"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Geen nieuwe tracks. Zelfs wéér choco island in de ranked, waarschijnlijk 2 keer. Die hadden we vorige tour óók al in ranked, ook al 2 keer. En toen hadden we in elk geval de T versie nog, nu niet.
Funky Kong maar op drie tracks top tier. Vrij waardeloos. Ook niet echt boeiende gifts.
Ik vind het maar saaaaaai. Dit worden 2 lange weken.
Zojuist DK pass op 21.5k gezet met 1x big banaan frenzie en 1x coin frenzie. Daar zit nog meer in. Ook kan ik DK nog naar L5 brengen en de kart nog naar L4 als het nodig is voor nog meer punten. Huidige levels zijn 4/3/3.
Dino track ben ik nog niet aan begonnen, maar daar heb ik een L4 DK en Dry Bowser. R)En mijn shell glider is L6
Maar ik ben het wel met jullie allebei eens. Aan de ene kant vind ik het een saaie tour omdat er veel van dezelfde tracks in zitten als de vorige tour. En de tracks vertonen aardig veel overlap met de vorige tour. Maar voor mij zit de uitdaging ook om de tracks met een nonstop combo te doen... Dat is bij alle 3 nog niet gelukt, maar is wel mogelijk...
Ik heb over een paar dagen de laatste free pull, fingers crossed voor diezelfde glider. Die pas zo mooi bij pink gold PeachPoeksel schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 13:09:
Ik kreeg Pink Gold Paper Glider van de gratis pull, en daarmee toch nog iets tier 3 op Choco Island. Daarmee mijn score iets verbeterd tot 9965, veel meer zal het niet worden. Ik probeer vooral deze tour nog een ticket te scoren om Starchute te upgraden naar level 4, maar heb niet berekend of dat gaat lukken.
[ Voor 4% gewijzigd door Planeetje op 22-05-2020 13:19 ]
Sta praktisch altijd in top 3.
Het zit totaal niet mee in deze cup en ik krijg die scores maar niet omhoog... Meh...

Zit voor mij ook niet mee deze cup. Ik sta vijfde en ik heb veel tracks al behoorlijk wat pogingen gegeven. Maarja als ik nooit coin frenzy's krijgt dan wordt het lastig..Sleehond schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 17:57:
Alle 4 op complete van de cup, 2 kan ik nog wel wat verbeteren maar ik sta serieus gewoon 8e.... Dafuq!?
Sta praktisch altijd in top 3.
Het zit totaal niet mee in deze cup en ik krijg die scores maar niet omhoog... Meh...
Morgen maar eens kijken wat de nieuwe ranked cup wordt en dan weet ik wat ik deze cup nog upgrade met tickets en wat ik bewaar voor de volgende cup. Ben benieuwd.......
Verwijderd
Ik kan alleen wel wat paarse kart en glider tickets gebruiken, stuk of 10 van beide ofzo. Voor al die krengen eindelijk eens lvl 3 of 4 zijn, ben ik bejaard denk ik...
Darn, planeetje met 18k op choco met een tier2 glider, dat is een fijne score..
Daar moet dan nog wat te halen zijn voor me.
erutangiS
Ja, ik race maar 1x online voor die 100 munten. Heb een hekel aan multiplayer. Zodra de game begint met zoeken naar een race, direct flight mode aanzetten. Na de comm. Error weer Wi-Fi aan, en herhalen tot je 100 muntjes hebt verzameld. 1x racen en de muntjes zijn bij je coin saldo opgeteld.Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 21:58:
Ook knap 100 munten pakken online, alle wedstrijden laatste worden, en qua team gewoon geen 1x weten te winnen. Wat is dat online toch bloed irritant
Verwijderd
Owh haha dat is een handige tip, maar wil ook wel stijgen qua niveau vol frustratiePlaneetje schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 22:48:
[...]
Ja, ik race maar 1x online voor die 100 munten. Heb een hekel aan multiplayer. Zodra de game begint met zoeken naar een race, direct flight mode aanzetten. Na de comm. Error weer Wi-Fi aan, en herhalen tot je 100 muntjes hebt verzameld. 1x racen en de muntjes zijn bij je coin saldo opgeteld.
Voor online spelen: ik moet zeggen dat het me vaak niet eens waard is om die 100 muntjes te pakken... Als ik er aan denk pak ik ze, maar anders? Dikke vette pech...
Momenteel sta ik eerste met 4k voorsprong. Kijkende naar de loadout van mijn tegenstanders, dan zit het nu wel goed
Viel me op dat ik vandaag weer een skill level ticket kreeg in de shop. Het lijkt erop dat ze het issue met de pipe frame in plaats van de skill ticket hebben opgelost. Ben benieuwd naar de issue update en of ze wat compensatie gaan geven. Van mij hoeft dat niet, maar extra rubies en/of coins is natuurlijk altijd welkom
@Planeetje goed om te horen dat jij een ticket hebt gekregen! Bij mij ontbreekt nog ieder spoor. Sterker nog: ik heb 2 itembox tickets vandaag?
Ik zeg ook geen nee tegen skill tickets hoor
Skill tickets zijn inderdaad ook altijd welkom.Tootoo schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 16:52:
Ik heb er ook veel tijd aan besteed... En geloof dat ik voor de andere tracks ook nog veel tijd aan mag besteden... de levels van een paar zouden nog best roet in het eten kunnen gooien.
@Planeetje goed om te horen dat jij een ticket hebt gekregen! Bij mij ontbreekt nog ieder spoor. Sterker nog: ik heb 2 itembox tickets vandaag?
Ik zeg ook geen nee tegen skill tickets hoorZowel super als high end tickets zijn altijd welkom!
Zojuist Dino Dino Jungle met non stop combo en 2x coin frenzy en een green Shell frenzy.
Er was alweer iemand op 2k afstand gekomen, dus deze extra 2k geeft weer wat lucht.
Je kan momenteel wel omhoog, maar heel traag (ik sta op 0,4% en ben sinds begin januari level 99). Binnenkort wordt de levellimiet echter weer verhoogd.Vozze schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 21:48:
Volgens mij heb ik een hele gekke bug te pakken ofzo. Na veel zwoegen en zweten heb ik level 99 bereikt, maar mijn percentage blijft daar op 0,0% staan. Het maakt niet uit welke baan ik neem en hoe vaak ik daar eerste word. Er komt niets bij. Heel vaag.
Nee, dat is geen bug. Dat is zo ingesteld nadat anderen een bug hadden toen ze wel % ontvingen terwijl ze lvl 99 waren. Ik weet niet precies meer wat de eigenlijke bug was.Vozze schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 21:48:
Volgens mij heb ik een hele gekke bug te pakken ofzo. Na veel zwoegen en zweten heb ik level 99 bereikt, maar mijn percentage blijft daar op 0,0% staan. Het maakt niet uit welke baan ik neem en hoe vaak ik daar eerste word. Er komt niets bij. Heel vaag.
Misschien willen ze dat we allemaal die buggy op level 6 gaan zetten? Hehehe. Ben wel benieuwd of we dan de skill tickets weer terug gaan zien.
Een buggy buggy zeg maar.

Mezelf daar dus nog kunnen opwerken waardoor we staan op 25.308. Ik vind het wel prima zo. Alles is nog level 1 dus meer zal het ook niet meer wordenbennieeee schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 15:50:
Mezelf opgewerkt naar 23.975 enige waar ik nog een beetje vooruitgang kan boeken is de DK Pass ook al mis ik daar wel een goeie auto.
Ik heb heel veel geluk gehad gisteren bij de 3de stage. 1 keer mushroom en 2 x coin frenzy.. Die stage laat ik voorlopig even met rust. Nu in elk geval wel weer kans op een top 3 plek, was daarvoor gezakt naar plek 7 in mijn ranked poule......
Toeval of niet sinds ik 6k coins heb is het zo dat er al twee dagen geen gouden tickets meer in de shop komen. Gisteren serieus 4 x een dezelfde item ticket.
@MetalSonic is een mooie score bij dino hoor!
Nu nog even aan de bak op de andere tracks!
Hmm jullie shop doet dus ook vreemd..
Hier is langzaam aan de rek er wel uit. Alle tracks wel 2 frenzies waarvan 1 een coin frenzie is. Ik merk dat ik er langzaam aan wel klaar mee ben en ik sta nu 5.1k voor op nummer 2. Als daar weinig verandering in komt hou ik het wel voor gezien deze cup. Muntjes binnen halen en als er wat leuks voorbij komt in de shop kopen. Maar anders is het wel goed geweest...
Nu 1k voor op de nummer 1 en 3k voor op de nummer 2. Ik heb het gevoel dat ik in een run waarin alles mee zit nog wat puntjes kan persen uit de eerste track..
Oh en ik heb funky kong uit de lootboks gehaald
Overigens had ik vandaag last van de bug dat je een level terug gaat, maar ik weet nagenoeg wel zeker dat ik de 100 coins nogmaals kreeg
[ Voor 32% gewijzigd door Tootoo op 24-05-2020 22:14 ]
Eindelijk door de 13k grens gegaan met choco track, opeens zat alles mee. 1 coinbox frenzie en op het einde een bananen frenzy zodat ik over de ramp kon gaan en nummer 1 kon inhalen. Zo moeilijk zonder een T3 glider en de competitieve AI. Zo vaak meegemaakt dat ik twee frenzies had, maar niet lukt om als eerste te finished en ik heb meerdere handen nodig om de aantal keren bij te houden waarbij ik geraakt word door bliksem voor de finish en de combo verlies.
Lobby → Omkoping → Corruptie :P
Dankjewel! Het was een score van een combinatie van 2 keer coin en één keer mushroom. Ik heb heb op twee of drie plekken de combo laten vallen maar met zulke frenzys komen de punten toch wel binnen.
Het is niet mijn persoonlijk record. Dat was 31k met MetalMario op een RainbowT circuit. Op een telefoon die haperde en waar ik per bocht maar moest zien dat hij werd gepakt is 't mij gelukt. Volgens mij had ik toen twee keer coin frenzy en 1 keer mushroom en nog een keer een shield frenzy. 4 in totaal dus.... Uiteraard met allemaal hoge level items. Zo uit mijn hoofd was dat iets van 6-5-5 (allen HE).
Jij congrats met 't doorbreken van je 13k. Je post is voor mij herkenbaar hoor, ik heb het ook vaak zat gehad dat ik lekkere combo's en frenzy's had en dan in 't laatste stukje toch nog pech had. In het verleden ook wel eens bij een ranked tour geaccepteerd dat de 2de plek in combinatie met de frenzy's alsnog prima was
[ Voor 20% gewijzigd door MetalSonic op 25-05-2020 10:38 ]
Er zijn ook best wat filmpjes van voorbeelden te vinden anders.
Ik heb hem gehaald bij de eerste DK ranked track. 50 cc en achterelkaar opladen tot ultra en los laten. Maakt niet uit als je dan nog een stukje tegen de muur aanschuift ofzo. Je doet het achterelkaar en dan kan je zo 18 tot 20 ultra mini turbo boosts halentexelonia schreef op maandag 25 mei 2020 @ 11:36:
Welke track hebben jullie gebruikt voor 10 ultra mini turbo boosts challenge? Tot nu toe deed ik steeds koopa troops beach, maar die zit er deze tour niet bij. En met andere tracks lukt het nog niet zo. (Okay, okay, ik heb het pas 3 keer geprobeerd, maar vind het een stomme challenge en ik ben ongeduldig)
@Xaio
Als je maar genoeg pogingen doet op een track kunnen er gekke dingen gebeuren. Volgens mij mag je niet 2 keer achterelkaar bij itemblocks een frenzy hebben maar bij één van mijn in totaal vier triple coin frenzy's had ik de 3de coin frenzy direct naar de 2de. Ja ik wist toen niet wat mij overkwam. Mijn gezicht was van
[ Voor 20% gewijzigd door MetalSonic op 25-05-2020 13:40 ]
@MetalSonic 4 frenzies is om in te lijsten, dan heb je alle geluk van die dag gebruikt. Volgens mij is de max nu 3 frenzies op 1 race. Staat in de FAQ van Mario tour zelf.
[ Voor 38% gewijzigd door Xaio op 25-05-2020 13:38 ]
Voordeel van koopa troopa beach is dat je veel ruimte hebt over het algemeen.
Eigenlijk zou ik het ‘gewoon’ eens moeten gaan oefenen, oefenen, oefenen. Zou mijn scores ook ten goede komen. Maar altijd als ik het probeer ben ik er binnen no time ontzettend klaar mee
[ Voor 8% gewijzigd door texelonia op 25-05-2020 14:04 ]
erutangiS
:fill(white):strip_exif()/f/image/kVrFaCk64ieNXzu75SsQ9gSR.png?f=user_large)
[ Voor 39% gewijzigd door MetalSonic op 25-05-2020 20:54 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/p9PdidUtgXbu4mljtwe7D3Av.png?f=user_large)
In dat geval lijkt het er op dat ik een makkelijke poule heb? De punten zijn al een tijdje niet veranderd ook, terwijl ik weet dat er genoeg mogelijk zou moeten zijn bij de rest... Dus toch ook fingers crossed! En anders kan ik altijd nog de driver en kart upgraden bij dk pass...
@Vozze, ik kijk nog eens naar jouw screenshots: is het je opgevallen dat zowel jij als ctime tweede staan?
[ Voor 15% gewijzigd door Tootoo op 26-05-2020 08:26 ]
ScherpTootoo schreef op maandag 25 mei 2020 @ 22:10:
@Vozze, ik kijk nog eens naar jouw screenshots: is het je opgevallen dat zowel jij als ctime tweede staan?Laatste dag, succes voor iedereen met de ranking vasthouden!
Nog een nachtje slapen en dan weten we of het genoeg gaat zijn. Ben benieuwd naar de volgende cup en hoe de verhoudingen gaan zijn.
Xsied staat bij mij ook bovenaan, vlakbij 70k. Dat moet wel prikkelen lijkt mij om toch die 70k aan te tikken.Vozze schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 09:10:
[...]
ScherpMijn score is ten aanzien van m'n friends. Daar sta ik 2e. XsiedIT heeft daar echt monsterscores.
Nog een nachtje slapen en dan weten we of het genoeg gaat zijn. Ben benieuwd naar de volgende cup en hoe de verhoudingen gaan zijn.
Tot een maand geleden deed hij vaak mee in de top 3 daarna lang niet gezien maar nu is hij dus weer terug.
Congrats @Xsie
Baan 1 is wel maximaal, Baan 2 en 3 waren geen perfecte races.
Top 10 haal ik altijd wel, top 3 alleen nog als ik zoals deze week alle 3 banen goeie karakters heb.
erutangiS
:fill(white):strip_exif()/f/image/rFcutibvQjEzt9bTxlrSaW4Q.png?f=user_large)
Hebben jullie dit eerder gezien? Donkey Kong heeft 2 verschillende levels tussen track 1 en 2? Worden we genept of is dit het level waarmee degene hij zijn hoogste score heeft gehaald (en daarmee 2 levels omhoog gegaan is)?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jX8XQyEXeFal8VwPyP22mpwQ.jpg?f=user_large)
Ah balen man, das wel een hele zware score om te beaten. Heb je echt alles eruit gehaald? Elke course met 2 coin frenzy icm bv een mushroom frenzy?Slettesloery schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 17:11:
Wat jullie zitten allemaal in makkelijke poelen en ik moet weer zweten maar ja 2 is ook ok 😭.[Afbeelding]
2 is idd ook netjes, krijg je ook een mooie hoeveelheid rubys en coins. Ik heb nu iemand op de 2de plek die vlak achter mij zit. Score verschil is maar een paar honderd.

[ Voor 13% gewijzigd door MetalSonic op 26-05-2020 18:11 ]
Aiiii. Dat is ook wel een ziek hoge score. Als ik kijk naar jouw score heb je echt wel het maximale eruit gehaald. Zonder een enkel level 6 item nog ruim 65k. Petje af!Slettesloery schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 17:11:
Wat jullie zitten allemaal in makkelijke poelen en ik moet weer zweten maar ja 2 is ook ok 😭.[Afbeelding]
Het is het level waar je de hoogste score mee hebt gehaald. Ik heb later mijn glider naar level 2 opgewaardeerd maar nog geen hogere score gehaald daarna en bij mij staat er ook nog level 1.Tootoo schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 14:38:Hebben jullie dit eerder gezien? Donkey Kong heeft 2 verschillende levels tussen track 1 en 2? Worden we genept of is dit het level waarmee degene hij zijn hoogste score heeft gehaald (en daarmee 2 levels omhoog gegaan is)?
M.a.w.: er is nog ruimte voor verbetering op die track bij jou (ongeveer 72 punten
Het zijn gelukkig niet mijn scores__REMCO__ schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 19:10:
[...]
Het is het level waar je de hoogste score mee hebt gehaald. Ik heb later mijn glider naar level 2 opgewaardeerd maar nog geen hogere score gehaald daarna en bij mij staat er ook nog level 1.
M.a.w.: er is nog ruimte voor verbetering op die track bij jou (ongeveer 72 punten)
Met die items is dat geen slechte score ;-) laat je niet gek maken door de andere scores hier. Zodra jij betere items hebt gaan je scores ook omhoog. Komt goedSleehond schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 19:16:
[Afbeelding]
Ik krijg Choco Island maar niet omhoog....
Ik eindig praktisch ALTIJD in de top 3...
Maar nu gewoon plek 7.
Het. Lukt. Gewoon. Niet.
Edit: ik las dat met de nieuwe ranking ook de nieuwe challenges komen, dus dat is dan wel weer leuk hoop ik!
Edit: waren gewoon de normale tour challenges deel 2

[ Voor 26% gewijzigd door texelonia op 27-05-2020 08:04 ]
Je zou bij DK pas nog wat punten eruit kunnen slepen. Plek 6 is naar tier 30 zo te zien, weet niet hoe groot het verschil is. Met plek 7 blijf je in ieder geval in zelfde tier.Ik krijg Choco Island maar niet omhoog....
Ik eindig praktisch ALTIJD in de top 3...
Maar nu gewoon plek 7.
Het. Lukt. Gewoon. Niet.
Donky Kong is trouwens een bestuurder die zeker waard is om te hebben en up te graden. Hij is vaak bij ranked cups en de grote banaan frenzy is episch, die heeft me vaak geholpen en verschil gemaakt in de ranking lijst. Als ze funky Kong ook grote banaan had gegeven was het voor mij een no-brainer geweest
Bij triple bananen frenzy verdwijnen de bananen wanneer er te veel triple bananen op de baan zijn. Dit geldt niet voor de grote banaan frenzy. Bij de 2de rond zie ik de grote banaan nog steeds op de baan. Terwijl de normale al verdwijnen zijn.
Ga nog heel even door, en anders is plek 5 helaas maximaal gebleken.
Heb wel 70 rubies maar twijfel om die in een big pipe te stoppen.
@bennieeee: je kan je afvragen wat je wint door nu 1x een 10 pull te doen? En de pull kan je ook nog altijd bewaren voor later in de week... Voor mij gaat hetzelfde gelden: ik spaar nu liever tickets, zolang ik maar in de top 3 kom om een rank hoger te komen...
Vanochtend kwam ik weer boven de 10k aan coins en ik kon in de shop de kleine aap upgraden naar level 3...
Voor de huidige tour
1) alles high end: CHECK
2) alles level 1 of via tickets op level 2 CHECK
3) eerste indruk directe tegenstanders qua score nog te overzien CHECK (hoogste staat op 40k) maar veel moeten nog inloggen natuurlijk
Ik heb nu 75 rubys en ik denk dat ik nu ga sparen. Zal na een tijdje wel weer een tour komen waarbij ik tier 3 driver mis en dan wil ik rubys hebben voor de pipe.
De nieuwe tour verwacht ik niet zo veel van, al kan ik geluk hebben dat de tegenstand niet zo sterk is. Wel lekker ruby's aan het sparen, nu 387.
Ik verwacht van weinig van deze ranked cup. Ik ga er al vanuit dat ik er 1 tier zal zakken.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/g1GUvfHpplB5wcb4rw4zh8Mu.jpg?f=user_large)
Iemand die mij kan uitleggen wat die dingen betekenen? Snap ik nog steeds niet.
Het behoort nog altijd een representatie te zijn van of een driver / kart / glider top, middle of bottom tier is voor de gegeven track. Maar nu de nieuwe ranked cup begonnen is, hebben ze dat niet goed staan. Iets wat top tier is, staat dan nu als middle of bottom tier.
Pas wanneer iemand zijn score verbetert komt het weer goed te staan volgens mij.
Strategische keuze voor mij wordt straks of ik Ice Mario naar level 4 breng of... dat ik Winter peach naar level 3 breng. Een level 3 naar 4 is de grootste stap maar dat level waarin ik Ice Mario kan gebruiken is korter dan die van Winter peach..
Ik denk dat ik het o.a laat afhangen van de volgende ranked tour, ik hoop al langer weer eens op wat Ghost tracks.
Keuze's keuze's...
EDIT:
Rustig ineens in dit topique. Ik heb uiteindelijk maar mijn IceMario naar level 4 gebracht. Geen idee of het de beste keuze was maar ik vind 't sowieso een leuk idee om de Mario's zo hoog mogelijk te krijgen. Bij een spel met de naam Mario Kart verwacht ik toch ook wel dat ze vaak terug komen.
Meeste tickets nu wel op, maar 10k aan coins om bv weer wat nieuwe gouden tickets te komen als ze in mijn shop verschijnen
[ Voor 76% gewijzigd door MetalSonic op 28-05-2020 18:48 ]
Hier kost het moeite, maar tot zo ver hou ik alle tickets nog bij me. Maar de nummer 2 staat maar 200 punten achter me... Vraag is wat ik dan ga upgraden:
- builder Mario van 2 naar 3
- queen bee van 2 naar 3
- bomb parafoil van 4 naar 5
- ice bro van 2 naar 3
- egg 1 van 2 naar 3
Ik zou de queen bee zeggen omdat ik daar op track 1 en 2 wat aan heb. Maar zonde aan de andere kant want ik had gehoopt eens mijn HE tickets te sparen...
Waarom sparen? Net zoals mensen die 300 plus rubys hebben.. Volgens mij is het doel om elke week eerste te worden in je ranked poule en daarvoor upgrade je.
Er zijn geen ultimate items die je kan kopen. Zelfs de gold glider is ovethyped
Ik heb begin deze week en afgelopen weekend een gouden ticket in de shop gezien
Mijn doel is nu eigenlijk om bij de eerste 3 te eindigen (tier omhoog), met zo min mogelijk tickets uit te geven
Bij de afgelopen ranked cup kon ik bv pink gold princes en die glider nog upgraden omdat jk de tickets nog had. Dat is dan een voordeel vind ik
Ow en ik heb ook 256 rubies op dit moment
Cooking tour voor volgende week? Klinkt weer als choco courses...? En pastry chef (die ik niet heb...)
[ Voor 3% gewijzigd door Tootoo op 29-05-2020 09:09 ]
Dus toch maar de funky pijp gedaan. 2 HE gliders mogelijk (auto rijder) en triple banaan is niet geweldig nu ik weet dat de frenzy tegenvalt. Eerste 55 helemaal geen HE item, met de gedachte na een groene pijp moet toch de kans op goud omhoog gaan.... dus aangezien ik toch zover ben, maar alles of niks gedaan. Uiteindelijk met 16 resterende alle spotlights, en 1 nieuwe HE glider (buiten de nieuwe HE spotlight glider). Op de weg naar beneden 4x 10 set met alleen commons.
Waarschijnlijk dat ik met de cooking tour weer spijt zal hebben door zoveel rubies te verbruiken. Met 450 rubies weet je zeker dat je een spotlight kan pakken.

Ik heb al geaccepteerd dat de Diddy Kong tour niks zal worden. Dus doe het rustig aan. Kan nu alle tickets binnenboord houden.
Weinig nieuwe dingen de laatste tours. Sowieso niet echt qua tracks. En de nieuwe items ook maar mwah en vaak echt maar op een paar tracks de top tier.
Hebben jullie ook wel eens een dip gehad? Gaat dit nog goed komen of kan ik er beter maar gewoon meteen mee kappen?
Niet zo dramatisch hètexelonia schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 09:43:Hebben jullie ook wel eens een dip gehad? Gaat dit nog goed komen of kan ik er beter maar gewoon meteen mee kappen?
Maar om antwoord te geven, ja zeker gehad. Letterlijk deze huidige tour vind ik geen bal aan. 1e week 5e geworden en sta nu weer 9e. Ben praktisch altijd top 3 en soms net 4 of 5 maar deze tour is echt waardeloos...
Ik heb al een paar keer een Mario Kart tour dip gehad. Dat ik het spel echt helemaal zat was. De ergste was vorig jaar. Toen zag ik dat ik ondanks hard werken niet de scores haalde die ik wilde. Toen ben ik uit de dip gekomen door alles te kopen van de pakketten plus nog een zooi losse rubystexelonia schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 09:43:
Wéér freakin’ Choco Island? Seriously? Echt, ik ben er wel een beetje klaar mee. Ik heb een beetje ontzettende Mario Kart Tour dip geloof ik. Vorige ranking een tier naar beneden gegaan, dus hoopte dat het deze ranking wat makkelijker zou gaan. Maar ik sta gewoon alweer 7e. Choco Island komt me de neus uit, maar de andere twee tracks zijn zowaar nóg erger. Zo kort en saai. Heb er echt geen zin in.
Weinig nieuwe dingen de laatste tours. Sowieso niet echt qua tracks. En de nieuwe items ook maar mwah en vaak echt maar op een paar tracks de top tier.
Hebben jullie ook wel eens een dip gehad? Gaat dit nog goed komen of kan ik er beter maar gewoon meteen mee kappen?
En daarna gewoon nog een paar keer een dip. Dip ontstaat als ik in een ranked tour zit en mijn rubys heb gebruikt en tier 3 items mis. Ik moet zeggen dat ik daar nu beter mee om kan gaan dan vorig jaar. Lees= ik gooi er niet meteen veel echt geld tegen aan
Als je ergens echt bij betrokken bent dan heb je nou eenmaal haat-liefde. Dat kan bij je sport zijn maar ook bij een videogame zoals Mario Kart.
[ Voor 5% gewijzigd door MetalSonic op 29-05-2020 11:33 ]
Pakken jullie bij de vanilla lake nog de item box gelijk na de start in de bocht? Of gaan jullie voor de korte versie?
Ik wil 2 coin frenzy's (en liefst nog een andere erbij) en gecombineerd met non stop combo hiervoor moet ik wel korte bocht doen
Van de super tickets zie ik alleen super glider tickets verschijnen, de rest is allemaal de pipe frame. Met een paar extra super driver tickets zou ik wel competitief kunnen zijn. Eigenlijk vind ik de game op dit moment "broken". Fix your game Nintendo!

In de tussentijd ben ik nu maar de normale gliders aan het upgraden. Alle store gliders staan al op level 5 en al op de helft naar level 6 toe. Als de tickets dan weer werken, dan ga ik beginnen met het kopen van de super drivers.
Ik las ook dat de rewards zouden wijzigen, dus ben erg benieuwd daarnaar.
[ Voor 3% gewijzigd door Planeetje op 29-05-2020 19:26 ]
erutangiS
YES ik hoef geen choco meer te rijden deze ranked tour, ff dubbele coin frenzy en non stop combo... PRIMA
:fill(white):strip_exif()/f/image/m8CDoSzfXod6bCQzZVpF0kbV.png?f=user_large)
[ Voor 60% gewijzigd door MetalSonic op 30-05-2020 14:27 ]
En het moet niet gekker worden: er is een gouden driver ticket verschenen in de coinshop! Ik weet wel wat ik vandaag ga kopen
Hier ook een gouden driver ticket in de shop vandaag maar ik heb geen geld (ook geen coin rush tickets) meer

Kan geen toeval zijn dat de gouden tickets vaak in je shop komen als je niet genoeg coins hebttexelonia schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 17:50:
Als ik moet kiezen tussen cheep cheep lagoon of choco island, kies ik voor afwisseling
Hier ook een gouden driver ticket in de shop vandaag maar ik heb geen geld (ook geen coin rush tickets) meerHad gisteren het laatste uitgegeven voor een gouden kart driver...

Joh dit is super bewust ingebouwd inderdaad. Ik heb 13k coins maar kan er niks mee....MetalSonic schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 18:47:
[...]
Kan geen toeval zijn dat de gouden tickets vaak in je shop komen als je niet genoeg coins hebt
Zul je zien dat ik het uitgeef aan niet iets heel interessants en dan opeens is er die ene optie die wel interessant is. Je kan het zo invullen
Bad wagon te koop. Op de tracks dat ik m kan gebruiken heb ik alternatieve met hogere levels dus laat maar..Sleehond schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 20:15:
[...]
Joh dit is super bewust ingebouwd inderdaad. Ik heb 13k coins maar kan er niks mee....
Zul je zien dat ik het uitgeef aan niet iets heel interessants en dan opeens is er die ene optie die wel interessant is. Je kan het zo invullen
Gelukkig verbeterde ik mijn score voor Choco daarna nog een keer tot 12313. Met een tier 2 driver best hoog denk ik.
Afgelopen ranked cup nog. Dino jungle, in een van de eerste pogingen. Dubbele coin frenzy, maar net voor het einde afgeschoten worden waarna ik alsnog tweede werd. Dat zou anders al gelijk 25k zijn geweest, een score waar ik uiteindelijk wel op kwam maar dat kostte nog best wat pogingenPoeksel schreef op zondag 31 mei 2020 @ 15:05:
Hebben jullie wel eens dat je na een aantal pogingen een highscore haalt, maar dat het niet met een eerste plek is en dat je dan zowel blij als gefrustreerd bent?
Gelukkig verbeterde ik mijn score voor Choco daarna nog een keer tot 12313. Met een tier 2 driver best hoog denk ik.