Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
MetalSonic schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 23:06:
[...]

Hoe weet je wat de volgende ranked cup wordt? of heb je een vermoeden?

Verder eens met je reactie. Focus op gliders en 2/4/6
Het vermoeden is, op basis van de tracks en benodigde items, dat de volgende ranked cup de Yoshi cup is.

Verder deel ik je mening wel: je moet tegenwoordig hoog in je levels zitten wil je een kans maken op de nummer 1 positie. En zelfs dan is het nog niet altijd raak, dat blijkt wel uit de scores die ik vorige ranked cup haalde en nog tweede werd.

Mijn dilemma voor nu en benieuwd wat jullie zouden doen. Ik heb gister een HE driver ticket weten te kopen, maar er zijn te veel opties mogelijk, met de aanname dat het inderdaad Yoshi cup wordt:
1. Ik kan gold dry bones upgraden van level 2 naar 3. Daarmee heb ik voor koopa beach 2 wat meer power.
2 Ik kan Rosalina Swimsuit naar level 2 brengen. Dat heeft echter pas wat meer zin als ik ook de volgend HE driver ticket in zet op haar voor de volgende cup (rainbow road heb ik alleen Lemmy die level 5 kan worden. Daarmee kan ik racen met een coinbox driver ipv een bubble. Alleen level 3 vs 5.
3. Ik kan het ticket opsparen voor de yoshi cup en er 2 inzetten om party time pauline op level 5 te krijgen. Goed voor Royal Raceway. Maar ik kan ook kiezen voor Peachette naar level 6 te krijgen. Coinbox driver level 5 vs mushroom canon level 6.
4. Ik kan het ticket opsparen voor de yoshi cup, maar dan gebruiken om ice mario, builder mario of black yoshi naar level 3 te krijgen. Kost me 1 a 2 tickets.

Wat zouden jullie doen? Behalve nog even wachten tot na het weekend ;)

Edit: uiteraard nu ik nog 123 muntjes heb krijg ik 2 super glider tickets?!?! Zon feest is het nog nooit geweest in mijn shop. Alleen heb ik net niet genoeg muntjes... :X |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Tootoo op 03-07-2020 08:37 ]

Folding@home

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:21
Ik vermoed ook dat Yoshi de volgende ranked cup gaat zijn. Lijkt me redelijk logisch.

@Tootoo : ik zou wachten met upgraden van Dry Bones. Ik zou sowieso pas op de laatste dag van deze ranked cup kijken waar je nog mogelijkheden hebt qua positie in je ranked cup. Het zou zonde zijn een ticket te gebruiken. Party Time Pauline op level 4 is minstens zo goed als level 6 Peachette. Met die coinbox drivers maak je zo twee levels goed.
Ik denk dat je het moet bewaren en je tweede plek vast proberen te houden met de setup die je nu hebt.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Tootoo ik sluit mij aan bij de reactie van @Vozze ;-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yzOvm9JR6lWV1PNvLm1JHlhDzfs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xMRTtSp2Rge8OmaoY5r2HnOJ.jpg?f=fotoalbum_large

Prima pijpje zo. Rosalina swimwear handig voor de huidige cup. Ik sta 1e en kan door Rosalina swimwear nog wel verstevigen :)

Eindelijk ook weer eens een HE kaart, want een paar 10 pijpjes achter elkaar niet gehad.

[ Voor 8% gewijzigd door Sleehond op 03-07-2020 16:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
@Sleehond mooie pull. Bij mij wilt het niet meezitten. Hiervoor heb ik Peach Wintertime laten schieten . :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0lhWl6X95VwAqWyM0-IL2DHP6VE=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/a4yCUKTRhRfYoXSnYVVoDrYT.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JpH8VQsVcdgkxuCcR_EM-fLqjpg=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/Xlua8608eABxN2QaMGx5NmWq.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cy5ezBdEhHvlrO52KWDJWLYOpdA=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/sdwqpTOpX3gGIoQAuYLm0pqB.png?f=fotoalbum_tile

Zou raar zijn als het niet de Yoshi cup wordt. Gezien de packs die te koop zijn en de cups uit het verleden (2 cups later dan de eerste cup).

[ Voor 6% gewijzigd door Xaio op 03-07-2020 20:05 . Reden: Foutje moet Peach Wintertime zijn. ]

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
[b]Sleehond in "[Mobile] Mariokart Tour"Sleehond schreef

Prima pijpje zo. Rosalina swimwear handig voor de huidige cup. Ik sta 1e en kan door Rosalina swimwear nog wel verstevigen :)

Eindelijk ook weer eens een HE kaart, want een paar 10 pijpjes achter elkaar niet gehad.
Goed hoor, (y)

Mijn 10 pull was meer als die van @Verwijderd , 3 supers en de rest normale. Ik heb geen rubies meer en 1e worden wordt heel erg lastig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
Thanks @Vozze en @MetalSonic. Sowieso ga ik de tickets niet gelijk uitgeven en alleen bij nood dan op dry bones. Is ook geen weggegooide upgrade ;) maar als ik met de huidige loadout tweede kan worden ben ik tevreden!

@Sleehond fijne pull!

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:53
Huidige ranking zit er niet veel meer in dan een prima 2e plek. Dus ik dacht zal eens proberen de Yoshi cup al wat te proberen. Maar wist niet dat ik Rainbow Road zo scherp kon zetten 😁Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pOzLlDFfO4WFUY8VKtqfZbk1DP0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N3x4aS2m1jVLjlUsBEz8IHQI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Mario kart tour toverde mij vanochtend een glimlach op mijn gezicht. Ik ben blij dat de volgende cup de Yoshi cup is en als bonus had ik mooie dingen in de shop. Kart ticket voor 2.000 gekocht en daarom heb ik nu een level 6 kart voor Cheep cheep en nog een driver upgrade voor baby peach. Die kan misschien nog level 5 worden richting dinsdag :)....

In de ranking wordt 't pittig. Sta nu op 49k, nummer 1 heeft 56k en de nummer 2 heeft 54k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
Nummer 6 heeft 7k meer punten. Top 6 heeft level 6/5 combinaties. En de marteling duurt voort..... Zou illegaal moeten zijn. 43 pulls alleen groen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ox4nfBvL2PqD3b-x6IxxsLkmXC0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Sgn2GCUWUd2PdbDLjZS2EJys.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Xaio schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 10:24:
Nummer 6 heeft 7k meer punten. Top 6 heeft level 6/5 combinaties. En de marteling duurt voort..... Zou illegaal moeten zijn. 43 pulls alleen groen.

[Afbeelding]
Je weet dat je statisch gezien nu een grote(re) kans maakt op de supers en high ends, maar ik zou ook helemaal klaar zijn met deze pijp in dat geval...

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
@Xaio : oef. De bodem is nu bereikt denk ik! De volgende gratis pull is de opmaat naar meer! ;)

@MetalSonic ik ben ook erg tevreden met Yoshi. Daar heb ik nog mogelijkheden met tickets en twee level 6 drivers. Het gaat allemaal afhangen van de concurrentie.

[ Voor 46% gewijzigd door Vozze op 04-07-2020 10:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Xaio balen man, wat een shit pull.. Ik ga nu zelf echt rubys sparen voor ik weer een pull doe. Als ik nu aan de pipe trek wil ik toch wel minimaal 75% eruit kunnen halen om kans te maken op high end pulls.

@Vozze Ja klopt, concurrentie is sowieso "leidend" heb al vaak gehad dat ik bij een track dacht. Ok dat wordt topscore want qua items bijvoorbeeld 6-4-5 en dan heb je een concurrent met 6-6-6 (alles HE) ooops ;w

[ Voor 34% gewijzigd door MetalSonic op 04-07-2020 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Tootoo schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 10:37:
[...]

Je weet dat je statisch gezien nu een grote(re) kans maakt op de supers en high ends, maar ik zou ook helemaal klaar zijn met deze pijp in dat geval...
Die gedachte heb ik na elke groene pijp. Zo werkt gokverslaving, maar heb geen rubies meer. Ga voor de 5 rubies reward van de ranking om nog nog een single pull te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:25
Wat zou de optimale dag zijn om (in de eerste week) te beginnen met ranked cup? Je moet niet te vroeg beginnen, want dan loop je punten mis, maar je moet wel genoeg races kunnen spelen voor je frenzies.

Ik denk dat het zondag is (maar het hangt ook weer van wat dingen af).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Poeksel schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 15:31:
Wat zou de optimale dag zijn om (in de eerste week) te beginnen met ranked cup? Je moet niet te vroeg beginnen, want dan loop je punten mis, maar je moet wel genoeg races kunnen spelen voor je frenzies.

Ik denk dat het zondag is (maar het hangt ook weer van wat dingen af).
Ik denk dat dit erg afhankelijk is van de situatie. Ik kijk zelf eerst welke scores/positie ik ongeveer kan halen zonder tickets te investeren en wacht vaak tot de volgende cup is aangekondigd voordat ik dat doe. Hierna zet ik over t algemeen in t weekend wel een goede score weg die ik eventueel maandag of dinsdag nog probeer te verbeteren als t nodig is of als ik er zin in heb.

Wat bedoel je met punten mislopen door te vroeg te beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
edzon schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:13:
[...]

Wat bedoel je met punten mislopen door te vroeg te beginnen?
Eerst je player level omhoog en dan je beste ranked race rijden levert meer punten op dan andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
Ah zo, daar ben ik niet echt mee bezig gezien de geringe invloed van een extra level omhoog tov de tijd die t kost. Alleen als ik toevallig wat ruby's kan scoren bij de eerstvolgende level up misschien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Ik ga voor deze ranked de handdoek in de ring gooien. Ik ben nu 5e en als ik de levels van de andere spelers zie, ook nog eens me beide coin box drivers, dan heb ik mijn conclusie nu wel getrokken voordat ik vanalles ga levelen. Ik ga maar weer eens tickets en coins en rubies sparen.

Interessante shop vandaag
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gERQADKTaPoxt3bAZJ-LRw8EToU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dn4tesr1F9YjwgCVlHwClHrY.jpg?f=fotoalbum_large
Ik ga zo en zo de cloud glider niet kopen, 25000 coins, ugh. Ook de driver ticket laat ik schieten. Ik heb slechts 5100 coins en maar 6 coin rush tickets. Dan zou ik nog 15 rubies moeten inleveren voor coin rush. Ik wacht wel op een volgende ticket. Ze komen regelmatig voorbij de laatste tijd.

Al met al een tegenvallende ranked deze week. Volgende week waarschijnlijk niet veel beter. Ik mis de glider op track 3.

Edit: bizar de verhouding kosten King boo (9000) ten opzichte van de HE driver ticket (12000). Als ik King boo wil levelen koop ik wel een super driver ticket van 3000. Ik snap dat ze anderen de kans willen geven items te kopen die ze mogelijks niet hebben, maar vervuil mijn shop dan alsjeblieft er niet mee. Geef mij dan liever een corresponderende ticket. Ik ga toch geen 9000 uitgeven aan een king boo of 25000 aan een glider :? :?

[ Voor 15% gewijzigd door Planeetje op 04-07-2020 23:03 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Deze ranking heb ik weer een keer mazzel! Sta nu een kleine 4k voor op nummer 2. En er zit nog meer in, maar ik laat het voor nu maar even zo.

Omdat ik in de vorige ranking 8e ben geworden, heb ik bijna alle races moeten doen voor 45 rubies. En dus gelijk maar even een pijp afgeschoten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j7Kxg3vrNMeCtZcI8hH2ag-BzJc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/eKcn3JaObUgKrGJ8She6s8j2.png?f=user_large

Hierna gelijk de pijp gereset en nog een paar losse afgeschoten met alleen maar troep.... Maar als klap op de vuurpijl, uit de laatste gratis pijp,
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O_x_VFYDHchWSahMgg-zDQr9dn4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ynNvjCsWdZ5GNLmL7sn1h8bD.png?f=user_large

Deze zou ik lvl2 kunnen maken, maar ik bewaar m'n kaartje voor Pauline Partytime zodat die straks lvl4 is. :9

edit:
En zojuist m'n expert challenges gecompleteerd! :*)

[ Voor 3% gewijzigd door pjot1 op 05-07-2020 08:53 ]

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Lekker @pjot1, als het uiteindelijk toch goed komt te vallen!

Ik mag langzaam aan echt aan de bak. Nummer 2 heeft nu 59k, 4k meer dan ik. Nu heb ik alleen nog altijd geen denderende score op koopa beach 2. Jullie nog tips om die score hoger te krijgen? Of hoe jullie die combo beter levend houden? Hier valt ie om de haverklap weg.

En wat vinden jullie van de nieuwe special pipe? Ik merk dat ik hem niet zo waard vind om de schaarse hoeveelheid rubies die ik heb er aan uit te geven. De enige die ik nog niet heb is pinguïn Luigi, maar die mis ik niet echt. Van de rest wil ik best hogere levels, maar vind het niet zo waard er veel aan uit te geven.

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Tootoo schreef op zondag 5 juli 2020 @ 10:44:

Ik mag langzaam aan echt aan de bak. Nummer 2 heeft nu 59k, 4k meer dan ik. Nu heb ik alleen nog altijd geen denderende score op koopa beach 2. Jullie nog tips om die score hoger te krijgen? Of hoe jullie die combo beter levend houden? Hier valt ie om de haverklap weg.
Op Youtube staan er een paar filmpjes over (zelf niet gekeken, dus hoe nuttig ze zijn weet ik niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Tootoo schreef op zondag 5 juli 2020 @ 10:44:

En wat vinden jullie van de nieuwe special pipe? Ik merk dat ik hem niet zo waard vind om de schaarse hoeveelheid rubies die ik heb er aan uit te geven. De enige die ik nog niet heb is pinguïn Luigi, maar die mis ik niet echt. Van de rest wil ik best hogere levels, maar vind het niet zo waard er veel aan uit te geven.
Uiteindelijk komt het natuurlijk altijd goed! Maar 40 rubies zijn wel welkom op dit moment. Ik mis namelijk een tier 3 glider in koopa troopa. :-(

In koopa heb ik ook geen denderende score, zeker vanwege de glider. Voor een hogere score zou je 200cc kunnen proberen maar ik denk dat je dat al gedaan hebt.

De special pipe vind ik het ook niet waard en is zeker niet spectaculair. Misschien voor @MetalSonic vanwege Rainy Balloons. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Net 14k gehaald op Koopa Beach 2, maar met kat op lader en iPad in de lader kon ik maar met 1 hand spelen (andere hand moest de iPad vasthouden). Dat heeft me punten gekost, zeker met de frenzy op het einde :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Poeksel schreef op zondag 5 juli 2020 @ 12:05:
Net 14k gehaald op Koopa Beach 2, maar met kat op lader en iPad in de lader kon ik maar met 1 hand spelen (andere hand moest de iPad vasthouden). Dat heeft me punten gekost, zeker met de frenzy op het einde :(
Dus je kat kan ook weer even vooruit? :+

Dat is wel klote ja. Maar blijven herhalen, het kan altijd beter! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Kat op schoot :P

Inmiddels ook een beetje verbeterd, maar de kat lag weer een beetje in de weg. Kortom, straks maar verder spelen als ie honger heeft of zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Poeksel de filmpjes ken ik ja, super netjes hoe ze dat doen maar ik krijg dat niet voor elkaar met de offroader, lijkt echt een log ding te zijn.

@pjot1 ook 200 cc heb ik inderdaad geprobeerd. Die zet ook nog geen zoden aan de dijk.

Kan dus best zijn dat dit niet mijn baan is. Als ik meer dan 15k haal ga ik al blij zijn :)

Overigens is een serieuze poging wagen ook geen optie met een kind van 1 om je heen ;) heb me er al bij neer gelegd dat ik dan niet speel :p

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!
pjot1 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 12:00:
[...]

Uiteindelijk komt het natuurlijk altijd goed! Maar 40 rubies zijn wel welkom op dit moment. Ik mis namelijk een tier 3 glider in koopa troopa. :-(

In koopa heb ik ook geen denderende score, zeker vanwege de glider. Voor een hogere score zou je 200cc kunnen proberen maar ik denk dat je dat al gedaan hebt.

De special pipe vind ik het ook niet waard en is zeker niet spectaculair. Misschien voor @MetalSonic vanwege Rainy Balloons. ;)
Ik zag dat er inderdaad een speciale pipe was toegevoegd. Ik ga er niet uit snoepen. Dat komt omdat ik Mario Kart de komende periode iets passiever ga spelen. Voor de huidige tour loop ik al bijna 10k achter op de nummer één en ik wil ook weer eens wat andere video games spelen. :P

Deze week kijken of ik top 3 haal en dan ga ik denk ik vanaf woensdag vol aan de bak voor de volgende tour.

Hoe sta jij ervoor Pjot voor de volgende tour?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op zondag 5 juli 2020 @ 13:36:
[...]

Ik zag dat er inderdaad een speciale pipe was toegevoegd. Ik ga er niet uit snoepen. Dat komt omdat ik Mario Kart de komende periode iets passiever ga spelen. Voor de huidige tour loop ik al bijna 10k achter op de nummer één en ik wil ook weer eens wat andere video games spelen. :P

Deze week kijken of ik top 3 haal en dan ga ik denk ik vanaf woensdag vol aan de bak voor de volgende tour.

Hoe sta jij ervoor Pjot voor de volgende tour?
10k achter op nr 2 :X Dan heeft die persoon wel hele dikke items. Top 3 zou natuurlijk mooi zijn. Ga je weer een tier omhoog.

Voor de volgende ranking sta ik er zo zo voor. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qptaAPznqHEkCnsyq-nozYJSPzc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aiJ5y0E3s6n23F4Wp4W0vRZU.png?f=user_large

Er gaat nog een hoop veranderen! Pauline Partytime naar lvl 4, auto lvl 3. In Rainbow Road gaat de kart naar lvl2 en glider lvl 5. Op koopa troopa Beach ga ik alleen m'n kart nog lvl2 maken.

In de huidige ranking sta ik nu 3k voor op de nummer 2. Ik hoop dat het zo blijft!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pjot1 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:01:
[...]

10k achter op nr 2 :X Dan heeft die persoon wel hele dikke items. Top 3 zou natuurlijk mooi zijn. Ga je weer een tier omhoog.

Voor de volgende ranking sta ik er zo zo voor. [Afbeelding]

Er gaat nog een hoop veranderen! Pauline Partytime naar lvl 4, auto lvl 3. In Rainbow Road gaat de kart naar lvl2 en glider lvl 5. Op koopa troopa Beach ga ik alleen m'n kart nog lvl2 maken.

In de huidige ranking sta ik nu 3k voor op de nummer 2. Ik hoop dat het zo blijft!
Mooie scores hoor gezien de items die je hebt. De gliders zijn duidelijk je achilles hiel. Succes met het vasthouden van je plekje ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/duZxn7b_G7aAJuGAiPzOljEY_9U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/roA9Huea53OBSyddsppSJVad.png?f=user_large
Hier de mijne dan deze week, er kunnen nog wel 3k tot 4k bij als ik er genoeg tijd in steek. Lees: als ik lekkere coin frenzy's heb in combinatie met gebruiken als enemy bv net lightning doet of een blauw schild.

Nummer 4 komt dichterbij maar daar moet ik nog wel wat vanaf kunnen gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:34:
[...]

Mooie scores hoor gezien de items die je hebt. De gliders zijn duidelijk je achilles hiel. Succes met het vasthouden van je plekje ;)

[Afbeelding]
Hier de mijne dan deze week, er kunnen nog wel 3k tot 4k bij als ik er genoeg tijd in steek. Lees: als ik lekkere coin frenzy's heb in combinatie met gebruiken als enemy bv net lightning doet of een blauw schild.

Nummer 4 komt dichterbij maar daar moet ik nog wel wat vanaf kunnen gaan.
Ja, Mariokart is toch een soort van verslaving. Scores moeten steeds hoger. :p

Ik ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta. Ik denk dat je op koopa troopa Beach nog wel wat punten kan halen. Succes! d:)b

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lTPwmnq3Uj_t7chPNpZTh3tOn4k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kreYgVjxVrgeJR3gwlTgXvah.jpg?f=fotoalbum_large

Hoppa Rainbow Road aardig verbeterd zeg _/-\o_

Nu ruim op de 1e plek met 3.000 voorsprong. Zou ik dan eindelijk na WEKEN weer 1e worden!?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PfCY47YHG-Bl4MnuTm1op3r69qo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/12YriNyZ3CMc1KcNXy96ltzw.png?f=fotoalbum_large

30.000 coins om van 3 naar 3,5 te gaan.
Ja daaaaag ;w

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Dat is wel heftig veel ja.... 8)7

Mijn meest gespaarde coins was 14k ofzo, haha :P

[ Voor 50% gewijzigd door Sleehond op 07-07-2020 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Wie kan mij trouwens vertellen wat sterker is?
Beide zijn bij een bepaalde baan combo 1.0 gliders

Heb daar:
Bob-omb Parafoil 330 punten level 4
Crimson Crane 400 punten level 2.

Ik neig naar de eerste vanwege hoger level echter is de 2e een high-end.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Een Super glider level 4 heeft een 15% combo time en x3 bonus time boost.
Een HE glider level 2 heeft ook een 15% combo en x1 bonus time boost.
Ik zou dus de level 4 super kiezen, de extra bonus time boost is waarschijnlijk meer waard dan de iets meer basis punten van de HE.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
En hoe staan jullie rankings ervoor?

Momenteel 2,5k voor op nummer 2 dus van mij mag het wel 8 uur morgenochtend zijn. Snel challenges compleet maken en m'n items pimpen! :9 Dan nog even wachten op de laatste Daily login bonus voor 5 rubies. Dan weer een x10 pijp afschieten en hopen op een glider voor een monsterlijke score in de nieuwe tour! >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
@pjot1 moet wel lukken toch met 2.5k voorsprong.

Hier 3k voorsprong op nr 2. Voor het eerst sinds WEKEN weer 1e.

Dat voelt erg welkom, motivatie werd steeds minder doordat ik tijd veel rond plek 4 a 8 eindigde somehow...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
890 punten voor, dus wat minder zeker... Het verschil zou zomaar allemaal playerlevelpunten kunnen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Sleehond schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 20:44:
@pjot1 moet wel lukken toch met 2.5k voorsprong.

Hier 3k voorsprong op nr 2. Voor het eerst sinds WEKEN weer 1e.

Dat voelt erg welkom, motivatie werd steeds minder doordat ik tijd veel rond plek 4 a 8 eindigde somehow...
Is inmiddels 3600, rainbow road nog ff wat omhoog gekregen.

Met straks weer 40 rubies in de pocket en een zooitje muntjes erbij, moet toch wel weer een bevredigend gevoel geven! En dat maakt Mariokart juist leuk! 2 steps forward, one step back. :)

@Poeksel Oei, dat wordt spannend! Met jouw scores zal het niet meevallen om ze nog wat omhoog te krijgen... :')

[ Voor 9% gewijzigd door pjot1 op 07-07-2020 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Nuf said:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ykauMhEA9uxXC7YPT_zG55813PI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ifdAeSysQ4RCqCI0nX0XNNqE.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ga voor plekkie 6. 4 en 5 leveren dezelfde rewards, maar ik wil een leveltje zakken naar 43 en kijken of ik meer geluk heb volgende ranked. Ik mis dan net als @pjot1 de glider. 58k zit er voor mij niet in. 55k zou nog kunnen, maar dan sta ik nog 4e. Ik spaar van alles op en koop mijn tickets to play another day. Ik zou rosalina naar lvl 4 kunnen brengen, maar vind haar niet leuk als driver ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Nummer 1: 74.8k
Nummer 2: 59.5k
Nummer 3: 59.1k (ik)
Nummer 4: 58.3k

Het wil maar niet lukken om er 398 punten bij te krijgen... En het zou me niet verbazen als ik morgen wakker word en de nummer 4 is nog omhoog geschoten. Fingers crossed...

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
Inmiddels 3.500 voorsprong cheep cheep lagoon met 500 verbeterd :)

Als dat geen plek 1 definitief is....

@Tootoo nog ff doorzetten, scheelt maar zo weinig...!

[ Voor 21% gewijzigd door Sleehond op 07-07-2020 21:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gezellig hiero, ik ben gezakt naar plek 2. Paar pogingen doen vanavond maar ik heb toch wel 't gevoel dat ik alles eruit heb gehaald.

Nummer 1 (tegenstander) = 59,188
Nummer 2 (ik) = 58,288
Nummer 3 (tegenstander) = 57,954

Succes iedereen nog ff vanavond _O_ en daarna duimen dat je je huidige plek minimaal vast houd

EDIT @R-utger wat heb jij veel coins zeg :o heb jij een spaardoel dat je zovaak koopjes aan je voorbij laat gaan? Ben het er btw wel mee eens dat die 30k nergens op slaat. Kan je beter wachten voor je tot 12k een high end driver ticket kan kopen en dan upgrade je haar daarmee..

[ Voor 30% gewijzigd door MetalSonic op 07-07-2020 21:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
Plek 9. Ik maak geen kans deze tour. Dit is nummer 1.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LpvxPxK_fk9dob4FT3xBoDjmptk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AHl4jdbUs4ZH0cidnhZhXVUR.png?f=fotoalbum_large

Ikzelf zit op 41000 punten. Pech dit keer met de groep samenstelling. Hou ook rekening met een rank down voor volgende tour. Geen T3 driver en glider.

Dus relax de tour uit lopen. Alle tickets binnenboord houden en geen uren grinden of vroeg opstaan om net een plekje omhoog te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06:58
MetalSonic schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 21:12:
Gezellig hiero, ik ben gezakt naar plek 2. Paar pogingen doen vanavond maar ik heb toch wel 't gevoel dat ik alles eruit heb gehaald.

Nummer 1 (tegenstander) = 59,188
Nummer 2 (ik) = 58,288
Nummer 3 (tegenstander) = 57,954

Succes iedereen nog ff vanavond _O_ en daarna duimen dat je je huidige plek minimaal vast houd

EDIT @R-utger wat heb jij veel coins zeg :o heb jij een spaardoel dat je zovaak koopjes aan je voorbij laat gaan? Ben het er btw wel mee eens dat die 30k nergens op slaat. Kan je beter wachten voor je tot 12k een high end driver ticket kan kopen en dan upgrade je haar daarmee..
Heb meestal wel ergens tussen de 20-40k coins.
Maar ik heb bijna nooit paarse items in de shop.
Heel soms een wagen om te upgraden en dan kost dat een 10k.

Maar zorg altijd dat ik coins heb voor als er iets nieuws is (gebeurt alleen nooit ;w )

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Nou ik geef het op.
Gisteren stond ik nog 3e en daar was ik al redelijk blij mee. Vandaag gezakt tot 6e en weer kunnen klimmen tot 4e. In theorie zit er echt nog wel meer in, maar de frenzy’s zitten wéér niet mee.

Bij mij gaat het de laatste tijd meer ‘one step forward, two steps back’. De afgelopen weken ging ik 1 tier omlaag, tier gelijk gebleven, 1 tier omlaag, 1 tier gestegen, en nu dus weer tier gelijk zoals het er naar uit ziet. Een tier zakken is dus, bij mij in elk geval, ook geen garantie dat het daarna even iets makkelijker wordt.

Wie weet heb ik komende week dan meer geluk, aangezien ik veel mensen hoor over geen top tier items. Dat heb ik op 1 kart na dan weer wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Pfoe, wat een pech hebben sommigen... Ik wist niet eens dat zulke scores mogelijk waren. :N Komop @Tootoo je hebt vanaf nu nog ruim een uur om die paar 100 te halen!! ;) succes iedereen die nog even z'n scores omhoog aan het halen is! d:)b

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tootoo
Thanks @pjot1 en @Sleehond! Ben nog een laatste poging aan het doen... gister 3x op koers om genoeg punten te halen en 3x niet de finishlijn als eerste over gegaan. Blauwe schilden enzo. Ik ben in ieder geval derde blijven staan so far, maar wie weet...

Edit: at. L-A-S-T!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mtNDPtGduPrDEHkru7xLhD1YGcs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HoXApf5dNsG3QcsnDRQgHPp1.png?f=user_large

[ Voor 29% gewijzigd door Tootoo op 08-07-2020 06:25 ]

Folding@home

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sleehond
Yes, eindelijk weer 1e, voelt lekker d:)b

Van tier 29 naar 32 en goed wat rubbies erbij.

Eens kijken wat we deze week kunnen presteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
hmm gister tot 12u bezig geweest om eindelijk weer 3e te worden met een voorsprong van 900 punten. Vanmorgen had nr4 er ineens 2500 punten bij gesprokkeld... Nou 4e geworden dus weer tier39. Hopelijk gaat het deze tour wat beter!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DPVcBxxzGQqxv9pZ_rg4IvC52VY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NtnQp3xQh6GQaK8XQPC1QyVB.jpg?f=fotoalbum_large

Gratis pull en dan de eerste coindriver! Hier ga ik zoveel plezier van krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Lekker @bennieeee

Ik had hem laatst gepulled, erg blij mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
__REMCO__ schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 09:27:
hmm gister tot 12u bezig geweest om eindelijk weer 3e te worden met een voorsprong van 900 punten. Vanmorgen had nr4 er ineens 2500 punten bij gesprokkeld... Nou 4e geworden dus weer tier39. Hopelijk gaat het deze tour wat beter!
Hier bijna hetzelfde!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
Ik ben 6e gebleven en gezakt naar rank 43. Geen probleem. Lijkt dat ik nu wel in een betere groep zit nu, allemaal levels die ik wel zou moeten kunnen matchen.

Ik heb 1 HE driver ticket. Wat zouden jullie doen? Peachette naar level 6 voor royal raceway, of ice mario naar level 2 voor koopa troopa beach 2t? Ik denk zelf aan Peachette omdat op die track meer punten gehaald kunnen worden ivm lengte van de baan. Hopelijk komt er nog een HE driver ticket voorbij zodat ik beiden kan doen. Eerst maar eens racen zonder upgrade om te kijken wat mogelijk is.

Edit: 1e halfuur is dit vooralsnog een mooie aanzet. Blue Birdo kan ook nog naar level 4. Rainbow road is incl 1 coin frenzy. Royal raceway met 2x coin frenzy.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u8VbOA3Oo_BaY1ENLfzLhSqR5Qs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yaNg2V0RUncq8dR1F7W5Xfza.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door Planeetje op 08-07-2020 16:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
@Planeetje ik zou idd peachette doen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• edzon
Planeetje schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 16:09:

Ik heb 1 HE driver ticket. Wat zouden jullie doen? Peachette naar level 6 voor royal raceway, of ice mario naar level 2 voor koopa troopa beach 2t? Ik denk zelf aan Peachette omdat op die track meer punten gehaald kunnen worden ivm lengte van de baan.
[Afbeelding]
Ik zou voor Ice Mario gaan, RR is misschien wel langer maar de stap van level 1 naar 2 is relatief veel groter dan van 5 naar 6. Op koopa krijg je nu precies 0 bonuspunten en kan je naar 100% gaan terwijl je met Peachette van 500% naar 600% bonus gaat. Je zou op RR meer dan 5x zoveel bonuspunten moeten halen om dat verschil te overbruggen maar hopelijk heb je natuurlijk helemaal geen upgrades nodig :)

Net even gekeken naar de nieuwe ranked en ziet er op een glider voor koopa na prima uit deze week! Wel jammer dat er geen t3 glider voor deze track uit de pijp te trekken is maar wel 2 te koop zijn :-(

Zie dat ik weer een multiplayer daily challenge heb dus als er animo is ben ik wel in voor wat rondjes vnv rond een uurtje of 9, let me know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
edzon schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 17:20:
[...]
Net even gekeken naar de nieuwe ranked en ziet er op een glider voor koopa na prima uit deze week! Wel jammer dat er geen t3 glider voor deze track uit de pijp te trekken is maar wel 2 te koop zijn :-(
Je hebt procentueel zeker gelijk, maar de absolute punten kunnen anders uitvallen, afhankelijk van de baan, jumps, boxen etc. Ik moet het nog even aankijken en berekenen, maar mijn gevoel zegt dat ik meer punten uit royal raceway kan halen.

Voor wat betreft de gliders was me dat niet eens opgevallen. Weten we wel meteen wie er pay to win is. Hoewel, de ice balloons kon je natuurlijk wel al eerder gehad hebben tijdens de winter tour. Maar je hebt wel gelijk hoor. Ik baal met je mee, want ik heb ze ook niet... En ik ga ze ook niet kopen. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Planeetje op 08-07-2020 17:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Is de butterfly sunset niet 1 van de gliders die je regulier via een pipe kon halen tijdens de flower tour? Niet alleen maar om te kopen in dat geval...

@Planeetje lastige keuze... inderdaad wat @edzon zegt: level 2 zorgt er voor dat ie mee gaat tellen in je bonus. Maar met de lange track en veel mogelijke acties is peachette ook een begrijpelijke keuze. En maakt dat je weer een coin shop driver op 6 hebt, meer kans op een HE ticket.

Hoe zijn jullie poules voor de rest? Ik lijk gelukkig niet zo’n pannenkoek te hebben als in de vorige cup, maar degene die nu tweede staat heeft wel iets betere levels.

@Vozze je gaat alweer hard met je scores...!

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@Planeetje zoals @Tootoo en @edzon al zeggen, zeker ice Mario. Van lvl1 naar 2 scheelt echt serieus punten. Als ik naar mezelf kijk, gebruik ik ice Mario vaker dan Peachette. Bovendien lijkt het alsof je de mushrooms meer voor anderen afschiet dan voor jezelf.

Zelf ben ik eerste geworden met 3,6k. Deze ranking lijkt voor mij weer goed uit te vallen op dit moment. Sta nu 200 punten voor op de nummer 2 en heb net een paar potjes gespeeld en sta nu op 46,5k en er zit zeker meer in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
pjot1 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 21:50:
@Planeetje zoals @Tootoo en @edzon al zeggen, zeker ice Mario. Van lvl1 naar 2 scheelt echt serieus punten. Als ik naar mezelf kijk, gebruik ik ice Mario vaker dan Peachette. Bovendien lijkt het alsof je de mushrooms meer voor anderen afschiet dan voor jezelf.

Zelf ben ik eerste geworden met 3,6k. Deze ranking lijkt voor mij weer goed uit te vallen op dit moment. Sta nu 200 punten voor op de nummer 2 en heb net een paar potjes gespeeld en sta nu op 46,5k en er zit zeker meer in.
Die klote mushroom pipe, een van de meest waardeloze dingen in dit spel. :'(

Maar ja, dan heb ik nog Lemmy op lvl 5 op rainbow road, die bubble is net zo vreselijk. Heb vanavond toevallig de eerste keer een bubble frenzy gehaald, maar leverde me alsnog niets op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo : Thanks. Ik heb de vorige cup relatief rustig aan kunnen doen in tegenstelling tot anderen. Ik kon gemakkelijk een hoge score neerzetten en de concurrentie zat daar ruim onder. Dus; lekker veel supertickets kopen en alvast proberen wat scores neer te zetten op de huidige cup. Die gaat wel wat lastiger worden qua concurrentie, maar niet onhaalbaar.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gCjbWwFrNm0T0JFpd9-ZIE1D3Io=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wf5GbfMzCzyvEiaEoOFYys0I.jpg?f=fotoalbum_large

Ik twijfel nog aan de kart bij Rainbow Road. Wat is daar de beste special skill? Jump of Dash boost?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zie dat mensen bij Rainbow road zieke scores neerzetten. Vanaf 27k met HE (3-3-3) ik vind het zelf nog best wel een uitdaging. Zijn twee plekken waar ik makkelijk mijn combo verlies. De eerste is als ik rechts om een soort maan heen rijd waarbij afwisselend links en rechts gaten in de weg zitten. En het tweede stuk is natuurlijk richting het einde dat je over die kraters heen rijdt vlakbij 't begin van 3-3

@Vozze jij gaat al meerdere weken achterelkaar erg lekker, denk ook niet dat jij te klagen hebt over je items :P

[ Voor 12% gewijzigd door MetalSonic op 09-07-2020 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Ik vind dat evil “HAHAAAA!!!” van Lemmy als je iemand raakt of inhaalt wel zó geestig! :D
Maar die bubble is drie keer niks inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
@MetalSonic Klopt. Ik weet ook heel goed dat het ook ineens weer anders kan. Ik heb veel geluk gehad met die coin box drivers. Ik had er maar één en heb er drie bij gekregen. Daarnaast hanteer ik volgens mij ook een iets andere tactiek dan anderen. Ik heb nog nooit een HE ticket gekocht. Of door een gebrek aan coins kunnen kopen eigenlijk. Ik upgrade van onderaf. Daarom heb ik nu ook wat geluk met deze tour. Ik heb veel normale drivers op level 6. Daar kun je best nog wel wat mee.

Rainbow Road is pittig, maar wel een leuke uitdaging. Met heel veel geluk krijg je bij die gaten in de weg twee items. De eerste rechts pakken en dan hopen dat je over de twee middelste hopt om zo de laatste nog mee te pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Mijn score op Rainbow Road is nog lang niet zo hoog als die van @Vozze, maar ik heb daar zelf het geluk gehad dat ik 1x een run had met 3 frenzies, waarvan 1 een coin frenzy. Dat resulteerde nu gelijk in 26k. Moet zeker hoger kunnen, maar in mijn poule is het de hoogste score op deze baan...

Ik twijfel als altijd wel weer wat te upgraden (mocht het nodig zijn uiteindelijk):
- Pauline van 4 naar 5 of Builder Mario van level 2 naar 3. Eerste levert me meer op, tweede hou ik een HE ticket mee achter de hand. Beetje vergelijkbaar met @Planeetje, zij het nu niet op even levels.
- Ik heb genoeg tickets om Blue Birdo van level 3 naar 5 te krijgen. Daarmee kom ik qua level op gelijke hoogte als Lemmy. Vinden jullie zoiets waard? Ergens is het zonde om zoveel tickets aan een driver uit te geven die ik normaliter bijna nooit gebruik (wil gebruiken).

Uiteraard spaar ik alles nog op en doe ik dit pas volgende week, maar ik kijk altijd graag naar de mogelijkheden :)

[ Voor 5% gewijzigd door Tootoo op 09-07-2020 11:07 ]

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo : ruimte zat dus nog! Even afwachten en dan 1 voor 1 upgraden indien nodig. Ik zou kiezen voor Pauline. Eén goede run op die baan en je zit zo aan 24k.

Blue Birdo is ook wel lekker. Vooral als je een zo'n egg frenzy in het begin krijgt. Mooie punten en dan daarna vanaf plek 1 nog een coin frenzy erover heen. Vanaf plek 1 heb je er helaas zo weinig aan, maar wanneer je Blue Birdo op hetzelfde level als Lemmy krijgt, heb je natuurlijk meer kans op een frenzy. Persoonlijk zou ik die tickets bewaren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Vozze schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 12:12:
@Tootoo : ruimte zat dus nog! Even afwachten en dan 1 voor 1 upgraden indien nodig. Ik zou kiezen voor Pauline. Eén goede run op die baan en je zit zo aan 24k.

Blue Birdo is ook wel lekker. Vooral als je een zo'n egg frenzy in het begin krijgt. Mooie punten en dan daarna vanaf plek 1 nog een coin frenzy erover heen. Vanaf plek 1 heb je er helaas zo weinig aan, maar wanneer je Blue Birdo op hetzelfde level als Lemmy krijgt, heb je natuurlijk meer kans op een frenzy. Persoonlijk zou ik die tickets bewaren.
Thanks voor de input! Pauline vind ik zelf de tickets ook wel meer waard dan Builder Mario. Mijn run nu (20.6k) is met 2 reguliere coin frenzies, maar met coinbox frenzies kan het nog harder gaan.

Voor Rainbow Road kan ik ook de golden egg nog van 2 naar 3 krijgen. Laatste stap zou dan blue birdo opwaarderen kunnen zijn. Voordeel is ook dat ik daarmee veel meer basispunten kan krijgen (648 vs 765).

Al met al veel mogelijk, maar het hangt er ook een beetje vanaf hoe hard het in de poule gaat...

Edit: je hebt gelijk gehad over de goede run op Royal Highway. Had de level upgrade gedaan (kan me dan toch niet inhouden als ik maar een paar honderd punten voor sta op de nummer 2) en nu met 1x lightning frenzy + coinbox frenzy zit ik op 23.993 ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Tootoo op 09-07-2020 18:14 ]

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Afgelopen week 1e *O*

Deze week... Vooralsnog 8e.... 7(8)7

Zo leuk spel _O-

[ Voor 3% gewijzigd door Sleehond op 09-07-2020 16:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Sleehond schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 16:42:
Afgelopen week 1e *O*

Deze week... Vooralsnog 8e.... 7(8)7

Zo leuk spel _O-
Ik ben de afgelopen weken 5 keer eerste of tweede geweest en dus steeds een rang omhoog gegaan, daarna 5 weken 6 tot 8e geworden en ben dus weer terug waar ik 10 weken terug was :')

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Ik sta nog 1e met 3,7k voorsprong. Geen idee of ik dat vol kan houden (nog wel ruimte voor verbetering), maar merk wel dat het een stuk leuker is om te racen om de 1e plek te behouden, dan om meteen 8e ofzo te staan en het gevoel te hebben dat het bij voorbaat kansloos is. Daar raak ik blijkbaar heel gedemotiveerd van. Zou dat het zijn dat ik al die tijd verkeerd deed? Of misschien is het toeval en heb ik deze ranking tot nu toe meer geluk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Wat denken jullie bij de volgende tour qua tracks? De eerste lijkt vrij duidelijk te zijn: dat lijkt choco mountain (N64) te zijn, maar de tweede? Er wordt vooral gehoopt op Wario Mine (Wii), waar ik me wel in kan vinden!

Zou dan ook vooral zo zijn dat in de volgende tour Wario en Donkey Kong weer belangrijk kunnen worden :)

@texelonia succes om je plek vast te houden! Het is inderdaad een stuk leuker om te zien of je nog verder uit kan lopen dan om weer een inhaalrace te moeten houden ;)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
Zou zo maar kunnen. Dan heb ik met Wario nog wel een uitdaging. Ik spaar m'n rubies maar even. Ik zou nu namelijk weer een 10 pull kunnen doen, maar moet me inhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ik heb nu 12.500 coins en in de shop staan nu 2 misschien interessante opties:

- Waluigi voor 9.000 coins (Dan gaat ie naar LVL 2)
- Kart DK Jumbo 7.500 coins (Heb ik nog niet)

Zouden jullie 1 van deze 2 pakken of kan ik ze beter links laten liggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Sleehond, buiten het feit dat ik het ontzettend veel coins vind voor een kart of driver, zou ik vooral kijken naar of je alternatieven hebt voor beide. Waar ze tier 3 zijn, heb je daar toevallig al een andere driver of kart die ook tier 3 is? Je kan het onder andere snel zoeken via https://game8.co/games/mariokarttour/archives/271646 en https://game8.co/games/mariokarttour/archives/270707. Als je goede of goed genoege alternatieven hebt, dan zou ik het vooral niet doen. Beide kan je ook via de pijp krijgen nanelijk (zitten standaard in de pijp).

Kijkend naar de volgende tour, dan zou het kunnen dat DK Jumbo een tier 3 kart kan worden. Maar uiteraard is dat wel glazenbol werk.

Folding@home

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XtuhEfGwyt8U6BXW8NAtn881DKs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5J0q7YPFTQoATs9UfCbceAER.jpg?f=fotoalbum_large
Wat een baan zeg! 2x banaan Frenzy en 1x coin box Frenzy.

Meteen 3000 punten los van de nummer 2. Best bizar want die andere 2 banen kan ik nog niet eens de 5e ster halen tot nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
nog meer mensen waarbij MKT niet meer opstart? Ik open de app en dan sluit ie gelijk weer af

M'n vriendin heeft er ook last van en er zijn geen updates beschikbaar in de store. Nog niet geprobeerd om de app te verwijderen/opnieuw te installeren maar als er meer mensen last van hebben heeft dat ook geen nut

iPhone 11 Pro btw dus iOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Jep zelfde hier en probleem wordt ook veelvuldig op Reddit gemeld. Ook de Spotify app crasht op dezelfde wijze bij mij. Is het iets van iOS eerder?

[ Voor 35% gewijzigd door Tootoo op 10-07-2020 13:31 ]

Folding@home

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• texelonia
Schijnt aan het Facebook framework te liggen. Apps waarbij je via Facebook kunt inloggen crashen. Ongeacht of je op die manier inlogt of überhaupt een Facebook account hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Bij mij ook (iPad), en ik had er bij Wordfeud ook last van (al lukte het daar uiteindelijk wel).

[ Voor 3% gewijzigd door Poeksel op 10-07-2020 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Mij mij werken ondertussen alle apps weer via de reguliere weg.

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Tootoo schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 09:12:
Wat denken jullie bij de volgende tour qua tracks? De eerste lijkt vrij duidelijk te zijn: dat lijkt choco mountain (N64) te zijn, maar de tweede? Er wordt vooral gehoopt op Wario Mine (Wii), waar ik me wel in kan vinden!

Zou dan ook vooral zo zijn dat in de volgende tour Wario en Donkey Kong weer belangrijk kunnen worden :)
Ik dacht gelezen te hebben dat er geen Wii tracks gebruikt konden worden in Mario Kart Tour, om redenen die ik niet meer weet.

Wij hebben een switch, daar heb je ook Wario’s goldmine, en volgens mij lijkt die heel erg op van de Wii. Als je de mijn binnen rijdt en die vleermuizen je tegemoet komen, ziet er heel anders uit dan op het plaatje. Veel meer houtwerk, en lampen, rails natuurlijk, en geen kristallen (het is natuurlijk ook een goudmijn). Dus ik denk niet dat het die track is.
Op de switch zag ik ook nog een andere track, Shy Guy Falls?? Waar je wel die kristallen ziet. Maar daar zijn weer geen vleermuizen.

Mijn eerste gedachte toen ik dat plaatje zag, was ‘gewoon’ Rock Rock Mountain. Maar daar zitten normaal geloof ik ook geen kristallen. Verder ben ik zeer slecht op de hoogte van alle Mario Kart tracks, dus geen idee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vozze schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 10:22:
@MetalSonic Klopt. Ik weet ook heel goed dat het ook ineens weer anders kan. Ik heb veel geluk gehad met die coin box drivers. Ik had er maar één en heb er drie bij gekregen. Daarnaast hanteer ik volgens mij ook een iets andere tactiek dan anderen. Ik heb nog nooit een HE ticket gekocht. Of door een gebrek aan coins kunnen kopen eigenlijk. Ik upgrade van onderaf. Daarom heb ik nu ook wat geluk met deze tour. Ik heb veel normale drivers op level 6. Daar kun je best nog wel wat mee.

Rainbow Road is pittig, maar wel een leuke uitdaging. Met heel veel geluk krijg je bij die gaten in de weg twee items. De eerste rechts pakken en dan hopen dat je over de twee middelste hopt om zo de laatste nog mee te pikken.
Doe je goed hoor. Ik ga ook eens nadenken over deze tactiek. Je krijgt sowieso elke week weer een nieuwe HE ticket via je gold pass. Voor zo'n HE ticket kun je meerdere gouden tickets kopen die toch veel meer impact hebben.

Rainbow road is pittig maar ook erg leuk ik heb al een paar keer 2 item boxes gepakt voor ik weer naar beneden tuimelde (bij die val verlies ik trouwens ook steeds mijn combo) .. Komende dagen nog maar een paar keer proberen.

@Tootoo hahah goede :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
texelonia schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:26:
[...]

Ik dacht gelezen te hebben dat er geen Wii tracks gebruikt konden worden in Mario Kart Tour, om redenen die ik niet meer weet.

Wij hebben een switch, daar heb je ook Wario’s goldmine, en volgens mij lijkt die heel erg op van de Wii. Als je de mijn binnen rijdt en die vleermuizen je tegemoet komen, ziet er heel anders uit dan op het plaatje. Veel meer houtwerk, en lampen, rails natuurlijk, en geen kristallen (het is natuurlijk ook een goudmijn). Dus ik denk niet dat het die track is.
Op de switch zag ik ook nog een andere track, Shy Guy Falls?? Waar je wel die kristallen ziet. Maar daar zijn weer geen vleermuizen.

Mijn eerste gedachte toen ik dat plaatje zag, was ‘gewoon’ Rock Rock Mountain. Maar daar zitten normaal geloof ik ook geen kristallen. Verder ben ik zeer slecht op de hoogte van alle Mario Kart tracks, dus geen idee :D
Je hebt inderdaad wel gelijk dat de Wario mijn er niet zo veel op lijkt... Zou ook te mooi om waar te zijn :) Ik keek net even naar shy guy falls, maar rij je daar eigenlijk wel door een grot? Als het gewoon rock rock mountain zou zijn zou het me ook niet verbazen ;)

@MetalSonic, elke week een HE ticket via je gold pass? Heb ik de cheap ass versie dat ik er maar 1 per twee weken krijg als tour gift? ;)

Ondertussen wordt het wel een uitdaging om al die coin drivers naar een acceptabel niveau te krijgen. Na de Peach tour + Rosalina swimsuit heb ik ze alle 7, maar 4 er van hebben level 1 of 2... Het kost me nog 15 tickets / level ups om die allemaal tot level 4 te krijgen.
Mijn strategie is daarom eerst om zo veel mogelijk super items die via de coinshop te verkrijgen zijn voor 2000 / 3000 muntjes te upgraden naar level 6. Ondertussen heb ik alle gliders er van op level 6, van de drivers en karts moet ik er nog een stuk of 7, waarvan een aantal al ver in level 5 zijn. Daardoor gaat er tegenwoordig bijna geen dag meer voorbij of ik heb weer een super item ticket in de coinshop. Dan kan ik benodigde items nog goed opwaarderen als het nodig is.

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Tootoo schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 19:17:
[...]
Mijn strategie is daarom eerst om zo veel mogelijk super items die via de coinshop te verkrijgen zijn voor 2000 / 3000 muntjes te upgraden naar level 6. Ondertussen heb ik alle gliders er van op level 6, van de drivers en karts moet ik er nog een stuk of 7, waarvan een aantal al ver in level 5 zijn. Daardoor gaat er tegenwoordig bijna geen dag meer voorbij of ik heb weer een super item ticket in de coinshop. Dan kan ik benodigde items nog goed opwaarderen als het nodig is.
Dit doe ik ook, maar wat @Vozze aangeeft werkt ook. Zojuist met level 5 lemmy namelijk toch een dikke 27k kunnen halen op Rainbow road, en dat met 1x coin frenzy. Daar zit nog wel meer in zelfs. Vervelende is als je een run hebt met bubbel als item, dan kan je je high score wel vergeten. Het kost iets meer tijd, maar lukt zeker.

Ik ben benieuwd naar de volgende tour met de teasers van de tracks. Ik wacht nog even met upgraden van mijn HE glider en driver, want ik sta nu 3k voor op nummer 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@Planeetje absoluut dat de strategie ook werkt! Mijn score op rainbow road is ook met Lemmy gehaald en hoop ook niet dat ik 5(!) super tickets in moet zetten voor blue birdo ;) en bij bv kalimari desert haalden jullie ook super scores met morton! Het kantelpunt komt ook langzaam aan pas in zicht denk ik, zeker toen de shop issues gaf kreeg ik ook bijna geen gouden tickets.

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Klopt helemaal. De ellende is dat je zoveel normale uit een pijp krijgt dat die eigenlijk wel vanzelf levelen gedurende het verloop van het spel. Toegegeven, ik heb lemma nu ook met 6 tickets naar lvl 5 gebracht (wat moet je anders met die normaal tickets ;) ). Ik wil mijn 5 super tickets liever ook niet aan blue Birdo kwijt, maar eerder aan DK of King boo.

Er zijn dus meerdere wegen die tot monsterscore lijden. Nu hopen dat ik 1e kan worden om misschien nog 2x een 10 pull te doen om rosalina swimwear hopelijk te krijgen.

Stiekem wel leuk om met lemmy zoveel te kunnen scoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
@Tootoo In Shy guy falls kun je als je vliegt bovenin landen, en daar heb je een soort grot achtig iets, maar dat ziet er eigenlijk ook niet echt zo uit als op het plaatje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OF9IjcB20ujbiJHO4l1hQ3YXjhY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XcdamsfBLaKryfUNmkZr0YUt.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Zo, gisteren eindelijk weer 45 rubies. Gelijk een x10 pijp afgeschoten. Zo'n slechte pijp heb ik nog niet gehad. :')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RcLGn_gK0XVTHxw9PDDdSzQ6yZw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LqTMuIKiR083qPEHmynpgOZu.png?f=user_large

Rainbow Road is zeker een leuke baan al valt het soms niet mee om de combo vast te houden en dat kan soms gewoon 1000 punten schelen. Voor deze ranking moet ik nog wel even aan de bak. Stond vanmorgen 3k achter op de nummer 1 en heb het nu weten te beperken tot 500 punten. Waar zou ik nog wat winst kunnen halen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dvme0cxpMctiQQMFoID3xGgBCJw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/k4r1oo2ptoZaAJVmXOo4fN4m.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Sowieso op de laatste @pjot1 , ik heb daar 15538 met 424, ook tier 2 glider, wel een coin plus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
pjot1 schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 09:19:
Waar zou ik nog wat winst kunnen halen?
Royal raceway ook zeker nog met jouw coin box driver zou ik verwachten. En heb je lemmy toevallig hogere level dan fairy Daisy? Zou je het ook daar eens mee kunnen proberen.

[ Voor 18% gewijzigd door Planeetje op 11-07-2020 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@Poeksel In ice Mario lvl4 of lvl3 zit nou net het verschil denk ik. Ik kom daar tot nu toe niet hoger, maar we blijven natuurlijk proberen! ;)

@Planeetje Ik had helemaal niet aan Lemmy gedacht. Dus deze gelijk maar ff lvl4 gemaakt. Scores lijken niks uit te maken maar ook hier geldt, we blijven proberen! :p

Royal Raceway zit idd misschien nog wat in. Deze score was behaald met een Frenzy bliksem en een coinbox.

Hoe gaat het bij jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
pjot1 schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:00:
@Poeksel In ice Mario lvl4 of lvl3 zit nou net het verschil denk ik. Ik kom daar tot nu toe niet hoger, maar we blijven natuurlijk proberen! ;)

@Planeetje Ik had helemaal niet aan Lemmy gedacht. Dus deze gelijk maar ff lvl4 gemaakt. Scores lijken niks uit te maken maar ook hier geldt, we blijven proberen! :p

Royal Raceway zit idd misschien nog wat in. Deze score was behaald met een Frenzy bliksem en een coinbox.

Hoe gaat het bij jullie?
Voor koopa beach 2: ik heb level 232. Enige verschil is dat ik een t3 glider heb. Mijn huidige score is 14.996 met een coin frenzy, een andere frenzy (dacht banaan?) en een non stop combo. Mijn gevoel zegt dat je hier ook nog hoger kan?

Bij rainbow road is het vooral proberen, maar zit er ook nog rek in!

Hier sta ik nog eerste met 65k, maar nummer 2 staat nu slechts 700 punten achter, nummer 3 op 4k. Ik ben echter eerst eens aan mijn level aan het werken en kijk pas maandag / dinsdag hoe het er voor staat wat ik ga doen. Wel opnieuw een nette shop vandaag met een super driver ticket en donkey Kong.

@Planeetje ik stop ook liever mijn super tickets in DK! En zat ook even te kijken: alle normals waarderen wel zo’n beetje mee op. Meeste staat hier daarom wel op level 5 nu.

@texelonia ik denk dat je gedachte van rock rock mountain zomaar de juiste kan zijn... ik was de bovenkant van shy shy falls vergeten, dat is de enige Mario kart die ik minder gespeeld heb. Alles vanaf de snes heb ik grijs gespeeld! Maar zat net nog eens te lezen over choco mountain. Daar zijn mensen echt los op gegaan vroeger. Qua shortcuts en snelste tijden. Dat is echt tot aan het belachelijke gegaan, dat je denkt “maar waarom??”. Iemand die 9 jaar na een bepaalde theorie een nieuwe shortcut vond en daardoor weer een paar seconde per ronde er af kreeg. Het is echt heel ver gegaan :p

[ Voor 7% gewijzigd door Tootoo op 11-07-2020 18:05 ]

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:51
Echt die bubbel, vervang die heel snel door een andere skill svp...
Of maak hem zo dat hij je items niet blokkeert.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
MrOleo schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 23:22:
Echt die bubbel, vervang die heel snel door een andere skill svp...
Of maak hem zo dat hij je items niet blokkeert.
Als je 1e rijdt dan heb je er geen last van, dus dan weet je wat je te doen staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
De bubbel kan soms best nuttig zijn doordat ie helpt je combo te houden. Het item blokkeren is wel vervelend ja.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9o5q4EZhMoGS2sEKfuWzjn06Hqo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DmzPVLiwIXjLdc0pxUTEO3Hd.png?f=user_large

Na 2 uur retryn eindelijk een lekkere score. Nu 4k voor de op nummer 2... als ik zowel goede frenzys heb en de combo kan vast houden is 30k denk ik ook mogelijk. Maar ik denk niet daar ik daar zin in heb. Ben die track al zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
MetalSonic schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:34:
[Afbeelding]

Na 2 uur retryn eindelijk een lekkere score. Nu 4k voor de op nummer 2... als ik zowel goede frenzys heb en de combo kan vast houden is 30k denk ik ook mogelijk. Maar ik denk niet daar ik daar zin in heb. Ben die track al zat.
Hoe kun je zo'n score halen en maar 4 coins krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
__REMCO__ schreef op zondag 12 juli 2020 @ 21:17:
[...]

Hoe kun je zo'n score halen en maar 4 coins krijgen?
In mijn enthousiasme maakte ik al heel snel een printscreen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:51
Planeetje schreef op zondag 12 juli 2020 @ 10:02:
[...]

Als je 1e rijdt dan heb je er geen last van, dus dan weet je wat je te doen staat ;)
Dat is het probleem, je krijgt een bubbel en vervolgens mis je allerlei boosts om 1e worden en vervolgens krijg je een bubble, etc. ;)

erutangiS

Pagina: 1 ... 21 ... 161 Laatste