Lobby → Omkoping → Corruptie :P

[ Voor 5% gewijzigd door MetalSonic op 01-04-2020 09:46 ]
Dat is inderdaad heel net! Gefeliciteerd!MetalSonic schreef op woensdag 1 april 2020 @ 09:46:
Geen tier 3 glider Ik wil rain clouds. Maar moet verder niet mopperen mbt de pull
Edit: helaas, ik had 2x super karts en de rest allemaal normale...
[ Voor 12% gewijzigd door Planeetje op 01-04-2020 10:39 ]

Ruby’s spaar ik weer op, die gaan me deze ranking toch niet kunnen helpen.
Edit: inmiddels zelfs 8e
[ Voor 3% gewijzigd door texelonia op 01-04-2020 14:32 ]
I feel your pain! Sterkte!
Zelf haal ik de top 3 misschien niet. Ik heb het al geaccepteerd.
ik heb zoveel goede gliders maar net niet wat ik nodig heb
Vorige ranked cup was vreemd. Daar waren de scores vastgezet leek het wel. Niemand veranderde van plek of hoogte van de score.
Ik denk dat het me wel gaat lukken om naar tier 39 te klimmen deze tour. Dan komt tier 40 wel heel dichtbij, inclusief rubies en coins voor mijn chalenge die ik nog moet halen
Edit: Next tour yoshi cup!
Interessante theorie ik ben ook wel benieuwd hoe alles werkt bij Mario kart tour in de ranking. Ik heb ook wel eens gedacht dat je beter zo lang mogelijk kan wachten en dan punten pakken. Ik denk zelf dat het niet veel uit maakt. Ik wacht dan enkele dagen en dan zie ik dat degene boven mij steeds verder uitlopen en uiteindelijk moet ik toch aan de bak. Ik heb het omgekeerd ook wel gehad dat ik 10k voor liep op de nummer twee en het bijna hetzelfde bleef gedurende een hele week.
Belangrijkste is gewoon in wat voor poule je zit. Nu zit ik in een moeilijke. De mensen in de top 5 hebben bijvoorbeeld de tier 3 items waar ik nog wat mis. Vorige week was het omgekeerd toen had ik tier 3 items waar anderen daiet hadden.
Yoshi track vind ik best leuk, ik ben benieuwd of ik genoeg heb. Ik heb een normale level 4 yoshi, en een level 2 rode yoshi en dan nog een level 1 tier 3 yoshi.

Zouden jullie 40 rubies verspillen om de badwagon te kopen (ik heb deze nog niet)? Voor die Yoshi track heb ik al een super. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom deze kart zo gewild is; de aantal tier 3 tracks valt best mee.
/f/image/Kwhw8SumjDMPjIAO44P6JM9N.png?f=fotoalbum_large)
Die Badwageon is erg goed. Vooral omdat hij meer mini turbo boost time genereert. Er wordt gezegd dat dit één van de beste kart skills is.
Verder kan je 'm op 7 tracks gebruiken als tier 3 kart. Degene die daarbij zitten zijn vaak terug gekomen voor ranked races (bv Shy guy bazaar of kalimari desert, maar ook Neyo bowser)
Dat was natuurlijk te verwachten met Pasen.. 🥚Planeetje schreef op donderdag 2 april 2020 @ 19:21:
Edit: Next tour yoshi cup!
Voor mij is het zaak in deze cup in de top 3 te eindigen en dan zit ik in tier 40. Hoop eigenlijk dat ik nog eerste ga worden voor de rubies (wie niet?). Sta nu 2e op 3500 punten van nr1. Punten die hij op mij gepakt heeft op Bowser circuit. Hij heeft daar 23500 en ik iets meer als 19. Met nog een extra frenzi moet ik in de buurt kunnen komen. Nr 3. Staat 2500 punten achter me. 🤞🏻
Bastard
Heb van een paar mensen de code laten invullen voor de friends challenge
Zelf sta ik nou 3e met zo'n 2000 punten achter op nr1 en nr2. Er zou nog meer inzitten als ik bij de Bowser track een juiste glider zou hebben maar ik heb geen geluk met de pipes...
[ Voor 32% gewijzigd door __REMCO__ op 05-04-2020 12:18 ]
En heb je rubies gebruikt om hem te kopen? Badwagon is zoals @MetalSonic aangaf wel heel erg goed (ik heb hem zelf met tickets op level 4 gebracht en heb daar geen seconde spijt van). Maar 40 rubies is ook weer heel veel. Ik zou ook twijfelen maar het waarschijnlijk wel gedaan hebben als ik hem nog niet had. Zo heb ik de B Dasher uit de coin shop gekocht en daar wat coin rush tickets tegenaan gegooid, enkel omdat ik die nog niet had. Dan kan je later altijd nog kiezen of je hem gaat levelen.Xaio schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 18:48:
Zouden jullie 40 rubies verspillen om de badwagon te kopen (ik heb deze nog niet)?
[ Voor 13% gewijzigd door Planeetje op 05-04-2020 15:41 ]
Ja normaal heb je stuk meer dan ikMetalSonic schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:46:
@Planeetje
Interessante theorie ik ben ook wel benieuwd hoe alles werkt bij Mario kart tour in de ranking. Ik heb ook wel eens gedacht dat je beter zo lang mogelijk kan wachten en dan punten pakken. Ik denk zelf dat het niet veel uit maakt. Ik wacht dan enkele dagen en dan zie ik dat degene boven mij steeds verder uitlopen en uiteindelijk moet ik toch aan de bak. Ik heb het omgekeerd ook wel gehad dat ik 10k voor liep op de nummer twee en het bijna hetzelfde bleef gedurende een hele week.
Belangrijkste is gewoon in wat voor poule je zit. Nu zit ik in een moeilijke. De mensen in de top 5 hebben bijvoorbeeld de tier 3 items waar ik nog wat mis. Vorige week was het omgekeerd toen had ik tier 3 items waar anderen daiet hadden.
Yoshi track vind ik best leuk, ik ben benieuwd of ik genoeg heb. Ik heb een normale level 4 yoshi, en een level 2 rode yoshi en dan nog een level 1 tier 3 yoshi.
Komt voornamelijk door 23.200 op bowser gok ik ;-)
L6 DryBones, Lv3 kart en LV3 donkere wolkjes
Dat ook, je kan zelf kiezen wat je uiteindelijk levelt. Dat laat je dan weer afhangen van of het een ranked tier 3 vereiste is. Beter een level 3 tier 1 dan dat je 't moet doen met een tier 2 item......Planeetje schreef op zondag 5 april 2020 @ 15:37:
[...]
En heb je rubies gebruikt om hem te kopen? Badwagon is zoals @MetalSonic aangaf wel heel erg goed (ik heb hem zelf met tickets op level 4 gebracht en heb daar geen seconde spijt van). Maar 40 rubies is ook weer heel veel. Ik zou ook twijfelen maar het waarschijnlijk wel gedaan hebben als ik hem nog niet had. Zo heb ik de B Dasher uit de coin shop gekocht en daar wat coin rush tickets tegenaan gegooid, enkel omdat ik die nog niet had. Dan kan je later altijd nog kiezen of je hem gaat levelen.
Zelf ben ik nu echt gezakt naar plek 4. Volgende week druk qua werk en ik heb al eerder de knoop doorgehakt dat ik de 44 euro pack niet koop. Met die pack zou ik er zo 5k punten bij krijgen. Heeft vaak gekriebeld maar op die manier blijf ik kopen natuurlijk. En zoals een aantal weten heeft Nintendo al heel veel geld aan mij verdiend.
@wimpie007
Wel lekker voor je dat je dat wolkje hebt en dat hij als bonus ook nog eens level 3 is.
EDIT @Planeetje
Keer geen 40 rubys krijgen vind ik niet heel erg
[ Voor 21% gewijzigd door MetalSonic op 05-04-2020 17:40 ]
Ik was ook gezakt naar plek 2 omdat nummer 2 vond dat hij zo nodig 45k nodig had. Inmiddels sta ik weer 1e en heb ik weer een buffer van ruim 3k. Als dat niet genoeg is kan ik Larry nog naar level 4 brengen. In plaats van level twee boomerang bro scoort dat ook weer aanzienlijk meer punten. Ik kwam nog 1 skill ticket tekort, maar die kreeg ik vanochtend in mijn shop.MetalSonic schreef op zondag 5 april 2020 @ 16:40:
[...]
Zelf ben ik nu echt gezakt naar plek 4. Volgende week druk qua werk en ik heb al eerder de knoop doorgehakt dat ik de 44 euro pack niet koop. Met die pack zou ik er zo 5k punten bij krijgen. Heeft vaak gekriebeld maar op die manier blijf ik kopen natuurlijk. En zoals een aantal weten heeft Nintendo al heel veel geld aan mij verdiend.
Spijtig dat je nu waarschijnlijk een tier naar beneden gaat en geen 40 rubies meer kan halen. Better luck next week!
Ik moet voor mijn challenges nog Rank A, B en C halen bij multiplayer voor de rubies. Ik ben nu op 50% rank D, maar ik speel niet veel multiplayer. Daarnaast moet ik nog tier 40 halen voor Ranked waar ik hopelijk volgende tour kom. Als ik deze haal heb ik weer een leuke pull sessie voor de boeg
Yoshi Circuit vind ik wel okay. Maar een hele Tour daarvan?? Hmm...
Míjn Yoshi is ook maar level 1 dus dat schiet ook niet op
Ik heb in elk geval ruim 300 ruby’s mocht het nodig zijn
texelonia schreef op zondag 5 april 2020 @ 20:51:
Ik heb in elk geval ruim 300 ruby’s mocht het nodig zijn
55.548
Ben al Tier 40, nummer 2 heeft 48470 ;-)
[ Voor 33% gewijzigd door wimpie007 op 06-04-2020 01:06 ]
Nou ik ben normaal ook echt totaaal niet geduldig hoor! Maar het idee dat ik steeds minder ruby’s zal krijgen omdat ik aan het einde van de challenges kom en richting level 99 ga, zorgt er wel voor dat ik zuiniger word. En de laatste tours waren best makkelijk om me in te houden, omdat ik al veel top tier items had
ja dan is het wel verstandig inderdaad! Hopelijk komen er snel nieuwe challenge kaarten bij!texelonia schreef op maandag 6 april 2020 @ 09:07:
Haha
Nou ik ben normaal ook echt totaaal niet geduldig hoor! Maar het idee dat ik steeds minder ruby’s zal krijgen omdat ik aan het einde van de challenges kom en richting level 99 ga, zorgt er wel voor dat ik zuiniger word. En de laatste tours waren best makkelijk om me in te houden, omdat ik al veel top tier items had
__REMCO__ schreef op maandag 6 april 2020 @ 09:37:
[...]
ja dan is het wel verstandig inderdaad! Hopelijk komen er snel nieuwe challenge kaarten bij!
Verwijderd
Doe je wel 50cc?Verwijderd schreef op maandag 6 april 2020 @ 14:32:
Zeg... Ik ben waarschijnlijk een mega-mariokart-noob, maar ik probeer die 30x mini boost challenge te voltooien, krijg het NIET voor elkaar. Wat is de gulden tip?
Verwijderd
Ja, en dan de "Drift" knop in het midden, maar ook dan krijg ik zo snel dat boostje niet voor elkaar, moet soms 2-3 keer helemaal naar rechts,links gaan voordat ie begint te driften, daarvoor rijd hij gewoon visueel in drift, maar zonder de "vonkjes" onder de banden. Wat doe ik fout?
Verwijderd
Lang parcours uiteraard. En randen, ook die geblokte, vermijden. Het duurt veel langer voor je daarop een mini boost krijgt.Verwijderd schreef op maandag 6 april 2020 @ 14:32:
Zeg... Ik ben waarschijnlijk een mega-mariokart-noob, maar ik probeer die 30x mini boost challenge te voltooien, krijg het NIET voor elkaar. Wat is de gulden tip?
Ik drift overigens ‘manual’, knop daarvoor is me ook nooit opgevallen. Eén kant opsturen en de andere opgaan
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2020 14:37 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Poeksel op 06-04-2020 14:37 ]
Verwijderd
That did the trick! en een character uitzoeken die geen Frenzy kan krijgen helpt ook.Poeksel schreef op maandag 6 april 2020 @ 14:36:
Ik heb het zonder driftknop gedaan op Koopa Troopa. Gewoon je vinger links (of rechts) houden in een bocht tot je een miniboost hebt (dat is vrij snel).
Nah. Uiteindelijk niet. Ik denk om de rubies op te sparen voor wanneer een interessante pijp langs komt (voor Rosalina Aurora set heb ik 90 pulls gedaan). Meer dan de gold pass wil ik niet uitgeven aan een spel.Planeetje schreef op zondag 5 april 2020 @ 15:37:
[...]
En heb je rubies gebruikt om hem te kopen? Badwagon is zoals @MetalSonic aangaf wel heel erg goed (ik heb hem zelf met tickets op level 4 gebracht en heb daar geen seconde spijt van). Maar 40 rubies is ook weer heel veel. Ik zou ook twijfelen maar het waarschijnlijk wel gedaan hebben als ik hem nog niet had. Zo heb ik de B Dasher uit de coin shop gekocht en daar wat coin rush tickets tegenaan gegooid, enkel omdat ik die nog niet had. Dan kan je later altijd nog kiezen of je hem gaat levelen.
Ik heb het niet nodig gehad op weg naar tier 40. Wat je nooit hebt gehad, mis je ook niet.
Dat, en misschien dat ik het gemist heb, maar ik zet hem dan ook nog op 50cc voor een betere slagingskans.Verwijderd schreef op maandag 6 april 2020 @ 14:44:
[...]
That did the trick! en een character uitzoeken die geen Frenzy kan krijgen helpt ook.
[ Voor 1% gewijzigd door Planeetje op 06-04-2020 19:12 . Reden: Achterhaalde info, was al gemeld ]
Tweede keer dat ik triple coin frenzy heb gekregen!!! Daarom onderstaande score ondanks dat ik geen tier 3 glider heb

[ Voor 46% gewijzigd door MetalSonic op 07-04-2020 15:22 ]
MetalSonic schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 09:52:
nog één nachtje slapen en dan is er weer een nieuwe tour. Zouden ze als paasverassing nieuwe challenges toevoegen? *fingers crossed*
Tweede keer dat ik triple coin frenzy heb gekregen!!! Daarom onderstaande score ondanks dat ik geen tier 3 glider heb
Level 6 dry Bowser

Zelf sta ik nu 2e, 1100 voorsprong en 1100 achterstand. Ik wil gewoon top 3 blijven om challenges compleet te maken want dan ben ik tier 40!
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Ik kan nog wel upgraden want ik heb al mijn tickets van deze tour nog over. Maar ik wacht daar nog even mee. Ben benieuwd naar de volgende tour.
Ik ga duimen dat je tier 40 wordt!!! Succespjot1 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 19:58:
Iedereen weer lekker bezig!![]()
Zelf sta ik nu 2e, 1100 voorsprong en 1100 achterstand. Ik wil gewoon top 3 blijven om challenges compleet te maken want dan ben ik tier 40!Ik krijg m'n scores gewoon niet hoger dan dit.
Ik heb de afgelopen dagen nog geprobeerd, maar 60k ga ik deze cup helaas net niet redden (59,7k), dat was wel een gave milestone geweest.
Nieuwe challenges zijn inderdaad welkom als paasverrassing
erutangiS
Zag al dat je erg dichtbij kwam en mijn vriendin zelfs hebt ingehaald hahaMetalSonic schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 09:52:
nog één nachtje slapen en dan is er weer een nieuwe tour. Zouden ze als paasverassing nieuwe challenges toevoegen? *fingers crossed*
[Afbeelding]
Er had best meer ingezeten als ik met level 4 gold koopa en gold swiper ‘gewoon’ een paar coin en/of coin box frenzy’s had gekregen. Maar om de één of andere reden lukte dat niet. Gewoon helemaal niet. Had één keer een coin box frenzy maar toen werd ik derde

Maar vind het prima zo. Zin in een nieuwe tour!
Zin in de nieuwe tour!!
na mijn triple coin had ik de smaak te pakken. Toen kon ik ook de scores op de andere banen nog wat verbeteren. En het was niet voor niks! Uiteindelijk toch nog net eerste geworden met klein verschil op de nummer 2
@texelonia
Ik denk dat iedereen dat wel herkent. Zelfs met goede items, wellicht coin glider en je uren achterelkaar racet zonder dat je ook maar een coin frenzy krijgt. Soms zelfs lang geen slechte frenzy ... Een tour later zul je zien dat 't weer anders is
Ik heb net ff gekeken naar de tracks van de nieuwe ranked tour. Gelukkig nu weer overal tier 3 items!
Ben ik de enige die vind dat het een fout uiterlijk heeft.
Nintendo is niet echt creatief met de karakters, ze hadden van de Yoshi ei een paasei moeten maken.
[ Voor 17% gewijzigd door Xaio op 08-04-2020 08:34 ]
Waarom geen challenge 1-6 en 2-6?Xaio schreef op woensdag 8 april 2020 @ 08:32:
Als het een baby Yoshi was in een ei.......
Nintendo is niet echt creatief met de karakters, ze hadden van de Yoshi ei een paasei moeten maken.
Vind nieuwe Yoshi high end weinig toevoegen. Ik heb zelf een normale yoshi level 4...
Denk dat ik deze tour weer een beetje rubys ga sparen
Eind vorige tour waren mijn coins gedaald tot 1100, en rubys tot 1
Lekkerrrrrrrrrrr: "1 for free pull gebruikt" heb ik een high end SWOOPER, die is nu level 4 geworden
[ Voor 23% gewijzigd door MetalSonic op 08-04-2020 09:41 ]
Het lijkt mij dat Nintendo zich heel neutraal opstelt voor geloofsovertuigingen wat Pasen is.Xaio schreef op woensdag 8 april 2020 @ 08:32:
Hoezo fout uiterlijk?Xaio schreef op woensdag 8 april 2020 @ 08:32:
Paasei ipv Yoshi ei vind ik ook gemiste kans!
Netjes, hierdoor heb je mij dus nog net ingehaald.MetalSonic schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 09:52:
[Afbeelding]
Ik was helemaal trots dat ik boven je stond de hele tour.
Wel eerste geworden, tier 39. Straks eens kijken of ik beetje goede items heb of dat ik moet pullen.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
JamesB009 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 09:46:
[...]
Netjes, hierdoor heb je mij dus nog net ingehaald.
Wel eerste geworden, tier 39. Straks eens kijken of ik beetje goede items heb of dat ik moet pullen.
Wat kan ik zeggen, flinke portie geluk op de eerste track. Voelde 'm wel aankomen ergens. Had al best wat races dat ik al twee coin frenzy's had en dan ging ik door de item blocks en dan was 't twee coins en een banaantje. Ik had al zoiets van "wie weet......" en ja hoor
Succes weer aankomende tour, zitten wel leuke dingen bij de cadeautjes en zoals ik hierboven al zei. Geen onredelijke items nodig om alles tier 3 te hebben
Toch mooi binnen gehouden dat geld haha!MetalSonic schreef op woensdag 8 april 2020 @ 09:57:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat kan ik zeggen, flinke portie geluk op de eerste track. Voelde 'm wel aankomen ergens. Had al best wat races dat ik al twee coin frenzy's had en dan ging ik door de item blocks en dan was 't twee coins en een banaantje. Ik had al zoiets van "wie weet......" en ja hoorVoor mij betekent het extra veel dat ik eerst eben geworden in de tier omdat het vorige week ontzettend kriebelde om het pack van 40 euro te kopen. Had een kleine financiële meevaller en ik wist dat als ik dat kocht ik sowieso eerste was geworden. Gelukkig geld binnen kunnen houden
![]()
Succes weer aankomende tour, zitten wel leuke dingen bij de cadeautjes en zoals ik hierboven al zei. Geen onredelijke items nodig om alles tier 3 te hebben
Eerste tour moet te doen zijn zonder pulls inderdaad van wat ik nu zag.
Straks maar even goed aandacht aan gaan geven.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Ik krijg hetzelfde gevoel als een volwassen man met een grote luier.....texelonia schreef op woensdag 8 april 2020 @ 09:40:
[...]
Hoezo fout uiterlijk?
Paasei ipv Yoshi ei vind ik ook gemiste kans!
Geen schattigheid factor. Een gemiste kans.
[ Voor 8% gewijzigd door Xaio op 08-04-2020 12:40 ]
Ik heb m'n 2e plek kunnen behouden. Plek 3 was in het laatste uurtje toch nog een paar honderd omhoog geklommen, maar gelukkig niet genoeg

Gelijk maar even 10 pijpen afgeschoten. Denk dat ik niet mag klagen!

Haha, dat heb ik ook! Ik ben ook altijd trots als ik @MetalSonic heb ingehaald!JamesB009 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 09:46:
[...]
Netjes, hierdoor heb je mij dus nog net ingehaald.

Bron: https://mobile.twitter.com/kart_tourPoeksel schreef op woensdag 8 april 2020 @ 21:56:
Volgende week waarschijnlijk een 50-pipe:
[Afbeelding]
Waarschijnlijk alleen voor gold pass gebruikers. Nog een reden om geen rubies voor deze pijp te gebruiken.
Op dit moment 80 rubys ik ga doorsparen want ik vind de huidige spotlights niet goed.
https://www.ad.nl/auto/ra...n-utrecht-klaar~ab2268de/
Het idee is leuk, hopelijk de uitvoering ook.
Bij mij wordt het ook lastig deze ranking. Sta nu 4e en heb nog amper mijn best gedaan dus moet zeker nog omhoog kunnen. Heb ook overal top tier items, maar vaak wel laag level. Heb ook nog paar level tickets, maar vind ik het de moeite waard om die hierin te investeren? Vraag me af of ik ze na deze your nog veel zal gebruiken namelijk. Maar goed, dat weet je nooit zeker.
Mijn nummer 1 op 54,417Planeetje schreef op donderdag 9 april 2020 @ 15:45:
Ik spaar mijn rubies idd ook voor week 2 van deze tour. Ik hoop op die goldpass 50 pipe. Mijn nr 1 staat nu op 47k. Werk aan de winkel. Ik heb nog 1 keer yoshi nodig om hem naar level 4 te brengen. Mijn Bowser jr kan ook naar lvl 4, maar dan moet ik ook nog een level ticket krijgen in de store. Alles om nu naar tier 40 te gaan zodat ik die rubies ook kan gebruiken straks.
Ik heb 40.820...
Das wel een groot verschil. Mis je op sommige posities een tier 3 item?
Wat denk jij btw dat de volgende ranked cup wordt?
Je moet zorgen dat je ‘vrienden’ bent met degene waarmee je wil racen. Vervolgens maak jij een ‘room’ en zien je vrienden die room via multiplayer. Zij kunnen je dan joinen en dan kun je samen racen. Je kunt zelfs kiezen of het veld wel of niet aan wil vullen met AI..oohh schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 17:20:
Is het eigenlijk wel mogelijk om op afstand tegen vrienden te racen? Ik kan maar niet uitvinden hoe je een vriend kunt uitnodigen voor multiplayer. Of is dit alleen mogelijk als je dicht bij elkaar in de buurt bent? "With Friends or Others Nearby" kun je namelijk op twee verschillende manieren interpreteren.
Bastard
Nee overal tier 3 dingen maar nog geen enkele keer coin frenzy gehadMetalSonic schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 10:34:
[...]
Das wel een groot verschil. Mis je op sommige posities een tier 3 item?
Wat denk jij btw dat de volgende ranked cup wordt?
De volgende is denk ik Bowser Jr. aangezien het tot nu toe steeds is dat er 1 tussenzit
De interface is niet echt heel intuïtief, maar het na jouw uitleg uiteindelijk gelukt. Dank!Duvel_33 schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 18:43:
[...]
Je moet zorgen dat je ‘vrienden’ bent met degene waarmee je wil racen. Vervolgens maak jij een ‘room’ en zien je vrienden die room via multiplayer. Zij kunnen je dan joinen en dan kun je samen racen. Je kunt zelfs kiezen of het veld wel of niet aan wil vullen met AI..

[ Voor 20% gewijzigd door MetalSonic op 11-04-2020 08:55 ]
Heel veel succes en knap dat je toch 1e staat!MetalSonic schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 08:53:
Op Koopa troopa beach in de Birdo cup moet het voor mij straks "los gaan" . Qua items heb ik 6-5-6 ..Zin in! Maar eerst nog kijken of ik wat puntjes uit de huidige ranked cup kan persen. Die is spannender dan ooit.
Ik sta nu 5.3k los van #2. Maar ik verwacht nog wel wat tegenstand. Als ik deze ranked win, dan krijg ik 70 rubies die heel welkom zijn voor de voorspelde gold pass 50 pipe. Tot nu toe kwam de info van dataminers altijd uit. Ik wil party time Pauline wel. Nog ff afwachten. Ik heb mijn skill level tickets iig nog niet gebruikt
Zojuist 21.9k gehaald op rock rock mountain met 3 frenzies. Was erg lucky met slechts een level 3 DK. Zonder upgrades ben ik hier wel klaar.
Op choco island 2R kan ik nog wat punten halen. Mijn baby browser heeft nog 1 ticket nodig voor level 4, maar ik probeer het eerst nog even zonder want ik heb nog voldoende voorsprong.
Volgende ranked heb ik 4-5-6 op yoshi circuit T. Koopa troopa beach moet ik nog wat upgraden en donut plans level is een uitdaging met 4-3-1, maar gelukkig een RT level dus de glider is niet enorm belangrijk.
Weten jullie of je in multiplayer ook bijvoorbeeld van C weer naar D kan degraderen?
70 rubies erbij is lekker ja. Je voorsprong van 5.3 is natuurlijk ook top. Zou mij niks verbazen als je daar nog wat meer mee kan. Rock rock mountain is frenzy vriendelijk ik heb dar ook al meerdere malen drie frenzys gehad. Het is ook een lekker lange track met veel item blocks
4-5-6 dus op Yoshi circuit? ok top
Ik heb:
Koopa troopa: 6-5-6
yoshi circuit: 4-3-4
Dont plains: 2-5-1
Ik hoop dus dat we straks een 50 pipe hebben met misschien extra high ends want ik heb op item gebied voor yoshi en donut niet de beste items. Gelukkig wel alles tier 3!
Mijn ervaring is juist andersomMetalSonic schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 11:16:
@Planeetje
Rock rock mountain is frenzy vriendelijk ik heb dar ook al meerdere malen drie frenzys gehad. Het is ook een lekker lange track met veel item blocks........
Ik heb nu nog het volgende:4-5-6 dus op Yoshi circuit? ok top
Ik heb:
Koopa troopa: 6-5-6
yoshi circuit: 4-3-4
Dont plains: 2-5-1
Koopa troopa: 3-5-4
yoshi circuit: 4-5-6
Dont plains: 4-3-1
Op koopa troopa kan ik mijn gold glider naar 5 brengen if needed. Op donut plains kan ik straks evt peachette naar 5 brengen. Maar denk dat ik dat liever bij Metal Mario of Dry Bowser ga doen, beiden ook op level 4 momenteel.
Maar ik ga pas levelen als ik de pijp heb leeggehaald. Fingers crossed voor de 50 pipe. Als het me lukt op multiplayer rank B en A te halen, dan krijg ik nog eens 35 rubies. Maar ik ben niet zo van het multiplayer....
[ Voor 5% gewijzigd door Planeetje op 11-04-2020 16:36 ]
MetalMario en Drybowser zijn veel meer "value for money" als je iets kan upgraden zou ik ook eerder hun doen
En inderdaad eerst pas de pipe pullen en daarna kijken wat je nog aan items gebruikt
Vanochtend zat er weer een super driver skill ticket in mijn shop. Nu kan ik evt. Yoshi en baby browser naar level 4 brengen if needed
Dat is in strijd met de voorwaarden van MKT, en dat wordt hier dus ook niet besproken.
[ Voor 24% gewijzigd door Bart ® op 13-04-2020 12:47 ]
Ik vind 't leuk dat je vaak nieuwe banen hebt, nieuwe poppetjes etc en de leuke Tweakers community. Als ik hier niet de verhalen van Mario kart tour kon delen was ik waarschijnlijk al lang gestopt.MadMarine schreef op zondag 12 april 2020 @ 22:52:
Om heel eerlijk te zijn begin ik toch een beetje uitgekeken te raken op MKT... Er is maar weinig vernieuwing, de challenges zijn op en de multiplayer is helaas ook niet wat het had kunnen zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door Bart ® op 13-04-2020 12:48 . Reden: reactie op verwijderde tekst weggehaald ]
[ Voor 91% gewijzigd door Bart ® op 13-04-2020 12:49 ]
Ik krijg heel weinig frenzy's waardoor de punten niet op schieten, en als ik eindelijk frenzy krijg dan lukt het niet om eerste te worden, wordt te veel gehit en noem het maar op.
Zal wel karma zijn gezien de afgelopen weken het iets te makkelijk ging, zonder moeite eerst 4 keer op rij, en nu kom ik niet verder dan plek 7(!).
Eindelijk rank 39, maar vrees dat ik een plekje ga zakken deze tour met een totaal van 46k, dus weer paar weken wachten tot ik weer kans heb op rank 40.
Hahaha natuurlijk niet! Internet is een opbare plek om informatie te verkrijgen, daar heeft Mario Kart Tour of Nintendo niks over te zeggen. Maar dat hoef ik een tweaker hopelijk niet uit te leggen toch? ;-)MadMarine schreef op zondag 12 april 2020 @ 22:52:
[mbr]Dat is in strijd met de voorwaarden van MKT, en dat wordt hier dus ook niet besproken.[/mbr]
Sommige dingen zijn niet gewenst. Bespreken van Warez/ illegale downloads, maar ook verkoop van bijvoorbeeld gebruikerscodes van games. Je denkt toch niet dat Tweakers bekend wil staan als een forum waar mensen elkaar helpen met dingen die illegaal zijn?MadMarine schreef op maandag 13 april 2020 @ 13:21:
[...]
Hahaha natuurlijk niet! Internet is een opbare plek om informatie te verkrijgen, daar heeft Mario Kart Tour of Nintendo niks over te zeggen. Maar dat hoef ik een tweaker hopelijk niet uit te leggen toch? ;-)
Zeg dat dan gewoon in plaats van die onzin over de voorwaarden van MKT. Ik weet namelijk vrij zeker dat daar niks in staat over waar je wel en niet over mag pratenMetalSonic schreef op maandag 13 april 2020 @ 13:29:
[...]
Sommige dingen zijn niet gewenst. Bespreken van Warez/ illegale downloads, maar ook verkoop van bijvoorbeeld gebruikerscodes van games. Je denkt toch niet dat Tweakers bekend wil staan als een forum waar mensen elkaar helpen met dingen die illegaal zijn?
Grootste probleem is dat ik Yoshi's circuit nu echt zat begin te worden. Eerste twee itemblocks geen frenzy = restart en zo ben ik alweer uren verder. Ik kan nooit lekkere combo's maken bij de S bochten langs de piranhas.

[ Voor 36% gewijzigd door MetalSonic op 13-04-2020 17:07 ]
Nr 1 staat op 61,8k, nr 2 op 58k, zelf 3e, maar hoop nr2 nog te pakken.
erutangiS
Verder als er nog leuke races zijn binnen GoT let me know
[ Voor 16% gewijzigd door AirtjE op 17-05-2020 10:17 ]
Ik sta nu nog eerste met 1800 punten voorsprong op nummer 2. Succes nog allemaal met de laatste loodjes!
Dus maar alvast begonnen met de Birdo cup, daar valt nog wel wat te verbeteren. Vooral die donut plains track.
Top 3 plek is fijn maar plekje zakken vind ik ook prima. Weet er al iemand wat over de nieuwe tour? Krijgen we weer 50/50 pipe items zoja waar staat dat?
Zou mooi zijn! Met 300 rubies kom ik in ieder geval lekker verPoeksel schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 14:13:
Onder andere via Reddit en https://mobile.twitter.com/kart_tour . Er wordt zelfs gefluisterd dat het de beste pipe ooit wordt. Ik hoop het, want ik heb veel rubies gespaard.
Ik krijg gewoon geen topscore voor elkaar, vanwege het constante afsnijden van dezelfde 3 a 5 karakters, er zit bijna elke race wel een kanon-karakter vlak achter me mijn combo's aan gort te schieten, ik heb nog nooit een coinbox karakter gezien voor wat extra combo...
erutangiS

:fill(white):strip_exif()/f/image/VYZxKBsfP5tnBz68NJzTKFcM.png?f=user_large)
Ik ben bang dat ik m'n scores niet meer hoger krijg...

We kunnen hier met z'n allen een potje janken dat deze ranked tour zo matig gaat inderdaad. In principe is jouw score van 50k echt niet slecht. Maarja we zitten al in best pittige pouls en als 't dan niet lukt met die frenzy's, tja

Nou, dat is het probleem niet echt, bij mij althans. Wat me het meest frustreert is dat ik in Rock Rock Mountain niet hoger kom dan 19561. Het lijkt alsof ik met Morton lvl4 (inmiddels 5MetalSonic schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 17:12:
@pjot1
We kunnen hier met z'n allen een potje janken dat deze ranked tour zo matig gaat inderdaad. In principe is jouw score van 50k echt niet slecht. Maarja we zitten al in best pittige pouls en als 't dan niet lukt met die frenzy's, tja

Wat ook niet helpt is Parafoil lvl4. Kom je net tijd tekort om je combo's door te laten lopen. Zeker net na de laatste boxen. In plaats van de Parafoil zou ik nog Swooper lvl1, Swooper is wel high-end, kunnen gebruiken maar of ik daar nou veel mee opschiet.....
De top 6 in mijn ranking zit qua punten dicht bij elkaar. De nr 1 en 6 verschillen maar zo’n 5k. Daardoor word je makkelijk ingehaald, want een ander heeft maar weinig punten nodig om er voorbij te gaan.
Heb zelf ook maar weinig punten nodig om iemand in te halen natuurlijk. Maar ook weinig frenzy’s inderdaad, of op laatste moment nog geraakt worden, etc. Super irritant.
Heb meeste items ook maar op laag level, helpt ook niet. Heb nog wat level tickets gebruikt, maar dat was weer eens tevergeefs. Laatste keer dat ik me kon herinneren ook. Dus mental note: niet meer doen dus, alleen level tickets gebruiken voor de items die ik de moeite waard vind enzo. Sommige items komen volgende ranking ook weer van pas, dus wie weet heb ik dan meer geluk.
Ik stond gisteren 4e, dacht misschien lukt het nog 3e te worden. Maar nu weer 5e, met maar 800 punten verschil ofzo met nr 6, dus misschien ga ik wel een tier achteruit. 1000 punten achter op de nr 3, maar heb er gewoon helemaal geen zin meer in

Ben wel benieuwd naar de nieuwe pijp morgen, heb zin om die helemaal leeg te trekken, dus hopelijk valt ie niet tegen
Mooi op plaats 2 gestaan, maar eergisteren voorbijgestoken en teruggevallen naar plaats 5 met slechts 500 punten achterstand op plaats 3.
Ik raakte op Rock Rock maar niet boven de 18k, terwijl mijn medestanders +21k haalden.
Uiteindelijk had ik het opgegeven, maar toen viel me in dat ik nog zilveren level 6 items had voor Choco Island.
Hiermee nog een kwartiertje gespeeld en makkelijk terug naar plaats 3 met 1500 punten voorsprong.
Opnieuw opbouwen wordt het devies denk ik.
De nieuwe pipe is opzich interessant, maar geen spotlight.. ik ga er even over denken wat ik ga doen.
[ Voor 19% gewijzigd door JamesB009 op 15-04-2020 09:06 ]