Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:25
Ik zat in een vrij makkelijke ranked en werd dan ook eerste. In de nieuwe ranked gaat dat lastig worden, er is nu al iemand met 132k.

Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1.

Wie nog niet de coinbox Mii heeft raad ik aan er deze week voor te gaan, de combinatie coinboix en Mii is erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poeksel schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 11:44:
Ik zat in een vrij makkelijke ranked en werd dan ook eerste. In de nieuwe ranked gaat dat lastig worden, er is nu al iemand met 132k.

Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1.

Wie nog niet de coinbox Mii heeft raad ik aan er deze week voor te gaan, de combinatie coinboix en Mii is erg goed.
Bedoel je de Block mii coinbox driver? Of de Gold mii racing suit (coinbox) driver? :9

Ik heb Gold mii racing op level 8 de block mii op level 1. Heb daar ook een giant banana level zes. Keuzes keuzes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
MetalSonic schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 12:29:
[...]

Bedoel je de Block mii coinbox driver?
Ja, die is (iig in mijn ranked) te winnen door top drie te eindigen. Ik heb hem nu op level 6 en 1580, maar misschien ga ik hem deze week upgraden (vanwege de eerste track).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poeksel schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 12:41:
[...]

Ja, die is (iig in mijn ranked) te winnen door top drie te eindigen. Ik heb hem nu op level 6 en 1580, maar misschien ga ik hem deze week upgraden (vanwege de eerste track).
Die is ook in mijn ranked te winnen. Is al vaker langs gekomen als een te winnen item. Daar zal ik hem ook eerder hebben gekregen. Mja level 1 want tot nu toe waren er altijd betere alternatieven. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
MetalSonic schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 12:44:
[...]

Die is ook in mijn ranked te winnen. Is al vaker langs gekomen als een te winnen item. Daar zal ik hem ook eerder hebben gekregen. Mja level 1 want tot nu toe waren er altijd betere alternatieven. 8)
Ik snap je afweging, ik heb al die tijd dezelfde afweging gehad. Maar toch ben ik deze keer maar wel gegaan voor de block mii, aangezien die vaak ook goed bruikbaar is. En anders is die giant banana Mii ook een prima keuze, daar kan je ook een lekkere score mee neerzetten. Je kan dus ook eens kijken hoever je daar mee komt en anders pas later in deze tour week bedenken of je een upgrade wilt doen.

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tootoo schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 12:46:
[...]

Ik snap je afweging, ik heb al die tijd dezelfde afweging gehad. Maar toch ben ik deze keer maar wel gegaan voor de block mii, aangezien die vaak ook goed bruikbaar is. En anders is die giant banana Mii ook een prima keuze, daar kan je ook een lekkere score mee neerzetten. Je kan dus ook eens kijken hoever je daar mee komt en anders pas later in deze tour week bedenken of je een upgrade wilt doen.
Ja nog ff kijken hoor. Heb nu 8 driver tickets. Vind het wel leuk om ook een giant banana driver te hebben en de 8 te geven aan mijn gouden coinbox driver van track 3. Chargin chuck...

keuzes keuzes, komende dagen maar ff de kat uit de boom kijken, eens kijken hoe mijn ranked week is en of ik wellicht wel alles in de pocket houd.

Onder de streep is elke uitgave goed. Ben het met je eens dat Gold Block coinbox vaak een tier 3 keuze is voor een ranked track.

[ Voor 7% gewijzigd door MetalSonic op 24-05-2023 13:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik heb afgelopen week uiteindelijk ook de ?block Mii van level 2 naar level 6 geupgrade. Juist vanwege de combinatie Mii - coinbox - tokenshop.

En inderdaad komt ie vast nog wel vaker van pas in de ranking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
texelonia schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:45:
Ik heb afgelopen week uiteindelijk ook de ?block Mii vanmorgen 2 naar level 6 geupgrade. Juist vanwege de combinatie Mii - coinbox - tokenshop.

En inderdaad komt ie vast nog wel vaker van pas in de ranking.
Ja das wel het voordeel van die koppeling. Maar dat heb je ook op track 2 met de Gold Mii :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
MetalSonic schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:23:
[...]

Ja das wel het voordeel van die koppeling. Maar dat heb je ook op track 2 met de Gold Mii :9
Die heb ik nog niet, helaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuke scores op de ranked tracks check
Challenges compleet check
Token store leeg check

Is het al bijna woensdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Toch nog een rechtzaak voor Nintendo...

https://nl.ign.com/mario-...mario-kart-tour-lootboxes

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ja las het. Ben benieuwd of wij daar in Nederland nog wat van gaan merken. Ben het btw niet eens met de aanklagers. Niemand dwingt je om dit spel te spelen en al helemaal niet om geld uit te geven.

Volgende week prinsessen tour! Zouden we PGP weer eens onder het stof vandaan kunnen halen? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uh6Hk4Yq33p2-7XhK_fr2IQNXaI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8AkcAkFYOAF7acBhmjjZu5cc.jpg?f=fotoalbum_large

Jep dit was al hetgeen waar ik op zat te wachten… de top 10 speler die helemaal los gaat, een tweede die ook buiten bereik is en dan moet ik hopen dat de top 100 speler en het f2p account van Carlos85 niet te ver op komt rukken… happy days!

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tootoo schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 10:06:
[Afbeelding]

Jep dit was al hetgeen waar ik op zat te wachten… de top 10 speler die helemaal los gaat, een tweede die ook buiten bereik is en dan moet ik hopen dat de top 100 speler en het f2p account van Carlos85 niet te ver op komt rukken… happy days!
Sow hey dat is een poule zeg! Succes met top zes 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
203k, wow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Maak er maar 211k van ondertussen… Leuk om te zien tot waar hij kan komen :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Is8OBOjDHGtaEDfX0Plkac419b0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fc8y9MLp03GvO5i9cptveZwk.jpg?f=fotoalbum_large

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Helaas, # team blut!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S60V2kSbNzM4YvhmvwBMiV20dEY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kJbktE76Ag5uj9Wap95L6hc7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:32
Heb ik een nieuwe telefoon met 90 hz scherm, blijkt Mario Kart Tour daar niet fatsoenlijk mee te werken. Moet ik alsnog downscalen naar 60 :(

En wow, 77k op één track.. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
BBBrt schreef op zondag 28 mei 2023 @ 21:21:
Heb ik een nieuwe telefoon met 90 hz scherm, blijkt Mario Kart Tour daar niet fatsoenlijk mee te werken. Moet ik alsnog downscalen naar 60 :(

En wow, 77k op één track.. :)
:D

Aantal Hz heeft mij nooit gestoord. Volgens mij is MKT gelockt op 60hz?

Heb sinds kort ook een nieuwe telefoon. Van een Sony Xperia 5 II (die al een 120 Hz scherm heeft) naar een Motorola Edge 40 Pro met 165 Hz display en ik kan je vertellen dat alleen het grotere scherm een verademing is. Het geeft gewoon meer beleving aan het spel.

offtopic:
De hogere verversingssnelheid is alleen zichtbaar bij scrollen en dergelijke. Een mens ziet al vloeiend beeld bij 24Hz. Dit in tegenstelling tot duiven die pas bij minimaal 200Hz een vloeiend beeld zien. Toevallig ooit een keer ergens gelezen. O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• texelonia
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cr_4GmVGrEO9JARcxEUY-k8-PHw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hiw58YM3urAW5tjkg3DFR2nv.png?f=fotoalbum_large
Ik ben gelukkig niet blut! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enjoy :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 19:15
Mijn top 5.
Vandaag nog maar wat pogingen doen, heb nog wel wat ruimte. Items op track 1 zijn niet volledig qua punten en track 3 lijkt me ook wel ruimte te zitten met 3 frenzies.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GsqN1h7kcfev-92BVdRhMbaWm-g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YTOInfJyjDzyeRShlUzmmGj7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QKenzy7KSr5vG5SsuyQag3YQkEc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oqbuvQJEZYZ0HphbA8DctlHg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBBrt
pjot1 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 21:34:
[...]

:D

Aantal Hz heeft mij nooit gestoord. Volgens mij is MKT gelockt op 60hz?

Heb sinds kort ook een nieuwe telefoon. Van een Sony Xperia 5 II (die al een 120 Hz scherm heeft) naar een Motorola Edge 40 Pro met 165 Hz display en ik kan je vertellen dat alleen het grotere scherm een verademing is. Het geeft gewoon meer beleving aan het spel.

offtopic:
De hogere verversingssnelheid is alleen zichtbaar bij scrollen en dergelijke. Een mens ziet al vloeiend beeld bij 24Hz. Dit in tegenstelling tot duiven die pas bij minimaal 200Hz een vloeiend beeld zien. Toevallig ooit een keer ergens gelezen. O-)
Nee, het stoort me ook niet zo. Maar het verschil (met scrollen enzo) is wel echt zichtbaar. Nu baal ik dat ik óf elke keer voordat ik MKT start, handmatig moet terugschalen naar 60, óf hem gewoon op 60 moet laten staan, terwijl mijn telefoon dus beter is dan dat :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cwC4EWRhg5QcNb6EltvE1AuKw-g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4rdK6uc59KsbL0CKVyQ9Oshl.jpg?f=fotoalbum_large

Even @Slettesloery in het zonnetje zetten ;-) dikke score hoor.

Zie veel van Tweakers die het deze week goed doen. Zelf heb ik nog steeds de makkelijkste poule in tijden (oei nu roep ik het af, de sleepers komen er nu aan) haha nouja prima sta nog dik eerste en als ik naar 2 of 3 zak vind ik dat niet erg.

Heb lekker veel tickets kunnen sparen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slettesloery
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 05-09 23:15
Thanks @MetalSonic alleen kan er nog van alles gebeuren plek 3 en 4 moeten nog wakker worden hopelijk blijven ze slapen. Succes iedereen verder vandaag nog.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YITv5JNdCkDaVkuXAORdqkX5TY8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mDDoHVI5xO97ssDsZ15GNYBL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Pfoe, wat een getallen! En ik maar denken dat ik het zwaar heb...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i9a45gKQ-hM7oIAn5F_fDqKIqws=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jXDrqmZkm6H5E5bnqp4AkTMo.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1itWc3qU3d5STwpOvSUtBuLtKe8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3KYwwbjlVDDOzaW9IZyLutYs.png?f=user_large

Kan gewoon niet tegen de hoog gelevelde coinboxdrivers op. :N

Morgen gelukkig weer een nieuwe tour! :Y

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Nou, de eindstand wordt hoogstwaarschijnlijk de screenshots van hierboven. Hopelijk komende week beter.

Iedereen weer gefeliciteerd met de behaalde resultaten en veel plezier komende week! :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sleehond
1e *O*

Naast de nieuwe HE driver en glider rewards ook nog uit de gouden pijp een nieuwe HE kart. Top!

En weer terug tier 60

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZLm62GXeR5QGuqkzQgR1PS-18Fo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/A6A2renYwXE9L97L73NDJkEe.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
Hier derde gebleven in niemandsland tussen 171k en 128k. Achteraf gezien had ik niet zoveel tickets hoeven te investeren, maar in de block mii investeren vind ik ook niet erg. Benieuwd wat de tour gaat brengen!

Folding@home

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Eerste gebleven! Een van de makkelijkste rankings ooit. Ben benieuwd hoe de nieuwe tour is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel
Ik hoopte op top drie en dat is (met kleine voorsprong) gelukt, dus tevreden. Nu voor het eerst tier 86 gehaald.

Serie is 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3.

In de derde track van de huidige ranked heb ik alleen vijf level-1-drivers en moet ik dus kiezen welke te upgraden. Ik neig naar Morton Mii vanwege de giant banana en Mii zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBBrt
Poeh, weer 13e ofzo. Ik word ook wel steeds met nogal fanatieke spelers in de ranked gestopt...
Misschien deze tour weer eens wat pakken.

Zojuist 114 tokens in één race, volgens mij is dat een PR :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dYj5tGSIo1U6VaXL2ck3qwDowww=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tZhwPU4Kg0OoXggDfaoVfYw6.jpg?f=fotoalbum_large

Weer een poule waar ik moet knokken voor een resultaat. Niks mis mee natuurlijk. Eens kijken of ik top 3 haal. Kan mijn glider op track 3 nog wat upgraden en dan zien we het wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
Pech Wedding maar aangeschaft, had ik nog niet.

Qua ranking, nummer 1 heeft 58k punten ik ben nummer 2 met net geen 52k punten. Afstand is dus al wel enigszins ruim en ik denk niet dat ik het ga evenaren. Nummers 3, 4, 5, 6 EN 7 zitten slechts binnen 3k afstand van mij, dus vooral op plek 2 richten hier momenteel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
Oef wat voelde ik me dom :p ik kwam er vannacht met toeval pas achter dat bij Daisy circuit een shortcut zit met een extra itembox… twee extra itemboxen geven toch best een flink verschil!

Nu sta ik weer 3k boven de nummer 2 in ieder geval :)

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
Leuk presentje uit de ACP!
Gliders loop ik altijd wat achter en die mis ik het vaakst volgens mij. Dus zeer welkom. Heeft ook een mooie coverage als ik het zo bekeken heb.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BWW44tkjRgY5HbkeGiHB3N-0SoI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Vk7ydsyupD89xi5rzSTx9oe2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Tootoo schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 10:04:
Oef wat voelde ik me dom :p ik kwam er vannacht met toeval pas achter dat bij Daisy circuit een shortcut zit met een extra itembox… twee extra itemboxen geven toch best een flink verschil!

Dan ben ik ook best dom.... :F Die shortcut heb ik ook nog niet gezien. Heb de track ook nog niet vaak gedaan dus er zit sowieso ruimte voor verbetering in en dankzij deze tip nog meer! ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel
Het gaat neem ik aan om de trap aan de rechterkant net voor de eerste rotonde. Er zit wel een kartonnen bloem voor die je weg moet rammen om de trap te kunnen nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Poeksel schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 13:46:
Het gaat neem ik aan om de trap aan de rechterkant net voor de eerste rotonde. Er zit wel een kartonnen bloem voor die je weg moet rammen om de trap te kunnen nemen.
Deze ja :) maar zelfs als je geen item hebt om er doorheen te komen kan je nog je combo behouden, mits je glider level dat toelaat misschien. Maar als je begint met een frenzy kan je hier sowieso al goed doorheen.

@pjot1 ow dan ben ik blij dat ik niet de enige ben die daar niet gelijk op lette :p

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tootoo schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 10:04:

Bedankt voor de tip! Had hem zelf steeds gemist.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1BFJPYBHkkm8A2yE93pWEuhiJio=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LLrsZsJMoKUWxYaqDQPhKj2o.jpg?f=fotoalbum_large
Mede dankzij de tip van @Tootoo 🥇

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBBrt
Al twee dagen op rij nieuwe HE items in de reguliere shop. Gelukkig had ik nog 20k+ achter de hand :)
Verder lijk ik eerste te worden, of top 3 in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laatste dag alweer van deze week! Hopelijk staat iedereen er goed voor. Ik sta met een voorsprong met een paar duizend eerste.

Heb niet veel tijd gestopt in verzamelen van de groene muntjes. Moet maar zien of ik alle 10 de pipes kan leegmaken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Edit: ah lekker, daily challenge 45 rubies

Het is 9 van de 10 keer zoals bij de meeste natuurlijk troep. Dus ik doe die daily challenge van "heb ik dat ook weer gedaan". Ik had de reward meteen weggedrukt en toen dacht ik ineens. "Huh was dat nou wat ik dacht wat het was, een snelle blik naar de ruby balans en ja hoor jackpot" :D _/-\o_

[ Voor 78% gewijzigd door MetalSonic op 06-06-2023 15:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@MetalSonic
Af en toe komt er iets leuks uit. Aantal weken geleden had ik 4 dagen achter elkaar een gold pipe. Sindsdien ook niet meer gehad trouwens! :D

Hier kan ik ein-de-lijk melden dat ik eens een makkelijke ranking heb. Tenminste, als er geen sleepers zijn.... Nu 16k voor op de de nr2 dus een top 3 zou toch mogelijk moeten zijn. Dit alles zonder een keer tickets uit te geven. Die heb ik komende week ook hard nodig.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Met nog een klein uur op de klok sta ik nog steeds 16k voor. Dat zie ik niet zo snel veranderen. :) Ben er blij mee!

Iedereen weer gefeliciteerd en succes komende week!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tootoo
Hier een tweede plek zonder tickets geïnvesteerd te hebben. De nummer 1 ging door tot 150k, terwijl de nummer 3 op 500 punten van me bleef. Blij mee! Want voor de komende ranked moet ik wel meer investeren wil ik mee doen om de knikkers…

Folding@home

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
5e geworden. 1e zat er ook zeker niet in. Alleen had ik wel 2e kunnen worden, maar ik had geen puf meer om nog 100 pogingen te moeten doen om 2e te worden. Dus accepteren en door naar komende week!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Eerste geworden, ook weer relatief makkelijk. Afgelopen drie dagen gebeurde er niks meer in de top vijf en geen sleepers. Altijd lekker als je 7 driver uncaps kan bijschrijven :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BBBrt
1e! Dan zal het deze week wel weer 10e worden ofzo :)

Veel plezier allemaal, met deze week!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel
Gisteravond gestegen van plek vijf naar plek twee en dat gebleven.

Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3-2.

Jullie kennen wellicht de vuistregel om alleen HE drivertickets te investeren in Mii en coinboxers, maar wat als je tussen die twee moet kiezen? Dat dilemma heb ik op Snow Land T. Ik heb Larry Wintertime op level 1 en 800. Ik heb van de Mii Ludwig, Larry en Roaring Racer op level 1, Dry Bowser op level 2 (1200). 14 level en 24 points-cap tickets beschikbaar.

Of niks investeren, want denk dat ik toch geen top drie haal deze ranked.

[ Voor 6% gewijzigd door Poeksel op 07-06-2023 12:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Mii Ludwig en Roaring Racer zijn qua item niet zo interessant, dus die zou ik links laten liggen.

Larry Wintertime heb ik op level 6 en is echt best vaak te gebruiken in ranked. Maar misschien heb je daar steeds andere/betere opties voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poeksel schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 12:17:
Gisteravond gestegen van plek vijf naar plek twee en dat gebleven.

Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3-2.

Jullie kennen wellicht de vuistregel om alleen HE drivertickets te investeren in Mii en coinboxers, maar wat als je tussen die twee moet kiezen? Dat dilemma heb ik op Snow Land T. Ik heb Larry Wintertime op level 1 en 800. Ik heb van de Mii Ludwig, Larry en Roaring Racer op level 1, Dry Bowser op level 2 (1200). 14 level en 24 points-cap tickets beschikbaar.

Lekker voor Larry Wintertime gaan. Coinbox drivers zijn de way to go. Was hier een tijdje discussie of je beter CB of Boomerang kon maar voor mij is het echt coinbox. Genoeg tracks laatste maanden waarbij er geen eens tier 2 coinbox drivers mee doen. Zit je dan met je boomerang frenzy.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBBrt
Zo, inmiddels wel een beetje het maximale eruit geperst. Sta nu 3e, maar word vast nog ingehaald...

Weten jullie al welk team het wordt, komende week?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h3SCFqR294KsAGVz35U3MtxOK1I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/t1iUyBTBfVLJkRpwND7rR6uj.png?f=fotoalbum_large
Kreeg m deze tour “niet cadeau” maar nu gelukkig weer kunnen aftikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mocht je nog een track zoeken om je groene tokens te pakken. Ik kan track een aanraden.

Veel item blocks! Veel kiesbare drivers daar moet toch wel een banaan driver bij zitten? Beetje goede run kan zomaar 80 green tokens opleveren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
MetalSonic schreef op zondag 11 juni 2023 @ 12:48:
Mocht je nog een track zoeken om je groene tokens te pakken. Ik kan track een aanraden.

Veel item blocks! Veel kiesbare drivers daar moet toch wel een banaan driver bij zitten? Beetje goede run kan zomaar 80 green tokens opleveren
Van deze ranked cup bedoel je? Daar zie ik geen drivers namelijk op track 1 die een giant banaan als item heeft? Track drie overigens wel (mijn go to track), en ook op track 1 van de eerste cup :)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tootoo schreef op maandag 12 juni 2023 @ 10:40:
[...]

Van deze ranked cup bedoel je? Daar zie ik geen drivers namelijk op track 1 die een giant banaan als item heeft? Track drie overigens wel (mijn go to track), en ook op track 1 van de eerste cup :)
Ik bedoel de eerste track, dat is ook de eerste track van de eerste ranked cup. Waar jij toen had gedeeld dat je voor de rotonde nog een item block kan pakken. Die track stikt van de items en hij gaat redelijk snel. Ideaal dus om ff wat muntjes te verzamelen. Helpt ook dat eerste item block al snel is dus desnoods doe je een paar restarts voor je begint met een giant banana frenzy.

Ben wel klaar voor woensdag, heb het wel weer gezien met de huidige ranked tracks. :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
De challenge om drie keer op rij te winnen in multiplayer heb ik tot nu toe altijd gehaald, meestal zelfs binnen een paar dagen. Deze tour gaat het waarschijnlijk niet lukken. Drie keer op rij geen connection error hebben is al vrij zeldzaam....

[ Voor 5% gewijzigd door Poeksel op 12-06-2023 16:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poeksel schreef op maandag 12 juni 2023 @ 16:00:
De challenge om drie keer op rij te winnen in multiplayer heb ik tot nu toe altijd gehaald, meestal zelfs binnen een paar dagen. Deze tour gaat het waarschijnlijk niet lukken. Drie keer op rij geen connection error hebben is al vrij zeldzaam....
Vervelend, wellicht morgen ochtend vroeg nog eens proberen? Edit hoeft uiteraard niet persé morgen vroeg had het gevoel dat het gisteren al dinsdag was. Geen idee waarom

Edit: was uiteindelijk nog redelijk snel gegaan, alle green pipes gedaan. Pull 08 en 09 waren de het vooral waard. Een HE driver uncap een HE kart uncap. Daar doen we het voor. Kan in een week net het verschil maken.

Kom maar op met die volgende tour :9B

[ Voor 30% gewijzigd door MetalSonic op 13-06-2023 15:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Met nog 40 minuten op de klok durf ik wel te beweren dat ik 2e ben geworden. Erg blij mee! Er zat misschien nog wel meer in de 1e en 2e track maar had me vooral gefocust op de 3e track. (Ook vanwege de groene muntjes)

Zin in de nieuwe tour! Ik denk dat ik voor team Mario ga. Gefeliciteerd en succes iedereen weer! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
10e geworden maar volledig ingecalculeerd had weinig tijd afgelopen week en eerlijk gezegd ook weinig zin/puf om te spelen.

Voor Mario gekozen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
Poeksel schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 12:17:
Sterker nog, niet eens top tien: dertiende plaats (ondanks investeren van tickets). Maar in de nieuwe ranked kan ik twee keer mijn homeboy gouden Mii gebruiken, dus dat komt vast wel goed.

Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3-2-13.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Weer een makkelijke week gehad en weer eerste!

Als je de maximale teambonus wil moet je Luigi kiezen. Ik heb Mario gekozen en sinds de invoering van het “casino systeem” altijd verkeerd gegokt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBBrt
Team Luigi hier. Puur vanwege het grotere aanbod aan drivers. Op zich wel leuke nieuwe tracks. Vrij lineair, maar wel oké :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VXr2eBozXJj_6EnsNnjkQMZYtBw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KvoL6FLV3J4qvqIqFBbXdF6H.jpg?f=fotoalbum_large

Hoe gaat het bij jullie?

Ik kan nog een beetje uit de eerste twee tracks persen. Lijkt er op dat ik veel tickets kan bewaren voor volgende week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
@MetalSonic hier een beetje vergelijkbaar: ik sta nu met 150k eerste met 10k voorsprong op nummer 2. Gevoelsmatig kan ik niet heel eenvoudig meer duizenden punten pakken, misschien nog wat op track 3.

Maar ik wil mijn tickets ook voor volgende week bewaren. Als ik het goed las is Luigi gold knight dan als onderdeel voor de eerste plekken? Een coinbox driver als prijs voor de bovenste plekken is altijd weer een recept voor een slijtageslag…

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tootoo schreef op zondag 18 juni 2023 @ 08:38:
@MetalSonic hier een beetje vergelijkbaar: ik sta nu met 150k eerste met 10k voorsprong op nummer 2. Gevoelsmatig kan ik niet heel eenvoudig meer duizenden punten pakken, misschien nog wat op track 3.

Maar ik wil mijn tickets ook voor volgende week bewaren. Als ik het goed las is Luigi gold knight dan als onderdeel voor de eerste plekken? Een coinbox driver als prijs voor de bovenste plekken is altijd weer een recept voor een slijtageslag…
Ik ben benieuwd hoe je golden luigi knight kan krijgen. Een reward voor top drie? Of in de shop? Als het dat eerste is wordt het inderdaad een (zeer) zware slijtageslag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rustig deze tour in dit topic ;-)

Ik zal dan weer ff een update plaatsen op de laatste dag van deze week. De afgelopen dagen zat ik constant in een leuk "gevecht" met de nummer twee. Dan was ik weer eerste dan hij dan ik dan hij. Nu loop ik 1,5k op hem voor maar ik kijk er niet vreemd van op als hij mij weer inhaalt. En ik moet zeggen, dat vind ik leuk. Dat is competitie die dit spel voor mij veel meerwaarde geven.

Moet zeggen dat sinds je geen 45 rubies meer krijgt voor plek één de plek voor mij wel iets minder belangrijk is geworden. Ik houd de tickets op zak om nog grotere sprongen te kunnen maken in de huidige week. Heb ondanks alles toch heel veel pogingen gestopt in alle tracks.

Ik ben in de afgelopen dagen al wat bezig geweest voor de volgende week. Hopende dat er al zo'n epische run tussen zat. Hopelijk kan ik volgende week mee doen voor de top 3.

Niet alleen voor de mogelijke nieuwe coinbox driver, maar ook voor de HE driver uncaps!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel
Ik stond voor het weekend nog heel ruim eerste, maar vandaag werd ik gepasseerd. Paar verbeteringen vanavond en nu sta ik weer (nipt) eerste. Voorsprong op plek drie is wel ruim. En inderdaad, eerste of tweede plek maakt niet zo veel meer uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Vannacht weer ingehaald helaas. Stond eerste nu 4e. Naja, niet getreurd! Ik maak mn borst maar alvast nat voor komende week... :')

Iedereen weer gefeliciteerd en succes komende week! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
12e…

Wederom weinig tot geen MKT gespeeld. Beetje een ding laatste weken…

Combinatie van klein beetje MKT moe (sorry!) en drukke weken.

Benieuwd of ik komende weken weer tegen iets meer aandacht en plezier loop voor het spel. Heb nu vaak dat ik het spel start en al na 2 races ofzo denk laat maar heb niet zo’n zin… :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Eerste! Was een leuke week moest er weer eens voor “werken”. Succes iedereen weer

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 07:26:
12e…

Wederom weinig tot geen MKT gespeeld. Beetje een ding laatste weken…

Combinatie van klein beetje MKT moe (sorry!) en drukke weken.

Benieuwd of ik komende weken weer tegen iets meer aandacht en plezier loop voor het spel. Heb nu vaak dat ik het spel start en al na 2 races ofzo denk laat maar heb niet zo’n zin… :|
Weet je waarom je minder speelt? Kan je benoemen waar je nu dan op "afknapt"? Jammer dat je vaak na 2 races al wil stoppen...

Denk dat veel in dit topic al eens een Mario Kart Tour dip hebben gehad. Voor sommige kwam het plezier later terug en andere namen even een pauze.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
Eerste gebleven! En zo mijn verzameling Mii kunnen uitbreiden.

Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3-2-13-1.

En vandaag 3 HE-tickets in de shop. Gelukkig had ik nog geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi

Maar kan iemand ook een algemeen Topic
aanmaken voor Mobile Gaming?

Ik ben hier zelf niet al te handig in.

Ik mis het algemene mobile gaming topic op de Tweakers forum.

Er zijn veel meer leuke mobile Games.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2023 20:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 18:55:
hoi

Maar kan iemand ook een algemeen Topic
aanmaken voor Mobile Gaming?

Ik ben hier zelf niet al te handig in.

Ik mis het algemene mobile gaming topic op de Tweakers forum.
Uhm…. ⁉️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBBrt
12e geworden! Deze week wat hoopvoller. Eens kijken of ik die gouden Luigi kan scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
Zit Aniek hier ook op het forum? Volgens mij is die een keer in mijn vriendenlijst beland op een multiplayer-toernooi van Metalsonic.

Die gaat echt als een malle. Voor mijn gevoel in één streep van level 30 naar 80 en nu ook nummer 1 in de vriendenlijst (150k+ met level 81). Die moet toch wel veel geld in dit spel pompen?

#jaloers :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
BBBrt schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 23:23:
Zit Aniek hier ook op het forum? Volgens mij is die een keer in mijn vriendenlijst beland op een multiplayer-toernooi van Metalsonic.

Die gaat echt als een malle. Voor mijn gevoel in één streep van level 30 naar 80 en nu ook nummer 1 in de vriendenlijst (150k+ met level 81). Die moet toch wel veel geld in dit spel pompen?

Ja, dat is @Whaam volgens mij. En volgens mij alleen een gold speler die zijn/haar tickets slim inzet. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Welkom op plek een Aniek! Ik verwacht binnenkort een mooie “strijd” te zien tussen jou en Slettesloery.

Je item zal je helpen om de nieuwe coinbox driver te pakken!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Scj5HIFsSqZIBW2rgvbzc5xp2t0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dAexOC1d3OSBTG4AP1hkDmYO.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:42

Whaam

Meer beter

pjot1 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 06:44:
[...]

Ja, dat is @Whaam volgens mij. En volgens mij alleen een gold speler die zijn/haar tickets slim inzet. :)
Nee helaas, ben ik niet, veel verder weggezakt… ging teveel tijd in de game zitten. Durf zelfs niet meer te zeggen wat mijn ingame username ook alweer was :o

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
@MetalSonic nog even reactie op minder spelen, geen aantoonbare reden eigenlijk. Simpelweg gewoon iets minder puf hebben en plezier.

Alhoewel ik dus nu weer erg lekker ga…

Die 1e plaats gaat wel lukken, en fijne reward komt er daar weer mee aan!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8QGZm-8nmnE6edK-7vm8xxNh1ws=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XU6PID3Gt7ODCyzHtJHo1ONL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GOwN5vieSx6PQ4PI5kOqyfaJY1g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fgPV7j1bhOXHr38R2mWHi8pl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBBrt
Sleehond schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 11:51:
@MetalSonic nog even reactie op minder spelen, geen aantoonbare reden eigenlijk. Simpelweg gewoon iets minder puf hebben en plezier.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Lekker bezig! Ik ga ook wat extra tijd besteden aan wat goede scores deze week. Toch een leuke nieuwe coinboxer die je kunt pakken. En ik hoef 'maar' derde te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik doe gelukkig nog volop mee voor de strijd voor de Coiboxer. Heb nu ook wel de meeste tickets uitgegeven. Vind de tracks van deze week niet heel leuk. Track 3 is voor mij op veel stukken absoluut niet coinbox vriendelijk. Laatste item block, wat heb je daar aan? Je pakt een coinbox of wat dan ook en je vliegt 2 seconden door de lucht en de finish streep.

Hoe interessant deze coinbox driver wordt hangt af van Nintendo. Als hij straks kiesbaar is op tracks waar ik al dikke items tot mijn beschikking heb (level 6 of hoger) dan is het goed mogelijk dat Luigi coinbox driver een dikke laag stof gaat pakken. Beetje zoals Golden egg yoshi CB.... Als ik die kan kiezen heb ik eigenlijk altijd al veel betere alternatieven.

Wellicht komt er straks een nieuwe ranked track waar je alleen maar gare drivers kan kiezen of Luigi coinbox. Daar moet ik mij maar op voorbereiden en dat ik hem dan lekker veel driver tickets kan geven :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 11:51:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ja kan ook, ik speel het laatste weken ook weer ietsje minder. Ik doe al mijn "verplichtingen" maar ik ga al niet meer voor het maximale aantal muntjes. Kies nu ook vaak ervoor om maar een race op autopilot te doen. Is goed hoor, heb ik ook de 300 coins en verder zal het wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Naamah
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-08 22:50
BBBrt schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 23:23:

Ha, ben ik! Grappig dat het gespot is! Ik ben een hele tijd rond tier 73-74 blijven hangen en nu de laatste weken inderdaad in een vrij rechte lijn naar 80, omdat ik die gold mii racing suite toch wilde hebben. En nu dan toch ook maar voor gold luigi aan het gaan.

Ik had ook echt een heleboel tickets en rubies opgespaard. Ik denk dat ik meer dan tachtig van alle soorten HE-tickets had.

En inderdaad alleen gold-pass en een héél enkele keer iets gekocht, maar nauwelijks. Ik vind juist dat wachten en dan slim en efficiënt gebruikmaken van middelen als rubies en tickets leuk bij games. Ook in deze cup: kwam erachter dat die waluigi kart op lvl 8 op twee tracks bovenaan staat, dat vind ik dan oprecht leuk om in te investeren :)

Denk trouwens dat ik het komende weken weer even een beetje laat voor wat het is, tenzij er echt nog iets leuks qua items voorbijkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Naamah schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 20:44:
[...]

Ha, ben ik! Grappig dat het gespot is! Ik ben een hele tijd rond tier 73-74 blijven hangen en nu de laatste weken inderdaad in een vrij rechte lijn naar 80, omdat ik die gold mii racing suite toch wilde hebben. En nu dan toch ook maar voor gold luigi aan het gaan.

Ik had ook echt een heleboel tickets en rubies opgespaard. Ik denk dat ik meer dan tachtig van alle soorten HE-tickets had.

En inderdaad alleen gold-pass en een héél enkele keer iets gekocht, maar nauwelijks. Ik vind juist dat wachten en dan slim en efficiënt gebruikmaken van middelen als rubies en tickets leuk bij games. Ook in deze cup: kwam erachter dat die waluigi kart op lvl 8 op twee tracks bovenaan staat, dat vind ik dan oprecht leuk om in te investeren :)

Denk trouwens dat ik het komende weken weer even een beetje laat voor wat het is, tenzij er echt nog iets leuks qua items voorbijkomt.
Leuk hoor ik vind het wel een kleine sensatie hoe je vanuit het niks en met minimale uitgaven dan echt even mee doet in de "top 3" van Tweakers :D _/-\o_ .. Geniet lekker van dit weekje! En wat later komt dat zie je dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het al woensdag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBBrt
Ja, ik wens mee. Sta royaal tweede, maar vrees voor sleepers. En anders snel door en duimen dat de nieuwe coinboxer bruikbaar gaat worden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BBBrt schreef op maandag 26 juni 2023 @ 18:39:
[...]

Ja, ik wens mee. Sta royaal tweede, maar vrees voor sleepers. En anders snel door en duimen dat de nieuwe coinboxer bruikbaar gaat worden!
Sleepers zag ik vooral vaak in de eerste week en dan de laatste paar dagen van de eerste week. Hopelijk voor jou zien we dat ook terug in deze week. Ben echt benieuwd hoe bruikbaar de coinbox driver wordt in de volgende tour.

Stel ik kan voor ranked track 1 kiezen uit een level 1 coinbox driver of er is al een giant banana level 7 dan houd ik de tickets op zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Ik sta dertiende en top drie gaat sowieso niet lukken. Morgen maar proberen top tien te halen, maar dat gaat denk ik al lastig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poeksel schreef op maandag 26 juni 2023 @ 22:58:
Ik sta dertiende en top drie gaat sowieso niet lukken. Morgen maar proberen top tien te halen, maar dat gaat denk ik al lastig worden.
Hmm das jammer, en zeker je tickets al uitgegeven?

Achja zie het zo, grote kans dat die coinboxdriver weinig gaat toevoegen. Meeste hebben voor elke track al een leuk item en dan is het vaak handiger om die nog beter te maken dan weer bij start te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Wel wat tickets geïnvesteerd, ook nog een boek over, maar bewaar ik liever voor als ik voor de top drie kan strijden.

Benieuwd wie Mario vs Luigi gaat winnen. Ik gok dat rond de 66% Mario heeft gekozen en dan zal het spannend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Team Luigi krijgt nu al dagen achter elkaar elke dag die support bonus. Mag mario niet winnen? Ik hoop dat Mario wint dan is EINDELIJK de negatieve combo van 1,5 tot 2 jaar verbroken waarbij ik altijd verkeerd koos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBBrt
MetalSonic schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 10:49:
Team Luigi krijgt nu al dagen achter elkaar elke dag die support bonus. Mag mario niet winnen? Ik hoop dat Mario wint dan is EINDELIJK de negatieve combo van 1,5 tot 2 jaar verbroken waarbij ik altijd verkeerd koos.
Na dag 1 zie je goed wat de relatieve verhoudingen zijn. In dit geval was dat bijna 70/30 in het voordeel van Mario. Luigi heeft dus élke dag het voordeel gekregen, maar loopt dus vrijwel niets in.
Dat lijkt wel zo, want de verhouding is nu 55/45 ofzo, maar het gat is veel te groot om nog te dichten. Ook op deze laatste dag.

Dus rustig maar, Mario wint ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
BBBrt schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 15:36:
[...]

Na dag 1 zie je goed wat de relatieve verhoudingen zijn. In dit geval was dat bijna 70/30 in het voordeel van Mario. Luigi heeft dus élke dag het voordeel gekregen, maar loopt dus vrijwel niets in.
Dat lijkt wel zo, want de verhouding is nu 55/45 ofzo, maar het gat is veel te groot om nog te dichten. Ook op deze laatste dag.

Dus rustig maar, Mario wint ;)
in de app lijkt het alsof het dicht bij elkaar zit :+ ze houden het spannend.

Hopelijk wint Mario :)F :)F :)F :)F :)F :)F

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sleehond
1e *O*

Naast de gold knight ook nog HÈ dark buggy uit de gouden pijp die ik nog niet had!

Gefeliciteerd aan de goede resultaten!

Oh en hopelijk woont Mario!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tootoo
Nou dat was een rustige ranked cup… eerste geworden met 8k voorsprong en niet alle tickets ingezet. Die had ik anders ingeschat, maar prima!

Go team Mario!

Folding@home

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Zucht, wat heb ik toch een haat liefde verhouding met dit spel. Vannacht mezelf op een comfortabele 3e plek gezet. Nu met 30 punten ingehaald en 4e.... :(

Wel team Mario overigens! O-)

Pagina: 1 ... 148 ... 161 Laatste