Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
MetalSonic schreef op maandag 8 juni 2020 @ 09:11:
[...]

Ik vind die skill ook matig. Het is vooral voor “de heb” gotta catch m all! En hoe meer verschillende he drivers je hebt hoe beter. Je wil niet bij een ranked race komen en een tier 3 racer missen. Iets dat voor mij gelukkig al lang niet is gebeurd *klopt af*
Dit, gotta catch them all! Helaas kom ik bij choco island nog wel eens een T3 tekort. Deze ranked is dat opgelost door gold dry bones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naamah
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-08 22:50
Hebben jullie tips voor de 100 combo van de expert challenges? Welke baan? Ik kom er niet eens in de buurt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 09:39
Naamah schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:51:
Hebben jullie tips voor de 100 combo van de expert challenges? Welke baan? Ik kom er niet eens in de buurt namelijk.
Deze baan, tevens kan je hier makkelijk boven de 22K krijgen.
Je kan hier een non-stop combo krijgen van 120-140.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qW-DHN_Gw5nY9OiyNEALIfywQSA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ufdNsWYGXrs77qfvHGKnSIKa.jpg?f=user_large

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Naamah schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:51:
In Luigi mansion van deze ranked cup is het ook prima mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:19
Ik kwam in Rock Rock Mountain T ook erg ver, helaas nog niet gehaald.
Het is ook wel afhankelijk van de glider en driver die je hebt voor een baan. Betere glider is makkelijker een combo houden, en een driver met hoge kans op Frenzy kan ook veel helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naamah
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-08 22:50
Thanks! In Bowser's Castle 2R/T is het aan het lukken! Het kost wel veel mislukte pogingen voor het een keer lukt, maar goed, daar zijn het ook de expert challenges voor.

In Luigi mansion wil het voor mij niet, daar verlies ik de combo steeds. Ik gebruik auto drift, manual lukt me echt niet, dus dat helpt vast ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-09 17:43
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fgoNETXiNHIYbp6XJkTkLeEtaAI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S57p2OBhCxACRs4x5aQXPlTW.jpg?f=fotoalbum_large
3e plek inmiddels.. nog 1600 punten voor op de nummer 4. Kan er niet veel meer van maken krijg al dagen de scores niet omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
7500 coins voor de gouden root wit gestreepte parassol! Hhaha grapjassen.

Ik heb nu trouwens al 6 dagen op rij geen enkele level up ticket gekregen. Meer die hier last van hebben? Ik houd juist bewust 3k op zij voor een goude ticket voor 't uppen van een kart of driver of glider...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
MetalSonic schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 12:33:
7500 coins voor de gouden root wit gestreepte parassol! Hhaha grapjassen.

Ik heb nu trouwens al 6 dagen op rij geen enkele level up ticket gekregen. Meer die hier last van hebben? Ik houd juist bewust 3k op zij voor een goude ticket voor 't uppen van een kart of driver of glider...
Kopen kopen kopen kopen! Is ie dubbel en dwars waard _O-

Vandaag voor het eerst sinds lange tijd weer een normale kart ticket gezien. Die koop ik niet, maar toch een ticket in de shop.

Ik moet nog 13x een normale glider kopen en dan heb ik diegene die in de shop voorkomen allemaal op lvl6. Behalve piranha plant, maar daar heb ik nog een hoop tickets voor zodat ook die op lvl 6 komt. Dan op naar de drivers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
bennieeee schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 11:44:
[Afbeelding]
3e plek inmiddels.. nog 1600 punten voor op de nummer 4. Kan er niet veel meer van maken krijg al dagen de scores niet omhoog.
Ja, de scores zitten helemaal vast lijkt het. Ik sta nu 4,5k voor op nummer 2. Ik geloof het wel. Morgen weer een 10 pull. Hopelijk krijg ik dan de gold Crane.... Waarschijnlijk niet, het is een long shot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik had de afgelopen dagen wel normaal level tickets.
Vandaag een super kart level ticket, was al even geleden volgens mij.

Hebben jullie ook dat je level nog maar 1,6% ofzo omhoog gaat als je 1e wordt op 150cc? Ipv rond de 3% dat het eerst altijd was. Op deze manier doe je er net zo lang over om level 150 te worden als dat het duurde om level 99 te worden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
texelonia schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 15:09:

Hebben jullie ook dat je level nog maar 1,6% ofzo omhoog gaat als je 1e wordt op 150cc? Ipv rond de 3% dat het eerst altijd was. Op deze manier doe je er net zo lang over om level 150 te worden als dat het duurde om level 99 te worden |:(
Ik had zondag en gister een super level ticket voor 3000 in de shop (voor driver en glider)

Die % omhoog wordt toch ook minder als je die baan al veel hebt gespeeld?

Sta nou 1200 punten voor op nr2 in tier 38. Die staat al een paar dagen op dezelfde score dus ik hoop dat het zo blijft!

[ Voor 8% gewijzigd door __REMCO__ op 09-06-2020 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
texelonia schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 15:09:

Percentage zakt naarmate je meer % van een level hebt gedrained. Ik krijg nu bij choco T bijvoorbeeld 2% elke keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:25
En op een gegeven moment is het op. Ik heb zelf daarom een lijstje gemaakt van banen die ik nog kan drainen (en degene die op zijn haal ik dan weg).

Ondertussen is het aantal van zestien spelers die te vroeg gepiekt hadden in mijn ranked cup teruggebracht tot vier. Ik heb nog geen dubbele coin frenzy gehad in Luigi's Mansion, mocht dat nog lukken stijg ik waarschijnlijk nog een paar plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Poeksel schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 17:48:
En op een gegeven moment is het op. Ik heb zelf daarom een lijstje gemaakt van banen die ik nog kan drainen (en degene die op zijn haal ik dan weg).

Ondertussen is het aantal van zestien spelers die te vroeg gepiekt hadden in mijn ranked cup teruggebracht tot vier. Ik heb nog geen dubbele coin frenzy gehad in Luigi's Mansion, mocht dat nog lukken stijg ik waarschijnlijk nog een paar plaatsen.
Succes! Altijd fijn om een doel voor je te hebben ;) mits het een haalbaar doel is natuurlijk...

[ Voor 3% gewijzigd door Planeetje op 09-06-2020 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat hier iemand vanavond nog vol aan de bak? Zoja succes!!

Ik heb het wel gehad met de huidige tracks plus dat ik een marge heb van 4k..

Ben benieuwd of we nog ergens mee verrast worden morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik weet dat dat % bij elke track op gegeven moment op is. Ik heb daar inderdaad ook een lijst van. Maar dat het minder wordt heb ik nog nooit gemerkt. Of in elk geval niet 1,5% minder. Ik heb het ook bij alle tracks tot nu toe, lijkt me wel heel toevallig. Ook tracks waarvan ik vrij zeker ben dat het daar niet al bijna ‘op’ is, omdat ik het stomme tracks vind die ik bijna nooit speel, of redelijk nieuw.

Dus of het is een bug, of ze hebben het aangepast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
Ik mocht nog aan de slag ja, ik had maar 500 punten. Na veel pogingen heb ik eindelijk een fatsoenlijke score bij choco en een voorsprong van bijna 2k, hopelijk is het genoeg...

[ Voor 71% gewijzigd door Tootoo op 09-06-2020 19:13 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
MetalSonic schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 19:01:

Ja, een leuke berg Rubies ter compensatie van alle issues...... :Y daar zeg ik ook geen nee tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:13
MetalSonic schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 19:01:

Ik geloof het ook wel. Ik heb een marge van 5k ofzo. Kijkend naar de items van nummer 2 zou ik die 5k zo te pakken hebben. Die gast heeft 5(!) level 6 items! Gelukkig kan ie niet zo goed karten 8)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ds0Hvu8d_QXxqt2LyMuNtjvN8_E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sFSOX1gWNxaGbRPtae31PIed.jpg?f=fotoalbum_large

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Vozze Ik ben vooral jaloers op die level 6 Pauline!!

Ik hoop voor je dat hij niet nog in de aanval gaat vanavond. Die score van hem op choco island met DIE items is bijna een trol.

“Mijn nummer 2” heeft scores waar ik met zijn items respect voor heb. Na hem staat de nummer 3 op 55k.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6ejVjY1Wkbd7hHzHkH8gjDmwdro=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ssCJdCwIQGkTnyJDy243fjgB.png?f=user_large

[ Voor 44% gewijzigd door MetalSonic op 09-06-2020 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
@MetalSonic Dat hoop ik ook. Misschien is z'n telefoon stuk. Morgen wil ik nog wel erg graag een keer aan die gouden pijp trekken.
Ik kan Pauline nog naar level 5 brengen, maar ik hou m'n ticket maar even.

Jij zit denk ik wel safe. Nummer 2 heeft het maximale er wel uitgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Vozze schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 19:56:
[...]

Ik geloof het ook wel. Ik heb een marge van 5k ofzo. Kijkend naar de items van nummer 2 zou ik die 5k zo te pakken hebben. Die gast heeft 5(!) level 6 items! Gelukkig kan ie niet zo goed karten 8)[Afbeelding]
Heeft die man / vrouw alles in zijn achteruit gedaan of zo? Met die levels zou je scores moeten kunnen halen waar je u tegen zegt... of hij heeft er geen zin in gehad...

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
Tootoo schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 20:46:
[...]

Heeft die man / vrouw alles in zijn achteruit gedaan of zo? Met die levels zou je scores moeten kunnen halen waar je u tegen zegt... of hij heeft er geen zin in gehad...
Geen idee. Volgens mij heeft ie er in de loop van de week er nog wel wat bij gesprokkeld. Op 50 cc denk ik.

Volgende cup wordt aardig saai ben ik bang. Ik heb daar al aardige scores neergezet. Benieuwd wat de concurrentie gaat doen.
Ik vraag me wel eens af of het nog uitmaakt welke concurrenten je krijgt wanneer je voor de start van de cup als een bezetene een score zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Vozze schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 21:02:
[...]

Geen idee. Volgens mij heeft ie er in de loop van de week er nog wel wat bij gesprokkeld. Op 50 cc denk ik.

Volgende cup wordt aardig saai ben ik bang. Ik heb daar al aardige scores neergezet. Benieuwd wat de concurrentie gaat doen.
Ik vraag me wel eens af of het nog uitmaakt welke concurrenten je krijgt wanneer je voor de start van de cup als een bezetene een score zet.
Als je die scores op 50 cc zou halen dan is dat wel weer een prestatie :) ik had zelf soms het idee dat je tegenstanders bepaald konden worden door hoe je het in overall rankings doet, maar geen idee of dat klopt..

Over cc gesproken, op hoeveel cc rijden jullie Kalimari Desert eigenlijk? Ik zit er eens over te denken om die op 200 te gaan rijden om zo de combo beter te behouden...

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Vozze schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 21:02:
[...]

Ik hoop voor je dat hij geen sleeper is. Kijkende naar zijn naam, dan woont deze gast misschien wel in Azië. Als het bij ons 7 uur sochtends is, dan is het daar later en heeft hij genoeg tijd om zijn scores nog te verhogen. Fingers crossed dat dat niet gebeurd. Ik duim voor je! Ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Poeksel schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 17:48:
En gelukt! Gestegen naar plek 2 en vind ik het wel mooi geweest (en ga ik hopen dat ik vannacht niet gepasseerd word).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
Om 5:00 opgestaan en na ander half uur te grinden van plek 4 naar plek 1. Met 67 rubies 1x 10 pull en 4x single. De allerlaatste single pull:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RWxImgzw-1S91vqxpo3R4eJsIDQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ax9HwxRNNe87HXcFEbtCZpy1.png?f=fotoalbum_large

Had liever gold dry Bones gehad. Maar gotta catch them all.

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Ik ben eerste geworden en zal vandaag in ieder geval nog een keer de pijp bewerken ;)

Ik heb nu ook 6 points cap tickets gekregen, maar vraag me af wat je precies krijgt. Ik wacht nog even met het gebruik tot me dat duidelijk is geworden.

Heb nu 13k aan muntjes. Laat die gold glider maar komen in de shop >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Planeetje: je kan de basis punten van je drivers verhogen met die tickets. Met 1 ticket kan je normal driver maar 648 en je super naar 750. Toegeven: ik heb er 1 gebruikt op morton en King Boo :) Van de high end heb ik niets gebruikt. Daarna kost de volgende cap je 5 tickets en dan 10 als ik het goed gelezen had.

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
@Tootoo Dank dat je je praktijkervaring deelt! Dat zijn exact de 2 karakters (en donkey) die ik ook zou gaan verhogen :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
Woot, Zojuist mijn 10 pull gedaan. Op zich een lastige keus, want de nieuwe pijp heeft 9 HE!. Enorme kans om ook daar een HE te scoren. De enige die ik daar van niet heb uit de spotlight zijn de cadeautjes glider, maar dan probeer ik toch liever de gold crane te trekken. Met dit als resultaat:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L0pR9Ehrg6VfpB_HZTFbM2FidGE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KB4eTTf4qY0kCEqWAtzhL1Hm.jpg?f=fotoalbum_large

Gold Crane! Yay.... En ook mijn laatste ontbrekende super driver wario! Ik ben helemaal tevreden. Met 3 10 pulls alles wat ik wilde gekregen. Gold dry bones, gold Crane en gold egg. Goede opbrengst. En mijn twee laatste ontbrekende super drivers erbij. Supercool! oOo _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
Planeetje schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 23:23:
[...]

Ik hoop voor je dat hij geen sleeper is. Kijkende naar zijn naam, dan woont deze gast misschien wel in Azië. Als het bij ons 7 uur sochtends is, dan is het daar later en heeft hij genoeg tijd om zijn scores nog te verhogen. Fingers crossed dat dat niet gebeurd. Ik duim voor je! Ben benieuwd.
Hij heeft er nog 1k bijgesprokkeld. Gelukkig maar. Level omhoog en een 10x pull uit de gouden pijp. Opnieuw Gold Dry Bones. Lekker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Vozze schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 09:14:
[...]

Hij heeft er nog 1k bijgesprokkeld. Gelukkig maar. Level omhoog en een 10x pull uit de gouden pijp. Opnieuw Gold Dry Bones. Lekker!
Dan kan die gast echt niet karten _O-

Gefeliciteerd met je 1e plaats en je pipe pull! Altijd fijn om een coin box driver te levelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Dit is gewoon insane! Ik had nog 2 single pipe pulls over. Heb mijn geluk beproefd op de nieuwe pijp. Krijg ik bij de 2e pull gewoon de spotlight glider die ik nog niet had. Supertof!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4s5QJyi_Ru_Gg55pLGaS4gMHtGY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/whMpIzS1kTY7cWLHcJMZ0zRi.jpg?f=fotoalbum_large

:9~ _/-\o_ O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Planeetje, wat een geluk heb je zeg! Die gold crane had ik ook echt super graag gehad... Ik moet het doen met gold dry bones... Dan maar korte termijn denken: die kan goed gebruikt worden in de huidige ranked cup (Birdo is slechts level 2 bij mij). En dan maar een HE point cap ticket erbij...

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
@Tootoo Ik mag zeker niet klagen wat ik allemaal heb gekregen van de pulls voor vrij weinig rubies. En dan denk ik aan vorige tour waar ik 3 x een groene 10 pipe had met waardeloos spul. Zo kan het ook verlopen. Dit is werkelijk enkel enorme pure Luck. Komt geen skill bij kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Tweede gebleven en heb nu 42 rubies. Hmm...

Ik heb ook de 100 x combo challenge gehaald. Van alle vijf de keren heb ik geen idee op welke baan ik ze gehaald heb! En dat terwijl ik er soms wel op lette (maar alleen als ik faalde blijkbaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 16:48
Zelfs in een pipe met 9 paarse pulls krijg ik het voor elkaar om een groene pipe te trekken. 8xgrijs 2x goud.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
Challenge 2 is compleet gehaald, nog 10 sterren dan hebben we alles binnen. Zal nog een hele kluif worden om die te bereiken gelukkig hebben we nog een week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
rikislief schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 10:35:
Zelfs in een pipe met 9 paarse pulls krijg ik het voor elkaar om een groene pipe te trekken. 8xgrijs 2x goud.
Dat is echt stomme pech man! Enorm balen.

Ik verwacht dat bijna iedereen zijn rubies aan de gouden pipe heeft opgemaakt. De nieuwe 100 pipe is zo slecht nog niet met zelfs een nog hogere kans op HE. De inhoud is alleen iets minder goed, maar toch, baby peach cherub heeft 14 tracks T3. Best een goede om erbij te hebben. Ik had die tijdens de Valentijn tour getrokken, maar nooit een ticket aan gespendeerd. Dus of je haar ook echt gaat gebruiken is een tweede.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Point cap voor een HE Driver zit na 1 ticket trouwens op 980. Gold dry bowser op level 2 gaat toch best aardig! Maar ik vermoed dat er niet meer dan een top 3 notering in gaat zitten. Nummer 1 staat 4K voor en heeft betere levels dan ik... met geluk kan ik 2e worden.

Edit: ik moet inderdaad zeggen dat ik nagenoeg geen rubies meer over heb. Meer dan 1 / 2 single pulls zit er niet in. De drivers zou ik voor de compleetheid wel willen hebben, maar ik ga er geen geld aan uitgeven toch...

[ Voor 29% gewijzigd door Tootoo op 10-06-2020 12:07 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Poeksel schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 10:33:
Tweede gebleven en heb nu 42 rubies. Hmm...

Ik heb ook de 100 x combo challenge gehaald. Van alle vijf de keren heb ik geen idee op welke baan ik ze gehaald heb! En dat terwijl ik er soms wel op lette (maar alleen als ik faalde blijkbaar).
42 rubies, dat is balen. Net geen 10 pull. Heb je nog iets nodig of is het OK zo? 1x naar bijvoorbeeld lvl 110 of 115 levert ook 5 rubies op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Tootoo schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 12:01:
Edit: ik moet inderdaad zeggen dat ik nagenoeg geen rubies meer over heb. Meer dan 1 / 2 single pulls zit er niet in. De drivers zou ik voor de compleetheid wel willen hebben, maar ik ga er geen geld aan uitgeven toch...
Ja, ik ga ook geen centen uitgeven inderdaad. Alleen aan de gold pass. Over zo'n 3 weken activeer ik die weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Planeetje schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 13:12:
[...]

42 rubies, dat is balen. Net geen 10 pull. Heb je nog iets nodig of is het OK zo? 1x naar bijvoorbeeld lvl 110 of 115 levert ook 5 rubies op...
Niet nodig, maar mocht ik voor vrijdagochtend van level 120 naar 125 zijn gegaan, dan ga ik wel een 10-pull doen. Is wel een uitdaging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Poeksel schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 14:10:
[...]

Niet nodig, maar mocht ik voor vrijdagochtend van level 120 naar 125 zijn gegaan, dan ga ik wel een 10-pull doen. Is wel een uitdaging ;)
120 al, ik ben net bij 111 aangekomen d:)b goed bezig

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hmm door wat packs te kopen uiteindelijk genoeg pulls gedaan voor Gouden dry bowser.

Ik vind de races voor de huidige ranked cup allemaal erg leuk maar het wordt geen makkelijke week. Vooral niet vergeleken met de vorige week.

Ik heb item tickets moeten gebruiken en het verschil tussen mijzelf en de nummer 2 is maar iets maar dan 1000 punten. Fingers crossed dat ik er weer eens wat gouden level up tickets komen. Die heb ik deze week echt nodig _/-\o_

@Vozze jij zit lekker, nu al bijna 60k! heb je ook zo'n groot verschl in je huidige ranked poule? :P

Mijn high end driver ticket kan ik gelukkig bewaren. Hopelijk krijg ik de ruimte om de komende weken alleen maar he tickets aan Pauline te geven zodat die na een tijdje level 6 is. En als ik die dan een keer krijg via een pull is het cachinggggg :D

[ Voor 29% gewijzigd door MetalSonic op 10-06-2020 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Ik heb voor deze ranked ook eea geupgrade:
King boo naar lvl 4
Green kiddie kart naar lvl 4
Wario glider (van lvl 1) naar lvl 4
Morton naar lvl 5. Nog 2 tickets en dan kan hij nog naar 6
Badwagon (van lvl 4-0) naar lvl 6
Gold swooper naar lvl 4
Baby peach cherub naar lvl 2 (toch maar gedaan voor frenzy)

Morton heeft ook nog een point cap ticket gehad.

Kortom, leuk om tickets in te kunnen zetten. Nummer 1 staat nu op 53k. Ik zal ook eens kijken waar ik nu uitkom. ;) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Ik geloof dat ik daar deze ronde allemaal niet super hard aan ga komen, sterker nog: ik twijfel of ik wel items moet upgraden. Nummer 1 staat bij mij ook op 53k, maar daar moet ik wel echt hard mijn best voor doen, als ik dat al haal...

Wel de 2800 kill challenge gehaald. Leverde me weer 1000 coins op :)

[ Voor 13% gewijzigd door Tootoo op 10-06-2020 19:25 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tootoo schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 18:54:
Ik geloof dat ik daar deze ronde allemaal niet super hard aan ga komen, sterker nog: ik twijfel of ik wel items moet upgraden. Nummer 1 staat bij mij ook op 53k, maar daar moet ik wel echt hard mijn best voor doen, als ik dat al haal...

Wel de 2800 kill challenge gehaald. Leverde me weer 1000 coins op :)
Lekker hoor, dan heb je echt veel gespeeld sinds begin van de expert challenges. Ik zit op iets van 900 hits. Als je een hele rij cleared krijg je dus 1k coins? das wel nice :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
MetalSonic schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:03:
[...]

Lekker hoor, dan heb je echt veel gespeeld sinds begin van de expert challenges. Ik zit op iets van 900 hits. Als je een hele rij cleared krijg je dus 1k coins? das wel nice :9
Nee de 2800 kills zit in het midden, ik had 2 in 1 a 500 coins per keer. En ja, ik had heeeel veel moeite om bij de vorige cup een goede score te krijgen bij choco en ook Luigi duurde even voordat ik wat frenzies kreeg zonder afgeschoten te worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v_VOYRcqlG0nDKAJk6i4rSc0ULY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bfUF9I8CSDiIK7VBXbpNlTUl.png?f=user_large

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
Poeksel schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 14:10:
[...]

Hoe kom je zo snel op 120? Ik zit pas op 103 en dat gaat tergend langzaam. Max 2% per gewonnen race. Anders 1%. Dus laten we zeggen 80 races voor je een procent omhoog gaat. 20 x 80 = 1600 races. 3 tot 4 minuten per race is maximaal 6400 minuten karten. Ik durf het niet terug te rekenen naar uren :o Of er zijn andere manieren :X

@MetalSonic Thanks. Ik heb ook een aardige voorsprong in m'n ranked poule. Ik hoop op een relaxte week. Het wordt mooi weer ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Vozze op 10-06-2020 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Nadat de limiet was opgeheven kreeg ik meteen een aantal levels gratis dus ik begon op 114. Kreeg niet iedereen er meteen een aantal levels bij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een vraag. Eerder las ik hier dat Pauline veel coins waard is. Maar is dat Lucky 7 Pauline of Coin box/ party time pauline?

En waar zie je hoeveel een item waard is in coins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Poeksel schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 21:24:
Nadat de limiet was opgeheven kreeg ik meteen een aantal levels gratis dus ik begon op 114. Kreeg niet iedereen er meteen een aantal levels bij dan?
Jawel, maar niet tm 114. Ik kwam bijvoorbeeld uit op 108.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
MetalSonic schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 21:45:
Even een vraag. Eerder las ik hier dat Pauline veel coins waard is. Maar is dat Lucky 7 Pauline of Coin box/ party time pauline?

En waar zie je hoeveel een item waard is in coins?
De waarde van een driver, kart en glider haal ik een beetje uit de overzichten die hier staan

Normale Pauline is niet veel waard. Als je die op lvl 6 hebt krijg je 'slechts' 6k aan muntjes. Dat is geen 15k geworden helaas. Ik denk dat je daarop doelt?

https://www.reddit.com/user/HGProductions00

[ Voor 15% gewijzigd door Planeetje op 11-06-2020 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xaio schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 22:16:
Jep. Karma is een .....

Vorige tour 450 rubies gebruikt en alles wat eruit kwam, is niet nodig voor de huidige en volgende ranking. Volgende week deze pijp.
https://mobile.twitter.co...68066968785031170/photo/1

@Planeetje Wario mis ik ook nog (sinds de Halloween tour). Ik dacht yes toen ik zag dat die toegevoegd was bij de shop bij de nieuws gedeelte, maar 9000 coins heb ik er niet voor over. Pauline voor 30.000 coins.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic dat is voor het aanschaffen van high end drivers die voorheen alleen via de pijp verkregen konden worden. Alle items die voorheen alleen via de pijp verkregen konden worden en nu via de shop zijn te koop voor 2,5 / 3x de normale shop prijs.

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tootoo schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 08:54:
@MetalSonic dat is voor het aanschaffen van high end drivers die voorheen alleen via de pijp verkregen konden worden. Alle items die voorheen alleen via de pijp verkregen konden worden en nu via de shop zijn te koop voor 2,5 / 3x de normale shop prijs.
Maar krijg je dan ook 3 x de hoeveelheid coins als je een item uit de pipe haalt die je al hebt?

En is er ergens een overzicht waar je kan zien wat alles nu in de shop kost?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
MetalSonic schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 09:55:
[...]

Maar krijg je dan ook 3 x de hoeveelheid coins als je een item uit de pipe haalt die je al hebt?

Nee zo’n feest is het helaas niet... je betaalt 3x zo veel, maar krijgt maar 1x de hoeveelheid als het item al op level 6.

Ik kon zo 1-2-3 niet zien of iemand een overzichtje gemaakt had...

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
MetalSonic schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 09:55:
[..]

https://www.reddit.com/r/..._for_the_new_shop_prices/

Btw. Ik kreeg gisteren naast een he driver level up ticket (natuurlijk te weinig coins) ook een DK barrel kart (de bruine) voor 7500 coins. Ik hoop dat dit een bug is want een DK barrel kart was altijd al in de shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Handig om te weten dan stop ik ook met 't upgraden van Pauline als 't niet persé nodig is. Die tickets stop ik dan wel ik Free riding gold koopa (ofzoiets) die staat ook hoog in de all time items tiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Xaio schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:37:
[...]

https://www.reddit.com/r/..._for_the_new_shop_prices/

Btw. Ik kreeg gisteren naast een he driver level up ticket (natuurlijk te weinig coins) ook een DK barrel kart (de bruine) voor 7500 coins. Ik hoop dat dit een bug is want een DK barrel kart was altijd al in de shop.
Ik had de dk barrel kart ook voor 7500 in de shop gisteren. Ik wist niet zeker of die nu wel of niet al in de shop stond. Vond en iig te duur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
MetalSonic schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:42:
Handig om te weten dan stop ik ook met 't upgraden van Pauline als 't niet persé nodig is. Die tickets stop ik dan wel ik Free riding gold koopa (ofzoiets) die staat ook hoog in de all time items tiers
Er is al gemined dat vacation peach terug komt in een 50 peach pijp. Als ik jou goed bespioneerd heb, heb je deze nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
MetalSonic schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:42:
Er is al gemined dat vacation peach terug komt in een 50 peach pijp. Als ik jou goed bespioneerd heb, heb je deze nog niet :P

@Planeetje weet zeker dat die al in de shop was voor de update. Heb hem op level 4, als die pijp only was, was die niet zo hoog geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Xaio schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 16:57:
[...]

Dat was toch voor een pijp die zo ongeveer beschikbaar komt in... Oktober? :) Zie https://twitter.com/kart_tour/status/1268075699639914496

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xaio schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 16:57:
[...]

Ik heb geen vacation peach, ook geen golden peach maar dat zij maar zo......

Deze week is één van de moeilijkste weken tot nu toe voor mij. Het lukt mij sinds gisteravond niet eens meer om eerste te worden in mijn poule. Beter zelfs, ik moet uren spelen om 200 puntjes erbij te kunnen plakken :X

Als ik Morton niet naar level 6 kan brengen dan mag ik straks nog in mijn handjes wrijven met een top 3 plek.

Afgelopen week dusdanig uitgegeven dat ik tot en met eind deze maand niks meer koop qua packs. Hopelijk niet het begin van een slechte reeks qua scores/ rankings maar dat neem ik voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Tootoo schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 19:56:
[...]

Dat was toch voor een pijp die zo ongeveer beschikbaar komt in... Oktober? :) Zie https://twitter.com/kart_tour/status/1268075699639914496
Of mogelijk eerder...
https://twitter.com/mario.../1271079740703555585?s=20

@MetalSonic ik heb echt gevoel dat meer mensen moeite doen voor top 3, vanwege die nieuwe tickets en dat de max tier nu 50 is. Iedereen wilt als eerste deze achievement halen. Dus kom op positief blijven.

[ Voor 24% gewijzigd door Xaio op 11-06-2020 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Peach tour kwam het plaatje vandaan dus... het zou kunnen dat vacation Peach er komt?!? Voorspellingen zijn dat de 2e pijp in de tour pink gold peach, vacation peach en peach wintertime zou geven.En dan niet als de golden pipe, maar als 2e pipe. Duimen dat dat klopt...!

Hier gaat het ook maar lastig. Mensen die wellicht meer hun best doen, maar bij mijn cup tel je ook niet mee als je items op level 5 / 6 hebt staan op een aantal vlakken. En misschien ben ik ook gewoon niet zo goed in kalimari desert :) Al met al heb ik me er bij neergelegd dat ik zomaar eens 4e / 5e ga worden deze ronde. Hoger is mooi meegenomen.

En als je het breder bekijkt: 4 super gliders staan op level 5, 2 drivers ook en 1 kart. Alles wat in de shop te verkrijgen valt. Mijn hoop is dat ik daardoor sneller super tickets ga krijgen als die op level 6 staan...

[ Voor 12% gewijzigd door Tootoo op 12-06-2020 09:16 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Zijn er meer sandbaggers/grinders hier? Ik sta keurig 15e in de ranked tour maar bijna al de non-ranked banen zijn op, alleen nog klein beetje Bowser 2r/t en Waluigi Pinball rt over. Ik ben ook al overgegaan op 150cc omdat de overgebleven banen op 200cc te moeilijk werden (de makkelijke deed ik eerst).

Ik ben bang dat ik in het weekend al aan ranked moet beginnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Xaio Nummer één loopt inmiddels al bijna 5k voor op mij. Als ik dezer dagen 2de of 3de wordt mag ik dat al zien als een "overwinning". Ik heb Peachette op level 4 dus das niet slecht als zij bij de volgende tour kan worden ingezet verder heb ik ook Winter Peach/ Pauline (één van die 2)..

Hoe is jouw huidige ranked poule?

@Tootoo Ah jij ook al...... hoeveelste sta je nu, en hoeveel staat de nummer één boven je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic ik sta 5e met 4K achterstand op nummer 1 en 3,5k op nummer 2. Nu is er overal nog ruimte voor verbetering, maar dat wordt weer uren lang grinden totdat alles mee zit ben ik bang. Ik ben daarom nu maar eerst mijn level aan het bijwerken, zodat mijn basis punten hoger worden. Heb pas level 97 namelijk. Dus @Poeksel, hier is een grinder :)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
De frenzies zijn ook erg schaars merk ik, ook ik ben aan het grinden. Ik sta nu 6e met 4k achterstand. Maar de scores kunnen nog omhoog. Luigiansion King Boo kan ook nog naar lvl 5. Ook hoef ik nog maar 2 tickets om Morton naar lvl 6 te brengen. Om dat te versnellen heb ik nu alle normale gliders op lvl 6 gezet met tickets. Alleen piranha plant glider staat nog op level 4. Maar de scoring is lastig. Uitdagend om een goede combo te krijgen. Momenteel lijkt het erop dat mijn scores maar niet omhoog willen...

Edit: mijn level is zojuist 112 geworden

[ Voor 5% gewijzigd door Planeetje op 12-06-2020 18:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xaio
MetalSonic schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 12:24:
Hoe is jouw huidige ranked poule?
Nr 1 heeft 41000 punten. Ik weet niet of de speler level een rol speelt hoe de groepen worden verdeeld (ben pas level 72).

Zelf sta ik op plek 11. Ben aan het afwachten op de weekend, ik wil eerst weten of het zin heeft om nog tickets te gebruiken.

Verwacht wel dat de scores van top 3 omhoog gaan. Iedereen is bezig rubies aan te vullen. Het waren paar kostbare tours.

Edit: nieuwe nummer 1 heeft nu 48000 punten.

[ Voor 17% gewijzigd door Xaio op 13-06-2020 14:21 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tootoo
De wonderen zijn de wereld nog niet uit: vandaag eindelijk eens een HE driver ticket in de shop! Gelukkig had ik die coins nog liggen... en dan te bedenken dat het vandaag weer coin aplenty is... :)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Max blijft momenteel in mijn ranked groep op 53k. Ik ben weer van 5 naar 9 gezakt. Luigis mansion is de sleutel waar ik nog geen goede score heb staan. Ben eerst aan het level en. Heb zojuist level 113 gehaald.

Morton hoeft nog maar 1 ticket nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na veel uren weer een beetje erbij. Nog steeds een spannende ranked tour.. al mijn scores zijn al inclusief 2 x coin frenzy :(

Edit 2309
Nummer 1 staat op 61k
2 op 56k
3 op 54k ofzo

Wat een week

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3V4FhCOK-8oEg0ysN5ivlPygvSs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0KUZ9ebUGdv1LyepxtqqCmQR.png?f=user_large

[ Voor 11% gewijzigd door MetalSonic op 13-06-2020 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Mijn grootste vraag is eigenlijk: wat doen de mensen die bij kalimari desert 20/21k neerzetten? Zoveel geluk hebben met de grote banaan? 200cc? Mijn score nu 17.7k) is met 2 coin frenzies, dus vraag me af hoeveel rek daar nog in kan zitten... en met ludwig, aangezien die wel level 5 is...

Verder ben ik gelukkig wel opgeklommen naar level 99! Voordeel van al dat grinden is dat de expert level challenges op de 3500 fantastic combos challenge na alles wel af is... :)

Succes iedereen met upgraden van levels en hogere scores halen! In ieder geval een beetje troost dat bijna iedereen deze ellende heeft... :)

[ Voor 13% gewijzigd door Tootoo op 13-06-2020 19:47 ]

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
Tootoo schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 19:17:
Mijn grootste vraag is eigenlijk: wat doen de mensen die bij kalimari desert 20/21k neerzetten? Zoveel geluk hebben met de grote banaan? 200cc? Mijn score nu 17.7k) is met 2 coin frenzies, dus vraag me af hoeveel rek daar nog in kan zitten... en met ludwig, aangezien die wel level 5 is...
Grote banaan frenzy is almachtig wanneer je het al met de eerste item box krijgt in ronde 1, het geeft al 3-4k punten meer. In ronde 2 liggen de bananen er nog steeds voor wat extra punten. Kan je nagaan wanneer je 2x grote banaan frenzy krijgt. Wel opletten dat je in ronde 2 niet over je eigen bananen gaat.

[ Voor 12% gewijzigd door Xaio op 13-06-2020 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Het is inderdaad een lastige ranked. Inmiddels is het me gelukt om 1e te staan, voorlopig. Maar wat moet je er voor vechten... Zojuist kalimari op 21+k gezet met 2x coin frenzy. Deze ranked heb ik nog geen 3e frenzy meegemaakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eaHRE3uZCfBDXYoqlilr6_3JLFQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DvYOHvVLjWGLiJ9xFWJ9j5Rk.jpg?f=fotoalbum_large

Luigi en choco kunnen nog omhoog denk ik. Kalimari wordt lastig. Na de 2e coin frenzy heb ik van enthousiasme niet de goede lijnen gepakt waardoor de score lager is geworden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Op de Luigi track 2x coin en 1x red Shell frenzy. Daarna over mijn eigen banaan gegleden bij de ramp. Uiteindelijk als 4de geëindigd. ;w

Kleine misstap wordt hard afgestraft.

[ Voor 13% gewijzigd door Xaio op 14-06-2020 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Xaio ouch das jammer :(

Edit: 5de geworden, kans is groter dat ik 8ste word dan dat ik nog naar de top 4 ga. Ik snap nog steeds niet wat er deze week aan de hand is. Ik heb alle tier 3 maar ik kom er niet doorheen.

Al mijn rubys zijn op en ik heb geen intentie om de resterende weken van deze maand nog een pack erbij te kopen.

[ Voor 85% gewijzigd door MetalSonic op 14-06-2020 19:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
@Verwijderd dat is inderdaad heel zuur

@MetalSonic Just keep on going.... Ik herken het. Bij mij lukte het vandaag eindelijk beter. Heb me met 2400 doorgeworsteld van nr 2. Maar kost bloed zweet en tranen met tuiten. Heb al meer aan MKT besteed dan de 2 afgelopen maanden bij elkaar bij wijze van. Pfff. Mijn Gold pass is vorige week afgelopen, zou het daardoor komen? Who knows, maar dit zuigt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Planeetje nette scores hoor en @Xaio dat is wel goed balen... @MetalSonic blijven proberen!

Het is deze cup maar kommer en kwel zeg... Ik ga vanaf nu weer aan mijn scores werken. Ik ben opgeklommen tot level 101 en daardoor heb ik alles behalve 1 challenge van de expert challenges afgerond :) Maar dat wordt weer opnieuw en opnieuw en opnieuw doen...

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Planeetje en @Tootoo
Bedankt voor de bemoedigende reacties. Dat helpt mij wel. Half uur geleden eindelijk weer eens 1000 punten omhoog gegaan in track 3. Ik zit daarmee weer eens net in de top 3 :)...

Jullie en de rest, veel succes de komende dagen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MahhCZlid3Oh_4t7I5bRlqO1OjU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BsOjMFEgWIFCziF6Zf3Wx2WL.png?f=user_large

Yes goede shop gehad vandaag!!

[ Voor 30% gewijzigd door MetalSonic op 15-06-2020 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Wordt weer spannend. Ik heb nu een andere #2 op 400 punten afstand....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic nette shop inderdaad! Geen ruimte om die shell parachute te kopen? Niet omdat het de meest fantastische glider is, maar dan heb je er weer 1 op 6 staan en een grotere kans op een ticket daarna? @Planeetje hopelijk pers je er nog meer uit! Er lijkt bij choco nog ruimte te zitten bij jou?

Racen jullie trouwens Luigi Mansion op 200cc? Als ik daar een beetje mijn best doe lukt het zelfs om daar een non stop combo te halen. Nu 18.6k gehaald met een lucky 7 + coin frenzy, maar wel mijn combo verbroken vanwege een blauw schild. Anders was ik de 19k voorbij... Al met al zit ik nu de nummer 3 op zijn hielen (600 punten) en sta ik 2,5k voor op de nummer 5. Het. moet. lukken...

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Tootoo schreef op maandag 15 juni 2020 @ 10:26:
@MetalSonic nette shop inderdaad! Geen ruimte om die shell parachute te kopen? Niet omdat het de meest fantastische glider is, maar dan heb je er weer 1 op 6 staan en een grotere kans op een ticket daarna? @Planeetje hopelijk pers je er nog meer uit! Er lijkt bij choco nog ruimte te zitten bij jou?

Racen jullie trouwens Luigi Mansion op 200cc? Als ik daar een beetje mijn best doe lukt het zelfs om daar een non stop combo te halen. Nu 18.6k gehaald met een lucky 7 + coin frenzy, maar wel mijn combo verbroken vanwege een blauw schild. Anders was ik de 19k voorbij... Al met al zit ik nu de nummer 3 op zijn hielen (600 punten) en sta ik 2,5k voor op de nummer 5. Het. moet. lukken...
Choco zit nog wel wat ruimte, ik krijg maar geen dubbele frenzy , laat staan een 3e... :'(

Ik kan momenteel niet op 200cc racen, want mijn gold pass is verlopen. Maar normaal race ik altijd op 150cc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Oja natuurlijk moet jij nu op 150 cc racen...

En bijna erger voor choco: het krijgen van een frenzy (welke dan ook) gebeurt niet even vaak, laat staan een coin frenzy. Ik ben ook nog altijd aan het wachten voor 2 coin frenzies...

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Tootoo ik heb m gekocht hoor. Inderdaad om de kans op een gouden glider ticket te vergroten:)

Net eindelijk mijn eerste 20k score voor deze week. Nu met nipte voorsprong op plek 3. Bij luigis mansion zou ik er ook nog meer uit moeten persen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Ik ben er klaar mee. Nu heb ik choco ook op dubbele frenzy staan met full combo. 17k met een 2/2/3 combinatie. Het is nu wat het is. Kijken of ik nr 1 kan blijven. Scores zijn niet slecht iig. Zou mooi zijn als ik deze over de streep kan halen. Ik sta nu zo'n 1700 punten voor op nr 2.

Nu nog wat grinden voor de badges. Nog 10 keer en dan heb ik de badge voor de 600x 1e. Ik moet nog zo'n 250 bananen en ongeveer 1300 fantastic combos. Vanavond ga ik iig nog even de 1000 muntjes binnen harken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Hmmm, to buy or not to buy, that is the question:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xL9DrIT4eaK7d2BREb-SzoBExTo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bK9qWKapU6U4yByFrziAtBQc.jpg?f=fotoalbum_large

Normaal koop ik alleen HE gliders om naar lvl 6 te brengen. Deze HE ticket moet gekomen zijn omdat ik mijn badwagon naar lvl 6 heb gebracht. De plek van het ticket is een beetje raar, rechts onder. Daar staat normaal een glider of ticket ivm een glider op lvl 6.

[ Voor 23% gewijzigd door Planeetje op 16-06-2020 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@Planeetje, kan je de missende coins makkelijk genoeg bij elkaar krijgen? Als dat het geval is, zou ik het gelijk doen... Komende tour zouden vacation peach en pink gold peach komen, dan is het niet erg als je een HE driver ticket extra achter de hand hebt... :) En dan heb je toch hele nette scores! Stijgen naar level 42 lukt dan zeker! En duimen maar dat de nummer 2 niks geks doet...

[ Voor 4% gewijzigd door Tootoo op 16-06-2020 10:47 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Planeetje
Hmm lastig er is ook wat voor te zeggen om de muntjes te bewaren. 12k = sowieso 4 gouden tickets en dat is uiteraard meer waard dan 1 he driver ticket. Je doet er natuurlijk geen miskoop mee.

Vanochtend alweer 1.5 uur geraced zonder verbetering. Vanmiddag denk ik nog een uur of 2 en dan zie ik morgen wel wat de schade is. Voordeel van een plekje zakken is dat het de volgende week weer wat makkelijker word. :9

[ Voor 35% gewijzigd door MetalSonic op 16-06-2020 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Ik heb maar besloten om de HE ticket niet te kopen, @Tootoo @MetalSonic inderdaad omdat ik 6x een super glider ticket kan kopen daarvoor wat me momenteel veel waard is. Tegelijkertijd verwacht ik dat ik het ticket wel kan gebruiken voor de volgende tour. Genoeg Peaches die ik kan upgraden. Vacation peach bijvoorbeeld, peach cherub, pink gold peach (die heeft er dan weer 3 nodig). Hopelijk krijg ik binnenkort de gold glider of een HE glider ticket in mijn shop....

Level 42 is leuk, maar het gaat me vooral om de 40 rubies om de pipe pulling te kunnen doen. Zolang er geen nieuwe challenges zijn maakt het me niet veel uit die levels. Mogelijks komt dat op de volgende expert challenge sheet te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Fair enough @Planeetje, het ligt maar net aan wat je nog op voorraad hebt en wat je nodig hebt :) En snap dat je voor plek 1 wilt gaan.

Hier sta ik er eindelijk derde nadat ik 2 coin frenzies kreeg bij choco. Laatste stukje niet helemaal optimaal gereden, maar na zoveel pogingen vind ik het wel goed... ik weet niet eens of ik nog wel zin heb om voor plek 2 te gaan. Die staat nog 1600 punten voor en dan moet ik zowel bij Luigi als kalimari nog verbeteren...

Folding@home

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Planeetje
Zojuist tijdens mijn 300+ coin sessie nog wat bananen gescoord. Krijg ik een nieuwe high score in mijn schoot geworpen op kalimari van 22+k en dat zonder ticket!!! *O* d:)b Nu is de 1e plek wel binnen denk ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Planeetje op 16-06-2020 14:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_3aTEj-zWmhFs3LJOzm4IS6DwmA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QF1nAkg7OougSY9HOdY9mt4c.jpg?f=fotoalbum_large
Maak me weinig zorgen. Staat de hele week al zo en zie ze geen stap dichterbij komen.

Vergroot de voorsprong nog maar eens met 250.

[ Voor 4% gewijzigd door bennieeee op 16-06-2020 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
MetalSonic schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 10:13:
@Planeetje
Hmm lastig er is ook wat voor te zeggen om de muntjes te bewaren. 12k = sowieso 4 gouden tickets en dat is uiteraard meer waard dan 1 he driver ticket. Je doet er natuurlijk geen miskoop mee.
Na een dagje nadenken ben ik tot de conclusie gekomen dat ik het HE ticket toch moest kopen. Deze ranked cup ben ik door bijna al mijn tickets heen gegaan als een mes door de boter. Dat betekent dat ik bijna geen tickets over heb, behalve een 6 tal normal kart tickets. Dat maakt dat ik geen enkele HE driver over de lvl 3 heen kan krijgen indien nodig voor die frenzy %%. Mijn gliders zijn al een heel eind level 6. Dus ik heb nog even de bananen challenge gehaald en heb er nog 2 coin rush ticket ertegenaan gegooid voor de resterende muntjes en het ticket gekocht. Dus mijn saldo muntjes is nu gezakt naar 100 ;) Maar met plek#1 krijg ik er 2000, daarnaast voor de vrienden challenge ook nog eens 1600. Dan nog muntjes voor de gold pass en coins aplenty zal mijn saldo wel weer snel aangevuld zijn. En indien nodig heb ik nog 5 coin rush tickets op de plank liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
En je moet nog maar even zoveel tickets krijgen... zo vaak komen ze bij mij in ieder geval niet voorbij...

Hier is het klaar. Ik ben alweer gezakt naar plek 4 en verwacht morgen op 5 te staan (maakt niks uit). Anderen hebben hogere levels en daarnaast krijg ik niet de frenzy die ik zoek (2x grote banaan)... als je weet dat ik op 3260 vd 3500 fantastic combos zit dan ligt het niet aan het gebrek aan proberen ;) Volgende keer beter :)

Edit: Ik vraag wij draaien. Inderdaad 5e geworden nadat iemand die ik net voorbij was gegaan zich even kwaad maakte. Ging van 54k naar 63k, waarbij hij 1 item op level 4 had, 4 op 6 en de rest op 5.

[ Voor 18% gewijzigd door Tootoo op 17-06-2020 07:37 ]

Folding@home

Pagina: 1 ... 18 ... 161 Laatste