Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:17
1e *O*

Tier 57… schiet niet op om naar de 60 te gaan blijf weer beetje hangen rond 56/57/58

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20:44
16e |:( had zowel geen driver als kart op track 3 dus heb het maar gelaten deze keer.
Deze week zal ik nog wel iets moeten investeren wil ik nu wel mee doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 07:47
10e! :)

Wel de Banana Wingtip uit de ACP. Die had ik nog niet. En de Sleigh Rider maar gekocht, die gaf me weer 2 extra tracks.

Ik heb nu zowel voor D als K als G, maar één ontbrekende track :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Eerste, en ik zeg het omdat ik tot een half jaar geleden heel vaak in zware poule's zat.

Weer een super easy week, kon als ik wilde nog punten eruit halen maar toch met 8k boven de nummer twee geeindigd.

Ben benieuwd hoe deze week is. Nu royaal op één maar we zijn nog maar net begonnen. Als ik tickets kan behouden en wel top 3 heb dan overweeg ik dat. Je zal net zien dat ik in een week kom waar ik het moet doen met een level 1 of 2 item dan is het fijn als ik een stapel tickets heb :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:25
Vijfde, dan maar komende week proberen tier 80 te halen.

Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5.
MetalSonic schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 10:56:
Welke track gebruiken jullie om groene coins/ tokens te farmen?

Zelf zweer ik voorlopig bij DK PAS R/T gebruik daar een leven 6 coinbox driver en heb gemiddeld toch wel 40 tokens. Soms iets minder (35 ) een andere keer iets meer (50-55) in het level zitten al veel groene muntjes en en het stikt van de item boxe's in de tunnel aan het einde blijven de muntjes lekker bij elkaar en je kan rechtdoor rijden.

Ben benieuwd of jullie nog een andere suggestie hebben!
Ik gebruik die voor gewone muntjes, hij zal vast voor groene muntjes ook geschikt zijn (o.a. vanwege de dubbele muntwolk aan het begin).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Wie heeft er een coinboxdriver nodig als je zulke tegenstanders hebt?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N3n2W_yog2BTSDKltKjevUT0CNQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4M3JyvL6D02QU4zskQCa2Cbz.png?f=user_large

Jammer dat ik geen boomerang heb... :')

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Normal gliders en drivers waren al klaar, maar een paar dagen geleden had ik ook de super gliders afgewerkt in de daily selects. De HE tickets vliegen mij nu om de oren. In een paar dagen van 125k muntjes, naar 25k muntjes. :Y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X1tzxupaaB7bbqeTGOILHoljl3Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e2SO3cTpukxoBHRLoSOyiG7u.jpg?f=fotoalbum_large

Zul je zien dat level 9 binnenkort komt. o<:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pjot1 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 10:16:
Wie heeft er een coinboxdriver nodig als je zulke tegenstanders hebt?

[Afbeelding]

Jammer dat ik geen boomerang heb... :')
Dat zijn de rondes waarin sommige 50K+ hebben gekregen met een level 7 of 8 boomerang. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren dacht ik er nog over om wat items te upgraden. Ik liep toen maar iets van 3k achter op de nummer één. Ben blij dat ik er een nachtje over heb geslapen. Tickets houd ik lekker binnen en ik zie wel of ik 2de of 3de kan worden. Niet zoveel zin meer in de huidige tracks :)

Mag Shy Guy Bazaar T weer eens terug komen? :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V8wKND-tfjZBCR3J_CLy95Hypv8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qZPZuj99trxbikpLovmQ81n2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Eindelijk op track een over de 40! Mag ook wel met 6/6/6 maar de goede frenzys vielen niet.

Hoe is jullie poule? @Tootoo @Vozze @Slettesloery

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GNdLleqkw5IleqolKU7ieJ4Tpnc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G7yu0Ir8GccoSLCl2f2no7ck.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
@MetalSonic ik heb zo lijkt het niet een speler te hebben die zulke dikke scores neer zal zetten. Ik acht een top 3 wel haalbaar. Echt heel veel rek heb ik niet meer namelijk. Had vorige week ook een foutje gemaakt met upgraden: had een andere kart kunnen upgraden en dan nog tickets over gehad voor andere karts…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7MxMd-7WkCbc-FhNpmgC9sT_TO4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qf3hyCctWplDX2K4STo7sUCP.jpg?f=fotoalbum_large

Folding@home

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slettesloery
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 05-09 23:15
@MetalSonic 1e of 2e denk ik 3e loopt te ver achter is het al woensdag
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YHxSxIU24IKrePsYxLx6PDLXoLU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kO4sMgndLTPn2s7nQtC6tDiG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7nz9hHUj62CpbzwYYEqDWDNWE58=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HrsH7Lvta46DpNg18PqBMeBY.png?f=fotoalbum_large

Mijn ranked is relatief eenvoudig. Gelukkig geen speler met 155000. Dat zou nog een aardige opgave worden. Het is bij mij de laatste tijd ook vaak zo of ik heb een speler die er met kop en schouder bovenuit steekt. Dan laat ik het upgraden ook lekker achterwege. Tweede is ook prima. Ik moet nog 3000 tokens verzamelen en dan heb ik alle pijpen ook afgevuurd. Dat zou voor mij een eerste zijn.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hopelijk staan jullie morgen ook nog eerste! Mijn tegenstander zit al op 159, ben benieuwd of hij nog over de 160 gaat. Ik ben klaar voor de nieuwe tour.. Wellicht weer eens een ranked track waarbij ik PGP mag inzetten? We gaan het morgen weer zien

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel
Ik stond zondag nog 14e en was ongerust dat ik een tier zou zakken, maar dat bleek nergens voor nodig, want inmiddels sta ik eerste met marge. Ik ben ook klaar voor de nieuwe tour :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V0wDCLn-BfTY9j9q4TqPKc2P8HM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MhPrnTBnC4rPQHbOazw9Gujk.jpg?f=fotoalbum_large

eerste kon ik na 4-5 dagen van week twee al vergeten. Gelukkig nog wel plek twee kunnen vast houden. Nummer drie kwam in één dag gevaarlijk dichtbij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Helaas 6e geworden en dus weer tier 78. :/ Tegen al het 'coinbox-driver-geweld' kon ik niet op. Had gehoopt op de 4e of 5e plaats na weer best veel rubies en tickets uitgegeven te hebben. Nu weer een aantal rubies sparen want ik heb geen t3 driver op de 2e track... :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BBBrt
4e geworden. Helemaal prima, ben 'blij' met de Pink Yoshi Kart.
Net maar Builder Mario gekocht voor track 3. Maar toen zag ik pas zijn skill en had ik meteen spijt :)

Succes allemaal!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Vorige week heb ik vrij veel geïnvesteerd, kon toch nog een kart kopen en ook aardig wat tickets gebruikt. Maar toch lukte het niet om de top 3 te halen. Ik werd 4e, dus in elk geval ook geen tier gezakt.

Deze week bijna niks geïnvesteerd, ik stond 3e met maar 500 punten voorsprong op de Nr 4 en 5000 op de Nr 7. Ik dacht écht dat ik ingehaald zou worden vannacht, maar ik had mazzel en nog steeds 3e *O*

Builder Mario is de enige driver die ik op track 3 heb. Zat al te kijken naar andere drivers vanwege deze skill, maar de meeste zijn ook niet heel veel beter. Misschien Mario Knight, maar ik vind die boomerang maar frustrerend. Gisteren probeerde ik nog score te verbeteren, maar zelfs met 4 coinbox drivers moet je engelen geduld hebben, wat ik niet heb. Steeds was er een coinbox (frenzy) als ik geen boomerang (frenzy) had, en als ik wel boomerang (frenzy) had was er uiteraard geen coinbox (frenzy). De zeldzame keer dat dat wel gebeurde, viel de rest van de track tegen waardoor ik mijn score alsnog niet verbeterde. Hopeloos!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
Hier 6e geworden. Maar helaas zelf ook heel weinig tijd gemaakt om MKT te spelen.

Laatste weken te weinig energie om echt even goed te spelen en laat ik het daardoor een beetje varen merk ik.

Eens kijken of ik wat nieuwe energie vind deze week....

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lijkt er op dat Larry Winter binnenkort heel veel tickets gaat eten. Alternatief is slechter en het is een coinbox driver.

(track 3, ranked cup 2 wanneer we weer spelen voor de HE drivers)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sBB_Wt4yTsMilZ4ldZcGCoNWdHM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M2kEmDC0GbYUtAVuNCJ79wA7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol ik kijk niet goed zie nu pas dat ik een toad met drie tickets zes kan maken. Keuzes keuzes

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
Eerste plek vannacht behouden. Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1.

Belangrijker: twee doelen voor dit jaar gehaald.

[v] Player level 300
[v] Tier 80

Goeie timing ook: op Coopa Cape R/T is Gold Mii mijn enige tier 3 driver.

[ Voor 4% gewijzigd door Poeksel op 28-12-2022 10:51 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8JYHP9CdPv3yf0mDRmcArPgl3Sc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DIIGpgfT4yrEYJW48gYVT14R.jpg?f=fotoalbum_large
Hoppa! oOo oOo oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
@MetalSonic lekker hoor!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wg4NbOZI0g8asQH6fQq7D0NbrME=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Jl4jfjhwLkxdzEU0twNCs9Hi.png?f=fotoalbum_large

Helaas maar lvl 1 driver en glider, wel 3 frenzy’s (2x coin en 1 boomerang) en bijna een NSC.

Circa 8k voorsprong en de andere 2 tracks moet ik nog echt aan beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
Mooie score @MetalSonic!

Hier moet ik zo’n beetje de keuze gaan maken tussen de weken. Deze week staat op track 2 alles op 1, incl gold mii suit. Volgende week heb ik lary wintertime op level 1 en 3 gliders op lage levels. En volgende week is het voor driver tickets.

Dus ja, ik kijk voor nu maar even aan wat de rest doet om te bedenken wat ik met deze week ga doen… Top 3 zonder veel investeringen zou ik al als winst ervaren :)

Folding@home

Tootoo schreef op donderdag 29 december 2022 @ 06:50:
Mooie score @MetalSonic!

Hier moet ik zo’n beetje de keuze gaan maken tussen de weken. Deze week staat op track 2 alles op 1, incl gold mii suit. Volgende week heb ik lary wintertime op level 1 en 3 gliders op lage levels. En volgende week is het voor driver tickets.

Dus ja, ik kijk voor nu maar even aan wat de rest doet om te bedenken wat ik met deze week ga doen… Top 3 zonder veel investeringen zou ik al als winst ervaren :)
Dankjewel!

Ik zou het inderdaad lekker laten afhangen van hoe je "poule" zich ontwikkelt. Dit weekend kan je sowieso wel je keuzes maken Als je met een paar tickets uitgeven ineens 2de of 3de bent dan zijn ook die rewards nog steeds leuk. Coins, tickets, he pipe etc!

En je zou zomaar volgende week in een onmogelijke poule kunnen komen. Hoop ik niet natuurlijk voor je.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Sleehond met die items een dikke score!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Cache
Tootoo schreef op donderdag 29 december 2022 @ 06:50:
Mooie score @MetalSonic!

Naast het verschil in uncap tickets is er deze week een nieuwe Mii suit als beloning tov volgende week. Misschien kan dat ook de doorslag geven. :)

Ik ga deze ranked proberen de 60k op track 2 te halen, vanochtend een paar rondjes gereden en dit was een coin frenzy met 2 losse coinboxes (en wellicht nog 2 groene schild frenzies die niemand raakten, maar dat ben ik alweer vergeten. :) )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MF4LMRA4D1UAQq_uONPE3MdAmH0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0u8HGo5SYiEHCglVVKWw4eNA.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/12uNVbKQ1Qf-txTAtxfFOpQfOHQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/258YvTwQexI4hYsVDAgaQBHz.jpg?f=fotoalbum_tile

Oh en nog twee leuke tickets in de daily selects!

Edit: daar is ie!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2O8oP-Xk1BDzgnxKXFq35muzWhk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p4HLETc9hFgCAGgVRC8lPIl1.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_qmkVyQvFpE-na4qRAICSQrZQXE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pYJgzadreNbSPbT5Zk23dtJ4.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 18% gewijzigd door Cache op 29-12-2022 15:45 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vozze
Lekker @Cache! Een coinbox Mii met maximale basepoints is koning!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UOu8j7Ww6LP3Gz7toezuNc3iTHk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/gAgxtUPKmtN7E8JBuSRw7l8v.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U0SCNQUmSIiVk_1UFPvjjDkBXtI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/pQtdq7jhTAGKHLv8qEQJHbJj.png?f=fotoalbum_large
Mushroom, coinbox, coinbox. Ze vielen best lekker!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cache
Ook een lekkere score @Vozze ! Met name op track 1, die toch korter is dan track 2.

Eens wat betreft Mii’s, dat zal ook de focus worden volgend jaar. Zo heb ik afgezien van larry wintertime geen enkele driver uit de spotlight shop gekocht, maar al wel een aantal Mii’s.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Wat een lekkere scores allemaal! _/-\o_

Ik heb even jullie advies nodig. Ik heb 3 HE driver tickets te besteden. Deze moet ik wel investeren om nog een beetje mee te doen. Ik kan 2 tickets aan Pink Shy Guy (Ninja) besteden zodat deze lvl4 wordt of aan Mario Hakama zodat deze lvl6 wordt. Wat is wijsheid?

De laatste ticket is voor Builder Mario zodat deze lvl2 is en zo nog enigszins iets van bonuspoints heb. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cache
@pjot1 het gaat je puur om ranked? Pink ninja is waarschijnlijk een betere investering op lange termijn, alleen kijkend naar het verschil in coverage met Hakama.

Voor ranked zie ik meer potentie in hakama naar lvl 6 brengen. Je loadout is beter op track 1 dan op track 2 en daar bouw je dus op verder, waardoor ik vermoed dat je daar relatief meer extra punten van gaat zien. Met coinbox kom je met relatief gemak aardig in de buurt van 200 ac op track 1, terwijl het lastig wordt dat te halen op track 2 met giant banana.

Ik zie dat je builder mario al een ticket hebt gegeven. Persoonlijk zou ik de volgende keer een coinboxer van de middelste, of zelfs laagste, plank gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Cache schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 12:51:
@pjot1 het gaat je puur om ranked? Pink ninja is waarschijnlijk een betere investering op lange termijn, alleen kijkend naar het verschil in coverage met Hakama.

Voor ranked zie ik meer potentie in hakama naar lvl 6 brengen. Je loadout is beter op track 1 dan op track 2 en daar bouw je dus op verder, waardoor ik vermoed dat je daar relatief meer extra punten van gaat zien. Met coinbox kom je met relatief gemak aardig in de buurt van 200 ac op track 1, terwijl het lastig wordt dat te halen op track 2 met giant banana.

Ik zie dat je builder mario al een ticket hebt gegeven. Persoonlijk zou ik de volgende keer een coinboxer van de middelste, of zelfs laagste, plank gebruiken.
Haha, dat laatste klopt, had gisteravond een paar biertjes op en was dat alweer vergeten... O-)

Thanks voor je reactie, zoiets dacht ik zelf ook al. Misschien dat er komende dagen wel een ticket in de shop verschijnt zodat pink Shy Guy evengoed lvl4 kan worden! :)

Lvl6 of hoger voor een coinboxer is natuurlijk altijd goed! :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cache
@pjot1 geen probleem, succes met de keuze! Overigens zou je ook DKR.exe’s ACR scoresheet in kunnen vullen voor alleen de ranked cup om te kijken wat het effect is op je potentiele score per track en investering (klik).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Ja maar dit is wel voor het eerst in eeuwen dat ik Hakama weer eens in ranked kan gebruiken. Terwijl Pink Ninja tot nu toe regelmatig in ranked terugkomt. Dus kans is wel groot dat je er dan alleen deze ranked iets aan hebt.

Er is ondertussen ook wel een beetje een overkill aan coinbox drivers :X Zouden ze dat expres doen, zodat het moeilijker wordt om ze allemaal te levelen, oftewel zodat je eerder geneigd bent om level tickets bij te kopen?
Mario King, Larry, Daisy Thai dress, coinbox Mii suit, Gold Petey… zijn allemaal nog level 1 bij mij.
Misschien volgende week Larry wat tickets geven, die is dan op 2 tracks bruikbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JDMRuiqkoiodIa50Zh7q73EHkYo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UtzC6Bf0U8XPd5OpxNlfsST9.jpg?f=fotoalbum_large

Wtf.. dikke drivers op de eerste twee tracks en op de derde track moet hij nog beginnen.

Nouja dan maar kijken of plek twee of drie mogelijk is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pjot1 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 10:07:
Wat een lekkere scores allemaal! _/-\o_

Ik heb even jullie advies nodig. Ik heb 3 HE driver tickets te besteden. Deze moet ik wel investeren om nog een beetje mee te doen. Ik kan 2 tickets aan Pink Shy Guy (Ninja) besteden zodat deze lvl4 wordt of aan Mario Hakama zodat deze lvl6 wordt. Wat is wijsheid?

De laatste ticket is voor Builder Mario zodat deze lvl2 is en zo nog enigszins iets van bonuspoints heb. :P
Ik sluit mij aan bij @Cache. Lekker aan de Ninja geven. Afgelopen maanden vaak top pick!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
MetalSonic schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 16:44:
[Afbeelding]

Wtf.. dikke drivers op de eerste twee tracks en op de derde track moet hij nog beginnen.

Nouja dan maar kijken of plek twee of drie mogelijk is!
Het gekke is: als ik goed tel heeft hij op 1 na alle Mii-drivers gekocht (150 punten meer dan de mijne, er ontbreken er 16 bij mij). Doe die laatste dan ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Goed, met de kans hier een beetje domme vraag te stellen… ik dacht dat als het om mii characters ging er een maximum zat op hoeveel punten je extra kon krijgen. Is die limiet er niet of is die veel ruimer dan gedacht? En in mijn belevingswereld waren de mii characters niet extreem goed, vandaar dat ik ze altijd een beetje links heb laten liggen…

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cache
@Tootoo Toen Mii’s geïntroduceerd werden was in het nieuwsbericht te lezen dat ze tot op zekere hoogte extra punten zouden geven. Volgens mij is er tot op heden geen limiet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
@Cache dan herinnerde ik het me dus wel redelijk :) ik had alleen in mijn hoofd zitten dat je maar 15-20 mii upgrades zou kunnen hebben, vandaar dat ik nooit moeite doe / deed voor nieuwe mii suits te kopen… :p

Voor nu maar besloten om tickets uit te geven aan de gold mii suit, die kan ik nog verdelen over Larry (lvl 6) en gold mii (lvl 5). En een paar tickets tegen de kart aan (volgende week heb ik aardige levels). Op naar een top 3 positie :)

Folding@home

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BBBrt
De beste wensen allemaal!

Ik hou het voor gezien deze week. Krijg er niet veel meer uit en sta 15e :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
De beste wensen iedereen nog! :Y

Deze week goed kunnen grinden en dat heeft geresulteerd in de eerste plaats. Nu weer tier 79 en dan komende week maar even kijken of ik de 80 kan halen. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
Uiteraard beste wensen, op naar een mooi 2023!

Hoera, 1e *O*

Gisteren begin van de avond nog circa 4.000 achter op toen de nummer 1. Dik anderhalf uur gespeeld van 22ste tot 23:30uur en wilde bijna opgeven maar toen begon ik paar stapjes te zetten. Stond toen op gegeven moment 200 punten ofzo maar achter, en uiteindelijk er dus overheen (ook niet zo ruim). Gelukkig voldoende oOo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BllgXHV_RSQgjLnDAPN3KB6gbEc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rPfuqOSa08caQfjxfQH1suHR.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Sleehond op 04-01-2023 08:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Tweede geworden :) tevreden mee!

En uiteraard de beste wensen! , dat 2023 een jaar mag worden met veel leuke Mario kart uurtjes O+

[ Voor 61% gewijzigd door MetalSonic op 04-01-2023 09:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Beste wensen allemaal :)

Ook hier tweede geworden. Aan het begin van de ranked cup had ik daar gelijk voor getekend, maar bij slapen gaan stond ik alleen nog wel met 10k voor op de eerste plek. Bij wakker worden tweede met 2,3k achterstand…

Oh well!

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tootoo schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 08:58:
Beste wensen allemaal :)

Ook hier tweede geworden. Aan het begin van de ranked cup had ik daar gelijk voor getekend, maar bij slapen gaan stond ik alleen nog wel met 10k voor op de eerste plek. Bij wakker worden tweede met 2,3k achterstand…

Oh well!
Prima toch?

Vind het al heel lang bijna net zo goed om tweede te worden als eerste. Beter nog, vaak word ik nu liever tweede omdat ik daarmee dan vaak veel tickets op zak heb kunnen houden. Verschil in rewards is minimaal.

Zal pittige week worden nu je een coinbox suit kan winnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
MetalSonic schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 09:02:
[...]

Prima toch?

Vind het al heel lang bijna net zo goed om tweede te worden als eerste. Beter nog, vaak word ik nu liever tweede omdat ik daarmee dan vaak veel tickets op zak heb kunnen houden. Verschil in rewards is minimaal.

Zal pittige week worden nu je een coinbox suit kan winnen
Jahoor zeker, maar het is zonde dat een sleeper vannacht te keer ging. Niet dat ik het idee had dat ik extreme scores had, maar omdat de gehele week ik niet iemand zag die hoge scores neer aan het zetten was.

Komende week kan zomaar meer strijd worden ja :) Wel een suit die een aaantal mensen al hebben. Ben dus benieuwd wat het wordt! Ook nu geld wel weer: top 3 is goed genoeg.

Folding@home

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• texelonia
We hebben vakantie en de ergste feestdagendrukte was voorbij. Dus ik dacht laat ik wat eerder beginnen dan altijd op de laatste dag nog een fatsoenlijke score neer te zetten. Ik heb echt best veel mkt gespeeld, maar alsnog wilden de frenzies niet lekker vallen. Toen zakte ik van 2e naar 4e plek, toch nog maar wat geïnvesteerd en kwam het toch weer aan op de laatste dag/avond :') Stond 1e toen ik naar bed ging, helaas vanochtend 2e. Op zich helemaal prima, maar toch beetje jammer hoor ;)

Mijn ranking deze week lijkt op zich te doen moeten zijn, maar ik juich nog niet te vroeg…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
Eerste geworden met iets van 18k voorsprong, ik had heel goede coverage. Serie is nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1.

In de volgende ronde heb ik een matige coverage op Baby Park, dus daar verwacht ik minder van.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tootoo
Hoppa, gewoon omdat het kan: een nieuw PR neergezet :) Eerst 62.718 op Rainbow Road R/T (laatste cup) en toen 63.520 op opnieuw Rainbow Road R/T (maar dan pink gold peach cup). Beide met een 200+ action count en dubbele frenzy. Maar geen non stop combo. Daar zou nog best iets meer in zitten maar ik vind dit al best leuke scores :)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Is het al woensdag?

Ik heb nu praktisch 10k voorsprong op de nummer twee. Verder nog vrij rustig in mijn poule.

Ben ook alweer HE driver tickets aan het sparen. Ik ga er vanuit dat ik binnenkort mii coinbox suit heb en die kan als het moet in de volgende tour al level zes gemaakt worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tootoo schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 10:23:
Hoppa, gewoon omdat het kan: een nieuw PR neergezet :) Eerst 62.718 op Rainbow Road R/T (laatste cup) en toen 63.520 op opnieuw Rainbow Road R/T (maar dan pink gold peach cup). Beide met een 200+ action count en dubbele frenzy. Maar geen non stop combo. Daar zou nog best iets meer in zitten maar ik vind dit al best leuke scores :)
Heb ff gespiekt, prima score. Ik zie dat je ook lekkere items hebt. 8-7-8 en meerdere malen geuncapt. Stel je voor dat je daar 8-8-8 kan spelen, dan kan je wellicht de 65k of 70 aantikken in de toekomst >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBBrt
Volgende tour zal wel de tour van veel records worden: veel RR variaties!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
BBBrt schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 13:42:
Volgende tour zal wel de tour van veel records worden: veel RR variaties!
Jup, kijk er naar uit!

Afgelopen week 1e, en mik nu deze week op top 5 ergens, dat is prima.

Volgende tour ziet er veelbelovend uit denk ik voor mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
MetalSonic schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 11:58:
[...]

Heb ff gespiekt, prima score. Ik zie dat je ook lekkere items hebt. 8-7-8 en meerdere malen geuncapt. Stel je voor dat je daar 8-8-8 kan spelen, dan kan je wellicht de 65k of 70 aantikken in de toekomst >:)
Niet dat ik mezelf nou zo rijk reken, maar er zijn al scores van 70k+ gehaald toch?

Een score van voorbij de 65k zou al geniaal zijn :) met volgende week RR varianten zou dat leuk zijn! Ik weet dat niet iedereen er van houdt, maar ik blijf het vermakelijke tracks vinden!

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cache
Eens @Tootoo ! Rainbow road blijft hier favoriet en daarom ben ik erg benieuwd naar de MKT variant van rainbow road Wii! Misschien een keer tijd om satellaview te levelen, die heeft al sinds zijn introductie stof lopen happen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tootoo schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 21:01:
[...]

Niet dat ik mezelf nou zo rijk reken, maar er zijn al scores van 70k+ gehaald toch?

Een score van voorbij de 65k zou al geniaal zijn :) met volgende week RR varianten zou dat leuk zijn! Ik weet dat niet iedereen er van houdt, maar ik blijf het vermakelijke tracks vinden!
Voor de verandering wil ik ook wel weer eens grinden op Rainbow road! Leuke dromerige tracks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand nog een tip voor de groene coins? Ik moet nog 9 pipes. Schiet niet op

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
MetalSonic schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 17:01:
Ik moet er nog 8, maar accepteer dat leegmaken deze tour waarschijnlijk niet gaat lukken. Veel moeite doen voor de laatste pull die dan 5 itemtickets oplevert wil ik ook niet ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Naamah
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-08 22:50
MetalSonic schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 17:01:
Ja! Kalamari Desert R/T in de Fire Rosalina cup. Gaat als een malle met die groene coins op auto.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Naamah schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 18:08:
[...]

Ja! Kalamari Desert R/T in de Fire Rosalina cup. Gaat als een malle met die groene coins op auto.
Bedankt voor de tip. Focussen op spike/ dry shield frenzy oid ipv bananen frenzy werkt goed. Al veel runs zoals deze!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y1omY7D-HVnhJYtNtB7W1AYxpq0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oiS2UqKGlvKPnIgoWZzUH1hq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En net al 88 op die track en dan gaat het snel.! Komt bij dat het super simpel is. De computers kunnen de frenzy nauwelijks ontwijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poeksel schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 17:32:
[...]

Ik moet er nog 8, maar accepteer dat leegmaken deze tour waarschijnlijk niet gaat lukken. Veel moeite doen voor de laatste pull die dan 5 itemtickets oplevert wil ik ook niet ;)
Probeer de tip van @Naamah 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naamah
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-08 22:50
MetalSonic schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 18:40:
[...]

Bedankt voor de tip. Focussen op spike/ dry shield frenzy oid ipv bananen frenzy werkt goed. Al veel runs zoals deze!

[Afbeelding]
Fijn! Kwam hem ook toevallig op het spoor. Ik wil de groene pijp toch altijd leeg hebben. Grote kans dat de laatste paar dingen dan net die suffe itemtickets zijn, maar ja ... er zou toch ook zomaar nog een high end uit kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Ik deed zelf inderdaad een track met een giant banana frenzy, maar nieuwsgierig als ik ben: groene coins op auto’s bij Kalimari desert? Mis ik dan iets? :) niet dat ik extreem ver kom met de groene pijp… ik heb er niet de tijd voor om zoveel te grinden…

Edit: never mind, ik snap nu hoe jullie het bedoelden :) om 7u ben ik blijkbaar nog niet super scherp!

[ Voor 16% gewijzigd door Tootoo op 09-01-2023 08:05 ]

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hopelijk heeft iedereen al een mooie plek in zijn poule! Andere succes nog ff vandaag.

Ik sta nog steeds eerste met 9k voorsprong. Nagenoeg geen beweging bij mij in de top drie. Voor mijn gevoel heb ik ook wel alle punten eruit “geperst” nog ff de coins pakken en de laatste groene 500 pipe ik ben klaar voor de volgende tour.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Ik sta 7e en laat het gaan voor deze week. Lastig om die top 5 te halen zonder investering van tickets, die bewaar ik dan maar voor komende tour.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel
Met veel werken gestegen naar de eerste plek, maar mijn huidige score gaat vast niet genoeg zijn. De nummer 3 staat maar 421 punten achter, en zelfs de nummer 13 met 10k achterstand zou me nog best kunnen inhalen. Maar met een derde plek zou ik ook wel tevreden zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBBrt
Ik sta nét 4e. Hopelijk wordt ik max 5e en pak ik die super driver mee :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Deze week 5e geworden, nog steeds tier 79. 80 wil maar niet echt lukken. Hopelijk komende week. Denk dat er ook een heleboel PR verbroken worden met RR.

Iedereen weer gefeliciteerd met de eindresultaten en succes komende week! :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Eerste, was achteraf een makkelijke poule! 9k voorsprong

Deze tour wordt door de magere items een stuk pittiger. Vooral volgende week. Dan heb ik op track 3 als driver alleen een level één giant bomb peach.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BBBrt
Aii, 6e geworden. Nu een gapend gat in mijn super drivers! :)

Deze weken zullen ook niet super worden, maar in ieder geval leuke banen! Veel plezier allemaal :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
8e geworden, wat prima is want ik had ook geen behoefte er mee energie in te steken.

Leuke banen nu deze nieuwe tour, vandaag maar eens starten en mijn kansen inschatten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
Plekje gezakt, maar tevreden met de tweede plek. Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2.

In de nieuwe ranked lijk ik een goede coverage te hebben: met 1 keer spelen al boven de 100k. Al is het in de tweede cup nog beter met 66k op Rainbow Road T...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BBBrt
Ook weer in the pocket! De eerste 3 races meteen :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GPovpoeJlCtENL6daUKZSybqz3Q=/x800/filters:strip_exif()/f/image/FhDAxBd3xlaG7fFB8cqmB9gV.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
Zo, hier alle races alweer gereden van deze week heb dus aardig wat quick tickets ingezet en de ACP ook weer gehad. Ook dus heel veel tour gifts al binnengeharkt.

Veel nieuwe HE’s te pakken en al wat upgrades toegepast. Nu losgaan *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kart pro ook binnen! Ging best snel. Mocht op tracks waar ik goede items heb.

Poule is spannend. Ben derde maar nummer twee zit vlak onder mij. (Ca 2k)

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nCzqG1AOfyP8kftwFZcTc4C2wU8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O9MclxWUJrWiyh7l328CrlUc.jpg?f=fotoalbum_large
Yes eindelijk over de 40

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cache
Hopelijk kan ik de top 3 halen. Gelukkig op track 1 nog een leuke score gereden, dan hoef ik hopelijk geen tickets te investeren in Luigi knight op track 2.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R0DXwsD6mDB6QrFbaXbO_7BbQgk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I1eF0ehuer1r68n4Be1gtNmT.jpg?f=fotoalbum_large

We gaan zien of het lukt. Zo niet, dan is het missen van toadette space niet zo erg. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cache schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 15:16:
Hopelijk kan ik de top 3 halen. Gelukkig op track 1 nog een leuke score gereden, dan hoef ik hopelijk geen tickets te investeren in Luigi knight op track 2.

[Afbeelding]

We gaan zien of het lukt. Zo niet, dan is het midden van toadette space niet zo erg. :p
Netjes das een dikke score. Hoe zag je race eruit? welke route? welke frenzy's? :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cache
@MetalSonic 226 AC, dus dat is wel het meeste wat ik er ook uit kan halen met mijn items. Volgens mij coinbox frenzy en een aantal losse coinboxes. Met name de losse coinboxes kun je op deze track heel mooi in de bochten activeren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
6e geworden. Nu weer tier 78. 80 wil maar niet lukken. Iedereen weer gefeliciteerd en succes komende week!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tootoo
Als ik naar de ranked cup kijk van anderen hier had ik echt een eenvoudige rit… Uiteindelijk werd ik eerste in een poule waar tenminste één iemand veel betere levels had dan ik. Wat fijn is, ik wilde juist minimaal upgraden zodat ik meer in de tweede week kan stoppen.

Succes voor iedereen komende week!

Folding@home

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Eerste geworden! Afgelopen drie dagen is de nummer twee niet verder ingelopen. Daaronder gelukkig geen sleepers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BBBrt
Eerste! Benieuwd hoe deze week gaat verlopen. Ik heb niet de beste loadout...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
Was een makkelijke ranked voor me, met twee vingers in de neus eerste. Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1.

Nieuwe ranked wordt vermoedelijk lastiger, morgen maar eens kijken wat ik erin wil investeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
Eerste hier ook *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cache
3e! Bij gebrek aan King mario op track 3 is space toad mogelijk de beste keuze. Wat is het gevoel van mensen hier over space toad? Investering waard of niet? :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Cache schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 12:40:
3e! Bij gebrek aan King mario op track 3 is space toad mogelijk de beste keuze. Wat is het gevoel van mensen hier over space toad? Investering waard of niet? :)
Mijn onderbuik zegt dat Spacetoad belangrijk wordt. Beetje zoals vroeger boomerang yoshi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vozze
Naast het feit natuurlijk dat boomerang samen met giant banana de leukste skill is!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vozze schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 13:20:
Naast het feit natuurlijk dat boomerang samen met giant banana de leukste skill is!
Boomerang zie ik meer als "werk". Giant banan is wel echt de leukste geworden. Geeft mij altijd een glimlach om die frenzy te activereren en vervolgens de combo op te bouwen en te duimen dat er lekker veel cpu's over de bananen rijden _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vozze
Ja, klopt. Maar wat kan de waardering na het werk en een goede boombox groot zijn! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oef..

Pittige week. Op zich niet erg voor de verandering ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cache
Track 2, na weer eens een uurtje echt te kunnen grinden sinds lange tijd. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-DlaBr9snDgX7SWviZOw0-bi7cA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X1BatM0nknQqzf3LFXtVQ7jQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BBBrt
Op track 2 mijn eerste boombox mogen ervaren. Ik moet zeggen: wel bijzonder om die bijna continue combo trigger te horen afgaan :)

Nog even de score op de battle aanscherpen en hopelijk blijf ik daarmee op plek 3. 1 en 2 zijn te ver weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
Gebruiken jullie eigenlijk nog een track om groene muntjes te farmen met auto mode? Ik lijk niet echt een lekkere track te vinden waar dat mogelijk mee is… Alleen Rainbow Road R binnen de Lemmy cup gaat nog aardig als ik GDB gebruik. Maar echt hard wil het niet. Ben nu pas bijna bij de laatste 10 pipes.

Folding@home

Pagina: 1 ... 143 ... 161 Laatste