[ Voor 3% gewijzigd door Poeksel op 23-01-2023 16:10 ]
Je krijgt per tour een badge indien je de top 1000 haalt. Je zal bij sommige dus tig top 1000 / 100 / 10 badges zienPoeksel schreef op maandag 23 januari 2023 @ 16:05:
Ik sta nu op ruim 1,7 miljoen. Krijg je nog een aandenken als je voor de tweede keer top 1000 haalt?

Iedereen weer gefeliciteerd met de eindresultaten en succes en plezier komende tour!
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Mocht je geen muntje hebben gekregen van mij dan komt het omdat ik een week in de bergen ben met in het huisje slechte wifi. Vanaf komend weekend klopt het weer
Succes weer iedereen
Late reactie maar niet minder goed bedoeld!Tootoo schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 22:04:
Gebruiken jullie eigenlijk nog een track om groene muntjes te farmen met auto mode? Ik lijk niet echt een lekkere track te vinden waar dat mogelijk mee is… Alleen Rainbow Road R binnen de Lemmy cup gaat nog aardig als ik GDB gebruik. Maar echt hard wil het niet. Ben nu pas bijna bij de laatste 10 pipes.
Ik pakte alle benodigde green coins op de battlemode stage met een level 7 coinbox.
Geniet van de omgeving!!MetalSonic schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 08:35:
Klein wonder toch nog derde! Heel blij mee
Mocht je geen muntje hebben gekregen van mij dan komt het omdat ik een week in de bergen ben met in het huisje slechte wifi. Vanaf komend weekend klopt het weer![]()
Succes weer iedereen
Hier ook derde geworden. Maar zat er niet in. De komende twee weken veel rommel, dus ik moet tactisch tickets inzetten, of gewoon niet. Vind het allemaal ook niet echt leuke items die je nu kunt pakken...
Deze week ziet er ook wel moeilijk uit. Track 2kan ik aardig los met mijn gear. Maar track 3 heb ik gewoon zowel kart, rider als glider geen tier 1 item....
Kortom, maar even flink los op track 1 en 2 met name, en dan maar hopen dat mijn ranking niet zo actief is....
Ik heb mijn shopstrategie veranderd: ik ga nu actief proberen common karts vol te krijgen door ze te kopen (al moet ik er nog heel veel). Hoop dat dat in een half jaar of zo lukt (en het niet in de tussentijd naar level 9 gaat).
Van common drivers moet ik er nog zo'n tachtig, die koop ik niet omdat dat vanzelf wel lukt.
Qua normal karts, klopt het dat je ondertussen alle karts moet afstrepen voordat midden / midden boven eindelijk goed tickets gaan geven in de shop? QUa normal karts heb ik namelijk nog een aantal karts die op level 2 / 3 staan dat ik het niet de moeite waard vind om daar veel tijd en moeite in te steken...Poeksel schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:14:
Makkelijker dan verwacht eerste geworden. Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1.
Ik heb mijn shopstrategie veranderd: ik ga nu actief proberen common karts vol te krijgen door ze te kopen (al moet ik er nog heel veel). Hoop dat dat in een half jaar of zo lukt (en het niet in de tussentijd naar level 9 gaat).
Van common drivers moet ik er nog zo'n tachtig, die koop ik niet omdat dat vanzelf wel lukt.
Daarbij heb ik sinds vandaag wel alle normal drivers afgetikt! Met 149 tickets kwam ik precies uit nadat ik de afgelopen weken vaak in de shop alle normal drivers kocht en er ook vaak nog een quick ticket tegenaan gooide om nog een ronde te doen. Dat is tenminste klaar!
Volgens mij wel. Heb de normal drivers en gliders lvl8 en daar komen tickets voor in de plaats. Moet nog 8 karts, waarvan er een aantal een laag lvl is, maar daar komt eigenlijk nooit een ticket voorbij.Tootoo schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:02:
[...]
Qua normal karts, klopt het dat je ondertussen alle karts moet afstrepen voordat midden / midden boven eindelijk goed tickets gaan geven in de shop? QUa normal karts heb ik namelijk nog een aantal karts die op level 2 / 3 staan dat ik het niet de moeite waard vind om daar veel tijd en moeite in te steken...
Daarbij heb ik sinds vandaag wel alle normal drivers afgetikt! Met 149 tickets kwam ik precies uit nadat ik de afgelopen weken vaak in de shop alle normal drivers kocht en er ook vaak nog een quick ticket tegenaan gooide om nog een ronde te doen. Dat is tenminste klaar!
Zelf probeer ik altijd wel 12k aan muntjes te hebben voor het geval er een ticket verschijnt. Alles daarboven gaat linea recta naar de daily shop voor de karts. Ook ben ik bezig met de super gliders waar ik nog 7 gliders moet. (en een aantal (nog) een laag lvl) Hoe meer tickets hoe beter! Itemtickets is een nobrainer evenals elk HE ticket natuurlijk, al laat ik de specifieke HE items meestal wel schieten. Ook de driver point boost tickets worden zonder aarzelen gekocht. Chronisch tekort altijd....
Van mij mag lvl9 wel een tijdje uitblijven. Hoeveel tickets zal je wel niet nodig om de normals van 7 naar 8 te krijgen? 50, 60 misschien wel 75?

Niet heel grote invloed, maar je zou wel af en toe een HE ticket moeten zien.MetalSonic schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 19:37:
Ik heb mij door jullie laten inspireren, ik had de mogelijkheid om alle common gliders op 8 te zetten! ben benieuwd of dit komende weken/ maanden al invloed heeft op de shop.
Met deze sheet kan je uitrekenen wat het kost om een hele categorie op 8 te zetten:
http://mkt.itsupthere.space/
Voorbeeld van mijn inventory:
:fill(white):strip_exif()/f/image/A9ItaCLkroYDAI07hREp6x1h.png?f=user_large)
Leg eens uit? Of ik snap het niet, of niet waarom dat de investering waard is.Cache schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:15:
Vergeet niet een HE item die in de daily selects voorkomt op 8 te zetten als je dat nog niet hebt.
HE tickets krijg je alleen in de slots waar normaal gesproken de commons en supers zouden komen als je ze hebt unlocked. Dat doe je middels het naar lvl 8 brengen van een HE item die in de daily selects pool zit, bijvoorbeeld de Offroader, Metal Mario of de Gold Glider.Poeksel schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:46:
[...]
Leg eens uit? Of ik snap het niet, of niet waarom dat de investering waard is.
Ergens is er een ideale balans tussen muntjes die je verdient per tijdseenheid en HE tickets die verschijnen in de daily selects per dezelfde tijdseenheid.
Is er trouwens nog een onderscheid tussen base en premium? De sheet maakt daar geen onderscheid in…
[ Voor 33% gewijzigd door Eärendil op 28-01-2023 09:15 ]
/f/image/0M7ZgOyU4c8bPOQtbaDialoc.png?f=fotoalbum_large)
Voor mij is het dus zo dat ik gemiddeld 4-5 tickets zou moeten krijgen (zonder quick tickets) per tour. Dat is 40.000 tot 60.000 muntjes, een getal wat je volgens mij niet krijgt per tour, tenzij er een speciale event bezig is.
Edit: mkttoolbox heeft uiteraard veel meer functies ingebouwd niet alleen deze rekenmachine.
[ Voor 4% gewijzigd door Cache op 28-01-2023 12:18 ]
Mijn verandering in shopstrategie is trouwens naast het kopen van common karts dat ik voorheen alle HE-tickets in de tier shop kocht, en nu alleen voor drivers (dus alvast spaar voor als ik meer HE-tickets in de gewone shop krijg).
Even een snelle telling wat deze tour aan coins oplevert:
Tourgifts 15000 (excl. pipes incl. gold pass)
Challenges 3200? (excl. premium)
Token shop 2500 excl pipes
Dagelijkse coins (incl. van vrienden) 13000-14000
4x extra coins 4400
Ranking awards 0-4000
Awards friends, 3000 geloof ik?
Dan zit je al boven de 40k. Daar komt nog de opbrengst van 14x Today's Challenge bij, die uit de de vele pipes en rubies/coin rush tickets/star tickets die je kunt omzetten in coins. Dan haal je die 60k vast wel.
Als ik common karts doe bijvoorbeeld, dan stijg ik naar 6 tickets per tour, i.e. 60k tot 72k muntjes. Het kost mij 100k~200k om de common karts te doen. HE tickets koop je sowieso, dus zou er nu niet veel overblijven om aan de karts te besteden. Dan gaat het dus heel lang duren!
Enfin, iedereen heeft een andere situatie, maar het kan lonen om eens goed te kijken of het überhaupt zin heeft een extra categorie compleet te maken.
Dan zou je dagelijks 928-1000 muntjes moeten verzamelen. Van Friends is dat max 50 toch? En 600 muntjes als je goldpass hebt. Je kan toch nooit 278-350 muntjes in één race verdienen als je 599 dagelijkse muntjes hebt en je dus nog 1 race kunt doen voor de extra?
Of vergeet ik dan nog iets?
Awards Friends is 100+300+600=900 muntjes ipv 3000
Ik heb tot nu toe alleen de normal gliders op level 8, daarmee krijg ik af en toe wel een HE ticket, maar niet heel veel. Daarna begonnen met de normal drivers én de super gliders én dagelijks een quick ticket, maar toen ging ik wel heel snel blut
Ik moet nog 111 tickets/upgrades kopen voor de normal drivers en 143 voor de super gliders. Voelt erg ver weg nog. Misschien moet ik toch weer wat meer mijn best doen om de dagelijkse coins te verdienen.
De getallen zijn per tour, dus over 14 dagen ipv per dag.texelonia schreef op zondag 29 januari 2023 @ 12:03:
Hoe kom je aan 13000-14000 dagelijkse coins?![]()
Dan zou je dagelijks 928-1000 muntjes moeten verzamelen. Van Friends is dat max 50 toch? En 600 muntjes als je goldpass hebt. Je kan toch nooit 278-350 muntjes in één race verdienen als je 599 dagelijkse muntjes hebt en je dus nog 1 race kunt doen voor de extra?
Awards Friends is 100+300+600=900 muntjes ipv 3000
Ja dat snap ik. Maar 14000 gedeeld door 14 is 1000 muntjes per dag. Hoe red je dat met 600 muntjes per dag plus wat extra als je handig timed, en de max 50 friends coins per dag? Klopt de berekening dan niet of zie ik nog iets anders over het hoofd?Cache schreef op zondag 29 januari 2023 @ 12:13:
[...]
De getallen zijn per tour, dus over 14 dagen ipv per dag.
100 coins via multiplayer en max 245 (49x5) van friends. In theorie met 599+170 (dat zal ongeveer de max zijn) kun je boven de 1100 uitkomentexelonia schreef op zondag 29 januari 2023 @ 12:03:
Hoe kom je aan 13000-14000 dagelijkse coins?![]()
Ah ja, de multiplayer was ik vergeten en de friends is natuurlijk 5 per persoon. Thanx voor de uitleg!Poeksel schreef op zondag 29 januari 2023 @ 12:17:
[...]
100 coins via multiplayer en max 245 (49x5) van friends. In theorie met 599+170 (dat zal ongeveer de max zijn) kun je boven de 1100 uitkomen
Ben benieuwd waar ik deze week kan eindigen…
Is het niet zo dat tegenwoordig alles via de daily spotlight te verkrijgen is? Uiteraard met de kansberekening in ogenschouw genomen… Voor mij is het de tweede keer ongeveer dat ik hem kan gebruiken. Ik kreeg al een Mario tuxedo gevoel bij hemMetalSonic schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:30:
Zuur dat weer koning mario coinbox belangrijk is. Waarom is hij nooit te koop met rubies en anders desnoods echt geld?
Ben benieuwd waar ik deze week kan eindigen…
Hoe is de ranked cup bij jullie? Ik sta nu net eerste met 2k voorsprong. Ik weet dat ik nog ruimte heb op Singapore speedway 3, heb nog geen boombox frenzy gehad bv. En ook Bangkok rush is zeker nog niet optimaal
In theorie wel, in de praktijk niet. Het vijvertje waar ze uit vissen beslaat bij lange na niet alle D/K/G. En sommige items zie je juist bijna elke tour weer terugkomen.Tootoo schreef op zondag 29 januari 2023 @ 17:40:
[...]
Is het niet zo dat tegenwoordig alles via de daily spotlight te verkrijgen is? Uiteraard met de kansberekening in ogenschouw genomen… Voor mij is het de tweede keer ongeveer dat ik hem kan gebruiken. Ik kreeg al een Mario tuxedo gevoel bij hem
Hoe is de ranked cup bij jullie? Ik sta nu net eerste met 2k voorsprong. Ik weet dat ik nog ruimte heb op Singapore speedway 3, heb nog geen boombox frenzy gehad bv. En ook Bangkok rush is zeker nog niet optimaal
Maar wie weet komt hij nog een keer langs in een toekomstige tour. Want in theorie moet dat kunnen
Ik moet toegeven: ik koop tot op heden alleen iets als ik geen tier 3 item heb dus helemaal let ik er niet op. Maar mijn gevoel zei me dat ze de items die bruikbaar zijn voor de ranked wel meer pushten in de gegeven tour? Maar uiteraard komt zo’n Mario king dan niet vaak naar vorenBBBrt schreef op zondag 29 januari 2023 @ 23:11:
[...]
In theorie wel, in de praktijk niet. Het vijvertje waar ze uit vissen beslaat bij lange na niet alle D/K/G. En sommige items zie je juist bijna elke tour weer terugkomen.
Maar wie weet komt hij nog een keer langs in een toekomstige tour. Want in theorie moet dat kunnen
Gaat wel weer lukken plek 1 vermoed ik!
Ik heb nog geen enkele keer een King Mario bij de daily gezien. HE items zijn daar sowieso zeldzaam. Heel af en toe. Toevallig vanochtend een HE glider ticket. Tweede keer valt dan inderdaad mee. Voor mij is het in de afgelopen maanden al een paar keer gebeurd dat ik hem echt miste. Maarja "part of the game".. Toen je hem kon krijgen had ik flink veel pech met de pulls.Tootoo schreef op zondag 29 januari 2023 @ 17:40:
[...]
Is het niet zo dat tegenwoordig alles via de daily spotlight te verkrijgen is? Uiteraard met de kansberekening in ogenschouw genomen… Voor mij is het de tweede keer ongeveer dat ik hem kan gebruiken. Ik kreeg al een Mario tuxedo gevoel bij hem
Vergelijking met Mario Tuxedo vind ik wel scherp. Die heeft bij mij heel lang op een laag level gestaan. In plaats van Mario Tuxedo zou ik er ook de gouden yoshi kunnen zetten. Is hier volgens mij nog "maar" level 4.
Edit: mijn voorsprong is ongeveer 8k op de nummer 2 en 12k op de nummer 3....
Ik denk dat ik nog wel een beetje kan halen uit track drie.. Tickets zijn wel zo'n beetje op. We zien wel. Heb sowieso komende dagen niet meer veel tijd om te grinden en afgelopen week het minimale gedaan omdat ik overdag lekker aan het skiën was. Ik mis de bergen alweer
[ Voor 13% gewijzigd door MetalSonic op 30-01-2023 14:23 ]
Volgens mij had @Poeksel een paar tours terug een lijstje van Reddit gepost wat de beschikbare items voor de shop is. Wellicht dat er voor deze tour ook zo'n lijstje is?
Hier dik 5k voor op de nr 2. Deze week moet het ook echt gebeuren, ein-de-lijk tier 80. Volgende week mis ik een tier 3 d, k en g in de 3e track dus dat schiet lekker op.....

Die voor de Daily Spotlights in mktoolbox bij Pipes & Shops.
Oeh spannend, ik zal duimen voor je dat je tier 80 gaat bereiken. Veel succes daarvoorpjot1 schreef op maandag 30 januari 2023 @ 17:27:
Ik denk dat Mario King een spotlight item is. Daily shop zal die sowieso nooit voorkomen, in de daily spotlight shop zal de kans wat hoger zijn maar ook hier nog nooit gezien. Zou hem ook graag willen hebben.
Volgens mij had @Poeksel een paar tours terug een lijstje van Reddit gepost wat de beschikbare items voor de shop is. Wellicht dat er voor deze tour ook zo'n lijstje is?
Hier dik 5k voor op de nr 2. Deze week moet het ook echt gebeuren, ein-de-lijk tier 80. Volgende week mis ik een tier 3 d, k en g in de 3e track dus dat schiet lekker op.....misschien dat ik met Google playpoints de ananaskart haal een goedkope mii en een glider ofzo. Teller staat op 170 rubies nu dus laat er nog maar een paar bijkomen!

Ik denk zelf trouwens ook dat je King Mario niet zo snel in de shop ziet. Zijn bij mij vaak de bekende items. Zoals Metal Mario, Gold Glider, Dry Bowser HE etc etc....... Verder zie ik het wel...
Ondertussen uit track 3 nog wat puntjes gehaald. Ik acht de kans zeer groot op plek één of plek 2 dus dat is lekker veel driver uncaps erbij.
FYI: we bedoelen hier niet de daily shop, maar de daily spotlight als onderdeel van de spotlight shop. Alleen zoals hier al wel terecht werd opgemerkt: daar is King Mario ook nog niet opgedoken (hoewel dat wel zou moeten kunnen in theorie)...MetalSonic schreef op maandag 30 januari 2023 @ 20:20:
[...]
Oeh spannend, ik zal duimen voor je dat je tier 80 gaat bereiken. Veel succes daarvoor![]()
Ik denk zelf trouwens ook dat je King Mario niet zo snel in de shop ziet. Zijn bij mij vaak de bekende items. Zoals Metal Mario, Gold Glider, Dry Bowser HE etc etc....... Verder zie ik het wel...
Ondertussen uit track 3 nog wat puntjes gehaald. Ik acht de kans zeer groot op plek één of plek 2 dus dat is lekker veel driver uncaps erbij.
Succes iedereen met het vasthouden van je plek of het stijgen van wat plekjes!
Goede aanvullingTootoo schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 09:23:
[...]
FYI: we bedoelen hier niet de daily shop, maar de daily spotlight als onderdeel van de spotlight shop. Alleen zoals hier al wel terecht werd opgemerkt: daar is King Mario ook nog niet opgedoken (hoewel dat wel zou moeten kunnen in theorie)...
Succes iedereen met het vasthouden van je plek of het stijgen van wat plekjes!
Ik was inderdaad volledig gefocust op de daily shop.
Ben benieuwd of King Mario een keer in de Spotlight shop komen. Daar zijn wel al leuke items gekomen.
* Je kan automatisch al je gegevens uit het spel laten importeren door een vriendschapsverzoek te laten doen (al duurt het wel een paar dagen).
* Je kan zien welke items je nodig hebt voor een volledge coverage. Ook hoeveel tracks een item toevoegt en de waardering die een item heeft.
Kijk aan, daar heb je tenminste wat aan! Één van de redenen dat ik dit soort tools niet gebruik is dat ik geen zin en puf heb om voor al die items het level en level progress te noteren. Als dat geautomatiseerd is, is dat een goede reden om het te gaan gebruiken.Poeksel schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 10:58:
Overigens, voor de mensen die www.mkttoolbox.com nog niet gebruiken, twee belangrijke voordelen (naast al genoemde):
* Je kan automatisch al je gegevens uit het spel laten importeren door een vriendschapsverzoek te laten doen (al duurt het wel een paar dagen).
* Je kan zien welke items je nodig hebt voor een volledge coverage. Ook hoeveel tracks een item toevoegt en de waardering die een item heeft.
Aanvullend daarop: is er ook een refresh mogelijkheid toevallig?
Ja, door opnieuw de synchronisatie te doen.Aanvullend daarop: is er ook een refresh mogelijkheid toevallig?
InteressantPoeksel schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 10:58:
Overigens, voor de mensen die www.mkttoolbox.com nog niet gebruiken, twee belangrijke voordelen (naast al genoemde):
Wat zijn alle stappen? Moet je je eerst registreren op die website en kan je daarna een friendsrequest naar ze sturen?
Ja, registreren met emailadres, en bij synchronization je player code invoeren.MetalSonic schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 19:34:
[...]
Interessant
Wat zijn alle stappen? Moet je je eerst registreren op die website en kan je daarna een friendsrequest naar ze sturen?
* pjot1 is blij!

Eindelijk!
:fill(white):strip_exif()/f/image/qQQiFH1Cj3sc31uOUXHfyMjZ.png?f=user_large)
Nu op naar tier 99! zal ik wel meer dan een jaar voor nodig hebben
Komende week zal het wel zwaar worden. Track 1 en 2 heb ik nog wel aardige items maar de 3e track...

tier 57 waar ik al weken/maanden lang bungel…
Deze week zal ook moeilijk worden, track 3 mis ik zowel een rider, kart en glider
Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2.
Daisy Thai Dress coinbox driver maar gekocht in de shop! Gelijk level 4 gemaakt voor de coinbox+ en nu track 2 maar even goed aanpakken..
[ Voor 32% gewijzigd door Sleehond op 01-02-2023 21:34 ]
Congrats, ja de nieuwe tour mag voor mij ook wel beginnen. Komende dagen in elk geval mn coins pakken op track 1 (en hopen op triple coinbox frenzy en dus verbetering score) verder zie ik het wel.Tootoo schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 08:55:
Hier ook eerste gebleven! In de huidige poule sta ik nu nog tweede. Eens zien met hoe weinig werk ik die plek vast kan houdenmerk dat ik langzaam aan uitkijk naar de volgende tour!
Mkttoolbox heeft me vandaag toegevoegd als vriend en alle gegevens geïmporteerd en geïmplementeerd en wat een fantastische tool! Welke items kan je het beste kopen en upgraden, shops, pipes, beste loadout wat je zou moeten kunnen halen enz. enz. enz.
Ik snap 1 ding niet. Bij track 3, (waar ik dus geen T3 items heb) geeft ie aan dat ik het beste met Funky Kong van lvl4 800 terwijl ik ook Rosalina Swimwear lvl6 1430 heb. Nu maakt het lvl niet uit maar de basepoints wel. Plus, Rosalina is coinbox+ en met Funky Kong rijd ik toch alleen maar door banana's.

Tactisch een itemticket inzetten. Dat is mijn oplossing in moeilijke plekkenMetalSonic schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 08:32:
Vraag, vlak voor het laatste item block verlies ik vaak mn combo. Je gaat door de lucht en vlak voor je door het laatste item block gaat rijd je nog even vooruit. Daar raak ik vaak mijn combo kwijt. Wat doen jullie?
[Afbeelding]
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Je drift gaat toch verloren zodra de glider uitklapt?Vozze schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 10:07:
@MetalSonic : mini drift voorafgaand aan de sprong door de lucht opbouwen, even vasthouden en in de lucht pas loslaten. Daarmee overbrug je net genoeg tijd.
@BBBrt
Dan is een mushroom wel handig!
[ Voor 6% gewijzigd door pjot1 op 03-02-2023 17:38 ]
Het is best lastig, het lukt mij bij één op de 4 pogingen ofzo. Achja belangrijkste is dat ik een lucky 7 + 1 of meerdere coin frenzy's krijg..Vozze schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 20:30:
Als het goed is, klapt je glider daar niet uit. Als je de drift opgebouwd hebt, wordt ie actief nadat je je duim loslaat. Als je dat iets na de jump doet, behoud je de combo.
Bedankt voor je tip
Hopelijk helpt mijn semi cryptische uitleg
Goede tip voor het rechterpad! Voor mij veel makkelijker om de combo vast te houden.Tootoo schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 13:40:
@MetalSonic je kan al vroeg je drift op gaan bouwen toch? Nadat je landt van het water kan je je mini drift al op gaan bouwen. Door alle jumps behoudt je dan toch wel je Combo. En dan zoals gezegd: voor je landt de drift loslaten. Ik pak daarbij trouwens de rechter kant.
Hopelijk helpt mijn semi cryptische uitleg
Ondanks 1 korte drop toch mn beste run gepakt! Lucky 7 + coin+ coin. Klaar op deze track

:strip_exif()/f/image/JuP8OlFSuzztrYznNr4eHq5L.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 23% gewijzigd door MetalSonic op 04-02-2023 14:17 ]
Hier mag ik toch hopen op een top 3 positie, maar makkelijk wordt het me niet gemaakt! Ik kan nog een glider een upgrade geven en daarmee nog wat meer uit dezelfde track 3 persen. Dat is nu lucky 7 en coin frenzy, maar dat kan dan vast nog iets verder…
:strip_exif()/f/image/9kCpcuwWJvOJge1bfAD5EpcB.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier al praktisch de hele week stabiel op 2. Ik kan misschien nog wat puntjes uit track 2 sprokkelen maar denk niet genoeg en eigenlijk niet zo'n zin. Ik gok erop dat ik morgen ook nog 2de of 3de ben als ik wakker word
:strip_exif()/f/image/L1xhjLcutDMwVpmXSdohMmW7.jpg?f=fotoalbum_large)
Green coins schoot niet echt op, moet nog 6 pipe's, eens kijken hoeveel ik er vanavond nog kan wegwerken

[ Voor 7% gewijzigd door MetalSonic op 07-02-2023 09:15 ]
Na vorige week all-inn te zijn gegaan is het deze week droevig gesteld. Normaal gesproken probeer ik altijd wel de top10 van m'n vriendenlijst te halen dat is deze week al niet haalbaar maar een top 10 in de ranking is ook haast onmogelijk met mijn items...

@Poeksel
Weet jij of Mkttoolbox automatisch je items update? Of moet je dan alles weer opnieuw synchroniseren? Ze hebben blijkbaar ook een app, ging steeds het wereld wijde web op....

Gewoon @MetalSonic , @Tootoo en @Vozze unfrienden!pjot1 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 17:05:
Voor de rest zijn er niet echt updates in de update volgens mij.
Na vorige week all-inn te zijn gegaan is het deze week droevig gesteld. Normaal gesproken probeer ik altijd wel de top10 van m'n vriendenlijst te halen dat is deze week al niet haalbaar maar een top 10 in de ranking is ook haast onmogelijk met mijn items...Naja, wel weer zin in de komende tour, kijken of ik de weg omhoog zal vinden!
@Poeksel
Weet jij of Mkttoolbox automatisch je items update? Of moet je dan alles weer opnieuw synchroniseren? Ze hebben blijkbaar ook een app, ging steeds het wereld wijde web op....
BBBrt schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 18:00:
[...]
Gewoon @MetalSonic , @Tootoo en @Vozze unfrienden!
Zou het wel een stuk gemakkelijker maken! Brengt me in dit geval ook op de 10e plek!
Neuh, doe ik niet, kost me ook weer 15 muntjes per dag!
Thanks! @Poeksel elke tour dus weer even synchroniseren.
Weer zin in een nieuwe tour! Nieuwe items, nieuwe kansen!
Creatief denkenBBBrt schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 18:00:
[...]
Gewoon @MetalSonic , @Tootoo en @Vozze unfrienden!

Hier mag de nieuwe tour ook weleens starten. Track 3 is met 2k verbeterd (geen extreme top run, maar wel genoeg verbetering). Nu weer 3.7k voor op nummer 2 en @Slettesloery staat weer onder me
Iedereen weer gefeliciteerd met de eindresultaten en succes komende tour/week!
Kop op Pjot1. Volgende keer beter ;-) Wat ik mij kan herinneren had je ook aangegeven dat je items niet al te best waren dus hier kan je weinig aan doen. Dan hoop je natuurlijk nog dat Nintendo je in een poule doet met vergelijkbare items maar helaas.pjot1 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 06:13:
14e geworden. Dat was een tijd geleden dat ik zo laag eindigde. 2 steps forward 1 step back zullen we maar zeggen.
Iedereen weer gefeliciteerd met de eindresultaten en succes komende tour/week!
Hoe is de huidige week?
Succes

Veel plezier allemaal met de nieuwe tour. Ik vind de nieuwe levels wel leuk!
De nummer 1 had iets van 750 punten meer. Door het kleine verschil in rewards tussen positie 1 en 2 vond ik het niet waard om nog 10 uncap driver tickets uit te geven (en weer lang te moeten grinden)
Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8.
Thanks!MetalSonic schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 08:48:
[...]
Kop op Pjot1. Volgende keer beter ;-) Wat ik mij kan herinneren had je ook aangegeven dat je items niet al te best waren dus hier kan je weinig aan doen. Dan hoop je natuurlijk nog dat Nintendo je in een poule doet met vergelijkbare items maar helaas.
Hoe is de huidige week?
Succes
Deze week zal ook weer niet gemakkelijk zijn. Mis alweer een kart en glider in de laatste race. Volgende week mis ik ook al een kart. Een makkelijke poule kan ik me sowieso niet heugen. Als ik denk dat het gemakkelijk is, heb ik weer de mazzel dat er een paar sleepers actief worden....
Naja, misschien valt het allemaal wel mee en zit ik weer te vroeg te janken!
Die barrière had ik ook ondervonden. Die zal je ook wel krijgen rond tier 75.BBBrt schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 08:59:
Ik ga juist 1 stap voorwaarts en 2 stappen terug sinds ik 65 heb aangetikt. Net zo'n barriere als bij 57. Maar goed, ik investeer niet en drift automatisch, dan moet je ook wel ergens tegen een muur aanlopen natuurlijk
Veel plezier allemaal met de nieuwe tour. Ik vind de nieuwe levels wel leuk!
Met niet investeren (ook geen Goldpass?) kan ik me voorstellen dat het lastiger is om in tiers te klimmen. Ik denk eigenlijk dat bijna iedereen hier manual drift heeft uitstaan inclusief ondergetekende.
Verder eerste gebleven in de vorige ranked cup. Deze ranked cup ben ik wel benieuwd waar ik ga eindigen. Ik zie één speler die veel in de top 100 te vinden is en één keer de top 10 gehaald heeft. En mogelijk nog meer spelers die voor een uitdaging zorgen, ik zal dus aan de bak moeten
looks/ design:
Track ziet er leuk uit, je kan hem meerdere malen rijden en steeds genieten van hoe alles eruit ziet. Alles behalve saai.
fun gameplay:
het zijn praktische T tracks, veel dingen om met weinig moeite je combo vast te houden. Ideaal

En sta voorlopig 1e

Mooie score heb je gepakt op track 2!
Ik heb op track 1 wat pech. De coinbox run wil niet vallen. Mja ik heb nog een paar dagen
[ Voor 50% gewijzigd door MetalSonic op 12-02-2023 14:30 ]
Jij ook een mooie run! Is de ranked een beetje te doen?
Hoe werkt dat dan? Knal je dan eerst tegen de shy guy en dan activeer je de coinbox? Of iets voor de botsing de coinbox activeren?Vozze schreef op zondag 12 februari 2023 @ 15:22:
Thanks @MetalSonic! Het moest ook wel. Vanochtend werd ik wakker en ging ik van plek 1 naar plek 2. Ik zag dat mijn directe tegenstander daar 56k had. Wel met betere levels, maar ik had het gevoel dat daar meer te halen zou zijn. Toch relatief snel had ik een bom, coinbox, coinbox run te pakken met daar tussen nog een losse coinbox. Die kreeg ik bij het eerste blok van de tweede ronde. Bochtje om en opzettelijk tegen een exploring shy guy op knallen. Dan pak je de meeste muntjes 😉
Jij ook een mooie run! Is de ranked een beetje te doen?
Ik sta nu comfortabel eerste. 12k voorsprong op de nummer twee!
Duidelijk, ik ga het ook proberen. Succes verder deze week. Tier 99 komt dichtbij voor jou!Vozze schreef op zondag 12 februari 2023 @ 16:35:
Ik activeer hem vlak voor de botsing. Dan valt bijna alles rondom één plek. Met een beetje geluk pak je dan aardig wat muntjes, omdat de snelheid er dan compleet uit is.
Alleen indien je de muntjes hebt om ze ook daadwerkelijk te kunnen kopen
:strip_exif()/f/image/i6H16dtEnhJy0b6xcpozDHnc.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik mag zelf niet klagen. Ja de top 10 speler ging me vannacht voorbij, maar dat had ik ook al verwacht, aangezien het geen denderend hoge scores waren. Op track 1 en 3 heb ik gewoon geen boombox frenzies gekregen en op track 3 had ik ook veel moeite met de combo te behouden. Dat ik dus tweede werd vind ik een prima score!