Pff ik kom in een race waar niemand is, dus disconnect en 8 punten eraf lekker..
YES YES YES, blij hiero, het is gelukt!
Resulteert niet meteen in een nieuwe pull, heb nu een totaal van 36 rubys maar dat geeft niet. Geef ik later nog wel uit
Ben vandaag van rank C naar A geklommen in ongeveer 3,5 uur. Hieronder wat tips.
1) Zorg dat je zo snel mogelijk eerste word. Ja echt, de meeste keren dat ik aan het einde van de race eerste was kwam het doordat ik de hele tijd op de nummer één plek reed. Iedereen is voor zichzelf bezig en de kans op een blauw schild is klein. De nummer 2 t/m 7 slachten elkaar vaak onderling af en ondertussen blijf je op één rijden.
2) 1 of 2 gare games achterelkaar qua verbinding ofzo? Quit en zoek opnieuw naar je race. Dit kan je ook doen als je ineens in een lobby zit met S+6 ofzo, ja dag daar heb ik geen zin in......
3) Ga voor plek 1 maar wees efficiënt, als je 2de rijdt in een groep van 8 dan is het ook netjes als je die positie kan behouden. Kies dan vaker voor defensief (houd 't rode schild achter je kont) dan dat je probeert de nummer 1 uit te schakelen. Hier kan je wel eens een gokje wagen maar vaak pakt dit nadelig uit. Je schiet je rode schild maar die raakt ipv de nummer 1 wellicht een sneeuwpop en omdat je nu kwetsbaar bent ben je na één geincasseerde hit ineens 6de ipv 2de..
4) deze tip heb ik voor elke online game, speel door als je in de "prestatiezone zit/ flow zit" , neem pauze's....
5) Laatste en vermakelijkste tip. Het is nog steeds Mario kart, er gebeuren gekke dingen in een race en dat kan goed en slecht uit pakken. Ik denk dat het maar goed is dat je elkaar geen berichten kan sturen want dan was er heel wat gevloek
[
Voor 91% gewijzigd door
MetalSonic op 03-05-2020 15:47
]