Was afgelopen nacht nog spannend maar gelukkig was het genoeg voor plek een!
:strip_exif()/f/image/ucskYy5ViRwxRBup59OsxJvh.jpg?f=fotoalbum_large)
]
:strip_exif()/f/image/ucskYy5ViRwxRBup59OsxJvh.jpg?f=fotoalbum_large)
]
[ Voor 28% gewijzigd door MetalSonic op 30-08-2023 08:08 ]
[ Voor 28% gewijzigd door MetalSonic op 30-08-2023 08:08 ]
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
[ Voor 51% gewijzigd door Sleehond op 04-09-2023 13:04 ]
Zonder rekening te houden met je verdere coverage en of andere variabelen zou ik voor Petey Boomerang gaan. Heerlijke skill en hij is best vaak kiesbaar geweest als top tier pick! DK jr is als ik het goed heb met 3 mini banaantjes, dat vind ik eigenlijk een vrij matige skill. De giant banana is erg sterk voor de combo's maar de andere banen zijn echt minder (de mini banaantjes of bananen voor je af moeten schieten).Sleehond schreef op maandag 4 september 2023 @ 13:02:
Trek net aan een groen pijpje van 160, komt er potverdorie 45 rubies uit zetten
Kan nu kopen:
Donkey kong jr SNES
Of
Petey Piranha
Welke zouden jullie doen, heb beiden nog niet. Neig wel naar Petey want een boomerang floret is wel relaxed.
[ Voor 8% gewijzigd door MetalSonic op 04-09-2023 13:10 ]
Om eerlijk te zijn wist ik niet dat je 300 groene muntjes erbij kon krijgen. Ik heb dat nog nooit gehad. Vaak tussen de pak 'm beet 40 en max 80 zo uit mn hoofd. Allemaal niet zo spannend. Wel handig maar niet dat het opvalt.BBBrt schreef op maandag 4 september 2023 @ 20:54:
Is er iemand die nog weleens 300 groene muntjes krijgt bij tokens aplenty? Ik heb het weleens eerder gezegd, maar in de eerste weken na introductie heb ik dat een paar keer gehad en sindsdien nooit meer! Vrijwel altijd 50-70 tokens max...
Deze week weer helemaal ruk, dus glij gewoon weer terug naar 67
Welkom! Ik zal je toevoegen!Kooij schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 22:38:
Ik heb dit leuke topic net ontdekt en vanaf het begin aan het doorharken voor id's, en een beeld te krijgen van de spelers hier😊
Ik speel al even mee, weliswaar niet altijd even fanatiek maar nog wel met veel plezier.
Ik moet wel zeggen dat ik de tijd van de pipes, en toen de balloon battle nog niet bestond wel erg leuk vond. Ook beginnen sommige "steden" banen voor mij sneller te vervelen.
Bij dezen mijn id:
877919599539
Welkom, heb je zojuist ook toegevoegd!Kooij schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 22:38:
Ik heb dit leuke topic net ontdekt en vanaf het begin aan het doorharken voor id's, en een beeld te krijgen van de spelers hier😊
Ik speel al even mee, weliswaar niet altijd even fanatiek maar nog wel met veel plezier.
Ik moet wel zeggen dat ik de tijd van de pipes, en toen de balloon battle nog niet bestond wel erg leuk vond. Ook beginnen sommige "steden" banen voor mij sneller te vervelen.
Bij dezen mijn id:
877919599539
Welkom! Leuk dat je van je laat horen. Vraag en deel hier zoveel (of zo weinig) als je zelf prettig vind. Ik heb je net toegevoegdKooij schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 22:38:
Bij dezen mijn id:
877919599539
[ Voor 19% gewijzigd door MetalSonic op 06-09-2023 09:00 ]
Dank!pjot1 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 06:14:
Welkom in dit topic @Kooij! Ik heb je toegevoegd! Gelukkig voor jou zijn de steden niet in elke tour en komen er elke 2weken tracks bij! En de pipes zijn gelukkig niet helemaal verdwenen. Mij bevalt de nieuwe setting wel, je hebt op deze manier een stuk minder kans dat je items voor een bepaalde track mist.
[ Voor 11% gewijzigd door Poeksel op 06-09-2023 11:32 ]
Hoeveel mag ik halen? En op hoeveel sta ik nu? Die 61k komt me niet bekend voor.
Let niet op mij. Gewoon je ding doen!Poeksel schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:33:
[...]
Hoeveel mag ik halen? En op hoeveel sta ik nu? Die 61k komt me niet bekend voor.
Ik denk juist dat ze er de stekker uit trekken.BBBrt schreef op maandag 11 september 2023 @ 08:15:
Een nieuwsbericht waar ik op zat te wachten: voorlopig even geen nieuwe tracks meer... Dat zal ook wel een opmaat zijn richting een wat grotere update (vermoed ik)... Ben benieuwd!
Stekker waar uit, de game zelf bedoel je of wat...?Froop1992 schreef op maandag 11 september 2023 @ 08:33:
[...]
Ik denk juist dat ze er de stekker uit trekken.
Ennnn gelukt!BBBrt schreef op maandag 4 september 2023 @ 20:54:
Is er iemand die nog weleens 300 groene muntjes krijgt bij tokens aplenty? Ik heb het weleens eerder gezegd, maar in de eerste weken na introductie heb ik dat een paar keer gehad en sindsdien nooit meer! Vrijwel altijd 50-70 tokens max...
Deze week weer helemaal ruk, dus glij gewoon weer terug naar 67
[ Voor 25% gewijzigd door Kooij op 11-09-2023 19:54 ]
Interessant artikel op PU, leuk dat er nog even werd stil gestaan bij de Nederlandse track in Mario Kart tour. En wow, alweer vier jaar geleden dat het begon? Time flies!Kooij schreef op maandag 11 september 2023 @ 19:52:
https://pu.nl/artikelen/n...rt-tour-stopt-in-oktober/
Einde verhaal dus voor nieuwe content idd.
Niet zelden een opmars naar gehele stopzetting.
Ow, zo had ik hem niet gelezen. Maar tja... Eigenlijk wel fijn. Meer focus voor andere zaken en misschien tusse door toch nog eens tier 70 aanraken, als veel spelers afhakenKooij schreef op maandag 11 september 2023 @ 19:52:
https://pu.nl/artikelen/n...rt-tour-stopt-in-oktober/
Einde verhaal dus voor nieuwe content idd.
Niet zelden een opmars naar gehele stopzetting.
Eens met deze punten, iets om naar uit te kijken.MetalSonic schreef op maandag 11 september 2023 @ 21:20:
Positieve punten:
- je hoeft geen geld meer uit te geven voor kopen van items voor nieuwe tracks. Heb je nu coverage op elke track dan zit je dus voor altijd goed!
- level cap voor mii's binnenkort bereikt!
- oude maps komen terug, nou genoeg leuke maps die ik echt wel weer wil spelen. Ze hebben zoveel verschillende soorten maps gemaakt. Kom maar opZelfs Cheep cheep lagoon mag terug komen.
[ Voor 11% gewijzigd door bennieeee op 12-09-2023 16:39 ]
Goed dat je niet in mijn ranking zat. Daar zou je 12e geworden zijn. Je hebt je toch niet ingehouden?Poeksel schreef op woensdag 13 september 2023 @ 11:36:
Niet zo veel tijd gehad om te spelen, ddaarom maar zesde. Zo keurig onder @pjot1 gebleven.
Nee hoor, gewoon geen tijd gehad om mijn scores te verbeteren.pjot1 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 13:19:
[...]
Goed dat je niet in mijn ranking zat. Daar zou je 12e geworden zijn. Je hebt je toch niet ingehouden?
Ow verrek ja. Die was me niet eens opgevallen, omdat ik daar al zo vaak mee geraced hebTootoo schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:14:
Keek ik dan verkeerd? Ik dacht dat ik daar een gouden Mario zag? Beetje gelijk aan de coin rush? Die zou ik wel leuk vinden als die eindelijk er bij komt
[ Voor 30% gewijzigd door Sleehond op 27-09-2023 07:57 ]
Ja, de 'zuigkracht' is wel wat minder sterk dan bij coin rush, maar het pakt best wat. Vooral bij van de ringen vol met muntjes in de lucht is het fijn. Normaal pak je er 3 ofzo en nu allesPoeksel schreef op woensdag 27 september 2023 @ 16:11:
O, dat over Gouden Mario moet ik terugnemen, ik had zijn extra ability (muntjes aantrekken) gemist. Hij lijkt me dus juist erg goed.
Ja leuk item, heb alleen al een hoge level coinbox driver op zijn baan. Nu dus nog niet echt van toegevoegde waarde voor mij.BBBrt schreef op woensdag 27 september 2023 @ 19:38:
[...]
Ja, de 'zuigkracht' is wel wat minder sterk dan bij coin rush, maar het pakt best wat. Vooral bij van de ringen vol met muntjes in de lucht is het fijn. Normaal pak je er 3 ofzo en nu alles
Maar boomboxing is met hem wel een stuk makkelijker denk ik?MetalSonic schreef op donderdag 28 september 2023 @ 20:34:
[...]
Ja leuk item, heb alleen al een hoge level coinbox driver op zijn baan. Nu dus nog niet echt van toegevoegde waarde voor mij.
Ik denk dat het niet op kan tegen boomerang + boombox. Hij pakt de muntjes die vlakbij liggen, maar niet wat echt wat verder ligt.Poeksel schreef op donderdag 28 september 2023 @ 21:18:
[...]
Maar boomboxing is met hem wel een stuk makkelijker denk ik?
Voor mij (coin limit breaker) is ook nog een voordeel dat hij gegarendeerd veel muntjes oplevert op Rome Avanti 3 (de muntjesboog alleen al 17 en dat twee keer).
Gold Mario is leuk maar het is zeker niet het beste item. Zullen vast ook wel een paar tracks zijn waarbij Gold Mario de beste keuze is. Als je op die track bijvoorbeeld niet kan kiezen uit boomerang/ coinbox of giant banana. Ja dan is Gold Mario heerlijk.Jorx100 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 12:12:
@MetalSonic Dat denk ik ook, Gold Mario heeft leuke skills maar zal in vele gevallen niet de hoogste score opleveren. Echter als je geen tijd hebt om op een boombox te wachten, of een bochtige track met ramps hebt waar de coinbox frenzy niet effectief is, of een een baan hebt met heel veel losse coins, dan is Gold Mario een mooi alternatief.
By far het leukste blijft voor mij toch wel de Big Banana...
Sodeju! Wil je een foto posten van als je erop klikt? Dus waarmee je zo'n score heb behaald?
Uiteraard!BrbZrk schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 14:05:
[...]
Sodeju! Wil je een foto posten van als je erop klikt? Dus waarmee je zo'n score heb behaald?
Ik heb sinds dag 1 mario kart de gold abbo en speel(de) ook best veel.. mn level was maaanden geleden al 220 ofzo.. maar heb tier 72 nog steeds..
Betekent dat dat ik mn tickets niet goed heb geïnvesteerd of speel ik gewoonweg niet goed 😊
Als ik kijk naar mn levels en vergelijk met anderen in de ranglijst moet ik zeggen dat ik best hoog scoor vaak met mindere poppetjes. Dus daar zal het niet aan liggen
[ Voor 7% gewijzigd door Poeksel op 04-10-2023 11:02 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq