Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:53
2e geworden nog. Weer naar tier 68. Verder nog niet gekomen dus hoop eindelijk deze week eens!!

Zo deze heb ik nog niet eerder gehad. Heb er niks aan maar toch. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7HO3zRxsWqzOoHvBEfuCr9Gys2s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ytxG3LfAi7x5qSNTB261ojcU.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 70% gewijzigd door bennieeee op 11-10-2023 08:05 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Hier tweede geworden! :)

Eigenlijk geen verassing, heb een beetje geprobeerd om dichterbij de nummer één te komen maar vond 't wel prima.

@BBBrt
Geen bijzondere items, mja wel de belangrijke driver uncaps. Kart en super item vallen uiteraard tegen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jorx100
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 17-09 22:28
Hier ook weer een tweede plek. Deze week wordt lastig, ik heb een slootje driver tickets maar die wil ik eigenlijk bewaren voor mijn Mii Gold Suit. Die is nu nog level 1 maar volgens mij heel vaak bruikbaar in de Ranked Cups. Is dat verstandig of toch de tickets naar andere drivers?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:25
Achtste, maar ik zat 11k achter mijn PR in de battle, dus er had meer in gezeten. Komende week knallen met mijn gemaxte gouden CC!

Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3-2-13-1-15-14-2-4-6-2-5-11-1-5-3-6-2-2-1-8.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jorx100 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:29:
Hier ook weer een tweede plek. Deze week wordt lastig, ik heb een slootje driver tickets maar die wil ik eigenlijk bewaren voor mijn Mii Gold Suit. Die is nu nog level 1 maar volgens mij heel vaak bruikbaar in de Ranked Cups. Is dat verstandig of toch de tickets naar andere drivers?
Is voor andere moeilijk om zo te zeggen. Als je op tracks waar je de Mii Gold Suit kan gebruiken al sterke alternatieven hebt dan hoeft het niet eens het beste te zijn om je tickets aan Mii Gold te geven. Als ik jou was zou ik het op zak houden tot je in een week een mooie kans ziet. Of als je in een week een reward ziet waar je vol voor wil gaan ook dan kan je overwegen tickets uit te geven.

Als er iets is dat ik heb geleerd van Mario Kart Tour, dan is het om juist niet te ver vooruit te kijken. Wellicht komen er straks maanden dat de Mii Gold Suit driver niet inzetbaar is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Poeksel
Ik heb even de top 15 karts en gliders overgetikt zoals die een paar weken (als plaatjes) op Reddit gepost zijn en daar hebben jullie wellicht ook iets aan:

Karts:

1 Bloober Shuttle
2 Blazing Eagle
3 Moo Moo Offroader
4 Blue Crawly Kart
5 Pink Speeder
6 Rainbow Streetle
7 Silver Cupid's Arrows
8 Swift Talon
9 Taiko Drum Dasher
10 Red Comet
11 Sakura Sports Coupe
12 Camo Taanoki Kart
13 Rainbow Taxi
14 Gold Lunar Cruiser
15 Rainbow Pipe Buggy

Gliders:

1 Yellow Hard Hat Balloon
2 8-bit Super Glider
3 Wonderful Garnet
4 Gold Hard Hat Balloon
5 Nabbit Parachute
6 8-bit Block Glider
7 Gold 8-bit Glider
8 Sakura Origami Glider
9 Black Parachute
10 Festive Holly
11 Wonderful Diamond
12 Golden Glider
13 Fuzzy Kite
14 Autumn Leaves
15 Calico Toe-Bean Balloons

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Hmz... Eerste plaats gaat het deze week niet worden...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LIyYeZSzwBf3MI7SznS1bgU2hLw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FdAjJeV97xNWGhgQut0VhlEf.png?f=user_large

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorx100
@MetalSonic
Bedankt voor jouw advies. Het is inderdaad lastig, ik heb niet zo'n zin om uit te zoeken waar de dubbelingen zitten met mijn top drivers. Als ik Mii Gold Suit level 7 maak, dubbel uncapped, dan is ie meteen mijn beste optie op 52 tracks... Ik hou mijn tickets voorlopig op zak en stel de beslissing nog even uit.

@pjot1 Zo! 159k! Dat is next level voor players als jij en ik tussen player level 80 en 90. Echter die andere moet je kunnen hebben denk ik. Als die tenminste niet ook nog los gaan...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
pjot1 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 06:09:
Hmz... Eerste plaats gaat het deze week niet worden...

[Afbeelding]
En plek 2 t/m 4 zit ook dicht bij elkaar. Spannende week dan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jorx100 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 14:50:
@MetalSonic
Bedankt voor jouw advies. Het is inderdaad lastig, ik heb niet zo'n zin om uit te zoeken waar de dubbelingen zitten met mijn top drivers. Als ik Mii Gold Suit level 7 maak, dubbel uncapped, dan is ie meteen mijn beste optie op 52 tracks... Ik hou mijn tickets voorlopig op zak en stel de beslissing nog even uit.

@pjot1 Zo! 159k! Dat is next level voor players als jij en ik tussen player level 80 en 90. Echter die andere moet je kunnen hebben denk ik. Als die tenminste niet ook nog los gaan...
Ik heb graag meegedacht. Als ik jou was zou ik lekker de tickets op zak houden.

Staar je ook niet blind op de kwantiteit van de inzetbaarheid. Want er zijn al een paar honder tracks (dus tracks inclusief variaties) en genoeg drivers die belachelijk vaak inzetbaar zijn en die bijna nooit kiesbaar zijn. Terwijl je vroeger bijvoorbeeld ook het tegenovergestelde had. Pink Golden Peach was gigantisch vaak top pick terwijl ze toen niet eens heel veel tracks had waarvoor ze top shelf was, maarja waar ze kon racen als frenzy item, die werden wel vaak gekozen voor de ranked pouls. (Zelfde btw voor Christmas Koopa of hij die ook heet)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@MetalSonic en @Jorx100

Ik heb overal nog ruimte over dus er moet overall nog wel 5 a 10k inzitten al zal dat bij mn tegenstanders ook het geval zijn.

Stiekem toch wel weer leuk, een beetje spanning :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!
pjot1 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 17:29:
@MetalSonic en @Jorx100

Ik heb overal nog ruimte over dus er moet overall nog wel 5 a 10k inzitten al zal dat bij mn tegenstanders ook het geval zijn.

Stiekem toch wel weer leuk, een beetje spanning :p
Leukste weken in Mario Kart tour zijn weken waarin je in een poule zit met veel scores bij elkaar in de buurt. Helemaal leuk is het als je een tijdje een score boven je hebt en je dan uiteindelijk een epische run hebt en zelf de gewenste plek veroverd. Dat geeft veel voldoening _/-\o_

Af en toe een easy week waarin je duidelijk bovenaan staat en je nooit het gevoel hebt dat je de plek verliest is natuurlijk ook leuk maar het heeft verder weinig competitieve spanning.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 17:32:
[...]

Leukste weken in Mario Kart tour zijn weken waarin je in een poule zit met veel scores bij elkaar in de buurt. Helemaal leuk is het als je een tijdje een score boven je hebt en je dan uiteindelijk een epische run hebt en zelf de gewenste plek veroverd. Dat geeft veel voldoening _/-\o_

Af en toe een easy week waarin je duidelijk bovenaan staat en je nooit het gevoel hebt dat je de plek verliest is natuurlijk ook leuk maar het heeft verder weinig competitieve spanning.
Zeker waar! Een aantal keer gehad dat die epische run om 6.30 woensdagochtend ein-de-lijk eens lukte. Dat is gewoon een soort opluchting! :D

Een easy week kan ik me echt niet heugen. In ieder geval geen actieve herinnering aan. O-) Als ik in dit topic kijk, lijkt het wel alsof 'de hogere' tiers af en toe een makkelijke ranking heeft. Voor mij is het echt zo dat ik elke tour (bijna) alles moet investeren en dan alsnog moet knokken voor een top 3 wat zeker niet altijd lukt. Door de ups en downs motiveert het spel mij wel om door te zetten en af en toe dus wel een top 3 te halen. Dankzij MKT toolbox al diverse scores kunnen verbeteren en 1 keer zelfs de score op MKT toolbox verbeterd! 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:44

Ankh

|true

Heb even wat vrienden toegevoegd van de eerste pagina, maar van veel mensen werkt het ID niet. mijn vrouw vind het spel erg leuk haha

Ons (mijn) ID is 7290 3324 7157

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Ankh schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 09:47:
Heb even wat vrienden toegevoegd van de eerste pagina, maar van veel mensen werkt het ID niet. mijn vrouw vind het spel erg leuk haha

Ons (mijn) ID is 7290 3324 7157
Ik heb je een friendrequest gestuurd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hywUqdf3iiKeRzY0F7XPe04Nrec=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wzRPtuxODJaPcN3kJ8VaA8YB.png?f=fotoalbum_large
Jammer dat er geen trailer meer is bij de preview

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 17:21:
[Afbeelding]
Jammer dat er geen trailer meer is bij de preview
Aangezien er geen nieuwe onderdelen komen, kan je je dus ook niet voorbereiden op de volgende tour. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
pjot1 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 18:57:
[...]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6GlDTBc83bKgt8Ys_VRmRZFcOaw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aFMWIIVwBBxKiVhPjvfhfrRE.jpg?f=fotoalbum_large

Aangezien er geen nieuwe onderdelen komen, kan je je dus ook niet voorbereiden op de volgende tour. ;)
Vond de trailer leuke voorpret! Zag je de tracks en opvallende drivers.

Ondertussen is mijn top drie spannend geworden. Gisteren stond ik nog 8k voor op de nummer twee.

Hoe gaat het bij jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
YouTube: Mario Kart Tour - Halloween Tour Trailer

Hier een Halloween tour trailer 🎃👻

Weet uiteraard niet welke Halloween tour we krijgen. 2019? Of 2022?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
Ik sta nu eerste met mooie scores op de eerste twee tracks (51 en 53k) en een matige op de derde (34k, record is 54k al is dat met gouden Mii). Niet heel veel zin om die te gaan verbeteren, de battle vind ik minder leuk dan gewoon racen.

En vandaag drie HE-tickets in de shop en ik heb er nu 50 totaal (11-19-20). De karts en gliders in de top 15 die ik heb zijn bijna allemaal level 1, maar op een gegeven moment wil ik ze toch daaraan uitgeven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Hier nu een 3e plek.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HPQmL0lY11d7hatz1Sm0QMA_-bg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4bXUI0T2v4JvAKrKqAgCC0r6.png?f=user_large

Nummer 1 loopt steeds meer uit en nummer 2 is denk ik ook (nog) niet klaar. Hopen maar dat er geen sleepers in mn ranking staan.

@Poeksel
Wat een tickets! :X Hier structureel tickets en vooral coins tekort. Haal elke HE ticket uit de Daily shop als mn coins het toelaten. Maar ja, heb ze eigenlijk altijd wel nodig voor mn ranking. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorx100
@Poeksel Vijftig HE tickets?!? Hoe dan?!? Ik heb ze altijd allemaal nodig om mee te doen in de Ranked Cups... Aan de andere kant kan je ze ook zo weer op hebben.

@pjot1 Lekkere tegenstanders heb jij! Ik zou met mijn score van 122k bij jou ook 3e staan, maar bij mij (drie tiers lager) sta ik net aan vijfde. Zo kan de indeling nog wel eens verschillen. Soms is het makkelijk soms moeilijk.

Ik ga zeker proberen nog zo ver mogelijk te komen zolang de Mario Kart servers nog draaien, level 99 lijkt me te hoog gegrepen, maar met 90 zou ik zeker tevreden zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
Ik heb enerzijds de laatste maanden geld genoeg gehad om alle tickets in de (gewone) shop te kopen, anderzijds bijna niet aan karts en gliders uitgegeven. Voor de ranked leverde het meestal weinig extra op.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Bijna niks veranderd aan bovenstaande dus ik mag concluderen dat ik 3e ben geworden. Top 3 altijd goed! :)
Iedereen weer gefeliciteerd met de behaalde resultaten en veel plezier in de nieuwe tour!

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NeukmTP7B5K0QrgCBDUZ7HczyVQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JNct8DOFmBEro3BpnrILLnfB.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GrzWOP5dlmIETP4IEgbq4ziqstI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/IzoHDikAr360eMUVMy8qLPOV.png?f=fotoalbum_large
Vooral trots om weer eens eerste van de friends list te zijn!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:36
Hier ook weer eens 1e *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
Track 2 staat *O*

2x coin frenzy en green shell frenzy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iTsg1EXkzfusdnu5MMDFkZIFsNk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VHTdC3Lxbmhc9tn12CDcnXRn.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jEJ1PiIYt-mIS-Oj1QrZAtMUeDM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/poZl5BHTCigHX456sGLUt7En.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Poeksel
Eerste gebleven! Terug naar level 89.

Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3-2-13-1-15-14-2-4-6-2-5-11-1-5-3-6-2-2-1-8-1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@MetalSonic
Nieuw pr zie ik! d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!
@pjot1
Goed gezien 😃 180k is voor mij inderdaad een nieuw week record. Ik probeer er nog iets boven te komen via track twee.

Hoe gaat het bij jou?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vr_XRzK-xfkRUCHo4M8sWXaNVDc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y3pVIy4JGhGp6NXZBMvF3P2P.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 55% gewijzigd door MetalSonic op 21-10-2023 11:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
Een interessante posting over verschillende tools:

https://www.reddit.com/r/...nked_investments_in_year/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 11:28:
@pjot1
Goed gezien 😃 180k is voor mij inderdaad een nieuw week record. Ik probeer er nog iets boven te komen via track twee.

Hoe gaat het bij jou?

[Afbeelding]
Voor nu sta ik er goed voor!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5GMusc4MmfIWOb-EGjJxyrIUpLs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jVPQUURccl0z6sipOIjCp123.png?f=user_large

Heb ook nog wel wat tickets achter de hand. Al kan ik die beter voor komende week bewaren. Maar op elke track zit gelukkig ook nog wat ruimte! :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 22:31
Ik gebruik MKT Toolbox en die kan alles. Snap de toegevoegde waarde van de andere tools dan ook niet zo goed :)

Ik heb 100% coverage, dus koop alleen nog maar Mii suits. Daarnaast gebruik ik de Toolbox om maximale upgrade gains per ticket te krijgen. Dat levert me nu even in de ranked niets op, maar overall natuurlijk wel :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel
BBBrt schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:05:
[...]

Ik gebruik MKT Toolbox en die kan alles. Snap de toegevoegde waarde van de andere tools dan ook niet zo goed :)
Bij Ticket Optimizer krijg je een overzicht van de optimale upgrades voor alle ranked cups samen (of voor alleen de komende cups.) Dus puur de items die je moet upgraden en hoeveel. Zo'n overzicht kan MKT Toolbox niet geven toch?

Bij mij ziet het er zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D-ULvPTG8mcOGznl9Db3p6xa0UE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/juW5lLKBNyo16yd5aUcjhGDA.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nIzF40J8bYKvgSf0Mdp5QvyzZfk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EaYaJzCefTxpFzuktOuxyWV3.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door Poeksel op 23-10-2023 12:19 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Toch nog ingehaald...

Even goed een 2e plek. Blij mee! Tier 90 komt in zicht!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rlw8LaX3fdn7cvuaOR-C_XWwfn0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hgxknkkHeSb7qSy0wpjshz5l.png?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sleehond
1e! 🥇

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BBBrt
Weer eens tweede geworden. Dacht dat ik de gouden plant nog niet had, maar blijkbaar wel, haha. Toch tevreden!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Poeksel
De Ticket optimizer heeft erg optimaal werk gedaan, eerste geworden met 116 punten voorsprong (8>

1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3-2-13-1-15-14-2-4-6-2-5-11-1-5-3-6-2-2-1-8-1-1.

Goeie herfst voor mij tot nu toe!

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Hier ook eerste, grootste verschil met degene onder mij ooit. Ongeveer 34k.

Ben vooral blij met de 8 uncap tickets en 6k gold omdat ik golden petey al level 8 heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorx100
Wat een mooie resultaten de afgelopen Ranked Cup! Ik ben weer blijven haken op plek 5. Had er echt veel uitgehaald maar helaas niet genoeg. De stijgende lijn is er eventjes uit...

Deze week loopt tot nu toe wel lekker. Mijn probleem is wel altijd dat ik in het begin van de week al heel hoge scores neerzet die ik vaak niet meer kan verbeteren. En dan zie je je tegenstanders steeds dichterbij komen (en je passeren).

Mijn slootje gereserveerde tickets voor Gold Mii Suit zijn inmiddels geïnvesteerd in iets anders 😄 (Gold Petey). Ik had ze echt nodig. Ik ga Mario Kart Tour beleven van dag tot dag. Geen idee hoe lang de servers blijven draaien dus maar lekker inzetten die tickets!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De tracks van de huidige week vind ik hoe vaker ik ze doe toch wel erg tegenvallen. Misschien ben ik het Halloween sausje alweer helemaal zat. Vooral track 2 is frustrerend voor een coinbox driver. Muntjes vliegen op veel plekken alle kanten op behalve vlak voor mij. Ik sta nu tweede met ongeveer 10k onder de nummer één en eigenlijk maakt het mij deze week weinig uit of ik sowieso in de top 3 eindig. Laat de herfst week maar komen in Mario Kart tour ;-) (Is het al woensdag? )

@Jorx100 Ben het helemaal met je eens. Gewoon je tickets uitgeven wanneer je denkt dat ze toegevoegde waarde hebben. Als jij inschat dat die 10 driver uncap tickets ervoor zorgen dat je bijvoorbeeld wel echt kans maakt op een score die je eerste maakt? Ga er voor!

Mijn onderbuik zegt dat de servers nog wel een jaar of twee minimaal blijven draaien. Toch nog best veel spelers, o.a zichtbaar via Reddit etc. Tegelijkertijd zie ik uiteraard dat mijn friendslist nu is gedaald tot 34. Hoe anders was het een jaar of twee geleden toen ik constant vol zat :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBBrt
Nou, het is wel te merken dat het spel uitgefaseerd wordt. Tot nu toe nooit echt problemen gehad (behalve moeite met starten van MP), maar sinds een week vliegt het spel er vaak uit aan het einde van een race als de score geteld wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
BBBrt schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 08:26:
Nou, het is wel te merken dat het spel uitgefaseerd wordt. Tot nu toe nooit echt problemen gehad (behalve moeite met starten van MP), maar sinds een week vliegt het spel er vaak uit aan het einde van een race als de score geteld wordt..
Hier nergens last van. Komende nacht wel onderhoud aan de servers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Wordt weer spannend deze week!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g9P_7uQ-ExJn0yG5FtGgWb5FRVk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UhJNR4xVkqAPWbvqRiUfgbi9.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@pjot1 spannend veel scores bij elkaar in de buurt. Bij welke track ga je nog punten proberen te pakken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:19:
@pjot1 spannend veel scores bij elkaar in de buurt. Bij welke track ga je nog punten proberen te pakken?
Lastig, ik denk dat de rek bij track 3 er wel uit is. Zeker met maar 2 itemboxen per ronde. Volgens mij had ik hier 2 big bananas en en een coinfrenzy en aangezien ik zo goed als door mn itemtickets ben zie ik niet echt een mogelijkheid om deze nog te verbeteren.

Track 1 was met 2 coinfrenzies evenals track 2 dus ik denk dat daar mn kansen liggen al zou dat niet veel zijn. Track1 heb ik eindelijk onder de knie om een nsc voor elkaar te boxen en haal dan een score van 24/26k dus met 3 coinfrenzies zou ik het moeten verbeteren... Maar ja, 3 coinfrenzies.... :') En track 2 moet alles goed vallen. Maar ja, jumps, bochten, flyen en coinbox, :N

[ Voor 4% gewijzigd door pjot1 op 29-10-2023 21:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Omg! Dit gaat echt heel spannend worden. Hoop niet dat ik mn 12 kart pointscap tickets in moet zetten....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VMLdytoyP5PFnRjqH40qV4ib0M8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5kSKDz4m2LNS6IJeeOntCpTH.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel
Bij mij ook spannend, ik sta achtste, maar de achterstand op plek drie is maar iets meer dan 2k. Ik heb de laatste dagen ook verschillende keren mijn topscore verbeterd, maar steeds maar met een paar honderd punten, dus dat schiet niet zo op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aEYUoWnhri08DH48puWKLkjBUIE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SJJGPG7a0KEVfDrQ1DlVTJ0o.jpg?f=fotoalbum_large
Ben benieuwd of ik morgen ook tweede ben. Derde zou ik ook niet erg vinden.

Voor wie er vanavond nog vol voor gaat, succes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
* pjot1 is blij!

Eigenlijk niks veranderd aan bovenstaande screenshot dus 3e geworden en nu tier 90! *O*

Iedereen weer gefeliciteerd en veel plezier komende week!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Tweede, tevreden!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
9e… haha!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Poeksel
Bij mij ook niets veranderd, achtste gebleven.

Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3-2-13-1-15-14-2-4-6-2-5-11-1-5-3-6-2-2-1-8-1-1-8.

Volgende week weer battle in de ranked :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BBBrt
12e :')

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sleehond
Stevig van start, niet vaak boven de 100k geweest dus deze is al helemaal lekker voor mijn doen!

37.000 voorsprong op nummer 2…. _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o1YszivWjg37vV04LOwADohmwow=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lhpxoo4BH3UglZN6Cdn1xlxj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorx100
Lekker begin @Sleehond. Daar mee zou je bij mij in tier 85 tweede staan! Ik weet niet of ik dat kan overtreffen deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
Sleehond schreef op donderdag 2 november 2023 @ 08:21:
Stevig van start, niet vaak boven de 100k geweest dus deze is al helemaal lekker voor mijn doen!

37.000 voorsprong op nummer 2…. _O-

[Afbeelding]
Lekker hoor! Heb zelf de 100k nog (net) niet aangetikt. Ook niet 50k+ voor één race overigens :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C-v9-87sosG3Fc6N3tW4Xkj4Od8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/avgLw6YjNCWe231ur0jtf6vh.jpg?f=fotoalbum_large
Triple coin frenzy *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
@bennieeee mooi hoor!

Hier keuze stress….

Toad Astronaut of light blue shy Guy?

Heb ze beiden nog niet. Neig naar de eerste…?

Edit, Toad gedaan! Coverage is echt ziek groot

[ Voor 28% gewijzigd door Sleehond op 05-11-2023 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Goeie keuze @Sleehond. Ik moet die lijst ook weer eens nodig bijwerken! Helemaal nu er geen nieuwe banen bijkomen en ik nog 300 rubies heb te besteden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Nog maar 2 grijze normale/common drivers naar 8 en dan zijn die ook weer maximaal.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Spannend in de top drie!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BdD7k3gHup5RRpqKtkF_J0o7l7U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qhpVqEcdGWJTc5B88mppmzWG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
2e plaats. Nu tier 91! oOo Blij mee!

Iedereen weer gefeliciteerd met de behaalde resultaten en succes komende week!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Natuurlijk!

Doe nog even een potje op de 2e race.... :')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UdclZZRMYtrQezMPKqQ2QvsAPQE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/s3MdmfiZTvdatlNJkAVogB4d.png?f=user_large

Hiermee was ik 1e geweest. :( Gelukkig zijn de rewards voor de 2e plaats nagenoeg hetzelfde.

[ Voor 9% gewijzigd door pjot1 op 08-11-2023 06:22 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Eerste! Succes weer iedereen 😎

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BBBrt
Zomaar weer eens eerste geworden, zonder veel moeite... Maar de rewards zijn ook niet echt fantastisch :')

De zin in het spel loopt met elke tour terug. Op zich ook niets mis mee. Meer tijd voor nuttige(re) dingen ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
Afgelopen week easy 1e

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XCTEnDtLxQGHuNWdNx17jOlHU9Q=/x800/filters:strip_exif()/f/image/06lAwodJeWfcZeqcX0OXBKWa.png?f=fotoalbum_large

Komende week lijkt ook nu alweer veilig gesteld….

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T7dP3b2a4BKOl_h6e2KY8SgPmqU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xoYlbps9mx4gvD4mHHvS6YYE.png?f=fotoalbum_large

Overigens nu tier 65 en hoop nu de gang naar 70 in te kunnen zetten.

Common/normal drivers hoef ik er nog maar 2 naar level 8, dat is ook wel een fijn gevoel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
De laatste dagen niet aan mijn ranked maar player level gewerkt en dat bleek terecht: vrij makkelijk gewonnen.

Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3-2-13-1-15-14-2-4-6-2-5-11-1-5-3-6-2-2-1-8-1-1-8-1.

(nog een 1-8-1- zou ik niet erg vinden)

[ Voor 6% gewijzigd door Poeksel op 08-11-2023 12:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Ik heb er een in mn ranking waarvan ik me afvraag, hoe dan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TnnL14tD6LWSSoZGbPvs3LM_b-M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/grGCxDvE5C0yyihBIxX3ZMl6.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jorx100
In het begin van het battle-tijdperk was er een bug waarin je met friends in een battle een monsterscore kon halen. De friends gingen dan met een mushroom achter zich in een hoek staan en daar parkeerde je dan je auto tegenaan. Er werden toen scores van meer dan een ton gehaald, maar dit is door Nintendo in een update onmogelijk gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Jorx100 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 08:57:
In het begin van het battle-tijdperk was er een bug waarin je met friends in een battle een monsterscore kon halen. De friends gingen dan met een mushroom achter zich in een hoek staan en daar parkeerde je dan je auto tegenaan. Er werden toen scores van meer dan een ton gehaald, maar dit is door Nintendo in een update onmogelijk gemaakt.
Grappig, wist ik niet eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Jorx100 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 08:57:
Dat wist ik, maar dat er dan zo'n score mogelijk was... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBBrt
Als ik deze week op alle tracks mijn lifetime best benader, kom ik eindelijk eens over de 100k. Heb niet héél veel zin er al te veel tijd in te stoppen, maar dat is wel een aardige uitdaging :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BBBrt
BBBrt schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 09:53:
Als ik deze week op alle tracks mijn lifetime best benader, kom ik eindelijk eens over de 100k. Heb niet héél veel zin er al te veel tijd in te stoppen, maar dat is wel een aardige uitdaging :)
Gelukt :-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VLkZPb_bU18ggwcL2kcUWOQNhvg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WY82MVkXbjChrdsNCpkOtBbt.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door BBBrt op 13-11-2023 18:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorx100
Mooie mijlpaal @BBBrt
Het is zeker een week voor hoge scores.
Zelf wel een frustrerende situatie meegemaakt. Een perfecte run waarin alles meezat in de battle en een score van 50k! Bij het verwerken van de punten een vastloper... score weg... Hierdoor blijf ik steken op de 2e plaats, ben er echt chagrijnig over.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBBrt
Jorx100 schreef op maandag 13 november 2023 @ 19:25:
Mooie mijlpaal @BBBrt
Het is zeker een week voor hoge scores.
Zelf wel een frustrerende situatie meegemaakt. Een perfecte run waarin alles meezat in de battle en een score van 50k! Bij het verwerken van de punten een vastloper... score weg... Hierdoor blijf ik steken op de 2e plaats, ben er echt chagrijnig over.
Dan ben ik misschien toch niet de enige? Sinds er geen nieuwe tours meer bijkomen heb ik heel veel van dat soort 'vastlopers'. Spel vliegt er gewoon uit, altijd bij het tellen van de score. Soms wordt ie nog net opgeslagen, maar meestal niet. Heel frustrerend...
Al de jaren ervoor nóóit problemen gehad...

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Laatste dag alweer van deze week. Net nog 20k voor op de nummer twee. Zin in de animal tour. Vooral de wat meer vrolijke tracks zoals die dk/ jungle mountain.

Voor wie er vandaag nog vol voor gaat, heel veel succes.

Ik denk dat ik vanavond weer verder ga met Mario Wonder ;-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
1e geworden met dik 9k voorsprong. Nu tier 92! oOo

Iedereen weer veel plezier en succes komende tour!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
1e ! 🥇

Tier 66 voor het eerst!

Succes en plezier deze tour!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Eerste!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Poeksel
Met mijn coverage had ik mijn ranked eigenlijk horen te winnen, maar ja, battle. Toch nog derde geworden, wel tevreden mee.

Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3-2-13-1-15-14-2-4-6-2-5-11-1-5-3-6-2-2-1-8-1-1-8-1-3.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBBrt
BBBrt schreef op maandag 13 november 2023 @ 21:10:
[...]

Dan ben ik misschien toch niet de enige? Sinds er geen nieuwe tours meer bijkomen heb ik heel veel van dat soort 'vastlopers'. Spel vliegt er gewoon uit, altijd bij het tellen van de score. Soms wordt ie nog net opgeslagen, maar meestal niet. Heel frustrerend...
Al de jaren ervoor nóóit problemen gehad...
Nou, nu nog erger dan ooit. De game crasht 7/10 keer al op het startscherm...

Nintendo wil heel graag dat ik stop :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorx100
Klopt het is echt een drama. Ik probeer Kart Pro te halen. Ik heb al zeker 10x achter elkaar gewonnen, maar nooit 3x zonder error... Word hier echt gek van!

Edit: heeft er nog iemand tips voor dat bochtige stuk in DK Mountain? Ik kan de bochten niet houden op 150cc en stuiter overal tegen aan...

[ Voor 31% gewijzigd door Jorx100 op 16-11-2023 09:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Ik snap het niet. Hier geen 1 crash. Ook kart pro met de eerste 3 potjes binnen! oOo

Wat voor telefoon/tablet gebruiken jullie? Hier een Motorola Edge 40 Pro met (nog) Android 13. Wel alle updates.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RtVx9yXLYzqnFSaqcdyO6ltNtWo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aXCYpBHS57G1WgfHv4mAGq6k.jpg?f=fotoalbum_large
Coinbox frenzy, bliksem frenzy, coinbox frenzy.

Afgelopen tour 2x eerste en ook deze week lijkt me prima te liggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBBrt
pjot1 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 13:45:
Ik snap het niet. Hier geen 1 crash. Ook kart pro met de eerste 3 potjes binnen! oOo

Wat voor telefoon/tablet gebruiken jullie? Hier een Motorola Edge 40 Pro met (nog) Android 13. Wel alle updates.
Hier een Pixel 7 met Android 14. Misschien ligt het wel aan dat laatste.. uitrol daarvan loopt ongeveer samen met de crashes.

Een volledige datawipe van de app lijkt overigens enigszins te helpen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
BBBrt schreef op donderdag 16 november 2023 @ 17:43:
[...]

Hier een Pixel 7 met Android 14. Misschien ligt het wel aan dat laatste.. uitrol daarvan loopt ongeveer samen met de crashes.

Een volledige datawipe van de app lijkt overigens enigszins te helpen!
Oké, mn vriendin heeft een 7 pro maar ik heb haar (nog) niet gehoord. Ze is niet meer zo fanatiek en vergeet het soms een week. :X Ik zal haar eens pushen om wat meer te spelen om te kijken of ze er ook last van heeft. Motiverend werkt het natuurlijk niet....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
Ik heb wel regelmatig crashes bij multiplayer (net nadat een race is begonnen), maar in soloplayer niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Pff hier ook veel crashes in de mp. Gelukkig mijn kart pro binnen en de 30 pipe pulls :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jorx100
Goed zo @MetalSonic Je was lang stil hier dus het duurde heel lang met jouw Kart Pro 😄 Ik heb 'm ook weer binnen en hou de maximale Kart Pro score, 28x nu.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BBBrt
Ik haalde hem gisteren, maar... crash tijdens het score scherm (na 'Kart Pro' in beeld gehad te hebben). En ja hoor, de laatste race was kwijt en ik werd 5e in de herkansing. Opnieuw beginnen :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Jorx100 schreef op maandag 20 november 2023 @ 08:11:
Goed zo @MetalSonic Je was lang stil hier dus het duurde heel lang met jouw Kart Pro 😄 Ik heb 'm ook weer binnen en hou de maximale Kart Pro score, 28x nu.
Ben inderdaad wat stiller geweest. Gelukkig ivm leuke andere dingen!
Congrats met je 28ste pro

Ik heb plek een zojuist terug gepakt!!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/su4CyER_P8KL_c_SUHIktW-Uji0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tCp704v1g2uI8AvhHYz1D1hY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r2V0tsRjQoorzNyLh-GT7K9gP68=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ymzyvQGRgPGSPDi8rabZOu4a.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: en daarna ook op track 1 nog wat puntjes. Nu ongeveer 10k voor op de nummer twee. :9B

[ Voor 3% gewijzigd door MetalSonic op 20-11-2023 22:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Jorx100 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 08:49:
Klopt het is echt een drama. Ik probeer Kart Pro te halen. Ik heb al zeker 10x achter elkaar gewonnen, maar nooit 3x zonder error... Word hier echt gek van!

Edit: heeft er nog iemand tips voor dat bochtige stuk in DK Mountain? Ik kan de bochten niet houden op 150cc en stuiter overal tegen aan...
Beetje late reactie maar ik heb geen echte tips. Bij mij is het daar wat gepruts. Hopen op goede frenzy/ items en maar het beste van maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Niet geheel ontevreden 5e geworden. Heb niet echt races kunnen doen waar alles op zn plek viel. Al met al blij dat ik niet gezakt ben.

Iedereen weer succes komende week!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Eerste geworden! eigenlijk was er in de top 3 verder niks veranderd. Weer een extra vakje erbij bij de extreme challenges. Nog twee. ;-)

Edit: was vanochtend nog niet helemaal wakker, dacht mentaal echt even "nou kom op waar blijft die download, wat wordt de nieuwe tour, welke tracks straks"

Paar seconden later, ohja dit is pas de 2de helft van de week :+

[ Voor 45% gewijzigd door MetalSonic op 22-11-2023 09:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
9e geworden... bummer!

MAAR > ik heb zojuist de laatste common/grijze driver naar level 8 gebracht.
Eindelijk dus eens iets maximaal *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Sleehond op 22-11-2023 09:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel
Tweede geworden, challenge tier 92 gehaald!

Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3-2-13-1-15-14-2-4-6-2-5-11-1-5-3-6-2-2-1-8-1-1-8-1-3-2.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NvVYKuqQ_i8A26WnSd_U85cSmNE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P02OqNLABgSPQxO3zVB3erBV.jpg?f=fotoalbum_large

:)F :)F :)F :)F

Ok vlag hem maar weer af. Nieuwe tour mag wel beginnen hoor :$ :Y)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
Ik heb een voor mij verrassende upgrade gedaan: Larry Mii van level 1 naar 7 (en op 2000 punten gezet). Die gebruik ik in plaats van een level 6 coinboxer op Riverside Park T. Dat is het nut van de Ticket Optimizer: die gaf dat aan, omdat ik Larry met New Year's 1 opnieuw kan gebruiken (en anderhalf maand later bij Exploration 1 en 2). Had ik anders zelfs niet overwogen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c6GjIzqs9NzUmG1po96aIIW7V9s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WVzV57U9fqNFbQ0MEzDjOUAl.jpg?f=fotoalbum_large
Mocht je dit spel spelen en het leuk vinden om dagelijks wat muntjes te krijgen. Voeg mij dan maar toe :)
Pagina: 1 ... 152 ... 161 Laatste