Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
:fill(white):strip_exif()/f/image/ZtwsU4NmtsWVzCoe7vx3Fsm3.png?f=user_large)
Eindelijk de triple coin gepakt, helaas niet de combo kunnen vasthouden maar vind t prima.
Sta nu 9,6k voor op de (quasi sleeper nr 2). Quasi sleeper want vanmiddag pakte hij uit t niks de tweede plek van iemand anders.
:strip_exif()/f/image/jHpYrQQXNyvYt6tpuZoMUmg3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/r2WtwwgRn5cxY8NTcYOKtxDu.jpg?f=fotoalbum_large)
Waar heb ik de meeste kans op verbetering....
Mario circuit tering lang over gedaan om de 10k aan te tikken, daar zit praktisch geen ruimte meer...
Of ik moet gewoon content zijn met plek 3 en hopen op een gelukje dat ik plek 2 pak...
[ Voor 10% gewijzigd door Sleehond op 21-09-2020 19:41 ]
Rmx mario kan ook wat punten opleveren. Heb je geen Baby Mario die hoger is qua level (omdat metal Mario slechts level 1 is krijg je geen bonus punten)? Eventueel een super ticket gebruiken voor rode Yoshi Rider, dit kan jouw zo 1000 punten meer opleveren door de kart naar level 2 te brengen.
:strip_exif()/f/image/2xM2lywvevRG1mvWHbJtOWR6.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 122% gewijzigd door Xaio op 21-09-2020 23:02 ]
Lobby → Omkoping → Corruptie :P
Ik heb niet het idee dat de swipe techniek (meerdere keren dus van links naar rechts) sneller een boost veroorzaakt. Wat die techniek wel veroorzaakt is meer controle over de richting en met name de drift hoek. Ik merk dat vooral de drifthoek van belang is hoe snel je een boost krijgt.Whaam schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 22:59:
[...]
Aaah, nice! Ik deed al links - rechts - links voor een bocht naar links, omdat als ik maar één keer swipe, de drift wel begint maar de wielen op “rechtdoor” blijven staan. Als je een keer heen en weer swiped dan krijg je een mooie krappe bocht. Boost vasthouden en blijven sturen deed ik ook, maar dat heeft vaak geen zin (tenzij je nog jumps hebt of coins oid) want de combo loopt dan af.
Wat jij bedoelt is nog vaker blijven swipen om zo de tweede en derde boost soort van sneller te forceren?
Of toch niet? Het is verdacht stil
Ik zit hier op f5 te rammen voor dataleks van mensen die ingangen bij Reddit hebben maar waarom zie ik niks jongens
[ Voor 32% gewijzigd door MetalSonic op 22-09-2020 15:48 ]
Maar het zou zomaar kunnen zijn dat er helemaal niets speciaals komt om de aniversary te vieren. Zit niks anders op dan afwachten. Succes allemaal met de 1e plek veiligstellen en morgen veel plezier bij de wisseling van tour.
Nog zo'n 16 uur.
Ik vrees echter dat het zal tegenvallen. Speciale pijp zal wel met de kong familie te maken hebben.
Ik hou mezelf maar voor dat dit het voornamelijk was:
- goede special pipe
- 3x een coin aplenty event
Wellicht krijgen we morgen nog wel iets van een gift en als we meer dan dat krijgen zou het voor mij bonus zijn
En succes iedereen met je plek behouden of jezelf nog omhoog werken!
@Slettesloery ik sta gelukkig weer binnen de top 700
[ Voor 7% gewijzigd door Tootoo op 22-09-2020 17:42 ]
Ik ben ziek, dus ik accepteer de 3e plek (als ik niet nog meer wordt ingehaald vannacht). Amper puf om alle coins binnen te harken.
[ Voor 10% gewijzigd door Xaio op 23-09-2020 07:16 ]
Ik ben benieuwd wat er komen gaat, heb geprobeerd ruby's te sparen maar is me toch niet gelukt...
Hmm zo op het eerste gezicht niks bijzonders

Nu mis ik dus wel een tier 3 glider op track 1........
Echt een week zoals alle andere, wellicht zondag een verassing id de special pipe?
Daarmee kun je het nog wel redden. Ik mis de driver en met een coinbox driver op T3 ga je dat wel voelenMetalSonic schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:18:
Jammer, geen feestelijke dag vandaag qua items. Op track 1 wordt je weer keihard genaaid als je niet de afgelopen week de packs heb gekocht. Ik twijfelde paar dagen terug nog om een glider pack te kopen. Niet gedaan want je blijft bezig..
Nu mis ik dus wel een tier 3 glider op track 1........
Echt een week zoals alle andere, wellicht zondag een verassing id de special pipe?
Whaat! Eerste gratis pull trek ik gewoon Sunshine Mario!!!
[ Voor 5% gewijzigd door Vozze op 23-09-2020 08:41 ]
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Maar hier mis ik een kart of track 1... Toch eens bedenken of ik de pijp ga doen. Giant banana is altijd leuk en liever wil ik niet weer aan packs moeten vergrijpen.
Ben ook wel benieuwd of er nog iets komt. Niks op de 1 jaar is ook wel weinig...
Edit: @Vozze je bedoelt Pauline party time op level 5 en PGP op level 6?
En @texelonia beterschap! Gezondheid is belangrijker!
[ Voor 16% gewijzigd door Tootoo op 23-09-2020 08:27 ]
Track 1 mis ik echt alles helaas maar dat zij dan zo.
Verleidelijke 50 pijp:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ptX9eFcwORlBLaRNPyP6sbZp.jpg?f=user_large)
Bron:https://mobile.twitter.com/kart_tour
[ Voor 13% gewijzigd door Xaio op 23-09-2020 09:12 ]
Al zou ik de star chute ook wel willen, maar ja kleine kans dat je die pakt uit een 100 pijp 🤔
Interessante info, jammer dit. Blijkbaar was die summer festival pipe toch het feestje? Ben ik (achteraf) blij dat ik daar nog wat heb gekocht...Xaio schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:04:
Het lijkt niet op de verjaardag tour. Grote teleurstelling (GP rewards niet veel soeps zal deze tour maar skippen om te verlengen). Sorry dat ik de verwachtingen hebt gejinxd.
Verleidelijke 50 pijp:
[Afbeelding]
Bron:https://mobile.twitter.com/kart_tour
Maar nu toch wel echt een teleurgesteld gevoel, ik denk veel fanatieke Mario kart tour spelers. Het is toch traditie bij games dat je precies na een jaar met leuke dingen komt.. En deze week is echt zo standaard als elke andere week

Technisch gezien is het over 2 dagen pas precies één jaar toch?
Bij de eerste run op DK Pass meteen 2 coin frenzy’s en een coinbox frenzy en dan op laatste moment ingehaald en 2e worden

@texelonia das balen dat kan paar duizend punten schelen.
Maar goed. Ik heb nog 300+ rubies, dus ik zal wel zien wat ik daarmee kan doen.
Pijp 2 ziet er ook nog interessant uit. Maar afwachten tot er meer bekend is.
Anniversary zou ik echt dik uitpakken, feestelijke tracks met balonnetjes.. Extra voordelige packs om te kopen. Extra gouden pijp om te pullen etc etc.....Xaio schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:54:
Misschien dat volgende tour pas de anniversary thema is? Tijd zal het leren.
@texelonia das balen dat kan paar duizend punten schelen.
Wie weet volgende tour, als dat geen anniversary is dan geloof ik er eigenlijk niet meer in dan is 't te ver weg van een jaar. Dan is het blijkbaar niet gedachte van de ontwikkelaar.
Waarschijnlijk stond die persoon al eerste in zijn/haar ranked, in ieder geval is de score niet veranderd. Mooi voor mij!Poeksel schreef op maandag 21 september 2020 @ 19:11:
Ik sta 5k voor, maar de nummer 2 heeft 24k-29k-13k. De laatste met level 6 Donkey Kong. Ik voel me niet heel veilig...
De komende twee weken wordt mogelijk wel wat afzien.
[ Voor 7% gewijzigd door Poeksel op 23-09-2020 10:56 ]
Nee, inderdaad. Heb het naar aanleiding van de post hier lopen proberen, maar de tweede en derde tier boosts komen niet sneller met swipen dan wanneer je het gewoon vast houdt.Djie schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:05:
[...]
Ik heb niet het idee dat de swipe techniek (meerdere keren dus van links naar rechts) sneller een boost veroorzaakt. Wat die techniek wel veroorzaakt is meer controle over de richting en met name de drift hoek. Ik merk dat vooral de drifthoek van belang is hoe snel je een boost krijgt.
De controle is wel zeker beter.
Het zijn dan ook wel mijn top level coin box drivers samen met free gold koopa (ook level 5)Vozze schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:42:
@Tootoo : Damn. Jij zit echt lekker met je coinbox drivers!
Hopelijk komt er over 2 dagen nog wat leuks onze kant uit en maken ze er dan wat feestelijkers van. dan wat het nu is. Al is het maar 24 uur lang iets meer leuke dingen aanbieden
Ondertussen besloten om een aantal 10 pulls te doen tegen de LA pipe 1. Gelukkig de kart er uit kunnen halen + bij de laatste keer Mario sunshine
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Daarom pull ik nu pas als ik 75% uit een pipe kan halen. Dit om teleurstellingen te voorkomen.DukeBox schreef op woensdag 23 september 2020 @ 20:42:
Ik heb nu al 3 tours geen enkele glider meer gekregen met gemiddeld 20 pulls per tour.. ook bij de nieuwe een pull van 10 gedaan maar zat weer geen nieuwe glider bij.
@DukeBox ik zou die reguliere/normale 100 pijp skippen, zoals het nu uitziet komen alle vroegere spotlights terug in de speciale 30/50 pijpen.
[ Voor 42% gewijzigd door Xaio op 24-09-2020 11:19 ]
Jammer had ik toch iets langer door moeten grinden, net te weinig marge ingebouwd...
erutangiS
De special pipe heeft 7 HE die ik niet heb en pipe 2 heeft ook allemaal HE die ik niet heb.
Intersting choices
Ik wacht iig eerst nog maar even tot zondag als de 25e geweest is, en de special pipe er is. Dan weet ik ook meer over mijn scoring en of ik pipe 1 nodig heb.
Pfff, ik dacht in totaal een goede load out te hebben, maar als ik het nu bekijk valt dat best tegen. Nintendo plays the game very wel
erutangiS
Heb een bijzonder slechte coverage voor LA tracks. Maar met deze aankondiging ga ik het toch maar even afwachten denk ik.

Maar inderdaad, wel of geen ruby’s uitgeven?
Vreemd; gisteren was ik plek 9. Nu ben ik plek 8. Gisteren avond was hoogste score 55k. Nu is de hoogste score 62k en meerdere 55k.
Volgens mij zelfs andere spelers in mijn groep. Levels van de items zijn hoger of het zijn sleepers die niet met hun beste loadout hebben gereden.
[ Voor 11% gewijzigd door Xaio op 25-09-2020 10:52 ]
Nee dit doen ze niet om het geklaag, dit doen ze om de simpele reden dat ze hier heel veel geld mee gaan verdienen ;-) .. Hierom begreep ik ook niet dat het er deze week niet was...Xaio schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:10:
Zouden zoveel mensen geklaagd hebben dat ze nu snel een mededeling hebben geplaatst om de woede te sussen?
Vreemd; gisteren was ik plek 9. Nu ben ik plek 8. Volgens mij zelfs andere spelers in mijn groep. Levels van de items zijn hoger of het zijn sleeper die niet met hun beste loadout hebben gereden.
Aan de andere kant, iedereen kan zelf bepalen wanneer ze hun verjaardag vieren.
Ze kunnen een 40 euro pack aanbieden met 2 high end drivers (is één van de twee gewoon één die al niet meer vaak bruikbaar is ranked), ditto voor kartpacks en glider packs.
Afgelopen maand(en) zag je ook dat je voor de ranked nu alleen maar weg komt met relatief nieuwe items waar je vroeger nog weg kwam met oude items. Ze kunnen dus tijdens het feest el cheapo veel oude items goedkoop weg doen.
Weg aan 't zien
Finger crossed voor gratis stuff.
[ Voor 5% gewijzigd door Xaio op 25-09-2020 09:28 ]
Of..... ze wisten dat veel mensen hadden gepulled bij summer festival pipe (beste pipe tot nu toe) en ze gaven "ons" meer ruimte om te sparen voor tot de anniversary... Geen idee, wellicht overdenken we het wel gewoon.Xaio schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:18:
Idd ik twijfel geen moment dat het een commercieel gebeuren is. Ik bedoel normaal kondigen ze pas volgende week de volgende tour aan. Nu zijn er veel spelers die zijn gaan sparen, omdat ze dachten dat het deze week de anniversary tour zou zijn en hierdoor niet hebben gepulled bij de verleidingen van afgelopen weken.
Finger crossed voor gratis stuff.
Ik weet dat ik bij de huidige pipe niet pull, zit nu op 220 rubies ofzo en daarmee haal ik geen 3/4 uit de pipe dus helaas. De packs vallen mij ook tegen. 45 euro voor wario + de glider, als 't nou high end driver + glider was had ik wellicht nog gekocht maar dit niet hoor.
Maakt het toch weer makkelijk om de rubies te bewaren.
Deze beoordeling is wel erg sterk gekleurd door het nut van de items tijdens deze ranking en houdt natuurlijk geen rekening met jouw persoonlijke situatie. Bovendien is er verder ook niet bekend wat de verhouding karts/gliders en normal/supers is. Dat gezegd hebbende denk ik dat het lastig wordt voor mij om de verleiding te weerstaan. Ik mis deze week de top shelf kart in LA, dat red ik misschien nog wel, maar volgende week ook geen glider in LA. Daarnaast heb ik geen enkele HE van de banner en voegen ze allemaal min 1 track aan dekking toe. Als er ook weer heel weinig normals in zitten moet ik er voor de ranks wel heel goed voor staan om mij rubys voor de verjaardagstour te kunnen sparen...Poeksel schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:11:
Goed nieuws over de aankomende special pipe: "Adding up these scores, that brings us to 35/80, which is equivalent to 22/50. That’s not too great really."
Maakt het toch weer makkelijk om de rubies te bewaren.
Dat ging ineens snel. Mijn "favoriete" Yoshi Court gaat 2k omhoog. Waardoor we nu 2e staan.bennieeee schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:13:
[Afbeelding]
Deze was wel heel welkom. Coin en banaan Frenzy. Nu 5e op 1,5k van de nummer 2. Nummer 6 staat 600 punten achter me. Wordt lekker spannend weekje.
Volgende banners via data mining verraden dat een beetje.
Net DK Pass op 38+k gezet. En er zit nog meer in for sure. Ik ga de 40k proberen te halen ter compensatie van de LA track. Voorlopig sta ik bijna 8k voor op de 1e plaats.
Is het de moeite waard om peach naar level 6 te brengen? Of beter Mario? Peach kost me 9 tickets, Mario 7.
congrats met je 38 mooie score!!Planeetje schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:42:
Hammer bruh @MetalSonic
Volgende banners via data mining verraden dat een beetje.
Net DK Pass op 38+k gezet. En er zit nog meer in for sure. Ik ga de 40k proberen te halen ter compensatie van de LA track. Voorlopig sta ik bijna 8k voor op de 1e plaats.
Is het de moeite waard om peach naar level 6 te brengen? Of beter Mario? Peach kost me 9 tickets, Mario 7.
Ik ben voorstander van Peach, zij is tier 3 op meer tracks.
:strip_exif()/f/image/jJNhaUqY04AesmXgb6Wih4nU.jpg?f=fotoalbum_large)
Op de laatste 2 al een triple Frenzy. Wil me rubies niet spenderen aan deze pijp. Dus helaas pech toch.
[ Voor 11% gewijzigd door bennieeee op 26-09-2020 07:24 ]
Vandaag kwam ik er achter dat de coin cup niet bij iedereen hetzelfde is. Bij mij was het vandaag de monty mole cup en bij m'n vriendin de Hammer Bro cup.
Ja, idd! Coinbox driver, lengte van de tracks, tegenstanders, wel of geen tier 3 driver enz. zijn allemaal factoren die meespelen. Maar ja, die paar coins zal je maar net tekort komen...Poeksel schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 12:01:
Maakt ook wel iets uit, sommige tracks zijn geschikter om coins te verzamelen dan andere (al zal het niet meer dan honderd coins zijn).
![]() | ![]() | ![]() |
Edit mijn zoontje pulled wel de sushi Rider met zijn 10 pull.
:strip_exif()/f/image/U49T909jOYiEghDLAPI31ldc.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 15% gewijzigd door Xaio op 27-09-2020 08:39 ]
De 50 pijp laat ik ook maar denk ik... geen high ends, dus geen garanties. En hoeveel ruby’s ga ik uitgeven dan, en hoeveel ruby’s ‘win’ ik daardoor door een mogelijk 1e plek? Ik sta nu 3e, dus dat weegt niet tegen elkaar op. Spaar ik mijn ruby’s liever voor de anniversary tour!
Ik had vandaag wel zowaar een High End glider ticket in de shop!

De event coins dmv bananen valt me ook mee, paar bananen frenzy’s helpen wel
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/92y1NxunG2peY4COXEQekSSW.jpg?f=user_large)
Je hebt altijd baas boven baasWhaam schreef op zondag 27 september 2020 @ 09:34:
Ja, moet zeggen dat ik bij de bananen eerst een beetje schrok, maar 1220 tokens halen moet te doen zijn zo
[Afbeelding]

/f/image/AZo9gIm7fl14jBJsaGcTSjbO.png?f=fotoalbum_large)
DK Pass met DK en Mega banaan frenzy uit de eerste box toen ik 1e reed met iedereen op een kluitje achter me
[ Voor 4% gewijzigd door Spike_wolf op 27-09-2020 09:37 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Hoeveel coins krijg je per hit? ik had iets van 4 hits en 16 coins, dus zou zeggen 4 per hit, dan zal die 99 van hierboven dan gewoon een gevalletje te hoog om weer te kunnen geven zijn.
Ik was even bang dat dit moeilijk zou worden, maar met 4 coins per hit is het super makkelijk.
En de zondagpijp valt best tegen, er zitten een paar leuke highends in, maar ook teveel normale items wat 250 goud per 5 rubies oplevert. Twijfel...

erutangiS
@Xaio je hebt wel de tropical glider. Van die glider kan je wel veel plezier beleven met een grote coverage
Ik sta nog 2k voor op de nummer 2. Mogelijks moet ik peach upgraden naar level 6 voor een wat hogere score op track 2. Dat is de track waar ik het makkelijkste nog een paar k erbij kan racen.
4 per hit inderdaad.MrOleo schreef op zondag 27 september 2020 @ 09:50:
90+, klasse!
Hoeveel coins krijg je per hit? ik had iets van 4 hits en 16 coins, dus zou zeggen 4 per hit, dan zal die 99 van hierboven dan gewoon een gevalletje te hoog om weer te kunnen geven zijn.
Ik heb mijn totaal even bekeken, het was geen afronding, echt 99. Dit was pas mijn derde rit, dus kon het nog narekenen. De eerste was 32 en de tweede 8
Maar hoe er dan 99 mogelijk zijn... das weer niet deelbaar door 4
Edit: er zit een maximum op haalbaar aantal per level dus?
[ Voor 11% gewijzigd door Whaam op 27-09-2020 12:47 ]
Of je bent wat kwijtgeraakt doordat je afgeschoten bent. Je raakt dan ook een paar gewone coins kwijt.Whaam schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:45:
[...]
4 per hit inderdaad.
Ik heb mijn totaal even bekeken, het was geen afronding, echt 99. Dit was pas mijn derde rit, dus kon het nog narekenen. De eerste was 32 en de tweede 8
Helaas na die 3x 10 pull mis ik nog steeds deze week kart en glider en volgende week de kart.
Ach ja kan ik me focussen op de event coins.
[ Voor 10% gewijzigd door Xaio op 27-09-2020 15:02 ]
Ik heb er even over na moeten denken of ik deze special pipe over zouu slaan of niet. Aan de ene kant heb ik voor deze ranked cups er niks van nodig, aan de andere kant had ik 7 van de 8 HE items nog niet. En degene die ik wel heb (Tropical Glider) is geen straf om opnieuw te krijgen. Uiteindelijk er voor gekozen om wel er aan te trekken:
- Eerste 10 pull gaf me buiten een paar super gliders de Pink Flower Glider, waardoor die level 2 + 1 is.
- Tweede 10 pull was eigenlijk wel dik veel geluk met 3x een HE: 2x bananen master en 1x Blooper Wingtip.
Ik stop dus maar en ik mag lang niet zeuren als het eens niet meezit.
Ze zullen wel hebben gedacht, niemand haalt de 100, dus maximum van 99 is genoeg...Whaam schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:45:
[...]
4 per hit inderdaad.
Tot nu toe altijd groene coins deelbaar door 4 gehad, dus je verliest ze waarschijnlijk niet ofzo.
erutangiS
Hier ga ik niet over klagen
Eerste plek teruggepakt!
:fill(white):strip_exif()/f/image/wZ6L2O6ygvd2BVa8vBPUHSvm.png?f=user_large)
[ Voor 4% gewijzigd door MetalSonic op 27-09-2020 16:22 ]
Toch weer 2k erbij ondertussen en plekkie 3. Verschil met nummer 8 is nu 2,5k. Dit gaat spannend blijven zobennieeee schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 07:20:
[Afbeelding] bah ook goeiemorgen!
Op de laatste 2 al een triple Frenzy. Wil me rubies niet spenderen aan deze pijp. Dus helaas pech toch.
Heb wel wat hulp gehad van deze 50 pijp. Nog 60 rubies over hopen dat we dat nog ff goed omhoog kunnen krijgen voor de komende tour.
[ Voor 10% gewijzigd door bennieeee op 27-09-2020 20:12 ]
Gisteren ook 2 HEs die ik nog niet had. Dat schiet een beetje op zo
:strip_exif()/f/image/hxrwbDVKh5fYKZpM6OZXzwCa.jpg?f=fotoalbum_large)
PS: iemand zin in wat rondjes multiplayer vnv ter afwisseling? Ik start iig een room rond 9! 10!
[ Voor 0% gewijzigd door edzon op 28-09-2020 20:50 . Reden: te laat ]
Ik wil die 40 rubies hebben. Zou leuk zijn als ik 1e wordt met alleen maar t2 op LA laps.
Dit is de load out van nr 2:
:strip_exif()/f/image/cvKIiQxBKRpgSzS2T7DnYcI3.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 51% gewijzigd door Planeetje op 28-09-2020 17:07 ]
Wel nog veel sleepers, mensen die nog geen score hebben gevestigd. Iets van 7.. En dat vertrouw ik niet. Als je zo fanatiek speelt dat je in tier 50 komt dan stop je niet eens...
Fingers crossed dat ik voorsprong houd.. Vanavond en morgen nog wat pogingen. Deze tour heb ik nog geen triple coin's kunnen pakken. Wel meerdere keren de double coin..
Ah, verschoven! Ik zat al klaaredzon schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:00:
PS: iemand zin in wat rondjes multiplayer vnv ter afwisseling? Ik start iig een room rond 9! 10!
Ik schuif wel even aan om 10 uur!
Ja jammer, begreep niet wat er mis ging...
Van de week nog eens doen met aantal Tweakers?
Lijkt me leuk!
Ik ben aan het proberen om eens in de Top 100 te komen, maar dat is ijdele hoop denk ik. Gisteren stond ik rond 150. Ik zit nu op 75700, maar ik vermoed dat 800000 wel nodig gaat zijn.
@MetalSonic : die lui heb ik ook in m'n ranked (deze keer 8 stuks ook allen zonder een badge), maar tot nu toe geen last van gehad. Ik denk dat het goed komt.
@Planeetje : die nummer 2 heeft een loadout waar hij of zij nog wel wat mee kan. Hopelijk staat die persoon ook eerste in zijn/haar eigen ranked en het wel gelooft. Morgen weten we het.
Voor de volgende ranked twijfel ik een beetje om Boomerang Bro naar level 6 te brengen. Dat gaat me aardig wat tickets kosten en ik hou dan haast niets meer over, maar mocht je tijdens een run een coinbox driver treffen, is het wel kassa!
Succes iedereen!
Ik sta nu tweede en weet even niet hoe nu verder.
/f/image/1227pBlmGRFhHAOWrgfZDOBO.png?f=fotoalbum_large)
LA 1 coin frenzy, 1 banana frenzy
Yoshi 1 green Shell, 1 coin, 1 mushroom frenzy
DK Pass 2 coin frenzy’s, 1 coinbox frenzy, maar 2e geworden.
Waar heb ik dan de meeste ruimte??
Eventueel heb ik 5 point cap tickets voor PGP (volgende ranking ook nuttig) en/of Mario. Maar kan ook Toad party 1 ticket gebruiken en voor volgende ranking Funky Kong. De kart en glider op LA heb ik inmiddels al een point cap ticket gebruikt.
@texelonia
Op tracks waar je geen dubbele coin frenzy hebt kan je sowieso nog flinke stappen maken. Triple coin frenzy moet je heel veel geluk hebben en heel veel spelen. Dubbele coin lukt wel hoor. Zo uit de losse pols moet je bij track 1 nog wel de 15k kunnen aantikken, track 2 de 20k, en bij track 3 is 30 tot 31k ook niet onmogelijk. Bij track 3 betekent dat dus uiteraard eerste worden, dubbele coin frenzy . Je items zijn er sterk genoeg voor.
SUCCES!