Het hangt natuurlijk ook van je persoonlijke coverage af, maar hij heeft mij al veel geholpen! Laatst was er een tour waar hij bij 4 van de 6 ranked tracks de T3 wastexelonia schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 15:02:
Ik werd afgelopen Tour voor het eerst in weken weer eens 1e![]()
Iemand kreeg een mooie gouden pijp uit de gratis groene pijp zag ik! Mijn 2e groene pijp werd ook groen, er kwam een ster, ik rekende me al helemaal rijk, maar:
[Afbeelding]
😂
Ik had hem al, en gebruik hem nooit. Maar goed, toch een HE!
Ik mis een glider deze ranking (volgende week mis ik niks), dus twijfel nog of ik de pijp zal doen. Maar heb niet zoveel ruby’s, dus heb dan wel een portie geluk nodig. Eerst maar even afwachten hoe de concurrentie het doet en of het dus nut heeft.
Oh echt waar? Ja ik denk dat ik hem pas laat kreeg, en ik dus meestal al betere alternatieven heb. Hij valt mij meestal niet eens opBBBrt schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 16:15:
[...]
Het hangt natuurlijk ook van je persoonlijke coverage af, maar hij heeft mij al veel geholpen! Laatst was er een tour waar hij bij 4 van de 6 ranked tracks de T3 was
Ik zat net in een reeks miltiplayer races waar echt niets van klopte. Er zat steeds een speler tussen die met Nabbit reed en die ik elke race op een rondje zette. Hij leek echt op 1/3 van de maximale snelheid te rijden... En een andere tegenstander kon ik plat bombarderen met schildjes, maar na elke hit vloog hij weer vooruit en mij voorbij. Dat laatste hadden we een tijd geleden ook op de woensdagavond tijdens de MP-sessie..
Rare bugs wel. Maar gelukkig alle MP challenges weer binnen
Rare bugs wel. Maar gelukkig alle MP challenges weer binnen
Volgens mij maakt level van een driver niks uit voor groene muntjes toch…?MetalSonic schreef op zondag 17 juli 2022 @ 14:18:
[Afbeelding]
Zelfs met een level 8 cb driver schiet het niet op met de groene muntjes. Waar “farmen” jullie?
Hoger level is meer kans op frenzy. Indirect dus meer kans op coinbox frenzy.Sleehond schreef op zondag 17 juli 2022 @ 15:28:
[...]
Volgens mij maakt level van een driver niks uit voor groene muntjes toch…?
@MetalSonic jij stond voor zover ik wist vanochtend al op 10k meer toch? Lekkere score in ieder geval 
Hier moet ik een vergelijkbare score gaan halen om eerste te worden. Vraag is of dat mogelijk wordt. Track 1 is nog niet maximaal, track 2 een boomerang - coin - coin frenzy en track 3 heb ik ook wel aardig kunnen doen.
Track 2 is alleen super lastig om een boombox frenzy te krijgen. Met enkel level 1 drivers die een coinbox hebben komen ze hier weinig voor (2x nog maar), laat staan op een gunstige plek…
Hier moet ik een vergelijkbare score gaan halen om eerste te worden. Vraag is of dat mogelijk wordt. Track 1 is nog niet maximaal, track 2 een boomerang - coin - coin frenzy en track 3 heb ik ook wel aardig kunnen doen.
Track 2 is alleen super lastig om een boombox frenzy te krijgen. Met enkel level 1 drivers die een coinbox hebben komen ze hier weinig voor (2x nog maar), laat staan op een gunstige plek…
Weet iemand wat meer over het 'forceren' van (coinbox) frenzies? Iets met een boomerang oid. Zou dat mogelijk zijn?
Twee videos om te bekijken tijdens het spelen van MKT:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ShWfwVBOB9I]
Er kan blijkbaar maar één video embedded in een post, maar de tweede gaat over hoe het scoresysteem werkt. Vooral die vond ik nuttig. Als ik het goed begrijp boeit een special skill van een kart bijvoorbeeld nauwelijks, terwijl het wel vaak als een voor- (miniturbo) of nadeel (slipstream) wordt genoemd.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ShWfwVBOB9I]
Er kan blijkbaar maar één video embedded in een post, maar de tweede gaat over hoe het scoresysteem werkt. Vooral die vond ik nuttig. Als ik het goed begrijp boeit een special skill van een kart bijvoorbeeld nauwelijks, terwijl het wel vaak als een voor- (miniturbo) of nadeel (slipstream) wordt genoemd.
[ Voor 41% gewijzigd door Poeksel op 18-07-2022 11:40 ]
Iets minder toen jij dit postte was het 9,5k. Vanochtend 7k... Logisch ook want ik heb de afgelopen dagen geen extra punten kunnen pakken. Heb bij alle tracks nu wel het gevoel dat ik een bogengemiddelde score heb (voor mijn items) heel misschien nog 500 tot 1000 op track drie maar daar stopt het.Tootoo schreef op zondag 17 juli 2022 @ 18:41:
@MetalSonic jij stond voor zover ik wist vanochtend al op 10k meer toch? Lekkere score in ieder geval
Ben het met je eens dat track 2 ontzettend moeilijk is voor boombox. Gisteren iets van 3,5 uur tot 4 uur pogingen gedaan maar ik kwam niet eens in de buurt van mijn huidige score. Na een tijdje eindelijk met een boomerang frenzy achter een coinbox driver had hij een horn ofzo.
Ga je nog voor plek één? nog tickets die je kan spenden?
@MetalSonic ik kon nog 2 driver tickets inzetten en die tegen Petey gegooid. Daarmee voor nu eerste… fingers crossed dat dat blijft. Jij hebt ook nog een lekkere verbetering gehaald zie ik 
/f/image/uYGzCCeQpT9uMtTpH2pkqEI0.png?f=fotoalbum_large)
Mooie verbetering op track een! Hopelijk is het genoeg voor je voor je gewenste resultaat. Denk dat Petey een goede investering is voor de toekomst.Tootoo schreef op maandag 18 juli 2022 @ 22:23:
@MetalSonic ik kon nog 2 driver tickets inzetten en die tegen Petey gegooid. Daarmee voor nu eerste… fingers crossed dat dat blijft. Jij hebt ook nog een lekkere verbetering gehaald zie ik
[Afbeelding]
Ik heb mij op track een laten inspireren door @Slettesloery. Hij had eerder op de dag meer punten met slechtere items. Na aantal keer retryn eindelijk mijn droom run.
@MetalSonic ik hoop het! Die Mii suit is volgende ronde kansloos aangezien ik dan geen kart heb op track 2… En ben benieuwd hoe belangrijk Petey gaat worden.
Wat ik langzaam aan een nadeel vindt is dat ze het spel overladen met boomerang karakters. Na ninja shy guy duurde het lang voor een volgende karakter, maar de afgelopen maanden hebben we er behoorlijk veel gehad… alsof ze het afwisselen met een coinbox driver…
Wat ik langzaam aan een nadeel vindt is dat ze het spel overladen met boomerang karakters. Na ninja shy guy duurde het lang voor een volgende karakter, maar de afgelopen maanden hebben we er behoorlijk veel gehad… alsof ze het afwisselen met een coinbox driver…
Ookal wordt Petey niet nuttig.. ik wil hem zó graag hebben! Ziet er gewoon tof uit 
Maat helaas heb ik hem met mijn 100 beschikbare rubies niet weten te pakken...
Maat helaas heb ik hem met mijn 100 beschikbare rubies niet weten te pakken...
Vind ik ook een nadeel. Ik heb bijvoorbeeld Yoshi Gold EGG nog geen eens level 6 kunnen maken. Sowieso weinig kunnen gebruiken (of waren er steeds betere opties).Tootoo schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 09:33:
@MetalSonic ik hoop het! Die Mii suit is volgende ronde kansloos aangezien ik dan geen kart heb op track 2… En ben benieuwd hoe belangrijk Petey gaat worden.
van de boomerang: Mario samuari level 1, bronze mii racing suit level 2. Ik denk dat Petey ook nog wel een tijdje een laag level zal houden.
Mijn coverage qua drivers is al heel lang goed, de levels mogen wel een stuk hoger.
Ik had mazzel deze Tour! Ik miste een glider op track 1, en toch besloten met beperkt aantal ruby’s het er op te gokken. Na 4x10 en de 2 groene pijpjes, had ik 5 van de 6 HE’s! Alles behalve die glider 😂 Toen paar dagen lang ruby’s bij elkaar gesprokkeld om nog één 10-pijpje te doen: groene pijp. Ik dacht dus niet dat ik hem zou krijgen, maar zat hij er toch bij! Dus uiteindelijk 6 HE’s in 52 pulls 
Nu sta ik 1e met kleine voorsprong. Nog wel ruimte om scores te verhogen, maar ook op vakantie. Dus even kijken hoeveel zin en tijd ik heb.
Nu sta ik 1e met kleine voorsprong. Nog wel ruimte om scores te verhogen, maar ook op vakantie. Dus even kijken hoeveel zin en tijd ik heb.
@MetalSonic ik heb Yoshi gold ook nog maar op level 4 staan. En een paar boomerang drivers op level 1. Teveel drivers om te upgraden en te weinig tickets.
Ik had eigenlijk gewoon ontzettend mazzel. Petey kwam hier bij de 2e 10 pull eruit. Hopelijk komt ie bij jou ook nog @BBBrt
Ik had eigenlijk gewoon ontzettend mazzel. Petey kwam hier bij de 2e 10 pull eruit. Hopelijk komt ie bij jou ook nog @BBBrt
Slechte week hier. Geëindigd op de 14e plek...
Waarschijnlijk zijn de kansen komende week beter!

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Mooi totaal score @MetalSonic!
Hier ben ik ook eerste gebleven in mijn ranked en daarmee nu eens level 77. Hopen dat ik niet degradeer komende keer
Hier ben ik ook eerste gebleven in mijn ranked en daarmee nu eens level 77. Hopen dat ik niet degradeer komende keer
Dankjewel! Succes op naar tier 78Tootoo schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 07:40:
Mooi totaal score @MetalSonic!
Ik was gisteren ingehaald en moest dus toch nog aan de bak. Gelukkig vielen de scores mee en stond ik vlot weer 1e, en dat was ik vanochtend nog steeds
Benieuwd wat deze week brengt!
Benieuwd wat deze week brengt!
Net als @pjot1 14e. Wel op schema om de tokenshop leeg te halen en een Lightning Streamliner (had ik nog niet) uit een gratis pull gekregen.
Voor komende week zijn de kansen beter, goede kans dat ik tickets ga inzetten.
Serie is nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14.
Voor komende week zijn de kansen beter, goede kans dat ik tickets ga inzetten.
Serie is nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14.
[ Voor 8% gewijzigd door Poeksel op 20-07-2022 10:40 ]
Hier ook eerste, dat is de derde keer op rij. Een hattrick is schaars de afgelopen tijd. Mijn doel is tier 80 te halen met de tickets die ik nog heb. Ik merk dat ik steeds minder tijd heb om te spelen en meer tijd nodig heb om te kunnen vechten in ranked. Hopelijk lukt het mij de volgende tour tier 80 te halen. Daarna alleen spelen om het plezier in de beperkte tijd dat het kan.
@Poeksel
Het is bij jou echt alles of niks. Spendeer je elke week tickets of houd je de tickets op zak als je ziet dat het geen top10 wordt? Wel leuk dat je het bij houdt overigens!
Het is bij jou echt alles of niks. Spendeer je elke week tickets of houd je de tickets op zak als je ziet dat het geen top10 wordt? Wel leuk dat je het bij houdt overigens!
Inderdaad doe ik upgrades in principe alleen als ik hoog in de ranking kan eindigen, al hangt het ook af van het langetermijnnut (goede coverage) of kortetermijnnut (als ik de D/K/H in een andere ranked baan ook kan gebruiken). Maar dat lijkt me ook een standaard strategie voor tickets? Ook wat het filmpje dat ik maandag deelde adviseert.pjot1 schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 16:51:
@Poeksel
[ Voor 4% gewijzigd door Poeksel op 20-07-2022 17:15 ]
Hmm, in toen stond ik opeens eerste in mijn ranked, met helemaal niet zo'n goede loadout (ik mis o.a. T3 driver op track 2).. waarschijnlijk kan de huidige nummer 2 nog veel beter, maar dat gaan we zien
Even checken of ik het goed snap: ik heb op Mario Circuit 2R/T qua gliders de keuze tussen lv 8 van 450 en lv 6 van 700. Allebei +25% combo time. De laatste keuze is beter omdat 5x700 > 7x450 toch?
Klopt. Ik gebruik zelf voor zowel kart als glider een lvl 8-3 super, omdat mijn HE’s lvl 6-1 zijn en dus 7x450 > 5x490. Bespaart zo weer wat HE tickets.Poeksel schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 10:55:
Even checken of ik het goed snap: ik heb op Mario Circuit 2R/T qua gliders de keuze tussen lv 8 van 450 en lv 6 van 700. Allebei +25% combo time. De laatste keuze is beter omdat 5x700 > 7x450 toch?
Edit: mijn HE glider is zelfs een 6-2 coin glider, maar dan nog wint de super het. Wil nl ook geen coin glider als ik met een coinbox driver rijd.
[ Voor 13% gewijzigd door Cache op 23-07-2022 11:14 ]
@Vozze
Jij gaat lekker zeg deze week, moet je die scores vestigen ivm je concurrent of doe je het omdat het kan? Vooral op track 2 heb je een goede run gehad.
Zelf sta ik nu nipt derde. Nummer één is echt al ver uitgelopen 9k dus ik denk dat ik deze week kan knokken voor plek 3. Geen probleem, zijn leuke tracks. Heb verder voor het eerst sinds lange tijd alle pipes van de tokenshop leeggetrokken (lang leve de green coins via coinbox drivers!)
Jij gaat lekker zeg deze week, moet je die scores vestigen ivm je concurrent of doe je het omdat het kan? Vooral op track 2 heb je een goede run gehad.
Zelf sta ik nu nipt derde. Nummer één is echt al ver uitgelopen 9k dus ik denk dat ik deze week kan knokken voor plek 3. Geen probleem, zijn leuke tracks. Heb verder voor het eerst sinds lange tijd alle pipes van de tokenshop leeggetrokken (lang leve de green coins via coinbox drivers!)
Ja, het klinkt vrij logisch allemaal maar toch vind ik het voor mezelf moeilijk om in te schatten wat er in het vat zit... Meestal is bij mij elke tour alles op, zeker met nieuwe items. Heb het filmpje overigens nog niet kunnen kijken maar ik kan me voorstellen dat coverage toch wel het belangrijkste aspect is in het uitgeven van tickets.Poeksel schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 17:14:
[...]
Inderdaad doe ik upgrades in principe alleen als ik hoog in de ranking kan eindigen, al hangt het ook af van het langetermijnnut (goede coverage) of kortetermijnnut (als ik de D/K/H in een andere ranked baan ook kan gebruiken). Maar dat lijkt me ook een standaard strategie voor tickets? Ook wat het filmpje dat ik maandag deelde adviseert.
Zo! Net een lekker rondje op track 2! Net geen nsc maar eerst een boombox, daarna een coinfrenzy en daarna banana's! 
:fill(white):strip_exif()/f/image/29yCZTWoV4o3gmdaBWWxghbW.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/pPhCHN0UCIWXC7bi1XzmdQsD.png?f=user_large)
Verder gaat het prima deze week met vanmorgen een triple coin frenzy in track 3!
:fill(white):strip_exif()/f/image/kT3b4yxJ6dGj1g96YR9VlbfL.png?f=user_large)
Nu nog een boombox in 1! Qua ranking sta ik nu 12k voor! Heerlijk! Tijden niet zo'n groot verschil gezien!
:fill(white):strip_exif()/f/image/29yCZTWoV4o3gmdaBWWxghbW.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/pPhCHN0UCIWXC7bi1XzmdQsD.png?f=user_large)
Verder gaat het prima deze week met vanmorgen een triple coin frenzy in track 3!
:fill(white):strip_exif()/f/image/kT3b4yxJ6dGj1g96YR9VlbfL.png?f=user_large)
Nu nog een boombox in 1! Qua ranking sta ik nu 12k voor! Heerlijk! Tijden niet zo'n groot verschil gezien!
Lekker @pjot1! Mooie scores!
@MetalSonic : mijn ranked is inderdaad best pittig.
:strip_exif()/f/image/IPcVI4pLRCxY4b6OlMd8yA5H.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu vakantie, dus andere bezigheden dan Mario Kart. Zelfs zo erg dat ik af en toe vergeet om muntjes uit te delen. Sorry daarvoor
Gelukkig had ik de scores op track 1 en 3 vorige week al neergezet volgens mij. Track 2 had ik geloof ik een boombox en coin frenzy. Denk eerlijk gezegd dat hij nog wel wat hoger kan.
Hopelijk kun je plek drie vast houden. Gelukkig had je vorige week echt een monsterweek en daarmee de Mii binnen geharkt. Echt klasse!
:strip_exif()/f/image/IPcVI4pLRCxY4b6OlMd8yA5H.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu vakantie, dus andere bezigheden dan Mario Kart. Zelfs zo erg dat ik af en toe vergeet om muntjes uit te delen. Sorry daarvoor
Gelukkig had ik de scores op track 1 en 3 vorige week al neergezet volgens mij. Track 2 had ik geloof ik een boombox en coin frenzy. Denk eerlijk gezegd dat hij nog wel wat hoger kan.
Hopelijk kun je plek drie vast houden. Gelukkig had je vorige week echt een monsterweek en daarmee de Mii binnen geharkt. Echt klasse!
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Dankjewel ;-) vorige week was inderdaad een super week!Vozze schreef op zondag 24 juli 2022 @ 12:09:
Lekker @pjot1! Mooie scores!
[Afbeelding]
Jouw poule is wel erg spannend. Tja logisch je zit in de hoogste tier ik stel mij voor dat je nu ook af en toe tegenstanders hebt die dit spel fulltime spelen (voor Youtube inkomsten), zeer stevige concurrenten dus. Knap dat je het daar nog volhoudt.
Denk voor meerdere hier helaas heel herkenbaar, ik heb het zelf ook al een paar keer gehad dat het gewenste item bijna onderaan of zelfs echt de onderste was.
Dit is voor mij dan ook dé reden om pas te gaan pullen op het moment dat ik genoeg rubies heb om minimaal 3 kwart van de pipe leeg te halen. Goede kans dat ik dan de gewenste items heb en anders kan ik eventueel nog een pack kopen zodat ik het item alsnog pak.
Goeie tip thnxMetalSonic schreef op maandag 25 juli 2022 @ 11:35:
[...]
Denk voor meerdere hier helaas heel herkenbaar, ik heb het zelf ook al een paar keer gehad dat het gewenste item bijna onderaan of zelfs echt de onderste was.
Dit is voor mij dan ook dé reden om pas te gaan pullen op het moment dat ik genoeg rubies heb om minimaal 3 kwart van de pipe leeg te halen. Goede kans dat ik dan de gewenste items heb en anders kan ik eventueel nog een pack kopen zodat ik het item alsnog pak.
Vergelijkbare ranked hebben we zeg, @MetalSonic
Niet dezelfde mensen, maar wel de top 5 die zo ongeveer dezelfde scores hebben, waarbij we allebei op plek 2 staan 
Hier heb ik wel zo ongeveer alles er uit gehaald wat mogelijk is. Track 1 en 3 doe ik mee met @Vozze, maar het gebrek aan een tier 3 kart + laag level van mijn driver op track 2 zorgde er voor dat ik niet super hoog kon scoren op track 2. Relatief dan wel, want met 34.7k is het nog meer dan ik had gedacht. Tenzij ik weer een run krijg waarbij de boomerang frenzy me 50 muntjes oplevert en het daarna gevolgd wordt door 1 a 2 coin frenzies. Maar dan kan ik nu alsnog tot morgen ochtend vroeg spelen.
Ik vind inderdaad ook wel dat er veel water levels bij zitten. Dat stond me bij deze tour eigenlijk wel tegen, maar de track is nog leuker dan ik van te voren dacht
Succes iedereen met de laatste dag!
Hier heb ik wel zo ongeveer alles er uit gehaald wat mogelijk is. Track 1 en 3 doe ik mee met @Vozze, maar het gebrek aan een tier 3 kart + laag level van mijn driver op track 2 zorgde er voor dat ik niet super hoog kon scoren op track 2. Relatief dan wel, want met 34.7k is het nog meer dan ik had gedacht. Tenzij ik weer een run krijg waarbij de boomerang frenzy me 50 muntjes oplevert en het daarna gevolgd wordt door 1 a 2 coin frenzies. Maar dan kan ik nu alsnog tot morgen ochtend vroeg spelen.
Ik vind inderdaad ook wel dat er veel water levels bij zitten. Dat stond me bij deze tour eigenlijk wel tegen, maar de track is nog leuker dan ik van te voren dacht
Succes iedereen met de laatste dag!
Sjongejonge, ben ik de enige met sleepers? Ik hoor jullie daar nooit echt over.
:fill(white):strip_exif()/f/image/NA6WcGfd8Hr6FNh5MNI04ES3.png?f=user_large)
Ik stond dus boven Ziervogel op nr1.
Waarom doet iemand dit? Wat is het voordeel? Heb vaak toch wel een week nodig om tot de topscore te komen. De ranked cup speel ik ook vrij fanatiek dus het doet altijd wel een beetje zeer als je wordt ingehaald.
:fill(white):strip_exif()/f/image/NA6WcGfd8Hr6FNh5MNI04ES3.png?f=user_large)
Waarom doet iemand dit? Wat is het voordeel? Heb vaak toch wel een week nodig om tot de topscore te komen. De ranked cup speel ik ook vrij fanatiek dus het doet altijd wel een beetje zeer als je wordt ingehaald.
Een mogelijke reden is dat mensen op de laatste dag aan de hand van de ranking gaan kijken of ze tickets gaan gebruiken of niet. Nadeel is dat je minder tijd hebt om een highscore te halen (en anderen in je ranking zouden hetzelfde kunnen gaan doen).
Hopelijk geen sleepers en morgen eerste!pjot1 schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 17:50:
Sjongejonge, ben ik de enige met sleepers? Ik hoor jullie daar nooit echt over.
[Afbeelding]
Ik ga slapen... Zal morgen wel weer 2e worden. Als ik het goed heb hebben ze in Azië tot het middaguur voor het einde.
:strip_exif()/f/image/HZahv2N0tJEnFhNV7cOVNF1A.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 0% gewijzigd door badros86 op 26-07-2022 23:47 . Reden: Spelvout ]
Nog 40 minuten maar niks veranderd in m'n ranking dus ik denk dat ik wel kan concluderen dat ik 1e ben geworden!
Ocean Tour! Here we Come!

Ocean Tour! Here we Come!
11e
Ben op vakantie in Italië maar kom gewoon weinig aan spelen toe. Ook weinig zin gehad afgelopen dagen.
Nieuwe tour ziet er goed uit.
Mis nu alleen een kart op track 1, maar dat is misschien te overzien.
1e groene pijp net tropical balloons glider
Ben op vakantie in Italië maar kom gewoon weinig aan spelen toe. Ook weinig zin gehad afgelopen dagen.
Fijne vakantieSleehond schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 09:07:
11e![]()
Redelijk wat tickets geïnvesteerd en dat betaalde zich uit, met 10k voorsprong eerste geworden. Ook de tokenshop netjes volgens schema op de laatste dag leeggehaald (zal deze tour lastiger worden).
Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1.
Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1.
Leuke tour qua tracks maar ook qua beloningen in de shop etc! Leuk gedaan allemaal. Eerste indruk was dat ik een probleem met de kart zou hebben op track 1 maar genoeg tickets via de shop, rewards etc om die redelijk makkelijk van 1 naar 4 te krijgen en dan kan je toch best lekker mee doen
:fill(white):strip_exif()/f/image/6BorWqJY8IH9B9MQRbAkkia8.png?f=user_large)
Om 20:00 is er weer een toernooi
:fill(white):strip_exif()/f/image/6BorWqJY8IH9B9MQRbAkkia8.png?f=user_large)
Ik werd 3e, tevreden mee 
Nieuwe Tour ziet er op het eerste gezicht leuk uit inderdaad!
Ik mis wel een driver én kart op track 3, en glider is level 1. Track 1 houdt ook niet over, met of Daisy doe ik weliswaar level 8 kan maken, of Daisy Thai die natuurlijk coinbox heeft, maar ik nog steeds op level 1 heb. En maar 5 tickets, plus wat er deze Tour bij komt (1 in de gifts, 1 token shop, evt 1 tier shop?).
Volgende week mis ik niks, maar wel veel lage levels. Vooral karts en gliders wel, hoewel Rosalina swimwear level 4 wellicht ook wat tickets kan gebruiken.
Maar even afwachten dus of het de moeite is om deze week tickets te investeren, of ze voor volgende week te bewaren.
Nieuwe Tour ziet er op het eerste gezicht leuk uit inderdaad!
Ik mis wel een driver én kart op track 3, en glider is level 1. Track 1 houdt ook niet over, met of Daisy doe ik weliswaar level 8 kan maken, of Daisy Thai die natuurlijk coinbox heeft, maar ik nog steeds op level 1 heb. En maar 5 tickets, plus wat er deze Tour bij komt (1 in de gifts, 1 token shop, evt 1 tier shop?).
Volgende week mis ik niks, maar wel veel lage levels. Vooral karts en gliders wel, hoewel Rosalina swimwear level 4 wellicht ook wat tickets kan gebruiken.
Maar even afwachten dus of het de moeite is om deze week tickets te investeren, of ze voor volgende week te bewaren.
3e geworden. Meer zat er echt niet in.
Ik ga maar even sparen voor de special pipe, want die geeft een kans op Charging Chuck! Misschien schaf ik voor de gelegenheid nog eenmalig de GP aan, voor extra rubies en daarmee een extra pull. Leegtrekken kan ik die pijp sowieso niet, dus het wordt hopen
Ik ga maar even sparen voor de special pipe, want die geeft een kans op Charging Chuck! Misschien schaf ik voor de gelegenheid nog eenmalig de GP aan, voor extra rubies en daarmee een extra pull. Leegtrekken kan ik die pijp sowieso niet, dus het wordt hopen
En waarschijnlijk geen spotlight? Meestal niet in elk geval. En dan is het sowieso maar hopen dat je eruit krijgt wat je wilt…BBBrt schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 16:21:
3e geworden. Meer zat er echt niet in.
Laatste ;-)texelonia schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 18:36:
Waarom is iedereen op Reddit zo enthousiast over de Cheep Cheep Mii? Met als special skill bubble![]()
Of zijn ze sarcastisch en miste ik dat?
Bubble is de slechtste skill uit het hele spel volgens velen. Maakt het heel moeilijk om echt een topscore op een track neer te zetten. Online hele kleine kans dat je er nog een beetje profijt van kan hebben maar voor je ranked races echt drie maal niks.
Cheep cheep lagoon deed ook vaak mee in de meme's omdat het eerste half jaar tot jaar cheep cheep lagoon heel vaak bij de ranked races zat terwijl heel veel er echt niks aan vonden.
Tier 3 driver in de ranked volgende week! En voor maar 70 rubies ipv een hele pijp te moeten leegtrekken. Koopje!texelonia schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 18:36:
Waarom is iedereen op Reddit zo enthousiast over de Cheep Cheep Mii? Met als special skill bubble
Het moet niet gekker worden, eerste geworden!! En met de teamrace eigenlijk weer ;-)
Het was weer leuk, bedankt allemaal!
Het was weer leuk, bedankt allemaal!
Ja daarom snapte ik het al niet. Maar zit niet zoveel op Reddit (ik zocht eigenlijk alleen wat de special en tweede pijp gingen worden), dus heb die meme’s allemaal gemist. En er waren ook posts over andere dingen, zoals dat er nog geen max zit aan de base points van Mii characters (interessant wel!), en dat er dan reacties waren als can you imagine with de cheep cheep mii at level 8 and the bubble item, etc. Dat ik even ging twijfelen of ik ergens iets miste 😂MetalSonic schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 19:50:
[...]
Laatste ;-)
Bubble is de slechtste skill uit het hele spel volgens velen. Maakt het heel moeilijk om echt een topscore op een track neer te zetten. Online hele kleine kans dat je er nog een beetje profijt van kan hebben maar voor je ranked races echt drie maal niks.
Cheep cheep lagoon deed ook vaak mee in de meme's omdat het eerste half jaar tot jaar cheep cheep lagoon heel vaak bij de ranked races zat terwijl heel veel er echt niks aan vonden.
Ja maar dáár heb ik al HoliDaisy op level 6 met lucky 7. Jammer dat die cheep cheep Mii deze week niet meedoet op track 3Poeksel schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 20:27:
[...]
Tier 3 driver in de ranked volgende week! En voor maar 70 rubies ipv een hele pijp te moeten leegtrekken. Koopje!
Deze was mooi, dat elke race de top 3 anders was en de eindstand dus ook steeds veranderdeMetalSonic schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 20:50:
[Afbeelding]
Bedankt voor het joinen. Congrats voor de winnaars. Tot de volgende keer.
Jij ook weer bedankt!
Hmm, de afgelopen weken was eerste in de ranked steeds een veel te grote uitdaging en eigenlijk onhaalbaar, maar nu hoef ik 'maar' derde te worden..
Leuke missie, zeker omdat ik overal wel T3 heb en ook alles wel op minimaal level 3 krijg met wat bonustickets! Nintendo is vrijgevig deze tour...
Leuke missie, zeker omdat ik overal wel T3 heb en ook alles wel op minimaal level 3 krijg met wat bonustickets! Nintendo is vrijgevig deze tour...
Ik heb al een keer of 50 Daisy cruiser gedaan, via de beneden route rijd je langs/ over twee schelpen. Ik heb het nog 0 keer gehad dat er een item in één van de schelpen zat. Beetje vreemd. Hoe is dat bij jullie?
Verder trouwens allemaal leuke ranked tracks weer. Vorige tour was ik ook al enthousiast over de track keuze. Ze lijken het eindelijk "te begrijpen".
Verder trouwens allemaal leuke ranked tracks weer. Vorige tour was ik ook al enthousiast over de track keuze. Ze lijken het eindelijk "te begrijpen".
Zit toch alleen een coin in?MetalSonic schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 09:55:
Ik heb al een keer of 50 Daisy cruiser gedaan, via de beneden route rijd je langs/ over twee schelpen. Ik heb het nog 0 keer gehad dat er een item in één van de schelpen zat. Beetje vreemd. Hoe is dat bij jullie?
Bij jou ook dus, ja vaak alleen een coin. Maar in schelpen in onderwaterlevels (zoals Cheep cheep) zat soms coin soms item box
Ja, dacht al dat je dat bedoelde. Helaas, alleen coins is ons gegund.MetalSonic schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 10:06:
[...]
Bij jou ook dus, ja vaak alleen een coin. Maar in schelpen in onderwaterlevels (zoals Cheep cheep) zat soms coin soms item box
@Vozze gezellig om ff op een vrijdag avond een paar MP potjes te rijden en daarmee de meeste challenges af te kunnen tikken
Was zeker leuk! En ik deed het om exact dezelfde reden als jij. Die challenges moesten even afgetikt worden.
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
De eerste pull zat volledig gevuld met normals, maar met de tweede kwam al mijn geluk: zowel de spotlight glider als Charging Chuck! Yes!!
Ik zie dat de roze Great Sail in de premium challenges zit. Is die de moeite waard, of heeft die vooral gedeelde coverage met andere gliders?
Ik zie dat de roze Great Sail in de premium challenges zit. Is die de moeite waard, of heeft die vooral gedeelde coverage met andere gliders?
Lekker! Chargin Chuck heeft me ook meerdere keren uit de brand geholpen en voor mij 1 van de belangrijkste drivers.BBBrt schreef op zondag 31 juli 2022 @ 08:48:
De eerste pull zat volledig gevuld met normals, maar met de tweede kwam al mijn geluk: zowel de spotlight glider als Charging Chuck! Yes!!
Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor de glider. En voor mij persoonlijk zeker de moeite waard!
Ik had minder geluk dit keer. Ik hoopte op Luigi vacation, zodat ik een driver op track 3 had deze ranking. Maar kreeg 2 keer Daisy swimwear (had ik nog niet), reset, en toen de spotlight glider (had ik ook nog niet). Dus had slechter gekund (Funky Kong 😂), maar heb er deze ranking alleen niet zoveel aan. Maar goed, kan niet elke keer geluk hebben hè
Ik houd de rubies op zak. Op de charging duck tracks heb ik goede alternatieven met leuke levels. Ik spaar door tot 450 zodat ik los kan gaan op een normale pipe in de toekomst.
:strip_exif()/f/image/UnsEqdlph8yxmKCMO2efskS9.jpg?f=fotoalbum_large)
Laatste dag alweer van deze week. Zoals je kan zien is plek één nog even spannend. Over top drie ben ik redelijk optimistisch. Top zes moet sowieso wel lukken.
Ik heb mijn tickets allang uitgegeven en qua rek zie ik niet heel veel kansen meer voor mijzelf. Track 1 was al meerdere coinbox frenzy's, track 2 was dubbele giant banana frenzy. Track 3 zou meer moeten kunnen maar het is echt veels te tijdrovend om een boombox te krijgen.
Succes iedereen vandaag nog
Ik sta ook dik voor, dus zal wel eerste worden. Minstens derde voor de kart. Succes voor de rest.
Ik heb eerder gesproken over dat ik in sommige levels op bepaalde plekken door het spel uit positie geduwd lijk te worden. Op Koopa Cape R heb ik het weer en het is erg irritant. Heb er nu maar eens formeel een support ticket voor aangemaakt.
Het is als je net omhoog geglide bent en in de waterstroom beland. Dan krijg je het grote rode schild en direct daarna een stenen boog. Als ik die boog vrij strak langs de rechterzijde probeer te passeren, dan 'duwt' het spel me scherp naar links. Ik kom dan even klem te zitten tegen de boog...
Hebben meer mensen dit?
Ik heb eerder gesproken over dat ik in sommige levels op bepaalde plekken door het spel uit positie geduwd lijk te worden. Op Koopa Cape R heb ik het weer en het is erg irritant. Heb er nu maar eens formeel een support ticket voor aangemaakt.
Het is als je net omhoog geglide bent en in de waterstroom beland. Dan krijg je het grote rode schild en direct daarna een stenen boog. Als ik die boog vrij strak langs de rechterzijde probeer te passeren, dan 'duwt' het spel me scherp naar links. Ik kom dan even klem te zitten tegen de boog...
Hebben meer mensen dit?
Ja, helemaal wanneer ik daar toevallig een frenzy nog heb.BBBrt schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 15:05:
Hebben meer mensen dit?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Klopt ik heb dat ook. Bij enkele maps reageert de kart soms afwijkend. Ik heb dat bijvoorbeeld ook bij Daisy Hills.
Deze week weer een lekker weekje qua ranking!
:fill(white):strip_exif()/f/image/8QYWJhF8jsfTvzICKbN2TJTI.png?f=user_large)
Langzaamaan kruip ik dan toch weer naar tier 70! Deze week ook Luigi Vacation binnen gehaald! Ook erg blij mee!
:fill(white):strip_exif()/f/image/8QYWJhF8jsfTvzICKbN2TJTI.png?f=user_large)
Langzaamaan kruip ik dan toch weer naar tier 70! Deze week ook Luigi Vacation binnen gehaald! Ook erg blij mee!
Mooi pakje. Gratz!Cache schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 07:04:
Hoppa! Tijd om half met pensioen te gaan en terug te zakken naar tier 43 ofzo.![]()
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Hier ook 1e (maar nog lang geen goud pakje

:strip_exif()/f/image/WHYq9KrFd79WDuTziE3JWhYO.jpg?f=fotoalbum_large)
Gezakt van plek 9 naar 11 vannacht. Levert wel twee extra enen op voor mijn serie 
Volgende ranked ziet er voorlopig beter uit. Heb ook nog bijna duizend rubies, maar wat ermee te doen?
Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11.
Volgende ranked ziet er voorlopig beter uit. Heb ook nog bijna duizend rubies, maar wat ermee te doen?
Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11.
Wow wat een close calls!
Ik mag niet klagen met een tweede plek. Toegeven, het was geen extreem lastige ranked als ik kijk naar de scores van anderen. Maar mijn levels waren er ook niet naar om 10k meer te halen.
Komende week eenzelfde verhaal, maar ik hoop dan ook eindelijk level 80 aan te tikken… fingers crossed!
Ik mag niet klagen met een tweede plek. Toegeven, het was geen extreem lastige ranked als ik kijk naar de scores van anderen. Maar mijn levels waren er ook niet naar om 10k meer te halen.
Komende week eenzelfde verhaal, maar ik hoop dan ook eindelijk level 80 aan te tikken… fingers crossed!
Vannacht met 39 punten ingehaald, beetje jammer… Maar de top 4 zat ook wel heel dicht bij elkaar, dus eigenlijk valt het me nog mee. Zeker omdat ik dus een driver en kart miste. Nu dus 2e geworden, en dat is ook best prima.
Deze week mis ik niks, maar wel wat lage levels. Dus ben benieuwd hoe het zal gaan
Deze week mis ik niks, maar wel wat lage levels. Dus ben benieuwd hoe het zal gaan
Is het al woensdag?
Grinden voor de groene coins duurt lang en is echt saai. Ik denk niet dat ik zoals bij de vorige tour alle 500 pipe's kan pakken. Ik moet er nog iets van 6. Ik doe vaak Baby park T en pak dan gemiddeld rond de 30 green coins bij een run. (giant banana level 6 met shy guy)....
In de huidige ranking sta ik nu nog comfortabel eerste. Ongeveer 10k voor op de nummer twee. Ben benieuwd hoe dat er zondag uit ziet als sommige die nog geen tijd hebben gehad dat wel hebben. Voor mijn huidige scores nauwelijks rek. Ik ben in elk geval optimistisch over top drie dus dat is een leuk vooruitzicht
.
Vanochtend toch maar los gegaan op Pipe 2. Wilde in eerste instantie 1 of 2 pulls van x 10 doen maar alleen maar troep. Uiteindelijk 96 pulls gedaan. Geen spijt van er zaten veel HE items die ik nog niet had en ik wilde Swimwear nog wel een stapje hoger hebben. Pipe 2 is sowieso als je de keuze hebt een pipe met veel waarde voor je rubies....
Het is nu vrijdag, is het al bijna woensdag? ;-)
Grinden voor de groene coins duurt lang en is echt saai. Ik denk niet dat ik zoals bij de vorige tour alle 500 pipe's kan pakken. Ik moet er nog iets van 6. Ik doe vaak Baby park T en pak dan gemiddeld rond de 30 green coins bij een run. (giant banana level 6 met shy guy)....
In de huidige ranking sta ik nu nog comfortabel eerste. Ongeveer 10k voor op de nummer twee. Ben benieuwd hoe dat er zondag uit ziet als sommige die nog geen tijd hebben gehad dat wel hebben. Voor mijn huidige scores nauwelijks rek. Ik ben in elk geval optimistisch over top drie dus dat is een leuk vooruitzicht
Vanochtend toch maar los gegaan op Pipe 2. Wilde in eerste instantie 1 of 2 pulls van x 10 doen maar alleen maar troep. Uiteindelijk 96 pulls gedaan. Geen spijt van er zaten veel HE items die ik nog niet had en ik wilde Swimwear nog wel een stapje hoger hebben. Pipe 2 is sowieso als je de keuze hebt een pipe met veel waarde voor je rubies....
Het is nu vrijdag, is het al bijna woensdag? ;-)
Van mij mag het ook wel snel woensdag zijn. Ik heb het meeste wel uit mijn tracks gehaald, alleen met een tripple frenzy op 1 en 3 zou het beter kunnen. Track 2 is nu een dubbele coin frenzy met 2 losse coinboxen. En die track is niet heel coinbox frenzy vriendelijk…
Al met al sta ik voor nu goed voor op de rest. Hopelijk blijft dat zo voor level 80
Edit: en hard in gehaald… een nieuwe nummer 1 met 122k
Al met al sta ik voor nu goed voor op de rest. Hopelijk blijft dat zo voor level 80
[ Voor 8% gewijzigd door Tootoo op 05-08-2022 17:33 ]
Oei das zuur van die 122k. En hoe ver sta je boven de nummer 3? heb je nog tickets?Tootoo schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 17:16:
Van mij mag het ook wel snel woensdag zijn. Ik heb het meeste wel uit mijn tracks gehaald, alleen met een tripple frenzy op 1 en 3 zou het beter kunnen. Track 2 is nu een dubbele coin frenzy met 2 losse coinboxen. En die track is niet heel coinbox frenzy vriendelijk…
Ja het is zelfs 126k geworden. De beste persoon is vanuit het niets naar maximaal gegaan zo lijkt het.MetalSonic schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 01:11:
[...]
Oei das zuur van die 122k. En hoe ver sta je boven de nummer 3? heb je nog tickets?
Ik sta voor nu 13k voor op de nummer 3 en 18k op de nummer 4. Promoveren naar tier 80 zit er dus wel in op deze manier.
Qua tickets is het minimaal. Met de tickets van morgen en overmorgen heb ik van alles er 1, ik kan nog 1 ticket kopen. Weinig bijzonders dus.
Jij ook nog in de race / on track voor je top 3?
Succes dan voor plek twee. Tickets dan lekker bewaren voor een andere tour.Tootoo schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 13:27:
[...]
Ja het is zelfs 126k geworden. De beste persoon is vanuit het niets naar maximaal gegaan zo lijkt het.
Ik sta voor nu 13k voor op de nummer 3 en 18k op de nummer 4. Promoveren naar tier 80 zit er dus wel in op deze manier.
Qua tickets is het minimaal. Met de tickets van morgen en overmorgen heb ik van alles er 1, ik kan nog 1 ticket kopen. Weinig bijzonders dus.
Jij ook nog in de race / on track voor je top 3?
:strip_exif()/f/image/AIp1vOMUYgU605XwmJWjcOss.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn voorsprong is een stuk kleiner. Gelukkig nog eerste. Ik zie het woensdagochtend wel
Een interessante post: https://www.reddit.com/r/...y_didnt_know_about_mario/
Ik wist inderdaad een boel dingen ervan niet!
Ik wist inderdaad een boel dingen ervan niet!
Gelijk m'n badge veranderd!

Lekker, bij de laatste groene pijp die ik deze tour ga doen 10k aan muntjes gepakt (voor 180 tokens..) 
Ik ben er even klaar mee. Sta nu eerste, maar zal nog wel ingehaald worden. Die kart zal ik vast wel te pakken krijgen.
Ik ben benieuwd wat de update gaat brengen voor MP. Ik hoop dat het overall ook allemaal gewoon wat soepeler gaat lopen en dat het niet alleen een toevoeging van nieuwe race modes is. Maar we gaan het zien.
Succes met de laatste loodjes allemaal!
Ik ben er even klaar mee. Sta nu eerste, maar zal nog wel ingehaald worden. Die kart zal ik vast wel te pakken krijgen.
Ik ben benieuwd wat de update gaat brengen voor MP. Ik hoop dat het overall ook allemaal gewoon wat soepeler gaat lopen en dat het niet alleen een toevoeging van nieuwe race modes is. Maar we gaan het zien.
Succes met de laatste loodjes allemaal!