Het vermoeden is, op basis van de tracks en benodigde items, dat de volgende ranked cup de Yoshi cup is.MetalSonic schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 23:06:
[...]
Hoe weet je wat de volgende ranked cup wordt? of heb je een vermoeden?
Verder eens met je reactie. Focus op gliders en 2/4/6
Verder deel ik je mening wel: je moet tegenwoordig hoog in je levels zitten wil je een kans maken op de nummer 1 positie. En zelfs dan is het nog niet altijd raak, dat blijkt wel uit de scores die ik vorige ranked cup haalde en nog tweede werd.
Mijn dilemma voor nu en benieuwd wat jullie zouden doen. Ik heb gister een HE driver ticket weten te kopen, maar er zijn te veel opties mogelijk, met de aanname dat het inderdaad Yoshi cup wordt:
1. Ik kan gold dry bones upgraden van level 2 naar 3. Daarmee heb ik voor koopa beach 2 wat meer power.
2 Ik kan Rosalina Swimsuit naar level 2 brengen. Dat heeft echter pas wat meer zin als ik ook de volgend HE driver ticket in zet op haar voor de volgende cup (rainbow road heb ik alleen Lemmy die level 5 kan worden. Daarmee kan ik racen met een coinbox driver ipv een bubble. Alleen level 3 vs 5.
3. Ik kan het ticket opsparen voor de yoshi cup en er 2 inzetten om party time pauline op level 5 te krijgen. Goed voor Royal Raceway. Maar ik kan ook kiezen voor Peachette naar level 6 te krijgen. Coinbox driver level 5 vs mushroom canon level 6.
4. Ik kan het ticket opsparen voor de yoshi cup, maar dan gebruiken om ice mario, builder mario of black yoshi naar level 3 te krijgen. Kost me 1 a 2 tickets.
Wat zouden jullie doen? Behalve nog even wachten tot na het weekend
Edit: uiteraard nu ik nog 123 muntjes heb krijg ik 2 super glider tickets?!?! Zon feest is het nog nooit geweest in mijn shop. Alleen heb ik net niet genoeg muntjes...

[ Voor 5% gewijzigd door Tootoo op 03-07-2020 08:37 ]