Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:18
MetalSonic schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 23:58:
Geen goede frenzys, choco en dk levels zat... dit is echt niet mijn tour!! Dry bowser heeft er blijkbaar ook geen zin in.

Ik zie dat veel van jullie de he coinshute hebben. Die heb ik helaas gemist..

Morgen nieuwe rondes nieuwe kansen!!
Komt wel goed. Met jouw levels zit er zeker nog meer in!

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik vind die hele Jungle Tour een beetje tegenvallen.
Geen nieuwe tracks. Zelfs wéér choco island in de ranked, waarschijnlijk 2 keer. Die hadden we vorige tour óók al in ranked, ook al 2 keer. En toen hadden we in elk geval de T versie nog, nu niet.
Funky Kong maar op drie tracks top tier. Vrij waardeloos. Ook niet echt boeiende gifts.

Ik vind het maar saaaaaai. Dit worden 2 lange weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
Eigenlijk vind ik choco track wel een enorme uitdaging om daar een high score met T2 glider neer te zetten. Dat maakt die track dan wel weer leuk voor mij. Maar als je alles T3 hebt kan ik me voorstellen dat die track niet de leukste is. Qua design ook niet echt. Maar met mijn huidige score ben ik nu wel klaar met deze. Dit ga ik niet meer verbeteren, zelfs met een T3 glider is dat lastig.

Zojuist DK pass op 21.5k gezet met 1x big banaan frenzie en 1x coin frenzie. Daar zit nog meer in. Ook kan ik DK nog naar L5 brengen en de kart nog naar L4 als het nodig is voor nog meer punten. Huidige levels zijn 4/3/3.

Dino track ben ik nog niet aan begonnen, maar daar heb ik een L4 DK en Dry Bowser. R)En mijn shell glider is L6 :9. Huidige score is 15k, dat kan zeker nog boven de 20k gezet worden. Mogelijke kom ik deze ranked ook boven de 60k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 18:28
Ik kreeg Pink Gold Paper Glider van de gratis pull, en daarmee toch nog iets tier 3 op Choco Island. Daarmee mijn score iets verbeterd tot 9965 (edit: 10831), veel meer zal het niet worden. Ik probeer vooral deze tour nog een ticket te scoren om Starchute te upgraden naar level 4, maar heb niet berekend of dat gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
Mooie scores weer @Planeetje! Dino Jungle zit nog heeeel veel rek in denk ik. Daar heb ik nu een score van 25k met Dry Bowser (lvl 6) / Turbo Yoshi (lvl 4) / Shell parachute (lvl 6) zonder dat ik daar zwaar mijn best op deed. Ik had vooral geluk met 2 coin frenzies...

Maar ik ben het wel met jullie allebei eens. Aan de ene kant vind ik het een saaie tour omdat er veel van dezelfde tracks in zitten als de vorige tour. En de tracks vertonen aardig veel overlap met de vorige tour. Maar voor mij zit de uitdaging ook om de tracks met een nonstop combo te doen... Dat is bij alle 3 nog niet gelukt, maar is wel mogelijk...

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Poeksel schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 13:09:
Ik kreeg Pink Gold Paper Glider van de gratis pull, en daarmee toch nog iets tier 3 op Choco Island. Daarmee mijn score iets verbeterd tot 9965, veel meer zal het niet worden. Ik probeer vooral deze tour nog een ticket te scoren om Starchute te upgraden naar level 4, maar heb niet berekend of dat gaat lukken.
Ik heb over een paar dagen de laatste free pull, fingers crossed voor diezelfde glider. Die pas zo mooi bij pink gold Peach :9~ ;) En dekt weer 2 tracks waar ik nog een T3 glider nodig heb. Wel een zeer kleine kans...... Maar een kans nontheless.

[ Voor 4% gewijzigd door Planeetje op 22-05-2020 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14-09 08:17
Mezelf opgewerkt naar 23.975 enige waar ik nog een beetje vooruitgang kan boeken is de DK Pass ook al mis ik daar wel een goeie auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:43
Alle 4 op complete van de cup, 2 kan ik nog wel wat verbeteren maar ik sta serieus gewoon 8e.... Dafuq!?

Sta praktisch altijd in top 3.

Het zit totaal niet mee in deze cup en ik krijg die scores maar niet omhoog... Meh... :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 17:57:
Alle 4 op complete van de cup, 2 kan ik nog wel wat verbeteren maar ik sta serieus gewoon 8e.... Dafuq!?

Sta praktisch altijd in top 3.

Het zit totaal niet mee in deze cup en ik krijg die scores maar niet omhoog... Meh... :/
Zit voor mij ook niet mee deze cup. Ik sta vijfde en ik heb veel tracks al behoorlijk wat pogingen gegeven. Maarja als ik nooit coin frenzy's krijgt dan wordt het lastig..

Morgen maar eens kijken wat de nieuwe ranked cup wordt en dan weet ik wat ik deze cup nog upgrade met tickets en wat ik bewaar voor de volgende cup. Ben benieuwd.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook knap 100 munten pakken online, alle wedstrijden laatste worden, en qua team gewoon geen 1x weten te winnen. Wat is dat online toch bloed irritant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:59
Het plezier begon wat minder te worden de laatste tijd, maar deze cup is fun voor mij, alle tracks zijn redelijk leuk om te grinden (choco iets minder) en mijn sterke karakters zijn tier 3 op alle banen.
Ik kan alleen wel wat paarse kart en glider tickets gebruiken, stuk of 10 van beide ofzo. Voor al die krengen eindelijk eens lvl 3 of 4 zijn, ben ik bejaard denk ik...

Darn, planeetje met 18k op choco met een tier2 glider, dat is een fijne score..
Daar moet dan nog wat te halen zijn voor me.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 21:58:
Ook knap 100 munten pakken online, alle wedstrijden laatste worden, en qua team gewoon geen 1x weten te winnen. Wat is dat online toch bloed irritant
Ja, ik race maar 1x online voor die 100 munten. Heb een hekel aan multiplayer. Zodra de game begint met zoeken naar een race, direct flight mode aanzetten. Na de comm. Error weer Wi-Fi aan, en herhalen tot je 100 muntjes hebt verzameld. 1x racen en de muntjes zijn bij je coin saldo opgeteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Planeetje schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 22:48:
[...]

Ja, ik race maar 1x online voor die 100 munten. Heb een hekel aan multiplayer. Zodra de game begint met zoeken naar een race, direct flight mode aanzetten. Na de comm. Error weer Wi-Fi aan, en herhalen tot je 100 muntjes hebt verzameld. 1x racen en de muntjes zijn bij je coin saldo opgeteld.
Owh haha dat is een handige tip, maar wil ook wel stijgen qua niveau vol frustratie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Pffft, wat kost dat moeite zeg: een meer dan fatsoenlijke score neerzetten bij choco. Binnen mijn ranked cup begon iedereen steeds dichter bij mijn score te komen en ik wil kosten wat kost geen tickets in hoeven te zetten als het niet nodig is. Nu heb ik eindelijk 17.8k met een bomb en coinbox frenzie en nagenoeg een non stop combo. Nu nog kijken of ik de andere 2 levels verder kan pushen...

Voor online spelen: ik moet zeggen dat het me vaak niet eens waard is om die 100 muntjes te pakken... Als ik er aan denk pak ik ze, maar anders? Dikke vette pech...

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Ik pak die 100 punten meestal terwijl ik tv of een video op Youtube/Twitch aan het kijken ben (exit, join, exit, join etc).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Choco heeft mij zo'n 3 uur non stop gekost en uiteindelijk was het gewoon lucky van die 2 coin box frenzies. Belangrijkste is de combo voor elkaar krijgen en dan een hoop grinden en de fingers crossed.

Momenteel sta ik eerste met 4k voorsprong. Kijkende naar de loadout van mijn tegenstanders, dan zit het nu wel goed :) Ik ga weer terug naar muntjes modus.

Viel me op dat ik vandaag weer een skill level ticket kreeg in de shop. Het lijkt erop dat ze het issue met de pipe frame in plaats van de skill ticket hebben opgelost. Ben benieuwd naar de issue update en of ze wat compensatie gaan geven. Van mij hoeft dat niet, maar extra rubies en/of coins is natuurlijk altijd welkom :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Ik heb er ook veel tijd aan besteed... En geloof dat ik voor de andere tracks ook nog veel tijd aan mag besteden... de levels van een paar zouden nog best roet in het eten kunnen gooien.

@Planeetje goed om te horen dat jij een ticket hebt gekregen! Bij mij ontbreekt nog ieder spoor. Sterker nog: ik heb 2 itembox tickets vandaag?

Ik zeg ook geen nee tegen skill tickets hoor ;) Zowel super als high end tickets zijn altijd welkom!

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Tootoo schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 16:52:
Ik heb er ook veel tijd aan besteed... En geloof dat ik voor de andere tracks ook nog veel tijd aan mag besteden... de levels van een paar zouden nog best roet in het eten kunnen gooien.

@Planeetje goed om te horen dat jij een ticket hebt gekregen! Bij mij ontbreekt nog ieder spoor. Sterker nog: ik heb 2 itembox tickets vandaag?

Ik zeg ook geen nee tegen skill tickets hoor ;) Zowel super als high end tickets zijn altijd welkom!
Skill tickets zijn inderdaad ook altijd welkom. :9

Zojuist Dino Dino Jungle met non stop combo en 2x coin frenzy en een green Shell frenzy. 8) Op deze baan ga ik zonder upgrades moeilijk een nog hogere score op halen. Dus ik heb alleen DK pass nog om te verbeteren.

Er was alweer iemand op 2k afstand gekomen, dus deze extra 2k geeft weer wat lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
Volgens mij heb ik een hele gekke bug te pakken ofzo. Na veel zwoegen en zweten heb ik level 99 bereikt, maar mijn percentage blijft daar op 0,0% staan. Het maakt niet uit welke baan ik neem en hoe vaak ik daar eerste word. Er komt niets bij. Heel vaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Vozze schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 21:48:
Volgens mij heb ik een hele gekke bug te pakken ofzo. Na veel zwoegen en zweten heb ik level 99 bereikt, maar mijn percentage blijft daar op 0,0% staan. Het maakt niet uit welke baan ik neem en hoe vaak ik daar eerste word. Er komt niets bij. Heel vaag.
Je kan momenteel wel omhoog, maar heel traag (ik sta op 0,4% en ben sinds begin januari level 99). Binnenkort wordt de levellimiet echter weer verhoogd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Vozze schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 21:48:
Nee, dat is geen bug. Dat is zo ingesteld nadat anderen een bug hadden toen ze wel % ontvingen terwijl ze lvl 99 waren. Ik weet niet precies meer wat de eigenlijke bug was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
Ahhh. Ok. Ik zag namelijk een YouTube filmpje van iemand die ook level 99 was en een level up kreeg waarna er niets gebeurde. Hij zat dus tegen de 100% aan. Thanks voor het ophelderen. Kan ik weer rustig slapen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Helaas is het skill level ticket issue voor mij nog niet opgelost. Vanochtend vond ik weer zo een schitterende pipe frame buggy op de plek van een skill level ticket ;(

Misschien willen ze dat we allemaal die buggy op level 6 gaan zetten? Hehehe. Ben wel benieuwd of we dan de skill tickets weer terug gaan zien.

Een buggy buggy zeg maar. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
bennieeee schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 15:50:
Mezelf opgewerkt naar 23.975 enige waar ik nog een beetje vooruitgang kan boeken is de DK Pass ook al mis ik daar wel een goeie auto.
Mezelf daar dus nog kunnen opwerken waardoor we staan op 25.308. Ik vind het wel prima zo. Alles is nog level 1 dus meer zal het ook niet meer worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog even en ik kan dit spel proberen om de iphone SE 2020. Nu bezig met het overzetten van alle data van de 2016 naar de 2020 versie. Ik ben benieuwd! Vooral in de "drukkere circuits" haperde mijn oudere telefoon nogal vaak.

Ik heb heel veel geluk gehad gisteren bij de 3de stage. 1 keer mushroom en 2 x coin frenzy.. Die stage laat ik voorlopig even met rust. Nu in elk geval wel weer kans op een top 3 plek, was daarvoor gezakt naar plek 7 in mijn ranked poule......

Toeval of niet sinds ik 6k coins heb is het zo dat er al twee dagen geen gouden tickets meer in de shop komen. Gisteren serieus 4 x een dezelfde item ticket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Ze hebben wel serieus wat veranderd in de coinshop of er zitten nog bugs in dan... Het moet bij mij niet gekker worden: een skill ticket! Een normal driver dus, maar de eerste in een week die ik zag... Maar al met al moet er nog wel wat veranderen...

@MetalSonic is een mooie score bij dino hoor!

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Ja, er is iets gewijzigd, maar het is nog niet zoals het hoort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Tootoo thanks! ben er ook heel blij mee :)

Nu nog even aan de bak op de andere tracks!

Hmm jullie shop doet dus ook vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic en maar klagen hoe ruk het allemaal is en ondertussen heb je 65k aan punten... ;)

Hier is langzaam aan de rek er wel uit. Alle tracks wel 2 frenzies waarvan 1 een coin frenzie is. Ik merk dat ik er langzaam aan wel klaar mee ben en ik sta nu 5.1k voor op nummer 2. Als daar weinig verandering in komt hou ik het wel voor gezien deze cup. Muntjes binnen halen en als er wat leuks voorbij komt in de shop kopen. Maar anders is het wel goed geweest...

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Tootoo Ik zit even niet zo lekker in mijn vel. Ik zal hier wat minder klagen!

Nu 1k voor op de nummer 1 en 3k voor op de nummer 2. Ik heb het gevoel dat ik in een run waarin alles mee zit nog wat puntjes kan persen uit de eerste track..

Oh en ik heb funky kong uit de lootboks gehaald :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Nee joh ik zit je maar te plagen :) Het is ook gewoon best een saaie tour die weer meer van hetzelfde is. Respect dat je 65k er uit weet te knijpen!

Overigens had ik vandaag last van de bug dat je een level terug gaat, maar ik weet nagenoeg wel zeker dat ik de 100 coins nogmaals kreeg :)

[ Voor 32% gewijzigd door Tootoo op 24-05-2020 22:14 ]

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
@MetalSonic mooie score bij de dino track, jouw persoonlijke record?

Eindelijk door de 13k grens gegaan met choco track, opeens zat alles mee. 1 coinbox frenzie en op het einde een bananen frenzy zodat ik over de ramp kon gaan en nummer 1 kon inhalen. Zo moeilijk zonder een T3 glider en de competitieve AI. Zo vaak meegemaakt dat ik twee frenzies had, maar niet lukt om als eerste te finished en ik heb meerdere handen nodig om de aantal keren bij te houden waarbij ik geraakt word door bliksem voor de finish en de combo verlies.

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Xaio
Dankjewel! Het was een score van een combinatie van 2 keer coin en één keer mushroom. Ik heb heb op twee of drie plekken de combo laten vallen maar met zulke frenzys komen de punten toch wel binnen.

Het is niet mijn persoonlijk record. Dat was 31k met MetalMario op een RainbowT circuit. Op een telefoon die haperde en waar ik per bocht maar moest zien dat hij werd gepakt is 't mij gelukt. Volgens mij had ik toen twee keer coin frenzy en 1 keer mushroom en nog een keer een shield frenzy. 4 in totaal dus.... Uiteraard met allemaal hoge level items. Zo uit mijn hoofd was dat iets van 6-5-5 (allen HE).

Jij congrats met 't doorbreken van je 13k. Je post is voor mij herkenbaar hoor, ik heb het ook vaak zat gehad dat ik lekkere combo's en frenzy's had en dan in 't laatste stukje toch nog pech had. In het verleden ook wel eens bij een ranked tour geaccepteerd dat de 2de plek in combinatie met de frenzy's alsnog prima was _O_

[ Voor 20% gewijzigd door MetalSonic op 25-05-2020 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Welke track hebben jullie gebruikt voor 10 ultra mini turbo boosts challenge? Tot nu toe deed ik steeds koopa troops beach, maar die zit er deze tour niet bij. En met andere tracks lukt het nog niet zo. (Okay, okay, ik heb het pas 3 keer geprobeerd, maar vind het een stomme challenge en ik ben ongeduldig :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@texelonia: belangrijkste is 50 cc. Daarmee heb je op een lang genoege track genoeg mogelijkheden voor 10 ultra’s. Ik heb zelf Luigi mansion gebruikt en na poging 1 was ik al klaar.

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Ik heb het opgegeven, ik krijg fysieke problemen als ik het probeer. Of ik doe iets niet goed, of het ligt aan dat ik op een iPad speel (al is het in het verleden op Koopa wel gelukt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
@Poeksel: hoe heb je jouw instellingen staan? Bij mij staat manual drift aan en de rest bij control method staat uit...

Er zijn ook best wat filmpjes van voorbeelden te vinden anders.

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
texelonia schreef op maandag 25 mei 2020 @ 11:36:
Welke track hebben jullie gebruikt voor 10 ultra mini turbo boosts challenge? Tot nu toe deed ik steeds koopa troops beach, maar die zit er deze tour niet bij. En met andere tracks lukt het nog niet zo. (Okay, okay, ik heb het pas 3 keer geprobeerd, maar vind het een stomme challenge en ik ben ongeduldig :D )
Ik heb hem gehaald bij de eerste DK ranked track. 50 cc en achterelkaar opladen tot ultra en los laten. Maakt niet uit als je dan nog een stukje tegen de muur aanschuift ofzo. Je doet het achterelkaar en dan kan je zo 18 tot 20 ultra mini turbo boosts halen :9

@Xaio
Als je maar genoeg pogingen doet op een track kunnen er gekke dingen gebeuren. Volgens mij mag je niet 2 keer achterelkaar bij itemblocks een frenzy hebben maar bij één van mijn in totaal vier triple coin frenzy's had ik de 3de coin frenzy direct naar de 2de. Ja ik wist toen niet wat mij overkwam. Mijn gezicht was van :o :o :o

[ Voor 20% gewijzigd door MetalSonic op 25-05-2020 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Je moet een aantal malen heen en weer met je vinger toch? Dat gaat dus pijn doen bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Dat is geen verplichting: enkel de kant uit waar je heen moet is genoeg. Heen en weer is alleen nodig om bij te sturen. Bij dk pass bv kun je daardoor na de tunnel bv 3x een gewone mini turbo doen. Die track zal zich ook goed lenen voor ultra mini turbo’s.

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
50cc DK pass, kart met turbo boost. Frenzy in een bocht helpt ook wel, dan laden die ultra's heel snel. Rij altijd met auto, alleen voor deze challenges op manual met bocht support.

@MetalSonic 4 frenzies is om in te lijsten, dan heb je alle geluk van die dag gebruikt. Volgens mij is de max nu 3 frenzies op 1 race. Staat in de FAQ van Mario tour zelf.

[ Voor 38% gewijzigd door Xaio op 25-05-2020 13:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Ik ben heel slecht in dat driften. Duurt altijd lang voordat het eindelijk een ultra drift is. En tussendoor wordt het vaak verbroken omdat er dan ineens een bocht in de weg zit en ik blijkbaar al de verkeerde kant op drifte.
Voordeel van koopa troopa beach is dat je veel ruimte hebt over het algemeen.

Eigenlijk zou ik het ‘gewoon’ eens moeten gaan oefenen, oefenen, oefenen. Zou mijn scores ook ten goede komen. Maar altijd als ik het probeer ben ik er binnen no time ontzettend klaar mee :')

[ Voor 8% gewijzigd door texelonia op 25-05-2020 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Mario circuit, die met dat kasteel en paddestoel jumps is ook lekker ruim, daar moet 10x wel te doen zijn op 50cc.

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Net 22k bij DK pas na ongeveer 2,5 uur “grinden”. Twee keer coin en 1 keer bomb frenzy... Ik geloof het wel :) 2k voorsprong op de nummer twee.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M-SaV5hnb_gmycJWgHTiJ3aM0mE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kVrFaCk64ieNXzu75SsQ9gSR.png?f=user_large

[ Voor 39% gewijzigd door MetalSonic op 25-05-2020 20:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
Ik geloof het ook wel. Ik heb de max wel te pakken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AZJFRdvXv2ZDQgWVraSzRkGaVik=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lAkhNSWcMIa6exXv13R16mYN.jpg?f=fotoalbum_large

De nummer 2 zit ongeveer 2k achter me, maar met een level 6 driver kan ie volgens mij nog wel een sprongetje maken. Fingers crossed.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dI_eSDqtNK-GjZ8EI29EchvxUMM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oDzzwMIUBFfcxqdTeErQ85Mw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j3lwXouHnYColaJZJ3Q6RvoRFSQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/p9PdidUtgXbu4mljtwe7D3Av.png?f=user_large
In dat geval lijkt het er op dat ik een makkelijke poule heb? De punten zijn al een tijdje niet veranderd ook, terwijl ik weet dat er genoeg mogelijk zou moeten zijn bij de rest... Dus toch ook fingers crossed! En anders kan ik altijd nog de driver en kart upgraden bij dk pass...

@Vozze, ik kijk nog eens naar jouw screenshots: is het je opgevallen dat zowel jij als ctime tweede staan? ;) Laatste dag, succes voor iedereen met de ranking vasthouden!

[ Voor 15% gewijzigd door Tootoo op 26-05-2020 08:26 ]

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
Tootoo schreef op maandag 25 mei 2020 @ 22:10:

@Vozze, ik kijk nog eens naar jouw screenshots: is het je opgevallen dat zowel jij als ctime tweede staan? ;) Laatste dag, succes voor iedereen met de ranking vasthouden!
Scherp ;) Mijn score is ten aanzien van m'n friends. Daar sta ik 2e. XsiedIT heeft daar echt monsterscores.

Nog een nachtje slapen en dan weten we of het genoeg gaat zijn. Ben benieuwd naar de volgende cup en hoe de verhoudingen gaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Ik ook wel... echt hele hoge scores heb ik niet of kan ik niet halen ondanks dat alles top shelf is. Maar ik zal vast niet de enige zijn met dat probleem? Opnieuw geldt wel: had ik maar Vacation Peach...

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vozze schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 09:10:
[...]

Scherp ;) Mijn score is ten aanzien van m'n friends. Daar sta ik 2e. XsiedIT heeft daar echt monsterscores.

Nog een nachtje slapen en dan weten we of het genoeg gaat zijn. Ben benieuwd naar de volgende cup en hoe de verhoudingen gaan zijn.
Xsied staat bij mij ook bovenaan, vlakbij 70k. Dat moet wel prikkelen lijkt mij om toch die 70k aan te tikken. >:)

Tot een maand geleden deed hij vaak mee in de top 3 daarna lang niet gezien maar nu is hij dus weer terug.

Congrats @Xsie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Ja die 70k ga ik nog proberen te halen, dat kriebelt zeer zeker wel.
Baan 1 is wel maximaal, Baan 2 en 3 waren geen perfecte races.

Top 10 haal ik altijd wel, top 3 alleen nog als ik zoals deze week alle 3 banen goeie karakters heb.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VHaRVlySd3fsgDxUiFb79udRwEE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rFcutibvQjEzt9bTxlrSaW4Q.png?f=user_large
Hebben jullie dit eerder gezien? Donkey Kong heeft 2 verschillende levels tussen track 1 en 2? Worden we genept of is dit het level waarmee degene hij zijn hoogste score heeft gehaald (en daarmee 2 levels omhoog gegaan is)?

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slettesloery
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 05-09 23:15
Wat jullie zitten allemaal in makkelijke poelen en ik moet weer zweten maar ja 2 is ook ok 😭.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GnW-Ol869b6Fub3HA-AWlJfkSNc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jX8XQyEXeFal8VwPyP22mpwQ.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slettesloery schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 17:11:
Wat jullie zitten allemaal in makkelijke poelen en ik moet weer zweten maar ja 2 is ook ok 😭.[Afbeelding]
Ah balen man, das wel een hele zware score om te beaten. Heb je echt alles eruit gehaald? Elke course met 2 coin frenzy icm bv een mushroom frenzy? :?

2 is idd ook netjes, krijg je ook een mooie hoeveelheid rubys en coins. Ik heb nu iemand op de 2de plek die vlak achter mij zit. Score verschil is maar een paar honderd. :X

[ Voor 13% gewijzigd door MetalSonic op 26-05-2020 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
Slettesloery schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 17:11:
Wat jullie zitten allemaal in makkelijke poelen en ik moet weer zweten maar ja 2 is ook ok 😭.[Afbeelding]
Aiiii. Dat is ook wel een ziek hoge score. Als ik kijk naar jouw score heb je echt wel het maximale eruit gehaald. Zonder een enkel level 6 item nog ruim 65k. Petje af!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Tootoo schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 14:38:Hebben jullie dit eerder gezien? Donkey Kong heeft 2 verschillende levels tussen track 1 en 2? Worden we genept of is dit het level waarmee degene hij zijn hoogste score heeft gehaald (en daarmee 2 levels omhoog gegaan is)?
Het is het level waar je de hoogste score mee hebt gehaald. Ik heb later mijn glider naar level 2 opgewaardeerd maar nog geen hogere score gehaald daarna en bij mij staat er ook nog level 1.

M.a.w.: er is nog ruimte voor verbetering op die track bij jou (ongeveer 72 punten ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3WJ79qq-Sv-NytIE2DvmalCoNBU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NE8khSSuL0bVXAEWutPYf2OJ.jpg?f=fotoalbum_large

Ik krijg Choco Island maar niet omhoog....

Ik eindig praktisch ALTIJD in de top 3...

Maar nu gewoon plek 7.

Het. Lukt. Gewoon. Niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
__REMCO__ schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 19:10:
[...]

Het is het level waar je de hoogste score mee hebt gehaald. Ik heb later mijn glider naar level 2 opgewaardeerd maar nog geen hogere score gehaald daarna en bij mij staat er ook nog level 1.

M.a.w.: er is nog ruimte voor verbetering op die track bij jou (ongeveer 72 punten ;))
Het zijn gelukkig niet mijn scores ;) en als ik 72 punten omhoog kon anders dan kon Nintendo die 72 punten ergens stoppen... ;)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 19:16:
[Afbeelding]

Maar nu gewoon plek 7.

Het. Lukt. Gewoon. Niet.
Met die items is dat geen slechte score ;-) laat je niet gek maken door de andere scores hier. Zodra jij betere items hebt gaan je scores ook omhoog. Komt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Ik sta 8e maar kan me er echt niet toe zetten deze ranking/tour. Hopelijk wordt de volgende tour leuker en word ik dan weer wat gemotiveerder. De volgende ranking wordt nog erger dan deze vrees ik. Ik heb zelfs die challenge niet meer gedaan. Nou ja, volgende keer beter ofzo...

Edit: ik las dat met de nieuwe ranking ook de nieuwe challenges komen, dus dat is dan wel weer leuk hoop ik!

Edit: waren gewoon de normale tour challenges deel 2 |:( helaas...

[ Voor 26% gewijzigd door texelonia op 27-05-2020 08:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio

Maar nu gewoon plek 7.

Het. Lukt. Gewoon. Niet.
Je zou bij DK pas nog wat punten eruit kunnen slepen. Plek 6 is naar tier 30 zo te zien, weet niet hoe groot het verschil is. Met plek 7 blijf je in ieder geval in zelfde tier.

Donky Kong is trouwens een bestuurder die zeker waard is om te hebben en up te graden. Hij is vaak bij ranked cups en de grote banaan frenzy is episch, die heeft me vaak geholpen en verschil gemaakt in de ranking lijst. Als ze funky Kong ook grote banaan had gegeven was het voor mij een no-brainer geweest

Bij triple bananen frenzy verdwijnen de bananen wanneer er te veel triple bananen op de baan zijn. Dit geldt niet voor de grote banaan frenzy. Bij de 2de rond zie ik de grote banaan nog steeds op de baan. Terwijl de normale al verdwijnen zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
@Xaio je hebt gelijk! 1400 punten erop gehaald bij DK pas. Sta nu 5e met nog maar 500 achterstand op nummer 3.

Ga nog heel even door, en anders is plek 5 helaas maximaal gebleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Zo rubies en de munten zijn binnen. De volgende cup ga ik niet al te veel moeite meer instoppen denk ik. Mis wat teveel voor echt goeie scores vooral Vanille Lake is een drama.

Heb wel 70 rubies maar twijfel om die in een big pipe te stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Rubies: check. Coins: check. Tour challenges 2: check. Alle HE tickets: check. Nou, dat was het wel weer... Enkel de login bonus + dagelijkse dosis muntjes. Op naar de volgende tour!

@bennieeee: je kan je afvragen wat je wint door nu 1x een 10 pull te doen? En de pull kan je ook nog altijd bewaren voor later in de week... Voor mij gaat hetzelfde gelden: ik spaar nu liever tickets, zolang ik maar in de top 3 kom om een rank hoger te komen...

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Ook 1e geworden, maar de komende ranked wordt weer lastig. Veel staat op lvl 1, dus weinig score mogelijk. Ook mis ik nog steeds de t3 glider voor choco. Misschien dat ik de oude pijp nog een keer doe vandaag. De gratis pulls waren niet veel soeps. Ik kijk het even aan, maar vermoed dat het niets gaat worden deze ranked. Ik upgrade voorlopig even niets met tickets en ga even verder met sparen. Er is te veel om te upgraden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gelukkig toch nog eerste geworden. Nou dat zag ik echt niet gebeuren een week geleden maar de 28k score op course 3 van DK heeft mij gered _O_..

Vanochtend kwam ik weer boven de 10k aan coins en ik kon in de shop de kleine aap upgraden naar level 3...

Voor de huidige tour
1) alles high end: CHECK
2) alles level 1 of via tickets op level 2 CHECK
3) eerste indruk directe tegenstanders qua score nog te overzien CHECK (hoogste staat op 40k) maar veel moeten nog inloggen natuurlijk

Ik heb nu 75 rubys en ik denk dat ik nu ga sparen. Zal na een tijdje wel weer een tour komen waarbij ik tier 3 driver mis en dan wil ik rubys hebben voor de pipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
2e geworden met minder dan 100 punten voorsprong op de nummer drie. Het was blijkbaar nuttig om wat tickets te investeren.

De nieuwe tour verwacht ik niet zo veel van, al kan ik geluk hebben dat de tegenstand niet zo sterk is. Wel lekker ruby's aan het sparen, nu 387.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
Eerste gebleven. Challenge al weer compleet. Nu eens kijken hoe deze cup gaat. Tegenstand is wel aanwezig. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PY32yFH5Q-bC7VCkBSb9YM-akds=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U5J9zCdup8JjYPUtJhaIB8VN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
In de nacht van plek 1 naar plek 4 gezakt, had gehoopt naar tier 41 te gaan, Ach ja jammer, zie dat tier 41 hetzelfde ranking beloningen heeft als tier 40.

Ik verwacht van weinig van deze ranked cup. Ik ga er al vanuit dat ik er 1 tier zal zakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sbWyPVWwhXt4luH7V0DjBWmGIQ0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZkuGKbhgeWdvkJ066nOeZ0pD.png?f=fotoalbum_large

Toch nog een lucky pull deze nieuwe pipe. Ook eerste geworden, deze week wordt lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Xaio jammer dat je nog zakte. Wellicht heb je deze week geluk in de shop? Succes!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n4wbmGRRRRhGvBFEnx0ZrPyR_As=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/g1GUvfHpplB5wcb4rw4zh8Mu.jpg?f=user_large

Iemand die mij kan uitleggen wat die dingen betekenen? Snap ik nog steeds niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Het lijkt er op dat het vooral een bug is...

Het behoort nog altijd een representatie te zijn van of een driver / kart / glider top, middle of bottom tier is voor de gegeven track. Maar nu de nieuwe ranked cup begonnen is, hebben ze dat niet goed staan. Iets wat top tier is, staat dan nu als middle of bottom tier.

Pas wanneer iemand zijn score verbetert komt het weer goed te staan volgens mij.

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Staat inmiddels weer goed. Deze ranked cup vind ik heerlijk. Ik sta eerste in mijn poule en ik heb nog tickets die ik kan gebruiken. Plus dat er bij elke baan echt nog ruimte voor verbetering is. :)

Strategische keuze voor mij wordt straks of ik Ice Mario naar level 4 breng of... dat ik Winter peach naar level 3 breng. Een level 3 naar 4 is de grootste stap maar dat level waarin ik Ice Mario kan gebruiken is korter dan die van Winter peach..

Ik denk dat ik het o.a laat afhangen van de volgende ranked tour, ik hoop al langer weer eens op wat Ghost tracks.

Keuze's keuze's...
EDIT:

Rustig ineens in dit topique. Ik heb uiteindelijk maar mijn IceMario naar level 4 gebracht. Geen idee of het de beste keuze was maar ik vind 't sowieso een leuk idee om de Mario's zo hoog mogelijk te krijgen. Bij een spel met de naam Mario Kart verwacht ik toch ook wel dat ze vaak terug komen.

Meeste tickets nu wel op, maar 10k aan coins om bv weer wat nieuwe gouden tickets te komen als ze in mijn shop verschijnen

[ Voor 76% gewijzigd door MetalSonic op 28-05-2020 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Hebben jullie überhaupt gouden tickets gezien de afgelopen tijd? Bij mij ontbreekt er nog altijd ieder spoor van...

Hier kost het moeite, maar tot zo ver hou ik alle tickets nog bij me. Maar de nummer 2 staat maar 200 punten achter me... Vraag is wat ik dan ga upgraden:
- builder Mario van 2 naar 3
- queen bee van 2 naar 3
- bomb parafoil van 4 naar 5
- ice bro van 2 naar 3
- egg 1 van 2 naar 3

Ik zou de queen bee zeggen omdat ik daar op track 1 en 2 wat aan heb. Maar zonde aan de andere kant want ik had gehoopt eens mijn HE tickets te sparen...

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Ik ben er helemaal klaar mee voor deze tour. Sta nu al 3e en blijf op elke race minimaal een punt of 500 onder me beste score.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Tootoo
Waarom sparen? Net zoals mensen die 300 plus rubys hebben.. Volgens mij is het doel om elke week eerste te worden in je ranked poule en daarvoor upgrade je.

Er zijn geen ultimate items die je kan kopen. Zelfs de gold glider is ovethyped :)

Ik heb begin deze week en afgelopen weekend een gouden ticket in de shop gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Tot een paar weken geleden deed ik dat bijna altijd hoor: alle rubies gingen op en upgraden deed ik bijna gelijk zodra de tickets binnen ware.

Mijn doel is nu eigenlijk om bij de eerste 3 te eindigen (tier omhoog), met zo min mogelijk tickets uit te geven :) eerste worden zou wel mooi zijn natuurlijk, maar nog wat tickets over houden voor een volgende tour zou mooi meegenomen zijn.

Bij de afgelopen ranked cup kon ik bv pink gold princes en die glider nog upgraden omdat jk de tickets nog had. Dat is dan een voordeel vind ik :)

Ow en ik heb ook 256 rubies op dit moment ;) En goed om te weten dat er toch nog golden tickets zijn! Ik heb soms het idee dat ik ook wat andere items op level 6 moet hebben voordat ik ze weer meer te zien krijg...

Cooking tour voor volgende week? Klinkt weer als choco courses...? En pastry chef (die ik niet heb...)

[ Voor 3% gewijzigd door Tootoo op 29-05-2020 09:09 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Sinds de special 50 pijp in de Yoshi tour geen pijpen getrokken. Dus ik had 456 rubies gespaard. Daisy tour ook niet getrokken in de hoop voor een grote banaan HE driver (spijt hiervan, want zou nu veel geholpen hebben voor deze tour).

Dus toch maar de funky pijp gedaan. 2 HE gliders mogelijk (auto rijder) en triple banaan is niet geweldig nu ik weet dat de frenzy tegenvalt. Eerste 55 helemaal geen HE item, met de gedachte na een groene pijp moet toch de kans op goud omhoog gaan.... dus aangezien ik toch zover ben, maar alles of niks gedaan. Uiteindelijk met 16 resterende alle spotlights, en 1 nieuwe HE glider (buiten de nieuwe HE spotlight glider). Op de weg naar beneden 4x 10 set met alleen commons.

Waarschijnlijk dat ik met de cooking tour weer spijt zal hebben door zoveel rubies te verbruiken. Met 450 rubies weet je zeker dat je een spotlight kan pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@Xaio: van de 2 pipes is de funky pijp niet de meest slechte om te pakken hoor, als je de "should you pull" post er van leest op reddit :) Misschien dat er bij de volgende tour nog iets beters komt, maar als het je in deze tour kan helpen, waarom niet? Respect dat je het tot meer dan 450 rubies vol hebt gehouden!

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
@Tootoo voor ranked zou beter zijn om de dixy pijp te doen, aangezien ik voor de choco en de vanilla track geen top shelf driver heb. Maar ik vind gliders op termijn fijner omdat het helpt om combo vast te houden met auto drift. Ik hoopte op de pink glider of de butterfly sunset glider, maar kreeg de cloud glider die ik nog niet heb. Zoveel rubies zien verdwijnen doet pijn. Misschien ben ik paranoia, maar zitten alle goede items dieper in de pijp als je veel rubies bezit.(8)7

Ik heb al geaccepteerd dat de Diddy Kong tour niks zal worden. Dus doe het rustig aan. Kan nu alle tickets binnenboord houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Fair enough, maar als je ziet wat voor waardeloze score de dixie pijp krijgt... ;) Ik heb ook wel vaker het gevoel gehad dat een aantal goede items bij de laatste 30 zaten hoor, zeker de HE driver heb ik vaker niet dan wel gehad, terwijl ik wel 30 - 60 items uit de pijp had getrokken...

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Wéér freakin’ Choco Island? Seriously? Echt, ik ben er wel een beetje klaar mee. Ik heb een beetje ontzettende Mario Kart Tour dip geloof ik. Vorige ranking een tier naar beneden gegaan, dus hoopte dat het deze ranking wat makkelijker zou gaan. Maar ik sta gewoon alweer 7e. Choco Island komt me de neus uit, maar de andere twee tracks zijn zowaar nóg erger. Zo kort en saai. Heb er echt geen zin in.
Weinig nieuwe dingen de laatste tours. Sowieso niet echt qua tracks. En de nieuwe items ook maar mwah en vaak echt maar op een paar tracks de top tier.

Hebben jullie ook wel eens een dip gehad? Gaat dit nog goed komen of kan ik er beter maar gewoon meteen mee kappen? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
texelonia schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 09:43:Hebben jullie ook wel eens een dip gehad? Gaat dit nog goed komen of kan ik er beter maar gewoon meteen mee kappen? ;(
Niet zo dramatisch hè :D

Maar om antwoord te geven, ja zeker gehad. Letterlijk deze huidige tour vind ik geen bal aan. 1e week 5e geworden en sta nu weer 9e. Ben praktisch altijd top 3 en soms net 4 of 5 maar deze tour is echt waardeloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
We kregen vorige tour trouwens ruby’s als friends-beloning, maar deze tour zitten er dan wel weer minder ruby’s in de gifts. Dat soort dingen vind ik ook zo flauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Stop er dan lekker mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
texelonia schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 09:43:
Wéér freakin’ Choco Island? Seriously? Echt, ik ben er wel een beetje klaar mee. Ik heb een beetje ontzettende Mario Kart Tour dip geloof ik. Vorige ranking een tier naar beneden gegaan, dus hoopte dat het deze ranking wat makkelijker zou gaan. Maar ik sta gewoon alweer 7e. Choco Island komt me de neus uit, maar de andere twee tracks zijn zowaar nóg erger. Zo kort en saai. Heb er echt geen zin in.
Weinig nieuwe dingen de laatste tours. Sowieso niet echt qua tracks. En de nieuwe items ook maar mwah en vaak echt maar op een paar tracks de top tier.

Hebben jullie ook wel eens een dip gehad? Gaat dit nog goed komen of kan ik er beter maar gewoon meteen mee kappen? ;(
Ik heb al een paar keer een Mario Kart tour dip gehad. Dat ik het spel echt helemaal zat was. De ergste was vorig jaar. Toen zag ik dat ik ondanks hard werken niet de scores haalde die ik wilde. Toen ben ik uit de dip gekomen door alles te kopen van de pakketten plus nog een zooi losse rubys :+

En daarna gewoon nog een paar keer een dip. Dip ontstaat als ik in een ranked tour zit en mijn rubys heb gebruikt en tier 3 items mis. Ik moet zeggen dat ik daar nu beter mee om kan gaan dan vorig jaar. Lees= ik gooi er niet meteen veel echt geld tegen aan ;)

Als je ergens echt bij betrokken bent dan heb je nou eenmaal haat-liefde. Dat kan bij je sport zijn maar ook bij een videogame zoals Mario Kart. :)

[ Voor 5% gewijzigd door MetalSonic op 29-05-2020 11:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Toegeven, de normale choco tracks zijn niet mijn favoriet. Maar als je na 200x de rmx track eindelijk 17k haalt met vrij lage levels en zonder verder up te graden, dan geeft dat nog best voldoening :) nu sta ik weer 2,3k voor op de nummer 2 zonder wat uit te hebben gegeven :)

Pakken jullie bij de vanilla lake nog de item box gelijk na de start in de bocht? Of gaan jullie voor de korte versie?

Folding@home

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
Eerste ronde extra item, tweede ronde korte bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Altijd korte bocht gedaan hoor... Als ik kies voor de lange bocht ben ik soms een hele ronde (is niet zo lang) bezig om weer eerste te worden en kans te maken op een coin frenzy.......

Ik wil 2 coin frenzy's (en liefst nog een andere erbij) en gecombineerd met non stop combo hiervoor moet ik wel korte bocht doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Ik ga deze ranked overslaan. Ik heb alles heel laag in level en mijn tickets wil ik niet in deze load out investeren. Ik mis gewoon te veel. Ik laat me rond plek 8 afzakken.

Van de super tickets zie ik alleen super glider tickets verschijnen, de rest is allemaal de pipe frame. Met een paar extra super driver tickets zou ik wel competitief kunnen zijn. Eigenlijk vind ik de game op dit moment "broken". Fix your game Nintendo! :-( :F

In de tussentijd ben ik nu maar de normale gliders aan het upgraden. Alle store gliders staan al op level 5 en al op de helft naar level 6 toe. Als de tickets dan weer werken, dan ga ik beginnen met het kopen van de super drivers.

Ik las ook dat de rewards zouden wijzigen, dus ben erg benieuwd daarnaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Planeetje op 29-05-2020 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Ik ben wel bang dat we in de cooking Tour veel Choco en Vanilla krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Die 1e cup was leuk, maar die 2e cup is inderdaad ontzettend matig, 3 saaie tracks. Ach ja een weekje geen grinden is ook wel eens fijn. Sowieso wel vreemd dat er geen jungle race in de ranked cup zit, gezien het jungle thema.

erutangiS

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Als we maar vaak genoeg choco krijgen gaan we straks nog verlangen naar cheep cheep water levels ;-)..

YES ik hoef geen choco meer te rijden deze ranked tour, ff dubbele coin frenzy en non stop combo... PRIMA >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-9G3xnqywoFrUznIHQlUd7lyJRw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/m8CDoSzfXod6bCQzZVpF0kbV.png?f=user_large

[ Voor 60% gewijzigd door MetalSonic op 30-05-2020 14:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Als ik moet kiezen tussen cheep cheep water of choco levels, dan toch zeker choco...

En het moet niet gekker worden: er is een gouden driver ticket verschenen in de coinshop! Ik weet wel wat ik vandaag ga kopen :)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Als ik moet kiezen tussen cheep cheep lagoon of choco island, kies ik voor afwisseling ;)

Hier ook een gouden driver ticket in de shop vandaag maar ik heb geen geld (ook geen coin rush tickets) meer |:( Had gisteren het laatste uitgegeven voor een gouden kart driver...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
texelonia schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 17:50:
Als ik moet kiezen tussen cheep cheep lagoon of choco island, kies ik voor afwisseling ;)

Hier ook een gouden driver ticket in de shop vandaag maar ik heb geen geld (ook geen coin rush tickets) meer |:( Had gisteren het laatste uitgegeven voor een gouden kart driver...
Kan geen toeval zijn dat de gouden tickets vaak in je shop komen als je niet genoeg coins hebt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
MetalSonic schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 18:47:
[...]

Kan geen toeval zijn dat de gouden tickets vaak in je shop komen als je niet genoeg coins hebt :X
Joh dit is super bewust ingebouwd inderdaad. Ik heb 13k coins maar kan er niks mee....

Zul je zien dat ik het uitgeef aan niet iets heel interessants en dan opeens is er die ene optie die wel interessant is. Je kan het zo invullen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 20:15:
[...]

Joh dit is super bewust ingebouwd inderdaad. Ik heb 13k coins maar kan er niks mee....

Zul je zien dat ik het uitgeef aan niet iets heel interessants en dan opeens is er die ene optie die wel interessant is. Je kan het zo invullen :)
Bad wagon te koop. Op de tracks dat ik m kan gebruiken heb ik alternatieve met hogere levels dus laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Hebben jullie wel eens dat je na een aantal pogingen een highscore haalt, maar dat het niet met een eerste plek is en dat je dan zowel blij als gefrustreerd bent?

Gelukkig verbeterde ik mijn score voor Choco daarna nog een keer tot 12313. Met een tier 2 driver best hoog denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Poeksel schreef op zondag 31 mei 2020 @ 15:05:
Hebben jullie wel eens dat je na een aantal pogingen een highscore haalt, maar dat het niet met een eerste plek is en dat je dan zowel blij als gefrustreerd bent?

Gelukkig verbeterde ik mijn score voor Choco daarna nog een keer tot 12313. Met een tier 2 driver best hoog denk ik.
Afgelopen ranked cup nog. Dino jungle, in een van de eerste pogingen. Dubbele coin frenzy, maar net voor het einde afgeschoten worden waarna ik alsnog tweede werd. Dat zou anders al gelijk 25k zijn geweest, een score waar ik uiteindelijk wel op kwam maar dat kostte nog best wat pogingen :)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Ik moet nog rank A halen bij multiplayer, maar heb daar echt geen zin om die tijd te investeren. Ik ben nu C met 67%, dus over de helft. Met de rubies heb ik nog een 10 pull in de funky kong pipe. Maar het duurt zo tergend lang om die procenten te verzamelen..... Of doe ik iets verkeerd? Zijn er nog tips en trics?
Pagina: 1 ... 16 ... 161 Laatste