Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-09 21:17
Hier relatief makkelijk eerste geworden!

Succes weer iedereen in de strijd voor de driver uncap tickets

Deze week wordt een stuk lastiger, nu al 15k achter op de nummer één. Achja niet erg na een relatief makkelijke week. Komende dagen eens zien of ik nog kans maak op top 3.

Wil toch wel minimaal 5 he driver uncaps

[ Voor 51% gewijzigd door MetalSonic op 15-02-2023 10:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:17
Hele week solide tweede en dan na de nacht op de 5e plek staan. Jammer, maar de HE driver was toch slecht. En als troost een nieuwe HE glider uit de daily challenge :)

Eens kijken of ik deze week weer in de top 3 kan landen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:05
Tweede geworden.
Gisteren wel 100x track 2 nog gedaan om te verbeteren, want ik had een level 6 driver, maar ik heb gewoon NIET 2 of 3 frenzys gekregen, continue maar 1… frustrerend!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
Sleehond schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:23:
Tweede geworden.
Gisteren wel 100x track 2 nog gedaan om te verbeteren, want ik had een level 6 driver, maar ik heb gewoon NIET 2 of 3 frenzys gekregen, continue maar 1… frustrerend!!
Tja niks aan te doen maar wel rete frustrerend. Ik begrijp goed wat je bedoelt.

Bijna net zo erg als dat die boomerang frenzy's maar niet willen vallen. En dan begin je met één en dan rijden er 2 cpu's met coinbox mee, uiteraard doet hun coinbox het niet. En dan één item verder spuwen ze ineens beiden tegelijk coins (terwijl je zelf geen eens één boomerang hebt) . Bijna een tong die ze daar uitsteken naar je van "ja nu wil ik wel" :+

[ Voor 3% gewijzigd door MetalSonic op 15-02-2023 10:30 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:25
Slechts elfde. Ik had ook geen kans op de top tien, of ik had veel tickets moeten investeren. Over de nieuwe ranked ben ik ook niet zo optimistisch.

Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Tootoo schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 06:28:
Balen @pjot1! Komen ook echt weer betere weken aan!

Ik mag zelf niet klagen. Ja de top 10 speler ging me vannacht voorbij, maar dat had ik ook al verwacht, aangezien het geen denderend hoge scores waren. Op track 1 en 3 heb ik gewoon geen boombox frenzies gekregen en op track 3 had ik ook veel moeite met de combo te behouden. Dat ik dus tweede werd vind ik een prima score!
Jazeker! Zonder downs heb je ook geen ups. :P Ik denk ook dat iedereen hier die wel heeft of je moet er geld tegenaan gooien. Maar we gaan gewoon lekker door! :)

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Steer Clear of Obstacles in Iggy Cup gehaald! Dat kostte nog best wat moeite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBBrt
Poeksel schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:41:
Steer Clear of Obstacles in Iggy Cup gehaald! Dat kostte nog best wat moeite.
Je kan in het begin meteen recht naar beneden sturen en alles ontwijken. Daarna is het toch niet moeilijk meer? :)

• MetalSonic
Is het al bijna woensdag? Ik heb alle voor mij haalbare challenges gedaan, zon beetje de max scores dus kom maar op met de nieuwe tour!

• Poeksel
BBBrt schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 00:33:
[...]

Je kan in het begin meteen recht naar beneden sturen en alles ontwijken. Daarna is het toch niet moeilijk meer? :)
Het duurde een paar keer voordat ik doorhad dat je onderlangs moet, en dat lukte ook pas bij de tweede poging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 12:44:
Is het al bijna woensdag? Ik heb alle voor mij haalbare challenges gedaan, zon beetje de max scores dus kom maar op met de nieuwe tour!
Je weet het nooit! Je kan zomaar een mega goede run hebben wat je net niet verwacht! Of heb je overal al een nsc en 3 coin(box)frenzies/boomboxfrenzies? Zo nee? Nog werk aan de winkel! ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MetalSonic
pjot1 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 17:27:
[...]

Je weet het nooit! Je kan zomaar een mega goede run hebben wat je net niet verwacht! Of heb je overal al een nsc en 3 coin(box)frenzies/boomboxfrenzies? Zo nee? Nog werk aan de winkel! ;)
Je had gelijk :)
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NVUNEHQviMuMymZjQyicIgUfkRw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FlIi1cFMQMlbsz7WtWKnYP8u.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Lekkere score! @MetalSonic d:)b

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
Is het al woensdag? Ik merk wel dat ik klaar ben met deze tracks. Met toeval track 2 nog flink verbeterd: 1 coinfrenzy, 1 coinbox frenzy en 2 losse coinboxen bij de grot. 167 actions.

Nu 10k voorsprong, eens kijken of ik het hiermee red :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/88pZbe8dNOd9_TJH6srIzAYmMc4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9Y4BdujLFbbpJ0unAmzcEzcC.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 41% gewijzigd door Tootoo op 19-02-2023 09:50 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Tootoo schreef op zondag 19 februari 2023 @ 09:48:
Is het al woensdag? Ik merk wel dat ik klaar ben met deze tracks. Met toeval track 2 nog flink verbeterd: 1 coinfrenzy, 1 coinbox frenzy en 2 losse coinboxen bij de grot. 167 actions.

Nu 10k voorsprong, eens kijken of ik het hiermee red :)

[Afbeelding]
Indrukwekkende score!

Begon je met een coin frenzy? En waar had je die coinbox freny geactiveerd? Ik merk dat als ik begin met een coinbox frenzy veel muntjes verloren gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
MetalSonic schreef op zondag 19 februari 2023 @ 12:59:
[...]

Indrukwekkende score!

Begon je met een coin frenzy? En waar had je die coinbox freny geactiveerd? Ik merk dat als ik begin met een coinbox frenzy veel muntjes verloren gaan.
Het is ook een waardeloze baan voor coinbox frenzies… ik had hiervoor mijn beste score met een dubbele coinfrenzy. Dat was toen 38k.

Ik begon inderdaad met een coin frenzy, item box 2 de losse coinbox. Toen een item ticket ingezet om een schild af te wenden.

De coinbox frenzy viel dus bij itembox 1. Ik haal daar de meeste muntjes mee op door bijna geen jumps te hebben (dus de lage jump en dan skip ik de ruime jump er na). Ook ga jk door het gras heen en dan zo goed mogelijk rechtdoor. Maar dat levert me 20-25 muntjes op hoor. Om dan te eindigen met weer een losse coinbox.

Maar die losse coinboxen bij de grot zijn wel goud waard :)

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
Tootoo schreef op zondag 19 februari 2023 @ 14:49:
[...]

Het is ook een waardeloze baan voor coinbox frenzies… ik had hiervoor mijn beste score met een dubbele coinfrenzy. Dat was toen 38k.

Ik begon inderdaad met een coin frenzy, item box 2 de losse coinbox. Toen een item ticket ingezet om een schild af te wenden.

De coinbox frenzy viel dus bij itembox 1. Ik haal daar de meeste muntjes mee op door bijna geen jumps te hebben (dus de lage jump en dan skip ik de ruime jump er na). Ook ga jk door het gras heen en dan zo goed mogelijk rechtdoor. Maar dat levert me 20-25 muntjes op hoor. Om dan te eindigen met weer een losse coinbox.

Maar die losse coinboxen bij de grot zijn wel goud waard :)
Dit zijn nog eens handige tips :) Ik had zelf ook al zo'n gevoel dat je het beste meteen na de sprong over het gras kon gaan links omdat je dan even sloom gaat en vaak meer muntjes kan pakken en inderdaad dan ga je even zo recht mogelijk.

Track twee is mijn "get 600 coins" track dus ik zal er vandaag en morgen sowieso nog wat runs doen. Verder zie ik het btw wel, ben de huidige tour wat zat. Kom maar op met die nieuwe. Ik sta nog op de eerste plek en wil mijn tickets op de plank houden om mij te helpen om volgende week woensdag van 98 naar 99 te gaan. Aanstaande woensdag verwacht ik een top drie plekje en zit ik op 98.

Als ik aanstaande woensdag ochtend wakker word en ik mijn scores heb overschat dan is het maar jammer zo. Dan bivakkeer ik nog een weekje in tier 97. Ook niet erg, afgelopen weken steeds een stap naar boven kunnen maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
13e geworden. 1e plek zat bijna 40k boven me... :X hopelijk wordt het komende tour beter. Heb wel een beetje mixed feelings over de nieuwe tour. Aan de ene kant wel zin in en aan de andere kant dokters.... :/ Die pillen vind ik toch wel 1 van de minste wapens net als de hamertjes. We gaan het zien! :)

Iedereen weer gefeliciteerd met de eindresultaten en succes komende tour! :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
Tweede! Vooral opgelucht dat ik gisteren avond niet nog uren heb gegrind voor 1-2k extra op track twee of eerder extra tickets heb uitgegeven. Een sleeper is 10k boven mij geëindigd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Eerste gebleven met 4k voorsprong, daar doe ik het voor :) Verder deel ik exact de mening met je @pjot1. We gaan eens zien wat het wordt :) Als het daarom een rustigere tour wordt, ach dan vind ik dat ook prima...

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Twaalfde :o Is dit het nieuwe normaal?!

Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-12.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MetalSonic
Oef pittige poule. Zwaarste in lange tijd!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xXXqWebVBlBfQ287XUqDIQ_HPYc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4bTVGcvxpxzLWTwxN8MTWPj7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jorx100
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08:26
@pjot1 @Poeksel Herkenbaar, ik ging een tijdje geleden in één streep van tier 68 naar 77. Maar nu al vier weken kansloos en dus weer op 73. Ik heb daarin echt heel veel tickets ingezet en goede races kunnen rijden maar de concurrentie was gewoon steeds te sterk. Nou geeft dat niet en kom ik echt niet in de verleiding (meer) geld uit te geven, maar het blijft merkwaardig hoe die ranked cup wordt samengesteld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@Poeksel en @Jorx100

Het mes snijdt natuurlijk aan 2 kanten. Doordat je laag eindigt heb je ook minder rubies en pointscaptickets om uit te geven en dus weer kans hebt dat je niet (genoeg) kan investeren waardoor de vicieuze cirkel naar beneden is ingezet. De enige kans om weer omhoog te gaan is dus een gemakkelijke ranking.

Vorig jaar of dat jaar daarvoor had ik ook zo'n periode waar ik alleen maar omlaag ging. Als de weg omhoog gevonden is, is het dus ook makkelijker om je tier vast te houden.

Hoe de ranking wordt samengesteld is mij ook nog steeds een raadsel. Als ik ook kijk naar de highest tier van m'n tegenstanders zijn ze eigenlijk ook altijd lager dan ik, is dat bij jullie ook zo? Qua items loopt het ook alle kanten op, tenminste in de ranked cup. Zal er dan gekeken worden naar gemiddeld level/basepoints van de items? Volgens mij is dit vanaf dag 1 een raadsel... :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
pjot1 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 16:55:
Hoe de ranking wordt samengesteld is mij ook nog steeds een raadsel. Als ik ook kijk naar de highest tier van m'n tegenstanders zijn ze eigenlijk ook altijd lager dan ik, is dat bij jullie ook zo?
Ik zit nu op 82. Bij mijn tegenstanders (top 10) zie ik eentje highest tier 83, eentje 82 en veel onder de 80. Dus ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorx100
Klopt, over het algemeen hebben de tegenstanders een veel lagere highest tier. Maar hun items zijn dan wel (veel) beter, waar ik uit opmaak dat ze wat later met dit spel gestart zijn en laatste periode flink aan het klimmen zijn.

• MetalSonic
Tja verder kan je alleen maar duimen dat je in een tour komt waar er tracks speelbaar zijn waar je juist je sterkste items voor hebt. Het kan een paar weken slecht gaan maar als je dan ineens op ranked tracks mag spelen waar je level 8 he items hebt dan ziet het er een stuk zonniger uit. Grotere kans op top 3 en dan kom je weer in die positieve spiraal .

Zag dat voor volgende week PGP weer speelbaar is. Zullen sommige ook blij mee zijn. Weet dat best veel mensen PGP op level 8 max hebben. Dan is dat punten pakken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
50k gehaald op de tweede track van de ranked, maar sta toch nog maar achtste.

In Coconutt Mall heb ik de keuze tussen Silver Mii (1450) met Lucky Seven en Daisy Thai Dress (1190) met Coin Box (allebei level 6). Wat heeft meer puntenpotentieel? Tot nu toe voor de Mii gekozen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
Ik denk dat je meer punten haalt uit een perfecte run van beginnen met L7 frenzy, daarna 2 keer coin dan uit een dubbele of triple coinbox met daisy. Sowieso is het een track met veel hoogte verschillen, bochten etc dusveel muntjes mis je al.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
De mii heeft wel een flink hogere basepoints ja, maar je kan met beide leuke damage doen :) losse coinboxen kan je goed timen, coinbox frenzies is inderdaad iets meer geluk hebben.

Verder is het niet een tour waar ik heel warm van loop. Qua ranked cup scoor ik ook niet super hoog qua levels en voelt het als harken. En dan mis ik de zin om veel tijd er in te stoppen. Eerst maar eens zien waar de top 3 op uit komt voor ik ga investeren in items. Deze en volgende week namelijk een level 1 driver…

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Tootoo schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 11:51:
De mii heeft wel een flink hogere basepoints ja, maar je kan met beide leuke damage doen :) losse coinboxen kan je goed timen, coinbox frenzies is inderdaad iets meer geluk hebben.

Verder is het niet een tour waar ik heel warm van loop. Qua ranked cup scoor ik ook niet super hoog qua levels en voelt het als harken. En dan mis ik de zin om veel tijd er in te stoppen. Eerst maar eens zien waar de top 3 op uit komt voor ik ga investeren in items. Deze en volgende week namelijk een level 1 driver…
Heb je nog veel driver tickets? Level zes en 1090 en je kan wellicht weer wat doen? Alhoewel track drie nog steeds pittig is.

Succes

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BBBrt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yDRfW1aVRfdHPbWa9eFS_nZ0chE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/U5vFq87OeJ2x9CSBq9zn8uQo.png?f=fotoalbum_large

Hij is weer binnen! Verder gaat het allemaal niet zo best, maar dit ging weer vrij makkelijk :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pappaaart
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 17-09 08:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rz7Exe11lLdA3s61ZcKX5J8N52U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/487IvF5Qe6jSOn68xNjC3Cux.jpg?f=fotoalbum_large
Het zit deze week niet mee. Nu alleen maar de muntjes binnen harken en weer stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
pappaaart schreef op zondag 26 februari 2023 @ 11:31:
[Afbeelding]
Het zit deze week niet mee. Nu alleen maar de muntjes binnen harken en weer stoppen.
En ik dacht dat mijn poule zwaar was.. Oef

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LeiDg8mc3BiHc_KYhI65xxXuNuI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mXQnV2Eki6puQCqJmMm26H14.jpg?f=fotoalbum_large

Is het al woensdag? Voor mij de spannendste poule in maanden! Ik zit een stap van tier 99. Hopelijk lukt het deze week.

Hoe gaat het bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7oba3O-tzuNMDmi0wfXj4ZtC60Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c2yzKtziG45vVRQMKx2gcBRW.jpg?f=fotoalbum_large
Ff groene muntjes verzamelen en dan een nagenoeg perfecte run rijden voor week twee!

Frenzys: 2x giant banana, 1x coin oOo oOo oOo oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slettesloery
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 05-09 23:15
@Tootoo succes daarmee de top 5 bij ons kan nog van alles gebeuren. Ik zit ook niet echt veilig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q3ZoXgulQtxKIf9DATlOEMsBefE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E08fSWge7IazIKV0kqpOOPI8.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door Slettesloery op 27-02-2023 17:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Wat me bij @MetalSonic, @pappaaart en @Slettesloery opvalt is dat de 1e 3 plaatsen de HE glider bevatten en plek 4 pas Shy Guy. Bij mij is dat de 1e 2 plekken en de 3e al Shy Guy.... :?

Qua ranking mag ik (nog) niet klagen. Nu 1e plek met 2k voorsprong. Mag wat mij betreft ook alweer woensdag zijn. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
pjot1 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 18:08:
Wat me bij @MetalSonic, @pappaaart en @Slettesloery opvalt is dat de 1e 3 plaatsen de HE glider bevatten en plek 4 pas Shy Guy. Bij mij is dat de 1e 2 plekken en de 3e al Shy Guy.... :?

Qua ranking mag ik (nog) niet klagen. Nu 1e plek met 2k voorsprong. Mag wat mij betreft ook alweer woensdag zijn. :P
Ja klopt hoor, andere divisie tiers hebben andere rewards. Steeds per 10.. van 90 tm 99 heb je weer andere rewards dan tier 80 t/m 89..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Slettesloery schreef op maandag 27 februari 2023 @ 17:38:
@Tootoo succes daarmee de top 5 bij ons kan nog van alles gebeuren. Ik zit ook niet echt veilig.

[Afbeelding]
Succes! En ik zal in ieder geval niet in de weg zitten voor je ;)

In ieder geval is mijn ranked cup niet zo pittig als die van jou en @pappaaart zeg…

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel
Het is spannend bij mij:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vwG1Pdyg5FrUWGgxxghtSFrKmKk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6VH2aF4ynrHxirN6qCAY4kmw.jpg?f=user_large

Ik ga maar eens kijken of ik ergens nog wat tickets kan inzetten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MetalSonic
Dit was voor mij week waar ik sinds lange tijd echt weer eens mijzelf emotioneel betrokken voelde. En dat is een compliment voor dit spel. Toen ik begon had ik een paar naar mijn mening goede runs neergezet maar ik keek al tegen een achterstand op de top drie aan van iets van 25k. :X

Ik heb er voor gekozen om echt ALLES te investeren. Elke ticket uitgegeven, alle coins die nodig waren. Alles om mijn huidige items zo sterk mogelijk te maken. oOo

Track 3 heb ik meerdere malen lopen vervloeken. Want wat is het veel werk om daar één of twee coinbox drivers in te krijgen. Helpt niet dat ze op hun best tier drie zijn. En dan zitten er twee in maar dan hebben ze vaak geen zin om bij de start van de race naar de top drie te gaan waardoor de kans dat ze een coinbox activeren minimaal is. :N

Letterlijk honderden keren die track gedaan. Gelukkig leuke achtergrond muziek. En een half uur geleden eindelijk een run waar het goed viel. Gedurende twee laps meerdere keren kunnen boomboxen. :9B

Hopelijk is deze score genoeg voor top3! Ik zou het leuk vinden om mij bij de Tier 99 club te voegen. *;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-lFNt4KpWYFQCWmCrB2DItpDlV4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z3f9rLrl25do3i1g2AKOrcsj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Gisteravond eindelijk een goede run in Choco Island en dat was maar goed ook! 1e geworden met 400 voorsprong! oOo

Komende week zal wel weer zwaar worden met een lvl1 en lvl2 driver. Op het moment nog maar 2 tickets dus vanmiddag maar even Mkttoolbox raadplegen. :P

Iedereen weer gefeliciteerd met de eindresultaten en succes komende week! d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
Netjes @pjot1 lekker dat het alsnog gelukt is.

Hier 2e met 7.000 achterstand op nummer 1 dus dan is het goed. Uit de gouden pijp rewards wel een nieuwe HE glider, altijd fijn.

Nog even onderzoeken hoe mijn kansen liggen deze week.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MetalSonic
yes, gelukt ook ik zit nu bij tier 99 club!

Tweede geworden en door mijn run van gisteravond dus nog net maximaal aantal kart uncap tickets :)

lekker veel rubies ineens.

Nu eens kijken hoe lang ik tier 99 kan vasthouden ;-)

Succes weer iedereen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BBBrt
Eindelijk weer eens eerste! Heb daarvoor gisteren wel nog geïnvesteerd in Green Cat Luigi. Zou ik normaal niet doen, maar die kerel is de laatste tours bijna elke week een solo T3 driver geweest... Het laatste half jaar vaker gebruikt dan PGP en Santa Bowser samen (leeft die nog trouwens?).

Fijn, want uit de gouden pijp kwam ook nog eens de Dream Glider. 2 HE gliders en een super D. Prima opbrengst :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
Ook eindelijk weer eerste! Al kostte het een boel tickets. De witte verlegen jongen kan ik trouwens goed gebruiken: op de derde track van de nieuwe ranked heb ik op tier 3 alleen maar level 1 drivers en dan is een superdriver handig omdat die het makkelijkst te levelen is.

Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Goede resultaten allemaal weer! Hoe zijn jullie kansen voor komende week? Hier zal ik weer een tier omlaag gaan denk ik. Top 4 staat al dik boven de 100k. Maar goed, je weet het nooit..... B)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
pjot1 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 16:27:
Goede resultaten allemaal weer! Hoe zijn jullie kansen voor komende week? Hier zal ik weer een tier omlaag gaan denk ik. Top 4 staat al dik boven de 100k. Maar goed, je weet het nooit..... B)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K4jEpG6fxxu1CxOO0kzLVr1nfwk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nZOAWnzw8kh1ZMHBSO1Letuf.jpg?f=fotoalbum_large

Een nachtje voorbij dus nu durf ik wel een screenshot te posten. Het lijkt er op dat ik mee kan doen voor een gevecht om plek één. Top drie sowieso optimistisch over. Grootste winst zou erin zitten dat ik deze week weer tickets etc wil verzamelen.

Op track 1 en helemaal op 3 zit ik qua score echt al op de max. Op 1 misschien nog iets ruimte. Track 2 kan verbeter worden met een triple coin maar ik moet maar zien dat ik daar tijd voor ga vrij maken. Wil het deze week rustig aan doen.

Edit: leuke vermelding, mijn score op track 1 is mijn nieuwste all time high score (57k,3 :9B ) Ben benieuwd of ik dit jaar nog eens de 60 ga aantikken

Edit 2: triple mushroom, coin, coin op track twee.
Ook alle challenges complete

Is het al woensdag? :)

[ Voor 9% gewijzigd door MetalSonic op 03-03-2023 06:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Sta 3e en vrees ook niet hoger te komen.

Net wel voor 70 rubies (aanbieding shop) pink magniflying glider gekocht die ik nog niet had. Die is gewoon op 37 tracks (op full level) een top glider dus dat leek me wel erg useful. En zeker omdat mijn glider aantallen nog wel achterloopt op drivers en karts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBBrt
Sleehond schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 08:20:
Sta 3e en vrees ook niet hoger te komen.

Net wel voor 70 rubies (aanbieding shop) pink magniflying glider gekocht die ik nog niet had. Die is gewoon op 37 tracks (op full level) een top glider dus dat leek me wel erg useful. En zeker omdat mijn glider aantallen nog wel achterloopt op drivers en karts.
Vergeet niet dat er ook gewoon minder gliders zijn dan D/K. Dus als je 120 D hebt en 100 G, dan is dat relatief gezien wel gelijkwaardig ;-)

Ik heb één tour gebruik kunnen maken van MKT Toolbox, maar die lijkt er voorlopig even uit te liggen. Mijn sync request staat in ieder geval al een week in de wachtrij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
BBBrt schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 10:20:
[...]

Vergeet niet dat er ook gewoon minder gliders zijn dan D/K. Dus als je 120 D hebt en 100 G, dan is dat relatief gezien wel gelijkwaardig ;-)

Ik heb één tour gebruik kunnen maken van MKT Toolbox, maar die lijkt er voorlopig even uit te liggen. Mijn sync request staat in ieder geval al een week in de wachtrij :(
Heb je gelijk in!

Hier 142 drivers, 150 karts en 106 gliders

Dus gliders lopen wel degelijk iets achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
Sleehond schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 10:28:
[...]

Heb je gelijk in!

Hier 142 drivers, 150 karts en 106 gliders

Dus gliders lopen wel degelijk iets achter.
Ah, dan zit je nog welnredelijk in de range hoor. Ik heb zelf 144/157/108 en zit met alles op 99,5% coverage.
Het hangt er natuurlijk ook vanaf wélke items je precies hebt en de mate van overlap.

Maar desalniettemin ga ik zelf ook vaak voor een glider. Voor m'n gevoel zijn die belangrijker om een goede score neer te zetten dan een kart.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CgjkNwqkOcyDb7cILF--U5c0tvk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cxshAvdNgtvKJOxgI1N18grC.png?f=fotoalbum_large

Mbt de item discussie. Ik heb ook duidelijk minder gliders dan andere items

Drivers: 183
Karts: 223
Gliders: 161

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorx100
Hier weer een moeizame week. Op dit moment vijfde met 98k. Veel tickets ingezet en alles er uit geperst. Echter al vier tegenstanders dik boven de 100k en nog zes man op minder dan 6k achterstand. Ga dus nog wel wat zakken en dus weer degraderen. Begint wel vervelend te worden.

Edit: ik heb 158 - 177 - 130.

[ Voor 5% gewijzigd door Jorx100 op 04-03-2023 15:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBBrt
Op basis van deze totalen zal iedereen gemiddeld op de verhouding 1,25 / 1,40 / 1,00 zitten voor D / K / G :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Jorx100 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 14:54:
Hier weer een moeizame week. Op dit moment vijfde met 98k. Veel tickets ingezet en alles er uit geperst. Echter al vier tegenstanders dik boven de 100k en nog zes man op minder dan 6k achterstand. Ga dus nog wel wat zakken en dus weer degraderen. Begint wel vervelend te worden.

Balen, pittige poule dan. Hopelijk relaxter in de Mario tour straks

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DDUUUxqCbUC4yjm-AgDFoNZVvZk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UFh0BeaGPo7EsI5K7lQqGGWI.jpg?f=fotoalbum_large
Zowel gisteren als vandaag een he driver ticket in de daily! Heerlijk. Nu mag het wel weer stoppen voor mij.. (niet genoeg coins) :)F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Jorx100 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 14:54:

Nou, wij kunnen elkaar de hand schudden. Hier idem dito. Alsof je wel geld moet uitgeven, daar heb ik niet zo'n zin in, moet wel leuk blijven. Hopelijk hebben we volgende tour wel goede items en kunnen we ze een poepie laten ruiken! >:)

@MetalSonic
Je kunt toch coinrush doen voor muntjes? Kost 75 rubies voor ongeveer 12k aan muntjes. Is goedkoper dan een driver uit de spotlight shop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
pjot1 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 11:19:
[...]

Nou, wij kunnen elkaar de hand schudden. Hier idem dito. Alsof je wel geld moet uitgeven, daar heb ik niet zo'n zin in, moet wel leuk blijven. Hopelijk hebben we volgende tour wel goede items en kunnen we ze een poepie laten ruiken! >:)

@MetalSonic
Je kunt toch coinrush doen voor muntjes? Kost 75 rubies voor ongeveer 12k aan muntjes. Is goedkoper dan een driver uit de spotlight shop.
Ik had in plaats van een leuke smilie met een vlaggetje wellicht een " ;) " moeten neerzetten. Want zo bedoel ik het eigenlijk meer. Ik heb in het verleden wel gemopperd erover dat er nooit HE tickets in de DS kwamen en nu twee dagen achter elkaar dus mijn slag geslagen. Dat beschouw ik als een luxe. oOo oOo

Ik heb nog iets van zes coin rush tickets. Verder wel een goede tip van je hoor om eventueel via rubies die coin rush tickets te kopen. Zo had ik er nog niet aan gedacht. :9B

In mijn "Tier shop" komen eigenlijk bijna nooit drivers waar ik enthousiast van word. Maar heel af en toe. Maar ik heb er nog nooit een King Mario gezien om maar even wat te noemen :-(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
Rustig hier afgelopen dagen.

Laatste dag alweer van de huidige tour. Succes iedereen, jij ook Henkie, paar puntjes en je staat op nummer één voor de Tweakers Mario kart lijst :) Zelfde voor @Vozze

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBBrt
17e :D vandaar dat het zo rustig aan mijn zijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
BBBrt schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 13:40:
17e :D vandaar dat het zo rustig aan mijn zijde.
Ah das jammer. Hoe komt dit dan? Mis je tier 3 items die je tegenstanders wel hebben? weinig tijd gehad om die frenzy's te pakken?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BBBrt
MetalSonic schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 14:51:
[...]

Ah das jammer. Hoe komt dit dan? Mis je tier 3 items die je tegenstanders wel hebben? weinig tijd gehad om die frenzy's te pakken?
Net vader geworden van een tweede ;)
En ik heb op zich wel oké scores neergezet, maar zelfs als ik alles uit de kast haal, zal ik niet verder komen dan plek 5 ofzo. Heb gewoon een heel fanatieke poule deze week. Gelukkig afgelopen week eerste geworden en dus de unieke rewards al binnengehaald :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
BBBrt schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 16:08:
[...]

Net vader geworden van een tweede ;)
En ik heb op zich wel oké scores neergezet, maar zelfs als ik alles uit de kast haal, zal ik niet verder komen dan plek 5 ofzo. Heb gewoon een heel fanatieke poule deze week. Gelukkig afgelopen week eerste geworden en dus de unieke rewards al binnengehaald :)
Gefeliciteerd Man! Geniet van de tweede.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Van harte gefeliciteerd @BBBrt! Zo zie je maar, er zijn belangrijkere dingen dan MKT! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Van harte @BBBrt !!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 14:07
MetalSonic schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 10:08:
Rustig hier afgelopen dagen.

Laatste dag alweer van de huidige tour. Succes iedereen, jij ook Henkie, paar puntjes en je staat op nummer één voor de Tweakers Mario kart lijst :) Zelfde voor @Vozze
Haha, ik heb ook maar een paar puntjes nodig voor de nummer 1 in de ranked. Ik geloof het wel. Ik heb net pas de ACP binnen getikt en moet nog iets van 9 pijpen ofzo. Te weinig tijd. En ik gun je de nummer 1 positie, @MetalSonic! Mooie scores heb je neergezet!

En van harte, @BBBrt!

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
11e geworden deze week. :N Wel weer zin in de komende tour! Hopelijk klim ik dan weer omhoog!

Iedereen weer gefeliciteerd met de eindresultaten en veel plezier en succes komende week! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Hier wilde het niet vallen deze week. Track 2 had ik levels waarmee ik hoger had kunnen scoren. Maar die dubbele coin frenzy (laat staan meer) wilde niet vallen. Dat in combinatie met een actieve ranked is een zesde plek. Die laatste plek dalen was wel weer in de laatste 10 minuten… :(

Veel plezier iedereen deze week! Op naar een betere tour!

Edit: @MetalSonic ik gok dat jij nu rubies armer bent en Mario King rijker? ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Tootoo op 08-03-2023 08:54 ]

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
Eerste geworden in mijn poule, met ongeveer 10k boven de nummer twee.

@Vozze Dat is sportief van je ;-) leuk dat je mij dat plekje gunde! Ik ben tot gisteravond eerste geweest van Tweakers wat ik erg gaaf vond. Afgelopen nacht nog ingehaald door Henkie (geen idee of die ook hier zit). Maar dat zag ik al aankomen. Maakt weinig uit

@Tootoo Soms heb je zo'n week ja, dan vallen ze niet. Hopelijk deze week binnen. Goed gezien van Mario King ik was erg blij toen ik die vanochtend zag verschijnen. Wist niet hoe snel ik hem moest kopen :Y)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BBBrt
Dank allemaal!
Gefeliciteerd iedereen die King kan kopen! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
@BBBrt gefeliciteerd ook! Geniet van beide kinderen en pak lekker je rust! Met wie weet wat MKT ;)

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel
Tiende, dus nog net in de rubyprijzen. In de nieuwe ranked wel een goede coverage en hoop ik op de bovenste plaatsen te kunnen meedoen.

Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@MetalSonic
Henkie is @Cache ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Das waar ook, soms verlies ik die ff. Maar euh congrats @Cache :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cZCttNBDKgVwWCY0L3b9yIf6Ahw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wkMAvlWBhISX0kpiDby3eFkU.jpg?f=fotoalbum_large

Hoe is jullie poule? Voor mij wordt het weer ouderwets knokken voor top zes! Zit bijna op de max van mijn items.

Vind de huidige week qua tracks niet zo leuk. Vooral track een is lang, traag en best saai. Hopelijk komt die alleen terug als “t variant”

Top 100 speler :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorx100
Ik vind de eerste track ook niet heel bijzonder. We hebben al veel vergelijkbare parcoursen. Heb mijn items nog niet geupgrade dus mijn scores zijn ook niet best.

Waar mijn ranking heen gaat weet ik nog niet. Op track 2 en 3 heb ik redelijke scores, maar daar is nog wel wat te halen. Bij de eerste kan ik nog wat tickets inzetten. Ik zit nu op 77k en sta daarmee vijfde. Ik hoop op ongeveer 85k uit te komen. Of dat genoeg is voor top 5 weet ik niet. Kan ook zomaar weer een degradatie worden. We gaan het wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Gezakt naar plek 8, wtf... achja kan niet elke week feest zijn zullen we maar zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
MetalSonic schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 09:41:
Gezakt naar plek 8, wtf... achja kan niet elke week feest zijn zullen we maar zeggen.
Hier plek 16 _O-

Maar… heb praktisch nog geen reet gedaan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XhJOfxj_wgci_V774TD1qufwf9o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ptc7HsO8Hsn56fpEBf087w7O.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dupa-do_oDBLZ8KHBV5CnyHMne8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vubElhZ2LqUl1aMKfiDVx4XF.jpg?f=fotoalbum_large

Waar ligt nog ruimte voor mij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBBrt
Overal valt wel íets te sprokkelen. Vooral de battle course kan opeens heel gunstig uitpakken als je 3 volle frenzies pakt...
En overweeg om je glider level 2 te maken op track 1. Dan pak je de bonuspunten mee en zit je zo 2/3k hoger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Lijkt wel of de coin frenzy kapot is voor de battlemode. Super vaan green shield frenzy maar geen coin frenzy..

Iemand nog tips om de kans op coinfrenzy te vergroten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
@Sleehond iig op track twee 2-3k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
@Slettesloery
Mooie score heb je op track twee! Met dezelfde items heb je dik vier duizend meer. Welke route neem je? Hoe zorg je ervoor dat je de coins pakt ondanks de drempels en glider gedeeltes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
MetalSonic schreef op zondag 12 maart 2023 @ 22:30:
Lijkt wel of de coin frenzy kapot is voor de battlemode. Super vaan green shield frenzy maar geen coin frenzy..

Ik heb zelf ook nog geen enkele coin frenzy gehad. Dat gezegd hebbende: ik kwam net tot 45k?! Met Yoshi (level en punten maximaal), fast frank (level 7, 3x uncap) en fireworks parachute (ook alles maximaal). Ik had een groene schilden, Yoshi eieren en nog iets (banaan of zo??). Ik had wel gelet om meer de losliggende muntjes te pakken. Maar verder was het geen extreme run, anders dan dat hij tot een paar seconde voor het einde duurde.

Zou er dan eens een eerste plek of top 3 weer inzitten??

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Tootoo schreef op maandag 13 maart 2023 @ 20:01:
[...]

Ik heb zelf ook nog geen enkele coin frenzy gehad. Dat gezegd hebbende: ik kwam net tot 45k?! Met Yoshi (level en punten maximaal), fast frank (level 7, 3x uncap) en fireworks parachute (ook alles maximaal). Ik had een groene schilden, Yoshi eieren en nog iets (banaan of zo??). Ik had wel gelet om meer de losliggende muntjes te pakken. Maar verder was het geen extreme run, anders dan dat hij tot een paar seconde voor het einde duurde.

Zou er dan eens een eerste plek of top 3 weer inzitten??
Ik zal voor je duimen voor top 3.

Deze week was voor mij echt een portie ellende. Kwam er niet door, kan geen vuist maken. Gelukkig spreken de tracks van volgende week mij meer aan. Dan maar kijken hoeveel kart uncaps ik kan pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
MetalSonic schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 08:51:
[...]

Ik zal voor je duimen voor top 3.

Deze week was voor mij echt een portie ellende. Kwam er niet door, kan geen vuist maken. Gelukkig spreken de tracks van volgende week mij meer aan. Dan maar kijken hoeveel kart uncaps ik kan pakken.
Top 3 zou in dat opzicht al een grote verbetering zijn ten opzichte van de afgelopen ranked cup. Toen ben ik twee keer naar beneden gegaan met wat je zegt: geen vuist kunnen maken. Nu sta ik met 1k nog eerste (was gister 6k), ben benieuwd waar het eindigt...

En als ik het zo bekijk (je stond van de week 8e?), dan ben jij nu gewoon getroffen door een zware poule... Al ben je immers wel level 99 ;)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Tootoo schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 09:10:
[...]

Top 3 zou in dat opzicht al een grote verbetering zijn ten opzichte van de afgelopen ranked cup. Toen ben ik twee keer naar beneden gegaan met wat je zegt: geen vuist kunnen maken. Nu sta ik met 1k nog eerste (was gister 6k), ben benieuwd waar het eindigt...

En als ik het zo bekijk (je stond van de week 8e?), dan ben jij nu gewoon getroffen door een zware poule... Al ben je immers wel level 99 ;)
Heb je helemaal gelijk in!

Ik heb sowieso afgelopen maanden 1,5 maand meerdere vrij easy weken gehad. Gelukkig halverwege deze week al de tactische keuze gemaakt om tickets te bewaren. Dat ik level 99 ben geworden en de rewards daarvan heb binnen geharkt kunnen ze mij niet meer afpakken.

Jouw tier 99 komt ook steeds dichterbij *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBBrt
Op de valreep nog een lekkere score neergezet op de Battle Course en nu 3e. Hopelijk blijf ik daar vannacht :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Gisteravond track 1 en 2 nog wat omhoog kunnen halen en dat was maar goed ook. Best spannend nog!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1m2eqr18gmLQTO3NoB7K8g2oMQU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JxddN8cRBLho6shRdOCRfmGU.png?f=user_large

Al met al wel tevreden. Komende week zal een zware week worden ben ik bang voor. We gaan het zien!

Iedereen weer gefeliciteerd met de eindresultaten en succes komende week! :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MetalSonic
Achtste, en nog dik ingehaald ook. Alles heb ik al gezegd.

Tijd voor de nieuwe week :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sleehond
Paar dagen geleden nog 16e….

Nu toch 1e *O*

Tier 59 nu hopelijk eens de 60 aantikken…

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BBBrt
3e gebleven! Maximaal haalbare, dus tevreden!
:)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Poeksel
Zesde, had meer in gezeten, maar geen lekkere coin frenzies in de battle mode.

Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Tweede! Een prima resultaat na afgelopen tour :) Gister avond kwam de toen nummer 2 er overheen tot 125k. Voor mij prima: rubies heb ik voor nu even genoeg en de rest van de rewards zijn wel binnen. Benieuwd wat komende week brengt! :)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Op Reddit heeft iemand een lijstje met namen van makkelijke bots gepost:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/cbfuhz9hjbna1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
MetalSonic schreef op zondag 12 maart 2023 @ 22:30:

Ik heb gisteren echt iets van 300 itemboxes gepakt op de battle course, met een HE driver level 5. En ik had welgeteld één coin frenzy. Misschien kan hij echt alleen maar vallen als je (virtueel) eerste of tweede rijdt? Dus als een groot deel van de tegenstanders afgevallen is (?)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
BBBrt schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 19:44:
[...]

Ik heb gisteren echt iets van 300 itemboxes gepakt op de battle course, met een HE driver level 5. En ik had welgeteld één coin frenzy. Misschien kan hij echt alleen maar vallen als je (virtueel) eerste of tweede rijdt? Dus als een groot deel van de tegenstanders afgevallen is (?)
Dit kan ik toevallig vandaag ontkrachten. Moest een battle doen voor m'n coins aplenty en kreeg een coinfrenzy op de 6e plek. Was met gold King boo lvl6. Al zijn de coinfrenzies zeer schaars in battles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
pjot1 schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 20:36:
[...]

Dit kan ik toevallig vandaag ontkrachten. Moest een battle doen voor m'n coins aplenty en kreeg een coinfrenzy op de 6e plek. Was met gold King boo lvl6. Al zijn de coinfrenzies zeer schaars in battles.
Ik ben ook wel eens met een coin frenzy begonnen in battlemode. Toen stond ik dus nog achtste. Laten we het er maar bij houden dat een coin frenzy daar heel zeldzaam is. Wellicht zoals een blue shield frenzy ofzo.
Pagina: 1 ... 145 ... 161 Laatste