Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:33
Zo, ik ga voor het eerst een klein beetje moeite doen om de 800k aan te tikken. Dit is een vrijgevige tour, met al die Bowser levels! :)

Morgen een gokje wagen en duimen voor gold Chuck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QUYJNvvGbF5L_JfGp5rxlhqmhOM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UoE6dzOXJ1w3KXMsRmDVLBVv.jpg?f=fotoalbum_large
Iemand nog een tip hoe ik versneld bots met badges krijg? Ik heb al gequit, item tickets gebruikt en zelfs de cache gecleared. Helaas blijven de bots easy (en mis ik dus een race met meerdere tier 2 coinbox drivers)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
Nou ik mag van geluk spreken! Eerste rondes special pipe: gold king boo en gold dry bones (een van de weinige level 8 drivers…). Toen een reset en kon ik nog 4x 10 doen. Bij nummer 3 was het raak :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vlIIDU0-tUi7z7-LWB-uSn2UG4w=/x800/filters:strip_exif()/f/image/CXOPrVhURftfXU2PPD2gi4LV.png?f=fotoalbum_large

Toegeven: ik heb hem nu nog niet nodig, maar de coinbox collectie blijft compleet!

[ Voor 4% gewijzigd door Tootoo op 28-08-2022 09:40 ]

Folding@home

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Eerste keer 10 pull meteen raak!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JQ5ooX6ZTowHE5qAonNMo8i2QG4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/F15lgJivjIPia6KH3YJXFJqK.png?f=fotoalbum_large
Reset nog een keer, reset en toen twee karts die ik al had en nu geloof ik het wel. Jullie ook succes

[ Voor 12% gewijzigd door MetalSonic op 28-08-2022 08:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BBBrt
Gefeliciteerd!
Ik had maar genoeg voor 2 pulls. Geen Chuck, maar wel 2 nieuwe gliders en de gouden Bullit, dus prima :)

Als ik deze week tweede word, kan ik nog een derde pull doen, dus wie weet..!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Ik helaas ook geen chuck, wel 5 keer gold dry bowser en 2 keer gold dry bones. :’(

In totaal wel iets van 15 HE items uit 8x10-pulls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorx100
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08:18
Hier zat het ook niet mee. Steeds gereset als de kansen kleiner werden, maar na 10x geen gold chuck, wel 4x gold dry browser 😂. Ook veel ander goud en zelfs enkele nieuwe. Overige rubies bewaar ik voor de normale Chuck van volgende week.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 14:59
9x10 pulls verder, geen Chuck…
Wel 3x bowser, 2x Boo en 1x de andere :p
Qua gliders en karts ook een paar nieuwe gekregen.
Maar er is nog hoop, ik sta 1e in de ranking en moet de groene pipes nog doen

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:25
Ik had hem in vier pulls.Ook nog Gold Eggshel Glider (zit in ranked, scheelt dus een ticket) en Gold Toe-Bean Ballons (had ik nog niet, derde track in de ranked van volgende week). Tevreden dus :)

Edit: ook meteen maar Red Offroader opgehaald om om Bowser's Castle 3 te gebruiken, dat kostte vijf pulls. Deze week is het plan om eerste te worden :)

[ Voor 27% gewijzigd door Poeksel op 28-08-2022 13:48 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 01-03-2024
Niets nodig deze week (of volgende week) voor ranked, maar altijd nice om te hebben. 1e pull 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jRwS9W2INtaI5yATRLsOb-kIlVs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EgTkMoxrXqk462PKAYe3XGVR.jpg?f=fotoalbum_large

Als ik die driver nodig had voor ranked dan zou die bij de laatste pulls zitten zoals usual. :N

Acties:
  • +2 Henk 'm!
badros86 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 21:21:
Niets nodig deze week (of volgende week) voor ranked, maar altijd nice om te hebben. 1e pull 8)

[Afbeelding]

Als ik die driver nodig had voor ranked dan zou die bij de laatste pulls zitten zoals usual. :N
Haha, die kleine letters, die "vloek" heb ik ook. Al meerdere malen een hele 100/100 pipe moeten leegtrekken tot de laatste of de één na laatste pipe/ pull voor een benodigd item. Vaak ging het dan om een driver.

Hoe gaat het voor jullie?

Ik sta nipt eerste, nummer twee zit in mijn nek te hijgen. Als ik tweede word vind ik het uiteraard ook prima. Ondertussen dit weekend lekker veel groene coins kunnen pakken. Nog één groen pijpje en dan heb ik ze allemaal gehad. Deze week best veel troep, van alle green pipe's maar 2 of 3 HE pipe's.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:46
Hier 2.500 voorsprong op nummer 2 en heb zelf nog wel iets rek qua punten. Denk dat 1e me wel gaat lukken :Y

Net nog de ACP de royal parachute HE die ik blijkbaar nog niet had, dus fijn voor de totale coverage van de gliders (y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBBrt
Ik sta 12k achter op nummer 1, 3k voor op nummer 3 en 6k voor op nummer 4. Level up moet er wel inzitten, maar ik hoop dat ik plek 2 kan houden. Dan heb ik genoeg rubies voor een derde pull aan de special :)

Ligt het aan mij of zijn de bots op vrijwel alle nieuwe Bowser tracks echt insane? Ik heb met sommige levels soms echt moeite om überhaupt eerste te worden :s

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel
Plan eerste worden lijkt te lukkenb, 21k voorsprong op nummer twee. Dat zal toch wel genoeg zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BBBrt schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 16:55:
Ik sta 12k achter op nummer 1, 3k voor op nummer 3 en 6k voor op nummer 4. Level up moet er wel inzitten, maar ik hoop dat ik plek 2 kan houden. Dan heb ik genoeg rubies voor een derde pull aan de special :)

Ligt het aan mij of zijn de bots op vrijwel alle nieuwe Bowser tracks echt insane? Ik heb met sommige levels soms echt moeite om überhaupt eerste te worden :s
Ik heb juist de beleving dat de bots deze tour heel makkelijk zijn. Veel minder vaak badges etc. Enige uitdaging is om de juiste frenzy's te krijgen :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik was al eerste in mijn poule. Mede op basis van scores van andere Tweakers wist ik dat ik meer kon halen uit track twee. Leuke track dus niet erg om een uur te grinden.

Leuke voorsprong.. enne @Vozze pak je plek een nog terug? ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-B9XCjNBcubmbRPixU4tdQ7_txA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DhX6VpnKHKI20CYxvFn5Dfm7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MMaYdO-rPfYtf7A9M39tAkc_sWI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AysTA65942JXjLy8WHgDq4pb.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pIkhQ-QJ2mIctFsFM1KzAJPiOmA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/SftqowQU2KlAQiFXyfzUzM9c.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:42
Mooi gedaan, @MetalSonic! Verdiende nummer 1. Hier gelukkig een comfortabele eerste plek. Rubies zijn welkom. Golden Charging Chuck zou welkom zijn na 4 x Golden Dry Bowser.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vozze schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 07:01:
Mooi gedaan, @MetalSonic! Verdiende nummer 1. Hier gelukkig een comfortabele eerste plek. Rubies zijn welkom. Golden Charging Chuck zou welkom zijn na 4 x Golden Dry Bowser.
Bedankt! Ben ruim eerste geworden in mijn poule. Ik zal voor je duimen dat je Gold Chuck pakt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
Hier vannacht nog ingehaald in vierde geworden. Derde plek stond maar op 500 punten van me vandaan. Maar met twee T2 karts ben ik eigenlijk nog wel verrast dat ik deze scores er uit wist te halen en daarmee nog best ver kwam.

Helaas wel weer opnieuw terug naar tier 79, mag ik opnieuw knallen voor tier 80. Maar nu wel met betere levels :)

Folding@home

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BBBrt
Tweede gebleven en weer terug naar level 58, mijn record :)
Daardoor had ik ook genoeg rubies voor een derde pull aan de special, maar helaas. Wel een gouden pijp, maar Gold Dry Bones had ik al... :)

Ik ben benieuwd of ik deze week weer kan meedoen voor de top 3 en voor het eerst naar 59 kan!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sleehond
1e geworden *O*

Nog maar ff een 10-pijpje gedaan:

Nieuwe kart en glider d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UTObL02bFLSvRXqfbSUW92pJKkE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JCnV1iBA2RpxKkvfIeuJVIqi.jpg?f=fotoalbum_large

Alleen nog steeds geen golden Chuck -O-

[ Voor 4% gewijzigd door Sleehond op 31-08-2022 08:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tootoo schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 07:15:
Hier vannacht nog ingehaald in vierde geworden. Derde plek stond maar op 500 punten van me vandaan. Maar met twee T2 karts ben ik eigenlijk nog wel verrast dat ik deze scores er uit wist te halen en daarmee nog best ver kwam.

Helaas wel weer opnieuw terug naar tier 79, mag ik opnieuw knallen voor tier 80. Maar nu wel met betere levels :)
Vind ik ook hoor, je hebt het afgelopen week heel goed gedaan met die karts. Uit mijn hoofd had je ongeveer 36k op een track met een tier 2 driver. Dat had ik niet eerder gezien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik stond steeds ruim 1e met 11k voorsprong ofzo, tot ik werd ingehaald en 10k achter stond. Dus ik moest gisteren nog even flink aan de bak! Dat heeft geholpen, want ben eindelijk weer eens 1e geworden *O*
MetalSonic schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 08:51:
[...]

Vind ik ook hoor, je hebt het afgelopen week heel goed gedaan met die karts. Uit mijn hoofd had je ongeveer 36k op een track met een tier 2 driver. Dat had ik niet eerder gezien.
Ik had 37,5k met een tier 2 kart 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
@texelonia lekkere score ook! @MetalSonic ik had een T2 kart, maar wel een level 8 1400 boomerang yoshi die een hoop goed maakte, maar kijkend naar anderen is het een score waar ik zeker wel tevreden mee was!

Ook tevreden met de twee gratis pulls:
- pull 1, goud: Pirate Bowser
- pull 2, goud: chargin chuck

Daar hoef ik me niet voor te schamen :) Nooit gehad dat beide gratis pulls goud waren ook.

Folding@home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel
Poeksel schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 23:02:
Plan eerste worden lijkt te lukkenb, 21k voorsprong op nummer twee. Dat zal toch wel genoeg zijn?
En dat was het: 19k van de voorsprong overgebleven. Het was ook wel weer eens tijd voor een eerste plaats!

Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 14:59
Vandaag 1e geworden, 40 rubies erbij.
Net nog de laatste paar rubies uit multiplayer gehaald. Kan ik toch nog 1x een 10 pipe doen. (9x10 geen Chuck… ;( )

Het resultaat:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DrBYKe1LDtMs8dSpHBEVOYxrrbM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/fU1Su1n17opBBFtzthJ3Dadx.png?f=fotoalbum_large

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
R-utger schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 21:02:
Vandaag 1e geworden, 40 rubies erbij.
Net nog de laatste paar rubies uit multiplayer gehaald. Kan ik toch nog 1x een 10 pipe doen. (9x10 geen Chuck… ;( )

Het resultaat:
spoiler:
Lekker pijpje :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Cache
Nog wat rubies uit token pijp en TCP gekregen, dus nog een 10-pull, de allerlaatste kans met 30/50 en 2 drivers die er nog in zaten. Pulls 1-8 common en supers, pull 9 een ster! Gold dry bones… teleurgesteld probeer ik maar snel verder te klikken, echter liet het spel het niet toe, want pull 10 gaf weer een ster! Toen wist ik het! Geinspireerd door @R-utger om toch nog een 10-pull te doen. ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0c0zFyJ7ftLUrs-L3PTP5Xn4UFI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nwCJyXyQ38SWRk1N1yRLUTGn.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i_7VakPjFf-GlSkgIYuWC4aT38M=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/psLzM1WY7MzAzibfrLPLqrjy.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• texelonia
Lekkere pijpjes!
Ik had ook een meevaller! Na mijn winst moest ik nog even mijn player level omhoog grinden voor 5 ruby’s zodat ik ook nog één 10-pijp kon doen. Met nog 20 items er in, waarvan 1 HE driver, 1 HE kart en één HE glider :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ed1lFRia3YEBv9lZZC-sgPWM-r8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rHYMt8Cjj6K9PVzbRblNqRaG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBBrt
Zo, voor nu eerste, maar ik vrees dat ik daat niet lang zal blijven. Zolang ik maar minimaal 3e word, vind ik het best!:)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V0mr86zWzP7yGeLoYm7oqtBbTN0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/EktTGfbb8whHHJYpDmpw32wA.png?f=fotoalbum_large
Veel hebben Gold chuck gepakt! Ik ben benieuwd hoe belangrijk hij de komende maanden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Vandaag niet zoveel tijd om hier te kijken, maar ik laat dit graag achter:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kjBCEMz2lRYY2H2xWBskhbuy-H0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j6BgkZLP80MQiojH0TMTwxQ2.jpg?f=fotoalbum_large

Benieuwd wat ik vanavond laat lees. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cache schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 08:42:
Vandaag niet zoveel tijd om hier te kijken, maar ik laat dit graag achter:

[Afbeelding]

Benieuwd wat ik vanavond laat lees. :+
Is dat dan de 50/50 pipe die stopt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBBrt
Ehh, dat lijkt erop dat alle reguliere pipes gewoon verdwijnen en dat je vanaf nu alleen nog maar D/K/T in de shop kunt kopen? Dat betekent dus eigenlijk dat het hele Gatcha-systeem verdwijnt. Wel zo eerlijk!

Maar Nintendo zal het wel zo leuk maken dat een Gold Chuck bijv. 500 rubies kost ofzo. Dus dan is het nog steeds genaai :D

Had iemand de ridder-Luigi al gespot trouwens?
Ik ga wel voor team Luigi, puur vanwege de beschikbare drivers.

[ Voor 14% gewijzigd door BBBrt op 02-09-2022 16:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Ik denk inderdaad ook dat alle pijpen gaan verdwijnen. Ook omdat ze het over de spotlight shop hebben, en de 50/50 pijpen lang niet altijd spotlights hadden.

De Mii suits zijn al 70 of 100 ruby’s, dus vrees dat nieuwe items wel stuk duurder zullen zijn inderdaad. En je dus niet perse goedkoper uit bent dan wanneer je een pijp leeg haalde. Maar dat is dan afwachten.

Ik vind het wel jammer eigenlijk dat de pijpen verdwijnen. Hoewel het ook voordelen heeft natuurlijk. Maar die pijpen hadden toch ook wel een leuk, spanning verrassingseffect, een beetje een gok-element eigenlijk. Je kon (veel) pech hebben, maar ook (veel) geluk. Als je je items ‘gewoon’ kunt kopen is dat ergens ook wel saai.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cache
Het hele gacha component wordt verwijderd en het heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met de Europese wetgeving die binnenkort veranderd.

Geheel begrijpelijk, maar m.i. wordt het dan een stuk saaier. Benieuwd of ik het dan nog leuk ga vinden. We gaan het iig een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gek idee als alle pipes weg zijn. Ik wacht het nog even af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
Als je een gemiddelde 10-pijp platslaat en zou 'omrekenen' naar rubies, dan kost een normal momenteel ongeveer 3 rubies, een super 6 en een HE 12. No way dat dat straks nog steeds zo is.

Ik denk dat het eerder 10-20-50 wordt en bijzondere HE's gewoon richting de 200+ rubies ofzo...

Maar we gaan het zien. Ik ben benieuwd! Nintendo maakt het wel steeds makkelijker voor me om er gewoon een leuk 'bijspelletje' van te maken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
De meeste mensen geven geen ruby’s uit voor de normals en supers. Behalve als je net begint met spelen misschien. Maar over het algemeen is dat bijvangst. Zeker nu sinds level 8 het ook niet meer te doen is om een categorie vol te maken en zo meer tickets in de shop te krijgen.

450 ruby’s voor meestal 3 (nieuwe) spotlights in een pijp. Dus het zal wel 150 ruby’s voor een HE/spotlight worden, en misschien zelfs nog wel meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBBrt
Voor het eerst door de 90k! En hele cup voor het eerst (dik) door de 800k. Sowieso een plek omhoog deze week, naar level 59. Ik zie een volgende mijlpaal aankomen :)

Daarna zal het rustig worden qua mijlpalen. Als ik al zie hoe lang ik rond de 57 heb gehangen, dan zal ik echt niet zomaar bij 65 komen. Of ineens de 900k aantikken... Nog meer reden om het spel meer rust te geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorx100
Ik ben ook erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Hoewel de pijpen me vaak niet gunstig gezind zijn, blijft het altijd een spannend moment. Dat zal ik zeker gaan missen. Maar we gaan het wel zien, eerst zien dan oordelen.

Deze tour heb ik het zwaar te verduren. Voor het eerst in tier 70 wil ik wel proberen dit vast te houden. Dus heel veel tickets geïnvesteerd maar vorige ranked cup met hakken over de sloot 5e en nu 8e met al een flinke achterstand. Er zit nog wel wat rek in, maar het is pas zaterdag dus dat geldt misschien ook voor mijn tegenstanders. Ik denk dat het lastig wordt.

Als GPO player zal ik toch een keer een plafond tegenkomen, misschien is dat nu zo ver.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poeksel
Op de helft!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/udQGqDqb4GFbK9Xf9XRO8pEgY-A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/I0ArjgscjWMBtHsGT9NkV32q.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Eindelijk de triple coin op track drie gepakt. Nu ongeveer vier duizend voor op de nummer vier. Hopelijk kan ik plek drie vast houden en dan ga ik naar tier 79!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorx100
Wat bedoel je met 'op de helft'? Wil je met jouw player level naar 500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Huidige tour bijna klaar en dan weer een versus tour.

Hopelijk kies ik nu het juiste team. Afgelopen zes tot zeven keer het verkeerde team gekozen. Voor mij heeft dat bonus systeem voor de punten telling niet goed uitgepakt.

Ik kies denk ik Luigi omdat oa Gold dry bones daar in zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tootoo
MetalSonic schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 10:18:

Hopelijk kies ik nu het juiste team. Afgelopen zes tot zeven keer het verkeerde team gekozen. Voor mij heeft dat bonus systeem voor de punten telling niet goed uitgepakt.

Dan ga ik maar voor team Mario >:) ;)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBBrt
MetalSonic schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 10:18:

Sinds dat bonussysteem maakt het écht niet meer uit welk team je kiest. 100% casino. Gewoon lekker het team kiezen met de beste/leukste drivers.
Ik doe mee met Luigi.

Ook leuk dat ik eindelijk Classic Luigi aan mijn selectie kan toevoegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Jorx100 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 09:21:
[...]

Wat bedoel je met 'op de helft'? Wil je met jouw player level naar 500?
Begonnen op 200 (althans, dat was heel lang de cap) en op weg naar 300 (momenteel de cap).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BBBrt schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 11:26:
[...]

Sinds dat bonussysteem maakt het écht niet meer uit welk team je kiest. 100% casino. Gewoon lekker het team kiezen met de beste/leukste drivers.
Ik doe mee met Luigi.

Ook leuk dat ik eindelijk Classic Luigi aan mijn selectie kan toevoegen!
Ja klopt volledig gokken nu.

Daarvoor was het uiteraard te voorspelbaar dus ik snap dat ze het na een tijdje maar hebben aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
De beloningen verschillen ook niet héél erg, dus wat dat betreft maakt het ook al niet veel uit welk team je kiest. Team Luigi heeft wel de interessantste coinbox drivers volgens mij. Al ligt dat uiteindelijk aan de tracks natuurlijk. En was het dan niet juist beter om het andere team te kiezen, of hoe zat dat ook alweer? Dat je in de ranking dus juist geen tokens krijgt en dus meer rode muntjes? Of is dat al ontkracht?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Derde, blij mee! Afgelopen week veel tickets op zak kunnen houden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
1e met 3.000 voorsprong *O*

Nu op naar team Luigi denk ik!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sleehond
Gelijk op track 1 met de 1e race een dubbele coin frenzy… *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KODamJWq6CpW9nyKC8YFnavOhRk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oaxqTBP5kO49lXRfE5Y5ZJH7.jpg?f=fotoalbum_large

Daarna 2x een 10 pijp gedaan en Mario Samurai en een nieuwe glider, hoppa!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pj4lvJUn9XgjM6GLoGOaPwSjgZU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iBNHlcgkradkjDEnVFL5fI9I.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-7C7hpqHX_KRGsT_pfQKbHvtKz0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H4kQw1pjoRW92DnO9VM7zSP8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BBBrt
Bijna bijgehaald (op 500 punten na), maar niet ingehaald. Eerste dus! Hopelijk deze week top 3, dan ben ik éindelijk lvl 60 :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tootoo
Hier ben ik nog wel ingehaald vannacht. Van 5k voorsprong naar een 4k achterstand. Naja, als ik het eerder had gehad, had ik nog wellicht tickets ingezet. Maar prima voor nu. Voor de derde keer tier 80, eens zien of ik daar kan blijven nu :)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Ik stond 5k voor, gisteravond uitgebreid naar 10k en die voorsprong hield ik.

Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1.

Nieuwe ranked wordt vast een stuk lastiger. Ik heb Mario gekozen omdat ik vorige keer al voor Luigi ging.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Zal niet voor lange duur zijn maar kon het niet laten. O-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pyk1Nx9-d7n4ROrm85iUi0pW9ZE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HeL3I4Z7lSdA3yDcaJhx79N7.png?f=user_large

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tFOtYjrQHmkhCLCqTi2l6tMlrl4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6BorWqJY8IH9B9MQRbAkkia8.png?f=user_large

Vanavond 2100 mario kart toernooi! Hopelijk tot dan

@pjot1 mooie score

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
pjot1 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:35:
Zal niet voor lange duur zijn maar kon het niet laten. O-)

[Afbeelding]
Ik zou dan nu niet meer refreshen ;) Overigens met een beperkte score ook als ik naar mijn ranked kijk. Mijn 85k steekt er nu al schril bij een 106k die de huidige nr1 heeft...

Folding@home

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
@MetalSonic en @Tootoo

Ben blij dat ik een screenshot heb! :+ ;)

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Po7vbmY4pSL8PMuqHGa1mZZTA7o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QzgbVzsKHikbpWyESdNYbv5t.jpg?f=fotoalbum_large

Helaas redelijk onderaan de pipe. Was de 93ste pull. Gelukkig daarnaast ook alle andere he items gepakt en ben niet enthousiast over de andere pipes deze tour. Prima dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tootoo schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:52:
[...]

Ik zou dan nu niet meer refreshen ;) Overigens met een beperkte score ook als ik naar mijn ranked kijk. Mijn 85k steekt er nu al schril bij een 106k die de huidige nr1 heeft...
Nu al 100k plus, wat heeft hij voor items?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lol was beetje saggo over de green pipes (token pipes) iets van 12 pulls en geen enkele he pipe.

Net ook weer groen..

Nice

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wqbMi95mzgu_CB8NmlpRCpff5cI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ndO1VsP0GDpyBuAGOFVwsGhk.jpg?f=fotoalbum_large

*O* *O* *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Eerste keer ooit dat ik de 45 rubies uit een pipe haalde :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BBBrt
Bedankt weer, MS!

Wel lekker begin van deze tour: sowieso vorige tour afgesloten als eerste, dus de Mii suit te pakken. Luigi Classic gratis in de token shop, ook nieuw. Nieuwe kart in de tier shop en uit de twee pijpen die ik heb gedaan een nieuwe driver (Mario Samurai), nieuwe kart (ridder kart) én nieuwe glider (zilveren snor) :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bedankt voor het joinen! Congrats voor de winnaars:) zaten weer een aantal mooie potjes bij. Succes deze tour allemaal!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n1_3jQSX9Vi-yD82oFtCtRVvonQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Cb4qP4ZnHatLhZaKXIlNtAMF.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i2LLLoy57Gr8W23eUJSpkAeq0yE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QnNPv0Wlu9yi5VZ4zqlUj0BN.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VQoez3M9_4NPcJ1QO0oZhrjOvqE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/W9rdzjmE1HYzrGJaIEZfvYCB.png?f=fotoalbum_large
Nog een heerlijke token pipe gehad. 10.000 muntjes. Nog een pipe en ik heb ze allemaal gehad.

Gaat lekker snel in zon vs tour met coinbox drivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nintendo laat mij deze tour helaas geen tracks spelen in standaard races van gesloten/ toekomstige cups..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBBrt
MetalSonic schreef op donderdag 8 september 2022 @ 22:35:
Nog een heerlijke token pipe gehad. 10.000 muntjes. Nog een pipe en ik heb ze allemaal gehad.

Gaat lekker snel in zon vs tour met coinbox drivers
Zo he! Dat doe je snel :) Wat is jouw favo track voor tokens?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@BBBrt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oVgZxpnDSq8ob6uTil9sWsYD4gk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/b2rgkWBNkZWUDHLqYHpj4akt.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RWED6FatRR_FhWhuechj698IgD8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BkMpHltphJjGdHRVQEx56YhP.jpg?f=user_large

Deze track is snel, kort en met meerdere item blocks. Een level 7 coinbox driver helpt ook. Hier heb ik bijna alle pipes “verzameld”.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BBBrt
Met veel moeite sta ik nu tweede, genoeg dus voor promotie naar lvl60! Maar ik denk dat er zat achter mij zijn die beter kunnen. Duimen maar :-)

Ook niet verkeerd, ik wilde Petey zo graag:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WBjTWnIXRP5aAt1KVCTEVbq2Pi4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YOYqgOJf2FWaRzwTsEoKGutw.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BBBrt schreef op zondag 11 september 2022 @ 09:14:
Met veel moeite sta ik nu tweede, genoeg dus voor promotie naar lvl60! Maar ik denk dat er zat achter mij zijn die beter kunnen. Duimen maar :-)

[Afbeelding]
Mooie pull! Hopelijk pak je tier 60.

Ik heb niet meer zoveel rubies (85) ik houd ze op zak en ga weer sparen. Special pipe heeft voor mij geen toegevoegde waarde.

Hopelijk binnenkort weer eens he tickets in de shop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18:55
BBBrt schreef op zondag 11 september 2022 @ 09:14:

[Afbeelding]
Heel netjes!
Man ik ben zo jaloers, heb al zoveel pogingen gedaan voor Petey (en overigens ook voor samurai mario) maar het is mij gewoon niet gegund. ;(

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
ACP een Choco Macharon.

Prima, want ik had hem nog niet. Nieuwe HE is altijd per definitie dikke prima d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
Na zowaar een goede (double coin frenzy) run op track 2, sta ik nu flink aan kop. Die kart en level 60 zitten er wel in.

Dan heb ik verder niet echt missies meer over in het spel, want 65+ acht ik onhaalbaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Co_1yjjumXEoc2ZvL69sPWKJRH4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d0XRLGdaZNjlk7FnSZWr5OBu.jpg?f=fotoalbum_large

Aan begin van de tour al Samurai Mario gepulled. Dacht toch nog 1 gokje voor Luigi Knight wagen. Yes gouden pijp, toen kwam de Manta Glider en dacht even kak dat zal wel de HE zijn.

Als laatste toch nog DE verrassing *O*

Heb lekkere pulls gehad deze tour, nu blut… d:)b

PS wat heeft die Samurai Mario een grote coverage zeg, op 30 tracks 3 items per box. Heerlijke item om dus te upgraden flink…

[ Voor 12% gewijzigd door Sleehond op 12-09-2022 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laatste avondje van deze week alweer. Afgelopen dagen nauwelijks beweging in de top vijf. Hopelijk sta ik morgen ook nog eerste. Ik sta ongeveer 3,5k boven de nummer twee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Edit: top 3 zou al een klein feestje zijn want dan ben ik ein-de-lijk tier 80!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBBrt
Als 3e de nacht in met 2.5k voorsprong op nummer 4. Voor mijn gevoel kan hij veel beter, maar wie weet houdt hij zich koest. Duimen maar :D
Succes voor iedereen die nog een poging waagt!

• Sleehond
1e geworden *O*

Tier 54 nu weer!

Ik schommel al maanden (iig héél) lang tussen 50/54 ongeveer. Ik kom maar niet verder, frustrerend…

Maar goed, op naar deze week!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-IOlmyEdMuLRkTZnqyfyv045nPw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xlnbcFRZ5qFEELsA2jvWQEoV.jpg?f=fotoalbum_large
40 rubies, CHECK
TIER 80, CHECK
:) YES! Nu kijken hoe lang ik hier kan blijven ;-)

Afgelopen 1,5 maand relatief snel geklommen. Ineens zat het vaker mee met de groepen/ poules :)

[ Voor 9% gewijzigd door MetalSonic op 14-09-2022 08:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBBrt
Sleehond schreef op woensdag 14 september 2022 @ 07:38:
1e geworden *O*

Tier 54 nu weer!

Ik schommel al maanden (iig héél) lang tussen 50/54 ongeveer. Ik kom maar niet verder, frustrerend…

Maar goed, op naar deze week!
Ik had een duidelijke barriere bij 39/40 en rond de 57.
Echt balen inderdaad. Maaaanden gehangen..

Maar ik ben derde gebleven en ben nu dus level 60!
Geen ambitie meer om nog meer te halen, dus ik ben 'vrij' :) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Om de nieuwe Britse koning Charles III te eren ben ik weer eerste geworden. Want mijn serie is nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1. Met die tussensprint sta ik trouwens ook op 50%, tien keer eerste in twintig keer ranked.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Steeldunes
Afgelopen ronde ook weer 1e geworden.
Met de 40 gems toch maar nog een keer een ten pull gedaan op de Petey pipe.

En jawel eindelijk! oOo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tootoo
Hier had ik een close call: 112k bleek net genoeg om eerste te worden. Het wilde al niet goed vallen en de nummer 1 (tot ik hem voorbij ging) leek met 111.6k buiten bereik. Uiteindelijk viel het net goed genoeg :)

Deze ronde staat de nummer 1 al op 121k en zijn mijn gliders niet je van het. Maar een focus op tier behoudt en dan zien we het wel :)

Folding@home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tootoo schreef op donderdag 15 september 2022 @ 09:37:
Hier had ik een close call: 112k bleek net genoeg om eerste te worden. Het wilde al niet goed vallen en de nummer 1 (tot ik hem voorbij ging) leek met 111.6k buiten bereik. Uiteindelijk viel het net goed genoeg :)

Deze ronde staat de nummer 1 al op 121k en zijn mijn gliders niet je van het. Maar een focus op tier behoudt en dan zien we het wel :)
Lekker dat je dan toch nog eerste werd. Deze week dus rustig aan doen, tickets op zak houden/ opsparen voor een andere week. Als je top 3 kan eindigen krijg je toch weer lekker veel glider uncap tickets dat is ook fijn lijkt mij en de tijd die je over houdt kan je weer besteden aan andere dingen.

• Steeldunes
Mocht er iemand trouwens nog ruimte hebben in de vriendenlijst
Hier is mijn friend ID
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Stuur braaf dagelijks coins, met een enkele uitzondering waarbij het een dagje wordt overgeslagen.

[ Voor 14% gewijzigd door Steeldunes op 16-09-2022 10:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P6_Uk3zONFNBlVVVvpWR_Vm1GVU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MeevMJYoMRlDtRBWe4H801nA.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GTtY3YZ52hiXarcz3u1ysjltMSM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z1kDUz5QXHxSXpWkGHsBUvsL.jpg?f=fotoalbum_large

Is het al woensdag? de afbeeldingen zeggen alles lijkt mij :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Steeldunes schreef op donderdag 15 september 2022 @ 13:13:
Mocht er iemand trouwens nog ruimte hebben in de vriendenlijst
Hier is mijn friend ID

***members only***

Stuur braaf dagelijks coins, met een enkele uitzondering waarbij het een dagje wordt overgeslagen.
Ik heb je toegevoegd :) welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorx100
Leuk volgende tour is weer een city tour! Helaas zie ik New York er niet tussen zitten in de trailer... daar zijn we al twee jaar niet geweest! Ik heb daar nog veel EXP zitten voor mijn player level.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jorx100 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:22:
Leuk volgende tour is weer een city tour! Helaas zie ik New York er niet tussen zitten in de trailer... daar zijn we al twee jaar niet geweest! Ik heb daar nog veel EXP zitten voor mijn player level.
Hopelijk als nog wat NYC tracks, we gaan het zien. City tour is altijd een leuke afwisseling. Ik verwacht toch wel minimaal 3 HE driver tickets daarin te kunnen verzmaelen/ kopen en dan kan ik een he coinbox driver van 7 naar 8 promoten.

Zou ik nu ook al kunnen doen maar geen zin om 3 keer gold bo omb cb driver te kopen. Doe al langer wat rustiger aan met de uitgaven voor dit spel :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBBrt
Jorx100 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:22:
New York is toch wel een paar keer voorbij gekomen de afgelopen 2 jaar? Maar leuk! City Tracks!

Kan nog alle kanten op met de Battle. Vandaag bonus time en met een tussenstand waardoor Luigi voor het eerst voor kan komen te staan. Dan klapt team Mario er morgen of overmorgen weer keihard overheen. Dan is er dinsdag weer de kans voor team Luigi met de dubbele bonustime om daar weer overheen te gaan. Of niet :)
Ben benieuwd, hoewel het voor de rewards vrij weinig uitmaakt.
BBBrt schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 09:04:
[...]

New York is toch wel een paar keer voorbij gekomen de afgelopen 2 jaar? Maar leuk! City Tracks!

Kan nog alle kanten op met de Battle. Vandaag bonus time en met een tussenstand waardoor Luigi voor het eerst voor kan komen te staan. Dan klapt team Mario er morgen of overmorgen weer keihard overheen. Dan is er dinsdag weer de kans voor team Luigi met de dubbele bonustime om daar weer overheen te gaan. Of niet :)
Ben benieuwd, hoewel het voor de rewards vrij weinig uitmaakt.
Hopelijk een goede voorspelling. Ik zou wel weer eens in het winnende team willen zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
MetalSonic schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 15:51:
[...]

Hopelijk een goede voorspelling. Ik zou wel weer eens in het winnende team willen zitten!
Ik zit er nu al naast :) ik vraag me af of we nog over Team Mario heen kunnen komen. Het verschil is nog nooit zo groot geweest met de Battles.

Ik kom deze week niet verder dan plek 12/13, dus zak weer terug naar 59. Maar who cares :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
Ik sta nu 10e maar al besloten geen tickets te investeren in de drivers van nu.

Ik wacht nog op 1 driver ticket zodat Chargin’ Chuck naar level 7 kan *O*

De bijhorend combo cruiser heb ik al level 8 oOo lijkt me dus heerlijke set om te hebben.

Deze week dus even vooral tokens binnenharken nog komende dagen. Dat ik 10e wordt maakt me even geen bal uit.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Yes yes, daily challenge pipe, 45 rubies..

Ik dacht zal wel weer troep zijn, race gestart en ondertussen wat anders aan het doen, race klaar en ik wil alles weg klikken en voor het beloningschermpje weg is zag ik nog snel dat ik er dus weer 45 rubies bij had. :D :9B :9B :9B :9B :9B :9B

Zo zie je maar, je kan maanden achter elkaar troep krijgen en dan kan je ineens in pak hem beeet 2 á 3 weken twee keer super pulls ontvangen. Dit is nu de 2de keer dat ik de 45 rubies trek uit een groene pipe in zeer korte tijd.

Daarvoor dus nooit 45 rubies uit een pipe gehaald, dacht al dat mijn tier te hoog was en of ik al teveel items had ofzo gelukkig niet waar.

[ Voor 13% gewijzigd door MetalSonic op 19-09-2022 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Mindfuckje vanochtend. Dacht Yes woensdag nieuwe ronde (ben er wel weer klaar mee namelijk)…. Onee dinsdag :N -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 07:55:
Mindfuckje vanochtend. Dacht Yes woensdag nieuwe ronde (ben er wel weer klaar mee namelijk)…. Onee dinsdag :N -O-
Helaas, nog één nachtje ;-)

Je zal vast niet de enige zijn die er klaar mee is. We zijn er bijna :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBBrt
MetalSonic schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 15:51:
[...]

Nou, er klopt niets van de voorspelling. Hoewel team Luigi nog steeds wel kan winnen. Zou wel de meest niet-verdiende winst zijn, want we hebben volgens mij geen één dan voor gestaan :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
BBBrt schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 19:16:
[...]

Nou, er klopt niets van de voorspelling. Hoewel team Luigi nog steeds wel kan winnen. Zou wel de meest niet-verdiende winst zijn, want we hebben volgens mij geen één dan voor gestaan :p
Zou wel de meest briljante uitkomst zijn! Twee weken lang met de support bonus extra makkelijk tokens verzamelen om de token shop leeg te halen, en er op de laatste dag met de winst vandoor gaan! :D
Pagina: 1 ... 138 ... 161 Laatste