Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Zo! Eindelijk weer een beetje tijd voor dit topic! Want, pjot1 in "Het grote tuinen, balkons en plantentopic" beetje druk bezig geweest... :p O-)

Pfff, wat een gevecht weer deze ranking. Ben zojuist gezakt van de 2e naar de 4e plaats... :( Het gaat steeds maar om honderdtallen dus ik ben nog niet klaar voor deze week... :O

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slettesloery
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 05-09 23:15
Hahaha gister stond ik daar vandaag @Tootoo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yhx8P72WXmsT7zaH9uyk7VBFTfE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UxSDSMxtcRNwsats2HoPjeOA.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BDHtu8pMeoOEwaH__pY44kHNYt0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ZtwsU4NmtsWVzCoe7vx3Fsm3.png?f=user_large
Eindelijk de triple coin gepakt, helaas niet de combo kunnen vasthouden maar vind t prima.
Sta nu 9,6k voor op de (quasi sleeper nr 2). Quasi sleeper want vanmiddag pakte hij uit t niks de tweede plek van iemand anders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:25
Ik sta 5k voor, maar de nummer 2 heeft 24k-29k-13k. De laatste met level 6 Donkey Kong. Ik voel me niet heel veilig...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_tmAtp3VFZPrR1_XwInUF3wQKuI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jHpYrQQXNyvYt6tpuZoMUmg3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gmIBI2MKDIq9r5d-GKGNudGtykY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r2WtwwgRn5cxY8NTcYOKtxDu.jpg?f=fotoalbum_large

Waar heb ik de meeste kans op verbetering.... :o ?

Mario circuit tering lang over gedaan om de 10k aan te tikken, daar zit praktisch geen ruimte meer...

Of ik moet gewoon content zijn met plek 3 en hopen op een gelukje dat ik plek 2 pak...

[ Voor 10% gewijzigd door Sleehond op 21-09-2020 19:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 17:32
@Sleehond Rainbow Road biedt je de meeste kans. Betwijfel alleen of het genoeg zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
@Sleehond rainbow is te doen 13k+ met Donkey Kong, probeer nsc te krijgen.

Rmx mario kan ook wat punten opleveren. Heb je geen Baby Mario die hoger is qua level (omdat metal Mario slechts level 1 is krijg je geen bonus punten)? Eventueel een super ticket gebruiken voor rode Yoshi Rider, dit kan jouw zo 1000 punten meer opleveren door de kart naar level 2 te brengen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cTQ6wxDqunipvM8EgTEyIi_M9fY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2xM2lywvevRG1mvWHbJtOWR6.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 122% gewijzigd door Xaio op 21-09-2020 23:02 ]

Lobby → Omkoping → Corruptie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Bowser naar level 6 kunnen brengen vandaag. Alweer kunnen we 300 extra munten verzamelen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-09 22:43
Whaam schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 22:59:
[...]

Aaah, nice! Ik deed al links - rechts - links voor een bocht naar links, omdat als ik maar één keer swipe, de drift wel begint maar de wielen op “rechtdoor” blijven staan. Als je een keer heen en weer swiped dan krijg je een mooie krappe bocht. Boost vasthouden en blijven sturen deed ik ook, maar dat heeft vaak geen zin (tenzij je nog jumps hebt of coins oid) want de combo loopt dan af.

Wat jij bedoelt is nog vaker blijven swipen om zo de tweede en derde boost soort van sneller te forceren?
Ik heb niet het idee dat de swipe techniek (meerdere keren dus van links naar rechts) sneller een boost veroorzaakt. Wat die techniek wel veroorzaakt is meer controle over de richting en met name de drift hoek. Ik merk dat vooral de drifthoek van belang is hoe snel je een boost krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog maar 1 nachtje slapen voor de anniversary pipe. Gratis high end items, coins en rubies..

Of toch niet? Het is verdacht stil

Ik zit hier op f5 te rammen voor dataleks van mensen die ingangen bij Reddit hebben maar waarom zie ik niks jongens :'(

[ Voor 32% gewijzigd door MetalSonic op 22-09-2020 15:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
Volgens mij kan de data mine pas op de nieuwe update plaatsvinden. Dus vandaar dat we niets aan leaks zien vooralsnog.

Maar het zou zomaar kunnen zijn dat er helemaal niets speciaals komt om de aniversary te vieren. Zit niks anders op dan afwachten. Succes allemaal met de 1e plek veiligstellen en morgen veel plezier bij de wisseling van tour.

Nog zo'n 16 uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
Het zou wel mooi zijn als ze de event "5 rubies voor dagelijkse login" weer introduceren en de rubies voor vrienden score.

Ik vrees echter dat het zal tegenvallen. Speciale pijp zal wel met de kong familie te maken hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
Inderdaad wat @Planeetje zegt: pas bij de nieuwe update kan er gemined worden op wat er komen gaat.

Ik hou mezelf maar voor dat dit het voornamelijk was:
- goede special pipe
- 3x een coin aplenty event

Wellicht krijgen we morgen nog wel iets van een gift en als we meer dan dat krijgen zou het voor mij bonus zijn :)

En succes iedereen met je plek behouden of jezelf nog omhoog werken!

@Slettesloery ik sta gelukkig weer binnen de top 700 ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Tootoo op 22-09-2020 17:42 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Misschien komt er wel iets heel tofs in de shop, na zoveel coin applenty’s. Misschien had ik beter coins kunnen sparen ipv ruby ‘s (niet dat ik zoveel ruby’s heb).

Ik ben ziek, dus ik accepteer de 3e plek (als ik niet nog meer wordt ingehaald vannacht). Amper puf om alle coins binnen te harken.

• Xaio
@texelonia beterschap. Je kan beter opknappen en uitrusten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@texelonia beterschap!

Eerste hier, 10k voorsprong kunnen vasthouden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xaio
Eerste gebleven :). Tegenwoordig moet je vroeg opstaan of men niet gaat scoren in de laatste uurtje. Paar keer meegemaakt dat ik dan alsnog word inghaald. Nummer 2 heeft nu tov gisteravond lvl 3 music Mario en lvl 3 golden pipe frame. Ik heb geluk gehad of hij was al tevreden in zijn eigen poule.

[ Voor 10% gewijzigd door Xaio op 23-09-2020 07:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
2e geworden dus nu weer tier 46.

Ik ben benieuwd wat er komen gaat, heb geprobeerd ruby's te sparen maar is me toch niet gelukt...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• texelonia
Ik ben 3e gebleven.

Hmm zo op het eerste gezicht niks bijzonders -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jammer, geen feestelijke dag vandaag qua items. Op track 1 wordt je weer keihard genaaid als je niet de afgelopen week de packs heb gekocht. Ik twijfelde paar dagen terug nog om een glider pack te kopen. Niet gedaan want je blijft bezig..

Nu mis ik dus wel een tier 3 glider op track 1........

Echt een week zoals alle andere, wellicht zondag een verassing id de special pipe?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:38
MetalSonic schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:18:
Jammer, geen feestelijke dag vandaag qua items. Op track 1 wordt je weer keihard genaaid als je niet de afgelopen week de packs heb gekocht. Ik twijfelde paar dagen terug nog om een glider pack te kopen. Niet gedaan want je blijft bezig..

Nu mis ik dus wel een tier 3 glider op track 1........

Echt een week zoals alle andere, wellicht zondag een verassing id de special pipe?
Daarmee kun je het nog wel redden. Ik mis de driver en met een coinbox driver op T3 ga je dat wel voelen :o

Whaat! Eerste gratis pull trek ik gewoon Sunshine Mario!!! _/-\o_ :9~

[ Voor 5% gewijzigd door Vozze op 23-09-2020 08:41 ]

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tootoo
Ook eerste gebleven, had iemand nog een eind sprint ingezet tot 78k, maar niks waar ik wakker van lag.

Maar hier mis ik een kart of track 1... Toch eens bedenken of ik de pijp ga doen. Giant banana is altijd leuk en liever wil ik niet weer aan packs moeten vergrijpen.

Ben ook wel benieuwd of er nog iets komt. Niks op de 1 jaar is ook wel weinig...

Edit: @Vozze je bedoelt Pauline party time op level 5 en PGP op level 6? ;)

En @texelonia beterschap! Gezondheid is belangrijker!

[ Voor 16% gewijzigd door Tootoo op 23-09-2020 08:27 ]

Folding@home

• Vozze
@Tootoo : Damn. Jij zit echt lekker met je coinbox drivers!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bennieeee
Gefeliciteerd iedereen die eerste is geworden. Hier ook vrij gemakkelijk gebleven. Ondertussen genoeg zal rubies om 4* 10 pull te doen.

Track 1 mis ik echt alles helaas maar dat zij dan zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
On a positive side, vind de LA track(s) erg leuk gedaan :) relaxed muziekje en echt weer eens wat anders!

• Xaio
Het lijkt niet op de verjaardag tour. Grote teleurstelling (GP rewards niet veel soeps zal deze tour maar skippen om te verlengen). Sorry dat ik de verwachtingen hebt gejinxd.

Verleidelijke 50 pijp:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aHn4oENh6pmeoKXfpVecU9gOSgY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ptX9eFcwORlBLaRNPyP6sbZp.jpg?f=user_large

Bron:https://mobile.twitter.com/kart_tour

[ Voor 13% gewijzigd door Xaio op 23-09-2020 09:12 ]

• texelonia
Ik mis een kart én glider op de eerste track. Misschien dat ik dan op die special pipe ga wachten. 2 karts en 1 glider waar ik wat aan zou kunnen hebben.
Al zou ik de star chute ook wel willen, maar ja kleine kans dat je die pakt uit een 100 pijp 🤔
Xaio schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:04:
Het lijkt niet op de verjaardag tour. Grote teleurstelling (GP rewards niet veel soeps zal deze tour maar skippen om te verlengen). Sorry dat ik de verwachtingen hebt gejinxd.

Verleidelijke 50 pijp:
[Afbeelding]

Bron:https://mobile.twitter.com/kart_tour
Interessante info, jammer dit. Blijkbaar was die summer festival pipe toch het feestje? Ben ik (achteraf) blij dat ik daar nog wat heb gekocht...

Maar nu toch wel echt een teleurgesteld gevoel, ik denk veel fanatieke Mario kart tour spelers. Het is toch traditie bij games dat je precies na een jaar met leuke dingen komt.. En deze week is echt zo standaard als elke andere week :O

• texelonia
Je zou denken dat als de summer festival pipe vanwege eenjarig bestaan was, ze dan ook wel iets hadden laten weten van ‘hoera, Mario kart tour bestaat 1 jaar, dat vieren we met deze pijp!’

Technisch gezien is het over 2 dagen pas precies één jaar toch?

Bij de eerste run op DK Pass meteen 2 coin frenzy’s en een coinbox frenzy en dan op laatste moment ingehaald en 2e worden :o 8)7

• Xaio
Misschien dat volgende tour pas de anniversary thema is? Tijd zal het leren.

@texelonia das balen dat kan paar duizend punten schelen.

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Hier ook 1e gebleven en enigszins teleurgesteld door het uitblijven van een expliciet verjaardagsfeest. Denk dat er over 2 dagen vast een paar rubys en wat munten in de giftbox zitten. Leuk om er weer een nieuwe track bij te hebben, wel die special pipe nodig om de juiste karts en gliders te scoren. Succes weer deze week!

• Planeetje
Ik heb echt helemaal niets voor de LA tracks. Alles T2. En aan de pijpen te zien is niet echt festive. Same old same old

Maar goed. Ik heb nog 300+ rubies, dus ik zal wel zien wat ik daarmee kan doen.

Pijp 2 ziet er ook nog interessant uit. Maar afwachten tot er meer bekend is.
Xaio schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:54:
Misschien dat volgende tour pas de anniversary thema is? Tijd zal het leren.

@texelonia das balen dat kan paar duizend punten schelen.
Anniversary zou ik echt dik uitpakken, feestelijke tracks met balonnetjes.. Extra voordelige packs om te kopen. Extra gouden pijp om te pullen etc etc.....

Wie weet volgende tour, als dat geen anniversary is dan geloof ik er eigenlijk niet meer in dan is 't te ver weg van een jaar. Dan is het blijkbaar niet gedachte van de ontwikkelaar.

• Poeksel
Poeksel schreef op maandag 21 september 2020 @ 19:11:
Ik sta 5k voor, maar de nummer 2 heeft 24k-29k-13k. De laatste met level 6 Donkey Kong. Ik voel me niet heel veilig...
Waarschijnlijk stond die persoon al eerste in zijn/haar ranked, in ieder geval is de score niet veranderd. Mooi voor mij!

De komende twee weken wordt mogelijk wel wat afzien.

[ Voor 7% gewijzigd door Poeksel op 23-09-2020 10:56 ]

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:41

Whaam

Meer beter

Djie schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:05:
[...]

Ik heb niet het idee dat de swipe techniek (meerdere keren dus van links naar rechts) sneller een boost veroorzaakt. Wat die techniek wel veroorzaakt is meer controle over de richting en met name de drift hoek. Ik merk dat vooral de drifthoek van belang is hoe snel je een boost krijgt.
Nee, inderdaad. Heb het naar aanleiding van de post hier lopen proberen, maar de tweede en derde tier boosts komen niet sneller met swipen dan wanneer je het gewoon vast houdt.

De controle is wel zeker beter.

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tootoo
Vozze schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:42:
@Tootoo : Damn. Jij zit echt lekker met je coinbox drivers!
Het zijn dan ook wel mijn top level coin box drivers samen met free gold koopa (ook level 5) ;) Ze worden alleen zo ontzettend vaak ingezet op ranked cups. Ook voor de volgende ranked cup lijkt het er op dat PGP weer haar opwachting maakt?!

Hopelijk komt er over 2 dagen nog wat leuks onze kant uit en maken ze er dan wat feestelijkers van. dan wat het nu is. Al is het maar 24 uur lang iets meer leuke dingen aanbieden :)

Ondertussen besloten om een aantal 10 pulls te doen tegen de LA pipe 1. Gelukkig de kart er uit kunnen halen + bij de laatste keer Mario sunshine :)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Vozze jij gaat weer lekker

@Tootoo heb jij even geluk gehad met de pulls ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZQO2b6_cQW3W43leEyeDFoq2Y28=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Eg3GFGQxe8DHS1VgMp3ALs7o.png?f=user_large

Hopelijk geen whales in mijn poule. Heb op alle drie de tracks nog ruimte voor verbetering gelukkig!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:56

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik heb nu al 3 tours geen enkele glider meer gekregen met gemiddeld 20 pulls per tour.. ook bij de nieuwe een pull van 10 gedaan maar zat weer geen nieuwe glider bij.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

DukeBox schreef op woensdag 23 september 2020 @ 20:42:
Ik heb nu al 3 tours geen enkele glider meer gekregen met gemiddeld 20 pulls per tour.. ook bij de nieuwe een pull van 10 gedaan maar zat weer geen nieuwe glider bij.
Daarom pull ik nu pas als ik 75% uit een pipe kan halen. Dit om teleurstellingen te voorkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
Het is me gisteren pas opgevallen, maar de banaan kanon frenzy animatie is aangepast, het lijkt nu meer op de bob omb canon frenzy. Is dat al lang zo? Kan je nagaan hoe vaak ik funky kong/Diddy Kong kies.

@DukeBox ik zou die reguliere/normale 100 pijp skippen, zoals het nu uitziet komen alle vroegere spotlights terug in de speciale 30/50 pijpen.

[ Voor 42% gewijzigd door Xaio op 24-09-2020 11:19 ]

• bennieeee
Volgens mij wordt Tier 37 voorlopig mijn eindstation. Ook deze tour wordt het alle zeilen bijzetten om niet terug te gaan vallen naar tier 36.

De Yoshi track is mijn favoriet qua scores nog nooit geweest helaasAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9RCDab2ui05Q202OYYQeeraNqT8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ByJMcqXvLWSUXifEFZcdJupA.jpg?f=fotoalbum_large.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Surf Sailer van de free pull gekregen, so lucky. Ik sta momenteel 12e in de ranked, dus kon de tier 3 kart voor LA Laps wel gebruiken ook...

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Pff, ik heb Tier 39 gehaald, maar deze week wordt een pittige om dit te behouden, laat staan eindelijk een keer Tier 40 te halen voor de achievement. (daarna ben ik er waarschijnlijk ook wel klaar mee)

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:59
Vorige tour 704.500 punten gehaald, 705.800 was nodig voor top1000.
Jammer had ik toch iets langer door moeten grinden, net te weinig marge ingebouwd...

erutangiS

• Planeetje
Ik zit te twijfelen over het pullen. Ik heb 8 ten pulls klaarstaan. Momenteel sta ik 1e in mijn ranked zonder t3 d/k/g op la track. Nummer 2 heeft bijna alles op l6 staan, dus ik verwacht dat hij wel over me heen komt. Dus, misschien heb ik sunshine mario wel nodig. Starchute heb ik ook niet. Maar ja, het is wel een 100 pipe.

De special pipe heeft 7 HE die ik niet heb en pipe 2 heeft ook allemaal HE die ik niet heb.

Intersting choices :)

Ik wacht iig eerst nog maar even tot zondag als de 25e geweest is, en de special pipe er is. Dan weet ik ook meer over mijn scoring en of ik pipe 1 nodig heb.

Pfff, ik dacht in totaal een goede load out te hebben, maar als ik het nu bekijk valt dat best tegen. Nintendo plays the game very wel >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
Ik heb chronisch tekort aan HE tickets dus die nieuwe HE's uit de normale Pipes blijven vaak lvl 1 of 2, vind normale Pipes dan eigenlijk ook niet zo interessant tenzij het echt nodig is voor de cups, zeker met de 1/100 kans dat je de juiste trekt, met de speciale Pipes kan je vaak je items goed levellen, dus idd beste tot zondag wachten.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Mooi nog ff wachten tot de komende tour en dan gaan we rubies spenderen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HansieGansie
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-09 10:47
Toch een anniversaire tour!! :D :D

[ Voor 11% gewijzigd door HansieGansie op 25-09-2020 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En terecht ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Dan wordt het nog lastiger voor me. Moet ik nu wel of niet rubies gaan spenderen. Als ik wacht, dan heb ik volgende tour 10 ten pulls klaarstaan. Ofwel, een hele pijp of 2x een 50 pijp. Pfff.

Heb een bijzonder slechte coverage voor LA tracks. Maar met deze aankondiging ga ik het toch maar even afwachten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
*O* *O* Yay!!!! *O* *O*

Maar inderdaad, wel of geen ruby’s uitgeven? :o Ik sta momenteel 3e, nog niet erg mijn best gedaan, maar sta wel al 10k achter op de nr 1 die alles T3 heeft (ik mis een kart en glider op LA), en ook nog eens veel betere levels op alle tracks. Dus ik neig naar niks uitgeven want hopeloze zaak :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Zouden zoveel mensen geklaagd hebben dat ze nu snel een mededeling hebben geplaatst om de woede te sussen?

Vreemd; gisteren was ik plek 9. Nu ben ik plek 8. Gisteren avond was hoogste score 55k. Nu is de hoogste score 62k en meerdere 55k.
Volgens mij zelfs andere spelers in mijn groep. Levels van de items zijn hoger of het zijn sleepers die niet met hun beste loadout hebben gereden.

[ Voor 11% gewijzigd door Xaio op 25-09-2020 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xaio schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:10:
Zouden zoveel mensen geklaagd hebben dat ze nu snel een mededeling hebben geplaatst om de woede te sussen?

Vreemd; gisteren was ik plek 9. Nu ben ik plek 8. Volgens mij zelfs andere spelers in mijn groep. Levels van de items zijn hoger of het zijn sleeper die niet met hun beste loadout hebben gereden.
Nee dit doen ze niet om het geklaag, dit doen ze om de simpele reden dat ze hier heel veel geld mee gaan verdienen ;-) .. Hierom begreep ik ook niet dat het er deze week niet was...

Aan de andere kant, iedereen kan zelf bepalen wanneer ze hun verjaardag vieren.

Ze kunnen een 40 euro pack aanbieden met 2 high end drivers (is één van de twee gewoon één die al niet meer vaak bruikbaar is ranked), ditto voor kartpacks en glider packs.

Afgelopen maand(en) zag je ook dat je voor de ranked nu alleen maar weg komt met relatief nieuwe items waar je vroeger nog weg kwam met oude items. Ze kunnen dus tijdens het feest el cheapo veel oude items goedkoop weg doen.

Weg aan 't zien O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Idd ik twijfel geen moment dat het een commercieel gebeuren is. Ik bedoel normaal kondigen ze pas volgende week de volgende tour aan. Nu zijn er veel spelers die zijn gaan sparen, omdat ze dachten dat het deze week de anniversary tour zou zijn en hierdoor niet hebben gepulled bij de verleidingen van afgelopen weken.

Finger crossed voor gratis stuff.

[ Voor 5% gewijzigd door Xaio op 25-09-2020 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xaio schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:18:
Idd ik twijfel geen moment dat het een commercieel gebeuren is. Ik bedoel normaal kondigen ze pas volgende week de volgende tour aan. Nu zijn er veel spelers die zijn gaan sparen, omdat ze dachten dat het deze week de anniversary tour zou zijn en hierdoor niet hebben gepulled bij de verleidingen van afgelopen weken.

Finger crossed voor gratis stuff.
Of..... ze wisten dat veel mensen hadden gepulled bij summer festival pipe (beste pipe tot nu toe) en ze gaven "ons" meer ruimte om te sparen voor tot de anniversary... Geen idee, wellicht overdenken we het wel gewoon.

Ik weet dat ik bij de huidige pipe niet pull, zit nu op 220 rubies ofzo en daarmee haal ik geen 3/4 uit de pipe dus helaas. De packs vallen mij ook tegen. 45 euro voor wario + de glider, als 't nou high end driver + glider was had ik wellicht nog gekocht maar dit niet hoor. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Goed nieuws over de aankomende special pipe: "Adding up these scores, that brings us to 35/80, which is equivalent to 22/50. That’s not too great really."

Maakt het toch weer makkelijk om de rubies te bewaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_k1kt1VW1qlUWWkaJYeBSEre6u4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5ku8wkUntfT1TqNhQVz3iAjN.jpg?f=fotoalbum_large

Deze was wel heel welkom. Coin en banaan Frenzy. Nu 5e op 1,5k van de nummer 2. Nummer 6 staat 600 punten achter me. Wordt lekker spannend weekje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edzon
Poeksel schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:11:
Goed nieuws over de aankomende special pipe: "Adding up these scores, that brings us to 35/80, which is equivalent to 22/50. That’s not too great really."

Maakt het toch weer makkelijk om de rubies te bewaren.
Deze beoordeling is wel erg sterk gekleurd door het nut van de items tijdens deze ranking en houdt natuurlijk geen rekening met jouw persoonlijke situatie. Bovendien is er verder ook niet bekend wat de verhouding karts/gliders en normal/supers is. Dat gezegd hebbende denk ik dat het lastig wordt voor mij om de verleiding te weerstaan. Ik mis deze week de top shelf kart in LA, dat red ik misschien nog wel, maar volgende week ook geen glider in LA. Daarnaast heb ik geen enkele HE van de banner en voegen ze allemaal min 1 track aan dekking toe. Als er ook weer heel weinig normals in zitten moet ik er voor de ranks wel heel goed voor staan om mij rubys voor de verjaardagstour te kunnen sparen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
bennieeee schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:13:
[Afbeelding]

Deze was wel heel welkom. Coin en banaan Frenzy. Nu 5e op 1,5k van de nummer 2. Nummer 6 staat 600 punten achter me. Wordt lekker spannend weekje.
Dat ging ineens snel. Mijn "favoriete" Yoshi Court gaat 2k omhoog. Waardoor we nu 2e staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat denken jullie dat de volgende ranked cup is?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Planeetje
Hammer bruh @MetalSonic

Volgende banners via data mining verraden dat een beetje.

Net DK Pass op 38+k gezet. En er zit nog meer in for sure. Ik ga de 40k proberen te halen ter compensatie van de LA track. Voorlopig sta ik bijna 8k voor op de 1e plaats.

Is het de moeite waard om peach naar level 6 te brengen? Of beter Mario? Peach kost me 9 tickets, Mario 7.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Planeetje schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:42:
Hammer bruh @MetalSonic

Volgende banners via data mining verraden dat een beetje.

Net DK Pass op 38+k gezet. En er zit nog meer in for sure. Ik ga de 40k proberen te halen ter compensatie van de LA track. Voorlopig sta ik bijna 8k voor op de 1e plaats.

Is het de moeite waard om peach naar level 6 te brengen? Of beter Mario? Peach kost me 9 tickets, Mario 7.
congrats met je 38 mooie score!!

Ik ben voorstander van Peach, zij is tier 3 op meer tracks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Hebben meer mensen moeite met de DK pass time trial? Ik raak niks aan, maar toch zit ik boven 1:52:00. Moet ik mijn mushroom gebruiken tijdens glijden omdat dat langzaam gaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
@Xaio Dat is niet nodig. Lekker miniboostend door de bochten en vooral op het einde lekker de binnenbocht nemen. Ik heb iets van 1:44 staan en dat is nog niet superscherp.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xaio
@Vozze thanks. Dat was het, ik nam die eindbocht te ruim. Eindelijk gehaald.

[ Voor 13% gewijzigd door Xaio op 25-09-2020 22:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cz4XTMTCj5GyhetkezYhokn-JKk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jJNhaUqY04AesmXgb6Wih4nU.jpg?f=fotoalbum_large bah ook goeiemorgen!

Op de laatste 2 al een triple Frenzy. Wil me rubies niet spenderen aan deze pijp. Dus helaas pech toch.

[ Voor 11% gewijzigd door bennieeee op 26-09-2020 07:24 ]

• pjot1
  • Niet online
Best een leuke baan eigenlijk, die LA Laps. Vooral dat muziekje maakt het leuk! :p Ik sta nu op de 2e plaats met 600 voorsprong en 10k achterstand dat met zo'n 60k. Er moet voor mij nog wel meer inzitten. Ik heb deze tour dan ook nog niet echt fanatiek gespeeld.

Vandaag kwam ik er achter dat de coin cup niet bij iedereen hetzelfde is. Bij mij was het vandaag de monty mole cup en bij m'n vriendin de Hammer Bro cup.

• Poeksel
Maakt ook wel iets uit, sommige tracks zijn geschikter om coins te verzamelen dan andere (al zal het niet meer dan honderd coins zijn).

• pjot1
  • Niet online
Poeksel schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 12:01:
Maakt ook wel iets uit, sommige tracks zijn geschikter om coins te verzamelen dan andere (al zal het niet meer dan honderd coins zijn).
Ja, idd! Coinbox driver, lengte van de tracks, tegenstanders, wel of geen tier 3 driver enz. zijn allemaal factoren die meespelen. Maar ja, die paar coins zal je maar net tekort komen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
Niks nuttig met de pulls. Had het moeten resetten na 2x 10. Dus deze week en volgende week een rank omlaag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VkxVdvj42CS4bBcNbSlYSm_TYf8=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/r2bj7TEJDwdZLhL9oHzKAh4n.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TPqVcfyBfSerOdJ4KYAPVHGWOJs=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/K1sjDjcHqmMJ78pRVToxQacm.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_6Nx-_4kqTF7l7XqzfqKa9aEJtU=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/2JlIcVoWFQg5jP5XkSMPqMPn.png?f=fotoalbum_tile

Edit mijn zoontje pulled wel de sushi Rider met zijn 10 pull. :|

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KYPLyhKZpiRgLOEAiDUUE88X8jM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U49T909jOYiEghDLAPI31ldc.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door Xaio op 27-09-2020 08:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Ik hoopte nog even op de Cact-X of Pink Wing uit de gouden pijp, maar helaas.
De 50 pijp laat ik ook maar denk ik... geen high ends, dus geen garanties. En hoeveel ruby’s ga ik uitgeven dan, en hoeveel ruby’s ‘win’ ik daardoor door een mogelijk 1e plek? Ik sta nu 3e, dus dat weegt niet tegen elkaar op. Spaar ik mijn ruby’s liever voor de anniversary tour! :)

Ik had vandaag wel zowaar een High End glider ticket in de shop! :o mijn eerste HE ticket in de shop ooit! :o én ik had zowaar ruim genoeg coins! *O*

De event coins dmv bananen valt me ook mee, paar bananen frenzy’s helpen wel ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

Ja, moet zeggen dat ik bij de bananen eerst een beetje schrok, maar 1220 tokens halen moet te doen zijn zo :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hpXdgii5IgFtA3Uzqek4drSecAo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/92y1NxunG2peY4COXEQekSSW.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Whaam schreef op zondag 27 september 2020 @ 09:34:
Ja, moet zeggen dat ik bij de bananen eerst een beetje schrok, maar 1220 tokens halen moet te doen zijn zo :+

[Afbeelding]
Je hebt altijd baas boven baas -O-
:+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ij8wJcWslofzryzTqV9umgoAb3E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AZo9gIm7fl14jBJsaGcTSjbO.png?f=fotoalbum_large

DK Pass met DK en Mega banaan frenzy uit de eerste box toen ik 1e reed met iedereen op een kluitje achter me :P

[ Voor 4% gewijzigd door Spike_wolf op 27-09-2020 09:37 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
90+, klasse!
Hoeveel coins krijg je per hit? ik had iets van 4 hits en 16 coins, dus zou zeggen 4 per hit, dan zal die 99 van hierboven dan gewoon een gevalletje te hoog om weer te kunnen geven zijn.

Ik was even bang dat dit moeilijk zou worden, maar met 4 coins per hit is het super makkelijk.

En de zondagpijp valt best tegen, er zitten een paar leuke highends in, maar ook teveel normale items wat 250 goud per 5 rubies oplevert. Twijfel... -O-

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Zo dat gaat hard! Ik ga ook maar eens dk pass doen vandaag ;)

@Xaio je hebt wel de tropical glider. Van die glider kan je wel veel plezier beleven met een grote coverage :) ook in de komende ranked komt ie 2x als top tier glider.

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Hmm, aan de ene kant gaat coins verzamelen super snel *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gxY4CTPjq66a-oXMZ-6ip-95DVc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jLvT5OHJsG60ijZICEldFZvP.jpg?f=fotoalbum_large

Aan de andere kant zit er ook een bug in, deze DK Pass run was zeker een coin of 30. Ze missen ook in het shoptotaal. Heb ik nu 2x gehad. -O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n2NOx5HUAUs9vVFOQd-sSj8o0Ts=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/94wxBfluAlRk9FXlxcqDBepD.jpg?f=fotoalbum_large

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Als ik deze ranked 1e wordt ga ik heel misschien wel een keer een 10 pull doen. Ik heb nu 402 rubies en 40 daarbij is bijna 450.

Ik sta nog 2k voor op de nummer 2. Mogelijks moet ik peach upgraden naar level 6 voor een wat hogere score op track 2. Dat is de track waar ik het makkelijkste nog een paar k erbij kan racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

MrOleo schreef op zondag 27 september 2020 @ 09:50:
90+, klasse!
Hoeveel coins krijg je per hit? ik had iets van 4 hits en 16 coins, dus zou zeggen 4 per hit, dan zal die 99 van hierboven dan gewoon een gevalletje te hoog om weer te kunnen geven zijn.
4 per hit inderdaad.

Ik heb mijn totaal even bekeken, het was geen afronding, echt 99. Dit was pas mijn derde rit, dus kon het nog narekenen. De eerste was 32 en de tweede 8 :')

Maar hoe er dan 99 mogelijk zijn... das weer niet deelbaar door 4 :?

Edit: er zit een maximum op haalbaar aantal per level dus?

[ Voor 11% gewijzigd door Whaam op 27-09-2020 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Whaam schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:45:
[...]

4 per hit inderdaad.

Ik heb mijn totaal even bekeken, het was geen afronding, echt 99. Dit was pas mijn derde rit, dus kon het nog narekenen. De eerste was 32 en de tweede 8 :')

Of je bent wat kwijtgeraakt doordat je afgeschoten bent. Je raakt dan ook een paar gewone coins kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaio
@Tootoo wel fijn een nieuwe glider, maar ik mis deze week kart en glider en volgende week alleen de kart.

Helaas na die 3x 10 pull mis ik nog steeds deze week kart en glider en volgende week de kart.

Ach ja kan ik me focussen op de event coins.

[ Voor 10% gewijzigd door Xaio op 27-09-2020 15:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b8_t-iI_5AMVDDbB7K3iy9PUrCQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V20Dv75iU0EmAzDmFvYGQNzv.jpg?f=fotoalbum_large

Blij mee! 2 HE uit 10-pijpje die ik nog niet had d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
@Xaio zonde natuurlijk dat je karts en gliders mist, was natuurlijk mooier geweest om wel die missende items er uit te halen :)

Ik heb er even over na moeten denken of ik deze special pipe over zouu slaan of niet. Aan de ene kant heb ik voor deze ranked cups er niks van nodig, aan de andere kant had ik 7 van de 8 HE items nog niet. En degene die ik wel heb (Tropical Glider) is geen straf om opnieuw te krijgen. Uiteindelijk er voor gekozen om wel er aan te trekken:
- Eerste 10 pull gaf me buiten een paar super gliders de Pink Flower Glider, waardoor die level 2 + 1 is.
- Tweede 10 pull was eigenlijk wel dik veel geluk met 3x een HE: 2x bananen master en 1x Blooper Wingtip.

Ik stop dus maar en ik mag lang niet zeuren als het eens niet meezit.

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Whaam schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:45:
[...]

4 per hit inderdaad.

Ze zullen wel hebben gedacht, niemand haalt de 100, dus maximum van 99 is genoeg...
Tot nu toe altijd groene coins deelbaar door 4 gehad, dus je verliest ze waarschijnlijk niet ofzo.

erutangiS

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Ben aan het sparen voor anniversary maar wilde 1 x 10 pull doen@ special pipe..

Hier ga ik niet over klagen :)

Eerste plek teruggepakt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jxI6UVJ92y8Kdp5OjOZkfSftSGw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wZ6L2O6ygvd2BVa8vBPUHSvm.png?f=user_large

[ Voor 4% gewijzigd door MetalSonic op 27-09-2020 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

@MetalSonic ik had hetzelfde idee... helaas nul komma nul HE's ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
bennieeee schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 07:20:
[Afbeelding] bah ook goeiemorgen!

Op de laatste 2 al een triple Frenzy. Wil me rubies niet spenderen aan deze pijp. Dus helaas pech toch.
Toch weer 2k erbij ondertussen en plekkie 3. Verschil met nummer 8 is nu 2,5k. Dit gaat spannend blijven zo
Heb wel wat hulp gehad van deze 50 pijp. Nog 60 rubies over hopen dat we dat nog ff goed omhoog kunnen krijgen voor de komende tour.

[ Voor 10% gewijzigd door bennieeee op 27-09-2020 20:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
Uit de gratis gouden pijp de HE Cact-X kart. Mooi, had ik nog niet.

Gisteren ook 2 HEs die ik nog niet had. Dat schiet een beetje op zo d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Ik heb metal Mario gekregen uit de gratis gouden pijp. Had liever iets nieuws gehad, maar een driver is niet verkeerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• edzon
@Sleehond Das lekker, kan je gelijk gebruiken deze week! Was ik ook op aan het hopen maar het werd de offroader die volgende week weer van pas komt, mis nu alleen nog een glider in LA die ik stiekem hoop te trekken uit de special pipe met een 10 pull maar daar wacht ik nog wel even mee tot woensdag. Helaas net ingehaald maar nog wel wat ruimte in LA dus vnv maar weer even aan de bak!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/arlpzg9Zxec_SxaLPCEZnm2QYbs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hxrwbDVKh5fYKZpM6OZXzwCa.jpg?f=fotoalbum_large

PS: iemand zin in wat rondjes multiplayer vnv ter afwisseling? Ik start iig een room rond 9! 10!

[ Voor 0% gewijzigd door edzon op 28-09-2020 20:50 . Reden: te laat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Was genoodzaakt om de score op yoshi omhoog te gooien. Nummer 2 had me ingehaald met 2k. Nu sta ik weer nummer 1 met bijna 4k voorsprong. Maar hopen dat nr 2 nu wel klaar is. Ik kan vrijwel nergens meer wat puntjes sprokkelen. Alleen nog op yoshi ALS ik een trippel coin frenzy krijg.

Ik wil die 40 rubies hebben. Zou leuk zijn als ik 1e wordt met alleen maar t2 op LA laps.

Dit is de load out van nr 2:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fI07lkMgi4-cWPhsiBSV-kr2KLI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cvKIiQxBKRpgSzS2T7DnYcI3.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 51% gewijzigd door Planeetje op 28-09-2020 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kTqeMxi68Y_xMXbuVRpY3st-Da4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U4PDCtIbgjP8aEYAIT5FFX3P.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb zometeen nog een ticket liggen voor de Daisy Glider. Zou die naar level 3 brengen genoeg moeten zijn om nog 3k erbij te krijgen in totaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe gaat het bij jullie? Woensdag komt alweer snel dichterbij! Ik vind deze poule één van de spannendste voor mij tot nu toe.. Paar keer tweede, dan weer eerste dan weer tweede.. Nu tijdelijk eerste met een verschil van 4,8 voorsprong op de nummer 2.

Wel nog veel sleepers, mensen die nog geen score hebben gevestigd. Iets van 7.. En dat vertrouw ik niet. Als je zo fanatiek speelt dat je in tier 50 komt dan stop je niet eens...

Fingers crossed dat ik voorsprong houd.. Vanavond en morgen nog wat pogingen. Deze tour heb ik nog geen triple coin's kunnen pakken. Wel meerdere keren de double coin..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

edzon schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:00:

PS: iemand zin in wat rondjes multiplayer vnv ter afwisseling? Ik start iig een room rond 9! 10!
Ah, verschoven! Ik zat al klaar :+
Ik schuif wel even aan om 10 uur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Kan niet joinen... Error

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• edzon
Zonde, zaten wat leuke hectische ritjes bij (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaio
Sorry moest halverwege weg, was nodig ergens anders.

Was wel leuk. Tevens mijn daily challenge voltooid. :P

@Vozze mooie score _/-\o_ . Competitief groep?

[ Voor 41% gewijzigd door Xaio op 28-09-2020 23:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
edzon schreef op maandag 28 september 2020 @ 22:37:
Zonde, zaten wat leuke hectische ritjes bij (y)
Ja jammer, begreep niet wat er mis ging...

Van de week nog eens doen met aantal Tweakers?

Lijkt me leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
@Xaio : Thanks! Qua competitie valt mijn ranked wel mee. Ik zit ruim 9k boven de nummer 2. Daaronder is het best spannend. Ik heb wel wat geluk gehad op Los Angeles Laps. Vanwege het verdienen van event coins door hits met bananen ben ik veel gaan spelen met Sunshine Mario vanwege de giant banana. Als je die op het juiste moment krijgt (voor de finish), dan is het echt een puntenmachine _/-\o_

Ik ben aan het proberen om eens in de Top 100 te komen, maar dat is ijdele hoop denk ik. Gisteren stond ik rond 150. Ik zit nu op 75700, maar ik vermoed dat 800000 wel nodig gaat zijn.

@MetalSonic : die lui heb ik ook in m'n ranked (deze keer 8 stuks ook allen zonder een badge), maar tot nu toe geen last van gehad. Ik denk dat het goed komt. ;)

@Planeetje : die nummer 2 heeft een loadout waar hij of zij nog wel wat mee kan. Hopelijk staat die persoon ook eerste in zijn/haar eigen ranked en het wel gelooft. Morgen weten we het.

Voor de volgende ranked twijfel ik een beetje om Boomerang Bro naar level 6 te brengen. Dat gaat me aardig wat tickets kosten en ik hou dan haast niets meer over, maar mocht je tijdens een run een coinbox driver treffen, is het wel kassa! >:) Eerst maar eens de competitie afwachten.

Succes iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Okay ik heb me misschien alsnog wat laten gaan met die 50 pijp 🙈 Maar ik heb laatste tijd vaak geen T3 kart en/of glider, dus ik dacht dat ik maar beter iets aan kon doen dan.

Ik sta nu tweede en weet even niet hoe nu verder. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LYdkiUPO0RjInCentCr4RP9Kz14=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1227pBlmGRFhHAOWrgfZDOBO.png?f=fotoalbum_large
LA 1 coin frenzy, 1 banana frenzy
Yoshi 1 green Shell, 1 coin, 1 mushroom frenzy
DK Pass 2 coin frenzy’s, 1 coinbox frenzy, maar 2e geworden.

Waar heb ik dan de meeste ruimte??

Eventueel heb ik 5 point cap tickets voor PGP (volgende ranking ook nuttig) en/of Mario. Maar kan ook Toad party 1 ticket gebruiken en voor volgende ranking Funky Kong. De kart en glider op LA heb ik inmiddels al een point cap ticket gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Vozze We gaan het zien, ik kan nog wat klimmen als ik bij één van mijn tracks een triple coin haal. Moet maar zien of ik vandaag zin heb om daar genoeg uren voor in te steken. Wel lekker dat je 9k voorsprong heb. Ga je vandaag nog aan de slag? Wellicht 10 tot 12k of ben je juist al gefocust op de volgende ranked tour?

@texelonia
Op tracks waar je geen dubbele coin frenzy hebt kan je sowieso nog flinke stappen maken. Triple coin frenzy moet je heel veel geluk hebben en heel veel spelen. Dubbele coin lukt wel hoor. Zo uit de losse pols moet je bij track 1 nog wel de 15k kunnen aantikken, track 2 de 20k, en bij track 3 is 30 tot 31k ook niet onmogelijk. Bij track 3 betekent dat dus uiteraard eerste worden, dubbele coin frenzy . Je items zijn er sterk genoeg voor.

SUCCES!
Pagina: 1 ... 31 ... 161 Laatste