Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:12
Gefeliciteerd, Team Mario! :)

Ik ben 2e gebleven, dus blij. Nu hopen dat hij nuttig voor me wordt! Ben benieuwd naar de nieuwe tour. 'Night Tour' klinkt dusdanig algemeen dat er veel oude tracks langs zouden kunnen komen. Daar heb ik op zich wel zin in.

Veel plezier allemaal!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik sluit mij aan bij het verhaal van @Tootoo ook ik zat uiteindelijk in een vriendelijke poule. Hele week eigenlijk ver voor de rest gestaan. Geen sleepers en dan ben je eerste :)

Go team Mario!

Track 2 zorgt er al voor dat ik Luigi coinbox lekker veel tickets ga geven :9

[ Voor 16% gewijzigd door MetalSonic op 28-06-2023 08:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:15
Die Donkey Kong Gladiator moet ik ook hebben…!

Heb nu 80 rubies, dus kom er wel aan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
MetalSonic schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 08:16:
Ik sluit mij aan bij het verhaal van @Tootoo ook ik zat uiteindelijk in een vriendelijke poule. Hele week eigenlijk ver voor de rest gestaan. Geen sleepers en dan ben je eerste :)

Go team Mario!

Track 2 zorgt er al voor dat ik Luigi coinbox lekker veel tickets ga geven :9
Ik dacht exact hetzelfde bij track 2. En toen keek ik ook naar DK gladiator, die ook voor track 2 inzetbaar is met een boomerang item. Keuzes keuzes… want ik merk ook wel dat ik vaak niet de zin en tijd heb om uitgebreid te herstarten voordat er een boombox frenzy komt…

Folding@home

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Tootoo schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 09:19:
[...]

Ik dacht exact hetzelfde bij track 2. En toen keek ik ook naar DK gladiator, die ook voor track 2 inzetbaar is met een boomerang item. Keuzes keuzes… want ik merk ook wel dat ik vaak niet de zin en tijd heb om uitgebreid te herstarten voordat er een boombox frenzy komt…
Voor mij is het tegenwoordig vrij simpel. Als ik kan kiezen tussen coinbox en boomerang dan wil ik echt de coinbox. Kan uren duren aan restarts voor je eindelijk een boombox hebt en die tijd en energie heb ik niet meer. Coinbox is bijna garantie op een leuke score!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AX0aROcg3BQ_YXZLTLUZT3Pgvrw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wLHYhRBj5tH3d2PPuoEAGdKf.jpg?f=fotoalbum_large
Eindelijk weer eens gelukt! Na tientallen keren verkeerd gokken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:25
Poeksel schreef op maandag 26 juni 2023 @ 22:58:
Ik sta dertiende en top drie gaat sowieso niet lukken. Morgen maar proberen top tien te halen, maar dat gaat denk ik al lastig worden.
En inderdaad. Ik wist mijn scores nog wel te verbeteren, maar toch gezakt naar plek 15.
Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3-2-13-1-15.

In de nieuwe ranked is mijn coverage vrij matig, dus ik vermoed dat het vechten voor top tien wordt. Volgende week ziet er beter uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
Hoppe Donkey Kong Gladiator is binnen :-)
Wel lekker zo direct na de golden knight Luigi
2 top HE drivers erbij.

Voorlopig even na wat snelle scores neerzetten ook weer 1e. Benieuwd of dat daadwerkelijk zo blijft, maar ik zit nu wel weer even in een positieve flow met MKT merk ik

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
MetalSonic schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 09:24:
[...]

Voor mij is het tegenwoordig vrij simpel. Als ik kan kiezen tussen coinbox en boomerang dan wil ik echt de coinbox. Kan uren duren aan restarts voor je eindelijk een boombox hebt en die tijd en energie heb ik niet meer. Coinbox is bijna garantie op een leuke score!
Eens vwb boombox moeheid. DK gladiator kan daarentegen op lvl 3 al 3 keer worden gebruikt deze tour in ranked. Op lvl 8 zelfs 4 keer. Gold knight daarentegen maar 1 keer. Kan de moeite zijn om toch in DK te investeren, maar dat is uiteraard afhankelijk van je andere drivers op DK’s tracks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Maar heb je dan straks alleen/vooral wat aan DK Gladiator met city tours?

Lastige afweging, ik denk er nog maar even over na.

Wel 2e geworden, dus gold knight heb ik in elk geval in de pocket!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cache schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 14:49:
[...]

Eens vwb boombox moeheid. DK gladiator kan daarentegen op lvl 3 al 3 keer worden gebruikt deze tour in ranked. Op lvl 8 zelfs 4 keer. Gold knight daarentegen maar 1 keer. Kan de moeite zijn om toch in DK te investeren, maar dat is uiteraard afhankelijk van je andere drivers op DK’s tracks.
Goede aanvulling hoor, ik roep iedereen ook niet op om allemaal maar de coinbox driver te kiezen. Is mijn favo. Maar voor sommige kan het voor de coverage bijvoorbeeld handig zijn om DK Gladiator te voeden.

Voor mijn tracks in deze ranked tour heb ik op de andere tracks al leuke drivers dus het is wel goed zo. Het blijft ergens ook speculeren we weten nu niet welke items gekozen worden voor toekomstige nieuwe tracks. Kan luigi coinbox worden maar het zou ook zomaar het Lucky 7 spookje kunnen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben benieuwd hoe deze week gaat, zie net dat er een top 100 speler mee doet. Heeft alleen serieus gedaan op ranked track 1 en daar al 46k score. Achja weer een keer 2de of 3de worden is geen straf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Altijd als je geen 150 rubies hebt.... 3e keer nu... :')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IoZHOXg6aPJmrtZgUXMV06fEtkw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YZwCON3823TdWSEUDLWFQWj4.png?f=user_large

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pjot1 schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 08:19:
Altijd als je geen 150 rubies hebt.... 3e keer nu... :')

[Afbeelding]
Die middelste? Mss haal je 45 rubies uit de daily en dan heb je nog rewards. Fingers crossed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 19:34:
[...]

Die middelste? Mss haal je 45 rubies uit de daily en dan heb je nog rewards. Fingers crossed
Gaat idd om Golden Chuck. Met 45 rubies red ik het nog lang niet. :D Meeste rewards ook al binnen... :$

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9qi1TwIIq_CPKhlPN6o6AsRlRTE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FakzA94Bd5Eu4S5jeS40joMs.jpg?f=fotoalbum_large

Oef… wordt hard werken voor top drie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBBrt
Niet verwacht, maar het is gelukt om naar de eerste plek te klimmen. Top 3 zou dus zeker moeten lukken. Hoe gaat het bij jullie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
BBBrt schreef op maandag 3 juli 2023 @ 11:12:
Niet verwacht, maar het is gelukt om naar de eerste plek te klimmen. Top 3 zou dus zeker moeten lukken. Hoe gaat het bij jullie?
Eigenlijk hetzelfde als bij jou! Heb nog 4 glider tickets voor volgende week, die ik ook nodig heb, en nog 11 driver pointscap tickets voor de Golden mii suit. Dus als het moet heb ik nog wat achter de hand. Maar top3 is voor mij prima. Ben ik gelijk terug op tier 80! :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yTbr9EttPfp0tLus-Eqlq_JOV6M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EmJQE2N8gAoeWS6Qd8Lnk846.jpg?f=fotoalbum_large

Uurtje geleden nog op 38k. Maar dan kom je in een gezelschap van drie coinbox racers en dan is het lekker restarten.

Blij met deze score op een dikke fun track. Hopelijk genoeg voor zekerheid op plek drie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wtf heb ik bij track 2 giant banana frenzy's en een coin frenzy en non stop combo. Kom ik alsnog onder de vorige score (41k) ... Doe nog een paar pogingen en dan zal het wel. Wellicht een bot met een frenzy die alles banaantjes kapot reed of heel veel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 16:05:
wtf heb ik bij track 2 giant banana frenzy's en een coin frenzy en non stop combo. Kom ik alsnog onder de vorige score (41k) ... Doe nog een paar pogingen en dan zal het wel. Wellicht een bot met een frenzy die alles banaantjes kapot reed of heel veel
Ja soms kijk ik daar ook van op. Denk je een ultieme ronde gemaakt te hebben, heb je helemaal geen nieuw record. Wellicht had je bij je vorige net wat meer combos gemaakt.

Wanneer je normale races rijdt hebben bots geen 3 items en dus ook geen kans op frenzies. In normale races kan maar 1 speler een tier 3 driver gebruiken. Wanneer je dus een tier 2 driver gebruikt heb je maar 1 bot met kans op frenzies.

In multiplayer gaat dit natuurlijk niet op. Daarom is het af en toe ook zo'n gekkenhuis. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Klopt @pjot1 ik had moeten zeggen items die banan opruimen. Bijvoorbeeld een horn ofzo!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Met nog een kleine 50 minuten op de klok kan ik zeggen dat ik 2e ben geworden. Vannacht toch nog ingehaald. Maar 2e plek is goed genoeg. Weer terug op tier 80! oOo

Iedereen weer gefeliciteerd en succes komende week! d:)b

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Hier ook tweede! Tevreden mee 😊

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pRGIdFH2-lZfTaJ9fgijaPWzGkw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JaW7FAj7v75LJuB5khZvXxAO.jpg?f=fotoalbum_large

2e week op rij gelukt!
Terug tier 60

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tootoo
Nou, die derde plek was het maximaal haalbare hier. Nummer 1 op 141k en nummer 2 op 138k. Dat was geen haalbare kaart of ik had nog veel moeten investeren. Dan was ik mogelijk net aan tweede geworden? Vind het goed zo! :)

Folding@home

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:14
Vorige week de laatste nacht van 2 naar 4 gezakt en de coinbox driver gemist.
Nu wel 3e gebleven dus de high-end Bubble driver erbij 7(8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BBBrt
Hier werd er gisteravond nog flink gestreden, maar ben tweede geworden. Volle buit binnen. Ga die Mii nooit gebruiken, maar wel weer 10 base points erbij bij alle andere Mii :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Veel mooie resultaten hierboven congrats iedereen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BBBrt
Op track 1 kan ik óf coinbox Larry of giant banana Mii suit level 5 maken. Wat is daar het beste?
Coinbox wint m.i. niet standaard van giant banana. Dat is echt afhankelijk van de track. Maar ik weet het hier niet zo goed :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
BBBrt schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 10:46:
Op track 1 kan ik óf coinbox Larry of giant banana Mii suit level 5 maken. Wat is daar het beste?
Coinbox wint m.i. niet standaard van giant banana. Dat is echt afhankelijk van de track. Maar ik weet het hier niet zo goed :)
Track een is zeer coinbox vriendelijk! Daar imo absoluut beter dan giant banaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
Met hard werken en de investering van redelijk wat HE-tickets een nette 14e plek gehaald.

Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3-2-13-1-15-14.

Komende week een 13e plek?

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Nieuwe topscore en highest score voor mijzelf!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/66h9t1zldsoT-97Vr_ZBrTa7lFQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vApe0mHrXf6MCOoXyXuXQsQQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ATsz1OdPdB7bbZkHi5FxOKovTzc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3kQCvp1xoHTL48Q5bUJaOk74.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
@MetalSonic sick hoor..!

Welke track?

[ Voor 23% gewijzigd door Sleehond op 06-07-2023 17:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dankjewel! Track een.. denk niet dat ik eerder een track heb gespeeld die zo coinbox vriendelijk was.

Zeer veel rechte stukken. Veel is super plat en heel veel item blocks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zware poul hier. Net door een iets betere score op track 3 op 200 punten na als nummer drie boven de nummer vier gekomen. Totaal score is 150k. Nummer twee en één zijn al te ver weg. Respectievelijk 160k en 167k.

Ofwel sinds lange tijd weer eens een zware poule! Na de afgelopen weken is dat niet erg hoor. Als ik uiteindelijk vierde word geloof ik het ook wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BBBrt
Hier ook pittig. Plek 1 en 2 zijn onhaalbaar en denk ook dat ik plek 3 niet kan handhaven. Maar dan degradeer ik niet en pak ik toch de vleugels.. prima :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Helaas pindakaas. Gezakt naar plek vier en de nummer drie zit al 10k boven mij. En dan zit de daily shop afgelopen tour ook niet mee. Op track 1 kan ik goed mee komen maar op track drie mis ik wat kracht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Hier mezelf omhoog gewerkt! Van de 11e plek naar plek 2. Kan nog wel spannend worden!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t8Qck47HIJ5hmOiuTAz6qr2a8Ag=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hN9NUxuGJMWOpYfbLr0988MC.png?f=user_large

Op een 1 of andere manier lijken de frenzies niet echt te vallen. Of de verkeerde op het verkeerde moment. Er zit meer in al zal nr1 buiten bereik zijn...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
Flinke update net gedaan van circa 860/870 mb in game.

Als het goed is allerlei stabiliteits verbeteringen en multiplayer.

Ben benieuwd, vooral multiplayer want die heeft het hier nog nooit fatsoenlijk gedaan is de reden dat ik het vaak bewust skip (tegenstanders “flikkerend” door beeld, rijden vol door een item van mij heen dat soort praktijken… ELKE race)

Op zowel WiFi als 4G en 5G…

Tevens kon ik met mijn iphone 12 pro alleen in power save mode rijden, anders kreeg ik na een paar races zwart beeld en liep telefoon vast.

Mij benieuwen….

EDIT > oke niks geholpen dus. Power save uitgezet, net 2 potjes kunnen doen. Toen wederom een vastloper van het spel. Scherm op zwart en nu krijg ik mijn telefoon überhaupt niet eens aan.... WTF

Heb een geforceerde restart moeten doen. Bizar toch dat een Iphone 12 Pro dit spel niet aankan alleen maar met power save modus :(

[ Voor 40% gewijzigd door Sleehond op 10-07-2023 08:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dY6wrHK9iIKtzp8hQSAsjjXxDX4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tTnzbcPf1cS2wxU26g6j8rng.jpg?f=fotoalbum_large
Voelt als een mooie troost voor een beetje sombere tweede week! Dit was de laatste 500 pull.

Succes nog voor wie er morgen nog vol voor gaat. Ik ben klaar voor woensdag.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Wat vervelend @Sleehond. Misschien een reset van je telefoon proberen? Hier altijd Android gehad en eigenlijk nooit problemen...

Nog zo'n 40 minuten op de klok en ik kan melden (als er niks veranderd) dat ik 2e ben geworden! En zoals eerder al vermeld, het is/was behoorlijk spannend.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4vooQx7zorOW6sT7X9SYZHd9zTs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Mkrpo18QSDGU1CpI6SsPKzFO.png?f=user_large

Erg blij mee en voor het eerst tier 81! oOo

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sleehond
@pjot1 Ja misschien toch maar eens overwegen. Vrijdag op vakantie misschien daarna maar eens doen, nu de rust en ruimte er niet voor. Over jouw score, zo, erg close met degene achter je! Is het zo gebleven?

Hier 1e wederom! Nu met 8k voorsprong
3e week op rij!

Dus maak me op voor een mindere week, haha!

[ Voor 29% gewijzigd door Sleehond op 12-07-2023 07:24 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BBBrt
Hier derde geworden. Helemaal prima, want alles gepakt wat er te pakken was. Komende twee weken overal T3 items (dat is héél lang geleden), dus wie weet hou ik de winning streak even vol. Of heeft iedereen overal T3 items? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Sleehond schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 07:24:
@pjot1 Ja misschien toch maar eens overwegen. Vrijdag op vakantie misschien daarna maar eens doen, nu de rust en ruimte er niet voor. Over jouw score, zo, erg close met degene achter je! Is het zo gebleven?

Hier 1e wederom! Nu met 8k voorsprong
3e week op rij!

Dus maak me op voor een mindere week, haha!
Ja, had ook zo mn twijfels maar de stand is gelijk gebleven. :) Jij had in ieder geval een dikke voorsprong!

Een reset kan soms een hoop dingen oplossen. @MetalSonic heeft toch ook een iPhone?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
Ik heb ook een iPhone, een 13. Ik heb wel dat de multiplayer best vaak errors heeft bij het starten van de race. Maar verder heb ik nergens last van? Dat had ik ook niet met mijn iPhone SE (gen2) overigens. In power safe mode hoef ik dan ook nooit te rijden.

Ook nog eens eerste geworden deze week :) de ranked cup stond best stil de hele week en de nummer 2 stond wel op 152k. Maar na een tripple coin frenzy op track 3 stond ik 9k voor op hem. Maar daardoor wel minder tickets uit hoeven te geven. Nu eens kijken of ik wiggler kan halen deze week! Opnieuw is het wel het punt van Pauline cowgirl. Opnieuw een boomerang driver. Ik merk dat ik hem nog niet gelijk wil aanschaffen…

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!
pjot1 schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 09:42:
[...]

Ja, had ook zo mn twijfels maar de stand is gelijk gebleven. :) Jij had in ieder geval een dikke voorsprong!

Een reset kan soms een hoop dingen oplossen. @MetalSonic heeft toch ook een iPhone?
En @Sleehond

Vervelend om te lezen wat je met je iPhone hebt voor dit spel. Ik heb er zelf geen verklaring voor. Geen oplossing. Ik heb Mario Kart tour op meerdere iPhones gespeeld waaronder de SE iphones en sinds een jaar de iPhone 13 mini..... Op die laatste ziet het er het mooiste uit en retesnel. Is alles perfect?

Nee, bij multiplayer races wel eens disconnects, en tijdens een race zellf af en toe een korte slowdown, maar die gaat weg en dan kan ik soms weer heel lang op volle snelheid spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
Tweede geworden, mocht wel weer eens.

1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3-2-13-1-15-14-2.

Inmiddels alle normals op level 8, naast de super gliders. Benieuwd of ik dat in de shop ga merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tootoo schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 09:52:
Ik heb ook een iPhone, een 13. Ik heb wel dat de multiplayer best vaak errors heeft bij het starten van de race. Maar verder heb ik nergens last van? Dat had ik ook niet met mijn iPhone SE (gen2) overigens. In power safe mode hoef ik dan ook nooit te rijden.

Ook nog eens eerste geworden deze week :) de ranked cup stond best stil de hele week en de nummer 2 stond wel op 152k. Maar na een tripple coin frenzy op track 3 stond ik 9k voor op hem. Maar daardoor wel minder tickets uit hoeven te geven. Nu eens kijken of ik wiggler kan halen deze week! Opnieuw is het wel het punt van Pauline cowgirl. Opnieuw een boomerang driver. Ik merk dat ik hem nog niet gelijk wil aanschaffen…
Is dat bij offline of online races?

Wel lekkr hoor zo'n triple coin, is voor mij weer ff geleden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BBBrt
Die totaal willekeurige disconnects bij de start van multiplayerraces heb ik al vanaf het begin van de introductie van MP. Ook twee nieuwe telefoons en verschillende locaties / verbindingstypes maken daarin niets uit. Dat is gewoon onderdeel van het spel, denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vierde geworden. Was een vervelende en zeer lange tweede week. Had ik achteraf minder HE tickets moeten uigeven? Zou kunnen, heb ik spijt? Nee, de items die ik heb verbeterd zijn belangrijk, zij vaak terug gekomen laatste maanden en mijn glazen bol zegt dat ze ook de komende week belangrijk zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BBBrt schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 08:29:
Hier derde geworden. Helemaal prima, want alles gepakt wat er te pakken was. Komende twee weken overal T3 items (dat is héél lang geleden), dus wie weet hou ik de winning streak even vol. Of heeft iedereen overal T3 items? :)
Heb ff snel gekeken voor de eerste week. OP elke track meerdere dikke items waar ik uit kan kiezen. Sommige ook al wat ouder. Dus ik denk dat je tegenstanders ook genoeg hebben om uit te kiezen.

Chargin Chuck is WEER mega belangrijk. Wat ben ik blij dat ik daarin heb geïnvesteerd O+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Multiplayer is standaard een aantal disconnects. Normaal niet zo erg maar zeker met kart pro best vervelend. Al een aantal keer gehad dat ik mn wins kwijt was. En idd, 3g, 4g, 5g, wifi 2,4 MHz of 5 MHz maakt allemaal niet uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Daily challenge 10.000 coins. Lekker 🤤

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
@MetalSonic dat is lekker zeg!

Hier Petey Piranha Gold gekocht, had ik nog niet!
Daarna de eerste gouden pijp uit de store Pauline Rose, had ik ook niet niet!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• texelonia
@Sleehond vervelend dat je zoveel problemen hebt met de multiplayer! Ik heb ook een iPhone 12 gehad en had toen echt niet zoveel problemen als jij omschrijft. Vreemd dat daar zoveel verschil tussen zit. Ik zou dan toch eens telefoon resetten en app opnieuw installeren ofzo.

Wel veel disconnects inderdaad. Ik deed een tijdje als een nieuwe Tour begon niet meteen de cups gaan spelen, maar met de multiplayer en pas op vrijdag (want dan 150cc en 3 item slots). Want dan kon ik meteen de multiplayer pipe leeghalen. Maar door al die disconnects kostte het veel meer tijd én frustratie om dan weer in een cup terecht te komen die ik niet al had gespeeld. Dus nu speel ik het toch maar gewoon dubbel.

Vorige week aardig wat tickets in gezet om me naar de 3e plek te werken en helaas ‘s nachts ingehaald en 5e geworden. Deze week 0 tickets gebruikt (moest zelfs nog wat tickets in zetten om alle challenges vol te krijgen) en 1e geworden :) Deze week nog even kijken hoe het gaat. Nu weer tier 76, hoogste wat ik tot nu toe gehaald heb. Vaak ontbreekt het me aan tijd en energie om er uit te halen wat er in zit. Wie weet gaat dat beter nu het vakantie is. Wil eigenlijk wel eindelijk eens m’n best doen om tier 80 te halen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BBBrt
Ik sta zowaar eerste! Maar er zit nog wel iemand enorm te downplayen, want die heeft Gouden Chuck op level 7, maar combineert die met level 1 kart en glider :)

Hoe gaat het bij jullie?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raketje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-09 20:24
Ik sta ook 1e met voor het eerst een score van meer dan 100K. 2 keer lucky 7 frenzy met Pauline op track 1 was echt lekker. 7K voor op nummer 2 en meer dan 10K op nummer 3, level 70 gaat wel lukken deze week :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zowel deze week als volgende week alleen maar leuke tracks! veel afwisseling en ik denk goed dat er veel verschillende soorten items zijn om uit te kiezen. Je bent niet gedwongen om voor een coinbox run te gaan, je kan ook kiezen voor boombox of giant banana. Slimme keuze van Nintendo.

Vergeleken met vorige week zit ik nu ook weer in een leuke poule. Nu netjes eerste, en ik weet dat ik sowieso uit track één nog punten kan halen. Het moet allemaal even goed vallen daar (letterlijk en figuurlijk). In die buizen lijkt het wel alles of niets met zo'n coinbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
Over buizen gesproken? Rood of blauw? Ik heb zelf het gevoel dat het qua acties gelijkwaardig is, maar rood voelt veel sneller(?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BBBrt schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 19:42:
Over buizen gesproken? Rood of blauw? Ik heb zelf het gevoel dat het qua acties gelijkwaardig is, maar rood voelt veel sneller(?)
Ik vind het bij de linker veel makkelijker om de combo vast te houden!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
BBBrt schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 19:42:
You take the blue tube... the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red tube... you stay in Wonderland, and I show you how deep the rabbit hole goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Hier dan weer een redelijk saaie ranked deze week. Nummer 1 staat ver buiten bereik, de nummer 3 wel dichtbij. Maar zou ik derde worden dan is ook geen man overboord. Voor volgende week zou ik meer tickets moeten inzetten om lage levels te compenseren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r0Te_v9-oq4la_6v6oak4ZV3TjU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uPXe554fVqafFGH1fBN9JTgd.jpg?f=fotoalbum_large

Verder pak ik ook de rode (linker) kant. Voor mij kan ik daar ook veel simpeler de combo behouden.

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tootoo schreef op zondag 16 juli 2023 @ 10:54:
Hier dan weer een redelijk saaie ranked deze week. Nummer 1 staat ver buiten bereik, de nummer 3 wel dichtbij. Maar zou ik derde worden dan is ook geen man overboord. Voor volgende week zou ik meer tickets moeten inzetten om lage levels te compenseren.

[Afbeelding]

Verder pak ik ook de rode (linker) kant. Voor mij kan ik daar ook veel simpeler de combo behouden.
Jammer van Cola, als die er niet inzat kon je (onder voorbehoud van "sleepers") redelijk makkelijk eerste worden deze week.

Ik snap uiteraard heel goed dat je nu dan maar de tickets op zak houd. Ik ben zelf ook voorzichtig met uitgeven als ik toch geen kans op plek één.

[ Voor 8% gewijzigd door MetalSonic op 16-07-2023 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Pittige ranking!

Concurrent heeft met dezelfde gear op track 1 echter 36k gehaald. Ik heb die net afgerond met 2X een coin frenzy en stok dan dus op 34k. Dat wordt dus nog even flink tekeer gaan in de hoop op een tripple frenzy…

Zit er op track 2 en 3 nog ruimte denken jullie?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yw5c8Qyg3hBy2nHSl67KmBRNdXY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T54SI9Y8uM4XwqR4DCAUUevL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iKMja62b9v5pyWb58-I3Yd9J1qU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IX8upApjKdwiuVRQVFx4hF7n.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op maandag 17 juli 2023 @ 13:10:
Pittige ranking!

Concurrent heeft met dezelfde gear op track 1 echter 36k gehaald. Ik heb die net afgerond met 2X een coin frenzy en stok dan dus op 34k. Dat wordt dus nog even flink tekeer gaan in de hoop op een tripple frenzy…

Zit er op track 2 en 3 nog ruimte denken jullie?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Als jij bereid bent om tijd en energie erin te stoppen dan kan je echt meer uit je tracks halen.

Track 1)
Begin jij hier met een Lucky 7 frenzy en pak je daarna nog 1 of 2 coin frenzy's dan ga je al richting de 38k-40k. Uiteraard in combinatie met NSC.....Beginnen met Lucky 7 gaat voor mij vaak vrij snel. Focusse om door het eerst item block te gaan als nummer 5 of 6 of 7. In dat gangen stelsel met de zijkanten omhoog heb je een soort tunnel waar die bommen veel schade doen. Item block voor de zweefsprong kan van alles zijn. Ideaal drop je daar ook nog ff een bommetje en anders een banaantje en 2 coins ofzo. Item block richting einde uiteraard een coin frenzy pakken. EN dan heb je nog meerdere item blocks plus een ticket voor je 3de coin frenzy.

Ben benieuwd of het lukt.

Track 2) Droge track en vergeleken met de andere ietsje minder leuk. Ook hier beginnen met Lucky 7 frenzy en daarna liefst 1 of 2 coin frenzs, ruimte om te verbeteren hier is kleiner en moeilijker dan track 1.

Track 3) deze vind ik met jou items moeilijk om er wat over te zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
@MetalSonic

Thanks!! Waardevolle tips en geeft motivatie weer even door te knallen!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBBrt
Sleehond schreef op maandag 17 juli 2023 @ 18:32:
@MetalSonic

Thanks!! Waardevolle tips en geeft motivatie weer even door te knallen!!
Ik zou zeggen dat er in track 3 het minste is te halen en in track 1 het meeste. Track 2 misschien ook wat, maar op een of andere manier vallen bij mij de frenzies daar niet.

Track 1 inderdaad als 5/6/7e door eerste itemblock en dan met Lucky7-frenzy ook alle half pipes meepakken. Dan gewoon altijd de rit uitrijden en hopen op goed vallende dingen. Ik was zelf bijna gestopt met een ronde, omdat het slecht leek te gaan, maar toen viel alles opeens lekker en zette ik een PR neer (41k+ met een vergelijkbare load out als jij).

Succes!

Ik ga nog even zwoegen op track 2. Heb het idee dat ik er wel 1.5k bij kan pakken en dan heb ik voor het eerst een 100k score!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:48

Rhapsody

In Metal We Trust

Net ff geprobeerd met de tips hier, en zelfde load out als @Sleehond : 34.700!

Lucky7 frenzy, later nog green en red shell frenzies. :-)

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• texelonia
Af en toe is dit zo’n frustrerend rot spel.
Begin van de week stond ik 1e zonder heel veel moeite, dus dat duurde natuurlijk niet heel lang. Track 3 heb ik alleen 1 coin frenzy en 1 green shell frenzy, 2 losse coinboxen. Dus dat leek me makkelijkste om te scoren. Maar de afgelopen dagen lukte het niet die score te verbeteren 🤷🏼‍♀️ Dus nu toch maar track 1 nog eens proberen, daar had ik 2 lucky 7 frenzy’s, maar verbeteren lukt nog niet, ook niet met 1 lucky 7 en 1 coin frenzy. Dus ja, eindeloos spelen voor een tripple frenzy? (Ja ik heb de voorgaande tips over deze track ook gelezen)
Toch maar weer track 3, maar het wil gewoon niet. Zoveel punten heb ik niet eens nodig, en in theorie heb ik nog zat ruimte (ik sta nu 4e met 1.3k achterstand op nr 3 en 3k achterstand op nr 2). Maar ja, die stomme praktijk hè…
Track 2 had ik met 1 coinbox frenzy, 2 green shell frenzy’s, en 2 losse coinboxen. Leek me minder makkelijk te verbeteren zonder eindeloos proberen. Plus irritante track vind ik. Maar misschien toch die maar proberen? Of toch maar tickets inzetten om ‘makkelijk’ meer punten te scoren? Maar ja, zoveel tickets heb ik niet, dat kan ik niet elke week doen.

En dan vraag ik me dus (weer) af, is dit het dan?
Of niet teveel spelen en verwachten, daardoor niet te teleurgesteld als het niet lukt, maar kom ik dus ook niet meer vooruit. Ik hang nu al heel lang rond tier halverwege de 70. Accepteren dat dit het is dan? Of dus wel willen en soort van proberen en dan dus wel chagrijnig en geïrriteerd raken als het weer niet lukt of dus blijkbaar toch meer tijd en investering vraag dan waar ik zin in heb?

Eigenlijk heb ik een haat-liefde verhouding met MKT.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
texelonia schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 21:51:
Begin van de week stond ik 1e zonder heel veel moeite, dus dat duurde natuurlijk niet heel lang. Track 3 heb ik alleen 1 coin frenzy en 1 green shell frenzy, 2 losse coinboxen. Dus dat leek me makkelijkste om te scoren. Maar de afgelopen dagen lukte het niet die score te verbeteren 🤷🏼‍♀️ Dus nu toch maar track 1 nog eens proberen, daar had ik 2 lucky 7 frenzy’s, maar verbeteren lukt nog niet, ook niet met 1 lucky 7 en 1 coin frenzy. Dus ja, eindeloos spelen voor een tripple frenzy? (Ja ik heb de voorgaande tips over deze track ook gelezen)
Toch maar weer track 3, maar het wil gewoon niet. Zoveel punten heb ik niet eens nodig, en in theorie heb ik nog zat ruimte (ik sta nu 4e met 1.3k achterstand op nr 3 en 3k achterstand op nr 2). Maar ja, die stomme praktijk hè…
Track 2 had ik met 1 coinbox frenzy, 2 green shell frenzy’s, en 2 losse coinboxen. Leek me minder makkelijk te verbeteren zonder eindeloos proberen. Plus irritante track vind ik. Maar misschien toch die maar proberen? Of toch maar tickets inzetten om ‘makkelijk’ meer punten te scoren? Maar ja, zoveel tickets heb ik niet, dat kan ik niet elke week doen.

Of niet teveel spelen en verwachten, daardoor niet te teleurgesteld als het niet lukt, maar kom ik dus ook niet meer vooruit. Ik hang nu al heel lang rond tier halverwege de 70. Accepteren dat dit het is dan? Of dus wel willen en soort van proberen en dan dus wel chagrijnig en geïrriteerd raken als het weer niet lukt of dus blijkbaar toch meer tijd en investering vraag dan waar ik zin in heb?

Zo vreselijk herkenbaar!

Meestal vind je na een aantal weken de weg weer omhoog! Hier ook een tijdje rond de 70 gehangen. Toen rond 75, keertje 80 gehaald en gelijk weer terug naar 75 en dan rond 75/80 blijven hangen. Nu eindelijk weer boven de 80. En dan geeft het heel veel voldoening als het dan lukt! :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Met nog een klein uurtje op de klok heb ik een goede week achter de rug! Als er niks veranderd ben ik 1e geworden met 1k voorsprong. Nu (straks) tier 82! oOo

Iedereen weer gefeliciteerd met de resultaten en succes komende week! d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBBrt
Hier ook eerste! Ben weer terug op mijn oude record van 66. Heb alleen niet zoveel te investeren, dus ben benieuwd hoe deze week uitpakt...

Veel plezier allemaal!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• texelonia
Nou, uiteindelijk is het toch nog gelukt om met een minieme voorsprong van 92 punten, 3e te worden en blijven! Dus tier 77 nu, voor het eerst d:)b

Hoop niet dat ik dan meteen weer zak, maar we zullen zien :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
Score nog klein beetje kunnen verbeteren dus ging als nummer 1 de nacht in, helaas toch nog ingehaald.

Jammer maar niet heel erg want de rewards van nummer 2 is ook helemaal top.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kUUnf5QETLTux37fzolgQ9frP_4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d87wGzjaPlAwaMnciCV3wd7a.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Eerste, redelijk makkelijk. met ongeveer 10k verschil. Had nog veel tickets klaar liggen maar niet nodig gehad.

Ben benieuwd hoe de 2de week gaat. Mijn items zijn wat minder sterk, hopelijk houdt de competitie daar rekening mee ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
texelonia schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 21:51:

De haat liefde verhouding laat zien hoe fan je van dit spel bent. Dan ben je emotioneel betrokken en dan doet wat er in het spel gebeurt je dus emotioneel wat. Mocht je wat meer afstand willen nemen (en toch het spel blijven spelen) dan zijn dit mijn tips

Probeer niet meteen op dag één al je tickets uit te geven om items te levelen. Maar maak echt een inschatting welke plek je kan krijgen en of het dus waard is om tickets te investeren. Als je dan ziet dat je de top 3 nooit gaat bereiken, accepteer dat dan, dan is alles wat er gebeurd verder alleen maar leuk/ bonus.

Maak goede afspraken met jezelf. Hoeveel geld wil je uitgeven? Hoeveel uur per dag wil je er maximaal in stoppen etc? Voor mij werkt dat allemaal heel goed. Sinds die kan ik dit spel blijven spelen zonder dat er te betrokken bij ben. En geloof mij dat heb ik ook gehad. Ik heb weken gehad dat ik nauwelijks kon slapen omdat ik het zo spannend vond of ik de volgende dag nog eerste was. Nu kan ik dat gelukkig makkelijk los laten!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel
Vierde, licht teleurgesteld want ik ging de nacht in als derde. Verwacht niet dat ik in week twee kans maak op Wiggler.

Serie is nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3-2-13-1-15-14-2-4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
De truc is (eigenlijk met alles waarin je wil presteren) om het beste van beide werelden te hebben. Enerzijds wel je beste doen om zo goed mogelijk te presteren met de middelen (tijd, geld) die je hebt (wilt investeren, maar anderzijds accepteren dat het niet altijd meezit. Soms ben je wat minder op dreef, soms heb je pech dat de juiste frenzies niet komen of dat je sterke tegenstanders hebt. In een andere week komen de juiste frenzies wel en/of heb je makkelijke tegenstanders.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BqZY1UueELQpQqxC_jnqBLnUc3Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Wj5DgpX1APeXffvCefmapIwZ.jpg?f=fotoalbum_large

Ik had eerder met items: 6-7-7 een score van 47k.. De kart geupgraded naar level 8 maar het wilde maar niet lukken om in een goede boombox te komen. Tussen mijn werk door hele ochtend pogingen. En steeds geen succes. Tot een half uur geleden. 52k, en dan 2 restarts verder 53k.

Dit spel beloont doorzettingsvermogen, en ook dat is voor mij één van de grote charmes van Mario kart tour!

Edit en we gaan nog even door. Beginnen met boombox frenzy, losse boombox en doe er ook maar een coin frenzy bij _/-\o_ :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6mZpvu-9FP3yTyXi7Z0e0wfy-_Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JEtApjObqvKaO8l1YA663P9Z.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door MetalSonic op 19-07-2023 13:35 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raketje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-09 20:24
De vorige week was toch spannender dan ik dacht met ineens was sleepers met ook meer dan 100K score. Gelukkig nog 2e geworden en dus level 70 gehaald !
Dat deze week niks wordt wist ik al. Ik heb een paar epic tickets en ook nog aardig wat gold en ruby's gespaard voor volgende week. Heb geen zin moeite te doen om dik 12K score op de nummer 5 in te lopen xD

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slettesloery
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 05-09 23:15
@Jorx100 lekker bezig moet je nog veel voor 400 ik mis 9.4% in welke levels die zitten geen idee. Deze tour had je max player level kunnen halen.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G7b39_BP2fuxBJpSdwoV9aiG22E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5FZzKLJg7Ur3IF8vjPbtbEma.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Slettesloery op 22-07-2023 15:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KDeMVota00ihH34E1vLeSm0tMdc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wMlVndvXcezCK7AUmbjQNzKq.jpg?f=fotoalbum_large

Ziet er goed uit! Top drie bijna zeker. Plek een of twee goede kans. Moet wel zeggen dat ik nu met mijn items voor mijn gevoel wel meeste eruit heb gehaald.

Hoe is het bij jullie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBBrt
Ik sta tweede. Eerste word ik niet, maar lager dan derde ook niet, denk ik. Dan zou ik éindelijk weer eens een nieuw record zetten: level 67 :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jorx100
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 16:42
@Slettesloery
Het maximale player level houd mij, als liefhebber van cijfers, al lang bezig. Ik heb deze tour nog niet helemaal klaar, maar naar verwachting kom ik vrijwel exact op dezelfde score uit als jij. Ik denk dan dat ik alles heb, maar op Reddit zag ik de vorige tour al mensen die hoger gingen uitkomen dan ik...

Hoe zit dit? Volgens mij weet niemand dit exact. Er zijn nu 508 tracks. Eerst dacht ik dat je voor de eerste 150 tracks 1,0 player level kon halen en voor elke daarna 0,7. Als dat waar was, was de maximale score nu 400,600.

Ik weet nu dat de overgang van 1,0 naar 0,7 gebeurde vanaf het bereiken van player level 100. Dit zou betekenen dat per individu er een verschillende max level kan zijn, afhankelijk van het aantal tracks dat je al had gereden voordat je level 100 bereikte. Stel dat dit na 148 tracks is, dan kom je precies uit op 400,000... Ik denk dat dit voor mij (en ook voor jou) van toepassing is.

Waarom komen we dan nèt iets te kort? Ik heb de indruk dat er soms maar 0,6995 of zoiets in een track zit. Soms weet ik zeker dat ik in een tour alles heb gehaald en dan toch heb ik geen veelvoud van 0,7 aan mijn player level toegevoegd.

Het zijn mijn eigen theorieën, ik weet niet zeker of het klopt. Ik zal dinsdag mijn level doorgeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slettesloery
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 05-09 23:15
@Jorx100 ja dat heb ik ook dat er elke maand of zo 0.1% wordt gestolen inplaats van 70% krijg je 69.9% ben benieuwd waar jij op uit kom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Andere ook last van communicatie errors bij online races? Battlemode online werkt wel maar op deze manier kan ik mijn mario kart pro niet halen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vandaag geen storingen in de ochtend. Eerste drie races achter elkaar gewonnen en de Mario Kart pro is weer binnen!

Aanrader om het vandaag te proberen, 150 cc met frenzy's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Voor multiplayer ben ik juist fan van 1 of 2 items per box. Alles is dan even minder chaotisch waardoor je gemakkelijker de eerste plaats haalt.

Nog 10 races 1e worden voor mn expert challenges en dan nog de Fantastic combos, maar die gaat natuurlijk niet zo hard... O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
pjot1 schreef op maandag 24 juli 2023 @ 09:52:
Voor multiplayer ben ik juist fan van 1 of 2 items per box. Alles is dan even minder chaotisch waardoor je gemakkelijker de eerste plaats haalt.

Nog 10 races 1e worden voor mn expert challenges en dan nog de Fantastic combos, maar die gaat natuurlijk niet zo hard... O-)
Zo kan je ook redeneren.

Voor mij is het zo dat ik de laatste maanden eigenlijk op elke baand goed zit qua drivers. Dus goede kans op dikke drivers, hoge kans op frenzy's en dan is het vrij easy allemaal.

Races met 2 items vind ik btw wel leuk om af en toe te doen. Is wat taktischer etc.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
Op de laatste dag tussen alle connection errors door toch nog Kart Pro weten te halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorx100
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 16:42
@Slettesloery
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_1uxpH_YHC7OSgY6sge_EOcqJwc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SqKxh7EqIcFp3vrcyVIvZxL5.jpg?f=fotoalbum_large
Net iets minder dan jij! Ergens een keer zesde geworden denk ik en daarna niet opnieuw gereden of zo.

Deze week kan de eerste plaats me haast niet ontgaan. Ik heb er weinig voor gedaan en geen tickets gebruikt. Blijf al weken hangen tussen tier 75 en 80. Wil nu wel eens die stap naar 80 zetten, dus een eerste plaats is een opsteker!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Vannacht toch nog ingehaald. Een 5e plek behaald, heb in ieder geval alles eruit gehaald wat erin zat en redelijk tevreden met de 5e plaats. Zo behoud ik mn tier tenminste! :)

Iedereen weer gefeliciteerd en veel plezier komende tour!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tootoo
Voor mij een derde plek en verder hetzelfde als @pjot1. Op track 2 wilde maar geen boombox frenzy komen, zat dus zeker wel ruimte die er niet uit kwam. Zonde, de nummer 2 stond slechts 1600 punten verder :)

Folding@home

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Hier eerste geworden :) redelijk makkelijke week gehad. Heb nog veel tickets op zak kunnen houden.

Ben benieuwd hoe de nieuwe tour is

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09 11:53
Laatste tour weer eens serieus aan het spelen geweest. 2x 2e plaats en nu tier 65. Daarmee weer terug op de hoogste ooit.

Viel me nu pas op dat bij je score hij ook aangeeft of het je hoogste van de tour was of van altijd. Wel leuke toevoeging in ieder geval.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• texelonia
Tier 78! *O* Weer geen tickets hoeven gebruiken, dus heb ik nog wat achter de hand om hopelijk een stijgende lijn naar tier 80 in stand te houden :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Oef, op track 3 (Lakeside park) alleen maar een paar level 1 drivers. Dat gaat mij mogelijk veel tickets kosten. Gezien er best wat tier 2 coinbox drivers zijn denk ik dat ik toch maar voor een boomerang driver ga. Die turqoise met de groene helm.

Volgende week kom ik goed weg op track 3, heb daar van sommige tiers 3 items precies 1 keuze

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Poeksel
Zesde. Het verschil met plek twee was maar 4k, dus er had met nog meer investering van tijd en/of tickets meer in gezeten.

1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3-2-13-1-15-14-2-4-6.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BBBrt
Tweede! Nu voor het eerst 67. Kijken of ik de 70 kan aantikken. Maar eerst even wachten op MKTToolbox, om te zien wat ik moet kopen/upgraden :)

Leuke tour wel, als ik het zo zie!
Pagina: 1 ... 149 ... 161 Laatste