Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:59
Hier helaas pas Tier 17, schiet weinig op. Speel ook pas relatief kort dus nog even opbouwen. Wel veel mensen van hier toegevoegd, maar zo te zien ben ik de slechtste van allemaal haha!

Wel een vermakelijk spel. Gekozen om even 1 keer een gold pass te doen. Vanochtend eerste glider naar lvl 3, nu nog een kart en character naar lvl 3

Wat ik alleen niet snap is vanochtend waren de results van de cup, en nu krijg ik dezelfde cups om in door te spelen maar daar heb ik dus al resultaten behaald. Nu staat er dat dit weer 6 dagen duurt maar alle cups al gespeeld?

[ Voor 25% gewijzigd door Sleehond op 15-04-2020 09:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 17:50
JamesB009 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 08:51:
Ik was tot tier 39 gekomen, nu helaas een stapje terug naar 38 moeten doen.
Opnieuw opbouwen wordt het devies denk ik. :)

De nieuwe pipe is opzich interessant, maar geen spotlight.. ik ga er even over denken wat ik ga doen. :)
20 pulls gedaan bij de nieuwe pipe, helaas geen enkele high end.

Wellicht dat ik bij de volgende x 10 pull wat meer geluk heb.

Edit: net bij de 3de pull een high end pauline gekregen

Ik zou zelf niet de special pipe kiezen, je hebt geen garantie op een high end/ spotlight. Theoretisch gezien kan je dus 5 keer een x 10 pull uitvoeren en eindigen met 0 high end items. @Planeetje

[ Voor 21% gewijzigd door MetalSonic op 15-04-2020 12:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 18:28
Jammer, toch niet de beste pipe ooit. Ik wacht even 'Should you pull?" af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
Ik ben 1e geworden en heb tier 40 gehaald. Ik heb nu 199 rubies, maar ik twijfel enorm of ik ze ga gebruiken. De 50 pipe is ok, maar ook weer niet dat je enorm veel kans op high ends hebt. Ik wacht nog even de should tour pull berichten voordat ik eraan begin. Alle high end gliders heb ik namelijk al. 2 van de 4 karts heb ik ook. Van de drivers heb ik enkel pink gold Peach op level 4. Voor de drivers zou ik het dan ook wel doen, maar er zit er maar 1 van in de pipe... keuzes keuzes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:16
MetalSonic schreef op woensdag 15 april 2020 @ 09:36:
[...]
Ik zou zelf niet de special pipe kiezen, je hebt geen garantie op een high end/ spotlight. Theoretisch gezien kan je dus 5 keer een x 10 pull uitvoeren en eindigen met 0 high end items. @Planeetje
Dat klopt volgens mijn niet. Als je de pijp leeg trekt krijg je precies 1 highend driver, 1 highend kart en 1 highend glider, je weet alleen niet zeker welke:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ApzHVCn44V3mTYMtAOe-j7Hvaro=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KRFARodkaE0tGn4r7zAxbjbT.jpg?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Eärendil schreef op woensdag 15 april 2020 @ 12:07:
[...]

Dat klopt volgens mijn niet. Als je de pijp leeg trekt krijg je precies 1 highend driver, 1 highend kart en 1 highend glider, je weet alleen niet zeker welke:
[Afbeelding]
Okay in dat geval heb ik de special pipe verkeerd begrepen ;) .. Vind ik alsnog een matige opbrengst voor deze special pipe. Ik hoopte van te voren stiekem er op dat elke x 10 pull een high end zou opleveren maarja prima verder. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
MetalSonic schreef op woensdag 15 april 2020 @ 12:12:
[...]

Okay in dat geval heb ik de special pipe verkeerd begrepen ;) .. Vind ik alsnog een matige opbrengst voor deze special pipe. Ik hoopte van te voren stiekem er op dat elke x 10 pull een high end zou opleveren maarja prima verder. :)
Ja, precies. Dat was mijn hoop ook, maar dat valt dus tegen. Birdo pipe ga ik iig niet doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eärendil
Sleehond schreef op woensdag 15 april 2020 @ 09:08:
Wat ik alleen niet snap is vanochtend waren de results van de cup, en nu krijg ik dezelfde cups om in door te spelen maar daar heb ik dus al resultaten behaald. Nu staat er dat dit weer 6 dagen duurt maar alle cups al gespeeld?
Elke tour duurt twee weken en bevat twee ranked cups die elk 1 week duren. Deze week is "Birdo cup" de nieuwe ranked cup, maar er komen geen nieuwe cups bij. Er zijn ook nieuwe tour challenges voor deze week. Over een week begint een nieuwe tour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Toch maar gepulled omdat ik 3 van de 4 drivers niet heb. Krijg ik bij 4x 10 pulls 1x pink gold peach die ik al heb. Na pink gold peach had ik een reset gedaan. Voor de rest geen high ends meer gekregen.

Daarnaast kreeg ik wel: ice bro, 8 bit glider 2x, ? Block, 2x Donkey, royale kart, wildfire flyer, pink birdo.

Op zich wel ok. Ik moet maar even rank A halen bij multiplayer voor nogmaals een 10 pull.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
Net 315 rubies verbrandt aan die 50 pijp.

4x 10 pulls (3 groene pijpen achter elkaar :facepalm:) => pull 31-40 gaf Royal Parachute (nieuw) en Wild flyer (nieuw).
Reset

1x 10 pulls => Pink Gold Peach (nieuw)
Reset

1x 10 pulls => Soaring Jack (dubbel)
1x 10 pulls => Pauline Party Time (nieuw)

Ben zeker blij met Royal Parachute en Pauline Party Time. De eerste reset was een grote gok (weet niet of ik de pijp leeg had moeten trekken voor 1 HE driver), nog maar 48 rubies over.

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Vandaag een paar uur Mario kart tour gedaan. Ik had de tijd want ik had vandaag vrij van het werk maar ik merk dat de verslavingsfactor nu toch wat minder word. Mijn drang om persé eerste te worden in de ranking wordt gewoon kleiner.

De huidige ranked cup is nog maar net begonnen maar ik heb nu eigenlijk al zoiets van "laat de volgende tour maar starten"...

Komt deels ook omdat ik niet begrijp dat er gewoon nog steeds geen nieuwe challenges zijn. Ik speel graag ergens voor maar waar blijft 1-6 en 2-6? Ik check vaak de mario kart tour reddit en ik merk dat ik niet de enige ben.

Zal wel met afwisseling te maken hebben. Recent Bloodstained uitgespeeld, maar eens kijken voor een andere game en dan Mario kart gewoon af en toe oppakken. Half uurtje per dag ofzo.

[ Voor 13% gewijzigd door MetalSonic op 15-04-2020 20:42 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MadMarine
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-08 15:23
Ik had niet zoveel rubies als jullie, maar toch genoeg om 10x buis te kopen.
En daarbij zat de high end Toad (Party Time)

Toen gereset, en ik kon het niet laten om mijn laatste 10 rubies dan ook maar te verbranden...
En jawel, de 2e buis was high end Pauline (Party Time)

Beiden nieuw voor mij. Party Time dus *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik heb me ook maar even uitgeleefd op de pijp. Ook al was er niet heel veel bijzonders. Er waren toch aardig wat high ends die ik nog niet had.
Ik kreeg nu oa Rosé gold peach, streamliner, platinum taxi, blue flower glider, en fireworks parachute. En ook aantal dingen omhoog in levels waar ik wel blij mee ben. Best tevreden :) Deed ook een keer per ongeluk de Birdo pijp |:( maar toen kreeg ik wel Birdo, Yellow turbo birdo én light blue turbo Birdo :D Had slechter gekund voor een ‘foute’ pijp.

In elk geval weer genoeg te doen nu: exp omhoog van alle nieuwe items.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
@texelonia
Altijd goed kijken van te voren waar je aan gaat trekken. Gelukkig pakte het nog goed uit :)

Hmm weer een uur gespeeld. Blijkbaar is mijn score op koopa beach al een combo van 2 x coin en 1 x greenshield ofzo..

Komende dagen nog wat pogingen doen op de andere tracks. @Planeetje planeet gaat nu ook los haha ,)

[ Voor 51% gewijzigd door MetalSonic op 16-04-2020 19:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
@MetalSonic Hahaha, ik kon dinsdag nog een blooper kopen. Normaal koop ik geen karts, maar nu kon ik hem met een ticket naar level 5 brengen. In het kader van maximale score ;) Ik heb ook mijn gold glider naar level 5 gebracht. Samen met gold freerunner koopa op level 3 had ik uiteindelijk een full combo level met 1x coinbox, goed voor 19+k. Daarna een veel slechtere run (combo werd halverwege onderbroken door blue shell) maar wel met een coin frenzy en een coin box frenzy en nog wat losse coinboxen kwam mijn score net boven de 21k. Dat ga ik niet snel meer verbeteren, maar als ik die combo had kunnen houden.... Dus ben nog niet klaar met koopa troopa beach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Hebben jullie het ook dat jullie vaak vanuit niets worden geraakt? Normaal zie ik het als ik geraakt word door een Shell of een banaan. Of zie ik spoken.

Die donut rt track is een nachtmerrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Xaio schreef op donderdag 16 april 2020 @ 23:26:
Hebben jullie het ook dat jullie vaak vanuit niets worden geraakt? Normaal zie ik het als ik geraakt word door een Shell of een banaan. Of zie ik spoken.

Die donut rt track is een nachtmerrie.
Nee, dat heb ik ook... Ook heb ik veel moeite daar om eerste te worden...

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Yep, same...

Next Tour wordt de Tricks Tour. Klinkt alsof het wel leuk zou kunnen zijn. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
texelonia schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 08:38:
Yep, same...

Next Tour wordt de Tricks Tour. Klinkt alsof het wel leuk zou kunnen zijn. Ben benieuwd!
Ditto hier, blij om te lezen dat ik niet de enige ben. Heb 't toch wel een paar keer gehad in Donut plains dat ik ineens stil stond op de baan maar dat ik daarvoor geen wapen melding had gezien. Stond ik ineens echt stil met een gevoel van "????".....

Ik heb ook zin in de volgende tour, hopelijk veel tracks met lekker veel sprongen zodat je hele lange combos kan opbouwen. Ik kon daar ook van genieten in de Rainbow stage waarbij er overal jump pads en golfen in de baan waren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Blij dat ik niet de enige ben. Vrij frustrerend als jouw combo verbroken wordt als je crasht.

Ik gok dat we Peach en Bowser alts krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:55
Ja best irritant die random crashes uit het niets. Gebeurt me ook best vaak terwijl ik een banaan achter me heb, dus het is ook geen schildje zonder waarscuwing of iets dergelijks.

Wat ook irritant is is communication errors in multiplayer, en dan gewoon 5-8% van de ranking verliezen omdat het als 8e plek wordt gerekend. Heerlijk dat grinden naar niveau A.

erutangiS

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Heb weleens een slechtere pull gehad ;-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1INt7nFyZRFexATFDApsizVW9G4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5xpB25k3l8j151OHlhvs23km.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Zo! Lekker dagje qua punten! 8) In m'n pauze dacht ik, ff 1 potje, was toch alleen. Donut Plains 2T. 2 Coin frenzy's en dik 4000 punten omhoog. >:)

Daarnet een rondje Yoshi Circuit T, eerst een Frenzy mushrooms, toen een Frenzy Coins en daarna een Frenzy eieren! Bam, weer 4500 omhoog! oOo

Sta nu eerste in de ranking, hoop dat dat weer zo blijft! Ben ik weer Tier 40.

Nieuwe tour ziet er leuk uit! Net zoals bij iedere andere tour kan ik eigenlijk niet wachten tot de volgende. :P Heb een chronisch tekort aan rubies. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
De laatste keer dat ik rubies uitgaf kon je nog gewoon naar het café gaan dus ik heb eigenlijk een chronisch overschot eraan. Daar is natuurlijk een oplossing voor, maar ik wacht nog steeds op "Should you pull? Yes!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
pjot1 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 17:37:
Zo! Lekker dagje qua punten! 8) In m'n pauze dacht ik, ff 1 potje, was toch alleen. Donut Plains 2T. 2 Coin frenzy's en dik 4000 punten omhoog. >:)

Daarnet een rondje Yoshi Circuit T, eerst een Frenzy mushrooms, toen een Frenzy Coins en daarna een Frenzy eieren! Bam, weer 4500 omhoog! oOo

Sta nu eerste in de ranking, hoop dat dat weer zo blijft! Ben ik weer Tier 40.

Nieuwe tour ziet er leuk uit! Net zoals bij iedere andere tour kan ik eigenlijk niet wachten tot de volgende. :P Heb een chronisch tekort aan rubies. :P
:o 2 keer coin frenzy op Donut plains? Vooral die valt op. Wat heb je voor poppetjes daar? Ik mag al blij zijn als ik 1 x coin frenzy heb.

Maar goed begin van je weekend zo :9

Offtopic
@pjot1 Bedankt voor je gametip. Op dit moment ben ik niet zo in de racing mood. Ik denk dat ik binnenkort weer eens een goede shooter in huis haal. of iets van een back log of iets wat ik nu budget kan kopen

[ Voor 11% gewijzigd door MetalSonic op 17-04-2020 20:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Poeksel schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 17:45:
De laatste keer dat ik rubies uitgaf kon je nog gewoon naar het café gaan dus ik heb eigenlijk een chronisch overschot eraan. Daar is natuurlijk een oplossing voor, maar ik wacht nog steeds op "Should you pull? Yes!"
Haha, Mariokart is nu je tijdverdrijf? :P Hoe haal je zulke hoge scores zonder rubies uit te geven? Ik bedoel, je hebt toch zo je attributen nodig en als je die hebt, moet je ze toch oppimpen om goede scores te halen. Je staat over het algemeen aan de bovenkant in de top 10 van m'n vriendenlijst. Dus zeker niet slecht.
MetalSonic schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 18:12:
[...]

:o 2 keer coin frenzy op Donut plains? Vooral die valt op. Wat heb je voor poppetjes daar? Ik mag al blij zijn als ik 1 x coin frenzy heb.

Maar goed begin van je weekend zo :9
Ja dat had ik zelf ook niet verwacht. :) Ik ben al blij als ik daar eerste word. Ik heb Peachette lvl3, Turbo Yoshi lvl3 en Rainy Balloons lvl3.

Wel een goed begin van m'n weekend, maar ik weet nu al dat ik een gefrustreerd weekend ga hebben want het moet natuurlijk hoger! ;)

offtopic:
Je zocht toch nog een spelletje voor een half uurtje per dag? Speel zelf al een paar jaar Need For Speed No Limits. Met een half uur kan je je dagelijkse opdrachten doen en zo verder komen. (even van uitgaande dat je een beetje van racen houdt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
pjot1 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 18:30:
[...]

Haha, Mariokart is nu je tijdverdrijf? :P Hoe haal je zulke hoge scores zonder rubies uit te geven? Ik bedoel, je hebt toch zo je attributen nodig en als je die hebt, moet je ze toch oppimpen om goede scores te halen. Je staat over het algemeen aan de bovenkant in de top 10 van m'n vriendenlijst. Dus zeker niet slecht.
Ik heb in het verleden natuurlijk wel rubies uitgegeven (en coins in de shop) en voor Koopa Troopa Beach heb ik b.v. 6/4/6 (met Peach). Dan is 20k niet zo'n heel hoge score.

Het scheelt wel dat mijn tegenstanders in de ranked cup het (nog) niet zo goed doen, nunmmer 2 heeft 43k. Dus tickets of rubies uitgeven lijkt niet echt nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Zo, net ff yoshi circuit t een beetje opgetrokken. 22k is daar niet slecht. Kan nog beter, maar ik sta nu bijna 5k voor in mijn ranking. Van mij mag de trick tour beginnen. Daar kijk ik inderdaad ook naar uit. Ik hoop dat pink gold peach daar gebruikt kan gaan worden. Ik ga me even op multiplayer richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Poeksel schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 18:52:
[...]

Ik heb in het verleden natuurlijk wel rubies uitgegeven (en coins in de shop) en voor Koopa Troopa Beach heb ik b.v. 6/4/6 (met Peach). Dan is 20k niet zo'n heel hoge score.

Het scheelt wel dat mijn tegenstanders in de ranked cup het (nog) niet zo goed doen, nunmmer 2 heeft 43k. Dus tickets of rubies uitgeven lijkt niet echt nodig...
Nee, die kan je dan beter laten staan voor het geval dat.

Met de ranking moet je ook gewoon mazzel hebben. In de vorige cup kwam ik ergens in de middenmoot terwijl ik een aantal weken hiervoor een voorsprong had van 14k. :X

Overigens ben ik ook een beetje boos op Nintendo... Door een bug heb ik geen coins en/of rubies gehad bij m'n levelup. Ik ben zeker al zo'n 15 levels omhoog gegaan zonder daar iets voor te krijgen. Het is nu overigens wel opgelost maar ik hoopte op wat compensatie maar ik denk niet dat ik die ga krijgen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
@pjot1
Hmm vervelend van die bug, coins of rubies. Je kan altijd eens proberen om contact te zoeken met Nintendo. Nooit geschoten is altijd mis. Mario kart tour wordt onderhouden door een onafhankelijk bedrijf maar is toch verbonden aan Nintendo via naam en patent etc.

https://www.nintendo.nl/S...antenservice-1106389.html

Mocht je denken: "zonde van mijn tijd, heb ik niks aan? " dan moet jet het volgende korte verhaal lezen.

Twee jaar geleden heb ik op een afrit van de snelweg steenslag opgelopen. Er waren steentjes tegen mijn voorruit opgesprongen. Ik heb de voorruit laten vervangen. Op de plek van de steenslag was best veel grind/ losse steentjes langs de weg.

Ik heb een uitgebreide email gestuurd naar Rijkswaterstaat. Niemand dacht dat het wat zou opleveren maar uiteindelijk hebben ze mijn ruit vergoed. Ofwel proberen kan altijd :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel
Kan ook ingame: Settings - Help and Inquiries - Customer Support.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Hmz, met m'n steenkolen Engels ga ik me daar niet aan wagen. :P Ik zal vast niet de enige zijn die er last van had.... Maar iig bedankt voor de tips!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Jongens jongens mag ik nog eens goede frenzy.s In middels gezakt tot plek 4! nummer 1 t/m 3 staan niet ver boven mij maar ik heb goede frenzy's nodig :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op zondag 19 april 2020 @ 10:35:
Jongens jongens mag ik nog eens goede frenzy.s In middels gezakt tot plek 4! nummer 1 t/m 3 staan niet ver boven mij maar ik heb goede frenzy's nodig :o
Nou, ik dacht dat het aan mij lag, krijg vandaag ook geen goede frenzy's... Vrijdag kreeg ik alleen maar goede frenzy's en vandaag ben ik blij als ik er eentje heb... :O

Maar ja, de dag is nog niet voorbij! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Ik had én een frenzy én een eerste plaats bij Donut Plains! Gelijk een highscore.

Ook een coinfrenzy erbij zou nog fijner zijn, maar is vast te veel gevraagd.

Verder geleerd dat ik wilekeurige high ends in de shop voortaan niet meer koop, want nu is er een high end ticket en heb ik geen coins ervoor.

[ Voor 30% gewijzigd door Poeksel op 19-04-2020 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Ik krijg ook geen frenzy’s bij donut plains. Ook alleen maar level 1 drivers, maar dan nog.

En dan doe ik andere tracks om de exp van drivers en m’n eigen level te uppen, en dan krijg ik natuurlijk wel de ene frenzy na de andere, 3 frenzy’s, of 2 coin frenzy’s in één track, etc |:(

De andere tracks gaan wel okay, en ik sta nog wel eerste. Maar met maar 600 punten voorsprong ofzo, dat gaat niet genoeg zijn vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
pjot1 schreef op zondag 19 april 2020 @ 10:40:
[...]

Nou, ik dacht dat het aan mij lag, krijg vandaag ook geen goede frenzy's... Vrijdag kreeg ik alleen maar goede frenzy's en vandaag ben ik blij als ik er eentje heb... :O

Maar ja, de dag is nog niet voorbij! ;)
Bij mij lijkt het aan de track te liggen. Op de Donkey kong & bowser stages heb ik gevoelsmatig bij één op de twee blocks een frenzy terwijl bij een stage zoals Donut plains maar ook Koopa beach het soms heel lang kan duren. En dat terwijl ik bij koopa beach rond rijd met een level 6 gouden Peach!..

Achja maak mij er verder gelukkig niet druk over. Voordeel van een keer een rank zakken is dat ik hierna weer makkelijke tegenstanders heb en makkelijker 35 rubys erbij pak >:)

Edit: het spel heeft mij ervoor laten werken maar eindelijk weer eens een dubbele coin frenzy gehaald op koopa beach. Nu met minimaal verschil eerste..... Eens kijken of ik nog wat kan verbeteren op yoshi (4-3-4) ...

@Slettesloery misschien wel @sletterink
Geen idee wat je naam hier is. Wat heb jij voor levels voor je items? Je zit alweer zo'n beetje op 60k.

[ Voor 18% gewijzigd door MetalSonic op 20-04-2020 14:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

MetalSonic schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 11:02:
[...]
Ik heb ook zin in de volgende tour, hopelijk veel tracks met lekker veel sprongen zodat je hele lange combos kan opbouwen. Ik kon daar ook van genieten in de Rainbow stage waarbij er overal jump pads en golfen in de baan waren _/-\o_
Die rainbow road was echt awsome inderdaad, dikke combo maken, hopelijk komt er weer zo'n level!

Ik sta nu ruim eerste, dus weer naar tier 39 straks, hopelijk kan ik dan mooi naar 40 doorstromen! :)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slettesloery
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 05-09 23:15
Koopa 6-5-4
Yoshi 4-3-4
Donut 3-4-2

Je moet ook geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je wint in online dan kan je stijgen qua niveau wordt je daar nog beter van of is het alleen een leuker gezicht als je hoger staat qua letter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2020 @ 22:00:
Als je wint in online dan kan je stijgen qua niveau wordt je daar nog beter van of is het alleen een leuker gezicht als je hoger staat qua letter?
Naar mijn weten is de enige verdienste van de multiplayer rank dat je alle challenges kan afstrepen en zo 30 rubies krijgt als beloning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Slettesloery schreef op maandag 20 april 2020 @ 20:58:
Koopa 6-5-4
Yoshi 4-3-4
Donut 3-4-2

Je moet ook geluk hebben.
Okay doe je goed dan, wellicht speel ik vanmiddag nog een paar rondes. Ik dacht even dat je misschien wel alles level 5 á 6 had.

Koopa koopa: 6-5-6 score = 21.874 --> 22.055 :)
Yoshi Circuit 4-3-4 score = 20.047 --> 22.738 :o :o
Donut plains 3-5-3 score = 15.253 --> 14.307 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slettesloery
Op koopa moet je veel hoger kunnen halen en op Yoshi hebben we het zelfde dus dat kan ook nog iets hoger metalsonic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slettesloery
Op koopa had ik 2x coins en 1x blooper frenzy.
Op Yoshi had ik 1x coins 1x red shell 1x bom frenzy.
Op donut had ik 1x banaan en coin frenzy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eärendil
Mijn ranking is nog best spannend:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N06Ure-z7MHgYpKIcZulZVY758I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GpPZpkOp2pqm2Tc1luEACSv7.jpg?f=user_large

Vanochtend stond ik nog 6e, gelukkig een paar goede runs gehad. Hopelijk blijft het zo, ik heb deze week flink aan de special pijp getrokken, dus mijn ruby's zijn bijna op :P

[ Voor 17% gewijzigd door Eärendil op 21-04-2020 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Slettesloery schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 16:46:
Op koopa had ik 2x coins en 1x blooper frenzy.
Op Yoshi had ik 1x coins 1x red shell 1x bom frenzy.
Op donut had ik 1x banaan en coin frenzy.
Op koopa had ik 2 coins en 1 andere frenzy, volgens mij shield ofzo...... En dat was na 50+ pogingen.. Misschien wel 100. Na een tijdje stop ik met tellen. Als ik door de eerste twee item momenten geen frenzy had dan deed ik al restart....

Nog even voor gezeten maar koopa heb ik echt geen zin meer in. 4 retry's, geen enkele keer coin frenzy en dan kan ik ook nog eens niet goed combo's aan elkaar vast maken. Laat maar :z

Wellicht straks nog een poging op Yoshi maar daarna vind ik 't prima. Sta nu eerste met een verschil van 1.5k, in het ergste geval zak ik nog wat, dat zie ik morgen ochtend dan wel. >:)

[ Voor 27% gewijzigd door MetalSonic op 21-04-2020 20:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
1e geworden en nog een keer de pijp gedaan. Nu heb ik waluigi bus driver gekregen. Ik had hem nog niet, dus daar ben ik erg blij mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Ook eerste ben benieuwd naar de nieuwe tracks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik ben serieus in het laatste half uur nog van 1 naar 2 gezakt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
uiteindelijk 2e geworden dus nou weer tier 38.

Nog niet gekeken naar de nieuwe tracks maar ik heb er weer zin in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Zin in de nieuwe tracks vooral Mario circuit en Bowser castle. Voor die laatste kan ik eindelijk weer eens gebrui k maken van mijn Metal Mario :) ...... Vreemd dat er wéér een yoshi circuit aanwezig is, mja nog steeds beter dan dat cheep cheep laguun level.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Eindstand bij mij: 50 (ik) 43 43 43 43 42 42 42. Eindelijk eens niet in de laatste nacht een plek verloren!

En ook eindelijk eens rubies besteed, maar dan aan gold rush. Er was een 12k driver ticket in de shop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Tier 19 nu. Net nog een high end kart Bubmle V gepulled, ben benieuwd.

Al paar leuke nieuwe tracks gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Ik heb gisteren mijn laatste Peach parasol gekocht. Die is nu ook level 6 :) Vanochtend de eerste bomb glider gekocht, daarvan moet ik er nu nog 8 voor max level.

Ik sta vooralsnog 6e in mijn ranking. Nr 1 heeft 56k. Ik denk dat 60k wel mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandpatt
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22:02
Al 83 items getrokken uit de pipe, maar slechts 1 spotlight item. En net diegene die ik niet wil. Jammer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
Lang geleden dat ik eerste was van mijn vriendenlijst. Daarom “voor het nageslacht” ;-)

Leuke tracks! Vooral die van Bowser, dat is echt een “achtbaan”

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XkKeuJFpAFJXJbr1AqTgqFV_TYE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nc1GQpF9SeCyYEqxNnuzKk9f.png?f=user_large

[ Voor 11% gewijzigd door MetalSonic op 23-04-2020 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Waluigi pinball is ook wel vet.... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Hebben jullie ook het gevoel dat de kans op Frenzy omhoog is gegaan?

Afgelopen 4 races 2x dubbel coin frenzy + 1x andere frenzy en 2x single coin frenzy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Xaio schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 08:37:
Hebben jullie ook het gevoel dat de kans op Frenzy omhoog is gegaan?

Afgelopen 4 races 2x dubbel coin frenzy + andere frenzy en 2x single coin frenzy.
Dat wisselt enorm per dag maar toch ook wel per track. Ik heb dagen dat ik bijna bij elke race wel een coin frenzy heb op de eerste plek maar ook dat ik uren kan spelen zonder een enkele frenzy.......

Zal toch wel een kwestie zijn van geluk. De kans dat je geen frenzy krijgt is nog steeds dik 90-95% per item block.......

:( al 3 dagen op rij alleen maar troep in de shop, waar blijft die gouden of high end upgrade ticket?
>:) Slettesloery gaat nu ook losmet de score

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
MetalSonic schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 08:46:
[...]

Dat wisselt enorm per dag maar toch ook wel per track. Ik heb dagen dat ik bijna bij elke race wel een coin frenzy heb op de eerste plek maar ook dat ik uren kan spelen zonder een enkele frenzy.......

Zal toch wel een kwestie zijn van geluk. De kans dat je geen frenzy krijgt is nog steeds dik 90-95% per item block.......

:( al 3 dagen op rij alleen maar troep in de shop, waar blijft die gouden of high end upgrade ticket?
>:) Slettesloery gaat nu ook losmet de score
Heb jij die zwarte auto gekocht? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
wimpie007 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 09:45:
[...]

Heb jij die zwarte auto gekocht? ;-)
Klopt, ik had vorige week niks gekocht en heb met mijzelf afgesproken dat ik volgende week ook niks koop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slettesloery
Nou dat gaat van de frenzy afhangen sta nu 2 met 1500 punten achter kan nog hoger als ik mazzel heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slettesloery
En nog 4 dagen tegaan dus wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Slettesloery schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 13:40:
Nou dat gaat van de frenzy afhangen sta nu 2 met 1500 punten achter kan nog hoger als ik mazzel heb.
Ik neem aan dat jij nu ook bijna bij de goede unlocks zit. Kan je straks nog een ticket gebruiken om een item nog beter te maken.

Ik vind 't jammer dat ik zo weinig star tickets hebt, ik kan de high end net niet op tijd unlocken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Hier is het de laatste tijd óf vet makkelijk, dat je de laatste dagen niks meer hoeft te doen omdat he 1e staat met ruime voorsprong, óf vet moeilijk, dat het bijna onmogelijk is om niet een tier naar beneden te gaan, laat staan om top 3 te worden.
Deze tour weer vet moeilijk. Met enige moeite sta ik nu 7e, 5e moet hopelijk nog wel lukken, maar veel meer wordt het niet. Nu tier 39, tier 40 gaat dus al niet lukken, hopelijk blijf ik dan op zn minst tier 39.

Ik vind beide erg demotiverend. Of het is zo makkelijk dat je niet wordt uitgedaagd om je best te doen, of het is zo moeilijk dat het bij voorbaat onmogelijk lijkt.

Waar je tijd terug nog bij elke tour de nieuwste speciale items nodig had om goede scores te kunnen halen, lijkt het er nu op dat je vooral items met hoge levels moet hebben. Dat heb ik denk ik niet, of niet genoeg. In dat kader is het misschien nuttig om toch vaker de pijp te doen, ipv blijven opsparen (al heb ik vorige ranking nog 60 pulls gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iQ-9mHWT7ck9V-R14z0zUQ7rPL0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jSanICIYtHrl0944cqVhCZ3O.jpg?f=fotoalbum_large
Met ruim 66k doe ik het niet slecht, maar plek 1 is redelijk kansloos 8)7

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slettesloery
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7ow0XoeU6qj3kSFSAnl01fSnlaI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hxjKwswIdjNckXalvMovzyZZ.jpg?f=user_large

Kan nog een karakter level om hoog maar liever niet liever geen tickets gebruiken alleen als het moet maar dat zien we dinsdag wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZUD2HcUH-p_Qg7vtJb1Az1LkiF0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IqDa8N8l9aI8V7CbbJ6Mb612.png?f=fotoalbum_large

Dan heb ik het makkelijker. Kan bij de eerste twee tracks maar een frenzy krijgen, bij de laatste geen. Raar spel af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Bowser naar 25k gebracht, morgen door een combinatie van de laatste cup unlocken en star tickets mijn "normale" mario naar level 6 brengen en dan op de 2de track kijken of ik van 21 naar 23 kan......

Volgende ranked cup wordt zwaar kansloos, alles wat ik daar heb is level 1 t/m max level 3....... en dan is 't meeste ook nog eens goud ipv high end. met andere woorden ik moet deze ranked cup eerste woorden en hopen dat ik met de 40 rubys daarvan nog een goede pull kan uitvoeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Inmiddels sta ik 10e, ik word hier echt chagrijnig van. Waarschijnlijk ga ik dus wéér een tier naar beneden, duurt het dus nog minimaal 2 weken voor ik tier 40 kan halen.

Ik moet nog 14 sterren voor de super level tickets en 29 voor de high end level tickets. Met de challenges, daily challenges en star tickets kom ik op 13 |:(

Af en toe is dit wel echt een ontzettend frustrerend &@#&$%#&@#%¥ spelletje! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
texelonia schreef op zondag 26 april 2020 @ 12:09:
Inmiddels sta ik 10e, ik word hier echt chagrijnig van. Waarschijnlijk ga ik dus wéér een tier naar beneden, duurt het dus nog minimaal 2 weken voor ik tier 40 kan halen.

Ik moet nog 14 sterren voor de super level tickets en 29 voor de high end level tickets. Met de challenges, daily challenges en star tickets kom ik op 13 |:(

Af en toe is dit wel echt een ontzettend frustrerend &@#&$%#&@#%¥ spelletje! :(
Heb je geen quick tickets meer?

Ik sta nou 2e met 5000 punten achterstand (tier 38) en voor mijn gevoel heb ik er alles uitgehaald... Alle 3 de banen 2 coin frenzys en nog een andere dus mijn score zal niet hoger worden helaas...

Toad cup heb ik bij vanilla lakens 1r/t niet eens een 3 item driver dus dat zal hem ook niet worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Ik ben vandaag gestegen naar 0,4%. Ik heb berekend dat als het een beetje blijft vlotten, ik al in 2028 al op level 100 kom!

Minder mooi: ik had een full combo in Bowser's Castle en toch maar 17653 punten. De nummer 1 in mijn ranked cup (op wie ik 1500 punten achter sta) heeft 24077. Ik heb geen tier 3 kart bij dit parcours, maakt dat zo'n groot verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Ik heb alle cups al open gespeeld inmiddels, dus quick tickets heb ik niks meer aan.

Ik mis wel hier en daar nog een sterretje, dus de gold tickets zal ik nog wel moeten kunnen halen. Voor deze ranking heb ik daar niet heel veel aan denk ik. Paar dingen van level 2 naar 3 bijvoorbeeld, schiet niet enorm op.

Ik heb gewoon bijna alles op een laag level deze tour, dus dat schiet gewoon niet op -O- en volgende ranking wordt wat dat betreft niks beter.

Is er eigenlijk al iets bekend over de volgende pijp? Komt niet per ongeluk weer een pijp met 50 items ofzo?

Ik twijfel nu om toch maar paar 10pulls te doen in de hoop per ongeluk precies de juiste items te levelen....

[ Voor 4% gewijzigd door texelonia op 26-04-2020 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Je kan sowieso nog heel veel sterren halen met de challenges van komende week, dus die tickets krijg je sowieso wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Poeksel op 26-04-2020 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Poeksel schreef op zondag 26 april 2020 @ 12:36:
Je kan sowieso nog heel veel sterren halen met de challenges van komende week, dus die tickets krijg je sowieso wel.
Ja klopt. Maar niet voor deze ranking. Maar goed, volgende ranking kan ik ze ook goed gebruiken, en misschien moet ik me er maar bij neerleggen dat het deze tour gewoon niks weer wordt. En over 6 weken ben ik vast ook blij met 35 Ruby’s omdat ik eindelijk tier 40 ben geworden. Ik heb trouwens 232 Ruby’s dus het is niet alsof ik ze nu heel hard nodig heb, dus waarom zit het me dan zo dwars... Het is gewoon zo frustrerend om voor de zoveelste keer een tier omlaag te gaan... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
@texelonia waarom geef je de rubys niet uit? De verbeterde items geven je meer punten en uiteraard betere kans op een betere reward aanstaande woensdag ;)

Mario van level 5 naar 6 heeft mij 4k aan extra punten gegeven op yoshi circuit :) beetje voorsprong nu

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rk4QOr5Bc-u8eJYIZCMX7oWh3-s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rhmYm3kHk5rw8aErPXVxKXhf.png?f=user_large

@Froop1992 Als je een paar keer eerste wordt kom je wel in een zwaardere poule, straks kom je niet meer weg met zo'n score voor top 3 positie in tier 40 :D

EDIT eindelijk weer eens wat nuttigs in de shop! Gouden ticket gekocht dus mijn oranje koopa is level 2 ipv 1 voor de volgende ranked. Alsnog erg laag maar toch weer weer een stuk beter :+

[ Voor 28% gewijzigd door MetalSonic op 27-04-2020 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
MetalSonic schreef op zondag 26 april 2020 @ 20:30:
@texelonia waarom geef je de rubys niet uit? De verbeterde items geven je meer punten en uiteraard betere kans op een betere reward aanstaande woensdag ;)

Mario van level 5 naar 6 heeft mij 4k aan extra punten gegeven op yoshi circuit :) beetje voorsprong nu

[Afbeelding]

@Froop1992 Als je een paar keer eerste wordt kom je wel in een zwaardere poule, straks kom je niet meer weg met zo'n score voor top 3 positie in tier 40 :D

EDIT eindelijk weer eens wat nuttigs in de shop! Gouden ticket gekocht dus mijn oranje koopa is level 2 ipv 1 voor de volgende ranked. Alsnog erg laag maar toch weer weer een stuk beter :+
Mijn scores kunnen hoger, maar krijg gewoon geen coin frenies, zelfs niet met Metal Mario op lvl 6 in Bowser's Castle. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Froop1992 schreef op maandag 27 april 2020 @ 13:54:
[...]

Mijn scores kunnen hoger, maar krijg gewoon geen coin frenies, zelfs niet met Metal Mario op lvl 6 in Bowser's Castle. :(
;(

Retry,.... retry en nog eens retry.......... En houd jezelf niet voor de gek. Als je in lap 2 bent aangekomen en nog geen eens één keer een frenzy hebt gehaald dan race je eigenlijk al te lang. Dan had je al eerder moeten retry'n / .....

Tot item 1 of item 2 eindelijk een goede frenzy is....... Ofwel "work work" :z
YouTube: Warcraft 3 - Work Work

EDIT 3:

Wat rustig hier, vaak is 't de laatste dagen voor einde ranked week drukker. Gaan jullie nog veel uren erinstoppen vandaag of is 't al geaccepteerd en is de focus al op de nieuwe ranked cup?

[ Voor 20% gewijzigd door MetalSonic op 28-04-2020 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TdjERmGdSPRr446JCs3dmaVvjmc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UFtgNvTnJ66JXd2LO4PaoYJ6.jpg?f=user_large

ik sta nu 3k achter op de nr 1 en kan mijn glider op Yoshi (4/3/1) nog naar 2 brengen en Bowser (4/4/3) nog naar 5. Denken jullie dit genoeg is om eerste te worden of kan ik beter mijn upgrades bewaren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __REMCO__
edzon schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 12:55:
[Afbeelding]

ik sta nu 3k achter op de nr 1 en kan mijn glider op Yoshi (4/3/1) nog naar 2 brengen en Bowser (4/4/3) nog naar 5. Denken jullie dit genoeg is om eerste te worden of kan ik beter mijn upgrades bewaren?
Je glider (of driver/kart) krijgt pas bonuspunten vanaf lvl 2 toch? Maar of dat 3000 punten goed maakt weet ik niet (lijkt me niet)

@MetalSonic ik ben me al dagen aan het focussen op de toad cup... Sta ondertussen 3e maar wel nog 2000 punten voor op nr4 dus dat blijft wel (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarine
MetalSonic schreef op maandag 27 april 2020 @ 14:50:
[...]

;(

Retry,.... retry en nog eens retry.......... En houd jezelf niet voor de gek. Als je in lap 2 bent aangekomen en nog geen eens één keer een frenzy hebt gehaald dan race je eigenlijk al te lang. Dan had je al eerder moeten retry'n / .....

Tot item 1 of item 2 eindelijk een goede frenzy is....... Ofwel "work work" :z
YouTube: Warcraft 3 - Work Work

EDIT 3:

Wat rustig hier, vaak is 't de laatste dagen voor einde ranked week drukker. Gaan jullie nog veel uren erinstoppen vandaag of is 't al geaccepteerd en is de focus al op de nieuwe ranked cup?
Wat bedoel je precies met "retry"? Start je gewoon de hele game opnieuw op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021

Wie maakt er een mooi deeltje 2 met een up to date TS?

Met over de 50 pagina's inmiddels, verdient die dat wel vind ik :)
Ik speel het spel al een tijdje niet meer, dus ik ben niet de persoon daarvoor :+

[ Voor 64% gewijzigd door CyberMania op 28-04-2020 21:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
MadMarine schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 20:40:
[...]

Wat bedoel je precies met "retry"? Start je gewoon de hele game opnieuw op?
Ik bedoel dat je op quit drukt en meteen weer de race opstart. Het zou mij niks verbazen als alle mensen met hoge scores deze tactiek gebruiken.

Stel je hebt in een race 6 x een moment om een item te pakken. Drie keer in lap één en drie keer in lap twee. Als je dan na 4 item pak momenten al geen eens één keer een frenzy heb gehad dan moet je quitten en opnieuw starten. Als je echt fanatiek gaat en de max aan score wil halen kan je ook quitten na geen frenzy bij blok één.

Ik start niet de hele game op, want met quit kom je in 't hoofdmenu en daar kies je weer een race en ga je aan de slag. Als ik een item ticket heb gebruikt en geen topscore haal dan sluit ik 't spel wel in één keer af dmv weg swipen. Dan is er niks opgeslagen en kan ik nog eens die item ticket gebruiken _O_

@__REMCO__ Ik hoop met je mee..... Ik heb 2,3k score voorsprong op de nummer 2. Ik heb geen zin meer deze avond. Morgen zie ik wel wat de winst of de schade is.

@CyberMania Gran turismo heeft meer dan 300 pagina's :P .. Heb btw niks tegen een nieuw deel met nieuwe OP we zouden in dit topique ideën kunnen wisselen.

[ Voor 13% gewijzigd door MetalSonic op 28-04-2020 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
MetalSonic schreef op zondag 26 april 2020 @ 20:30:
Nou ja, vooral met het vooruitzicht op minder ruby’s elke week omdat ik bijna door alle challenges heen ben. Zeker als ik af en toe laag eindig, en dus überhaupt geen ruby’s ontvang.

Overigens heb ik vorige tour nog 60 pulls gedaan, dus het is ook niet alsof ik niets uitgeef.

Ik sta nu 8e en lukt me gewoon niet om nog iets te verbeteren |:( herstel: 9e |:( |:( |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __REMCO__
MetalSonic schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 22:16:
Als ik een item ticket heb gebruikt en geen topscore haal dan sluit ik 't spel wel in één keer af dmv weg swipen. Dan is er niks opgeslagen en kan ik nog eens die item ticket gebruiken _O_
WTF :X Dat wist ik dus niet... Net geprobeerd en idd, dan behoudt je dat item ticket dus gewoon 8) Zelfs nadat je finisht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadMarine
MetalSonic schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 22:16:
[...]
Ik bedoel dat je op quit drukt en meteen weer de race opstart. Het zou mij niks verbazen als alle mensen met hoge scores deze tactiek gebruiken.
Een quit button... Nooit geweten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Nadeel van de quit button, als je nog geen level 99 bent, is dat je wel % verliest als je halverwege quit. Als je al level 99 bent maakt dat natuurlijk niet uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Gelukkig eerste en de x10 pull uit de pipe was niet slecht. 2 x gold en 1 x high end

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
1e geworden

Helaas nu weer een week tegen cups aankijken die je al gereden hebt, dat vind ik wel echt waardeloos aan dit spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __REMCO__
ik derde geworden dus nou tier 39.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Eerste geworden, ein-de-lijk tier 40 nu.

Nu afwachten hoe ik presteer in Tier 40, ik verwacht snel weer in 39 te zitten. :P

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• texelonia
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8mUbRxiC-zaXYgdnCp-XY8ORKDo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/szNFDE9sxpABRv1l2QDodmgj.jpg?f=fotoalbum_large

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Lol @ 6 babys in de eerste pull... dafuq!! Verder uh kan beter kan echt wel slechter hoor. Meerdere gold items en wat high end..

Edit: was wat snel 1 high end op 40 pulls is balen :/

[ Voor 18% gewijzigd door MetalSonic op 29-04-2020 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
En dat was niet eens een spotlight.
Kan nog even A halen bij multiplayer, dan krijg ik weer ruby’s en dan nog eens proberen. In theorie is de kans nu alleen maar groter dat ik wel een spotlight eruit haal. Ik hoopte eigenlijk op de starchute.

In de praktijk heb ik daarna misschien nog niks boeiends en heb ik geen ruby’s meer. Dilemma’s, dilemma’s ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MetalSonic
Eerste tot... Slettesloery los gaat ;) ben tevreden over de start van deze ranked cup. Weinig sterke high ends maar de competie blijkbaar ook niet...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GCFUywme5cByd5_Fw2NwKLqT70I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/AQPDnMq6JiOWgVIGccX4qEYI.png?f=user_large

@Vozze haha ja ik zag 't hoor :D Mijn score op de 2de track is in combinatie met 2 coin's maar op die andere is echt nog wel ruimte voor verbetering. Helemaal als ik in de shop wat leuks kan kopen 8)

[ Voor 23% gewijzigd door MetalSonic op 29-04-2020 20:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:01
MetalSonic schreef op woensdag 29 april 2020 @ 18:58:
Eerste tot... Slettesloery los gaat ;) ben tevreden over de start van deze ranked cup. Weinig sterke high ends maar de competie blijkbaar ook niet...

[Afbeelding]

@Vozze haha ja ik zag 't hoor :D Mijn score op de 2de track is in combinatie met 2 coin's maar op die andere is echt nog wel ruimte voor verbetering. Helemaal als ik in de shop wat leuks kan kopen 8)
;) Ik zag je score op Daisy Hills en ik dacht dat daar nog wel wat mogelijk was. Direct twee x een coin frenzy, dus dat was wel wat lucky.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Vorige cup toch nog 3e geworden. Heb in de laatste uurtjes nog wat omhoog in punten gekomen maar kwam nog 500 tekort voor plek 2. :')

Zojuist een prestatie neergezet! :Y
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w9wrerfITCDjfWgMCfrgAngfO8Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WGVLPVZDXVyLLfe2WipV8FPa.png?f=user_large

Is inmiddels iets hoger. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Leuke glider @pjot1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Ja, ik had een theorie, als je een item lvl6 hebt, komt daar een gewone ticket voor in de plaats, dus een golden-glider, kart of driver. En aangezien de Flower Glider redelijk vaak in de shop komt heb ik die lvl6 gemaakt samen met de parachute. Nu de rest nog :p

Pagina: 1 ... 13 ... 161 Laatste