Acties:
  • +2 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Iemand ooit een tripple coinbox frenzy gehad?! :o :9~

Alleen jammer dat de track verder helemaal niet goed ging, ik vlak voor de finish nog werd geraakt door een schildje en 7e werd en dus helemaal geen goede score had :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:02
texelonia schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 23:41:

Alleen jammer dat de track verder helemaal niet goed ging, ik vlak voor de finish nog werd geraakt door een schildje en 7e werd en dus helemaal geen goede score had :')
Toevallig afgelopen week met summer Rosalina! Dat was wel mijn tweede ooit, heb er ooit een eerder gehad met PGP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
texelonia schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 23:41:

Ja in totaal drie of vier keer! Jammer voor je dat je track verder niet goed ging

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vt3ra079THwGSUd0s_2VKo7PFJI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2nqCnba0BQTDnGtJR7Acixsw.jpg?f=fotoalbum_large

Hoe gaat het bij jullie?

Wat is btw de snelste manier om ervoor te zorgen dat de bots hun badges terug krijgen?
Op track 3 wil ik weer in een lobby komen vol met badge bots en dan herhalen tot er een formatie komt met minimaal 2 badge bots met coinboxen maar het is behoorlijk zwaar

Edit: op track 1 een voor mij bijzondere ervaring. Een coinbox score waar ik redelijk vaak voor moest herstarten is verslagen door een giant banana run _/-\o_ .

Edit zoveel: maar gefocust op andere tracks, toen ik terug kwam op track 3 waren de badges terug, dat is ook een manier. Ben nog steeds benieuwd natuurlijk of iemand een tip heeft. Ondertussen ook een leuke score neergezet op track 3 met een level 4 driver. Ben eigenlijk wel klaar voor deze week. :)

[ Voor 40% gewijzigd door MetalSonic op 29-07-2023 18:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBBrt
Ik heb mezelf gisteravond naar de 1e plek gewerkt, maar word nu wakker op de 3e. Het is dringen in de top 6/7 met momenteel slechts 2k verschil tussen 1 en 6. Mijn doel is minimaal top 5, zodat ik mijn plek vasthou.

Ik denk dat ik vooral op het schip nog kan winnen, met een goed vallende (dubbele) giant banana frenzy :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBBrt
BBBrt schreef op zondag 30 juli 2023 @ 07:11:
Ik heb mezelf gisteravond naar de 1e plek gewerkt, maar word nu wakker op de 3e. Het is dringen in de top 6/7 met momenteel slechts 2k verschil tussen 1 en 6. Mijn doel is minimaal top 5, zodat ik mijn plek vasthou.

Ik denk dat ik vooral op het schip nog kan winnen, met een goed vallende (dubbele) giant banana frenzy :)
De aanhouder wint. Inderdaad een dubbele giant banaan en meteen 4k bovenop mijn vorige score. Nu redelijk solide tweede :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S8tE-RmimHYEm9YPkQ8Pxo_3H0Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lT2KyE4PUMTu3dxQj1s0XvA9.jpg?f=fotoalbum_large
Altijd lekker, level 8 Kamek uit de all clear pipe :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iedereen klaar voor de nieuwe week?

Ik heb de laatste weken weer vaker dan ooit communication errors online. Word mij bijna onmogelijk gemaakt om 30 wins te pakken in ranked games. Als ik hem heb dan laat ik dat dus weer een tijd liggen. Zit nu op 14/30 ofzo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Ik ben zeker klaar voor de nieuwe week!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AyGgfDmPxBMVg-5iURVkHaPw2x0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zb0ep713FATmdQMZEfM1tBXt.png?f=user_large

Mag ook zeker niet klagen. Hopelijk heb ik deze week geen sleepers maar een top 3 moet er toch wel in zitten! :*)

Volgende week mis ik nog wel een glider in de 2e race maar heb genoeg rubies om nog een leuke glider te halen. Eerst maar even kijken wat er in de spotlight komt en anders de Daily shop goed in de gaten houden. Het liefst heb ik de Glittering glider vanwege de coins maar die heb ik in de shop nog niet gezien.

Hier moet ik nog 1 multiplayer race winnen voor de 30 maar ik heb zoiets van, dat komt wel met de volgende tour als er weer multiplayer challenges zijn; we hebben nog 63 dagen dus dat moet wel lukken. :) Alleen de Spiny shell moet ik nog evaden maar heb tot nog toe geen mushroom mogen ontvangen wanneer er een Spiny shell op me afgevuurd wordt... :O

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:25
Hoeveel MB verbruikt mariokart?

Ik zit in een hotel in Oostenririjk (niet zelf uitgekozen) waar ze geen wifi hebben. Mijn mobiele databundel is vrij beperkt (2 GB) en als ik tijdelijk verhoog ben ik het goedkope abonnement bij. Ik kan we bijkopen voor 5 euro per 500 MB. Of een plek zoeken met wifi om daar te mariokarten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Poeksel schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 17:08:
Hoeveel MB verbruikt mariokart?

Ik zit in een hotel in Oostenririjk (niet zelf uitgekozen) waar ze geen wifi hebben. Mijn mobiele databundel is vrij beperkt (2 GB) en als ik tijdelijk verhoog ben ik het goedkope abonnement bij. Ik kan we bijkopen voor 5 euro per 500 MB. Of een plek zoeken met wifi om daar te mariokarten...
Oostenrijk is toch zo slecht nog niet? Mooi landschap!

Volgens mij verbruikt MKT niet zo veel. Heb het niet echt bijgehouden maar wat ik heb ondervonden is dat gewoon internetten en netflix en dergelijken veel meer verbruiken. Ik heb toen geen multiplayer gespeeld.

Met 150/200 mb aan update is natuurlijk een ander verhaal.

Kan je je databundel niet inzien? Dan zou je dat redelijk kunnen inschatten na een uurtje ofzo.

€5,- voor 500mb :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Met nog een klein uurtje op de klok is er niets meer in mn ranking veranderd. Heerlijk! Eindelijk eens een gemakkelijke ranking en is dit een uitzonderlijke week waar ik nog een aantal tickets op zak hou! :)

Iedereen weer gefeliciteerd met de behaalde resultaten en succes komende week! :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:15
10e…

Nuff said.

Op naar deze week!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:16
Hier 2e geworden met op de derde track geen enkel T3 item: 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GnZS_Y-ezcHfL9HZ-ZUuS3niKNw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oVYUhUMgG9BoOdRtyywJlT3d.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Het zijn mooie weken bij Mario kart voor mij (mag ook gezegd worden toch? ik heb hier vaak genoeg gemopperd ;-) )

Ik ben weer relatief makkelijk eerste geworden. Heb nu al lekkere scores voor week twee en in de backup een dikke sloot aan tickets klaar liggen. Waaronder 15 HE driver level ups tickets!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BBBrt
Alles eruit geperst wat erin zat en 4e geworden. Prima, geen degradatie. Benieuwd of ik deze week weer een top 5 kan pakken. Alles wel T3, maar niet met hoge levels...

Veel plezier allemaal!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• texelonia
Ik werd weer 2e, dus nu tier 79 oOo

Deze week wel best okay items en indien nodig ook nog wat tickets. Maar nog even afwachten hoe mijn ranked is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel
Ze hebben hier waar ik zit (klein dorp in Oostenrijk) een speciale ruimte genaamd 'internet room' en daar is wifi. Gisteren niet gespeeld, wel nog tweede geworden. Kleine achterstand, toch tevreden.
Serie is... nouja, doe ik weer als ik thuis ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Poeksel schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 16:09:
Ze hebben hier waar ik zit (klein dorp in Oostenrijk) een speciale ruimte genaamd 'internet room' en daar is wifi. Gisteren niet gespeeld, wel nog tweede geworden. Kleine achterstand, toch tevreden.
Serie is... nouja, doe ik weer als ik thuis ben.
Ach zou je vakantie maar als belangrijke beschouwen toch :9

Nu weekje terug uit Frankrijk, vond het wel heerlijk daar wat minder “gefocused” ermee bezig te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sleehond schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 19:26:
[...]

Ach zou je vakantie maar als belangrijke beschouwen toch :9

Nu weekje terug uit Frankrijk, vond het wel heerlijk daar wat minder “gefocused” ermee bezig te zijn.
Mario Kart gaat door hé *O* , zelfs als ik op mijn favoriete vakantie ben (wintersport, maar een week) maar dan moet ik in de uurtjes tussen de winterpret door wel mijn "Mario Kart shotjes" pakken :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Als ik vakantie heb, is dat een juist een goed excuus om te mkten! O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VPkmVIcCtI1serXRlaFqvuiEnCc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zDSsDL36TWxHpcOtN4Dbjr7e.jpg?f=fotoalbum_large
lekker dagje in de shop :)

De uncap tickets van 20k koop ik btw nooit vind ik te duur, hoe is dat voor jullie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
@MetalSonic mooi shopje hoor!

uncap ticket van 20k is VEEL te duur, zou ik inderdaad nooit aanschaffen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BBBrt
Ik koop nooit uncap tickets, gebruik ze ook maar weinig. Elke keer als zo'n pijp goud is en er komt een uncap ticket uit (of een ballon!) dan ben ik zwaar teleurgesteld :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Uncap tickets zijn inderdaad te duur uit de shop.

@BBBrt ik zou de tickets niet te snel afschrijven. Een extra cap kan soms overeen komen met een level up. Zeker als je al een hoger level hebt kunnen de basepoints heel veel doen voor je score! :)

@MetalSonic heb je veel veel items lvl8?

[ Voor 8% gewijzigd door pjot1 op 04-08-2023 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pjot1 schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 13:17:

@BBBrt ik zou de tickets niet te snel afschrijven. Een extra cap kan soms overeen komen met een level up. Zeker als je al een hoger level hebt kunnen de basepoints heel veel doen voor je score! :)

Gliders/ karts/ drivers normal: allemaal op level 8 (uitzondering zes karts nog niet op 8)
Gliders/ karts/ drivers super: 12 drivers op 8, 13 karts op 8, alle gliders op 8
Gliders/ karts/ drivers he: 7 drivers op 8, 2 karts (schrok er beetje van, dacht wel meer, maar nee), 2 gliders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 13:38:
[...]

Gliders/ karts/ drivers normal: allemaal op level 8
Gliders/ karts/ drivers super: 12 drivers op 8, 13 karts op 8, alle gliders op 8
Gliders/ karts/ drivers he: 7 drivers op 8, 2 karts (schrok er beetje van, dacht wel meer, maar nee), 2 gliders
Je hebt niet alle normals lvl8. Er staan er sowieso 2 karts in je shop! ;)

Verder verklaart het wel de sloot tickets die aangeboden worden.

[ Voor 7% gewijzigd door pjot1 op 04-08-2023 16:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pjot1 schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 16:39:
[...]

Je hebt niet alle normals lvl8. Er staan er sowieso 2 karts in je shop! ;)

Verder verklaart het wel de sloot tickets die aangeboden worden.
Scherp, heb weekend nodig. Post aangepast. Wel alle drivers en gliders maar nog niet alle karts. En dat is bewust. Heb niet genoeg tickets om ze allemaal te upgraden en ik zal maar net één van die karts nodig hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBBrt
pjot1 schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 13:17:

Ja weet ik wel, maar ik ben enigszins OCD qua dit soort dingen. En wil eerst alles wat ik heb maximaliseren qua punten (zelfs rommel die ik niet gebruik) voor ik iets uncap. Dus als ik een level up ticket aanklik, wil ik vrijwel niets zien qua items, anders krijg ik keuzestress :9

Er zal wel binnenkort een update aankomen met level 9. Want telkens als ik er bíjna ben met de normals, dan komt er een level bij. En de gliders zijn hier vol en de drivers ook na nog 40 tickets... :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• texelonia
MetalSonic schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 16:57:
[...]

Scherp, heb weekend nodig. Post aangepast. Wel alle drivers en gliders maar nog niet alle karts. En dat is bewust. Heb niet genoeg tickets om ze allemaal te upgraden en ik zal maar net één van die karts nodig hebben.
Ik wil hier eigenlijk een beetje om lachen, want hoe vaak hebben spelers van het eerste uur nu nog echt een normal nodig? Maar toevallig was er een paar weken geleden een week dat er opvallend veel mensen van hier een normal glider dacht ik, gebruikten in ranked 😂 Dus ja, het zóú kunnen inderdaad.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GhSWBomqUDvPm9kXBQcorUdDk8o=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2yd7hMfzhDDqHAqtdwSIoNds.png?f=fotoalbum_large
Ik had ook weer eens een lekkere shop vandaag! :*)
De points-cap tickets koop ik ook nooit, veel te duur voor wat het waard is. Ze kunnen best nuttig zijn, maar level ticket veel nuttiger. Dus de prijs is behoorlijk uit verhouding wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:53
Wat een ergenis is baan 2!! Vandaag al 3x een dubbele coinfrenzy maar ik wil een dubbele grote banaan frenzy want die levert me veel meer op :(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pl7ZJxYmdqkb7M-LfxQS_N70FxQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1OJy96EcK7COHtZGb1oE4dod.jpg?f=fotoalbum_large
1 grote banaan frenzy en 2* normale banaan frenzy, 30 hits.

Ik heb me max voor deze week wel bereikt denk ik.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iVPblfkC1hh0PDlVDL_o5DGXwjA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Sa5GW41Dh9em3wj2Ingo8IXG.jpg?f=fotoalbum_large
Maar denk dat ik aan het eind van de week wel een tree omlaag ga.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Tijd voor de nieuwe tour! Nu affluiten. Dan pak ik de rewards van plek een. oOo oOo oOo oOo

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BBBrt
Tegen alle verwachtingen hier ook eerste. Op naar 68! :) Benieuwd of ik de volgende tour kan doorstomen naar 70...

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QoXDAMQmYGs8lQYHupicWwpK-qA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1FUAQeFRup3NLAbsqedMKf65.jpg?f=fotoalbum_large

Met de1 item modus in combinatie met vaak een stabiele verbinding vandaag 9 wins kunnen pakken waarmee ik weer klaar ben met de challenges!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• texelonia
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jWBErySirIE-dGILVL7NCu_DorU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ZTWKXeG7g8MmPTNIjrK9A4MA.png?f=fotoalbum_large
Van een comfortabele 2e plek was ik ineens afgezakt naar een 5e plek, en er zat te weinig tijd in de dag om er meer aan te doen. Zal spannend zijn of ik morgen ein-de-lijk tier 80 ben of toch nog even niet ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Met nog een uur op de klok kan ik melden dat ik ruimschoots 3e ben geworden. Tier 84 nu dus! oOo Erg blij mee! Zin in de komende tour! :)

Iedereen weer gefeliciteerd met de behaalde resultaten en succes en plezier komende week!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bennieeee
Blij verrast met een 4e plek. Nummer 8 zat uiteindelijk maar 500 punten achter me.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sleehond
Kak dacht stabiel 3e te staan maar toch net 4e geworden… :(

Daardoor dus alleen de driver HE gemist en een gouden pijp, jammer!

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Eerste geworden :) nog één keer tier 99 eerste en ik heb weer een vakje vol in de 99 challenges.

Grootste cadeau was dat ik de HE driver tickets op zak kon houden. Ben erg benieuwd hoe het er komende tour uit ziet.

Succes alvast iedereen :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F

[ Voor 50% gewijzigd door MetalSonic op 09-08-2023 07:59 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Poeksel
Door werkvakantie niet zo veel kunnen spelen, toch nog vijfde geworden, best ok.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• texelonia
Slechts door één iemand ingehaald, dus 3e geworden. En eindelijk tier 80! *O* oOo *O* oOo *O* oOo *O*

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Badkamer level, de eerste is erg leuk! Geeft mij een MicroMachines vibe :) De wat oudere gamers kunnen die vast herinneren van vroeger. Zeer pittige arcade achtige racer, maak je een stuurfoutje dan heb je de race praktisch verloren ;-) maar wel fun.

Eerst indruk is dat hij door de bochten en de vele sprongen niet echt coinbox vriendelijk is dus ik denk dat ik Toad boomerang ga gebruiken.

Volgende week ff gekeken is één track, zie hieronder, alleen maar slechte level 1 drivers, dat belooft nog wat whhaha. _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IeGEw_jqNN6ozXRQzvZygok2aZU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KS7M7dE4KISsnW7pimfg5KxG.jpg?f=fotoalbum_large

Past er niet volledig op, maar elke driver is level 1 en heeft een (zeer) slechte ability :+

[ Voor 4% gewijzigd door MetalSonic op 09-08-2023 11:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pEeMpcD1qEHJtYy7EVhu0NZPu14=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UIUuhnq2Gcsz63D08YUeKMYS.jpg?f=fotoalbum_large
Die staat! 1 coinbox frenzy en verder nog 4/5 losse boxen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0h6gozVflaUZZvkocO9jaQN2lmU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/onhMMdyZFhaEMSkgXvW6Cynl.jpg?f=fotoalbum_large
Goed begin van de dag

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bennieeee schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 08:35:
[Afbeelding]
Die staat! 1 coinbox frenzy en verder nog 4/5 losse boxen.
*O* lekkere score *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BBBrt
Level 68! En hopelijk deze week genoeg in huis om in ieder geval stand te houden. Volgende week mogelijk nog beter. Zo komt 70 in zicht :)

@MetalSonic inderdaad herkenning van MM in track 1. Lachen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HRcV6ho1Lk3-eMDrm6Oz-SW3sSk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AxMR3oNybUyOc3IE4zLWJUJt.jpg?f=fotoalbum_large
Wat een heerlijke baan. Zo'n score halen met een lage kart en glider.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
MetalSonic schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 10:54:
Badkamer level, de eerste is erg leuk! Geeft mij een MicroMachines vibe :) De wat oudere gamers kunnen die vast herinneren van vroeger. Zeer pittige arcade achtige racer, maak je een stuurfoutje dan heb je de race praktisch verloren ;-) maar wel fun.

Eerst indruk is dat hij door de bochten en de vele sprongen niet echt coinbox vriendelijk is dus ik denk dat ik Toad boomerang ga gebruiken.

Volgende week ff gekeken is één track, zie hieronder, alleen maar slechte level 1 drivers, dat belooft nog wat whhaha. _O-

[Afbeelding]

Past er niet volledig op, maar elke driver is level 1 en heeft een (zeer) slechte ability :+
Jij hebt in elk geval nog keuze! Ik heb daar alleen Pink Mii Racing Suit :')

Misschien maar kijken of ik Toadette Sailor kan kopen, op kevel 8 heeft die 58!!! t3 tracks! En volgens mij best vaak in de ranked al weet ik dat niet zeker… Dan mis ik ook nog een glider op die track, en track 3 houdt bij mij ook niet over qua items.

Maar goed, eerst deze week maar eens doorkomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
texelonia schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 13:29:
[...]

Jij hebt in elk geval nog keuze! Ik heb daar alleen Pink Mii Racing Suit :')

Misschien maar kijken of ik Toadette Sailor kan kopen, op kevel 8 heeft die 58!!! t3 tracks! En volgens mij best vaak in de ranked al weet ik dat niet zeker… Dan mis ik ook nog een glider op die track, en track 3 houdt bij mij ook niet over qua items.

Maar goed, eerst deze week maar eens doorkomen.
Ik heb even gespiekt bij @Vozze en zag dat je daar ook een Super/ gold Birdo kan gebruiken. Had nog wat level super level tickets en met hem kan je dan tussen de 26k en 35k pakken (afhankelijk van sterkte + scores) dus ja prima hoor. Zet verder vooral vol in op deze week en volgende week zien we dan wel.

heel iets anders, sinds een paar tours maak ik veel gebruik van auto races, heerlijke manier om sterren verzamelen voor tracks die verder niet belangrijk zijn :9B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Lijkt mijn shop wel!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kvEPxEHlKGF_1onqbAkQcuhV5VI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bTxzRoKS7gVJCWsYXJtidyTq.png?f=user_large

De kart koop ik ook nog, want die heb ik volgende week nodig. :P

• BBBrt
MetalSonic schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 14:18:
[...]

Ik heb even gespiekt bij @Vozze en zag dat je daar ook een Super/ gold Birdo kan gebruiken. Had nog wat level super level tickets en met hem kan je dan tussen de 26k en 35k pakken (afhankelijk van sterkte + scores) dus ja prima hoor. Zet verder vooral vol in op deze week en volgende week zien we dan wel.

heel iets anders, sinds een paar tours maak ik veel gebruik van auto races, heerlijke manier om sterren verzamelen voor tracks die verder niet belangrijk zijn :9B
Haha, doe je dat nu pas? Ik rij de eerste twee dagen meestal bijna alleen maar auto-races. Tijdens een serietje gewoon op de achtergrond alles sterren binnenharken. Dan later scores neerzetten waar nodig.
BBBrt schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 21:27:
[...]

Haha, doe je dat nu pas? Ik rij de eerste twee dagen meestal bijna alleen maar auto-races. Tijdens een serietje gewoon op de achtergrond alles sterren binnenharken. Dan later scores neerzetten waar nodig.
ja heb dat echt pas heel laat ontdekt. In de ochtend voor ik begin met werken startte ik een keer voor de grap een autorace bij een nieuwe track en ik had zoiets van "ey dit is best wel chill" en nu doe ik het bij de meeste tracks. Zoals jij ja, en dan kan je ondertussen wat anders doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
Heeft iemand nog tips en tricks voor track 1? Welke route, wat meepakken en wat niet? Dat coinboxer niet het handigst is, heb ik wel ondervonden, maar ik vraag me af of ik nu wel een optimale route rij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@BBBrt
Ken geen truukjes of verstopte items daar.

Hmm storing Nintendo account management

Edit werkt weer!

[ Voor 9% gewijzigd door MetalSonic op 13-08-2023 17:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
@BBBrt ik zal geluk hebben gehad hoor, maar op zich kan een coinbox driver wel. Ik heb nu mijn 52k score neergezet met vooral een dikke coinbox frenzy in het riool die ik met een item ticket precies goed kreeg. Samen met een tweede frenzy en een coinbox of zo :)

De route die ik pak: bij het begin over de sponzen en verder op het einde onderdoor. Boven door is volgens mij korter? En ik ga niet de lucht in halverwege als je uit het riool komt.

Folding@home

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5MJFnCHo_wDCb7ShfebAdq7FvnQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yir9oKUzk8Z8o1woBmJ1tb1L.jpg?f=fotoalbum_large

Wilde net vragen of @Tootoo nog tips had maar hij was mij voor zie ik net!
Dikke score hoor op die track met 7-7-7

[ Voor 27% gewijzigd door MetalSonic op 14-08-2023 09:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Zo! Alweer de laatste dag van week 1!

Vanmorgen heb ik eindelijk (of eigenlijk ook weer niet aangezien we nog bijna 2 maanden hebben) een Spiny shell kunnen evaden. Dus de expert challenges zijn compleet! :)

Van het weekend heb ik een mooie slag kunnen slaan en mezelf lekker omhoog gewerkt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/24zC-wZJRMr3vOafOMqkuuuYV84=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jb3Ign1zNkl2F85MgvfePpRO.png?f=user_large

Vanmorgen is ook mn voorsprong gezakt van zo'n 9k naar bovenstaande screenshot. Verder heb ik ook nog een top1000 speler op plek 20 staan die nog geen scores heeft neergezet. Al met al denk ik wel dat er een top 3 inzit. Hoe gaat het bij jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@pjot1
Ziet er netjes uit. Hopelijk genoeg voor plek een!

Bij mij ziet het er goed uit. Ik sta twaalf duizend boven de nummer twee. Mja mag ook wel met twee level acht karts.

@BBBrt correct ;)

[ Voor 7% gewijzigd door MetalSonic op 15-08-2023 22:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBBrt
Twaalf plekken boven de nummer 2? Bedoel je 12k?

Ik krijg mijn score op track 1 maar niet verbeterd, maar toen viel alles opeens op zijn plek bij track 2 en had ik er 5k bij. Sta nu derde. Meer zit er niet in, maar met plek 3-4-5 ben ik tevreden.

Ook (eindelijk) Thai Dress dame kunnen kopen. Nu weer helemaal rond met drivers en gliders. Als de Moo Moo Offroader voorbij komt in mijn shop, kan ik naar 100% coverage :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
Ik heb er zelf ook wel alles uit gehaald wat zo ongeveer mogelijk is. Maar met 6,5k voor op de nummer 2 zonder tickets in te zetten vind ik het wel goed zo :) op naar volgende week!

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
Ben wel safe denk ik!

Praktisch geen moeite gedaan, dus helemaal top!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/skk0Mt2hVWjR1uvDHOKNmOnQH90=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4AmIetv41jdwUG51MxnIeTDj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Lekker bezig allemaal!

Vannacht toch nog ingehaald. Dus zojuist even een paar potjes op track2 gedaan. Helaas 2e geworden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KDca9LBrMfAtxsjVDpjj_PZsSug=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dA69R4f11VNVppgBWlle3bdH.png?f=user_large

3 coinbox frenzies! Altijd fijn om op het laatste moment je score te verbeteren!

Dat maakt dat,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5vORW0u198ZkzI-XUcZtf1ABBj8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/m5whbEWCkYXtlojmo8vjx40R.png?f=user_large

Blij mee! Komende week zal ik wel een tier zakken maar voor nu tier 85! oOo

Iedereen weer gefeliciteerd met de behaalde resultaten en succes komende week! d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qrHmozgKeM7JQiev1rAjYvjLKp4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MvNpI8R0G6okcYjmqS21G0dW.jpg?f=fotoalbum_large
Beetje jammer dit.
Verwacht komende week terug te zakken naar tier 64.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
1e conform verwachting *O*

Verwacht nu komende week even goede kansen op plek 1 d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!
:)F Eerste :)F

Ik verwacht komende week wel meer uitdagingen maar dat geeft niet ter afwisseling!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Poeksel
Elfde geworden, achterstand op plek vier was maar 6k dus dat is een beetje jammer (maar weer niet thuis deze week vanwege een nieuwe werkvakantie).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BBBrt
Derde gebleven! Helemaal top! Misschien deze week naar 70 :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:34
Weer een keer eerste geworden. (ik zette mijn score gisteravond 400 punten boven de toenmalige nummer 1, die niks meer verbeterd heeft gelukkig...) Ik merk wel dat ik qua levels flink op jullie achter loop omdat ik er een tijdje tussenuit ben geweest, hang nu rond level 40, met meestal coinboxdrivers level 3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
rikislief schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 12:23:
Weer een keer eerste geworden. (ik zette mijn score gisteravond 400 punten boven de toenmalige nummer 1, die niks meer verbeterd heeft gelukkig...) Ik merk wel dat ik qua levels flink op jullie achter loop omdat ik er een tijdje tussenuit ben geweest, hang nu rond level 40, met meestal coinboxdrivers level 3.
Wat is jouw spelersid? Mocht je me nog niet hebben toegevoegd, 616624417801

Je moet niet vergeten dat de meeste spelers hier, waaronder ikzelf, speler zijn vanaf dag 1. Kijk daarom niet teveel naar anderen want ook ik, met gold pass, kan niet tegen de echte toppers op. Zij geven/gaven dan ook meer uit aan MKT.

Ook heb ik in het verleden verkeerde items geüpdatet waardoor ik op sommige tracks niet met de top mee kan doen. Voor jou is het van belang dat je eerst een goede coverage moet bewerkstelligen en dan pas de (juiste) items upgraden. MKT toolbox is dan een mooi hulpmiddel! Met dank aan @Poeksel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikislief
pjot1 schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 13:13:
[...]

Wat is jouw spelersid? Mocht je me nog niet hebben toegevoegd, 616624417801

Je moet niet vergeten dat de meeste spelers hier, waaronder ikzelf, speler zijn vanaf dag 1. Kijk daarom niet teveel naar anderen want ook ik, met gold pass, kan niet tegen de echte toppers op. Zij geven/gaven dan ook meer uit aan MKT.

Ook heb ik in het verleden verkeerde items geüpdatet waardoor ik op sommige tracks niet met de top mee kan doen. Voor jou is het van belang dat je eerst een goede coverage moet bewerkstelligen en dan pas de (juiste) items upgraden. MKT toolbox is dan een mooi hulpmiddel! Met dank aan @Poeksel!
Ik heb eigenlijk nog nooit op mkt toolbox gezeten. Ziet er interessant uit. Alleen wanneer ik wil gaan importeren zegt hij "klik in de google sheet op", maar waar staat die sheet? Ik zal er wel heel dom overheen kijken...

*EDIT* heb het gevonden, in ieder geval, waar synchronization zich bevindt.

[ Voor 3% gewijzigd door rikislief op 16-08-2023 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rikislief schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 12:23:
Hoi, congrats met je score. Kijk niet teveel naar de scores hier. Zijn zoals Pjot al aangeeft mensen die vanaf dag één spelen. En ook heel veel spelen. Sommige hebben bijvoorbeeld ook maximaal player level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
MetalSonic schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 13:45:
[...]

Hoi, congrats met je score. Kijk niet teveel naar de scores hier. Zijn zoals Pjot al aangeeft mensen die vanaf dag één spelen. En ook heel veel spelen. Sommige hebben bijvoorbeeld ook maximaal player level.
Ik heb ook gespeeld sinds dag 1, ik denk ongeveer een jaar met gold pass. Daarna alleen wel een tijd gestopt geweest en nu weer opgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rikislief schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 13:47:
[...]

Ik heb ook gespeeld sinds dag 1, ik denk ongeveer een jaar met gold pass. Daarna alleen wel een tijd gestopt geweest en nu weer opgepakt.
Ok, ik ben nooit gestopt. En ik koop naast Goldpass ook de extra challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
Dan begrijp ik wel dat het hard gaat. Ik wacht even af wat er uit komt wanneer mijn account gesynchroniseerd is op mkt toolbox, dan weet ik in ieder geval wie ik moet kopen wanneer ze langskomen in de shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rikislief schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 14:08:
Dan begrijp ik wel dat het hard gaat. Ik wacht even af wat er uit komt wanneer mijn account gesynchroniseerd is op mkt toolbox, dan weet ik in ieder geval wie ik moet kopen wanneer ze langskomen in de shop.
Ze zijn wel handig om zo taktisch mogelijk items te "kopen" en of levelen. Maar overschat die tools niet. Want wat toekomstige tracks voor items nodig hebben is ook praktisch een "casino"... Als er straks een nieuwe variant komt op een rainbow road track kan het zijn dat je ineens een HE peach nodig heb maar het kan ook een Super Yoshi zijn (of beiden).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
rikislief schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 14:08:
Wat @MetalSonic zegt klopt zeker! Ook ikzelf ben best fanatiek en probeer in de ranking alles eruit te persen wat erin met de middelen die ik heb. Elke dag speel ik zeker wel een paar uurtjes MKT, en als ik dan naar mn vriendenlijst kijk lijkt het wel alsof sommigen de hele dag zit te spelen. :X

Qua tiers zijn de verschillen groot. Er zijn periodes waar je een beetje in een neerwaartse spiraal terecht komt. Doordat je niet lekker in de ranking eindigt, heb je minder tickets te besteden waardoor je dus weer coins tekort komt om je items op het gewenste niveau te krijgen. Vandaar ook de haat liefde verhouding met dit spel! :P

Niet teveel naar anderen kijken. Als je voor jezelf elke week een tier omhoog kan gaan is dat veel leuker dan te zien dan anderen tig tier hoger zijn. Hoe lang ben je gestopt en hoe fanatiek ben je?

Btw, afhankelijk van je tier zijn de rewards ook anders, dus zet vooral door!

Deze week wordt voor mij een slachtveld. Slechte items en zoals ik het nu zie zware tegenstanders. Coinbox mii te vergeven dus maar even alles op alles! O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikislief
Ik wacht ff af wat er duidelijk wordt uit mijn import op mkt toolbox. Als ik terugkijk zie ik bij veel tours de laatste maanden alleen maar scores op de klassementen, en niet op alle parcoursen. Ik probeer het in ieder geval weer iets actiever op te pakken (maar geen meerdere uren per dag :D respect!!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
rikislief schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 10:43:
Ik wacht ff af wat er duidelijk wordt uit mijn import op mkt toolbox. Als ik terugkijk zie ik bij veel tours de laatste maanden alleen maar scores op de klassementen, en niet op alle parcoursen. Ik probeer het in ieder geval weer iets actiever op te pakken (maar geen meerdere uren per dag :D respect!!)
Zie het als hobby. ;)

• BBBrt
Zo, grof geweld in mijn ranked, met twee personen die al 105k+ hebben staan. Ik heb voor mijn doen best aardige scores neergezet, maar moet er nog minimaal 10k bijrijden om überhaupt kans te maken op plek 5 of hoger...

Ik heb zo het gevoel dat mijn opmars weer is gestopt en ik tier 70 voorlopig toch niet ga zien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
Ik sta verrassend genoeg eerste. Heb een kleine beetje toch ingezet op baan 2. Met een goeie 2 frenzy zit daar de 20k wel in. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VIXVV3FzvICXaXiWjyttHGji9wI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f2ebG3QHO2VZG1Gcvi0Zoh3y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Is het al woensdag? :)

Geloof het wel voor deze week, enige dat ik doe is muntjes uitdelen + verzamelen, en natuurlijk kijken of er een HE ticket in de shop is.

Hopelijk gaat het goed bij jullie! Hier nog het comfort van de eerste plaats, net met een goede muntjes verzamel ronde nog wat punten gepakt voor track 1 en nu iets van 8k boven de nummer twee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Heerlijk zojuist een HE driver + HE kart- ticket kunnen kopen!

Ben benieuwd wat we morgen voor tracks hebben voor de ranked cups. Zelf hoop ik weer even op een totaal ander thema. Doe maar weer eens een spook level of een bowser level. Ter afwisseling.....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BBBrt
Ben er ook wel klaar mee. De frenzies vallen niet waar ik ze wil en krijg er daarom niets meer uitgeperst. Sta momenteel 8e, dus wordt sowieso een tier omlaag weer. Tier 70 weer uit zicht :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bennieeee
2e geworden. Die zag ik niet aan komen toen de cup begon

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
1e geworden met 8k voorsprong!

Tier 62 nu.

Uit de gouden pijp ook een HE kart die ik nog niet had dus altijd welkom.

Gefeliciteerd aan de goede resultaten en op naar de nieuwe cup mensen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
*O* Yes toch nog eerste *O*

Stond afgelopen week heel lang comfortabel op de eerste plek, tot gistermiddag zelfs 12k.

Gisteravond zag ik hoe iemand wakker was geworden met behoorlijk dikke items. Elk uur kwam hij dichterbij tot hij gister avond laat vlak onder mij zat. Ik had geen zin meer (om tickets uit te geven) en zou 't wel zien. Hij is gelukkig niet verder geklommen.

Oef track 1, heb 1 glider, heb nu eens geluk dat het juist een level zesl coin glider is, verder geen enkele glider daar.

[ Voor 13% gewijzigd door MetalSonic op 23-08-2023 08:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Hier 4e, valt me nog mee! Succes iedereen komende tour! :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
Eerste geworden en dat werd ook wel weer eens tijd!

Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3-2-13-1-15-14-2-4-6-2-5-11-1

Heeft iemand al een doelpunt gemaakt in Bernabéu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
@Poeksel

Hattrickje _O- O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poeksel schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 12:46:
Eerste geworden en dat werd ook wel weer eens tijd!

Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3-2-13-1-15-14-2-4-6-2-5-11-1

Heeft iemand al een doelpunt gemaakt in Bernabéu?
nog niet, hoe werkt dat dan? en krijg je (bonus)punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
MetalSonic schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 13:23:
[...]

nog niet, hoe werkt dat dan? en krijg je (bonus)punten?
Tegen een bal aanrijden en die het doel in laveren. Maar of dat ook echt kan weet ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Leuk truukje voor track drie. Voelt bijna als een glitch maar is het niet.

Als je door het tweede item block gaat moet je in het golf stadion meteen naar beneden duiken. Je spawnd dan nog eens vlak voor het 2de item block. Je verliest wat plekken maar met een goed item/ en of frenzy haal je dat wel weer in. Verder kan je met boomerang driver mits goed getimed 2 keer al die coins in de lucht pakken. Moet het uiteraard qua items goed vallen maar wie weet.

Succes :9B

[ Voor 8% gewijzigd door MetalSonic op 24-08-2023 19:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/622dhVkVtcFJZOPpxFK4J1cu9oE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AnlDlBTaczrfct1ysBLLl5CA.jpg?f=fotoalbum_large
Spannend gevecht!

Ben benieuwd of ik er nog iets uit kan persen. Eigenlijk heb ik nu op elke track al voor mijn gevoel een super run bijna perfecte run. Op track 1 bijvoorbeeld 2 coinbox frenzy + coin frenzy...... Tja er kunnen altijd iets betere muntjes uit de coinbox komen natuurlijk..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BBBrt
Heerlijke run net op track 3. Start op 6e plek en meteen een lucky 7 frenzy. Daarna verderop in lap 1 nog een coin frenzy. De gok genomen om me in het stadion te laten crashen, waardoor ik terugviel naar plek 5, maar het leverde me wel weer een lucky 7 op! :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Soms heb je zo'n run... :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-zmpRtwsiB1SWk1ZVGbO85n_YAo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8nSobKmeH7JYEzB0riUJ4t6E.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BqzVXVAs90xwVHSXzlyWOIoZVsI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1SIVOMrPdbJnZjx1JxVgVfHM.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Indrukwekkende score met 6-6-6 (HE). Hopelijk is het genoeg voor je voor je geliefde plek in deze week rankings 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorx100
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 16:42
@pjot1 Jij zit in een lekkere flow zeg! Lange tijd gingen wij gelijk op maar de laatste twee maanden ben jij flink bij mij weggelopen! Ik probeer aan te haken!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Thanks @MetalSonic! Het moet ook wel genoeg zijn voor een top 3.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j4Bl5cTqkyzAd7xR_kCcMlqCcl0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/AYjstYAZwbQUIENs6uA1zQFI.png?f=user_large

Klopt! @Jorx100 ik hou jou namelijk ook een beetje in de gaten. ;) Heb ook echt een hele tijd rond tier 80 gebungeld en eindelijk de weg omhoog gevonden. Het lijkt wel alsof mn upgrades de vruchten af beginnen te werpen. Zet hem op zou ik zeggen! d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
Mogguh!

1e geworden *O*

Gefeliciteerd aan de goede resultaten!
Pagina: 1 ... 150 ... 161 Laatste