Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
pjot1 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 13:06:
Zo! Weer eerste geworden! Nu weer Tier 40! Weer genoeg rubies voor een x10 pijp.

>:)
Gefeliciteerd, dat is inderdaad een hele leuke! Was dat je eerste 10 pull van die pijp?

[ Voor 7% gewijzigd door Planeetje op 13-05-2020 13:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:18
Ook eerste geworden en ik trek gewoon direct aan de pijp! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-jv47NAjhWDObJoQb0Rk8i6tGa0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zzN4yCFV95xMIEzGq5CAFm26.jpg?f=fotoalbum_large
Niet slecht dacht ik zo.

Gaat wel een lastige cup worden. Ik heb niet veel ruimte voor verbetering en de tweede zit vlak achter me.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MALNB-uyteH-vKILV4EuqqY3S64=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ae2zw2J5IJVKAN2g0eeqxWvq.jpg?f=fotoalbum_large

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Planeetje schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 13:32:
[...]

Gefeliciteerd, dat is inderdaad een hele leuke! Was dat je eerste 10 pull van die pijp?
Danku! :) Dit was niet de eerste, de 3e van de oude pijp. De nieuwe vind ik niet zo interessant....

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Track 1 hoef ik niet nog eens te proberen. Wat is de kans dat ik nog eens een triple coin frenzy haal ;-)

Qua scores weinig rek.. alle challenges complete alle beloningen binnen. Kunnen we een week fast forwarden naar de nieuwe tour? \ \(0_0)/ /

[ Voor 40% gewijzigd door MetalSonic op 13-05-2020 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Ik heb nog veel mogelijkheden om te verbeteren. Ik heb een level 4 vacation peach, een level 6 bobomb glider en een level 4 yoshi. En nu mijn heart balloons kan ik upgraden naar level 3 als ik wil voor wat meer bonuspuntjes. Maar ik merk dat ik met een level 1 heart ballons al volledige combo's kan maken, iets wat met een T2 glider heel lastig was.

Mogelijke dat ik mijn geluk met pijp 1 met nog wat rubies ga proberen na ranked ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Planeetje op 13-05-2020 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
MetalSonic schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 14:57:
Track 1 hoef ik niet nog eens te proberen. Wat is de kans dat ik nog eens een triple coin frenzy haal ;-)

Qua scores weinig rek.. alle challenges complete alle beloningen binnen. Kunnen we een week fast forwarden naar de nieuwe tour? \ \(0_0)/ /
Lekker bezig geweest! Wat zijn je levels op de verschillende tracks? Dan weet ik of ik er nog energie in moet steken 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Vozze
Toad circuit t: 5-4-5
Rmx choco: 5-2-3
Mario circ: 4-5-3

Wat heb jij voor levels? Geen enkele driver van mij is high end..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
Toad Circuit R: 6 (N), 4 (H), 5 (S)
RMX Choco Island 1T: 5 (S), 1 (H), 3 (H)
Mario Circuit R: 4 (S), 3 (H), 3 (H)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14-09 08:17
Mezelf opgewerkt naar 21.000 maar zal niet veel meer inzitten. Mis op eigenlijk elke track wel een goeie auto. 1k achterstand en 1k voorsprong op nummer 1 en 3. Laten we maar hopen op het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Top! Je ziet nu ook de levels van je tegenstanders! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pjot1 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 09:44:
Top! Je ziet nu ook de levels van je tegenstanders! :)
Waar zie je dat? ik heb het spel al opnieuw opgestart maar ik zie dat niet hoor..

EDIT gelukt, moest 'm handmatig updaten via de appstore. Heerlijk dat je nu kan zien wat voor levels je tegenstanders hebben _O_...... Haalt ook wat frustratie weg. Als je zelf ergens 2-2-2 hebt en je tegenstander 5-5-5-5 dan is een groot score verschil helemaal niet zo gek.

[ Voor 36% gewijzigd door MetalSonic op 14-05-2020 10:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 09:46:
[...]

Waar zie je dat? ik heb het spel al opnieuw opgestart maar ik zie dat niet hoor..
Moet je de update even doen. Weet niet of deze er al is voor iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Handige update! Lijkt er inderdaad op dat je in ranked bent gematched aan spelers met min of meer zelfde levels.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4JMi1gzly2k6QZvYPZO57vjSPYM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/V6WF5kmNisApoK8brtPq7sQI.jpg?f=user_large

Willen jullie mij toevoegen? Mijn ID is 202167225860 ben benieuwd naar julie scores en levels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er gaat best veel veranderen maar heel veel wordt pas toegevoged bij volgende tours. Zoals de expert challenges, extra muntjes, nieuwe basecap items etc etc......

Maar top dat je nu levels ziet van iedereen _O_ (werd ook echt wel tijd, ik heb mij zovaak afvraagd wat voor level items mijn tegenstanders gebruikten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Ook maar even installeren dan die update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
@edzon toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

436663052406

Ben lvl 15 en tier 10
Met goldpass

Gr Pascal_1979

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 18:28
Ik sta in alle cups eerste!

(zolang de vraagtekenscores nog vraagtekens blijven...)

Hebben jullie trouwens al gemerkt dat je 100 coins per dag kan verdienen met multiplayer? Los van de limiet van 300+ coins. Je moet wel veel spelen om aan die 100 te komen. Ik zou het ook niet doen voordat je je gewone coinlimiet opgemaakt heb, tenzij je precies bijhoudt hoeveel je met multiplayer verdiend hebt.

Verder hoef je niet elke keer te spelen: wachten, exit, wachten, etit etc werkt ook, zodra je klaar bent met coins collecten moet je nog wel een race doen om te ze krijgen.

[ Voor 88% gewijzigd door Poeksel op 14-05-2020 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Poeksel schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 13:29:
Ik sta in alle cups eerste!

(zolang de vraagtekenscores nog vraagtekens blijven...)

Hebben jullie trouwens al gemerkt dat je 100 coins per dag kan verdienen met multiplayer? Los van de limiet van 300+ coins. Je moet wel veel spelen om aan die 100 te komen. Ik zou het ook niet doen voordat je je gewone coinlimiet opgemaakt heb, tenzij je precies bijhoudt hoeveel je met multiplayer verdiend hebt.
Ja, ik had het gezien. Ik had na een tijdje wachten 1 muntje gescoord. Toen dacht ik: :N dat gaat hem niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Planeetje schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 13:34:
[...]

Ja, ik had het gezien. Ik had na een tijdje wachten 1 muntje gescoord. Toen dacht ik: :N dat gaat hem niet worden.
Misschien helpt airplane mode?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Ze hebben het wel slim aangepast ja. Ik hoef nu bijna niet te wachten voor het begin van een race en je inderdaad nog exit kan kiezen (terwijl dat eerder ook altijd lang duurde). Pas daarna, als je een driver enzo hebt gekozen, moet ik het langste wachten én verdien ik dus de meeste muntjes.

Ik vind de multiplayer ontzettend irritant, maar ik heb een chronisch muntjes tekort, dus ik vrees wel dat ik dit regelmatig ga doen :P

Ik ben eindelijk tier 40 *O*

Ik sta nu wel al 6e in de ranking, dus dat wordt nog lastig. Mis ook een tier 3 glider bij choco island. Ik twijfel nog of ik m’n ruby’ s zal opofferen in de hoop de hearts glider te bemachtigen. Met 13 favored courses lijkt die me wel de moeite waard, ook na deze ranking. Maar ja, kan maar 3 keer een 10pull doen, dus zo groot is de kans niet dat ik hem krijg vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Ik sta nu weer 1e met 7,5k voorsprong en nu ik ook de levels kan inzien van mijn tegenstanders, dan denk ik dat ik nu wel safe ben voor plek 1 a.s. woensdag. Wordt weer lang wachten met alleen nog maar muntjes en puntjes scoren. Ik heb gisteren ook alle challenges gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
texelonia schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 13:47:
Ze hebben het wel slim aangepast ja. Ik hoef nu bijna niet te wachten voor het begin van een race en je inderdaad nog exit kan kiezen (terwijl dat eerder ook altijd lang duurde). Pas daarna, als je een driver enzo hebt gekozen, moet ik het langste wachten én verdien ik dus de meeste muntjes.

Ik vind de multiplayer ontzettend irritant, maar ik heb een chronisch muntjes tekort, dus ik vrees wel dat ik dit regelmatig ga doen :P

Ik ben eindelijk tier 40 *O*

Ik sta nu wel al 6e in de ranking, dus dat wordt nog lastig. Mis ook een tier 3 glider bij choco island. Ik twijfel nog of ik m’n ruby’ s zal opofferen in de hoop de hearts glider te bemachtigen. Met 13 favored courses lijkt die me wel de moeite waard, ook na deze ranking. Maar ja, kan maar 3 keer een 10pull doen, dus zo groot is de kans niet dat ik hem krijg vrees ik.
Congrats met je tier 40 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Poeksel schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 13:36:
[...]

Dat zal ik eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
Ook maar de nieuwe update binnen gehaald op Android. Zitten mooie nieuwe functies tussen , maar volgens mij werkt het nog niet 100%. Bij sommige zie je wel de gebruikte tier symbolen en bij andere juist weer niet. De lijst van niet gerankte cups werkt ook nog niet helemaal. Geloof er niks van dat ik bij de meeste bovenaan staat met mij nog steeds automatische drift :p.

BTW persoonlijk merk ik zondag of er grote verschuivingen plaats vinden in de ranking. Persoonlijk wacht ik ook altijd op de weekend om kijken of het zin heeft om mijn tickets te gebruiken of niet. Op ranked cups laat ik nog niet de achterste van de tong zien.

[ Voor 26% gewijzigd door Xaio op 14-05-2020 15:04 ]

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Poeksel schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 13:36:
[...]

Yes, dat werkt. De muntjes na je disconnect blijven bewaard. Binnen 5 minuten staat de teller op 100 muntjes. 1x racen en je hebt 100 muntjes erbij! Dank voor de tip!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
Dan mogen we toch zitten te wachten op de jungle tour (mag van mij ook snel beginnen, alles is wel gedaan en ik heb voor nu 5k voorsprong die op basis van levels wel goed genoeg lijkt te zijn), de coin shop was niet onaardig vandaag :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D3SBaokq69wjL_76CN5h-Bu0C2o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VjYFBV8wQfBxPlUJNAPfzEiO.png?f=user_large

@Planeetje en ik al blij zijn dat ik 1 HE driver en glider + een setje super tickets had liggen... ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Tootoo op 14-05-2020 16:35 . Reden: Obv reactie beneden ]

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Xaio schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 14:59:
BTW persoonlijk merk ik zondag of er grote verschuivingen plaats vinden in de ranking. Persoonlijk wacht ik ook altijd op de weekend om kijken of het zin heeft om mijn tickets te gebruiken of niet. Op ranked cups laat ik nog niet de achterste van de tong zien.
Dat doe ik dus ook en die strategie werkt voor mij heel goed. En als ik een keer merk dat ik niet binnen top3 kan eindigen, dan laat ik me vaak afzakken rond de 10e plaats. Daarna kan ik weer een x aantal ranked winnen door mijn score een beetje in toom te houden. Ook nu kan ik bijna alles nog upgraden. Heb bijvoorbeeld nog 4 HE kart tickets liggen voor als het nodig is. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Tootoo schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 16:29:
@Planeetje en ik al blij zijn dat ik 1 HE driver en glider + een setje super tickets had liggen... ;)
En ik dan weer op jouw coins als je zoveel in 1x kan kopen ;) DK is goed voor volgende tour schat ik in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Planeetje schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 16:40:
[...]

En ik dan weer op jouw coins als je zoveel in 1x kan kopen ;) DK is goed voor volgende tour schat ik in.
Daar heb ik dan wel weer rubies aan uitgeven zal ik bekennen ;) Het leek me zinvoller nu om gericht te upgraden via de coin shop. En aangezien ik 181 rubies had...

Ik gok / hoop ook dat DK van belang is bij de volgende tour. Hopelijk krijg ik die nog op lvl 4...

Folding@home

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• texelonia
3 keer een 10 pull gedaan en weinig boeiends gekregen (de 8-bit glider en pink shy guy die ik nog niet had), één gouden pijp: high end Ice Mario die ik al had, argh! Ik wilde graag de heart balloons glider, niet genoeg Ruby’s voor nog een 10 pull. Dan maar een losse pull, zowaar een gouden pijp: JAAAAA HEART BALLOONS GLIDER!!! ❤️💕💜

:D *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bennieeee
Dacht maar eens een losse pull te doen bleek een gouden pijp en de eerste high end auto: P Wing.

Binnen 3 beurten 1000 erbij op Mario Circuit. Nog kleine 200 punten achterstand op de nummer 1.

[ Voor 34% gewijzigd door bennieeee op 15-05-2020 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boven de items van de andere staan dingen. Frenzy als t een frenzy item is maat ook pijltjes die naar boven wijzen. Weet iemand waar die voor zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edzon
MetalSonic schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 09:53:
Boven de items van de andere staan dingen. Frenzy als t een frenzy item is maat ook pijltjes die naar boven wijzen. Weet iemand waar die voor zijn?
Volgens mij gewoon voor het bonus points level van de kart of glider.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
edzon schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 10:32:
[...]

Volgens mij gewoon voor het bonus points level van de kart of glider.
t is iets anders, je ziet 't ook niet bij je eigen items en ook niet bij je frenzy item. Ik houd 't in de gaten. Ik heb 't ook al geGoogled maar nog niks gevonden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Zou het kunnen dat je het enkel ziet wanneer je de hoogste score neer hebt gezet met versie 2.1.0 en dat je het anders niet ziet? Ik zie het wel bij mezelf, maar enkel bij de track waar ik een high score neer heb gezet met 2.1.0.

En volgens mij inderdaad zoals @edzon al zei de point bonus + of je een frenzy gehad hebt tijdens je run.

[ Voor 19% gewijzigd door Tootoo op 15-05-2020 13:34 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
MetalSonic schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 09:53:
JIj hebt ze bij Apple Kart en Heart Balloons. Wellicht heb je daar tickets voor gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Die symbolen boven de d/k/g verschijnen alleen bij een nieuwe high score na de update. Geeft de tier weer van de gebruikte combinatie. Bijvoorbeeld frenzy = frenzy driver. 3 pijlen = bovenste plank kart/glider. 2 pijlen = middelste plank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat en hoe werkt multi play nou, je wordt ingedeeld in kleur qua ranking of zoiets?
Snap niet hoe het werkt.

Je wordt ingedeeld in een kleur rood of blauwe, ik win een race maar krijg er geen percentages bij voor een overwinning. Voor een verlies werkt precies hetzelfde, klein worden bij een bliksem gebeurd ook niet meer.
Heb ik wat gemist?

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2020 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Ik heb sinds de update naar 2.1.0 geen tickets meer zien verschijnen in mijn store. In plaats van skill tickets zie ik nu al een aantal dagen 4 karts aangeboden worden. Ik zou verwachten dat ik nu ipv super gliders ik nu alleen maar tickets zou gaan zien en voor de update was dat ook zo. Maar nu zie ik iets anders gebeuren en krijg ik geen tickets. Herkennen jullie dit ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Planeetje schreef op zondag 17 mei 2020 @ 09:53:
Ik heb sinds de update naar 2.1.0 geen tickets meer zien verschijnen in mijn store. In plaats van skill tickets zie ik nu al een aantal dagen 4 karts aangeboden worden. Ik zou verwachten dat ik nu ipv super gliders ik nu alleen maar tickets zou gaan zien en voor de update was dat ook zo. Maar nu zie ik iets anders gebeuren en krijg ik geen tickets. Herkennen jullie dit ook?
Niet helemaal, gisteren had ik een Normal Kart ticket. Vandaag is het aanbod in de shop hetzelfde als een paar dagen geleden. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is random... soms dagen alleen maar troep in de shop( normal items en tickets) laatste paar dagen juist gouden skill tickets en gouden racers. Jammer alleen dat ik nu nauwelijks muntjes heb:p

Gisteren trouwens bijna vergeten om mijn 300 muntjes binnen te harken. Vlak voor het slapen nog even dit spel opgestart om ze te pakken :P

Aftellen naar de Jungle Tours, vooral voor de nieuwe updates mbt level/ challenges. Ik heb qua racers een level 4 DK klaar staan, maar ook mijn troef ofwel de level 6 MetalMario O+ ... Qua karts een level 5 Quickshaw en qua gliders een level 6 gold glider. Dit zijn top items voor DK banen dus hopelijk kan ik ze gebruiken....

Verder natuurlijk wat tickets. Waaronder 2 nieuwe voor de high end driver. :)

[ Voor 29% gewijzigd door MetalSonic op 17-05-2020 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 08:29:
Wat en hoe werkt multi play nou, je wordt ingedeeld in kleur qua ranking of zoiets?
Snap niet hoe het werkt.

Je wordt ingedeeld in een kleur rood of blauwe, ik win een race maar krijg er geen percentages bij voor een overwinning. Voor een verlies werkt precies hetzelfde, klein worden bij een bliksem gebeurd ook niet meer.
Heb ik wat gemist?
Is het als je in teams racet niet zo dat bliksem alleen wat doet bij het andere team? Dus als jij team rood bent en jij of een ander uit het rode team gebruikt het bliksem item, worden alleen de blauwe drivers klein (en dan ook nog alleen de drivers die voor de driver rijden die het item inzet).
Ik kreeg wel % erbij toen mijn team won.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
MetalSonic schreef op zondag 17 mei 2020 @ 10:56:
[...]

Is random... soms dagen alleen maar troep in de shop( normal items en tickets) laatste paar dagen juist gouden skill tickets en gouden racers. Jammer alleen dat ik nu nauwelijks muntjes heb:p

Gisteren trouwens bijna vergeten om mijn 300 muntjes binnen te harken. Vlak voor het slapen nog even dit spel opgestart om ze te pakken :P

Aftellen naar de Jungle Tours, vooral voor de nieuwe updates mbt level/ challenges. Ik heb qua racers een level 4 DK klaar staan, maar ook mijn troef ofwel de level 6 MetalMario O+ ... Qua karts een level 5 Quickshaw en qua gliders een level 6 gold glider. Dit zijn top items voor DK banen dus hopelijk kan ik ze gebruiken....

Verder natuurlijk wat tickets. Waaronder 2 nieuwe voor de high end driver. :)
Ok, dan kijk ik het nog even aan qua store items. Ik kom ook structureel muntjes te kort. Ben erg benieuwd naar de coins aplenty event waar in de update over wordt gesproken.

Vandaag DK gekocht in de store om hem naar level 4 te brengen. Ik vermoed dat we zeker een track krijgen waar de barrel hanafuda voor nodig is. Die is nog niet echt nuttig geweest.

Verder met mijn load out heb ik lvl DK, Dry Bowser, MM, Peachette. Karts zijn nog niet zo hoog voor mij, maar ik heb quickshaw en nog 4 HE tickets, dus daar kom ik iig naar lvl 4 mee indien nodig.

Al met al is het nog wel lang wachten op jungle tour.... In de tussentijd ben ik de punten op al mijn nog niet maxed out items, o.a. de barrel hanafuda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Bij mij wordt in de store nu Peachette aangeboden, die bij dino jungle R top shelf is. Die is bij mij level 3 en samen met een HE ticket kan ik die wel naar 4 krijgen. Zouden jullie het waard vinden om die te kopen? Zou me namelijk wel een slootje rubies kosten en ik zou het ook kunnen sparen voor gold koopa, die ook top shelf is, ook level 3 is en coin box als item heeft...

@Planeetje, de barrel Hanafuda zou nuttig kunnen zijn als dino dino jungle R/T in de ranked cup zit, Zou me niet verbazen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Tootoo op 17-05-2020 13:03 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Volgens mij is er een bug op dit moment.
https://www.reddit.com/r/...se_level_up_tickets_wont/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Dank, ik heb inderdaad maar 1 normal glider ticket gezien. Ik ga het meteen maar eens melden bij Nintendo.

Edit: en gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Tootoo schreef op zondag 17 mei 2020 @ 12:32:
Bij mij wordt in de store nu Peachette aangeboden, die bij dino jungle R top shelf is. Die is bij mij level 3 en samen met een HE ticket kan ik die wel naar 4 krijgen. Zouden jullie het waard vinden om die te kopen? Zou me namelijk wel een slootje rubies kosten en ik zou het ook kunnen sparen voor gold koopa, die ook top shelf is, ook level 3 is en coin box als item heeft...

@Planeetje, de barrel Hanafuda zou nuttig kunnen zijn als dino dino jungle R/T in de ranked cup zit, Zou me niet verbazen :)
Ja, ik vermoed inderdaad dat r/t level gaat komen. Interessant, want mijn loadout is niet super daar zo... Ik hoop dat dat voor velen geld ;)

Peachette vind ik het zelf niet waard. Ik heb haar op level 4, maar puur omdat ik haar een paar keer uit de buis kreeg. Ik vind het maar lastig met dat kanon ook de mushroom van de grond te pakken voor extra punten. Voor scoring is een level 4 HE overigens altijd wel handig, maar om 12000 coins uit te geven voor Peachette... metal mario en dry browser zijn voor mij no brainers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Planeetje schreef op zondag 17 mei 2020 @ 19:15:
[...]

Ja, ik vermoed inderdaad dat r/t level gaat komen. Interessant, want mijn loadout is niet super daar zo... Ik hoop dat dat voor velen geld ;)

Peachette vind ik het zelf niet waard. Ik heb haar op level 4, maar puur omdat ik haar een paar keer uit de buis kreeg. Ik vind het maar lastig met dat kanon ook de mushroom van de grond te pakken voor extra punten. Voor scoring is een level 4 HE overigens altijd wel handig, maar om 12000 coins uit te geven voor Peachette... metal mario en dry browser zijn voor mij no brainers.
Hier sluit ik mij bij aan. Peachette zou ik ook niet teveel aan uitgeven. Die paddestoelen is een suffe skill, kunnen enemys ook gewoon gebruiken.

Metal Mario, Dry Bowser, Gold coin drivers, Lucky 7 drivers dus ook King Boo zijn items die je allemaal op level 6 wil hebben :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Ik heb inderdaad maar besloten om Peachette links te laten liggen, dank allen!

Dry bowser en metal Mario staan gelukkig op 6 en inderdaad lucky 7 en coin drivers staan hoog op het lijstje, waar er nog 3 op ontbreken...

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gouden DK in de aanbieding, helaas niet genoeg doekoes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
MetalSonic schreef op maandag 18 mei 2020 @ 09:19:
Gouden DK in de aanbieding, helaas niet genoeg doekoes :(
Geen rubies om in te zetten?

De rest was onzin wat ik zei, we leven pas op maandag...

[ Voor 31% gewijzigd door Tootoo op 18-05-2020 10:31 . Reden: Onzin weg gehaald ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tootoo schreef op maandag 18 mei 2020 @ 10:28:
[...]

Geen rubies om in te zetten?

De rest was onzin wat ik zei, we leven pas op maandag...
20 rubys, maar ik vind rubys voor coins ruilen niet goed aanvoelen. Elke 5 rubys kunnen immers bij een PULL nog een high end opleveren ter waarde van 12.000 coins of iets anders sterks. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Planeetje schreef op zondag 17 mei 2020 @ 19:09:
[...]

Dank, ik heb inderdaad maar 1 normal glider ticket gezien. Ik ga het meteen maar eens melden bij Nintendo.

Edit: en gemeld.
Bevestigd gekregen van Nintendo / maker dat dit een probleem under investigation is. Ben benieuwd hoe snel het opgelost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
MetalSonic schreef op maandag 18 mei 2020 @ 10:42:
[...]

20 rubys, maar ik vind rubys voor coins ruilen niet goed aanvoelen. Elke 5 rubys kunnen immers bij een PULL nog een high end opleveren ter waarde van 12.000 coins of iets anders sterks. ;)
Ik zet ook bijna nooit rubies in voor coins. Enkel coins vanuit het spel of coin rush tickets. Maar die laatste zet ik bijna alleen maar in als er een HE is die ik zou kunnen kopen. Mijn saldo is momenteel te laag, dus blijven ze staan. Ik heb er momenteel 5, dus 4000 muntjes if needed. Nu ik geen tickets meer kan kopen verwacht ik dat ik wat meer coins kan sparen. Hoewel, gisteren had ik ook DK in mijn shop en die heb ik toch maar gekocht. Ik had er nog maar 1 nodig om naar lvl 4 te brengen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
MetalSonic schreef op maandag 18 mei 2020 @ 10:42:
[...]

Als het kan probeer ik het ook eerst vanuit het spel te doen (ik zou wel gek zijn) maar als het er voor zorgt dat je een level hoger gaat met een d/k/g die iets toevoegt (dk naar level 4 bv), dan vind ik het anders de rubies wel waard :)

De pijp geeft je ook maar zon 25% kans op een super / high end / spotlight. Van de high end zitten er in deze tour maar een paar bij die de moeite waard zijn, maar ook wel genoeg die weinig toevoegen vind ik. Zelfde met de spotlight deze tour. Dan geef ik het persoonlijk liever gericht uit aan iets waarvan je weet dat het een toevoeging is. Of sparen voor een pijp die een grotere toegevoegde waarde geeft.

Maar uiteraard is dit enkel mijn mening en in mijn situatie :)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het percentages wat je per dag kan verdienen om levels te stijgen is dat ook aan een max verbonden? Of hangt dat af per veld en welke combi poppetjes, karts en vliegers je rijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarine
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-08 15:23
Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 07:01:
Het percentages wat je per dag kan verdienen om levels te stijgen is dat ook aan een max verbonden? Of hangt dat af per veld en welke combi poppetjes, karts en vliegers je rijd?
Geen max. Er is wel een max per baan, dus als je geen punten meer krijgt zul je moeten switchen van baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het idee dat de meeste het wel prima vinden met hun ranked score. Weinig verandering de laatste dagen. Zowel in mijn ranked poule als in mijn friends list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
MetalSonic schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 16:51:
Ik heb het idee dat de meeste het wel prima vinden met hun ranked score. Weinig verandering de laatste dagen. Zowel in mijn ranked poule als in mijn friends list.
Ik vind het helemaal niet best... Sta 7e in tier 39 en krijg m'n scores niet omhoog :'(

Ben wel klaar met deze tour, hopelijk geen choco island in de volgende tour!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@__REMCO__ nou succes nog ff dan vanavond. Duimen voor een triple coin frenzy!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
MetalSonic schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 17:06:
@__REMCO__ nou succes nog ff dan vanavond. Duimen voor een triple coin frenzy!!!!
Haha nou dat gaat sowieso niet lukken. Ben al de hele week bezig om te verbeteren. Gebruik al jou tactiek met quiten als er de eerste 2 items geen frenzy is maar dan nog...

Ik geef het op en ga voor de volgende tour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Ik vind het ook wel prima! Sta dik 7k voor op de nummer 2, dus ik denk niet dat ik nog word ingehaald. Eerste keer dat ik m'n tier 40 hou. 8)

Nieuwe tour lijkt me leuk! Heb van de week ook al een paar items gepimpt voor dinodino jungle dus hopelijk komt het goed! Lang weekend voor de boeg! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Tijdje terug de roze bandwagon in mijn shop. Toen zou ik alleen genoeg coins hebben als ik 40 rubies zou gebruiken. Uiteindelijk niet gedaan. Eergisteren voor de tweede keer in mijn shop. Nu heb ik wel genoeg coin tickets on die te kopen. Maar afscheid doen van 10.000 coins doet wel pijn. Ik heb wel het gevoel dat als je niet genoeg coins hebt vaker HE spullen (o.a. level up tickets) langs komen, kan geen toeval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Oeh, badwagon is een goede kart! Kopen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:23
MetalSonic schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 16:51:
Ik ben vandaag van 3 naar 1 gestegen door een track 2000 hoger te scoren. Sta nu 1200 voor op nr. 3, en 4000 op nr. 4, dus terug naar tier 38 lijkt wel zeker. In de rest van de poule weinig verandering de laatste dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Zojuist 1e geworden met 7k voorsprong. Ik heb de hele week niets hoeven doen... kom maar op jungle tour!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Kak, bij het downloaden is er een fout opgetreden (805-0228) en die fout blijf ik krijgen. Jullie ervaring mee?

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
Tootoo schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 08:07:
Kak, bij het downloaden is er een fout opgetreden (805-0228) en die fout blijf ik krijgen. Jullie ervaring mee?
Download ging goed, maar starten lukt niet. Bugje denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:43
Kom er niet in inderdaad... Afwachten maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
85+ reacties op reddit met mensen die hetzelfde probleem hebben. Ik gok dat het niet aan mij ligt :) Misschien servers die plat gaan, aangezien het een behoorlijk grote download is (353 MB) in vergelijking met normaal....

Maar bij mij is ie ondertussen in ieder geval goed gedownload en doet ie het!

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
De update is huge 300+ mb. Ik ben hem aan het downloaden en laat wel weten wat er gebeurd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
Bij mij is de Jungle tour gewoon open gegaan. Vooralsnog geen issues (behalve dan de store issue). Ik zal geen spoiler geven van wie er in de pijp zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Ik zit er ook in inmiddels. Was helemaal overnieuw begonnen (was ook nog niet zo ver qua levels) omdat echt alles steeds uitgaf. Nu rustiger aan en rubies en coins wat beter besteden om verder te geraken.

Eerste voorzichtige scores staan nu net. Straks maar een grote pijp de lucht in want op dit moment zullen de scores niet fantastisch worden.

Nieuwe vriendcode is:
932838655696

[ Voor 30% gewijzigd door bennieeee op 20-05-2020 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slechtste begin ooit van een nieuwe tour......
1) nog steeds geen 1-6 en 2-6 challenges. Daar rekende ik nu eigenlijk wel op
2) ik kom een keer een tier 3 item te kort terwijl ik zoveel goede items heb, bij sommige item keuzes die wel tier 3 zijn moet ik het doen met level 1...
3) Ik had genoeg rubys voor één pull, dit kon alles nog goed maken maar nee alleen maar troep......

Jammer maarja eens kijken wat ik ervan kan maken. Iemand in mijn ranked poule heeft al 50.000 punten dus daar moet ik sowieso bij in de buurt komen.

EDIT: Nope: er is al een tegenstander met 60k, plek 1 is kansloos. Wel leuk dat je kan zien wat hij voor items heeft. Op de eerste course is dat al 6-4-4 :'(

20 euro uitgeven in de shop lost nu ook niks op want in plaats van die kart die ik dan zou kunnen kopen staat er al een level 3 high end klaar dus laat maar. :X

Nog maar een koffie gepakt... Ik ben benieuwd wat de rest van jullie vinden van de nieuwe tour. DK kan ik in principe verhogen naar level 5 door mijn tickets te gebruiken en de reward te gebruiken. Komende dagen maar bekijken of ik dat doe..

EDIT:
@Tootoo Top 3 kan ik wel proberen ja. Nummer 1 heeft 60k, nummer 2 heeft 51k en de nummer 3 heeft 43k. Alleen zijn dit wel al belachelijk hoge scores voor een tour die nog maar net begonnen is. Veel spelers moeten hun score nog neerzetten.

Dit wordt gewoon niet mijn week. Zal maar blij moeten zijn met plek in top 3 of wellicht top 5 en dan iets van 10 tot 20 rubys bijschrijven. ;)

@edzon
Haha nummer 3 ontbrak inderdaad, komt omdat ik iets daarvoor de 3 gebruikte om tier 3 aan te geven.

Ik zal eens kijken wat ik heb bij de Diddy kong cup, eigenlijk ben ik mentaal al gedeeltelijk gefocust op de nieuwe cup. Deze week moet maar zo snel mogelijk over zijn :+

[ Voor 57% gewijzigd door MetalSonic op 20-05-2020 12:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iaZOrmiyc3nTULxhfR6rPDp_JOk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mHhirDnPw8XAVy3BAlvUQird.jpg?f=fotoalbum_large

Ik klaag niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
MetalSonic schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 08:58:
2) ik kom een keer een tier 3 item te kort terwijl ik zoveel goede items heb, bij sommige item keuzes die wel tier 3 zijn moet ik het doen met level 1...
4) Ik had genoeg rubys voor één pull, dit kon alles nog goed maken maar nee alleen maar troep......

Jammer maarja eens kijken wat ik ervan kan maken. Iemand in mijn ranked poule heeft al 50.000 punten dus daar moet ik sowieso bij in de buurt komen.

EDIT: Nope: er is al een tegenstander met 60k, plek 1 is kansloos. Wel leuk dat je kan zien wat hij voor items heeft. Op de eerste course is dat al 6-4-4 :'(

20 euro uitgeven in de shop lost nu ook niks op want in plaats van die kart die ik dan zou kunnen kopen staat er al een level 3 high end klaar dus laat maar. :X

Nog maar een koffie gepakt... Ik ben benieuwd wat de rest van jullie vinden van de nieuwe tour. DK kan ik in principe verhogen naar level 5 door mijn tickets te gebruiken en de reward te gebruiken. Komende dagen maar bekijken of ik dat doe..
Ja, herken het wel. Geen nieuwe challengers. Ik mis ook de high end glider op choco. Vorige keer was dat de heart balloons, nu hebben ze het weer wat anders gemaakt. Pfff. Shop is naar de KL..., dus ik kan geen tickets kopen. Dus niet veel upgraden. Pink gold peach ga ik naar level 5 brengen. Deze ranked en de volgende (waarschijnlijk diddy kong cup) is zij weer van de partij. Voor de rest zie ik het wel. Zojuist 1 free pull gedaan: baby luigy. Nog 3 te gaan. Funky kong heb ik nog niet echt nodig, maar is wel cool :9 Enige is de spotlight glider.

Ik heb 100+ rubies, maar even wachten op de should you pull reddit en YouTube voordat ik ga trekken. Ik zag wel dat er nu maar 5 HE in de pijp zitten ipv 6, weer minder kans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Ik ben ook nog niet onverdeeld enthousiast... Gevoelsmatig hou ik de rubies liever voor een andere pijp. Dixxie vind ik wel aardig met meerdere bananen, maar dat is het wel? Ik had ook gehoopt op die expert levels (X-6 of 3-X?)...

Ben ook wel benieuwd hoe de scores gaan zijn... Dino Dino Jungle T heb ik wel een aardige score al (21,3k), maar volgens mij hebben anderen hogere levels in de ranked cup.... Wordt nog wat om eerste te komen. En voor Choco heb ik maar een HE ticket ingezet voor de driver en glider om ze op level 2 te krijgen...

@Planeetje, PGP op level 5 is wel heel erg nice! :)

@MetalSonic: 60k? Ouch, das wel pittig... 50k moet zeker te halen zijn (zit nu op 49k), maar 60k op de eerste ochtend... Gaan voor de top 3? Tier 40 is immers niet meer de max, maar tier 50!

Edit: hebben jullie ook dat je geen 10 rubies meer krijgt bij je friends scores maar weer terug bent naar coins? Ik had gehoopt dat dat rubies bleven...

[ Voor 21% gewijzigd door Tootoo op 20-05-2020 11:56 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Bij Choco geen enkele tier 3, noch driver, noch kart, noch glider. En sowieso al niet mijn favoriete baan...

Maar goed, soms zit het mee, soms tegen, en de afgelopen twee keren zat het mee (steeds met ruime voorsprong eerste) en volgende week is er weer een nieuwe kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:23
Planeetje schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 10:27:
[...]Deze ranked en de volgende (waarschijnlijk diddy kong cup)
Ik hoop op de Baby Mario Cup als tweede ranked cup. Daar zit ook Dino Dino Jungle in, die zit niet in de Diddy Kong Cup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
MetalSonic schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 08:58:
4) Ik had genoeg rubys voor één pull, dit kon alles nog goed maken maar nee alleen maar troep......

EDIT:
@Tootoo Top 3 kan ik wel proberen ja. Nummer 1 heeft 60k, nummer 2 heeft 51k en de nummer 3 heeft 43k. Alleen zijn dit wel al belachelijk hoge scores voor een tour die nog maar net begonnen is. Veel spelers moeten hun score nog neerzetten.

Dit wordt gewoon niet mijn week. Zal maar blij moeten zijn met plek in top 3 of wellicht top 5 en dan iets van 10 tot 20 rubys bijschrijven. ;)
1) Helemaal mee eens, ik had de 'expert' challenges wel verwacht :|
2) Lastig idd, heb zelf geen tier 3 kart en glider op choco maar dat geldt bijna voor iedereen in mijn ranking gelukkig. Hopelijk wordt het geen diddie kong voor de 2e week want daar kom ik zelfs 2 drivers tekort...
3) Zie net dat je dit punt hebt overgeslagen :? ik ben iig wel blij met het vrijgeven van level 50, toch weer iets nieuws om te halen :) nu eerste met 50k, 60 is zeker wel haalbaar maar de tour is nog jong idd
4) Ook mijn laatste ruby in de pijp gestoken, niets nuttig maar wel funky kong 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Ik heb dry bowser in mijn shop staan... Ik heb hem op Level 4 nu, als ik hem koop en een ticket gebruik, heb ik hem op level 5... Ik heb nu ongeveer 7000 muntjes, met nog 5 coin rush tickets op de plank en veel challenges nog te halen, dan kom ik bijna bij de 12k aan muntjes, dus dan kom ik heel erg in de buurt... Dan heb ik voor deze ranked zowel Pink Gold Peach als Dry bowser op level 5. Dan zou ik er voor deze ranked nog wel ok voorstaan. Nog maar even over nadenken (niet te lang ;)).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Planeetje schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 13:06:
Ik heb dry bowser in mijn shop staan... Ik heb hem op Level 4 nu, als ik hem koop en een ticket gebruik, heb ik hem op level 5... Ik heb nu ongeveer 7000 muntjes, met nog 5 coin rush tickets op de plank en veel challenges nog te halen, dan kom ik bijna bij de 12k aan muntjes, dus dan kom ik heel erg in de buurt... Dan heb ik voor deze ranked zowel Pink Gold Peach als Dry bowser op level 5. Dan zou ik er voor deze ranked nog wel ok voorstaan. Nog maar even over nadenken (niet te lang ;)).
Als je er vanuit gaat dat de volgende ranked cup baby Mario is (ik denk ook wel dat die het wordt), dan heb je dubbel plezier van dry bowser. Misschien helpt die je in je beslissing?

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Dry bowser is sowieso heel erg goed, en in 1 van mijn vorige posts had ik gezegd dat hij een no brainer is, en toch die vele muntjes en coin rush tickets maakt het een lastige ;)

Ik ga hem iig kopen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Alleen al om je eigen woorden zou je het koopje niet mogen laten liggen ;) Ik lees overigens op Reddit dat best wat mensen denken dat het deze keer Diddy Kong cup is als volgende ranked cup. Zou ik daar even van balen :P

Edit:

@Planeetje: 2 normal drivers! 8)7

@Poeksel: het is niet eens de slechtste pipe als je de scores in 1 van de eerste reacties leest, maar ik hou me zelf ook nog wel in... Ik hoop dat de volgende pijp de 50% score gaat halen. Dixie is het misschien wel waard... En aangezien ik nu 200+ rubies heb...

[ Voor 41% gewijzigd door Tootoo op 20-05-2020 19:55 . Reden: Reactie op posts hieronder. ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Ja, dan wordt dixie kong ook gebruikt in 2e ranked week. Zij is namelijk volgende week spotlight. En om baby mario cup in de jungle tour voor ranked te gebruiken als er ook een Diddy kong cup is, ja, is niet heel logisch.

Ik heb dringend 1 van de gliders nodig voor RMX Choco.... going to pull..... probably

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Kans is groot dat volgende week Diddy Kong gaat worden. Is tenslotte Jungle tour. Volgende week wordt dus damage control, denk niet dat het iets gaat worden. Op 2 tracks geen T3 drivers.

Well jammer dat Nintendo geen extra blauwe challenges heeft gedaan. Lijkt me simpel. Tier 50 halen. X0000 eerste worden, x000 aantal crashes door bananen. 4x level 6 etc, etc.

[ Voor 32% gewijzigd door Xaio op 20-05-2020 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Iemand al iets leuks uit de pipe gehaald?

Edit: ik had een gold glider, hammer bro, streamliner en blue Birdo kart. Gold glider had ik al en is nu 5+1. De rest was nieuw :) Niet de spotlight, maar al met al toch niet slecht.

Edit 2: Ik heb nog 2 HE glidertickets om de gold glider naar lvl 6 te brengen. Ik wacht nog maar even denk ik...

[ Voor 89% gewijzigd door Planeetje op 20-05-2020 19:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
"The total score for this pipe is 26/60. It’s a shame that it is a pretty bad pipe, as it’s Funky Kong! Tbh, most of you will probably pull anyway just cause it’s Funky Kong, am I right?"

Maar ik bewaar mijn rubies toch maar weer (al is het wel zo dat de hoogste van de laatste 9 pipes 51% was, dus zo dramatisch is 26/60 niet).

[ Voor 16% gewijzigd door Poeksel op 20-05-2020 19:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bij de Diddy kong cup heb ik alles tier 3 en leuke high ends :) dat mag van mij dus wel de volgende worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Ik mis daar dus ook weer een glider voor choco. De rest is allemaal T3, dus met een beetje geluk. Veel van mijn ranked tegenstanders hebben alles T3. Baleh! Eerst maar even afwachten.

Ik heb trouwens toch maar besloten dry Bowser niet te kopen. Ik koop over het algemeen alleen gliders. Dus ik spaar vooralsnog door voor GG of swooper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Planeetje Dat is dan inderdaad vervelend. Eerder las ik dat levels van items worden gematcht aan je ranked tegenstanders...

Zou leuk zijn als ze dit ook per baan deden voor de tier van de items.. btw overschat een hogere level voor je glider niet he ;-) voor hogere kans op frenzy moet je driver nog steeds omhoog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:43
High end B Dasher in de shop voor 10k coins...

Heb hem nog niet. Doen? Is het een goeie? Waard?

Heb net iets meer dan 10k coins, of nog even lekker opsparen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Als dat zo is heb ik maar karige tegenstanders... Ondertussen begint het alweer hetzelfde te worden: wachten tot de volgende ranked cup :P

Maar daar kijk ik minder naar uit dan jij @MetalSonic: wel tier 3 items, maar ik mag al van geluk spreken als ik level 4 haal. Vaker level 2 / 3 (en niet genoeg tickets om het te upgraden naar 4)... per 3 dagen klinkt inderdaad mooi ;) Ondertussen heb ik een voorsprong van bijna 10k op nummer 2 en meer dan 11 op 3. Maakt dat je niet meer zo hard je best gaat doen.

@Sleehond, wat metal sonic zegt: het hangt van je situatie af. Hoe sta je er nu voor, wat voor andere karts heb je nog (bv voor toad circuit R)? Het is geen onaardige kart, maar van degene die in de coinshop te verkrijgen is de badwagon misschien meer het geld waard.

[ Voor 39% gewijzigd door Tootoo op 21-05-2020 09:43 ]

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Sleehond
Wat je upgraded voor de lange termijn is altijd een beetje een gok. Je kan kijken bij de kart en bij hoeveel banen die bruikbaar is....

Wij weten hier niet hoe je huidige ranking loopt. Als je nu dik eerste staat kan je al items upgraden die je nu nog niet nodig hebt

@Tootoo
Ze mogen de ranked cup wel elke 3 dagen veranderen hé ;-) ...... Ik vind een week ook lang!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fLtoAAPY0KmanFzGrKHeyRbmbIg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pTuD7caGSSGzdWkCVhQ4tRh5.png?f=user_large

[ Voor 19% gewijzigd door MetalSonic op 21-05-2020 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/viumZcuEkgSeCHx7rsr1HE6xmB4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3wZnTEGcG43YAEcmNZKwXt4r.jpg?f=fotoalbum_large

Dit wordt weer saai zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Zo, even huisgehouden op choco island. 18.2k zonder tier 3 glider is zo gek nog niet. Ik had 2x coin box frenzie _/-\o_

Nummer 1 staat op 55k, ik op 49k, maar ik heb nog 2 banen te gaan voor 20k+. Zowaar kan ik misschien toch wel 1e worden deze ranked. Vingers crosser.

Een week ranked duurt echt heel lang, daar ben ik het helemaal mee eens, zeker in de 2e tour week!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Planeetje schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 18:10:
Zo, even huisgehouden op choco island. 18.2k zonder tier 3 glider is zo gek nog niet. Ik had 2x coin box frenzie _/-\o_

Nummer 1 staat op 55k, ik op 49k, maar ik heb nog 2 banen te gaan voor 20k+. Zowaar kan ik misschien toch wel 1e worden deze ranked. Vingers crosser.

Een week ranked duurt echt heel lang, daar ben ik het helemaal mee eens, zeker in de 2e tour week!
Nette score hoor! Hier heb ik ondertussen 16.0k met alles tier 3 (level 2 / 3 / 2). Dus met 18k heb je het echt super netjes gedaan!

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Sleehond schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 09:22:
High end B Dasher in de shop voor 10k coins...

Heb hem nog niet. Doen? Is het een goeie? Waard?

Heb net iets meer dan 10k coins, of nog even lekker opsparen?
Ik heb het op een gegeven moment gewoon gedaan omdat ik die als enige high end uit de store nog niet had. Als je hem nog niet hebt, dan is het wel de muntjes waard. Als je hem al had zou ik zeggen dat ie het niet waard is om nog eens 10k aan muntjes uit te geven. Hoewel het zeker niet de slechtste kart is.
Tootoo schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 18:55:
[...]

Nette score hoor! Hier heb ik ondertussen 16.0k met alles tier 3 (level 2 / 3 / 2). Dus met 18k heb je het echt super netjes gedaan!
Ik heb 5-2-2. Het is vrij lastig om met een T2 glider de combo vast te houden, maar niet onmogelijk. Het is me een paar keer gelukt, maar dat waren dan weer niet de races met de hoogste score, zoals gewoonlijk. Ook moest ik de glider naar minimaal skill level 2 brengen met een ticket om combo vast te kunnen houden.

16k is ook zeker geen slechte score hoor! Momenteel zie ik in mijn ranked max score van 16k bij 1 of 2, maar de rest is lager. :9

[ Voor 37% gewijzigd door Planeetje op 21-05-2020 19:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geen goede frenzys, choco en dk levels zat... dit is echt niet mijn tour!! Dry bowser heeft er blijkbaar ook geen zin in.

Ik zie dat veel van jullie de he coinshute hebben. Die heb ik helaas gemist..

Morgen nieuwe rondes nieuwe kansen!!
Pagina: 1 ... 15 ... 161 Laatste