Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
Ik ben eerste geworden en heb weer wat muntjes verzameld ;) Ben benieuwd naar de nieuwe tour!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07:03
Puntjes zijn binnen en de mooie dame ook.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rOu9SrdJFcTFJxNoe_0zQkkYsPw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/laecbCsVntOReEqvkR1mLxdk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-09 19:18
@bennieeee zeker een mooie dame. Als kind had ik een crush op haar xD.

Ranking, 6de geworden dus tier naar beneden. Zag het aankomen. Had veel geprobeerd maar helaas.

Nieuwe ronde nieuwe kansen op tracks die mij aanspreken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Ik zie dat ik de mooie dame niet nodig heb voor ranked. Mijn Peachette zit al op level 4 en de royal parachute helpt me ook een stap verder. Ik schiet de free pipes voor deze pipe, misschien ben ik wel lucky (probably not) en hoop op de 3 andere peaches in de pipe van volgende week. Wintertime Peach heb ik nog niet en zowel een nieuwe kopie van PGP en vacation peach zijn altijd welkom. Issue zijn zoals altijd weer de rubies.... het sprokkelen is weer begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
Ben benieuwd dan naar deze cup. Ik heb geen tier 3 glider voor 1 track namelijk...

Ik hoop (zonder uberhaupt nog iets gespeeld te hebben) dat de volgende ranked cup baby peach of baby mario is. Lijkt best wel eens te kunnen, kijkend naar alle items... En daar wordt de gold glider goed gebruikt! Beide cups zijn wat makkelijker om flink los te gaan :)

Op reddit wordt zelfs gesproken over een kart pipe van 30 items en dan die peach pipe 2... Wat je zegt @Planeetje, die rubies.... Ik gok dat ik deze week eens aan de multiplayer ga om ook de 30 rubies te krijgen...

Edit: das pittig @Planeetje... Dan kan je je al af gaan vragen wat haalbaar gaat zijn...

Edit 2: bij mij niet zo erg dat het alles level 5 / 6 is, maar de nummer 1 staat nu al boven de 51k...

[ Voor 25% gewijzigd door Tootoo op 17-06-2020 10:29 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Ik zie dat ik tegen iemand moet bijna alles lvl 5 a 6.... hmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
Ik kan niet eens meer het spel opstarten. Op Playstore staat nu dat mij Xiaomi mi6 niet meer compatibel is. Hoop dat dit een grap is.

Edit: Na tig pogingen eindelijk gelukt om de update binnen te halen zonder dat het vast loopt. Maar wat in Playstore staat is niet hoop gevend.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NBt1T695rOeQhggRrnOdFRQ6NBw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vbQ4h5FMC2U74RaN1xTVMZW8.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 64% gewijzigd door Xaio op 17-06-2020 17:03 ]

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Na een lange tijd niets gepost te hebben, maar wel dit topic te hebben gevolgd O-) , hier toch weer een reactie van mijn kant. Ik blijf een beetje schommelen tussen tier 40 en 41. Mijn laatste ranking was niet best.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IUL9ohiA3KpGfhC48pPFy6QkCJY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/S0aW8BrXhgiygsztSu0pVdUV.png?f=user_large

Op zich geen verkeerde score maar dan nog 8e worden..... :/ Respect voor @Planeetje _/-\o_ Wat een scores heb je behaald! Ikzelf kreeg maar geen goede frenzy's. Zeker in Luigi's Mansion kreeg ik maar geen goede frenzy's of op het verkeerde moment.

Hoop dat dit weer een leuke/spannende tour wordt! Ben wel weer toe aan 40 rubies. :9 Nu maar eens een beginnetje maken. 8)

[ Voor 12% gewijzigd door pjot1 op 17-06-2020 17:04 ]

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Xaio schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:29:
Ik kan niet eens meer het spel opstarten. Op Playstore staat nu dat mij Xiaomi mi6 niet meer compatibel is. Hoop dat dit een grap is.

Edit: Na tig pogingen eindelijk gelukt om de update binnen te halen zonder dat het vast loopt. Maar wat in Playstore staat is niet hoop gevend.

[Afbeelding]
Oeh, dat is al eens eerder gebeurd dacht ik dat... weet niet hoe dat was opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
@pjot1 je hebt echt pech gehad. Met die score was je in mijn poule nummer 1 geweest. Ranking indeling van Nintendo is soms helemaal niet logisch.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zApQIHWyEXwD_oSGbH7j6_K5HP0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RV0W5LU5EyWlzVvepPEawnhZ.png?f=fotoalbum_large

@Planeetje als ik het spel verwijdert dan kan ik hem niet meer op de normale route installeren.

Geen zin om nieuwe toestel aan te schaffen alleen voor Mario kart.

[ Voor 20% gewijzigd door Xaio op 17-06-2020 17:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
pjot1 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 17:00:
Na een lange tijd niets gepost te hebben, maar wel dit topic te hebben gevolgd O-) , hier toch weer een reactie van mijn kant. Ik blijf een beetje schommelen tussen tier 40 en 41. Mijn laatste ranking was niet best.

[Afbeelding]

Op zich geen verkeerde score maar dan nog 8e worden..... :/ Respect voor @Planeetje _/-\o_ Wat een scores heb je behaald! Ikzelf kreeg maar geen goede frenzy's. Zeker in Luigi's Mansion kreeg ik maar geen goede frenzy's of op het verkeerde moment.

Hoop dat dit weer een leuke/spannende tour wordt! Ben wel weer toe aan 40 rubies. :9 Nu maar eens een beginnetje maken. 8)
Welkom terug! Succes weer deze week :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
In het kader van Peach tour heb ik vacation Peach maar een point cap ticket voor het avondeten gegeven. ;) Deze tour gaat ze waarschijnlijk 2x waardevol zijn voor mij. 1x in de Peach cup, en volgende week misschien wel in de baby Peach cup. En wie weet wordt ze dan wel level 5. Maar er is concurrentie: gold freerunning koopa maakt misschien nog wel meer kans om naar lvl 4 te gaan. :Y

Ik denk wel dat het erg lastig gaat worden deze ranked om 1e te worden. Misschien dat ik me ga laten afzakken.... Hmmm, nog maar eens even over nadenken. Ik krijg namelijk ook geen tickets (super en HE) tot aan het einde van deze tour. Tenzij er een geweldige pipe beschikbaar komt.

P.s. wat denken jullie van de kart voor 4,5 euro? De moeite waard? Ik denk niet dat ik hem nodig heb.

@pjot1 welcome back. Veel succes deze ranked!

@Verwijderd gelukkig dat de update toch voor je doorkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
11e geworden deze cup, zat ook echt niet meer in. Ach, een tier naar beneden kan ook voor de verandering eens geen kwaad. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Froop1992 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 18:46:
11e geworden deze cup, zat ook echt niet meer in. Ach, een tier naar beneden kan ook voor de verandering eens geen kwaad. :)
Als je na een tijdje accepteert dat je ook wel eens een tier kan zakken dan is dit spel nog net zo leuk :). Ik ben dus ook gezakt en heb 't vandaag weer met plezier opgepakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
MetalSonic schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 18:52:
[...]

Als je na een tijdje accepteert dat je ook wel eens een tier kan zakken dan is dit spel nog net zo leuk :). Ik ben dus ook gezakt en heb 't vandaag weer met plezier opgepakt
Ik kwam 8000 punten tekort om überhaupt dezelfde tier te blijven. De rottracks van afgelopen week, plus de pech dat ik geen coin frenzies kreeg.

De ranked cups moeten tracks zijn waar je veel combo's kan maken. Manual drift heb ik een schurfthekel aan, dus de drang om moeite te doen was er ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
MetalSonic schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 18:52:
[...]

Ja, dit, ik denk dat ik deze ranked niet mee ga doen. Een weekje rust kan ook geen kwaad. Het eruit persen van de scores zoals vorige ranked zie ik deze week even niet zitten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:25
Ik ben wel gestegen (tier 44 nu) maar je hebt er niets aan toch?

[ Voor 3% gewijzigd door Poeksel op 18-06-2020 16:18 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:45
Vorige cup was ook voor mij net als de verhalen hier matig, toch nog 3e geworden met 50k, blijkbaar een zwakke poel. De nr 1 had 58k met vrijwel dezelfde drivers, de frenzies vielen gewoon niet goed deze week.
Maar ik werd beloond met een leuke aanbieding in de store: Pauline high end driver, nu slechts:
...
...
...
30.000 coins.

Tuurlijk joh 30.000 coins (of 150-200 rubies voor coin rush) heb ik nog wel ergens liggen...
Geef me anders een keer een golden driver ticket waar ik al 3 weken op wacht... ;w

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Tootoo schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:01:
Op reddit wordt zelfs gesproken over een kart pipe van 30 items en dan die peach pipe 2... Wat je zegt @Planeetje, die rubies.... Ik gok dat ik deze week eens aan de multiplayer ga om ook de 30 rubies te krijgen...
Hmm, ja, de kart pipe. Die moet wel bijzonder goed zijn als ik daar mijn rubies aan spendeer ;) karts zijn wat mij betreft de minste van de 3. Zelfs met een T2 kart kan je nog hoge scores halen. Dus ik ben nog niet echt geneigd om deze pijp te doen. Ook eerst maar eens de kans bekijken dat je er een HE uit haalt.

Op zich lijkt mij de Peach pipe beter, maar die zou dan weer een 100 pipe zijn. Ook tricky, en als ik al 2 van de 3 peaches heb, weet ik het ook nog niet. We gaan het zien en rubies sparen kan ook nooit kwaad lijkt me. Binnenkort is MKT 1 jaar oud. Ben benieuwd of ze dan iets speciaals gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Planeetje schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 21:49:
[...]

Hmm, ja, de kart pipe. Die moet wel bijzonder goed zijn als ik daar mijn rubies aan spendeer ;) karts zijn wat mij betreft de minste van de 3. Zelfs met een T2 kart kan je nog hoge scores halen. Dus ik ben nog niet echt geneigd om deze pijp te doen. Ook eerst maar eens de kans bekijken dat je er een HE uit haalt.

Op zich lijkt mij de Peach pipe beter, maar die zou dan weer een 100 pipe zijn. Ook tricky, en als ik al 2 van de 3 peaches heb, weet ik het ook nog niet. We gaan het zien en rubies sparen kan ook nooit kwaad lijkt me. Binnenkort is MKT 1 jaar oud. Ben benieuwd of ze dan iets speciaals gaan doen.
Hmm ja klopt hoor dit. Belangrijkste zijn driver en glider. En van die twee is de driver natuurlijk het belangrijkste..

Ik vind dit een leuke ranked tour met de huidige tracks. Ik heb al lekker wat geluk gehad. Op track 1 al een combinatie van 2 gold coin frenzy's en een bob-omb frenzy en op track 2 ook 2 gold coin frenzy's en volgens mij nog wat anders.....

Ik ben benieuwd wat de volgende ranked cup word en of 't mij lukt om de blauwe parasol nog naar level 2 te krijgen. Zal ik startickets moeten gebruiken maar ik moet nog zien of ik dat ga halen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
Planeetje schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 21:49:
[...]

Ik denk dat er zomaar wel genoeg leuks in kan zitten om daar iets van rubies op stuk te slaan, maar het zal zoals altijd van je situatie af hangen. Als de peach pipe 2 werkelijk zo goed is, heeft die bij mij ook voorrang (want he, geen vacation peach onder andere). Maar er zitten ook wel karts erbij die de moeite waard zijn. Al met al weet ik zeker dat al mijn rubies binnenkort weg zijn... :)

Overigens wel zonde: gister kon ik peach parasol upgraden naar level 6 omdat die als tour gift verkrijgbaar was. In de coinshop stond die ook, maar helaas stond ie toen op "max" ipv dat ie ingewisseld werd voor een item ticket :)

Mijn tactiek wordt, na vorige tour, ook iets anders. Ik focus me nu eerst op upgraden van mijn level, zorgen dat multiplayer klaar is en dat de expert challenges af zijn. Pas daarna focus ik me op de ranked cup en kijk ik hoe die er voor staat. Weer zon grindfest als vorige week zie ik niet zitten, tenzij het een vooruitzicht kan geven dat ik in de top 3 eindig. Tot nu toe heeft de nummer 3 48k, niet iets waar ik wakker van lig. Nummer 1 en 2 hebben 54k 53k, wat ook nog haalbaar moet zijn. Lang leve Partytime Pauline op level 4 :)

Over multiplayer gesproken: kan ik iemand zo gek krijgen om 5x een level te spelen? :*) O-)

Edit: expert level challenges done!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zE90plg1QSh8NmydSG2mU-QU908=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4obbYObpkyYwd2BndZwkyffP.png?f=user_large

[ Voor 5% gewijzigd door Tootoo op 18-06-2020 14:22 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Impressive! d:)b

En je krijgt echt echt écht niks anders dan een badge?? Dat vind ik nog steeds bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
texelonia schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 15:40:
Impressive! d:)b

En je krijgt echt echt écht niks anders dan een badge?? Dat vind ik nog steeds bizar.
Anders dan de 500 coins per complete rij en de badge voor alles compleet hebben: he-le-maal niks nee. Maar iedereen zal de 3500 fantastic combo (rechts bovenin) waarschijnlijk als laatste compleet hebben. Dat zijn 3 complete rijen in 1x = 1500 coins. En die zijn altijd goed om te hebben :)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Tootoo schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 16:01:
[...]

Anders dan de 500 coins per complete rij en de badge voor alles compleet hebben: he-le-maal niks nee. Maar iedereen zal de 3500 fantastic combo (rechts bovenin) waarschijnlijk als laatste compleet hebben. Dat zijn 3 complete rijen in 1x = 1500 coins. En die zijn altijd goed om te hebben :)
Ja, tuurlijk, je kan nooit genoeg coins hebben. Maar het is wel heel erg gierig. Zelfs het aantal coins. Zeker voor wat je ervoor moet doen. Daar mag toch op z'n minst toch wel 40 rubies tegenover staan.

Om je expert challenges te voltooien; heb je daar puur op gespeeld of is dat gelukt door gewoon te spelen? Anders heb je daar best veel tijd ingestoken. :X :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
pjot1 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 17:12:
[...]

Ja, tuurlijk, je kan nooit genoeg coins hebben. Maar het is wel heel erg gierig. Zelfs het aantal coins. Zeker voor wat je ervoor moet doen. Daar mag toch op z'n minst toch wel 40 rubies tegenover staan.

Om je expert challenges te voltooien; heb je daar puur op gespeeld of is dat gelukt door gewoon te spelen? Anders heb je daar best veel tijd ingestoken. :X :P
Het is inderdaad verrekte gierig ja... 40 rubies was inderdaad een stuk fraaier geweest! Zeker met al de aankomende pijpen van volgende week.

Ik heb alles gehaald als bij product. Ik wilde vooral mijn player level opkrikken. Vorige tour stond ik op level 92, nu 102. Maar daardoor heb ik alles gehaald. En ja, daar is best wat tijd in gaan zitten inderdaad...

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juicy_Orange
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 08-10-2021
Hoi hoi people :)

Hoe gaat het bij jullie allemaal in de ranking de afgelopen rankings.. En met de pijpjes?
Het lijkt er op bij mij, dat elke keer als ik voor de x10 ga er niks boeiend uitkomt maar de x1 veel beter?
En in de ranking is gewoon onmogelijk af en toe joh!
Heb ook bij me vriend @pjot1 mee gekeken daar staan ook steeds hele hoge scores :o ben af en toe eens aan het vergelijken en dan denk ik pff hoe dan 7(8)7 frenzy's willen ook maar niet komen hahaha
Nou ja, in elk geval succes allemaal! 😇

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
@Juicy_Orange Ook voor jou, welkom terug. Ik denk dat het maanden geleden is dat ik een reactie van jou las hier. Vorige week ging het slecht voor mij. Deze week begint goed. Ik sta eerste in mijn ranked poule met 3k voorsprong en ik heb nog ruimte voor verbetering :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juicy_Orange
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 08-10-2021
MetalSonic schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 19:27:
@Juicy_Orange Ook voor jou, welkom terug. Ik denk dat het maanden geleden is dat ik een reactie van jou las hier. Vorige week ging het slecht voor mij. Deze week begint goed. Ik sta eerste in mijn ranked poule met 3k voorsprong en ik heb nog ruimte voor verbetering :)
Dank je dank je 8)
Klopt wel inderdaad haha ik was ook niet meer super actief .
Lekker bezig!
Ik sta nu 2e bij mij, maar de eerste plaats staat niet super ver bij me vandaan dus komt hoop ik goed deze week.. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Ik hoef alleen de combo challenge nog. Nog maar 1050 keer. ;) Vorige ranked grind sessies hielpen enorm. Maar man man man, wat een gierigheid inderdaad wat betreft de beloning voor de expert challenges. Ik ben ook maar weer aan het levelen, ben bijna level 114, met als bijproduct een 18k op de eerste track (2x coin frenzy). Redelijk tevreden over voor een non coin box baan. Op zich is track 1 ook prima voor een combo grind.

Mijn nummer 1 staat nu op 58k ;( nummer 2 op 54k. Ik sta nu met 49k 4e.

Ik laat vandaag maar 2 normale glider tickets schieten om mijn muntjes weer op peil te krijgen. Ik heb gisteren 1 super kart ticket gekocht om eventueel de royal kart naar lvl 4 te kunnen brengen. Saldo is nu 3500 coins, dus die 1500 coins zijn erg welkom (bij iedereen).

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:13
Zo! Die vorige ranking was echt op het nippertje. Letterlijk 1 punt tussen nummer 1 en 2. Eén grote slachtpartij was het 8)7 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9h4_VOuzQuOa9mpOuFvk_HfFlLk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/va7qpV7pxoiILCy2OygBvWNT.jpg?f=fotoalbum_large
De huidige tour wordt ook heftig ben ik bang. Wat ben ik ontzettend blij met m'n Gold Dry Bones. Die gaat me de eerste cup redden. Die coin box characters zijn onmisbaar. Ik bewaar m'n rubies voor hopelijk een pull van Vacation of Pink Gold Peach. Zonder één van die twee wordt de volgende cup kansloos, ben ik bang.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
[b]Vozze in "[Mobile] Mariokart Tour"
De huidige tour wordt ook heftig ben ik bang. Wat ben ik ontzettend blij met m'n Gold Dry Bones. Die gaat me de eerste cup redden. Die coin box characters zijn onmisbaar. Ik bewaar m'n rubies voor hopelijk een pull van Vacation of Pink Gold Peach. Zonder één van die twee wordt de volgende cup kansloos, ben ik bang.
Gefeliciteerd, dat is pas met de hakken over de sloot!

De coin box karakters zijn werkelijk van levensbelang voor ranked. Ik heb Vacation Peach, PGP, gold freerunner koopa en gold dry bones en ik zou haast niet weten wat ik zonder zou moeten. Ze leveren zo enorm veel punten op! Succes met je pulls bij de volgende pijp! En natuurlijk met de huidige ranked.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Planeetje schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 22:38:
[...]

Gefeliciteerd, dat is pas met de hakken over de sloot!

De coin box karakters zijn werkelijk van levensbelang voor ranked. Ik heb Vacation Peach, PGP, gold freerunner koopa en gold dry bones en ik zou haast niet weten wat ik zonder zou moeten. Ze leveren zo enorm veel punten op! Succes met je pulls bij de volgende pijp! En natuurlijk met de huidige ranked.
Vergeet Party time Pauline niet ;) Tweede keer dat ik eens de track doe gelijk een coin box en een coin frenzy gehad :) Geeft me gelijk een hoopvolle score...

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Moet zeggen dat ik de 7000 punten halen op de Royal Raceway nog behoorlijk pittig vind! Kom tot nu toe niet verder dan 6200. Sta wel redelijk veilig 1e momenteel.

Iemand trouwens bij de gold pass challenges al een tegenstander geraakt onder water?

[ Voor 6% gewijzigd door bennieeee op 19-06-2020 09:45 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vozze
Vandaag is een goede dag! d:)b
Ik had 3(!) tickets in de shop, maar niet genoeg coins. Wat doe je dan? Rubies inwisselen voor een coin rush of een pull van 10 doen en hopen op wat coins vanwege level 6 items. Ik wilde de rubies bewaren voor volgende week vanwege alle Peach characters, maar rubies voor een coin rush voelt ook niet tof. De huidige pipe had me nog niet veel gegeven terwijl er best mooie items in zitten. Dus, gekozen voor een pull. Coins waren geen probleem door de vele duplicaten en bij één van de laatste pulls kwam er toch wat moois uit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H7-2Fzxmp1Xfj9nsm0afr2_cioo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TWueUVr6jeCEuuudYbYzk6ao.jpg?f=fotoalbum_large
Peach Vacation! Geweldig! Zo kan week twee best nog wel mooi worden _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
@bennieeee Bij Koopa Troopa Beach heb je klein stukje onder water. Dan driver en glider uitzoeken met aanvallend item. En dan beetje geluk hebben en blijven proberen ;)

@Vozze Tof! Vacation Peach zou ik ook graag nog krijgen, al heb ik deze én volgende ranked meer aan een top shelf kart en vooral glider bij beide Royal Raceway tracks.

Ik heb wat level en star tickets gespaard, en heb deze ranked dan oa 3 HE level tickets. Dan kan ik precies Gold Koopa naar level 6 brengen. Of Pink Gold Peach naar level 4. Of Ice Mario naar level 4. De laatste zou ik deze én volgende ranked wat aan hebben (aangenomen dat Baby Peach Cup de volgende ranked wordt, dat wacht ik sowieso nog even af). Ik zou ook én Ice Mario én PGP naar level 3 kunnen brengen, maar dan heb je nog niet meer kans op een frenzy, dus lijkt me minder nuttig.

Wat zouden jullie doen?

[ Voor 12% gewijzigd door texelonia op 19-06-2020 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
[quote]texelonia schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:05:
@bennieeee Bij Koopa Troopa Beach heb je klein stukje onder water. Dan driver en glider uitzoeken met aanvallend item. En dan beetje geluk hebben en blijven proberen ;)

Dat wordt zeker weten heel vaak proberen! Nou ja wie weet komt er bij de nieuwe cup nog een beetje water voorbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
@Vozze top pull, beste driver van de game! Gefeliciteerd!

@texelonia Ik zou PGP naar 4 brengen voor een betere spread.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Vozze, dat is netjes zeg! Inderdaad wel een van de beste drivers!

@texelonia ik zou inderdaad ook PGP naar level 4 brengen. Dat geeft je dan ook een hogere frenzy kans.

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Dat viel heel erg mee 3 races..
Thanks voor de tip voor het aanvallend zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
bennieeee schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:42:
Moet zeggen dat ik de 7000 punten halen op de Royal Raceway nog behoorlijk pittig vind!
In de Raceway T in de King Boo Cup moet je zelfs 11.900 punten halen voor vijf sterren. Ik vraag me af of dat uberhaupt mogelijk is zonder tier 3 driver. Met heel veel coinboxen misschien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Poeksel schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 11:26:
[...]

In de Raceway T in de King Boo Cup moet je zelfs 11.900 punten halen voor vijf sterren. Ik vraag me af of dat uberhaupt mogelijk is zonder tier 3 driver. Met heel veel coinboxen misschien...
Handig is ook een tier 3 glider om je combo levend te houden :)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Tootoo schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 16:42:
[...]

Handig is ook een tier 3 glider om je combo levend te houden :)
Ja, heb ik ook niet, noch tier 3 kart. Gelukkig is het geen ranked cup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Poeksel schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 17:46:
[...]

Ja, heb ik ook niet, noch tier 3 kart. Gelukkig is het geen ranked cup.
Heb je wel een gold pass toevallig? Dan zou je het op 200 cc kunnen spelen, aangezien je dan minder lange pauzes hebt om je combo kwijt te raken... Anders is het inderdaad een challenge die super pittig is... Ter vergelijking: met alles tier 3 had ik in poging 1 13k...

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Poginkje op 200cc gedaan, 10.039 punten. Het is eigenlijk ook tegen mijn levelgrindstrategie om deze baan vaker te spelen omdat hij waarschijnlijk in de volgende ranked cup zit. En 100 coins mislopen is geen ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
@bennieeee check dit voor de onder water challenge.

https://www.reddit.com/r/...ting_the_underwater_gold/

Auto item uit.
Doe een crash start.
Pak eerste item box als nummer 8. Meestal 2 mushroom en derde hopelijk een coin. Niet gebruiken.
Pak tweede item box als nummer 8. Derde lege item is een lightning.
Duik in het water en gebruik de lightning item.

Vind het knap hoe mensen dit uitvogelen. Ook handig voor de sneeuwpop crash challenge.

[ Voor 103% gewijzigd door Xaio op 19-06-2020 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Wat denken jullie dat de volgende ranked tour wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
MetalSonic schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 21:56:
Wat denken jullie dat de volgende ranked tour wordt?
Ik gok op de Baby Peach Cup. Maar ik zou een andere ook niet verkeerd vinden. Pink Gold Peach zal het niet worden. Die moet nog unlocked worden en dan gaat het verhaal van alvast oefenen wat Nintendo altijd plaatst, niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@bennieeee die challenge heb ik complete op koopa troopa Beach. Rood schildje steeds bewaard, dus auto item uit, en afschieten na de 3e boxen. Na de 3e itembox ook rechts aanhouden dat je daadwerkelijk onder water rijdt. Dit kan je herhalen vlak voor de finish. (als het vloed is)

In race way t in de king boo cup red ik de score ook niet. Wel een tier 3 HE kart op lvl 4 maar dat zet geen zoden aan de dijk. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Inderdaad Baby Peach.

En voor wie het niet wist: in de +300 races van vandaag schijnen niet mee te tellen voor de coin limit. Op 50cc racen dus om zoveel mogelijk coins te verzamelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
Gelukkig baby peach cup geworden. Mijn tier 3 items staan klaar :)

Ik heb trouwens ook wat cups waar ik met moeite de 5 sterren haal. O.a Royal raceway R ofzo, dan heb je alleen maar high end Peach's om uit te kiezen. Gelukkig had ik op tier 2 een lucky seven racer en dan is 't ook nog wel goed te doen.

Dat is ook meteen mijn tip, heb je geen tier 3 driver? dan is lucky 7 de beste als backup _/-\o_ .. In een race dat het mee zit heb je vaak lucky 7 en dan kan je nog best mooie combo's maken!

[ Voor 76% gewijzigd door MetalSonic op 20-06-2020 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:16
Iemand een idee hoe ik wellicht toch in top 3 kan eindigen..?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gqmoZyPEwkNY-DrYsQoIWmzqOjo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IXsGoQypzKhMtFMToXPDwPdE.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 196% gewijzigd door Sleehond op 20-06-2020 10:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Sleehond schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 10:32:

[Afbeelding]
Herhalen, herhalen, herhalen, herhalen en herhalen. Heb ik al herhalen gezegd? ;)

Bovendien, probeer Daisy en Peach lvl 2 te maken voor bonuspunten. En probeer te comboën, al zal dat niet meevallen met je gliders... Misschien je lvl2 glider, lvl 3 maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
En vergelijk je scores met die van anderen om te kijken waar je de meeste winst kan halen (en herhalen dus het zinvolst is). Over het algemeen wordt de hoogste score op Mario Circuit R gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Voor de onderwater challenge hoef je overigens niet in het diepe water te rijden, het ondiepe water aan de zijkant van de track doet het ook al in combinatie met een rood schild.

Wat er gezegd wordt: wat kan je upgraden wat nu level 1 is? Vanaf level 2 telt een item mee voor de bonus namelijk.

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Kan helaas helemaal niks upgraden. Compleet door alle tickets heen.

Wel 41 ruby's dus bijna weer even een goede pijp lanceren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Sleehond schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 16:16:
Kan helaas helemaal niks upgraden. Compleet door alle tickets heen.

Wel 41 ruby's dus bijna weer even een goede pijp lanceren
Daar zou ik persoonlijk mee wachten tot de tweede pijp, met meer dan gebruikelijk aantal high end items (waaronder pink gold Peach en vacation Peach) :)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
@Sleehond 10k bij rainbow road is haalbaar ook al heb je een T2 glider. Bij Mario circuit kun je ook nog wat punten eruit halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Thanks iedereen, ik ga maar weer even herhalen, herhalen en herhalen. Haha!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Succes @Sleehond d:)b

Volgens mij heb ik deze ranking weer pech... :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i3G3Iu-kCicxqKmY6kpdwMIC9Lo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UiWVyHEqKrM2lc1cHgpgkIUb.png?f=user_large

Met een tier 1 glider in Royal Raceway zit er ook niet veel meer in. In Rainbow Road 2 Coin frenzy's en een mushroom frenzy dus dat is ook wel zo'n beetje klaar. In Mario Circuit 2 Coin frenzy's dus heel veel rek zit daar ook niet in.

In Mario circuit haal ik met de HE 2020 lvl3 glider significant hogere scores dan met de Super Oilpaper Umbrella lvl4. Daar kijk ik van op. In mijn optiek zou dat andersom moeten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Hoort bij de spel, maar de AI bij Royal Raceway zijn behoorlijk gebufferd. Op de rechte stuk met dash panels kan ik de AI niet eens inhalen tijdens de mushroom frenzy. How rap ik ook druk op het scherm. Top 3 zit deze week niet erin, jammer van de glider ticket.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
pjot1 schreef op zondag 21 juni 2020 @ 14:25:
Succes @Sleehond d:)b

Volgens mij heb ik deze ranking weer pech... :(

In Mario Circuit 2 Coin frenzy's dus heel veel rek zit daar ook niet in.

In Mario circuit haal ik met de HE 2020 lvl3 glider significant hogere scores dan met de Super Oilpaper Umbrella lvl4. Daar kijk ik van op. In mijn optiek zou dat andersom moeten zijn...
Ik denk echt dat je met die oilpaper meer zou moeten kunnen halen dan met die 2020 door het hogere level. Heel misschien dat triple mushrooms ook meetellen voor de bonus van de glider en dat je icm toad vaker een triple mushroom trekt en daardoor meer bonuspunten scoort :? Beetje vergezocht maar zou er niet van staan te kijken gezien de rest van de scoreopbouw 8)7 Net overigens even wat rondjes gereden met die oilpaper en wat vergelijkbare items als die van jou en met 2 banana frenzy's en gebroken combo net deze score gereden dus zit nog wel wat rek in denk ik....succes!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cYGlfsDYC-rN6QjUaev2OlAME9Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Zx2HvHOdcC6KMMZ7YUFhSxdB.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
edzon schreef op zondag 21 juni 2020 @ 15:46:
[...]

Ik denk echt dat je met die oilpaper meer zou moeten kunnen halen dan met die 2020 door het hogere level. Heel misschien dat triple mushrooms ook meetellen voor de bonus van de glider en dat je icm toad vaker een triple mushroom trekt en daardoor meer bonuspunten scoort :? Beetje vergezocht maar zou er niet van staan te kijken gezien de rest van de scoreopbouw 8)7 Net overigens even wat rondjes gereden met die oilpaper en wat vergelijkbare items als die van jou en met 2 banana frenzy's en gebroken combo net deze score gereden dus zit nog wel wat rek in denk ik....succes!
[Afbeelding]
Je hebt wel een hele dikke score! d:)b Fijn om te weten dat er nog rek in zit! :) Heb overigens ook nog Daisy Fairy lvl 3 maar met Toad zijn de scores ook beter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
Wat een rariteiten. Ik dacht echt dat ik geen potten kon breken met mijn load out voor deze ranked. Maar toen ik vanuit het niets 18k had op royal raceway en ik de score van anderen bekeek dacht ik dat er toch misschien iets mogelijk zou zijn. Dus ik heb het toch maar even geprobeerd met dit resultaat:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yPfzkRh0apPzAccd5q9ew27dMdY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U2LY9ZULwcxqkKAIYbRAIJYF.jpg?f=fotoalbum_large

Ik sta nu 1e, met 1500 punten voorsprong op nr 2. Nr 3 staat op 4,5k. Worden spannende dagen. Royal raceway kan ik geen punten meer scoren. Rainbow road kan nog iets hoger, maar dan moet ik 3 frenzies krijgen. Mijn score is nu met 2x coin frenzy. En mario circuit is ook met coin en coinbox frenzy.

Advies: trek alles uit de kast (voor mij dan zonder echt geld) om die coin box drivers uit de volgende pijp te krijgen. Ze zijn het dubbel en dwars waard!! Succes voor deze ranked nog even.

Edit: wat is mario circuit vervelend zeg. Ik heb minimaal 3x gehad dat ik een monsterscore zou neerzetten, waarna ik de laatste box oppikte, daarna een bliksem kreeg (weg item boxes) en daarna nog een spiny Shell kreeg. Weg combo, weg 1e plaats, weg score ;w |:( :F

[ Voor 23% gewijzigd door Planeetje op 21-06-2020 21:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
Sleehond schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 10:32:

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3c284Oaw7WMf_Ksq51BeesP-Yq0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7RaPzO7MQsJ8JrVDx7W2ydxR.jpg?f=fotoalbum_large
Dit haal ik eruit tot nu toe. Vooral de laatste 2 moet je je scores echt nog wel kunnen verbeteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edzon
Planeetje schreef op zondag 21 juni 2020 @ 19:54:

Advies: trek alles uit de kast (voor mij dan zonder echt geld) om die coin box drivers uit de volgende pijp te krijgen. Ze zijn het dubbel en dwars waard!! Succes voor deze ranked nog even.
Die coinbox is idd buitensporig veel waard! Hard ruby's aan t schrapen voor vacation peach, hoop alleen dat die kart pipe een beetje tegenvalt zodat ik die lekker links kan laten liggen
Planeetje schreef op zondag 21 juni 2020 @ 19:54:
Edit: wat is mario circuit vervelend zeg. Ik heb minimaal 3x gehad dat ik een monsterscore zou neerzetten, waarna ik de laatste box oppikte, daarna een bliksem kreeg (weg item boxes) en daarna nog een spiny Shell kreeg. Weg combo, weg 1e plaats, weg score ;w |:( :F
Gebeurt mij ook best vaak op die track, komt misschien wel doordat het een track is waar je relatief makkelijk je combo kan houden en ik ergens het idee heb dat het niet puur toeval is. Vind dat je overigens al een aardige monsterscore hebt _/-\o_ benieuwd waar je op eindigt!

Is er trouwens nog animo voor een potje multiplayer hier? Ik ga rond een uurtje of 11 weer de weg op!(ID=202167225860)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
bennieeee schreef op zondag 21 juni 2020 @ 20:52:
[...]

[Afbeelding]
Dit haal ik eruit tot nu toe. Vooral de laatste 2 moet je je scores echt nog wel kunnen verbeteren.
Tja... De laatste 3 doe jij met 3 HE's...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
Sleehond schreef op zondag 21 juni 2020 @ 23:23:
[...]

Tja... De laatste 3 doe jij met 3 HE's...
Klopt maar zie dat ik daar ook nog wel ruimte heb. Stond dik eerste steeds maar ben vannacht goed ingehaald. De huidige nummer 1 heeft daar 11.000+ gehaald ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Ik moet bekennen dat ik me nog steeds niet kan zetten om echt te gaan grinden. Bij royal raceway en rainbow road heb ik aardige scores, die wel nog altijd ruimte bieden. Heb bij royal zelfs de 18k gehaald zonder coin frenzy, maar met een lightning frenzy :) Het is Mario circuit waar ik de hekel aan heb. Ik kan wel een combo houden, maar de AI is opnieuw zodanig ruk. Het is zelfs zo dat ik op dezelfde plekken met dezelfde items geraakt wordt als ik geen item achter me heb hangen...

@edzon ik heb daar binnenkort wel interesse in om te racen? Ergens deze week nog een optie?

En een nieuwe pijp met de karts. Maar moet bekennen dat ik daar geen rubies in ga steken nu ik zie wat er in zit...

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Blauwe parassol naar level 2 en eindelijk weer eens de eerste plek gepakt in mijn ranked poule. Er is sowieso nog ruimte bij de eerste track! Als ik daar 2 golden coin frenzys haal dan heb ik er weer iets van 800 punten bij ten opzichte van nu....

Bij de volgende ranked tour heb ik voor track 2. Koopa beach uit mijn hoofd nu 6-6-6! Dus daar moet ik punten kunnen pakken ;).

Deze pipe sla ik verder over. Nu 75 rubys gespaard. Hopelijk 20 of 45 rubys erbij over een paar dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
In mijn ranked cup zijn ze inmiddels wakker ofzo. Binnen een mum van tijd van plek 1 naar 3 gegaan. Ik moet weer aan de bak. Helaas op Mario Circuit. Daar zit nog ruimte, maar ik vind die track echt geen klap aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Wat ik ook probeer, ik krijg echt bijna geen frenzy's meer... Sta nou 14e in tier 39. Op alle tracks alles in tier 3 maar ik krijg er gewoon niks meer bij...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ujKoU_uyJZi5Dh_dsrUbXcEbILA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kHxN1ZPugDzT3UILa0lz3PUE.png?f=fotoalbum_large
Heb nog wel ruby's maar heb al de wedding peach en de sweet daytripper uit de pijp gehaald dus ik verwacht niet veel meer geluk te hebben. De kart pipe doe ik niks mee denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
__REMCO__ schreef op maandag 22 juni 2020 @ 16:46:
Wat ik ook probeer, ik krijg echt bijna geen frenzy's meer... Sta nou 14e in tier 39. Op alle tracks alles in tier 3 maar ik krijg er gewoon niks meer bij...[Afbeelding]
Heb nog wel ruby's maar heb al de wedding peach en de sweet daytripper uit de pijp gehaald dus ik verwacht niet veel meer geluk te hebben. De kart pipe doe ik niks mee denk ik
Aan je items te zien, zou er toch wat bij moeten kunnen. De aanhouder wint! ;) Als je dan je score weet op te krikken, dan geeft dat weer een goed gevoel! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edzon
Tootoo schreef op maandag 22 juni 2020 @ 09:04:
@edzon ik heb daar binnenkort wel interesse in om te racen? Ergens deze week nog een optie?
Jazeker, morgen rond een uurtje of 9? Dan ben ik iig warm mocht ik nog aan de bak moeten voor de ranked!
MetalSonic schreef op maandag 22 juni 2020 @ 12:32:
Blauwe parassol naar level 2 en eindelijk weer eens de eerste plek gepakt in mijn ranked poule. Er is sowieso nog ruimte bij de eerste track! Als ik daar 2 golden coin frenzys haal dan heb ik er weer iets van 800 punten bij ten opzichte van nu....
Nice, voor mij lijkt het ook eindelijk weer eens een 1e plek te worden. Succes met die dubbele coin frenzy!
Vozze schreef op maandag 22 juni 2020 @ 15:55:
In mijn ranked cup zijn ze inmiddels wakker ofzo. Binnen een mum van tijd van plek 1 naar 3 gegaan. Ik moet weer aan de bak. Helaas op Mario Circuit. Daar zit nog ruimte, maar ik vind die track echt geen klap aan.
Pff ben wel benieuwd wat voor scores of levels jij het dan tegen op moet nemen deze week....good luck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Ik ben sinds vanochtend terug op plek 2 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Planeetje schreef op maandag 22 juni 2020 @ 19:51:
Zonde man! Je scores zijn super netjes... het is gewoon zonde dat je iemand in je poule hebt met zulke dikke levels... hopelijk wel 2e!

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Tootoo schreef op maandag 22 juni 2020 @ 20:20:
[...]

Zonde man! Je scores zijn super netjes... het is gewoon zonde dat je iemand in je poule hebt met zulke dikke levels... hopelijk wel 2e!
Ja, volgens mij draait deze tegenstander zijn hand er niet voor om om nog wat puntjes te scoren. De voorsprong is maar 600 punten, maar ik vrees dat ik die niet erbij ga racen. Plek 2 is ook al prima. Ik wil een HE glider point cap ticket voor de gold glider ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Planeetje schreef op maandag 22 juni 2020 @ 19:51:
Ik ook :( succes vanavond/ morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c_-3qBMiOhIzoHIP7A0WQ_A29hk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QjYWetByWdmj1Cww3YYA0meG.jpg?f=fotoalbum_large
Hier inmiddels ook weer naar plek twee. Ik heb m'n twee HE tickets aan Vacation Peach gegeven. Die is nu level 3. Ik zou Toad nog naar 5 kunnen brengen, maar ik denk met Vacation Peach meer punten te kunnen pakken. Twee coin box frenzies zou mooi zijn!

Succes allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Kom ik aan met 57k... Overal steeds net geen lekkere levels, maar sta voor nu ook tweede. Ben benieuwd hoe hard er geracet wordt morgen...

@Planeetje sta je goed voor op nummer 3?

@edzon morgen 21u is prima hoor!

[ Voor 13% gewijzigd door Tootoo op 22-06-2020 23:29 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
@Tootoo 4,5k voorsprong op nummer 3. Dus redelijk gat geslagen. Fingers crossed vandaag! Succes allemaal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ND3etZkdXHNL1rZw3ee54xT2d-s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qryj5MFMVBuSH2xTo0Pxmllx.png?f=user_large

Nazi race bij mij lol
(Ja ik weet dat het in India voor vrede staat ofzo maar het is toch vreemd. In andere games wordt het verwijderd)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 10:50:
[Afbeelding]

Nazi race bij mij lol
(Ja ik weet dat het in India voor vrede staat ofzo maar het is toch vreemd. In andere games wordt het verwijderd)
Ja, daar speel ik zowat dagelijks tegen... Snap niet dat Nintendo dit toelaat.... :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Ik ben die ook al diverse malen tegengekomen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
pjot1 schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 11:40:
[...]

Ja, daar speel ik zowat dagelijks tegen... Snap niet dat Nintendo dit toelaat.... :N
Begrijp ik ook niet. Voelt voor mij niet goed. Mja het blijft gelukkig bij dat symbool af en toe ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Naamah
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-08 22:50
Raar dat deze 'naam' niet weggehaald wordt. Ik stoor me er echt aan en heb er dan ook een paar dagen geleden een bericht over gestuurd naar Customer Support. Betwijfel of ze er iets mee doen, maar dan heb ik in elk geval van me laten horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Ik geloof dat op Reddit er ook flink over geklaagd wordt. Hopelijk reageren ze erop bij Nintendo...

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Heb er nog 1000 punten bij gehaald op de 3e track. Ik sta weer 1, met 199 punten voorsprong. Fingers crossed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jhWkJ1hUohyhtMz5oSD8uuOFQto=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BPagnBxJhgbohcG3Koodlztw.jpg?f=fotoalbum_large

40 rubies zou wel helemaal super zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Planeetje op 23-06-2020 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
Cool, maar ik loop een beetje uit met werk helaas. Kan jij ook een uurtje later? Nog meer gegadigde voor wat rondjes multiplayer trouwens? Wel leuk als we met meerdere zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:45
Ik begrijp sowieso weinig van de tegenstanders die je krijgt. Ik kan me niet herinneren ooit een naam van hier te zijn tegengekomen. Bepaalde namen zie ik constant terugkomen.
En nu krijgen we allemaal te maken met die gozer met dat "kruisje". Ik heb hem ook gereport trouwens, dat character reed supersnel, ik heb 2 ronden tegen dat teken aan moeten kijken, had ik geen behoefte aan.

Ik heb wel weer geluk tot nu toe deze cup, als ik die scores van Planeetje zie. Ik heb maar 1 tegenstander met 50k+ in tier42. 1e plaats met 53k vs 52k.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
edzon schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 19:22:
[...]

Cool, maar ik loop een beetje uit met werk helaas. Kan jij ook een uurtje later? Nog meer gegadigde voor wat rondjes multiplayer trouwens? Wel leuk als we met meerdere zijn!
Jep geen probleem! Wat is je id eigenlijk? Dan voeg ik je ook toe. En inderdaad, meer gegadigden?

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
Tootoo schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 20:25:
[...]

Jep geen probleem! Wat is je id eigenlijk? Dan voeg ik je ook toe. En inderdaad, meer gegadigden?
Das 202167225860, tot zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
edzon schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 21:45:
[...]

Das 202167225860, tot zo!
Toegevoegd! Wil jij een room aanmaken? En mocht iemand het lezen dan schroom niet om mee te racen!

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
Leuk even die multiplayer @edzon en @Tootoo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Zeker weten! Toch een stuk leuker dan tegen random mensen....

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• edzon
Jazeker, zaten wat mooie potjes bij! 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
12 punten achterstand. Daar gaat mijn nachtrust :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Nieuwe high score op toad circuit 1 minuut te laat gehaald. Helaas plek 5 niet gehaald en 1 tier omlaag. Te laat begonnen met ranked en me verkeken op moeilijkheid van de Royal Raceway.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eo2CWd7RNMkI79mpjQ-Sf48wFhI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/i9LnUMxHByCD3lNvZdSR11or.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RRgqor1rowXxlDMDJluyVaJ_WAg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RpAXhvZtKLFsYStDLH1ZucO6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Het is me toch gelukt om 1e te blijven. Ik heb meteen een pointe cap ticket gebruikt voor de gold glider :Y

Ik heb een HE kart ticket in mijn shop. Ik ga die helaas laten schieten in de hoop op een gold glider in de shop of een HE glider ticket. Dan kan mijn gold glider naar level 6.

Hoe is het bij jullie vergaan?

Volgende ranked gaat niet mijn level 4 vacation Peach maar mijn level 3 freerunning gold koopa de 2 tickets krijgen om naar level 4 te gaan.

@Verwijderd wel balen! Komende ranked wordt vast beter!

Ik heb 1x een 10 pull gedaan, niet slecht ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cb5d4ZgbdmIVNpp0XqKPuFLyTek=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r0mkTkoZ4jlyaOjM05BwTmyp.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door Planeetje op 24-06-2020 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Hier 6e geworden.. meh :-/

Wel even een 10-pijpje kunnen doen...

WEER geen HE uit de pijp, al aantal pijpen achter elkaar. Frustrerend... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Planeetje schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 07:33:
Het is me toch gelukt om 1e te blijven. Ik heb meteen een pointe cap ticket gebruikt voor de gold glider :Y

Ik heb een HE kart ticket in mijn shop. Ik ga die helaas laten schieten in de hoop op een gold glider in de shop of een HE glider ticket. Dan kan mijn gold glider naar level 6.

Hoe is het bij jullie vergaan?

Volgende ranked gaat niet mijn level 4 vacation Peach maar mijn level 3 freerunning gold koopa de 2 tickets krijgen om naar level 4 te gaan.

@Verwijderd wel balen! Komende ranked wordt vast beter!

Ik heb 1x een 10 pull gedaan, niet slecht ;)
[Afbeelding]
Dat is zeker niet slecht!

Ik ben 2de geworden. Uiteindelijk nog een prestatie geweest want tot gisteravond was ik 3de en het lukte maar niet om mijn score te verbeteren. Gelukkig uiteindelijk na heel veel pogingen 2 x coin en 1 x banana en genoeg punten gepakt voor plek 2.

YES, pink gold peach uit de pipe gehaald :9~
Pagina: 1 ... 19 ... 161 Laatste