Ik heb enigszins vergelijkbare items. Meer eruit halen dan 26k-28k is heel moeilijk.texelonia schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:19:
[Afbeelding]
Maar zelfs een dubbele coin frenzy doet het hem niet. Blijkbaar vielen de muntjes van die coinbox frenzy wel lekker en moet ik die score dan maar accepteren? 🤔
Ik sta op de eerste plek, twee duizend boven de nummer twee en ongeveer 5,5k boven de nummer drie. Nog wat coins verzamelen, heel misschien vanavond nog een paar pogingen voor score verbetering maar eigenlijk geloof ik het wel. Tickets bewaar ik liever voor morgen als we spelen voor de driver uncaps 
Voor wie er vandaag nog vol voor gaat, succes
Voor wie er vandaag nog vol voor gaat, succes
13e
plek 10 scheelt maar liefst een volle 92 punten. Eigenlijk moet ik daar nog even voor aanzetten maar heb de motivatie er niet zo voor.
Nog even mijn run op track 2 aangescherpt en sta nu 1e met 77k. Nog nooit zo'n hoge score gehad, dus ben sowieso trots
Maar ik blijf vast ook 1e...
texelonia schreef op maandag 31 januari 2022 @ 11:16:
Vanilla Lake is een zwaar frustrerende track zeg! Veel te kort, als je met je ogen knippert is hij al voorbij. Als je een frenzy hebt mis je een item box, omdat ze te dicht op elkaar zitten (dus frenzy, item box, volgende item box, frenzy afgelopen). En zoveel obstakels en dingen en gliden dat je ook niet bijzonder veel hebt aan coinboxen.
Inmiddels 4e met nog 3.2k achterstand op nr 1. Moet kunnen!
Ja die baan is op zich behoorlijk frustrerend, op zich vind ik hem nog best leuk, doordat het zo snel gaat, maar het is een constant gevecht met hoeveel buitenbocht kan ik pakken met mijn coinbox zonder ingehaald te worden en je frenzies moeten op de juiste plek vallen.texelonia schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:19:
Maar zelfs een dubbele coin frenzy doet het hem niet. Blijkbaar vielen de muntjes van die coinbox frenzy wel lekker en moet ik die score dan maar accepteren? 🤔
En die eerste buitenbocht met een extra itembox die negeer ik sowieso, kost teveel tijd...
Tot nu toe lijkt mij de ideale run: coin frenzy, coinbox, item ticket coinbox, coin frenzy, coinbox. De frenzies beide in de eerste box op de track in beide rondes. Natuurlijk is dat bijna onmogelijk 3 losse coinboxen, maar ja ... En als de frenzy dan een coinbox frenzy blijkt dan bij het glide gedeelte de lange route zonder gliden pakken.
Dus ja dubbele coinfrenzy is een prima score op die track.
Track 2 is in ieder geval een stuk leuker.
erutangiS
Vooral dat ja, wereld van verschil!MrOleo schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 14:29:
[...]
[...]
Ja die baan is op zich behoorlijk frustrerend, op zich vind ik hem nog best leuk, doordat het zo snel gaat, maar het is een constant gevecht met hoeveel buitenbocht kan ik pakken met mijn coinbox zonder ingehaald te worden en je frenzies moeten op de juiste plek vallen.
En die eerste buitenbocht met een extra itembox die negeer ik sowieso, kost teveel tijd...
Tot nu toe lijkt mij de ideale run: coin frenzy, coinbox, item ticket coinbox, coin frenzy, coinbox. De frenzies beide in de eerste box op de track in beide rondes. Natuurlijk is dat bijna onmogelijk 3 losse coinboxen, maar ja ... En als de frenzy dan een coinbox frenzy blijkt dan bij het glide gedeelte de lange route zonder gliden pakken.
Dus ja dubbele coinfrenzy is een prima score op die track.
Track 2 is in ieder geval een stuk leuker.
al een idee waar je gaat kijken of je extra punten kan pakken? Succes!
10 punten erbij kan overal natuurlijk, maar in het kasteel heb ik met een dubbele coin frenzy weinig ruimte. Op de ijsbaan coin frenzy en twee coinboxes, het schip biedt denk ik het meeste ruimte, 25994 met 6-3-3 coverage.MetalSonic schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 17:43:
[...]
al een idee waar je gaat kijken of je extra punten kan pakken? Succes!
Zucht. 13e geworden. Zat gewoon niet meer in. Zware tegenstanders en 3 tier 2 items schiet gewoon niet op. Zo schat ik m'n kansen voor komende week hoger in. 
Iedereen weer gefeliciteerd met het behalen van jullie resultaten en weer op naar een spannende week!
Iedereen weer gefeliciteerd met het behalen van jullie resultaten en weer op naar een spannende week!
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Uit de gratis pijp!
Hier 9e geworden… maar niks geïnvesteerd en ingecalculeerd dus prima…
Nu 1e voorlopig met 71k score en nummer 2 50k tot op heden, lol….
Nu 1e voorlopig met 71k score en nummer 2 50k tot op heden, lol….
@Planeetje toch lekkere pulls, zeker gezien ze gratis zijn
Hier niet veel anders: niet geinvesteerd en heb eigenlijk weinig echt gegrind op de tracks. Gevolg: vijfde. Deze week hopelijk meer potten die gebroken kunnen worden. Benieuwd hoe de ranked zal worden, maar ik hoop misschien nog wel meer dat ik bovenaan de friendslist kan komen deze ronde! Dat heet: zolang @Vozze niet heel gek gaat doen tenminste
Hier niet veel anders: niet geinvesteerd en heb eigenlijk weinig echt gegrind op de tracks. Gevolg: vijfde. Deze week hopelijk meer potten die gebroken kunnen worden. Benieuwd hoe de ranked zal worden, maar ik hoop misschien nog wel meer dat ik bovenaan de friendslist kan komen deze ronde! Dat heet: zolang @Vozze niet heel gek gaat doen tenminste
Grr.. ik stond gister avond laat na heel veel moeite ruim 4e, kon er echt geen puntje meer uitpersen met een redelijke afstand op nummer 5. Vanochtend ff kijken... 6e geworden 
Sta nu weer eerste maar de rest heeft nog geen punten
Sta nu weer eerste maar de rest heeft nog geen punten
[ Voor 14% gewijzigd door DukeBox op 02-02-2022 08:49 ]
1e gebleven
Deze week gaat een stuk moeilijker worden vrees ik. Heb evt wel redelijk wat tickets achter de hand. Maar mis ook een glider op track 2. Eerst maar zien wat haalbaar is deze week. Ik ben ‘al’ geklommen van 11e naar 8e, maar 7 spelers zijn nog niet ingelogd…
Deze week gaat een stuk moeilijker worden vrees ik. Heb evt wel redelijk wat tickets achter de hand. Maar mis ook een glider op track 2. Eerst maar zien wat haalbaar is deze week. Ik ben ‘al’ geklommen van 11e naar 8e, maar 7 spelers zijn nog niet ingelogd…
Afgelopen Ranking 3de geworden. Had niet veel geïnvesteerd en had niet de tijd en zin om veel te grinden. Dus op zich prima. Weer naar tier 48.
Komende Ranking mis ik alleen op track 2 een Top shelf glider, maar gezien het een nieuwe track is, zullen naar mijn verwachting meer spelers in mijn ranking die missen. Dus er liggen kansen.
Ik heb geen HE d/k/g uit de free pipes gekregen, wel 5 rubies uit de TCP. Ook wel nice.
Komende Ranking mis ik alleen op track 2 een Top shelf glider, maar gezien het een nieuwe track is, zullen naar mijn verwachting meer spelers in mijn ranking die missen. Dus er liggen kansen.
Ik heb geen HE d/k/g uit de free pipes gekregen, wel 5 rubies uit de TCP. Ook wel nice.
Gelukt! En 's nachts eerste gebleven. Maar in de nieuwe ranked sta ik twee-na-laatste met maar één echte speler achter me...Poeksel schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 17:54:
[...]
10 punten erbij kan overal natuurlijk, maar in het kasteel heb ik met een dubbele coin frenzy weinig ruimte. Op de ijsbaan coin frenzy en twee coinboxes, het schip biedt denk ik het meeste ruimte, 25994 met 6-3-3 coverage.
Die vlieger gaat hier helaas niet op. In de top 10 is naast mijzelf maar 1 iemand anders die niet alles op de top shelf heeft. Maar goed, we zullen zien hoe het gaatRegeneration schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 11:18:
Hier ook 2e, 7k achterstand op de top 100 speler.
Nog wel even gisteravond sneaky @Vozze ingehaald, maar helaas let Vozze altijd op en heeft plek 1 toch weer teruggepakt.
Nu relaxed een weekje degraderen, de loadout is te slecht, jammer van de driver tickets, maar het is niet anders.

Gelukkig vandaag de week wel begonnen met 2 HE tickets in de daily shop, hopelijk is de droogte voorbij.
Nog wel even gisteravond sneaky @Vozze ingehaald, maar helaas let Vozze altijd op en heeft plek 1 toch weer teruggepakt.
Nu relaxed een weekje degraderen, de loadout is te slecht, jammer van de driver tickets, maar het is niet anders.
De tcp is ondertussen voor mij de grootste bron van item tickets geworden.MetalSonic schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 12:00:
[...]
[Afbeelding]
Verschil moet er zijn![]()
Lekkere pull hoor
Gelukkig vandaag de week wel begonnen met 2 HE tickets in de daily shop, hopelijk is de droogte voorbij.
erutangiS
@MrOleo : mijn ranked was redelijk makkelijk, dus dan maak ik er inderdaad een beetje een sport van om in ieder geval op nummer 1 in de Tweakers ranked te komen. Ik vind de "strijd" altijd wel mooi en jij bent altijd goed in staat om het uiterste eruit te halen met vergelijkbare items, dus dan ben jij vaak mijn richtpunt. En volgens mij werkt het bij ook zo
Je kroop naarmate de week vorderde steeds dichterbij en toevallig zag ik je nog voorbij komen. Het is dat ik het hardlopen even liet schieten, anders was het je gelukt
Is je ranked echt kansloos of is een Top 3 mogelijk?
@Tootoo : ik ben benieuwd tegen welke scores ik moet opboksen! Succes.
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
@Vozze Yep altijd leuk om op maandag en vooral dinsdag nog even de strijd aan te gaan, je scores zijn altijd een mooie indicatie wat mogelijk is, ook omdat je ze vaak al vroeg in de week behaald.Vozze schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 13:41:
![]()
@MrOleo : mijn ranked was redelijk makkelijk, dus dan maak ik er inderdaad een beetje een sport van om in ieder geval op nummer 1 in de Tweakers ranked te komen. Ik vind de "strijd" altijd wel mooi en jij bent altijd goed in staat om het uiterste eruit te halen met vergelijkbare items, dus dan ben jij vaak mijn richtpunt. En volgens mij werkt het bij ook zo![]()
Je kroop naarmate de week vorderde steeds dichterbij en toevallig zag ik je nog voorbij komen. Het is dat ik het hardlopen even liet schieten, anders was het je gelukt![]()
Is je ranked echt kansloos of is een Top 3 mogelijk?
Deze week mis ik rosalina op baan 1, mijn bowser jr pirate ( 6 980) verliest daar teveel en op track 2 mis ik een driver, de kart en glider zijn level 1 en mijn ticketvoorraad is de laatste weken flink geslonken. Er zijn minimaal 6 tegenstanders met rosalina en level 3 tot 6 loadouts op baan 2. Op track 3 ben ik sterker dan de tegenstand, maar dat compenseert niet genoeg. Voorlopig is de achterstand op nr. 1 slechts 4k (4e plek ), maar daar zal het vast niet bij blijven, dus dan maar tickets besparen.
erutangiS
Drama 17e.. Nou heb ik er ook niets voor gedaan deze tour. Genoten van een heerlijk lang weekend barbecuen met wat vrienden ergens in een huisje in het zuiden des lands.
Deze week zie ik iets rooskleuriger in. Hoewel ik er voor zal moeten gaan zitten om in de top 3 te komen..
Succes in elk geval allemaal..
Deze week zie ik iets rooskleuriger in. Hoewel ik er voor zal moeten gaan zitten om in de top 3 te komen..
Succes in elk geval allemaal..
Bastard
https://www.reddit.com/r/...et_odds_at_daily_selects/
In het kort (als ik het goed begrijp): eerst kreeg je evenveel driver HE-tickets (5%) als karts (3%) en glider (2%) HE-tickets samen. Nu is het allemaal 2% geworden, 6% totaal ipv 10%. Dus als mensen dachten dat er de laatste tijd minder tickets in de shop waren: dat klopt (zelf heb ik ook nu >100k muntjes, terwijl ik ergens in december nog blut was).
In het kort (als ik het goed begrijp): eerst kreeg je evenveel driver HE-tickets (5%) als karts (3%) en glider (2%) HE-tickets samen. Nu is het allemaal 2% geworden, 6% totaal ipv 10%. Dus als mensen dachten dat er de laatste tijd minder tickets in de shop waren: dat klopt (zelf heb ik ook nu >100k muntjes, terwijl ik ergens in december nog blut was).
[ Voor 5% gewijzigd door Poeksel op 02-02-2022 21:31 ]
Hmm, ik heb wel weinig tickets in de shop (misschien 1 à 2 per week?) maar ook lang geen 100k muntjes (27k ongeveer). Doe ik blijkbaar ergens iets fout 😂
Sta na beetje moeite nu 5e. Nog wel wat ruimte, maar 1e plek kan ik wel vergeten, en top 3 wordt ook lastig denk ik.
Sta na beetje moeite nu 5e. Nog wel wat ruimte, maar 1e plek kan ik wel vergeten, en top 3 wordt ook lastig denk ik.
Afgelopen weken paar keer 1.000 coints uit de TCP gehaald dus ik zal er verder niet veel over mopperen. Vaak is het uiteraard troep maar daar ben ik zoals de meesten denk ik al aan gewend geraakt. Het kan praktisch alleen maar meevallen.MrOleo schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 13:35:
Hier ook 2e, 7k achterstand op de top 100 speler.
[...]
De tcp is ondertussen voor mij de grootste bron van item tickets geworden.
Ai dat is vervelend. Succes in ieder geval!texelonia schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 11:55:
[...]
Die vlieger gaat hier helaas niet op. In de top 10 is naast mijzelf maar 1 iemand anders die niet alles op de top shelf heeft. Maar goed, we zullen zien hoe het gaat
Ik bedoelde eigenlijk ook meer in mijn eigen Ranking in relatief lage Tier 48 verwacht ik dat niet al te veel die in de top shelf hebben. Tot nu toe heeft bij mij in de top 14 dan ook 12 geen top shelf glider. Kanttekening is nog wel dat 6 spelers die 2de track nog niet hebben gespeeld of nog niet zijn ingelogd.
Ah dus onze gemeenschappelijke onderbuik was juist. Fijn als zoiets dan bevestigd wordt. Ook weer een vraagteken minder voor ons diehard mario kart tour spelers..... Vroeger kocht ik nog wel eens super tickets om super drivers op 7 te krijgen maar dat zet ook geen zoden meer aan de dijk. Ik accepteer maar dat ik slechts heel af en toe een HE driver ticket in de shop zie.Poeksel schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 19:11:
In het kort (als ik het goed begrijp): eerste kreeg je evenveel driver HE-tickets (5%) als karts (3%) en glider (2%) HE-tickets samen. Nu is het allemaal 2% geworden, 6% totaal ipv 10%. Dus als mensen dachten dat er de laatste tijd minder tickets in de shop waren: dat klopt (zelf heb ik ook nu >100k muntjes, terwijl ik ergens in december nog blut was).
Dank om dit te delen. Ik merkte inderdaad een hard stop bij de instroom van daily select HE tickets. Tijd om mijn laatste 2 categorieen daily selects dan maar eens te gaan completeren. Ik hoef alleen nog maar de premium super drivers en premium super karts. Bij de karts heb ik genoeg tickets om die categorie klaar te hebben. Bij de drivers heb ik nog 40 upgrades nodig. Ik zit ook op 100k aan muntjes, dus waarom niet. Dan heb ik alleen nog wat HE categorieen open staan.Poeksel schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 19:11:
In het kort (als ik het goed begrijp): eerste kreeg je evenveel driver HE-tickets (5%) als karts (3%) en glider (2%) HE-tickets samen. Nu is het allemaal 2% geworden, 6% totaal ipv 10%. Dus als mensen dachten dat er de laatste tijd minder tickets in de shop waren: dat klopt (zelf heb ik ook nu >100k muntjes, terwijl ik ergens in december nog blut was).
Ik vermoed zelf overigens ook een kleinere kans op 45 rubies en 10k muntjes in de TCP. De eerste weken na introductie las ik er vrij regelmatig over (hier en Reddit) en had ik zelf 2x de 10k te pakken. Maar sindsdien eigenlijk nooit meer dan 5 rubies of een middelmatige HE gekregen...
Of delen jullie je successen gewoon niet meer zo actief?
Ander interessant nieuws: als je net als ik kansloos bent in de ranked van deze week is hopelijk 'alle nadeel hep een voordeel' van toepassing:
Just a reminder that next tour, the LA Tour which starts in one week, will feature the first ever HE reward for placing high in Ranked, the new Wild Slugger kart.
If you’re not pressed for rubies right now, it might be strategic to downplay this week’s ranked (and maybe even intentionally lose) in order to get an easier matchup next week in order to get the new kart.
Belachelijk en eigenlijk ook wel schandalig als ze dat zomaar hebben aangepast zonder aankondiging of informatie.Poeksel schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 19:11:
Nouja 45 rubies of 10k muntjes was sowieso volgens mij iets van 1% kans. Dus dat hoort niet vaak voor te komen. Ik heb beide in ieder geval nog nooit gehad. In het begin had ik nog wel redelijk vaak een HE item, maar dat is ook alweer lang geleden.BBBrt schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 21:13:
Ik vermoed zelf overigens ook een kleinere kans op 45 rubies en 10k muntjes in de TCP. De eerste weken na introductie las ik er vrij regelmatig over (hier en Reddit) en had ik zelf 2x de 10k te pakken. Maar sindsdien eigenlijk nooit meer dan 5 rubies of een middelmatige HE gekregen...
Wat mij betreft brengen ze de login bonus weer terug. Zo een kansloos rondje rijden elke dag hoeft van mij niet en de daily login gaven ze nog wel eens een leuke upgrade, he tickets bijv.
erutangiS
Vozze schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 13:41:
![]()
@Tootoo : Ouch. Dat wordt een taaie. Netjes hoor!
@MetalSonic : Tsja, tips. Volgens mij had ik nog niet eens de beste run. Het was een double of triple frenzy run met een coin en coinbox frenzy.
Zoals Tootoo al eens aangaf heb je die coinbox frenzy op het rechte stuk nodig. Sowieso pak ik daar altijd de thwomps mee wanneer ze daar beneden zijn.
Maar volgens mij had ik daar ook twee losse boxen met aardig wat rode muntjes die nog goed vielen.
Wanneer je bij het eerste item block een losse box hebt, wacht ik altijd tot het einde van de vlucht, vlak voor ik land, voordat ik hem gebruik. Dan pak je in de bocht nog mooi wat muntjes mee. Krijg ik een box bij het tweede blok, dan blijf ik altijd compleet links van de baan bij het gebruiken. Je zou denken dat dan het merendeel naast de baan terecht komt, maar zelf heb ik altijd het idee dat er min of meer afgedwongen wordt dat ze voor je op de baan komen. Kan ook mijn gevoel zijn.
En wat ik ook nog wel eens doe is expres tegen een thwomp aanrijden. Dan vallen heel veel muntjes vlak voor je, die je dan met een beetje geluk kunt oppikken.
@MetalSonic : Tsja, tips. Volgens mij had ik nog niet eens de beste run. Het was een double of triple frenzy run met een coin en coinbox frenzy.
Zoals Tootoo al eens aangaf heb je die coinbox frenzy op het rechte stuk nodig. Sowieso pak ik daar altijd de thwomps mee wanneer ze daar beneden zijn.
Maar volgens mij had ik daar ook twee losse boxen met aardig wat rode muntjes die nog goed vielen.
Wanneer je bij het eerste item block een losse box hebt, wacht ik altijd tot het einde van de vlucht, vlak voor ik land, voordat ik hem gebruik. Dan pak je in de bocht nog mooi wat muntjes mee. Krijg ik een box bij het tweede blok, dan blijf ik altijd compleet links van de baan bij het gebruiken. Je zou denken dat dan het merendeel naast de baan terecht komt, maar zelf heb ik altijd het idee dat er min of meer afgedwongen wordt dat ze voor je op de baan komen. Kan ook mijn gevoel zijn.
En wat ik ook nog wel eens doe is expres tegen een thwomp aanrijden. Dan vallen heel veel muntjes vlak voor je, die je dan met een beetje geluk kunt oppikken.
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
hear hear,MrOleo schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 07:14:
[...]
Belachelijk en eigenlijk ook wel schandalig als ze dat zomaar hebben aangepast zonder aankondiging of informatie.
[...]
Nouja 45 rubies of 10k muntjes was sowieso volgens mij iets van 1% kans. Dus dat hoort niet vaak voor te komen. Ik heb beide in ieder geval nog nooit gehad. In het begin had ik nog wel redelijk vaak een HE item, maar dat is ook alweer lang geleden.
Wat mij betreft brengen ze de login bonus weer terug. Zo een kansloos rondje rijden elke dag hoeft van mij niet en de daily login gaven ze nog wel eens een leuke upgrade, he tickets bijv.
Ik heb ook liever de login bonus, veel vaker goed spul en niet dat rondje. Nu start ik af en toe het tcp rondje en dan ga ik ondertussen wat anders doen.
Ik heb meerdere malen de coinbox frenzy gehad bij item block 1 & 3 dat schiet dan natuurlijk niet op waar veel dan in de afgrond gaan. Je tip om eens tegen een thwomp aan te rijden met een coinbox ga ik ook eens testen. Ook je tip om compleet links te rijden. Eens kijken of ik dan relatief meer oppak.Vozze schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 11:28:
@Tootoo : Ouch. Dat wordt een taaie. Netjes hoor!
Heb ondertussen alweer twee duizend erbij gesnoept. Met die coinbox drivers is het willekeur wat voor muntjes je krijgt en hoe ze vallen dus ik zal nog wel een aantal restarsts doen.
Bedankt voor je uitgebreide reactie
Wow, die tip van op de rand rijden werkt echt, dat is echt niet alleen een gevoel
de muntjes worden keurig, met vrij grote dichtheid, voor je uitgelijnd..
Werkt ook op de rechterrand..
Is een gouden tip, rechts werkt hier idd ookBBBrt schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 12:30:
Wow, die tip van op de rand rijden werkt echt, dat is echt niet alleen een gevoelde muntjes worden keurig, met vrij grote dichtheid, voor je uitgelijnd..
Over tcp gesproken! Hij zit er nog in! M'n 2e sinds het begin.
[ Voor 4% gewijzigd door pjot1 op 03-02-2022 17:10 ]
Ha mooi man, toevallig ook. En dan zo een lekker pull, 4x HE, 4x super.pjot1 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 17:10:
Over tcp gesproken! Hij zit er nog in! M'n 2e sinds het begin.![]()
![]()
![]()
[Afbeelding]
erutangiS
Ik moet de eerste nog krijgen! Lekker hoor enjoy!pjot1 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 17:10:
Over tcp gesproken! Hij zit er nog in! M'n 2e sinds het begin.![]()
![]()
![]()
[Afbeelding]
Al drie dagen op rij een HE driver ticket. Heb er ondertussen weer 6. Ga er deze week geen meer uitgeven. Sta nu 7e en verwacht weer te degraderen.
Hoop trouwens dat Mario Sunshine in een special pijp komt komende tour! Die wil ik zeer graag hebben.
Hoop trouwens dat Mario Sunshine in een special pijp komt komende tour! Die wil ik zeer graag hebben.
[ Voor 26% gewijzigd door bennieeee op 04-02-2022 09:19 ]
Volgens mij is dit hun Golf tenue.BBBrt schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 08:44:
Volgende tour 3 nieuwe drivers. 'Palm Springs' Mario en Luigi noem ik ze maar even
Waarom denk je dat we een nieuwe rmx track krijgen?MetalSonic schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 10:55:
Zin in Los Angeles, heeft aantal leuke tracks. Gezien de nieuwe drivers zullen we ook wel een ombekende nieuwe variant krijgen rmx r iets?
Ja dat bedoel ik ook. Los Angeles staat niet bepaald bekend om golf. Palm Springs (randgemeente) welCache schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 18:19:
[...]
Volgens mij is dit hun Golf tenue.
[...]
Waarom denk je dat we een nieuwe rmx track krijgen?
Ik vond de baseball-variant logischer. Wel balen, want ik hoopte op een kans om de Homefield Glider te krijgen, maar nu wordt het eerder de 'Tee Glider' of 'Birdie Glider'
2 dagen later krijg ik 10000 muntjes uit de pijp.MrOleo schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 07:14:
Nouja 45 rubies of 10k muntjes was sowieso volgens mij iets van 1% kans. Dus dat hoort niet vaak voor te komen. Ik heb beide in ieder geval nog nooit gehad. In het begin had ik nog wel redelijk vaak een HE item, maar dat is ook alweer lang geleden.
Nu nog HE tickets in de shop, zodat die muntjes ook nut hebben.
erutangiS
Snap niks van die shop percentages. Hier al 3 dagen op rij een HE ticket. Donderdag een kart, gisteren driver en vandaag weer een glider. Mij hoor je niet klagen.
niet teveel over nadenken, geniet er maar vanpjot1 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 09:15:
Snap niks van die shop percentages. Hier al 3 dagen op rij een HE ticket. Donderdag een kart, gisteren driver en vandaag weer een glider. Mij hoor je niet klagen.
Zo is het! Ik maak me al op voor een tijdje sparen!MetalSonic schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 10:11:
[...]
niet teveel over nadenken, geniet er maar van
Toch kan ik het niet laten om erover na te denken en ik denk namelijk dat dit een voorbode is voor de introductie van level 8 voor items. Zo heeft iedereen weer een hoop muntjes om de Base en super items omhoog te gooien om zo weer kans te maken op een HE ticket. Alles is natuurlijk speculatie maar het zou me in ieder geval niets verbazen.
is speculeren, al paar keer in LA gespeeld en dan nu nieuwe items, nieuwe items is vaak nieuwe varianten op tracks. We gaan het woensdag zien natuurlijk. Ik hoop dat ik nog een top shelf kart heb. Driver maak ik mij geen zorgen over, glider eigenlijk ook niet.Cache schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 18:19:
[...]
Volgens mij is dit hun Golf tenue.
[...]
Waarom denk je dat we een nieuwe rmx track krijgen?
Wat een ontzettend frustrerende ranking deze week. 2 plekken omhoog, 1 plek naar beneden, 1 plek omhoog, 3 plekken naar beneden, etc. Inmiddels gezakt naar plek 11. Ondanks 2 tracks met coinbox drivers, vallen de frenzy’s en coinboxen echt voor geen meter. In theorie zou ik echt nog wel hoger moeten kunnen komen. Maar ja, zoals wel vaker zit er een enorm gat tussen theorie en praktijk. Ik denk dat ik het deze week maar opgeef, want ik word er alleen maar chagrijnig van. Echt zo demotiverend dit…
Het is een zware week ja. Ook als je op de coinbox tracks mooie scores hebt is het niet zo dat je de garantie hebt op een makkelijke top 3 positie. Ik doe de komende dagen nog wat pogingen op vooral track 2 nu maar ben er al op voorbereid dat ik wellicht straks blij moet zijn met plek vijf of zestexelonia schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 12:38:
Wat een ontzettend frustrerende ranking deze week. 2 plekken omhoog, 1 plek naar beneden, 1 plek omhoog, 3 plekken naar beneden, etc. Inmiddels gezakt naar plek 11. Ondanks 2 tracks met coinbox drivers, vallen de frenzy’s en coinboxen echt voor geen meter. In theorie zou ik echt nog wel hoger moeten kunnen komen. Maar ja, zoals wel vaker zit er een enorm gat tussen theorie en praktijk. Ik denk dat ik het deze week maar opgeef, want ik word er alleen maar chagrijnig van. Echt zo demotiverend dit…
En ja hoor. 2 plekken omhoog, 9e. En nu alweer 1 plek omlaag, 10e.
Ho-pe-loos.
Ho-pe-loos.
Klinkt bekend, zulke dagen heb ik elke tour wel. Dag na dag vallen de frenzies niet goed tot je op een zondag/maandag/dinsdag inlogt en ze opeens wel vallen. Zwaar frustrerend, maar hou vol komt hopelijk nog goed straks!texelonia schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 12:38:
erutangiS
Pfoe, hoop veranderd in m'n ranking in een nacht.
:fill(white):strip_exif()/f/image/eD3DBhR6ANs41xVqhpTtQl8w.png?f=user_large)
Ik stond 1e en Claudiia 2e. Hmz, vandaag maar eens proberen om nog wat omhoog te komen....
:fill(white):strip_exif()/f/image/eD3DBhR6ANs41xVqhpTtQl8w.png?f=user_large)
Ik stond 1e en Claudiia 2e. Hmz, vandaag maar eens proberen om nog wat omhoog te komen....
Ja is misschien wel zo. Alleen als je dan ook nog voor maximaal plek 8 ofzo speelt is het een stuk lastiger de motivatie op te brengen dan als je voor top 3 kunt spelenMrOleo schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 20:52:
[...]
Klinkt bekend, zulke dagen heb ik elke tour wel. Dag na dag vallen de frenzies niet goed tot je op een zondag/maandag/dinsdag inlogt en ze opeens wel vallen. Zwaar frustrerend, maar hou vol komt hopelijk nog goed straks!
Op Reddit vond ik ook deze sheet die de odds berekent op basis van de categorieën die je compleet hebt:Poeksel schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 19:11:
https://docs.google.com/s...vCnKzLrMGsiw1m4Jn4Y8/copy
Toegevoegd en welkom!!tupu1302 schreef op zondag 6 februari 2022 @ 08:51:
[Afbeelding]
Hallo tweakers, speel dit spel een paar maanden maar helaas geen vrienden die het spelen🥲…is er iemand die ruimte heeft in zijn vriendenlijst 😎?
De expert challenges zijn veel te makkelijk!
:fill(white):strip_exif()/f/image/1JYDqgV8fNYTfuOv5SYwhqnB.png?f=user_large)
Maar ook de challenge 'je slechtste ranked ooit' ga ik halen. Volgens mij heb ik altijd top tien gehaald, sowieso altijd wel een prijs, maar nu sta ik 17e met ruim 9k achterstand op de nummer 15. Dat ga ik niet goedmaken denk ik...
Zelfs voor de total point challenge is het nog werken, nu op 883k.
:fill(white):strip_exif()/f/image/1JYDqgV8fNYTfuOv5SYwhqnB.png?f=user_large)
Maar ook de challenge 'je slechtste ranked ooit' ga ik halen. Volgens mij heb ik altijd top tien gehaald, sowieso altijd wel een prijs, maar nu sta ik 17e met ruim 9k achterstand op de nummer 15. Dat ga ik niet goedmaken denk ik...
Die totalpoint kregen we tot een maand geleden praktisch cadeau. Vaak had ik alles na het woensdagavond Tweakers toernooi maar daar moest ik nu ook nog even punten voor scoren.Poeksel schreef op zondag 6 februari 2022 @ 14:35:
[Afbeelding]
Ik twijfel of het toeval is, ik heb het zelfde, stond zelfs 19e en met veel moeite nu naar de 14e plek gekomen. Dacht dat vorige week al slecht ging (6e) maar het is nu helemaal hopeloosPoeksel schreef op zondag 6 februari 2022 @ 14:35:
Maar ook de challenge 'je slechtste ranked ooit' ga ik halen.
Welkom! Ik heb je toegevoegd. Ik stuur dagelijks coins, en ontvang ze ook graag.tupu1302 schreef op zondag 6 februari 2022 @ 08:51:
[Afbeelding]
Hallo tweakers, speel dit spel een paar maanden maar helaas geen vrienden die het spelen🥲…is er iemand die ruimte heeft in zijn vriendenlijst 😎?
Thanks! Erg handig.Eärendil schreef op zondag 6 februari 2022 @ 11:08:
[...]
Op Reddit vond ik ook deze sheet die de odds berekent op basis van de categorieën die je compleet hebt:
https://docs.google.com/s...vCnKzLrMGsiw1m4Jn4Y8/copy
[Afbeelding]
Wellicht een kleine troost, voor iedereen die ook laag staat in de Ranked Cup. Er zijn geruchten dat de volgende tour een HE kart die je kan krijgen door hoog te eindigen in de Ranked cup. Dus wellicht is het een voordeel als je nu een tier zakt. Maar die HE kart is uiteraard nog niet zeker. Het zou net zo goed Light Blue Shy Guy kunnen worden (wat mij ook waarschijnlijker lijkt).
Door deze aanpassing gaat het ineens veel langer duren voordat ik genoeg tickets bij elkaar heb gesprokkeld om een gooi naar de top100 te doenPoeksel schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 19:11:
Verder wel spannende ranking deze week!
Het is toch zeker dat het een HE kart wordt? Of zijn die plaatjes (die hier ook soms gedeeld worden) gokjes van fans i.p.v. officiële aankondigingen van Nintendo?Regeneration schreef op zondag 6 februari 2022 @ 18:10:
[...]
Welkom! Ik heb je toegevoegd. Ik stuur dagelijks coins, en ontvang ze ook graag.
[...]
Thanks! Erg handig.
Wellicht een kleine troost, voor iedereen die ook laag staat in de Ranked Cup. Er zijn geruchten dat de volgende tour een HE kart die je kan krijgen door hoog te eindigen in de Ranked cup. Dus wellicht is het een voordeel als je nu een tier zakt. Maar die HE kart is uiteraard nog niet zeker. Het zou net zo goed Light Blue Shy Guy kunnen worden (wat mij ook waarschijnlijker lijkt).
Dat is inderdaad zeker. Het wordt de Wild Slugger.
Ja dat is ook wel weer zo natuurlijk.texelonia schreef op zondag 6 februari 2022 @ 10:32:
[...]
Ja is misschien wel zo. Alleen als je dan ook nog voor maximaal plek 8 ofzo speelt is het een stuk lastiger de motivatie op te brengen dan als je voor top 3 kunt spelen
yep mobile gaming, hoe die praktijken nog niet illegaal zijn verklaard is een wonder. Oh we introduceren premium+ "challenges" voor HE tickets en dan een jaar/half jaar later verlagen we de HE-drop rates in de daily shop.edzon schreef op zondag 6 februari 2022 @ 18:49:
[...]
Door deze aanpassing gaat het ineens veel langer duren voordat ik genoeg tickets bij elkaar heb gesprokkeld om een gooi naar de top100 te doenmag Nintendo dit zomaar doen
Ze zullen het ongetwijfeld wel ergens in hun voorwaarden hebben opgenomen maar vind het vrij shady, hiermee devalueren ze in principe ieders volledige collectie van items...hoop trouwens ook niet dat dit de eerste stap naar level 8 betekend!
Verder wel spannende ranking deze week!
[Afbeelding]
Lekker close die ranked, hopelijk kan je hem vasthouden.
De ranked gaat hier ook beter dan verwacht, ik sta er nog best goed voor met potentie voor plek 4 of 5. Vanmiddag ook maar eens yolo een 2e keer 45 rubies in Peach happi pijp gegooid en ze kwam er nog uit ook, ik heb nu een tier 3 driver voor track 2, daar kan ik morgen en overmorgen dus nog 6k pakken. Ook op track 3 zit nog ruimte, nu een triple coin frenzy en een ronde slecht door de pylonnen. Daar kan nog 1 of 2k bij en die track blijft leuk.
erutangiS
BBBrt schreef op zondag 6 februari 2022 @ 19:27:
[...]
Het is toch zeker dat het een HE kart wordt? Of zijn die plaatjes (die hier ook soms gedeeld worden) gokjes van fans i.p.v. officiële aankondigingen van Nintendo?
Ik dacht dat het inderdaad niet officieel van Nintendo kwam. Maar goed om te weten dat het zeker is, thanks! Mogelijk ga ik hier dan rekening mee houden om expres 6 of later te eindigen. Ligt er een beetje aan of ik 700k total points kan halen met de overige tracks.Cache schreef op zondag 6 februari 2022 @ 19:44:
Dat is inderdaad zeker. Het wordt de Wild Slugger.
Bedenk wel dat er geen garantie is dat de volgende ranked makkelijker wordt als je de huidige ranked laag scoort. Het is namelijk nooit bewezen voor zover ik weet en meer een gevoel van de spelers dan iets anders.Regeneration schreef op zondag 6 februari 2022 @ 21:01:
[...]
[...]
Ik dacht dat het inderdaad niet officieel van Nintendo kwam. Maar goed om te weten dat het zeker is, thanks! Mogelijk ga ik hier dan rekening mee houden om expres 6 of later te eindigen. Ligt er een beetje aan of ik 700k total points kan halen met de overige tracks.
Gemiddeld wordt het makkelijker natuurlijk. Lijkt me althans sterk dat je in Tier 1 dezelfde scores nodig hebt als in Tier 70....Cache schreef op zondag 6 februari 2022 @ 21:50:
[...]
Bedenk wel dat er geen garantie is dat de volgende ranked makkelijker wordt als je de huidige ranked laag scoort. Het is namelijk nooit bewezen voor zover ik weet en meer een gevoel van de spelers dan iets anders.
Ik moet nu alleen nog 58 keer winnen met een driver met een hoed, dat is 1 keer per dag:Poeksel schreef op zondag 6 februari 2022 @ 14:35:
Dat klopt, alleen gaat het hier waarschijnlijk niet over het verschil tussen tier 70 en tier 1. Tevens, ik kan mij genoeg mensen herinneren die klagen over tier 70 mensen in hun ranked wanneer zij zelf in, bijvoorbeeld, tier 55 zitten.Poeksel schreef op zondag 6 februari 2022 @ 22:11:
[...]
Gemiddeld wordt het makkelijker natuurlijk. Lijkt me althans sterk dat je in Tier 1 dezelfde scores nodig hebt als in Tier 70....
Het ligt er ook maar net aan wat voor bui het algoritme van nintendo heeft en of ze wellicht een bugje hebben geintroduceerd: krijg je 3, 6 of zelfs 19 bots, krijgt iedereen een top 10 speler? Het kan allemaal.
erutangiS
Eerste jaar van mario kart tour had je het wel vaak hoor. Tiertje terug betekende dan vaak een veel makkelijkere poule. Laatste jaar is dat er echter uit. Kleine kans dat het iets makkelijker is maar hoeft niet zo te zijn.Cache schreef op maandag 7 februari 2022 @ 04:13:
[...]
Dat klopt, alleen gaat het hier waarschijnlijk niet over het verschil tussen tier 70 en tier 1. Tevens, ik kan mij genoeg mensen herinneren die klagen over tier 70 mensen in hun ranked wanneer zij zelf in, bijvoorbeeld, tier 55 zitten.
Ben mario kart tour even flink zat. Met tegenzin hark ik de 600 muntjes binnen per dag via de coinbox drivers. Als ik in een poule zit waarin ik niet kan mee doen voor top 3 merk ik dat ik dat het praktisch helemaal niet meer hoeft.
Twee spelers uit mijn vriendenlijst hadden er blijkbaar ook geen zin meer in. Waren bijna een week niet ingelogd dus die zijn vervangen voor twee die al een friends request hadden gestuurd.
Welkom Raketje en Mini
Twee spelers uit mijn vriendenlijst hadden er blijkbaar ook geen zin meer in. Waren bijna een week niet ingelogd dus die zijn vervangen voor twee die al een friends request hadden gestuurd.
Welkom Raketje en Mini
Vier mensen in mijn vriendenlijst hebben een naam die eindigt op FixDS. Waar staat DS voor?
Daily Selects
https://www.reddit.com/r/...handle_with_care/hvob3n3/
https://www.reddit.com/r/...handle_with_care/hvob3n3/
[ Voor 141% gewijzigd door Eärendil op 07-02-2022 11:06 ]
Klinkt als een clan.......Poeksel schreef op maandag 7 februari 2022 @ 11:00:
Vier mensen in mijn vriendenlijst hebben een naam die eindigt op FixDS. Waar staat DS voor?
Tja wees creatief.
DarkShadow? DeadlySnipers, DamnedSouls, DarkStrikers, DoomsdaySnipers, DeadlyStrike
Kan ook. Vreemde naam voor een clan maar wie ben ik
Ze vinden blijkbaar dat de mindere kans op een HE-ticket in de Daily Selects een fout is die hersteld moet worden. Nou vind ik het ook jammer dat de kans minder is geworden, maar het is nooit officieel aangekondigd wat de kansen zijn, en zeker ook niet dat die altijd zo blijven, dus ik vind het niet gek of stom dat de kansen veranderd zijn. Ze zullen er wel een goede reden voor hebben.
Ik vind het vooral een fout dat dit soort wijzigingen worden doorgevoerd zonder enige vorm van communicatie terwijl de impact op het spel enorm is. Het ontbreken van transparantie over deze kansen vanaf de start van het spel vind ik net zo shady en geen reden om het nu logisch te vinden. De goede reden zal ongetwijfeld het maximaliseren van de winst van Nintendo zijn en dat is helemaal prima maar had het graag gezien dat Nintendo daar dan transparant over is.
/f/image/6eoewsi1fYUEIxkYMFpfDO3u.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZjKOEErkrz621Xuq2AwuZmIx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5Il1pcnVgd8uf04WOa6jBhWB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0e9vKkBq8KQT4mw0Q99FBN7G.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5WUBqkFbJagFrFDHS8wnHE7J.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yOqz0TLd0V8RK0zUCu7uFvFj.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/n1iQR7NRZHEgRse46VwiypnH.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9if3Eu4yf0HDssqLfmWMeuGM.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OMY0fErMgITLyUyjOIYUQ5g0.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/npWJJrl0d8osAp8KZIbMn10U.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oriMULShtGKEvuUJ9GbGaglW.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/wFlt5T6DVsx5YQfvpjW115LM.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/mJc6ke03Rv9eK7DUXVhfULVj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gra6DKNlTPeim8HuSqixQ1Ad.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/vy2sp5fIZyStfRlCo0zds0E3.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/wBgHpqpm0IpbVwaS5j4uA7mI.png?f=fotoalbum_large)