1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Ik sta nu eerste met een verschil van 800 punten op de nummer twee. Ik heb echt al mijn tickets gebruikt voor deze ronde dus ik moet er nog meer punten uit krijgen. Volgende ronde mag ik blij zijn met een plek in de top 5.JamesB009 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 16:20:
[...]
Op welke positie sta jij in je rank dan?
Ik sta momenteel eerste met een ruime voorsprong, dus ik ga voorlopig niet mijn tickets investeren.
Ik weet dat als ik een dubbele coin frenzy in Dino Dino haal (liefst icm met nog een andere frenzy) dat ik er alweer twee- of drieduizend bij op kan tellen.
Bij Kalamari desert moet je echt zoveel mazzel hebben om een goede score te halen, liefst 2 reuze Bananen frenzy's en een coin frenzy.

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Ah ja, dan snap ik je keuze. Succes!MetalSonic schreef op maandag 16 maart 2020 @ 17:17:
[...]
Ik sta nu eerste met een verschil van 800 punten op de nummer twee. Ik heb echt al mijn tickets gebruikt voor deze ronde dus ik moet er nog meer punten uit krijgen. Volgende ronde mag ik blij zijn met een plek in de top 5.
Ik weet dat als ik een dubbele coin frenzy in Dino Dino haal (liefst icm met nog een andere frenzy) dat ik er alweer twee- of drieduizend bij op kan tellen.
Ik sta nu eerste met een ruime voorsprong, dus investeren is voor mij niet nodig. Ik ga mij concentreren op de volgende cup.
[ Voor 10% gewijzigd door JamesB009 op 16-03-2020 20:43 ]
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Ja klopt hoor, gewoon heel vaak herhalen. Na een tijdje komt er zo'n run met veel frenzy's dat alles mee zit. Dat je net je frenzy actief hebt en dat er ondertussen bliksem wordt gebruikt door een cpu etc.pjot1 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 17:55:
@MetalSonic Ik begrijp precies wat je bedoelt, hier ook een aantal items gepimpt zonder dat ik meer punten haal. Voorlopig maar blijven herhalen. Uiteindelijk na tig keer te hebben herhaald toch nog 1800 punten meer kunnen halen in Dino Dino Jungle.
Bij Kalamari desert moet je echt zoveel mazzel hebben om een goede score te halen, liefst 2 reuze Bananen frenzy's en een coin frenzy.Je hebt ook frenzy's nodig om de combo door te laten lopen en je hebt mushrooms nodig om de glider te gebruiken. Combinatie van dit alles is het beste!
EDIT: 50 restarts maar een dubbele coin frenzy mag blijkbaar niet meer in Dino Dino, straks als mijn werkdaag klaar is nog maar even een paar uur ervoor zitten.
Edit 20:07, 2 uur non stop gespeeld maar geen enkele dubbele coin frenzy ( level 5 high end dry bowser, level 5 kart, level 4 glider) idioot dit. Heel vaak natuurlijk wel 2 coins en één ander item maar met bijna koop je niks. Wat een zuur einde van een cup die erg leuk begon.

Edit 0746
Tweede geworden, de manier waarop geeft mij plezier. Er zit boven mij nog iemand met een verschil van 4k aan punten. Gelukkig gisteren op tijd mijn nest in gedoken (moet gedeeltelijk ook voor werk natuurlijk
[ Voor 27% gewijzigd door MetalSonic op 18-03-2020 07:47 ]
Het goede nieuws is dat ik 1e werd en nu dus naar tier 32 spring.
Het slechte nieuws is de nieuwe pipe. Ik wilde graag Bus Driver Waluigi scoren. Maar na 4x10 pulls heb ik alleen de spotlight kart getrokken. De rest zit dus in de laatste pull, maar ik weet niet of ik daar nog genoeg rubies voor ga scoren.
Heb waluigi bus driver EN de ? block glider, erg blij mee!
[ Voor 4% gewijzigd door JamesB009 op 18-03-2020 10:27 ]
Had mijn Ruby’s ook opgespaard, na 3 keer een 10pull heb ik Waluigi busdriver, Ice Mario, Rosalina, en de Cloud glider. Deze had ik tot nu toe allemaal nog niet, dus erg blij mee

Verder nog 2 keer iets wat ik al op level 6 heb en waarvoor ik nu geld kreeg, en dat had ik hard nodig om een high end kart uit de shop te kopen die ik nog niet had

Dat ga je, want iedereen krijgt 30 rubies! https://www.openarch.nl/h...3B-48F9-A635-91F7A5158420Muse schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 07:53:
Nou, ik heb goed nieuws en slecht nieuws.
Het goede nieuws is dat ik 1e werd en nu dus naar tier 32 spring.
Het slechte nieuws is de nieuwe pipe. Ik wilde graag Bus Driver Waluigi scoren. Maar na 4x10 pulls heb ik alleen de spotlight kart getrokken. De rest zit dus in de laatste pull, maar ik weet niet of ik daar nog genoeg rubies voor ga scoren.
Je linkje klopt niet helemaal denk ik?Poeksel schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:59:
[...]
Dat ga je, want iedereen krijgt 30 rubies! [url verwijderd]
Maar goed nieuws inderdaad!
Ik kwam er achter dat ik de standard challenges kaart nog vol kon maken, dus daar kwam nog een nieuwe kaart met extra rubies voor terug! Daarmee heb ik dus nog de laatste 10x pull mee kunnen doen.
Ik bedenk me nu dat de 30 rubies waarschijnlijk pas met de volgende tour komen. Enfin, dan zijn ze vast ook nuttig.
[ Voor 33% gewijzigd door Poeksel op 18-03-2020 14:32 ]
Poeksel schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 14:31:
Oeps, verkeerde copy-paste inderdaad, https://twitter.com/mario...tatus/1239748400163119105 is de juiste link.
Ik bedenk me nu dat de 30 rubies waarschijnlijk pas met de volgende tour komen. Enfin, dan zijn ze vast ook nuttig.
staat in dat twitter bericht. De dinsdag voor de volgende tour dusThese gifts will arrive Mar. 24, 11 PM PT.
waarom rij ik de hele race voorop maar word ik tweede in de eindstand..
telt je puntenaantal ipv je positie op StartFinish?
Ik zag trouwens mensen tegen het verkeer inrijden dus wellicht is de hele mp aan het buggen
Of ik snap de hele MP niet, dat kan ook natuurlijk...
Wat ik in ieder geval niet begrijp, is waar ik het volgende aan heb verdiend: zelfde pijp,10 pull nummer 2, gouden kleurtje bij aanvang, deceptie bij het afrekenen:

[ Voor 29% gewijzigd door RHE218 op 18-03-2020 16:18 ]
Maar goed de eerste keer deed ik het wel goed en dat heeft de onze buschauffeur opgeleverd. Dus dat was prima.
En level 6 coinglider! Lekker Metal..
Bastard
Vorige keer werd ik tweede maar deze keer krijg ik mijn 40 rubys misschien wel cadeau. De nummer twee komt niet verder dan 37.000 punten. Mijn 50.000 is op zich netjes maar ik snap dat met wat skill en wat coin frenzy geluk 52k tot 55k echt wel mogelijk zou moeten zijn.
Ik ervaar hetzelfde, eerste met ongeveer 52k. Gat naar de nummer twee is gigantisch. Die zit op 42k. Meer zit er volgens mij ook niet in.MetalSonic schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 09:10:
Hoe gaat jullie huidige ranking?
Vorige keer werd ik tweede maar deze keer krijg ik mijn 40 rubys misschien wel cadeau. De nummer twee komt niet verder dan 37.000 punten. Mijn 50.000 is op zich netjes maar ik snap dat met wat skill en wat coin frenzy geluk 52k tot 55k echt wel mogelijk zou moeten zijn.
Wordt er nog een keer een mulitplayer gedaan? Ik mis nog twee sterren

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
ik kan ook nog wel 2 sterren gebruiken inderdaad!Vozze schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 10:18:
[...]
Ik ervaar hetzelfde, eerste met ongeveer 52k. Gat naar de nummer twee is gigantisch. Die zit op 42k. Meer zit er volgens mij ook niet in.
Wordt er nog een keer een mulitplayer gedaan? Ik mis nog twee sterren
Mijn friend-code: 088821379029
Hoogste in mijn vriendenlijst is 64k...
40?MetalSonic schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 09:10:
Ik heb ook goede hoop om tier 40 te halen deze tour
De huidige ranking gaat wel aardig, zeker als je bedenkt dat ik in de laatste race geen frenzy's kan halen dus het moet puur van de combo's komen. Vandaag heb ik mezelf nog met zo'n 5k omhoog gewerkt en nu op de 2e plaats met 200 punten achterstand op nr 1 en 6k voorsprong op nr 2. Ben dus best trots op mezelf dat ik de 2e plaats heb behaald op dit moment.MetalSonic schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 09:10:

Ik ging trouwens nog coin rush tickets sparen. Of je met 3 tickets de x6 kon doen maar dat is niet het geval. Deze blijven rubies kosten. Ook moet je echt door het midden van de coins rijden om echt alle muntjes te pakken.
Nog 3 dagen (maandag) en dan activeer ik mijn gold pass weer en krijg ik een lading tickets, muntjes en challenges die ik kan halen.
Daarnaast heb ik gisteren nog 4 pipe pulls gedaan. 1 gold pipe, met een ster, ik hopen op waluigi busdriver......... Was het "helaas" dry Bowser
Doe je best eens danPlaneetje schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 16:43:
Ik ben momenteel 2e, met 8 punten achterstand op nummer 1.Heb nu 43k+ iedereen in mijn ranked staat een beetje stil. Ik kijk het nog ff aan en ben mijn level naar 98 aan het brengen. Ik kan nog veel punten scoren, dus 1e zit er vooralsnog wel in voor deze ranked cup. Ik probeer mijn score een beetje te drukken, hopende op een makkelijkere ranked volgende tour.
Nog 3 dagen (maandag) en dan activeer ik mijn gold pass weer en krijg ik een lading tickets, muntjes en challenges die ik kan halen.
Daarnaast heb ik gisteren nog 4 pipe pulls gedaan. 1 gold pipe, met een ster, ik hopen op waluigi busdriver......... Was het "helaas" dry BowserVoordeel is dat die nu op level 4 is gekomen. Daarnaast had ik naast normal items ook nog de blue flower glider die ik nog niet had. Dus die ben ik nu puntjes aan het geven. Extra glider is altijd handig. Nu alleen 8 bit Mario glider en dan heb ik alle normals en supers.
Ik ben level 55 eb heb 49.278 ;-)
Hahahawimpie007 schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 17:04:
[...]
Doe je best eens dan
Ik ben level 55 eb heb 49.278 ;-)
Maar waarom zou ik 50k halen als ik met 44k ook 35 rubies binnen kan halen
Dat was hem weer. Leuk om even te doen!Vozze schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 13:08:
Vanavond dan om 8 uur een sessie? Ik wil best ééntje starten.
Mijn friend-code: 088821379029
Yup als je in tier 40 zit dan krijg je voor plek één een vergoeding van 40 rubys. Nadeel is dat je als je vierde wordt meteen een plekje naar beneden gaat.MadMarine schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 15:06:
[...]
40?
Ik heb ook goede hoop om tier 40 te halen deze tour
Kan iemand verklaren waar dat verschil vandaan komt. Vond het namelijk eerst al apart dat de kinderen veel makkelijker een race op de tablet wonnen dan dat ik het op mijn mobiel deed.
We zitten wel allemaal op hetzelfde account.
[ Voor 1% gewijzigd door 3ssen op 22-03-2020 15:13 . Reden: typo ]
Geen idee, ik speel zelf ook op een tablet en kan gewoon 150cc gebruiken.3ssen schreef op zondag 22 maart 2020 @ 15:13:
Misschien een stomme vraag. Als ik op mijn tablet speel krijg ik alleen maar 50cc races. Op mijn mobiel zijn deze races met dezelfde persoon, kart en glider 150cc.
Kan iemand verklaren waar dat verschil vandaan komt. Vond het namelijk eerst al apart dat de kinderen veel makkelijker een race op de tablet wonnen dan dat ik het op mijn mobiel deed.
Wellicht een even stom antwoord, maar je zegt niet expliciet dat je niks kan wijzigen.3ssen schreef op zondag 22 maart 2020 @ 15:13:
Misschien een stomme vraag. Als ik op mijn tablet speel krijg ik alleen maar 50cc races. Op mijn mobiel zijn deze races met dezelfde persoon, kart en glider 150cc.
De eerste keer dat je inlogt op een nieuw apparaat staat hij volgens mij daar op 50cc, ook als je op een ander apparaat standaard 150cc racet. Wellicht heb je op de tablet nooit 150cc geselecteerd!??
Je verandert het voor de start van een race, na het selecteren van je glider klik je op de 50cc en kies je 150cc.
erutangiS
Wist niet dat je dat kon wijzigen. Zal het morgen even proberen.MrOleo schreef op zondag 22 maart 2020 @ 21:39:
[...]
Wellicht een even stom antwoord, maar je zegt niet expliciet dat je niks kan wijzigen.
De eerste keer dat je inlogt op een nieuw apparaat staat hij volgens mij daar op 50cc, ook als je op een ander apparaat standaard 150cc racet. Wellicht heb je op de tablet nooit 150cc geselecteerd!??
Je verandert het voor de start van een race, na het selecteren van je glider klik je op de 50cc en kies je 150cc.
EDIT: dat was inderdaad de oplossing. Na het selecteren van de glider in het volgende scherm de cc aanpassen.
[ Voor 8% gewijzigd door 3ssen op 23-03-2020 13:50 . Reden: oplossing toegevoegd ]
Nog 2 dagen tot de volgende cup. Voorlopig 2e met 7k voorsprong t.o.v. de promotiegrens naar tier 40 en 12k achterstand. De scores in mijn ranking vallen tegen 1x60k, 2x 40k+, 4x30k+. 2 weken geleden in tier39 waren er zeker 15x 35k+. Hopelijk wordt niet iedereen actief de laatste dag.:X
erutangiS
Dat hoop ik ook niet. Ben zojuist gezakt naar de 2e plaats.MrOleo schreef op maandag 23 maart 2020 @ 20:42:
Top.![]()
Nog 2 dagen tot de volgende cup. Voorlopig 2e met 7k voorsprong t.o.v. de promotiegrens naar tier 40 en 12k achterstand. De scores in mijn ranking vallen tegen 1x60k, 2x 40k+, 4x30k+. 2 weken geleden in tier39 waren er zeker 15x 35k+. Hopelijk wordt niet iedereen actief de laatste dag.:X
Een stuk minder dan de vorige, waar ik bij de vorige met 2 vingers in de neus eerste werd sta ik nu 3e, en ik kom niet hoger, heb simpelweg de goede combinaties niet.MetalSonic schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 09:10:
Tier 36 en zit op 45k punten, de 4e plaats heeft nog geen 40k en boven mij 47k.
Mijn grootste probleem is London Loop, daar heb ik geen tier 3 glider.
Mario Circuit 13.3k
Shy Guy Bazaar 20.8k
London loop 11.2k
Je kan Shy guy nog een aantal keer proberen. Hele kleine kans dat je een dubbele coin frenzy haalt of zelfs een triple coin frenzy (heb ik één keer gehaald op DK mountainJamesB009 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 07:54:
[...]
Een stuk minder dan de vorige, waar ik bij de vorige met 2 vingers in de neus eerste werd sta ik nu 3e, en ik kom niet hoger, heb simpelweg de goede combinaties niet.
Tier 36 en zit op 45k punten, de 4e plaats heeft nog geen 40k en boven mij 47k.
Mijn grootste probleem is London Loop, daar heb ik geen tier 3 glider.
Mario Circuit 13.3k
Shy Guy Bazaar 20.8k
London loop 11.2k
Nog een dag en dan weer nieuwe tour. De hammer bros tour hopelijk lekker veel Mario circuit want daar heb ik een Super mario level 5 en een metal mario level 6 klaar staan
Ja, ik ga inderdaad kijken of ik op Shy Guy nog een betere score kan krijgen, een dubbele of drie dubbele (coin) frenzy kan de score nog wel flink boosten.MetalSonic schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 09:33:
[...]
Je kan Shy guy nog een aantal keer proberen. Hele kleine kans dat je een dubbele coin frenzy haalt of zelfs een triple coin frenzy (heb ik één keer gehaald op DK mountain).
Nog een dag en dan weer nieuwe tour. De hammer bros tour hopelijk lekker veel Mario circuit want daar heb ik een Super mario level 5 en een metal mario level 6 klaar staan
Heeft iemand al iets ontvangen?__REMCO__ schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 15:03:
[...]
[...]
staat in dat twitter bericht. De dinsdag voor de volgende tour dus
Volgens mij is 11:00 pm PT morgenochtend 7:00 onze tijd...
Alle resets zijn bij mijn weten inderdaad om 07.00 geweest, dus op tijd naar bed zo, des te eerder is het 07.00MadMarine schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 15:44:
[...]
Heeft iemand al iets ontvangen?
Heb me daarom maar eens bezig gehouden met multiplayer... Had een paar races gedaan, ineens was ik de enige speler aan de start, 2 seconden na de start een communication error en ik werd eruit gegooid. Gelijk van 97% terug naar 80% gegaan
Huidige ranking stopt volgens mij om 0600 morgen ochtend. Nieuwe ranking begint om 0700.MadMarine schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 15:44:
[...]
Heeft iemand al iets ontvangen?
Succes voor wie vanavond nog aan de bak gaat!! Ik ga weinig doen mijn voorsprong is nu 12,2k..
[ Voor 13% gewijzigd door MetalSonic op 24-03-2020 22:11 ]
Klopt helemaal! Soms sta ik net na 6 uur op en is het result scherm al zichtbaar.MetalSonic schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 22:09:
[...]
Huidige ranking stopt volgens mij om 0600 morgen ochtend. Nieuwe ranking begint om 0700.
Ik dacht het deze ranked makkelijk te hebben, niets is minder waar. Dacht ik vanochtend even over nummer 1 te gaan met 1000 punten, nog geen 5 minuten later staat nummer 2 weer op nummer 1 met 48k, 4000 punten boven mij. Dit ruikt een beetje naar een bot. Maar goed, inmiddels sta ik weer 1500 punten boven hem
Laat die 35 rubies maar komen
Ik krijg alleen geen muntjes meer
Dan ben je waarschijnlijk over de 300 coins gegaan vandaag. Morgen weer!
Nee aan het eind van de race zegt ie gewoon muntjes en niet die melding van Max 300 coins.Poeksel schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 23:12:
[...]
Dan ben je waarschijnlijk over de 300 coins gegaan vandaag. Morgen weer!
Maar app opnieuw opstarten heeft geholpen, hij telt ze nu wel weer
...en nog steeds geen busdriver
[ Voor 55% gewijzigd door MadMarine op 25-03-2020 06:43 ]

35 Ruby’s

Geldbeloning voor meer dan 150 000 punten in je friends ranking ontvangen

En hij staat er gewoon nog een keer in

Ruby’s voor de retweets ontvangen

Jammer van weer 100 items in de pijp inderdaad. En mis ook weer veel top items in de ranked cup. Kreeg wel meteen een gouden pijp bij mijn gratis pull en kreeg de ‘wild wing’, waarvan ik net had bedacht dat ik die graag wilde, want geen top-auto in DK Pass R en deze is bij maar liefst 12 tracks de top-auto. Blij mee!

@texelonia congrats met je successen das leuk om te lezen
Twee pulls gedaan, helaas nog geen spotlight driver
Eerste ranking is imo niet free to play friendly. Wat een ommeslag ineens. Ze denken "we geven aan de ene kant 30 rubys, met de andere hand pakken we de gamers weer hard terug"

[ Voor 62% gewijzigd door MetalSonic op 25-03-2020 09:28 ]
Met de gold pass krijg je de boomerang hammer guyMetalSonic schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 08:21:
Nintendo wat doe je ? Hoezo de 100/100 pipe terug, en ondertussen nog steeds geen challenge 1-6 of 2-6... Jammer dit
@texelonia congrats met je successen das leuk om te lezen
Twee pulls gedaan, helaas nog geen spotlight driver
Eerste ranking is imo niet free to play friendly. Wat een ommeslag ineens. Ze denken "we geven aan de ene kant 30 rubys, met de andere hand pakken we de gamers weer hard terug"
Hopelijk kan ik die unlocken binnen een week. Maar top dat je dit nog even meld.JamesB009 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 09:50:
[...]
Met de gold pass krijg je de boomerang hammer guy
Ik heb 3 pulls gedaan, op zich zaten er wel leuke dingen tussen maar geen spotlight hammerbro. Net mijn salaris gestort gekregen maar ik houd mij in

Dat lukt je makkelijk, ik heb 'm ook al.MetalSonic schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 10:28:
[...]
Hopelijk kan ik die unlocken binnen een week. Maar top dat je dit nog even meld.
Bastard
edit: 1 pull gedaan, 3 goud, de rest normaal, alles had ik al. Niet echt de moeite waard.
[ Voor 42% gewijzigd door Froop1992 op 25-03-2020 14:50 ]
Die pijp ziet er echt oninteressant uit, 2 golden drivers, waarom zijn die niet paars!? en een paarse glider als spotlight en de niet-spotlight zijn alleen maar metal mario, dry bowser, pauline, etc, allemaal vrij basic spul. En dan 100 pulls per pijp... Echt slecht.
Ik durf het haast niet te zeggen, maar mijn 1e gratis single pull was de spotlight glider

Nu is de kwaliteit van de pijp nog slechter, maar ja ik wil eigenlijk nog wel een bro hebben voor baan 1 van de cup.
Oh dat is nice.
[ Voor 13% gewijzigd door MrOleo op 25-03-2020 15:24 ]
erutangiS
Je zou een reset van de pijp kunnen doen, dan zit je weer op de oorspronkelijke kansen van de pijp.MrOleo schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 15:21:
Ik durf het haast niet te zeggen, maar mijn 1e gratis single pull was de spotlight glider, zal wel compensatie zijn voor de afgelopen paar weken slechte pulls..
Nu is de kwaliteit van de pijp nog slechter, maar ja ik wil eigenlijk nog wel een bro hebben voor baan 1 van de cup.
erutangiS
Goeie tip, zou je dat ook doen na 10pulls? Waarin ik dus de High End glider had ;-)Eärendil schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 15:30:
[...]
Je zou een reset van de pijp kunnen doen, dan zit je weer op de oorspronkelijke kansen van de pijp.
Edit jammer dat je voor sommige dingen moet inloggen, maar voor de vraag van wimpie007 is https://mktourdata.com/pipeinfo interessant.
[ Voor 47% gewijzigd door Poeksel op 25-03-2020 23:22 ]
Oeh dat is wel nice ja, kan je berekenen of je moet resetten, klopt alleen niet helemaal qua invoer zie ikPoeksel schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 22:00:
Nog niet goed bekeken maar ziet er interessant uit: https://mktourdata.com/
Edit jammer dat je voor sommige dingen moet inloggen, maar voor de vraag van wimpie007 is https://mktourdata.com/pipeinfo interessant.
Edit: Om dus hoger te komen dan level A dien je gold races te doen. Hiermee heb ik level S behaald. Of je nu nog xp krijgt in de 100cc moet ik nog even testen. Je krijgt overigens niks voor het behalen van level S.
Edit2: Met de 100cc geen punten aftrek dus dan neem ik aan dat je er ook niks bij krijgt.
[ Voor 39% gewijzigd door pjot1 op 27-03-2020 09:00 ]
Heb ik eindelijk een coin frenzy, word ik vlak voor het einde toch weer gepasseerd
[ Voor 37% gewijzigd door Poeksel op 27-03-2020 13:24 ]
Heb het even bijgehouden, 5e, 2e, 1e, 1e, 2e, 1e, 3e en weer 1e. Dus ik heb daar geen 'last' van. In de multiplayer zeker niet.Poeksel schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 13:20:
Lukt het jullie wel om vrij consistent eerste te worden bij Donut Plains 1?
Heb ik eindelijk een coin frenzy, word ik vlak voor het einde toch weer gepasseerd
Blijven volhouden, door herhalen zou je toch hoger moeten kunnen komen. De tip van @MetalSonic hou ik ook vast, door alleen een item ticket te gebruiken wanneer je een coin frenzy in de eerste ronde hebt behaald.
Verder vind het een hele saaie baan trouwens...

Ben ik met je eens. Saai en ook kort. Ik hoop voor de toekomst op meer leuke tracks van onder andere mario kart 64 en mario kart double dash.
Nog een nachtje slapen en dan zien we wat de nieuwe ranked cup is
Kort is niet zo erg, heb je meer tijd voor herkansingen.MetalSonic schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 20:47:
@pjot1
Ben ik met je eens. Saai en ook kort. Ik hoop voor de toekomst op meer leuke tracks van onder andere mario kart 64 en mario kart double dash.
Nog een nachtje slapen en dan zien we wat de nieuwe ranked cup isalhoewel de meeste natuurlijk uitgaan van Bowser cup...

Vooral als je dus de boemerang inzet ten tijde van de coinbox loopt de combo ook lekker door!
Ben overigens 1e met 2600 punten voorsprong op de nummer 2 en dik 10k op de nummer 3. Hoop dit vast te kunnen houden. Van het weekend maar weer eens pittig m'n best doen, al zal er in de laatste 2 races weinig rek inzitten.
De 2de aline is inderdaad een goede tip. Dat is een manier om extra veel punten te krijgen. Hangt natuurlijk helemaal af van geluk want je moet maar net een tijd achter een coin box frenzy kunnen aan rijden. Tegelijkertijd mag het niet te lang duren want je wil wel weer eerste worden.
Ik ben jaloers dat jij meer geluk hebt gehad dan met die spotlight poppetjes. Ik hoop nu dat ik met de 40 rubys in elk geval een rain glider kan binnen hengelen. Als ik die niet krijg mis ik bij de volgende ranked cup dus een tier 3 item....... Lang geleden dat ik een race deed zonder een tier 3 item mja.
Ik heb hetzelfde, echt irritant. Dreig je een dikke score neer te zetten. Laat minute nog een schild om je oren, wordt je 6e of 7e... 🤬Poeksel schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 13:20:
Lukt het jullie wel om vrij consistent eerste te worden bij Donut Plains 1?
Overigens vind ik het moeilijker geworden om als je zelf een coinbox hebt de muntjes op te vangen..
Bastard
Je moet idd heel veel geluk hebben. Ik heb het in deze cup maar 1 of 2 keer gehad op zeker een 100tal races. En het geluk van een coinfrenzy is ook op 1 hand te tellen. En dan de combinatie is echt 1 op de 1000 zo niet hoger...
De Rainglider heb ik ook. Een keer uit de pijp gehaald, ik heb nog een high-end kaartje en hoop volgende week met de nieuwe challenges het laatste cadeautje open te maken waardoor ik deze lvl4 kan maken.
Ach ook zonder high-end attributen kan je hoge scores halen als ze maar van een beschaafd level zijn.
@Duvel_33
Ja, dat ken ik. Zeker met multiplayer is dat super irritant. Soms 3 items achter je, krijg je er 4 om je oren.

Met de coinbox probeer ik hem op rechte stukken af te vuren, lukt dat niet, dan driftend door de bocht. Anders rij je overal langs. En probeer het op een moment af te vuren als je je combo dreigt kwijt te raken.
Ik ga weer verder karten want ik word bijna ingehaald door plek 2, scheelt nog maar een paar honderd...

Ik sta momenteel op #1 met 38k en nummer 2 staat op 32.3k. Ik kijk het maar weer ff aan, maar ben het donut level wel alvast aan het doen, maar met alles op lvl 2 schiet de scoring niet heel erg op, heb nu 10.3k. De andere tracks heb ik hogere levelled items, dus ik kan daar nog aardig wat punten halen indien nodig. Verloop van deze ranked voor mij is een beetje hetzelfde als die van vorige week, weinig beweging op score. Als het eind resultaat maar hetzelfde ispjot1 schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 11:30:
Ik ga weer verder karten want ik word bijna ingehaald door plek 2, scheelt nog maar een paar honderd...
Ik vind het vrij lastig om mijn combo te bewaren bij het donut level, zelfs met een 15% combo time gold swooper.... Iemand nog tips?
Edit: ik heb er nog eens 500 punten bijgesnoept mbv 2x mushroom frenzy. Maar het hele level met een combo doen is nog knap lastig...
[ Voor 7% gewijzigd door Planeetje op 28-03-2020 21:44 ]
ToegevoegdVerwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 14:23:
Ik heb vrienden nodig om m'n challenge kaart bingo te krijgen
971152959868
:strip_exif()/f/image/ImeFfg6j7rQOI3Vh97Y7RILh.jpg?f=fotoalbum_large)
Aan de scores van anderen te zien, zou m'n DK Pass R nog iets omhoog kunnen. Nu 18938. Helaas heb ik niet een fantastische glider, de Minion Paper glider lvl2.

Net stond ik zo'n 120 punten voor op de nummer 2. Dit geeft toch wel wat rust! Nee ik ben niet verslaafd.

Geen geduld (en tijd) om dezelfde tracks honderden keren te doen. Ik ben nu level 92 en kan me er zelfs niet toe brengen er even level 99 van te maken. En ik drift zelfs nog automatisch, omdat ik het manual maar niet onder de knie krijg (okay, okay, omdat ik niet de moeite neem om het onder de knie te krijgen).
Ik sta nu 1e, maar heb maar voorsprong van 400 punten, dus eigenlijk moet ik nog wel even aan de slag.
Level 92 en jezelf dan niet fanatiek vinden.. Okaytexelonia schreef op zondag 29 maart 2020 @ 12:02:
Pfff als ik jullie scores zo zie ben ik niet fanatiek genoeg![]()
Geen geduld (en tijd) om dezelfde tracks honderden keren te doen. Ik ben nu level 92 en kan me er zelfs niet toe brengen er even level 99 van te maken. En ik drift zelfs nog automatisch, omdat ik het manual maar niet onder de knie krijg (okay, okay, omdat ik niet de moeite neem om het onder de knie te krijgen).
Ik sta nu 1e, maar heb maar voorsprong van 400 punten, dus eigenlijk moet ik nog wel even aan de slag.
Niet fanatiek genoeg zei ik, niet helemaal niet fanatiekRHE218 schreef op zondag 29 maart 2020 @ 12:05:
[...]
Level 92 en jezelf dan niet fanatiek vinden.. Okay
Maar speel al bijna vanaf het begin, dus een groot deel gaat ‘vanzelf’, als je dagelijks speelt (want wilde wel de dagelijkse gifts, de coins, de exp omhoog, etc), en ook wel af en toe bewust level omhoog gewerkt omdat ik ruby’s nodig had.
No rush! Moet ook leuk blijven toch?texelonia schreef op zondag 29 maart 2020 @ 12:14:
[...]
Niet fanatiek genoeg zei ik, niet helemaal niet fanatiek
Maar speel al bijna vanaf het begin, dus een groot deel gaat ‘vanzelf’, als je dagelijks speelt (want wilde wel de dagelijkse gifts, de coins, de exp omhoog, etc), en ook wel af en toe bewust level omhoog gewerkt omdat ik ruby’s nodig had.
Ik blijf nog maar even afwachten:
:strip_exif()/f/image/XhFzCecHGXfHoNZTpkGsgVYd.jpg?f=fotoalbum_medium)
Wel een mooie ronde score
[ Voor 28% gewijzigd door Planeetje op 29-03-2020 14:24 ]
Ach ja, zo heb ik wat tijd om de account van mijn zoontje te levelen en meer driver/kart/glider the verzamelen voor multiplayer. Hij kreeg Pauline binnen 2 weeks sinds de account is aangemaakt, ik kreeg Pauline pas na 4 maanden.... Heb nog steeds geen Wario......
Met beperkt keuze is het moeilijk/onmogelijk om die voor alle tours 5 sterren te halen.
Lobby → Omkoping → Corruptie :P
Ik heb nu 47 items uit de pipe gehaald. Nog geen spotlight driver, en ook nog geen spotlight glider (rain).
Nog een paar dagen en dan hoop ik echt dat ik geluk heb met de 40 ruby poll
Gisteren heb ik trouwens mijn flower glider op level 6 gebracht. Inmiddels gestart met de peach parasol langzaamaan naar level 5 te brengen. Daarna alleen de bobomb glider (ook al level 4) en dan zijn alle super gliders uit de coin store op lvl 6 (over 2 maanden ofzo).
Succes met je volgende pull!
Wow nice! Hoe doe je dat? Geef je hier (veel) geld aan uit?Planeetje schreef op maandag 30 maart 2020 @ 22:47:
Ik heb 32 items gehaald, geen enkele spotlight. Mag zeker niet klagen hoor, maar ik hoop toch wel nog op hammer bro en of rainy balloons van mijn laatste 45 pull.
Gisteren heb ik trouwens mijn flower glider op level 6 gebracht. Inmiddels gestart met de peach parasol langzaamaan naar level 5 te brengen. Daarna alleen de bobomb glider (ook al level 4) en dan zijn alle super gliders uit de coin store op lvl 6 (over 2 maanden ofzo).
Succes met je volgende pull!
En waarom bewaar je die rubies niet voor een betere pipe?
[ Voor 6% gewijzigd door MadMarine op 30-03-2020 23:07 ]
Ik heb alleen gold pass om de maand. Ik focus me vooral op het kopen van gliders (en skill level tickets) omdat deze helpen je combo vast te houden. Met name koop ik consequent 1 specifieke glider per keer, nu dus peach parasol. Maar het komt vooral door:MadMarine schreef op maandag 30 maart 2020 @ 23:05:
[...]
Wow nice! Hoe doe je dat? Geef je hier (veel) geld aan uit?
En waarom bewaar je die rubies niet voor een betere pipe?
- elke dag meer dan 300 muntjes grinden
- ranked winnen voor muntjes (en rubies)
- de vrienden muntjes met plezier ontvangen na de ranked
- muntjes van de challenges helpen ook
- en de muntjes van gold pass natuurlijk
Soms als het nodig is voor ranked investeer ik een ticket als ik daarmee een level omhoog kan, maar liefst zo min mogelijk.
Waarom ik rubies uitgeef aan deze pijp? Ik heb de rainy balloons nog niet en wil graag zo veel mogelijk spread hebben van mijn items voor ranked. Maar ben er nog niet over uit of ik nog een keer 45 rubies investeer.