Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
[b]Planeetje in "[Mobile] Mariokart Tour" Of doe ik iets verkeerd? Zijn er nog tips en trics?
Weet natuurlijk niet wat je al wel of juist niet doet maar hier ben ik een eind mee gekomen:
  • auto item uit zodat je zelf bepaalt wanneer je een item gebruikt (of juist niet)
  • verdediging is vaak de beste aanval dus bubbels of hartjes zijn soms zo gek nog niet
  • beter tweede dan voor de finish geraakt en ingehaald worden door de rest
  • punten zijn niet interessant maar items van karts en gliders wel
  • ga verder in een nieuwe room als je lastige tegenstanders hebt
  • hoe minder items hoe makkelijker om 1e te worden
  • accepteren dat multiplayer af een toe een beetje bagger is
Dat gezegd hebbende, zijn er hier nog mensen die zin hebben in wat rondjes vnv? Ik heb de ruby's gelukkig al een tijd geleden gehaald maar zag dat de daily challenge vandaag een multiplayer race rijden is dus start een room rond een uurtje of 11 voor de liefhebber (ID = 202167225860)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige spelers hebben bij multi play als niveau S+6 staan wat is dit?
Zit nu level A maar kan niet hoger komen als A heb nu 99,9%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
@Verwijderd om verder te komen moet je de gold races rijden...

@Planeetje ik vind het zelf ook een drama, maar de laatste tijd merk ik dat het rijden van de race waar je geen default slots hebt maar 1 / 2 Items me beter af gaat. Het gaat dan meer om het rijden en minder de items. En de characters maken ook uit. Lichtere karakters hebben (naast hartjes ed) een sneller optrekkend vermogen. Verder kan ik me goed vinden in wat @edzon zegt.

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tootoo schreef op zondag 31 mei 2020 @ 23:43:
@Verwijderd om verder te komen moet je de gold races rijden...
Aha dat dacht ik al.

Nah helaas geef er geen euro aan uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
Sinds kort ook maar weer eens opgestart, maar man, het lijkt niet echt veel toegevoegd te hebben behalve hetzelfde racen. Ik heb het destijds echt een maandje of wat gespeeld en was er op uitgekeken, nu een uurtje en gewoon alweer op uitgekeken..

Vraag aan jullie: Hoe houden jullie het vol :+

Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:40
Hoe in godsnaam wordt je 1e in multiplayer? :(

Ik heb wel 100x geprobeerd en wordt altijd tussen 5e en 8e.

Vaak sta ik soms wel 1e in de 2e ronde en dan opeens uit het niks wordt je 36x neergeknald door allerlei shit en sta je weer laatste 2 bochten voor de finish.

Tevens ervaar ik veel lag online, zowel met wifi als 4g. Ik zie ook anderen bijvoorbeeld over banaantjes rijden en gewoon vrolijk doorrijden... HOE DAN?

Volgens mij is dat hele multiplayer compleet ruk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
Sleehond schreef op maandag 1 juni 2020 @ 08:14:

Vaak sta ik soms wel 1e in de 2e ronde en dan opeens uit het niks wordt je 36x neergeknald door allerlei shit en sta je weer laatste 2 bochten voor de finish.

Tevens ervaar ik veel lag online, zowel met wifi als 4g. Ik zie ook anderen bijvoorbeeld over banaantjes rijden en gewoon vrolijk doorrijden... HOE DAN?

Is dat voor de gold challenge? Vriendschappelijk potje telt ook mee. Room hosten, ik ben de tot 10 uur online. (ID 098672447146).

Tips van @edzon volgen. Aanvullend:
Standaard keuzes
Kart: HE mini turbo plus (normale tracks) of HE jump boost plus (trick tracks).
Glilder: HE red shell plus
Lucky seven drivers zijn ook heel fijn.

Wat ook werkt zijn triple mushroom drivers. Hier geldt dat je zo snel mogelijk afstand moet creëeren t.o.v. de rest (korte bochten nemen en veel turbo boost) en als je geluk hebt dan is nummer 2 bezig met nummer 3 en 4, waardoor jij vrij baan hebt. Met mushroom kan je ook een blauwe shell ontwijken, maar dat vergt timing.

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op maandag 1 juni 2020 @ 08:14:

Ik race eigenlijk bijna altijd zonder lag bij Mario kart via een wifi verbinding. Je zou eens kunnen kijken je router qua settings geod staat. Staat je NAT op open?

Ik heb een aantal pagina's geleden wat tips gegeven. Meeste daarvan zag ik hier ook terug komen. Zoals dat het prima is om op de tweede plek te eindigen als je de kans klein acht om eerste te worden. Items op manual en zorgen dat je overal de kortste route kent, dat je de juiste items hebt..... En verder is het online "hard werken" om van rank c naar A te gaan. Ik heb daar iets van 4,5 uur voor gezeten en was mentaal op toen ik A was geworden. Maar het was het waard ;-)

Ik zal vast niet de enige zijn, ik kan mij er niet meer echt toe zetten om de huidige ranked races te doen. Ik weet dat ik nog wat ruimte voor verbetering heb bij track 2 maar dan moet ik achterelkaar met Diddy kong racen. Als ik geen frenzy heb rijd ik dus gewoon over mijn eigen afgeschoten bananen O-)

Mja bijna woensdag i guess =) zin in de volgende ranked cup, ik ga nieuwe updates nu voor de verandering eens niet hypen voor mijzelf. Ben ik ook niet zo teleurgesteld als begin van de huidige tour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 18:28
Nog minder dan een dag te gaan, 62 punten voorsprong op de nummer 2.... De nieuwe cup mag wat mij betreft al beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:48
Ik sta tweede met minder dan 1000 punten voorsprong op nummer 4. Hopen dat ik het houd, dan heb ik eindelijk de laatste challenge (tier 40) gehaald.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Poeksel schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 11:11:
Nog minder dan een dag te gaan, 62 punten voorsprong op de nummer 2.... De nieuwe cup mag wat mij betreft al beginnen :)
Volgens mij is het in dit geval alleen maar fijner dat hij wel in jouw ranked cup zit, maar niet andersom ;) Anders kan ik me niet voorstellen dat hij niet net zo lang zou blijven proberen totdat ie 63 punten zou zijn gestegen ;)

Voor mij mag de volgende cup ook wel beginnen: 1400 punten voorsprong op nummer 2, 2800 op de nummer 4. Helemaal zeker van mijn zaak ben ik niet, maar de enige manier om meer punten te krijgen is wanneer ik een dubbele coin frenzy krijg + een nageneog perfecte combo... Maakt dat is na meerdere uren proberen nog steeds niet gelukt is.

Edit: uiteraard nu ik dit schrijf doe ik nogmaals Toad Circuit: dubbele coin frenzy + goede combo = 3200 punten voorsprong op nummer 2.

[ Voor 8% gewijzigd door Tootoo op 02-06-2020 13:37 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3,2k voorsprong op de nummer 2. Ik geloof het wel hoor.. Duimen dat ik in de volgebde tour ook weer alle tier 3 items heb voor ranked!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
Had het niet verwacht zonder 2 frenzy drivers op 2 tracks, maar in tier 40 gebleven. Geluk met Vacation Peach en de feit dat de anderen in hun eigen ranking hun score wel genoeg vinden. Laatste uur voor de einde was spannend. Plek 5 was maar 300 punten van plek 6. Vorige week op een harde manier geleerd dat in de laatste 8 uur nog van alles kan veranderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Kijk dit is toch een mooie update! Eindelijk alle nieuwe zaken beschikbaar! Expert levels, coin aplenty, point cap... en dit wordt volgens mij wel een pijp waarvan ik alle spotlight items wil! Toch meer plezier!

Edit: wat ik niet gezien had, was dat drivers 3x zo duur zijn in de coinshop? En de expert level challenges leveren niks op?

[ Voor 23% gewijzigd door Tootoo op 03-06-2020 08:32 ]

Folding@home

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MadMarine
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-08 15:23
Holy shit wat een buis...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6pJ2ScMHvANHjwARtv0LJjvm-1s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3tbvFKKkVv6H3BYBV9QA69ow.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ik had een buis..... Met VIER KEER een baby Daisy....

Pffff :(

En fire bro unlocked maar geen HE helaas...

[ Voor 29% gewijzigd door Sleehond op 03-06-2020 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarine
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-08 15:23
Tootoo schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 08:09:
En de expert level challenges leveren niks op?
Integendeel, een badge :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Inmidds 18.000 coins opgespaard, komt natuurlijk niks leuks voorbij in de shop afgelopen dagen...

Typisch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Eerste plaats gehouden, 465 rubys nu. Maar die chef ziet er wel interessant uit met de 7-ability, ben benieuwd wat Should you pull gaat zeggen.

En mooi dat je nu naar level 150 kan. Met terugwerkende kracht blijkbaar, want ik sta nu op 114. Ik wil zo snel mogelijk (of nouja, naast een leven hebben) naar 150, dus dat wordt flink grinden!

Ook benieuwd naar Coins aplenty en of het meetelt voor de limiet of niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Poeksel op 03-06-2020 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar goed dat ik de challenges niet gehyped hebt. Alleen expert......

Positief is dat je level omhoog kan en dat ik overal de tier 3 items heb. Verder fijn dat er weer eens een ghost level bij zit _O_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Tootoo schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 08:09:

Edit: wat ik niet gezien had, was dat drivers 3x zo duur zijn in de coinshop?
Ik lees erover: "If you didn’t know, all karts and characters and gliders that were previously Gacha locked now have a heavier price tag when in the shop. Characters that were Gacha locked now have a 3x multiplier to their price, and all karts and gliders that were gacha locked now have a 2.5x multiplier."

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Im6--wAcy1GlaMzTqQXeX-DpLSY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jJHDpepyQCiEZYd3RnbQd6LI.png?f=fotoalbum_large

Toch nog eerste geworden, ondanks lage scores. Deze tour ziet er goed uit, veel hoge levels voor de ranked.

En natuurlijk geluk met het eerste gratis pijpje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Poeksel schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 10:39:
[...]

Ik lees erover: "If you didn’t know, all karts and characters and gliders that were previously Gacha locked now have a heavier price tag when in the shop. Characters that were Gacha locked now have a 3x multiplier to their price, and all karts and gliders that were gacha locked now have a 2.5x multiplier."
Als dit klopt dan snap ik het soooort van ergens nog. Maakt ze wel extreem onaantrekkelijk, of je moet bakken met coins kunnen verdienen in die coins aplenty...

Nu uiteraard al wel benieuwd naar wat de volgende ranked cup is...

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Froop1992 schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 12:34:

Ik ook al. Niet vergeten te resetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Poeksel schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 12:54:
[...]

Ik ook al. Niet vergeten te resetten!
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
De pipe resetten, om zo opnieuw kans te maken op Choco Macharon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Weer wat geleerd... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
[b]

Toch nog eerste geworden, ondanks lage scores. Deze tour ziet er goed uit, veel hoge levels voor de ranked.

Wouw, goed bezig. Ik heb werkelijk nog nooit iets goeds gehad van de free pull.

Laatste 3 ten pulls waren ook tranen met tuiten ;)

Deze ranked zie ik wel zitten. Ik mis alleen T3 driver bij choco. Daarnaast heb ik voldoende tickets om badwagon en gold glider naar lvl 6 te kunnen brengen. Gold glider 6 + pink gold peach lvl 5 is: SWEET >:)

Ik hoop op Chef Mario van mijn laatste free pull. Maar kleine kans. Ik wacht nog even met levelen van mijn items totdat ik weet wat de next ranked cup is. Ik verwacht Hammer bro tour. Peach cherub en chef shy guy heb ik al, dus volgende pijp laat ik waarschijnlijk aan me voorbij gaan.

Mijn gold pass loopt af, dus morgen heb ik de laatste cup open. Dan nog wat star tickets ertegenaan gooien en dan is alles binnen. Dan ben ik weer een klein maandje gold pass loos.

Ik ben vorige ranked 10e geworden. Toch nog 5 rubies en 400 muntjes. Wel weer gezakt naar tier 40.

De shop is deels een verbetering. Je kan nu tenminste kopen wat je nog niet gepulled hebt. Maar 25k voor een HE kart? Laten we hopen dat coins galore ook echt super veel muntjes op gaat leveren. Want een Wario (die ik nog niet heb) voor 9k aan muntjes? No way! Dat is ie gewoon niet waard. Dan wacht ik liever tot ik hem met veel geluk uit de pijp krijg. Mijn tickets gaan nu waarschijnlijk wel minder voorkomen met de grotere (en duurdere) pool van shop items. Vaarwel tickets, it was fun while it lasted ;w

Maar als je niets kan kopen, dan sparen we gewoon weer lekker door. :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17:43
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5KOOg91W1ROAK0rrYBjUMNkrMO4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6yBj44yB0JZHxJgda0v8XrUU.jpg?f=fotoalbum_large
Eindelijk voor het eerst boven de 12.500 punten een kleine mijlpaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xaio
Jep. Karma is een .....

Vorige tour 450 rubies gebruikt en alles wat eruit kwam, is niet nodig voor de huidige en volgende ranking. Volgende week deze pijp.
https://mobile.twitter.co...68066968785031170/photo/1

@Planeetje Wario mis ik ook nog (sinds de Halloween tour). Ik dacht yes toen ik zag dat die toegevoegd was bij de shop bij de nieuws gedeelte, maar 9000 coins heb ik er niet voor over. Pauline voor 30.000 coins.....

[ Voor 31% gewijzigd door Xaio op 03-06-2020 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Blijkbaar (volgens dataminers) komt er binnenkort een 50 pipe met alles goud. Drivers, karts en Gliders. Dus ook de nieuwe gold dry bones! Ik ga mijn rubies maar even bewaren en kijk wel even hoe over ik kom zonder mario chef. Ik verwacht dan wel weer dezelfde lage kansen als de 50 pipe met pink gold peach, Pauline party time, bus walu. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Xaio schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 22:16:
Jep. Karma is een .....

Vorige tour 450 rubies gebruikt en alles wat eruit kwam, is niet nodig voor de huidige en volgende ranking. Volgende week deze pijp.
https://mobile.twitter.co...68066968785031170/photo/1

@Planeetje Wario mis ik ook nog (sinds de Halloween tour). Ik dacht yes toen ik zag dat die toegevoegd was bij de shop bij de nieuws gedeelte, maar 9000 coins heb ik er niet voor over. Pauline voor 30.000 coins.....
Als ik 30.000 haal bij points galore, misschien, maar dan puur omdat ik haar ook nog niet heb. Maar 30k is ook weer 3x swooper. Als je een 9k super glider op max hebt. Krijg je nu dan voortaan 4,5k aan muntjes als je die nog een keer pulled? Daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Denk niet dat Nintendo zo gul zal zijn om je 15000 coins te geven. Maar wie weet misschien zit ik er naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
[b]Poeksel in "[Mobile] Mariokart Tour" Ik wil zo snel mogelijk (of nouja, naast een leven hebben) naar 150, dus dat wordt flink grinden!
Dat ging niet erg snel vandaag. Pas zojuist ontdekte ik waarom: uit gewoonte zat ik nog op 150cc te racen in plaats van 200cc. Ja, dat schiet niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Planeetje schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 22:35:
[...]

Als ik 30.000 haal bij points galore, misschien, maar dan puur omdat ik haar ook nog niet heb. Maar 30k is ook weer 3x swooper. Als je een 9k super glider op max hebt. Krijg je nu dan voortaan 4,5k aan muntjes als je die nog een keer pulled? Daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.
Wat bedoel je hiermee?

IK lees meerdere reacties over veel muntjes verdienen maar ik zie daar niks van. Is dat iets wat misschien wordt toegevoegd per volgende week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
MetalSonic schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 10:00:
[...]

Wat bedoel je hiermee?

IK lees meerdere reacties over veel muntjes verdienen maar ik zie daar niks van. Is dat iets wat misschien wordt toegevoegd per volgende week?
Voorbeeld:

Als je een peach parasol koopt, kost die 2000 coins in de shop.
Als jouw peach parasol al lvl 6 is, en je pulled er een, dan krijg je de helft van de shopprijs van de glider, zijnde 1000 coins.

Wat nu als ik een lightning glider al op level 6 zou hebben. Waarde van die glider is nu 9000 coins in de shop. Krijg ik dan ook 4500 coins als ik die glider nu pull, of blijft dat 1000 coins. Groot verschil en interessant om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Planeetje schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 10:09:
[...]

Voorbeeld:

Als je een peach parasol koopt, kost die 2000 coins in de shop.
Als jouw peach parasol al lvl 6 is, en je pulled er een, dan krijg je de helft van de shopprijs van de glider, zijnde 1000 coins.

Wat nu als ik een lightning glider al op level 6 zou hebben. Waarde van die glider is nu 9000 coins in de shop. Krijg ik dan ook 4500 coins als ik die glider nu pull, of blijft dat 1000 coins. Groot verschil en interessant om te weten.
Heldere uitleg, nou dan heb ik maar dat ik via een pull een Metal Mario level 6 krijg :D kom maar op met die coins :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
MetalSonic schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 10:11:
[...]

Heldere uitleg, nou dan heb ik maar dat ik via een pull een Metal Mario level 6 krijg :D kom maar op met die coins :9~
Als dit al zo gaat werken (nog niet bevestigd volgens mij) dan geld dit niet voor MM, want die was al in de shop beschikbaar en blijft volgens mij ook gewoon 12000 coins. Nieuw is nu bijvoorbeeld Peachette of Pauline die 30000 gaan kosten. Als je die op lvl 6 hebt en dan pulled, dan zou je theoretisch 15000 coins moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Welke track rijden jullie om zoveel mogelijk coins te pakken na de 299? Ik SNES Choco Island 1R maar die is vrij kort. Is er een betere?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Poeksel schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 10:24:
Welke track rijden jullie om zoveel mogelijk coins te pakken na de 299? Ik SNES Choco Island 1R maar die is vrij kort. Is er een betere?
Ik pak een track waar een coin box driver 3 itemslots heeft. En dan liever geen T of T/R track.

Luigi mansion R/T met PGP (mario cup)
Choco 1R met freerunning gold coopa inderdaad (morton cup)
Donut plains 1T met freerunning gold coopa (waluigi cup)
Waluigi pinball R/T met PGP (waluigi cup)

Dat is het wel. Ik zou denk ik kiezen voor walu pinball, maar die moet je dan al open hebben. 2e keus is luigi mansion. Maar voor beide heb je PGP nodig. En het zijn trick tracks... nooit mijn voorkeur, maar deze zijn wat langer.

[ Voor 5% gewijzigd door Planeetje op 04-06-2020 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Waluigi cup nog niet geopend nee, maar Pinball is altijd wel een goeie voor coins, dan ga ik die vanaf morgen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Ik heb deze cup metal Mario gekregen via de pijp. Je krijgt gewoon 6000 muntjes... had liever een high end driver gehad die ik niet al compleet had ;)

Wat bedoelen jullie met die 299 eigenlijk?

[ Voor 41% gewijzigd door Tootoo op 04-06-2020 14:57 ]

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Leuke ranked tour! Rubys spaar ik voor volgende week. Lang geleden dat ik zon voorsprong had binnen de ranked poule! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qEsNjYaDDwPVu9MhdacbSKVhPo0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yAUdf1pGPp2vTFsKXBwa2Mkh.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:48
Tootoo schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 14:50:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Tootoo schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 14:50:
Ik heb deze cup metal Mario gekregen via de pijp. Je krijgt gewoon 6000 muntjes... had liever een high end driver gehad die ik niet al compleet had ;)

Maar Metal Mario is niet pijp locked, dus dat klopt. Na de update verschijnen ook de voorheen pijp locked items als Wario en Pauline voor dubbele of meer bedrag dan items die altijd al in de shop te kop waren. De vraag is als je die pijp locked items als Pauline al level 6 hebt en je trekt er nog eentje met de pijp. Hoeveel coins krijg je?. Is dat 6000 coins Zola's gebruikelijk voor HE driver of 15000 coins gezien Pauline voor 30000 coins beschikbaar is in de shop.

Je kan 300 coins verzamelen per dag. Met coin break verzamel men 299 coins. In de laatste race proberen ze zoveel mogelijk coins te verzamelen (voorbeeld nog 99 coins) zodat je effectief 398 coins die dag hebt verzameld. Voor mij teveel moeite.

als ik geruchten mag geloven dan is die coin a plenty event elke zaterdag. Elke keer een andere cup, je kan dan per track meer munten verzamelen. Aangezien er 3 tracks zijn per cup kan je dat 3 keer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Zo, Luigi mansion nu op 25.6k gezet. Maar ik heb nog geen upgrades gedaan, behalve banana glider naar lvl 4 gebracht voor choco island om mijn combo te kunnen houden. 11.9 k zonder T3 driver is OK. Daar zit niet heel veel meer voor me in qua punten. Yoshi circuit moet ik nog doen, maar hou ik nog even achter de hand. Met 55k sta ik nu 6k voor op nr 2 :)

Ik wacht nog even tot zaterdag als ik weet welke ranked cup definitief aangekondigd wordt. Dan ga ik waarschijnlijk mijn badwagon upgraden naar lvl 6. Ik twijfel nog over de HE glider. Of de gold glider naar lvl 6, of gold swooper naar lvl 4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Planeetje schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 20:37:
Zo, Luigi mansion nu op 25.6k gezet. Maar ik heb nog geen upgrades gedaan, behalve banana glider naar lvl 4 gebracht voor choco island om mijn combo te kunnen houden. 11.9 k zonder T3 driver is OK. Daar zit niet heel veel meer voor me in qua punten. Yoshi circuit moet ik nog doen, maar hou ik nog even achter de hand. Met 55k sta ik nu 6k voor op nr 2 :)

Ik wacht nog even tot zaterdag als ik weet welke ranked cup definitief aangekondigd wordt. Dan ga ik waarschijnlijk mijn badwagon upgraden naar lvl 6. Ik twijfel nog over de HE glider. Of de gold glider naar lvl 6, of gold swooper naar lvl 4...
25,6 bij Luigi is een score om trots op te zijn. Laat me raden, triple coin frenzy? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
MetalSonic schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 20:44:
[...]

25,6 bij Luigi is een score om trots op te zijn. Laat me raden, triple coin frenzy? :P
Bijna, als voorgerecht een mushroom frenzy, het hoofdgerecht was een coin frenzy en als toetje een coinbox frenzy. Tegelijkertijd kan je in dat level vrij makkelijk je combo bewaren. Score kan wel nog wat hoger met 3x coin frenzy inderdaad, maar voor nu is het wel ok ter compensatie voor choco island. Waarom heb ik Pauline nog niet.... ah well, can 't have it all.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Xaio schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 18:52:
[...]

Maar Metal Mario is niet pijp locked, dus dat klopt. Na de update verschijnen ook de voorheen pijp locked items als Wario en Pauline voor dubbele of meer bedrag dan items die altijd al in de shop te kop waren. De vraag is als je die pijp locked items als Pauline al level 6 hebt en je trekt er nog eentje met de pijp. Hoeveel coins krijg je?. Is dat 6000 coins Zola's gebruikelijk voor HE driver of 15000 coins gezien Pauline voor 30000 coins beschikbaar is in de shop.
Deze vraag is nu beantwoord. Een whale had Peachette op lvl 6 en kreeg deze uit een gift. Hij ontving netjes 6000 coins. Dus we krijgen slechts het oude aantal coins voor een nieuw shop item wat exponentieel duurder is. Dus alleen kopen als je het item nog niet hebt EN deze ook nuttig is voor ranked. En nooit gebruiken om te upgraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
Eerste 2 dagen van de nieuwe cup bijna geen Frenzy gehad. Nu 4 races gedaan vanmorgen en in alles 2x een Frenzy.

In de cup op alle races nog een kleine verbetering. Stijging van plek 3 naar 1 met een voorsprong van 500 en 1000 punten. Zal wel weer spannend worden zo.

[ Voor 41% gewijzigd door bennieeee op 05-06-2020 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Nooit geweten dat dat een ding was... En dat voor een paar extra muntjes... :X

Ik moet zeggen dat, nog meer dan in de vorige tour / cups, het bij sommige banen meer geluk dan wijsheid begint te worden. Zeker Luigi Mansion, daar moet je maar van geluk spreken dat je ongeschonden uit de strijd komt bij de eerste item box. Zo vaak dat je stil staat en je dan in de achrtervolging kan en je combo al gebroken is. Dat maakt voor mij het plezier in die baan wat minder, terwijl het een super toffe baan is om je 100+ combo challenge eenvoudig te halen. En dan heb je een 100+ combo en wordt je alsnog 5e bijvoorbeeld...

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tootoo schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 11:37:
[...]

Nooit geweten dat dat een ding was... En dat voor een paar extra muntjes... :X

Ik moet zeggen dat, nog meer dan in de vorige tour / cups, het bij sommige banen meer geluk dan wijsheid begint te worden. Zeker Luigi Mansion, daar moet je maar van geluk spreken dat je ongeschonden uit de strijd komt bij de eerste item box. Zo vaak dat je stil staat en je dan in de achrtervolging kan en je combo al gebroken is. Dat maakt voor mij het plezier in die baan wat minder, terwijl het een super toffe baan is om je 100+ combo challenge eenvoudig te halen. En dan heb je een 100+ combo en wordt je alsnog 5e bijvoorbeeld...
De geluksfactor is voor mij juist één van de grootste charmes van dit spel. Als ik serieus wil racen dan speel ik wel een Gran Turismo of Rally game. Beide vind ik eigenlijk maar leuk voor kort.

Ik kan het nu wel waarderen dat het allemaal maar mee moet zitten. Als je 50 races geen coin frenzy krijgt en dan ineens wel één dan voelt die coin frenzy heerlijk. Helemaal als precies tijdens de coin frenzy de enemy een bliksem gebruikt en je je score nog verder ziet oplopen _/-\o_

Je moet echt honderden keren een baan doen voor die ene perfecte run 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
Zojuist voor de 5e keer 100+ combo gehaald. Nu alleen de grindable expert badges. Maar dat komt vanzelf en hebben we nog genoeg tijd voor. Ben wel benieuwd of we muntjes krijgen als we 3 op een rij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Planeetje schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 20:37:

Zit in die special 50 pijp ook geen gold glider?. Wie weet kan je een ticket besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Xaio schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 17:11:
[...]

Zit in die special 50 pijp ook geen gold glider?. Wie weet kan je een ticket besparen.
Ja, de gold glider zit er ook in en aan die optie zat ik ook nog te denken inderdaad. Ook maar even kijken wat de score doet voor ranked.

Zojuist choco island nog wat kunnen ophogen dankzij een coin box van een bot _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Planeetje schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 16:05:
Zojuist voor de 5e keer 100+ combo gehaald. Nu alleen de grindable expert badges. Maar dat komt vanzelf en hebben we nog genoeg tijd voor. Ben wel benieuwd of we muntjes krijgen als we 3 op een rij hebben.
Zelfde hier! Over 1700 gecrashte tegenstanders weet ik het antwoord...

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat denken jullie dat de volgende ranked tour is? Ik hoop dat het niet de Morton cup is want daar mis ik een tier 3 glider -_-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
MetalSonic schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 20:14:
Wat denken jullie dat de volgende ranked tour is? Ik hoop dat het niet de Morton cup is want daar mis ik een tier 3 glider -_-"
Grootste kanshebber lijkt de hammer bro cup. Die lijkt alles in zich te hebben qua top tier drivers. Maar ik zou er juist niks op tegen hebben als het wel Morton cup zou zijn :p Met name omdat ik de tracks wat saai vind van de hammer bro cup... Alleen heeft de morton cup geen gold dry bowser.

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Hammer Bro Cup is het dus geworden. Best wel blij mee eerlijk gezegd. Daarnaast kregen we bij de nieuwe cup van vandaag 300 munten per race extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben blij dat het hammer bro cup is. Vandaag trouwens wel echt tot het inzicht gekomen dat de gliders mijn achilleshiel zijn. Vaak heb ik wel de karts, ik heb ook veel high end drivers maar ik mis de gliders...

Gelukkig voor de huidige en de ranked tour steeds minimaal 1 tier 3 glider om uit te kiezen. * klopt af* maar er is weinig speling....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xaio
Coin a plenty tracks moet je doen nadat je de dag limiet hebt gehaald met de coins. De munten van de track tellen ook mee, ook al heb je de de dag limiet al gehaald. Waardoor je in theorie meer dan 1000 munten kan halen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3iCbwXtWZAOlUX6sn0kk4GZE_70=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KAhtr7ra3e5HOnHXvDz5vnyE.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door Xaio op 06-06-2020 09:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
bennieeee schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 08:10:
Hammer Bro Cup is het dus geworden. Best wel blij mee eerlijk gezegd. Daarnaast kregen we bij de nieuwe cup van vandaag 300 munten per race extra.
Zorg er wel voor dat je eerst de 300 dagelijkse muntjes hebt gehaald. Dan krijg je via coins gelogen +300 muntjes + je muntjes die je verzameld hebt op die track. Ik heb in totaal 1100 muntjes gehaald + 380 dagelijkse = 1480 muntjes. Overall valt me de hoeveelheid muntjes wat tegen.

Edit: @Xiao, je was me net voor ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Planeetje op 06-06-2020 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Planeetje schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 09:36:
[...]

Zorg er wel voor dat je eerst de 300 dagelijkse muntjes hebt gehaald. Dan krijg je via coins gelogen +300 muntjes + je muntjes die je verzameld hebt op die track. Ik heb in totaal 1100 muntjes gehaald + 380 dagelijkse = 1480 muntjes. Overall valt me de hoeveelheid muntjes wat tegen.

Edit: @Xiao, je was me net voor ;)
Ja ik had ook een voorgevoel dat het slim was om die coin tracks als laatste te doen.

Wat pas echt tegen valt is dat je voor een bingo van de expert challenges alleen 500 coins krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die coins plenty zijn leuk gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
MetalSonic schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 09:55:
Die coins plenty zijn leuk gedaan :)
Ja, eens, ondanks dat ik meer coins had verwacht (en me dat wat tegenviel) is het wel leuk gedaan inderdaad.

De shop moet echt nodig een overhaul krijgen. Ik heb nog 2 normal driver tickets nodig om Morton op lvl 6 te krijgen. Iets wat ik normaal gewoon uit de store kon kopen, en nu echt een beperking is met de pipe frame glitch.

Ik koop nu maar alle normal gliders.Met een beetje geluk krijg ik er 2 op een dag. Over zo'n 22 stuks staan die ook allemaal op level 6 en de gliders die niet in de shop zitten kan ik met tickets naar lvl 6 brengen. Die heb ik ook nog een berg op de plank liggen.

Daarnaast wacht ik ook op gold glider of swooper in de shop. Ik heb nu genoeg coins om die te kopen, en nog 6 coin rush tickets als dat nodig is. Maar ik heb al een meer dan een week geen high end gezien in de store.... Ik zie overigens ook geen nieuwe drivers/karts/gliders voorbij komen. Misschien werkt dat nu ook niet? Zien jullie die wel in jullie shop?

Na de gliders ga ik maar eens echt beginnen met de drivers verder levelen via de shop >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Xaio schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 09:40:
[...]

Ja ik had ook een voorgevoel dat het slim was om die coin tracks als laatste te doen.

Wat pas echt tegen valt is dat je voor een bingo van de expert challenges alleen 500 coins krijgt.
toch nog wat coins voor de bingo. Dat valt me eigenlijk nog wel mee. 8x 500 coins is weer 4000 coins in totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Ik moet zeggen dat het eigenlijk wel aan mijn verwachting voldoet. Nintendo is nooit extreem scheutig met gratis dingen.

@Planeetje: ik heb al welgeteld 1x de b dasher in de shop gezien en verder 2x een locked item (Rosalina en Wario wing, beide niet de moeite vind ik). Ow en vandaag een normal driver ticket. Maakt dat morton bijna op level 5 staat... Verder ook Mario gehad, die staat bijna op level 6.

Ergens hoop ik dat ze morgen dan leuke dingen in de shop hebben. Kan me best voorstellen dat Nintendo uitgekookt genoeg is om na een coin aplenty dag leuke dingen in de shop te gooien. Gold glider zou inderdaad leuk zijn ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Tootoo op 06-06-2020 13:43 ]

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
@Planeetje op eerste dag Pauline. Nu Rosalina en een super glider ticket. Wonderen zijn de wereld niet uit.

Maar is het niet hoe zonde om normaal b/d/g naar level 6 te brengen? Duplicaten zijn slechts 250/400 coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Xaio schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 20:47:
@Planeetje op eerste dag Pauline. Nu Rosalina en een super glider ticket. Wonderen zijn de wereld niet uit.

Maar is het niet hoe zonde om normaal b/d/g naar level 6 te brengen? Duplicaten zijn slechts 250/400 coins.
Eens, maar sommige normals zijn het wel waard:
1 Alle gliders voor max combo tijd
2 Morton vanwege big banana
3 boomerang babies.

De rest zal me een zorg zijn en is zonde inderdaad. Supers hebben mijn voorkeur wel hoor, maar als je die niet krijgt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
Planeetje schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 21:42:
[...]

Eens, maar sommige normals zijn het wel waard:
1 Alle gliders voor max combo tijd
2 Morton vanwege big banana
3 boomerang babies.

De rest zal me een zorg zijn en is zonde inderdaad. Supers hebben mijn voorkeur wel hoor, maar als je die niet krijgt....
Vooral Morton. Ik had hem op lvl 5, en bleek nog maar 4 tickets nodig te hebben om hem naar lvl 6 te krijgen. Ik had er nog 20, want normals level je nooit. Die Big Banana met een frenzy kan zoveel opleveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Yes, ik heb zojuist in mijn eerste 10 pull gold dry bones getrokken! Coin box is zo goed! Black shy guy is ook fijn om er nu bij te hebben. Ik wilde gold dry bones, ben in dubio of ik meer moet spenderen en of moet resetten. Gold crimson crane wil ik namelijk ook wel toevoegen aan mijn arsenaal...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-RAhyAO8MS6C7kfZBoszDR5mR7s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NTHXDhP0VGCiA5OSNtMLMdHw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
Die 50 pijp is maar tot en met vrijdag. Zo jammer dat betekent dat eventuele rubies van de 2de ranked tour the laat komt.

Edit:1x 10 pulls= groen......
Geen rubies voor tweede 10 pulls. Zoontje heeft wel gold dry browser gekregen bij zijn eerste 10 pulls.

[ Voor 36% gewijzigd door Xaio op 07-06-2020 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Xaio schreef op zondag 7 juni 2020 @ 08:25:
Die 50 pijp is maar tot en met vrijdag. Zo jammer dat betekent dat eventuele rubies van de 2de ranked tour the laat komt.
Dat wilde ik nog opzoeken, dank hiervoor. Wel enorm spijtig inderdaad dat de rubies van de volgende ranked dan niet gebruikt kunnen worden. Ik ga denk ik toch nog 2x pullen om een coin glider te krijgen. Hopelijk gold crimson crane.

Edit: 2e 10 pull leverde de gold egg op.

[ Voor 4% gewijzigd door Planeetje op 07-06-2020 09:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
zo'n 50 pipe zonder spotlights vind ik toch maar een aanfluiting hoor. Ik heb hem helemaal leeg getrokken maar ik moest 't doen met een upgrade van golden koopa naar level 2. Niks nieuws dus qua golden items.

Verder uiteraard weer veel troep, upgrades op common items dat ik denk van "ik wist niet dat ik die had" :>

Paar maanden terug hadden we 50 pipe's mét spotlights, dat vind ik toch wel beter.. Ik hoopte natuurlijk de golden dry bowser te krijgen. Volgende keer beter 8)

[ Voor 18% gewijzigd door MetalSonic op 07-06-2020 10:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Ik vind het geen slechte pijp toch met een paar high ends die echt wat toevoegen...

Ik heb nu de golden egg erbij, glider op level 6 en golden koopa staat nu op level 3, nog 1 upgrade te gaan tot level 4. Enige die ik heel graag ook zou willen is de golden crane... dry bones heb ik al (vooruit, had graag een level er bij gehad tot level 3) en dry bowser is met een kanon niet super belangrijk. Al met al een pijp waar ik wel rubies in wil steken :) ook al kreeg ik ook genoeg rommel die coins opleverden.

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Xaio schreef op zondag 7 juni 2020 @ 08:25:
Er staat bij mij 4d left. Dat is dan toch niet tm vrijdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-09 22:43
Haha ik zat dus net niet op te letten he.... had wat rubies gespaard dus dacht even een paar keer aan die 50 pijp te trekken (10x pull). Blijkt dus dat je dus na 1 keer een 10x pull terug gaat naar het scherm en de reguliere pijp op het scherm verschijnt... wat ik dus niet door had... dus heb daarna 4 keer de regulier pijp proberen te legen...
Echt drama spullen erbij (2 golden, rest allemaal meuk) Bye rubies :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
MetalSonic schreef op zondag 7 juni 2020 @ 10:15:
zo'n 50 pipe zonder spotlights vind ik toch maar een aanfluiting hoor. Ik heb hem helemaal leeg getrokken maar ik moest 't doen met een upgrade van golden koopa naar level 2. Niks nieuws dus qua golden items.

Verder uiteraard weer veel troep, upgrades op common items dat ik denk van "ik wist niet dat ik die had" :>

Paar maanden terug hadden we 50 pipe's mét spotlights, dat vind ik toch wel beter.. Ik hoopte natuurlijk de golden dry bowser te krijgen. Volgende keer beter 8)
Tootoo schreef op zondag 7 juni 2020 @ 10:48:
Ik vind het geen slechte pijp toch met een paar high ends die echt wat toevoegen...

Ik heb nu de golden egg erbij, glider op level 6 en golden koopa staat nu op level 3, nog 1 upgrade te gaan tot level 4. Enige die ik heel graag ook zou willen is de golden crane... dry bones heb ik al (vooruit, had graag een level er bij gehad tot level 3) en dry bowser is met een kanon niet super belangrijk. Al met al een pijp waar ik wel rubies in wil steken :) ook al kreeg ik ook genoeg rommel die coins opleverden.
Ja, het is maar net wat je uit de pijp krijgt. Upgrades zijn wel fijn, maar nieuw spul is beter zodat je zelf kan kiezen wat je wilt upgraden en vooral gold dry bones is wat mij betreft het hoogtepunt voor iedereen met alleen de gold pass of free to play. Gelukkig heb ik 2 nieuwe items gekregen en hoop Ik ook nog op gold crane. Na de ranked van woensdag kan ik waarschijnlijk de 3e 10 pull doen. Ben enorm aan het twijfelen of ik moet resetten. Er zit alleen nog een HE glider in, en dat is wat ik er nog uit wil krijgen. Maar de kans is wel klein dat ik een 3e gold pipe achter elkaar ga krijgen. Dus ik denk dat ik toch maar ga resetten voor een hogere kans op een HE. Veel rubies heb ik niet en ben al best blij met de HE spullen die ik eruit heb gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
wimpie007 schreef op zondag 7 juni 2020 @ 11:33:
[...]

De telling is wat raar. Er staat 4 dagen over,maar nadat de teller op nog 1 dag over heeft gestaan gaat deze ook nog aftellen in uren, van 24 uur naar 0. Dat is de 5e dag, zijnde vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Djie schreef op zondag 7 juni 2020 @ 11:54:
Haha ik zat dus net niet op te letten he.... had wat rubies gespaard dus dacht even een paar keer aan die 50 pijp te trekken (10x pull). Blijkt dus dat je dus na 1 keer een 10x pull terug gaat naar het scherm en de reguliere pijp op het scherm verschijnt... wat ik dus niet door had... dus heb daarna 4 keer de regulier pijp proberen te legen...
Echt drama spullen erbij (2 golden, rest allemaal meuk) Bye rubies :'(
Dat is enorm balen zeg! Dan heb je 3 gouden HE items gemist :'( Ik leef met je mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Froop1992
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8eTyi8ILejnecyC-CzW64QWoIYc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xwOQjLyP3Tp6EsrbWt41IVVz.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QqkFQ1K7975Ab5QPd6yNW5F8p7w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lKZEDUVcfh5Yc9YAibzehvLL.png?f=fotoalbum_large

Ik mag niet klagen, behalve Morton dan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Planeetje schreef op zondag 7 juni 2020 @ 11:56:
[...]

[...]

Ja, het is maar net wat je uit de pijp krijgt. Upgrades zijn wel fijn, maar nieuw spul is beter zodat je zelf kan kiezen wat je wilt upgraden en vooral gold dry bones is wat mij betreft het hoogtepunt voor iedereen met alleen de gold pass of free to play. Gelukkig heb ik 2 nieuwe items gekregen en hoop Ik ook nog op gold crane. Na de ranked van woensdag kan ik waarschijnlijk de 3e 10 pull doen. Ben enorm aan het twijfelen of ik moet resetten. Er zit alleen nog een HE glider in, en dat is wat ik er nog uit wil krijgen. Maar de kans is wel klein dat ik een 3e gold pipe achter elkaar ga krijgen. Dus ik denk dat ik toch maar ga resetten voor een hogere kans op een HE. Veel rubies heb ik niet en ben al best blij met de HE spullen die ik eruit heb gehaald.
Precies wat jij zegt Planeetje!

Als ik nieuwe gouden items had gekregen dan was ik veel enthousiaster. Nu heb ik gevoelsmatig 225 rubys weggegooid. Klopt niet helemaal maar als je 'm helemaal leegtrekt hoop je toch wel op minimaal één nieuw item. :X

Hopelijk word ik woensdag eerste en dan kan ik nog een x 10 pull doen uit de gouden pipe. We gaan het zien :)

@Froop1992 Lekkere pull hoor, geniet ervan ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel
Honderd pulls gedaan: nieuwe aanwinsten zijn Dry Bones Gold (2), Ice Bro (3), Gold Egg (2) en Gold Crane (2).

Het voelt wel onwennig om opeens nog maar 17 rubys te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Poeksel schreef op zondag 7 juni 2020 @ 14:40:
Honderd pulls gedaan: nieuwe aanwinsten zijn Dry Bones Gold (2), Ice Bro (3), Gold Egg (2) en Gold Crane (2).

Het voelt wel onwennig om opeens nog maar 17 rubys te hebben.
Dat klinkt toch als een goede investering! Mag dan wel 450 rubies hebben gekost...

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Ja ik had de rubys voor dit soort gelegenheden bewaard :) Ook nog een Gold Koopa Freerunning erbij (nu level 3), dat schijnt samen met Peach Vacation de beste driver te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
1x 10 pull gedaan van de gouden pijp: alleen gold crane erbij. Verder niks speciaals helaas maar hopelijk wordt ik eerste en dan nog een keer proberen.

@Froop1992 idd niks te klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
__REMCO__ schreef op zondag 7 juni 2020 @ 15:04:
1x 10 pull gedaan van de gouden pijp: alleen gold crane erbij. Verder niks speciaals helaas maar hopelijk wordt ik eerste en dan nog een keer proberen.

@Froop1992 idd niks te klagen
Gold Crane is een goede glider icm een coin box driver. Daar mag je zeker blij mee zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Ben bang dat ik mijn 2e plek in de cup nog wel ga verliezen. Sta nog wel wat puntjes voor maar ik als zie wat de rest allemaal heeft vergeleken bij mij dan vrees ik ervoor.

Wat dat betreft heb ik echt veel meer vertrouwen in de Morton cup. Daar sta ik nu op een kleine 26.000 punten.

[ Voor 24% gewijzigd door bennieeee op 07-06-2020 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
wimpie007 schreef op zondag 7 juni 2020 @ 11:33:
[...]

Het is t/m vrijdag 7:59 uur. Dus je kan zelfs de 5 rubies van vrijdag van de daily rewards niet eens inwisselen. Sneaky

Maar vind het wel tof van Nintendo om gold dry Bones en gold dry browser niet paywall exclusief te maken.

[ Voor 16% gewijzigd door Xaio op 07-06-2020 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Xaio schreef op zondag 7 juni 2020 @ 17:12:
[...]

Het is t/m vrijdag 7:59 uur. Dus je kan zelfs de 5 rubies van vrijdag van de daily rewards niet eens inwisselen. Sneaky

Maar vind het wel tof van Nintendo om gold dry Bones en gold dry browser niet paywall exclusief te maken.
Ah thanks. Nou ik had net de 50 pipe gepulled.... groene pipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe zet ik mijn gold glider aan? Ja het is zon dag ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Xaio schreef op zondag 7 juni 2020 @ 17:12:
[...]

Het is t/m vrijdag 7:59 uur. Dus je kan zelfs de 5 rubies van vrijdag van de daily rewards niet eens inwisselen. Sneak.
Ik ben maar aan het level en geslagen. Ben bijna level 110, voor de rubies en de punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Planeetje schreef op zondag 7 juni 2020 @ 18:49:
[...]

Ik ben maar aan het level en geslagen. Ben bijna level 110, voor de rubies en de punten.
Dat is wel een goede reden om te levelen ja!

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
MetalSonic schreef op zondag 7 juni 2020 @ 10:15:
Ik hoopte natuurlijk de golden dry bowser te krijgen. Volgende keer beter 8)
Ik snap de hype rond gold dry bowser niet. Geen coin box als special skill.

Ik hoopte op gold dry bones. Ik heb de pijp ook helemaal leeg getrokken en de allerlaatste pull was bingo.

Gewoon nummer 1 worden en nog een 10 pull doen!

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Ik wil ook nog wel wat rubies scoren, maar sta momenteel zeventiende in de ranked quiz. Ik beschouw dat zelf echter als zestien spelers die te vroeg gepiekt hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:39
Ik vind de skill van de gold dry bowser het niet eens waard, maar hij zie er wel dik uit :9

Hoe gaat het jullie af met de ‘nieuwe’ challenges?
Ik heb de 22k baan, snes 15k en 5x100 combo gehaald, de rest is een aardige grind maar dat komt goed :)

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
R-utger schreef op maandag 8 juni 2020 @ 06:45:
Ik vind de skill van de gold dry bowser het niet eens waard, maar hij zie er wel dik uit :9

Hoe gaat het jullie af met de ‘nieuwe’ challenges?
Ik heb de 22k baan, snes 15k en 5x100 combo gehaald, de rest is een aardige grind maar dat komt goed :)
Hetzelfde als jij, het is weer grindfest ;) komt wel goed. 2800 crashes van tegenstanders kom je al (bijna) aan als je bananen, green shell en bobomb challenges bij elkaar sprokkelt. Ik ga al goed met de bobomb challenge. Die is al over 2/3e. Tijd zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Versie 2.1.1 is uit waarmee het pipe kart issue opgelost zou zijn. Hopelijk is die bug dan nu ook echt weg!

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vozze schreef op zondag 7 juni 2020 @ 21:31:
[...]

Ik snap de hype rond gold dry bowser niet. Geen coin box als special skill.

Ik hoopte op gold dry bones. Ik heb de pijp ook helemaal leeg getrokken en de allerlaatste pull was bingo.

Gewoon nummer 1 worden en nog een 10 pull doen!
Ik vind die skill ook matig. Het is vooral voor “de heb” gotta catch m all! En hoe meer verschillende he drivers je hebt hoe beter. Je wil niet bij een ranked race komen en een tier 3 racer missen. Iets dat voor mij gelukkig al lang niet is gebeurd *klopt af*

@Planeetje
Update moet je zelf nog ff downen uit de store, bij mij stond er in de ios store "werk bij" dat gedaan.

[ Voor 8% gewijzigd door MetalSonic op 08-06-2020 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Tootoo schreef op maandag 8 juni 2020 @ 08:05:
Versie 2.1.1 is uit waarmee het pipe kart issue opgelost zou zijn. Hopelijk is die bug dan nu ook echt weg!
Helaas zie ik vandaag nog steeds een pipe frame in mijn store waar ik een ticket zou moeten hebben staan :|

Misschien komt dat doordat ik de update nog niet had geïnstalleerd voordat ik MKT had opgestart.

@MetalSonic Ja, heb hem al geïnstalleerd, maar ik zie nog steeds een kart... En zouden we nog compensatie krijgen voor deze bugs? Als we die al krijgen dan is het na de special pipe waarschijnlijk :?

[ Voor 19% gewijzigd door Planeetje op 08-06-2020 12:53 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 161 Laatste