Ik doe helemaal niet mee in jouw 'league', maar ik denk track 3. Ik heb daar, met véél minder spul (lvl3 driver en lvl3 glider zonder upgrades) 'maar' 9k minder...MetalSonic schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 14:24:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Iemand nog tips voor mij? Welke track zouden jullie grinden?
Track 3 zou je nog wat kunnen scoren. Ik heb Lakitu lvl4 980, Jet Cruiser lvl7 595 en Fire Manta Glider lvl3 490. Score 30713. Zou denken dat je met een beetje geluk de 36k moet kunnen halen.MetalSonic schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 14:24:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Iemand nog tips voor mij? Welke track zouden jullie grinden?
Mijn score was overigens met een Lucky7 frenzy en 2 coinfrenzies waarvan ik de laatste niet heb kunnen afmaken. En natuurlijk een itemticket gebruikt!
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Track 3 zou je wel wat puntjes moeten kunnen sprokkelen als je begint met een goede lucky 7 frenzy. Wie weet heb je geluk en krijg je nog een gewone lucky 7 of kan je er nog 2 frenzies aan vast knopen. Mijn load out is dan iets anders qua levels, maar het zou over de gehele linie niet extreem veel uit moeten maken.
Track 1 zou ook wel moeten kunnen, met een dubbele coin frenzy en misschien een leuke boomerang?
Ik gok Mario Kart Battle mode.BBBrt schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:19:
Ik ben benieuwd wat de update gaat brengen voor MP.
Ja hoop het ook. Al die disconnects is best vervelend, zeker als je net Kart Pro hebt gehaald of bezig bent met de laatste win ofzo. Maar ik vraag mij af of Nintendo hier prioriteit aan geeft.Ik hoop dat het overall ook allemaal gewoon wat soepeler gaat lopen en dat het niet alleen een toevoeging van nieuwe race modes is. Maar we gaan het zien.
:fill(white):strip_exif()/f/image/eavDuqtWTNKqGXUYmQbRLhQJ.png?f=user_large)
Plek 1 en 2 was sowieso niet haalbaar maar ben wel zeer content met de 3e plek! Op naar een nieuwe, spannende tour en op naar tier 71!

Deze week alleen Bowser Jr. van level 7 naar 8, en nu ruim 13.000 marge:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2OVNLvBj95bry9cqtsXQJLPn.jpg?f=user_large)
Cache schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 08:34:
10e met ruim 20k achterstand.

Belangrijker: tier 80 binnen!
[ Voor 9% gewijzigd door Tootoo op 10-08-2022 09:16 ]
Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7.
Maar ik was eindelijk weer terug op tier 66 na stuk gezakt te zijn, dacht misschien kan ik nu eindelijk eens richting de 70. Maar deze Tour voelt bij voorbaat al kansloos dus

En nieuwe track vind ik wel leuk, maar weer 2 weken vanilla lake?

Je doet niks verkeerds hoor. Aantal anderen vinden het niet erg om wat meer geld uit te geven aan dit spel. De huidige tour heeft een hoog pay to win gehalte. Als ik kijk naar mijn items dan zie ik veel die ik niet lang geleden heb gekocht. Andere hebben ze misschien uit een pipe gehaald (en daarvoor rubies gespaard of gekocht)...texelonia schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 11:53:
Ik ga deze Tour maar rustig aan doen denk ik. Mis wéér t3 items: een glider op track 1 en een driver op track 3 (en een driver én glider op track 3 volgende week). Zou Wario Mii suit kunnen kopen, maar hmm… Te weinig ruby’s om me aan de pijp te wagen. De coinbox Mii suit heb toch ook al. Ik ben gewoon even weer chagrijnig dat na bijna 3 jaar spelen en toch m’n best gedaan om goed te investeren in een goede coverage, je toch elke week weer dit gezeik hebt met geen goede itemsEn toch zie ik bij veel anderen dat probleem deze en vorige Tour niet of minder, dus misschien heb ik gewoon pech? Of die ik toch iets grandioos verkeerd?
![]()
Maar ik was eindelijk weer terug op tier 66 na stuk gezakt te zijn, dacht misschien kan ik nu eindelijk eens richting de 70. Maar deze Tour voelt bij voorbaat al kansloos dus![]()
En nieuwe track vind ik wel leuk, maar weer 2 weken vanilla lake?
Ik denk dat we deze tour grote verschillen in de rankings gaan zien.
:fill(white):strip_exif()/f/image/6BorWqJY8IH9B9MQRbAkkia8.png?f=user_large)
Vanavond om 20.00 weer een mario kart toernooi!
In eerste instantie gepland voor een uur, maar als het zoals vorige keer zo is dat we uiteindelijk met 2-3 mensen in de lobby zitten stopt het wellicht al eerder.
Hopelijk weer wat meer mensen, iedereen is welkom om te joinen
Ik had genoeg voor 3 pulls. Op zich een leuke opbrengst met, White Tanooki Mario en de Vanilla and Chocolate Balloons, maar ik heb beide rankeds he-le-maal niets aan deze itemsSleehond schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 11:15:
Net 2x een 45 rubies pijp gedaan.
1e pijp: groen met rotzooi > balen…
2e pijp: KAKweer groene pijp > HUH wacht 2 items allebei een HE KART…. WTF
![]()
[Afbeelding]
Van te voren was ik eigenlijk niet heel enthousiast deze avond. Maar dankzij jullie is het één van de leukste Mariokart tour multiplayer uurtjes in maanden geweest. Veel verschillende Tweakers hebben gejoined. Ik heb genoten van de gezelligheid en de echte Mario kart chaos! Bedankt
En uiteraard congrats voor de winnaars

/f/image/uL0txYrlGVfxIJQvbfDedPs1.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/BHy9OYysuRNsi9fJCOsGSeF4.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/3Ui1uQDJQhmeYVnCPkWTWrab.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/PJw9TplaYJAK9BHPt0mrKNVu.png?f=fotoalbum_large)

Bedankt weer!MetalSonic schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 21:07:
[Afbeelding]
Van te voren was ik eigenlijk niet heel enthousiast deze avond. Maar dankzij jullie is het één van de leukste Mariokart tour multiplayer uurtjes in maanden geweest. Veel verschillende Tweakers hebben gejoined. Ik heb genoten van de gezelligheid en de echte Mario kart chaos! Bedankt
En uiteraard congrats voor de winnaars![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig bungel ik weer vertrouwd onderaan

Met mijn items moet ik denk ik over de 30k kunnen gaan maar ik vind het lastig.
Ik ga eigenlijk door de itemblocks en dan standaard via de ramp door de coins in de lucht en dan meteen naar beneden. Maar moet ik dan links of rechts van het kleine meertje/ plasje? ik mis echt ontzettend veel coins.
Ik heb hetzelfde issue. En ik denk de meesten met Santa BowserMetalSonic schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 14:14:
Welke route nemen jullie bij Snes vanilla lake 1 met een actieve coinbox frenzy?
Met mijn items moet ik denk ik over de 30k kunnen gaan maar ik vind het lastig.
Ik ga eigenlijk door de itemblocks en dan standaard via de ramp door de coins in de lucht en dan meteen naar beneden. Maar moet ik dan links of rechts van het kleine meertje/ plasje? ik mis echt ontzettend veel coins.
Nee zonder gekheid, het is inderdaad een ranked cup en tour waarin grote verschillen kunnen zitten. Heb dus ook mensen in mijn poule met Volendam Rosalina / zilveren mii / Santa bowser op level 6-8 (net als @pappaaart heeft). Daarmee kan ik nooit mee doen voor de top plekken. Zelfde voor volgende week: geen hoge levels voor gold, silver en ? Block suit. Wordt harken!
Track drie bijna de perfecte run. Triple coin, nsc… en dan vlak voor de finish ingehaald worden en tweede eindigen.
Lekker!Cache schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:25:
Vandaag eindelijk iets nuttigs uit de TCP, na een lange periode van item tickets:
[Afbeelding]
En met 0 tickets geïnvesteerd is hij nu lvl 4. Heb hem eigenlijk niet echt nodig, maar hij wordt volgens mij beschouwd als een waardevolle driver. Als hij zonder investering lvl 6 kan worden, zou dat leuk zijn.
Voor mij is het zeker een waardevolle driver. Waarschijnlijk heb je andere drivers die 'in kunnen vallen'. Lucky7 is toch wel een fijne frenzy! En misschien in sommige tracks toch de moeite waard.
En? Zijn jullie er al uit wat de ideale track is om tokens te verzamelen?
Mogelijk toeval, maar ik heb nog nooit in een lucky 7 driver geïnvesteerd. Mario Halloween, Mario Satellaview, Peach Happi, Lakitu Partytime, ze staan allemaal nog op lvl 1, want ik heb ze eigenlijk nooit nodig. Alleen nabbit en chuck zijn nu lvl 4, maar ook zonder investering van tickets.pjot1 schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 15:56:
[...]
Lekker!
Voor mij is het zeker een waardevolle driver. Waarschijnlijk heb je andere drivers die 'in kunnen vallen'. Lucky7 is toch wel een fijne frenzy! En misschien in sommige tracks toch de moeite waard.
[ Voor 3% gewijzigd door Cache op 12-08-2022 22:34 ]
Verder zijn het voor mijn gevoel nu vooral Boomerang (naast CB) die topshelf zijn.
En persoonlijk heb ik ook best veel aan 8bit Donkey Kong Jr. én aan Wario Cowboy gehad
Maar dat werkt ook wel een beetje de andere kant op, want als je wél in ze investeert, worden ze automatisch nuttiger omdat ze vaker je beste driver zijnCache schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 22:33:
[...]
Mogelijk toeval, maar ik heb nog nooit in een lucky 7 driver geïnvesteerd. Mario Halloween, Mario Satellaview, Peach Happi, Lakitu Partytime, ze staan allemaal nog op lvl 1, want ik heb ze eigenlijk nooit nodig. Alleen nabbit en chuck zijn nu lvl 4, maar ook zonder investering van tickets.
Ik zit me deze tour wel te frustreren over de tracks die al maanden hetzelfde zijn, er zijn meer dan 50 tracks maar er is heel weinig variatie! Wario shipyard en Koopa Cape ben ik echt even op uitgekeken, doe mij maar weer wat oude tracks van het eerste jaar. De nieuwe track met die felle kleurtjes vind ik ook niks en weinig uitdagend om te rijden.
En met Vanilla lake 1 heb ik een haat-haat-verhouding. Ik krijg mezelf niet goed tussen de ijsblokken en sneeuwzones door gestuurd. Ook de frenzies vallen niet. Zit op 25k terwijl anderen met vergelijkbare levels over de 30k gaan.
Desondanks lig ik ik goed in de ranking, steeds dichter bij tier 70.
:fill(white):strip_exif()/f/image/xQ1KDpyt6gaUEMbxtjfuFi4i.png?f=user_large)
Heb nog geen ideale track gevonden. Ik gebruik nu vanilla lake. Vaak tussen de 15 en 30 green tokens. Relatief korte en snelle track.BBBrt schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 21:01:
Zo, ik word helemaal platgespamd met waarschuwingen van Nintendo over de aanstaande update. Met een volledige beschrijving van hoe je je Gold Pass kunt opzeggen... Zelfs per mail... Zal die update dan zó slecht zijn?
En? Zijn jullie er al uit wat de ideale track is om tokens te verzamelen?
Wat jij?
3600 in dit geval!
Ik sta momenteel 15e, maar is de top 3 of zelfs top 5 überhaupt haalbaar?
/f/image/W7Hc8RkDXhtdaUoxvb5wVcQM.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/888Y7cU5OwXojf5o5QiYWJJJ.png?f=fotoalbum_large)
Mijn loadout houdt te wensen over.
Track 1: zilveren Mii suit (of Rosalina chef?) upgraden.
Track 2: Ice Mario heeft maar 1 ticket nodig om level 6 te worden, maar matige skill. Santa Bowser heb ik op level 2, kan evt ook wat omhoog.
Een HE level 4 kart (platinum taxi of white turbo Yoshi) upgraden, of de super Blue Seven kart naar level 8.
Track 3: Wario Mii racing suit met ruby’s kopen, en evt meteen upgraden? Maar ja, ook een matige skill, en of ik er na deze week nog veel aan heb?
HE level tickets: 7 driver, 9 kart, 7 glider (evt van alles nog 1 in de tier shop te koop). 18/21/11 HE points cap tickets.
En 34 super level kart tickets.
Of, is het allemaal niet haalbaar, zo de van de tickets, bespaar mezelf de moeite?
Ik ben nu net weer terug op tier 66, wil liever niet weer zakken, want in mijn ervaring zak ik dan vaak weken achter elkaar. En ik ben vaak wat voorzichtig met investeren, en beetje te lui om echt mijn best te doen. Maar als ik echt weer eens wat hoger wil komen, zal ik toch meer moeten investeren (tijd, moeite, tickets). Alleen als het echt kansloos is is dat natuurlijk zonde
Ik sluit mij aan bij BBrt, take your lose voor deze week en "fight another day" sorry voor de hipster engelse termen maar die sluiten hier beter aan dan een Nederlands verhaal ;-)..
@iedereen
Grinden voor tokens is saaaaaaaai maar niet voor niks heb toch al behoorlijk wat level uncaps en pointuncaps HE tickets gepakt uit de green pipe's waarvoor je tokens betaalt! Lekker muziekje aan en groene muntjes verzamelen

Gelukkig vorige week al op geanticipeerd en toen een vol offensief gestart voor tier 78 en maximaal aantal uncap tickets
Dus ja, is het al woensdag (de 24ste?)
jammer, helaas... hoe is deze week? heb je santa bowser level 8 op track 2? (dat is nu echt het onderscheidende item)Sleehond schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 09:51:
13e…. Had ook echt een kansloze loadout helaas…
Helaas heb ik die niet, wel alles tier 3, dus dat helpt al enorm. Als ik top 5 haal deze week is het wel prima moet ik zeggen.MetalSonic schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 10:14:
[...]
jammer, helaas... hoe is deze week? heb je santa bowser level 8 op track 2? (dat is nu echt het onderscheidende item)
28 HE-tickets nu, 1100 rubies, ben ik een hoarder!?
Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3.
2e geworden, dus level omhoog. Voor het eerst 58 na maaaaanden schipperen tussen 54 en 57. Deze week wordt niet een top 3, maar top 5 zit er hopelijk wel in.
Op track 2 mis ik een T3 driver én kart, dus het wordt wel lastig.
Vandaag een paar rondjes gereden op track 1 en 2. Daardoor 5k voorsprong op nummer 2 en nog veel ruimte omdat ik track 3 nog moet doen. Met een gold mii suit op lvl 1, maar wel 20 HE driver tickets en 38 uncap tickets ziet het er goed uit. Wellicht hoef ik deze week ook niet te investeren. Niemand in mijn ranked heeft echter de gold mii suit. Twee hebben santa bowser, maar dan op lvl 6 en lvl 7. We kijken van het weekend wel weer hoe de vlag erbij hangt.

Ja, hier ook. Eindelijk weer eens een concreet 'thema'. Hopelijk ook even een beetje pas op de plaats en geen introductie van nieuwe drivers én banen, maar gewoon even 2 weken wat klassiekers afwerkenMetalSonic schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:09:
Veel zin in de Bowser tour! Kan mij niet snel genoeg woensdag zijn
[ Voor 27% gewijzigd door Cache op 19-08-2022 09:07 ]
Voor wat betreft gold Chuck: hopelijk niet nu al weer een coinbox driver…
Achja heb het snel ontdekt ik ga mijn 5 driver uncaps lekker op zak houden. Kan ik volgende week misschien een HE driver 1400 maken in een week waar ik ergens voor speel.Tootoo schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 18:15:
@MetalSonic herkenbaar hoor. Mijn vorige ranked heb ik om dezelfde reden laten schieten en heb mijn verlies van een 8e plaats voor lief genomen. Volgende ranked weer beter inderdaad!
Voor wat betreft gold Chuck: hopelijk niet nu al weer een coinbox driver…
Ik hoop ook dat er niet weer een coinbox driver bij komt, heb coinbox yoshi nog niet eens voorbij level 4
In ieder geval wel eindelijk door de mijlpaal van 50k net gegaan.
:strip_exif()/f/image/2L4scia7bmPNNLhoAWxdU9Rn.jpg?f=fotoalbum_large)
Net 101 punten te kort om de 100k grens te beslechten deze week.
[ Voor 4% gewijzigd door bennieeee op 21-08-2022 15:32 ]
Meer tijd voor MKT!bennieeee schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 19:56:
@Jorx100 haha nee klopt 😅 was er wel even klaar mee en dacht dat de nieuwe baan een heleboel energie ging slurpen. Maar het is een luizen leven baan, geen druk en slechts 1 prestatie moment per maand.
welke baan is dat? Vraag voor een vriend...

Die inderdaad, maar ook ? Block- en gold racing mii suit zijn zelfs nog level 1. En Santa bowser, gedegradeerd na kerst, staat ook niet voorbij level 4…MetalSonic schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 00:28:
[...]
Achja heb het snel ontdekt ik ga mijn 5 driver uncaps lekker op zak houden. Kan ik volgende week misschien een HE driver 1400 maken in een week waar ik ergens voor speel.
Ik hoop ook dat er niet weer een coinbox driver bij komt, heb coinbox yoshi nog niet eens voorbij level 4
@bennieeee welkom terug!!
Santa staat hier ook "relatief" laag. "Slechts level 6" daarom heb ik mede deze week zoveel problemen. Als je nu een level 8 Santa hebt voor track 2 dan heb je makkelijk 40k+ ...... verder zouden die andere items bij mij ook op level 1 staan als ik ze al had. Mede hierom vond ik het niet heel erg dat ik vorige week 2de werd en de goild suit miste of iig het coin driver item.Tootoo schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 20:58:
[...]
Die inderdaad, maar ook ? Block- en gold racing mii suit zijn zelfs nog level 1. En Santa bowser, gedegradeerd na kerst, staat ook niet voorbij level 4…
@bennieeee welkom terug!!
Deze week heb ik eindelijk Modern Warfare 2019 kunnen spelen, en weer eens wat uurtjes in Gears tactics, nauwelijks mario kart tour (buiten muntjes uitdelen, coins pakken etc) alsof Nintendo het zag. Kon vanochtend ineens kiezen uit een HE driver en HE kart ticket in de shop. Had nog genoeg voor de driver ticket
Welkom terug Benniebennieeee schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 15:31:
Ik ben sinds afgelopen week heel rustig weer eens begonnen met een paar baantjes te rijden. Geen geld meer aan uitgeven en gewoon voor de fun als ik zin heb. Word 2* achter elkaar eerste dat is wel duidelijk.
In ieder geval wel eindelijk door de mijlpaal van 50k net gegaan. [Afbeelding]
Net 101 punten te kort om de 100k grens te beslechten deze week.

Gelukkig zien mijn items er voor deze week een stuk beter uit. Op track 3 mag ik mijn Dry bones gold gebruiken (level 8 1400).. Zin in de bowser tracks
Uit 3 pijpen kwamen tevoorschijn:
Green yellow capsule kart
Red offroader
Lava rocks
Dr Bowser
Allemaal nieuw. Daarbij nog HE kart die ik al had.
Helaas geen Meowser waar ik me hoop een beetje op had gezet.
Ik was er al bang voor: en weer een nieuwe coinbox driver in de vorm van gold chargin Chuck. Dat die in de special pipe zit… laten we hopen dat hij de spotlight driver is in die pijp. Het wordt wel een zure streek als dat niet zo is.
Tootoo schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 08:43:
Hier een derde plek, kan ik ook mee leven gezien de lage levels en geen coinbox driver op track 2.
Ik was er al bang voor: en weer een nieuwe coinbox driver in de vorm van gold chargin Chuck. Dat die in de special pipe zit… laten we hopen dat hij de spotlight driver is in die pijp. Het wordt wel een zure streek als dat niet zo is.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/e3DERMw9fcauY54rzMqSgEgz.jpg?f=user_large)
Hmm ik zie het, ja hopelijk is gold charging chuck de spotlight. Die wil ik toch wel graag hebben.
Meestal niet, maar ik meen me te herinneren dat er uitzonderingen zijn. Bv tijdens de eerste samurai tour. Toen kregen we toch gold king bob omb in de spotlight? In mijn herinnering was die gegarandeerd… maar toegeven, mijn geheugen is niet altijd optimaalCache schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 09:11:
Er zijn helaas geen spotlights in de 50-pijp…
Dat is niet waar. We hebben het al meerdere malen gehad dat er één spotlight item in de special 50 pipe zat.Cache schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 09:11:
Er zijn helaas geen spotlights in de 50-pijp…
Dus datTootoo schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 09:40:
[...]
Meestal niet, maar ik meen me te herinneren dat er uitzonderingen zijn. Bv tijdens de eerste samurai tour. Toen kregen we toch gold king bob omb in de spotlight? In mijn herinnering was die gegarandeerd… maar toegeven, mijn geheugen is niet altijd optimaal
Dit dus, laten we hopen dat we weer zo'n uitzondering krijgen
Er zijn helaas geen spotlights in deze 50-pijp…
Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8
Ah op die manier, ik dacht dat je in het algemeen bedoelde. Ik was mij er niet van bewust dat al zeker is dat deze special pipe geen spotlight heeft.Cache schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 09:48:
Misschien moet ik hem anders formuleren:
Er zijn helaas geen spotlights in deze 50-pijp…
Tja wie weet, laat je niet gek maken, sommige coinboxdrivers haal je binnen maar zullen voor eeuwig stof verzamelenTootoo schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 09:58:
@Cache ik zie het nu ja, via Reddit... Man man man, Nintendo weet het wel uit te melken. En zul je zien dat ze Gold Chuck de nieuwe Santa Bowser maken...

@Tootoo
Ik zie dat je al een mooie (boombox) score heb neergezet op track 2, netjes hoor en dat met een tier 2 kart
[ Voor 10% gewijzigd door MetalSonic op 24-08-2022 13:55 ]
Wel een coinbox festijn deze Tour! Alleen volgende week op track 3 heb ik geen coinbox driver.
5 keer Bowser’s Castle in 2 weken in de ranked vind ik persoonlijk wel iets teveel van het goeie, ophalen zijn het verschillende varianten.
Heb niet veel ruby’s, dus moet nog even of ik me dan aan die special pijp zal wagen. Zit wel ook een kart in waar ik volgende week wat aan zou hebben.
Vanavond 20:00
Is er weer een multiplayer sessie! Hopelijk tot dan
Nou inderdaad... Ik ga zelf wel de gok nemen, het gokken is immers waarom we allemaal blijven spelen.Tootoo schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 09:58:
@Cache ik zie het nu ja, via Reddit... Man man man, Nintendo weet het wel uit te melken. En zul je zien dat ze Gold Chuck de nieuwe Santa Bowser maken...
Helaas heb ik niet zoveel rubies meer, maar zou de pijp wel een keer leeg kunnen trekken. De andere items zijn over het algemeen ook goed, dus ook al krijg je chuck niet, dan nog is er een grote kans dat je alsnog leuke pulls hebt. Zul je zien dat je 3 keer gold dry bowser krijgt.
Ik kan nog totaal niet inschatten wat er de komende 2 weken in het vat zit
Ik bewaar mijn rubies en kan dan 2 pulls aan de special pipe doen. Ik heb vaker het geluk gehad..
Om eerlijk te zijn was dat mijn aller eerste run, met een boomerang- en coin frenzy dacht ik. Blijkbaar toch een betere boomerang frenzy, aangezien ik zojuist een dubbele boomerang frenzy en coin frenzy had en ik niet meer scoorde...MetalSonic schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 10:16:
[...]
@Tootoo
Ik zie dat je al een mooie (boombox) score heb neergezet op track 2, netjes hoor en dat met een tier 2 kart
:strip_exif()/f/image/jmQOykiBP1HtuADXZ3SOEysf.jpg?f=fotoalbum_large)
Groene pijp… toch 2X HE.
Helaas geen Meowser die wilde ik
Nog maar ff kijken hoeveel pijpen ik kan fixxen.
[ Voor 5% gewijzigd door Sleehond op 24-08-2022 23:00 ]
Overigens wordt de volgende tour een Mario vs Luigi tour. Misschien wel heel erg classic met klassieke tracks. Misschien weer eens PGP?
Achja zo heeft ieder zijn items. Ik heb Meowser al een aantal keer kunnen gebruiken. Hij is dan ook level 6 en 1190 puntenBBBrt schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 23:51:
Ik heb Meowser tot nu toe nog geen één keer gebruikt. Het is nog maar de vraag hoe nuttig hij gaat worden, of dat het alleen een opleving in deze tour is.
Overigens wordt de volgende tour een Mario vs Luigi tour. Misschien wel heel erg classic met klassieke tracks. Misschien weer eens PGP?
Los van dat het altijd aan te bevelen is om een T3 item minimaal level 2 te maken, is er ergens een subtiel omslagpunt voor K/G als het verschil héél groot is. Ik weet alleen niet wat dat punt precies is.Poeksel schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 11:14:
Er is iets wat ik nog niet helemaal snap/weet van het scoresysteem. Als je als tier 3 glider/kart alleen een level 1 van 400 punten hebt, is die dan beter dan een level 6 kart/glider van 595 punten in een lagere tier?
Maar een T2-6 vs T3-1 is denk ik wel dusdanig ver uit elkaar dat het in dit geval beter zou zijn om voor de T2 te gaan. Er is hier vast iemand die het precies kan berekenen
Ik dacht het bij T2 en T1 items niks uitmaakte of die level 1 is of hoger, omdat je dan bonus points boost niet krijgt.BBBrt schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 18:29:
[...]
Los van dat het altijd aan te bevelen is om een T3 item minimaal level 2 te maken, is er ergens een subtiel omslagpunt voor K/G als het verschil héél groot is. Ik weet alleen niet wat dat punt precies is.
Maar een T2-6 vs T3-1 is denk ik wel dusdanig ver uit elkaar dat het in dit geval beter zou zijn om voor de T2 te gaan. Er is hier vast iemand die het precies kan berekenen
Voor mij is het nu Dino Dino Jungle. Omdat ik die track gemist heb en omdat het echt feest is als je giant banana hebt. Er zitten meerdere stukken met duidelijke 'driving lines' in, waardoor de bots soms wel door drie bananen achter elkaar lijken te rijdenMetalSonic schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 22:51:
Wat is jullie track deze tour voor de groene coins?
Ja klopt, de bonus point boost is alleen voor T3. Maar los daarvan krijg je voor hogere level karts een hogere bonus multiplier en voor gliders een hogere combo time. Die combo time zal op de meeste tracks vrij weinig verschil maken, maar die bonus multiplier kan dat wel. Het is dus voornamelijk relevant voor karts, volgens mij.texelonia schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 00:03:
[...]
Ik dacht het bij T2 en T1 items niks uitmaakte of die level 1 is of hoger, omdat je dan bonus points boost niet krijgt.
Eens! Ik heb al meerdere malen 40+ coins gepakt. Heerlijk die giang bananasBBBrt schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 05:38:
[...]
Voor mij is het nu Dino Dino Jungle. Omdat ik die track gemist heb en omdat het echt feest is als je giant banana hebt. Er zitten meerdere stukken met duidelijke 'driving lines' in, waardoor de bots soms wel door drie bananen achter elkaar lijken te rijden
:strip_exif()/f/image/HZBnYuquR2NlU1Y5PQokLEKS.jpg?f=fotoalbum_large)