Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
Volgens mij werkt het zo:

Lvl 6 normaal = level up ticket normaal in shop is nu mogelijk.
Lvl 6 super = level up ticket normaal + super in shop is nu mogelijk.
Lvl 6 high end = level up ticket normaal + super + high end in shop is nu mogelijk.

Mijn eerste level 6 was een high end en ik heb alle drie tickets wel eens in de shop gehad.

[ Voor 7% gewijzigd door Xaio op 30-04-2020 07:27 ]

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 17:50
Wat jullie hierboven zeggen klopt. Sinds ik een items op level 6 heb krijg ik tickets. Helaas..... is het vaak zo dat tickets van die dingen zijn als "boost experience voor kart/ driver / glider" ik heb niet zo vaak een level up ticket...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
Ben vorige ranked 2e geworden. Ik stond 700 punten achter, maar kon het even niet opbrengen om nog te racen. ;)

Ik twijfel of ik deze ranked wel mee ga doen, want ik heb niet echt een goede loadout. Niets hoger dan level 3. Op de Vanilla lake track ook geen tier 3 glider. Ik had nog een 10 pull gedaan voor de spotlight glider. Ik had wel een gold pipe, maar kreeg builder toad ipv de glider (en blue Birdo die ik nog niet had). Is natuurlijk wel leuk, maar helpt niet voor ranked. Bovendien is de special trash.

Mijn gold pass is inmiddels ook verlopen en zal ik 4 mei weer vernieuwen. Dan krijg ik alle gold pass tickets nog. Ik zit nu op een bergje tickets, maar die ga ik niet voor deze ranked gebruiken iig.

Ik sta nu 8e met 42k en nummer 1 heeft 49k. 49k gaat wel lastig worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uzR-jBwZYASLZyw3hVOvpLrOtMQ=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WNDbgZztOsXlnDl4GHF4bczy.jpg?f=fotoalbum_medium ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 18:28
Nemen jullie eigenlijk bij Vanilla Lake 1 R/T na de start de snelle route of de route met de extra itembox?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Poeksel schreef op donderdag 30 april 2020 @ 17:55:
Nemen jullie eigenlijk bij Vanilla Lake 1 R/T na de start de snelle route of de route met de extra itembox?
Snelle route.... Altijd en dat is omdat ik altijd op de eerste plek wil rijden. Als je de extra item box route neemt hoop je op een frenzy maar dan moet je ook nog een frenzy hebben die je snel naar punt één brengt. Als je de item box pakt zit je waarschijnlijk al ergens tussen 3 en 6 qua positie.......

Snelle route en steeds de linker binnen bocht is praktisch non stop rijden op één en kans hebben op coin frenzy's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:50
Ik heb voor Vanilla Lake mijn beste scores met de korte route, maar ik heb voor de track ook geen top-shelf driver, dus geen frenzy’s en met de lange route wordt ik bijna nooit eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
@MetalSonic gebruik je de glider route of de ramp ernaast? Ik heb 2-3-2 maar kom maar niet boven 12k. Zo jaloers op jouw 13.5k score. Wil ik meedoen met top 3 moet ik daar 13k halen.

De eerste track waar je simpelweg geen tijd hebt om jouw item ticket te gebruiken (in 9 van de 10 gevallen).

Voordeel van de lange route is dat als je een red shell frenzy krijgt, er tenminste doelwitten voor jou rijdt.

[ Voor 16% gewijzigd door Xaio op 30-04-2020 22:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Xaio schreef op donderdag 30 april 2020 @ 22:43:
@MetalSonic gebruik je de glider route of de ramp ernaast? Ik heb 2-3-2 maar kom maar niet boven 12k. Zo jaloers op jouw 13.5k score. Wil ik meedoen met top 3 moet ik daar 13k halen.

De eerste track waar je simpelweg geen tijd hebt om jouw item ticket te gebruiken (in 9 van de 10 gevallen).

Voordeel van de lange route is dat als je een red shell frenzy krijgt, er tenminste doelwitten voor jou rijdt.
Ik gebruik de glider route. Je hoeft niet jaloers te zijn op mijn score want mijn items zijn: 2-2-5.. Waarbij mijn eerste item gold is en de rest high end. Ik heb mijn score gehaald door een combinatie van 1 coin frenzy en 2 losse muntjes en een banaan via een item ticket....

Ik vind altijd wel tijd om mijn item ticket te gebruiken. Bv tijdens 't gliden.. Wist je btw dat als je met een pas geactiveerde frenzy over de finish gaat daar rekening mee wordt gehouden? Je score zal nog wat langer doorlopen. :) Verder kan je ook iets voor dat je over item blocks gaat je ticket activeren daarna krijg je dan de items van de item blocks, die sluiten netjes achteraan in de rij bij mij.

@Slettesloery jij hebt ook even flink aan je pijp getrokken zie ik, ineens nieuwe high end items voor track 3.. :+

[ Voor 11% gewijzigd door MetalSonic op 01-05-2020 15:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slettesloery
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 05-09 23:15
Klopt gelukkig maar 1x 10 gedaan was blij gelijk item ticket er op en gaan 2x coin frenzy klaar bijna 16k te erg combo van 101 maar sta nu 1e met 1030 punten dus moet nog aan de bak op de eerste 2 levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt er met het online multiplayer optie nou gecheat door andere spelers.
Alles wat je op ze schiet of het nou blauwe rode, of groene schilden zijn ze rijden gewoon verder.
Zo irritant, winnen is bijna onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 21:14:
Wordt er met het online multiplayer optie nou gecheat door andere spelers.
Alles wat je op ze schiet of het nou blauwe rode, of groene schilden zijn ze rijden gewoon verder.
Zo irritant, winnen is bijna onmogelijk
Heeft met lag te maken. Ik heb hetzelfde probleem. Heb er 20 pogingen over gedaan om eerste te worden, maar alles hit mij en ik raak niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Froop1992 schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 02:47:
[...]

Heeft met lag te maken. Ik heb hetzelfde probleem. Heb er 20 pogingen over gedaan om eerste te worden, maar alles hit mij en ik raak niets.
Wat is lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Zet met multiplayer auto item uit. En schiet eigenlijk niks af. Zo red je het wel om (af en toe) te winnen.

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xaio
Bij multiplayer draait alles om verdediging. Vergeet de munten en ga voor de korte bochten. Speciale drivers als harten, triple Shells/banaan en lucky Seven (meer kans als je op plek 3 of lager zit) hebben voorkeur. Ik kies zelf altijd voor een red shell glider. Voorkeur is ook om te kiezen voor tours met alleen 1 of 2 items. Daarnaast speelt geluk ook een grote rol.

Ik doe alleen multiplayer voor challenges of met vrienden.

Onderstaande stond ooit op Reddit voor multiplayer.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T2W8iiASuW-ykY9TrkuLQiEF3K4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9HfLmP3FABYz9At4Boan6mac.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
*klopt af* ik heb gelukkig geen lag bij mario kart online. En ik win de laatste tijd vaak. De tips hierboven zijn erg sterk van @Xaio .......

Aanvullende tip van mij is om auto item uit te zetten. Als je dus een banaan of schild hebt dan kan je die beter houden. Je wilt in de online games geen 2 muntjes krijgen of andere onzin.

Verder tja, shortcuts nemen en kijken of je hier en daar wat slim/ tactisch kan spelen. Online Mario kart is veel meer zoals mario kart vroeger ook vanaf de bank was. Singleplayer draait alleen maar om combo's, Multiplayer draait alleen maar om eerste worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Xaio schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 09:32:
Onderstaande stond ooit op Reddit voor multiplayer.
[Afbeelding]
Ik snap de logica van deze indeling niet zo...
Bowser staat heel laag, maar Bowser jr staat heel hoog, terwijl ze hetzelfde item hebben. Daisy holiday staat ook hoger dan King Boo en Pauline, ook hetzelfde item :?

Hier gaat het multiplayer wisselend. Ik deed meestal wel de Gold races, want áls je dan wint, gaat je % daar stuk meer omhoog dan bij de Standard races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
texelonia schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 12:13:
[...]

Bowser staat heel laag, maar Bowser jr staat heel hoog, terwijl ze hetzelfde item hebben. Daisy holiday staat ook hoger dan King Boo en Pauline, ook hetzelfde item :?

Hier gaat het multiplayer wisselend. Ik deed meestal wel de Gold races, want áls je dan wint, gaat je % daar stuk meer omhoog dan bij de Standard races.
Ik ben het ook niet helemaal eens met die Reddit afbeelding. Wellicht dat hij daarom is weggehaald?

Ik zou King Boo veel hoger zetten, en de poppetjes die paddestoelen hebben als special lager.

Edit: oh handig om te weten van de gold races, dan ga ik dat nu ook doen. Ik wil zo snel mogelijk nar level A klimmen voor de rubys

[ Voor 8% gewijzigd door MetalSonic op 02-05-2020 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
MetalSonic schreef op donderdag 30 april 2020 @ 21:25:
[...]

Snelle route.... Altijd en dat is omdat ik altijd op de eerste plek wil rijden. Als je de extra item box route neemt hoop je op een frenzy maar dan moet je ook nog een frenzy hebben die je snel naar punt één brengt. Als je de item box pakt zit je waarschijnlijk al ergens tussen 3 en 6 qua positie.......
Anderzijds is de kans op een frenzy als je buitenom gaat wel extra groot. Vervolgens kun je daarna een shortcut nemen om nog in de eerste ronde de eerste plek te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Poeksel schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 14:23:
[...]

Anderzijds is de kans op een frenzy als je buitenom gaat wel extra groot. Vervolgens kun je daarna een shortcut nemen om nog in de eerste ronde de eerste plek te pakken.
Waarom zeg je dat die kans extra groot is? Zelfs met een level 6 poppetje is de kans nog maar tussen de 6 en 10%.... het kan inderdaad goed uitpakken, dus ter afwisseling kan je af en toe de omweg nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
MetalSonic schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 14:28:
[...]

Waarom zeg je dat die kans extra groot is? Zelfs met een level 6 poppetje is de kans nog maar tussen de 6 en 10%.... het kan inderdaad goed uitpakken, dus ter afwisseling kan je af en toe de omweg nemen :)
Grotere kans op een (niet-coin) frenzy als je achter ligt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Poeksel schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 14:30:
[...]

Grotere kans op een (niet-coin) frenzy als je achter ligt toch?
Daar weet ik niks van, je ziet bij elk poppetje wat de kans is op frenzy bij 't overzicht. Meer weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Het was een van de eerste trucs die ik geleerd heb (bewust traag starten -> grotere kans op frenzy). In mijn ervaring klopt het wel, al heb ik het nooit geturfd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:50
Volgens MarioWiki.com is dat inderdaad zo:
https://www.mariowiki.com/Mario_Kart_Tour#Frenzy
Base probability of a Frenzy
Position1st2nd3rd4th5th6th7th8th
First lap567913151822
Second lap67111218222941

[ Voor 92% gewijzigd door Eärendil op 02-05-2020 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Sowieso is een extra item blokje natuurlijk een extra kans op een frenzy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
texelonia schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 12:13:
[...]

Tja ik ken de details niet. Hart beschermt jou tegen bliksem en blauwe shell. Dus dat kan ik wel begrijpen. Volgens mij speelt gewicht klasse van de drivers ook een rol (dacht iets met acceleratie), maar ja dat is voor mij al teveel details om hierop te gaan letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Nummer één staat 2.5k voor op mij. De nummer 3 loopt iets van 2.5 k achter. Probleem is dat ik nu op track 2 en 3 al een score heb in combinatie met twee frenzy's. Op track 1 twijfel ik.

Qua tickets kan ik niks upgraden, coins ook niet meer veel dus dit gaat 't hem worden denk ik.

Gelukkig vind ik deze ranked tracks wel erg leuk! Bij geen enkele heb ik zoiets van dat ik hem vervelend vind om te doen.

@de rest:
Hoe is 't bij jullie? Zekerheid op plek één of waarschijnlijkheid voor een top 3? maar weer ouderwets duimen dat er volgende keer eindelijk nieuwe challenges bij komen. Tijdens het typen van deze reactie denk ik dat ik vanmiddag lekker wat uurtjes onderuit gezakt online ga gamen. Tijd om naar rank B te gaan, wellicht zelfs A :9

Edit; rank b gehaald in gold. 1 woord: hardcore ... das behoorlijk intens vooral 1 vs 1. Je kan er 8% bij krijgen maar dat kan er ook vanaf worden gehaald. Ben er even suf van haha

[ Voor 39% gewijzigd door MetalSonic op 03-05-2020 13:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
Pff ik kom in een race waar niemand is, dus disconnect en 8 punten eraf lekker..

YES YES YES, blij hiero, het is gelukt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VUovLoxsitHLQI_0HDWMoDlClv4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/w1xEvAz5H1kkBi1ydBSOIsH8.png?f=user_large

Resulteert niet meteen in een nieuwe pull, heb nu een totaal van 36 rubys maar dat geeft niet. Geef ik later nog wel uit

Ben vandaag van rank C naar A geklommen in ongeveer 3,5 uur. Hieronder wat tips.

1) Zorg dat je zo snel mogelijk eerste word. Ja echt, de meeste keren dat ik aan het einde van de race eerste was kwam het doordat ik de hele tijd op de nummer één plek reed. Iedereen is voor zichzelf bezig en de kans op een blauw schild is klein. De nummer 2 t/m 7 slachten elkaar vaak onderling af en ondertussen blijf je op één rijden.

2) 1 of 2 gare games achterelkaar qua verbinding ofzo? Quit en zoek opnieuw naar je race. Dit kan je ook doen als je ineens in een lobby zit met S+6 ofzo, ja dag daar heb ik geen zin in......

3) Ga voor plek 1 maar wees efficiënt, als je 2de rijdt in een groep van 8 dan is het ook netjes als je die positie kan behouden. Kies dan vaker voor defensief (houd 't rode schild achter je kont) dan dat je probeert de nummer 1 uit te schakelen. Hier kan je wel eens een gokje wagen maar vaak pakt dit nadelig uit. Je schiet je rode schild maar die raakt ipv de nummer 1 wellicht een sneeuwpop en omdat je nu kwetsbaar bent ben je na één geincasseerde hit ineens 6de ipv 2de..

4) deze tip heb ik voor elke online game, speel door als je in de "prestatiezone zit/ flow zit" , neem pauze's....

5) Laatste en vermakelijkste tip. Het is nog steeds Mario kart, er gebeuren gekke dingen in een race en dat kan goed en slecht uit pakken. Ik denk dat het maar goed is dat je elkaar geen berichten kan sturen want dan was er heel wat gevloek :+

[ Voor 91% gewijzigd door MetalSonic op 03-05-2020 15:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
Nu derde met ongeveer 2k van nummer 1 en ongeveer 1.5k van nummer 2. Gisteren nog nummer 2. Fun fact; de kans is groot dat spelers in jouw tierlijst, niet daadwerkelijk in jouw tierlijst zit. Dus eigenlijk strijdt je niet daadwerkelijk met de spelers in jouw lijst. Neemt wel iets weg van de beleving.

Nu zonder gold pass (mis HE tickets als gift) en ik wil pas over 2 weekjes de gold pass weer activeren. Dus moet zuinig zijn op mijn tickets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
Xaio schreef op zondag 3 mei 2020 @ 21:45:
Nu derde met ongeveer 2k van nummer 1 en ongeveer 1.5k van nummer 2. Gisteren nog nummer 2. Fun fact; de kans is groot dat spelers in jouw tierlijst, niet daadwerkelijk in jouw tierlijst zit. Dus eigenlijk strijdt je niet daadwerkelijk met de spelers in jouw lijst. Neemt wel iets weg van de beleving.

Nu zonder gold pass (mis HE tickets als gift) en ik wil pas over 2 weekjes de gold pass weer activeren. Dus moet zuinig zijn op mijn tickets.
"niet groot", kan je veranderen in nihil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Ik ga de 300 muntjes binnen harken en dan vanavond duimen dat ik mijn 2de plek kan vast houden :)..

Gisteren een iPhone SE2020 besteld, die gaat mijn iPhone SE2016 vervangen ik ben benieuwd naar de vernieuwde performance straks. Mijn huidige telefoon liep vaak bijna vast in drukke levels (rainbow road, bowser T tracks etc) . De framerate was gevoelsmatig ergens rond de 10 fps. Dit is pijnlijk waar ik voor pc gaming 60 fps minimum gewend ben :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 08:42:
Ik ga de 300 muntjes binnen harken en dan vanavond duimen dat ik mijn 2de plek kan vast houden :)..

Gisteren een iPhone SE2020 besteld, die gaat mijn iPhone SE2016 vervangen ik ben benieuwd naar de vernieuwde performance straks. Mijn huidige telefoon liep vaak bijna vast in drukke levels (rainbow road, bowser T tracks etc) . De framerate was gevoelsmatig ergens rond de 10 fps. Dit is pijnlijk waar ik voor pc gaming 60 fps minimum gewend ben :o
Nieuwe telefoon scheelt alles! Bij mij was het verschil in telefoon niet zo groot als bij jou maar ik merkte dat ik met elk spelletje dat ik speel significant hogere scores/tijden haalde. Verschil in scherm doet ook wonderen.

Sta nipt 3e, vanmorgen Soda Jet gekocht en gouden kart ticket gekocht, samen met de ticket die ik nog had, kon ik deze lvl 4 maken. In Vanilla lake is de kart het enige item waar ik bonus punten over krijg, kan dus ook geen frenzy's halen en moet het dus hebben van de combo's. Of met Gold train lvl3, maar met de Soda Jet valt toch net wat meer punten uit de combo's te pompen, wat weer het verschil goed maakt in Base points. :)

In alle races records neergezet met non stop combo's trouwens, in de eerste race met 2 Coin frenzy's en in de 2e met een Lucky 7 frenzy en 2 Coin frenzy's! :9 Ik ben bang dat daar niet heel veel meer uit te pompen valt.... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
@pjot1
Ja volgens mij had je dat eerder gedeeld. Dat een nieuwe telefoon helpt. Ik verwacht qua score eigenlijk voor mijzelf niet teveel. Ook met een snelle telefoon kan je combo's verliezen. Wat ik ik wel vaker heb gehad is dat 't zo druk werd en dat hij bijvoorbeeld niet reageerde op 't inzetten van een bocht. ook heb ik vaak dat hij geen turbo start wil doen.

Als ik jouw reactie lees is 't voor jou dus ook een kwestie van je 300 muntjes pakken, misschien een paar pogingen en dan achterover hangen en morgen aan de slag gaan met de nieuwe ranked races. Heb daar sowieoso weer veel zin in _O_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 10:01:
@pjot1
Ja volgens mij had je dat eerder gedeeld. Dat een nieuwe telefoon helpt. Ik verwacht qua score eigenlijk voor mijzelf niet teveel. Ook met een snelle telefoon kan je combo's verliezen. Wat ik ik wel vaker heb gehad is dat 't zo druk werd en dat hij bijvoorbeeld niet reageerde op 't inzetten van een bocht. ook heb ik vaak dat hij geen turbo start wil doen.

Als ik jouw reactie lees is 't voor jou dus ook een kwestie van je 300 muntjes pakken, misschien een paar pogingen en dan achterover zakken en morgen aan de slag gaan met de nieuwe ranked races. Heb daar sowieoso weer veel zin in _O_
Met een nieuwe telefoon kan je veel beter reageren waardoor het makkelijker is je combo's te houden.

Muntjes heb ik al binnen. Probeer natuurlijk altijd hoger te komen! ;)

Flower tour, heb er ook al zin in! Met een Flower Glider lvl6 moet het goedkomen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Vanochtend mijn gold pass weer geactiveerd, 300+ muntjes gehaald, laatste gold challenges gehaald door 3x eerste te worden. Op naar de volgende tour!

Ik sta nu 8e, nummer 1 heeft 56k. Dat ga ik niet halen met mijn load out. Ik heb al mijn tickets maar gespaard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Planeetje schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 14:09:
Vanochtend mijn gold pass weer geactiveerd, 300+ muntjes gehaald, laatste gold challenges gehaald door 3x eerste te worden. Op naar de volgende tour!

Ik sta nu 8e, nummer 1 heeft 56k. Dat ga ik niet halen met mijn load out. Ik heb al mijn tickets maar gespaard...
Al zin in de volgende tour? Al een idee of je items er goed voor zijn?

Dit is een pittige week hoor, ik heb de poging om eerste te worden ook laten schieten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Ja, zeker wel zin in de flower tour. Daisy kan naar level 4. Ik heb alle flower gliders. De yellow flower glider is level 6. Mogelijks speelt de piranha plant glider ook nog een rol (met de tekst: fun flower) :)

Ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe spotlights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:59
1e in toad cup met 700 punten voorsprong, het is wel genoeg denk ik voor plek 1

Kom maar door met de flower tour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Eerste met 77 punten voorsprong. Zelfs de nummer 9 met ruim 4k achterstand kan me nog best inhalen. Wordt spannend morgenochtend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
@Froop1992 ik weet dat je in meerdere rankings kan voorkomen en niet per se dezelfde ranking hebt als diegene in jouw ranking maar hoe weet je zeker dat dit nooit voorkomt?

Ik hoop iig dat iedereen uit mijn ranking inmiddels ruim eerste staat! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J3XDTWvO1CfKMsBE9Sdgap-K-jA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CHG5aseVZAqwOx3ciBoCiNY1.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Sta nou 3e in tier 39 met 60 punten voorsprong op nr4. Kan er echt niet meer uithalen (vooral door het missen van een 3 item driver op de laatste track...)

Hopelijk morgen dus level 40 en dan ook eigenlijk de laatste challenges gehaald!

@MetalSonic ik heb een iPhone 11 pro en ook ik heb nog wel eens wat lag bij bepaalde tracks, ondanks dat ik power saving aan heb staan wat toch ook wat visuele dingen uitschakelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
__REMCO__ schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 19:24:
Sta nou 3e in tier 39 met 60 punten voorsprong op nr4. Kan er echt niet meer uithalen (vooral door het missen van een 3 item driver op de laatste track...)

Hopelijk morgen dus level 40 en dan ook eigenlijk de laatste challenges gehaald!

@MetalSonic ik heb een iPhone 11 pro en ook ik heb nog wel eens wat lag bij bepaalde tracks, ondanks dat ik power saving aan heb staan wat toch ook wat visuele dingen uitschakelt.
Al eens getest met powersaving uit voor max performance?

Ik ga het wel zien een beetje vertraging is te doe maar wat ik nu heb is te erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
MetalSonic schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 21:14:
[...]

Al eens getest met powersaving uit voor max performance?

Ik ga het wel zien een beetje vertraging is te doe maar wat ik nu heb is te erg.
Dat deed ik in het begin maar dan was m'n accu te snel leeg. Maar ook dan af en toe lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
Sta nog steeds eerste met ruim 3,8K voorsprong, weer wat gratis rubies binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
tweede geworden :) vind ik prima!

FF snel gekeken bij track 1 & 2 kunnen we denk ik aan de slag met hoge level items maar track 3 is de track met de veel lagere scores :o

weer geen nieuwe challenges... waar blijven 1-6 en 2-6???? :( :( :( :( :(

Edit: @Froop1992 als je 4 keer gold trekt dan heb je niks te mopperen hoor, die komen nog goed van pas :D

[ Voor 103% gewijzigd door MetalSonic op 06-05-2020 12:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froop1992
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H6KhP0fg7mZH6QF3M99UaeW-SpY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9TmKgoMSUm7JpIj5NCbwoe5U.png?f=fotoalbum_large

Maar een pull gedaan. Aardig wat supers, maar ook 2 keer dezelfde normal. Manmnan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
Op Reddit staat dat er nieuwe expert challenges (ik neem aan die groene versie) komen en de level cap van 99 zal verdwijnen.

Even op mijn zoontjes account die nieuwe choco rmx gespeeld. Een lastige track..... Kom nog een keer terug met baby Daisy cup, de volgende ranked cup. Beide keren gefinished op plek 8.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
Xaio schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 12:27:
Op Reddit staat dat er nieuwe expert challenges (ik neem aan die groene versie) komen en de level cap van 99 zal verdwijnen.

Even op mijn zoontjes account die nieuwe choco rmx gespeeld. Een lastige track..... Kom nog een keer terug met baby Daisy cup, de volgende ranked cup. Beide keren gefinished op plek 8.
Ik heb 't gegoogld en daarna hier gekopierd / geplakt. Handige info voor iedereen hier
More datamine findings; huge 2.1.0 update incoming.
News
Source: afelix from the Mario Kart Tour Community Discord.

11700_140_title → Update Information 11700_140_webviewtext0 → Thank you for playing the Mario Kart Tour game.

Version 2.1.0 has been released, so here's some information about the new features and changes. 11700_140_webviewtext1 → New features have been added to multiplayer.

・The Team Game rule has been added to multiplayer. When playing with this rule, players will be split into two to four teams. Upon finishing the race, the team with the highest combined placement will be the winner.

・The Team Game rule will routinely appear in the Standard Race rule rotation.

・The Room Code feature has been added to multiplayer. Room Codes can be shared on social media to allow players to easily meet up and play together.

・Players can now automatically earn up to 100 coins a day as they wait for a multiplayer match to be found.

・Players can now move the camera around before the race begins. 11700_140_webviewtext2 → Note: players who want to play multiplayer together must use the same version of the game. In order to enjoy the latest features, please ensure that you are using the most recent version of the game available from your device's store. 11700_140_webviewtext3 → New features have been added to tours.

・High scores earned by friends in a particular cup can now be seen for every cup, not just the ranked cup. Scores shown are those recorded after updating to Version 2.1.0.

・Support for the Coins Aplenty event has been added. This event will allow you to obtain a large amount of coins and will become available in future tours.

・Support for expert challenges has been added. These challenges are more difficult to complete than existing challenges and will become available in future tours.

Further information on the Coins Aplenty event and expert challenges will be made available in future notifications.

11700_140_webviewtext4 → Some other changes have been made, too.

・A new type of ticket, the points-cap ticket, has been added. This ticket allows you to raise the base-points cap of a driver, kart, or glider. Players will be able to obtain points-cap tickets in future tours.

・With the addition of the points-cap ticket, drivers karts, and gliders that have reached their base-points cap will be indicated by the word (CAP) for easy identification.

・Support has been added for player level 100 and beyond. Players will be able to increase their player level past 99 at the start of a future tour.

・When a driver, kart, or glider that you own appears in the Daily Selects, its level will now be displayed. 11700_140_webviewtext5 → Known issues have been addressed.

This update addresses the following known issues:

・Players may not receive a level-up reward when they advance to the next player level.

Note: we plan to provide in-game compensation to players affected by this issue in the future.

・After a race, the player-level gauge may decrease before increasing.

・When racing on a course that has reached its point limit (and therefore no longer contributes points toward your player-level gauge), your player-level gauge may decrease even if you come in 1st place.

・When playing a multiplayer race in which you are the only human player, an error may occur after the race begins and your grade gauge may decrease. 11700_140_webviewtext6 → You will be required to update to Version 2.1.0 in the near future. Please update the game from your device's store.

We hope you continue to enjoy playing Mario Kart Tour. 11700_140_mainmenu → Update Information
Credits naar Xaio natuurlijk 8)

Wat een berg dingen staan er klaar, zelfs als een gedeelte hiervan wordt toegevoegd is 't grootst
1) nieuwe expert challenges (mocht ook wel, hoe lang zeur ik hier al over?) >:) >:) >:)
2) level cap weg :9
3) shop praktischer, nu is 't nog zo dat je in de shop naar de items kijkt en dan daarna naar een item zelf

[ Voor 4% gewijzigd door MetalSonic op 06-05-2020 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Wauw, klinkt goed die update, laat maar komen!

Al ben ik eindelijk level 99, gaan ze de level cap weghalen... Als ze maar niet ook verder gaan na Tier 40... :')

En die tickets om de base points te verhogen weet ik ook nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. Ik vind het wel fijn eigenlijk als je sommige dingen gehaald hebt, het klaar is, het op de max zit. Vind het al lastig genoeg om te kiezen waar ik mijn level tickets voor zaal gebruiken. Maar goed, we zullen zien.

Ik ben 1e geworden, mocht ook wel na een tier gezakt te zijn. Hopelijk nu weer top 3 en dan eindelijk tier 40...
De nieuwe tour vind ik wel leuk, heb wat meer items met hoger level nu, al mis ik hier en daar ook een paar tier 3 items.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froop1992
MetalSonic schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 08:19:
tweede geworden :) vind ik prima!

FF snel gekeken bij track 1 & 2 kunnen we denk ik aan de slag met hoge level items maar track 3 is de track met de veel lagere scores :o

weer geen nieuwe challenges... waar blijven 1-6 en 2-6???? :( :( :( :( :(

Edit: @Froop1992 als je 4 keer gold trekt dan heb je niks te mopperen hoor, die komen nog goed van pas :D
Daar kon ik niet over klagen nee. Met m'n 2e gratis pijpje die Butterfly Sunset glider gekregen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Volgende tour wordt jungle tour. Dilemma. Zou graag die Daisy willen, maar als ze met een Diddy of Donkey Kong alt komen..... Diddy Kong was mijn favoriete coureur bij Diddy Kong racing. Alleen jammer dat die bananen kanon me vaker heeft tegen gewerkt dan dat die mij heeft geholpen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
@Slettesloery @Vozze
Zoals Sonic vroeger zei in de cartoon: “ I am waaaaaaiting” ;)

Jullie zullen mij wel weer inhalen. Deze ranked cup heb ik eindelijk weer eens een leuke voorsprong binnen mijn ranked poule 6k op de nummer 2.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tr4Qf-Bh02S081a4mBsf7vBTUsQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CFQZL539IOMCI58erNXZdVyy.png?f=user_large

Donderdag ochtend update:
Dag is goed begonnen in de shop, gold bob -omb glider weer een beetje kunnen upgraden, nog 2 keer upgraden en hij is level 6. Verder via eigen tickets mijn bananen glider op 4/5 geleveld , als ik de gold ticket straks heb dan is die als eerste gouden glider level 6.

[ Voor 27% gewijzigd door MetalSonic op 07-05-2020 09:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:01
MetalSonic schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 20:31:
@Slettesloery @Vozze
Zoals Sonic vroeger zei in de cartoon: “ I am waaaaaaiting” ;)

Jullie zullen mij wel weer inhalen. Deze ranked cup heb ik eindelijk weer eens een leuke voorsprong binnen mijn ranked poule 6k op de nummer 2.

[Afbeelding]

Donderdag ochtend update:
Dag is goed begonnen in de shop, gold bob -omb glider weer een beetje kunnen upgraden, nog 2 keer upgraden en hij is level 6. Verder via eigen tickets mijn bananen glider op 4/5 geleveld , als ik de gold ticket straks heb dan is die als eerste gouden glider level 6.
U vraagt, wij draaien ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mft7Grpak6g1ACXZcRko56iPlYY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q7rlAMqShqygqoqUONoEAnkT.jpg?f=fotoalbum_large
Op Choco Island ga ik geen extreme topscore halen. Ik mis daar een goede kart. Je hebt kansen :)

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Ik mis kart en driver op Choco Island en heb daar maar 9358. Sowieso eindig ik daar maar zelden eerste.

Bij Daisy Hills valt het me op dat ik in het verleden vaak moeite had om op de huizen te komen en het nu heel makkelijk is. Ik heb nog geen non-stop combo gehaald, maar het moet mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
@Vozze Mooie score hoor, op choco island vraag ik mij af wat voor speling ik heb. Mijn kart is tier 3 maar helaas level 1..... De driver is level 3 maar echt shit qua abilty :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Ik ben al blij dat ik bij choco island een tier 3 driver heb (rosé gold peach, paar weken terug uit die 50 items pipe gehaald), maar die is dus wel level 1. En ik mis daar ook een tier 3 kart.

Scores moeten nog wel beter kunnen, maar krijg weer niet veel frenzy’s tot nu toe. Zelfs niet met level 6 Daisy. Maar de week is nog jong gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-08 21:24
De verschillen in mn groep zijn wel groot. Ik sta zelf nr 2 met 41K, achterstand op nr 1 is gewoon ruim 10K :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 15:05
Luister, ik snap dat je ook de gewone items kan gebruiken ( en de bullet levelt wel lekker door zo) maar ik voel toch een kleine teleurstelling

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nOYdQXD2QWl-B5wkKAx0_8_l35k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7k1fOA2b9brrGydGvDWOTbYG.png?f=user_large

:?
Wellicht hebben ze dezelfde RNG als Destiny :X

Goed, dank voor het luisteren, ik kan weer even vooruit :w

[ Voor 14% gewijzigd door RHE218 op 07-05-2020 19:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slettesloery
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 05-09 23:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QGPnr5gryjSjM0OPvYI3-Mmx87Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6EE6VaLaCOFD6MOFxD73Y8aA.jpg?f=user_large

@MetalSonic @Vozze Ik mis alleen een glider op choco island sta wel nr 1 met 2800 punten voor sprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Laatste dagen meer goede dingen in de shop. Zojuist via een shop upgrade bananen glider op level 6 gezet dus als 't goed is krijg ik nu ook af en toe een gouden glider ticket in de shop! Ik had hiervoor nog geen enkele level 6 gouden glider :o

Vanochtend was ik dichtbij een verbetering van mijn score op Shy Guy ... 2 gold coins maar helaas te vroeg op de super horn geklikt. Even later werd ik geraakt door een rood schild en verloor ik mijn eerste plek........ Zooo jammer maarja ik krijg nog wel een kans :)

In de ranking van deze week is 't nog steeds onder controle dik 5k voorsprong op de nummer twee.

[ Voor 4% gewijzigd door MetalSonic op 08-05-2020 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Ik sta nu 1e met 7k voorsprong. Bij rmx choco heb ik een level 4 PGP, level 2 wildfire flyer, maar geen T3 glider. Ik heb daar nu 16.3 staan qua score, dat is niet verkeerd zonder T3 glider.

Voor de overige tracks zit ik goed. Level 4 vacation peach en dry bowser. Karts op level 3, en op beide tracks een level 6 super glider.

Op de gratis buizen na ga ik denk ik mijn rubies bewaren deze keer. Verleiding is wel groot om voor een glider te trekken, maar ik dacht begrepen te hebben dat de heart baloons de volgende pijp in de spotlight staat.

In de shop moet ik nog 2 bobomb gliders kopen en dan zijn alle gold gliders uit de shop level 6. Als volgende ranked baby Daisy cup is dan komt die ook weer goed van pas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Jij hebt een heel andere scoreverdeling dan ik, Planeetje! Jij 18-16-16 vs ik 22-21-9. Het helpt dat ik Daisy op level 6 heb voor de eerste twee (6-6-5 op Shy Guy zelfs).

Rubies ga ik ook bewaren. Ik weet niet of het ergens op gebaseerd is, maar ik vind het wel een fijn idee om straks met de grote update een voorraad te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Poeksel schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 17:53:
Jij hebt een heel andere scoreverdeling dan ik, Planeetje! Jij 18-16-16 vs ik 22-21-9. Het helpt dat ik Daisy op level 6 heb voor de eerste twee (6-6-5 op Shy Guy zelfs).
Klopt zeker, en dat is het leuke ook vind ik. Uiteindelijk gaat het om de balans / het totaal van alle 3 de banen. Iemand kan prima 1 track een extreme score neerzetten, maar als je niet goed genoeg bent op de andere tracks, dan wordt je nog geen eerste. Ik heb al vaak gemerkt dat ik 1e ben geworden zonder echt een extreme score te hebben en anderen wel met mindere score op andere tracks.

Nu, wetende dat maar weinig goede items beschikbaar zijn voor rmx choco, helpt die 16k zeker nu om een edge te hebben over mijn tegenstanders in ranked Hoogste wat de anderen momenteel hebben in mijn ranked is 11k. Dus daar win ik al 5k. Uiteindelijk snap ik niet helemaal hoe ik die 16k heb gekregen, zonder T3 glider. Ik had wel een mushroom en coinbox frenzie, dat zal zeker wel geholpen hebben :P

Deze ranked heb ik de 1e 2 tracks een eerste score staan, zonder ticket en zonder frenzies. Die scores kunnen zeker nog naar 20+k als het moet. Maar dat ga ik pas inzetten op het moment dat ik de 1e plaats weer moet terugpakken. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Nog één nachtje slapen en we zien wat de nieuwe ranked cup is. Ik ben benieuwd :) Ik hoop zelf op Peach cup. Lekker veel afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Maar in de Peach cup zijn bijna geen nieuwe tier 3 high end spotlights, en (goldcard) gifts, lijkt me niet heel logisch.

Denk toch Baby Daisy cup. Flower Tour, Daisy cup en baby Daisy cup, makes sense. Plus de RMX choco track die nieuw is deze tour komt daarin ook terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
@texelonia is baby daisy geworden. De levels van mijn items zijn laag (1 of 2) gelukkig wel alles tier 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
Baby Daisy op level 6 heeft me de afgelopen paar cups geen windeieren gelegd :P
Die investering betaalt zich nu wel terug :o

Alles wel tier 3 in de volgende cup.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
Vozze schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 10:22:
Baby Daisy op level 6 heeft me de afgelopen paar cups geen windeieren gelegd :P
Die investering betaalt zich nu wel terug :o

Alles wel tier 3 in de volgende cup.
Blijf jij maar lekker in je bubbel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
MetalSonic schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 08:17:
@texelonia is baby daisy geworden. De levels van mijn items zijn laag (1 of 2) gelukkig wel alles tier 3
Ze hadden de cup beter vacation peach cup kunnen noemen met T3 op 2 van de 3 tracks. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Planeetje schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 10:23:
[...]

Ze hadden de cup beter vacation peach cup kunnen noemen met T3 op 2 van de 3 tracks. ;)
Inderdaad! Het is de Peach tour :P

Nog wat punten kunnen persen uit Daisy hills :)

[ Voor 9% gewijzigd door MetalSonic op 09-05-2020 11:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __REMCO__
Net eindelijk de Daisy hills iets kunnen verbeteren en sta (voor zolang het duurt) 3e maar er zit maar weinig verschil tussen mij en nr2 en nr4 :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hNMSsT2o6ZTK0S5T8w7VgiLYbSU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4c68RWtXh03Okh1MGHhAX1xj.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Succes dan nog even Remco de komende dagen. Heb je ergens nog de mogelijkheid om één van je items te verbeteren? Elke baan al inclusief 2 keer coin frenzy?...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
MetalSonic schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 22:32:
Succes dan nog even Remco de komende dagen. Heb je ergens nog de mogelijkheid om één van je items te verbeteren? Elke baan al inclusief 2 keer coin frenzy?...........
2x coin frenzy krijg ik alleen in races die niet voor de ranked cups zijn |:( |:(

Ik zou nog baby rosalina (detective) van level 2 naar 3 kunnen brengen maar ik heb op de 3e track geen tier 3 glider dus heel veel valt daar niet te winnen...

Daisy hills heb ik het maximale wel uitgehaald nou met 17918 maar shy Guy moet nog wel iets te halen zijn met dry Bowser op level 4 en flower glider op level 6

as we speak is nr5 ineens nr2 geworden dus kan ik morgen weer aan de bak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
__REMCO__ schreef op zondag 10 mei 2020 @ 00:46:
[...]

2x coin frenzy krijg ik alleen in races die niet voor de ranked cups zijn |:( |:(

Ik zou nog baby rosalina (detective) van level 2 naar 3 kunnen brengen maar ik heb op de 3e track geen tier 3 glider dus heel veel valt daar niet te winnen...

Daisy hills heb ik het maximale wel uitgehaald nou met 17918 maar shy Guy moet nog wel iets te halen zijn met dry Bowser op level 4 en flower glider op level 6

as we speak is nr5 ineens nr2 geworden dus kan ik morgen weer aan de bak...
Je kan ze wel krijgen, maar het komt potentieel niet altijd even vaak voor. Ik heb hetzelfde gehad bij deze tracks. Een frenzy geen probleem, een coin frenzy was zeldzamer... maar vandaag na veel racen kwamen er bij Daisy Hills en shy guy bazaar eindelijk 2 coin frenzies. Toen had ik gelijk 26.369 en 24.549 :) (alles top shelf, dh level 6-3-6 / sgb level 6-5-4). En zolang je bij Daisy Hills zorgt dat je een non stop combo haalt...

Al met al sta ik ein-de-lijk op ruim 65k met een voorsprong van 6,4K op nummer 2. Laat baby Daisy cup maar komen :)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Uiteindelijk krijg je wel een sterke frenzy. Misschien moet je 2 uur achter elkaar dezelfde baan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Vaak is het dat inderdaad, tot aan het frustrerende toe. 2 uur lang slechte runs, of ok runs zonder een nieuwe high score. Ik merk vaak dat 1 van de eerste runs na een tijdje niet gespeeld te hebben dan weer resulteert in een nieuwe high score.

Bij mij staan de scores voor ranked in steen geschreven lijkt het wel. Er gebeurt helemaal niets. Ik heb net een track uit de baby Daisy ranked cup gereden en daar de high score naar 19k gebracht, met 1 Shell frenzie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetalSonic schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 22:32:
Metal hoe kom jij in godsnaam aan zoveel punten met de cup niet normaal.
Komt dit alleen omdat jij denk ik alles op een hoger level heb?
Heb het zelfde bij veld 2, ik 13.000 punten jij 24.000 punten niet normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
@Verwijderd
Ik weet niet wat jij voor levels hebt voor de items ik heb;

Daisy hills t
driver level 5 goud daisy
Kart level 4 normal
Glider lvl 4 goud

Kortom: valt mee, geen enkele high end!

Shy guy bazaar
Driver level 6 high end dry bowser
Kart level 4 goud
Banaan lvl 6 goud
Kortom los van de kart erg sterk

Rmx choco
Driver baby rosalina lv 3 high end
Kart level 1 high end
Balonnen res shield lvl 3 high

Kortom alles high end maar kart echt de bottleneck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetalSonic schreef op maandag 11 mei 2020 @ 23:11:
@Verwijderd
Ik weet niet wat jij voor levels hebt voor de items ik heb;

Daisy hills t
driver level 5 goud daisy
Kart level 4 normal
Glider lvl 4 goud

Kortom: valt mee, geen enkele high end!

Shy guy bazaar
Driver level 6 high end dry bowser
Kart level 4 goud
Banaan lvl 6 goud
Kortom los van de kart erg sterk

Rmx choco
Driver baby rosalina lv 3 high end
Kart level 1 high end
Balonnen res shield lvl 3 high

Kortom alles high end maar kart echt de bottleneck
Absoluut alles hoger als dat ik heb maar zorgt dit dan voor bijna 30k aan punten meer?
Niet normaal, eer ik aan die levels zit ben ik jaren verder 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
Laat de volgende cup maar komen. Ik begin uit verveling al voor een mooie plek in de wereldwijde ranking te gaan. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aJzEZzul0IZbkMNM4V3KWPhUmPE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GtKaG93B2FQwRHtTozfDMG4b.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
@Verwijderd
Niet veel van mijn score aantrekken. Ik speel 't al best lang en behoorlijk intensief. Ook heb ik in het verleden meerdere malen losse packs gekocht. Dat gecombineerd met level 99 en je hebt een hogere score. Er zijn genoeg mensen die een nog veel hogere score hebben dan wat ik heb. Gewoon focussen op je eigen score en kijken hoe je die wat kan verbeteren

@Vozze
Hoe kan je jezelf vinden in zo'n ranking? moet je je daar nog apart voor aanmelden?

EDIT: Bedankt Vozze, heldere post. Ik heb zelf iets meer dan 500k dus ik mag nog even aan de bak hiervoor :9

[ Voor 10% gewijzigd door MetalSonic op 12-05-2020 10:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
MetalSonic schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 09:44:
@Vozze
Hoe kan je jezelf vinden in zo'n ranking? moet je je daar nog apart voor aanmelden?
Je kunt in Settings je volledige tour score zien. De ranking wordt bijgewerkt met de score die je de dag ervoor op 17:00 had. Dat moet je dus wel een beetje weten. Daarna kun je kijken op https://mariokarttour.com/en-US/ranking/allcup of je daar tussen staat. Alleen ongeveer de eerste 1000 worden getoond. De laatste speler (nummer 996) heeft een score van 544944. Heb je lager, dan ga je jezelf dus niet terug vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Vozze schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 09:31:
Laat de volgende cup maar komen. Ik begin uit verveling al voor een mooie plek in de wereldwijde ranking te gaan. [Afbeelding]
Ik ben dus niet de enige die dat is gaan doen :) Morgen sta ik hopelijk ergens op plek 400 en 500, heb nu 568k...

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Als ik voor de wereldwijde online ranking leaderbord ga dan doe ik dat op een rustig pitje. Je komt na een tijdje (ik denk in de top 100) in een gebied waar je concurrenten alles op high end en op level 6 hebben. ALs je dat dan ook wil evenaren moet je echt heel veel geld uitgeven. Dan hebben we het over duizenden euro's..

https://www.reddit.com/r/..._2000_on_mario_kart_tour/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MetalSonic schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 12:51:
Als ik voor de wereldwijde online ranking leaderbord ga dan doe ik dat op een rustig pitje. Je komt na een tijdje (ik denk in de top 100) in een gebied waar je concurrenten alles op high end en op level 6 hebben. ALs je dat dan ook wil evenaren moet je echt heel veel geld uitgeven. Dan hebben we het over duizenden euro's..

https://www.reddit.com/r/..._2000_on_mario_kart_tour/
Jij geeft er nu dus ook al geld aan uit?
Ik heb zojuist mijn eerst vlieger op level 6 gekregen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Vandaag is men eindelijk wat aan het doen voor wat betreft ranked. Nummer 2 kwam in ieder geval op 1k, dus ik heb er nog maar eens 2,5k bovenop gezet. Ik sta nu weer 3,5k los. Spannend en succes allemaal de komende paar uur >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
@Planeetje jij ook succes vanavond. Ik sta nog dik 5,5k voor op de nummer 2 dus ik geloof het wel!

IK heb uit track 2 & 3 nog wat puntjes kunnen trekken. Eigenlijk bij verassing. Na een vermoeiende dag werken in zombie modus gewoon aantal keer achterelkaar de tracks gedaan en ineens kon ik wel mijn combos vasthouden tot 't einde en dan had ik ook nog eens leuke frenzy's. Prima

Nu tijd voor de volgende ranked cup _/-\o_ O+

[ Voor 63% gewijzigd door MetalSonic op 12-05-2020 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Ik kijk morgenochtend wel weer hoe de vlag erbij staat. Ik sta altijd vroeg op, dus ik kan altijd nog wat damage controle doen :P

Laat de volgende ranked maar komen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Yes sta 1e!

Net RMX Choco Island verbeterd met 100 punten. Nu 300 voorsprong.

Wie mij nog wilt toevoegen:

713034113389

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
56.000 rond en boven @Planeetje , time to call it a night haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
wimpie007 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 23:24:
56.000 rond en boven @Planeetje , time to call it a night haha
Well done! ;w

Bij mij is niemand (voor ranked) meer over me heen gegaan vannacht. Ik ben weer terug in tier 40. 8)

Edit: Hoera, nu mijn laatste super glider (bobomb) uit de store nu ook level 6 gemaakt. Precies op tijd voor deze ranked cup >:)

[ Voor 17% gewijzigd door Planeetje op 13-05-2020 08:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Sleehond schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 22:44:
Yes sta 1e!

Net RMX Choco Island verbeterd met 100 punten. Nu 300 voorsprong.

Wie mij nog wilt toevoegen:

713034113389
Friend request verzonden!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
High end Ice Mario gepulled :) !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14-09 08:17
Net gepromoveerd naar Tier 12. Hele tijd eerste gestaan toch nog dik ingehaald in de laatste uren helaas.

Nieuwe cup een kleine 19.000 tot nu toe daar zit nog wel iets ruimte om te verbeteren.

Voor het geval iemand me wil toevoegen: 047561220277

[ Voor 12% gewijzigd door bennieeee op 13-05-2020 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Nieuwe Pipe niet echt goed zeg..... Denk dat ik die oversla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Gezelligheid ineens in dit topic, succes weer deze week jongens!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpie007
wimpie007 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 09:48:
Even aan de oude pipe getrokken, wilde de flower glider haha, pull ik die Mol :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
Ik moet nog een goede glider hebben voor choco island, dus ik kijk het nog even aan of ik de heart balloons nodig ga hebben. Momenteel heb ik daar 15k staan. Ik heb slechts rubies voor 3x een 10 pull, dus moet wel extreem lucky zijn wil ik die glider eruit halen. Star shute was vorige keer ook niet gelukt... ik kreeg toen builder toad... ugh....

Edit:

Toch 3x 10 pull gedaan :*) , ik kon het niet laten. De rubies moeten toch ergens heen ;) 1e 2 pulls waren niet bijster goed met groene pijpen, de laatste 3e 10 pull wel _/-\o_ :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2js2a0J0sHLlLuacZCs3kFr24xs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/l15NEXyTBq6X6gViiK6mO3Pl.jpg?f=user_large

[ Voor 37% gewijzigd door Planeetje op 13-05-2020 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
wimpie007 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 09:48:
Je zou nog kunnen kijken wat op reddit gezegd wordt bij "Should you pull" als die er eenmaal is, maar ik heb wel hetzelfde...

Als je de Queen bee en / of Heart Balloons hard kan gebruiken (omdat je geen top shelf item hebt of omdat je daarmee een niveau hoger komt) kan ik het me wel voorstellen dat je deze leeg wil trekken...

Succes iedereen! En nieuwsgierig als ik ben: wat voor totaal score hebben jullie op dit moment bij baby Daisy cup? Ik heb het gevoel dat mijn 46k niet bijzonder veel is, maar mijn huidige tegenstanders komen nog niet verder dan 39k op dit moment...

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Tootoo schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 11:39:
[...]
Als je de Queen bee en / of Heart Balloons hard kan gebruiken (omdat je geen top shelf item hebt of omdat je daarmee een niveau hoger komt) kan ik het me wel voorstellen dat je deze leeg wil trekken...

Succes iedereen! En nieuwsgierig als ik ben: wat voor totaal score hebben jullie op dit moment bij baby Daisy cup? Ik heb het gevoel dat mijn 46k niet bijzonder veel is, maar mijn huidige tegenstanders komen nog niet verder dan 39k op dit moment...
Eens, alleen trekken als je iets echt nodig hebt, en enkel spotlights zijn gegarandeerd, dus met slechts 3x een 10 pull loop je een risico ook helemaal niets te krijgen....

Ik heb momenteel 47k+ maar dat gaat niet genoeg zijn inderdaad. Ik sta momenteel wel eerste.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Zo! Weer eerste geworden! Nu weer Tier 40! Weer genoeg rubies voor een x10 pijp. En ik mag niet klagen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BchYjvcBNbWyVhaJWltGqkHVZWo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ps2kWRTfrrl0bsaUr5zQicRt.png?f=user_large

>:)

Pagina: 1 ... 14 ... 161 Laatste