Acties:
  • +3 Henk 'm!
Was afgelopen nacht nog spannend maar gelukkig was het genoeg voor plek een!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wTQHfKzRifZa2_YRlr9nNAWtclk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ucskYy5ViRwxRBup59OsxJvh.jpg?f=fotoalbum_large

]

[ Voor 28% gewijzigd door MetalSonic op 30-08-2023 08:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Hier ook 1e! Nu tier 86! oOo

Iedereen weer gefeliciteerd met de behaalde resultaten en succes komende week! d:)b

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:25
Twee plaatsen gezakt naar plek vijf vannacht. Achteraf gezien twee tickets te weinig geïnvesteerd, maar op zich is plek vijf ok.

Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3-2-13-1-15-14-2-4-6-2-5-11-1-5.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Vierde geworden, in ieder geval niet gedegradeerd! :)
Hmm deze week weer wat geleerd. Niet proberen om een boom box driver te gebruiken op een battlestage. Gisteren uren in een race met 2 coinbox drivers gezeten maar ze wilden nooit een coinbox activeren en dan zaten ze vaak ook nog aan de andere kant van de map én had ik uiteraard geen boomerang frenzy.

Ik snap nu dat veel hebben gekozen voor een coinbox

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1eTch3ljFUO0huyNLrHnJK1Nlqg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GvVhhMPvt90YZMZok2UdBct2.jpg?f=fotoalbum_large

Mooie titanenstrijd succes @Vozze en @Slettesloery ik zie jullie steeds stuiver wisselen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Green pipe leeg! Shop leeggekocht. Is het al woensdag? 😄

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:15
Trek net aan een groen pijpje van 160, komt er potverdorie 45 rubies uit zetten *O*

Kan nu kopen:

Donkey kong jr SNES

Of

Petey Piranha

Welke zouden jullie doen, heb beiden nog niet. Neig wel naar Petey want een boomerang floret is wel relaxed.

[ Voor 51% gewijzigd door Sleehond op 04-09-2023 13:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sleehond schreef op maandag 4 september 2023 @ 13:02:
Trek net aan een groen pijpje van 160, komt er potverdorie 45 rubies uit zetten *O*

Kan nu kopen:

Donkey kong jr SNES

Of

Petey Piranha

Welke zouden jullie doen, heb beiden nog niet. Neig wel naar Petey want een boomerang floret is wel relaxed.
Zonder rekening te houden met je verdere coverage en of andere variabelen zou ik voor Petey Boomerang gaan. Heerlijke skill en hij is best vaak kiesbaar geweest als top tier pick! DK jr is als ik het goed heb met 3 mini banaantjes, dat vind ik eigenlijk een vrij matige skill. De giant banana is erg sterk voor de combo's maar de andere banen zijn echt minder (de mini banaantjes of bananen voor je af moeten schieten).

45 rubies is uiteraar heerlijk voor mij alweer even geleden. Wel paar dagen terug weer eens 10k coins bij een daily green pipe. Ook lekker :9B

[ Voor 8% gewijzigd door MetalSonic op 04-09-2023 13:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
@MetalSonic check, eens, gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
  • Nu online
Is er iemand die nog weleens 300 groene muntjes krijgt bij tokens aplenty? Ik heb het weleens eerder gezegd, maar in de eerste weken na introductie heb ik dat een paar keer gehad en sindsdien nooit meer! Vrijwel altijd 50-70 tokens max...

Deze week weer helemaal ruk, dus glij gewoon weer terug naar 67 :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
@BBBrt ja ik heb die het afgelopen half jaar een paar keer gehad. Uiteraard n=1, maar op zich krijg je ze niet alleen maar bij de introductie :)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BBBrt schreef op maandag 4 september 2023 @ 20:54:
Is er iemand die nog weleens 300 groene muntjes krijgt bij tokens aplenty? Ik heb het weleens eerder gezegd, maar in de eerste weken na introductie heb ik dat een paar keer gehad en sindsdien nooit meer! Vrijwel altijd 50-70 tokens max...

Om eerlijk te zijn wist ik niet dat je 300 groene muntjes erbij kon krijgen. Ik heb dat nog nooit gehad. Vaak tussen de pak 'm beet 40 en max 80 zo uit mn hoofd. Allemaal niet zo spannend. Wel handig maar niet dat het opvalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kooij
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 09-11-2023
Ik heb dit leuke topic net ontdekt en vanaf het begin aan het doorharken voor id's, en een beeld te krijgen van de spelers hier😊

Ik speel al even mee, weliswaar niet altijd even fanatiek maar nog wel met veel plezier.

Ik moet wel zeggen dat ik de tijd van de pipes, en toen de balloon battle nog niet bestond wel erg leuk vond. Ook beginnen sommige "steden" banen voor mij sneller te vervelen.

Bij dezen mijn id:

877919599539

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Met nog een klein uurtje op de klok kan ik melden dat ik 1e ben geworden!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PtM9-cRYYlRGkzhavtC7uddVgao=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hnfh4VX6NIPnUH2inrVgN7DH.png?f=user_large

Nr2 heeft betere items dan ik maar ik denk dat ie gewoon niet zo goed is. :P Moet ook wel zeggen dat ik op track 1 en 3 een fantastische run heb gehad waardoor ook mn pr verbeterd is! oOo Gaat lekker de laatste tijd! Straks tier 87! :*)

Welkom in dit topic @Kooij! Ik heb je toegevoegd! Gelukkig voor jou zijn de steden niet in elke tour en komen er elke 2weken tracks bij! En de pipes zijn gelukkig niet helemaal verdwenen. Mij bevalt de nieuwe setting wel, je hebt op deze manier een stuk minder kans dat je items voor een bepaalde track mist. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
1e geworden met wel een heel kleine voorsprong!

En een HE kart uit gouden pijp die ik nog niet had.

En tier 64 aangekomen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S89VvfyX1nIDVpvXFUOBrQXwsTM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lwy7XKRm7nUkyE3OhVtPxFZ8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3mHK2f9tzmk0zhEQLzBVfCboEwU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H9sw2GgglwKRmdjvk5AEoUz4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BBBrt
  • Nu online
Kooij schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 22:38:
Ik heb dit leuke topic net ontdekt en vanaf het begin aan het doorharken voor id's, en een beeld te krijgen van de spelers hier😊

Ik speel al even mee, weliswaar niet altijd even fanatiek maar nog wel met veel plezier.

Ik moet wel zeggen dat ik de tijd van de pipes, en toen de balloon battle nog niet bestond wel erg leuk vond. Ook beginnen sommige "steden" banen voor mij sneller te vervelen.

Bij dezen mijn id:

877919599539
Welkom! Ik zal je toevoegen!

16e geworden, het is wel erg lang geleden dat het zo laag was, maar ik was weer geranked met allemaal 100k+ spelers ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond

Bij dezen mijn id:

877919599539
Welkom, heb je zojuist ook toegevoegd!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Bij dezen mijn id:

877919599539
Welkom! Leuk dat je van je laat horen. Vraag en deel hier zoveel (of zo weinig) als je zelf prettig vind. Ik heb je net toegevoegd :9B

====================

Tweede geworden, zag ik eigenlijk al dik een week aankomen. Vind het prima hoor. Heb een zeer lange combo gehad van meerdere weken eerste maar het kan niet altijd feest zijn. Deze week mag ik lekker puzzelen met mijn HE driver tickets want niet overal hoge drivers en beperkte hoeveelheid tickets. Spannend :)

[ Voor 19% gewijzigd door MetalSonic op 06-09-2023 09:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kooij
pjot1 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 06:14:

Welkom in dit topic @Kooij! Ik heb je toegevoegd! Gelukkig voor jou zijn de steden niet in elke tour en komen er elke 2weken tracks bij! En de pipes zijn gelukkig niet helemaal verdwenen. Mij bevalt de nieuwe setting wel, je hebt op deze manier een stuk minder kans dat je items voor een bepaalde track mist. :)
Dank!

Daar heb je gelijk in, het is ws de "suspense" van een pijp leegtrekken die ik mis.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
Ik zit in Roemenië in een hotel voor weer een werkvakantie en dus wat minder tijd voor MKT, maar toch een mooie derde plaats. De Mii Blooper had ik nog niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Poeksel op 06-09-2023 11:32 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@Poeksel
Doe je rustig aan deze week? ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/joVDuiajNYjjkcugiYWxkCMTIz8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VtjedyJy4rzrAIl560fX5fV2.png?f=user_large

@Kooij
Gelukkig heb je de multiplayer pipe nog!
Voorheen was het altijd leuk om weer 45 rubies te hebben! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Hoeveel mag ik halen? En op hoeveel sta ik nu? Die 61k komt me niet bekend voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Poeksel schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:33:
[...]

Hoeveel mag ik halen? En op hoeveel sta ik nu? Die 61k komt me niet bekend voor.
Let niet op mij. Gewoon je ding doen! ;) Is voor mij extra motivatie om je voor te blijven! :P Ik sta niet in jouw ranking?

Die 61k was toen ik de eerste keer ging kijken naar mn ranking. Nu sta je op 101306 als het goed is. Wel grappig dat er soms 'bekenden' in de ranking staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Ja, die 101306 klopt. En jij staat niet in mijn ranking.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBBrt
  • Nu online
Een nieuwsbericht waar ik op zat te wachten: voorlopig even geen nieuwe tracks meer... Dat zal ook wel een opmaat zijn richting een wat grotere update (vermoed ik)... Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
BBBrt schreef op maandag 11 september 2023 @ 08:15:
Een nieuwsbericht waar ik op zat te wachten: voorlopig even geen nieuwe tracks meer... Dat zal ook wel een opmaat zijn richting een wat grotere update (vermoed ik)... Ben benieuwd!
Ik denk juist dat ze er de stekker uit trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Ugh, een battle tour. Denk dat ik die even oversla. Mogelijk is het dan sowieso einde oefening voor mij. Sinds ik tier 80 heb gehaald is de motivatie ver te zoeken…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Froop1992 schreef op maandag 11 september 2023 @ 08:33:
[...]

Ik denk juist dat ze er de stekker uit trekken.
Stekker waar uit, de game zelf bedoel je of wat...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Lijkt me sterk. Zo lang is MKT nog niet in de lucht.

Ik heb niet de kennis met wat er allemaal bij komt kijken met het ontwikkelen van nieuwe tracks en dkg's maar ik kan me voorstellen dat dat langer duurt dan 2 weken. In mijn ogen is het niets anders dan weer wat tijd nemen om dus nieuwe tracks en dkg's ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorx100
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 16:42
Ik weet het niet. Op Reddit wordt al lange tijd gesproken over het einde van de game. Op basis daarvan denk ik ook dat er geen update meer komt en de game in een rustig vaarwater komt tot er bijna niemand meer speelt en investeert en dat het dan ophoudt te bestaan.

Voorlopig vind ik dat niet zo erg. Er zijn ongelooflijk veel leuke tracks en veel te veel D, K, G. Kunmen die eindelijk eens geleveld worden. Ik heb zeker nog genoeg te doen en te behalen in Mario Kart Tour. Moet wel even kijken of ik de gold pass dan nog behoudt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als ze stoppen met nieuwe content zal ik uiteindelijk denk ik ook stoppen. En dan kijk ik terug naar een spel waar ik ontzettend veel uren met plezier in heb gestopt. We zien hier op Tweakers natuurlijk ook dat het aantal dat dit spel speelt flink is afgenomen. Kan je natuurlijk niet één op één vergelijken met wereldwijd maar het zegt wel iets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Vind het wel balen als dit een beetje gaat doodbloeden eerlijk gezegd.

Die Mii toevoegingen vond/vind ik persoonlijk echt k*t en maken voor mij het spel wel iets minder. Maar nieuwe tracks, tours en "gear" was altijd juist weer erg aantrekkelijk.

Vermoed dat het hier dus gaat doodbloeden... jammer!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
BBBrt schreef op maandag 4 september 2023 @ 20:54:

Ennnn gelukt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o0Dc9NRwcODH8ZX67-wiltTb9jI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TtlgV9cdiQ9ZRyoUUkDFcqJW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kooij
https://pu.nl/artikelen/n...rt-tour-stopt-in-oktober/

Einde verhaal dus voor nieuwe content idd.

Niet zelden een opmars naar gehele stopzetting.

[ Voor 25% gewijzigd door Kooij op 11-09-2023 19:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Kooij schreef op maandag 11 september 2023 @ 19:52:

Interessant artikel op PU, leuk dat er nog even werd stil gestaan bij de Nederlandse track in Mario Kart tour. En wow, alweer vier jaar geleden dat het begon? Time flies!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kooij
https://reddit.com/r/MarioKartTour/s/GNppxI7zFf

Reddit draadje met verschillende reacties en scenario's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBBrt
  • Nu online
Kooij schreef op maandag 11 september 2023 @ 19:52:

Ow, zo had ik hem niet gelezen. Maar tja... Eigenlijk wel fijn. Meer focus voor andere zaken en misschien tusse door toch nog eens tier 70 aanraken, als veel spelers afhaken :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Positieve punten:
- je hoeft geen geld meer uit te geven voor kopen van items voor nieuwe tracks. Heb je nu coverage op elke track dan zit je dus voor altijd goed!
- level cap voor mii's binnenkort bereikt!
- oude maps komen terug, nou genoeg leuke maps die ik echt wel weer wil spelen. Ze hebben zoveel verschillende soorten maps gemaakt. Kom maar op :) Zelfs Cheep cheep lagoon mag terug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooij
Zouden ze dan ook geen thema' s meer activeren op de banen na Halloween? Herfst/winter thema's zijn volgens mij makkelijk te activeren op banen t/m eind vorig jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kooij
MetalSonic schreef op maandag 11 september 2023 @ 21:20:
Positieve punten:
- je hoeft geen geld meer uit te geven voor kopen van items voor nieuwe tracks. Heb je nu coverage op elke track dan zit je dus voor altijd goed!
- level cap voor mii's binnenkort bereikt!
- oude maps komen terug, nou genoeg leuke maps die ik echt wel weer wil spelen. Ze hebben zoveel verschillende soorten maps gemaakt. Kom maar op :) Zelfs Cheep cheep lagoon mag terug komen.
Eens met deze punten, iets om naar uit te kijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q8SIvsTZ50JEIqW2UzorfP0JrqQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xCPI91GGpsb2a93SZlxNVGm1.jpg?f=fotoalbum_large
Bam van plekkie 9 door naar 3.

Moet trouwens dat deze tour me goed is gegund qua scores. Meestal haal ik de miljoen niet, nu op 1,04 miljoen en moet nog een cup vrijspelen.
Wel jammer dat er geen nieuwe banen meer gaan komen en drivers etc. Maar zien in de toekomst wat er gaat gebeuren met het spel.

[ Voor 11% gewijzigd door bennieeee op 12-09-2023 16:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Met nog 40 minuten op de klok kan ik melden dat ik 2e ben geworden. 1e plek is ruim buiten mn bereik. Dik 10k boven me en plek 3 500 onder me. Had niet verwacht dat ik zo ver zou komen. Nu (straks) tier 88! oOo

Iedereen weer gefeliciteerd met de behaalde resultaten en succes komende week! d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bennieeee
Toch nog gezakt naar plek 5. Maar we blijven in 66 de hoogste ooit. Moet toch maar eens door naar boven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBBrt
  • Nu online
Ik ben zowaar helemaal vergeten dat het al bijna woensdag was! Daardoor ook geen goede score neergezet :)
Misschien een voorteken dat het bijna klaar is met dit spel :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Tweede geworden, is prima:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
Niet zo veel tijd gehad om te spelen, ddaarom maar zesde. Zo keurig onder @pjot1 gebleven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Poeksel schreef op woensdag 13 september 2023 @ 11:36:
Niet zo veel tijd gehad om te spelen, ddaarom maar zesde. Zo keurig onder @pjot1 gebleven.
Goed dat je niet in mijn ranking zat. Daar zou je 12e geworden zijn. Je hebt je toch niet ingehouden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
pjot1 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 13:19:
[...]

Goed dat je niet in mijn ranking zat. Daar zou je 12e geworden zijn. Je hebt je toch niet ingehouden?
Nee hoor, gewoon geen tijd gehad om mijn scores te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
  • Nu online
In de preview van de volgende tour is al niets nieuws te zien, alleen een nieuwe Mii.. ze bouwen snel af, lijkt het :)

Ik sta deze week (nog) dik eerste. Promotie moet toch lukken!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
Keek ik dan verkeerd? Ik dacht dat ik daar een gouden Mario zag? Beetje gelijk aan de coin rush? Die zou ik wel leuk vinden als die eindelijk er bij komt :)

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBBrt
  • Nu online
Tootoo schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:14:
Keek ik dan verkeerd? Ik dacht dat ik daar een gouden Mario zag? Beetje gelijk aan de coin rush? Die zou ik wel leuk vinden als die eindelijk er bij komt :)
Ow verrek ja. Die was me niet eens opgevallen, omdat ik daar al zo vaak mee geraced heb :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
10k voorsprong op nummer 2
20k voorsprong op nummer 3
Totaal 1,2 miljoen aan punten deze tour.
Ik heb wel eens mindere weken gehad met dit spel!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBBrt
  • Nu online
Hmmm, dilemma.. nu de gouden Wiggler kopen, of toch die rubies maar houden om straks gouden Mario te kopen?
Of zou gouden Mario soms als een soort van gift beschikbaar komen vanwege de Anniversary/'laatste' tour....?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gouden mario? Een van de laatste nieuwe items denk ik. Die moet ik straks hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Woensdag komt alweer dichterbij. Ik ben echt benieuwd wat de playerbase gaat doen verder. En dan uiteraard vanaf het moment dat er geen nieuwe items komen.

Mja sta eerste nu maar voel deze week niet de motivatie om de voorsprong te vergroten via veel grinden. Tweede of derde worden vind ik ook goed. Laatste tijd weer veel Overwatch 2 gedaan. Heel ander spel dus daar ga ik verder niet op in ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a4IK5rmEzdIcsHYgPvq1-rAGKk8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ceJy2sgjpQa4WNr7bBIAP14i.jpg?f=fotoalbum_large

Mooie plek ✅
Alle challenges ✅
Alle pipes van sp mode plus mp ✅

Kom maar op met de nieuwe tour!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hopelijk zijn jullie er ook klaar voor. Anders succes nog even vanavond

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Vannacht toch nog ingehaald en niet door 1tje... Van de 3e naar de 7e plek... :N

In ieder geval zin in de komende tour! Gefeliciteerd allemaal met de behaalde resultaten en succes komende tour! :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bennieeee
1e *O* tier 67 en hopelijk nu voor langer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
2e, en dat is prima!

Uit de gouden pijp ook nog een HE kart die ik nog niet had, dus qua rewards helemaal top!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BBBrt
  • Nu online
2e!

Gold Mario heeft dus fire flower skill, maar mét coin vacuum! :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Eerste!

En idd @BBBrt een driver met een "passive skill" dus ja dubel coin frenzy en door een coinbox van een tegenstander rijden en je kan nog best veel punten pakken. Je zou hem bijna een boomerang light driver kunnen noemen.

Denk dat er sowieso wel deze week wordt "gestreden" voor Gold Mario!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Poeksel
Tweede geworden, en gisteravond met mijn laatste drie multiplayerpotjes drie keer gewonnen.

Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3-2-13-1-15-14-2-4-6-2-5-11-1-5-3-6-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
  • Nu online
Is deze tour nou de laatste waarbij nieuwe items/tracks/etc worden geïntroduceerd? Want als ik Gold Mario scoor, dan heb ik voor drivers en karts 100% coverage. Dan moet ik mijn rubies alleen nog voor 2 gliders inzetten :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FNXVSGfGAPpw0a02SqKDitJ35RE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zUZfF7zOZ1fUij9hy9lmdghY.png?f=fotoalbum_large
Dat was alweer een tijd geleden. Is uiteraard niet de eindstand maar toch kort eerste geweest van deze week! 😬

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Ik sta nu 8k voor op de nummer 3 en 19k achter de nummer 1. Is het al woensdag? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBBrt
  • Nu online
Ik sta al sinds donderdag op de eerste plek met 5k voorsprong. Maar onder mij verandert er niets, dus ik krijg argwaan... Is iedereen aan het downplayen om dan morgen opeens te knallen? :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jorx100
Woensdag komt dichtbij, hopelijk iedereen nog steeds op koers voor Gold Mario. Ik sta tweede en nog 6k voor, maar er kan zomaar iemand los gaan en dan ben je de klos. Op de Athene baan heb ik nog wel wat ruimte maar de dubbele big Banana frenzy wil maar niet vallen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
@Poeksel ik zal voor je duimen dat het genoeg is voor de gouden Mario!

@BBBrt ik in elk geval niet ;-) heb voor mijn gevoel nu wel alles uit mijn items gehaald. Wellicht kan er nog een beetje uit maar ik vind het wel weer mooi voor deze week.

@Jorx100 Belangrijkste is dat je begint met Giant banana, vind de 2de vaak veel minder effectief. Richting het einde is het helemaal verwaarloosbaar omdat veel cpu's er dan niet eens over heen rijden. Uiteraard als je snel je tweede giant banana krijgt dan kan die leuk zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Vannacht net weer ingehaald waardoor ik 4e ben geworden.... :(

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Eerste 🥇 blij mee :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BBBrt
  • Nu online
Bijgehaald tot op 20 punten afstand, maar eerste gebleven!
Nog twee gliders scoren en daarna is het eigenlijk alleen nog maar zinvol om Mii in te slaan... :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sleehond
8e geworden :(

Poule was veel te sterk en had zelf het veel te druk. Zonde maar het is even niet anders, accepteren en doorgaan

[ Voor 30% gewijzigd door Sleehond op 27-09-2023 07:57 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Poeksel
Tweede geworden, en daarmee voor het eerst tier 88! En Gouden Mario, maar ik vraag me af of ik die ooit ga gebruiken.

Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3-2-13-1-15-14-2-4-6-2-5-11-1-5-3-6-2-2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
O, dat over Gouden Mario moet ik terugnemen, ik had zijn extra ability (muntjes aantrekken) gemist. Hij lijkt me dus juist erg goed.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BBBrt
  • Nu online
Poeksel schreef op woensdag 27 september 2023 @ 16:11:
O, dat over Gouden Mario moet ik terugnemen, ik had zijn extra ability (muntjes aantrekken) gemist. Hij lijkt me dus juist erg goed.
Ja, de 'zuigkracht' is wel wat minder sterk dan bij coin rush, maar het pakt best wat. Vooral bij van de ringen vol met muntjes in de lucht is het fijn. Normaal pak je er 3 ofzo en nu alles :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BBBrt schreef op woensdag 27 september 2023 @ 19:38:
[...]

Ja, de 'zuigkracht' is wel wat minder sterk dan bij coin rush, maar het pakt best wat. Vooral bij van de ringen vol met muntjes in de lucht is het fijn. Normaal pak je er 3 ofzo en nu alles :)
Ja leuk item, heb alleen al een hoge level coinbox driver op zijn baan. Nu dus nog niet echt van toegevoegde waarde voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
MetalSonic schreef op donderdag 28 september 2023 @ 20:34:
[...]

Ja leuk item, heb alleen al een hoge level coinbox driver op zijn baan. Nu dus nog niet echt van toegevoegde waarde voor mij.
Maar boomboxing is met hem wel een stuk makkelijker denk ik?

Voor mij (coin limit breaker) is ook nog een voordeel dat hij gegarendeerd veel muntjes oplevert op Rome Avanti 3 (de muntjesboog alleen al 17 en dat twee keer).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poeksel schreef op donderdag 28 september 2023 @ 21:18:
[...]

Maar boomboxing is met hem wel een stuk makkelijker denk ik?

Voor mij (coin limit breaker) is ook nog een voordeel dat hij gegarendeerd veel muntjes oplevert op Rome Avanti 3 (de muntjesboog alleen al 17 en dat twee keer).
Ik denk dat het niet op kan tegen boomerang + boombox. Hij pakt de muntjes die vlakbij liggen, maar niet wat echt wat verder ligt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jorx100
@MetalSonic Dat denk ik ook, Gold Mario heeft leuke skills maar zal in vele gevallen niet de hoogste score opleveren. Echter als je geen tijd hebt om op een boombox te wachten, of een bochtige track met ramps hebt waar de coinbox frenzy niet effectief is, of een een baan hebt met heel veel losse coins, dan is Gold Mario een mooi alternatief.

By far het leukste blijft voor mij toch wel de Big Banana...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorx100 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 12:12:
@MetalSonic Dat denk ik ook, Gold Mario heeft leuke skills maar zal in vele gevallen niet de hoogste score opleveren. Echter als je geen tijd hebt om op een boombox te wachten, of een bochtige track met ramps hebt waar de coinbox frenzy niet effectief is, of een een baan hebt met heel veel losse coins, dan is Gold Mario een mooi alternatief.

By far het leukste blijft voor mij toch wel de Big Banana...
Gold Mario is leuk maar het is zeker niet het beste item. Zullen vast ook wel een paar tracks zijn waarbij Gold Mario de beste keuze is. Als je op die track bijvoorbeeld niet kan kiezen uit boomerang/ coinbox of giant banana. Ja dan is Gold Mario heerlijk.

Lekker grinden tot je dubbel coin frenzy hebt en dan ondertussen nog door de boombox van een bot rijden. Dan kan je een leuke score pakken natuurlijk.

Qua fun is voor mij ook de big banana het meest vermakelijke. Ook lekker makkelijk dat je achter elkaar in een heerlijke combo blijft :9~

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iwNoaBweMKhs3VH5kYnJGrTWaT8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RXrPGFmLLRbO6PBE0a8IQGwq.jpg?f=fotoalbum_large

Is het al woensdag?

Ben benieuwd of ik voor het eerst boven 1 of zelfs 2 top 10 badges ga eindigen. Vind de tracks van deze week trouwens vreseljk. Vooral de eerste en de derde vind ik niet leuk.

Kom maar op met de volgende tour :) ik kan btw niet wachten om weer eens oude tracks van 4 jaar geleden te doen! Cheep cheep beach, DK mountain, Cheep cheep market, rainbow road, etc etc

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik zie trouwens wel wat positiefs aan geen nieuwe updates (items etc) meer. Dit spel wordt straks flink goedkoper ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 23:31
Sodeju! Wil je een foto posten van als je erop klikt? Dus waarmee je zo'n score heb behaald?

Ik heb sinds dag 1 mario kart de gold abbo en speel(de) ook best veel.. mn level was maaanden geleden al 220 ofzo.. maar heb tier 72 nog steeds..

Betekent dat dat ik mn tickets niet goed heb geïnvesteerd of speel ik gewoonweg niet goed 😊

Als ik kijk naar mn levels en vergelijk met anderen in de ranglijst moet ik zeggen dat ik best hoog scoor vaak met mindere poppetjes. Dus daar zal het niet aan liggen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
BrbZrk schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 14:05:
[...]

Sodeju! Wil je een foto posten van als je erop klikt? Dus waarmee je zo'n score heb behaald?

Ik heb sinds dag 1 mario kart de gold abbo en speel(de) ook best veel.. mn level was maaanden geleden al 220 ofzo.. maar heb tier 72 nog steeds..

Betekent dat dat ik mn tickets niet goed heb geïnvesteerd of speel ik gewoonweg niet goed 😊

Als ik kijk naar mn levels en vergelijk met anderen in de ranglijst moet ik zeggen dat ik best hoog scoor vaak met mindere poppetjes. Dus daar zal het niet aan liggen
Uiteraard!

Ben tier 99, player level is niet zo hoog als sommige hier omdat ik geen zin heb om eindeloos te grinden. Speel het spel wel al intensief sinds launch. Naast gold abbo ook regelmatig aanvullende packs/ abbo's gekocht voor tickets en items etc.

Gewoon lekker spelen op een manier dat jij leuk vind.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/38Flv3aWX0f4TJwOh4uwayIIzUw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xdD3AiiCHDGfnnfPP5sVUrTN.jpg?f=fotoalbum_large

Ik zou nog wat uit track één kunnen halen. Zal nog een paar runs doen maar geloof het eigenlijk wel, ben hem echt beu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorx100
De laatste uren van Mario Kart Tour zijn aangebroken, voordat het in de rust-stand komt. Ik ga niet sentimenteel doen, maar het spel heeft me zeker vier jaar weten te boeien. Ben benieuwd of ik gemotiveerd blijft de komende tijd. Vooralsnog geen plannen om te stoppen, maar ik heb deze tour wel minder gespeeld.

Er komt morgen ook een einde aan mijn winning streak van zes weken promoveren. Ik sta nu vierde met een flinke voorsprong op nummer zes. Ik ga zeker proberen de komende tijd richting tier 90 te kruipen. Hopelijk word ik dan ingedeeld bij mensen die wat minder motivatie hebben voor het spel 😄

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Deze week ben ik ingedeeld met alleen maar fanatiekelingen. Elke dag veranderde mn ranking wel. Ook was de concurrentie te sterk voor me en dus helaas geëindigd op de 8e plek. Hopelijk zal komende weken beter zijn.

Gefeliciteerd iedereen weer en succes komende week! :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Eerste geworden, en daarma twee top 10 badges verslagen! Stiekem best trots op.

Veel plezier weer iedereen komende tour.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
Het was in mijn ranked de hele tijd erg close aan de top. Gisteren heb ik toch maar gouden Chargin' Chuck naar 8 verhoogd en dat had resultaat, iets van 10k erbij en daardoor vrij ruim eerste geworden. En weer 7 tickets verdiend.

Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3-2-13-1-15-14-2-4-6-2-5-11-1-5-3-6-2-2-1 (mooi tussensprintje dus).

Niet zo'n fan van battles maar het lijkt mee te vallen in de nieuwe tour.

Edit: Gouden CC zit in beide normale tracks van de ranked volgende week, so lucky!

[ Voor 7% gewijzigd door Poeksel op 04-10-2023 11:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
17e *O*

Man nooit zo slecht geëindigd volgens mij.

Oké, heb dan ook werkelijk er NUL energie in gestopt vanwege hele drukke weken. Staat helaas hier echt op een lager pitje…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HUx0I6qQL0HA23z6kbKZwQRWhoY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0acQ3jKccbTp7k2NUF3IeSbH.jpg?f=fotoalbum_large
Dit wordt de rest van de week achter over hangen. Baan 1 en 3 2* coin frenzy en die battle is afwachten altijd qua items en combo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn onderbuik mbt Chargin Chuck (gold) was juist. Al zovaak belangrijk geweest en ook volgende week weer. OP zowel track 1 en 2 kan ik hem gebruiken om aan mijn scores te werken :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_80mc41U9UcTgsFbWlPv_uXxkdg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/etQlyG49tP34B7pd5lJTqM6Q.jpg?f=fotoalbum_large

Ik had btw voor deze tour al verwacht dat we echt op de oude tracks zouden racen. Zou dat dan volgende tour gebeuren? En dat we de tracks die we deden in (schrik niet) november 2019 nu weer doen? Want de tracks van deze tour zijn nog enigszins nieuw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hopelijk heeft iedereen een mooie plek in zou poule kunnen veroveren.

Ondanks dat het afgelopen week leuke tracks waren heb ik wel genoeg gespeeld. FF de muntjes pakken en dan zie ik het morgen wel. Sta nu btw alweer een paar dagen tweede. Geen zin om tickets uit te geven om de kans op plek één groter te maken. Plek 2 heeft ook mooie rewards dus prima zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:34
ik ga het deze week niet eens proberen. Het is mijn goudloze week, volgende week dinsdag haal ik de pass weer, zodat ik alle beloningen van de afgelopen tour binnentik, dan heb ik weer twee tours met pass en 1 dag in de volgende tour om alles binnen te halen zodat ik weer een maandje passloos kan. scheelt me bijna de helft van het geld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uhzs0YgL8m6GaGQslMRRumy2uh8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GADsTDE2n2ibhEgY72y8wg6K.jpg?f=fotoalbum_large
Spannend!! |:(

Toch niet meer _O- Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qOIxXh6XrUofPHkqVg3Z7ajbN0Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bf7FhyvzT0QxKmtIz79O24bA.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door bennieeee op 10-10-2023 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oehh spannend @bennieeee ik zal voor je duimen dat je morgen ook eerste bent!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
Sta hier stabiel 2e

Met 10.000 achterstand op 1 maar 10.000 voorsprong op 3.... tja :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBBrt
  • Nu online
Als dit de rewards van de ranked worden... Dan ga ik niet eens meer mijn best doen. Een halfbakken kart die ik al heb, maar blijkbaar nooit hoger heb gebracht dan level 1 :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Met nog een klein uurtje op de klok kan ik melden dat ik 3e ben geworden. Blij mee! Komende week zal zwaar worden, ben ik bang voor...

Iedereen weer gefeliciteerd met de behaalde resultaten en succes komende week!

Pagina: 1 ... 151 ... 161 Laatste