Gisteren weer eens een eerste plaats gehaald! Tier challege card 2 voltooid, maar die derde zal waarschijnlijk nooit gaan lukken 😂
Deze ranked wel een vreemde indeling. Acht bots, een aantal matige echte tegenstanders, vier nog steeds niet ingelogd en een voormalig top 1000 speler die in de hele tour nog geen 100k bij elkaar gespeeld heeft. Gevolg is dat ik met matige scores (en levels) toch nog eerste sta. Top 5 behoort misschien toch tot de mogelijkheden deze week.
En dan op naar Bangkok!
Ik snap het ook niet. Tot een maand of 1.5 geleden liep het hier vlekkeloos. Alle andere apparaten hebben geen problemen met mijn wifi. De errors zijn trouwens overal. Zowel bij wifi als bij 4G....... Ik zal op aanraden van een tip van iemand anders hier ook nog eens proberen om het spel te verwijderen en dan downloaden via 4G, wie weet........Jorx100 schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 13:15:
Snelle reactie. Vreemd dat jij zoveel errors hebt. Ik heb dit probleem niet en ook niet zoveel verstand van telefoons dus kan je helaas niet helpen.
Gisteren weer eens een eerste plaats gehaald! Tier challege card 2 voltooid, maar die derde zal waarschijnlijk nooit gaan lukken 😂
Deze ranked wel een vreemde indeling. Acht bots, een aantal matige echte tegenstanders, vier nog steeds niet ingelogd en een voormalig top 1000 speler die in de hele tour nog geen 100k bij elkaar gespeeld heeft. Gevolg is dat ik met matige scores (en levels) toch nog eerste sta. Top 5 behoort misschien toch tot de mogelijkheden deze week.
En dan op naar Bangkok!
Het is echt super irritant dat ik voordat ik kan spelen soms wel 5 keer op retry moet drukken na een communication error melding.
Multiplayer geeft hier ook vaak de eerste keer een error. Daarna doet hij het altijd wel.
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Hier de afgelopen weken weinig gespeeld. Er zijn dagen geweest dat ik het bijna niet gespeeld heb. Te weinig tijd en ook een zodanig kansloze ranking dat ik geen zin had om er veel moeite in te steken.
Deze ranked heb ik net als een aantal anderen dat ik bijna geen echte spelers heb. Dus eigenlijk een gratis upgrade
Ik kijk het nog even aan, als ik in het spel zit kan ik gelukkig wel zonder fouten spelen. Als ik echt op die high scores jaag dan is het jammer dat ik het spel moet geforceerd afsluiten (om geen ticket te usen) en dat ik dan weer in de molen kom.
@Tootoo
Meerdere hebben nu wellicht veel bots. Ik heb 2 fanatieke tegenstanders, zitten vlak bij elkaar en die andere 2 die hebben ook al meerdere malen hun score verbeterd. En dan nog 2 sleepers, waarvan minimaal één ook echt de potentie heeft om een dikke score neer te zetten.
Waar het aan ligt, wie zal het zeggen. Heb de nieuwste firmware, een sterk wifi hier (heb het ook nodig voor werk) ..... Ben benieuwd of er wat uit komt via Nintendo help & inquiries
Gaat echt te ver, ik wil nog wel eens de game downloaden en dan via 4G. Ik kijk het even aan......Cache schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 12:41:
Het is een laatste redmiddel, maar wellicht zou het terugzetten naar fabrieksinstellingen van je telefoon het probleem oplossen. Maar of je dat wilt?
Heb weer een reactie gekregen van Nintendo, zou aan mijn netwerkinstellingen liggen etc, het wordt mij nu al teveel gedoe allemaal. Voorlopig accepteer ik het even en als ik het echt zat ben dan is het goodbye.
Mijn netwerk is ook voor andere apparaten en niet geheel onbelangrijk. Ook voor werk. Het werkt heel goed en ik ga dat niet wijzigen voor een game... Verder voegt het weinig toe want ook op 4G krijg ik de errors. Ook als ik op de wifi zit van familie.Cache schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 16:33:
Ik heb niet alles gelezen wat je al geprobeerd hebt, maar heb je de netwerkinstellingen dan al eens een reset gegeven?
Ik doel op de netwerkinstellingen op je telefoon, die kun je separaat resetten van de rest van de telefoon.MetalSonic schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 16:36:
[...]
Mijn netwerk is ook voor andere apparaten en niet geheel onbelangrijk. Ook voor werk. Het werkt heel goed en ik ga dat niet wijzigen voor een game... Verder voegt het weinig toe want ook op 4G krijg ik de errors. Ook als ik op de wifi zit van familie.
Ohw okay, daar dacht ik niet aan.Cache schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 16:46:
[...]
Ik doel op de netwerkinstellingen op je telefoon, die kun je separaat resetten van de rest van de telefoon.
Ik was even zeer hoopvol, netwerkinstellingen hersteld op mn iPhone helaas nog steeds communication errors. Ook dat is geen fix.
Wel bedankt voor het meedenken
[ Voor 24% gewijzigd door MetalSonic op 24-06-2022 17:01 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/UsEtwadycGTMgQGDshnP5X9V.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/UjESAiv0vLae1n5cnu26GOYe.png?f=user_large)
Nieuw dus altijd goed!

Ik doe (voorlopig) dat laatste.Jorx100 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 19:00:
Tips gevraagd! Ik kom om in de coins, bijna 200k. Deze wil ik graag een mooie bestemming geven. Moet ik weer, zoals vroeger, normals gaan kopen om te levelen tot 8, zodat er weer HE tickets in de daily shop komen? Of de dure HE tickets uit de tier shop kopen?
Ik krijg wel de indruk dat het systeem hetzelfde als vroeger werkt. Naarmate ik meer items lvl8 heb lijken er ook steeds meer tickets te verschijnen in de shop. Maar dit is een gevoel zonder aantoonbaar bewijs.Jorx100 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 19:00:
Tips gevraagd! Ik kom om in de coins, bijna 200k. Deze wil ik graag een mooie bestemming geven. Moet ik weer, zoals vroeger, normals gaan kopen om te levelen tot 8, zodat er weer HE tickets in de daily shop komen? Of de dure HE tickets uit de tier shop kopen?
200k is wel lekker veel! Nooit wat gekocht?
Lekker! Ik kreeg haar ook uit de ACP! Goede allround driverpjot1 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 14:03:
Daar issie weer!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nieuw dus altijd goed!
Tegenwoordig krijg je zomaar 50k aan coins in een Tour en ik heb ook al een paar keer 10k uit de TCP gehad. Sinds level 8 geïntroduceerd is, kocht ik alleen de spaarzame HE tickets in de daily shop en één of twee D/K/G uit de bovenste rij van de tier shop. Op die manier loopt het eigen vermogen in een paar maanden flink op.
Vroeger was er een lijstje met categorieën die je moest afwerken om HE tickets vrij te spelen in de DS, maar omdat er tegenwoordig ook andere items in de shop te koop zijn, weet ik niet of dat lijstje nog representatief is...
Maar ik weet inderdaad ook niet hoe dat nu zit sinds er meer items in de daily shop zijn gekomen. Zijn dat nieuwe hokjes/categorieën geworden? Zijn ze verdeeld over de andere hokjes/categorieën? Is het nog niet bekend?
[ Voor 7% gewijzigd door texelonia op 26-06-2022 12:03 ]
https://www.reddit.com/r/...w_daily_selects_and_what/
Belangrijk aspect: sinds de update is er een kans om HE tickets te krijgen ZONDER dat je ook maar een categorie gemaxed hebt. Dat was voor de update dus niet zo.
Zelf heb ik alleen de meest basale categorieën maxed: Baby Luigi, Pipe Buggy en Piranha Plant Glider. Tot nu toe lijkt het alleen op te leveren dat ik elke dag minimaal één point boost ticket in de shop heb...
Top! Zo'n overzicht komt erg van pas! Misschien een paar kleine normal categorieën vrijspelen dan maar. Normal tickets op plank genoeg.
Volgens mij is het zo dat er nu geen basic/premium categorieën zijn, maar dat alles in dezelfde groep hoort. Dat zou ervoor zorgen dat het maxen van alleen baby luigi, pipe buggy en piranha plant glider geen effect heeft op het verkrijgen van HE tickets.BBBrt schreef op zondag 26 juni 2022 @ 20:00:
Dit is wat er snel na de introductie van de update over geschreven is. Volgens mij is er sindsdien niet zoveel veranderd in de 'wetenschap':
https://www.reddit.com/r/...w_daily_selects_and_what/
Belangrijk aspect: sinds de update is er een kans om HE tickets te krijgen ZONDER dat je ook maar een categorie gemaxed hebt. Dat was voor de update dus niet zo.
Zelf heb ik alleen de meest basale categorieën maxed: Baby Luigi, Pipe Buggy en Piranha Plant Glider. Tot nu toe lijkt het alleen op te leveren dat ik elke dag minimaal één point boost ticket in de shop heb...
Ikzelf doe geen moeite meer voor de daily selects. Ik bewaar muntjes om HE tickets te kopen bij de kleine kans die ze nu hebben om in de onderste slots te verschijnen.
Als je alles op level 7 had voor de update, moet je dus 16 * 13 * 2000 = 416.000 muntjes spenderen aan super gliders om die categorie af te vinken. En daarna nog de extra muntjes hebben om de minimaal aantal tickets die extra verschijnen te kunnen kopen.
Maar corrigeer mij als ik het verkeerd heb!
Zo heb ik het ook begrepen ja. Toevallig vanochtend weer eens een HE ticket uit de shop kunnen halen.Cache schreef op maandag 27 juni 2022 @ 08:28:
[...]
Volgens mij is het zo dat er nu geen basic/premium categorieën zijn, maar dat alles in dezelfde groep hoort. Dat zou ervoor zorgen dat het maxen van alleen baby luigi, pipe buggy en piranha plant glider geen effect heeft op het verkrijgen van HE tickets.
Ikzelf doe geen moeite meer voor de daily selects. Ik bewaar muntjes om HE tickets te kopen bij de kleine kans die ze nu hebben om in de onderste slots te verschijnen.
Als je alles op level 7 had voor de update, moet je dus 16 * 13 * 2000 = 416.000 muntjes spenderen aan super gliders om die categorie af te vinken. En daarna nog de extra muntjes hebben om de minimaal aantal tickets die extra verschijnen te kunnen kopen.
Maar corrigeer mij als ik het verkeerd heb!
:fill(white):strip_exif()/f/image/UsEtwadycGTMgQGDshnP5X9V.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/zyXnpqVORdRMKUbJvzPHWRbY.png?f=user_large)
Nintendo is me goed gezind!
Hier de vreemdste ranking ooit. Nog steeds eerste zonder veel inspanning. Maar nog wel drie tegenstanders met veel betere levels die niet overal scores hebben neergezet. Heel irritant maar ik vrees dus nog voor een duikvlucht naar plek 4.
Een gouden pipe in de daily challenge is eigenlijk al een uitzondering. De eerste keer is dan al een euforisch momentje maar de derde keer moest ik ook echt even drie keer knipperen met m'n ogen! Niet bij gehouden maar over het algemeen komt er alleen maar troep uit de pipe en de laatste gouden ken ik me niet meer herinneren. Als ik een bevriende relatie heb met Nintendo denk ik niet dat ik zo bevoorrecht ben om alleen maar HE items te pullen. Heb wel een haat/liefde verhouding met Nintendo.
De ranking hier is ook vrij apart en op het moment zelfs spannend.
:fill(white):strip_exif()/f/image/5JIQN2qnCopDdexe3iKuXvlL.png?f=user_large)
Gisteren nog 6400 voorsprong en ze komen steeds dichterbij. Iamhere heeft alles met enkel tier2 items gereden dus die is niet te vertrouwen. Vanaf plek 9 is alles bot. Het kan in ieder geval alle kanten op...
Ik denk dat ik nog een paar potjes doe.

Aangezien ik al een paar dagen een zeer hardnekkige rot hoofdpijn heb, weet ik niet of ik überhaupt nog veel ga doen…
Spannend, hopelijk genoeg punten voor plek een!pjot1 schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 17:59:
@Jorx100 en @MetalSonic
Een gouden pipe in de daily challenge is eigenlijk al een uitzondering. De eerste keer is dan al een euforisch momentje maar de derde keer moest ik ook echt even drie keer knipperen met m'n ogen! Niet bij gehouden maar over het algemeen komt er alleen maar troep uit de pipe en de laatste gouden ken ik me niet meer herinneren. Als ik een bevriende relatie heb met Nintendo denk ik niet dat ik zo bevoorrecht ben om alleen maar HE items te pullen. Heb wel een haat/liefde verhouding met Nintendo.
De ranking hier is ook vrij apart en op het moment zelfs spannend.
[Afbeelding]
Gisteren nog 6400 voorsprong en ze komen steeds dichterbij. Iamhere heeft alles met enkel tier2 items gereden dus die is niet te vertrouwen. Vanaf plek 9 is alles bot. Het kan in ieder geval alle kanten op...
Ik denk dat ik nog een paar potjes doe.Nog niet een goede boombox in track 3 gehad en hetzelfde geldt voor een coinbox frenzy in de eerste race terwijl ik me daar juist op had geconcentreerd afgelopen weekend. Track 2 ben ik wel tevreden met een mushroom en twee coinfrenzies.
Beterschaptexelonia schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 19:06:
Ik sta 5e. Met 8k achterstand op de nr 2 (zou ik wel moeten kunnen inhalen) maar 22k! achterstand op de nr 1![]()
Aangezien ik al een paar dagen een zeer hardnekkige rot hoofdpijn heb, weet ik niet of ik überhaupt nog veel ga doen…
Ik had de afgelopen week toch een aardig pittige ranked. Even zag het er naar uit dat een tweede plaats het maximaal haalbare was, maar met een paar nuttige upgrades toch nog een eerste plek weten te bemachtigen. Kijken hoe het morgen is.
:strip_exif()/f/image/mSEbZv9rKYClOs7R7aYMLyst.jpg?f=fotoalbum_large)
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Die tokenshop mag er zijn! En die gold pipe is ook leuk. Toch weer een nieuwe kart en glider erbij en wat spulletjes een level hoger. Nintendo heeft er zin in...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xnIIqP48bAl7hvAiMF9p6rHy.jpg?f=user_large)
/f/image/U7JrgKtIImBXmMG8zrsrZOL0.png?f=fotoalbum_large)

Hopelijk is dit een voorbode voor een goede tour
Fijn dat zoveel van jullie 1e zijn geworden/gebleven
Online multiplayer gaat mij zo vroeg niet lukken, ben alleen vanavond en moet dan nog wat kinderen naar bed bonjouren
Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3.
Mooie pull en bedankt voor je succeswensen. Ik zie je een andere keer wel verschijnen bij het online toernooi. Volgende zal weer om 20.00 zijn verwacht ik zo!texelonia schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 10:23:
Na drie waardeloze groene pijpen, één gouden pijp waar ik de P-Wing uit kreeg die ik al had, kreeg uit een gratis pijpje:
[Afbeelding]
![]()
Hopelijk is dit een voorbode voor een goede tour
Fijn dat zoveel van jullie 1e zijn geworden/geblevenIk heb niet veel meer gespeeld en bleef 5e.
Online multiplayer gaat mij zo vroeg niet lukken, ben alleen vanavond en moet dan nog wat kinderen naar bed bonjourenMaar veel plezier voor wie wel kan, en @MetalSonic natuurlijk ook veel succes met je tennis toernooi!
:fill(white):strip_exif()/f/image/CPHSRHYlz0XbTfXLfpJIdgfd.png?f=user_large)
Heb het gevoel dat ze nog belangrijk gaat worden!
Even een reset en,
:fill(white):strip_exif()/f/image/Y9eEU9YRfcBTug9GSQNTwwxl.png?f=user_large)
Ook heel blij mee! Deze glider is ook best vaak inzetbaar!

Ik vind Kalamari Desert 2R/T momenteel wel fijn. Maar dat komt omdat ik daar Donkey Kong Jr (SNES) op een relatief hoog level heb. Én het is een relatief korte track. Ik zit er op gemiddeld 30/40 coins per ronde.MetalSonic schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 13:34:
Iemand al een makkelijke track gevonden om groene tokens te verzamelen? Eerste paar van de ranked cup vind ik er in elk geval niet geschikt voor.
Ik heb deze keer redelijk wat gewaagde tegenstanders tussen 65 en 70. Wordt een leuke strijd denk ik, maar ze hebben allemaal nog niet echt aangezet. Voorlopig ver voor dus.
Ik denk dat hij per maand 5 euro kwijt is. Hikarun is schijnbaar een gold pass only speler, die twee (?) keer top 10 heeft gehaald en hoogstwaarschijnlijk bezig is met de volgende poging.MetalSonic schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 10:51:
[Afbeelding]
Die gaat straks op 1 staan met een giga score.
Die items zijn net nieuw en toch al level 8. Je hebt whales en whales. Maar dit? wat zou die uitgeven per maand? 2k?
Ook op track 2 al een topscore, hij zal met track 3 erbij wel komen op 130-150k.....Vozze schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 11:09:
Leuk @MetalSonic, die heb ik ook in m'n ranked. Ik zit al te wachten op het moment dat die ons voorbij knalt.
Ik vermoed nog veel hoger. Op track 3 heeft hij dezelfde loadout als track 1, waarbij track 3 de R/T variant is en je daar dus minimaal eenzelfde score als op track 1 kan neerzetten… dat kan zomaar 175k worden.MetalSonic schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 11:46:
[...]
Ook op track 2 al een topscore, hij zal met track 3 erbij wel komen op 130-150k.....
Zou best kunnen ja. We zullen het snel zien. Voor mijzelf lijkt het er op dat ik nog een week in tier 74 bivakkeer.Cache schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 12:43:
[...]
Ik vermoed nog veel hoger. Op track 3 heeft hij dezelfde loadout als track 1, waarbij track 3 de R/T variant is en je daar dus minimaal eenzelfde score als op track 1 kan neerzetten… dat kan zomaar 175k worden.
Wat doen nummers 2 en 3 bij jou? Ik stuiter de laatste weken zelf ook steeds tussen tier 74 en 75. Heeft met name te maken dat ik na een winst vaak in een onmogelijke poule wordt geplant. Hopelijk deze week minimaal top 3 om eindelijk tier 76 te halen.MetalSonic schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 13:57:
[...]
Zou best kunnen ja. We zullen het snel zien. Voor mijzelf lijkt het er op dat ik nog een week in tier 74 bivakkeer.
Ik heb een kleine kans op plek drie. Laag hangend fruit is er uiteraard niet. Zie jij nog marge op een van de tracks?
:strip_exif()/f/image/pbVcQdaf2iSU0meG7s0NtchX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VltwRbKfoFjP34IccfTCLg4I.jpg?f=fotoalbum_large)
Wow
Eigenlijk zou hij er exact 18 punten bij moeten krijgen
Succes @Vozze en @MetalSonic om wel de top 3 te halen!
Beetje OCD?
Succes @MetalSonic en @Vozze!
@Tootoo
Als je er nog maar plezier uit haalt! Dat is het belangrijkste!
Ook weer een update. Nu kan je de daily shop verversen met een quickticket. Zal dat een 'gewone' zijn? Vind het wel een verbetering. Hoop dat we dan elke dag een ticket hebben/krijgen. Verder kan je challenges verbergen die je al compleet hebt. Ook nog een nieuwe bonus challenge in de volgende tour. In mijn ogen alleen verbeteringen!
Ja, paar leuke updates. Hoewel ik vind dat ze ook welnweer wat oude bonus challenges van de plank mogen halen. Ik vond die van crashend over de finish gaan altijd wel een leuke uitdagingpjot1 schreef op maandag 4 juli 2022 @ 09:48:
@texelonia
Beetje OCD?![]()
@Tootoo
Ook weer een update. Nu kan je de daily shop verversen met een quickticket. Zal dat een 'gewone' zijn? Vind het wel een verbetering. Hoop dat we dan elke dag een ticket hebben/krijgen. Verder kan je challenges verbergen die je al compleet hebt. Ook nog een nieuwe bonus challenge in de volgende tour. In mijn ogen alleen verbeteringen!
En van die quicktickets.. ik neem aan dat we er nu meer kunnen verdienen dan 1 per tour. Anders is het een beetje onzinnig. Of je hebt tot nu toe alleen maar gespaard, dan is het leuk. Maar ik gok dat veel mensen er elke tour wel één inzitten en dan heb je geen voorraad. De opbrengst van zo'n ticket is anders wel heel laag..
Ik heb het net getest! Gehele lineup wordt ververst en ik kon ineens een he driver kart ticket kopen. Goede eerste indruk.pjot1 schreef op maandag 4 juli 2022 @ 09:48:
@texelonia
Beetje OCD?![]()
@Tootoo
Edit: vanochtend weer geprobeerd helaas nu niet raak. Blijkbaar kan je maar één quick ticket voor de shop refresh per dag gebruiken.
Ondertussen gezakt naar plek zes en ook de nummer zeven zit vlak onder mij. Ik zie morgen wel waar ik sta. Nauwelijks tickets en geen zin om via echt geld mijn huidige items te verbeteren.
Edit:
Klote week, begon best lekker maar nu op plek 7 en ook iets van 3,5k onder de nummer 6

Hopelijk volgende week wel weer een "normale" poule, tegenstanders die met hun items matchen met mijn items.
[ Voor 27% gewijzigd door MetalSonic op 05-07-2022 16:12 ]

pjot1 schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 07:44:
Hier 9e. Een hoop sleepers in m'n ranking. Gisteravond nog 4e en de nr 1 had 45k voorsprong...Hopelijk heb ik komende week meer geluk.
Iedereen weer succes!
Hier precies hetzelfde

Oef dat is even balen dan. Gedeelde smart is halve smart als je hier rond kijkt zie je dat veel afgelopen avond/ nacht last hebben gehad van een flink aantal sleepers. Jouw voorbeeld is uiteraard nog het meest extreme. Met een 17k voorsprong ga je er vanuit dat je dik eerste wordt. Helaas....Jorx100 schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 08:26:
[Afbeelding]
Zo te lezen weer een flink slagveld de afgelopen 24 uur... Zelf ben ik 2e geworden, meestal heb ik daar niet zoveel problemen mee, maar deze keer de hele week 17k voorgestaan en dan kom je aan het einde toch net wat te kort. Zuur.
Kijk dat is tenminste leuk nieuws tussen alle teleurgestelde reacties.Sleehond schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 09:52:
Hier 2e geworden en dat was prima want nummer 1 stond aardig wat voor.
1x een gok genomen van een 10 pijpje aangezien ik niet meer Ruby’s heb.
Toch gelukt een nieuwe driver!!
[Afbeelding]
Mooi item. Hij is al best vaak top shel geweest en ik heb zo'n gevoel dat hij nog veel vaker belangrijk wordt. Wellicht wordt hij net zo populair als dat Kangaroo Yoshi was in het afgelopen half jaar. We gaan het zien!
Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1.
:strip_exif()/f/image/LRuU5LJF6jZKGVRswVvI3jep.jpg?f=fotoalbum_large)
Nice! Daar ga je veel plezier aan beleven. Snel naar lvl3 en daarna verder levellenSleehond schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 09:52:
Hier 2e geworden en dat was prima want nummer 1 stond aardig wat voor.
1x een gok genomen van een 10 pijpje aangezien ik niet meer Ruby’s heb.
Toch gelukt een nieuwe driver!!
[Afbeelding]
Haha juist hier probleem dat ik op plek 10 sta en verder niet veel kans heb ik op meer. Heb geen HE tickets om in te zetten. Dus ik focus me op volgende tour. Afgelopen week 2e dus maar even accepteren dat het deze week niks is.Jorx100 schreef op maandag 11 juli 2022 @ 09:04:
Rustig hier, iedereen is zeker monsterscores aan het neerzetten. Ik heb er redelijk wat uitgeperst, wat goed is voor plek 2. Derde of vierde zou ik ook tevreden mee zijn dus maar random wat racen vandaag en morgen.
Ik geloof het wel en ga maar hopen op de piranha plant tour
:fill(white):strip_exif()/f/image/biHJrPT76F5qaPCyrolepNlo.png?f=user_large)
Misschien heeft iemand nog tips? Wil namelijk wel graag m'n tier behouden al kijk ik rijkhalzend uit naar de volgende tour...

:fill(white):strip_exif()/f/image/biHJrPT76F5qaPCyrolepNlo.png?f=user_large)
Je hebt de verkeerde screenshot geplaatstpjot1 schreef op maandag 11 juli 2022 @ 18:28:
Het lijkt wel of de laatste 2 a 3 rankings iedereen in het zelfde schuitje zit. Wel gezellig trouwens en ook een schrale troost natuurlijk... Wel behoorlijk spannend hier. Heb zo'n beetje elke plaats wel gezien. Van plek 17 (18 is bot) tot de 2e plek en weer terug naar de 7e...![]()
[Afbeelding]
Misschien heeft iemand nog tips? Wil namelijk wel graag m'n tier behouden al kijk ik rijkhalzend uit naar de volgende tour...![]()
[Afbeelding]
Sta nu vierde, hopelijk morgen top 6 zodat ik in elk geval 4 kart tickets erbij heb.
Heb de muntjes alweer uitgedeeld, alleen nog ff de plenty coin events doen en ik geloof het wel weer.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YRvy0rnqFm1gVDlaBUjmrNaw.jpg?f=user_large)
Volgende ranked tour kan ik een van deze kiezen. Allemaal magere skills. Wat vinden jullie de beste?
Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5.
8 pulls? dan vind ik dat je al best veel groene muntjes hebt verzameld.Poeksel schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 10:28:
Vijfde geworden. Denk dat er meer in zat, verschilen waren niet erg groot, maar heb niet eindeloos gespeeld, had zelfs nog acht pipepulls onbenut.
Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5.
Vorige week vond ik het sowieso een crime met mijn items om veel te verzamelen. Ik heb nog maar één keer alle pipe pulls gedaan uit de shop.
Als je elke tour alle pipes doet, de tijd die dat in beslag neemt

/f/image/WZj6QQYMEuZ6G7JW1Ym38UxL.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Wn7VGsLrhANszpH0IgdMZSlU.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/t07LoWJzmPWRz8bNmCRyichc.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/w5ZdcFbz2iPNm8FdDrnvvXoa.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/YteE7o3Qgit0qJM9Pk3Lupdn.png?f=fotoalbum_large)
Bedankt iedereen voor het joinen. Congrats voor de winnars. Deze keer een eervolle vermelding voor Mowgli (@edzon
Eerste paar minuten leek het een "dood avondje" te worden met weinig deelnemers maar uiteindelijk toch nog een leuke groep en genoeg knotsgekke Mario Kart momenten
Edit: en van 1 sessie van 3 waar Mowgli ook won ontbreekt de screenshot

Iemand kreeg een mooie gouden pijp uit de gratis groene pijp zag ik! Mijn 2e groene pijp werd ook groen, er kwam een ster, ik rekende me al helemaal rijk, maar:
:strip_exif()/f/image/NkC7WCvcCNe5uo6dsR5S6fAx.jpg?f=fotoalbum_large)
😂
Ik had hem al, en gebruik hem nooit. Maar goed, toch een HE!
Ik mis een glider deze ranking (volgende week mis ik niks), dus twijfel nog of ik de pijp zal doen. Maar heb niet zoveel ruby’s, dus heb dan wel een portie geluk nodig. Eerst maar even afwachten hoe de concurrentie het doet en of het dus nut heeft.
[ Voor 15% gewijzigd door texelonia op 14-07-2022 15:05 ]