Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:21
@Planeetje Wow! Dat is veruit de beste pull ooit! Ik ga zo ook maar eens proberen, maar ik verwacht er weinig van.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
Ik twijffel om nog een keer te pullen (na een reset dan) dan zou vacation peach of de glider nog geleveld worden als ik ze nog een keer trek.

Vandaag heb ik ook een HE glider ticket. Mijn Gold glider gaat zeker naar level 6 vandaag. >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
Dat is inderdaad wel een super pull @Planeetje, ik zou hem resetten en opnieuw beginnen! :)

Hier ben ik derde geworden. Meer zat er niet in, met het gebrek aan juiste frenzies (of vooral: twee frenzies). Zonde, had ook graag een high end glider ticket gehad...

Ondertussen een paar 10 pulls gedaan en na twee keer 10 pulls Peach Wintertime en Pink Gold Peach binnen. Gelijk een reset gedaan want ik wil PGP twee keer hebben zodat ik haar naar level 4 kan upgraden. Nu hopen dat dat gaat lukken...!

Edit: yeah! PGP, Vacation Peach en Wildfire Flyer gekregen! Nu staat PGP, Gold Koopa op en Wildfire Flyer op 4, Metal Mario, Gold Glider en een normal kart op 6... Aan de levels gaat het in dit geval niet liggen deze ronde...

[ Voor 19% gewijzigd door Tootoo op 24-06-2020 10:13 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
14e geworden :'(

net maar een 10pull van de nieuwe pijp gedaan maar alleen maar normal karts/glders/drivers... Sta nou wel 2e in de nieuwe ranked maar dat zal ook nog wel veranderen.

Edit toch nog maar twee 10pulls gedaan: bij de eerste Wildfire Flyer en Ice Bro als nieuwe, verder niet veel. De 2e keer pink gold peach <3

[ Voor 27% gewijzigd door __REMCO__ op 24-06-2020 10:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik ben 2e geworden. Redelijk blij mee, want laatste rankings ben ik een tier omlaag gegaan, tier gelijk gebleven, en weer een tier omlaag. Dus dan is 2e best goed! 1e had in theorie ook moeten lukken, maar de frenzy’s waren mij niet goed gezind, zelfs met Peach level 6 had ik weinig geluk.

Ik twijfel nog of ik mijn ruby’s ga weggooien uitgeven, want heb er maar 113 en laatste weken ook niet veel geluk mee gehad. Wil wel heel graag vacation peach, al heb ik die niet perse nodig deze ranked. Mis wel nog een top shelf kart én glider bij Royal Raceway. Dus misschien moet ik het maar gewoon doen. Of misschien wacht ik even af wat de volgende tour wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
@Planeetje ben je in te huren om mijn gacha pull te doen :).

Ik wil graag peach wintertime, dan wordt de dekking van een aantal tracks beter waar ik nog geen T3 driver heb. Maar ik kan hooguit twee pulls doen of ik moet de gold pass weer aanzetten. Alleen de GP rewards deze tour is om te huilen.

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Xaio schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 10:34:
@Planeetje ben je in te huren om mijn gacha pull te doen :).
Verder kijkje in de keuken: 2 andere 10 pulls waren groene pipes. Score is nu 1 op 10, nog steeds goed, maar het nuanceert het verhaal nog iets.

Ben er zeker blij mee want mijn PGP is nu 5+1 en mijn vp is nu 4+1 weer een stapje makkelijker te levelen. Liefste had ik wintertime Peach gehad om mijn rooster aan te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze zei je laatst dat deze ranked cup een slagveld gaat worden? Dat kan zomaar eens kloppen... Ik sta nu nummer 2 met 61k, waarbij nummer 1 nu al 65k heeft en het einde is nog lang niet in zicht... Nummer 2 volgt dan voor nu met 54k. Of de nummer 1 positie er deze week in zit is maar de vraag, maar leuk gaat het nu wel eens worden :) Bij jullie ook al zon puntenfestijn?

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo : Wow! Ik vermoed dat ze bij mij nog wakker meoten worden. Ik sta nu 1 met 55k. Maar dat houdt vast geen stand en ik heb denk ik nog ruimte voor nog eens 6k. Dan houdt het waarschijnlijk wel op. @MetalSonic gaat wel errug lekker. Hoe staat het bij jou qua tegenstand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Bij mij staan ze ook alweer ruim in de 60k. Dit wordt weer een uitputtingsslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
Komt door jullie level 6 items. Dan wordt er ook wat van jullie verwacht :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Vozze schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 18:42:
Komt door jullie level 6 items. Dan wordt er ook wat van jullie verwacht :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WfKm2Vigpvb5hd3j1HCvz4g8u0Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ljUZv4HBz6JbfIKsvoQ7Bq2M.png?f=user_large
U vraagt wij draaien ;) Zit nog steeds wel aardig wat ruimte in...

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vozze schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 17:09:
@Tootoo : Wow! Ik vermoed dat ze bij mij nog wakker meoten worden. Ik sta nu 1 met 55k. Maar dat houdt vast geen stand en ik heb denk ik nog ruimte voor nog eens 6k. Dan houdt het waarschijnlijk wel op. @MetalSonic gaat wel errug lekker. Hoe staat het bij jou qua tegenstand?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fVEehacmrxseCZuoA5lc1ArjLmk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9XzDWD4FjbxwzQkoh8In3I0k.png?f=user_large

Sta nu net eerste, maar is echt nog wel wat ruimte voor verbetering. Verder maar goed dat er morgen weer salaris wordt gestort. Ik zag net in mijn credit card overzicht dat ik deze maand 240 euro heb uitgegeven aan dit spel, volgende maand weer wat rustiger aan doen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
Lekkere scores hoor! In tier 45 bestaat de eerste plek uit 40 rubies, 2000 coins en 3 point cap tickets. Ik meen me te herinneren dat dit voorheen 2 tickets waren. Hebben ze dit ook in de lagere tiers verhoogd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
In de tier 41 zijn het nog steeds 2 stuks van elk. Dus beloning is wel omhoog gegaan.

Op royal Raceway inkt, coinbox en coin frenzy. Voorlopig ben ik daar wel klaar. Ik weet nu waarom ik die track haat. Ik word of opgeblazen door een kanon driver of com voor mij schuift een bom in mijn neus of ik zorg ervoor dat die afgaat met een shell waardoor ik ook in de explosie beland.

Dus 3x 10 pull gedaan. Alle drie groen. Niks nieuws. Zucht zit niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Xaio
das balen dan inderdaad, helemaal bij deze pipe... Voor wat t waard is. Ik heb 3 x een 10 pull gedaan maar slechts één keer een high end driver. Daarnaast ook veel troep.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BWkHi6LMerRw81bIPmPaJIZYKBE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Lra6EAtpuY1XzchZFLtTnzq7.png?f=user_large

Gelukkig wel laatste dagen (vanochtend ook weer) vaker goede dingen in de shop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic nette shop inderdaad! Het feit dat je onderste twee rijen minus 1 bestaat uit supers is alleen al heel netjes... Hier komen ook wel aardige items voorbij. Komt er daarmee vooral op neer dat er meerdere items bijna level 6 zijn... Lees: hopelijk daarna ook meer tickets!

Hier ben ik ondertussen alweer gezakt naar plek 2. Zij het met slechts 700 punten achterstand, maar het wordt wel zon week... :) Degene heeft vooral bij Royal een goede score met dik 25k.

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Tootoo
Ik heb DK al bijna op level 6 volgens mij moet ik nog één keer upgraden en dan is hij level 6. Ik vond 't fijn dat ik lekker veel keuze had uit gouden items.

Wat voor items heeft je concurrent met 25k op Royal? das best een hoge score. Het is weliswaar een track waar je achterelkaar kan combo'n maar toch..

@edzon
Is het het waard? daar ben ik voor mijzelf veel mee bezig geweest. En voor af en toe is het ja.... Ik ben erg betrokken bij dit spel en het kopen van een pack en kiezen voor een pipe x 10 pull vind ik erg leuk. Daar is meteen het antwoord op je andere vraag. Het komt door gekochte packs. Twee weken geleden heb ik alleen al 3 keer zo'n groot Pauline pack gekocht. Achteraf niet de beste aanschaf, tijdens de koop dacht ik dat als ik die op level 6 had ik bij een pull 30k aan coins zou krijgen. oopsie :+

Het is wat cliché maar 't past voor mij wel bij work hard play hard, ik ga een uur naar buiten per dag voor buiten beweging maar daarnaast zit ik vooral veel binnen. Mario kart of werk :P

En qua level 6?
drivers: COMMON >> 1 op level 6, Golden drivers>> 2 op level 6, high end drivers>> 2 op level 6
karts: common >> 5 op level 6, golden karts >> 1 op level 6 high end karts >> 0 op level 6
Gliders: common gliders>> 2 op level 6, golden drivers>> 3 op level 6, high end drivers >> 1 op level 6

[ Voor 65% gewijzigd door MetalSonic op 25-06-2020 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Mooie scores hebben jullie al, ben blij dat mijn ranking vooralsnog iets minder uitdagend is! Heeft me wel al bijna al mijn tickets gekost maar er zit nog wel redelijk wat rek in, heerlijke tracks deze week :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DabB5lrdQEs2WmZ0AthTlJ2zqX0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gAEFK30hGQXnYijMjB14MeXW.jpg?f=user_large

Zal vast een beetje stilte voor de storm zijn gezien de hogere levels van mijn tegenstanders....Anders kan ik altijd nog wat point-cap tickets inzetten, hebben jullie daar een bepaalde strategie voor?
Vozze schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 22:01:
In tier 45 bestaat de eerste plek uit 40 rubies, 2000 coins en 3 point cap tickets. Ik meen me te herinneren dat dit voorheen 2 tickets waren. Hebben ze dit ook in de lagere tiers verhoogd?
Ook tier 44 nog steeds 'slechts' 2 tickets, wel leuk dat ze die verhoogd hebben en hopelijk doen ze er nog een schepje bovenop voor 50!
MetalSonic schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 20:42:
[...]
Ik zag net in mijn credit card overzicht dat ik deze maand 240 euro heb uitgegeven aan dit spel, volgende maand weer wat rustiger aan doen 8)
Wow, das een hoop! Waar steek je die euro's precies in? En was dat het achteraf gezien waard? Natuurlijk subjectief maar ben dan ook gewoon nieuwsgierig naar jouw mening....
MetalSonic schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 09:13:
@Xaio
Gelukkig wel laatste dagen (vanochtend ook weer) vaker goede dingen in de shop!
Mooie shop! Heb jij al veel common shop items naar level 6 gebracht dat het er zo goud uitziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic degene heeft Vacation Peach (lvl 5), Wildfire Flyer (lvl 4) en Blizzard Parasol (lvl 3). Effectief gezien heeft hij hetzelfde als ik, alleen heb ik PGP op lvl 4. Maar dat zal wel iets worden van een non stop combo (of misschien 1 break) icm met 2 tot 3 frenzies... Hij heeft verder nog iets betere levels als ik bij Koopa Troopa heeft hij nu slechts 19.999, kan ie dus nog wel richting de 2k bij krijgen. Ik heb daarentegen weer betere levels bij Rainbow Road.

Al met al kan ik mijn borst nat maken....

Edit: scratch 19.999, hij heeft alles level 6 bij Koopa, zij het met Peach... Hij gaat daar al richting de 21k :)

[ Voor 17% gewijzigd door Tootoo op 25-06-2020 15:49 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Tootoo Vacation peach is x 4 voor de punten ipv x 3.. Verder lijkt het wel op jouw build. Beide coin drivers. maar das wel pittig dan.

Hmm edit zie ik nu ook nog even. Blijf proberen. Als je 2 x coin en 1 x coin box hebt dan heb je ook weer een super score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Zojuist Rainbow road op23k kunnen zetten met 1x banaan frenzy en 2x coin frenzy. 4/3/6 setup. Zit nog iets meer in aangezien 1x de combo onderbroken was en ook 3x coin frenzy kan met wat geluk.

Nummer 1 staat inmiddels op 67k. Ik sta nu 4e. Van mijn werk had ik nog een gift card van 50 euro gekregen en die staat nu op Google. Zou ik hem gebruiken op de gilded prancer pack? Dan kan ik nog 2x 10 pullen voor wintertime peach of de andere 2 peaches en heb ik een peachette (wordt dan level 5) en gilded prancer (nieuw) erbij.

Dilemma's :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic ja wel 1x meer voor de bonus inderdaad... Ik verwacht ook niet dat ik zijn score kan evenaren in dat opzicht. Als ik zo naar zijn huidige levels kijk, dan lijkt de 2e plek reeeler, maar neemt niet weg dat ik wel kan kijken of ik hem voorbij kan steken.

@Planeetje: persoonlijk vind ik deze pijp 1 van de beste pipes sinds tijden. Zoveel spotlight items die ook echt goed zijn... Ik zou hem uitgeven aan de prancer pack inderdaad :) Mijn pulls waren ook vaak dat de 1e / 1e 2 keer het niet altijd veel was, maar daarna kwamen de goede items wel...

Another edit: ik heb zelf nog maar een prancer pack gekocht en dit is wat het me oplevert. Resultaat is dat ik de wildfire flyer naar level 5 kan krijgen! En dan nog 2 high end items...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WxmDEm7qMp1yZEynTANKcYurD_M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5kbSkSOsNt3Kof4q9cjSo4o1.png?f=user_large

[ Voor 25% gewijzigd door Tootoo op 25-06-2020 16:15 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Nou, dat was het dan. 2 green pipes. Totaal nu 4 green pipes achter elkaar. Pfff, da's sh*t. Er zat wel een cloud glider tussen, maar heeft me niet heel veel gebracht. Bevestigd voor me maar weer om maar zoveel mogelijk bij de gold pass te blijven. Er zitten nu nog 7 HE in 57 launches..... talking of bad luck na de vorige reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Planeetje Ai.. das balen. Maar troost jezelf, iedereen in dit topique heeft dat meerdere malen meegemaakt. Maar je gaat niet zo snel posten dat je een green pipe heb. Het is leuker succesvolle/ goede pipes te delen ;)

Komt goed, volgende keer zul je weer een goede pull hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@Planeetje ow nee, dat is wel stevig balen zeg!!! Post ik net een screenshot met 3 high end items... Je hebt dan wel echt super veel pech op deze manier... :(

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
@MetalSonic I know, het is altijd een gok. Gelukkig heb ik voor mezelf duidelijk dat ik geen eigen geld erin stop, anders dan de gold pass. Dit was een gift card, dus kan ik nog wat rationaliseren. Hoewel, 50 euro is ook een leuke game op steam. Maar goed, dit is wat het is. Mijn vrouw zal me niet blij aankijken als ik eigen geld erin stop ;) Dus dit was het. Ik heb wel mijn gold pass ook verlengd van de gift card voor een maandje plezier met MKT. Opbrengst was: Peachette, Gildes brander, cloud balloons, fire bro, pink flower glider. De rest commons, veel lemmy en wat muntjes voor de level 6 spullen.

Ik heb nu een swooper in mijn shop. Die staat bij mij op 4+1 dus kan naar lvl 5. Nog even over nadenken.

@Tootoo geeft niet hoor, maar wel pech inderdaad

[ Voor 3% gewijzigd door Planeetje op 25-06-2020 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Planeetje
Doe je goed hoor. Houd je vast aan de (financiële) afspraken die je met jezelf hebt gemaakt. Ik denk ook wel dat het je lukt om dat vol te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Wat een mazzel hebben jullie met jullie items! Ik heb de afgelopen 40 pijpen alleen 1x metal mario en 1x funky Kong qua high-end items. Jullie scores evenaren zit er ook zeker niet in. :X In Royal Raceway had ik zelfs moeite om 5 sterren te halen.... :(

In de eerste 2 races zit zeker nog meer in, maar ik zal blij zijn als ik de 50k haal. Iets van 10e plek in de ranking ofzo... ;(

[ Voor 20% gewijzigd door pjot1 op 25-06-2020 19:16 ]

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
Lekker bezig allen. Hier ook met ruim 1k op nummer 1 in m'n poule. Ik kan gelukkig nog een paar dingen upgraden en dus voor hogere scores gaan.

Ik had vandaag trouwens een gouden driver ticket in de shop, terwijl ik nog geen enkele driver op level 6 heb. Hoe het met die tickets in de shop werkt is mij nog wel een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze: ik heb het idee van die tickets is dat zodra je een item op level 6 krijgt, je tickets kan krijgen van hetzelfde of lagere niveau. En dit is ongeacht het type. Waarschijnlijk heb je wel iets van high end items op level 6 staan?

Hier is de nummer 1 al uitgelopen naar 72k en de nummer 3 staat op 57k, met mij er tussen op 68k... Wordt nog wel wat keren spelen ben ik bang.

Dat geld uitgeven aan MKT vind ik ook maar een tegenstrijdige. Aan de ene kant is het super leuk en vind ik het ook niet erg om er geld aan uit te geven. Maar eigenlijk zijn de bedragen niet in verhouding met wat je er voor krijgt. Ik wist dat deze pijp er aan kwam en wilde daar wel geld aan uitgeven, gegeven vacation peach en PGP. Maar ook wel met het idee dat het hierna weer even goed is. Jammer maar helaas anders :)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Hmm, ja, snap het. Ik ben uiteindelijk toch gezwicht omdat het zo'n goede pijp is (maar niet erg lief voor mij). Ik heb nog 2x de 90 pack van vorige week gekocht. Al met al heb ik nu het volgende gekregen (lees gekocht), incl free pipe pulls, f2p rubies en aankopen:
3x Peachette (nu lvl 5+2)
3x gilded prancer (nu level 3)
2x vacation Peach (nu level 5+0)
2x pink gold peach (nu level 5+2)
2x royal glider (nu level 4+0)
1x wildfire flyer (nu level 3+0)
1x cloud glider (nu level 3+1)
1x circuit special (nu level 1)
Dat zijn15 HE in totaal. Eigen centen uitgegeven: te veel (86 euro excl cadeaubon, 129 incl cadeaubon). Het is dat ik een 1e goede pull had en een cadeaubon. Zonder cadeaubon, en eigenlijk ook met de cadeaubon is de prijs veel te hoog. Dit doe ik niet meer. Ook al heb ik er toch veel uit gekregen.

En nog steeds geen Peach wintertime.... hopelijk win ik de ranked, dan heb ik nog een 10 pull. Ik sta nu 2e met nog veel potentieel. Nummer 1 heeft zo'n 2k voorsprong.

[ Voor 12% gewijzigd door Planeetje op 25-06-2020 20:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Mooie levels @Planeetje! Dat wordt binnenkort en paar level 6 items erbij!

En kan je dus helemaal volgen dat dit een eenmalig iets is... Nintendo vangt hiermee volgens mij best wat geld mee.

Als ik voor mezelf spreek: ik heb nu wel de meest belangrijke items op misschien een kart of wat na. Dat maakt ook dat ik niet meer zoveel geld er aan wil uitgeven. Dan maar een level zakken, maakt het niet het einde van de wereld.

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
MetalSonic schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 18:38:
@Planeetje
Doe je goed hoor. Houd je vast aan de (financiële) afspraken die je met jezelf hebt gemaakt. Ik denk ook wel dat het je lukt om dat vol te houden.
Hmmm, het is niet gelukt... komt ook omdat ik PGP en vp graag snel level.... Dus eigenlijk ben ik aan mijn hebberigheid ten onder gegaan. Ik heb een les geleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Soww op track 3 21k score met een level 2 high end. Ik begrijp nu goed waarom die coin drivers zo episch kunnen zijn!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
MetalSonic schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 21:48:
Soww op track 3 21k score met een level 2 high end. Ik begrijp nu goed waarom die coin drivers zo episch kunnen zijn!!
Precies dat. Geweldig om ze te kunnen gebruiken! had ik vorige ranked met gold dry bones op Rainbow road R! 18k op een normale track en enkel lvl 2/2/1.

Met een level 5 zou prima zo 25k+ gehaald kunnen worden. Mijn inschatting is denk ik zo'n 26k a 27k met levels 5/3/4. Misschien nog wel hoger.

[ Voor 15% gewijzigd door Planeetje op 25-06-2020 22:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo : ik heb alleen golden karts en gliders op level 6. Normale drivers wel op level 6. Dus ook geen HE drivers. Je hoort mij niet klagen hoor. Kom maar door met die tickets! ;-)

@MetalSonic : die coinbox drivers zijn geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Planeetje schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 21:58:
[...]

Precies dat. Geweldig om ze te kunnen gebruiken! had ik vorige ranked met gold dry bones op Rainbow road R! 18k op een normale track en enkel lvl 2/2/1.

Met een level 5 zou prima zo 25k+ gehaald kunnen worden. Mijn inschatting is denk ik zo'n 26k a 27k met levels 5/3/4. Misschien nog wel hoger.
Die inschatting klopt... ;)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
@Planeetje dat is balen. Wel gefeliciteerd met je level 6 gold glider.

Ik heb moeite om veel geld uit te geven aan cloud gebaseerde games. Online (multi)player is leuk, maar als ze de stekker uit de server trekken en er is geen offline gameplay dan sta je daar met lege handen.

nieuws: 'Nintendo schroeft ambities met smartphonegames terug'

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voor de mensen die (nog meer) echt geld in deze pipe willen doen. Houd je in er zullen nog wel meer special pipes komen met high end items. Vroeg of laat een met alleen maar tier 3 gliders en er zal ook nog wel eens een komen met alleen maar coin drivers :) coin drivers zijn episch maar sommige tracks hebben ze niet eens als tier 3.

(Ja dit is ook een betoog voor mijzelf om mij verder in te houden)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
MetalSonic schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 22:18:
Voor de mensen die (nog meer) echt geld in deze pipe willen doen. Houd je in er zullen nog wel meer special pipes komen met high end items.
Nintendo zit wel op een goede weg qua (speciale) pijpen de laatste tijd. Zou me niks verbazen dat ze in de volgende tour de genade klap uit delen. Wel slecht voor jouw rubees balans.

[ Voor 9% gewijzigd door Xaio op 25-06-2020 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Xaio schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 22:17:

Ik heb moeite om veel geld uit te geven aan cloud gebaseerde games. Online (multi)player is leuk, maar als ze de stekker uit de server trekken en er is geen offline gameplay dan sta je daar met lege handen.

Ik deel deze mening met je, ik ga weer op deze modus over. 1x en niet meer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Xaio schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 22:17:

Hier moet ik toch even op reageren. Als ze de stekker eruit trekken dan is alles weg. Maar het geld dat ik uit geef doe ik niet als "investering". Bij de meeste consumpties is het na gebruik "weg".. Een dagje uit, een flesje bier etc. Als Mario kart tour stopt kijk ik terug op een periode waarin ik dit spel met heel veel plezier heb gespeeld op mijn telefoon en waarvan ik het leuk vond om steeds alles met de andere "Mario kart Tweakers te delen" Ik denk dat als dit topic er niet was ik dit spel ook niet eens speelde. (Of in elk geval zou blijven spelen)

Dit is geen aanval hé, gewoon mijn beleving hiervan. Ik vind het ergens mooi om te zien dat je ondanks dat je dit spel heel veel speelt je toch inhoud met het doen van uitgaven. 8)

[ Voor 14% gewijzigd door MetalSonic op 26-06-2020 10:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:25
MetalSonic schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 10:46:
[...]

Hier moet ik toch even op reageren. Als ze de stekker eruit trekken dan is alles weg. Maar het geld dat ik uit geef doe ik niet als "investering". Bij de meeste consumpties is het na gebruik "weg".. Een dagje uit, een flesje bier etc.
Ja, dat is wel een goede vergelijking. Genoeg mensen die vijftig euro of meer uitgeven aan een avondje uitgaan. En na afloop heb je een kater.

Hm, eigenlijk net Mario Kart Tour dus ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
MetalSonic schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 10:46:
[...]

Hier moet ik toch even op reageren. Als ze de stekker eruit trekken dan is alles weg. Maar het geld dat ik uit geef doe ik niet als "investering". Bij de meeste consumpties is het na gebruik "weg".. Een dagje uit, een flesje bier etc. Als Mario kart tour stopt kijk ik terug op een periode waarin ik dit spel met heel veel plezier heb gespeeld op mijn telefoon en waarvan ik het leuk vond om steeds alles met de andere "Mario kart Tweakers te delen" Ik denk dat als dit topic er niet was ik dit spel ook niet eens speelde. (Of in elk geval zou blijven spelen). Maar toch ga ik weer terug naar gold pass only.

Dit is geen aanval hé, gewoon mijn beleving hiervan. Ik vind het ergens mooi om te zien dat je ondanks dat je dit spel heel veel speelt je toch inhoud met het doen van uitgaven. 8)
Ik denk dat beide standpunten kloppen. Het is maar hoe je ertegenaan kijkt. Ik vind het op zich niet erg om geld uitgegeven te hebben. Ik heb immers in de afgelopen 10 maanden op de gold pass na (25 euro) geen geld uitgegeven voor best veel plezier. Als je dat bedrag optelt bij de 86 die ik nu zelf heb uitgegeven, dan kom je op iets meer dan 10 euro per maand. Dat zijn een paar pilsjes per maand. Dus al met al valt het dus redelijk mee. Het plezier/ de tijd is mijn investering, niet het geld an sich. Dat beschouw ik als kwijt op het moment dat ik het uitgeef. Tegelijkertijd zou het enorm lullig voelen als men de stekker uit MKT zou trekken, omdat je dan helemaal niet meer kan racen.

Zojuist mijn score geboost naar 72k en ik heb nog ruimte op de 3e track. Op dit moment sta ik eerste op 4k voorsprong. Ik heb koopa beach op bijna 26k kunnen zetten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Netjes hoor @Planeetje! Zullen we jouw track 1 en 2 combineren met mijn track 3? ;)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Hmz, volgende tour is marine tour. Met sowieso Cheep Cheep Lagoon en mario circuit zo te zien...

Hoop dat die me beter af gaat dan deze cup. Momenteel 14e.... :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pjot1 schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 17:46:
Hmz, volgende tour is marine tour. Met sowieso Cheep Cheep Lagoon en mario circuit zo te zien...

Hoop dat die me beter af gaat dan deze cup. Momenteel 14e.... :X
Gelukkig heb ik die kart met die mooie lippen op level 6 :+

Ik hoop dat ik bij de volgende tour geen pull hoef te doen om in de top 3 te eindigen. kan ik tenminste weer eens rubys sparen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Ik moet zeggen dat het me zo op het eerste gezicht niet gelijk trekt... cheep cheep lagoon varianten zijn vooral goed saai :P maar goed, wie weet toveren ze nog iets leuks uit de hoge hoed.

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xaio
Begrijp me niet verkeerd: Helemaal gratis bestaat niet. De ontwikkelaars moeten ook betaald worden en zolang mensen packs of gold pass kopen blijft het spel gratis.

Nu blut met zowel rubees als met coins. HE level up glider ticket in de shop. De 100 coins van multiplayer waren een lifesaver.

Welke track raden jullie aan om de frenzy over de finish challenge te doen? De mijne stopt altijd net voor de finish.

Edit: 3 uur later challenge gehaald zonder dat ik bewust er mee bezig was.

[ Voor 16% gewijzigd door Xaio op 27-06-2020 01:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xaio schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 20:19:
Begrijp me niet verkeerd: Helemaal gratis bestaat niet. De ontwikkelaars moeten ook betaald worden en zolang mensen packs of gold pass kopen blijft het spel gratis.

Nu blut met zowel rubees als met coins. HE level up glider ticket in de shop. De 100 coins van multiplayer waren een lifesaver.

Welke track raden jullie aan om de frenzy over de finish challenge te doen? De mijne stopt altijd net voor de finish.
Ik heb die frenzy challenge gehaald zonder dat ik er bewust mee bezig was. Als ik er voor zou gaan dan zou ik een track kiezen waar ik een zo hoog mogelijk frenzy poppetje heb en dan gewoon achterelkaar die race doen. Desnoods het lot wat helpen door niet ver voor de finish nog eens eenitem ticket te gebruiken.

Komt goed ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
Ik had hem bij koopa troopa beach gehaald, red shell frenzy over de streep en tegelijkertijd ook de 5 water hits. Was erg efficiënt ;)

Edit: zojuist level 116 gehaald en de expert challenges afgerond.

[ Voor 22% gewijzigd door Planeetje op 26-06-2020 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Planeetje schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 22:39:
Ik had hem bij koopa troopa beach gehaald, red shell frenzy over de streep en tegelijkertijd ook de 5 water hits. Was erg efficiënt ;)

Edit: zojuist level 116 gehaald en de expert challenges afgerond.
Goed bezig :D ik heb ivm werk/ privé de laatste tijd minder tijd voor Mario kart. Is alweer een tijd geleden dat ik uren achterelkaar tracks aan 't herhalen was om in level te stijgen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Zojuist heb ik rainbow road verbeterd met 2 coinbox frenzy's en een coin frenzy.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5ws0y051-X2YU4YsttAM6vp3cUY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/v3C2ltDHeM3XbxGIqZYFt2jK.png?f=user_large

Geen verkeerde score dacht ik zo. Helaas geen non stop combo omdat ik tussendoor nog een schild op me afgevuurd kreeg.

Nu koopa troopa Beach nog verbeteren! Nog een vraagje aan jullie, nemen jullie de grot, of buitenom en het glider stuk? Ik ben er namelijk niet over uit... B)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
Ik ga buitenom voor de glider sectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:36
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AXdh8p30SzFKp5t-xBcC-DwBfp8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9PinctoSl57RqerAqXPHxhXY.jpg?f=fotoalbum_large

Krijg er helaas niet meer uit momenteel. Met name op Royal Raceway enorm pech dat ik niet beter heb. Nu blijf ik hier op steken. Rainbow road Kan ik misschien nog iets boven de 10k krijgen, maar dan houdt het ook wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Net op royal Raceway 26.6k gehaald. Was een dubbele coin frenzy, maar helaas 1x mijn combo verloren. Er zit dus nog meer in met een full combo en 3x frenzie. Ik ben even wat punten aan het scoren omdat ik verwacht dat ik nog wel bijgehaald zou kunnen gaan worden. Daarnaast ben ik dit level leeg aan het halen voor leveling.

Ik heb Dry Bowser in mijn shop en twijfel of ik die zou kopen. Mijn dry Bowser is nu level 4+0. Ik heb nu 9k aan muntjes en nog 6 coin rush tickets. Ik zou dus 4 tickets moeten gebruiken om dry Bowser te kunnen kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Planeetje op 27-06-2020 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G_zYWBcfaUDItj24ts2RgBxzi1E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0ZFNnWuODWErSiOBbeprpkvD.png?f=fotoalbum_large

Zit ik dan met lui die bijna alles level 6 hebben. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow @ 75k score

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
Froop1992 schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 23:09:
[Afbeelding]

Zit ik dan met lui die bijna alles level 6 hebben. :(
Da's balen! Dan valt het bij mij erg mee deze week, wel voor t eerst op achterstand gezet dus net maar even de rest van mijn tickets in de strijd gegooid! Ben wel benieuwd wat nou het meest bepalend is binnen het matching algorithme voor ranking.. ik dacht altijd de items die je hebt maar daar lijkt het dan niet op. Daarnaast dacht ik ook altijd de score/plek van de vorige ranking maar dat lijkt de afgelopen weken ook niet het geval. Misschien het player level? Is dat toevallig belachelijk hoog van jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Ik vermoed dat vanaf de laatste update eea veranderd is. Ik heb de afgelopen week 4 HE in de shop gehad, iets wat me heeeeeel lang niet meer is overkomen. 1 in 2 weken was veel. Volgens mij is het matchings algoritme ook aangepast.

Ik heb inmiddels ook 75k bij elkaar geraced. Nr 2 staat op 68 k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
De logica van de shop is zeker aangepast, dat lijkt me ook logisch gezien de toegevoegde items en prijzen. Bij mij alleen niet bijzonder veel meer HE's helaas. Maar hoe denk jij dat het matchings algoritme is aangepast dan? Mooie score hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
edzon schreef op zondag 28 juni 2020 @ 13:45:
[...]

Da's balen! Dan valt het bij mij erg mee deze week, wel voor t eerst op achterstand gezet dus net maar even de rest van mijn tickets in de strijd gegooid! Ben wel benieuwd wat nou het meest bepalend is binnen het matching algorithme voor ranking.. ik dacht altijd de items die je hebt maar daar lijkt het dan niet op. Daarnaast dacht ik ook altijd de score/plek van de vorige ranking maar dat lijkt de afgelopen weken ook niet het geval. Misschien het player level? Is dat toevallig belachelijk hoog van jou?
Nope, ben lvl 88, zou dus geen idee hebben waar het aan ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Voor mij is het hetzelfde in de shop hoor: geen HE items (tickets of echte items) te vinden. Zelfs ook maar weinig super of normal tickets.

Hier sta ik nu ook ein-de-lijk eerste in de poule met 75.5k. Op Koopa troopa kreeg ik 2 coin frenzies + een coin box frenzy a 26.2k. Nu sta ik wel eerste met de nummer 2 volgend op 72.6k en de rest onder de 60k. Royal ga ik niet eens meer proberen te verbeteren met 27.3k, ook al had ik daar officieel gezien maar 1 coinbox frenzy. Er reed daar iemand dicht achter me die 2x een coinbox over me heen gooide + het was een non stop combo. Enkel Rainbow Road wil nog niet heel frenzy gezind zijn...

Maar bij elkaar hoor je me dan niet klagen over de hoeveelheid geluk... :)

[ Voor 25% gewijzigd door Tootoo op 29-06-2020 07:44 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Dag 1 HE glider ticket.
Dag 2 Normal driver ticket.
Dag 3 Super driver ticket.
Dag 4 Super driver ticket.

Helaas niet genoeg coins of coin rush tickets meer om de super ticket te kopen ;w. Zo zie je ze weinig verschijnen in de shop en zo krijg je elke dag er eentje.

Gezakt naar positie 2. Had eerst 2k punten voorsprong nu moet ik 3k punten erbij verzamelen.

[ Voor 15% gewijzigd door Xaio op 29-06-2020 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Vandaag weer HE driver ticket in mijn shop. Kan hem niet kopen omdat ik gisteren DK en een super driver ticket had gekocht.... Nou ja, ook netjes toch? DK is nu bijna lvl 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Planeetje schreef op maandag 29 juni 2020 @ 21:22:
Vandaag weer HE driver ticket in mijn shop. Kan hem niet kopen omdat ik gisteren DK en een super driver ticket had gekocht.... Nou ja, ook netjes toch? DK is nu bijna lvl 5
Letterlijk wat ik vandaag gekocht heb... zou ik morgen dan dat HE driver ticket hebben? Kan ik hem ook niet kopen wegens gebrek aan coins :p

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik sta nog op de eerste plek. Voorsprong op de nummer 2 is 2,1k... Ik moet zeggen dat ik de huidige tracks alweer dusdanig zat ben dat ik niet echt zin heb in een poging tot verbeteren. Enige manier om een hogere score te krijgen is een triple coin frenzy. We weten allemaal hoeveel uur je daarvoor nog in een track kan steken ;-)...

Succes nog even voor wie vandaag nog wel echt aan de bak gaat!

[ Voor 3% gewijzigd door MetalSonic op 30-06-2020 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Sta 3e met 5k voorsprong op nummer 4 een 1500 punten achter op nummer 2 maar ik heb er echt alles al uitgehaald wat er te halen viel.

Ben ook wel weer toe aan nieuwe tracks! Sowieso vind ik het tweede gedeelte van de tour altijd al te lang duren...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• edzon
Wat een luxe problemen zeg met al die tickets! Vandaag mijn eerste super naar level 6 gebracht dus hoop dat ik snel mee mag klagen over een tekort aan coins :P
MetalSonic schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 10:29:
Ik sta nog op de eerste plek. Voorsprong op de nummer 2 is 2,1k... Ik moet zeggen dat ik de huidige tracks alweer dusdanig zat ben dat ik niet echt zin heb in een poging tot verbeteren. Enige manier om een hogere score te krijgen is een triple coin frenzy. We weten allemaal hoeveel uur je daarvoor nog in een track kan steken ;-)...

Succes nog even voor wie vandaag nog wel echt aan de bak gaat!
Ik ben ze ook wel een beetje zat, vooral rainbow road 8)7 maar wordt net ingehaald dus nog even op zoek naar die triple coin frenzy's :) Op de andere twee is een dubbele coinbox ook wel genoeg dus moet lukken!

Is er voor de afwisseling nog iemand in voor een paar rondjes multiplayer vanavond? Uurtje of 9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Wat zal ik straks doen. Ik heb nog 17 items in de pipe. Ik sta nu eerste op 7k voorsprong, dus grote kans op 40 rubies. In de pipe zit nog wintertime Peach en een andere HE driver. Nog maar een keertje 10 trekken lijkt me? Verder zitten er nog 4 supers in en 11 normale....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UOgU8HbuacYHp_SQh6VnELppXT8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ztKS7YClHGwTsG3oV9KrN3Jh.jpg?f=fotoalbum_large

Ik moet helaas toch nog maar eventjes bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Planeetje schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 17:25:
Wat zal ik straks doen. Ik heb nog 17 items in de pipe. Ik sta nu eerste op 7k voorsprong, dus grote kans op 40 rubies. In de pipe zit nog wintertime Peach en een andere HE driver. Nog maar een keertje 10 trekken lijkt me? Verder zitten er nog 4 supers in en 11 normale....
Zou ik doen ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
En uiteraard mag ik nog rainbow road spelen. Ik sta weer 1k achter... 75.8k is nog altijd niet genoeg voor een eerste plaats.

@Planeetje ik zou de gok denk ik ook wagen... maar uiteraard met het idee dat deze pijp waardevoller lijkt te zijn dan de volgende...

Folding@home

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Planeetje
Tootoo schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 19:32:
@Planeetje ik zou de gok denk ik ook wagen... maar uiteraard met het idee dat deze pijp waardevoller lijkt te zijn dan de volgende...
Ik heb inderdaad nog een keer een 10 pull gedaan en heb eindelijk peach wintertime :) Als bonus heb ik ook wedding peach gekregen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ft8rgO0sihio9NZLTyxMpAAY508=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oUGTxUJJkQbdBH3y9q2IIXc2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
Lekkere pull @Planeetje! Ik zat in hetzelfde schuitje alleen ik wilde heel graag Pink Gold Peach, maar ook in de eerste pijp zaten alle spotlights nog. Ik heb de rubies verdeeld en PGP uit pijp 2 en de belletjes uit pijp 1 getrokken. Nu maar hopen dat de komende pijp waardeloos is :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gelukkig weer eens eerste geworden!

Daarna was 't helaas wat minder allemaal. Met de rubys nog een poging op de "golden pipe" van afgelopen tour. Maar liefst 5 x 250 coins verder 2 gouden karts en nog wat troep. Jammer want er zaten nog 5 high end drivers in.

Begin ik de nieuwe ranked cup. Ik denk dat ik nog in mijn handjes mag wrijven dat ik een level 1 mol heb (beter dan niks), geen tier 3 kart.. Haha waar gaat dit over? andere 2 ranked tracks kan ik wel mee komen met de items gelukkig...

We gaan 't weer zien deze week :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• texelonia
Eindelijk weer eens 1e geworden *O* dat was lang geleden....

Deze week zal wel weer onmogelijk worden, want geen top shelf driver en kart bij Koopa Troopa Beach 2 |:( en verder ook bijna alles laag level...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Planeetje nice! De allerlaatste was de wintertime peach!

Ik ben tweede gebleven, ik kreeg het niet voor elkaar om er meer bij te krijgen op rainbow road. Deze ranked tour gaat bij mij ook niet zoveel worden. Niet omdat ik niet de juiste items heb, maar met name omdat er iemand in mijn cup zit die:
- 5 items op level 6 (en geen lullige items, maar gewoon bv golden dry bones en party time pauline)
- 1 item op level 5
- 3 items op level 4

Dat doet voor mij wel recht aan "bringing a knive to a gunfight"... En ik sta hier met een zwitsers zakmes :) Hopen dat ik 2e kan worden.

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Ik kan deze ranking maximaal 98 ruby’s verzamelen/uitgeven. Nog even over nadenken of ik dat ook ga doen. Kan dus wel een top shelf driver en vooral een top shelf driver gebruiken. Maar de kans is niet heel groot dat ik er met 98 iets nuttigs uithaal natuurlijk. Misschien eerst maar afwachten hoe ver ik kom, en wat de volgende ranked gaat worden.

@Tootoo Oef dat is wel heel pittig als tegenstander inderdaad! Bij mij lijkt dat mee te vallen tot nu toe.

[ Voor 13% gewijzigd door texelonia op 01-07-2020 10:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Tootoo schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 09:14:
@Planeetje nice! De allerlaatste was de wintertime peach!
Ja, dat was wel spannend inderdaad, ik was blij met peach wedding, maar hoopte op peach wintertime... Dus ik was al bang dat ik haar niet zou kunnen bemachtigen, tot die laatste pipe pull toch nog een ster in het scherm zette: what does that star mean?? ;)

Ben erg tevreden met deze pull. In totaal 17 HE gertrokken inclusief de gekochte HE. Daarvan zijn er in totaal 3 nieuw, en de coin box peaches zijn verder richting level 6. En met peach wedding heb ik hopelijk weer een karakter die de komende tours nog terugkomt door middel van het toevoegen van nieuwe tracks.

Ik heb de nieuwe tour nog niet gezien, maar las al van @MetalSonic is monty mol en gold dry bones van de partij. Die heb ik allebei ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo : je knives zijn Pauline (Party Time) en Gold Dry Bones. Flinke messen hoor! ;-) En er zit weer een coinbox driver in de pijp. Man, daar gaan m'n rubies weer. Die wil je gewoon hebben!

Deze eerste cup wordt wel leuk vermoed ik. Ben benieuwd waar de scores naartoe gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze het is vooral dat mijn knives op level 2 en 4 staan, die van de nummer 1 staan allebei op level 6! En alles bij die gast staat enorm hoog. Zeg maar wat @Planeetje een paar cups geleden ook had :)

Die coinbox driver wil ik ook graag hebben....

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
@Tootoo : misschien heb je geluk en trekt ie niet het maximale uit de kast. Dat zie ik ook nog wel eens. Dan kun je zelfs met level 2 en 4 mooie dingen doen. Welke scores heeft ie al laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Rosalina swimwear (en de HE spotlight kart ook) heeft wel echt maar 4 top shelf tracks, dat is wel echt heel weinig! Kan natuurlijk in de toekomst nog wat bijkomen, maar dan nog.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze ik moet inderdaad hopen dat degene niet voluit gaat als jij laatst had :)

@texelonia bij een nieuw item heb je altijd nog een beperkte hoeveelheid tracks, dat verandert dan in de volgende tour.

Edit: net een 10 pull gedaan, Rosalina swimwear in the pocket! Dat kost me minder rubies dan ik had ingeschat!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/URFBK4ZsCT7YfkRDQqq1CO50DqQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jDMhEwXjzbjcza3tZDmYwj9A.png?f=user_large

[ Voor 42% gewijzigd door Tootoo op 01-07-2020 14:49 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Ja dat weet ik, maar dan nog is 4 wel heel weinig. Er zijn ook nieuwe items die beginnen met 8 items of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de 6de x op rij mis ik poppetjes voor de beker. Gezakt van levels inmiddels 31.
Lol gaat er zo wel heel snel af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Hmmm, ik ben drained, heb geen / weinig rubies. Verwacht ook deze ranked niet echt mee te kunnen doen. Enige wat ik mis is de kart op track 1. Ik heb gold dry bones (lvl 2) en de gold Crane (lvl 1), dus niet heel erg super. Ik hoop op een HE glider ticket zodat ik iig de gold Crane naar level 2 kan brengen.

Op track 2 heb ik 4/5/6 en track 3 3/2/3. Ik ga denk ik geen tickets investeren deze ranked.

Challenges zijn klaar, behalve de dry bones cup. Mijn nummer 1 heeft momenteel 46k...

@Verwijderd dat is enorm balen! Ik hoop op betere tijden voor je.
@Tootoo Dat is ook een mooie pull zeg. Ik vrees dat ik deze coin box driver aan me voorbij zal zien gaan.

Edit: correctie, mijn nummer 1 heeft momenteel 49k ;(

[ Voor 4% gewijzigd door Planeetje op 01-07-2020 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Is er al ge datamined of er weer een speciale 30 of 50 pipe komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
Volgens mij komt er weer een 50 pipe met o.a. Gold Koopa (Freerunning), Penguin Luigi, Gold Cheep Charger, Gold Blooper en wat gliders. Zie: https://twitter.com/kart_tour/status/1278211078024019968

[ Voor 18% gewijzigd door Vozze op 01-07-2020 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansieGansie
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10:47
Ik ben nu tier 28, maar merk dat ik niet echt progressie maak. Misschien toevallig net verkeerde cups waar ik slechte characters voor heb.

Wat is jullie tactiek met upgraden en kopen met coins van characters/karts/gliders?

Steeds focussen op het upgraden richting level 6 van een enkel item of gespreid alles naar een hoger level brengen? Investeren jullie coins ook normal (en super) of alleen sparen voor HE?

Voor de geinteresseerden.
PlayerId 0870 5734 0577

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@HansieGansie: waarschijnlijk zal iedereen zijn eigen tactiek hanteren :) Persoonlijk zou ik beginnen met me focussen op 1 item, wellicht 1 op normal en 1 van super. Opties kunnen zijn:
- peach parasol / bomb parafoil
- donkey kong
- van de normal... tja... baby luigi?

De reden om 1 item zo snel mogelijk naar level 6 te krijgen zit hem in het feit dat je dan ook item tickets kan krijgen, waardoor je makkelijker andere items kan upgraden. Zelf zou ik dan niet gaan voor een HE omdat dit een stuk langer kan duren. En heb je een super item compleet, dan kan je zowel super als normal item tickets in je shop zien.

Die special pipe, hmmm dat is een tricky one... Misschien dat ik wel iets van een pull doe, maar gevoelsmatig wil ik daar niet zo los op gaan als de golden pipe. De meeste items heb ik al en enkel voor het upgraden helemaal los gaan is wel een prijzige aangelegenheid (waarvan ik al zei dat ik niet meer zoveel geld er in ga gooien :P).

@Vozze, ik kan al stellen dat de nummer 1 het niet rustig aan doet :P Hij staat nu al op 69k, waarvan hij met Rainbow Road alleen al 34k heeft gehaald... Ik focus me dus maar op plek 2 / 3 en ga ook maar enkel tickets investeren als ik echt denk dat ik het dan haal. Aangezien nummer 3 betere levels heeft en enkel maar een klein stukje achte rme staat...

[ Voor 14% gewijzigd door Tootoo op 02-07-2020 09:06 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valt mij nu toch wel op dat steeds meer mensen hier nu blij moeten zijn met een 2de plek in de poule. Of zelfs 3de plek..

Ik heb het zelf ook, ik zag dat ik vanochtend alweer was ingehaald. Eigenlijk is mijn belangrijkste doel voor juli om geen extra geld uit te geven. Ik lees hier alweer verhalen over nieuwe special pipes, die blijven nog wel komen denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vklzz8kxRM8FbQo_Rt0OnfYhUqE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NkKTT6cpuTR8xOhVaihomk1m.jpg?f=fotoalbum_large
Hoeveel gliders kun je krijgen in een pijp..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Qua welke je moet kopen in de shop (los van level 6 krijgen), op Reddit wordt dit gesuggereerd qua drivers:

- For normal – Definitely Lemmy, Ludwig, Morton, and Baby Mario. I would avoid Baby Luigi due to the cost and how easily he is obtainable through pipes.

- For supers – Mainly just Donkey Kong and Bowser for standards. I’d also recommend Bowser Jr. and King Boo if you have enough coins for them.

- For high-ends – I’d never really spend that much for high-ends in terms of level up, but maybe just stick with Dry Bowser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Ik heb me in het begin vooral gefocussed op gliders, omdat me dat de ruimte geeft om mijn combo te behouden. Daarbij maakte het me niet uit of het een normal, super of HE was. Al mijn coins zijn naar de gliders gegaan. Momenteel heb ik nog 3 normal gliders niet op level 6 staan, maar ik koop nog steeds de glider tickets om verder te upgraden. Daarnaast ben ik me nu wat aan het toeleggen op de drivers. Morton is nu lvl 6 en daarnaast probeer ik King Boo en DK te levelen naar level 6. Beiden zijn nu level 5. Dus DK in de shop koop ik, en alle super driver tickets zodat ik die 2 ook naar lvl 6 kan brengen wanneer ik ze nodig heb.

En als ik meer dan genoeg muntjes heb (bijna nooit dus) koop ik de HE glider ticket of HE driver ticket. Ik koop bijna nooit een HE driver. Mijn Gold Glider is al level 6, dus de Swooper blijft dan over. Die zou ik wel kopen.

Zoals je leest, ik heb weer een iets andere tactiek en ben nu in de transitie van glider naar driver. Voronamelijk ook omdat bijna al mijn gliders in de shop wel op lvl 6 staan (van de originele shop voor de prijsverhogingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansieGansie
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10:47
Bedankt voor de tips, ben benieuwd of ik zo weer wat beter progressie kan maken _/-\o_

[ Voor 62% gewijzigd door HansieGansie op 02-07-2020 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Xaio schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 22:22:
[...]

Nintendo zit wel op een goede weg qua (speciale) pijpen de laatste tijd. Zou me niks verbazen dat ze in de volgende tour de genade klap uit delen. Wel slecht voor jouw rubees balans.
Toch gelijk gekregen met een nieuwe coinbox driver. Deze tour wordt lastig geen T3 driver en kart voor deze ranked tour en volgende ranked tour. Beste wat ik kan halen is in dezelfde tier blijven.

@HansieGansie als het mogelijk is dan zou ik een HE item als eerst op level 6 brengen. Anders een Super. Reden is:
HE level 6 unlock HE, Super en Normal tickets in de shop.
Super level 6 unlock Super en Normal tickets in de shop.
Normal level 6 unlock alleen Normal tickets inde shop.
Met de account van mijn zoontje is de parasol bijna level 6. Dan kan ik de bovenstaande theorie controleren.

Daarnaast zijn level 2/4/6 de sweetspots. Zelf focus ik vooral op de gliders, omdat deze helpen met het vasthouden van de combi's.

[ Voor 34% gewijzigd door Xaio op 02-07-2020 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xaio schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 19:10:
[...]

Toch gelijk gekregen met een nieuwe coinbox driver. Deze tour wordt lastig geen T3 driver en kart voor deze ranked tour en volgende ranked tour. Beste wat ik kan halen is in dezelfde tier blijven.

@HansieGansie als het mogelijk is dan zou ik een HE item als eerst op level 6 brengen. Anders een Super. Reden is:
HE level 6 unlock HE, Super en Normal tickets in de shop.
Super level 6 unlock Super en Normal tickets in de shop.
Normal level 6 unlock alleen Normal tickets inde shop.
Met de account van mijn zoontje is de parasol bijna level 6. Dan kan ik de bovenstaande theorie controleren.

Daarnaast zijn level 2/4/6 de sweetspots. Zelf focus ik vooral op de gliders, omdat deze helpen met het vasthouden van de combi's.
Hoe weet je wat de volgende ranked cup wordt? of heb je een vermoeden?

Verder eens met je reactie. Focus op gliders en 2/4/6
Pagina: 1 ... 20 ... 161 Laatste