Slechtste begin ooit van een nieuwe tour......
1) nog steeds geen 1-6 en 2-6 challenges. Daar rekende ik nu eigenlijk wel op
2) ik kom een keer een tier 3 item te kort terwijl ik zoveel goede items heb, bij sommige item keuzes die wel tier 3 zijn moet ik het doen met level 1...
3) Ik had genoeg rubys voor één pull, dit kon alles nog goed maken maar nee alleen maar troep......
Jammer maarja eens kijken wat ik ervan kan maken. Iemand in mijn ranked poule heeft al 50.000 punten dus daar moet ik sowieso bij in de buurt komen.
EDIT: Nope: er is al een tegenstander met 60k, plek 1 is kansloos. Wel leuk dat je kan zien wat hij voor items heeft. Op de eerste course is dat al 6-4-4
20 euro uitgeven in de shop lost nu ook niks op want in plaats van die kart die ik dan zou kunnen kopen staat er al een level 3 high end klaar dus laat maar.
Nog maar een koffie gepakt... Ik ben benieuwd wat de rest van jullie vinden van de nieuwe tour. DK kan ik in principe verhogen naar level 5 door mijn tickets te gebruiken en de reward te gebruiken. Komende dagen maar bekijken of ik dat doe..
EDIT:
@
Tootoo Top 3 kan ik wel proberen ja. Nummer 1 heeft 60k, nummer 2 heeft 51k en de nummer 3 heeft 43k. Alleen zijn dit wel al belachelijk hoge scores voor een tour die nog maar net begonnen is. Veel spelers moeten hun score nog neerzetten.
Dit wordt gewoon niet mijn week. Zal maar blij moeten zijn met plek in top 3 of wellicht top 5 en dan iets van 10 tot 20 rubys bijschrijven.
@
edzon
Haha nummer 3 ontbrak inderdaad, komt omdat ik iets daarvoor de 3 gebruikte om tier 3 aan te geven.
Ik zal eens kijken wat ik heb bij de Diddy kong cup, eigenlijk ben ik mentaal al gedeeltelijk gefocust op de nieuwe cup. Deze week moet maar zo snel mogelijk over zijn
[
Voor 57% gewijzigd door
MetalSonic op 20-05-2020 12:39
]