@
Slettesloery
Het maximale player level houd mij, als liefhebber van cijfers, al lang bezig. Ik heb deze tour nog niet helemaal klaar, maar naar verwachting kom ik vrijwel exact op dezelfde score uit als jij. Ik denk dan dat ik alles heb, maar op Reddit zag ik de vorige tour al mensen die hoger gingen uitkomen dan ik...
Hoe zit dit? Volgens mij weet niemand dit exact. Er zijn nu 508 tracks. Eerst dacht ik dat je voor de eerste 150 tracks 1,0 player level kon halen en voor elke daarna 0,7. Als dat waar was, was de maximale score nu 400,600.
Ik weet nu dat de overgang van 1,0 naar 0,7 gebeurde vanaf het bereiken van player level 100. Dit zou betekenen dat per individu er een verschillende max level kan zijn, afhankelijk van het aantal tracks dat je al had gereden voordat je level 100 bereikte. Stel dat dit na 148 tracks is, dan kom je precies uit op 400,000... Ik denk dat dit voor mij (en ook voor jou) van toepassing is.
Waarom komen we dan nèt iets te kort? Ik heb de indruk dat er soms maar 0,6995 of zoiets in een track zit. Soms weet ik zeker dat ik in een tour alles heb gehaald en dan toch heb ik geen veelvoud van 0,7 aan mijn player level toegevoegd.
Het zijn mijn eigen theorieën, ik weet niet zeker of het klopt. Ik zal dinsdag mijn level doorgeven.