores niet meer omhoog. En als ik dan een nieuw record kon neerzetten werd weer 4e of lager.... :(

Maar goed, nieuwe tour, nieuwe kansen! In de eerste race kan ik al geen frenzy's halen. Dus ff snel 45 rubies gespaard en uitgegeven. 9x normal en 1 red Yoshi.... :/ En aan de nummer 1 te zien, moet er nog een hoop gebeuren, maar tot nu toe elke race nog maar 1x gedaan dus er is nog een hoop mogelijk! :)

@anie join the club! ;) Weet je ook gelijk dat je niet de enige bent met deze verslaving! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze nooit gedacht dat lemmy een held kon zijn ;) ik kreeg vanochtend daarmee ook veel frenzies, alleen nog geen 2 coin frenzies ;) Inderdaad wel een hele leuke baan voor de non stop combo!

Maar met PGP en de gold swooper kan je inderdaad monster scores halen bij choco mountain. Dit is was 1 coinbox frenzy en vooral geluk met items...

Choco mountain T wordt echt een drama qua driver als toadette cup het wordt. ik heb ooit in een vlaag van verstandsverbijstering een Yoshi pack gekocht met zwarte Yoshi (om er daarna nooit iets mee te doen), maar het is bijna verplicht dat je hier geld aan moet uitgeven.

Folding@home

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anie
Tx voor de invites guys! Blijkbaar bleven allerlei challenges hangen omdat ik niet genoeg vrienden had gemaakt. Hierdoor inmiddels 120 rubies klaar staan dus dat belooft wat als er inderdaad zo'n 50 pipe komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
Tootoo schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 21:23:
@Vozze nooit gedacht dat lemmy een held kon zijn ;) ik kreeg vanochtend daarmee ook veel frenzies, alleen nog geen 2 coin frenzies ;) Inderdaad wel een hele leuke baan voor de non stop combo!

Maar met PGP en de gold swooper kan je inderdaad monster scores halen bij choco mountain. Dit is was 1 coinbox frenzy en vooral geluk met items...

Choco mountain T wordt echt een drama qua driver als toadette cup het wordt. ik heb ooit in een vlaag van verstandsverbijstering een Yoshi pack gekocht met zwarte Yoshi (om er daarna nooit iets mee te doen), maar het is bijna verplicht dat je hier geld aan moet uitgeven.
Ik ben er ook bang voor. Ik ga dan in ieder geval de aankomende 50 pijp proberen leeg te trekken. Zoals het nu lijkt heb je dan gegarandeerd 4 HE drivers voor "slechts" 225 rubies:
  • Dry Bowser
  • Funky Kong
  • Aurora Rosalina
  • Wario Hiker
Met Rosalina heb je een top tier driver op Choco Mountain T en ook Dry Bowser kun je in de volgende ranked goed gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ik heb Bowser JR in de shop voor 9.000 coins. I'm heb 10.000 coins...

Ik heb hem nog niet. Moeite waard om deze te kopen of nog even op de coins blijven zitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
@Sleehond Ik gebruik Bowser Jr bijna nooit, dus ik vind het wel veel coins dan.

Ik heb blijkbaar geluk deze tour. Ik mis regelmatig een tier 3 driver/kart/glider, maar bij de Toadette cup heb ik zowel Rosalies Aurora als Shy Guy pastry chef. Wel level 2 en level 1, maar beter iets dan niets. Ik mis overigens wel een kart als toadette cup de volgende ranking wordt.

Hoe gebruiken jullie de points cap tickets? Gebruiken jullie ze voor je beste items in het algemeen? Of voor de items die je nodig hebt voor deze ranking/tour?

Heb nu voor PGP gebruikt en Lemmy, de Gold Swooper en Gold Glider. Heb nog wat tickets over en twijfel of ik die nu ook zal in zetten en waar dan, of nog even bewaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
texelonia schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 10:53:
@Sleehond Ik gebruik Bowser Jr bijna nooit, dus ik vind het wel veel coins dan.

Ik heb blijkbaar geluk deze tour. Ik mis regelmatig een tier 3 driver/kart/glider, maar bij de Toadette cup heb ik zowel Rosalies Aurora als Shy Guy pastry chef. Wel level 2 en level 1, maar beter iets dan niets. Ik mis overigens wel een kart als toadette cup de volgende ranking wordt.

Hoe gebruiken jullie de points cap tickets? Gebruiken jullie ze voor je beste items in het algemeen? Of voor de items die je nodig hebt voor deze ranking/tour?

Heb nu voor PGP gebruikt en Lemmy, de Gold Swooper en Gold Glider. Heb nog wat tickets over en twijfel of ik die nu ook zal in zetten en waar dan, of nog even bewaren.
Eens met dat Bowser Jr weinig gebruikt wordt. Ik geloof dat ik hem in neo bowser city nog weleens gebruik, maar dat is de enige track waar hij van toepassing is voor me.

Ik gebruik de point cap tickets nu een beetje van beide: als ik er niet genoeg heb, dan alleen op de beste items / die veel gebruikt worden. Dus inderdaad PGP / Gold Swooper / Gold Glider etc. Maar als de situatie het toe laat gooi ik ze nu tegen alles aan van de ranked cups. Maar dat is ook ingegeven omdat ik anders potentieel niet eens in de top 3 eindig deze keer :) En ik had er genoeg over... Nu dus ook gebruikt bij Lemmy, Toadette, Mushmellow, en de lightning Oilpaper, zij het dat de meeste maar voor 1 ranked cup van toepassing zijn.
Vozze schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 09:21:
[...]

Ik ben er ook bang voor. Ik ga dan in ieder geval de aankomende 50 pijp proberen leeg te trekken. Zoals het nu lijkt heb je dan gegarandeerd 4 HE drivers voor "slechts" 225 rubies:
  • Dry Bowser
  • Funky Kong
  • Aurora Rosalina
  • Wario Hiker
Met Rosalina heb je een top tier driver op Choco Mountain T en ook Dry Bowser kun je in de volgende ranked goed gebruiken.
Als Aurora Rosalina een gegeven is, dan is dat wel een mooie! Het zou ten hoogste iemand 225 rubies kosten, maar hopen dat die eerder uit de pijp gehaald wordt! Maakt dat die rubies alleen maar harder gaan op deze manier. Het zou wel mooi zijn als we ook op iets meer manieren aan rubies zouden kunnen komen. Weet iemand bv waarom we maar 1x rubies kregen op basis van scores van vrienden? Waar we nu telkens 1600 coins voor krijgen...

[ Voor 24% gewijzigd door Tootoo op 16-07-2020 13:00 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Zo doe ik het nu ook geloof ik ja, haha.
Lightning Oilpaper had ik net ook al gedaan want had nog 3 tickets voor super glider. En dan volgende ranking waarschijnlijk Bob-omb Parafoil.

Ik heb nog 1 ticket voor super driver. Toad of Donkey Kong? Beide level 4.

Misschien nog even afwachten hoe deze ranking gaat. Sta nu 1e met 3000 voorsprong, en nog ruimte voor verbetering op alledrie de tracks.
Wel lastig hoor, nog meer keuzes om te upgraden, vond de level tickets vaak al lastig genoeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Hoe is je loadout voor beide tracks? Als beide drivers het verst geleveld zijn op die tracks en je moet uiteindelijk kiezen welke je naar level 5 wil krijgen, dan zou mijn voorkeur DK zijn. Maar inderdaad sowieso wachten en kijken of de drivers ook nog los voorbij komen in de coinshop? :)

Al ken ik het gevoel en wil je alles upgraden wat mogelijk is :)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
texelonia schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 13:00:
Lightning Oilpaper had ik net ook al gedaan want had nog 3 tickets voor super glider. En dan volgende ranking waarschijnlijk Bob-omb Parafoil.

Misschien nog even afwachten hoe deze ranking gaat. Sta nu 1e met 3000 voorsprong, en nog ruimte voor verbetering op alledrie de tracks.
Wel lastig hoor, nog meer keuzes om te upgraden, vond de level tickets vaak al lastig genoeg :D
Lastig, DK staat als beter aangeschreven, die heb ik inmiddels op level 5 en een point cap ticket gegeven. Als de volgende ranked duidelijk is en het inderdaad Toadette cup is, gaat dk naar lvl 6 >:). En natuurlijk pas een ticket gebruiken als je daadwerkelijk een level up kan ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Planeetje op 16-07-2020 13:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
Best pijpje wel!!

Bowser naar LVL 3 door deze pull en een HE gold glider

d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IMNO2EZpZIzrMrNua3PB7PhTAD0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w4aPQo3WCv9V4Oh31122MLOI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Tootoo schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 13:04:
Hoe is je loadout voor beide tracks? Als beide drivers het verst geleveld zijn op die tracks en je moet uiteindelijk kiezen welke je naar level 5 wil krijgen, dan zou mijn voorkeur DK zijn. Maar inderdaad sowieso wachten en kijken of de drivers ook nog los voorbij komen in de coinshop? :)

Al ken ik het gevoel en wil je alles upgraden wat mogelijk is :)
Ik bedoelde nu eigenlijk een point cap ticket voor Toad of DK. Level tickets heb ik ook nog, dus ik zou of Toad of DK ook maar level 5 kunnen brengen. Maar de vraag is of het dat nu waard vind, omdat van 4 naar 5 alleen de bonus points omhoog gaan, en niet frenzy %. Ik zou ook Toadette level 2 (staat vandaag in m’n shop en moet ik dan wel kopen) naar level 4 kunnen brengen. Dat is dan vooral voor Mario Circuit 3R in de Toadette cup. Verder geen super drivers voor deze tour. Behalve evt bij Mario Circuit 2T deze ranking, maar ik hoop Lemmy nog level 6 te kunnen maken (dan moeten er nog 2 tickets in de shop komen deze week..), al is ie met level 5 ook al beter dan Toad pit crew level 2 en Lakitu level 3 denk ik.
Maar ik wacht eerst maar af of ik het red zonder die tickets in te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
texelonia schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 13:00:

Ik zou inderdaad even afwachten. Donkey Kong is zeker de betere driver, dus die zou ik voorkeur geven boven Toad. Ik heb ook nog een aantal liggen, maar ik probeer eerst een goede scores neer te zetten zonder. Zolang ik bovenaan sta zie ik geen reden om te upgraden. Ik ga ze vast een keer nodig zijn in een ranked waar het wat moeizamer gaat.

Ik gebruik die point-cap tickets dan ook alleen maar op ranked cup items. Ik zie het nut er niet van om de "sterkere" items eerst te doen. Die komen vanzelf in een ranked en dan krijgen ze op dat moment een ticket. Mits voorradig natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anie
De shop heeft het volgende aan te bieden voor mij. Best wat zaken up te graden alleen heb ik geen centen. Ik zou dan een coin rush van 25 rubies moeten doen. Aangezien ik nu een redelijk voorraadje rubies heb is het wel aantrekkelijk..
Wat vinden jullie?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dvWipOZjwBt5tf2Tk7M2bHVA1kE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bkoW5xUuJam7BiAdcQTzYsa1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HansieGansie
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-09 10:47
Ik heb dat nooit gedaan anie, Die coins komen wel weer, maar rubies zijn schaarser en die kun je imo beter besteden aan een pipe, waarbij je HE items eruit kan trekken (die in de shop tussen de 10k en 30k aan coins kosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L9n0aJpHGK5gqIjapvq8x1s_HGw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0eK4U1pOAcFx5aQ6yqJJN3LE.jpg?f=fotoalbum_large

Ik verwacht dat dit mijn spannendste weekje tot nu toe gaat worden. Heb nog wel wat ruimte maar om te zeggen mega veel daar lijkt het nog niet helemaal op. Hopelijk nog een paar goeie pijpen straks.

[ Voor 12% gewijzigd door bennieeee op 17-07-2020 08:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Ik weet dat ik hier wat anders over denk dan de meesten, maar ik vind het nog wel het overwegen waard om de bomb parafoil te upgraden @anie :) Ja dat kost je dan 10 rubies (5 meer dan wanneer je hem uit de pijp zou trekken). Maar je weet nu 100% zeker wat je krijgt: een level 4 glider die je (ga ik vanuit) bij de volgende ranked cup kan gebruiken. Persoonlijk vind ik zoiets nog wel waard, ook omdat met een pijp je ook zomaar alleen maar rommel kan krijgen.

@bennieeee succes!

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anie
Tootoo schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 08:59:
Ik weet dat ik hier wat anders over denk dan de meesten, maar ik vind het nog wel het overwegen waard om de bomb parafoil te upgraden @anie :) Ja dat kost je dan 10 rubies (5 meer dan wanneer je hem uit de pijp zou trekken). Maar je weet nu 100% zeker wat je krijgt: een level 4 glider die je (ga ik vanuit) bij de volgende ranked cup kan gebruiken. Persoonlijk vind ik zoiets nog wel waard, ook omdat met een pijp je ook zomaar alleen maar rommel kan krijgen.

@bennieeee succes!
Tx! Ik had inderdaad nog geen gliders op level 4. Ik heb de upgrade gemaakt waardoor ik challenges 1-3 compleet maakte en weer veel rubies daardoor terugkreeg. Al met al dus meer dan waard 👍

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
anie schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 09:24:
[...]

Tx! Ik had inderdaad nog geen gliders op level 4. Ik heb de upgrade gemaakt waardoor ik challenges 1-3 compleet maakte en weer veel rubies daardoor terugkreeg. Al met al dus meer dan waard 👍
Je weet dat je nog een superglider ticket krijgt waardoor je hem ook had kunnen levelen he? ;) Oh, wacht, dat is natuurlijk alleen bij Gold Pass. Dat is misschien een verkeerde aanname die ik doe. Die neem ik altijd in overweging om te bepalen of ik het wel of niet ga kopen. Ik koop ook minder items, maar zoveel mogelijk item tickets. Dan ben ik flexibeler in het upgraden en kan ik me focussen op het upgraden van de ranked cup items. De rest komt zoveel mogelijk uit de pijpen.

Bewaar de rest van je rubies lekker tot morgen. Dan komt er een 50 pijp waar je waarschijnlijk meer waarde uit haalt dan die rubies die je nu aan een coin rush hebt besteed.

[ Voor 5% gewijzigd door Vozze op 17-07-2020 10:42 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
Ow ja, de mogelijke super glider ticket had ik nog niet in ogenschouw genomen... Dan had je ook kunnen kiezen om het nog niet te upgraden.

De bombomb glider is trouwens geschikt voor de volgende ranked cup in dino Dino jungle, waardoor @anie nog een glider ticket over houdt :)

Maar toegeven, het is een kwestie van voorkeur hoe en wat je wil upgraden, maar ben het er ook mee eens om de rest lekker in de special pipe te gooien! 4 high end en 4 super spotlight items zouden er in zitten, dan heb je behoorlijke kansen om goede items te scoren.

Edit: altijd karig als je eens je best probeert te doen om rond de 299 muntjes uit te komen zodat je daarna een track kan doen om ver boven de 300 dagelijkse muntjes uit te komen, om er achter te komen dat je op 301 uitkomt... Gister hetzelfde met de EXP, kwam precies verkeerd uit ipv goed...

[ Voor 21% gewijzigd door Tootoo op 17-07-2020 13:35 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
Het is inderdaad de Toadette Cup geworden. En nog geen pijp :'(
Zal de pijp met die sterke drivers dan voor de volgende cup de standaard pijp worden? Dat kan natuurlijk ook nog met twee level 3 characters voor die cup in die pijp. Dan kost het dus 450 rubies om garantie te hebben op alle top drivers. Pfff.

[ Voor 66% gewijzigd door Vozze op 18-07-2020 08:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze start een special 50 pijp niet op zondag?

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
Vozze schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 08:09:
Het is inderdaad de Toadette Cup geworden. En nog geen pijp :'(
Zal de pijp met die sterke drivers dan voor de volgende cup de standaard pijp worden? Dat kan natuurlijk ook nog met twee level 3 characters voor die cup in die pijp. Dan kost het dus 450 rubies om garantie te hebben op alle top drivers. Pfff.
Volgens mij was bij de vorige tour ook de special pipe op zondag, dus ik verwacht hem morgen eigenlijk. Ik heb nu 90 rubies en verwacht er nog 40 bij bij winst. Maar ik twijfel of ik ga trekken. Alle supers heb ik al, ik mis enkel 3 HEs, maar wario hiker meh, dry browser is al level 4. Rest funky kong en Aurora Rosalina. Funky vind ik wel cool en is erg goed om te hebben. Aurora is niet al te best, met veel levels. Afhankelijk of ze ook HE karts erin stoppen, maar dat verwacht ik niet als ik de banner bekijk. Clanky cart is voor mij belangrijker, maar met 90 rubies aan een 100 pipe beginnen is niet echt slim. Bovendien blijft het een kart.

Ik heb gisteren een super driver ticket gekocht en Toadette naar level 3 gebracht door ook haar te kopen. Ik ben blut voor wat betreft muntjes, krijg ik vandaag weer een HE driver ticket... Had ik Peachette naar level 6 kunnen brengen. Ach ja, thats life i guess. Donkey gaat volgende ranked naar level 6 en Toadette misschien naar lvl 4. Ik heb 10 super driver tickets op de plank liggen >:)

Nu met coins plenty toch alweer 3000 muntjes. Ik heb een quick ticket gebruikt omdat mijn zoon de gouden kart wilde hebben ;)

Ik sta nu 1e met 20k op choco en mario circuit 2t. Toad circuit nog niet echt voor gaan zitten. Ik heb daar 5/6/6, dus 20k moet ook prima kunnen. Kijkende naar de levels van mijn tegenstanders komt het deze week wel goed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
Zo goed heb ik het niet bijgehouden, maar zondag zou mooi zijn. Ik ga wel pullen, al is het maar voor meer spreiding van HE drivers op de tracks. Dat de special skill wat minder is, neem ik op de koop toe. Gewoon racen op plek 1 en een coin frenzy binnen harken.

Hier is de ranking best spannend. Met 66k heb ik 2k voorsprong op nummer 2 en ruim 4 op nummer drie. Wellicht nog wat ruimte, maar dan moet ik gaan upgraden en dat bewaar ik liever tot de volgende om zodoende naar tier 50 te kunnen gaan!

@Planeetje 3000 muntjes?! Netjes hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
HE swooper glider in store voor 10.000 coins, Heb er 11.500.

Waard om deze te kopen? Heb hem nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Ik heb hier meerdere keren gelezen dat je ook items uit de shop kan kopen met rubies. Ik heb deze optie nog nooit gezien. Of moet je dan genoeg rubies hebben? (heb ik namelijk nooit :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Sleehond schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 13:57:
HE swooper glider in store voor 10.000 coins, Heb er 11.500.

Waard om deze te kopen? Heb hem nog niet...
Ja! Zeker als je hem nog niet hebt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
pjot1 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 14:28:
Ik heb hier meerdere keren gelezen dat je ook items uit de shop kan kopen met rubies. Ik heb deze optie nog nooit gezien. Of moet je dan genoeg rubies hebben? (heb ik namelijk nooit :p)
Enige wat ik me kan voorstellen is eerst coin rush met rubies en daarna kopen. Ik kan iig niets in de shop direct afrekenen met rubies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
pjot1 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 14:28:
Wat planeetje zegt ja :)

Hier is het nog super rustig in de poule?! Nummer 2 staat op 54k, slechts 8k achter. Choco mountain moet ik nog echt gaan pushen, toad circuit heb ik met 2 coin frenzies, maar mijn kart kan nog eenvoudig naar level 6 nu ik het level ticket er voor heb. En Mario circuit heb ik nu 1 coin frenzy gehad, maar die 2e wil maar niet komen :)

Enne @Planeetje, 3000 coins opgehaald met coin aplenty? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

[ Voor 7% gewijzigd door Tootoo op 18-07-2020 17:38 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Tootoo schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 17:32:
[...]
Enne @Planeetje, 3000 coins opgehaald met coin aplenty? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Nee, beetje raar geschreven van mijn kant. Ik was op iets van 200 coins beland na aankopen. Daarna 400 muntjes gescoord gisteren, vandaag ook eerst 400 muntjes gehaald, daarna coins aplenty met 2x een coin box driver, dat levert wel aardig wat extra op (380, 350en 410 dacht ik) en door het quickticket nog wat extra muntjes uit de cadeaus. Eindtotaal 3000 muntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-09 06:58
Schoonmoeders heeft nog wat friends nodig :)
Voel jullie vrij om haar toe te voegen
7665 3059 2492

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
R-utger schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 19:54:
Schoonmoeders heeft nog wat friends nodig :)
Voel jullie vrij om haar toe te voegen
7665 3059 2492
Bazen schoonmoeder _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Poeksel schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 12:41:

De tweede plaats bij mij was niet zo hoog (47048) dus leek het me beter om te spelen. En inderdaad, met twee rondjes spelen 47645 gehaald. Dat kan vast nog wel hoger, maar de nummer 1 staat op 54477, dus dat is best wel een gat.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• texelonia
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h_5NhZseN0sOSZ1GxcbLKcpm8qI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0o2I0rO7dWUdPeXWLsudpULd.jpg?f=fotoalbum_large

Hoppa, mushroom frenzy, coin frenzy én een coinbox frenzy! *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anie
Ik had eerlijk gezegd meer verwacht van 3x10 op de nieuwe pipe. Maar goed, zit wel wat moois tussen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/USvytqgZ6dHl8NWDRTN59DvLKCo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w6xExjZpLivREiltjKCKQgKG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UyyxLmBOSA0PsylYS9qlurxuXFg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rI8QB6OlEOwoUj14EXTKn35Z.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pa_hx3FFgW-m6pp8Ai0smt9MtSM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8GrCAOcddtJ23mwQizD4GFfg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
Succes iedereen die de 50 pipe leeg gaat trekken!

Ik laat hem toch maar schieten, aangezien ik 2x Rosalina Aurora moet hebben om mijn huidige black Yoshi (level 1, plus eventueel een HE driver ticket) te evenaren / verbeteren. Dan moet ik teveel geluk hebben, aangezien ik 118 rubies heb + wat ik woensdag nog krijg.

Wel weer een super driver ticket uit de coinshop! Na 3 dagen geen super level ticket kon het wel weer :) Enige is dat ik dan nu wel donkey Kong (ook in de coinshop) laat schieten. Zonde, want daarmee is ie wel level 5.

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Ik heb toch maar 2x 10 buizen getrokken en daaruit Rosa Aurora gekregen. Niet die ik wilde, maar wel een nieuwe. Met 40 rubies van de winst kan ik net geen 3e keer een pull doen voor funky kong, ik mis 3 rubies. Jammer. De 5 rubies van dag 10 komen net te laat en multiplayer heb ik niet echt zin in om te gaan doen. Ook 5 rubies voor levelen naar 125 kost me aardig wat tijd, ik ben nu level 121. Volgens mij zijn er geen andere manieren meer zonder echte centen om aan 5 rubies te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@Planeetje, wat moet je nog doen voor multiplayer challenges? Met alle tips is het vind ik wel te doen. Niet dat het perse het leukste is om te doen, maar toch... Want voor 3 rubies zou het zonde zijn als je graag nog een pull wil doen.

En je hebt de driver waarmee je komende week een tier 3 driver hebt voor choco mountain T, ook niet onaardig toch! Ik zou liever haar hebben dan funky Kong (die ik zelf nooit gebruik, met zo’n waardeloos item en altijd een alternatief die beter is).

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Tootoo schreef op zondag 19 juli 2020 @ 12:45:
@Planeetje, wat moet je nog doen voor multiplayer challenges? Met alle tips is het vind ik wel te doen. Niet dat het perse het leukste is om te doen, maar toch... Want voor 3 rubies zou het zonde zijn als je graag nog een pull wil doen.

En je hebt de driver waarmee je komende week een tier 3 driver hebt voor choco mountain T, ook niet onaardig toch! Ik zou liever haar hebben dan funky Kong (die ik zelf nooit gebruik, met zo’n waardeloos item en altijd een alternatief die beter is).
Ik sta nu op rank c, halverwege. Dus moet nog wel even. Voor choco mountain T had ik chef shy guy al ;) maar dash ring is wel beter dan mushroom canon. Wie weet ga ik rosalina aurora later wel wat meer waarderen. Chef shy guy staat ook op level 1, gebruik ik nooit. Ik heb overigens ook normale Rosa en bowser getrokken. Daarnaast 2x wario wing en nog wat super spul, dus ik klaag niet. Had gehoopt op DK zodat ik een ticket kon uitsparen. Ben net level 122 geworden. Misschien ga ik wel even level grinden naar 125.

Als ik mijn load out app bekijk dan heb ik funky kong inderdaad niet nodig voor extra coverage, maar mogelijks krijg ik daar wel een high end op een track daar waar ik die daarvoor niet had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Is zij niet met een waardeloze ice flower? ;) beide eigenlijk waardeloos ja. Van die 4 bij choco mountain zijn toadette en Yoshi dan nog het minst slecht qua item...

Halverwege c is 1,5 level tot begin A voor de rubies... als je de gold race doet heb je bij winst iets van 8 procent erbij. Is aanzienlijk minder racen dan je level opwaarderen ;) En vandaag kan je niet zo worden weg geschoten doordat het maar 2 item slots zijn...

Mocht je nog de friends multiplayer challenge moeten doen dan wil ik deze week wel even mee racen :) scheelt je 1 level in ieder geval.

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Ik heb ook 3 keer een 10 pull gedaan. Kreeg oa Funky Kong en Wario Hiker die ik nog niet had. Rosalina Aurora naar level 3 gebracht, handig voor volgende ranked. En nog een paar supers.
Niet ontevreden. Hoopte eigenlijk ook op DK en Dry Bowser. Kan evt nog met de hopelijke winst van deze ranking nog een 10 pull doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo Bedankt! Ik ga toch wel wat pulls wagen. Ik snap dat jij het even laat. Misschien toch ééntje om even te kijken? 😉 Er zitten drie High End drivers in die ik nog niet heb. Waarvan eentje die ik echt nodig ben voor de volgende ranked. Ik stop dus ook niet eerder voordat ik Rosalina Aurora heb.
Zojuist een eerste pull gedaan en Dry Bowser gekregen. Dat is een mooie bijkomstigheid. Die had nog twee tickets nodig om naar level 6 te gaan. Nu dus nog één. Die had ik gelukkig nog, dus die kan naar level 6. Wanneer ik Rosalina krijg, kan die daarna naar level 2. Nu hopen dat ik eerste blijf en straks een pull kan doen. Ik heb nog 5 rubies. En anders ga ik denk ik toch een pack kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Tootoo schreef op zondag 19 juli 2020 @ 13:05:
Is zij niet met een waardeloze ice flower? ;) beide eigenlijk waardeloos ja. Van die 4 bij choco mountain zijn toadette en Yoshi dan nog het minst slecht qua item..
Ach ja, ice flower, geen dash ring... net als ice mario geef ik die waarschijnlijk ook geen tickets. Afhankelijk van de ranked die week.

Hoe zit dat met multiplayer dan? Kan je toch % scoren door met vrienden te racen? Ik dacht dat dat niet kon? :? Als het wel kan dan is dat wel een optie.

Ik heb laatst nog gold race geprobeerd, maar verloor hopeloos en daardoor ook weer enorm veel procenten verloren. Daarna wasik er een beetje klaar mee.

[ Voor 12% gewijzigd door Planeetje op 19-07-2020 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Wat een draak van een race is SNES Mario Circuit 2T als je alleen Lemmy daar hebt. Kom gewoon minimaal 1500 punten te kort daardoor vergeleken bij de rest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Planeetje schreef op zondag 19 juli 2020 @ 13:58:
[...]

Ach ja, ice flower, geen dash ring... net als ice mario geef ik die waarschijnlijk ook geen tickets. Afhankelijk van de ranked die week.

Hoe zit dat met multiplayer dan? Kan je toch % scoren door met vrienden te racen? Ik dacht dat dat niet kon? :? Als het wel kan dan is dat wel een optie.

Ik heb laatst nog gold race geprobeerd, maar verloor hopeloos en daardoor ook weer enorm veel procenten verloren. Daarna wasik er een beetje klaar mee.
Nee je kan inderdaad geen procenten halen, maar er is 1 challenge die vraagt om 5x racen met vrienden, weet niet of je die al gedaan hebt? Dat is 1 ruby erbij namelijk. Een gold race heeft inderdaad als nadeel dat als je laatste wordt, het heel hard gaat ja... daarom race ik zelf ook liever niet als er frenzies behaald kunnen worden. Dan is de kans veel te groot dat je laatste wordt. En soms is het ook nog eens op 200 cc. Maar vandaag is het en 150 en maar 2 slots...

@Vozze Ik mag hopen dat je eerste wordt zeg! Jouw scores zijn toch behoorlijk! Zeker toad circuit, had je daar 3x coin frenzy? En succes met Rosalina Aurora halen! Top mens is het ;) Breng me niet aan het twijfelen zeg, over toch een pull doen :p

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo : nummer 2 en 3 zitten beide 2k achter mij. Ik heb op reddit scores van 28k voorbij zien komen op Choco Mountain en die lui hebben PGP op level 5. Daar pakken ze zo nog een paar 1000 als ze zich inspannen. Toad Circuit staat wel inderdaad. Triple frenzy, maar slechts één coin frenzy. Volgens mij waren de andere twee de mushroom cannon en de green shell. Wel nonstop combo.

Mocht je je kunnen inhouden, dan wordt het vast beloond. Misschien nog even wachten tot MKT één jaar bestaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Hmmm, toch interessant zeg :) wat voor level ben jij? Ik probeer namelijk het verschil te snappen tussen jouw en mijn score.

Die van mij (21.9k) is behaald met:
- level 109 (ongeveer)
- 2x coin frenzy
- geen non stop combo, maar zaten ook niet super veel breaks in.

Dus dan heb je:
- jij racet met alles high end en point cap = 456 basis punten meer.
- bonus punt boost is qua levels hoger bij mij.
- gok dat jouw player level hoger is.

En toch heb jij meer dan 4K meer dan ik ;)

Ik ben ook wel benieuwd wat er bij mij in zit in choco mountain. De 22,5k was met 1 Frenzy, daar moet nog ruimte liggen.

@MrOleo: done! ;)

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:51
Ik moet ook meer lvls grinden, lvl 93 is toch wat te laag. Dat is toch snel een verlies van 1000 tot 2000 punten (20 per lvl per track?) t.o.v. anderen.

Die 26k score op toad is insane, geen idee hoe je dat doet vozze, geniaal. Haal hier met moeite 19k.. Je hebt natuurlijk wel betere items.

[ Voor 14% gewijzigd door MrOleo op 23-03-2022 16:49 ]

erutangiS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo Ik zit nu op level 111. Daar heb ik de score ook mee behaald. Daarvoor had ik ook al de kans op zo'n score. Toen met een dubbele coin frenzy. Ik werd helaas gretig door op het laatst buitenom te gaan voor de laatste coins. Toen kreeg ik een blue shell en door het verlies van snelheid werd ik links en rechts ingehaald.

Ik heb ook voor de level 4 kart gekozen aangezien die Dash Panel boost heeft en een betere multiplier dan mijn mushroom kart op level 6. Alleen de handling is wel ruk. Om de combo te behouden probeer ik altijd nog wat traffic cones mee te pakken. Het liefst door er tegenaan te slippen, maar anders door een green shell. En dan gewoon heel veel geluk hebben. Het was ook ineens 3k hoger dan m'n vorige high score. Dat ga ik niet verbeteren.

Ik kan als laatste redmiddel om nummer 1 te blijven PGP nog naar level 3 brengen en die kart naar level 2 voor ongeveer 1000 punten extra, denk ik. Ik hoop het niet te hoeven doen.

Uiteraard credits naar @MetalSonic voor zijn tip om MKT af te sluiten wanneer de score de prullenbak in kan, maar wanneer je wel een item ticket hebt gebruikt. Daarvoor had ik altijd een chronisch tekort aan die tickets!

[ Voor 10% gewijzigd door Vozze op 19-07-2020 17:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
@Vozze graag gedaan! Ik heb het van iemand anders en vond het leuk om de tip te delen hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __REMCO__
vanaf de update van morgen EINDELIJK in landscape racen!

Ik wacht de update nog even af want er zullen vast nog wel bugs inzitten maar dit is echt beter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:51
Oh dat is serieus fijn, ik mis best vaak miniturbos doordat de rand van het scherm in de weg zit, dat zou met landscape stuk beter moeten zijn.

erutangiS

Pagina: 1 ... 22 ... 161 Laatste