[b]
Toch nog eerste geworden, ondanks lage scores. Deze tour ziet er goed uit, veel hoge levels voor de ranked.
En natuurlijk geluk met het eerste gratis pijpje.

Wouw, goed bezig. Ik heb werkelijk nog nooit iets goeds gehad van de free pull.
Laatste 3 ten pulls waren ook tranen met tuiten
Deze ranked zie ik wel zitten. Ik mis alleen T3 driver bij choco. Daarnaast heb ik voldoende tickets om badwagon en gold glider naar lvl 6 te kunnen brengen. Gold glider 6 + pink gold peach lvl 5 is: SWEET
Ik hoop op Chef Mario van mijn laatste free pull. Maar kleine kans. Ik wacht nog even met levelen van mijn items totdat ik weet wat de next ranked cup is. Ik verwacht Hammer bro tour. Peach cherub en chef shy guy heb ik al, dus volgende pijp laat ik waarschijnlijk aan me voorbij gaan.
Mijn gold pass loopt af, dus morgen heb ik de laatste cup open. Dan nog wat star tickets ertegenaan gooien en dan is alles binnen. Dan ben ik weer een klein maandje gold pass loos.
Ik ben vorige ranked 10e geworden. Toch nog 5 rubies en 400 muntjes. Wel weer gezakt naar tier 40.
De shop is deels een verbetering. Je kan nu tenminste kopen wat je nog niet gepulled hebt. Maar 25k voor een HE kart? Laten we hopen dat coins galore ook echt super veel muntjes op gaat leveren. Want een Wario (die ik nog niet heb) voor 9k aan muntjes? No way! Dat is ie gewoon niet waard. Dan wacht ik liever tot ik hem met veel geluk uit de pijp krijg. Mijn tickets gaan nu waarschijnlijk wel minder voorkomen met de grotere (en duurdere) pool van shop items. Vaarwel tickets, it was fun while it lasted
Maar als je niets kan kopen, dan sparen we gewoon weer lekker door.