Wat is jullie geheim voor track een? Ik kom niet boven de 35k.. items:7-6-7
Je hebt toch 7 6 6? Tenminste daar is je record op gezet. Als dat zo is moet er toch nog zo'n 2k inzitten. Bovendien is inmiddels 36,5k toch niet zo slecht?MetalSonic schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 18:30:
Wat is jullie geheim voor track een? Ik kom niet boven de 35k.. items:7-6-7
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Blue shield, bullit bill en lightning zijn überhaupt niet aanwezig in battle mode, toch? Of bedoelde je de kans in een normale race?MetalSonic schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 12:20:
[...]
Ik ben ook wel eens met een coin frenzy begonnen in battlemode. Toen stond ik dus nog achtste. Laten we het er maar bij houden dat een coin frenzy daar heel zeldzaam is. Wellicht zoals een blue shield frenzy ofzo.
Ik bedoelde inderdaad als vergelijking waarbij blue shield, bullit en lightning van de normale races zijn. Gedeeltelijk hebben we die natuurlijk nooit omdat we altijd eerste rijden maar je snapt mijn punt wel denk ikBBBrt schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 23:02:
[...]
Blue shield, bullit bill en lightning zijn überhaupt niet aanwezig in battle mode, toch? Of bedoelde je de kans in een normale race?
Ik heb op de donut battlemode stage wel al een aantal keer de coin frenzy gehad. Achja zal wel toeval zijn. In de huidige week gelukkig geen battlemode.
Ook al zin in de Ninja levels en kom maar weer eens op met een lange rainbow stage, uiteraard met coinbox driver ondersteuning voor rechte stukken

Nondeju dat is lekkere score! @MetalSonic
Hier voorlopig tweede, misschien zit er weer een keer een promotie in! Verder een niet al te inspirerende tour naar mijn mening, maar ninja en een nieuwe woestijn track lijken me wel leuk.
Hier voorlopig tweede, misschien zit er weer een keer een promotie in! Verder een niet al te inspirerende tour naar mijn mening, maar ninja en een nieuwe woestijn track lijken me wel leuk.
Dankjewel @Jorx100 succes met top drie pakken. Hopelijk promotie!
Vorige week was een shit week voor mij. Deze week is het lekker scoren op mooie tracks
:strip_exif()/f/image/HlNJuUzVx4zO3PqYT4rr9CW8.jpg?f=fotoalbum_large)
Vorige week was een shit week voor mij. Deze week is het lekker scoren op mooie tracks

:strip_exif()/f/image/HlNJuUzVx4zO3PqYT4rr9CW8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TwUURbWE9C9f4UkwafwE6p2U.jpg?f=fotoalbum_large)
7e geworden. Zat nog meer in maar het wilde maar niet (goed) vallen. Naja, komende tour beter.
Iedereen weer gefeliciteerd en succes komende tour!
Iedereen weer gefeliciteerd en succes komende tour!
Ook 7e, had nog 5e of 6e kunnen worden met nog paar pogingen, maar had er geen zin meer in.
Nu weer tier 58, lukt maar niet die 60 aan te tikken…
Overigens dry dry ruins wel een leuk/mooi parcours!
Nu weer tier 58, lukt maar niet die 60 aan te tikken…
Overigens dry dry ruins wel een leuk/mooi parcours!
[ Voor 15% gewijzigd door Sleehond op 22-03-2023 07:41 ]
Een vijfde plek. Meer wilde er nog niet inzitten. Een goede boombox met coin frenzy op track 2 bleef uit. De tweede plek zat maar 1.6k van me vandaan namelijk.
Ben benieuwd wat deze week wordt
Ben benieuwd wat deze week wordt
Zorgeloos eerste geworden. Blij met de tickets!
Belooft een leuke tour te worden qua tracks. Die van week 1 zijn al leuk maar die van week twee zijn helemaal feest. Volgende week zit ik ook goed qua items.
Eens kijken hoe mijn tegenstanders deze week zijn.
Succes iedereen!
Belooft een leuke tour te worden qua tracks. Die van week 1 zijn al leuk maar die van week twee zijn helemaal feest. Volgende week zit ik ook goed qua items.
Succes iedereen!
[ Voor 71% gewijzigd door MetalSonic op 22-03-2023 09:14 ]
15e. Ooit was ik tier 85, inmiddels gezakt naar tier 80.
Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15.
Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15.
De tracks bevallen me ook beter dan ik had gedachtMetalSonic schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 08:37:
Zorgeloos eerste geworden. Blij met de tickets!
Succes iedereen!
Ben benieuwd wat de ranked eens gaat doen!
Er zijn zoveel Rainbow roads, deze wilde ik nou net niet. Alles behalve coinbox vriendelijkTootoo schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 15:34:
[...]
De tracks bevallen me ook beter dan ik had gedachtHad gedacht dat de reguliere Dry Dry Ruins niet helemaal mijn ding zou zijn, maar zelfs die is best leuk om te doen. Je wens voor een Rainbow Road is ook uitgekomen, zij het dat het niet mijn all time favoriet is
Ben benieuwd wat de ranked eens gaat doen!
15e
Top 5 zat er sowieso niet in, dus vind het wel best. Inmiddels weer 61, vanaf een top van 66. Maar de tegenstanders/ranked lijken er niet per se makkelijker op te worden.
Top 5 zat er sowieso niet in, dus vind het wel best. Inmiddels weer 61, vanaf een top van 66. Maar de tegenstanders/ranked lijken er niet per se makkelijker op te worden.
Mooie pull @Sleehond ga je nog veel plezier van beleven
Zeker altijd leuk om weer wat nieuws te krijgen. Kan soms een mooie aanvulling worden die heel belangrijk wordt. Ik heb echter ook heel veel drivers, karts en gliders met level 1 die ik nooit gebruik. Of drivers die door gratis upgrades level 5 zijn, maar nog steeds met 800 basepoints, zoals Ice Mario. Nooit gebruikt in een ranked cup dus. Ik zou wel eens wat willen inruilen tegen tickets...
Vorige week door een ultieme krachtsinspanning 2e geworden. Deze week gaat het ook nog voorspoedig, hopelijk heb ik de stijgende lijn weer gevonden! Ik lees hier dat veel mensen die in dezelfde regionen als ik zitten, ook te maken hebben met ups en downs. Blijven volhouden! Die ene rit waarin alles precies lukt maakt altijd het verschil!
Vorige week door een ultieme krachtsinspanning 2e geworden. Deze week gaat het ook nog voorspoedig, hopelijk heb ik de stijgende lijn weer gevonden! Ik lees hier dat veel mensen die in dezelfde regionen als ik zitten, ook te maken hebben met ups en downs. Blijven volhouden! Die ene rit waarin alles precies lukt maakt altijd het verschil!
Hoe gaat het bij jullie? Ik lijk deze week een redelijk makkelijke poule te hebben. Nog eerste met ongeveer 10k voorsprong!
track 1 en 3 vind ik leuk. Track twee vind ik helemaal niks.
Vorige week 13e en deze week voorlopig 1e met 15k voorsprong. Ook ik huppel op en neer rond de level 60. Voor volgende week ook alweer 75K punten bij elkaar gespeeld en eindelijk eens wat tickets over (voorlopig dan). Volgende week 2 coin box drivers op level 4 en kan nog upgraden xD
Hier sta ik nagenoeg gelijk met de nummer 1. Wetende dat track 2 en 3 nog wel wat ruimte heeftMetalSonic schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 15:38:
Hoe gaat het bij jullie? Ik lijk deze week een redelijk makkelijke poule te hebben. Nog eerste met ongeveer 10k voorsprong!
track 1 heb ik nu met 200 acties wel een redelijk maximale score neergezet. Ja het kan nog meer, het was nu een coin frenzy met heel veel losse coinboxen, maar zelfs met 225 acties wordt de score niet extreem veel hoger.
Voor nu kijk ik even of er nog veel tickets ingezet moeten worden, aangezien de rest 8k of meer lager staat.
Nu wel weer gaan wennen aan de zomertijd en Mario kart tour. Ik vond het nooit erg om vroeg de volgende dag / ranked / tour begon
Vooral bij de woensdag, het begin van de nieuwe tour was wintertijd leuk!Tootoo schreef op zondag 26 maart 2023 @ 07:48:
[...]
Hier sta ik nagenoeg gelijk met de nummer 1. Wetende dat track 2 en 3 nog wel wat ruimte heeft![]()
track 1 heb ik nu met 200 acties wel een redelijk maximale score neergezet. Ja het kan nog meer, het was nu een coin frenzy met heel veel losse coinboxen, maar zelfs met 225 acties wordt de score niet extreem veel hoger.
Voor nu kijk ik even of er nog veel tickets ingezet moeten worden, aangezien de rest 8k of meer lager staat.
Nu wel weer gaan wennen aan de zomertijd en Mario kart tour. Ik vond het nooit erg om vroeg de volgende dag / ranked / tour begon
Succes voor plek een.
@Tootoo dikke score heb je gezet op track een zeg!
Motiveert mij ook weer om het nog eens te proberen daar.
Ik was al blij met mijn 54 k maar dat is met slechtere items dan jouw 56k. Als ik meerdere coinboxes heb met veel rode muntjes denk ik ook wel dat ik er meer uit kan halen. Eens kijken of alles goed valt
Motiveert mij ook weer om het nog eens te proberen daar.
Ik was al blij met mijn 54 k maar dat is met slechtere items dan jouw 56k. Als ik meerdere coinboxes heb met veel rode muntjes denk ik ook wel dat ik er meer uit kan halen. Eens kijken of alles goed valt
[ Voor 72% gewijzigd door MetalSonic op 27-03-2023 13:54 ]
@MetalSonic ja ik verbaasde me ook wel over de score. Omdat het slechts 1 frenzy was. Maar ik geloof wel 3-4 coinboxen, zowel in de tunnel als bij box 1 (waar je daarna precies rechtdoor kan blijven rijden en je ook veel muntjes kan pakken).
Succes met mijn score verbeteren! Moet te doen zijn!
Succes met mijn score verbeteren! Moet te doen zijn!
Ik sta voor het eerst sinds best lang weer eens eerste. Het kan zomaar dat ik nog ingehaald word, maar promotie zit er vast in :-)
@MetalSonic ik zie dat je ondertussen track 1 verbeterd hebt?
good busy!
Hier heb ik de nummer 1 positie weer overgenomen en sta 1k voor op de nummer 2 en 5k op de nummer 3. Promotie gaat lukken, de vraag is vanaf welke plek
Hier heb ik de nummer 1 positie weer overgenomen en sta 1k voor op de nummer 2 en 5k op de nummer 3. Promotie gaat lukken, de vraag is vanaf welke plek
Goed gezien, was een run met 190 acties. Volgens mij triple coin en een losse coinbox ofzo. Ik ben mij ervan bewust dat als ik meerdere losse coinboxen heb en dan ook nog veel rode muntjes die goed vallen er nog meer in zit maar ik vind het wel prima voor deze week.Tootoo schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 19:43:
@MetalSonic ik zie dat je ondertussen track 1 verbeterd hebt?good busy!
Nog maar vijf keer een 500 Green pipe en ik heb alle token pipe's alweer gepakt.
Tot slot en niet het minst belangrijke, 10,5k voorsprong dus ik ga weer lekker veel tickets pakken
Nog dik ingehaald door iemand met 6k meer, maar 2e is ook mooi. Én ik kreeg een nieuwe kart uit de gouden pijp!BBBrt schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 16:20:
Ik sta voor het eerst sinds best lang weer eens eerste. Het kan zomaar dat ik nog ingehaald word, maar promotie zit er vast in :-)
Gefeliciteerd aan alle winnaars
Sjongejonge, om 6.35 stond ik nog 3e en om 7 uur toch nog 4e...
Nog steeds tier 77.
Iedereen weer gefeliciteerd met de eindresultaten en succes komende week!
Wel nu 3 HE driver uncap tickets in de daily shop. Maar ja, ff te weinig doekoes.

Iedereen weer gefeliciteerd met de eindresultaten en succes komende week!
Wel nu 3 HE driver uncap tickets in de daily shop. Maar ja, ff te weinig doekoes.
Eerste, was achteraf een zeer makkelijke week. Vooral als ik kijk wat sommige hier eruit wisten te persen dan is het maar goed dat die niet in mijn ranking zaten.
Voor het eerst in héél lang weer eens 45 rubies uit de daily challenge. Nu nog een keer 300 tokens uit een tokenchallenge, want dat is ook alweer een jaar geleden ofzo
@pjot1 Onze gifbekers moeten helemaal leeg. Ik stond dinsdagochtend nog 1e en moet uiteindelijk toch weer genoegen nemen met de 4e plaats. Gelukkig krijg je dan nog wel een slootje tickets... Het fijne is ook dat er deze week gewoon weer nieuwe kansen zijn 😀
Ik was juist om de laatste dag nog flink gestegen naar de tweede plaats (en dat bleef ik gelukkig). Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2.
Ik probeer ook nog >1.5M totaal te halen, voorlopig nog goed op schema (meer dan 100k per cup gemiddeld in de eerste negen cups). Ik vermoed wel dat het niet genoeg zal zijn voor de top 1000.
Ik probeer ook nog >1.5M totaal te halen, voorlopig nog goed op schema (meer dan 100k per cup gemiddeld in de eerste negen cups). Ik vermoed wel dat het niet genoeg zal zijn voor de top 1000.
Ook ik ben eerste gebleven, met 400 punten voorsprong op de nummer twee
Dat kan ik voor mijn nieuwe ranked in ieder geval helemaal uit mijn hoofd zetten. De nummer 1 heeft een level 8 gold mii suit met 2040 base points die voor de eerste twee tracks bruikbaar zijn. En oja nog wat meer items op level 8. Daarmee staat hij nu op 154k. De nummer 2 heeft een zelfde gold suit, maar de rest van de levels zijn niet extreem hoog. Die staat alleen ook al wel op 139k.
Ik vermoed dat ik voor plek 3 ga deze ronde
Dat kan ik voor mijn nieuwe ranked in ieder geval helemaal uit mijn hoofd zetten. De nummer 1 heeft een level 8 gold mii suit met 2040 base points die voor de eerste twee tracks bruikbaar zijn. En oja nog wat meer items op level 8. Daarmee staat hij nu op 154k. De nummer 2 heeft een zelfde gold suit, maar de rest van de levels zijn niet extreem hoog. Die staat alleen ook al wel op 139k.
Fijn dat je eerste bent geworden!Tootoo schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 14:11:
Ook ik ben eerste gebleven, met 400 punten voorsprong op de nummer twee![]()
Mbt de nummer 1, is dat dezelfde als deze?
:strip_exif()/f/image/O6lNGr6YKo3Wc3gxgohNPIKf.jpg?f=fotoalbum_large)
NB: mijn display plaatje is ineens aangepast? niet door mij, meer die deze bug hebben?
Gelukkig hebben we elke week nieuwe kansen anders zou ik aan de Prosac moeten!Jorx100 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 12:39:
@pjot1 Onze gifbekers moeten helemaal leeg. Ik stond dinsdagochtend nog 1e en moet uiteindelijk toch weer genoegen nemen met de 4e plaats. Gelukkig krijg je dan nog wel een slootje tickets... Het fijne is ook dat er deze week gewoon weer nieuwe kansen zijn 😀
Zoals ik je een beetje volg hier op Tweakers en je scores bekijk, sleep je wel elke week zo'n beetje het maximale uit je items en nog valt het niet mee. Terwijl ik ook regelmatig hier lees dat sommigen een 'gemakkelijke' week hebben. Nu vraag ik me af, investeren mensen nog in packs of probeert Nintendo ons geld afhandig te maken? Ik vind de Gold pass en de premium challenges wel genoeg voor een spelletje.
Deze week staat de nr 1 ook alweer op 112k.

Nee niet eens…. Ik heb RoyRoarMachaMetalSonic schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 15:05:
[...]
Fijn dat je eerste bent geworden!
[Afbeelding]
NB: mijn display plaatje is ineens aangepast? niet door mij, meer die deze bug hebben?
Je staat bij mij 'gewoon' met 8-bit jumping Mario..MetalSonic schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 15:05:
[...]
Fijn dat je eerste bent geworden!
[Afbeelding]
En mijn plaatje lijkt overal wel goed te staan.
Ik heb alleen sinds de laatste update al een paar keer gehad dat hij bij normale SP cup-races de race niet kan aanvullen met bots. Dan staat het scherm heel lang op 'waiting for opponents' en doet het spel niets meer.... (Normaal zie je dat scherm een halve seconde en wordt het meteen gevuld met bots)
8 bit mario heb ik vanmiddag gekozen, had eerst wat anders, maar maakt niet uit verder.BBBrt schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 19:44:
[...]
Je staat bij mij 'gewoon' met 8-bit jumping Mario..
En mijn plaatje lijkt overal wel goed te staan.
Ik heb alleen sinds de laatste update al een paar keer gehad dat hij bij normale SP cup-races de race niet kan aanvullen met bots. Dan staat het scherm heel lang op 'waiting for opponents' en doet het spel niets meer.... (Normaal zie je dat scherm een halve seconde en wordt het meteen gevuld met bots)
Yup level 8 cb driver met 2k + punten! Ziek en dus voor track een en tweeTootoo schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 18:40:
[...]
Nee niet eens…. Ik heb RoyRoarMachaMaar ik gok dat hij een zelfde loadout heeft als ik hierboven noemde?
@MetalSonic oef wat heb jij een onmogelijke ranked te pakken! Daar valt bijna niet tegenop te boksen… Dan vind ik dat mijn scores er mogen zijn (gegeven mijn levels), maar de rest van jouw ranked cup heeft volgens mij best achterlijke levels… Volgende cup beter!
Achja soms heb je zo'n week. Vorige week was het praktisch fluitend naar plek één.Tootoo schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 08:46:
@MetalSonic oef wat heb jij een onmogelijke ranked te pakken! Daar valt bijna niet tegenop te boksen… Dan vind ik dat mijn scores er mogen zijn (gegeven mijn levels), maar de rest van jouw ranked cup heeft volgens mij best achterlijke levels… Volgende cup beter!
Ik heb geen tickets meer dus de items die ik nu heb daar moet ik het mee doen. Ik zal kijken of ik hier en daar nog wat erbij kan sprokkelen. Op track 1 zijn er spelers die met mijn items iets boven de 50 zitten. Dan zal je waarschijnlijk een dubbele coinbox frenzy en losse boxes moeten hebben met uiteraard veel rode muntjes. We gaan het zien.
Hoe sta jij verder? eerste in jouw poule of lekker mee doen in de top 3?
Stel, je speelt in non-ranked en hebt 489 muntjes verzameld voor de dag. Daarna een race met dubbele coinfrenzie, coinbox, 89 muntjes en je high-score van 32k naar 39k. De keuze: de race accepteren (en zo eerste komen in de friendranking voor die cup, en een hogere kans op top 1000) of weigeren (herstarten, en daarmee zo'n 100 muntjes extra scoren die dag).
Wat zou je kiezen?
Wat zou je kiezen?
[ Voor 4% gewijzigd door Poeksel op 31-03-2023 13:43 ]
Ik sta derde en ik ga er vanuit dat ik niet hoger kan en ga komen. De nummer twee staat maar een klein beetje hoger dan ik, maar met zo’n level 8 gold mii suit… De nummer 1 staat met 157k ver buiten bereikMetalSonic schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 09:41:
[...]
Hoe sta jij verder? eerste in jouw poule of lekker mee doen in de top 3?
Gaan jullie met de coinbox driver bij track 1 via beneden of boven iets na de bocht naar links?
Hangt af van de situatie. Als je een single coinbox of coinbox frenzy hebt dan is het altijd handig zoveel mogelijk plat en recht te rijden, dus bij track 1 beneden langs.
Voor mij geldt top 1000 > 100 muntjes > iets hoger in de top 1000. Maar ik denk dat ik op het randje van top 1000 uitkom, dus uiteindelijk lijkt de keuze voor 7k punten extra goed uit te pakken.Poeksel schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 11:00:
Stel, je speelt in non-ranked en hebt 489 muntjes verzameld voor de dag. Daarna een race met dubbele coinfrenzie, coinbox, 89 muntjes en je high-score van 32k naar 39k. De keuze: de race accepteren (en zo eerste komen in de friendranking voor die cup, en een hogere kans op top 1000) of weigeren (herstarten, en daarmee zo'n 100 muntjes extra scoren die dag).
Wat zou je kiezen?
Holymoly! Die hebben tickets teveel (gehad)!

Ik kies dan altijd de tracks waar ik een banana driver heb. Deze week track drie.Poeksel schreef op maandag 3 april 2023 @ 22:12:
Heeft iemand trouwens al een goede track gevonden om groene muntjes te farmen?
@Poeksel Bedoel je dat je in theorie op 499 coins moet uitkomen en dan een race moet rijden met zoveel mogelijk coins? Ik ben daar nooit zo mee bezig. Bij mij houden de coins altijd 'plotseling' op. 100 coins per dag is niet heel veel, maar ja, aan het eind van het jaar toch zo'n drie tickets.
De groene coins hark ik net als Metalsonic binnen met grote bananen. Deze tour gaat dit het handigst op Waluigi Pinball R denk ik. Maar heel hard gaat het bij mij niet, ik moet nog wel een stuk of twaalf pipes.
De groene coins hark ik net als Metalsonic binnen met grote bananen. Deze tour gaat dit het handigst op Waluigi Pinball R denk ik. Maar heel hard gaat het bij mij niet, ik moet nog wel een stuk of twaalf pipes.
599 coins (met gold pass), daarna Waluigi Pinball R spelen (indien beschikbaar) op 50cc, die baan levert zo'n 125 muntjes op (99 coins + score van zo'n 26k). Of in ieder geval een baan met coinboxer.Jorx100 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 19:57:
@Poeksel Bedoel je dat je in theorie op 499 coins moet uitkomen en dan een race moet rijden met zoveel mogelijk coins? Ik ben daar nooit zo mee bezig. Bij mij houden de coins altijd 'plotseling' op. 100 coins per dag is niet heel veel, maar ja, aan het eind van het jaar toch zo'n drie tickets.
Hetzelfde geldt trouwens op dinsdag en in het weekend als er de drie races zijn waar je 300 muntjes kan verdienen: de muntjes van de race zelf komen bij die 300, dus die op lage speed met een coinboxer spelen (indien beschikbaar).
De grote banaan op Pinball R trouwens uitgeprobeerd en in de eerste poging 50 groene coins! Al was dat met een grotebanaanfrenzy, die tikte erg aan.
[ Voor 8% gewijzigd door Poeksel op 04-04-2023 21:39 ]

:fill(white):strip_exif()/f/image/c2zXLgLJW3lcUJBEwvkC6L4y.png?f=user_large)
Maakt voor m'n ranking helaas niets uit. Deze week 4e. Heb in iedergeval zin in de Yoshi tour!
Gefeliciteerd iedereen weer en succes komende week!
Vorige week 16e nu 13e… pfff!
Nieuwe tour lijkt heel vet!
Track 1 Yoshi’s Island is echt heel leuk!
Gelijk al een mooie score van 33k neergezet met complete Yoshi outfit.
Track 2 mis ik alleen een kart en glider, wel balen aangezien vorige week mijn gear ook al zo slecht was. Zo tik ik tier 60 nooit aan…
Nieuwe tour lijkt heel vet!
Track 1 Yoshi’s Island is echt heel leuk!
Gelijk al een mooie score van 33k neergezet met complete Yoshi outfit.
Track 2 mis ik alleen een kart en glider, wel balen aangezien vorige week mijn gear ook al zo slecht was. Zo tik ik tier 60 nooit aan…
Eens vwb yoshi’s island. Erg leuke track sinds erg lange tijd, waar ik aan het eind van de race zelfs nog kan nagenieten van de heerlijk nostalgische muziek.
Achtste bijna 3k onder de nummer zes en bijna 9dr. Vreselijke poule was dat!
Ben benieuwd hoe deze week gaat
Ben benieuwd hoe deze week gaat
11e, het lijkt week na week moeilijker te worden en ik zit weer bijna terug op level 60!
Wel écht leuke banen! Ik zou alleen graag die Poochy binnenhengelen, maar hoe? Hij zit niet in de spotlight shop en ook niet als Ranked/Event gift.. (?)
Wel écht leuke banen! Ik zou alleen graag die Poochy binnenhengelen, maar hoe? Hij zit niet in de spotlight shop en ook niet als Ranked/Event gift.. (?)
Wow!
Even een compliment voor het nieuwe level, Yoshi Island.
Hier hebben ze niet de kantjes ervan af gelopen. Het is voor mij een feest van herkenning. In de achtergrond van alles en nog wat dat ik herken uit de Yoshi games maar ook de bloemmetjes aan het einde van een ronde waar je doorheen vliegt.
En de muziek?
Ik speel dit spel eigenlijk altijd met het geluid uit. Was benieuwd, zou het? En ja hoor een soort remix van een SNES tune. Erg leuk.
Niks dan lof voor dit level, zou mij niks verbazen als Nintendo dit ook ziet en deze track later ook wordt geport naar Mario Kart 8 op de Switch.
Even een compliment voor het nieuwe level, Yoshi Island.
Hier hebben ze niet de kantjes ervan af gelopen. Het is voor mij een feest van herkenning. In de achtergrond van alles en nog wat dat ik herken uit de Yoshi games maar ook de bloemmetjes aan het einde van een ronde waar je doorheen vliegt.
En de muziek?
Ik speel dit spel eigenlijk altijd met het geluid uit. Was benieuwd, zou het? En ja hoor een soort remix van een SNES tune. Erg leuk.
Niks dan lof voor dit level, zou mij niks verbazen als Nintendo dit ook ziet en deze track later ook wordt geport naar Mario Kart 8 op de Switch.
Eerste, met vrij grote voorsprong zelfs. Wel vermoedelijk een paar duizend punten te weinig voor top 1000.
Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1.
Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1.
Voor de mensen die op b.v. Yothi Island geen eieren zien: volg de stappen zoals aanbevolen in News. Die eieren kunnen voor extra punten (en groene munten) zorgen.
[ Voor 6% gewijzigd door Poeksel op 06-04-2023 21:01 ]
Ik denk dat we hem vanaf woensdag kunnen kopen.BBBrt schreef op woensdag 5 april 2023 @ 10:58:
11e, het lijkt week na week moeilijker te worden en ik zit weer bijna terug op level 60!
Ik heb al wat rubies en tickets klaar liggen!MetalSonic schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 21:44:
[...]
Ik denk dat we hem vanaf woensdag kunnen kopen.
De tracks deze week zijn lekker afwisselend. Ik verveel me nog niet. Ik sta nu derde zonder tickets in te zetten. Dat zou ik graag zo houden.
En ondertussen de normal drivers allemaal op 8!
Deze week weer eindelijk een tier omhoog! 2e geworden, heeft me ook wel een boel tickets gekost maar wel blij met het resultaat!
Komende week reken ik weer op een tier omlaag. Heb slechte items helaas...
Iedereen weer gefeliciteerd en succes komende week!
Komende week reken ik weer op een tier omlaag. Heb slechte items helaas...
Iedereen weer gefeliciteerd en succes komende week!
Eindelijk weer eens 1e
En uit de gouden pijp een glider die ik nog niet had (pink meteors)

En uit de gouden pijp een glider die ik nog niet had (pink meteors)
Gisteravond nog flink aangezet en 2e geworden. Naast Blue Yoshi en de Blue Yoshi Kart, ook nog Lakitu Party Time uit de gouden pijp. Die had ik nog niet. En inderdaad Poochy kunnen kopen! Driver coverage weer op de volle 100% 
Nu nog genoeg rubies voor een kart of glider over, maar die zal ik pas volgende week uitgeven, denk ik...
Nu nog genoeg rubies voor een kart of glider over, maar die zal ik pas volgende week uitgeven, denk ik...
Poochy ook gekocht en direct level 3, mis alleen 1 ticket nog om 4 te maken. Even aankijken.
Hier ook eerste, was een redelijk makkelijk week vergeleken met de vorige week. Grootste cadeau was dat ik nauwelijks tickets hoefde te gebruiken voor mijn huidige score.
Ben benieuwd hoe de nieuwe week wordt, zal wel pittog worden omdat ik nu weer in tier 99 zit. Verder heb ik op track 3 qua items: 1-1-1!
Ben benieuwd hoe de nieuwe week wordt, zal wel pittog worden omdat ik nu weer in tier 99 zit. Verder heb ik op track 3 qua items: 1-1-1!
Deze week hier tweede geworden, daar ben ik blij mee
Het kwam er niet makkelijk uit namelijk... En ook ik heb best wat tickets moeten inzetten. Toegeven: onder andere op gold mii suit, dat vind ik niet perse erg. Voor deze week wordt het kijken waar het schip strandt. Mooiste zou zijn om top 3 te worden, dan ben ik eindelijk tier 99
Derde geworden, wel tevreden mee. De nieuwe ranked gaat lastiger worden, vermoed ik. De groene muntjes komen daarentegen wel erg makkelijk.
Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3.
Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3.
Oeh spannend! Succes hopelijk lukt het.Tootoo schreef op woensdag 12 april 2023 @ 09:39:
Deze week hier tweede geworden, daar ben ik blij meeHet kwam er niet makkelijk uit namelijk... En ook ik heb best wat tickets moeten inzetten. Toegeven: onder andere op gold mii suit, dat vind ik niet perse erg. Voor deze week wordt het kijken waar het schip strandt. Mooiste zou zijn om top 3 te worden, dan ben ik eindelijk tier 99
Lekkere resultaten hier! Tot eigen verbazing ook 3e geworden zonder tickets in te zetten, dat overkomt me zelden. Deze week wordt het een stuk lastiger, maar nu wil ik ook wel tickets investeren. Het hondje het liefst meteen naar 6, misschien wordt ie belangrijk de komende tijd? Ben benieuwd of ik het ga redden deze week...
@MetalSonic op track 3 je items toch nog geleveld naar 6-6-5! Met deze totaalscore kan je tier 99 wel handhaven denk ik.
Ik sta 2e met 104k. Ik heb veel tickets geïnvesteerd, al veel uit de tracks geperst en me zelfs (voor het eerst) laten verleiden tot premium+ challenge. Zou erg zuur zijn als het niet voldoende is, maar de concurrentie staat dichtbij. Je zou bijna zeggen: "Is het al ..... ?"
Volgende tour gaan we weer naar Europa. Athene en nieuwe RT banen in Berlijn. De meningen verschillen maar ik vind City Tours altijd leuk!
Ik sta 2e met 104k. Ik heb veel tickets geïnvesteerd, al veel uit de tracks geperst en me zelfs (voor het eerst) laten verleiden tot premium+ challenge. Zou erg zuur zijn als het niet voldoende is, maar de concurrentie staat dichtbij. Je zou bijna zeggen: "Is het al ..... ?"
Volgende tour gaan we weer naar Europa. Athene en nieuwe RT banen in Berlijn. De meningen verschillen maar ik vind City Tours altijd leuk!
@Jorx100 op hoeveel punten staat de nummer één? En op hoeveel punten staat de nummer drie? Spannend hoor. Hopelijk heb je genoeg voor top drie en misschien wel de tweede plek.
Ik koop zelf eigenlijk alle premium challenges. Zolang ik dit spel nog veel speel is het mij dat wel waard. Als ik een dag naar een pretpark ga geef ik ook ineens veel geld uit voor ontspanning/ entertainment. En gezien de items van de andere Tweakers weet ik dat ik niet de enige ben ;-)..
Voor mij is het spannend. Hopelijk top drie maar de kans is groter op plek vier of vijf. Ik heb inderdaad in track drie geïnvesteerd maar ik deed dat mede omdat ik verwacht dat Pouchy nog vaker terug komt. De gouden glider schelp is er ook één waar ik optimistisch over ben. Alle tickets heb ik uitgegeven dus ik hoop dat mijn tickets goed vallen bij de volgende tour.
Mag inderdaad best wel woensdag zijn
Ik koop zelf eigenlijk alle premium challenges. Zolang ik dit spel nog veel speel is het mij dat wel waard. Als ik een dag naar een pretpark ga geef ik ook ineens veel geld uit voor ontspanning/ entertainment. En gezien de items van de andere Tweakers weet ik dat ik niet de enige ben ;-)..
Voor mij is het spannend. Hopelijk top drie maar de kans is groter op plek vier of vijf. Ik heb inderdaad in track drie geïnvesteerd maar ik deed dat mede omdat ik verwacht dat Pouchy nog vaker terug komt. De gouden glider schelp is er ook één waar ik optimistisch over ben. Alle tickets heb ik uitgegeven dus ik hoop dat mijn tickets goed vallen bij de volgende tour.
Mag inderdaad best wel woensdag zijn
:strip_exif()/f/image/CCNjjG7mEZ6ZXgxY22PKS3Gf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jbeAFhBXgzop1qgqnFZHoSkw.jpg?f=fotoalbum_large)
Zes man op 3k...
Edit: Oei, woensdag komt te laat deze week. Vierde inmiddels...
[ Voor 7% gewijzigd door Jorx100 op 18-04-2023 13:48 ]
Hmz... Als er niks meer verandert dan ben ik deze week 7e geworden... Had gewoon slechte items, de nr1 staat een kleine 30k boven me... 
Zin in de komende week! De eerste week is altijd leuker dan de 2e week met alle pipes en rewards. Kom maar op!

Zin in de komende week! De eerste week is altijd leuker dan de 2e week met alle pipes en rewards. Kom maar op!

Derde geworden, blij mee!
ik kreeg op track 2 niet de de goede frenzy's ik wist dat daar meer ruimte was maar ik had er even de tijd/ energie niet meer voor.
Gelukkig dus toch nog lekker veel rewards
succes weer iedereen in de nieuwe tour
ik kreeg op track 2 niet de de goede frenzy's ik wist dat daar meer ruimte was maar ik had er even de tijd/ energie niet meer voor.
Gelukkig dus toch nog lekker veel rewards
succes weer iedereen in de nieuwe tour
Wat een vermakelijke baan is Athene zeg!!
Speel heel weinig nog maar dit zijn wel echt de leukere banen. Veel beter vergeleken een Londen!
Speel heel weinig nog maar dit zijn wel echt de leukere banen. Veel beter vergeleken een Londen!
Dertiende. Lager kon eigenlijk niet, maar veel hoger ook niet, of ik had flink HE-tickets moeten investeren. Scores waren wel o.a. met dubbele coinbox-frenzies.
Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13.
Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13.
Hou je dit serieus zelf zo helemaal bij?Eärendil schreef op woensdag 19 april 2023 @ 11:27:
Na een hele tijd een dalende lijn heb ik nu de opgaande trend weer gevonden:
[Afbeelding]
Deze week heb ik ook op alle banen weer T3-items, dus hopelijk houd ik die lijn nog even vast
Ik ben er heel erg voor dat mensen dat doen
Je kan het terugzien via de Past Tour's Stats, en als je dat in een spreadsheet zet heb je heel snel zo'n grafiekje. Ik had het overigens al een half jaar niet bijgewerkt.
[ Voor 9% gewijzigd door Eärendil op 19-04-2023 14:29 ]
Wel mooi (niet voor jou, maar in het algemeen) om te zien dat je ca. 9 maanden onder de 60 hebt lopen sukkelen en nu alweer bijna 9 maanden bezig bent om enigszins door te stoten naar 65. Ik heb ongeveer hetzelfde. Enorme drempel rond 57/58. Toen opeens in één streep naar 66 en direct weer terug naar 62. Waar ik nu heel lang zit.Eärendil schreef op woensdag 19 april 2023 @ 11:27:
Na een hele tijd een dalende lijn heb ik nu de opgaande trend weer gevonden:
[Afbeelding]
Deze week heb ik ook op alle banen weer T3-items, dus hopelijk houd ik die lijn nog even vast
Ik wissel moeizame winsten (1/2/3) af met diepe dalen (afgelopen week 15e
Maar goed, na enkele goldpacks in 2021, heb ik verder ook niets uitgegeven aan dit spel
Vorige ranked vijfde geworden. Even herpakken omdat die flinke investeringen niet genoeg waren voor top drie. De city tracks kunnen me wel bekoren en battlen in Parijs vind ik ook leuk. Dit hou ik wel twee weken vol. Mijn levels zijn niet top dus de verwachtingen zijn niet hooggespannen. Echter mijn tegenstanders zijn echter ook niet top.
Mooi grafiekje @Eärendil, ik hou wel van statistieken! Het is inderdaad met ups en downs maar de trendlijn gaat omhoog. Het is wel herkenbaar. Als speler van het eerste uur ging ik ook meteen naar level 50, en ook snel naar 60, maar nu doe ik er al drie jaar over om 80 te worden (wat niet lukt).
Ik vind jou wel rustig hier @MetalSonic . Jij bent toch de drijvende kracht van dit forum! Druk met andere dingen/spellen?
Mooi grafiekje @Eärendil, ik hou wel van statistieken! Het is inderdaad met ups en downs maar de trendlijn gaat omhoog. Het is wel herkenbaar. Als speler van het eerste uur ging ik ook meteen naar level 50, en ook snel naar 60, maar nu doe ik er al drie jaar over om 80 te worden (wat niet lukt).
Ik vind jou wel rustig hier @MetalSonic . Jij bent toch de drijvende kracht van dit forum! Druk met andere dingen/spellen?
Ik vermaak mij uitstekend met de nieuwe tracks. We vechten weer voor de driver tickets maar gelukkig heb ik deze keer wel kans op top 3. Over top zes ben ik helemaal enthousiast ondanks dat ik tier 99 ben. Ik zie sowieso op de battletrack nog wel mogelijkheden om veel hoger te komen. Alleen loop ik daar er wel tegen aan dat je er ontzettend veel uren in moet stoppen voor je eindelijk een run hebt met veel coinboxes waar de andere bots ook niet te snel "af" zijn.
@Jorx100 Bedankt voor je leuke opmerking over de drijvende kracht. Zoiets kan ik zeker waarderen. Ik heb de afgelopen dagen zie ik inderdaad geen reactie geplaatst. Ik had het redelijk druk met gelukkig leuke andere dingen. Neemt niet weg dat ik tussen die andere dingen door echt weer veel uur in dit spel heb gestopt!.
Fijn dat je je goed vermaakt in de nieuwe tracks. Net zoals jij vind ik city tracks ook leuk. Ik denk dat de NYC tracks mijn favo zijn. Hoe ziet je huidige top zes er nu uit? Zie je nog ruimte met je huidige items?
@Jorx100 Bedankt voor je leuke opmerking over de drijvende kracht. Zoiets kan ik zeker waarderen. Ik heb de afgelopen dagen zie ik inderdaad geen reactie geplaatst. Ik had het redelijk druk met gelukkig leuke andere dingen. Neemt niet weg dat ik tussen die andere dingen door echt weer veel uur in dit spel heb gestopt!.
Fijn dat je je goed vermaakt in de nieuwe tracks. Net zoals jij vind ik city tracks ook leuk. Ik denk dat de NYC tracks mijn favo zijn. Hoe ziet je huidige top zes er nu uit? Zie je nog ruimte met je huidige items?
Als zo weinig geld in dit spel stopt dan sta je netjes qua tier. Laten we wel wezen je kan nog zo goed combos achter elkaar combineren als je niet de items hebt en of hele lage levels dan verlies je het alsnog van degene die dat wel heeft. Ik denk dat je uiteindelijk in tiers komt met andere die ook weinig geld in dit spel stoppen en dan kan je genieten de competitie daarBBBrt schreef op woensdag 19 april 2023 @ 20:22:
[...]
Wel mooi (niet voor jou, maar in het algemeen) om te zien dat je ca. 9 maanden onder de 60 hebt lopen sukkelen en nu alweer bijna 9 maanden bezig bent om enigszins door te stoten naar 65. Ik heb ongeveer hetzelfde. Enorme drempel rond 57/58. Toen opeens in één streep naar 66 en direct weer terug naar 62. Waar ik nu heel lang zit.
Ik wissel moeizame winsten (1/2/3) af met diepe dalen (afgelopen week 15e).
Maar goed, na enkele goldpacks in 2021, heb ik verder ook niets uitgegeven aan dit spel
Wat is de beste strategie op de Balloon Battle in Parijs? Vast niet hoe ik het spel, ik heb met een level 7 en 1190 coinboxer maar een highscore van 30k,
Ik scoor met een coinbox 4 evenveel als met Peach 8 (super driver). Met de coinbox moet je proberen zo veel mogelijk coinboxen te scoren. Dus geen tegenstanders raken, waardoor het spel lang duurt. En even omdraaien na een coinbox om nog zoveel mogelijk gemiste muntjes te pakken voordat ze verdwijnen. Gevaar bestaat dat je zelf voortijdig afgeschoten wordt. Met Peach ga ik op snelheid juist voor de Well Fought bonus.
Het is echt casino, naar mijn gevoel. Soms denk je een topscore te hebben en valt het tegen en soms voelt het als een slechte race en heb je opeens een superscore. Relatief snel iedereen uitschakelen en hopelijk 3 mooie frenzies erbij, geeft meestal een fijn resultaat. En dus maar gewoon elke race uitrijden, ookal voelt het slechtPoeksel schreef op maandag 24 april 2023 @ 00:01:
Wat is de beste strategie op de Balloon Battle in Parijs? Vast niet hoe ik het spel, ik heb met een level 7 en 1190 coinboxer maar een highscore van 30k,