1e
Tier 57… schiet niet op om naar de 60 te gaan blijf weer beetje hangen rond 56/57/58

Tier 57… schiet niet op om naar de 60 te gaan blijf weer beetje hangen rond 56/57/58
Ik gebruik die voor gewone muntjes, hij zal vast voor groene muntjes ook geschikt zijn (o.a. vanwege de dubbele muntwolk aan het begin).MetalSonic schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 10:56:
Welke track gebruiken jullie om groene coins/ tokens te farmen?
Zelf zweer ik voorlopig bij DK PAS R/T gebruik daar een leven 6 coinbox driver en heb gemiddeld toch wel 40 tokens. Soms iets minder (35 ) een andere keer iets meer (50-55) in het level zitten al veel groene muntjes en en het stikt van de item boxe's in de tunnel aan het einde blijven de muntjes lekker bij elkaar en je kan rechtdoor rijden.
Ben benieuwd of jullie nog een andere suggestie hebben!
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Dat zijn de rondes waarin sommige 50K+ hebben gekregen met een level 7 of 8 boomerang.pjot1 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 10:16:
Wie heeft er een coinboxdriver nodig als je zulke tegenstanders hebt?
[Afbeelding]
Jammer dat ik geen boomerang heb...![]()
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
[ Voor 4% gewijzigd door Poeksel op 28-12-2022 10:51 ]
Dankjewel!Tootoo schreef op donderdag 29 december 2022 @ 06:50:
Mooie score @MetalSonic!
Hier moet ik zo’n beetje de keuze gaan maken tussen de weken. Deze week staat op track 2 alles op 1, incl gold mii suit. Volgende week heb ik lary wintertime op level 1 en 3 gliders op lage levels. En volgende week is het voor driver tickets.
Dus ja, ik kijk voor nu maar even aan wat de rest doet om te bedenken wat ik met deze week ga doen… Top 3 zonder veel investeringen zou ik al als winst ervaren
Naast het verschil in uncap tickets is er deze week een nieuwe Mii suit als beloning tov volgende week. Misschien kan dat ook de doorslag geven.Tootoo schreef op donderdag 29 december 2022 @ 06:50:
Mooie score @MetalSonic!
Hier moet ik zo’n beetje de keuze gaan maken tussen de weken. Deze week staat op track 2 alles op 1, incl gold mii suit. Volgende week heb ik lary wintertime op level 1 en 3 gliders op lage levels. En volgende week is het voor driver tickets.
Dus ja, ik kijk voor nu maar even aan wat de rest doet om te bedenken wat ik met deze week ga doen… Top 3 zonder veel investeringen zou ik al als winst ervaren
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
[ Voor 18% gewijzigd door Cache op 29-12-2022 15:45 ]
Haha, dat laatste klopt, had gisteravond een paar biertjes op en was dat alweer vergeten...Cache schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 12:51:
@pjot1 het gaat je puur om ranked? Pink ninja is waarschijnlijk een betere investering op lange termijn, alleen kijkend naar het verschil in coverage met Hakama.
Voor ranked zie ik meer potentie in hakama naar lvl 6 brengen. Je loadout is beter op track 1 dan op track 2 en daar bouw je dus op verder, waardoor ik vermoed dat je daar relatief meer extra punten van gaat zien. Met coinbox kom je met relatief gemak aardig in de buurt van 200 ac op track 1, terwijl het lastig wordt dat te halen op track 2 met giant banana.
Ik zie dat je builder mario al een ticket hebt gegeven. Persoonlijk zou ik de volgende keer een coinboxer van de middelste, of zelfs laagste, plank gebruiken.
Ik sluit mij aan bij @Cache. Lekker aan de Ninja geven. Afgelopen maanden vaak top pick!pjot1 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 10:07:
Wat een lekkere scores allemaal!![]()
Ik heb even jullie advies nodig. Ik heb 3 HE driver tickets te besteden. Deze moet ik wel investeren om nog een beetje mee te doen. Ik kan 2 tickets aan Pink Shy Guy (Ninja) besteden zodat deze lvl4 wordt of aan Mario Hakama zodat deze lvl6 wordt. Wat is wijsheid?
De laatste ticket is voor Builder Mario zodat deze lvl2 is en zo nog enigszins iets van bonuspoints heb.
Het gekke is: als ik goed tel heeft hij op 1 na alle Mii-drivers gekocht (150 punten meer dan de mijne, er ontbreken er 16 bij mij). Doe die laatste dan ook!MetalSonic schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 16:44:
[Afbeelding]
Wtf.. dikke drivers op de eerste twee tracks en op de derde track moet hij nog beginnen.
Nouja dan maar kijken of plek twee of drie mogelijk is!
[ Voor 3% gewijzigd door Sleehond op 04-01-2023 08:18 ]
[ Voor 61% gewijzigd door MetalSonic op 04-01-2023 09:00 ]
Prima toch?Tootoo schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 08:58:
Beste wensen allemaal
Ook hier tweede geworden. Aan het begin van de ranked cup had ik daar gelijk voor getekend, maar bij slapen gaan stond ik alleen nog wel met 10k voor op de eerste plek. Bij wakker worden tweede met 2,3k achterstand…
Oh well!
Jahoor zeker, maar het is zonde dat een sleeper vannacht te keer ging. Niet dat ik het idee had dat ik extreme scores had, maar omdat de gehele week ik niet iemand zag die hoge scores neer aan het zetten was.MetalSonic schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 09:02:
[...]
Prima toch?
Vind het al heel lang bijna net zo goed om tweede te worden als eerste. Beter nog, vaak word ik nu liever tweede omdat ik daarmee dan vaak veel tickets op zak heb kunnen houden. Verschil in rewards is minimaal.
Zal pittige week worden nu je een coinbox suit kan winnen
Heb ff gespiekt, prima score. Ik zie dat je ook lekkere items hebt. 8-7-8 en meerdere malen geuncapt. Stel je voor dat je daar 8-8-8 kan spelen, dan kan je wellicht de 65k of 70 aantikken in de toekomstTootoo schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 10:23:
Hoppa, gewoon omdat het kan: een nieuw PR neergezetEerst 62.718 op Rainbow Road R/T (laatste cup) en toen 63.520 op opnieuw Rainbow Road R/T (maar dan pink gold peach cup). Beide met een 200+ action count en dubbele frenzy. Maar geen non stop combo. Daar zou nog best iets meer in zitten maar ik vind dit al best leuke scores
Jup, kijk er naar uit!BBBrt schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 13:42:
Volgende tour zal wel de tour van veel records worden: veel RR variaties!
Niet dat ik mezelf nou zo rijk reken, maar er zijn al scores van 70k+ gehaald toch?MetalSonic schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 11:58:
[...]
Heb ff gespiekt, prima score. Ik zie dat je ook lekkere items hebt. 8-7-8 en meerdere malen geuncapt. Stel je voor dat je daar 8-8-8 kan spelen, dan kan je wellicht de 65k of 70 aantikken in de toekomst
Voor de verandering wil ik ook wel weer eens grinden op Rainbow road! Leuke dromerige tracks.Tootoo schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 21:01:
[...]
Niet dat ik mezelf nou zo rijk reken, maar er zijn al scores van 70k+ gehaald toch?
Een score van voorbij de 65k zou al geniaal zijnmet volgende week RR varianten zou dat leuk zijn! Ik weet dat niet iedereen er van houdt, maar ik blijf het vermakelijke tracks vinden!
Ik moet er nog 8, maar accepteer dat leegmaken deze tour waarschijnlijk niet gaat lukken. Veel moeite doen voor de laatste pull die dan 5 itemtickets oplevert wil ik ook nietMetalSonic schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 17:01:
Iemand nog een tip voor de groene coins? Ik moet nog 9 pipes. Schiet niet op
Ja! Kalamari Desert R/T in de Fire Rosalina cup. Gaat als een malle met die groene coins op auto.MetalSonic schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 17:01:
Iemand nog een tip voor de groene coins? Ik moet nog 9 pipes. Schiet niet op
Bedankt voor de tip. Focussen op spike/ dry shield frenzy oid ipv bananen frenzy werkt goed. Al veel runs zoals deze!Naamah schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 18:08:
[...]
Ja! Kalamari Desert R/T in de Fire Rosalina cup. Gaat als een malle met die groene coins op auto.
Probeer de tip van @Naamah 😁Poeksel schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 17:32:
[...]
Ik moet er nog 8, maar accepteer dat leegmaken deze tour waarschijnlijk niet gaat lukken. Veel moeite doen voor de laatste pull die dan 5 itemtickets oplevert wil ik ook niet
Fijn! Kwam hem ook toevallig op het spoor. Ik wil de groene pijp toch altijd leeg hebben. Grote kans dat de laatste paar dingen dan net die suffe itemtickets zijn, maar ja ... er zou toch ook zomaar nog een high end uit kunnen komen.MetalSonic schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 18:40:
[...]
Bedankt voor de tip. Focussen op spike/ dry shield frenzy oid ipv bananen frenzy werkt goed. Al veel runs zoals deze!
[Afbeelding]
[ Voor 16% gewijzigd door Tootoo op 09-01-2023 08:05 ]
Netjes das een dikke score. Hoe zag je race eruit? welke route? welke frenzy's?Cache schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 15:16:
Hopelijk kan ik de top 3 halen. Gelukkig op track 1 nog een leuke score gereden, dan hoef ik hopelijk geen tickets te investeren in Luigi knight op track 2.
[Afbeelding]
We gaan zien of het lukt. Zo niet, dan is het midden van toadette space niet zo erg.
Mijn onderbuik zegt dat Spacetoad belangrijk wordt. Beetje zoals vroeger boomerang yoshiCache schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 12:40:
3e! Bij gebrek aan King mario op track 3 is space toad mogelijk de beste keuze. Wat is het gevoel van mensen hier over space toad? Investering waard of niet?
Boomerang zie ik meer als "werk". Giant banan is wel echt de leukste geworden. Geeft mij altijd een glimlach om die frenzy te activereren en vervolgens de combo op te bouwen en te duimen dat er lekker veel cpu's over de bananen rijdenVozze schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 13:20:
Naast het feit natuurlijk dat boomerang samen met giant banana de leukste skill is!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq